• 53.

    ממשלה.

    רוני, 26/04/06 07:27

    רבותי הבחירות בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    משעשע. אילו נשאר בעבודה

    יאן, 25/04/06 22:10

    שמעון פרס יכול היה להיות שר חוץ.

    חייך, שוב אכלת אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תפקידים

    ח.+, 25/04/06 14:47

    נשמע כמו שוק רמלה, בושה,שקרים

    עובדים על ציבור הבוחרים, העם.

    זה רב על תפקיד שהובטח לו ומקבל ''פיצוי'' תפקיד אחר שהובטח למישהו אחר שנעלב וחוזר חלילה, אוי לנו , במיוחד זה בולט היום ביום שמכרים את השואה,את המדינה שקמה בעיקבות ולאחר השואה, עצוב ואפילו מפחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה כולכם רוצים מאולמרט? הוא אמר שהוא ימשיך בדרך שרון...

    dz, 25/04/06 10:49

    ואכן, שרון היה שקרן פתולוגי שלא עמד במילה אחת שהוא הוציא מהפה והפר בשיטתיות את כל ההבטחות שנתן, ואולמרט פשוט ממשיך בדרכו, רק שבניגוד שלרון, הוא אמר שזה מה שהוא יעשה.
    בקיצור, יש כאן סתירה לוגית, פרדוקס.
    אולמרט משקר בנוגע להכל חוץ מהעובדה שהוא הצהיר שימשיך בדרך שרון, כלומר לשקר, ורק בזה הוא עומד בינתיים.
    זה מתחיל להרגיש כמו שאלה של פסיכומטרי.
    בין הפותרים נכונה יוגרל נופש לכל החיים באוגנדה...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רגע פרס מס' 2 או לבני? (ל''ת)

    המבולבל, 24/04/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט רב החובל של הטיטניק

    Avi Ecuador, 24/04/06 15:55

    מאשים היום את העם שלא נתן לו מנוע יותר חזק.
    היה יכול להתנגש עם האוניה יותר חזק בעתיד.
    כמובן שהעם אשם בטביעתה של הטיטניק בהמשך.

    הגב לתגובה זו

    • אבי,שים קונדום על עצמך,שלא יקירו אותך,פושטק מקיטו. (ל''ת)

      כרומוסום, 24/04/06 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מכירת חיסול היא של מדינת ישראל

    Avi Ecuador, 24/04/06 15:48

    לא שאני מעריץ של פרס שידוע כמספר 2 וחתרן מטבעו.
    על סכינום בגב?! כבר מזמן הבנו שמדובר בקניבליות בשלטון ועם, השמאל מלא בהם.
    טוב, עם ישראל עלה על הטיטניק ויש להכין חגורות הצלה, ידוע שאין מספיק חגורות, אולי הפלסטינים ינדבו, יש להם חגורות שמתפוצצות.

    הגב לתגובה זו

    • אחת מהחגורות מיעומדת בשבילך,חמור. (ל''ת)

      פוש, 24/04/06 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    חתרן בלתי פתיר-מה יהיה זה לא עובר לעולם (ל''ת)

    שאלת תם, 24/04/06 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    השוּעָל

    אזרח, 24/04/06 12:26

    השוּעָל (קווים לדמותו)

    הוא עוד יִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם נמשיך לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    השועל העָרוּם, הנוֹאֵל
    שהוֹנָה את עמו ישראל.

    הוא עָתִיד עוד לִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם רק נתמיד לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    השוּעָל החָמַקְמָק, הכּוֹשֵל
    שבבינת בני עמו מְזַלְזֵל.

    זו תהיה כבר בְּכִיָה לדורות
    כשכולנו נוּבָא לקְבוּרוֹת
    מאחור יִצְחֲקוּ פוֹחֲזוֹת
    עיניים לוֹעגוֹת, מַלְעִיזוֹת.

    הוא עוד יִטְמוֹן פַח לְכּוּלָנוּ...
    אם נמשיך לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    השוּעָל התַּכְכָן, השָפֵל
    שלשְרָרָה ולכוֹחַ פּוֹזֵל.

    הוא עָתִיד עוד לִמְכּוֹר אֶת כּוּלָנוּ...
    אם רק נתמיד לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    העסקן הניצחי, המוֹעֵל
    באמון בני-עמו, ישראל.

    זו תהיה כבר בכיה לדורות
    כשכולנו נוּבָא לקְבוּרוֹת
    מאחור יִרְעמוּ מְהַדְהֵדוֹת
    לכבודנו מַטחֵי יְרִיוֹת.

    הוא עוד יִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם נמשיך לעֲסוֹק בְּשֶלָנוּ...
    הצְלוֹפָח החֲלַקְלַק, המְהַתֵּל
    שלמנעמי השלטון התרגל.

    הוא עָתִיד עוד לִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם רק נתמיד לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    ''חַתְרָן בִּלְתִּי נִלְאֶה'' מִתְּפַּתֵּל
    שעיניו לכבוד מְגַלְגֵל.

    זו תהיה כְּבָר בְּכִיה לדוֹרוֹת
    כשכּוּלָנוּ נוּבָא לקְבוּרוֹת
    תְלווֵנוּ שְדֵרָה אֲרוּכָּה של נֵרוֹת
    עֵת נִיטַמֵנָה (עָמוֹק)
    בתוך שוּרת ארוֹנוֹת.





    הגב לתגובה זו

    • אכן נכון אולמרט שועל גדול (ל''ת)

      קדימה, 24/04/06 12:46

      הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת , יש כמה שועלים.

      מוטי, 24/04/06 13:10

      ''שועלים קטנים (כגדולים) מחבלים כרמים וכרמנו סמדר''. שיר השירים

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ההוכחה לכך שאולמרט לא יודע לנהל משא ומתן היא,ש...

    מס' 2 בקדימה, 24/04/06 12:19

    לשמעון פרס אין תיק

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עסקן קטן בתוך נעליים גדולות ,נעלי שרון !

    אמנון בן-יהודה, 24/04/06 11:51

    הוא לא מוצא את עצמו , הוא אינו מאמין וגם אינו אמין , האיש הוכיח שעם ההצלחה צועדת האכזריות, האיש אשר הדיח את שאול מופז ואוריאל רייכמן . הוא נתן את הביטחון כן את הביטחון לפרץ , אפשר להישתגע עמיר פרץ שר -הביטחון ?!?!?!?!, -- הספירה של קדימה לאחור החלה !

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תאגיד ושמו קדימה

    מושיקו, 24/04/06 11:21

    קדימה אינה מתנהגת כמפלגה אלא כמו תאגיד. למפלגה יש מרכז, וחוקה. במפלגה יש דיונים, הצבעות, והכרעות משותפות.

    ומה בקדימה ? כבר 5 חודשים הם קיימים ועדיין לא התקיים שם דיון ציבורי יחיד, לא נבחר מרכז ואין חוקה.

    בעזרת סקרי דעת קהל נבחרו 50 אנשים (חלקם מצויינים !) לרשימה לכנסת. הציבור זכה לראות אותם מתכנסים פעמיים (ביום הכרזת הרשימה, ובליל הבחירות). מאז, שממה ודממה. כולם מחכים למוצא פיו של ה''אח הגדול'' אולמרט. מי שידבר נגד השיטה - אינו ראוי לאימון של אולמרט - לא יהיה שר !

    שיטת קדימה היא פשוטה, אולמרט זכאי למנות כ''מישרות אימון'' את שרי הממשלה. הירשזון ידידו - יהיה שר האוצר. בוים מנחלת ז'בוטינסקי - יהיה יו''ר הכנסת. חיים רמון ייתן הגנה משפטית - מישרת אימון של שר משפטים.

    הפארסה גדלה כאשר מבשרים לנו על מידת האימון שרוכש אולמרט לשלום שימחון. נידמה לי ששרי העבודה נבחרים עפ''י חוקת מפלגת העבודה, ולא עפ''י 'מידת האימון של אולמרט'.

    כיצד יתכן שעיתונאי בכיר כמו בן כספית מתמקד בשטויות שמוכרים לו 3- 4 ''מאוכזבי קדימה'' ולא בעצם השיטה המושחתת של ''תאגיד קדימה'' !

    דוגמאות מהכתבה:
    1. ''שמעון פרס כועס'' - סיכויי דליה איציק למישרה - אפסיים.
    2. ''מקורבי שמעון פרס כועסים'' - דליה איציק עצמה כועסת.
    3. ''בסביבת אולמרט'' לא יודעים חשבון. ההבדל בין 6 ל- 7 שרים של מפלגת העבודה הוא איננו של שר אחד. מדובר בשינוי המפתח - תוספת של 4 שרים מיותרים לממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עם כל הנסיון, התכמנות והחתרנות שלו , מעולם לא הביא פרס שום תועלת

    Yossi V, 24/04/06 11:11

    למדינה הזו, פרט לימי הסתקותו למחוזות בעולם.
    די, כבר הכרנו את האיש שכולו חשיבות עצמית מיוסרת ואצבע מתחת לסנטר להטבעת האימאז', ושבענו מכל מעשיו שאפס הם.

    מדבר על פינוי התנחלויות ופועל בהחלטיות להקמתם וביסוסם.
    לא שרבין היה משוש לבי, אך במשפט אחד קצר הוא קנה את עולמו האנאליטי כשאמר על פרס 'חתרן בלתי נלאה'. אי אפשר (היה) להגיד את זה טוב יותר.

    פרס גייס עצמו לקדימה לא רק כדי להיות שם גלגל חמישי, אלא להיות המקל בין הגלגלים. נפשו מתהפכת לראות את צעירי העבודה שזנח תופסים מישרות מפתח בניהול המדינה, והוא, (במקרה הטוב) ימשיך לנהל את המשרד הווירטואלי לפיתוח האזור. ומאחר שבשלוש מאות השנים האחרונות לפעילותו במשרד הנ''ל הביא לתוצאות שאפס אפילו גדול עליהן, עדיף לו היה מחפש לו אזורים אחרים בעולם לפתח ויעזוב את המדינה הזו במנוחה.

    איש גדול הוא פרס, איש גדול בדאויין.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מופז ופרס דוגמא להתנהלות תקינה?! (ל''ת)

    תדי, 24/04/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    משנה מקום, אולי משנה מזל, אבל בטוח נשאר חתרן (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 24/04/06 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יאללא מה אנחנו צריכים את כול המורדים האלו. סלק את שמעון

    דוד, 24/04/06 11:03

    די למורדים !!!!
    וחוץ מזה שמעון פרס הוא ממש שמאלני קיצוני והדבר לא מוצא חן בעיני, נראה לי שהוא קפץ למפלגה רק בשביל לבצע את ההתנתקות, ומיד לאחר מכן הוא יברח !!

    מצד אחד צריך להשאיר אותו בשביל שההתנתקות תעבור, מצד שני, אם לא תוציא אותו עכשיו מהמפלגה, המפלגה תעלם לקראת הבחירות הבאות. עם תשאיר את החתרן השמאלני קיצוני הזה, אני עוזב את המפלגה ועוד רבים רבים יעזבו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרס מלמד איך לנהל משא ומתן?!...

    דובי הראל, 24/04/06 10:58

    לא שאכפת לי איך הממשלה הבאה תראה, אבל בכל זאת קצת מצחיק לשמוע את פרס מנסה ללמד איך נכון לנהל משא ומתן, אחרי שנתן את הארץ לרוצחים, שבתמורה יורים עלינו ומפגעים בנו.

    פרס, אולי אתה טוב בלגדל עציצים (אני אומר ''אולי'', כי אני לא יודע. את זה עוד לא עשית, ולכן לא הצלחת להרוס). במה שנוגע למשא ומתן - אתה לא בדיוק אורים ותומים...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    העכברים חשים את הספינה הטובעת

    אב י, 24/04/06 10:57

    העכברים (פרס) חשים את הספינה הטובעת.
    לתשומת לב הציבור : האנשים הללו מ''קדימה'' מרגישים שעם כל יום שעובר, עם כל דקה אפילו ,הם מאבדים גובה (שלא היה להם מלכתחילה) בדעת הקהל.
    לכן, ככל פוליטיקאי שמנסה להיאחז בשלטון, הם יעשו הכל אבל ה כ ל, ל''מכור'' לציבור את הדבר האחד והיחיד והוא ה''התכנסות''.
    כל אוהבי ארץ ישראל מן הצד הדתי ומן הצד בטחוני,וגם הפרגמטי, התכוננו להדוף את המתקפה.כי זה בדמנו.(וגם בדמינו הכוונה כספנו)!

    זה יבוא מוקדם מן הצפוי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שמעון פרס, אדוני, פרוש ממפלגת המושחתים וחזור ל'עבודה' !!!! (ל''ת)

    שמעון הגבר !!!!, 24/04/06 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יופי של מו''מ

    תומך קדימה, 24/04/06 10:40

    בלי שביתות, השבתות ופיצוצים. ישר ולענין, לתת לפני, את מה שממילא היו נותנים בסוף, אחרי שהתותחים ירו והיחסים החמיצו. הלוואי שפרץ ילמד משהו לעתיד.
    קדימה בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • אתה פאטטי (ל''ת)

      מוטי, 24/04/06 11:10

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה היה ברור שבאזשהו זמן זה יגיע

    אבי, 24/04/06 10:37

    זה לא היה נורמלי אם זה לא היה מגיע? עד היום שתקו שם בקדימה כי ידעו שם שכל וויכוח ולו הקטן ביותר יהיה בבחינת כריתת הענף שכולם שם בקדימה ישבו עליו,היום כאשר המנדטים בכיס,אפשר להתחיל במאבקי הכוח,אצל פרס זו אמביציה כפולה,גם למצב עצמו וחבריו בקדימה,וגם המאבק נגד העבודה שמשם נזרק בבושת פנים(ולי זה כאב מאד אז )כפי שידעתי לפני הבחירות קדימה זו מפלגה זמנית,שלא יחלוף זמן רב עד שתתפרק,גם בגלל שאין לה מנהיג,וגם בגלל שהיא מורכב מחבורת אינטרסנטים על בסיס אישי,אני הייתי משקיע בשתי המפלגות הגדולות המסורתיות(גדולות לשעבר) העבודה והליכוד,אם פרץ ידע לעבוד הוא עשוי להיות ראש הממשלה הבא

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מלחמת אגו באגו, אמרנו לכם טפשים...

    אור, 24/04/06 10:34

    כל מי שהצביע ''קדימה'' יאכל את הכובע ,זהו בדיוק המצב שבו חזינו לפני הבחירות, אוסף של פוליטיקאים כושלים אשר התקבצו יחד על מנת לשמר את מקומם .
    הנה לכם ההוכחה, המאבקים מתחילים התפטרויות זעקות השבר והתמרמרות הדרך הקצרה ביותר למטה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    30% לא הצביעו ועכשיו בוכים?

    מוטי חיפה, 24/04/06 10:26

    אז תמשיכו לבכות ולשלם לחרדים ע''ח הצעירים והסטודנטים, ''שנוי'' היזהירה אבל אתם הייתם ב..מנגלים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני שמח לאיד מפלגת האינטרסים

    אביעד, 24/04/06 10:23

    הבועה מתפוצצת.
    עוד שנה בחירות

    הליכוד - 25 (בלי סילבן)
    ליברמן - 20
    טב - 15
    שס - 15
    ג - 6

    ואין יותר שמאל !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כשלון התקשורת

    מוסה, 24/04/06 10:20

    אולמרט ופרץ נקטו בשיט הישנה והטובה. שיטת מצליח. הם לא פרסמו בצורה רשמית את סיכומי המו''מ אבל דאגו שכולם ידעו.

    התקשורת הישראלית (למעשה הציבור כולו) שתקה. למעט מאמרים פה ושם כנגד הבזבזנות שמבטאת ממשלה של 27 שרים.

    אם אין התנגדות אמיתית אז למה בעצם שלא יחלקו האדונים אולמרט ופרץ קופתאות לחבריהם תאבי השררה?

    בקיצור, אנחנו אשמים. מי שלא מאמין שיראה איך בצרפת מכתיבים לר''מ איך לנהוג

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    טוחנים מים

    ricard, 24/04/06 10:19

    הכל כבר נאמר. נכון לא יצאו מספיק אנשים מהבית או לא ויתרו על יום מנגל, כדי להצביע, אבל זה לא נותן לאולמרט מנדט לערוך מכירה פומבית, וצדק מי שאמר שלא היה צריך להתחיל את המו''מ עם המערך אלא עם המפלגות האחרות לבסס קואליציה יותר קטנה פחות מפלצתית ואז להציע למערך את מה שנשאר. כנראה שנפגש שוב בבחירות בעוד ,גג, שנתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ממש נוגע ללב! פרס,שטרית,מופאז...... (ל''ת)

    צריך למצוא, 24/04/06 10:18

    הגב לתגובה זו

    • ישראל היא מדינה דמוקרטית.לא יתכן...

      ש ע ר ו ר י ה !, 24/04/06 10:53

      שלפרס לא יהיה תיק!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    פרס - אתה האחרון שצריך להעביר בקורת

    ימימה יהודה, 24/04/06 09:57

    אני אומנם לא בחרתי באולמרט ולדעתי זה הרע במיעוטו. עד מתי תלאה את האנשים סביבך ובפרט ראשי ממשלה. אתה לא מתעייף. כנראה שכואב לך שפרץ נכנס לממשלה. פרץ עוד יוכיח שהוא יכול לבצע כל תפקיד בצורה ראויה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולמרט בהצלחה (ל''ת)

    מאיר דרום, 24/04/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה בארה''ב הגדולה פי 50 מישראל יש 14 שרים, ואצלנו 27?

    מדינה זה לא, 24/04/06 09:53

    למה בארה''ב הנשיא ממנה את השרים, וכאן הוא מקבל אותם מהשותפים הקואליציוניים?

    הגב לתגובה זו

    • כי שם יש רק שתי מפלגות.... (ל''ת)

      לא חשוב, 24/04/06 10:59

      הגב לתגובה זו

    • צודק + עוד שאלות והערות

      אלי, 24/04/06 11:14

      1. האם ראוי שכל כך הרבה חברי כנסת יהיו גם בממשלה?
      הרי זה יוצר זילות של הכנסת וגורם לכך שהמחוקקים הם שפוטים של ראש הממשלה.
      תפקיד הח''כ הוא לחוקק חוקים ולפקח על הממשלה, הם לא יכולים לעשות את זה כשהם חלק מהממשלה.

      בישראל מעבירים כל שנה את חוק ההסדרים, זהו חוק שלח''כים אין שום אפשרות לקרוא ולהבין. למה כל שנה החוק עובר? כי הכנסת שפוטה של הממשלה!

      2. בזמנו היה חוק יסוד שקבע שבממשלה לא יהיו יותר מ 18 שרים.
      היה רק ראש ממשלה אחד שכיבד את החוק הזה (ביבי) ראש הממשלה שאחריו (ברק) מייד ביטל את החוק.

      3. בארה''ב רוב השרים הם אנשי מקצוע ובודאי שאינם פוליטיקאים.
      שם מבינים שהאחראי הוא הנשיא ומי שמנהל את התיקים צריך להבין במה שהוא עושה.
      בישראל יכול להיות אדם היום שר החקלאות ומחר השר לאיכות הסביבה. מנויים ממשלתיים אינם עניניים, הם ''סידורי עבודה'' לפוליטיקאים.

      4. צריך להיות בישראל חוק קשוח שקובע ש*אסור* ששר יהיה חבר כנסת. מי שהוא ח''כ ורוצה להיות שר חייב להתפטר מהכנסת ולא לחזור אוטומטית לכנסת במידה והוא עוזב את הממשלה.

      הגב לתגובה זו

      • תסתכלו בעולם

        Marty Bluke, 24/04/06 13:20

        Australia - 16 Ministers

        Denmark - 20 Ministers

        Finland - 17 Ministers

        France - 16 Ministers

        Germany - 15 Ministers

        Japan - 17 Ministers

        Norway - 18 Ministers

        Sweden - 10 Ministers

        United Kingdom - 22 Ministers

        United States - 15 Ministers

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכל פעילי 'זזים ימינה' ושאר מפלגות הימין:

    כתום, 24/04/06 09:46

    כשקדימה קיבלה את מספר המנדטים הגדול ביותר, אולי חלקכם חשב שנכשלנו, אבל בזכות עבודת הקודש שעשיתם, 'קדימה' לא קיבלה את מספר המנדטים שהם ציפו, ובזכות זה יש סיכוי טוב, שבעז''ה נראה את 'קדימה' מתפרקת מבפנים בתקופה הטובה. יישר כח.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק שקדימה מתפרקת, היא גם לא תצליח להרכיב קואליציה. (ל''ת)

      מוטי, 24/04/06 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרס פשוט מקנא בעמיר פרץ, שניצח אותו בעבודה...

    מפוכח, 24/04/06 09:34

    חתרן נשאר חתרן, לא משנה באיזה מפלגה...

    הגב לתגובה זו

    • לפעמים אריה מקנא לעכבר. (ל''ת)

      די לפושטקיות, 24/04/06 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פרס=קוסם:כל מה שנוגע בו פשוט נהרס:הסכמי אוסלו,מפלגת העבודה,אולמרט,

    הצופה, 24/04/06 09:26

    מפלגת קדימה, מדיניות הפנים, מדיניות החוץ, נשיאות המדינה ועוד ועוד...ייעשה חמסה וטיפול נגד עין הרע...אולי זה ישתפר

    הגב לתגובה זו

    • אתה נותן יותר מדי קרדיט לפרס- באולמרט לא היה הרבה להרוס (ל''ת)

      dz, 24/04/06 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שמעון כועס...

    שמעון פרסקי, 24/04/06 09:22

    מי שבוגד בתנועתו שלא יתפלא אם מזניחים אותו. אחרי עשרות שנים בעבודה הוא עזב כי לא בחרו בו אלא ב''מזרחי'' שומו שמים ! עכשיו שיאכל את הלב יחד עפ כל האחרים.

    הגב לתגובה זו

    • יש אמת בדבריך ובזה אני בצד של פרסקי ב10000%. מה יש לפרץ חוץ ממה (ל''ת)

      שהזכרת ?, 24/04/06 09:46

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הנה הוא שוב חתרן בלתי נלאה!

    חבר מ. העבודה, 24/04/06 09:18

    כמה נפלא שפרס חותר סוף סוף תחת יו''ר מפלגה שאיננו יו''ר העבודה
    אילו היתה בקדימה התמודדות הוא היה נשאר מחוץ לכנסת

    הגב לתגובה זו

    • שתי ציפורים במכה אחת

      מוטי, 24/04/06 10:59

      1. הוא יוצא נגד מפלגת העבודה. שהיתה משאת נפשו 50 שנה.
      2. הוא נשאר חתרן כפי שאמרת במפלגתו דהיום.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש סכוי לממשלה וקדימה בראשה

    שמחה, 24/04/06 09:11

    אם אולמרט יצליח להיפטר מהאופורטוניסטים המזיקים ,שהצטרפו
    למפלגה רק מתוך מניעים אופורטיניסטים לתווך קצר.ולא ,קדימה תעלם עוד בשנת 2006 .
    אני מאד מקוה שאולמרט ,יעשה את
    מלאכתו נכון
    עלה והצלח אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • האופורטוניסטים זה כולם בקדימה

      מפא''יניק גאה, 24/04/06 09:20

      בלי יוצא מן הכלל (אולי ציפי ליבני קצת פחות מכולם) אבל אולמרט הוא ראש וראשון לאופורטוניסטים

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מפלגה של אינטרסנטים עלובים... היה צפוי מראש

    מצביעת עבודה, 24/04/06 09:09

    הרי כל מי שהגיע לקדימה, הגיע לשם כדי לקבל ג'וב. הרי לא היה מצע מעבר ל''התכנסות''.
    אז רובם מאוכזבים שלא קיבלו את הג'וב שציפו.
    ואתם בוחרים יקרים, בפעם הבאה אולי תצביעו ביתר תונה, לא למפלגת כולבויניקים תאבי ג'ובים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרס כבר החל לחתור תחת אולמרט ולא ירפה (ל''ת)

    יגאל כהן, 24/04/06 09:06

    הגב לתגובה זו

    • תשמע,הפעם פרס צודק,לפעמים צריך להודות בצדק. (ל''ת)

      דודיק, 24/04/06 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הנה זה מתחיל. רק מגיעים לעניין התיקים המפלגה הוירטואלית מתפרקת

    אלבר, 24/04/06 09:00

    כל עוד לא נבחרו מוסדות למפלגה. כל עוד לא היתה חלוקה של כופתאות וכל אחד חי באשליית השאיפות שלו- הכל היה בסדר. עכשיו החלו הסדקים הראשונים.
    המפלגה הוירטואלית הזאת לא עמדה אף פעם במבחנים שהליכוד ומפלגת העבודה עמדו פעמים רבות, מבחן האכזבות והאגו הנפגע מבחנים שפרקו והרסו ופגעו במפלגות שהאידיאולוגיה שלהם היתה קצת יותר חזקה מעמוד השידרה הרעיוני שעליו נשענת קדימה.
    למעשה חוץ מתכנית ההתכנסות/התקפלות/הצטמצמות אין לקדימה ממש אידיאולוגיה והיא מקבצת בתוכה את נפולת הנמושות הפוליטיות מכל המפלגות החל בימין מובהק כמו צחי הנגבי וכלא בשמאל הזוי הצף בחלל של המזרח התיכון החדש כמו שמעון פרס.
    כל האפורטוניסטים רודפי הכבוד הכסא והכח שמגמישים את השקפותיהם כמו נערות גומי בקרקס יעשו את השיקול היחיד העומד לנגד עיניהם ויפרקו את הבלון המודבק הזה שנקרא קדימה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כמעט צודק ב100 אחוז!ואסביר לך למה...........................

      שמאלני-ציוני, 24/04/06 10:14

      לקדימה יש דרך!אבל היא נקראת.............בילבול!גנבת רעיונות
      ממפלגות האחרות!
      2 לעבודה וללעכוד היו ערכים והיתה אדיולוגיה 2 המרכיבים האלה חשובים!
      לכן הם לא התפרקו!...........................
      לעומת זאת לקדימה אין את2 הדברים
      החשובים האלה ולכן היא תתפרק!
      בעצם יש מרכיב-1 והוא
      כיסאולוגיה!

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      אב י, 24/04/06 11:09

      והסכנה היא שהם יתאחדו כולם לשם שמירת השלטון בידיהם ,לצורך ה''התכנסות''.
      29 אנשים שהדבר היחיד הקושר ביניהם הוא תאוות השלטון ,ויעשו הכל לאחז עיני הציבור עם ההתכנסות אחרת מי יורק עליהם?

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    פרס היה זה שאמר: ''קדימה זה העבודה'' (ל''ת)

    שרון, 24/04/06 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש חלק סודי בעיסקה.....והוא....

    לני שטרום, 24/04/06 08:57

    '' יש לאפשר חנינה לעומרי''

    הגב לתגובה זו

    • .... .. ... . ידעתי...אישתי אמרה זאת שילשום בליילה...חחח....חח

      טייב מועלם, 24/04/06 09:25

      בושה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לפי דעתי הבעיה היא ''הדמוקרטיה''

    אמיר, 24/04/06 08:54

    ו-''הזנות'' הפולטית.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה פירוש ''מכירת חיסול לפרץ''? זה לטובת הציבור כולו!!!

    מצביעת עבודה, 24/04/06 08:53

    ההשגים של פרץ הם לטובת רוב רובו של הציבור הישראלי: הגדלת שכר המינימום, חינוך חינם מגן ילדים לאונ', פנסיה לכל, חינוך איכותי ודמוקרטי, הסרת המאחזים וההתנחלויות - אלה לטובת כולנו, או רובנו.
    המתנגדים בקדימה הם אותם פוליטיקאים אינטרסנטים שלא קיבלו את התפקיד הנחשק.
    הבוז לכם תאבי שררה קטנים!!!

    הגב לתגובה זו

    • בסה''כ פרץ הוא המנהיג ואולמרט הקישוט.ואולמרט יודע זאת (ל''ת)

      יועץ מדיני, 24/04/06 09:20

      הגב לתגובה זו

      • הוא ואתה פוצים מדיניים,זאת האמת. (ל''ת)

        ריאלי, 24/04/06 10:37

        הגב לתגובה זו

    • אחלה רעיון הכל בחינם מדינת רווחה

      פצצת אטום, 24/04/06 09:27

      לפי הדברים שלך לא לצאת לעבוד נקבל הכל בחינם, כדאי מאוד שתתפקח.

      הגב לתגובה זו

      • לפצצת אטום, תתעדכן, לא מדובר בקצבאות, אלא בשכר!!!!

        מצביעת עבודה, 24/04/06 09:42

        הבנת את זה?
        העבודה זה לא ש''ס. העבודה דורשת תנאים לעובדים, וליצירת מקומות עבודה ומדינת רווחה על רמה, לא קצבאות ילדים ולא קצבאות לסתם אוכלי חינם.

        הגב לתגובה זו

    • נו באמת!שלושה-ארבע פושטקים שבקושי כמעט סיימו בית ספר-שרים,ופרופסור

      בחוץ?זה רצון עם, 24/04/06 09:34

      תבדוק את השכלתם של פרץ,כבל,פואד.לאף אחד מהם אין בגרות גמור (הם רק למדו לבגרות ).ואם לא ברוורמן,אילון,עמית ושלי-המפלגה הייתה מקבלת 8.5 מנדטים בקושי.בבחירות הבאות-המספר הזה התממש.מה,לאלו לא היה אפשרות לסיים לאיזה תאור שהכי קל לסיים?

      הגב לתגובה זו

    • יש לי חדשות בשבילך:

      dz, 24/04/06 09:39

      גם אלה שהם לא 'מתנגדים' בקדימה, הם לא יותר מפוליטיקאים אינטרסנטים- אחרת הם לא היו בקדימה- אלא שהם, כן קיבלו את התפקיד שרצו, וזה כל ההבדל במפלגה הזו.

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק כך ! (ל''ת)

        אתה צודק, 24/04/06 11:02

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    כולם אמרו לשרון ולאולמרט. . .

    ציון, 24/04/06 08:52

    אל תיקחו שועל ! ! !

    הגב לתגובה זו

    • מי השועל? (ל''ת)

      מוטי, 24/04/06 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כנראה שפרץ למד את אולמרט כמו שצריך....

    עמית, 24/04/06 08:47

    אולמרט סחיט ולחיץ והוא יודע למה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה זאת אומרת ''בניגוד ליועציו'' ? מי לוקח לו את שיקול הדעת שלו? ולמה? (ל''ת)

    הראש הוא הראש, 24/04/06 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אין שימחה כמו שימחה לאיד

    מיכל, 24/04/06 08:35

    כך בדיוק ניהל אולמרט את עיריית ירושלים - כניעה מוחלטת לשותפיו החרדים,
    אבל מצביעי קדימה לא רצו לשמוע - הבטיחו להם שיהיה כיף לחיות כאן והטיפשם האמינו.

    טוב, הרי אם הם היו חכמים הם ממילא לא היו מצביעים לקדימה.

    הגב לתגובה זו

    • מתגעגע ל''שינוי.''

      גילי, 24/04/06 08:47

      אולמרט סיים למכור את חברי קדימה לעבודה ולפרץ ועכשיו הגיעה שעת מכירת החיסול של החילוניים לש''ס ואגודה. אנשים לא רצו לשמוע אבל הקדימה הזה יהיה נבוט מאחורה. נחכה ונראה, לצערי.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    רבין לא טעה ! ! ! (ל''ת)

    צ, 24/04/06 08:35

    הגב לתגובה זו

    • פרס לך כבר

      דוד קורסיה, 24/04/06 09:23

      בכל פעם שפרס פותח את הפה בא לי החשק להקיא במעבר שלו לקדימה הבנו כמה יצחק רבין זל צדק כשאמר חתרן בלתי נלאה . לך לך פרס ותעלם לנו מהחיים הפוליטים.לא חייבים למות על הכסא הממשלתי.אפילו הגימלאים יותר צעירים ממך.

      הגב לתגובה זו

    • נכון,טעו את הבוחרים שלו.כל עם תואם לממשלתו. (ל''ת)

      LUBER, 24/04/06 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אין מילה במילון בשביל פרס (ל''ת)

    דני, 24/04/06 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פרס והדקירות בגב

    Joe Anaaref, 24/04/06 08:22

    מי שלקח את פרס היה חייב לקחת בחשבון שהוא לוקח את זה שהתחיל את מפעל ההתישבות בשטחים רק כדי להכניס קטנה לרבין ועשה עוד אלפי נזקים, קטנים וגדולים, אחרים רק כדי לספק את היצר והאגו שלו.
    מכירים את משל הפיל והעקרב שחוצים נהר?

    הגב לתגובה זו

    • זה לא היה פיל, זו הייתה צפרדע.

      העקרב, 24/04/06 09:42

      אם עקרב היה עוקץ פיל, הפיל לא היה שם לב. להבא כשמנסים להראות אינטילגנטים, לפחות לדעת ידע בסיסי בחומר הנלמד.

      הגב לתגובה זו

      • זה היה פיל שעקץ אותו פשפש (ל''ת)

        כרמן, 24/04/06 17:29

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    דגים

    פירניאה, 24/04/06 08:14

    היה ברור, אם היו נותנים להם מספיק זמן זה היה מתחיל קודם (לבחירות)

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פרס הביא את אוסלו- ממש אומן במשא ומתן.

    א, 24/04/06 08:13

    או שבאמת אולמרט הרבה יותר גרוע -
    ראו תוכנית הנסיגה תמורת כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ביגלל הויכוחים הטיפשיים שלכם

    פקק תנועה, 24/04/06 08:06

    אתם תיגרמו לקריסת מיפלגת קדימה אל תרדו למצבה של מיפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • זאת בדיוק הכוונה :) (ל''ת)

      מיטל, 24/04/06 09:45

      הגב לתגובה זו

    • פרץ שר הבטחון ? השתן עלה לו לראש !!!! (ל''ת)

      שמעון פרס, 24/04/06 10:00

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי שהממשלה הזו תיקרוס היום.

      שמעון אמסלם, 24/04/06 12:02

      השותפות פרץ ואולמרט היא בשורה קשה מאוד למוסר הכנסת, בשורה קשה לבטחון ישראל, בשורה איומה למלחמה בשחיתות ובשורה נפלאה לנושכי ריבית הנשך, למקבלי השוחד ולקבלנים נותני השוחד.

      השותפות פרץ אולמרט היא תיקוה להנייה, שלאח, משעל ולאחמדניג'אד.

      הגב לתגובה זו

    • how do you figure it out? (ל''ת)

      carmen, 24/04/06 17:30

      הגב לתגובה זו