• 110.

    את צודקת ב-100% !!!

    גאליר רוטט, 08/05/06 21:41

    פעם השאלנו את הבית לשבת(קהילה,טפו,טפו,טפו). ומסתבר שחשבו שהוא טברנה,ואת המטאטא,שהיה במקום די בולט (רמז,אולי??) הם לא מצאו.
    את לוחמת הצדק שלי,פולנייה נאמנה.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    רויטל מי שנתן לך בית כזה היה תמיד מארך בלי חשבון!

    ליאל, 07/05/06 23:51

    תורידי קצת מהאף שלך.
    לא יזיק שתתרמי קצת לאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אז תביאי מצעים מהבית (ל''ת)

    ליאת, 07/05/06 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    חבל, פעם אהבתי לקרוא אותה. לא עוד (ל''ת)

    צבי, 05/05/06 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חמודה, נהנתי נורא!!! (ל''ת)

    חגית, 01/05/06 22:33

    הגב לתגובה זו

    • ''נהניתי'' ולא ''נהנתי'' (ל''ת)

      חגית אחרת, 02/05/06 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    ואני הכי אהבתי את תחסכו ממני את

    יעל, 01/05/06 14:33

    הטוקבק הראשון.

    מצחיקה...

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    איכס. בחיים לא הייתי נותנת את הבית

    א, 01/05/06 01:58

    שלי. גם לא תמורת כסף.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מעולה!! נקרענו! (ל''ת)

    הרחוקים, 01/05/06 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    רויטל, תני תמונות חדשות שיהיה לנו מעניין. הטקסט מעניין כמובן (ל''ת)

    תמונות חדשות!!!, 01/05/06 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הכנסת אורחים?הצחקתם אותי.

    המרוקאי, 30/04/06 11:56

    אצלנו המרוקאים כל המשפחה באה להתארח בשבתות חתן ,ויושנים איפה שרק ניתן ,בספה ,על מזרונים,ואם אין מספיק פורסים שמיכה עבה.
    ולגבי מקום גם המטבח הוא מקום טוב לשינה.
    כי אצלנו נוהגים לפי האימרה הידועה:''אי אהבה עזיזה אפוטי דספסירה שכיבן,ואי לא עזיזה מיטה בת שיתי גרמידי לא סגי לן''
    תרגום :''אם אהבה עזה יושנים על חוד הסכין,ואם לא מיטה של שישים אמות לא תספיק לנו''.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד (ל''ת)

      קראו, 30/04/06 22:29

      הגב לתגובה זו

    • איזה חמוד אתה. תיקון קטן: ישנים ולא יושנים.

      חלי גונזאלס, 01/05/06 00:33

      לבחור הטוב מאשדוד: אתה פנוי???.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    רויטלי אני לחוטין איתך (ל''ת)

    חברה, 29/04/06 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    דווקא אין לי שום בעיה לתת את הבית שלי.

    אילה, 29/04/06 22:19

    כולנו גרים בבתים קטנים יחסית, שלא מתאימים לארוח של זוג נוסף, שלא לדבר על ארוח של ארוע גדול יותר, וכולנו נותנים אחד לשני את הבית בלי בעיה, כי מקפידים להחזיר את הבית נקי, אין מקומות ''לשכור'', ואם אני אתן יעזרו גם לי כשאצטרך. ככה זה בישובים.
    ישנם אנשים שהם יותר אסטיניסטים, ולכן, רויטל, אם באמת מפריע לך אל תתני את הבית ותסבירי שאת אסטניסטית. אף אחד לא יעשה לך כלום, ומפה לאוזן אנשים יידעו אחד את השני שאת לא אוהבת לתת את הבית כך שאפילו לא תרגישי חוסר נעימות כי לא יבקשו.
    קורה, לא צריך לקחת את זה כל כך קשה.

    מה שכן, אני מקווה שהמשפחה האומללה שביקשה ממך את הדירה והמשפחה האומללה שהתארחה אצלך לא קוראות את הכתבה הזאת, כי יכאב להן מאוד.

    ולגבי החטטנות שלך - זאת בעיה רצינית שלך, אבל אני יכולה לומר לך שאני לא מחטטת בדברים של אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • תקשיבי לרויטל - היא דוברת אמת

      גרה בשחקים, 30/04/06 01:27

      צריך להזהר מיפי נפש כמוך. אני באופן אישי נבהלת. לא מחטטת אעלק.

      הגב לתגובה זו

      • כל אחד והאמת שלו.

        אילה, 30/04/06 02:19

        היא משקפת את עמדתה, ואני רואה טעם גדול לפגם בצורה החטטנית שבה היא מגיעה לבתים זרים (אם זה אכן נכון) וכן בפרסום הכתבה כשהפרסום עלול לפגוע באנשים טובים.

        לא יודעת למה רויטל מוצאת צורך להראות דווקא את הצד המגעיל בכל דבר יפה, כגון בטרמפים ובהשאלת דירות. יש לה עין לא טובה.

        ובקשר לביטוי ''יפת נפש'' שכינית אותי - ממש ממש לא הבנתי על מה את מדברת.

        הגב לתגובה זו

        • אילה, איזו בחורה. (ל''ת)

          ניסו, 01/05/06 00:44

          הגב לתגובה זו

  • 98.

    רוטל, יקרה שביקרות

    רחלה, 29/04/06 17:32

    רוצה להגיד לך ששחררת אותי מעבדות פנימית. גם אני, כשהייתי קטנה עשיתי בייביסיטר לשכנים, וגם אני שאבתי את תכולת המקרר שלהם. רק מה, הייתי ''מסדרת'' את התבשילים כאילו אף אחד לא נגע בהם. ככה מחסלת רק טיפ טיפה, על פי דעתי. ומאז ועד שקראתי את הכתבה שלך הכל כך כנה שלך, הרגשתי אשמה ומכוערת. כשקראתי את מילותייך הרגשתי שחרור וחייכתי לעצמי, כי גם אני עשיתי את זה.

    רויטלוש, יש לי הרבה כבוד אלייך. ואני בטוחה שבעלך מת עלייך ועל הכנות הנהדרת שלך. הוא יודע טוב מאוד עם מי הוא התחתן - עם בת אדם נהדרת, אינטליגנטית, יפה, ונקיית נפש. אני רק יכולה לדמיין את חיוכו האוהב שלו כלפייך. הלוואי על כולנו.
    שתהיי לי בריאה, את ומשפחתך, ותמשיכי להנעים אותנו בשפת כתיבתך היחודית.

    באהבה, רחלה.

    הגב לתגובה זו

    • רויטל, לא להתחנף לעצמך (ל''ת)

      לא אהבל, 01/05/06 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    נודניקית היסטרית, לכי לטיפול (ל''ת)

    צביקה, 28/04/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    גם לתת חדרים זה לא להיט...

    יודלייב, 28/04/06 12:37

    מה קורה אחות שלי תסמונות אירוח?...
    תלמדי קצת מאבריימלה אבינו שפינק שלוש אורחים במדבר!
    חוץ מזה גם כשחבר מגיע הביתה ושואל ממתי התחלתי ללבוש ביריות וחוטיני?... קשה להסביר שאתה מארח איזו קרובת משפחה!...
    חודש טוב ואת תמיד מוזמנת!...

    הגב לתגובה זו

    • אפשר לבוא להתארח אצלך.... (ל''ת)

      אורח, 29/04/06 16:07

      הגב לתגובה זו

    • מה?! השארתי את הביריות והחוטיני אצלך בחדר?! חיפשתי אותם! (ל''ת)

      הולנדית אחת..., 09/05/06 01:39

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    את רק מוכיחה שאת פולניה במובן הרע (ל''ת)

    פולניה טובה, 28/04/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    רויטל- דיברת מדם ליבי!

    דתיה מהמרכז, 28/04/06 11:24

    חבל רק שהבעלים שלנו לא תמיד מבינים למה אנחנו הנשים לא אוהבות את המנהגים האלה-פשוט כי הכל נופל עלינו ואנחנו אלה שצריכות לנקות את השירותים ולכבס את המצעים במוצאי שבתות במקום לשתות קפה מול הטלויזיה. אני ד''א גם שונאת להתארח אצל אנשים/חברים לשבתות שלמות-רק המחשבה על האריזה והמצעים שצריך לקחת גורמת לי חררה

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לנו נמאס מרויטל ויטלזון.

    ע, 28/04/06 09:07

    אולי מישהו אחר יותר מעניין?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    להיות פריארית לנצח

    אשה ''טובה'', 28/04/06 08:55

    פעם אחת הסכמת לארח אכלת אותה לתמיד. אז ככה ,בבואי לגור בישוב , הבנתי שכדי ל''התקבל'' צריך לאמץ את נורמות המקום . מיד פתחתי את ביתי לכל דיכפין וארחתי בדירת האורחים שלי ובביתי פנימה .
    שעשתי דודות זקנות שלא יכלו להגיע לבית קרוביהם לסעודות'' שליסדעס'' .לאחר שכבר יצא שמי למרחוק כמארחת זרים התחילו להלביש עלי אורחים שהיו אמורים להגיע לפסח לסוכות , אבל המארחים היו פתאום נאלצים לנסוע לסבא. וכך המסורת נמשכת לה .בדירת האורחים גרים ילדי הנשואים, אבל אחת הקומות בבית שלעיתים קצת ריקה מתמלאת באורחים של אחרים . רוויטל יקירתי , האורחים של כולם נמצאים אצלי כשאני בבית ..תרגישי מאושרת שאינך צריכה להלך על בהונותייך בביתך ולא לשכוח את כיסוי הראש , החלוק הצנוע .... .

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    תגובה נשית

    מדברת מנסיון, 27/04/06 20:05

    מסכימה עם כל מילה (בתוכן, לא בסגנון...). גם אני נותנת דירות ומבקשת בחזרה וכל פעם נכנסת ללחץ של לסדר ולנקות יותר מאשר כשאנחנו בבית (הרושם, הרושם...). בהתחשב בעובדה שאני גרה בקרוון אז מבקשים ממני המון- כאילו שקרוון לא צריך לארגן ולסדר כמו בית והכל קליל יותר... וכאילו שלזוג צעיר עם ילד או שניים יותר קל לתת...כאילו. מצד שני- באמת א''א לארח משפחה נוספת בתוך קרוון כך שאין ברירה אלא לבקש. בקיצור: בעיה מתסכלת, במיוחד כשאתה עושה מעצמך ש''אתה מזה נותן בשמחה!''. אבל יש עוד דברים מעצבנים בחיים שמתוך התחשבות אתה עושה, נכון? וכן, מותר לרויטל לצחוק על זה, לכל יפי הנפש שחושבים שהיא סוציומטית- אתם בטח גברים שלא עליכם נופל עול הניקיון וארגון הבית!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי למה לנקות ועל מי את מנסה לעשות רושם

      משה, 27/04/06 22:33

      אמנם לא צריך לתת את דירתך מסריחה ומטונפת, אבל לנקות יותר כשאתם בבית? לשם מה?

      הגב לתגובה זו

      • אז ככה:

        מדברת מנסיון, 29/04/06 21:38

        לנקות יותר- כי כשאנחנו בבית שבת לא אכפת לי אם נשארה כביסה על מיטה שלא בשימוש או שלא הכל טיפ טופ, אבל כשמגיעים אורחים זרים, בידיעה שהכל פתוח וגלוי לפניהם כי אנחנו לא בבית, אז לא נעים... ולגבי הרושם- אל תיתמם!!!!!!!! למי לא חשוב מה חושבים עליו, גם אם מדובר בזרים לחלוטין?!

        הגב לתגובה זו

        • סוגרים בחדר אחד את כל הבלאגן, והכל בסדר!!

          נגעל מרויטל, 29/04/06 23:31

          הכל עניין של אכפתיות ורצון טוב - אשר מסתבר שכמו הרבה דברים בהם נדבקו הדתיים מהחילונים, גם הם הפכו למילים גסות, כמעט כמו הטור הארור.

          הגב לתגובה זו

  • 90.

    את לא מצחיקה. צינית. (ל''ת)

    נגעל, 27/04/06 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שרפת את עצמך עכשיו.כבר לא יפנו אליייך לבקש את הבית

    דוד, 27/04/06 13:18

    התכונה היהודית של עזרה לזולת ועשיית חסד לא נדבקה בך או במכנסיים שאת הולכת איתם.

    הגב לתגובה זו

    • עזרה לזולת או המנעות מניצול הזולת ע''י פרזיטים? (ל''ת)

      שמרית, 27/04/06 14:44

      הגב לתגובה זו

    • למה שרפה? שידרגה את עצמה

      חח, 27/04/06 16:56

      הלואי שהשכנים שלי גם לא יעיזו לבקש ממני...

      הגב לתגובה זו

    • למה היא צריכה לתת,אדם רוצה להתארח שישכור חדר

      דודו, 29/04/06 16:04

      במלון או שישכיר דירה לתקופות קצרות-כן יש בהומלס לוח תקופות קצרות.

      במיוחד בשביל אנשים כמוך
      www.homeless.co.il

      ואל תגיד אח''כ שלא ידעת.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    רויטל ? הטור שלך הוא ניסיון של חומרים להופעות? או ...

    דרדר, 27/04/06 12:18

    אולי מחזור החומר שכתבת להופעות שלך לכדי כתבה?
    מי המטומטמים שבאמת חושבים שהמקרים הללו הם אמיתיים?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    פירכה לוגית!!!

    מורי אל כניס, 27/04/06 12:13

    אם השתטחת על רצפת הרכב איך בדיוק ראית גלילי טואלט בהרים שהתחזו לקני רובים?

    גם כשכותבים שטויות צריך עדיין לדעת איך לכתוב וחשוב מאד לעשות הגהה.

    הגב לתגובה זו

    • אין מוקדם ומאוחר בתורה (ל''ת)

      אל תדרוש, 29/04/06 16:52

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    טור אדיר ומצחיק (בקול!) - תובנות:

    משה ירחמילביץ, 27/04/06 11:22

    אגיד לך למה את אנתרופולגיות אדירה:
    א. את פורטת דקויות נפלאות של השבט הנחקר
    ב. את גורמת לתגובות שחושפים את החולים במחלה החשוכה של חוסר-חוש-הומור באופן אינדיבידואלי, ושל רצינות-ושליחות-יתר באופן מגזרי, ובקיצור אנשים שלא מסוגלים לצחוק על עצמם.

    אני דוס נשוי ואב. צחקתי בקולי קולות מכמה הברקות (הפתק המחוייך לוקח). וקיבלתי בהומור גם ביטויים ורמזים מתחת לחגורה. מה אעשה? זה פשוט מצחיק

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    קשה לתת צדקה,קשה לתת תדירה וקשה להגיד מילה טובה (ל''ת)

    עולם חסד יבנה, 27/04/06 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כבר לפני שנים

    אמילי עמרוסי, 27/04/06 10:23

    לפני כשבע שנים התארח בקרוואן שלנו ברחלים בחור צעיר ואלמוני בשם חנוך דאום עם אשתו וילדיו.
    אנו היינו זוג סטודנטים ולא חשבנו שאירוח זה ישפיע על חיינו באורח כה חמור.
    עד היום, בכל פעם שחנוך פוגש אותי, הוא מזכיר לי את אותה שבת ואת הקיר הירוק

    הגב לתגובה זו

    • מגניב.... (ל''ת)

      י, 27/04/06 11:30

      הגב לתגובה זו

    • אמילי, לפני 7 שנים לחנוך דאום לא היו ילדים, אולי ילד אחד (ל''ת)

      אחת, 27/04/06 11:56

      הגב לתגובה זו

    • מה רצית להגיד בזה? שתמשיכי לבקש מאחרים כי לך נוח? (ל''ת)

      איתן, 27/04/06 14:45

      הגב לתגובה זו

    • בקרואן שלך ברחלים ארחת חיילי מילואים שהיו רחוק מהבית לחינם? (ל''ת)

      מיכל, 27/04/06 14:47

      הגב לתגובה זו

      • מיכל,את פעם אירחת אותי בבית שלך באשקלון???

        חייל (במיל), 28/04/06 12:12

        3 שנים שרתתי באזור אשקלון מצודת יואב, צומת פלוגות, אפילו פעם נתקעתי בשבת בצומת אשקלון .
        לא רק שלא ארחו אותי כמעט ולא עצרו לי טרמפים.

        הגב לתגובה זו

        • קרבי, אהה? צומת יואב...פששש (ל''ת)

          מסוכן שם, 29/04/06 16:54

          הגב לתגובה זו

      • תפתחי מפה ותבדקי מה יותר קרוב לתל אביב רחלים או אשקלון. (ל''ת)

        רועי, 28/04/06 12:44

        הגב לתגובה זו

        • מרחק הוא לא רק קילומטרים (ל''ת)

          ניוטון, 29/04/06 16:53

          הגב לתגובה זו

    • שנדבר על התקרה האדומה?

      חיית מחמד, 27/04/06 16:22

      והמראות סביב?
      בכ''ז חלפו כמה שנים, וצריך לעדכן את החבר'ה. שמעתי, שאת בוחרת את מקום מגורייך ע''פ בני משפחתו המורחבת של דאום. אז יאללה, תארגני שבת אירוח, ובלי לשכוח פרטים. רוצים פרטים על כל סבוניה ותחרה.

      הגב לתגובה זו

    • לפני 7 שנים לא היו לחנוך ילדים! (ל''ת)

      חברה של הדאומים, 27/04/06 16:50

      הגב לתגובה זו

      • מתאים למועצת יש''ע לפספס. (ל''ת)

        נמאסתם, תתפטרו!, 28/04/06 01:56

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    זאת הסטייה שלי

    אלקנה, 27/04/06 10:16

    רויטל למה לקלקל את ההנאה לקיים בהידור מצוות ''עונג שבת'' על מיטה של מישהו אחר כשברקע תמונה ענקית של זוג מאושר בחתונתו

    הגב לתגובה זו

    • אלקנה, אם אתה מקיים יחסי מין על מיטת מארחיך - אתה מגעיל. יותר לא (ל''ת)

      יותר לא משאילים, 27/04/06 11:57

      הגב לתגובה זו

      • מה מגעיל במין?

        לח, 14/05/06 21:03

        מוזר, זה לא חלק מהענין של שבת?

        הגב לתגובה זו

  • 82.

    למרות הגסויות, היא צודקת ומצחיקה (ל''ת)

    שונאת לתת תדירה, 27/04/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אל תגיבו

    מופתעת, 27/04/06 09:55

    בטעות נכנסתי לאתר הזה,ואני לא מבינה מי קורא כזה זבל .אני בלי נדר לא יכנס לכאן שוב. בושה לאינטלגנציה בכלל להגיב לכאלה שטיות.אל תכתבו לי תגובה מפני שאין סיכוי שאני אקרא.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך היא תת-רמה! טוב שלא קראתי אותה!

      דירה, 27/04/06 10:56

      אני גם לא מתכוון להגיב לתגובה שלך. שתתפוצצי. ואני גם שמח שאת לא קוראת את התגובה שלי, את לא ראויה לה!

      הגב לתגובה זו

      • אכן, גם אני החלטתי שלא להגיב... (ל''ת)

        אחד שלא מגיב, 27/04/06 11:30

        הגב לתגובה זו

        • אני בכלל לא פה

          ממש לא מגיבה, 29/04/06 17:24

          אין לי מושג על מה אתם מדברים ואני לא יודעת אם התגובה שלי נשמעת כתגובה. מישהו יכול להגיד לי? אוי, אני אפילו לא אחזור לפה באמצע הלילה כשאף אחד לא רואה.

          הגב לתגובה זו

  • 80.

    כרגיל מעולה.+שאלה

    עע, 27/04/06 09:10

    מתי ואיפה הופעה שלה? עדיף בירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת שואל או שאתה מנסה לעזור לה בקידום מכירות? (ל''ת)

      חושפת פרצופים, 27/04/06 12:06

      הגב לתגובה זו

      • ני באמת שואל.- אפשר לקבל תשובה?

        חח, 30/04/06 15:55

        גם תשובה ממקדם מכירות אמיתי שלה תתקבל בברכה!

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    למה כאלו תיאורים גסים?

    עדינת נפש, 27/04/06 08:40

    אני יותר לא יקרא את הדברים שלך!!!

    חוץ מזה - שאת ממש חוצפנית אם את מציצה במגירות של אחרים כשאת מתארחת בביתם!!!
    אני לא יתן את הדירה שלי בשבילך לעולם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פולניה מעצבנת (ויטלזון - בן חיים). (ל''ת)

    בן חיים, 27/04/06 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    זוכרת את המלון בצפון?(פסח,שנה שעברה)

    ע.ח., 27/04/06 07:07

    הנקבוביות במקלחת ביצבצו מכל מרצפת, המגבות המצ'וקמקות כבר ניגבו הרבה מאד אחוריים בעברם המפואר, של דוסים ושל חילוניים בלי אבחנה, המצעים הריחו משהו מפופקפק בתחום האפור שבין אקונומיקה למי-רגליים, והחלונות שיקפו נוף ערפילי של הרים גליליים למרות השמש הזורחת, מתוך זכוכית מאובקת מוסתרת בוילון שאסור לנגוע בו מחשש לאבק חמץ של דורות רבים.
    כולנו שילמנו על כל זה בכסף מלא, בלי חסדים של אף אחד, ואת דילגת לך שם בינינו בחדווה רבה,כאחת מאיתנו לכל דבר, ואפילו הבעה קטנטונת , סמלית, של עיקום פה איסטניסטית לא העכירה את אנינותך הטבעית.
    סתם רציתי לדעת: מתי בדיוק נכנסת האנינות הזאת לפעולה? (למגב של הקאפו, אני מתכוונת).

    הגב לתגובה זו

    • ע.ח. מאיפה הקטנוניות? למה להתחבא מאחור? (ל''ת)

      ט.מ., 27/04/06 08:30

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    וואה וואה

    פדידה, 27/04/06 06:40

    תראי מה את עושה להם! הם אוהבים את זה! לריב לקלל להביך לבייש לשנוא לכתוב בשגיאות כתיב רק תני להם עוד שורטי, הם נהנים מכל רגע. אלה הם הטורים המוצלחים שלך, שאת לוחצת להם על כל הכפתורים! זה נהדר!
    ואל תדאגי, יש לך את צבא הטאקי עומד לרשותך! :)

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אין לך אומץ לומר את זה בפנים ל''חברים שלך'' אז את זורקת את זה כאן????

    ידידים לשעבר, 27/04/06 06:22

    תתביישי לך
    בתור ''חברים'' שלך שבאו להתארח וראו את ''השמחה'' על פנייך וחשו את ''טוב ליבך'' הפורץ, אנחנו מאוכזבים מאוד!!!

    הגב לתגובה זו

    • ידידים? תקראו לעצמכם חברים אינטרסנטים-לא מקבלים לא מתחברים? נצלנים (ל''ת)

      אפרת, 27/04/06 08:31

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    את לא רוצה לתת אל תתני, מי רוצה בכלל לבוא לבית המסריח שלך? (ל''ת)

    b, 27/04/06 02:45

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אירוח למופת!

    טוב טוב הגמד, 27/04/06 02:16

    הגברת ויטלזון שבחרה להשאר עם שם משפחתה מבית אבא כיאה לפמיניסטית גאה מוזמנת ללמוד הלכות והילכות נימוסין. כמה חנופה חילונית עוד תוכלי לשפוך בטורך הטפשי? מה בדיוק את רוצה מחיינו? מנסה להיות מגניבה ולצחוק על הדוסים? אולי את פשוט לא הבנת את המשמעות של מה זה להיות שייכת למגזר הדתי?

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    רויטליפט, אפשר עוד תמונות? מה נסגר עם החתונה שלך? (ל''ת)

    סקרנות, 27/04/06 01:39

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    עכשיו אני מבין....(פרטים בפנים)

    אייל, 27/04/06 01:26

    בעבר התלוננת על כך שמכון מיון פסל אותך מלהתקבל ליישוב מסויים.
    כל מי שקורא את הכתבה הזאת מבין מייד שסוציומטית כמוך לא מתאימה ליישוב קהילתי!
    אני מעריך את המכון שהצליח לזהות את האופי שלך בצורה מדוייקת!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    למדה סבתא מקאפו פולניה במחנות..

    דור שני לשואה, 27/04/06 01:21

    אני מניחה שאין כאן גולשים רבים מבוגרים בגילי ולכן המשפט הזה לא צרם להם , אבל תאמיני לי שקאפו ומחנות זה לא נושא להומור.

    תודה,
    מישהי שהוריה שרדו.

    הגב לתגובה זו

    • אין לי ציפיות מימין קיצוני בלי ידע היסטורי ובלי ערכים-קדימה לפינוי (ל''ת)

      מיטל, 27/04/06 08:33

      הגב לתגובה זו

      • למה את חושבת שהיא ימנית? סתומה. (ל''ת)

        אבי, 28/04/06 15:50

        הגב לתגובה זו

    • צודקת! יש דברים שהם מחוץ לקו (ל''ת)

      אשה, 27/04/06 10:08

      הגב לתגובה זו

    • צודקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      חךלחךל, 27/04/06 11:59

      הגב לתגובה זו

    • גם לי זה צרם

      מכל הלב, 27/04/06 15:01

      רויטל יקרה, יש לך חוש הומור מטורף, יכולת לביקורת עצמית, את מוכשרת ומצחיקה, אבל אנא ממך בלי צחוקים על השואה.
      הטראומה והטרגדיה מדי גדולים וכואבים. עדיין.
      ממש נרתעתי כשהגעתי למשפט שלך עם הקאפו והחיוך קפא על שפתי. פתאום הרגשתי רע.

      הגב לתגובה זו

      • ל''מכל הלב'': הרגשתי בדיוק כמוך! (ל''ת)

        ךלךלךל, 27/04/06 22:52

        הגב לתגובה זו

    • נכון, רק ההתנתקות היא כמו השואה (ל''ת)

      מישהו שסבו שרד, 29/04/06 16:58

      הגב לתגובה זו

    • לפי התגובה, אתה נשארת במחנות.. (ל''ת)

      דור שני משוחררת, 06/05/06 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    יש לך עדיין חברים?

    jak, 27/04/06 01:12

    הם לא מפחדים שתכתבי עליהם?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כנסו. זה חשוב!!!

    מסריח, 27/04/06 01:03

    את לא רוצה לתת אל תתני, מי רוצה בכלל לבוא לבית המסריח שלך?''.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    דווקא הייתי שמח להתארח

    התפסן בשדה, 27/04/06 00:54

    אולי תצא מזה חתונה?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גועל נפש (ל''ת)

    נועם, 27/04/06 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מסכימה מסכימה מסכימה!

    לגמרי נכון, 27/04/06 00:12

    מעולם לא הבנתי את המנהג התמוה הזה, להשאיל בית.
    ראבאק, זה בית לא חולצה מהשוק!
    למען האמת כל אותם משאילי בתים לא היו מעזים לחלום על להשאיל לאדם זר לגמרי בגד או נעל, אבל בית? עם כל החפצים החשובים, כל החיים שלך בפנים? תפאדל!

    נורא לדעתי.

    הגב לתגובה זו

    • נכון! כל כך נכון! (ל''ת)

      נכון!, 27/04/06 01:29

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    הכה בדוסים והתקדמת בתקשורת החילונית

    מצאת את הנוסחה, 26/04/06 23:56

    כן אנחנו אוהבים דוסים כמוך כך נוכל לתקוף ולהמשיך לשנוא ולהשניא הא הא הא

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אהבתי את המאמר(?)

    אניהו, 26/04/06 23:53

    הסימן שאלה זה בגלל שאיני יודע אם צריך לכתוב מאמר או משהו אחר ולא כמו שהיה אפשר לחשוב...
    בקיצור, רויטל, היה בהחלט יפה.

    ללא כל קשר, ראיתי אותך אצל קופטש.
    הרזת מאוד יפה.
    כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

    • ראיתי אותה אצל קופאטש-היא היתה גדולה

      כ, 04/05/06 09:30

      נקרעתי מצחוק

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כתבת יפה מאוד

    יהודה, 26/04/06 23:50

    נהניתי לקרוא

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ככה זה כשלא נוסעים בשבת

    הרב בריח, 26/04/06 22:46

    לחילונים אין בעיות כאלה. תוך שעתיים הם בביית, מכל מקום לכל מקום בארץ הקטנה הזאת. עוד מחיר של להיות דתי.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    את לא רוצה לתת? אל תתני. מי בכלל (ל''ת)

    רוצה ת'בית שלך?, 26/04/06 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צחוקים

    כרמית, 26/04/06 21:12

    קחו את החיים קצת פחות ברצינות,
    נקרעתי מצחוק מהטור.
    (וגם מתגובה 49, הרגת אותי עם האלבומים, רעיון מצוין,רק לך תחפש איפה מחביאים את האלבומים)

    הגב לתגובה זו

    • אחותי! לא גיליתי את כל האמת. החיפוש אחרי האלבומים לוקח שעות!

      דירה, 27/04/06 10:02

      וזה כ''כ כיף. עצם החיפוש מניב הפתעות.
      ד''א: הקטע עם פקק השעם של בקבוק היין באמת משאיר רושם אינטלגנטי. אבל הסיבה האמיתית שאני עושה את זה היא שאני פותח בקבוקי יין רק בשבת ואז זה כבר מאוחר להיזכר שאין לי פותחן כזה. וכך מצטברים אצלי בקבוקי יין עם פקקי שעם.
      אני חושב לפתוח עסק של בקבוקי יין מהודרים (לא בכשרות. בעיצוב) עם פקקי שעם מולחמים ומודבקים וקשורים עם החוט ברזל של שמפניה בעובי חוט כפול שיהיו ממולאים במיץ תפוחים. ישמשו למתנות בלבד.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הסיפור האמיתי! בסוף בכלל לא השתמשנו בדירה שלך

    ואת המגב בכניסה, 26/04/06 20:59

    עכשיו נידע לא לבקש יותר את דירתך.
    ועצה קטנה.. קצת ביטחון עצמי יעזור לך הרבה בחיים..

    הגב לתגובה זו

    • אל תבקשו פרזיטים- פשוט תשלמו מלון ואכסניה (ל''ת)

      מיקי, 26/04/06 23:47

      הגב לתגובה זו

    • טור מגניב של דוסית גנובה עוד יותר.

      המגבניק, 27/04/06 02:21

      ובכן, יפה כתבו המתארחים שכלל לא טרחו ולא התארחו מעולם בדירתה של הכתבת המהוללת/מטורללת.
      בתור מגב שכבר אבד עליו הקלח ראיתי מרצפות יפות מאלו בימי חיי. את מוזמנת להתחבר לביטחון עצמי אמיתי ולהפסיק את מסע החנפנות הבלתי נלאה שלך כלפי החולין.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לכל בעלי רגשי הנחיתות- רויטל יפה דתיה ואשכנזיה ותמשיכו לאכול את הלב (ל''ת)

    שירה, 26/04/06 20:37

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור

      אלי, 26/04/06 21:06

      מה קשור אשכנזיה? אלוהים אדירים!

      הגב לתגובה זו

      • תקרא את תגובה 29 של מכחיש השואה הפאנט ותבין (ל''ת)

        לילך, 26/04/06 23:40

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר שירה? שירע! (ל''ת)

      רעה, 27/04/06 01:28

      הגב לתגובה זו

      • הקשר הוא הימנים הפאנאטים עם רגשי הנחיתות שהשתמשו בשואה כמניפולציה (ל''ת)

        תמר, 27/04/06 07:26

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    צחקתי ונזכרתי

    מיכל, 26/04/06 20:35

    איך פעם מצאתי את עצמי מתארחת בדירה שכנראה לא ניקו כל כך בשלוש שנים האחרונות.
    זה היה דוחה ברמות.
    מזל שביקשו מאתנו להביא את כלי המיטה שלנו ושמצאנו את האקונומיקה - הצלחנו להתגבר על קורי העכביש שהיו עליה ולנקות מעט את השרותים - במחילה...

    אלב,
    הטור שלך הורס לי את השאלת דירתי בעתיד לבוא-
    אף פעם לא חשבתי על הנקבוביות של המתארחים (איכס...). כנראה שהדחקתי...

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אז לא

    שכנה, 26/04/06 20:21

    היתרון הברור הוא שמעתה שכניך לא יעיזו לבקש , ומי שירצה לארח אותך יחשוב פעמיים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    דווקא העשירים מהציבור הדתי נהנים

    מילי, 26/04/06 20:07

    הרעיון במקורו מושתתעל עזרה הדדית וביסודו חיובי.האירוח בדרך כלל היה לצורך שמחה משפחתית בשבתות ,בישובים שלא היה בהם אכסניות בתשלום. כיום ברוב הישובים הדתיים ישנם מדרשות אולפנות וכו וכאן אפשר לראות כיצד אותם אנשים שידם משגת הם אלו הכותבים בלוח המודעות בבית הכנסת דרושות דירות וכו. אך כמה מהם באמת יתנו את דירתם לאותה משפחה שלא בדיוק בברנזה. בדיוק באותה השבת יש להם אורחים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אלהים אדירים, מזל שאני לא דתייה

    נעמה, 26/04/06 20:03

    כל הפגיעה החמורה הזו בפרטיות...אלהים ישמור, הייתי מגיעה לאשפוז בטוח.
    מה, סופשבוע זה הזמן היחיד להירגע, אז שינכסו לי גם אותו?! הייתי יורדת מהפסים אם הייתי צריכה לארח חברים או משפחה לכל השבת כולה או לשכן זרים בביתי. ביתי הוא מבצרי וככה טוב לי.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא חייבים לתת את חדר השינה

    שלולית, 26/04/06 20:00

    בקהילה שלנו בירושלים מקובל מאוד לתת בתים לשבת כי לרובנו יש בתים קטנים וחלק מה שהעלת באמת נכון- לא תמיד יש זמן או כח לסדר ולנקות את כל הבית לפני שנוסעים לשבת אבל לגבי הפגיעה בפרטיות חלק מהמשפחות אצלנו לא נותנות את חדר השינה שלהן - נועלים ומכינים לאורחים מיטה בסלון או בחדר הילדים וכולם מקבלים את זה בהבנה. כמו כן לא חייבים להסכים לארח כל אחד - רק אם אילו אורחים של אנשים שיש לך ממש קשר איתם ורק אם יש לך כח . בסך הכל זה פיתרון נוח הרבה יותר מאשר לארח זוג או משפחה בבית שלך לכל השבת אבל באמת שלא חייבים ולא צריך לתאר הכל כל כך מגעיל ומוגזם כמו שרויטל אוהבת לעשות!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כתבת יפה (ל''ת)

    בב, 26/04/06 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עכשיו הכל ברור!

    עליזה, 26/04/06 19:28

    מרוב שיש לכם כאילה מנהגים משונים,
    בסוף איזה מישהו תופס קריזה,
    הולך לגבעות,ומתחיל להרביץ לערבים מסכנים,לעקור זייתים,לשפוך שמן על שוטרים....
    מתחרפן.

    הגב לתגובה זו

    • קרעת אותי מצחוק (ל''ת)

      shimrit, 26/04/06 20:14

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנית טפשה,מרשעת! (ל''ת)

      שרה, 26/04/06 20:44

      הגב לתגובה זו

    • צודקת 100%

      מוריה, 26/04/06 21:47

      מרוב אחווה יש בי אהבה והיא תנצח ובעזרת השם הם התחרפנו לגמרי.....

      הגב לתגובה זו

    • מה זה, כל מי שקוראים לה עליזה היא שמאלנית עם שכל מוגבל? (ל''ת)

      שכנה של עליזה, 26/04/06 22:59

      הגב לתגובה זו

    • זיכרון סלקטיבי ?!

      לא עליז בכלל, 26/04/06 23:06

      מה לגבי הדקירות במועדונים ??????????
      רק בשבועים האחרונים כול יום שישי לפחות 5 דקירות .

      מרוב שאין לכם ערך לחי אדם, ואחווה,
      אתם יוצאים בלילות למועדונים, אונסים נשים ודוקרים ילדים, זורקים נפצים על מכוניות משטרה...........
      מסוממים נמאסתם !!!!

      הגב לתגובה זו

      • קצת עובדות שלא תשמח לשמוע

        אייל, 27/04/06 06:21

        1. בבתי הספר הממלכתיים משתמשים יותר בסמים קלים, בבתי הספר הדתיים לאומיים משתמשים יותר בסמים קשים. בבתי ספר חרדים אף אחד לא יודע כי לא מדברים על זה...

        2. דקירות מתרחשות בממוצע בערך פעם אחת בסופ''ש לא יותר (בטח לא 5 פעמים) וזה ממש לא הופך את זה לתופעה (במיוחד אם תחשוב על מאות המועדונים הפועלים בכל הארץ שבהם הסופ''ש עובר בשקט). בנוסף, לעיתים קרובות, כשמביאים את הדוקר למשטרה למעצר ניתן לראות בברור כיפה שמכסה את ראשו.

        3. חילונים לא יוצאים כל שני וחמישי לשרוף פחי זבל, לתקוף שוטרים ולהשחית רכוש ציבורי כמו שאוהבים לעשות בציבור החרדי. אם יש מישהו שעושה דבר כזה, זה יהיה על דעת עצמו והמשטרה תטפל בו, לא כאקט חברתי כמו אצל החרדים.

        4. תסביר לי, אם החברה החרדית כל כך מושלמת, איך יש שבאבניקים שיושבים מחוץ לישיבות ו''מתפקרים'' כלשונכם? איך יש קרבות של מכות עם נפגעים בין חסידיות שונות? למה החסידיות השונות שונאות זו את זו כמעט כמו שהם שונאים את החילונים?
        למה ראשי ישיבות גדולות ויוקרתיות חיים בעושר רב ומנקר עיניים בעוד תלמידיהם מגיעים לפת לחם?

        מסקנה: החברה החרדית היא חברה רקובה, מנוונת ומושחתת ואין סיבה שמצב העניינים הנוכחי ישתנה כל עוד הפרופוגנדה הפנימית נמשכת (זו שהובילה אותך לרשום את גבב השטויות שרשמת בתגובתך) וכל עוד מקורות המימון שלהם יימשכו (כסף מהמדינה + תרומות מחו''ל).

        הגב לתגובה זו

        • אדון מלא ידע - שלום , כמה הערות...

          תמר, 30/04/06 21:48

          יפה כתבת, הייתי אומרת אם הדברים אותם הבאת בלשון כה יפה היו נכונים. דבר ראשון:יש הבדל עצום בין חרידים ודתיים. בגישות באמונות בדרך. דבר שני : העובדות שציינת ממש לא נכונות. וחבל.וכן , רויטל יקירתכם, אינה אלא בחורה ממורמרת שממש גורמת לשנאת חינם וחבל.
          ''הלוואי ומענן תרד עליונ קשת..
          הלוואי שלעולם הזה יש תקנה..''

          הגב לתגובה זו

    • רמת הטמטום שלך עוברת כל גבול, וזה כבר ממש נורא (ל''ת)

      ///////////////, 27/04/06 00:48

      הגב לתגובה זו

    • אולי יואל מהרשק

      יגאל, 27/04/06 02:44

      נדפק לו המוח בגלל החיים הלא נורמלים שיש בקיבוץ, ולכן הוא מסתובב ברחבי יש''ע עם מסור חשמלי ענק, ועוזר לפלשתינים לגזום את הזיתים שלהם ואח''כ להאשים את המתנחלים שהם עקרו אותם.

      אני מחכה לראות מה את תעשי כשיבואו לפנות אותך בכוח מהבית ולזרוק אותך בבית מלון לזמן בלתי ידוע, כשאחרי הפיצויים תצטרכי לרדוף דרך שבעת מדורי גהינום בירוקרטי.
      ניחוש שלי- את גם תרתיחי את השמן לפני שתשפכי אותו על השוטרים.

      הגב לתגובה זו

      • יגאל מיש''ע, אתה גדול! אני מת על התגובות שלך! כל מילה בסלע (ל''ת)

        איתמר, 27/04/06 12:05

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    אחותי, מה הלחץ? מה אכפת לך מה אנשים שאת לא מכירה חושבים עליך?

    דירה, 26/04/06 19:21

    אני גם מארח וגם מתארח ולא מוטרד מזה (אולי בגלל שאני בעצמי משתין במקלחת?). ועצה מקצועית: לא לחטט במגרות אלא באלבומים. הרבה יותר שווה וצופן המון הפתעות.
    הבעסה מתחילה כשאתה שובר משהו. צריך להיות מאוד יצירתיים ע''מ להסתיר את זה.
    בנוסף, אפשר לוותר על הפתק ולהשאיר איזה בקבוק יין שתקעו לכם במשלוח מנות לפני שלוש שנים. רצוי מתוצרת לא מוכרת ועם פקק שעם. משאיר רושם ''אינטלגנטי''.

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי עם היין (ל''ת)

      ;, 26/04/06 19:44

      הגב לתגובה זו

    • אחי , אהבתי.

      אניהו, 27/04/06 00:05

      :-)

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם כבר נגד קבצנות- מה עם הטרמפים?

    כתום לוחם, 26/04/06 18:49

    תדברי גם על תופעת האידאליזציה של הטרמפים.

    הגב לתגובה זו

    • היא כתבה על הטרמפים..... (ל''ת)

      ;, 26/04/06 19:40

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה לא קשור לדת אלא ליהדות

    אילן, 26/04/06 18:49

    בתור ילד התארחתי אצל קרובי משפחה ולא היינו ולא חשבנו על מתנחלים וכ''ו , הוריי סיפרו שזה דבר מאוד מקובל היה מהיכן שהם הגיעו בטריפולי.

    בכלל נראה לי כל העניין של עצירה לטרמפים , אפיית עוגות, הכנת ארוחות בזמנים שונים (לידה מחלות) וכ''ו ליווי משפחות בזמן אבל וסיוע ועוד בכולם אפשר למצוא סיבה לפגם או סלידה , גם בתוך המשפחה פנימה המצומצמת נראה לי למשל שילד הגדל לבד בחדרו פחות מפתח כישורי התחברות מזה שגדל ללמוד לחלוק (3 מילדי גדלים לבד ושניים יחד) ורואים הבדלים, נראה לי רויטל שכדאי לבדוק האם רק ''אלמנט'' זה מפריע לך ביחסי ''התחברות'' ,מדוע את מתעקשת לחיות באמת חצוייה (לכתוב פתק שאינך מזדהה איתו, לנסוע למקום שליבך חושש וכ''ו) למה לא ל''זרום'' למקום שבו תחושי בנוח...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חולנית מלאת שנאה עצמית

    משה, 26/04/06 18:47

    מה העניין? יש הרבה אנשים שנהנים להתארח בביתם של אחרים ולא אכפת להם לארח את מי שהם לא מכירים (כ - 90% מהיישוב שלי). ויש מי שלא מרגיש נח עם זה - וגם זה ליגיטימי לגמרי. מי משכני שלא
    משאיל את ביתו ולא מבקש מאחרים לשאול עבור אורחיו הוא שכן טוב בדיוק כמו כל אחד אחר, וזה לחלוטין לא עניין בכלל. כשרויטל צריכה להתפרנס היא הופכת נושא זה לצחוק לעג ושנאה עצמית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גבר וזה מסביר הכל

      נעמה, 26/04/06 20:07

      רוב העול באירוח, לצערנו , למרות כל ההתייפייפויות, נופל על כתפי האשה שגם ככה עובדת קשה בחוץ באמצע השבוע. היא לא חולנית - פשוט אומרת את האמת ללא כחל ושרק.

      הגב לתגובה זו

    • לך אין בעיה כי עם שלם משלם מס עבור היישוב המתנחל שלך

      מיכאל, 26/04/06 20:30

      לך לעבוד באמת פרזיט מתנחל ואח''כ תנהל משק בית ואז נראה. כשלא צריך לעבוד לפרנסתך אלא לחיות כמו אוכל חינם מקבצאות הילדים ומתשלומי העברה וסבסוד של האזרח החי בתחומי הקו הירוק יש הרבה זמן פנוי לטחון מים, נכון? אני מתעבת פרזיטים אוכלי חינם ב''ישובים'' מתנחלים זולללי תקציבי בריאות, חינוך ורווחה. פרזיט אטום נשאר פרזיט אטום.

      הגב לתגובה זו

      • אטימות

        יגאל, 27/04/06 02:40

        זה כנראה צד חזק אצלך. אנשים עובדים כל חייהם, מפרנסים את משפחתם בכבוד, משלמים מיסים, ותורמים לצדקה יותר מכל ציבור אחר בארץ, ואח''כ בא איזה אחד, מיכאל מאשקלון, ומחליט שהם פרזיטים שחיים על חשבונו. למה? ככה.
        אנשים בישובי יש''ע חיים כמו כל ציבור אחר- רובם עובדים, ויש גם אחוז מסוים של מקרים סוציאליים. הישובים ביש''ע מתוקצבים כמו ישובי פריפריה בכל מקום אחר, אלא שהמועצות אצלנו מתנהלות בצורה מסודרת ונקיית כפיים, ולכן יש להן יותר כסף. (המועצה שבה אני גר, למשל, זוכה כבר הרבה שנים ברציפות במענקים ממשרד הפנים כפרס על ניהול תקין)
        בעבר היו ממשלות שרצו לעודד מגורים ביש''ע אז נתנו הטבות מסוימות לתושבים, אבל תמיד זה היה פחות ממה שקיבלו בעיירות פיתוח, או בישובי קו העימות בצפון.

        אם היה לך קצת מושג לגבי המציאות, מיכאל, היית יודע שבאשקלון, וודאי בערים אחרות בדרום, יש אחוז גבוה הרבה יותר של אנשים שחיים מקצבאות, מאשר ישובי יש''ע.

        והחלק הכי יצרני שהיה ביש''ע היו חקלאי גוש קטיף, שגידלו גידולים תוך שימוש בשיטות מהמתקדמות בעולם, ויצאו תוצרת חקלאית איכותית בעשרות מליוני דולרים כל שנה, שנחטפה בשווקים של אירופה.
        אבל כסילים כמוך ודאי תמכו בהחרבת החקלאות הפורחת של גוש קטיף, כי הם הרי היו טפילים שחיים על חשבונכם...

        הגב לתגובה זו

        • קצת עובדות

          אייל, 27/04/06 05:52

          רק עכשיו אחרי שפינו את ישובי עזה גילינו פתאום שכ-40% מהאנשים שחיו שם התפרנסו מהמגזר הציבורי!!
          מה המשמעות של מיגזר ציבורי? המשמעות היא פקידים, עובדים סוציאליים, מורים, פסיכולוגים, אנשי מינהלה ולוגיסטיקה ועוד הרבה פונקציונרים שמועצת חוף עזה ומשרד פנים שילמו את משכורתם. כמה עובדים יש במיגזר הציבורי בתוך הקו הירוק? הרבה הרבה פחות. איך מתקיים מצב שבו מועצה מקומית משלמת את שכרם של 40% מהתושבים בעבודות מינהליות ולא יצרניות ועדיין קופתה מלאה? התשובה היא שלך ולא שלי. משרד הפנים נותן ''מענקים מיוחדים'' על ''ניהול תקין'' ונותן ''הטבות מסויימות'' לתושבים כדי לעודד מגורים בישע. הסיבה שבאשקלון ישנם יותר אנשים החיים מקצבאות היא בגלל שבאשקלון הממשלה לא משקיעה את סכומי העתק שהיא משקיעה מעבר לקו הירוק בתשתיות וביצירת מקומות עבודה - מה שאתה אומר זו בדיוק ההוכחה לכך.

          חקלאי גוש קטיף היוו משהו כמו 8%-12% מכלל התושבים ואפילו הם לא היו יצרניים בפני עצמם. הם העסיקו פועלים ערבים ופועלים תאילנדים בשכר נמוך בהרבה משכר מינימום ולמעשה ביצעו גזל כפול - גם עיבדו קרקע לא שלהם וגם רימו את העובדים שלהם בכך שלא שילמו להם שכר כמתחייב בחוק (על קביעות ופנסיה כפי שמחייב החוק כמובן אין מה לדבר).

          עד עכשיו מעולם לא שמעתי התייחסות עניינית לנקודות האלו וכנראה שגם לא אשמע.

          הגב לתגובה זו

          • ממש נפלא! אז למה אתם לא הולכים לגור שם? (ל''ת)

            השמאל הצבוע, 28/04/06 00:21

            הגב לתגובה זו

        • יישובי ישע=ג'ובים מהממשלה, בית ואיכות חיים ממיסי הציבור

          לירון, 27/04/06 07:29

          פשוט ביזיון איך שופכים כסף על התנחלויות לא חוקיות ועל מאחזים רבים כמו התנחלויות בהם גרים אלפי מובטלים סמויים החיים על גב המדינה. חייבים לפנות את השומרון ולהפוך את הפאנטים למגזר יצרני. רק אז יהיה לאוכלי החינם האלה פחות זמן לפגוע בפלסטינים, לפגוע במשטרה ובצה''ל ולהפסיק להפגין באלימות.

          הגב לתגובה זו

    • למיכאל ונעמה

      משה, 26/04/06 22:44

      מיכאל - חבל שהלעיטו אותך בשטויות והתפתית להאמין להם. אם היית רואה איך אנשים עובדים קשה לפרנסתם... (חוץ מזה מה הקשר, בכל הזדמנות וכל נושא צריך לערב פוליטיקה ולהתנגח???)
      נעמה - אם כל הכבוד לדברייך הם נופלים במה שכתבתי שכל אחד מחליט מה שהוא רוצה וזה בסדר. אם במשפחה הבעל והאשה אינם מתקשרים זה כבר נושא אחר

      הגב לתגובה זו

      • משה הלעיטו אותי שחייבים התנחלויות- אחרי גוש קטיף- הבנתי שלא ממש לא (ל''ת)

        נתן, 27/04/06 07:32

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    סיינפלד היהודיה

    לוני, 26/04/06 18:41

    קרעת אותי מצחוק. ממש סיינפלד היהודיה. אין מה לעשות- חיים של אחרים זה מעניין. לא הכרתי את המנהג הזה, שנובע ממניעים מקסימים, אבל באמת לתת את הבית שלך למישהו אחר זה נורא מוזר. טוב, פרטיות זה לא הצד החזק של היהדות (ע''ע טבילה והפומביות שלה)....
    ולכל המלעיזים בסגנון : למה את יורדת על המגזר המקופח שלנו? דעו לכם שהומור עצמי זה הכי יהודי והכי בריא בעולם. ובתור ''אחת מבחוץ'' זה רק גורם לי לחבב את המגזר הדתי לאומי.

    הגב לתגובה זו

    • למגיבה לוני 45: סיינפלד הוא יהודי, לידיעתך. (ל''ת)

      חגית, 26/04/06 18:48

      הגב לתגובה זו

      • אוך, אתם יותר גרועים מאמא שלי.

        לןני, 26/04/06 20:39

        גם- לא מבינים בדיחות (דה, זה כאילו ברור שהוא יהודי?) וגם- אם מישהו כבר כתב לפניכם ''סיינפלד הוא יהודי!'' למה אתם צריכים לחזור על זה אחד אחרי השני? ויטלזון- את הטור הבא אני מציעה לך להקדיש לאויבער- חוכמים מהסוג הזה.

        הגב לתגובה זו

        • לא ראינו שמישהי (חגית) הגיבה לפנינו, אבל את לעומת זאת...

          אבי וסופוקלס, 26/04/06 22:57

          לא יודעת מה זה כשמביאים שם של מישהו ומוסיפים לידו ''היהודי'' (או ''הישראלי'' ''הנשי'' וכו'). הכוונה היא שהמקור לא כזה, והעתקו כן.

          אז מי יצא טיפש, אנחנו או את???

          הגב לתגובה זו

    • סיינפלד היהודי זה ג'רי סיינפלד. כן, הוא יהודי. (ל''ת)

      סופוקלס, 26/04/06 19:02

      הגב לתגובה זו

    • פישלת, סיינפלד יהודי

      אבי, 26/04/06 19:11

      לידיעתך - ג'רי סיינפלד יהודי. אז אולי היא סיינפלד אישה, אבל יהודיה? מה חידשנו בזה בדיוק?

      הגב לתגובה זו

      • מתהפך בקברו?

        חיית מחמד, 27/04/06 16:10

        כולכם קברים מתהלכים בעולם ממודר. סיינפלד חי, בועט ולא פחות נושם מכל אחד מכם, וכן, הוא יהודי. אז מה? גם שרה ג'סיקה פרקר חצי יהודיה.

        הגב לתגובה זו

        • לא קראת עד הסוף

          בנו, 01/05/06 22:53

          יגאל כתב בפירוש:''אילו היה מת''.

          הגב לתגובה זו

    • הומור עצמי זה אחלה

      יגאל, 27/04/06 02:28

      אבל מה שויטלזון מוציאה מתחת למקלדתה זה לא הומור, אלא סתם טעם רע.
      להשוות אותה לסיינפלד זה גובל בחילול הקודש. סיינפלד היה מתהפך בקברו לו היה מת.

      הגב לתגובה זו

      • יגאל, אהבתי!!!!!!!!!! כל מילה שלך זהב. הצחקתני!!! (ל''ת)

        ליגאל מיש''ע, 27/04/06 12:03

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    ההבדל בין לוט לאברהם - באישה:

    צא ולמד מה, 26/04/06 18:25

    אומרים שאברהם ולוט היו דומים במראיהם עד שהיו מתבלבלים ביניהם.
    ודרשו שלוט היה יכול להיות אברהם אלמלא אשתו

    אשת אברהם הייתה מכניסה אורחים וכו'

    ואשת לוט - כשלוט אמר לאישתו אולי תביאי משהו לאורחים היא סרבה ואולי קצת מלח - אפילו לזה היא סרבה .... ובסוף הפכה לנציב מלח

    זהו סיפור הממחיש את העניין המדובר בכתבה.


    הגב לתגובה זו

    • ושרה אמנו רק גירשה את בנו של בעלה ביחד עם אמו,

      אין מקרא יוצא, 27/04/06 11:41

      זאת בניגוד ללוט הצדיק שבלי כל קשר לאשתו הציע להוציא את שתי בנותיו להמון הזועם, כדי שיבצע בהן - ולא באורחיו - את זממו.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר להכנסת אורחים

        דברי צדיקים, 05/05/06 15:59

        מדובר בהשאלת בתים ולא בהכנסת אורחים אתה אפילו לא פוגש אותם
        כך שכל דברי התורה שלכם נורא מעניינים אבל בכלל לא קשורים

        הגב לתגובה זו

    • ענק!! (ל''ת)

      יוגב, 27/04/06 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    איזה מזל שאני לא דתייה. לא הייתי מסוגלת לתת לזרים לגור בביתי. (ל''ת)

    א, 26/04/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עכשיו את מבינה למה לא קיבלו אותך בישוב שרצית לגור בו?

    אבי, 26/04/06 18:16

    הם לא רוצים אנשי סדום שיתלוננו כל הזמן על מה לא מוצא חן בעיניהם ועוד שהם יקראו את סה בעיתון.
    הם פשוט הבהירו לך שאת לא מתאימה ואמרו לך שלום ולא להתראות.
    מה שמפתיע זה למה את התפלאת כשלא קיבלו אתך לישוב

    הגב לתגובה זו

    • לפי תגובתך אפשר להבין למה בדיעבד זה היה צעד נכון לא להפוך לשכן של א (ל''ת)

      יוסי ירקוני, 26/04/06 20:15

      הגב לתגובה זו

    • אפשר לחשוב מי רוצה לגור בישוב של פאנטים חשוכים? (ל''ת)

      רונית, 26/04/06 20:31

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בחרתי בבערות,בטפילות ועוני ויש לי טענות כנגד מדינת הציונים

    טפיל חרדי, 26/04/06 18:05

    זה לא שאני קמצן,אני בחרתי שלא לעבוד ולחיות חיי ניוון ובטלה בישיבה אז אני מעדיף לחיות ולהתארח על חשבון אחרים עד שהח''כים החרדים ימשיכו לבזוז את קופת המדינה ולהוסיף לנו קיצבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מסכימה עם כל מילה

    יהודית, 26/04/06 18:03

    צודקת ב100% !!!
    גם אני שונאת לתת ת'בית שלי וגם להתארח בבתים ריקים
    כל הכבוד
    ד''א אחלה הופעה אצל קופטש בפסח:)
    את מקסימה ותפסיקי להגיד שאת שמנה, די

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גועל נפש של כתיבה

    יגאל, 26/04/06 18:02

    הטור שלך, כמו ההופעה שלך, רווי שנאת אדם ודימויים גרוטסקיים ומגעילים.
    העובדה שאת מצליחה להתפרנס מכתיבה ומהופעות, מאוד לא מחמיאה לחברה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תודה לקב''ה שאת לא שכנה שלי (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 26/04/06 18:01

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו גם לא רוצים להיות שכנים שלך אילן- אבל הפינוי מתקרב (ל''ת)

      אורטל, 26/04/06 23:48

      הגב לתגובה זו

      • גם הפינוי שלך אשדודי (ל''ת)

        אאאאאאאאאאאאאאא, 27/04/06 10:58

        הגב לתגובה זו

        • אבל אני לא חי על חשבון המדינה וקורא למילואים-מתנחל=פרזיט (ל''ת)

          מיכאל, 27/04/06 14:49

          הגב לתגובה זו

          • למיכאל מאשדוד-מתנחלים בד''כ עובדים ומשרתים בצבא לידיעתך... (ל''ת)

            עמי, 29/04/06 15:50

            הגב לתגובה זו

  • 37.

    מסכן בעלה

    יאיר, 26/04/06 18:00

    בהתחשב שהיא דתיה בטח איך שנכנסה השבת והיא מסרה את הדירה, היא הייתה חייבת לטחון לבעלה את השכל, מסרנו את הדירה חכה איך הם ימסרו לנו את זה בסוף השבת.
    ובטח בעלה כשניסה לשכב על הספה ולחרר לחצים שהצתברו מהארוחה, הזיז את הראש בתנוחות קבועות, כן תמשיכי לבכות, רק תני לנוח
    את לא רוצה לתת את הבית אל תתני אבל למה לטחון לכולם את המוח

    הגב לתגובה זו

    • ל37: תסלח לי, אבל בשום אופן היא לא נראת דתיה!! (ל''ת)

      !!!!, 26/04/06 18:39

      הגב לתגובה זו

      • יזה חמודה את! את מהזבלות שמחליטות מי כן ומי לא (ל''ת)

        עמבה, 05/05/06 15:55

        הגב לתגובה זו

        • אין, אין כמו אהבת ישראל (ל''ת)

          הלל, 10/05/06 13:02

          הגב לתגובה זו

  • 36.

    לשון דיבור נקיה

    דולי, 26/04/06 17:51

    הכתבה מזלזלת באנשים כבני אדם וכתובה בלשון לא מתורבתת
    רוב האנשים רגישים ולא מחטטים בבתי אחרים כלל

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אנשים נורמלים פשוט נוסעים

    האדמור משינקין, 26/04/06 17:46

    בשבת לאירוע, ולא נתקעים סוף שבוע שלם בגלל איזו בת מצווה של בת דודה דרגה שנייה.

    כמה מאמצים כדי לא לנסוע ברכב (עבודה בשבת, פחחחח).

    חיים קשים יש לכם הדוסים.

    הגב לתגובה זו

    • היא לא נראת דוסית, וגם לא דתיה! (ל''ת)

      !, 26/04/06 18:40

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    צריך לדעת איך להתארח

    אריאל, 26/04/06 17:45

    כשאנחנו מתארחים בדירה זרה, או משַכנים את האורחים שלנו אצל השכנים, אנחנו מביאים מצעים משלנו כדי שלבעל הדירה תהיה כמה שפחות טרחה ואי נעימות. כמובן שבצאת השבת אנו דואגים לנקיון הדירה לפחות ברמה שקיבלנו אותה. התלונות על השימוש בשרותים של מישהו אחר, ניראות מגוחכות, וכי רק אלו שישנים בבית משתמשים בשרותים? מי שמתארח רק לסעודה, מתאפק כל הערב?

    הגב לתגובה זו

    • כנראה לא הבנת מדובר בזרים!

      אורחת הכבוד, 05/05/06 15:52

      זה לא שיש בעיה להשתמש בשירותים הפרטיים שלי זה כל העניין שאנשים זרים פולשים לפרטיות שלך כי אתה צריך להיות מכניס אורחים - אם אני עושים ארוחה ומזמינים חברים אז אין שום בעיה

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מזכיר את קיטורי משאלי (ל''ת)

    יעל, 26/04/06 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נמאס כבר מזה שכל דבר שזז נמאס לך!!! (ל''ת)

    רינת, 26/04/06 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כתבה מצויינת ומצחיקה! (ל''ת)

    אני, 26/04/06 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נסיעה בשבת וחג פותרת הרבה בעיות כאלה (ל''ת)

    תנסו פעם, 26/04/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מצויין איך שאת אנטישמית! המשיכי! את גם בלונדינית!! פשוט ארית!

    יוזף גבלס, 26/04/06 16:53

    אולי תצטרפי למפלגה שלנו?

    הגב לתגובה זו

    • חבל שלא היתה לנו כזאת אז (ל''ת)

      אדולף, 26/04/06 18:24

      הגב לתגובה זו

      • חבל שרגשי נחיתות של עדות אחרות מופיעות כאן (ל''ת)

        לילך, 26/04/06 23:42

        הגב לתגובה זו

    • כמו בפינוי הימנים ממשיכים להכחיש שואה כמו גויים נבערים (ל''ת)

      תמרה, 26/04/06 20:32

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אז בכל זאת תציעי איך עושים בר מצווה בקהילה

    עמי, 26/04/06 16:20

    לתשובתך אודה

    הגב לתגובה זו

    • כמו רבים וטובים בבית מלון. האורחים

      תשובה, 26/04/06 19:18

      (מי שמעוניין) משלם על החדר שלו והמארחים על הארוחות. זה עוללה כמעט כמו לעשות בבית. לא כתוב בשום מקום שצריך להזמין את כל המישפוחה והחברים ''הקרובים'' ואז לפזר אותם בכל רחבי הישוב והעיר.

      הגב לתגובה זו

      • אבל מה, תזמיני אותם לבת מצווה במלון ושהם ישלמו חדר? זה קצת לא יפה (ל''ת)

        ???????????????, 27/04/06 01:27

        הגב לתגובה זו

      • לנו היה חשוב לעשות בר מצווה

        עוד מישהי, 27/04/06 11:21

        בקהילה, היכן שהילד נולד וגדל. לא כולם רוצים לחגוג במלון, מסיבות שונות.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מגעילה את השועלים. (ל''ת)

    נגעל, 26/04/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אז אתם באמת פלנטה אחרת (ל''ת)

    כתוב חמוד, 26/04/06 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הפעם גדול-שקן מי שחושב אחרת

    גלית, 26/04/06 15:58

    חחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לפחות הפסקת עם הבכיונים (ל''ת)

    שאת לא מתחתנת, 26/04/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    גנבת לי את המילים

    בן יוסף, 26/04/06 15:46

    פשוט נכון אני גר במקום כנ''ל
    ופשוט נמאס לי להתחמק.
    אני לא סובל שישנים אצלי במיטה ועוד פחות סובל לישון אצל אחרים.
    אם אני לא ישן אצל המארח עצמו אני פשוט לא הולך וגם לא מזמין

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    טור פאטתי - לא מעניין אך מנסה להתחנחן

    גלעד, 26/04/06 15:45

    פשוט לא מצחיק, למרות הנסיון הבוטה עד להכעיס לגרום לשפתיים להימתח להן בכיוונים מנוגדים. רויטל, אמנם יש לו טרנד חדש של כותבים דתיים (אף אני כזה, איני ''נגוע'' בשנאת אחים...) אך קל לזהות ביניהם כאלו שפשוט אין להם את זה (כן, כמוך), אך הם מתעקשים לכתוב על אנקדוטות מחיי היומיום הדתיים במטרה להוכיח גזעיות מסוג ה ''אין כמונו בלצחוק על עצמנו''. בעיקרון את צודקת. מה, רק לחנוך דאום מותר? אבל מה לעשות, איפה הוא ואיפה את? או בפראפרזה על מילותייך: לא יעזור כמה הסבירו לי שאת כותבת בnrg, איך שהוא, ההומור שלך נתן לי הרגשה של רב ביצהר שמנסה להצחיק תיכוניסטים ברמת השרון (הנה, על הדרך צחקתי גם על עצמנו...).

    הגב לתגובה זו

    • קצת חוש הומור,גלעד,לא תמיד צריכים להיות כל כך רציניים... (ל''ת)

      דוד, 26/04/06 16:06

      הגב לתגובה זו

    • ,תחחח חנוך דאום ברמה תחחחחחחח

      שולה, 05/05/06 15:48

      א.אתה סתם קנאי-
      ב. חנוך דאום ממש לא כותב ברמה - איך איזה חנפן ששאב את ההשראה שלו מיאיר לפיד נחשב על רמה

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יא פולניה!! (ל''ת)

    יון, 26/04/06 15:45

    הגב לתגובה זו

    • מחלה כרונית אצלה (ל''ת)

      ביכסה, 26/04/06 16:52

      הגב לתגובה זו

    • פולניה זוהי מחמאה ולא קללה (ל''ת)

      אפרת, 26/04/06 21:44

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מעולה! צחקתי כמה פעמים בקול רם (ל''ת)

    עדיין מרוצה, 26/04/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תפסיקי לבלבל את המוח, גם בגיל 16 היית רזה (ל''ת)

    אחד שזוכר, 26/04/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חלאס!!!!

    יוראי, 26/04/06 15:22

    פשוט קלפטע,
    לשמוע את סבתא שלי מקטרת יותר מעניין מלקרוא אותך.
    ולגופו של עניין - לנו למשל יש דירה עם 3 חדרים ו2 ילדים , לא היה לנו שום צ'אנס לארח אף אחד אם לא שכינינו הנחמדים שמשאילים לנו את דירתם מידי פעם.
    זה מביך וזה מאוד לא נעים לבקש , אבל זה עוד יותר נורא להתקע 10 שנים בלי שום אפשרות לארח.
    ולשים את האורחים שלי בסלון, זה לא אופציה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמה נכון! רויטל אל תוותרי- תמשיכי במסע הצלב

    יעל, 26/04/06 15:14

    נגד ה''אחוקיה'' הדביקה הזו של הדוסים. גם לנו מגיע דוברת :)

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רויטל - כרגיל הטור מצחיק וחמוד!

    שלי, 26/04/06 15:10

    תכתבי קצת יותר טורים שנוכל להנות לעיתים קרובות יותר. (ולכל הקנאים - לא, זה לא רויטל מגיבה לעצמה!!!!!)

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פשוט אל תתני את הבעת

    יפה, 26/04/06 14:57

    גם אני גרה בשכונה דוסית ואני לא נותנת את הבית שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''בורח להם פיפי''?

    בחיית..., 26/04/06 14:49

    כולם משתינים במקלחת כי זה כיף. אין עם זה שום בעיה ולא צריך להגזים עם הפדנטיות.
    ראבק, יש אנשים ששותים את זה...

    הגב לתגובה זו

    • wtf...?! (ל''ת)

      ?, 26/04/06 18:55

      הגב לתגובה זו

    • אתה מגעיל. תשתמש בשירותים (ל''ת)

      ., 26/04/06 18:59

      הגב לתגובה זו

    • נהייתי טרחן היום, אבל לא נורא.

      אניהו, 27/04/06 00:01

      קרעת אותי מצחוק.
      אני מסכים איתך שזה כיף או יותר נכון, נוח, אבל זה לא יפה לעשות את זה.
      עוד אנשים מתקלחים שם.
      לא רק אתה !!!!!!!1 :-)

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הללויה

    רוני, 26/04/06 14:44

    חשבתי שאני היחידה שמקבלת חלסטרה מהסידור הזה. כל ישראל אחים, רק אם אפשר לא במיטה שלי. האמת היא שאני גם די מקפידה לא להתארח אצל אחרים בבית, זה מביך לפחות באותה מידה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה בסה

    א א, 26/04/06 14:41

    כל כך רציתי לקש ממך את הדירה השבת

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אוי כמה שאת צודקת.

    קוראת קבועה, 26/04/06 14:40

    אנחנו התארחנו כמה פעמים אמ\צל חברים ששלחו אותנו ללון בבית השכנים. וזה היה פשוט סיוט, אף אחד לא בודק את מצב הבית לפני את מצב השירותים וכו'.
    סיוט פשוט סיוט.

    הגב לתגובה זו

    • מצד אחד ומצד שני

      עוד מישהי, 27/04/06 11:19

      גם אני לא אוהבת להתארח בדירות של אחרים, לא אוהבת לתת את דירתי, ובכלל לא אוהבת לנסוע לשבתות (אבל זה עניין אחר).

      מה שכן, כאשר אני מתארחת בדירות של אחרים, אני מקפידה באובססיה שלא יראו שום סימן שהיינו שם, כולל ניקיון השירותים. לצערי לא כולם מקפידים על כך, ולא פעם חזרתי הביתה ומצאתי את דירתי לא נקייה.
      אין לי מושג אם חיטטו במגירות ובארונות, ואני רק מקווה שלא (ואם כן - שלפחות יסדרו לי אותם).

      בהשאלת דירה יש משום גמילות חסדים, כי לאנשים אין אפשרות אחרת לארח, בייחוד בשמחה משפחתית. אז בשביל לקיים מצוות גמילות חסדים והכנסת אורחים אני מתגברת על הפגיעה בפרטיות שלי.

      עוד משהו - אם זה זוג צעיר אני מבקשת שישנו בחדר אורחים וחדרי הילדים. אבל אם מדובר בזוג הורים מבוגר של השכנים, אני מציעה גם את חדר השינה שלי. אם הכנסת אורחים - אז עד הסוף.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אורחים בדירה

    חנה, 26/04/06 14:30

    אני חיה ביישוב שנים רבות. אנו נוהגים להעמיד את דירתנו לאורחים של אחרים ועושים זאת בשמחה. כמובן שהצפייה מהאורחים שלא יגעו בחפצים האישיים שלנו. אולם כאשר יש שמחה משפחתית ורוצים לשתף בה גם את אנשי הישוב (ברית,בר מצוה,שבת חתן וכו') וגם להזמין קרובים וחברים מחוץ ליישוב, אין ברירה אלא להעזר בדירות חברים ביישוב. כשקראת את דברייך היתה לי תחושה שהדברים נכתבים מתוך ''עין רעה'',ומתוך כך שאת נהגת באופן מגונה בעת שהופקדת לשמור על ילדים בבתים זרים, ואולי גם היום המבטים החטטניים שלך במיאים אותך לחשוב שכולם נוהגים כמוך.
    חבל, כי אפשר גם אחרת והחיים נראים הרבה יותר טוב...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ברוך ה' שיש עיתונאים דתיים

    יהודון, 26/04/06 14:28

    מספיק כבר עם השטויות שלך רויטל, זה לא מעניין אף אחד!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איזה מנהג מוזר...

    חיפאי, 26/04/06 14:25

    לא הכרתי אותו עד עכשיו (אם לא מחשיבים פינוי ילדים מיישובי קו עימות בתקופות מתיחות ומלחמות)

    למה שימשהו יסכים להקריב את פרטיותו עבור אורחים של מישהו אחר.

    אם הוא הזמין שהוא ידאג להם למקום לישון או שהאורחים יתגוררו במלון או באכסניה סמוכה.

    הגב לתגובה זו

    • מלון, אכסניה? איפה את חי?

      דודי, 26/04/06 15:46

      מדובר באנשים דתיים שרוצים לארח ולהתארח בשבתות וחגים ואינם יכולים לנסוע בשבת ובחג.
      לצערינו לא פתחו בית מלון בגב''ש, בית שמש, פתח תקוה וכד' ולכן הפתרון הנורמלי היחיד הוא השאלת דירות הדדית!!! כי יבוא יום שגם אתה תרצה לארח את חמותך ובמקביל להסתובב עם גופיה בבית,לקרוא עיתון בשירותים רח''ל או לגרב''ץ. וכן גם דתיים מגרבצי''ם!

      הגב לתגובה זו

      • דודי אתה מגעיל, ואתה לא הדודי המגעיל היחיד שאני מכיר. דוחה, גס רוח (ל''ת)

        אמנון, 26/04/06 19:02

        הגב לתגובה זו

        • לכל איש יש שם...

          דודי, 27/04/06 15:06

          ואמנון אל תתחצף לאבא !
          מה שעשית לתמר אחותך לא מזכה אותך במדליה!

          הגב לתגובה זו

      • :-) (ל''ת)

        אניהו, 26/04/06 23:59

        הגב לתגובה זו

    • גם אני לא ידעתי על ההווי הזה--דוסקלאב ... (ל''ת)

      חילונית, 26/04/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    התארחתי פעמים רבות בדירות של

    נורית, 26/04/06 14:22

    אנשים שאינני מכירה ולא ערכתי להם בדיקה במגרות. דרך זו של לינה בדירה פנויה מאפשרת גם למי שגר בדירה קטנה וצפופה לארח. אגב, בישוב בו אני גרה מארחים גם אצל אנשים שחדר הילדים שלהם פנוי (הבן בישיבה או הבת בש''ל) .

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני גם שונאת את זה אני אתך

    טוני, 26/04/06 14:13

    5 גלונים של אקונומיקה כבר הלכו לי בגלל הפסח האחרון ולא מפני ביעור חמץ,אלא מפני ביעור עקבות של אורחים שבכלל לא שלי. אני קוראת קריאה נרגשת אני:די!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מושלם! (ל''ת)

    כל מילה בסלע, 26/04/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סוף סוף קצת כנות!

    סנובית, 26/04/06 14:03

    נכון- גם כשאני מסכימה להשאיר למישהו שאני לא מכירה את הבית לסוף השבוע אני עושה את זה כי לא נעים לי להגיד לא- אבל בית ,חדר שינה ואמבטיה על כל אביזריהם הם דבריים אישיים,אינטימים שאתה מעדיף לשתף עם הקרובים לך ולא עם כל אחד- הכנסת אורחים היא מצווה חשובה ויפה אבל האם הכנסת אורחים כוללת אירוח אנשים שבחיים לא פגשת (ואולי גם לא תפגוש) בכל מקרה אולי עדיף לשרטט גבול שנקרא חדר אורחים לפני הפלישה לפרטיות

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון!!!!!!!!! די עם הפלישה לפרטיות!!!!! די!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ואת לא סנובית, 26/04/06 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    משעשע

    אורי, 26/04/06 14:01

    כתוב שנון ומרענן

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רויטל כנראה מאוד משעמם לך-האמת גם לי כי אני עונה לך

    מוטי, 26/04/06 13:56

    מה את מבלבלת את המח- לא העיקר לכתוב אלא העיקר לכתוב נכון.
    מנהג יפה לתת בתים ולעזור לאנשים בשביל זה אנחנו (האנשים היהודים) קיימים לעזור אחד לשני, נכון שזה לא הפיטרון הכי טוב אבל מה רע?
    שאני מארח את החברה שלי זוגות צעירים (אם אפשר לקרוא לזה כך אחרי 4 או5 שנים של זוגיות) כל משפחה מבשלת משהו ואף אחד לא מרכל על אף אחד אם האוכל או המיטות לא מוצאות חן בעיניו אבל אם אצלך זה ככה בדקי את חבריך.
    לא צריך להשאיר פתקים מצועצאים כמו בית מדהים או מהמם אפשר פשוט לכתוב תודה על האירוח וזהו.
    אני לא יודע מה איתך אבל אני לא מחטט לאנשים בבתים שאני הולך אילהם.
    אז לא צריך לעשות מכל עכבר פיל, אם את לא רוצה לתת את הבית אל תתני -אבל אל תבלבלי לנו את המוח עם שטויות

    הגב לתגובה זו

    • אח שלו, ספלר לא יזיק

      אלי, 26/04/06 14:16

      הייתי מייעץ בידידותיות להריץ בדיקת איות לפני שלוחצים ''שלח''.
      ברכות

      הגב לתגובה זו

      • גם ספלר לא פותר עלגות... (ל''ת)

        אריאל, 26/04/06 15:10

        הגב לתגובה זו

      • ואם הוא עולה חדש? מה קרה? (ל''ת)

        ע.ח., 26/04/06 19:09

        הגב לתגובה זו

      • זאת היתה

        אפרת,, 26/04/06 23:32

        תגובה ענקית!!!אתה מלך:)

        הגב לתגובה זו

    • זה לא לעזור (ל''ת)

      זה להתעלק, 26/04/06 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תופעה ידועה בציבור הדתי

    רוני, 26/04/06 13:44

    הציבור הדתי מתחלק שווה בשווה בין אלו שמבקשים את דירות שכניהם לשבת לבין אלו שנאלצים לתת את בתיהם לזרים

    הגב לתגובה זו

    • מספיק לקחת הכל ללב

      טלי, 27/04/06 11:11

      למה אי אפשר פשוט להנות ממה שרויטל כותבת בלי לחשוב שהיא מדברת עלינו אישית, אני חושבת שיש כאן תופעה שבהחלט ראוי להתייחס אליה וזה בדיוק מה שרויטל עושה... (ועם הרבה הומור), מי מאיתנו לא עמד מול חברים שביקשו דירה ומת לצעוק עליהם לא !! ממש לא רוצה לתת את הבית שלי אבל פשוט נותן כי לא נעים.

      הגב לתגובה זו