• 71.

    הודאה???

    ניסו שחם, 26/04/06 18:45

    כל תינוק יודע שבמדינת משטרה כמו שלנו החוקרים יוציאו בקלות ו''בלי'' מכות הודאה מזבוב שהוא רצח פיל והשופטים יאמינו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כולם פה צודקים כל כך ואני חושבת על הגופה הקטנטונת

    מיכל, 24/04/06 20:49

    על התינוק הרך, נשמה קטנה שירדה לעולם וכבר ניקברה, על החיוכים שלא יחייך, על הידיים שלא יושיט, על השיניים שלא יבצבצו להן יום אחד-

    מאין לכם אם הוא זכאי או אשם? הייתם שם? מאיפה היוהרה והביטחון של כולכם?

    אין לי אמון גדול במשטרה, ובכל זאת - גם אם הורה שומט את ילדו בטעות הוא אשם באשמה נוראה בין אם הוא חרדי ובין אם הוא הוטנטוטי.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שופטים עליך ישראל......................

    שלומי, 24/04/06 16:22

    העדה החרדית ,תפסה את מקומו של בית המשפט.גדולי העדה ,ואנשיה המלומדים קבעו,כי לאחר בדיקת הראיות אותו בחור בשם ולס הינו חף מפשע ,וסתם הלבישו עליו תיק.
    הכנופיה החרדית הזאת פתאום מבינה במשפטים,בסדר הדין הפלילי ועוד מעט יציעו לכל אזרח את השרות המשפטי שלהם.
    תאמרו לי חרדים חכמים.מהיכן השגתם את חומר החקירה?איך ניתן ביום אחד להגיע למסקנות כי האיש זכאי?.ממתי למדתם משפטים ומה הנסיון שלכם?.
    אצלכם כל חרדי הוא חף מפשע גם אם רצח,גם אם אנס את בנותיו ,וגם אם מעל בכספים.
    לאור כך כדאי שתתעסקו יותר בשריפת פחים כי בזה יש לכם יותר ניסיון,וכמו כן הייתי מצפה שתשפצו את הבתים והשכונות שלכם עם כל הזוהמה בה אתם חים.בענייני משפט תנו לאחרים להתעסק,כי בכל זאת טרם הגעתם לרמה של משפטנים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    העובדות ולמה מעוותים אותן

    שמואל קופר, 24/04/06 12:53

    צילום סיכום חוות הדעת הרפואית של פרופ' קונסטנטיני שבדק את התינוק:

    http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/upload08/060407_015913-5641_333333.jpg

    הכה בחרדי והצל את המולדת:

    http://www.articles.co.il/article/הכה%20בחרדי%20והצל%20את%20המולדת

    הגב לתגובה זו

    • ממתי שנאת יהודים .מתחשבת בעובדות? (ל''ת)

      הגזמת?, 24/04/06 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו (ל''ת)

    התינוק ולס ז''ל, 24/04/06 10:04

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה גאה?אצלכם יום יום רצח!! (ל''ת)

      ודקירות בבתיה''ס, 24/04/06 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הם מזכירים לי את חשוכי פרץ (ל''ת)

    זוהר, 24/04/06 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    גלעד שנהב, הוא לא בגל''צ? (ל''ת)

    ציפי רננים, 24/04/06 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני רופא ילדים

    שלמה, 24/04/06 05:21

    עבדתי הרבה עם משפחות חרדיות. מעולם לא נתקלתי בהתעללות בילדים. אני משוכנע שמדובר פה בטרגדיה איומה ומה לעשות, לאחר שראיתי את ניסו שחם ואת תרבות המשטרה הנאורה שלנו אני נוטה לחשוד דווקא במשטרה ולא במר וואלס המסכן. לא מאמין לסיפור הנשיכות, לא מאמין לסיפור חבטות נשנות. לא מאמין גם להודאה שנגבתה בלחץ נפשי מחריד.
    וכמובן סיפור קטן וידוע, שיכול להסביר היטב את טיבה של הודאתו של וואלס:
    החליטו לערוך פעם ניסוי. לקחו סוכן ק.ג.ב. מרוסיה, מאמריקה, סוכן סי.אי.איי.
    וסוכן מוסד מישראל ליער. שחררו ביער ארנבת ושלחו את סוכן הק.ג.ב. כדי לתפוס אותה.
    אחרי חצי שעה הסוכן חזר ובידו הארנבת מתה.
    שלחו שוב ארנבת ואחריה את סוכן הסי.אי.איי. לאחר שעה הסוכן חזר והארנבת בידו חיה.
    שלחו שוב ארנבת ואחריה את סוכן המוסד. חיכו שעה, שעתיים, שלוש והחליטו להכנס
    ולחפש אותו. לאחר חיפושים מצאו אותו מכה דוב קשור לעץ וצועק עליו:
    ''אתה מודה שאתה ארנבת ?!, אתה מודה שאתה ארנבת !?!''

    הגב לתגובה זו

    • ואני נהג אוטו זבל

      דני, 24/04/06 07:03

      ויש לי דעה על כל דבר
      תחפש מי יעשה לך טובה יא דוקטור נעליים

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא נהג ולא אוטו. היתר - כן (ל''ת)

        מיכאל, 24/04/06 12:45

        הגב לתגובה זו

    • אתה רופא ילדים כמו שאני מדען אטום... (ל''ת)

      עומר, 24/04/06 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מלכות הארץ

    SuperSmiler, 24/04/06 02:25

    רק היא מאפשרת לכם לאהוב את הבורא כפי שאתם נוהגים. תתבישו לכם ואם לא עופו לכלאת שם כמעט כולם דתיים משום מה?!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    די לזיונים שלהם

    אלי, 24/04/06 02:23

    העיקר פרו ורבו - בחור ישיבה מופרע רוצח את בנו ואלה מייללים הלאה פרו ורבו. לא לוותר להם - שיירקב בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מאמינים בגדולי הדור.

    חרדי מאמין, 24/04/06 00:25

    מכיוון שרוב הכותבים בורים ועמי הארצות. ורובם ככולם מונעים ע''י שנאה עיוורת הרשו לי לגחך ולרחם. עליכם לדעת שאם גדולי הדור ובראשם הגרי''ש אלישיב והגראי''ל שטינמן חתמו על מכתב למענו אין צל צילו של ספק שהוא זכאי שכן אין הקב''ה מביא תקלה לצדיקים.
    ובסוף כשהאמת תצא לאור כולכם תשארו עם הלשון בחוץ, ובינתיים הזהרו בגחלתם

    הגב לתגובה זו

    • ומה יקרה אם האברך בכל זאת יואשם

      יוני סער, 24/04/06 10:40

      באם באמת תעשה חשבון נפש ותגיע למסקנה שהרבנים טועים במקרה הזה ואולי גם טועים במקרים אחרים (מצוות, אמונה, קיומו של האל)
      או שכמו תמיד (ראה מקרה השואה) תמצא אז איזו צידוק קלוש וחסר כל היגיון שמסביר בכל זאת את הטעות?

      תרשה לי לנחש מה תיהיה התשובה

      הגב לתגובה זו

      • התשובה תהיה פשוטה

        חחחחח, 24/04/06 14:48

        שסוף סוף יש הורג חרדי והמאזן לחילוני מאוזן....חרדי הרג1 על יום 1 של רצח חילוני ...

        הגב לתגובה זו

    • היה עדיף שתתעורר ותתחיל להאמין באלוקים.

      צל צילו של ספק, 24/04/06 12:14

      מתחת לאילן החרדי יש גם הרבה פירות רקובים.לא כל מה שנמצא שם זה גדולי הדור וצדיקים.
      וככלל: האלוקים הוא אחד והתורה היא דרך החיים.
      כדי שלא להתבלבל.

      הגב לתגובה זו

    • תאמינו באלהים (ל''ת)

      מאמין באלהים, 24/04/06 12:22

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    כחילוני אני בדילמה...

    איוון האיום, 23/04/06 23:42

    מצד אחד הבנאדם חסך לנו עוד חרדי... ועל זה מגיע לו פרס ולא עונש!
    מצד שני יש פה הזדמנות להתעלל בחרדי ולצאת בהכפשות על כל החרדים... אז צריך לשים אותו בכלא.
    אבל אם נשחרר אותו יש סיכוי שהוא ירצח עוד כמה חרדים קטנים....
    אבל אם נשאיר אותו בכלא הוא בכלל ייצר את החרדים הללו...
    אבל אז לא נוכל לומר שהחרדים הם רוצחים ובכך למנוע מהורים חילונים לשלוח את ילדיהם ללמוד אצלהם!
    וואלה בעיה בעיה....
    טוב בינתיים שירקב בכלא עד שנחליט! אולי החרדים עוד יארגנו קצת מזומנים תמורתו....

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    החרדים לדבר ה' ???

    אבי, 23/04/06 23:19

    צביעות כזו לא ניתן להבין . ילד בן 19 רוצח את הבן שלו . פשוטו כמשמעו !!! וישנם אנשים שברוב חוצפתם עוד אומרים עליו שהוא לא אשם . גם אם הם מגדירים את עצמם גדולי תורה. קצת בקיאות ב 10 הדברות . על '' לא תרצח '' הם שמעו ???

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רק האשכנזים מסוגלים להרוג

    מזרחי גאה, 23/04/06 22:50

    את הילדים שלהם וק''ו חרדים אשכנזים אין להם מצפון ואין להם לב זה מה שקורה שמחתנים ילד בן 18 שהופך לאבא בן 19 הלחץ הרג אותו והפאניקה להתמודד עם קשיים ועם ילד חריג בשביל זה צריך בגרות נפשית וזה מה שאין לו בטח האבא דאג מה יהיה עם השידוך של ילד מוגבל אז הרג אותו תתביישו לכם כל מי שבעדו על 10 הדיברות שמעתם ? שמעתם על ''לא תרצח'' רק בגלל שהוא הבן של שושלת ולס הוא זוכה לכזו אהדה אם הוא היה בוזגלו אף אחד לא היה מסתכל עליו בושה וחרפה עונש תליה בכיכר השבת אני יבוא

    הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שרוב אלו שיושבים באלה על רציחות אלו פרענקים

      עדי, 24/04/06 10:46

      ולא אשכנזים-מי הם ראשי הפשע בישראל העברייננים הגדולים הרוצחים את לא בני עדות המזרח-אז אל תבלבל את המוח בבקשה.

      כרגיל הפרענקים מעוותים את המציאות ובוכים כדי לקבל העדפה מתקנת.

      הגב לתגובה זו

      • and I thought Rozenshtien is

        Avi, 24/04/06 16:10

        Ashkenazi damn I guess I was wrong he must be a frank

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    אנחנו החרדים בעלי בריתם של החומיינים יודעים לנהל מאבק יהודי

    טרוריסט חרדי, 23/04/06 21:48

    טרוריסטי אלים באישור הקב''ה.אז אנחנו בדרך להשתלטות על המדינה מוכנים לשרוף לאבד ולהרוג ובלבד שהאברך הצדיק אשר רצח את בנו ישוחרר.מחננו טהור והוא מלא בפדופילים,סוטים,סדיסטים,גנבים ונבלים ברשות התורה.ישוחרר ולס עכשיו או...........

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה אתם רוצים הוא עצבן אותי

    ישראל וולאס, 23/04/06 21:23

    באמת שזה לא היה בכוונה ואני חף מפשע
    תודה לכל הרבנים שליט''א שעוזרים לי מקרב לב
    ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • טאטע! אבא שבשמים! (ל''ת)

      תינוק ולס, 24/04/06 10:11

      הגב לתגובה זו

    • אני חרדי נחמד עם פיאות שמגלגל עניים לא רוצח (ל''ת)

      tvala, 24/04/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אדם הוא חף מפשע עד שהוכחה אשמתו..

    שמעונה מדימונה, 23/04/06 21:18

    לפחות בכל מה שנוגע למשפט של בני אדם ע''י בני אדם. יש לנו מקרה שהאב שמואשם בהריגת בנו הודה. המקרה הזה מצריך בדיקה, ואם האדם באמת חף מפשע וזה קרה בשוגג, אז אני מקווה שישחררו אותו ואם לא, עליו לשאת בעונש, ככל אזרח אחר שביצע פשע וכנידרש מאיתנו בכתובים, הייתי מצפה דווקא מכם האנשים הדתיים שיודעים תורה, לא להציג את המקרה כנסיון לפגוע באדם רק בגלל שהוא שייך לזרם החרדי קשה לי להאמין שינסו לפגוע באדם רק בגלל שהוא שיך לזרם דתי כזה או אחר, הצגת המקרה הזה ככזה יוצרת פילוג שהוא לא טוב לנו כעם.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמרחם על רשעים סופו להתאכזר לצדיקים. (ל''ת)

      יוגי, 24/04/06 10:48

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר?

        שמעונה מדימונה, 24/04/06 17:42

        לבן אדם עוד לא היה משפט ואתה כבר שפטת אותו, עד עכשיו אנחנו ניזונים רק משמועות. בא נחכה ונראה, אם אשם אז שישב בכלא, אם לא אשם, אז לא אשם. בנתיים צריך לחכות ולראות מה יוכיחו לנו המומחים. ולהגיע למצב שחלק מהחרדים מאשימים את החילוניים באיזה סוג של רצון להפליל אותו בגלל שהוא חרדי, וחלק מהחילוניים מצד שני מאשימים חברה שלמה בגלל מעשה של אדם אחד, זה מצב לא טוב.

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני את קרני הרשעים החרדים אגדע על כי חטאו

    השי''ת, 23/04/06 21:15

    החרדים ביזו את תורתי וחברו לסמאל לילית ולסיטרא אחרא.החרדים קידשו את הטפילות ומחקות את מצוות בזיעת אפיך תאכל לחם ולכן אחת היא החלטתי לגבי עובדי האלילים המזוקנים עם הכיפות על הראש,סורו מדרך הבערות והטפילות ולא אכרית את זרע העמלקי שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • ''בזעת אפיך'' היא קללה לא מצווה!!!! (ל''ת)

      סטיב, 23/04/06 22:37

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לכל המגיבים

    חיים, 23/04/06 20:47

    אתם צודקים האבא הזה הוא רוצח ופושע ואין שום הצדקה למעשיו. אין לי מושג מי הסמיך לשמו תואר ''הרב'' הוא צעיר מדי כדי לקבל את התואר וגם לא ראוי לו.
    אך, חברה, הגזמתם להתנפל על הציבור שלם ( כוונה חרדים ) בגלל קומץ קטן של האנשים מתוך הציבור.
    דר''א אני כמעט בטוח שחלק מהחתימות של הרבנים מזוייפות והם בחיים לא חתמו על ההודעה הזאת ( זה קורה, לצערי, הרבה בציבור החרדי שמזייפים חתימות של הרבנים ).
    לא צריך להוציא שנאתכם כלפי הפושע הזה ומקורביו על כל הרבנים וכל הציבור החרדי.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים מוצאים מטען כבד על הציבור הפרזיטי הזה

      אבי, 24/04/06 10:50

      שלא תורם כלום ורק מנצל ונדבק כמו עלוקה לציבור היצרני,ואח''כ בא עם טענות ודרישות כאילו חייבים לו,אפילו הכרת תודה אין-רק יריקה בפנים.

      הגב לתגובה זו

      • אבי ?כמה יש לך בבנק? (ל''ת)

        לב לבייב, 24/04/06 14:35

        הגב לתגובה זו

    • תמיכתו של הציבור באדם שנחשד ברצח

      עפר, 24/04/06 14:44

      תמיכה זאת וההפגנות האלימות הן הפכו את העיניין למאבק בין העדה החרדית ומדינת ישראל.

      אין שום כוונה להתנפל על ציבור שלם, ברור שיש רוצחים כאן ויש שם. אני אפילו ארחיב ואומר שלפי דעתי בהחלט יש יותר רציחות ''לא חרדיות'' אבל לא על זה הוויכוח, אלה על כבוד לשלטון החוק שמעוניין לחקור ולברר את הפרשה.

      ואין אנשים שהם טובים יותר או פחות, כולם שווים ...

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    חתיכת זבל מגיע לו עונש מוות...

    cb, 23/04/06 20:13

    צריך להרוג את הרוצח הזה לשרוף אותו חי שיסבול כמו שסבל התינוק המסכן הזה שנרצח

    הגב לתגובה זו

    • מעניין שרק לחרדי יש פסק דין

      לפני משפט, 23/04/06 20:53

      והוא אף לא נאשם כלל ברצח..

      הטרוף לראות סוף סוף איזה רוצח חרדי מסכן מטריפה את החילוני השטוף ברצח יום יום ...
      ודקירות

      הגב לתגובה זו

      • it is your government that commits retzach, e.g. Moshe Blau, Dihan,

        Segalov,, 24/04/06 06:44

        attempted to kill Begin, and more. You will be the the judge , jury and executioner for those you allege. it is the cat watching over the milk. First wash the blood off your hands.

        הגב לתגובה זו

      • יותר טוב תבדוק אם לא שכחת תינוק באוטו (ל''ת)

        חם היום, 24/04/06 09:01

        הגב לתגובה זו

        • ואתה תפסיק לשלוח למועדוני הזבל.. (ל''ת)

          נדקר, 24/04/06 11:01

          הגב לתגובה זו

  • 51.

    רבנים עובדי אלילים.

    לא תרצח !, 23/04/06 20:00

    הרבנים מתעלמים מעובדות. מה שחשוב הוא שמדובר באברך ממשפחה מיוחסת! בושה לעדה החרדית העלובה שאלו הם רבניה. הם לא יהודים אלא עובדי אלילים מהסוג הנחות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מענין איך היו מתנהגים בגולה

    יהודי, 23/04/06 19:30

    שמה לא היו מעיזים להפגין
    רק פה יש להם חוצפה להשתולל
    ולגבי ההשואות בין העו''ד לרצח התינוק.
    בעוד שבמקרה אחד מדובר בתאונת דרכים
    במקרה החרדי מדובר ברצח שהנאשם הודה בו.
    חרדים שלי אל תשכחו את סדום, כי בסוף גם לאלוהים ימאס ממכם

    הגב לתגובה זו

    • ואתה נותן מוסר?????

      ספיר מעיין, 23/04/06 20:08

      יום יום יש אצלכם רצח ודקירות ..
      רצח נשים התאבדויות אונס קבוצתי
      סכינים במועדוני הזבל ובבתיה''ס
      חינוך קורס ורקוב ...

      סתום את הפה והבט במראה....

      הגב לתגובה זו

      • If the chilonim are so good, why is it so bad? why the prisons full (ל''ת)

        of you guys, 24/04/06 06:47

        הגב לתגובה זו

      • ואת הבעיות שלכם במגזר פתרתם?

        יוסי ודנה, 24/04/06 12:03

        את בעיית האלימות במשפחה פתרתם?
        את בעיית הרבנים שעושים מעשים מגונים בילדים קטנים בבתי מדרש פתרתם?
        את בעיית תלמידי הישיבות שעושים מעשי סדום (שלא לומר יותר מזה...) אחד בשני גלל עודף הורמונים פתרתם?
        את בעיית הגזענות בחברה שלכם פתרתם (נראה אתכם מקבלים תלמיד אתיופי דתי לישיבה אשכנזית יוקרתית)?
        את בעיית הגניבות והמעילות פתרתם?
        את בעיית חברי הכנסת החרדים שמורשעים בפלילים פתרתם?
        את בעיית הרבנים הראשיים שמורשעים בפלילים פתרתם?
        בקיצור אל תטיפו לחילונים מוסר

        הגב לתגובה זו

        • סתם האשמות ללא עובדות (ל''ת)

          0 למול רצח אחד, 24/04/06 14:36

          הגב לתגובה זו

    • אתה צודק !!

      ראט דרק, 23/04/06 20:11

      לדעתי החרדים חייבים לבוא למחנכים שלכם וללמוד ולהתייעץ איך מחנכים נוער ''ערכי מוצלח'' עם סכינים ומועדוני זבל ואונס בשרותי הפאב אונס קבוצתי ומכות למורים ורצח נשים

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק

        אנטי דרקעס, 23/04/06 22:38

        וגם מדענים דגולים, זוכי פרסי נובל,
        רופאים שנעוזרים לכל האוכלוסיה רופאים וצוותי הצלה שמגיעים כל מקום בארץ ובחו''ל.
        וגם מתמטקאים פיזיקאים אנשי הנדסה מחשבים ביולוגיה כימיה ועוד אשר מגלים דברים חדשים ומקובלים בכל העולם.
        וגם סופרים בעלי דעה, פילוסופים ואנשי רוח.
        אנשי אומנות המוערכים ע''י כל בעל ידע.
        מחנכים אשר עובדים ימים ולילות עם הטף, הילידם והנוער.
        משפטנים המגינים על החוק ומייצגים את כל שכבות האוכלוסיה (גם דתיים)
        וגם אניש כוחות הבטחון אשר עובדים ימים ולילות כדי שאנחנו נוכל לחיות בבטחון.
        החינוך החילוני מצליח בסכומו של דבר. נכון יש עשבים שוטים (כמו גם אצל החרדים) אבל בציבור החילוני אנחנו לא מתביישים לדבר על הבעיות שלנו, אנחנו לא מסתירים אותם, ואין לנו עיניין להוכיח שדרכנו היא טובה(המעשים מדברים).

        הגב לתגובה זו

        • די ביסט אשטיק גורניש

          קופרשטוק סאטמר, 23/04/06 23:42

          עלה אלינו לאמריקה אומלל שכמוך וראה שם מה זה מדענים ..והרבה חרדים ביניהם..
          רק אצלכם שם בישראל חיים משנור של מגביות ובונדס..
          ודיכוי חרדים...

          הגב לתגובה זו

  • 49.

    האבא המפגר

    משה, 23/04/06 19:22

    מגיע לאבא שרצח את בנו בדם קר עונש מוות וחבל שאין עונש כזה במדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ילד חרדי אחד פחות!!!

    שבתאי צבי, 23/04/06 18:03

    מה אתם מתעצבנים ילד חרדי אחד פחות זה הרי מה שאתם מצפים שיקרה לכולם כשנתניהו קיצץ בקצבאות הייתם בעד רציתם שלא יביאו ילדים שהחרדים יזרקו לים אז אולי עכשיו מגיע לאב הזה פרס ולא עונש

    הגב לתגובה זו

    • כולם לים מקטן ועד גדול

      ילד חרדי, 23/04/06 18:31

      נכון מאד, כל החילונים אומרים שאת החרדים צריך להורג כשהם קטנים, להרעיב אותם וכו', אז למה כולם נזעקו על דמו של ילד חרדי קטן???

      הגב לתגובה זו

    • דמגוג חרדי עלוב (ל''ת)

      נורמלי, 23/04/06 18:38

      הגב לתגובה זו

    • משוואה דמגוגית ומרושעת

      אייל, 24/04/06 01:57

      אתה באמת חושב שקיימת משוואה בין לא להביא ילדים לעולם לבין לרצוח ילדים?

      אני מאוד אשמח אם החרדים ילמדו מהחילונים על כלכלת בית נכונה ויתנו את המירב ל- 2-3 ילדים במקום לתת ל-12 ילדים לחיות באשפתות. אבל לטעון שהרצון הזה מצדיק מבחינתי רצח של ילד חרדי הוא טיעון דמגוגי מרושע ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • כן כן ראינו

        ירמיה, 24/04/06 13:33

        איך שמביאים 2-3 ילדים והופכים אותם לאומללים בעלי אמצעים

        הגב לתגובה זו

    • דמגוג עלוב, תממן את הצאצאים שלך !!!

      עופר, 24/04/06 14:46

      מה כבר מבקשים ממך ????????????????????????????????????

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    עד לא מזמן לא הסכמתי עם דרכם אבל כיבדתי אותה.לא עוד הם עובדי אלילים

    אתם לגהינום, 23/04/06 17:19

    מה הם חושבים לעעצמם שאם הם הולכים לבית כנסת אז הם צדיקים?
    כת של פאנאטים שבמקום לצודד בחוק ולהעניש את הבן בליעל הם רוצים לשחרר אותו
    מזל שיש מי שרואה מלמעלה ויבוא יום וכל המגעילים האלה ישלמו
    סוגדים לרב ולא מכבדים את חוקיי התורה

    הגב לתגובה זו

    • רגע רגע. מה אתה מתלהם? אולי יש אמת בדבריהם? (ל''ת)

      ראית הוכחות?, 23/04/06 18:58

      הגב לתגובה זו

      • מי נשך את הפעוט?למה האב הודה?זה מספיק לא

        מאמין לרופאים, 23/04/06 19:35

        וגם אם הם צודקים יש דרך דמוקרטית לברר את העניינים
        אבל כמו ששמתי לב הם בטוחים שמה שהרב אומר קדוש הוא וזה לא ככה יותר אנחנו חיים במדינת חוק לטוב ולרע

        הגב לתגובה זו

        • ''מדינת חוק ''עם קריסה טוטאלית

          חייימוביץ, 23/04/06 20:54

          יש חוק שאסור סכינים בבתיה''ס
          זה עוזר?.
          אסור לרצוח ..ויש כאן רצח יום יום

          הגב לתגובה זו

          • מה הקשר???? (ל''ת)

            טמבלוביץ, 23/04/06 21:21

            הגב לתגובה זו

    • הוא טרם הואשם במשפט חילוני וגם לא בבית הדין.

      רוני, 23/04/06 19:29

      מי הסמיך אותך כבר לפסוק שהוא אשם ולהתלהם נגד הרבנים?

      הגב לתגובה זו

      • רוני כנס!!

        אני, 23/04/06 21:25

        אם הוא עשה את זה או לא תחליט המשטרה ובטח ובטח שלא כמה רבנים שחיים לפניי חוקים של לפני 1000 שנה..
        ועכשיו תסביר לי איך יכולים אותם רבנים לפסוק שהוא לא אשם ??מי נשך את התינוק?איך פעוט בן יומו מטיח את ראשו בקיר?לבד?
        הרבנים חושבים שמי שהולך לבית כנסת צדיק הוא..ויש להם טעות
        הם מעדיפים לשמור על הכביסה השחורה אלהם בכת אבל זה לא עובד שאתה חי במדינת חוק
        מה ההבדל הינם לבין האייטולות מאיראן בנושא הזה???

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    אנחנו מתנגדים לבתי משפט ולמדינת ישראל.יחי אחמדינג'אד

    חמאסניק חרדי, 23/04/06 16:59

    אנחנו כמו החמאס,החומיינים והצ'צ'נים רוצים להקים מדינת שריעה=הלכה יהודית בנוסח האיסלמי,אנחנו דרך האנרכיה רוצים למוטט את מדינת ישראל וולס הוא רק תירוץ עבורנו.

    הגב לתגובה זו

    • החרדים מעולם לא חסו על רוצחים מתועבים.הצגת הדברים בדרכך זו עלילת דם (ל''ת)

      אולי הם צודקים?, 23/04/06 18:59

      הגב לתגובה זו

      • החרדים מעולם לא חסו על רוצחים???

        יהודי, 23/04/06 19:18

        הרי אתם מתפארים נון סטופ שאין רוצחים בקרבכם, אז על איזה רוצחים לא חסתם? החילונים ממילא לא צריכים טובות מכם?

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא רוקד ולס! (ל''ת)

    אור כחלון, 23/04/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כרוניקת כזב של עלילת דם

    א.ה., 23/04/06 15:44

    מר ולס אשם באחת משתיים: הריגת תינוק מתוך רשלנות פושעת או רצח בכוונה תחילה. גם אם נניח כפי שעושים חסידי ולס שלא רצח אלא רק הרג ברשלנות, עדיין גם הם מודים שהוא אחראי למות התינוק. לו גם הוא איש ''עדין'' ו''מבולבל'' וללא כוונת זדון, מעשיו גרמו למוות. על כך ודאי ראוי לשבת בכלא - בינתיים אפשר יהיה לברר אם רק רשלנות הייתה או גרוע מזה. ואשר לכל הנזעקים לדרוש שחרורו - הם מחייבים עצמם בדין הדבקים ב''הרצחת וגם ירשת''.

    הגב לתגובה זו

    • את/ה לא קורא/ת את העובדות שהבאתי

      שמואל קופר, 23/04/06 17:10

      התינוק נשמט לו מן היד. זה יכול לקרות וזה קורה לעתים למרבה הצער. קורה גם לעתים שאב דורס את בנו שמשחק מאחורי הרכב. קוראים אסונות, לצערנו.

      אם ישראל ולס אכן התרשל בצורה שמחייבת הגשת כתב אישום, שיעשו זאת, לאחר חקירת המקרה.

      כאן אבל מדובר בחריצת דין ע''י התקשורת של אב אומלל שאירעה לו טרגדיה, תוך הצגתו כ''מתעלל בתינוקו מאז נולד'' ואשר לא שקט עד ש''ריסק את ראשו בקיר כאשר הפריע לו לישון''. בהוספת נופך של ''אלימות כלפי אשתו''. דברים שהעדויות והממצאים מפריכים לחלוטין.

      זאת תוך ניצול המקרה להשתלות פרועה וחסרת רסן נגד כל ציבור היהודים החרדים לדבר ה'. במיטב המסורת האנטישמית של עלילות דם נגדה יהודים במהלך ההיסטוריה.

      הגב לתגובה זו

      • קוראים אסונות, לצערנו.

        א.ה., 23/04/06 18:53

        מר קופר, אין צורך לעיין ב''עובדות'' שאתה מביא. הן שוות בדיוק כפי שה''עובדות'' שהעיתון מביא שוות מבחינתך. כל אחד יכול עתה לטעון לטעות או להטעות. העניין עוד יתברר בבית המשפט, ואז נדע במידת האפשר מהן ''עובדות'' ומהן עובדות. בינתיים, לכל הפחות, גם אתה מודה (אני מצטט): ''התינוק נשמט לו מן היד. זה יכול לקרות וזה קורה לעתים למרבה הצער. קורה גם לעתים שאב דורס את בנו שמשחק מאחורי הרכב. קוראים אסונות, לצערנו''.
        אמנם, ודאי היית בחדר עם מר ולס בעת שקרה המקרה שהרי אתה ''יודע'' בודאות מה היה, אך אני מסתפק באמת הזו - בניגוד אליך איני חושב ש ''זה קורה'' אשר מסתיים במוות הוא מה בכך, ואני איני מתייסר על כך שולס האחראי למותו התינוק, יישאר בבית האסורים.
        ואשר להאשמות ב''עלילת דם'' וכדומה, יש ודאי כאלה הלוקים בנטייה כזו בתקשורת ובין המגיבים, אך נדמה לי כי גם בקרב חסידי ולס נשמעות אמירות זוועתיות. אלה גם אלה מגונים ואין לי כל חלק עימהם, אך אסור שיסיטו המבט מלראות מהו טוב ורע בעניין לכשעצמו. כל שרואה עצמו שומר דבר ה' ירחק ממין שמצדיק שפיכות דמים ב''קוראים אסונות'' וגו'.

        הגב לתגובה זו

        • אולי בכלא יעשו לו ילד חדש..... (ל''ת)

          מתבונן מאחור, 23/04/06 21:17

          הגב לתגובה זו

  • 43.

    למרבה הצער שמו אינו עו''ד קלגסבלד

    א. הרשקוביץ, 23/04/06 15:42

    עו''ד קלגסבלד - נסע כמו מטורף וגילח מכונית כאילו היא בלתי נראית, ושלח אם ובנה לשמיים. חקירתו התבצעה בסלון ביתו המפואר בהרצליה פיתוח ע''י חוקרים מיוחדים שנשלחו בדחילו ורחימו לנאשם המיוחס. מיותר לציין שלא חלות עליו שום מגבלות לאחר החקירה, ועוד יותר מיותר לציין מה יהיו תוצאות המשפט (אם בכלל יתקיים). כל זאת, למרות שמדובר לכאורה בגרימת מוות ברשלנות חמורה (האישום החמור ביותר שבו יואשם האב ולס, כנראה).

    האב (לא ''רב'') ישראל ולס - לכל היותר הטיח בשוגג את ראש בנו בקיר, קשה להאמין ועוד יותר קשה יהיה להוכיח משפטית שעשה זאת בכוונה לגרום נזק או להרוג. אבל הוא לא מהרצליה פיתוח ולא מקושר לכל מיני מושחתים בצמרת ולכן יושב ללא הגבלה במעצר ומחתימים אותו על כל מיני טפסים שאין לו מושג בהם מבלי שראה לפני כן עו''ד או שמע שקיימת אפשרות כזו בכלל בעולם המתוקן. לרוע מזלו הוא גם משתייך לקהילה החרדית וזו הזדמנות מושלמת לתקשורת להשתלח לא רק בו אלא בקולקטיב שלם ולחרוץ את דינו מבלי שהתקיים שום דיון מקצועי בנושא.

    לאור זאת מן הראוי שיתגייסו בציבור שלו למענו גם אם הם עצמם אינם יודעים בבירור מה באמת קרה. אל מול מערכת שלטונית ומשפטית פושעת ואפלייתית יש להתארגן בכל העוצמה כי זו הדרך של האזרח הקטן להתגונן מפני חוסר הצדק.

    הגב לתגובה זו

    • ''לכל היותר הטיח את ראש בנו הפעוט אל הקיר''

      נדהמת, 23/04/06 16:51

      התעלל בנשמה קטנה חסרת ישע.
      אי אפשר להגדיר אחרת...התעלל והרג.

      הגב לתגובה זו

    • '' לכל היותר הטיח בשוגג את ראש בנו בקיר''?

      dude, 23/04/06 17:00

      אתה מודע לאיך שזה נשמע?
      אני מסכים איתך לגבי העו''ד, אבל
      ''לכל היותר הטיח בשוגג את ראש בנו בקיר'' ?

      הגב לתגובה זו

    • למרבה הצער אתה צודק!

      חשוך ימי בינימי, 23/04/06 18:01

      הוא גם לא נכדו של שמעון פרס שגנב אופנוע ונהג בו כנראה תחת השפעת סמים. גם לא קוראים לו ליהי גלוזמן (השתתפה ברצח אסף שטיירמן ויצאה ללא עונש. אז מה אם היא אחיינית של נורית גלרון? מה הקשר?), גם לא קוראים לו (______, מלא את החסר כי שכחתי...) שדהר כמו מטורף ברח' פרויד בחיפה והרג זוג שבאו מחתונה והשאירו ארבעה יתומים, יצא בכמה חודשי מאסר), וגם לא קוראים לו... בקיצור, מה יש לומר - אתה צודק!

      ובכלל, אם בכף אחת של המאזניים נמצאת משטרת הניסו שחמים, השקרנים והסדיסטים מעמונה, מעלילי עלילות הדם על ''מסוכנותן לציבור'' של ילדות בנות 12 שבסה''כ הפגינו נגד פשע העקירה של שרון והספינאים של המשטרה ופרקליטות השטן, ובכף השנייה נמצאים למשל מלאך כמו הרב קנייבסקי (שלרוב הגולשים אין אפילו הכלים הרוחניים להבין את גדולתו של מי שרק הגיע לקרסוליו), ברור לי שאמוני נתון לו ולחבריו, ולא למשטרת הפושעים ופרקליטות השטן.

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאד.

      צבי, 23/04/06 18:21

      גם אם נגיד שעשה כל מה שעשה . נגיד. זה לא יאומן איך משתלחים בציבור הדתי בצימאון לדם

      הגב לתגובה זו

    • נכון, נכון, נכון!!! זה נראה לפחות כמו עלילת דם (ל''ת)

      תמרה, 23/04/06 19:00

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    עונש מוות לרוצחים (ל''ת)

    עוז, 23/04/06 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ל26 צדקת שיקרו עלי והטעו אותי !!!!!! (ל''ת)

    26 אתה צודק, 23/04/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל האנטישמים צצים

    אסף, 23/04/06 14:59

    אולי הוא לא רצח?!
    אומרים שרוצחה של חנית קיקוס יושב
    13 שנה בכלא בגלל קונספירציה של המשטרה
    לא נראה לי שאנשי העדה החרדית יחפו על רצח תינוק-זאת למרות שהם חרדים הם גם בני אדם
    כל אלו שהגיבו לפני שכחו זאת
    אנטישמיות כזאת הייתה גם בארופה בתקופת השואה
    בכל מקרה רוצח לאחר שהוכחה אשמתו חייב להענש בכל חומר בדין

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מצאועל גופת התינוק סימני נשיכה!! זה גם מנפילה? (ל''ת)

    שאלה, 23/04/06 14:52

    הגב לתגובה זו

    • Ever saw one child biting another?

      why R U in such, 24/04/06 06:52

      let's see what happens with testimony. That is why you call yourself medinat chok.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    4 אתה שתוי??

    מנחם, 23/04/06 14:52

    הוא כבר הודה ושיחזר

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה אתם מתפלאים?

    כל נדרי, 23/04/06 14:51

    בנאדם בן 19, כבר יש לו ילד

    בנאדם בן 19 הורג את תינוקו בן 3 החודשים (ומודה בכך!)

    כל השכונה מזדעקת כשבנאדם בן 19 שהרג את בנו נכלא ותובעת לשחררו

    ואתם מתפלאים שבנאדם בן 19 כבר ''רב''?



    מה מוזר כאן?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בחייכם..הרי הוא הודה ושיחזר!!!!

    יוסי, 23/04/06 14:49

    בחייכם..הרי הוא הודה ושיחזר!!!!
    למה להעליב את מערכת המשפט?
    שהנקניק יילך לאן שמגיע לו.
    מרביץ לתינוק!! איזה עלוב נפש.
    ומי שתומך בו...אלוהים איזה עולם?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כתוב בתורה לא תרצח לא ??

    יגאל, 23/04/06 14:46

    או שזו התורה של החילונים בלבד ?

    הגב לתגובה זו

    • יש לי חדשות בשבילך...

      חרד מהבאות, 24/04/06 01:36

      בתורה גם כתוב:
      זכור את יום השבת לקדשו, צדק צדק תרדוף, לא תקום, את אחיך לא תשיך, על פי שניים עדים יקום דבר, שום תשים עליך מלך, ואהבת לרעך כמוך, לפני עוור לא תתן מכשול, והגית בו יומם וליל. יש לך בכלל מושג מה כתבתי לעיל?!?!? או שאתה בקיא בהארי פוטר יותר מאשר בתורה... על זה אומרים אצלינו בדרך הצחות ''למחצה לשליש ולרביע לא שמענו'' וגם את זה אני בטוח שלא הבנת!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הוא בן 19, לא רב.. (ל''ת)

    קטנוניות שכזו.., 23/04/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אוי ועי

    דוד שמידל, 23/04/06 14:25

    נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן.
    אם ידו של האבא בדבר, אני מאחל לו שנים ארוכות בתא ללא אוורור, עם רפי ''התוקע'' אבוגזיר.

    הגב לתגובה זו

    • ואם לא?

      א, 23/04/06 15:19

      ממתי אנחנו מאמינים למשטרה?

      הגב לתגובה זו

    • הרב דוד שמידל לא גר במאה שערים (ל''ת)

      תדע, 23/04/06 22:33

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אין בעיה, בבחירות הבאות שינוי תחזור....

    איש, 23/04/06 14:22

    ככה זה אצל הישראלים, בחירות ראשונות בוחרים, בחירות אח''כ שוכחים, בחירות אח''כ נזכרים שוב...

    אז לשינוי/ח''ץ/כל מפלגה חילונית אמיתית תהיה קדנציה ON קדנציה OFF.

    נחיה עם זה.

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת אנטישמי...מגעיל

      צבוע, 23/04/06 15:14

      אצלכם יום יום רצח ודקירות!!
      אתה פותח פה??????

      הגב לתגובה זו

      • תגיד דגנראט אתה יודע מה זה אנטישמי?

        קישמיר אין טוחס, 23/04/06 16:45

        אנטי - נגד, שמי הוא כינוי כוללני לבאי המוצא השמי, קרי בין השאר יהודים (אולם לא רק!). עכשיו תסביר לי את הפרדוקס כיצד יהודי יכול להיות אנטי יהודי? אין לכן ולא תהייה לכם לעולם זכות יחידים על היהדות, היהדות החילונית משגשגת במאה העשרים ואחת, בעוד אתם הולכים ונעלמים. אנטישמי, לא נראה לי, אנטי חרדי, ובכן אתם מביעים זאת על עצמכם, הכפייה, ההשנאה, המסיונריות, אי קבלה ומאידך קבלה לסרוגין של חוקי והטבות המדינה בהתאם לצרכים ולרצונות, אי שרות בצבא, שוביניזם מטורף ועוד. חמוד שלי, אנטישמי לא בבית ספרנו.

        הגב לתגובה זו

        • תתפלא. יש הרבה אנטי יהודים.קוראים לזה אוטו-אנטישמיות (ל''ת)

          רואים את זה כל, 23/04/06 19:02

          הגב לתגובה זו

          • בשלטון סטאלין ישבו יהודים אנטישמים..

            טרוצקי, 23/04/06 21:36

            והיהודים היו הגרועים והאכזריים ביותר

            ולא רק טרוצקי היהודי

            הגב לתגובה זו

        • רדיפת יהדות היא אנטישמיות!! (ל''ת)

          אבן-שושן, 23/04/06 21:34

          הגב לתגובה זו

      • ומה אצלכם?אונס קטינים במקווה וגזענות (ל''ת)

        איש, 23/04/06 17:21

        הגב לתגובה זו

        • ממש עניין של יום ביומו.. אתה אנטישמי מסוכן. (ל''ת)

          אחת, 23/04/06 19:02

          הגב לתגובה זו

        • סמוך על הדוסים שהיו סוגרים את המקוואות (ל''ת)

          שנאה ללא עובדות, 23/04/06 20:06

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    כרוניקה של עלילת דם (3)

    שמואל קופר, 23/04/06 14:19

    (...המשך)

    לא ברור מי הזמין את המשטרה. ד''ר עידו יציב, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ ילדים בהדסה עין-כרם שטיפל בתינוק, טוען שלא הרופאים המטפלים עשו זאת, אלא מד''א. כ''כ אמר כי: ''לפי עדויות בני המשפחה ניתן היה לצפות לחבלה קלה ביותר אבל כבר מהבדיקה הראשונה הממצאים התאימו לחבלה בינונית עד קשה. מהר מאוד הבנו שיש פער בין הרושם שלנו לבין עמדת המשפחה''. זהו?! ע''ס זה מאשימים אדם ברצח תינוקו לאחר שהתעלל בו מאז נולד?!

    מסקנת הדברים היא חד משמעית. אם התינוק ואמה מעידות שמדובר בעלילה שפלה נגד אברך עדין נפש, שבנו נשמט מידו, ספג חבטה קשה ואיבד את נשימתו, והזמין מיד אמבולנס. חות דעת רפואית מזימה את ההאשמה שמדובר בתינוק שעבר התעללות. כל מכרי האב מעידים שמדובר בבן תורה, אדם טוב ועדין. כל חטאו הנו שהוא תמים, ומרוב רגשות אשמה חשב שעליו לכפר על מה שאירע לבנו ע''י ישיבה בבית הסוהר. דבר שנוצל ע''י חוקרי המשטרה לגבות ממנו הודאה שקרית ואח''כ התנהל מסע שיסוי אנטישמי חריף נגד כל הציבור החרדי כאשר מציגים את ה''אב המתעלל כמייצג את מה שקורה באמת בתוככי החברה החרדית'', זאת תוך שימוש באלמנטים אנטישמיים מובהקים שנלקחו מאומות העולם של ייחוס התנהגות אפלה ופושעת ליהודים.

    הגב לתגובה זו

    • על התינוק סימני נשיכה... מה זה? משהו דתי? (ל''ת)

      רר, 23/04/06 15:00

      הגב לתגובה זו

      • לא קראת את העובדות שהבאתי - לא היו סימני נשיכה (ל''ת)

        שמואל קופר, 23/04/06 17:01

        הגב לתגובה זו

        • And if it where, how would you know, that it wasn't another child (ל''ת)

          U Antisemite, 24/04/06 07:05

          הגב לתגובה זו

    • קחו עורך דין טוב והתמודדו כמקובל במדינה

      ב.ק., 23/04/06 15:04

      הרבה אנשים במדינה נחקרו ונעצרו ואחר כך שוחררו. עורך הדין ישכנע את המשטרה, את הפרקליטות ואת בית המשפט אם יהיה צורך, שהאיש חף מפשע (ואולי לא). הטיפול הציבורי בפרשה של החרדים פשוט פוגע בעצור ומאריך את סיבלו.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה לב.ק.

        שמואל קופר, 23/04/06 17:00

        יש צדק בדבריך. הצרה היא שהמשטרה בסיוע התקשורת חרצו כבר את דינו. ידוע שמרבית השופטים מושפעים בפסקי וגזרי דינם מן התקשורת. מאחר והתקשורת מעוותת ומסלפת את פרטי המקרה כבר מן ההתחלה ומונעת את סיפור הדברים כהוויתם, לא נותר לאנשים אלא לצאת לרחובות. צריך לציין בהקשר זה שהדבר לא נעשה בהוראת רבני ה''עדה החרדית'' אלא אלו הן יוזמות של בודדים, והא ראיה, מיעוט המשתתפים בהפגנות האלו. אם מנהיגי הציבור היו קוראים לצאת להפגין היו מפגינים רבבות.

        בכל אופן, ההרגשה שלי שהפעם אכן תתברר האמת גם במערכת המשפטית (והלוואי ולא אתבדה). כי המשטרה והתקשורת עלו הפעם על עץ גבוה מדי. העלילה שנרקמה יותר מדי אבסורדית.

        הגב לתגובה זו

    • כרוניקה של שטויות, המצאות, ודברי שקר.

      קישמיר אין טוחס, 23/04/06 15:14

      הנה לך כמה עובדות שלא ציינת במכתבך הנוגע ללב:

      על התינוק נמצאו סימני נשיכה, ובבקשה אל תספר לי שזה משחק, שנית מספר חבלות נמצאו על ראשו של התינוק ולא רק אחת, לפי סיפורף האב הניף את בנו, הוא נשמט מידיו, ואז כנראה שבחר האב להניף את בנו ולהשמיטוו עוד מספר פעמים.

      אריה דרעי, זכאי, כי הרב קבע כך, לא יעזור בית דין, חוקה, משפט, מוסר, דרך ארץ, בג''צ, דמוקרטיה, הוכחות, משטרה, עדויות, מסמכים, ועוד. הרי אם הרב קבע וידוע שיש לו דיבור ישיר עם הקפריזיונר שיצר אותנו לפני 5000 שנה, אז הרב בטח צודק. מאיפה לנו ולמערכת המשפט המטופשת שלנו יש את הזכות לבוא ולערער על קביעת הרב. יקירי לך לבקר בבית סוהר בשבוע הקרוב, תגלה למניגנת לבך ש 90% מהאסירים טוענים בתוקף שהם חפים מפשע, הם בכלל לא עשו שום דבר, התינוק נשמט מידיהם ופגע בקיר, ובארון, ובמיטה, וברצפה כמה וכמה פעמים אבל זה הכל בטעות והכל עלילות דם. בוא תתגיס גם למענם כפי שאתה מתגייס לפראזיט החברתי הקטן והפישר הזה, שטוב היה לו לא הייתם מחתנים אותו בגיל 19, אלה נותנים לו להתבגר קצת לפני שהוא משריץ 20 ילדים על חשבון משלם המיסים. במחשבה שנייה אולי עדיף שיתחילו בגיל צעיר, ככה הם בעצמם נפתרים ''בטעות'' מכמה במיוחד כשהם נולדים עם פגם גנטי, שהרי ידוע כמה אתם אוהבים ילדים לא מושלמים.

      הגב לתגובה זו

    • דבר נוסף, מוטב לך ותזהר לפני שאתה מאשים באנטישמיות

      קישמיר אין טוחס, 23/04/06 15:17

      שכן גובל הדבר בכריתת הענף שעליו אתה יושב. מי שמך להחליט כי אתה הוא זה היהודי בעוד המאשים אדם מקרב מקורביך איננו יהודי, וכי הוא רודף אחריך ממניעים גזעניים. חוצפן!

      הגב לתגובה זו

      • אנטישמיות בעליל

        שמואל קופר, 23/04/06 16:43

        התופעה של שנאה עצמית יהודית, שהתפתחה באירופה ידועה היטב. כאן בארץ ישראל ב''מדינת ישראל'' היא התפתחה לשיאים חדשים. מחול השדים של עלילת הדם נגד ישראל ולס, בן תורה שאירעה לו טרגדיה נוראה, תוך ניצולה להצגתו כ''מפלצת שהתעלל בבנו היחיד מאז נולד עד שריסק את ראשו בקיר'', והפיכתה למסע תעמולה מחריד נגד כלל ציבור יראי ה' - היא המחשה נוראה נוספת של תופעה זאת.

        הגב לתגובה זו

    • ומי נשך אותו ?הרצפה עליה נפל?תתעוררו !!לא כל מה הרבי אומר נכון הוא (ל''ת)

      אתה אפס, 23/04/06 17:22

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק רק מה שכותב העיתונאי הוא קודש קודשים (ל''ת)

        גם חילוני, 24/04/06 01:38

        הגב לתגובה זו

    • מעניין באמת איך אתה יודע מה בדיוק קרה

      אייל, 24/04/06 01:47

      ''האבא שיחק עם ילדו בבית כמו שכל אב משחק עם ילדו, הרימו אל על וכו' והתינוק נפל ולא הגיב, מיד הזעיק האב עזרה. כאשר הגיעה העזרה הרפואית הוא ברח לחדר אחר כי לא היה מסוגל נפשית להתבונן''.

      איך אתה יודע? היית שם? ראית את המעשה? מאיפה הביטחון שכך היו פני הדברים? הבעיה הגדולה ביותר שלכם החרדים (ואני מכליל כי זה פשוט נכון מעצם ההגדרה של חרדי) היא שכל דבר שרב כזה או אחר יגיד אתם תאמינו בלי לבדוק ובלי לפקפק. את הפיקפוק אתם שומרים לחילונים, למשטרה ולבתי המשפט שבהם אתם כמובן לא מאמינים.
      אני מסכים שתרחיש כמו שהעלית הוא הגיוני ואפשרי, וכמובן שצריך לבדוק. הנושא בהחלט יבדק בבית המשפט, אבל ההפגנות הקוראות לשחררו לפני שהחקירה הסתיימה ובמיוחד אלו שקוראים לשחרר אותו בכח הן כתם שחור ביותר על החברה החרדית בכלל (ואני לא רואה רבנים שממהרים להתנער מההפגנות של ה''מיעוט'' שמשתתף בהם). כל אדם הוא בחזקת חף מפשע עד שהוכחה אשמתו, אבל לזרועות החוק של המדינה הזכות לכלוא כל אדם עד שהחקירה בנוגע לחפותו תסתיים.
      טענתך שמתנהל מסע שיסוי אנטישמי נגד הציבור החרדי לא מפתיעה בהתחשב בכך שאתם תמיד טוענים שמתנהל מסע שיסוי אנטישמי נגדכם, בעוד שהעיתונות החרדית (ובעיקר יתד נאמן) משתמשת רבות בביטויים אנטישמיים כנגד החילונים.

      כל הסיפור הזה קשור לעובדה שאין לכם כבוד למדינה, לחוקיה ולזרועותיה ואתם מנסים לקחת את החוק בידיים, פשוטו כמשמעו.

      לסיום רק אוסיף שגם אם נניח שכל מה שאמרת הוא נכון ב-100%, עדיין אין שום סיבה לשחררו והוא בהחלט יכול למצוא עצמו בכלא על הריגה ברשלנות.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כרוניקה של עלילת דם (2)

    שמואל קופר, 23/04/06 14:18

    (...המשך)

    גאב''ד העדה החרדית בירושלים,הרב טוביה וייס - הידוע בשיקול דעתו, במהימנותו ובגדלותו בתורה - פרסם מכתב חריף בו הוא מתבטא בחומרה רבה על ''עלילת הדם'', כלשון המכתב, שנרקמה נגד האב.

    כל מי שמכיר את פרטי המקרה יודע אפוא שמדוברב עלילה שקרית. גירסת המשטרה רצופה סתירות. תחילה פרסמו מצג שווא לפיו האב התעלל בצורה סדרתית בתינוק, כולל סיפורים על ''נשיכות ושריטות''. בסתירה לסיפור עלילה זה, לא נמצאו סימני אלימות על גוף התינוק. הרב יצחק חשין, יו''ר ארגון ''לב יהודית'', הודיע שהאשמת האב בהתעללות היא שקר מוחלט ורצח אופי לאדם נקי כפיים. הוא ביקש מפרופ' שלומי קונסטנטיני, מנהל המחלקה לנוירוכירורגית ילדים במרכז הרפואי ת''א - שנחשב לרופא מספר 1 בתחומו בארץ (נוירוכירורגיה ילדים) - לבדוק את התינוק. ממצאי בדיקתו מפריכים את האשמות המשטרה שהוא עבר התעללות, לא רק ממושכת, כדברי העלילה, אלא גם חד פעמית. בחוות דעתו לאחר בדיקת התינוק נכתב: ''בנושא לאפשרות של התעללות בילד...בעת הסתכלותי על הילד...הגוף לא נראה עם סימני התעללות כרוניים או אקוטיים''. גם פרופ' היס מן המכון לרפואה משפטית קבע לאחר בדיקה חיצונית שאין סימני התעללות על התינוק.
    המשטרה ירדה אפוא מסיפור ה''התעללות'' ועברה להאשמה של גרימת מוות ברשלנות.

    בראיון שנתנו לישראל אייכלר ב''רדיו קול חי'', דברו גם אם התינוק וגם אמה על מיוחדותו של האברך, שהוא חביבם של ילדים רבים בסביבתו. הן האשימו את הרופאים בהתנהגות רשלנית בטיפול בתינוק. כאשר מלבד הסי. טי. שעשו לו בערב הגיעו לבית החולים. לא נעשה לו סיטי נוסף עד 8 בבוקר. ואילו היו מטפלים בו, היו מגלים את הדימום התוך מוחי מוקדם יותר, והיו מצילים כנראה את חייו. ליבא וינשטוק, סבתו של התינוק מצד האם, אמרה: ''אנו בטוחים כי הוא חף מפשע''.

    המשטרה לא דרשה נתיחת הגופה. זאת למרות שממצאי נתיחה כזאת קריטיים לבסס האשמה מן הסוג שהועלתה ולכן וודאי שבית משפט היה נעתר לבקשת כזאת. לאור העובדות, ברור למה. המשטרה לא רוצה ממצאים שיפריכו את ההודאה המפוברקת שגבתה באמצעים פסולים.

    עוד נטען ע''י רוקמי העלילה כי לתינוק היה מום בצווארו. בכך ''מסבירים'' את העובדה שהאם יצאה להגנת בעלה, מתוך רצון של שניהם להיפטר מן הילד, כדי שקיומו לא ''יזיק לשידוכים של שאר בני המשפחה''. בלי להתייחס לעצם הטיעון האווילי הזה, האמת היא שלתינוק לא היה שום מום בצווארו. הוא בס''ה סבל משרירי צוואר רפויים, תופעה שכיחה אצל תינוקות רבים החולפת עם הזמן. האם וקרובי המשפחה מעידים שהתינוק היה יפה ומושא לתשבחות כל רואיו.

    (המשך...)

    הגב לתגובה זו

    • דם התינוק ירדוף אותך אם אתה טועה (ל''ת)

      גג, 23/04/06 14:59

      הגב לתגובה זו

      • דם יהודי חף מפשע ירדוף אותך אם אתה טועה (ל''ת)

        שמואל קופר, 23/04/06 16:38

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    כרוניקה של עלילת דם (1)

    שמואל קופר, 23/04/06 14:15

    מאחר ונמשך המסע של הצגת דברים מסולפת ומעוותת של הטרגדיה שהביאה למותו של התינוק במאה שערים, לקמן העובדות לאשורן.

    האבא שיחק עם ילדו בבית כמו שכל אב משחק עם ילדו, הרימו אל על וכו' והתינוק נפל ולא הגיב, מיד הזעיק האב עזרה. כאשר הגיעה העזרה הרפואית הוא ברח לחדר אחר כי לא היה מסוגל נפשית להתבונן, אז עלה החשד הראשון. כשהגיעו לבית חולים שאלו הרופא מה קרה. נוסף להיותו המום ומבולבל מן האסון, התחיל לגמגם מרוב בושה כי לא רצה להגיד את האמת שהניף את התינוק והוא נשמט לו מן הידיים. לכן המציא גרסה שהתינוק נפל מהמיטה, אח''כ אמר שהוא התגלגל לקיר, אח''כ שינה שוב גרסה ואמר שהתינוק נפל לו מהידיים כאשר לקח אותו כי בכה.

    הועברה הודעה למשטרה. האב נלקח לחדר חקירות ונחקר שעות ארוכות ע''י חוקרי המשטרה. מדובר באדם עדין נפש, שקט, אינו סובל מבעיות נפשיות, יושב כל היום באוהלה של תורה, בן למשפחה טובה ואצילית, אשתו ג''כ בת למשפחה מפוארת, בביתם שוכן שלום ושלווה. חקרו אותו כאשר הוא יגע, סובל מהלם בעקבות האסון. איימו עליו שישב שנים ארוכות במאסר כי הוא אחראי לכך שתינוקו נפל ונחבל ולכן עדיף שיחתום על מסמך שהוגש לו, תוך הבטחה שאם יחתום ישוב מייד בשלום לביתו והאב התמים חתם על המסמך.

    בסיוע התקשורת שעטה כמוצאת שלל על החרדי ''המתעלל'' שנפל לידיהם התחיל להתרקם סיפור מחריד של ''התעללות, נשיכות'' וכיו''ב, כאשר מוסיפים גם תבלין של ''אלימות כלפי אשתו''.
    אשתו ובני משפחתה הכחישו בתוקף את העלילה כאילו נהג להכותה או להתייחס אליה באלימות. קרובי המשפחה של האישה מעידים שמדובר בבעל טוב, אבא טוב, עדין ביותר, התנהג תמיד בהגינות עם אשתו ומדובר בעלילה. אשתו מדגישה שבעלה התנהג כל העת בסדר גמור אליה ואל הילד. היא אומרת שגם אותה חקרו במשטרה ולאחר חקירות אלו היא מבינה היטב כיצד קרה שבעלה חתם על ההודאה המפוברקת. לדבריה, הכו את בעלה בזמן החקירה במשטרה.

    (המשך...)

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר כאילו שבר אגרטל

      ככ, 23/04/06 14:57

      נפל לו ומת.. יעשה חדש

      הגב לתגובה זו

      • מלים מעטות שמסגירות הרבה

        שמואל קופר, 23/04/06 16:37

        זה מה שקראת במסר שלי: ''כאילו נשבר לו אגרטל''? הייתי חד וברור שמדובר בטרגדיה נוראית שהכניסה את האב האומלל לטראומה קשה ולרגשות אשם חריפים, דבר שנוצל ע''י המשטרה לגבות ממנו הודאה מפוברקת.

        לקרוא בשורות שלי את מה שקראת מראה על יותר מחוסר הבנת הנקרא בסיסי. המילים ''נפל לו.. יעשה חדש'' מסגירות בעליל את הדעה הקדומה שלך נגד יהודים שומרי מצוות הנובעת מן העובדה שהם מגדלים משפחות ברוכות ילדים לתפארת, בניגוד להרבה משפחות חילוניות שבהם גם הילד או השניים הבודדים שלהם נסחפים לתרבות רעה של סמים, אלימות, זלזול בהורים ועוד מרעין בישין.

        הגב לתגובה זו

        • Where were you all guys when they gave makot RETZACH for Yehudei

          AMONA, 24/04/06 07:08

          ers

          הגב לתגובה זו

  • 28.

    הוא חייב להשאר במעצר...אבל גם הפרקליט שהרג אם ובנה,צריך להשאר במעצר (ל''ת)

    Rנב, 23/04/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוא הודה

    דנה, 23/04/06 14:12

    מה הקטע של הדתיים האלה? הבן אדם הודה ברצח בפני החוקרים לאחר שנשבר בחקירתו (ראו כתבות קודמות). יותר מזה? בן אדם מצהיר שהוא אשם וכולם טוענים שהוא חף מפשע... אין לי מה לאמר, הציבור מטומטם!

    הגב לתגובה זו

    • גם עמוס ברנס הודה

      מודה ועוזב, 23/04/06 15:10

      וגם ''רוצח חנית קיקוס ז''ל הודה.
      גם אתה תודה אם יחקרו אותך ''מומחי'' המשטרה

      הגב לתגובה זו

    • למה לבלבל אנשים עם עובדות?

      קישמיר אין טוחס, 23/04/06 15:18

      אז הוא הודה אז מה?
      אז על התינוק נתגלו סימני חבלה קשים ודימום תוך מוחי אז מה?

      הגב לתגובה זו

      • סימנים כאלה יכולים להיות גם כתוצאה מנפילה מגובה. (ל''ת)

        ראיות נסיבתיות, 23/04/06 19:04

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    תקראו את המודעה בתשומת לב ותראו

    יוסי, 23/04/06 14:08

    שאין בה תמיכה בצעיר, וגם לא אמירה ברורה שהוא חף מפשע. יש קריאה לסייע למשפחה בהגנה המשפטית, וזה לגיטימי.

    הגב לתגובה זו

    • הבנת הנקרא???

      תלמיד חרוץ, 23/04/06 15:12

      יש בהחלט קריאה שהוא חף מפשע בפירוש, אז מה הפלפול?

      הגב לתגובה זו

    • הגזמת!!!את מי מעניין העובדות!!

      ספיר מעיין, 23/04/06 15:17

      למנול הקריסה והרקבון החילוני .
      אין תאווה גדולה ,כמו לראות סוף סוף איזה מקרה שדומה לרצח חרדי...

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע לקרוא?

      עיברית קשה שפה, 23/04/06 15:21

      צריך שיעורים פרטיים או ששילוב המילים ''להוציא צדק והאמת לאור ולהוכיח כי הוא חף מפשע ולחלצו מבית האסורים.'' לא ברור לך דיו?

      תקרא, תעצור, תחשוב תגיב. רצוי בסדר הזה

      הגב לתגובה זו

    • תראו את המעשים...

      חזקי, יונה, 23/04/06 15:51

      קריאה לגיטימית לסיע בהגנה = הפגנות והתפרעויות ברחובות בקריאה לשחרר אותו

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ומה עם האמא?

    מלכה, 23/04/06 13:59

    ממה היה תפקיד האם בכל הסיפור? הרי אם הוא נשך, הרביץ וכו' לילד, היא ידעה.

    לכבוד הרבנים. עם כל הכבוד
    1. למה אתם לא זועקים על כל יהודי שיושב במעצר?
    2. זו לא הפעם הראשונה ובוודאי לא האחרונה שמקרה דומה לזה קורה בקהילה החרדית. את האמת אתם יודעים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    התקשורת פסקה - הוא אשם (ראיות לא יעזרו)

    מפחד, 23/04/06 13:56

    כל כתבה שנראתה פה באה עם גישה שהוא כבר אשם וגיחוך על החרדים

    התקשורת שופטת גוזרת ומבצעת

    הגב לתגובה זו

    • הרבנים פסקו - הוא זכאי (לא צריך ראיות) (ל''ת)

      מפחד יותר, 23/04/06 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה הפרצוץ שלו לא נראה יהודי. יש לבדוק יהדותם של האשכנזים.איכס (ל''ת)

    goy, 23/04/06 13:54

    הגב לתגובה זו

    • ארחנו בחג ספרדיה וראינו מה זה איכס

      לגזען, 23/04/06 21:26

      היא השתוללה על הבת שלה והבת דיברה אליה בביטויים שצרמו את אוזני השומעים ולא האמנתי שכך נראה העם הספרדי/עירקי/וכיו' אך למדנו להכיר מקרוב שצריך לשמור מרחק אלפי מיילים ויותר לא נארח את הזבל הזה שהרסו לנו את שמחת החג הם מתנהגים כמו להבדיל ערבים נאלחים...(לא כולם כמובן) אז אל תטיח באשכנזים כי אתם יכולים לצחצח נעליים לתרבות והתנהגות אשכנזית

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בוקר טוב אירן! (ל''ת)

    רפסנגני, 23/04/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גועל נפש !! להפריט את המדינה מהדת!! (ל''ת)

    חילוני חרד!, 23/04/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הלוואי שהכיפות הסרוגות היו מתגיסים ככה למען חברים

    שבאבניק, 23/04/06 13:51

    מתנחלים ותומכיהם ישבו בכלא ועברו עינויי דין והציבור הדתי ציקצק בלשונו והמשיך בשגרה
    בתמיכה קהילתית אין על החרדים

    הגב לתגובה זו

    • מ.ש.ל

      אינשטיין, 23/04/06 15:46

      אל תדאג. המתנחלים ותומכיהם מתגיסים גם הם להגן על פושעים ורוצחים, בתנאי שהפשעים בוצעו נגד ערבים

      הגב לתגובה זו

      • עם הצהרות כמו שלך לא נגיע לשום מקום!!!

        אכפת לי, 23/04/06 16:48

        תחשוב שניה,
        זה הועיל למישהו או למשהו?
        לא.
        אז תשאיר את המשפטים הדבילים האלו לעצמך.

        הגב לתגובה זו

        • לך לעבוד! שבבניק עלוב (ל''ת)

          מאמין ועובד, 23/04/06 18:42

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    הרג את בנו וישוחרר?!?!?!?

    נטע.ל, 23/04/06 13:50

    תתביישו לכם, חכמי תורה .

    אין לכם כבוד לחיים ולבני אדם

    בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    התחילה מכבסת המילים של העם היושב בציון.

    הכובסת, 23/04/06 13:49

    הזבל המתעלל שרצח את בנו הפעוט הוא אברך בן 19!!
    פתאום הוא ''הרב'' ובעוד יומיים ימונה לזקן המקובלים רק כדי שלא ישא בעונש כאחד האדם.
    אבוי לנו שככה אפשר לזלזל בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שכולנו נתבייש

    שמגג, 23/04/06 13:41

    החראדים אומרים שהוא זכאי ועוד לא שחררו אותו?גוועלדדדדדדדד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הרבנים דיברו עם התינוק והוא אישר - אבא לא רצח אותי ? (ל''ת)

    בושה לרבנות, 23/04/06 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איך הם לא מתביישים???

    Gillian, 23/04/06 13:40

    ואח''כ הם עוד מעיזים לקרוא לעצמם ''יראי שם''??? לא ידעתי שהשם תומך ומעודד שיתוף פעולה עם רוצחים. בושו והיכלמו!!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא מואשם ברצח!!!

      שנאת חינם, 23/04/06 14:05

      טפל ברציחות בשבוע האחרון כולל הדקירות במועדוני הזבל בליל שישי
      אתה פותח פה?

      הגב לתגובה זו

      • זה עדיין לא לפגוע בתינוק חסר ישע ועוד לטעון לחפות..יראי שמיים אלק (ל''ת)

        מה הקשר?, 23/04/06 17:25

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''הרב'' ??? הוא רק בן 19 !!! (ל''ת)

    משה, 23/04/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרב???

    לביא, 23/04/06 13:38

    לא הגזמתם קצת? בקושי בן עשרים וכבר הצמדתם לו תואר רב?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בטח ככה גם התנהגתם באירופה...

    בני, 23/04/06 13:36

    אין פלא שהיתה....

    הגב לתגובה זו

    • סליחה???!!!

      בני אתה אידיוט!, 23/04/06 14:14

      בוא תרמוז את הרמיזות שלך בגלוי בכיכר העיר ולא באינטרנט כמו פחדן. מזרחי דפוק היית ומזרחי טיפש תישאר!

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר על בני[שלדעתי טעה בתגובתו]אבל מה אתה?לא פחות גזעני (ל''ת)

        אני, 23/04/06 17:32

        הגב לתגובה זו

    • תגובה גזענית (ל''ת)

      נדהם מחוצפה, 23/04/06 14:28

      הגב לתגובה זו

    • אין פלא שהיתה מה???

      משה, 23/04/06 14:31

      למה הוא מתכוון אחים שלי?

      הגב לתגובה זו

    • חלאת אדם

      ג'קי, 23/04/06 14:43

      רק חלאת אדם מסוגל לפרסם תגובה
      זו.
      תעודת עניות למעריב ולעורך שלה שמאפשרים לזבל האנושי הזה להתבטא.
      אישית אני נגד הפעילות המרושעת של ראש כנופית הליטאים.

      הגב לתגובה זו

    • למה, מאיפה אתה הגעת? (ל''ת)

      אני, 23/04/06 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אם היית מקושר היית כבר מזמן בבית

    אצבעוני, 23/04/06 13:23

    מענין לפי מה המשטרה מחליטה להחזיק חשוד אחד במעצר ולשחרר חשוד אחר.מענין באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פשוט ביזיון!!!!

    שרון, 23/04/06 13:20

    מדינת דת. פשוט חוצפה. הוא אשם והוא גם הודה!!!!
    פשוט זלזול בחוק וכל ההפגנות האלה גם עבור אדם שאשם ורצח תינוק קטן רק כי הבכי שלו הפריע לו....
    כנראה שהחוק לא חל על חרדים נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שילכו לעזאזל

    אבי, 23/04/06 13:18

    החרדים לוקחים את החוק לידיים, עושים הפגנות אלימות, שופטים במקום בית המשפט וחוקרים במקום המשטרה.
    אזרחים למופת!!!!!
    למה נותנים להם זכויות של אזרחים שעובדים לפי החוקים, משרתים בצבא, משלמים מיסים?????

    עלוקות נמאסתם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא תרצח לא תרצח לא תרצח (ל''ת)

    שלמה, 23/04/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אצל החרדים הכל מתחת לשטיח

    מייקל, 23/04/06 13:14

    אצל החרדים, הכל בסדר. גם אם אבא הורג (גם אם ברשלנות) תינוק, הכל בסדר. הס פן תעיר.

    הגב לתגובה זו

    • איך ניתן להחביא נרצחים מתחת לשטיח? (ל''ת)

      יעקב צחי, 23/04/06 14:09

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא לא רב זה שיש שהוא דעדתי תבסיקו להסיד (ל''ת)

    חזקי, 23/04/06 13:13

    הגב לתגובה זו

    • חיזקי, דבר חלש

      טל פרידמן, 23/04/06 14:07

      אתה מבריח את החלבלובים !!!
      וחוץ מזה תלמד לכתוב בלי שגיאות

      הגב לתגובה זו

      • אתה מלך (ל''ת)

        מעריץ, 24/04/06 20:14

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    רב?!?!?? גלעד שנהב, אתה מנוול אמיתי!!!

    המום מהרוע, 23/04/06 13:05

    פתאום החלטת שילד חרדי בן 19 המאושם באחד המעשים המפלצתיים ביותר הקיימים חייב להיות רב, אחרת הסיפור דומה מידי לסיפור של עוד חילוני שרצח את הילד שלו, וככה לא תוכל להטיח רפש בפניו של כל הציבור הדתי...
    עיתונאי קטן, גזען ורודף סנסציות...
    אני בטוח ששמחת לשמוע שהתינוק האומלל של ולס מת, כי עכשיו יש לך סיפור...

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה? בידיעה לא כתוב רב!

      יוסי, 23/04/06 14:07

      רק בצילום של המודעה.
      האם הידיעה שונתה בשעות האחרונות?

      הגב לתגובה זו

    • די לארסיות ולהסתה!!!!

      צדק צדק תרדוף!!, 23/04/06 14:36

      ללא כל ספק צריך לחקור את ולס ולהוציא את האמת לאור.לא יתכן שבמדינה דמוקרטית תעשה המשטרה ''איפה ואיפה'' בין חשודים הבאים מרקע זה או אחר.
      עם כל זאת,גלעד שנהב,לא ברור למה אתה מצמיד את התואר ''רב'' לתותיק בן 19!?!?
      מה אתה מנסה להשיג בכך??עוד פילוג וקיטוב?אז הנה השגת! תובל הלילה ללכת לישון בידיעה שהוספת עוד שנאה לעם החצוי שלנו..
      גלעד, אני קורא אותך לסדר ,גזענות לא בבית מדרשנו!!!

      הגב לתגובה זו

    • זו לא הנקודה

      המומה מהתגובה, 23/04/06 14:46

      זה לא העיתונאי שכתב שהוא רב, אלא זה מה שכתוב במודעה שפירסמה הקהילה...
      שנית, זה שהוא כן או לא רב זו לא הנקודה. הוא לא חשוב כאן, זה מקרה בודד שאין מה ללמוד ממנו (מקרים כאלו נפוצים לצערינו בקהילה הדתית והחילונית - קרוב לוודאי שבאותה המידה). הנקודה שחשובה היא תגובת הקהילה. כמו שיש חילונים שהאמת לא חשובה להם והם ממהרים להאשים חרדי רק בגלל עצם היותו חרדי, כך גם לקהילה הליטאית החרדית האמת לא חשובה - הם תומכים בו רק בגלל השתייכותו לקהילה זו. שני הצדדים לא מתעניינים בעובדות, וכך גם אתה!
      אם אכן קיימות עדויות מזכות - הבחור לא היה יושב עכשיו. הסיפור שלו נשמע מגוחך לחלוטין, והעדויות הרפואיות סתרו אותו. חבל שהציבור החרדי מסרב להודות שהוא אינו מושלם, וחבל שהציבור החילוני מנסה לתלות את הפשע הנתעב הזה בדת, כשזה קורה גם אצלינו...

      הגב לתגובה זו

    • זו לשון הפשקוויל!! אתה פשוט דפוק!!

      המאיר, 23/04/06 14:53

      אם לא שמת לב, הנאשם מכונה בפשקוויל ''הרב''. זו אינה המצאה של הכתב.

      אז מי מנוול עכשיו?? כל הרבנים החתומים מטה?? האם כל אחד מהרבנים החתומים מטה הם כפי שכינית: ''עיתונאי קטן, גזען ורודף סנסציות''??

      יצאת קטן.

      הגב לתגובה זו

    • די להסתה נגד הכתב!

      רב-רבן, 23/04/06 15:42

      הרוצח מכונה רב במודעת ההזדהות החתומה ע''י מוריו ורבותיו
      מענין אם הוא היה רב גם קודם או שהועלה ע''י מוריו לדרגת רב רק אחרי שעבר הסמכה בדיני שחיטה?

      הגב לתגובה זו

    • אתה אדיוט מושלם (ל''ת)

      פרא אדם, 23/04/06 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לגיטימי לדרוש הוצאת הצדק והאמת לאור

    ב.ק., 23/04/06 13:00

    ואני משוכנע שאם יוכח בבית משפט ובראיות מוצקות שהאיש אשם, העדה החרדית תקבל את הפסיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לי שאלה ממה מת התינוק למה הם לא מדברים על זה (ל''ת)

    חן, 23/04/06 12:56

    הגב לתגובה זו

    • אולי הוא מת מאבא שלו

      סנטוס, 23/04/06 14:54

      והמשטרה דוקא מדברת על זה.

      הגב לתגובה זו

    • התינוק כנראה התאבד....

      אריה, 23/04/06 15:42

      לאחר שהבין איזה חיים עלובים מזומנים לו.

      רבנים עלובי נפש המובילים את צאן מרעיתם לחיים מנוולים, חבל שאני לא מאמים בגיהנום, אני בטוח שהחרדים היו מהווים שם את רוב הנוכחים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    רוצח,שפל שמקומו בגיהנום

    מיכל, 23/04/06 12:54

    איך הגיע הנשיכות והמכות לגופו של התינוק ,את זה הרבנים לא בודקים?שיתביישו!

    הגב לתגובה זו

    • הכל הבל הבלים

      יוסף, 23/04/06 14:48

      נו מה את רוצה בת ישראל מופקרת מה זה נשיכות ושטף דם מוחי הכל לא נעשה על ידי הצדיק הרוצח אלא על ידי מלאכי השרת או איזה חילוני שרוצה לעשות פרובוקציות.

      הגב לתגובה זו

      • ''חילוני שרוצה לעשות פרובוקציות'' :-)

        קישמיר אין טוחס, 23/04/06 16:59

        אוי הרגת אותי מצחוק, אוף כשהדמיון שלכם עובד שעות נוספות אתם מסוגלים להוציא פנינות. אל נא תאמרו עשר מכות, אמרו אחד עשר, דם, צפרדע, כינים, ערוב, דבר, שחין, ברד, ארבה, חושך, מכת בכורות, וכמובן, חילונים.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    חרדים , תמשיכו להמאיס את הדת , זה טוב ! (ל''ת)

    אתאיסט, 23/04/06 12:53

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק !רוב הרוצחים במדינה הם חרדים (ל''ת)

      שנאה מטורפת, 23/04/06 15:19

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר הוא השווה חרדים לרוצחים?

        גבי, 24/04/06 10:43

        הוא דיבר על המאסת הדת ובזה הוא צודק.

        ואתה כנראה חרדי דביל-ואפרש לך לאט שתבין:לא כל החרדים דבילים -רק אתה חרדי דביל.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מדבר על המאסה?

          הצחקת, 24/04/06 14:38

          כל לילה כל חרדי אוטם את ביתצו ורכושו מפחד פורץ חילוני ..
          אתה מדבר על המאסה?

          הגב לתגובה זו