• 68.

    בטח יפי הנפש מאוניברסיטת תל -אביב מריעים !!!! (ל''ת)

    אבי 55, 25/04/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מאוד

    פקק תנועה, 25/04/06 09:55

    מענין מה תהייה תגובתם .של יפי הנפש מאוניברסיטת תל אביב על דברים אלו.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כל עם והקריקטורה שלה גם לפרסים מותר (ל''ת)

    דש, 24/04/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שמעתם על איספהאנשימה וטהרנסאקי?

    שמעון אמסלם, 24/04/06 22:38

    יש מנהיגים שדוחפים בכח רב את עמם להתאבדות המונית.
    היטלר היה כזה וגם אחמדינג'אד כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא נראה למישהו שיש קשר בין הנאום לפיגועים ? (ל''ת)

    איש קטן, 24/04/06 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הוא דובר המזרחיים האותנתיים בישראל! (ל''ת)

    ראליסט, 24/04/06 21:30

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מזרחי אותנטי, אלא אידיוט שמבייש אותנו (ל''ת)

      מזרחי, 24/04/06 22:16

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מתבייש בו כי הוא לא מייצג אותי כמו שיש אשכנזים שצוחקים

        אליהו, 26/04/06 18:16

        בטכסי השואה כמו בני ציפר מעיתון הארץ שלמד באוניברסיטת שייך מוניס (ת''א)

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    מעניין למה היהדות העולמית מפחדת מחקירה אובייקטיבית של השואה (ל''ת)

    ממה הם מפחדים, 24/04/06 21:19

    הגב לתגובה זו

    • מוחמאד, תחקרו אם אני לא שקר גדול חחח (ל''ת)

      אסלאם, 24/04/06 21:42

      הגב לתגובה זו

    • מוסלמים התארגן, אנחנו עומדים לחוקק חוק פינוי פיצוי למוסלמים מזוהמים

      שונא מוסלמים !, 24/04/06 21:42

      כמוך.
      הכן את עצמך, כלב מוסלמי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      למה לא מגרשים עדיין את המוסלמים מכחישי השואה ושונאי היהודים האלו ?

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לפי מקורות זרים

    מוטי חיפה, 24/04/06 21:00

    לפי מקורות זרים, יש לנו 200 פצצות אטום, 10 יספיקו לאירנים אים אנו לא רוצים שואה שניה ויפה שעה אחת קודם, ברצינות ''כל הקודם זוכה'', לא לחכות הזמן קצר.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איך התקשורת העולמית נותנת מקום לזו דעה?

    יאנה, 24/04/06 20:43

    העם זה לא ברור שהאיש מחפש תסומת לב ולא שום דבר אחר?

    עם התקשורת הייתה מתעלמת מה שטיותשל האיש הזה היה יוצא לנו יותר טוב

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נשים בשחור מבקשים מכולם לצאת מישראל (ל''ת)

    ציפי, 24/04/06 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שנאת ישראל תהומית, לא ערב יום השואה אלא כל יום

    אחמדניג'אד צודק, 24/04/06 20:36

    השולמית אלוני אומרת שפרעות תרפ''ט פרצו בגלל שכמה בריונים ימנים קיצועים פרצו בערב יום הכיפורים להר הבית ותקעו שם בשופר.....
    טבט הקהילה היהודית בחברון אירע באב תרפ''ט, חדשיים לפני ''ערב יום הכיפורים''. תקיעות שופר היו בהסתר מפני הבריטים דווקא במוצאי יום הכיפורים. איך מצדיקה תקיעת שופר של יהודים במקום הקדוש להם ביותר, שנדרס ברגלי הג'יהאד, טבח של קהילות יהודיות בכל רחבי הארץ? ואתם מדברים על אחמדינג'אד?
    אז קראו את הדברים הבאים, של הכוהנת הגדולה ביותר לשנאת ישראל - (nrg , אני מקווה שלא תצנזרו את הקטעים שהעתקתי לכאן): ההזמנה לטקס בחברון
    שולמית אלוני
    הזמנה לחברון
    כמה שאלות בעקבות הזמנה לטקס אזכרה ''ממלכתי'' שמקיים היישוב היהודי בחברון להרוגי פרעות תרפ''ט

    ושוב לפנינו פרובוקציה מרושעת ומתוחכמת, הנושאת את דגל הממלכתיות, את סמל המדינה ואת אומללות העם היהודי, קורבן התמיד.
    חברון, כידוע, אינה בתחום השיפוט של מדינת ישראל. היא עדיין על תקן של שטח כבוש, וזאת למרות היישוב היהודי שהתנחל שם, תחילה בהתגנבות יחידים ובעורמה, אחר-כך בעזרת נשות הדסה המתבצרות, ובסוף באישור בדיעבד של שרים כאריאל שרון, יובל נאמן ומשה ארנס. ההמשך ידוע. למרות שהיישוב אושר, עדיין, בני אדם שאינם נמנים על ''גוש אמונים'' וחבריהם יכולים להגיע למקום רק באישור של אלוף הפיקוד (חלוקת בני האדם ל''סוגים'' - מורשים ולא מורשים - נעשתה על-ידי אלוף הפיקוד בצווים שפרסם).
    למרות האמור קיבלתי, כמו רבים מהזכאים להזמנות לאירועים ממלכתיים, הזמנה (בתמונה מימין) שבראשה מתנוסס סמל המדינה, כתובה באות גדולה אדומה על רקע שחור, עם נר זיכרון צבעוני המבשר על חשיבותה, וזו לשונה:
    ''מתכבדים להזמינכם לטקס האזכרה הממלכתי ל-67 הרוגי פרעות תרפ''ט בחברון לציון 75 שנה להרצחם, במעמד יו''ר הכנסת, חבר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין, בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ונציגי משפחות. מנחה: ד''ר אבשלום קור. הטקס יתקיים ביום חמישי, י' באלול תשס''ד, בשעה 17:00 בבית העלמין היהודי העתיק בחברון. לפרטים והסעות - היישוב היהודי בחברון''.

    ההזמנה לאירוע הנקרא ''ממלכתי'' והנושא את סמל המדינה מעלה את שאלת החוקיות. האמנם ועדת שרים החליטה ואישרה את ה''חגיגה'' הזאת תחת סמל המדינה
    ובשם הממלכתיות שלא בתחום השיפוט של המדינה? האם אלוף הפיקוד הוא שקבע ואישר טקס זה למרות שאין זה בסמכותו להכריז על טקס ממלכתי? האם השרים, אלוף הפיקוד ויו''ר הכנסת החליטו לקיים יום זיכרון נוסף לאומללותנו ולהיות היהודים הקורבן האולטימטיבי, וכל זאת כדי להעצים את החיכוך והשנאה בין מתנחלי חברון לבין תושבי חברון הסובלים מהם, מהתעללויותיהם ואלימותם מאז ראשית הכיבוש? האם כל זה כדי לשוב ולהכניס עיר שלמה לעוצר למען יוכל הכובש ''הנאור'' להוכיח את זכויותיו ההיסטוריות ואת עוצם ידו של השליט?
    רבים וטובים אינם יודעים שהפרעות ב-1929 החלו, כמו אינתיפאדת אל-אקצה, כאשר חבורה ימנית קנאית שקראה לעצמה ''ברית הבריונים'' (על-שם הבריונים מימי בית שני, ויש שקראו לעצמם סיקריקים) פרצה לכותל המערבי בערב יום כיפור ותקעה שם בשופרות ויצא הקול שיהודים רוצים לעלות להר הבית ולהרוס את מסגד אל-אקצה. כך החל מסע הפרעות.
    היה רצח נורא ומוות ופצועים בקרב היהודים שחיו בחברון, וחשבו שהם יושבים שם לבטח. חלקם ניצלו על-ידי שכניהם, חלקם ברחו, וכך בא הקץ על היישוב היהודי בחברון. עד בוא הלווינגרים ונשות הדסה, בחסות הרובים של צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מאיפה האירנים הגרילו את הדביל ?

    משתוממתני, 24/04/06 20:33

    70 מיליון אירנים, וזה מה שיצא להם בתור נשיא ?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    להזכירך פרסי קטן

    מריו, 24/04/06 20:27

    העם היהודי הוא הסובל אבל הוא המנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    א-פרופו אנטישמיות - רק קטע...

    שוברת שיאים ולא, 24/04/06 20:25




    טורים אחרונים


    והתרבות, מה יהיה עליה?
    האמנם בני חורין אנו?
    ובלבד שלא נדע על הזוועה


    לכל הטורים של שולמית אלוני






    הם ידעו היטב לאן הם הולכים ולמה. מי שהיו קורבנות אמת הם העולים מצפון-אפריקה, המאכלסים את אופקים ודימונה. אלא שעניינם לא מעניין את שרון ואת הרבנים מגלגלי העיניים, הקוראים למרי אזרחי ושולחים אמהות ותינוקות לשבש את חיי הציבור''








    דעת קהל
    האם חסימת כביש היא פעולת מחאה לגיטימית?
    כן
    לא
    בחר
    באחד
    והצבע
    תוצאות
    ארכיון




    שולמית אלוני



    הטירוף הקדוש



    במקום לקבוע תאריך ולנתק מים וחשמל, שרון מלבה את המהומות - למען יראו הגויים. הפורעים ייצאו ברכוש גדול וייכנסו לרשימת עשירי ארץ, על גב הזקוקים לסעד ולרווחה



    אין זה סוד שההתנחלויות נולדו בחטא, מחוץ לתחום השיפוט של מדינת ישראל, שם אין לכובש זכות להקים קולוניות. עם הזמן, אספו היישובים עוז, גבורה, ממון ונכסים - בפשע. בשקרים ובכחש, אפילו בפני בית-משפט, סיפרו שהם שם לצרכי ביטחון, וכך גזלו אדמות מעניי המקום והעבידום בחוותיהם בשכר עבדים. ברוסיה בטרם מהפכה קראו למעמד הזה קולַקים. דבר דומה היה בדרום ארצות-הברית לפני מלחמת האזרחים



    המדינה הכובשת חשבה כי בתחכומים ובתחבולות ניתן לרמות את העולם כולו. המתנחלים ידעו היטב לאן הם הולכים, ושהשהות שם אינה מובטחת לאורך שנים. אך היה כדאי: טיפחו אותם, פירנסו אותם, נתנו להם הנחות במסים, מענקים כספיים גדולים, אדמה חינם, השקעות ציבוריות לרוב ויופי של חיים. וישמן ישורון ויבעט. משהגיעה שעת האמת, צריכה הייתה הממשלה להודיע על תאריך סופי לפינוי, תאריך בו הצבא עוזב, סוגרים מים וחשמל, ועד אותו מועד - יסדירו המתנחלים ענייניהם בלשכות הממשלתיות שהוקמו לשם שיכונם מחדש.



    אין ''מגרשים'' אותם מנחלתם - כי זו לא נחלתם. אשר ל''יהודי לא מגרש יהודי'' - היינו, לגרש מותר רק גויים ובייחוד פלסטינים - זו סיסמה שקרית: בישראל מגרשים מבתיהם הרבה יהודים דלי אמצעים, אשר בשל העוני והאבטלה לא הצליחו לשלם משכנתא (כאן המדינה לא תורמת). רבים יושבים בחושך באין כסף לשלם לחברת חשמל. הדברים ידועים ברבים, אך אין הם נוגעים ל''אדוני הארץ'' החיים על גב המנושלים והמגורשים, ועל כספם של הזקוקים לסעד ורווחה בתחום השיפוט של מדינת ישראל.



    פתאום אין מחסומים



    אבל אריק שרון מרעיף על המתנחלים זו פעם נוספת מכספי הציבור, ודואג להעתיקם ממקום הכיבוש שהוא היה מיוזמיו - בניגוד לכל חוק וסדר ציבורי וליסודות אנושיים אלמנטריים. אומרים: ''הם נשלחו לשם''. אולם הם ידעו היטב לאן ולמה, והלכו בשמחה ובששון. מי שהיו קורבנות אמת, שלוחים שלא בידיעתם, הם העולים מצפון-אפריקה, המאכלסים את אופקים ודימונה ושדרות וירוחם ומושבי הגבול בצפון. אלא שעניינם של אלה לא מעניין את שרון ואת ילדי טיפוחיו ואת הרבנים מגלגלי העיניים, הקוראים למרי אזרחי ושולחים אמהות ותינוקות לשבש את חיי הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    א-פרופו אנטישמיות - רק קטע

    שולמית אלוני, 24/04/06 20:22

    ''.... יש אצלנו אנשים עם דם על הידיים, ויש רבים כאלה. ובכל זאת, לא הייתה לנו תקופה של שפיכות דמים מרושעת כפי שהייתה בשנות הרמטכ''לות והשַרות של שאול מופז. עתה, משראשי הצבא כבר הודיעו כי הפלסטינים הם אויב וחלים ביחס אליהם דיני המלחמה, האם אין זה אומר שגם אנחנו האויב שלהם? אם לנו מותר להשמיד, להרוג, להרוס, לגדוע ולעקור, לעצור ללא משפט אזרחים בלא להודיעם על שום מה נעצרו - מדוע אסור להם בכלים שיש להם להילחם בנו?
    בתקופתו של מופז, שלב אחר שלב הפך הצבא מ''פרה קדושה'' ל''פרה משוגעת'', בייחוד נוכח האיומים מכיוון ונגד איראן (שהינה בעיה של העולם כולו וודאי לא רק שלנו, ולא הרי הסיפור של הפצצת הכור בעיראק כהרי תפזורת הכורים הנבנים שם). לעתים נראה לי שלאיש יש יצרים כמו לנרון קיסר, ומבקש הוא לראות את האזור כולו עולה בלהבות. אין פלא שכאשר הוא מדבר על חמלה ועל צורך בהגברת החינוך, בו בזמן רוכש צה''ל במיליארדים מטוסי קרב הכי מתקדמים בעולם ופצצות מהמשוכללות ביותר. יש להניח שהוא והרמטכ''ל שלו ומנכ''ל משרד הביטחון וודאי גם יחיאל חורב יודעים בשביל מה, שהרי מה שיש לנו כבר מספיק כדי לחסל את כל הפלסטינים והסורים גם יחד.
    חבירתו של מופז לראש הממשלה תפקח עיני רבים לדעת ששרון וקדימה הם אשליה. השלום לא בדרך, המיליטריזציה המופרזת והפולחנית של מערכת החינוך החודרת לכל גיל ולכל כיתה עוד תגבר, הפריטה על הטראומה היהודית והפחדים שלנו תתחזק, החיסולים יימשכו, הפרובוקציה תגדל וכך גם מספר הפיגועים בנו. והצבא עם מופז ושרון והמתנחלים ימשיכו בהרחבת גבולות המדינה הכובשת, הפוגענית והאנטי-דמוקרטית, תוך השמעת גזירות משונות מפיהם של רבנים פנאטים בשם האל ומשיחו.

    הגב לתגובה זו

    • בין אם אתה יהודי או ערבי, אתה צריך אשפוז דחוף (ל''ת)

      אבירן, 24/04/06 22:18

      הגב לתגובה זו

      • זו שולמית אלוני, על כן צ''ל - בין אם את ערביה או יהודיה (ל''ת)

        צריך להכניס, 24/04/06 22:45

        הגב לתגובה זו

      • לאבירן-יש שתי אפשרויות

        עמית, 24/04/06 22:47

        או שאתה לוקה בשכלך או חולה ברוחך.
        אין אמצע.

        הגב לתגובה זו

    • זאת המלצה טובה למופז

      בוריס, 25/04/06 07:46

      הקללות של האויבים רק מוכיחות את הכשירות של מופז לתפקיד ראש הממשלה.
      שולמית אלוני היא אויב מכל בחינה, קודם כל היא פועלת לטובת האויב, האינטרסים של פלשתינים בשבילה חשובים מאינטרסים של ישראלים.
      דבר שני היא פרו-קומוניסטית והדמגוגיה הצדקנית שלה מאד מסוכנת לאנשים צעירים חסרי נסיון בחיים.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    שוב המן בכותרות מגעיל (ל''ת)

    הילה, 24/04/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    צחוק הגורל

    Avi Ecuador, 24/04/06 20:22

    בזמנו מוחמאד הבטיח לעם היהודי להפכו לעם קדוש לאיסלם אם יכירו בו כנביאם, היהודים סרבו ולא אסביר למה.
    במקרה שהיהודים היו מסכימים היום היו צריכים לשבת במכה ומדינה ולתת אישורי כניסה לא רק לגן עדן אלא גם למכה ומדינה.
    בטח היינו עשירים גדולים היום, יכלו לקנות את אירפה עם המוסלמים ועם קצת שכל.
    טוב, זו בדיחה, אל תקחו ברצינות.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    והעולם שותק! (ל''ת)

    ???, 24/04/06 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    למס' 2 אתה צודק האיש הזה מוסדניק

    אני, 24/04/06 20:10

    ברור מהתנהגותיו...........והמבין יבין

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מבין את האירני אך לא את שרת החוץ

    sailor, 24/04/06 20:05

    אירני ב''כבוד'' לקח את מקומו של היטלר מודרני(שלא תהיה תעות יש לא מעטים בין''עליטות'' במערב שחושבים בדיוק כך נמשל אצל אנגלים)כמו שהיה בזמן היטלר העולם עמד עדיש ויהודים לא צעקו הרבה (יהודי אמריקה) גם היום אוסף שמכונה או''מ כמעט ולא מגיב ! הרי זאת מדינה חברה בארגון ורוצה להשמיד חברה בארגון! ומשרד השיקוץ? שהץלא לצעוק, זה יעבור -מה שהיה זה יהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בטהרן נולד היטלר חדש של המאה ה-21

    ש.לוין, 24/04/06 19:56

    העולם צריך לדעת שאסור לחזור על טעויות כאלה שוב. צורר זה החוזר ואומר להשמיד ולאבד את העם היהודי . צריך לטפל בו מידית ולא לאפשר לו להמשיך במזימתו האימתנית עם נשק להשמדה המונית. המטורף הזה אומנם זקוק דחוף לאישפוז פסיכיאטרי אבל הוא עוד עלול לבצע את זממו בטרם ישלח לגהינום.
    ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    דחוף פצצה מידימונה שתהיה יפה באמצע תפילות יום שישי לזכר מוחמד הסרסו (ל''ת)

    סמי, 24/04/06 19:45

    הגב לתגובה זו

    • אם מוחמד סרסור תנחש את מי הוא מסרסר (ל''ת)

      הבנת אהבל?, 24/04/06 21:38

      הגב לתגובה זו

      • ברור את מי הוא מסרסר.

        מאיר, 24/04/06 22:48

        איך נולד איברהים סרסור (בעברית צרצור)...

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    הנאום אנטי-ישראלי אבל לא אנטישמי

    עומר, 24/04/06 19:45

    הכותרת של הידיעה לא נכונה ומצביעה על בלבול המושגים הנפוץ בקרב הישראלים (והעיתונאים הצעירים ביניהם).

    הנאום הוא אנטי-ישראלי ,אנטי-ציוני, אבל לא אנטישמי בהכרח. נשיא אירן לא דיבר נגד העם היהודי והוא אף הדגיש את זכותם של היהודים לחיות בביטחון וברווחה.

    יש בישראל הרבה בלבול בין המושגים - לא כל יהודי חייב להיות ציוני ולא כל היהודים מסכימים שישראל היא הנציגה שלהם עלי אדמות. הגיע הזמן שנפסיק לבלבל את עצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שתפסיק לשנוא את עצמך (ל''ת)

      יהודי ציוני לא, 24/04/06 20:15

      הגב לתגובה זו

      • חברים, אין טעם לשקר לעצמכם ולאחרים

        עומר, 24/04/06 20:59

        הנאום של אחמדניג'אד היה אנטי-ישראלי אבל לאו דוקא אנטישמי.

        לכל אלה שקוראים לי אידיוט, קראתם בכלל את הנאום, או שהגבתם כמו רובוט?

        הגב לתגובה זו

        • אידיוט ועוד איך אידיוט

          בוריס, 24/04/06 21:47

          אם נשיא ישראל היה אומר שלאירן אין זכות קיום, אבל פרסים יכולים לעזוב למקומות אחרים, מה זה אנטי-אירניות או אנטי-פרסיות?
          זה שיש יהודים מנוולים שמוכנים למכור מדינת ישראל בכמה גרושים בשביל לזכות ביחס חיובי של הגוים לא מבטל את העובדה שישראל היא מדינה יהודית.

          הגב לתגובה זו

          • בוריס, קראת את דברי אחמדינג'אד?

            עומר, 24/04/06 22:21

            נשיא אירן אישר בנאומו את התרחשותה של השואה היהודית, הוא תקף את האנטישמיות האירופית ואמר שבגללה היהודים נאלצו להגר. הוא אמר שליהודים יש זכות לחיות בשלום ובבטחה. איפה פה אתה רואה אנטישמיות?

            אתה ואחרים סתם נגררים אחרי עיתונאים שחיפשו ''כותרת טובה לערב יום השואה''.

            הנאון הוא אנטי-ישראלי אבל לא בהכרח אנטישמי (זה לא אותו דבר).
            עוד לא שמעתי את אלוהים מצווה למנות את בן-גוריון, נתניהו, ברק, שרון או אולמרט למנהיגי העם היהודי כולו.

            הגב לתגובה זו

        • אתה מתעקש שיכירו באידיוטיות שלך?

          Avi Ecuador, 24/04/06 21:56

          זוכר את פתיחת התחרות לקריקטורות על השואה שהוא הציע לאחר הקריקטורות על מוחמד שפורסמו?
          יש לך כבר כמה קריקטורות על יהודים.
          גם היטלר במספר נאומים לא דיבר אולי על יהודים...

          הגב לתגובה זו

    • כן אידיוט

      Avi Ecuador, 24/04/06 20:29

      תגיד לו שיכין לך רק את הרכבות והמקלחות בדרך.

      הגב לתגובה זו

    • לעומר

      ליאור, 24/04/06 20:55

      אם עוד לא הבנת שמדינת ישראל היא הביטוי למקום הקבע של היהודים והיא היא מדינת היהודים! אז אתה בבעיה גדולה!

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט,

      מוטי, 24/04/06 21:02

      איפה רוב בני שם חיים

      הגב לתגובה זו

      • בני שם?

        עומר, 25/04/06 10:39

        בני שם?
        גם הערבים הם בני שם.
        אז איפה יותר בני שם גרים באמת?

        אתה הבנת את זה מוטי?

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אני אכן מבולבל בין המושגים

      אולי תעזור לי, 24/04/06 22:18

      האם אתה רפה שכל, קשה תפיסה או שמא מפגר? ים של מושגים שמייטיבים לתאר אותך, וכולם הולמים.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מאיפה בא לנו זה...רק הוא היה חסר עכשיו (ל''ת)

    דודי, 24/04/06 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שיתן מיליון דולר לכל יהודי וכולם יעזבו אני בטוח (ל''ת)

    הוא צודק, 24/04/06 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אחמניג'ד אני מאחוריך

    שלומי, 24/04/06 19:32

    אחמניג'ד אני מאחוריך עכשיו, כן אני סוכן מוסד ואתה לא מצליח לראות אותי אפילו, אני ממתין בסבלנות להחדיר לך רעל שיהרוג אותך לאט לאט בסבל רב יזבל אחד

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה כבר מאחוריו , תקע לו מבוט עבה וגדול בתחת (ל''ת)

      שרון, 24/04/06 20:26

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    גם ב-1939 לא לקחו את היטלר ברצינות. תצאו מחלומות השלום, או שנמות. (ל''ת)

    הברירה הטבעית, 24/04/06 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לשמירה על עמינו נא לומר:

    רן, 24/04/06 19:08

    אנא בכח. גדולת ימינך. תתיר צרורה:
    קבל רנת. עמך שגבנו. טהרנו נורא:
    נא גבור. דורשי יחודך. כבבת שמרם:
    ברכם טהרם. רחמי צדקתך. תמיד גמלם:
    חסין קדוש. ברוב טובך. נהל עדתך:
    יחיד גאה. לעמך פנה. זוכרי קדשתך:
    שועתנו קבל. ושמע צעקתנו. יודע תעלומות:

    ברוך ,שם כבוד מלכותו ,לעולם ועד:

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שמישהו ישלח לערס הזה טיל במתנה.... (ל''ת)

    איתי, 24/04/06 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עם ישראל אל תהיו שאננים, שמא לא יבולע לנו שוב:

    שאולי ס, 24/04/06 19:01

    הקשיבו לנבל מאירן, אל תקחו את ההסתות שלו נגדנו כמעשה היתולי,
    ולא את ההסתות שעולות מהחמאס הארור. וממי שרוצה בהשמדתינו.
    יש להילחם בהם ללא חשש. וללא היתחשבות באף גורם, כי החוכמה הגדולה היא למען החיים: ההתרעה,
    המעשה הראשוני, הצעד הראשון. למען
    לפגוע במנסה לפגוע בנו. כמו שמשה אמר ליהודי ששאלו איך העזת להרוג את המצרי? ענה לו משה, הקם להרגך, השכם להרגו: זו כל החוכמה.
    כי אם לא נינהג כך, אנחנו שנמות, חלילה:

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אנחנו לא פראירים יא חבבתי (ל''ת)

    חולי, 24/04/06 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למען, הנרצחים על אדמת אירופה!!!

    פנינית, 24/04/06 18:54

    ולמען לא יקום עוד שונא יהודים ורוצח מתועב כמו היטלר הנבל:
    שאז הלכו כצאן לטבח, מתוך שלא האמינו, שיקום רוצח כזה נגד עם שלם: עם צבא אכזר ורע, כמו הגרמנים הארורים. פשוט אף אחד לא האמין, שיכול לקרות דבר כזה עלי אדמות: לכן היום לאחר השיעור והמציאות, הקשה שעבר עם ישראל,
    יש להשמיד את הצוררים שמרימים ראש נגדנו היום. ללא דחיות. שמה לא נבכה שוב,על שהלכנו כמו צאן לטבח:

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מוחמד היה בן זונה חולה אפילפסיה

    ופדופיל, 24/04/06 18:52

    אחמדינג'אד אתה אידיוט אתה כניראה התכוונת שלדת האיסלם שהוקמה באופן מלאכותי על ידי חולה נפש רצחני אין זכות להתקיים?

    הגב לתגובה זו

    • מטומטם! יש מליארד מוסלימים בעולם, איך בדיוק תשמיד אותם

      לא יעזור לך, 24/04/06 21:02

      מוחמד עוד יחזור ויעשה סדר פה, ואז לא תהיה לך זכות קיום יא זבל

      הגב לתגובה זו

      • לנו לא תהיה זכות קיום?

        חתיכת פלוץ, 24/04/06 22:26

        תקשיב טוב טוב, פיסת קוף ערבי משוגע. אני בספק גדול אם התגובה הזאת תפורסם, אבל רק למקרה שכן אני אסביר לך בדיוק מה התכנית: לוקחים מיליארד מוסלמים, שמים ברכבות, מפעילים את הכבשן ובשביל שהאירוניה תהיה מושלמת - עושים ממכם שמפו נגד כינים.

        הגב לתגובה זו

      • ההיסטוריונים מעריכים ששליש כדור הארץ יושמד במלחמה הקובה

        מאיר, 24/04/06 22:52

        לנוכח יחסי הכוחות והעליונות המבוססת של המערב וישראל לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שהרוב יהיו מוסלמים.

        הגב לתגובה זו

      • לאט לאט בהתמדה יש לנו מספיק זמן (ל''ת)

        יוסי, 25/04/06 01:54

        הגב לתגובה זו

    • ל 36 מחלת אפילפסיה זה לא בהכרח מחלת נפש (ל''ת)

      מוחמד החזיר, 25/04/06 18:51

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מוסלמים הינם נאצים ממולכדים ומשופמים !!

    ''''אנרגיה'''', 24/04/06 18:47

    להפציץ אץ האירנים והפלשתינאים בטילים בליסטים !!!!!!!!!!!!

    אם יש לכם רצון להשאר בישראל אתם חייבים לפעול להפצצתם של הפלשתינאים והאירנים שקוראים להשמדתנו !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תראה איך אתה משתין במכנסיים מפחד (ל''ת)

      המוסלימים בדרך, 24/04/06 21:04

      הגב לתגובה זו

      • משתין עליך מרוב צחוק (ל''ת)

        קוף ערבי מפגר, 24/04/06 22:27

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה הנאציזם החדש וכך גם צריך לטפל בו! (ל''ת)

    משה, 24/04/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השמאל ינסה להבין את נשיא איראן (ל''ת)

    ולהצדיק דבריו, 24/04/06 18:41

    הגב לתגובה זו

    • השמאל ה''נאור''

      ג'וקר, 24/04/06 19:07

      השמאל גאה להזדהות עם ה''גאון'' הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    העמלק מטהרן

    יעקב, 24/04/06 18:36

    רציתי להגיד הטיפש הזה עושה לנו שרות טוב.אבל הרמה הנמוכה שלו מביישת את הטיפשים...בכל מקרה הוא עושה לנו שרות טוב מול העולם הנאור ..צריך לעשות להעלמות המשטר הרשע בטהרן . ולשאוף לקשרים דיפלומטיים עם המדינה פרס .שאחרי האייטולות המפגרות.אולי צריך לעזור לאופוזיציה שבחול כדי לזרז את התהליך. לגבי נשק להשמדה המונית . אולי צריך לחשוב על תקלה אצלהם שתעמיד אותם מול תוצאות מעשיהם....

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    וילה ואוטו בקנדה ובשמחה אעשה מה שאתה אומר (ל''ת)

    רפי, 24/04/06 18:30

    הגב לתגובה זו

    • ובטח שם יתנו לך לחיות בשקט ? ! (ל''ת)

      אלעד, 24/04/06 19:09

      הגב לתגובה זו

    • היית בקנדה ?

      רוסי, 24/04/06 19:26

      יצא לי לבקר בקנדה פעמים ולא התרשמתי כל כך.
      קור -23 בחורף זה לא כל כך נעים, למרות שנולדתי ברוסיה אני לא הייתי מבסוט, אבל זה לא בעיה הכי גדולה.
      פאקים וערבים שם ביחד כבר יותר מפה ואם להוסיף עוד סינים והודים (שאין לי שום דבר נגדם האמת) תקבל 50-60% של אוכלוסיה של ערים גדולות, לכן וילה ורכב בקנדה לא נותנת לך בטחון, לא תברח מערבים גם שם. דרך אגב, גם בשילטון שם נמצאים סמולנים גמורים, יותר מטורפים מכאן. רפואה סוציאליסטית עוד יותר גרוע מפה (!!!), לפעמים מחכים לרופא מומחה חודשיים.
      תחשוב על כל זה.
      קנדה זה ממש, ממש לא גן-עדן ומי שמסודר פה לא ירביח הרבה מהגירה לשם, אולי רק יותר שקט (לכמה זמן, עד שערבים שם יתאקלמו) קצת ואנשים יותר נחמדים (חיצונית) ששומרים על הטבא ולא הופכים את המדינה שלהם למזבלה, למרות שכיום גם לא חסר ערסים שם גם כן.
      בקיצור, עם המשך הגירה לא מבוקרת קנדה תהפוך מהר מאד למדינה אסיאטית מפגרת שיותר גרוע ממדינת ישראל בהרבה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אם היה יודע מה יהיה סופו הוא לא היה מדבר אירן תשמד ברעידת אדמה (ל''ת)

    יתרחש ב2008, 24/04/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בוא ניראה אותך מנסה יא גמד מכוער...סופך קרב במהירות (ל''ת)

    לא שם עליך, 24/04/06 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צריך לבצע הכנות שגם אירן וקודשי האיסלם יעלמו איתנו (ל''ת)

    אם נותקף גרעיני, 24/04/06 18:23

    הגב לתגובה זו

    • לא קודשי האסלאם הם החשובים אלא המונה

      זה רק מבנה, 24/04/06 21:06

      לא תוכלו להשמיד את האמונה עם כל הנשק הגרעיני שלכם

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי שלא רואה יביא לנו שואת יום כיפור (ל''ת)

    delfi, 24/04/06 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שידור חוזר של מלחמת העולם השנייה; אסון קרב לישראל ולעולם החופשי

    ראש המוסד, 24/04/06 18:16

    עברו רק 61 שנים מאז שהפיהרר, הצורר הגרמני, הזוועה הזאת, אדולף היטלר, התאבד. אלא, ששנאת ישראל, חוזרת וחוזרת בגדול. נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד הוא אדולף היטלר הבא של העולם החופשי והצורר המסוכן באופן מיידי לעם היהודי וכיום, גם למדינת ישראל.
    יש צורך כמה שיותר מהר, ואסור להתמזמז כמו שהיה לפני פתיחת מלחה''ע ה-2 יש היום לפעול כנגד אירן והעומד בראשו באמצעות דיפלומטיה, אך לכשהיא תיכשל, יש לצאת במבצע צבאי רחב היקף על אירן. אין עוד לשתוק!! אסור לנו לא ללמוד לקחים מהמלחמה שנסתימה רק לפני 61 שנים. תתעוררו!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם מישהו היה זקוק לעוד הוכחה שקם עוד צורר

    גיל, 24/04/06 18:15

    הרי שהוא קיבל אותה דווקא ביום הכי סימלי לכך,
    נשיא איראן מהווה סכנה ברורה ומיידית לקיומה של מדינת ישראל וריבונותה, שלילת קיומה של מדינה ע''י אחרת אשר מפתחת במקביל לנאומיו של נשיאה כור גרעיני ולא למטרות שלוות, מהווה סימן אזהרה ברור מאין כמותו לכוונותיה של אותה המדינה.
    נשיא איראן עלול יהי לעשות אם אכן יהיה בידיו נשק גרעיני לעשות שימוש לא בצורה גלויה אלא בצורה סמויה בנשק זה בכדי להשמידנו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אפשר לפתור את זה בהידברות

    יוסי ביילין, 24/04/06 18:11

    וחוץ מזה ביבי אשם במתיחות עם איראן

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אל תתיחסו אליו ברצינות

    ערבישראלי, 24/04/06 18:10

    החמאר הזה, במקום לעזור לעמי האזור, הוא רק מפיץ כל מיני שטויות בכדי להרגיז את היהודים!

    האסלאם אינו בנוי על ערכי השנאה, היהודים תמיד חיו טוב תחת חסות המוסלמים, ואל לנו לתת לערך עליון זה (של כבוד האדם וחירותו) להתפשט, במיוחד ביום עצוב כמו יום השואה !!

    לזכר כל היהודים, ולא יהודים, שמתו בתקופת הנאצים, ולאחריה, אני מדליק נר נשמה ומתפלל לשלום בעולם בין כל הדתות !!!

    רק אהבה תביא את השלום המיוחל !!!

    הגב לתגובה זו

    • תודה אבל

      ישראלי ישראלי, 24/04/06 18:42

      תודה אחי על המילים היפות.
      אכן היו מובלעות של חיים שלוים וטובים אולם גם עליך לדעת את האמת: היהודים חיו כאזרחים מדרגה שניה בארצות ערב. היה מוטל עליהם מס-גולגולת, שגרם לכך שגם בישראל הוכרחו יהודים להתאסלם כדי להשאר לגור כאן. בעירק היה עליהם ללבוש את סמל המגן דוד כדי להבדילם (כן, לא גרמניה הנאצית המציאה את זה),
      ולרדת מהמדרכה כשעובר מוסלמי.
      בתי התפילה היו נמוכים יותר, ובמשפט תמיד המוסלמי נצח. גם הזכות להתפלל במקומות הקדושים ליהדות לא היתה דבר מובטח!
      פרעות, גזל, גרוש והשפלה היו מנת חלקם. יש סרט של פייר רחוב המתעד סיפורים של יהודי תימן ועירק.
      מצד שני, כל מי שקורא לחיים של שלום ושיתוף אחי הוא. כולנו בנים לאב אחד. יש יותר משותף מאשר שונה ביניינו.

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי וירבו אנשים שחושבים כמוך

      aml, 24/04/06 20:48

      ואז אולי היה יותר קל לחיות כאן

      הגב לתגובה זו

    • אתה צריך להבין שישראל מסכנת את קיום הפלסטינים ולא ההפך (ל''ת)

      ערבי ישראלי אחר, 24/04/06 21:23

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק, אתם בסכנה איומה כאן

        מאיר, 24/04/06 22:54

        גם מאירן אם היא תחליט לזרוק לכאן אטום וגם אם ישראל תחליט שאתם מאויביה.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה חדש? 60 שנה מנסים להשמידנו...

    ישראל, 24/04/06 18:10

    בסוף כנראה שיצליחו...כנראה שבלי יריה אחת.
    רק יראו לנו קצת כסף ומדינה שתסכים לקלוט אותנו וכולנו נעוף מפה בלי הנד עפעף...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חבוב את על כורש מלך פרס שמעת

    נץ, 24/04/06 18:09

    כה אמר כורש מלך פרס: כל ממלכות הארץ נתן לי ה' אלוהי השמים והוא פקד עלי לבנות לו בית בירושלים אשר ביהודה. מי בכם מכל עמו יהי אלוהיו עמו ויעל לירושלים אשר ביהודה ויבן את בית ה' אלוהי ישראל הוא האלוהים אשר בירושלים. וכל הנשאר מכל המקומות אשר הוא גר שם, ינשאוהו אנשי מקומו בכסף ובזהב וברכוש ובבהמה עם הנדבה לבית אלוהים אשר בירושלים. (עזרא א' , ב-ד)

    הגב לתגובה זו

    • כורש היה כופר בעיני המוסלמים

      אבי, 24/04/06 22:06

      כורש היה זורואסטרי ולכן כופר ועובד אלילים בעיני המוסלמים של איראן של ימינו.
      המיעוט הזורואסטרי באיראן נרדף אף יותר מהיהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה רק אירופה? משה קצב לא הגיע מאירופה

    יון, 24/04/06 18:08

    ובתור צעד בונה אמון על אחמדינג'אד להשיב למשה קצב את אזרחותו המקורית ולהשיבו לארץ מוצאו.
    אולי שגם יהיה נשיא איראן?!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מתי נראה את התוצאות מהכור שלנו?

    אבנר, 24/04/06 18:07

    כלומר נראה איזה פצצת אטום יורדת על הפרסי המטורף הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דרוש: מורה להיסטוריה עבור נשיא אירן (ל''ת)

    ..., 24/04/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''כל כלב בא יומו''........... (ל''ת)

    גדי, 24/04/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תפסיקו לזלזל בכתבות

    מאור, 24/04/06 17:58

    זה לא מחמוד אחמדינג'אד זה
    אחמד אחמדי נג'אד
    אם לא הייתם מזלזלים אז הייתם רושמים נכון

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מזלזלים בגדול!

      הילה, 24/04/06 19:39

      יש לך בעיה עם זה? יא דפוק בשכל. אתה מנסה להגן על שמו של הזבל הזה?

      הגב לתגובה זו

    • מה, אתה מגן על ''אחמיניג'אד''?

      איתי, 24/04/06 23:01

      בטח נעלבת כשחיקו אותו בארץ נהדרת. ''אאאאאאני לוחץ! אאאאאאני לוחץ!''

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    עם שמאלנים כמו בישראל,לא רחוק היום שנגלה שוב לאירופה! (ל''ת)

    מיכה לפיד, 24/04/06 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כדאי מאוד שהשמאל יחרוט זאת על לוח ליבו...

    יותם שמיר, 24/04/06 17:55

    שמאל=הרס המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איפה הכפתור האדום? איפה?

    מוטי, 24/04/06 17:55

    למה אנחנו ממתינים? צריך למחוק אותם ועדיף אתמול.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ישראל הוקמה לפני 58 שנה!!!

    ב.ק., 24/04/06 17:52

    אז אם אמשיך את ההיגיון של אחמדיניאד, אז מדוע אנחנו הישראלים החדשים צריכים לשאת בתוצאות מעשה עוול לכאורה שנעשה לפלשתינאים לפני 58 שנה. במיוחד, שלא היתה כאן מדינה, לא היה רצח שיטתי או גירוש של פלשתינאים והארץ היתה שלנו. בכל מקרה, בוודאי שעומדת לזכותנו טענת ההתישנות כפי שלטענת המן הרשע מטהרן, היא עומדת לזכות צאצאי הנאצים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ישראל בסכנת השמדה ברורה ומיידית!!! (ל''ת)

    השואה 2 כאן!, 24/04/06 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יופי של DOF (ל''ת)

    הצלם, 24/04/06 17:50

    הגב לתגובה זו

    • איזה DOF? זה פוטושופ (ל''ת)

      אינ, 24/04/06 21:59

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ובקרוב שר החוץ הבריטי ישמח להפכו לאישיות חשובה גם בממשלת אנגליה (ל''ת)

    ריח הנפט, 24/04/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לאיראנים יש אדמות שאפשר

    Avi Ecuador, 24/04/06 17:45

    להעביר אלהם את הפלסטינים.
    כמו שהוא מסביר לעולם על יהודים ישראל יכולה להסביר על טרנספר.
    בעצם הם מסבירים רק שהאידיוטיות הפכה לתורה בעם הארץ וב''שלטון''.
    לישראל הזדמנות פז לפתור את בעיותיה האתניות בצורה רציונלית וחד פעמית.

    הגב לתגובה זו

    • אבל יש כאן בעיה

      פלסטיני, 24/04/06 18:14

      אם את רוצה להעביר אותנו, צריכים מטוסים לשם לא???

      לנו אין, לכם יש אל-על

      אל-אל לא נותנת לנו לטוס איתה

      לכן שווה אולי להעביר אותכם לשם עם אל-על ???

      הגב לתגובה זו

      • ובגלל זה אני אוהב לטוס אל על

        חיים, 24/04/06 18:43

        אין פלסטינים במטוס? הסיכון שהוא יתרסק קטן בצורה ניכרת...

        הגב לתגובה זו

      • תלכו ברגל

        ג'וקר, 24/04/06 19:04

        גם כשפלשתם לפלשתין לא היו לכם מטוסים.
        ולמרות זאת הגעתם מכל הארצות הערביות כדי להנות מהפרוספריטי שהיהודים הביאו למקום החרב הזה.

        הגב לתגובה זו

      • אפשר לשים אתכם על קסאם (ל''ת)

        אבי, 24/04/06 22:07

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה אכפת לך, נבלה?

    המן, 24/04/06 17:45

    נראה לי שכל מה שהוא עושה קשור, איכשהו, למחירי הנפט.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חולים עליך יא מחמוד!!!

    בןעז, 24/04/06 17:44

    תמשיך לחמם את האירופאים, כדי שהם לא יכעסו עלינו יותר מדי כשנשלח עליך את הטילים שלנו. שנה שנתיים, נחיה ונראה יא פרסי.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אחמדינג'אד - גם יפה וגם מבריק

    טל, 24/04/06 17:42

    מי שהזדמן לידיו המוסף לשבת של מעריב (בחול המועד) יכול היה לקרוא כתבה מאלפת על אחמדינג'אד, ממנה מתברר, שהרעש הגדול שהוא מחולל מטשטש את העובדה שמדובר בעצם בבובה, שמופקדת על עשיית דברם של רפסנג'אני וחמינאי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עמלק עליך ישראל

    Avi Ecuador, 24/04/06 17:41

    ישראל בונה את סדום

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לחסל מהר את הפרסי הגמד והמעוות (ל''ת)

    רפי איתן - סע!, 24/04/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איזה סוכן מוסד אמיץ יש לנו

    גלעד, 24/04/06 17:40

    כל הכבוד ''אחמדיניג'אד'' תמשיך לברבר, אתה עושה שרות מצויין למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה? אדולף גידל זקן? אני בשוק (ל''ת)

    המומה, 24/04/06 17:40

    הגב לתגובה זו