• 127.

    שר הבטחון האזרחי

    אליס, 26/04/06 23:45

    פרץ אמיר, אל תחשוש, אל תמנה לך סגן בודאי לא מאנשי ''החונטה הצבאית,'' הנמצאים במפלגתך שקרוב לודאי ינסו להכשילך... הקם סו''ס מועצה לבטחון לאומי שתכלול את מיטב המוחות מתחום האקדמיה בפרט,ואנשי בטחון שממזמן התרחקו מהברנזה הביטחונית ובאמת חושבים על טובת המדינה.אל תתן לאנשי המשרד לעבוד עליך [תקציב הבטחון], ולהמשיך ולנהל לא רק את המשרד, אלא גם את המדינה.תלמד היטב את התפקיד ותבין גם ,שאפשר ורצוי לקצץ באופן משמעותי בתקציב המנופח הזה, ועי''כ לצמצם את הפער החברתי כלכלי ,לקדם את החינוך, הבריאות והתשתיות במדינה!!! ''אז , שלא יעבדו עליך''...

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    לא לתת למרכז להחליט! זה מביא לשחיתות. (ל''ת)

    אזרח מודאג, 26/04/06 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    לא נעים, אבל הבחור צודק. מה שמעצבן זה שהוא רוצה שהמרכז יחליט (ל''ת)

    מפוכח, 26/04/06 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אידי עמיר דדה , לתת לו כאילו

    אמנון בן-יהודה, 26/04/06 19:58

    עיטורים וגם חליפה תואמת וגם דרגות של רמטכל'' , ביננו נראה שהאשהיד הזה יהיה לו שפה משותפת עם עמיתו האירני ! יש לומר שהעמיר דדה פידמרשל עוד עשוי לחשוב שגרעין זה משהו שמפצחים בכדור -רגל !

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    יודע מישהו לאן נעלמה פנינה רוזנבלום? (ל''ת)

    חדווה, 26/04/06 19:57

    הגב לתגובה זו

    • מורחת לק.

      יצחק, 30/04/06 01:06

      איפה היא יכולה להיות הפלצנית הזו .?

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    ברוורמן ואיילון מספיק אסרטיבים אבל למה בכל זאת זקוקים לסניגוריה? -

    דני, אשדוד, 26/04/06 18:32

    וילנאי , אם באמת מקומותיהם של ברוורמן ועמי איילון הושגו ביושר ובהצבעה אמיתית של קולות המפלגה, אתה חושב שהיו זקוקים שמישהו יסנגר אותם? לא . ברור בעליל שגם ברוורמן וגם אילון נחשבים לטיפוסים מאד אסרטיבים ולא זקוקים לסניגוריה. אבל מה קורה שהאמת היא שמקומותיהם נקנו ע''י רמיה שאין כדוגמתה?! לכן לפחות שותקים ונותנים לכוהנת הגדולה של המוסר יולי תמיר ממקום חמישי לאכוף אותם. הם חייבים לה זאת!!
    ואם תומר שהובטח לה מבעוד מועד אז זה בולשיט כי הם לא היו שותקים! הם מפחדים! אז וילנאי אל תלך סחור סחור גם אתה יודע את האמת ואם לא תרמת כסף בליל הפרימרייס אז אתה לא בליגה הזו וגם ממך גנבו וסחרו בקולות בוחריך!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    התפנה מקום בקדימה תעבור אליהם (ל''ת)

    שש, 26/04/06 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    יש לערוך משאל העם - מתאים או לא מתאים ול 'מה' מתאים. (ל''ת)

    כן ולא, 26/04/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    פרץ הילדותי חושב שהוא כל כך מתאים שאפילו לא צריך סגן שר (ל''ת)

    פרץ התינוק, 26/04/06 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    למה פרץ האגו מניאק לא נותן את התיק לאדם מתאים ממנו?זה חוסר אחריות! (ל''ת)

    וילנאי צודק, 26/04/06 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    גם בי פרץ בגד. לא אשכח זאת לעולם!

    רינה, 26/04/06 16:37

    פרץ מעדיף את הכבוד של שר הבטחון על פני המובטלים והחד הוריות

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    '' על כסא הקצינים ישב הטמבל...'' (ל''ת)

    אויויוי, 26/04/06 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    עמיר התינוק רוצה לשחק בחיילים על חשבון המדינה. יאללה מלחמה!!! (ל''ת)

    רענן, 26/04/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    למגיבים מטעם פרץ: הבנו שוילנאי בכיין.אבל פרץ מתאים לבטחון?

    שי, 26/04/06 16:34

    עדיף וילנאי בכיין מפרץ שקרן שרימה את הבוחרים

    הגב לתגובה זו

    • לא,לא מתאים.אצלם כל פוץ חושב שתפס את אלוהים בקומפקט-דיסק. (ל''ת)

      לא מתאים, 26/04/06 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    אם פרץ שר ביטחון גם אני יכולה.לכן לא אצביע בבחירות הבאות

    בוז בוז בוז, 26/04/06 16:11

    כי לאף אחד לא אכפת מתיקי הרווחה.שעליהם הלכתם לבחירות .ובמיוחד שלי יחמוביץ

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מדוע לא סיפרת את הכל על פרץ-הרי זה לא חדש -

    האמת העירומה, 26/04/06 16:10

    האיש עם האגו הכי גדול - המלך הוא עירום . זאת אמרנו כתבנו ודיברנו אבל אתם המשכתם בהצגה הכי גדולה בעיר .

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    שלי יחימוביץ לביטחון-הכל אפשרי צחוק מהעבודה (ל''ת)

    צוחק מהצד, 26/04/06 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    עמיר פרץ הוא סכנה ביטחונית למדינה

    בר-ניר, 26/04/06 16:06

    כשאני קורא מה כותבים עליו, אפילו גם כאן בכתבה הזו, ברור לי שהרוב מבין כי לעמיר פרץ אין את הכישורים לשר הביטחון.
    את אותם הדברים ודאי קוראים ולומדים לצערי אויבינו ומסיקים את אותן המסקנות. לכן עמיר פרץ פוגע בכוח ההרתעה של צה''ל. זו האמת וצריך להתמודד איתה. לא יכול להיות שבראש המערכת הביטחונית יעמוד ''חוחא והעתולה'' ביטחונית ואנחנו נשלח את ילדינו לקו הראשון ואו נעשה מילואים בגלל אגו אשי של משהו..

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אמרנו לכם לפני הבחירות-המלך הוא עירום עם אגו נפוח

    בחרת ברוורמן קי, 26/04/06 16:06

    בחרתי ברוורמן עילון קיבלתי פרץ . אוי אוי אוי

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    וילנאי , לא תקבל תיק? לא נורא

    דבלין, 26/04/06 15:57

    תאכל את הלב , תלך למצוא עבודה אחרת ,שב קצת בדבלין ברחובות ותשתה כמה כוסיות , כמו לפני הבחירות. רק טוב יצא למדינה מסילוקך הקרוב מהמפה הפוליטית. ליצן חסר כישרון וחן. אתה איש קטן , אתה גזען , אתה אופורטוניסט. ביי

    הגב לתגובה זו

    • ברור שלפרץ יש יותר כשרון להיות שר בטחון. בסדר,שמענו עליך

      אתה הליצן, 26/04/06 16:32

      ומה אתה ישר מכניס גזענות. זה שפרץ הוא מרוקאי (וכן כן עם גאווה של מרוקאי) לא אומר שאסור למתוח עליו בקורת. בעיקר לאור העובדה שהוא כמו מצנע-אבל עם שפם.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    הפעוטון של מתן מחפש גננת במשרה מלאה !!!!!!!! (ל''ת)

    נו באמת !, 26/04/06 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    פרץ שלומיאל מחלם אירן מודעת לכך ולכן הם צוחקים עלינו (ל''ת)

    החושב, 26/04/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    פרץ: הכל נועד למען הקרירה האישית שלי...כל השאר שיחכו...

    מירי, 26/04/06 15:33

    פרץ במשרד הביטחון...מזכיר פיל בלובי של מלון הילטון...כישורים לתפקיד חדלו להיות קשורים למינוי כלשהוא...אפילו אם מדובר בביטחונו ועתידו של עם ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    וילנאי - מדבר שטויות עם קול מגעיל (ל''ת)

    דני, 26/04/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    וילנאי הוא ממש ילד קטן בכיין ובעיקר טיפש ! (ל''ת)

    דורן, 26/04/06 15:29

    הגב לתגובה זו

    • האמת שהוא אמר חונקת אותך,חידק שכמוך. (ל''ת)

      k-300, 26/04/06 17:21

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    עסקן פועלים קטן -נשאר עסקן קטן

    רחמים, 26/04/06 15:12

    המומחיות בקומבינות לא נותנת לפ-רץ שום יתרון במשרד הבטחון .
    כשלון שלו ימית אסון על כולנו.
    הוא לא צריך לאשר תוכניות , הוא גם צריך ליזום רעיונות להרבה שנים קדימה ולפעמים כנגד דעת הצבא. למשל : חיל האוויר המפואר שלנו התנגד בזמנו לפיתוח מטוסים ללא טייס והיום אינו יכול בלעדיהם ...האם פרץ מסוגל ליזום פרויקט ביטחוני פורץ דימיון וכנגד חלק ממומחי הצבא ...

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    פרץ יארגן כמה שביתות והטרור יפסיק חחחחחחחח (ל''ת)

    ניג''ז'', 26/04/06 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ומה יהיה בשנתיים הקרובות ? (עד שפרץ ''ירכוש את הכישורים'')

    הערבים לא יחכו, 26/04/06 14:18

    הגיע הזמן לומר את האמת בקול צלול וברור: בחירתו של עמיר פרץ במפלגת העבודה היא פארסה... כדאי שעמי איילון, וילנאי, וברוורמן יתחילו לחמם מנועים ולהתכונן להזיז את הליצן הצידה. (בעצם וילנאי כבר התחיל - ויבורך על כך)

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    המומחיות של וילנאי היא לבכות וליילל כל פעם שהוא נכשל לקבל תפקיד (ל''ת)

    חתיכת בוק, 26/04/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כמי שהצביע עבודה וילנאי צודק פרץ נכשל (ל''ת)

    רוני, 26/04/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אים פרץ שר הבטחון

    מוטלה,קבע, 26/04/06 12:33

    אז לאנשי קבע ולסדיר יהיה מותר לשבות?, תגאלו אותנו מהטיפשות הזו ששמו פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לתת לפרץ את תיק הבטחון

    מוטי חיפה, 26/04/06 12:26

    זה כמו לתת לילד בגיל 4 להטיס מטוס קרב, רק אהוד ברק מתאים מ''העבודה''.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    שוילנאי יתעסק בהגשמת המצע בקווי היסוד

    רוני, 26/04/06 12:24

    ולא בביקורת ושחרור קיטור רק בגלל שהוא לא יהיה שר.

    הגב לתגובה זו

    • אולי כדאי שפרץ יממש את המצע החברתי שלו ולא יהיה שר בטחון? (ל''ת)

      חשבת על זה?, 26/04/06 16:55

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מתן וילנאי הגבר הכי גבר במדינה!!!! (ל''ת)

    רז, 26/04/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לוילנאי האגו מס 1 במדינה מי שמדבר! (ל''ת)

    וילנאי לקדימה, 26/04/06 12:09

    הגב לתגובה זו

    • אם אני זוכר וילנאי ויתר על האגו ותמך בפרס

      גיא, 26/04/06 16:56

      לא כל מי שמתנגד לפרץ הוא עם אגו. מה שברור זה שפרץ לא יודע לעבוד עם אנשים שמותחים עליו בקורת.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    לא להסיט מהעיקר , מהשחיתות הגדולה

    בושו, 26/04/06 12:07

    תתבישו לכם כל אלה שמנסים להסית את העיקר באצטלה של עינייניות! לא ברור לכם מושחתים ממתים אסון. כל אלה שיודעים מה קרה. ומנסים להסיט את הנושא ..... בגין הבטחות, זכרו אלו הבטחות אדם ולא סתם אדם אלא מושחתים. אלו לא הבטחות של הקדוש ברוך הוא . בושה שהנכם שמים את יהבכם בבני אדם ועוד בני אדם מושחתים להחריד. ... אתם יודעים טוב מאוד ורובכם הייתם שם תראו איך אתם משחיתים את נפשותכם!....תזכרו... הנה לא ינום שומר ישראל!!

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי מילה (ל''ת)

      ואני אנטלגנט, 26/04/06 13:12

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    מתן וילנאי בעבודה! נזם באף חזיר.

    ש.לוין, 26/04/06 12:04

    מתן וילנאי מקשקש בתקשורת ומוציא לעז על עמיר פרץ. זה יפעל כבומרנג בחזרה על וילנאי שידוע כקשקשן לא קטן כמו דני יתום גם הוא יהיה חסום מבחינת פרץ. אלה הם הקוצים של מפלגת העבודה ובודאי לא תורמים שום דבר מלבד נזק תדמיתי. העובדה שהם לא נבחרו לשרים מוכיחה בעליל שהתנהגותם מלמדת שהם אינם כשירים להיות כאלה ומתנהגים בהתאם.

    הגב לתגובה זו

    • האסון של מפלגת העבודה

      שמעון אמסלם, 26/04/06 12:47

      גניבת המפלגה ע''י עמיר פרץ, גניבת הפריימריס לבחירת חברי הכנסת ע''י אנשיו של עמיר פרץ, בחירת השרים ע''י עמיר פרץ ולא ע''י המרכז, ההבטחות המופרות מראש של עמיר פרץ לבוחר, הדיקטטורה וההפחדות בתוך המפלגה, דחיית הותיקים ע''י עמיר פרץ.
      יש כאן הרס מכוון של כל מוסדות המפלגה ע''י עמיר פרץ, דבר שיגרום להתגמדות ולהעלמות המפלגה.

      חבל.

      הגב לתגובה זו

      • קישקוש מוחלט !

        דני, 26/04/06 15:48

        מה הם גנבו ?
        מפלגה מתה ,מתפוררת, זקנה, ללא עתיד.
        ונתנו לה קצת חיים חדשים במקום !עכשיו קמים כל אלה(ומתן הבכיין בראשם) שישבו במפלגה הישנה והמתפוררת וחושבים שמגיע להם משהו !
        מי היה מצביע בכלל עבור מתן וילנאי ?

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    עידו, 26/04/06 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    פשרה קואליציונית

    פקק תנועה, 26/04/06 11:53

    לתת למופז את תפקיד סגן שר הביטחון של פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    וילנאי היית צריך לחשוף את פרצופו האמיתי לפני הבחירות (ל''ת)

    יג סאל מיל, 26/04/06 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    יש לאסור בחוק אכילת געפילטעלעך.

    מוישה מקרקוב, 26/04/06 11:41

    תראוט מה זה עושה לנו,
    די חברים תמצאו תחומר הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מתי הבחירות הקורובות בעבודה?

    מיכה, 26/04/06 11:35

    אם מישהו יודע מתי אמורים להיות בחירות קרובות לראשות המפלגה אני אשמח אם יענה לי. לפי מה שאני יודע תקנון המפלגה (יש רק עותק אחד ממנו והוא מצוי בביתו של משה שחל) מורה שאם ראש המפלגה לא מצליח להרכיב קואליציה, יש בחירות תוך 10 חדשים בערך. אם מישהו יודע מתי הבחירות שיכתוב. אני מת כבר להחליף את פרץ בגלל העקשנות שלו במערכת הבחירות. נבחרת נבחרת נבחרת. נבחרת בתחת שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מתן וילנאי הלוזר

    שלומי, 26/04/06 11:16

    למי ששכח מתן ולנאי הלוזר החליט לא להתמודד לראשות העבודה בתמורה להבטחה של פרס לתת לו את משרד הביטחון לכן שלא יבוא לנתח את תוצאות הבחירות והטיל האשמות כי אם הוא היה מתמודד ומנצח בפריימריז אזי הינו רואים מה הוא יכול להשיג

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      יוסי, 26/04/06 12:02

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר. ומה אתה עשית בחיים??? (ל''ת)

      שי, 26/04/06 12:06

      הגב לתגובה זו

      • לפי הסגנון שלומי מוכר חולצות או ירקות

        לשי, 09/06/06 00:44

        למה מה ? יש לך משהוא נגד למכור חולצות ? - לא, אבל אני לא רוצה מוכר חולצות כשר בטחון !!!

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא הפריזו בהערכתך פרץ הנך סטלין ללא עוררין (ל''ת)

    סטלניזם, 26/04/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    האגו של וילנאי ממשיך להכשיל אותנו הרבה יותר

    סתם אחד שעבד, 26/04/06 11:12

    וילנאי - איפה כל המצביעים מגבעתיים שרצו לראות אותך כשר וכי''ור המפלגה? למה לא דאגת שיצביעו מפלגת העבודה? כאשר נתנו לך את תפקיד ''ממונה מטה ההסברה בנושא השחיתות'' המפלגתי למה שתקת כמו דג במשך חודשים?הרי,רק כששלי יחימוביץ נכנסה לתפקיד פתאום התחילו לדבר על שחיתות בקדימה!

    אני שתמכתי בך לראשות המפלגה מרגיש מטומטם בגלל ההתנהלות שלך!
    אתה הרי הבטחת לנו להצעיר את המפלגה ולסלק את פרס, עלינו האנשים שעבדו איתך אתה לא יכול לעבוד בסיפורים.

    מיום שאיבדת את תפקיד ''שר הביטחון של שמעון פרס'' אתה רק תוקע מקלות בגלגלים של התנועה.

    הגב לתגובה זו

    • וילנאי היה אחראי הבחירות בירושלים והעבודה עלתה שם במנדטים!!!

      אל תקשקש, 26/04/06 12:07

      למרות שירושלים היא עיר ימנית

      הגב לתגובה זו

    • איזה תנועה ? עם אחד ? (ל''ת)

      למר סתם אחד, 09/06/06 00:46

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    פרץ נבחר ל- ''יו''ר הנוכלים הגדול במדינה'' (ל''ת)

    יוסי התמחוייניק, 26/04/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    וילנאי רק חשף את ההונאה הגדולה של פרץ (ל''ת)

    פרץ''עבדתי עליכם, 26/04/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    התאבדות.

    קרא/י ., 26/04/06 11:08

    הכל בהומור. (פוליטי) .
    מישהוא יודע שיטת התאבדות מהירה ?!
    פשוט קופץ מגובה ה-''אגו'' שלו למעמקי ה-''אינטלגנציה'' שלו .
    הכל כאמור בהומור.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אני מאוכזב מההתנהלות

    חכם מימון, 26/04/06 11:08

    אני מאוכזב מ :
    1, ממתן וילנאי שמעביר ביקורת ללא כל צורך
    2,ממתן וילנאי שצריך את פרס רק בשביל מנדטים,(טוב שעזב)ולא בגלל אשיותו.
    3,מאי אזכור הקשישים הנכים וכל שאר הנדכאים שלא הוזכרו במו''מ הקואלציוני,
    4,מממשלה כל כך גדולה רק בכדי לדאוג לאיתן כבל למשרת שר,
    עוד? יש עוד הרבה אכזבות אולם אלו העיקריות

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פורים כבר חלף: אופיר, בוזי, אורית

    גילון, 26/04/06 10:50

    הגיע הזמן שגם אתם תורידו את המסכות. הנשף הזה כבר הסתיים. היו דילים של עמיר עם איתן, עם פואד, עם ברוורמן, עם איילון, עם תורגמן (שלא תתמודד) עם בביוף (באר שבע).. הציבור נבעט מהריח של הספטונג הזה.. שיטות ישנות של ההסתדרות שחלפו מן העולם ופתאום חזרו..
    מה שעשה מתן הוא באומץ רב הרים את המכסה הכבד הזה מעל הספטונג.. הוא מצא שם סתימה הוא מצא שיש שם בתוך הספטונג ארגזים.. כן מפקד הארגזים.. תעזרו לו לנקות את הסתימה.. תעזרו לו לקיים בבחירות חשאיות במרכז. תצאו בפמבי ותגידו בציבור מה שאתם אומרים בשושו..

    הגב לתגובה זו

    • מרים את המכסה עאלק

      cliff, 26/04/06 11:10

      וילנאי למד להתבכיין כל פעם שלא ממנים אותו.
      כולנו זוכרים את זעקות השבר שלו כשלא התמנה לרמטכ''ל
      איזה מזל!!

      הגב לתגובה זו

    • תוספת לדילים!

      יוסי, 26/04/06 11:17

      בהתחלה היה דיל נגד אלון פנקס שיצא ראשון נגד פרץ ונחשד שהוא איש של ברק (מה שנכון)ץ אחר כך היה דיל נגד פינס שלא עבד, ודילים תומכים לעמי איילון, ברוורמן, יולי תמיר ושאר החסידים השוטים של פרץ. אבל להגנתו ייאמר, החברים הכל כך מוכשרים ברוורמן, איילון ויחימוביץ לא - אבל ממש לא - הביאו מנדטים. עמיר פרץ לא ''החביא אותם''. שום דבר לא מנע מהם לעבוד קשה. כנראה שאת הלקקנות שלהם לפרץ הציבור פירש כהלכה המעידה על אופיים, ולא יתרונותיהם המופלגים.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    וילנאי למה לתקשרת מדוע לא בתוך המפלגה?

    אחד העם, 26/04/06 10:49

    חבל שאתה מנסה לפגוע בפרץ.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה בשושו

      שריקי, 26/04/06 11:01

      מפלגה בדמוקרטיה צריכה להתנהל ולהתנהג בשקיפות. שלטון הפחד של עמיר צריך להעלם ממוסדות המפלגה. הוא דיקטטור בהתנהגותו וצריך לדאוג בפה פתוח וידוע לציבור כנגד הדבר. אפילו להשתמש במגהפון..

      הגב לתגובה זו

    • וילנאי היה צריך לסגור את זה במימונה?

      שמעון אמסלם, 26/04/06 12:49

      על בקבוק עראק?

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    להתעקש על האוצר בזה צודק וילנאי. (ל''ת)

    יוני, 26/04/06 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    צודק!

    המובטל משדרות, 26/04/06 10:31

    כל חבריי הביעו שאט נפש מהפקרת הנושאים החברתיים על ידי פרץ. במקום לחסל את מוקדי האבטלה הוא יחסל ערבים!
    פרץ איכזבת-וילנאי צודק!

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת מובטל משדרות?

      צביקה, 26/04/06 11:19

      כי אם אתה לא, התגובה שלך היא פיסת ההתנשאות הכי מגעילה שנתקלתי בה בשעה האחרונה.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    תגובה לבראורמן מדויטשה באנק

    זהר, 26/04/06 10:27

    הם מאוד כועסים על כך שאתה לא נבחרת להיות שר האוצר בישראל וגם לא אפילו להיות שר בממשלה.
    אנא שלח לי את האמייל שלך ואעביר לך את תגובתם.

    הגב לתגובה זו

    • שלח לי אני אעביר לאבישי (ל''ת)

      דורון, 26/04/06 12:11

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    דן חלוץ למזכ''ל ההסתדרות

    אלי ברד, 26/04/06 10:22

    מה זה נראה לכם מתאים? גם לא בכוון ההפוך, כלומר, עמיר פרץ לא מתאים היום למשרד הבטחון. מה לעשות בעת חיה זו לא מתאים. צריך לומר זאת בבהירות, ובנחישות ובמיוחד זה חייב להאמר מתוך מפלגת העבודה.
    ממתי פרח טייס יכול להיות מפקד טייסת? ממתי עובד זמני בחברת כוח אדם יכול להיות יו''ר ועד עובדי התעשיה האוירית? רבותיי תפנימו את זה..

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    וילנאי הס לך מלאמר האמת !!! יאכלו את בשרך (ל''ת)

    העבודה כנופיית, 26/04/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    גם וילנאי וגם פרס הם בושת מפלגת העבודה, ההבדל הוא שלפרס לקח 70 שנה

    Yossi V, 26/04/06 10:09

    פוליטיות כדי להוכיח את כלומיותו. וילנאי עשה זאת הרבה יותר מהר - משהו כמו 15 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מהו הקשר ביון יולי תמיר לרחל תורג'מן?

    רובי, 26/04/06 10:09

    ישנן רכילויות מרושעות הגורסות שהפתוי המיני ואו השימוש המיני היה כלי קידום ששתיהן השתמשו בו. האם זה נכון? אני קורא לשתיהן לבוא לציבור ולהכחיש זאת. אחרת לא נצביע עבור יולי במרכז. מיותר לציין כי הדוגמה היא מאוד לא חינוכית ועל כן איננה ראויה לשרת החינוך.

    הגב לתגובה זו

    • יולי תמיר כשרת חינוך-קיום הבטחה מס 1

      לימור ד, 26/04/06 10:44

      יולי תמיר היא פרופ' לחינוך ופילוסופיה ,אישה משכמה ומעלה ובוודאי שלא הייתה זקוקה למיטה כדי להתקדם.
      אותי לא עניין שום דבר פרט לכך שתמיר תהיה שרת החינוך וזו הייתה הבטחה מפורשת של פרץ בקמפיין.
      אף אחד לא הבטיח שפרץ יהיה שר אוצר או ביטחון כי הוא בכלל היה מועמד לר''מ

      הגב לתגובה זו

      • יולי תמיר השחיתה ושמה פס על תקופת ביעור השחיתות.

        אחד העם, 26/04/06 11:57

        יולי תמיר שמעתי אותה רק מדברת על השחיתות של ראש הממשלה בצהלה רבה. היא לא מגיעה לכרסוליים של מעשי ראש הממשלה שרון. לא שמעתי אותה שהיא מדברת על חינוך אין לה שום מושג! אבל יש ויש לה מושג במעשי שחיתות שלא היו כדוגמתם בארץ. ואני תוהה איפוא השכל של הפרופסורית הזו גם אם היא מושחתת? הרי המדינה מצוייה בביעור השחיתות ועם כל הידיעה הזו הפרופסורית מאבדת את הראש ומשחיתה. גם אני ראיתי איך היא בוזי הרצוג ואחרים דואגים לשתף אותנו בחינגה המושחתת שלהם. איך דיברו עם כל מועמד מאוכזב על התנהגותם ואחרי רגע ראינו איך אותו מועמד שלו וטוב לב. מושחתים אתם לא ראויים לשרת אותנו הציבור בושו לכם איך שמתם פס על החוק והצדק!וזה פי כמה חמור ביותר. זה האבא של הפשיעה.

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    לפרץ- זרוק לו עצם ויהא לתומך נלהב (ל''ת)

    יסתפק בשר, 26/04/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בהעדר קריאת המציאות (כשלון פרץ) העבודה בתהליך התרסקות

    טליק, 26/04/06 10:03

    עמיר מתגאה כי מפלגת העבודה ניצחה בשלומי.. אבל הוא הפסיד את חיפה, את גבעתיים את רעננה ומי לא. שני בניני דירות בגבעתיים הם יותר קולות מכול שלומי. בחצי רחוב בנווה שאנן או בדניה שבחיפה יש יותר קולות מאשר בכל קריית שמונה..
    עוד טען עמיר בעצמו כי 60% ממצביעי העבודה הפעם הם מצביעים חדשים. אם כך זה גם אומר 60% מצביעים מסורתיים של העבודה ברחו לו. לכן איך בונה עמיר את עתיד העבודה לדבריו על מי? על שלומי? על נתיבות? זה מוכיח כי אין לו מוטת כנף ציבורית ארוכה. לכן לעולם לא היה ראש ממשלה. לא משנה שגם ההסתמכות שלו על עיירות הפיתוח גם זה בלוף. מדוע? מנין צץ הסיפור על כניסה למחוזות שלומי ונתיבות שכף רגלה של העבודה לא דרכה בהם '? ב-1992 דימונה הצביעה עבור העבודה בראשות רבין, וגם ב-1999, כשאהוד ברק עמד בראשה. אז מי זה שלומי?

    אלו תוצאות לבחירות מוזרות מאוד. אני לא מבין את גלי האופוריה שתקפו את ראשי מפלגת העבודה ואת עמיר פרץ בראשם. הם מתנהגים כמו המוסלמים שבמצרים בימי עבדול נאצר. כל הפסד הופכים לניצחון. הרי על 19 מנדטים זרקו את מצנע, שהתמודד מול אייקון לאומי כמו אריאל שרון ונגד טומי לפיד משינוי שהייתה בשיא כוחה. עמיר פרץ התמודד כולה נגד אהוד אולמרט וקבל 70,000 קולות פחות ושלושה מנדטים פחות. אז את מי הוא ניצח?

    מאז הופעתו של עמיר בראשות העבודה, יש כאן תהליך התרסקות. בתחילה ברחו לקדימה, אחר כך שבעת המנדטים הלכו לגמלאים מהעבודה והם ביטוי למחאה נגד העבודה, שהייתה אמורה להיות ביתם הטבעי. בפעם הראשונה בהיסטוריה 63% מההתיישבות העובדת, לא הצביעה עבודה. לכן, התקווה היחידה של העבודה כרגע היא בחירות חשאיות במרכז המפלגה. צריך להרגיע את פרץ וחבורתו.

    הגב לתגובה זו

    • מילה בסלע !

      ניר, 26/04/06 10:27

      סוף סוף בא הקץ לפסטיבל המסכות.
      פרץ לירוחם.
      ויפה שעה אחת קודם.

      הגב לתגובה זו

      • טוב שהביקורות על פרץ עולות למעלה

        דנה, 26/04/06 12:05

        חבל שתומכי מפלגת העבודה לא ראו זאת קודם.

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    האגו של וילנאי הורג אותנו יום יום

    תמיר, 26/04/06 09:59

    מה אתה עשית בשביל מדינה?
    מי אתה שתעביר ביקורת מר וילנאי?
    טוב מאד שפרץ לא נכנע לחתרנות הבלתי נלאית של אהוד ברק הלוזר והחמדן.
    אהוד עשה תרגיל מסריח ונזכר מאוחר מידי לחזור לעבודה.
    לא צריך אנשים כאלה - לא בעבודה ולא בפוליטיקה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • וילנאי היה בסיירות (ל''ת)

      פרץ עסקן הסתדרו, 26/04/06 11:54

      הגב לתגובה זו

    • וילנאי לא עשה כלום. רק מבצע אנטבה,פינוי ביירות, פעולהת כרמה.... (ל''ת)

      דוד, 26/04/06 12:09

      הגב לתגובה זו

    • אוי אתם...מה יהיה אתכם....

      בני, 26/04/06 15:07

      לא כדאי קצת ללמוד היסטוריה לפני שמגיבים?
      וילנאי עשה יותר ממה שאתה אי פעם תעשה
      הוא עשה יותר ממר פרץ.....הרבה יותר
      תלמד קצת

      הגב לתגובה זו

    • אהוד ברק משחק אותה הוא עוזר לפרץ

      מתווך, 26/04/06 15:46

      כי מה שיגלו אצל פרץ, מיד תפתח את הפה הגב' תורגמן שהיתה עם בונדי אבל עכשיו מחוייבת לפרץ אז הכל משחק. משחק גדול מאחורי הקלעים. תשאלו את ברק מאיםה הכסף ל- 3 דירות שמכר מהר מהר אה

      הגב לתגובה זו

    • זה מסובך מותק, תמשיך למכור פלפל (ל''ת)

      לתמיר המתוק, 09/06/06 00:55

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    וילנאי, אתה מאוס! (ל''ת)

    שירי, 26/04/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אין חסינות לקצינים

    יצאק, 26/04/06 09:49

    אולי תפנים כבר שנגמר עידן הקצינים במערכת הפוליטית בישראל והעשייה הפולטית עוברת לפוליטקאים המקצועיים
    יכול להיות שעמיר פרץ חסר כמה וכמה כישורים אבל הוא בהחלט פולטיקאי מהשורה הראשונה
    אם הוא יצליח או לא את זה ניראה במבחן התוצאה שעד עכשיו לא הוכיח את עצמו
    אבל צריך לתת לו את ימי החסד לפחות ורק אחרי כן להיח ביקורת
    אבל את הדבר הבסיסי שהוא השינוי במבנה הפולטיקה הישראלית אין ליחס לא לפרץ ולא לאולמרט אלא להתבגרות ולשינוי של החברה הישראלית ועבר של קצין בכיר כבר אינו מקנה זכויות עודפות על פני פולטיקאי משופשף

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    העבודה הפסידה -ראו הגימלאים

    משה, 26/04/06 09:48

    העבודה הפסידה 2 מנדטים ועמיר קופץ משמחה ...
    הרי הגימלאים שבאו משום מקום השיגו בקלי קלות יותר כ- 35% ממספר חברי הכנסת של העבודה...
    כך נראה הכשלון של העבודה.
    אבל באם היו בממשלה 40 חברי כנסת גם וילנאי היה משבח את פרץ ...

    הגב לתגובה זו

    • כן, אבל בלי סדר יום חברתי הם לא היו מביאים פירור

      שלי, 26/04/06 11:40

      מה, זה פעם ראשונה שרצה מפלגת גימלאים? כל בחירות הם רצים רק עכשיו פרץ הכין להם את הקרקע החברתית כל כך טוב, אבל תסתכל על הפרצוף שלהם הם בחיים לא היו מצביעים פרץ , הם אותם האוכלוסיות שעזבו מסיבות שאתה תחליט מה הן אבל יש אוכלוסיות חדשות, יש דרך , צריך לבנות מפלגה סולידרית ולא בכיינית כמו וילנאי

      הגב לתגובה זו

      • סדר יום חברתי? ? סדר יום מושחת להפליא

        עמית, 26/04/06 13:05

        פרץ: אני, אני , אני , אני, מגיע לי, מגיע לי, מגיע לי,........

        ככה זה שגונבים מפלגה והורסים אותה כבדרך אגב.

        הגב לתגובה זו

    • בטח שהיה משבח...

      בני, 26/04/06 15:09

      הרי כל הראיון שלו זה על כשלונו של פרץ
      אם היה מקבל 40 מנדטים זה לא היה כשלון
      לא נמאס לכם לכתוב ככך הרבה שטויות?

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    וילנאי המתין בשקט בתקווה שיזכה בתפקיד שר (ל''ת)

    מורגן, 26/04/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אים פרץ יקיים ??? המיקום שלו הדליק נורות אדומות!!! (ל''ת)

    אברי, 26/04/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    היכן ליבאי? משפטן? תורג'מן?

    אבי, 26/04/06 09:27

    כיצד קרה במו''מ להרכבת הממשלה שרחל תורג'מן, נקבעה ''לתווך'' בין התעשינים, ההסתדרות והממשלה כאשר היא עובדת עבור עייני, מזכ''ל ההסתדרות?
    היכן ליבאי המשפטן שידבר בשם מינהל תקין? כנראה שהוא נהפך למשנה של לתורג'מן
    ובכלל מי היא? מה הניסיון שלה? מדוע עופפת אותה רכילות מסוימת? שתבוא ותסביר זאת בפומבי.

    הגב לתגובה זו

    • תורגמן אשת הסוד-ואף אחד עוד לא צועק שהמלך והסוד שלו עירומים!!!!!!!!

      שושי, 26/04/06 21:06

      בחורה כוחנית מושחתת מתוך היכרות אישית!!!! שעקפה את כולם בזכות כישוריה ''הסודיים'' !!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    למתן וילנאי המסכן:

    אבי, 26/04/06 09:24

    עוד לא קלטת שאף אחד לא צריך אותך או מחכה לך? אתה ח''כ וזה צריך להיות מספיק.

    הגב לתגובה זו

    • גם חבר כנסת זה יותר מדי בשבילו .................................... (ל''ת)

      ישראל......., 26/04/06 09:45

      הגב לתגובה זו

      • תגיד לי????

        בני, 26/04/06 15:14

        למה אתה לא מסביר את מה שכתבת?
        שנלמד קצת מאדם משכיל כמוך למה חבר כנסת זה יותר מידי בשבילו?

        אני דווקא חושב שאדם שנתן את מיטב שנותיו למען המדינה(בניגוד אליך כי לפי התגובה שלך אתה בטח לא יותר ממשתמט )
        מגיע הרבה יותר ממה שאתה אומר
        וילנאי הוא אחד המוכשרים ביותר שעדיין נשארו לנו
        בטח יותר מוכשר מפרץ שהשיג את ראשות מפלגת העבודה בשקרים...דבר שהוכח
        אז שב בשקט..אתה וכל החכמולוגים של תגובה בשקל

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא משתמט. צה''ל לא רצה אותו. (ל''ת)

          לבני, 09/06/06 00:57

          הגב לתגובה זו

    • אבי , אתה טועה !

      ניר, 26/04/06 10:32

      זה נהיה ספורט לאומי לחבוט ב''גנרלים'' של העבודה.
      אבל אתה בכל זאת טועה.
      ראה באיזה מהירות טס למעלה כל ''גנרל'' שהצטרף לליכוד:
      החל בעזר וויצמן, אריק שרון, וכלה באיציק מרדכי ובשאול מופז.
      אם וילנאי היה בוחר בליכוד היתה לו קריירה מפוארת.
      אבל הוא דבק בהשקפת עולמו והצטרף לעבודה !
      אני לא מציע לזלזל.
      בלי וילנאי העבודה היתה מקבלת עוד פחות.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל מילהשל מתן נכונה (ל''ת)

    אילון, 26/04/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שהמרכז ייקבע לפי החוקה

    בן צבי, 26/04/06 09:19

    צריך לשים את הקלפים על השולחן מוצגות כאן לפחות שתי בעיות עיקריות:
    1. הכשלון החרוץ של עמיר פרץ בבחירות,
    2. עניין האגו האישי של מועמדים.

    המסקנות ההגיוניות לשתי הבעיות הללו חייבות להיות שצריך לנהוג לפי החוקה של מפלגת העבודה האומרת, בחירות לשר, של כל השרים, במרכז מפלגת העבודה. בחירת השרים צריכה לכלול גם את זה של עמיר פרץ. הבחירות חייבות להיעשות במרכז מפלגת העבודה. אחרת הדבר יגיע לבג''ץ.

    ישנן שתי שיטות לבחירה שתיהן חייבות להיות חשאיות: ''קיר המוות'', בחירות למשרד ספציפי,
    כלומר 6 התמודדויות (לפי מספר התיקים) או התמודדות כללית אחת כאשר כל המרבה בתמיכה, יקבל את בחירת התיק כרצונו ראשון.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רפי איתן מפקיר את פולארד! אסור למנותו לשר!!

    רונית, 26/04/06 09:17

    לא רק שבמשך 21 שנה הוא הפקיר את הסוכן שלו

    לא רק שהוא נכשל בתפקידו למלט את פולארד מארה''ב (במקום זה, זרקו אותו מהשגרירות בוושינגטון היישר לידי הFBI)

    לא רק שהוא מסר לאמריקנים עדות שיקרית שפגעה בפולארד (איתן עצמו הודה בכך בראיון לרונן ברגמן בידיעות לפני הבחירות)

    כעת, לאחר שהתשמש בשמו של פולארד בקמפיין הבחירות שלו, הוא מתכוון להתמנות לשר ובכך להרגיז את האמריקנים (אצלם הוא עדיין כמעט בגדר מבוקש בעקבות פרשת פולארד) בידיעה ברורה שמי שישלם את המחיר על כך יהיה פולארד עצמו.

    אולמרט, אסור למנות אותו לשר!
    איפה הבושה?!

    הגב לתגובה זו

    • רונית חומד את במדינת ''כל בן ממזר הוא מלך'' (ל''ת)

      תפמימי, 26/04/06 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדוע אינך מזכיר את אהוד ברק?

    ארנון, 26/04/06 09:16

    אם פרץ היה מוותר על האגו ומזמין את ברק לרשימה מצב המפלגה היה טוב בהרבה.
    שמעון פרס לא הביא אף מנדט לקדימה, הם בסה''כ ירשו את קולות הליכוד.
    לגבי התפרקות שינוי-הקולות עברו להצבעות מחאה כגון הגמלאים ועוד כ7 מנדטים שלא עברו את אחוז החסימה

    הגב לתגובה זו

    • טוב שברק לא נבחר לאף תפקיד. מי רוצה אותו. האגו הגדול במדינה (ל''ת)

      מגיב, 26/04/06 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    שימשיכו לאכול איש את רעהו - השמאל (ל''ת)

    ימין, 26/04/06 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אומר את האמת וגם

    מוטי חיפה, 26/04/06 09:13

    שר הבטחון חייב להכיר את המערכת, פרץ אינו כזה ולכן לנו אסור להפסיד לנו להפסיד באף מילחמה, עם פרץ בראשות הבטחון, ישראל הולכת לסיכון לא מחושב, יש לרדת מהאגו ולמסור את הבטחון, כן, לאהוד ברק.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, כי אהוד ברק ממש הוכיח את עצמו בפוליטיקה!!! (ל''ת)

      נס 2006, 26/04/06 09:59

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא הוכיח את עצמו בכלל.....

        בני, 26/04/06 15:16

        אבל כל מה שהוא ניבה באמת קרה...

        אה.....בטח סתם צרוף מקרים

        הגב לתגובה זו

    • חס וחלילה. ברק נכשל לא ממחזרים כשלון. (ל''ת)

      יורם, 26/04/06 10:45

      הגב לתגובה זו

      • ככה זה כשהשנאה מעבירה אנשים על דעתם

        בטי, 26/04/06 11:27

        ברור שאם ברק היה עומד בראש העבודה היא היתה היום בשלטון ואולמרט היה מתחנף לעבודה ומנסה להיות שר.
        אבל לאנשים שהמליכו את האיכר פרץ להיות להם ל''מנהיג'' , לא אכפת מטובת המדינה והמפלגה, העיקר שתהיה להם האפשרות המתמדת לשנוא לגדף כאן את ברק.

        לא יעזור לפרץ כלום, הוא לעולם לא יגיע לקרסוליו של ברק בשום תחום.

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    בבחירות הבאות

    פקק תנועה, 26/04/06 09:13

    תצביעו כולכם לקדימה .היום העבודה היא מחוץ לעסק.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ומה עם איתן כבל

    אלון, 26/04/06 09:12

    צודק וילנאי באומרו כי עמיר פרץ הוא נפוליאון חדש. אך שכח להזכיר את החמור שנשא אותו לשם ששמו איתן כבל . הרי הוא הביא אותו לכס היו''ר והוא יביא אותו להשתלט על העבודה והוא יהיה שר הספורט כי חשוב יותר שר כזה ממישהו שיעזור לעמיר בביטחון ולכן חברים על תשכחו את האגו של החמור ונושא כליו של עמיר הרי הוא שר הספורט החדש איתן כבל.

    הגב לתגובה זו

    • איתן כבל דבר חלש,,,,עוד יותר חלש

      שלומית ס., 26/04/06 09:27

      איזה ניצחון מפואר, ,,,16 מנדטים - 3 מנדטים פחות ממצנע (3 מנדטים שייכים למושחתי ההסתדרות).

      הגב לתגובה זו

    • לא יפה. למה אתה קורא לפרץ נפולאון ?

      למה !!!!, 09/06/06 01:00

      הוא דוקא יותר קרוב לאידי אמיר.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    בכיין

    חיים ש, 26/04/06 09:07

    גם כשמופז קיבל את תיק הביטחון בצדק וילנאי התבכיין

    הגב לתגובה זו

    • לא הביטחון, את הרמטכ''לות.

      גאיה, 26/04/06 09:18

      וילנאי הבכיין רצה גם להיות רמטכ''ל.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. רק פרץ הוא ''גבר'' עם ''כבוד''

      אחלה, 09/06/06 01:05

      הוא גם אוכל פלפל עם הרבה חריף. וזה הכל, חוץ מזה אין בו כלום !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    זה לא משנה

    דן, 26/04/06 09:07

    שוילנאי מדבר מתוך סערת רגשות ומשטמה לפרץ.יש מה לשטום אדם מניפולטיבי,כוחני ושומר טינה שמסתתר מאחורי חיוך מזוייף.קדימה עוד תאכל מרורים רבים מהעבודה והעומד בראשה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ולחשוב שהכלומניק הזה רצה

    אבישי מתיה, 26/04/06 09:05

    להיות יו''ר העבודה. פתטי.

    אגב, מה עם המינוי של שר הבטחון בממשלת פרס?

    אה, מתן?

    אנחנו עוד זוכרים היטב איך פרשת מהמירוץ בתרגיל מסריח עם שימון שלך, רגע לפני הפריימריס. לך לקדימה ותפסיק לבלבל את המוח.

    הגב לתגובה זו

    • מתן קרס תחת לחץ של פרס ולכן אינו ראוי (ל''ת)

      חבר העבודה, 26/04/06 09:14

      הגב לתגובה זו

    • אבישי, פרץ כבר לא יכול לפטר אותך מהעבודה... (ל''ת)

      רן, 26/04/06 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    העבודה נלחמת להצטייר מאוד בשמאל מכל בחינה - מטעים את פרצ (ל''ת)

    קואלה אילוציה, 26/04/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל ילד יודע זאת כבר מזמן. בוקר טוב (ל''ת)

    יואב, 26/04/06 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    וילנאי כאדם ישר הוא בדיזונאנס ובצדק

    ראיתי הכל!, 26/04/06 09:02

    וילנאי לא טועה אבל גם יודע, למה למעשה ברוורמן ועמי איילון ''שהגיעו
    בפרימרייס למקום גבוה פוחדים? נורא פשוט, כמי שהיה בליל הפרימרייס נדהמתי לראות את עמי איילון זה עם תדמית וחיתוך דיבור היושר קופץ בפרוש קופץ לחנוך כרמון שלצידו ישבה יולי תמיר האמורה לנחיל נורמות מוסריות בעתיד, קופץ ואומר'' חנוך, יולי איפה שמתם אותי?'' חנוך הכי טוב תשים לפי הסקר של העיתון'' והכל כהמון מקיף את חבורת הנוכלים בגניבת קולות ותשלומי כסף. פרופ' ברוורמן הקפיד למחרת הפריימריס להודיע ובצדק שלא נכח שנסע הביתה כשהוא במקום 14 וקם בבוקר במקום השלישי. ספרו לו כי אחרי שגנבו קולות כשאיתן כבל מנצח אף הוא ברקע , עשו רשימה לפי הסקר. כך גם נוח לעיתונאים יפי הנפש אלה שאמורים לעצב את דעת הקהל . לכן כל ההמון שנכח יודע ויודע שאין זכות לא לעמי איילון ולא לברוורמן לדרוש משהו הם נתנו יתרון מוסרי לפרץ. נם מפחדים והשולט הוא פרץ . ככה זה כשגונבים ומשלמים שוחד , כחינוך צריכה יולי תמיר להבין שמעשים כאלו הם כח נקודתי בלבד, אבל זו נפש מפוחדת כלואה לאורך זמן עם הרבה טעויות , חוסר שיקול דעת ואבדון.
    העצוב, מילא שהדבר נעשה בצמצום אדם,
    לפחות היה מבטיח שאחרים לא ילמדו ממעשיכם. אבל לצערי אני וחברי והמון המון אדם בטלדור ,חב' מחשבים נכחנו. מה יעשו אלו שלמדו את נורמת הפשע ? כן הם ידם תהייה קלה על ההדק, כן הם יגנבו כן הם והנבחרים ימשיכו וישחיתו את הארץ ורק זה המוסר הנמוך כל כך ימית את הארץ לא חמס ולא בטיח. גם העניים ימשיכו להיות יותר עניים כי הכל תלוי במוסר. מוסר גבוהה דאגה ציבורית גבוהה!!! מי שהמדינה חשובה לו כמו וילנאי חייב לא
    לשתוק כי השתיקה היא שותפות לפשע. ראו הוזהרתם אני הייתי וראיתי !!

    הגב לתגובה זו

    • מדהים-זה פורסם בעוד מקומות? מישהו חוקר את הפשע? או שהצליחו להשתיק..

      עמית, 26/04/06 10:36

      אם זה נכון הרי זו פרשת השחיתות הפוליטית החמורה והנוראית בתולדות המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לוזר

    דד, 26/04/06 09:01

    וילנאי היה לוזר ונשאר כזה .עליך להבין שעבר זמנך ,אתה באנלי, משעמם,וקלישאה מהלכת.
    עמיר פרץ ניצח את שמעון פרס והצליח בבחירות למרות פרישת האופורטוניסטים רמון איציק ופרס והצלחתו הגדולה ביותר היא שינוי סדר היום של החברה הישראלית והצבת אנשים כמו וילנאי וברק כבלתי רלוונטיים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    את זה ראינו לפני הבחירות

    יום הבוחר, 26/04/06 08:59

    למה אתה לא ראית?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עכשיו אתם מבינים למה 40% לא הצביעו לשקרנים פרייר מי שהצביע (ל''ת)

    מדינת כנען, 26/04/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סוף סוף מישהו אומר :המלך עירום ורק מחפש את טובתו-תודה על האומץ (ל''ת)

    פרץ אדם סתמי, 26/04/06 08:53

    הגב לתגובה זו

    • עוד נתגעגע לביבי.

      שוקי, 26/04/06 11:13

      נכון שהאגו מדבר מגרונו של וילנאי אבל אין מה לעשות הוא צודק פרץ לא מתאים להיות שר ביטחון.לא בשביל זה הצביעו בעדו וכל ההבטחות החברתיות נגוזו ומה יהיה עם הכלכלה.אני כבר מתגעגע לביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    האגו של וילנאי

    שוש, 26/04/06 08:53

    וילנאי, חסר האגו, מתפרץ על פרץ ותוקף אותו בנושא האגו. גנרל וילנאי!
    הרי אם היה נותן לך תפקיד יוקרתי, היית משבח אותו. גנרל! עשית מספיק. היית טוב אולי, בצבא. באזרחי אתה פוליטיקאי מדרגה נמוכה מאוד. אולי עדיף שתעבוד עם סוסים. לנו האזרחים ''תרומתך'' הספיקה לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • גם אם את צודקת...

      יעקב, 26/04/06 09:50

      לגבי וילנאי.
      עדיין אין זה משנה את העובדה שפרץ הוא האדם הכי לא מתאים להיות שר ביטחון. את הלימוד וההכשרה אסור לעשות על הגב של המדינה, לא במצב היטחוני הקיים...
      ובכלל, לאיזה תפקיד פרץ כן מתאים ?
      זה ממש לא ברור...

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    פרץ-רק אגו,כשלון מחלט (ל''ת)

    ג.לוי, 26/04/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פרץ, איפה האלף דולר שלי??

    חנה, 26/04/06 08:51

    הבטחתם שתיתנו 1000 דולר למי שמרוויח שכר מינימום, רקדתי מאושר כאשר שמעתי שמעלים את השכר ב 15%. בגדתם בציבור הבוחרים שלכם בשביל הוולוו והג'וב!!!

    הגב לתגובה זו

    • מצטער, חנהל'ה, אבל צריך להיות מטומטם

      יוסי, 26/04/06 09:38

      בשביל להאמין לאדם ששימש כיו''ר ההסתדרות במשך 10 שנים, במהלכן לא עשה דבר לטובת העובדים למעט העשירים מביניהם (עובדי חברת חשמל, המכס, הנמלים, רכבת ישראל וכן הלאה).
      הוא אמר שביבי לקח לכם את הכסף - האמנתם ובחרתם בו במקום.
      נראה לך הגיוני שביבי יפגע ללא צורך בציבור הבוחרים שלו?
      לו היית מצביעה עבורו, כל הכסף שנחסך לא היה חוזר אלייך כ''הבטחה להגדלת שכר המינימום'' או כ''קיצבה'', אלא כעבודה של ממש.

      הגב לתגובה זו

    • פעם נוספת...

      יעקב, 26/04/06 09:54

      אז מה חנה? פעם נוספת האמנת להבטחות של פוליטקאי?
      לא צריך להיות כלכלן בכדי להבין שההבטחה שלו היא בלן נפוח ובלתי אפשרית, במערכת הכלכלית הישראלית עם הוצאות בטחון של מעל ל- 30% מהוצאות המדינה...
      אבל להבטיח זה קל... מה גם שהציבור לאחר זמן מה שוכח את מה שהובטח לו.... ומדי פעם יזכרו בדברים אלו איאילו עיתונאים....

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    סוף סוף מתחילים לדבר

    פעיל בעבודה, 26/04/06 08:49

    פרץ פשוט הרס את העבודה, האיש הזה אינו ראוי והוא יעלם כמו אהוד ברק. נתתם לפרס לעזוב וזה סוף המפלגה.

    הגב לתגובה זו

    • יש שם כוחות טובים מאד,פינס והרצוג בראש

      גם תמיר ואיילון, 26/04/06 10:40

      לא ברור לי אם הוא רק פוזה או עם תוכן

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי ופרץ יעלם מהמפלגה

      דנה, 26/04/06 12:09

      אך אני חוששת שגם בבחירות הבאות הוא ייבחר ע''י מצביעי מפלגת העבודה הוותיקים ש''לא יכולים להצביע למפלגה אחרת''.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרץ, תוכיח שהאשמות אינן נכונות

    קובי גמליאל, 26/04/06 08:46

    אל תיתן תפקידי שר לכבל, פואד וסנה, אלא לברוורמן ואיילון שזכו לתמיכת חברי המפלגה. הבטחתם מפלגה מחודשת, לא? ברוורמן ואיילון הם אנשים מעולים. אל תחשוש מהם! תעבוד איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    וילנאי ישר הגון ובעיקר צודק

    עמיר, 26/04/06 08:45

    פרץ כישלון מוחלט

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מתן וילנאי - עוד לוזר שלא תרם כלום

    אלי, 26/04/06 08:39

    למפלגת העבודה, ועוד מכנה את עצמו בכיר במפלגת העבודה. נמאס מהגנרלים בדימוס שפשוט לא משחררים את אחיזתם העיקשת מהפוליטיקה הישראלית. מתן- יש לך פנסיה צבאית - לך הביתה ותחייה ממנה, תעזוב אותנו בשקט.
    לזכותו של עמיר פרץ אפשר להגיד דבר אחד - הוא אולי לא הביא מנדטים לעבודה כפי שציפו ממנו - אבל הוא קבע את סדר היום בבחירות האלה. באופן מוזר - כולם חושבים שהכנסת הנוכחית טובה מקודמותיה. בעיני, את שלו הוא השיג. מה אתה השגת, מתן ?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    וילנאי לא האגו של פרץ הכשיל אותכם האגו שלך הכשיל אותכם (ל''ת)

    מוטי, 26/04/06 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יקח לפרץ ללמוד שנה שנתיים... נו?! רק בארץ קיים קורס רמטכ''לים מזורז

    אנטי פראייר, 26/04/06 08:38

    איזה מין דבר זה ששמים על התפקיד הרגיש ביותר במדינה אדם שאין לו רקע השתחרר מהצבא לפני עשרות שנים ומאז אין לו שום דבר משותף עם הצבא , בערך כמו הרקורד של סבתא שלי.

    אולי מספיק כבר עם התפיסה הקלוקלת הזאת של ''מדינת קומבינה'' !

    איזה מין דבר זה לשים את הביטחון של כל המדינה אצל סטאז'יונר , שכולנו תקווה שתוך שנה שנתיים הוא יבין בכלל מה הוא צריך לעשות שם.

    רק בארץ קיים קורס רמטכ''לים מזורז להלומי באקו''ם .

    הגב לתגובה זו

    • אני הלום בקו''ם גאה!

      יוסי פרלשטיין, 26/04/06 09:39

      ולא שואף לרמטכ''לות, לפחות לא עדיין...אבל כאשר במשך שנים רבות מגיח תקציב הבטחון לחצי הגורן העגולה בצורת אנציקלופדיה ברבע שעה לפני ההצבעה, אולפחות כך ראיתי זאת לאחרונה לפני שנות דור ואולי יותר הגיע הזמן שנבין שמישהו פה חוגג כי גם גאון מסוגי לא יכול להשתלט על יותר מספר אחד ליום...ואם פרץ כאזרח יזכור מאיפה בא ומי משלמים את המחיר בחיים דלים, מדוכדכים וחסרי אונים כאשר מנגד מטוסי ח''א מטיסים אורחים וארגזי משקאות למסיבות ובתולות נשכרות באלפי דולרים לתכנית האמנותית ככלות הכירה הוא יזכור שגם פטריוט מסוגו של מוסוליני הקפיד על אור דלוק במשרדו כל הלילה כאשר קלרה פיטאצי הפילה לו חבלים בנעימים מחוץ לרומא, יען כי האומה היה צריכה לדעת שדואגים לה. אם עלי ועל הלומי בקו''ם כמוני לאלפים, לא ארטיסטים, כאלה שבאמת קרסו והלכו לאותו טיפול אכזרי להרכין ראש לפני עגל הפלאפלים שידע עולם ומלואו מהו מחיר הבטחון הזה!

      הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן לשבור את החשיבה המאובנת

      דניאל, 26/04/06 09:41

      שלפיה ביטחון=צבא. מדיניות בטחונית אינה עניין לגנרלים אלא לפוליטיקאים. לא צריך, והוכחות לכך יש בכל ארצות העולם, להיות חייל לשעבר בכדי לטפל בבעיות בטחון. בישראל עשינו ממשרד הביטחון לישכת תעסוקה לגנרלים שלא מסוגלים לעשות מעבר לחיי האזרחות (וגם זה נכון בארצות רבות: גנרלים לא יודעים לחיות כאזרחים)

      הגב לתגובה זו

    • שר ביטחון ''ל''.

      ניר, 26/04/06 10:43

      ...וראש ממשלה ''ל''...
      ואחמדיניג'אד מתפקע מצחוק מ''חכמתו של המצביע הישראלי''.
      תגידו.
      נפלתם על השכל ?

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרץ אאוט רק תיקים חברתיים והבטחות

    ניר, 26/04/06 08:35

    כל הכבוד מתן היה צריך לקחת רק תיקים חברתיים ולא לחשוב על כסא ולהיות שריף כמו פרץאפילו במחיר אי הצטרפות לקואליציה העם היה שופט ואז היינו חוזרים פעם הבאה בגדול נראה לי שאתה צודק ניפוח שרים מי צריך עלוקות שר בליתיק שמחפש מה לעשות אפילו בייגה התריע בטלויזיה פרץ צריך לדרוש גם אם התיק קטן רק תיקים חברתיים כמו שהצהיר התברר ששוב פרץ לא אמין כל הכבוד וילנאי אנו איתך אנשי המערך

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נכון. הפסד בבחירות

    איתי אשד, 26/04/06 08:31

    וילנאי צודק: הליכוד התרסק מעצמו, שינוי נעלמה - ואנחנו בעבודה לא רק שלא הצלחנו לקצור זאת אלא שאפילו הפסדנו מנדטים ?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לעזאזל הביטחון שלנו. העיקר הכסא של פרץ... (ל''ת)

    אחרי המבול, 26/04/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    וילנאי כמו סילבן, גם הם חושבים רק על עצמם!!! (ל''ת)

    א.ב., 26/04/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    וילנאי הוא עוד אחד שלא שווה מנדט עלוב (ל''ת)

    סמי, 26/04/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    וילנאי פוליטקאי קטן שאם היה שר היה אומר אחרת (ל''ת)

    יוסי, 26/04/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אגו טריפ ושמו וילנאי!

    שלו, 26/04/06 08:22

    אני זוכר את ההשתלחות של וילנאי לאחר שלא מונה לרמטכ''ל............
    וילנאי פוליטקאי אומלל,שותפך פרס מחכה לך בקדימה,לך,לך,ושחרר אותנו מנוכחותך במפלגת העבודה החדשה.

    הגב לתגובה זו

    • לקחו לי את המפלגה

      מלכה, 26/04/06 09:11

      אני ממש לא יודעת מה אתה כל כך מרוצה מפרץ. אני כל חיי ויש לי הרבה
      הייתי ממצביעי המערך הפעם לא יכולתי לתת את קולי לליצן החצר פרץ
      הוא אינו מנהיג אולי בתור מנהיג הפועלים הוא ''בסדר'' יוצא לשביתות בלי לחשוב מה יצא מזה חוץ מהאגו שלו הנפוח. הוא ממש גנב את המפלגה מתחת לידים שלנו. אני הפעם לא נתתי את ידי במעל הזה

      הגב לתגובה זו

      • אין יותר ''מערך'', קוראים למפלגה ''העבודה''

        H, 26/04/06 11:08

        ולא נורא שעזבת. באו אחרים.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל אלה שרצו בהתרסקות המפלגה ברשות פרץ והתאכזבו מהישיגיו.. (ל''ת)

    מיסכנים, 26/04/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש לוילנאי מקורות מודיעין , הרי הוא שר הבטחון.

    ירון, 26/04/06 08:19

    של שמעון פרס.
    לאט לאט מתגלה לנו וילנאי כעסקן פוליטי קטן שאינו משלים עם מעמדו הנמוך ובצדק .
    אני אומר זאת כמי שבעבר תמך בו אבל התנהלותו מוזרה , פחדנית, הרסנית .
    ובנוסף אינו מדייק , פרץ הדגיש את הנבחרת עד כדי הגזמה (ראו ארץ נהדרת) . זה רק מוכיח שהביקורת אינה עניינית אלא אישית ואישית בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    וילנאי אמיץ וחושף גם את ערוותה של התקשורת

    מושון, 26/04/06 08:16

    שדאגה עד עכשיו ללטף את עמיר פרץ ולהגיד לו כמה שהוא מוצלח ואיך הצליח לכאורה בבחירות וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

    • 100% צודק (ל''ת)

      עמי, 26/04/06 08:37

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אמרו את זה לפניו אהוד ברק ואלון פנקס

    אורי, 26/04/06 08:12

    הזהירו אותם שזה עמיר פרץ, שהוא דיקטטור שסובל רק אומרי הן ולקקנים. אבל מר וילנאי, כמו סמרטוטרים אחרים כמו הרצוג, פינס וברוורמן, המשיכו בפולחן האישיות של פרץ, סיפרו על גדולתו, והכל בכאילו ''נאמנות'', אבל באמת מתוך פחד ממנו. פרץ קיבל 70,000 קולות פחות ממצנע. הוא התחיל עם 22 מנדטים (19 ועוד שלושה של עם אחד) וסיים עם 19ץ מר וילנאי, גם אתם אשמים: ידעתם ושתקתם.

    הגב לתגובה זו

    • סוסים טרויאנים

      מכלוף, 26/04/06 08:25

      עכשיו ברור לכולם מדוע היה עדיף להיפטר מברק......
      לא צריכים סוסים טרויאנים,יש הרבה מלחמות יותר חשובות.

      הגב לתגובה זו

      • פרץ הוא הסוס הטרויאני, ברק מעולם לא עזב את המפלגה, פרץ עזב.

        שמעון אמסלם, 26/04/06 10:08

        פרץ תכננן את ההשתלטות העוינת שלו על מפלגת העבודה כבר לפני 3 שנים.

        הגב לתגובה זו

    • מספר 22 צודק לחלוטין

      ורד, 26/04/06 08:39

      פנקס התחיל עם זה, דני יתום המשיך וברק אמר מההתחלה

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    סוף לשתיקת הכבשים

    דוד, 26/04/06 08:11

    כולם יודעים שהעבודה נכשלה עמיר פרץ.
    איך זה שעד היום אף אחד לא דיבר על זה?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בצדק ! פרץ הונא בתרמית את הבוחרים (ל''ת)

    ישרא בלוף, 26/04/06 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ולך אין כישורים לנהוג על אופניים

    ברי, 26/04/06 08:10

    עזוב אותנו משטויות עמיר נראה בסדר גמור בכל תיק
    הוא לא חייב לספק אותך או את ברק בשביל שלא תפתחו עליו את הפה.

    אני מה זה מרוצה שאתה לא תקבל שום תיק הפעם.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא הוא כן רוכב על אופנים, וכנראה

      גדי, 26/04/06 08:16

      שהרבה יותר טוב ממך.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    עמיר פרץ נפל למלכודת

    KSP, 26/04/06 08:08

    האתנן בדמות 7 שרים שדרשה מפלגת העבודה, וכנרה גם קבלה, היה מפתה ואכן עמיר פרץ נפל בפח. 5 שרים וסגן אחד זה המספר המקסימאלי שהגיוני להקציב למפלגת העבודה. לא קיים פה מצב שאנחנו (מפלגת העבודה) מבקשת והם נותנים, האחריות היא של העבודה כשותפה בכירה לא להגזים.
    חוץ מזה נזכרתי שזה שמבקש את האתנן נדפק בסוף.
    KSP

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ריטואל שליפות הסכינים האופיינית לעבודה (ל''ת)

    ''שר או מורד'', 26/04/06 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה רע באגו נפוח שנבנה על הצלחות?אגו פגוע שנבנה על כשלונות זאת בעיה!

    יודע, 26/04/06 08:07

    נכון, מתן ???

    הגב לתגובה זו

    • הצלחות ? תזכיר לי...

      ניר, 26/04/06 10:49

      על אילו הצלחות בדיוק מדובר כאן ?
      מתן וילנאי אדם מרשים ומוצלח בהרבה מפרץ.
      מאז ימיו כמפקד סיירת צנחנים ועד לתרגיל המסריח שעשה לו איציק מרדכי, הוא הלך המצלחה להצלחה.
      גם העובדה שאינו מצליח להשתחל לפוליטיקה המלוכלכת אינה נזקפת לגנותו.
      ועכשיו, להלן רשימת ההצלחות של פרץ... במתמטיקה קוראים לזה ''הקבוצה הריקה''.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    סליחה, מי זה וילנאי? ולמי אכפת מה הוא חושב? (ל''ת)

    דנ''ק נריה, 26/04/06 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    וילנאי הידוע בכינויו- בוקי-בוק מדבר...

    דני, 26/04/06 08:05

    בוקי-בוק לא חכם במיוחד,
    את זה כולם כבר יודעים,
    רצה להיות ראש ממשלה,
    במדינה של ליצנים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חיפשנו בוקר חדש

    Yaya, 26/04/06 08:05

    חיפשנו בוקר חדש
    לקום בו עם שיר חדש בלב.
    אכזבה כללית.
    אותן דמויות מאובקות מהעבר
    ועוד דמות המזכ''ל, מחפשים לו תיק
    רק בגלל נאמנות ליו''ר, כפרס
    צריך גם נתונים נוספים.

    את היהלומים שבכתר זנחו
    הם את שלהם עשו (משכו קולות)
    הכושי עשה את שלו הוא יכול ללכת.

    פרץ, זה חידוש?
    לא ציפינו, ברוורמן ואילון
    לא ישובצו לפני הכישורים
    אלא לפי מפתח מפלגתי
    לא לזה נתנו רבבות כמוני
    את הפתק, לתקווה עתידית
    למען המדינה ועתידה.
    לזכור ולא לשכוח

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    וילמאי..? מה קרה שכחו אותך בגן ?תכף אבא פרס יבוא לאסוף אותך. (ל''ת)

    גיל, 26/04/06 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    וילנאי ..איך זה ששומעים ממך רק כשאתה תוקף ומלכלך ?? (ל''ת)

    ריקי, 26/04/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    וילנאי אתה מקנא בפרץ ורוצה להכשילו - פרץ היה צריך ללכת על רה''מ !!!

    שימותו הקנאים, 26/04/06 08:03

    וככה היה משיג מה שהעבודה רצתה להשיג בבחירות הללו
    אוצר וחינוך

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      עם הליכוד ודתים, 26/04/06 08:29

      הגב לתגובה זו

      • עוד לא נרגעתם מהדבר הזה?

        כנראה שבאמת, 26/04/06 11:28

        עד כמה זה היה הזוי מופרך ואידיוטי
        ומהווה כתם של טיפשות עבור פרץ...
        שבעצם תמיד יהיה אפשר לנפנף בו..

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    הבכירים האלה חושבים לחזור למה שעשו למצנע.פרץ זה חתול רחוב

    אורן, 26/04/06 08:01

    לא מפונק חיפה...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ זה לא מצנע.יש לו עור של פיל מול הביקורת.למד בזמן ספיני נתניהו. (ל''ת)

    אתי, 26/04/06 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הילד שאמר המלך הוא עירום תמיד צודק

    מפאיניק, 26/04/06 08:00

    סוף סוף האמת יוצאת לאור.
    וילנאי האיש האמיתי של המפלגה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מתן וילנאי איש ישר ואמיתי

    הראל, 26/04/06 07:59

    זהו איש אמיתי עם ערכים ורקורד של עשייה. מתן צודק בכל מילה שלו - פרץ הוא כלומניק שמציג את הכישלון בבחירות כהצלחה בעזרתם של איתן כבל ואחיו,,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • איש ישר אבל לא ממש חכם ! התנהגות בכיינית (ל''ת)

      דני, 26/04/06 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל אחד..שרוצה כותרת תוקף את פרץ.זה הספורט הלאומי החדש.. (ל''ת)

    יואלה, 26/04/06 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה מריץ את וילנאי לתקשורת..אגו פגוע ??האיש הזה מעורר רחמים. (ל''ת)

    עמי, 26/04/06 07:57

    הגב לתגובה זו

    • מפלגת העבודה בראשות פרץ היא שמעוררת רחמים ובוז עמוק לפרץ ולקרנפיו

      שמעון אמסלם, 26/04/06 09:49

      כל הכבוד לוילנאי, היחיד שמרים את נס המרד ומכריז את האמת שהמלך הוא עירום.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אילו מונה שר היינו שומעים מנגינה הפוכה (ל''ת)

    נס לעם שלא, 26/04/06 07:56

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אבל גם וילנאי דובר אמת (ל''ת)

      משה, 26/04/06 08:10

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמה שזה נכון (ל''ת)

    ענת, 26/04/06 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מתן וילנאי - כל הכבוד!

    שי, 26/04/06 07:52

    סוף סוף משהו אומר את מה שכולם חושבים.

    הגב לתגובה זו

    • וילנאי צודק.הייתי מוסיף שראוי להתעקש על מיתווה מדיניות הממשלה דהיינ (ל''ת)

      קוי היסוד.לכל, 26/04/06 12:18

      הגב לתגובה זו