• 88.

    עוות

    רפי, 13/05/07 23:15

    יושב הרב טל ומדבר על מדינה אשר הצמיחה מאות חיילים חילונים אשר הגנועל הרב טל בגופם
    יושב הרב טל ומתריס כלפי שמיא כי הנס הגדול אשר התרחש לנגד עינינו איננו כי אם מעשה שטן
    הרב טל הלא כך לימדתנו
    ''כך היא גאולתן של ישראל ''
    או שמא דברך היו דברים בעלמא ודברי רבנו הרב קוק היו בעיניך לצנינים
    אכן הרב תורתנו גדולה יותר ויחד נשיר מאת ה' הייתה זאת היא נפלאת בעינינו .

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זה זמני פשוט הגאווה פגועה (ל''ת)

    פסיכולוג, 03/05/06 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ובחלקם של הכלבים לביטחון תכירו? ר' צומת כלבים

    אורח לרגע, 30/04/06 09:07

    בצומת כלבים
    WWW.ZOMETKLAVIM.COM
    עמוד מיוחד המציג את חלקם של הכלבים בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל ובתוך כך: על שירות חיילים וכלבים ביחידת עוקץ, חלקם במשטרה והמשמר האזרחי וכמובן, פינה מיוחדת לכלבים לקראת יום הזיכרון לנופלים במערכות ישראל ויום העצמאות למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    האם רבנים אלו בכלל רלוונטים? בבקשה לקרוא:

    ברני, 27/04/06 12:41

    לפני הגירוש קראו הרבנים הראשיים לשעבר שפירא ואליהו לחיילי צה''ל לסרב פקודה, אולם החיילים הדתיים לאומיים בחרו ללכת בדרך הרב שלמה אבינר, ולמעט מקרים בודדים וחריגים לא נרשמו סירובי פקודה. זה הראה לנו שהרבנים שפירא ואליהו אינם רלוונטיים לציבור שלנו למעט הפלג של ''מרכז''.
    עכשיו, בא הרב אליהו הצעיר עם יציאה מוזרה בעניין יום העצמאות. אני מציע שנחכה עד אחרי החג (!) ואני בטוח שנגלה שגם הוא, כמו אביו, אינו רלוונטי לכלל הציבור שלנו למעט שוליים קיצוניים.
    תאמרו הלל, תעשו על האש, ותחגגו! כי יש לנו בשביל מה!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הבל הבלים אמר קוהלת

    אין חדש, 26/04/06 04:54

    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה
    ומי שלא רוצה להיות שותף כבר יעלם במהלך ההסטוריה. אבל בינתיים, תשתדלו לא להפריע...

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מיעוט קיצוני וצעקני- לא ישתלט על הציונות הדתית

    אמיר, 26/04/06 01:00

    הציונות הדתית השפויה מבינה את גודל האחריות להיות חלק מהעם עא הקשיים והמשברים. אסור לתת לקומץ צעקני ליצור תחושה שמיצג את הרוב- הוא לא אנחנו עם המדינה זה מה שחתמנו במגילת העצמאות לטוה ולרע ותוך ידיחעה שלא כל תאותינו בידינו.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אנחנו המתנחלים מתנגדים לחגוג עם הציונים

    מתנחל חמאסניק, 25/04/06 21:39

    מדינת ישראל היא שלהם אז שהם יחגגו לה את חג העצמאות.מהמדינה אנחנו צריכים רק כסף והגנה של חיילים ואלמלא הכסף וצה''ל מזמן היינו עם המילציות שלנו עושים מרד מזוין באישור הלכתי של הרבנים שלנו כמובן.

    הגב לתגובה זו

    • למה יש ''באישור רבנים'' ?כדי להתנהל בקהילה !

      אותו כנ''ל עם, 26/04/06 12:57

      איך זה שאתם מבינים את זה ולא את זה ??!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אנחנו הרבנים הסדומיים מעמורה ומשאר המאורות קוראים שלא לחגוג

    רב סדומי, 25/04/06 21:17

    את יום העצמאות בשל האבל על פטירתו של רב הסאטמרים בעל בריתנו כנגד מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    המדינה שלנו ולא של השודדים והמתחפשים לחיילים

    מיכאל בן ארי, 25/04/06 16:29

    אני אומר הלל, כי מעולם לא היו לי אשליות מי עומד לידי, אפסים, נמוכי קומה שהפכו לצרושעים. הם לא מייצגים את הנס שהתרחש לנגד עיננו, הם לצערי שדדו אותו, רוקנו אותו מכל תוכן ומשמעות. אינני אומר הלל על אולמרט או שרון גם לא על אף אחד אחר, אני מודה לה' ביום שכולו קידוש ה' לאחר השואה הנוראית. אני אעשה ככל שביכולתי שלא יביאו עלינו שואה נוספת, אי אמירת הלל היא הבעת יאוש, אינני מיואש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    זו לא הפעם הראשונה שיש אמירות מסוג זה בקרב רבני יש''ע

    איתמר, 25/04/06 12:37

    כתוצאה ההתנתקות שהתבצעה בקיץ האחרון, שאכן נעשתה בצורה חסרת רגישות במקרה הטוב, שלא לומר בצורה נפשעת ממש, נוצר תהליך התנתקות אחר, לא פחות חמור, של הציבור הדתי-לאומני מן המדינה. אנשים כמו הרב אבינר ורבנים אחרים מצד אחד מדברים נגד פגיעה בחיילי צה''ל, אך פעם אחר פעם מציעים לציבור הדתי ''להילחם למען ארץ ישראל השלמה''. גם הרב מרדכי אליהו הגדיר לפני הבחירות את המפלגות הדתיות את אותן מפלגות שיתנגדו להחזרת שטחים. מביש שכל עולמה הרוחני והחברתי של הציונות הדתית ממשיך להיות סביב סוגייה אחת בלבד, משמעותית ככל שתהיה

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לחגוג את יום העצמאות

    גבריאל, 25/04/06 10:39

    שלום
    אולי הגיע הזמן לא לחשוש לשים את הדברים על השולחן האם אנחנו תומכים במדינה הזאת שכל מה שמעניין אותה זה לעקור את היהודים מאדמתם כדי לקנות שקט מדומה וכסף אבל שום ערכים יהודיםם (איפה כל הנוער חלקם בהודו מסוממים חלקם בפיצוציות חלק בבתי כלא ולחקם ירד מהארץ אבל הנוער שעוד נשאר פה ונמצא ביחידות הקרביות אבל הוא כתום ונלחם על הארץ הזאת אותו מכניסים לכלא ואחר כך רוצים שנזדהה עם יום השוואה ועם יום העצמאות
    צר לי אבל הדור הצעיר הולך ומתנתק מהמדינה הזאת רגשית וזה רק עניין של זמן שזה יהיה גם פיזית
    מדינה שמה שמעניין אותה זה להנציח את השואה אבל את הערכים שבגללם ועליהם נרצחו כל היהודים בשואה דהיינו שבת וכשרות ונישואין יהודיים וזכותינו על הארץ הזאץ כולה ללא פשרות במחיר של מלחמה וכל ערך יהודי זה לא חשוב מה שחשוב זה קריירה אישית כסף וכ''ו
    אז צר לי אבל להיזדהות עם מה שאנחנו לא מאמינים בו זה לא פשוט
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    דגל ביום העצמאות

    בוקי, 25/04/06 10:23

    מכות בעמונה - אין דגל
    מדוע משפחות שכולות והרוסות מטרור ומלחמה כאחד צריכות להמשיך
    להניף אותן-הרי מכות כבר הורסות

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    המדינה זה אנחנו

    חגית, 25/04/06 08:50

    חלילה לנו להתנתק מהמדינה . המדינה זה הורי הישישים ניצולי גיא ההריגה וזה שלושת הדורות זהקימו אחריהם . אבל אי אפשר להניף דגלים כבימים ימימה . השינוי שעשה הרב שאר ישוב הוא אמיתי אבל לא הפגנתי מספיק . הפתרון הוא בידי'' המנהיגות''
    התורנית שתוציא דף הוראות מפורט ובלי התלבטויות פלסף ,אבל אם תובנות מעשיות ( הרי על המנגל לא נוותר) .ואיני רוצה פסקי הלכה מהרבנים'' הממלכתיים'' אותם שומעים מספיק . באופן אישי החג שלי השנה הוא מינורי ובלי סממנים חיצוניים ןעם הרבה עצב ודאגה שהרי ההתכנסות בפתח ואנחנו מחרישים

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ציוני דתי לא מחרים ,רק מקרב אחי!!!!!!!!!!

    אבי ש,ע,ל, 25/04/06 00:21

    יד אחים לכם שלוחה

    הגב לתגובה זו

    • ציוני דתי לא מחרים, רק מתפשר ומתפשר ומתפשר ומתפשר ומתפשר ומתפשר --

      איציק--- ש.ע.ל, 25/04/06 08:03

      עד שהוא מאבד כל צלם אנוש, ונשאר רק ''ציוני'' ולא דתי....... נורא חבל!!! ותחשוב על זה מר אבי ש.ע.ל

      הגב לתגובה זו

      • איציק לא עלה לדיון ענין הדת וגם גדול

        רודף שלום שעל, 25/04/06 22:51

        בתורה זה מי שיש בו הכח להקל ,לגשר לסלוח להבין ובטח ובטח לא להתפשר בדת או חלילה על חשבון הדת
        כאן היתה בעיה פולטיתעם ציבור חילוני ודתי שנכפה עלין עי דינה דמלכות להתפנות לצערי ולראיה גדולי תורה השלימו

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    תעצרו ,אחים אנחנו לנצח!!!!!!!!!!!!!!

    אבי שעל, 24/04/06 23:56

    הגזמנו , אנחנו גוף אחד ,
    אם חלילה משהו נפגע נרפא ולא נגדע
    בבקשה זכרו אין לנו ארץ או עם אחר
    נחזור לשפיות ליחד

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    השמיים בוכים לבורא העולמות

    אור חדש, 24/04/06 23:32

    אנחנו במצב קשה ומאוד קריטי לעם שלנו...
    אני פוחד שעוד מספר שנים חס ושלום ילמדו בספרי ההיסטוריה, כי העם היהודי ישב 60 שנה בארצו ואז שוב ירד לגולה!

    הציונות נתפסת כדבר אחר ממה שהיא אמורה לייצג- הטוהר והפשטות של התקומה בארץ ישראל התלכלכה ונטמאה ברעיונות ליברליזם ושויון בין במינים!

    כן... נשמע לא שייך , אבל זוהי האמת המרה!

    הציונות של ימינו היא בגדר קליפה שמפריעה לאור הזך לפרוץ החוצה! נקודת ציון האמיתי זועקת וממררת בבכי!
    אין מה לשאת שם שמיים לבטלה ולברך על ההלל!!!








    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חבורת עיורים

    יונתן, 24/04/06 22:23

    עד מתי תיהיו עיורים? מדינת ישראל החליטה להתיחס למתנחלים כאזרחים סוג ד .בשום מקום בעולם לא נשמע כדבר הזה לגרש אדם מביתו וממקום עבודתו ללא כל תחליף הולם וכמו כן לשלוח שוטרים עם אלות הפוכות במטרה לפתוח כמה שיותר ראשים של ילדים קטנים .ואתם עוד אומרים הלל ?השתגעתם? הפתרון הוא פשוט מאד לעזוב את הארץ למדינות יותר נורמליות וסולידרות כמו קנדה ניו זילנד ואוסטרליה....

    הגב לתגובה זו

    • אני כבר לא פראייר לא מעניין אותי מה יקרה ולמי יקרה

      עמי, 24/04/06 23:51

      מי שירצה לחגוג שיחגוג ומי שלא שלא יחגוג-עכשיו כל אחד לעצמו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    נמצא במגזר המפולג בעולם

    יהודי, 24/04/06 22:17

    יהודי מגיע לאי בודד.
    ישר בונה 2 בתי כנסת.
    ואומר :לזה אני נכנס, ולזה בחיים אני לא נכנס!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא חוגגים. נקודה.

    אפי ויסמן, 24/04/06 20:48

    אומרים הלל ומודים לה' על הטוב שנתן לנו. אך לא בתפילה שמחה וחגיגית. יש על מה להודות אך אין מה לחגוג.

    הגב לתגובה זו

    • \הבן אדם מתוסבך

      אריק שרון, 25/04/06 15:12

      חי בסתירה עם עצמו..חחחח...
      לא אומר הלל אבל מודה לה'...

      תתעורר אפריים ויסמן יא גלותי שכמוך

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    דגל ישראל כמו בכל שנה! (ל''ת)

    יונתן גרשון, 24/04/06 20:39

    הגב לתגובה זו

    • דגל הגירוש לא דגלי יותר.נשארה רק הטלית (ל''ת)

      חיים, 24/04/06 21:14

      הגב לתגובה זו

      • מה!! גירשו יהודים מארץ ישראל? לאן? למצריים? (ל''ת)

        אההה. לאשקלון, 25/04/06 06:33

        הגב לתגובה זו

        • אוי אוי אשקלון,ארץ ציה וגלות,תלינו כנורותנו

          שם ישבנו, 26/04/06 13:00

          הם מצחיקים

          הגב לתגובה זו

  • 68.

    אפשר, במחילה, לדעת , למי אתם עושים טובה ??? (ל''ת)

    ***************, 24/04/06 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    דגל ישראל עם סרט כתום

    רות, 24/04/06 19:04

    מה הבעיה בדגל ישראל עם סרט כתום?
    מאמינים במדינה וזוכרים את גוש קטיף וצפון השומרון!!
    גם זה קיצוני מדי בשבילכם?

    הגב לתגובה זו

    • איפה היה גוש קטיף? (ל''ת)

      מי זוכר, 24/04/06 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אני נוהג כמו כל חילוני שלא אומר לא הלל ולא תחנון ואוכל על האש בברכה (ל''ת)

    בוקי, 24/04/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תגובה ל - 47 ''מה יפית''

    סופת טורנדו, 24/04/06 16:26

    אחלה של תגובה

    נהניתי מכל מילה

    תני להם להצלות במנגל שבנו לעצמם
    הלא חג העצמות הוא זה.

    מכל מקום דתיים יקרים ודתיים נכבדים, מה לעשות אבל הכל פאסה מזמן!!!
    לא ממשלה ולא שלטון.
    לא פיגועים ולא טרור.
    לא ערבים ולא מתנחלים.
    לא חילונים ולא חרדים.
    (דתיים לאומיים ודאי שלא!!!)
    בקיצור:
    לא ולא ולא ולא ולא ולא
    ו-------------לא!
    המדינה הזו הלכה לעזאזל
    וגם אתם.
    חלאס.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ממשיכים בטעות ההיסטורית

    נח, 24/04/06 15:41

    ההיתיחסות המשיחית למדינת ישראל היא טעות נמשכת של הציונות הדתית.
    אם אתה אמריקאי לא תשים דגל
    אמריקאי ביום העצמאות האמריקאי?
    כך גם הישראלי =אפשר בהחלט לשים דגל ביום העצמאות.
    חשוב להוציא את הסממנים המשיחיים
    שנתנו ליום הזה בציונות הדתית.
    בסך הכל מדינת ישראל היא מדינה
    בסימן שאלה גדול.
    נזכיר לכל הציונים הדתיים שכבר אחרי
    החורבן הראשון הוקמה המדינה החשמונאית
    וגם היא לא החזיקה מעמד יותר
    מ200 שנה.בכל זאת כל הציונים
    הדתיים מדליקים נרות חנוכה בשם ובמלכות.לכן למרות זמניותה של המדינהכדאי לשמוח במה שיש גם אם זה לא הרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יום העצמאות זה ברביעי ביולי לא? (ל''ת)

    סוס, 24/04/06 15:35

    הגב לתגובה זו

    • יום העצמאות

      ח.ב.ר., 25/04/06 08:40

      אם יום העצמאות שלך הוא ביולי אז אתה לא סוס אלא סתם חמור.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל מי שמתנגד למדינת ישראל - קומו, ולכו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ניר י-ם, 24/04/06 15:32

    את כל ההתנחלויות אנחנו - עם ישראל הש-פ-ו-י - הקים: אנחנו שילמנו את עשרות מיליארד השקלים, מיטב כספי המיסים שלנו, כדי שאתם תוכלו לגנוב אותם אח''כ בדרכ מירמה והעלמת עין.
    אנחנו נתנו את חייהם של מיטב ילדינו, אחינו, הורינו וחבירנו, גם אם לא האמנו במטרה, גם אם התנגדנו לעצם הישיבה בשטח כבוש

    אנחנו בכינו על האובדן הקשה במדינה, בעוד הם התנגדו בכל תוקף להקים גדר-ביטחון מצילת חיים (שחס וחלילה הם לא ימצאו עצמם מחוץ לגדר, כפי שמן הסתם המציאות הובילה לכך)

    אז למי שאין לב על מדינת ישראל - שנתנה מדמה ומכספה להקמת ההתנחלויות הלא חוקיות - שיקום ויילך, שיעוף מהמדינה הזאת.

    כאן צריכים לחיות רק מי שמכירים במדינה, ומכירים בכך שבדמוקרטיה - לפעמים מנצחים, ולפעמים מפסידים. אתם, לראשונה בחייכם, הפסדתם - ועכשיו אתם מסרבים לקבל את הדמוקרטיה והלאומיות?

    לא אחינו אתם. תשכחו מזה.

    הגב לתגובה זו

    • הקדשת להם יותר מדי - כולה חבורה לאומנית אוטיסטית (ל''ת)

      *, 24/04/06 19:17

      הגב לתגובה זו

    • וואו. איזו תפיסה מורכבת.

      יוסף, 24/04/06 22:40

      מרשים לראות שאתה מסוגל להסתכל על המציאות ולראות גוונים, ולא רק שחור-לבן.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    סרט שחור - מנהג אבלות של גויים ! חוגגים את יום הנאכבה ? (ל''ת)

    המלך עבדואללה, 24/04/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    זרקו אותם ואיש לא מתענין

    טובה, 24/04/06 15:21

    לכן קל לשפוט

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני לא חוגגת (ל''ת)

    השנה אי אפשר, 24/04/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    תודו,זה היה לגמרי מחורפן להתנחל שם ברצועה (ל''ת)

    כבר בקושי, 24/04/06 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חג העצמאות

    שרית לוי, 24/04/06 14:40

    הוא החג החשוב ביותר בשבילי.
    הכנות לחגיגותיו ולחג כה חשוב זה יחלו כבר בשבוע הבא.
    את דגל ישראל אניף בגאווה.
    כה שמחה על שיש לנו מדינה.
    חג עצמאות שמח לכולם!

    הגב לתגובה זו

    • אמנם העצמאות איננה חג אלא יום לאומי

      מורי אל כניס, 24/04/06 22:47

      אבל גברתי הנעימה תעשי לך חיים !!!!

      תהיי רק שמחה כל חייך אומן ואומן

      הגב לתגובה זו

      • בשבילי חג העצמאות הוא חג

        שרית לוי, 25/04/06 13:29

        והחג החשוב ביותר שקיים.
        חג לאומי.
        חג הקמתה של המדינה.
        חג עצמאות שמח לכולם!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    מסתבר שהנאמנות למדינה - על תנאי שהמדינה תשרת את האמונה הדתית-לאומית (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 24/04/06 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שאלה פרקטית: איפה משיגים סרט שחור? (ל''ת)

    נגה, 24/04/06 14:30

    הגב לתגובה זו

    • אצל החמאס (ל''ת)

      דוד, 24/04/06 14:43

      הגב לתגובה זו

    • מה הכוונה ב''סרט שחור''? Film Noir ?

      מבקר קולנוע, 24/04/06 15:18

      אי אפשר להשיג בבלוקבאסטר, בסמוך לאגף הסרטים הכחולים ?
      אבל למה לצפות בסרטים קודרים ואפלים ביום העצמאות, כשאפשר , במקום, לעשות על האש באיזה יער ירוק, להשאיר הררי לכלוך ומדורה דולקת ולגרום לשריפה שכבר תשחיר את הירוק של היער, התכלת של השמיים והריאות של המדינה ?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הרבי מסאטמר צדק-''מדינת'' סראל היא

    ד''ר שולה ליפשיץ, 24/04/06 14:21

    אסון ליהודים

    הגב לתגובה זו

    • לכי לאיראן, שם יקבלו אותך בשמחה

      שלום, 24/04/06 17:12

      נ.ב. היום יום השואה, אם כל היהודים , כולל החרדים היו עולים לארץ לפני השואה, הם היו ניצלים.
      נקודה למחשבה.

      הגב לתגובה זו

      • אם הם היו עולים

        מאמין, 24/04/06 17:55

        ואם היטלר ימח שמו היה נכנס לארץ? תעשה חיםוש באתרי החדשות המובילים ותראה מה שפרסמו שבוע שעבר, רק שבוע שעבר (יש לך זיכרון קצר?!)
        נמצאו מסמכים המעידים על תוכניות הגרמנים לכבישת א''י.
        כדאי לפתוח סיפרי היסטוריה ולחזות פשוט בטעויות השטויות של הגרמנים (ניסים- בלשוננו) שהניאו אותם מכניסה לא''י.

        אז אם היו עולים לפה יהודים?! פה היה יותר בטוח? (ואולי מי שצריך למות מת? שהרי אם לא, לא היה מת...)

        אולי לא הכל אנחנו מבינים, רק דבר אחד ברור, שמה שההוא למעלה רוצה שיקרה, זה יקרה, על אפינו ועל חמתינו.

        [אגב, סתם דרך אגב, באירן לא שואים יהודים, שונאים ''ציונים'', תשמעי את ההצהרות שלהם (אם את זקוקה לתרגום אני מוכן לעזור, תואר שני במזרחנות והתמחות בשפות הודו אירופאיות)]

        הגב לתגובה זו

        • מפחד הגרמנים הוכן בית קברות ליד חיפה

          דל גאה, 24/04/06 21:58

          מי היה עוצר אותם?
          רוסיה האדירה בקושי הצליחה....

          הגב לתגובה זו

    • החפץ חיים

      עמנואל, 25/04/06 10:31

      החפץ חיים כתב אז על מלחמת עולם הראשונה והתכוון גם לשניה וכך אמר:
      ובהר ציון תהיה פלטה כלומר ארץ ישראל הוא המקום הבטוח....

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    23 צודק , תשימו דגל לבן (ל''ת)

    ************, 24/04/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אמנם אני איש מר''צ אך מזדהה בלבי

    רועי לרנר, 24/04/06 14:18

    עם מוכי עמונה ולכן לא אניף השנה דגל ואף אלך לעבודה כרגיל

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תסתכלו לי בעיינים ואז תחשבו

    הילד מהגטו, 24/04/06 14:14

    עוד פעם האם בערב יום השואה זה רלוונטי בכלל לדבר על זה ?
    אמנם עבר זמן והתפיסה שלנו השתנתה אבל בל נישכח שאדולף וחבריו היו משמידים את כולם ללא רחמים כך גם מנהיגי אירן סוריה ולוב יש לי מדינה אני שמח שיש לי אותה גם אם מסריח פה לפחות הסרחון הוא שלי ולא של אחרים!
    חג עצמאות שמח !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אין לנו אלטרנטיבה

    ל, 24/04/06 14:06

    אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    התפכחות - הגיע הזמן (ל''ת)

    יותר מדאי זמן, 24/04/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    קניתי את הרעיון, כן דגל אבל עם סרט שחור.

    דרור, 24/04/06 13:57

    בכל זאת אי אפשר להמשיך כאילו לא קרה כאן משהו משמעותי.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תגיד, אבישי, לא ראית את עלוני השבת??

    יואב, 24/04/06 12:51

    ראשית, הציבור האמוני הוא הבעלים האמיתיים של המדינה. לא, לא הציבור הדתי, הציבור המאמין, וזהו רוב רובו המכריע של הציבור בישראל.
    כולנו כואבים וזועמים על הגירוש. בפעם הבאה אני מאמין שנילחם יותר, ולא נאפשר לשונאי ישראל לממש את זממם. אבל שנוותר על הסמל שלנו בשביל כמה שמאלנים עלובים וחיילים חסרי מצפון?
    בעלוני השבת הזמינו מגורשי גוש קטיף את כל עם ישראל לחגוג איתם ביום העצמאות. פורסמו מודעות גדולות גם בעיתונים. חבל שלא קראת. ואולי פשוט רצית נושא לכתבה?
    העולם יותר מסובך מכפי שאתה מציג אותו. אנחנו כועסים, אבל אנחנו גם ננצח.

    הגב לתגובה זו

    • עליך להתבייש בעצמך.

      דתיה, 24/04/06 13:42

      איך אתה מדבר על אחיך ועל חיילי המדינה?

      הגב לתגובה זו

    • לא תרצח !

      דתי נורמלי, 24/04/06 13:45

      ''כמה חיילים חסרי מצפון '' - ככה אתה מכנה 99 % מחיילי צה''ל ששומרים עליך - עלוב נפש שכמותך.

      הגב לתגובה זו

    • בטח תגישו גם ת'לחי השניה

      ''מה יפית'', 24/04/06 13:51

      גם תכעסו על המדינה,
      גם תשתתפו בחינגאות,
      וגם תגידו הלל...

      אתם לא חושבים שהיגיע הזמן
      להפסיק לפסוח על שני הסעיפים?

      ואתם גם בטוחים שניצחתם. הא?!

      הגב לתגובה זו

    • באיזה סרט אתה חי? (ל''ת)

      ?, 24/04/06 14:17

      הגב לתגובה זו

      • אבישי חי בסרט שחור לבן עם קונטראסט גבוה.

        מומחה לקולנוע, 24/04/06 15:24

        הכל התחיל כשהחליף את הכיפה הסרוגה בקוקו מסוגנן. יענו טרנדי.

        הגב לתגובה זו

    • איזה כיף זה בטח לחיות בסרט ...

      אלי, 24/04/06 14:59

      אולי לא שמת לב, אבל היו בחירות, והמפלגות מקדימה ושמאלה ניצחו בענק. תומכי הקמת המדינה הפלסטינית הם הרוב, אתם המיעוט. תשלימו עם זה.

      הגב לתגובה זו

      • יש גם למיעוטים זכויות כבוד האדם וחירותו

        להזכירכם, 25/04/06 06:38

        אמנם בישראל זה נשמר רק כלפי ערבים
        אבל יש לשמור זאת גם כלפי מתנחלים!

        הגב לתגובה זו

        • הצרה שהמיעוט מנסה לכפות על כל המדינה את

          את דרכו, 26/04/06 13:03

          וזה---
          לא ילך !

          הגב לתגובה זו

    • מזכיר את תקופת סטלין

      מוישה, 24/04/06 16:57

      המתנחלים המגורשים הקוראים לחגוג את יום העצמאות, מזכירים לי את היהודים ברוסיה הסובייטית.

      אותם מסכנים דקה לפני שנכרך חבל התליה סביב צוארם ע''י שלוחי הדיקטטור, עוד הספיקו לצעוק:

      ''יחי סטלין, תחי אמא רוסיה''!...

      רחמנות, רחמנות...


      הגב לתגובה זו

  • 46.

    בלי אוי אוי אוי ...

    אוליב אויל, 24/04/06 12:49

    אני לא מתנחלת!
    לא תולה דגל המדינה!
    גם לא דגל מעורב שחור כחול לבן!
    לא אומרת הלל!
    סביר להניח שגם אצלנו בבית הכנסת לא יגידו הלל, תפילה לשלום המדינה כבר מזמן לא אומרים!
    אה, אני גם לא מתנצלת!
    אבל מתחייבת למנגל, יש דברים שחייבים אבל ממש חייבים לעשות לתפארת מדינת ישראל.
    קורבן יום העצבנות לכבוד אריק, שממש אהב כבשים...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני מציע לחכות עם כל טכסי האבילות לשנים שלאחר ההתכנסות

    א. אולמרט, 24/04/06 12:41

    כמו שאין חצי היריון, אין חצי אבל.
    קצת סבלנות וזה מגיע.

    הגב לתגובה זו

    • כשיעופו קסאמים וקטיושות על תל אביב

      אנחנו נחגוג, 24/04/06 14:34

      במחשבה שניה,אנחנו(בני האור)נהיה כאן לבד,אתם(בני החושך) תמלטו מכאן עם הקסאם הראשון .לאור האיום הארטילרי על נתב''ג, לא בטוח שתוכלו להמריא..

      הגב לתגובה זו

      • אז בסוף אתם תחטפו ת'קסאמים ולא יהיה לכם למי להגיד ''אמרנו לכם..'' (ל''ת)

        חי חי, 24/04/06 19:23

        הגב לתגובה זו

        • לזה אתם חותרים:להרוס את המדינה ולברוח

          המטרה הסופית, 25/04/06 08:45

          גם אתם כבר מבינים שמה שיצא לנו מנסיגה מעזה זה חיים בלתי באזור עוטף עזה.גם אתם מבינים שאחרי נסיגה ח''ו מיו''ש זה גם מה שיהיה בכל שפילת החוף וירושלים.מבינים ובכל זאת רוצים לסגת,למה?אתם הרי כבר מבינים ששלום לא יכון בדורנו?כי זה מה שאתם רוצים,להרוס הכל להשאיר אותנו לגשם הקסאמים והקטיושות ולברוח.
          נכון,אולי לא נוכל להגיד אמרנו לכם,כי לא יהיה למי,אבל נוכל לספר לדורות אחרינו על אותם יהודים עלובי נפש שהרסו במו ידיהם את ראשית צמיחת גאולתנו..

          הגב לתגובה זו

          • מה לא עושים בשביל סיפור טוב.......מחורפנים מסרט מטורלל-----

            חזרו הביתה !, 26/04/06 13:11

            זרועותינו מושטות
            אבל-
            בלי שטויות.

            הגב לתגובה זו

      • אתה מיחל לקאסמים על תל-אביב?

        איסיי, 24/04/06 20:24

        הדיבור על בני אור ובני חושך מתאים כל-כך לבני כת מדבר יהודה, שפרשו מכלל ציבור ישראל בשלהי בית שני.
        ההיסטוריה חוזרת גם עכשיו, מה?
        ומהם נשארו רק כמה מגילות וסנדלים בלויים.

        הגב לתגובה זו

        • היהודים האוטנטיים זה אנחנו.נקודה.

          לא יעזור לך, 25/04/06 08:20

          העם היהודי שרד את הגלות ולא נכחד רק בגלל יהודים כמונו שהיו יראי שמיים ולא שינו את שמם,לשונם ומלבושם.אם העם היהודי היה 'מתחלן ' לאחר חורבן הבית לא היתה קמה אחרי 2000 שנה מדינה, כי פשוט לא היה יותר עם יהודי.הוא היה נטמע לחלוטין באומות ונכחד מהעולם.
          הסיבה היחידה שאתה יכול לשבת בא''י ולהשתחץ היא בגלל שאבותיך היו יהודים דתיים כמונו,אחרת אתה היית רומאי,יווני,פולני,צרפתי,רק לא יהודי.
          מה שהיה הוא יהיה.
          טילים על ת''א ואתה ודומיך תפוצו לכל עבר ותוך דור שניים גם אתם תאבדו לעם היהודי.ואנחנו נשאר לתמיד לשאת את הגינום היהודי מדור לדור.
          ועכשיו תענה לעצמך לבד ממי ישארו אולי מגילות גנוזות וסנדליים..

          הגב לתגובה זו

          • בוא נראה מי לוקח:הצדוקים או הפרושים?הפרושים!בית הלל או בית שמאי?הלל

            הקראים?האיסיים?, 26/04/06 13:07

            לא ולא !
            המתונים גוברים !

            הגב לתגובה זו

          • אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו

            אברום, 26/04/06 15:23

            אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו, אנחנו.

            סיסמת המפד''לניקים.

            הגב לתגובה זו

    • אלמנטרי , רק חמור מתאבל על חצי עבודה (ל''ת)

      ווטסון, 24/04/06 14:39

      הגב לתגובה זו

    • חמור!! אני לא דתי או משהו. . אבל אתה פשוט דוחה !

      עם ישראל., 04/05/06 17:46

      גועל נפש!!! פינו אנשים שלא מרצונם ובניגוד לאמונתם ( וכן זה נבע מאמונה גדולה ועמוקה!-- תלך תדבר קצת איתם.) ואתה שיושב לך בביתך הקבוע ושיש לו זמן ללכת להעליב ולפעול בחוסר רגישות משווע! אם אתה לא הולך ומתנדב לעזור למפונים לפרק מחולות.. כמו שכל אחד מעם ישראל צריך לעשות היום!! .. אז לפחות תבין קצת את הסבל . ותסתום את הפה הגדול והריקני שלך! פשוט גועל נפש ...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אותו אחד דתי שמאלני הגיב 12 פעם (ל''ת)

    ספרתי, 24/04/06 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    גם אולמרט לא אומר הלל (ל''ת)

    הלל למי?, 24/04/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הרב שמואל צריך ללכת לרב עובדיה ולהתחנן על נפשו

    yeshurun, 24/04/06 12:07

    ולומר חטאתי עויתי ופשעתי אני וביתי,אני וכל תלמידי שהסתתי אותם נגדך.
    מחל לי על שינאתי אותך,על כל הלכה שפסקת חיפשתי לחלוק שלא לשם שמים.
    אני גרמתי להתרחוקותו של אבי ממר''ן הרב עובדיה .
    אני משכתי אותו למקהלת הרב קוק יענו ציונים דתיים.
    כעת מבקש אני סליחה וחוזר בי מכל שלמדתי ולמדתי על הרצל והציונות,על ביאליק והציונות, על איתחלתא דגאולא שאין שום בסיס .
    ו90% מהאשכנזים הם גויים.
    רק יהדות המזרח תימן ואתיופיה הם יהודים .

    הגב לתגובה זו

    • וישמן ישורון ויבעט

      האזינו, 24/04/06 15:28

      שמנת עבית כשית והפכת לעובד אלילים הסוגד לבשר ודם.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כמו שאמי נהגה לומר על ''ספטמבר השחור''

    שומר ישראל, 24/04/06 12:04

    שיהיה להם שחור כל השנה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    Hate Gov. not Israel (ל''ת)

    AMR, 24/04/06 12:03

    הגב לתגובה זו

    • Well Said! (ל''ת)

      קצר וקולע, 24/04/06 13:30

      הגב לתגובה זו

    • מה יש לך נגד גידי גוב ? (ל''ת)

      דניאל, 24/04/06 15:29

      הגב לתגובה זו

      • מילא גידי גוב, אבל ישראל בחור חמד (ל''ת)

        הם לא מבינים, 24/04/06 20:11

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    רבני היש''ע הפכו לרבני הפש''ע

    yeshurun, 24/04/06 12:02

    הם אשר גרמו לעיוות המוחי שעברו תלמידיהם ותלמידי תלמידהם.
    היום הם כבר לא יוכלו לתקן.
    גם אם כל רבני יש''ע,יתנו יד לחרדים לרב עובדיה ,לא ישמעו להם יותר מ10% כל השאר ילכו עם החילוניים הגויים.
    ואלה כבר שישמעו לרבנים יהיו רק ספרדים מזרחיים,אבל אלה שהאקמיה היא מנת חלקם לא יבואו כי גם הם גויים.

    הגב לתגובה זו

    • מועצת היש''ע המאורגן ! (ל''ת)

      וישמן, ויבעט !, 24/04/06 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מוח מעוות לא יוכל לתקון אלא להתחרד בלבד

    yeshurun, 24/04/06 11:58

    אין להאמין במדינה כמדינה יהודית,כי היא לא מדינה יהודית אלא אוסף של גויים שמתקראים יהודים אבל למעשה הם גויים.
    היהודים הם רק הספרדים והתימנים יהודים טהורים.
    יש רק 10% אשכנזים שהם יהודים ,לכן תחפש אותם בערמת השחת.
    ספרדים ותימנים ואתיופים ! רק אתם היהודים כל השאר בולשיט.

    הגב לתגובה זו

    • ניכרת בדבריך אהבת ישראל אמיתי (ל''ת)

      רוזנבאום, 24/04/06 15:50

      הגב לתגובה זו

    • רק שתדע

      היי, 27/04/06 04:28

      היו קהילות באירופה שהיו יותר עתיקות מכל המשפחה שלך עם בתי כנסת וספרי תורה מהיפים שיש.
      אלמלא השואה היו באים ארצה גם הם.
      כל אחד שמגדיר את עצמו יהודי הינו יהודי וברור שאלה שנשרפו חיים על כך הם יהודיים אמיתיים 120%.
      אני רק רוצה להביא לך משהו רק שתדע 10 שבטים משבטי ישראל הלכו בגלות הראשונה. מאז ועד היום אנשים בארצות הברית יכולים להיות יהודים בלי לדעת את זה. אנחנו נקראים יהודים על שם יהודה שנשארה. עד הגלות שלה שבה לא התבוללה..

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    דבר ידוע ועצוב.

    דתי לאומי שפוי, 24/04/06 11:56

    אין לנו על מי לתלות אשמה מלבד על עצמנו. התעקשנו להתבדל מן החברה, נתעקשנו לצאת נגד המדינה.
    זה הזמן להפסיק, זאת המדינה שלנו, ורק באהבה ננצח. אסור לנו לפגוע בעמ''י, באחינו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לץ תכה ופתי יערים

    איתי, 24/04/06 11:50

    עד שלא קבלו מכות, לא קבלו את השכל

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יותר טוב מאוחר מלעולם לא

    מורה נבוכים, 24/04/06 11:41

    אם בעבר היתה מחלוקת לגבי היחס למדינה הרי שכעת כל אדם דתי חייב
    להתנתק ממנה.
    לאט לאט אבל בטוח הפכה מדינת ישראל למדינה אנטי דתית אנטישמית.
    מערכת המשפט מחצה את בתי הדין הרבנים, ובמקביל המערכת הפוליטית התעללה במתנחלים .
    השבת נרמסת בראש חוצות, ולמדינה מיובאים מדי חודש בחודשו רבבות גויים על מנת להבטיח שישמר הרוב החולני.
    אחרי 58 שנים הגיע הזמן להודות: החרדים צדקו ואנחנו טעינו.
    ואם לא נתפוס את עצמנו בידים נגיע למצב של קריקטורות מהלכות כגון העלוב שטרן ודומיו שבשבילם הכיפה היא כבר ממזמן לא יותר
    מאשר סמרטוט על הראש וחוקי המדינה עדיפים תמיד על חוקי התורה.

    הגב לתגובה זו

    • למס' 35 - כל מילה בסלע

      נאוה, 26/04/06 10:30

      השנה לא אניף דגל בביתי.
      על המכונית לא יהיה דגל , גם לא דגל
      עם סרט כתום.
      אני לא מרוצה מהמדינה שאיכזבה אותי קשות.
      הלל ביום העצמאות איני אומרת כבר משנה שעברה שדובר על הגירוש.
      בביכנ''ס שכנעתי את הגבאי שאין
      לברך את ''ראשיה ....''

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    חרפה

    ח.ב.ר., 24/04/06 11:26

    אל תגידו הלל , אל תניפו דגלים , למי אתם עושים טובות ?! ראינו אתכם בבחירות האחרונות כמה אתם שווים, תפסיקו להלך עלינו אימים !!!!! עם מנהיגים כמו זבולון אורלב ואפי פיין לא תגיעו רחוק. אתם לא קולטים שהאיחוד המדומה נחל כשלון חרוץ. מי שאחראי לכשלון הגדול הזה שיעשה חשבון נפש ויילך הביתה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שטויות במיץ ספין של רבנים, רוב הדתיים לא כאלה

    דביר, 24/04/06 11:17

    רק חלק קטן, שרובו כמובן כתום גזר.
    חלק לא מבוטל מהציבור הזה נמצא כבר מזמן במרכז הפוליטי. עובדה שהכתומים גייסו 100% תמיכה וקיבלו רק 9 מנדטים כשהציבור הדתי (כיפות סרוגות) שווה לפחות 17 מנדטים.
    ראה תנועות כמו מעגלי צדק, קולך, ציונות דתית ריאלית, נאמני תורה ועבודה - כולם דתיים פרגמטיים שיניפו את דגלי ישראל ביום העצמאות ויאמרו הלל.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    סרט שחור אני בעד

    תי, 24/04/06 11:13

    אני בעד סרט שחור על דגל ישראל
    זה באמת מסמל אבל על אוסדן ישובים בארץ ישראל אבל לא להחרים ובטח לא לבטל את יום העצמאות
    בקשר לסמפטיה למפוני גוש קטיף לאלו שהתפנו מרצון יש לי סמפטיה כנה ואמיתית
    לאלו ש''נלחמו על הבית'' אין לי שום סימפטה מי שיורק עלי אני יורק עליו בחזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סקופ! הציונות הדתית גם לא תעמוד דום ביום השואה!

    ניצול, 24/04/06 11:00

    רבנים מובילים במגזר קוראים לחרם מלא על כל הפעילויות הקשורות ליום השואה:
    ''מה שעשו לנו גרוע פי אלף ממה שעשו ליהודים בשואה. זו צביעות לזכור את ''קורבנות'' השואה, שמתו לפני יותר מחמישים שנה, כאשר אנו שוכחים שרק לפני מספר חודשים ביצעה ממשלת הרשע של אדולף שרון ואדולף אולמרט מעשי זוועה חמורים פי כמה וכמה.''
    בין ההצעות: ענידת טלאי כתום ביום השואה; השמעת המנון הפינוי של אריאל זילבר במקום הצפירה; התגנבות ליד ושם וכיסוי השלטים ''אושוויץ'', ''טרבלינקה'' וכד' בשלטים שעליהם ייכתב ''נווה דקלים'', ''עמונה'' וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • אולי אפשר בכל זאת לצנזר כאן (ל''ת)

      מגיב לתגובה, 24/04/06 13:44

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממציא את זה? (ל''ת)

      לא יאומן, 24/04/06 14:19

      הגב לתגובה זו

      • לא, הוא פשוט צוחק עליכם (ל''ת)

        ייהונתן, 24/04/06 20:14

        הגב לתגובה זו

    • חארטה..איפה שמעת את זה?בשירותים שהסנפת? (ל''ת)

      אפרת, 24/04/06 14:57

      הגב לתגובה זו

      • בשנה שעברה תלו מתנחלים שלטים ביד ושם (ל''ת)

        תנסו להזכר, 24/04/06 20:26

        הגב לתגובה זו

    • שמאלנים נא להפסיק עם הפרווקציות שלכם

      ., 24/04/06 15:09

      נו באמת חשבת שנאמין שאתה מפונה מהגוש?

      הגב לתגובה זו

    • הקטע עם יד ושם כבר היה (ל''ת)

      דמיון או מציאות, 24/04/06 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הם לא ירדו מהעץ!

    קובי, 24/04/06 10:53

    הרבנים שלהם ימשיכו לפמפם להם את השכל, כי אעפ''כ ולמרות הכל המדינה היא ''ראשית צמיחת גאולנו''.

    אם הם לא יעשו כן, הם בעצם יאלצו לרדת מהעץ הגבוה שעליו הם ניתלו במשך שנות דור, ולהודות בכך כי החרדים צדקו - וזה כבר יותר מידי בשבילם.

    היכונו לקראת העלונים שיופצו בימים הקרובים בבתי הכנסת ובהם מאמרים פילוסופיים-הזויים של הרבנים אבינר/דרוקמן/דרורי/ אריאל ודומיהם, הקוראים להמשיך לחוג את יום העצמאות.

    (''כי כך דרכה של הגאולה, כמו איילת השחר; פעם מפציעה ומתגלית, ופעם מסתתרת''....).


    הגב לתגובה זו

    • צודק

      ציוני לשעבר, 24/04/06 18:06

      ואני עוד פעם חשבתי שיש שם אמת.
      ולא... אני לא חרדי (פוליטית).
      אבל אני נאמן לתורת ישראל כפי שהיתה מאז ומעולם.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אתם מתכוונים בקרב ציבור המתנחלים...

    אלי, 24/04/06 10:52

    מרבית הציבור הדתי ה''שפוי'' יחגוג יום העצמאות כרגיל. עם דגלים כחול לבן, תפילות הודיה ומנגל.
    על ציבור המתנחלים לצאת מתסביך ''יוסף ואחיו'' ולפעול לחזור להיות חלק מכלל מדינת ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לאלי,רחובות

      מגורש, 24/04/06 16:25

      לצערנו העם לא ראה בנו כחלק ממנו ולא רצה אותנו כאחיו...

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה.לגמרי. רוצים אתכם אבל בלי הלאומנות שנקלעתם אליה

        בלי שתכפו עלינו, 26/04/06 13:25

        אין לכם מ''מ זכות לכפות.
        ניסיתם לכפות עלינו להישאר ברצועת עזה,זה לא לעניין.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    סוף סוף הגעתם למסקנותינו!! (ל''ת)

    קופערשטוק.סאטמר, 24/04/06 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש כנס ביום חמישי על הנושא הזה

    קובי פיטוסי, 24/04/06 10:43

    הנושא באמת עומד על הפרק ושומעים זאת מלא מעט בני נוער ואף ממבוגרים.
    בדיוק בנושא הזה יש כנס של המכון הגבוה לתורה ביום חמישי הקרוב בבר אילן. לפרטים נוספים גלשו ל: WWW.MGL.ORG.IL

    הגב לתגובה זו

    • חשוב מאוד !! האם יש פרטים על הכנס (ל''ת)

      משה, 24/04/06 20:37

      הגב לתגובה זו

      • שום בעיה

        קובי, 25/04/06 09:03

        גלוש לאתר האינטרנט של המכון הגבוה לתורה בכתובת:
        WWW.MGL.ORG.IL

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד מעט יצטרפו לערבים ול-נקבה שלהם

    מוטי, 24/04/06 10:43

    לערבים הישראלים יש את הנקבה ביום העצמאות שלנו.
    נראה לי שיש כמה פסיכים מביננו שרוצים להצטרף אליהם ולאהבתם למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא דובים ולא נעלים

    שייקה, 24/04/06 10:43

    לא להתלהב. בגדול לא יהיו שינויים.

    אצל המיזרחיסטים הסגידה למדינה הפכה מכבר לאובססיה, שרק טיפול מקצועי-קליני (אולי) ירפא אותה.

    אדיר זיק ז''ל הגדיר את זה כ''צ'יפ'' בראש המזרחיסטי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סוף סוף הגעתם למסקנות שלנו!! (ל''ת)

    קופערשטוק!סאטמר, 24/04/06 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תשימו דגל לבן,לאות התבוסה שלכם בבחירות ובלב הציבור הישראלי.

    דוד, 24/04/06 10:38

    למי בכלל איכפת מכם?
    רק בגלל ההתנשאות שלכם,שגרמה
    לכם כל כך נזק,אתם עדיין חושבים שאתם מעניינים מישהו.
    לאף אחד לא איכפת מה קורה מעבר לקו הירוק.תפנימו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דיי לקשקש הציבור הדתי כבר איבד אמון במנהיגים שלו

    עמי, 24/04/06 10:37

    הרבנים שוקבלים......-מי עדיין מקשיב להם בכלל?


    עכשיו כל אחד לעצמו,בלי כל מיני מגלגלי עניים שכביכול יש להם איזו פטרונות על הצדק והאמת-שאותם אלו יאמרו לעצמם מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • דבר בשם עצמך, לא היית ולעולם לא תהיה ייצוג שלי. (ל''ת)

      דתי לאומי שפוי, 24/04/06 11:54

      הגב לתגובה זו

      • וארת מי אתה מייצג?-את הציבור הדתי לאומי?! (ל''ת)

        עמי, 24/04/06 23:47

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    להתכנס!

    הרואה, 24/04/06 10:29

    להפסיק לתרום עד שהסדיזם יעבור.
    לא נהיה נושאי תסמונת האשה המוכה.

    רובו של עם ישראל עלץ ושמח לכאב של אחינו המתנחלים, איש לאהליו ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''אויאויאוי לא נשים דגל ישראל''

    איןליאח, 24/04/06 10:21

    אתם פשוט ציבור עלוב!!!
    אל תעשו טובות... אתם מוזמנים לתלות דגל של סין.

    בסין.
    ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • אכן,מעולם לא היינו אחים (ל''ת)

      תשובה לערב רב, 24/04/06 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נו, באמת. שטויות במיץ.

    מיכה, 24/04/06 10:17

    אולי בקרב שלושים אלף חרד''לניקים קיצונים (אפילו בתוך הציבור שלהם). הרוב הגדול של הציבור הדתי מאד לא אהב את ההתנתקות ואת האלימות בעמונה, אבל היחס שלו למדינה עצמה כמעט לא השתנה. להביא את הרב שמואל אליהו בתור דוגמה לרב של הציונות הדתית זו בדיחה. כמו אביו, גם לו אין דבר וחצי דבר עם הציונות הדתית, והוא בסך הכל חרדי לאומני. גם כאשר הרב אליהו (האב) דרש מהמפד''ל (נוחה עדן) ציות מוחלט לכל החלטה שלו, הוא מעולם לא טרח לקרוא לציבור להצביע עבורה. בקיצור, הימור שלי: אפילו לא עשרה אחוז מהציבור הדתי ישימו סרטים שחורים או לא יניפו דגל. אבישי בן חיים, אולי במסגרת ההתחרפנות הכללית שנפלה עליו מאז ההתנתקות, מנסה להדגיש את הקבוצה הזו, אבל מה לעשות - הם קומץ. אבישי, עצה טובה: תסתובב ביום העצמאות בגבעת שמואל ופתח תקוה, לא ביצהר, ותראה מה קורה.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע דוקא מענין..

      ליאת, 24/04/06 11:01

      עד תמול שלשום היה הגאון רבי מרדכי אליהו מורה דרכה של הציונות הדתית.

      עד תמול שלשום היה בנו רבי שמואל אליהו - יקיר כל כנס דתי לאומי,

      ברגע שהם לא משדרים את מאווייהם של הסרוגים-ות הם הופכים בהינף יד כמשתייכים למימסד החרדי...

      הגב לתגובה זו

      • הרב אליהו לא היה מורה הדרך מעולם.

        מיכה, 25/04/06 09:30

        הרב אליהו היה מורה הדרך בעיני עצמו, ללא ספק. למרבה הצער, הוא מעולם לא היה מורה דרכה של הציונות הדתית. המתונים לא מקבלים אותו - לא דתית ולא פוליטית; החרד''לניקים אוהבים את דרכו, אבל הם ברובם הגדול אשכנזים ומעדיפים את הרב שפירא (שגם הוא נותן להם קו מדיני חסר פשרות וקו הלכתי מחמיר). מי נשאר? כאלה שמעריצים את הרב אליהו בתור מקובל? מקובלים אף פעם לא שיחקו תפקיד גדול בציונות הדתית. בקיצור: ההשפעה שלו קטנה בשלוש דרגות לפחות ממה שהוא היה רוצה לייחס לעצמו.

        הגב לתגובה זו

    • אבל יצא לי כל החשק

      לא חרד''לניק, 24/04/06 12:38

      מה לעשות. אני רואה את ההתנהלות, השחיתות והאטימו. את הטפשות ואת ההתנתקות. ובאמת לא עושה לי כבר חשק. ואני ממש לא ימני קיצוני.

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו ראינו את כל זה עוד בממשלת שמיר

        השמאל, 24/04/06 14:49

        ובכל זאת נשארנו, עשינו מילואים ולא איימנו בכל מיני כריתויות.
        אז הרגעו וקחו את עצמכם בפרופורציה, צבועים.

        הגב לתגובה זו

        • אין לי חשק לחגוג (ל''ת)

          מה?, 24/04/06 17:35

          הגב לתגובה זו

      • מה, לפני ההתנתקות לא היתה אטימות וכו? (ל''ת)

        מה הקשר בכלל?, 24/04/06 15:45

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    עצמאות?

    אאא, 24/04/06 10:15

    יש כיום בירושלים נציב אמריקאי,כלומרט שמו.
    בדיוק כמו שהיה נציב רומאי בשם הורדוס ונציב יווני בשם אפולוניוס.
    רק טמבלים חוגגים ''עצמאות'' כאשר מדינתם נמצאת במצב של מנד''ט קולוניאליסטי.

    הגב לתגובה זו

    • מרד

      בר כוכבא, 24/04/06 12:16

      יש למרוד בנציב הרומאי/אמריקאי כלומרט. שלוש שנים נחשוב שיש לנו עצמאות מלאה ואז אחרי שיפוצצו אותנו עוד פעם, נחזור לתפוצות כעם נרדף.
      כי אנחנו הדתיים הפנטיים לא מסוגלים לחיות במדינה בלי להרוס אותה וממילא יותר כיף לנו לחיות בגולה ולהגיד שקשה ויש גזירות.
      רק לצערנו החילוניים הציונים שוב ינסו לבנות מדינה ולסחוב את כולנו אחריהם. אז שוב נצטרך למרוד.

      הגב לתגובה זו

    • ה''נציב האמריקאי'' שלך נבחר ע''י רוב הציבור

      הנציב המרוקאי, 24/04/06 12:17

      ורק המפלגות שלך ''נציג העם'' נכשלו כישלון מהדהד (איפה מרזל?)
      מה זה אומר עליך?

      הגב לתגובה זו

    • אבוי, שכחת להזכיר את המנטרה שלך וגם פיספסת מידע חשוב.

      רבנו שיק, 24/04/06 12:50

      נשמט לך בטעות ''צלבן סמולני לבן'', לא ?
      ובאשר לשיבושי לשון משעשעים שלך, אל תקרי כלומרט אלא אלמרט, כפי שנקרא שמו בספר צפניה בהיפוך אותיות.
      באחד ממדורי ''הזירה הלשונית של רוביק רוזנטל בסופשבוע של מעריב הוא חקר את מקור השם ''אולמרט'':

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/038/962.html

      והרי לכם הציטוט המענין מתוך המאמר:
      ''ומהיכן התגלגל שמו של ממלא מקום ראש הממשלה דהיום? אהוד אוֹלמֶרט (לא אוּלמרט ולא אולמַרט) מספר שמקור השם כנראה גרמני, ואולם לא נמצא לו אילן יוחסין ולא נמצאה כל משמעות לשם. עקבות השם נמצאו בקרב נוצרים דווקא. בשוודיה התגלתה משפחה בשם אולמרט, אך התברר ששמה המקורי היה tremlo, שהיה גם שמה של מחלבה מעלת סירחון בסביבה, וכדי להתנער מהדימוי שינתה המשפחה את שמה לאולמרט באמצעות היפוך אותיות. ''

      ובכן מסתבר ש''אולמרט'' אינו אלא ''טרמלא'' (tremlo) בהיפוך אותיות.
      והיכן אנו מוצאים בתנ''ך את שמו המקורי של אולמרט, ''טרמלא''?
      בספר צפניה, כמובן, בפרק המדבר על העקירה הצפויה מעזה (צפניה פרק ב, פסוקים ב-ד). שים לב במיוחד למלים ''טרם לא'' שהם היפוך שמו של אלמרט, כלומר שמו המקורי, לטענת הבלשן המלומד רוביק:
      פסוק ב:''בטרם לדת חוק, כמוץ עבר יום; בטרם לא-יבוא עליכם, חרון אף-ה'--בטרם לא-יבוא עליכם, יום אף-ה'.''
      פסוק ד:''כי עזה עזובה תהיה, ואשקלון לשממה; אשדוד, בצוהריים יגרשוה, ועקרון, תיעקר.''

      פסוק ג:''בקשו את- ה' כל-ענווי הארץ, אשר משפטו פעלו; בקשו-צדק, בקשו ענווה--אוליי תיסתרו, ביום אף-ה'.''

      ומה בהמשך הפרק? ''דין תל אביב כדין נצרים'' בשפת הנביא.
      פסוק טז:''זאת העיר העליזה, היושבת לבטח, האומרה בלבבה, אני ואפסי עוד; איך הייתה לשמה, מרבץ לחיה--כול עובר עליה, ישרוק יניע ידו.''

      ואם כך, אין לנו מה לכעוס ולמחות ולתלות דגלים שחורים. אם הנבואות המצערות נתקיימו בנו, גם הנבואות הטובות והחיוביות תתקימנה. הגאולה בוא תבוא. אסור להתייאש ולאבד אמונה.
      ''אפילו חרב חדה מונחת על צוארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים''.
      ''כל העולם כולו גשר צר מאוד, והעיקר לא לפחד כלל''.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    חוגגת עצמאות

    רחלי, 24/04/06 10:08

    נראה לי שדגלים שחורים לא בדיוק משקפים את הדיעות של רוב, ובטח לא כלל הציבור הדתי לאומי. עדיין מאמינים במדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתינו, גם אם הגאולה מגיעה קמעה קמעה ובדרכים שונות מאיך שאנחנו חושבים שהיא צריכה לבוא, מי אנחנו שנכתיב לקבה איך הגאולה צריכה לבוא????
    הקב''ה נתן לנו מתנה ובמקום להודות עליה, אנחנו אומרים לו שהיא לא שווה מספיק? תינוק קטן שנולד, לא הופך להיות בן לילה תלמיד חכם וגומל חסדים, הוא צריך חינוך, וזה מצריך זמן וסבלנות.
    אבל הוא דבר לגיטימי וחשוב אך אין צורך להתאבד בגגללו.

    הגב לתגובה זו

    • ''ומפני חטאינו נגלה מארצינו'' (ל''ת)

      מתנה עאלק, 24/04/06 10:48

      הגב לתגובה זו

    • נכון!

      נירה, 24/04/06 10:58

      אנחנו חובשי הכיפות הסרוגות יודעים לחיות עם סתירות.

      גם לבקר את המדינה וגם להעריץ אותה.

      גם לחבוש שביס צנוע וחצאית עד הריצפה וגם ללכת עם הבעל שלובי זרוע ברחוב.

      אנחנו מקדשים את השעטנז, ועל כך גאוותנו!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    חולי נפש מסכנים

    ברוכים הבאים, 24/04/06 09:57

    המתנחלים הם חולי נפש מסכנים שהתעוררו לפתע מההזיה הפרועה שלהם ומצאו את עצמם במציאות.

    לא נורא, זה יעבור להם.

    הגב לתגובה זו

    • הם נלחמו על מדינת ישראל בארץ ישראל

      שO, 24/04/06 12:50

      אתה מבחינתך בטח היית מסכים להקים מדינה ליהודים באוגנדה, מה לעשות? יש אנשים שהמציאות שלהם היא לא רק כסף ואנוכיות והם באמת לא תארו לעצמם שיש כל כך הרבה אנשים כאלה אז גם הם החליטו להיות כאלה אבל זה מפריע לך

      הגב לתגובה זו

      • המתנחלים הקימו את המדינה ?? (ל''ת)

        כמה אפשר לקשקש, 24/04/06 14:12

        הגב לתגובה זו

        • לא..אתה שבטח השתמטת מהצבא, אתה הקמת את המדינה...מי פה חולה הנפש???? (ל''ת)

          יעל, 24/04/06 14:54

          הגב לתגובה זו

          • זה שמספרים לכם שכל החילונים משתמטים

            זה לא אומר שזה, 24/04/06 17:40

            רוב המתגייסים הם חילונים...הפתעה

            הגב לתגובה זו

            • רוב המתגייסים חילונים?!?

              מישהי לא דתיה, 25/04/06 13:02

              זה דבר ממש מטומטם להגיד בהתחשב בעובדה שרוב העם הם לא דתיים.. אז מן הסתם האחוזים שלהם בצבא יהיו גם נמוכים יותר..
              מה שכן רוב החברה הדתיים לאומיים מתגייסים לקרבי ועל זה אין בכלל ויכוח.. את/ה מוזמנ/ת לבדוק את הנתונים..

              הגב לתגובה זו

            • הרוב חילוני, בכל תחום. אגב, למה ההסדרניקים (ל''ת)

              משרתים רק חצי??, 26/04/06 13:28

              הגב לתגובה זו

          • יעלי את עשית צבא? (ל''ת)

            רמי, 25/04/06 09:00

            הגב לתגובה זו

          • החילונים השמאלנים הקימו את המדינה ! (ל''ת)

            גם עובדה, 26/04/06 13:30

            הגב לתגובה זו

    • נראה אותך קורא חולי נפש לערבים יא מתייפייף שמאלני אחד!

      מיכל, 24/04/06 14:52

      חולה הנפש היחיד באזור הוא אתה שסובל מהזיות שווא..אינשאאלה אמן ובגירוש (לא התכנסות, גירוש!)הבא יחריבו לך את הבית.נראה אותך אז מקבל בשלוות נפש את רוע הגזירה...
      האבל של המגורשים הוא לגיטימי לחלוטין ולקרוא להם חולי נפש בגלל זה זו אטימות לשמה..

      הגב לתגובה זו

    • מצתרף בלית ברירה לקללה שתחווה מעט מהו גירוש

      יעל. דרום, 04/05/06 17:53

      תודה על הברכה לכבוד הכניסה ךמצאיות...
      מקווה שאולי ביום מן היומים שתחווה מהו גירוש ( בקרוב.. תאמין לי...)
      אני יוכל להגיד גם. ''רוך בואך .. כי אתה חי בסרט... וסרט אטום.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    העולם מסתובב איתנו ובלעדינו

    רובי, 24/04/06 09:54

    הבעיה שקימת בישראל תמיד היתה שאנשים תמיד מתמקדים על העבר
    יותר מידי ובמקום לתכנן ולנסות להשתלב בעתיד, כולנו הרגשנו קרועים ביום ההיתנתקות, אבל עובדות מראות שמה ולא נעשה דברים לא ישנו את העובדה שהעולם עדיין מסתובב בלעדינו, אז אולי הגיע הזמן שכולנו נחשוב קדימה ונפסיק להתמקד בבעיה ונמקד את כוחותינו בפיתרון הבעיה, אז הניפו את דגל ישראל בגאווה שהילדים שלנו יראו כמה חזקים אנחנו,

    הגב לתגובה זו

    • אם לא נתמקד גם בעבר

      אחות שכולה, 24/04/06 16:07

      אז לא נוכל ללמוד מהטעויות...
      אם נסתכל רק קדימה ונתנהג כאילו כלום לא קרה ונראה לילידנו כמה חזקים אנחנו-חזקים כ''כ עד שלא הצלחנו לשמור על הארץ שלנו שלימה אז לאן נגיע בסוף?לאוגנדה?אפילו זה לא!!!כולנו נזרק לים בסופו של דבר.
      אם תסתכל על ההוה העכשווי ועל מי שמנהיג את המדינה הזאת כרצונו אז תראה שהעתיד לא צופה לנו כ''כ הרבה טוב ....
      והסמל שלנו כרגע לא מייצג את מה שהוא אמור לייצג ולכן אנו מתאבלים עליו עם דגלים שחורים או אלה שמעדיפים כך אז דגל ישראל עם סרט שחור!!!
      אבל אני חוזרת ומדגישה מהעבר לומדים איך להתנהג בעתיד ובהווה-לומדים מטעויות....

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מהסכמי אוסלו איני מניף דגל ולא חוגג (ל''ת)

    דחוי, 24/04/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה הפלא אחרי שמגרשים יהודים מארצם,מכים על ראשם ומפגינים אטימות (ל''ת)

    אני לא חוגגת!, 24/04/06 09:38

    הגב לתגובה זו

    • את לא בארץ? (ל''ת)

      ת''א, כאילו??, 24/04/06 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    i will raise flag and say hallel

    -, 24/04/06 09:31

    we have no other country
    we will get over trouble
    we must continue to support it - we are on the way to redemption

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שולי השוליים של הציונות הדתית מקבלים במה כאילו הם הרוב

    י., 24/04/06 09:24

    מדינת ישראל חייבת לחגוג עצמאות כי אין לנו מדינה אחרת, גם אם למישהו יש השגות על דרך ניהולה של המדינה כרגע.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כרגיל מגזימים בתקשורת

    יניב, 24/04/06 09:16

    אני שייך לציבור הדתי לאומי , וקשה לי להאמין שמישהו ישים דגל שחור על ביתו ביום העצמאות. ואם חלילה זה כן יקרא זה יהיה ממש מיעוט אבל כאן כרגיל יציגו את זה כאילו כל המתנחלים שונאים את המדינה...
    בעוד שההיפך הוא הנכון

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה??

    הנשר הכתום, 24/04/06 09:14

    מדינת ישראל שייכת לכל עם ישראל ולא רק לנו? מה זה? הרי אנחנו ורק אנחנו זה עם ישראל!

    ממתי צריך להתחשב בערב-רב שטוב רק כדי לשמור על הישובים הפורחים?

    הגב לתגובה זו

    • עמלק אתה, ועמלק אבותיך

      אני, 24/04/06 14:27

      מפלג ומדיח, מסית וחותר מבפנים.

      צא ! צא מאיתנו עמלק !!!

      הגב לתגובה זו

      • לא רוצה

        אאוווו, 24/04/06 14:46

        באתי כדי להישאר

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה לראות רק את הרע?

    אמא, 24/04/06 09:12

    כואב לי מאד על העקירה הנוראה שנעשתה ועשיתי הכל כדי למנוע את זה. אבל גם אם יש דברים רעים מאד אסור לשכוח להודות על הטוב! אם ילד נולד חלילה בלי יד (לא עלינו) נפסיק להתפלל לשלומו??? אם ילד יבחר ללכת בדרך רעה נפסיק להתפלל לבריאותו הנפשית ולחזרתו לדרך טובה???

    הגב לתגובה זו

    • אמא - אני מסכימה עם כל מילה שלך! (ל''ת)

      מיכל, 24/04/06 11:30

      הגב לתגובה זו

    • כי הם מתכוונים להמשיך בהרס הציונות הדתית אולי? (ל''ת)

      קודי, 24/04/06 12:47

      הגב לתגובה זו

    • נתקן את המשל

      רופא, 24/04/06 16:20

      האם ילד שמוריד לעצמו את היד ברוב שגעונו ראוי שיאמרו עליו ''איזה ילד מוצלח'' ושנמשיך לגמור עליו את ההלל?
      האם ילד שמתכנן לגרש את הוריו מביתם (וכן הציונות הדתית היא הורתה של מדינת ישראל העם היהודי התפלל שנים על שיבה לארץ ישראל ובעיקר יהודים דתיים עלו אליה בעליה הראשונה) ולפגוע בכל מה שקדוש ויקר להם הוא ילד שובב אך חמוד?
      ילד כזה זקוק לבדיקה פסיכיאטרית מקיפה ולא לחיזוקים חיוביים.

      הגב לתגובה זו

      • נניח שהתיאורים שלך נכונים - רופא יקר

        אמא, 25/04/06 08:48

        אז על ילד כזה לא תתפלל?
        אתה כנראה לא אבא עדיין. אני מאחלת לך שתהיה. ואז תדע שגם ילד רע אוהבים ומתפללים לשלומו. ואפילו ברגעים שנהנים ממנו מודים לה' על הולדתו!!!

        הגב לתגובה זו

      • ההלל לא מיועד למדינה. ההלל הוא לבורא עולם (ל''ת)

        עומר, 25/04/06 08:56

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    מעשים כאלו ממשיכים ליצור אנטיגוניזם

    בציבור החילוני, 24/04/06 09:11

    רבותי. הבינו את משמעות מעשיכם.
    אתם מבדלים את עצמכם וממשיכים להרחיק את עצמכם ממרבית הציבור. אם אתם מבקשים תמיכה רחבה בהתנגדות לתוכנית ההתכנסות, בדרך זו תגיעו בדיוק לתוצאות הפוכות.
    ובאופן אישי לדעתי יום העצמאות נועד דווקא לאחדות, ישנן דרכים אחרות לציין את כאבכם, לא ע''י דגל ישראל בשחור

    הגב לתגובה זו

    • בסוף הם יבינו, אחרי שיחשף האנטגוניזם שמחפש צידוקים (ל''ת)

      לדעתי, 25/04/06 02:11

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לכו חפשו את החברים שלכם

    נעם, 24/04/06 09:10

    מי צריך אתכם בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני מתבייש להיות חלק מהציבור הדתי לאומי!

    ez, 24/04/06 09:08

    ההקצנה הולכת ומחריפה, גם מבחינה דתית וגם מבחינה פוליטית
    השפויים בציבור זה חייבים להרים את הראש ולהילחם על מנת שלא תהיה פשיטת רגל ואנרכיה מצד 'הרבנים'
    המסיתים וציבור האנשים (במיוחד הנוער) שנשמע להם

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      דוד, 24/04/06 10:48

      הגב לתגובה זו

    • קח את הציוד שלך ולך (ל''ת)

      ברוך שפטרנו, 24/04/06 10:51

      הגב לתגובה זו

    • הנוער מחפש אמת!ולא דתילונות ופשרנות.. (ל''ת)

      עם כיפלה וסיכה, 24/04/06 10:53

      הגב לתגובה זו

      • איזה מילה גסה...פשרנות (ל''ת)

        לא טוב היות, 24/04/06 14:49

        הגב לתגובה זו

    • 'תה רוצה שקל? תתבייש בשקט (ל''ת)

      יופ, 24/04/06 12:45

      הגב לתגובה זו

    • נו התגובה שלך מוכיחה שאתה לא חלק מאיתנו כך שאין לך מה להתבייש (ל''ת)

      דתי לאומי, 24/04/06 12:46

      הגב לתגובה זו

      • אתה שייך לאיזו חונטה קטנה של מטורפים

        אמיר-דתי לאומי, 24/04/06 23:46

        שעושה הרבה רעש אבל אין הרבה מאחוריה.

        לידיעתך מרזל לא בממשלה קיבל רק 20000 מנדטים.

        וגם האיחוד הלאומי אינו מייצג את הכוח הדתי לאומי שהרי הוא איננו משקף את כל גודלו של הציבור הדתי לאומי-משמע אין לרבנים כאלו או אחרים שליטה על הציבור שזנח אותו לאנחות

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה יום העצמאות

    מוטי, 24/04/06 09:07

    של הישראלים ולא של היהודים, אני כבר מזמן לא רואה את עצמי כישראלי.
    לא צריך לשים דגל שחור או כתום, פשוט זה עוד יום חופש כמו כל הימים, בטח שאין שום סיבה לחגיגות, לא למדינה הזו פיללתי ופיללו אבותינו במשך 2000 שנות גלות, ממש לא.

    הגב לתגובה זו

    • אבותיי דווקא כן פיללו לזה. אתה מוזמן לעזוב.

      מילואימניק, 24/04/06 12:12

      מי שמדבר כמוך הוא מיעוט קטן שולי ולא תורם.
      אתם לא חלק מהשיח הציבורי הישראלי. לא אתם ולא נטורי קרתא.
      לא אתם ולא הם מפחידים אף אחד.
      ולגבי היהודות שלי ושלך - אני בטוח מאוד ביהדות (החילונית) שלי.
      בשלך - קצת פחות.

      הגב לתגובה זו

      • מה זה יהדות חילונית?..טיפשוני.. (ל''ת)

        מה זה יהודי, 24/04/06 15:04

        הגב לתגובה זו

        • יהדות חילונית=היהדות שבזכותה אתה כאן

          מי הטיפש?, 24/04/06 17:41

          כותב שטויות בנט.
          מאוד מעמיק לכתוב ''טיפשוני'' במקום להסתכל ולחקור דעות שונות משלך.
          זה בטח בגלל שכולכם תלמידי חכמים.

          הגב לתגובה זו

          • לא בזכותה !!אלא למרות!!

            טפשוני, 24/04/06 22:00

            שגשוג וחיים טובים יש בארה''ב ..
            אנחנו כאן רק בגלל ארץ-ישראל ..
            וארץ ישראל שייכת לשומרי תורת-ישראל...
            למרות יוזמת עקירת היהדות ע''י המדינה

            הגב לתגובה זו

            • אין דבר כזה יהדות חילונית

              חכם עזרא, 25/04/06 11:26

              יש חילונים סמאלנים שיהדותם מוטלת בספק

              הגב לתגובה זו

            • כל הציונות זה בהקשר של א''י---גם משמאל

              כמה לא בעניינים, 26/04/06 16:58

              **הויכוח בין השמאל לימין הוא לא בין א''י ואוגנדה....חחחחחח **
              זה היה ויכוח קטן לא משמעותי ובכלל לא בין שמאל/ימין חילונים/דתיים...
              (היתה גם הצעה לארגנטינה,נו ?)
              הויכוח הרלבנטי בין השמאל לימין הדתי , הוא על גבולות המדינה-על השטחים שמעבר לקו הירוק.
              -- הכל בא''י --
              ** הקשר הפלונטרי שעשיתם בין יהדות וימין פוליטי , עד שאינכם מבחינים משמאלכם ומימינכם ומבלבלים להפליא ת'מח----הוא הבעייה ! ***

              הגב לתגובה זו

        • תרבות , לאו דוקא דתיות (ל''ת)

          העתיד !, 24/04/06 20:15

          הגב לתגובה זו

      • האם לזאת פיללת?

        אבי, 24/04/06 17:49

        למדינה ששונאת את אזרחיה?
        לרציחות שמשתוללים ברחובות?
        אולי לאונס שקורה כל יומיים ורבע?
        או אולי למאות ההרוגים בתאונות דרכים?
        לנוער חסר תרבות (ברובו) עם סכינים ודוקרנים בבתי הספר?
        לטירוריזם סביבנו?
        למדינת צבא?
        מדינת משטרה?
        נקיים מכל זיק של קשר למסורת ישראל (ואני לא מדבר על דתיות...)?!

        ואתה מתפלא למה יש אנשים שלא חוגגים?

        אולי פעם היה יותר קל לחגוג, כי היה אפשר להיות אופטימיים,
        אבל היום אפילו להיות פסימיים אי אפשר!
        המציאות טופחת בפנינו!!


        איני יודע מי היו אבותיך, אך בטוחני שאתה בתגובתך מוציא עליהם שם רע, כי אבותינו לא פיללו שכך ייראו היהודים בארצם, העם הנבחר בארץ המובטחת (- שיעורי תנ''ך אם אתה זוכר).

        אין לי אלה להצטער עליך ולהתפלל שכולנו בעזרת השם נזכה לעתיד טוב.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    מספיק עם הספינים, בבקשה

    יאיר, 24/04/06 09:05

    יש כאן ניסיון ליצור ספין לא אמין. אין שום רב בציונות הדתית (הרב טל כבר שנים לא שייך לציונות הדתית) שיאמר לא לומר הלל ביום העצמאות השנה. אפשר למחות, אפשר להוסיף דגל שחור, אך ההתייחסות העקרונית לחובת ההודאה לקב''ה על כך שיש לנו מדינה אחרי אלפיים שנות גלות ואחרי השואה לא השתנתה. תמיד יש שוליים קיצוניים - לא להפוך אותם למייצגים, הם מיעוט קטן, רובם ילדים המוסתים על ידי קומץ קיצונים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!

      אדיר, 24/04/06 10:55

      גם כאשר צה''ל יגלה אותך לאוגנדה, תמשיך לסגוד למדינה.

      ''עבודה זרה'' כבר אמרנו?


      הגב לתגובה זו

    • עוד פעם הקומץ המפורסם... (ל''ת)

      יש פה לא מעט, 24/04/06 14:15

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שטויות במיץ

    דתי נורמאלי, 24/04/06 09:00

    התיאור הרדוד והשטחי של אבישי בן חיים – אינו אלא ברווז קוריוז עיתונאי. מדובר בקבוצה קטנה אם לא שולית בציונות הדתית שעושה ''חשבון נפש''. רוב הציבור הציוני הדתי ימשיך לחגוג את יום העצמאות, ולהניף את הדגל. תמיד אותם 4-5 רבנים מככבים בכתבות ובסמינרים הנערכים בבית וגן. להפוך אותם ל''חשובי הרבנים '' בציונות הדתית זו בדיחה לא מוצלחת.
    העובדה הפשוטה היא שנציגי הציונות הדתית משרתים בכנסת במפלגות האיחוד הלאומי-מפד''ל אבל גם בליכוד, העבודה, ישראל ביתנו וקדימה.

    הגב לתגובה זו

    • ''רבנים לא חשובים''

      מוריה, 24/04/06 11:05

      הגר''מ אליהו, הגרש''י כהן, הרב שמואל אליהו, הרב שמואל טל,

      פתאום אינם ''רבנים חשובים''.

      נשמע מעניין...


      הגב לתגובה זו

      • תבדקי שוב

        דתי נורמאלי, 24/04/06 13:42

        הרב שמואל אליהו לא משפיע על ציבורים רחבים בציונות הדתית.

        ליתר לא התייחסתי ואף אחד מהם לא קרא לשנות את יום העצמאות.

        הגב לתגובה זו

      • אני ורבים שכמותי אינם בכלל מתעניינים מה הרבנים ממלמלים

        י, 24/04/06 23:42

        תחת זקנם,בסביבתי הקרובה אני לא מכיר בכלל אנשים שמושפעים מרבנים.

        הגב לתגובה זו

      • '' רבני הציונות הדתית'' עלק

        י, 25/04/06 11:04

        כל הרבנים הנ''ל כבר מזמן לא ציונים

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    גם הערבים לא מציינים את יום העצמאות (ל''ת)

    ואידך זיל גמור, 24/04/06 08:59

    הגב לתגובה זו

    • המדינה גם לא גורמת להם להרגיש שייכים ולאומיים

      ניר י-ם, 24/04/06 15:33

      אז למה לחגוג ?

      הגב לתגובה זו