• 132.

    אם פרץ-שר הבטחון-זאת בדיחה,אז מה זה ש''סניק-שר המדע? (ל''ת)

    מגיע לנו, 23/04/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    במדינה דמוקרטית

    פקק תנועה, 23/04/06 09:44

    צריך לכבד את רצון הבוחר.זה רצונו של העם. ואת זה הוא יקבל.

    הגב לתגובה זו

    • האם זה רצונו ומשאלתו של עם ישראל

      תגובה ל131, 23/04/06 14:26

      שעמיר פרץ יהיה שר בטחון ?? תקרא את התגובות של הציבור כאן ותתרשם בעצמך שהרצון הציבור שיכפת לו מהמדינה הזאת מתחלחל למחשבה שפרץ יהיה שר בטחון איש חיל חימוש . כשראש הממשלה אולמרט עשה את השירות שלו בדובר צהל . זאת בעידן של אחמאד אניגאד והאיום האיראני

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    מדינת ישראל לא שייכת לאבא של פרץ

    איש אחד, 23/04/06 09:16

    מדינת ישראל לא שייכת לא לאבא של פרץ ולא לזה של אולמרט. מדינת ישראל נמצאת בסכנה קיומית מול אירן מול החמס ומול מיליארד ומאתיים מליון מוסלמים שהמשותף לכולם הוא השמדת ישראל . ולא יתכן לתת את תיק הביטחון שהוא תיק קיומי למדינת ישראל לפרץ מכונאי רכב בצבא רק בגלל שהוא רוצה לרשום את זה ברזומה שלו שהיה שר ביטחון , הדבר חמור שבעתיים שראש הממשלה אולמרט היה כתב צבאי שאת כל השירות שלו עשה עם מניפולאציות של התחמקות ,שרון איננו . וזו פשוט הפקרת מדינת ישראל באופן פיזי .עם כל ההרגעות שמנסה לפזר מר סנה שחפצה נפשו למלא תיק של סגן שר ביטחון , הוא עצמו ארכאי שאינו יכול לנהל את הג''א התחושה היא שמפקירים את המדינה כדי לרצות משהו מבחינה אישית , פוליטית ואנוכית . אין לי שום בעיה עם לתת את תיק הביטחון למפלגת העבודה או למפלגת הגימלאים , אבל גם במפלגת העבודה ישנם אנשיםמוכשרים עם קבלות בתחום הביטחון כמו איילון או וילנאי . חוץ מזה ששר בטחון נוסע הרבה בעולם בעיקר לאמריקה ומקבל משלחות בטחוניות של צמרת הבטחונית בעולם וכולנו שמענו את הנאום העילג באנגלית של מר פרץ , איך יתכן שלמדינה עם פרסי נובל בכלכלה בפיזיקה , מדינת היי טק יהיה שר בטחון שהאנגלית שלו היא ברמה הרבה יותר נמוכה משל שוטר מקוף ברשות הפלשטינית . יש להבהיר למר פרץ ןלמר אילמרט , שמשרד הביטחון אינו ועד נמל אשדוד .

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    איפה התיקים החברתיים? פרץ רימה אותי!

    בושה, 23/04/06 07:40

    בטחון תשתיות חקלאות ותיירות זה חברתי?

    הגב לתגובה זו

    • go get a job (ל''ת)

      jack, 24/04/06 04:54

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    רעיוןצ לשיפור תיפקוד הממשלה

    יעקב ל., 23/04/06 07:34

    להקים ממשלה עוד יותר רחבה של 40 שרים ולפתור עוד בעיות אגו של נבחרי המפלגות שהם לא נבחרי ציבור כי לא נבחרו על-ידי הצבור.
    כאן רואים את פרץ הדואג מהיבט חברתי -כלומר דואג לג'ובים לחברים מבלי להתחשב בערכים אותם מכר לנו לפני הבחירות...
    הבזבוז כאן מהווה סמל לממשלה כושלת ולאולמרט חסר הערכים !

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    שיטות הסתדרותיות חודרות לממשלה

    רוני, 23/04/06 07:25

    חלוקת ג'ובים שלא צריך אותם לאנשי שלומנו .

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    crazy country

    jack, 23/04/06 05:39

    absolutely insane to read how minister jobs are divied up based on who needs who and all sort of ridiculous political agendas. this country is going down the tubes.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    לא לעולם חוסן. הגיע זמן אמת - כי על זיוף משלמים! (ל''ת)

    יונה בת יהודה, 23/04/06 02:27

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    זכות הדיבור ? כן ! גם לטיפש כמו 106 (ל''ת)

    מוני, 23/04/06 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לליברמן אסור להצטרף לממשלת הבולשביקים

    ייבגני, 23/04/06 00:09

    אסור לשכוח שבנוסף ל 7 השרים של ''חד''ש'' בראשות אמיר פרץ, יש לזרם הבולשביקי עוד 2 שרים מובטחים בצורת חיים רמון ושימעון פרס ושר בולשביקי נוסף - בן יזרי(גמלאים) - מוועד העובדים של קופת חולים. לליברמן אסור להצטרף לממשלה בולשביקית כזאת

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מה לא עושים כדי לשמור על הכסף..

    שמעונה מדימונה, 22/04/06 23:19

    במקום שרוצים שהוא יהיה..
    שימו לב על מה אולמרט היה מוכן לוותר, רק כדי שמשרד העבודה והרווחה, ומשרד האוצר ישארו בידיים שלו, שבעה שרים במקום שישה, הפרת הבטחה של שרון לרייכמן, לא שזה באמת מזיז לי, כי אני מאוד מרוצה שיולי תהיה שרת החינוך, אבל שימו לב על מה היה אולמרט מוכן לוותר, רק כדי לשמור על מה שהוא רוצה לשמור.
    שימו לב.
    מה אני אגיד לך פרץ, אני קצת מאוכזבת, אני יודעת שמהממשלה העבודה תזיז משהו בקטע החברתי/כלכלי. אבל אגיד לך ת'אמת, לא לזה פללתי, אמרתי לעצמי, אם לא האוצר, אז אולי משרד העבודה והרווחה.. משהו...
    איך כתב אלכסנדר פן? ''לא אני הוא האיש שלבואו מצפה את..''






    2 שרים בלי תיק?? בלי תיק?? 2??למה??

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    העיקר שגבר גבר ישאר בחוץ

    רן, 22/04/06 22:49

    ללמדו לקח שלא בוגדים במפלגה ששלחה אותך ותמכה בך

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מה שהיה (שחיתות הליכוד) הוא שיהיה (ל''ת)

    ליכוד ב' קדימה, 22/04/06 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    לאסור מייד על התופע של השרים לא תיק !זו דרך לסחוט אלפי שקלים מאזרחי

    די !, 22/04/06 22:33

    המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    נתנחם בסטטוס של שרון חשוך המרפא (ל''ת)

    יוסי התמחוייניק, 22/04/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ממשלת האסונות שהמיט שרון על העם (ל''ת)

    שרון ממשיך הנזק, 22/04/06 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    27 שרים +סגנים להשקיע העניים עמוק עמוק (ל''ת)

    קדימה לליכוד, 22/04/06 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    זוכרים זעקות השבר של פרץ על מצב העניים ? (ל''ת)

    פרץ הוא אולטרא, 22/04/06 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אולמרט מכר את ירושליים ומוכר עכשיו את המדינה ....19 ח''כ = 7 שרים..

    עלובי החיים, 22/04/06 22:00

    80 ח''כ בגועליציה= מעל 30 שרים....במילה אחת מ-ו-ש-ח-ת-י-ם!!
    פרץ= דוד לוי לעניים........חברתי חברתי...חוץ. חברתי חברית....ביטחון.
    מ-ג-ע-י-ל-י-ם!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לפי דעתי

    דניאל, 22/04/06 21:46

    עמיר פרץ צריך להיות שר חינוך.
    יש לו הרבה מה לתרום ואין לי ספק שהוא הרבה יותר מתאים לתפקיד מהפלצנית ליבנת.
    בנוסף אני משוכנע שהוא יכול להצעיד את מערכת החינוך להישגים מצויינים והוא פשוט יכול להיות טוב יותר משרי חינוך קודמים כמו שהיו לפניו.

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה צודק

      yair1, 22/04/06 22:17

      אם קודם לכן ישלים את לימודי האנגלית ויסיים את לימודי התיכון.
      ולא שיש לי הערכה מיוחדת לליבנת.

      הגב לתגובה זו

    • פרץ התותח!

      יוסי, 22/04/06 23:27

      פרץ מתחיל לבנות עצמו כתותח על...........
      כל הכבוד!!

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    מדינת ישראל מדרדרת עצמה לדעת

    מוטי, 22/04/06 21:13

    איפה בעולם יכול לקרות דבר כזה, עבור תיקים מוכנים לוותר על אידיולוגיה, על בטחון המדינה, על מקצועיות, על אג'נדה, אין בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    כשהכיוון ברוורס ואין חזון ומטרה

    Avi Ecuador, 22/04/06 20:58

    והעם לא יודע לקראת מה הוא צועד ואין מי שיפיח בו תקווה והגיון לעתיד אין שום היגיון שממשלה זו תצליח.
    בכל מקרה לא מדובר במדינה ליהודים אפילו לא בקו הירוק מכיוון שעזזאל יותר גדול קים עם ערביי ישראל בעתיד שיזכו לכוח ודחיפה מאחיהם שהצליחו לקבל את שלהם ומשמאל אידיוט ו''מנהיגים'' שתמיד יהיו לנו.
    לא מדובר במדינה ליהודים אלא עוד מדינת גלות ליהודים עם בנוסף לכל הצרות אנטישמיות כחול לבן ליהודים.

    הגב לתגובה זו

    • מתי לעזאזל תכתוב בלי שגיאות כתיב?

      הגננת צילה, 22/04/06 22:06

      ''לעזאזל'' לא לעזזאל.
      חבל שלא דפקתי בך יותר מכות כשהיית עדיין מרטיב בגן שלי.

      הגב לתגובה זו

      • את תדאגי לעזאזל ותשתחררי מהדאגה לי (ל''ת)

        Avi Ecuador, 23/04/06 00:13

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    אולמרט ופרץ שני אפסים

    אבי, 22/04/06 20:49

    הראשון על כך שלא מנע את מינויו של המוקיון לשר ביטחון, והשני על שזנח את האג'נדה החברתית בשמה לחם לטובת תיק יוקרתי. כך נראית הפוליטיקה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    עמיר פרץ

    יענקלה, 22/04/06 20:26

    מה קרה לאג''נדה החברתית??האמנו בך וקיבלתה תמיכה כדי-שתדאג לסטודנטים,לעוני,ולכלכלה-ואתה הולך לבטחון? זו הפרת אמון מצידך, תשומת ליבך.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לא !!! גבר גבר צריך להישאר בביטחון!! (ל''ת)

    עידן, 22/04/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שר בטחון לא חייב להיות.........

    הידיד, 22/04/06 20:15

    הנה מה שהבנתי מהתקשורת ומקורבי פרץ בימים האחרונים:
    שר בטחון לא חייב-------
    להיות בעל רקע צבאי......
    לדעת אנגלית........
    להיות בעל השכלה אקדמאית כלשהי.........
    לדעת עברית........
    להיות בעל רקע בניהול מערכות גדולות ומורכבות.......
    להיות אמין.........
    מספיק שיהיה אזרח!

    מאחר ולא ניתן לומר שום דבר חיובי משמעותי על פרץ והרקורד שלו ....מקורביו והתקשורת נאלצים להגדיר את התאמתו לתפקיד כלשהו על דרך השלילה....לא חייב להיות בעל השכלה...לא חייב להיות ....

    דרך אגב אם מישהו ינסה עוד פעם לדבר איתי על כישורי ניהול המו''מ של האיש אני אקיא....האיש לא מבדיל בין הרובד האסטרטגי והטקטי בניהול מו''מ כל הדוגמאות שהוא נותן הן ברובד הטקטי הנמוך ביותר....

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אזרח כשר בטחון – כן! טיפש –לא!

    הידיד, 22/04/06 20:13

    הצביעות חוגגת.....כולם מתלבטים לכאורה בשאלה -האם ראוי שאזרח יהיה שר בטחון סביב מינוי של פרץ כשבליבם הם מוטרדים בעצם לא מכך שפרץ חסר רקע צבאי אלא מכך שהוא חסר השכלה, חסר ניסיון, חסר שיקול דעת וקור רוח הנדרשים מתפקיד כ''כ רגיש וכן חסר כל תחושת אחריות ממלכתית.
    שמעתי חלק ממקורביו של פרץ(לרבות שלי וכבל שדומה שהם מתחרים ביניהם מידי יום ומידי שעה בדברי האיוולת שהם פולטים..) המסבירים כי גם בן גוריון היה אזרח ובכל אופן מונה לשר בטחון וראש ממשלה. וכן מנו את ארנס. (מעניין שלא הזכירו את פרס שהיה מנכ''ל משרד הביטחון בטרם מלאו לו 30 וכמובן היה בהמשך גם שר בטחון.)
    ההשוואה של פרץ לבן גוריון כמובן פתטית. בן גוריון היה כל מה שפרץ לא היה ולא יהיה מעולם. בראש ובראשונה איש חכם ואינטליגנטי מאין כמוהו (ניתוחיו האסטרטגיים את הסכסוך הישראלי ערבי ואת יחסי ישראל עם העולם תקפים את היום) איש ספר משכיל שנהג לארח דרך קבע בביתו אנשי תורה וספר פילוסופים ומדענים . אינטלקטואל רהוט דיבור וכתיבה . ומעל לכל איש ששמו הפך שם נרדף לממלכתיות ולצניעות!!! בן גוריון היה האוטודידקט הקלאסי שמעולם לא הפסיק ללמוד ולהתעניין בקשת רחבה של תחומים
    מולו פרץ מצטייר כאחד האנשים היותר שטחיים ורדודים שזימנה לנו הפוליטיקה הישראלית. הוא מאד מאד לא חכם (אני לא מדבר על השכלה אלא על IQ ), חסר כל השכלה, לא נראה לי שקרא ספר מימיו (העברית שלו פרימיטיבית להדהים) ומה שלא פחות חשוב בעוד שבן גוריון חשב רק על המדינה פרץ חושב רק על פרץ אין לו מושג ממלכתיות מהי. יתר על כן בן גוריון ניחן בקור רוח ובעצבי ברזל...הוא זה שטבע את הפילוסופיה המפאי''ת של לדבר מעט ולעשות הרבה....כך הוקמה המדינה. אוי לנו שאישיות רדודה כמו פרץ אפילו מועמדת לתפקידים כאלו.

    הגב לתגובה זו

    • ם לימור היתה שרת החינוך !,אז למה אתה מצפה? (ל''ת)

      זאת המדינה, 22/04/06 23:08

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    זה גדול על אולמרט! קשה לו לנהל את המדינה (ל''ת)

    את ירושלים הוא, 22/04/06 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט לא עומד בלחץ

    מנחימי, 22/04/06 20:02

    אם אולמרט לא הצליח לעמוד בלחץ של פרץ איך יעמוד בלחץ נגד הג'יאהד, חמאס, איראן ואחרים?

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ממשלה בולשביקית מסוכנת ביותר

    שמעון אמסלם, 22/04/06 19:46

    לא לשכוח שבנוסף ל 7 השרים הבולשביקים מ ''חד''ש'' בראשות אמיר פרץ. יש גם את הבולשביקים חיים רמון ושמעון פרס שלהם חוזים אישיים חתומים על ידי עורכי דין למינויים לשרים בממשלה. ועדיין קיימת סכנת הצטרפות הבולשביקים ממרצ.
    אמור מעתה - הממשלה מרצ במרכז, הממשלה בשמאל

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    האמת-יולי תמיר ורייכמן ממש משלימים אחד את השני (ל''ת)

    חבל שאי אפשר, 22/04/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    רייכמן עשה הופיע בכנס בחירות בתיכון ועשה פרסום (ל''ת)

    למכללה שלו, 22/04/06 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    סטאלין שר הביטחון??????????? (ל''ת)

    מודאג, 22/04/06 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    פרץ לבטחון? זו התגובה לאיום האיראני?

    יניב, 22/04/06 19:36

    הבטיחו לנו תגובה לאיום האיראני...כנראה שהאיום האיראני שהתכוונו אליו הוא מופז אחרת לא ברור לי איך מחליפים שר בטחון מכהן שהוא מוצלח ללא שום עוררין באדם שאין לו מושג וחצי מושג בצבא ובבטחון...פשוט בושה, עיוות של רצון הבוחר. אף אחד מהאנשים שהצביעו עבור פרץ לא רצה בו לבטחון אלא לענייני רווחה. זילות של מערכת הבטחון ויריקה בפרצוף למופז.

    הגב לתגובה זו

    • ראש הממשלה שלך יודע יותר טוב? (ל''ת)

      מוטי, 22/04/06 20:18

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    שס רק לא למשרד הפנים ....הצילו

    פיהי, 22/04/06 19:15

    היינו כבר בסרט הזועה הזה ואמרתם ...''קדימה'' לא?!

    הגב לתגובה זו

    • אייל כבר הספקת לשנות את מינך ואת שמך ???? (ל''ת)

      ש''סניק גאה, 22/04/06 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אולמרט, תעשה סוף לסחטנות של ה''עבודה'' !!!!!!!!!

    בבי, 22/04/06 19:13

    מימי לא ראיתי סחטנים כאלו כמו העבודה !
    אתה חייב לשלוח אותם לטופוזיציה, אחרת את הקול שלי לבחירות הבאות אתה איבדת ....

    די לסחטנות של העבודה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    קריאה של הדקה ה-90 לפרץ על תוותר על האוצר -החינוך הישג גדול!

    רוני ינון, 22/04/06 19:03

    עמיר פרץ ראוי למלא כל תפקיד ביצועי אבל על מנת להגשים ולקיים את משנתו החברתית ולהוביל סדר יום כלכלי חברתי ולבסס את מעמדו כאלטרנטיבה ראוייה לקראת הבחירות הבאות . חובה עליו לבחור באוצר ולדרוש את תיק החינוך ליולי תמיר.המהפיכה החברתית חיה ונושמת ואף בועטת .ניצחונו הגדול של עמיר מתבטא בזה שסוגיות חברתיות שהשיב לדיון הציבורי הפכו להיות בראש סדר העדיפיות למו''מ הקואליציוני מצד כמה מפלגות שרוצות לנכס זאת לעצמן-אך אל לכם לשכוח מי באמת הציבן בקידמת הבמה בשיח הציבורי.לסיכום עמיר פרץ באם יישב באוצר יוקל לו לנהל כלכלת שוק חופשי לצד ממשל מתחשב בצרכי החלש ובניית תו תקן לאדם באשר הוא אדם ואחת ולתמיד יבנה מנגנון שיישם ויפקח וייתקצב חלוקה הוגנת מייצגת ושיוויונית לכל אזרח ואזרח במדינה שידע בבירור מה זכויותיו המינימליות במדינה .החתירה לשלום והבשלות אליו צריכה לבוא מתוכנו אנו -רק כשיהיה צדק חברתי דרך החינוך מגיל הרך ניהיה בשלים לקבל את השונה והאחר ובוודאי אז נוכל להתפנות לחתירה לשלום עם שכיננו באם בצד השני ישכילו גם להבין,שלא לנצח יוכלו שני העמים לחיות על החרב .

    הגב לתגובה זו

    • רוני, ראשית, נתנחם בסילוקו של מופז מהביטחון

      תומכת עבודה, 22/04/06 19:16

      יש בכך רווחה והישג חשוב שמופז כבר לא שם. משאד הביטחון יאפשר לפרץ לפעול לקידום האג'נדה המדינית של העבודה, וגם זה חשוב ביותר.
      ובאשר לאג'נדה החברתית, הרי שכבר הושגו הישגים נכבדים. אפשר לפקח על פעילות האוצר גם מעמדות נוספות.
      ויש גם להשלים עם העובדה שהעבודה אינה מרכיבה את הממשלה, אלא רק שותפה בחירה, ולכן לא הכול כמו שהיית רוצה.
      גם כך אלה הישגים מצויינים.

      הגב לתגובה זו

    • רוני ינון ראיתי אותך בליל הספירה של הפרימרייס

      ראיתי ובושתי, 22/04/06 19:24

      אתה שמח שיולי תמיר תהיה שרת חינוך? וזאת אחרי שדאית את הפשע המושלם כשקנתה קולות ושיחדה את החברים ואחרכך התחילה במסע השתקה זו שרת חינוך? טוב אותך בטח עוד הצליחה לשחד אני מזלי היא לא הצליחה לשחד אותי וגם אין סיכוי לי יש מצפון תחשוב על זה ינון איפה החוק? אין חוק אז באים התשבוחות מהמשוחדים. תחשוב אם היתה חקירה אמיתית על מה שקרה בליל הפרימריס רז אפילו אתה ששוחדת היית נעלם אבל אין דין ואין דיין אז צהלת המושחתים תגעה.

      הגב לתגובה זו

    • למה שיסתפק בחינוך ובאוצר? ? למה לא גם ר''מ ? ? אולי גם (ל''ת)

      קצת שופט עליון, 22/04/06 19:32

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה לעמיר ולביטחון??????

    מודאג, 22/04/06 19:02

    איך אנחנו קוברים את עצמנו צעד אחר צעד
    עמיר קיבל את קולות הבוחרים בשביל לטפל בבעיות חברתיות ועל חשבון זה הוא מקדם את עצמו אישית כרגיל
    מושחתים נימאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אין חדש תחת השמש

    שמעון, 22/04/06 19:00

    לולא קדימה לא הייתי מצביע לכנסת לראשונה בחיי.לצערי גם עם קדימה אין חדש .הכל פוליטיקה.פרץ שר ביטחון.... צריך מיד למצוא מדינה חדשה לגור בה כי כאן אין עבר, הווה ועתיד.חבל ,מדינתי נשדדה על ידי 120 חוליגנים צמאי כסא.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הצבענו אולמרט וקיבלנו פרץ איזה באסה (ל''ת)

    מאכזב, 22/04/06 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ברוך שפטרנו ממופז ורייכמן

    שי, 22/04/06 18:54

    בושה ששתי החלאות האלו יכלו להיות שרים בכירים

    הגב לתגובה זו

    • נכון, עדיף באמת שפרץ יהיה שר הבטחון

      הערבים ימותו, 22/04/06 19:07

      זה אולי הדבר היחיד שהאנלפאבת הזה מתאים אליו פחות מלהיות שר החינוך

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    תכלו תכלו את הלב לא רציתם את עוזי דיין תקבלו שחיתות המשוואה פשוטה (ל''ת)

    חחחחחחח, 22/04/06 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אין מה לדאוג הביטחון תמיד היה ביד ה' ומשהו צריך להיות דפוק , החינוך (ל''ת)

    חארגיל, 22/04/06 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מושחתים

    יוסף, 22/04/06 18:45

    מפלגת העבודה עם 19מנדטים דורשת 7 שרים זו מפלגה מושחתת וגם זה שעומד בראשה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מתן , פינס ואליעזר לא צריכים להיות שרים.

    דן, 22/04/06 18:42

    עמי אייליון , ברוורמן שניהם ביצועיסתיים מעולים.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לכל מי שחשב לרגע...

    SuperSmiler, 22/04/06 18:32

    לרגע התבלבלתי, למזלי אחרי הבחירות, וחשבתי אולי שיש משהוא באמיר פרץ....
    מהר מאוד התעשטתי ונזכרתי שהוא לא המציא את הכלכלה בעולם, אלא הגיע מהמקום הכי אנטי כלכלי בעולם, אם הכלכלה סוציאליסטית או קפיטליסטית.
    רווח לי שתמו היהורי לגבי העתיד...
    תחייכו, מחר יהיה יותר חרא!!!

    הגב לתגובה זו

    • להתעשת

      שיר, 22/04/06 18:58

      כותבים עם ת'
      ועמיר פרץ בע'
      כל השאר - מילים בסלע!

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    זהבה גל און- תתמקדי במה שעשית עד עכשיו- חוקים אנטי גבריים!

    זהבה! מספיק!, 22/04/06 18:26

    זהבה גל און- תתמקדי במה שעשית עד עכשיו- חוקים אנטי גבריים!
    זה מה שאת ושכמותך יודעות לעשות, ותניחי למשא ומתן להיתנהל על מי מנוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מפלגת העבודה יכולה לתת ביטוי לערכים עליהם נלחמנו בחירוף נפש במהלך..

    חנה, 22/04/06 18:20

    ... מערכת הבחירות''. ?!
    חירוף נפש? וואלה יופי, עכשיו פרץ בטוח חושב שהוא מתאים להיות שר ביטחון!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    העיקר שש''ס לא תקבל את הפנים

    אייל, 22/04/06 17:35

    אחרת נחזור שוב לימי איראן.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף לחזור לימיו של נוער המועדונים המסומם הסוטה והרצחני שקידמה שינו

      סורי, 22/04/06 18:49

      שינוי !!!!
      אני רוצה מדינה מופקרת !!!!
      די לחינוך די לערכים די גמילות חסדים !!!!
      אני רוצה שתקום כאן בארץ ישראל על אדמתו של העם היהודי מדינה שמקדמת את ההפקרות הזנות והסמים !!!!!!
      אנחנו צריכים יחוד, לא רוצה להיות דומה לאירן ולארצות הברית, רוצה מדינה יחודית !
      אני רוצה להקים כאן מדינה בסגנון סדום המקראית !!!!
      די לערכים די לחינוך !!! די לחינוך די לערכים !!!

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    מי קבע שדווקא פרץ צריך להיות שר אוצר

    נתי בן בסט, 22/04/06 17:31

    לדעתי איילון מתאים מצויין לתפקיד שר הבטחון, אבל פחות מתאים מפרץ לכל תפקיד אחר, כי אין לו ניסיון עשיר כשל פרץ בפוליטיקה.
    פרץ הצהיר שהנושא החברתי-כלכלי חשוב בעיניו לא פחות מן הנושא הבטחוני, יוכיח זאת על-ידי שייקח את תיק התמ''ת רב החשיבות ולא את הבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    סחטנים ניצחתם

    יוסי כהן, 22/04/06 17:30

    מיפלגת העבודה יכולה במלו מובן המילה ''להיתגאות'' בהסגהה הבלתי מיתפשרים מיפני שהיא קיבלה את רוב התיקים אשר נאבקה עלהם ויש להניח שהיא עוד תנסה לקבל את תיק האוצר .בנתיים המדינה מתנהלת על קרעי תרנגולת ללא קואלציה מאז הבחירות ואני משער שהעבודה לא תסיים בקלות את מסה ומתן על קווי היסוד עד שתיסחט עוד תיק לידה כגון תיק האוצר או תיק חברתי כול שהוא .''קודם אינתרסים מיפלגתים ''ולאחר מיכן טובת העם ככה מיתנהלת המדינה

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לעמיר פרץ על מו''מ מעולה! (ל''ת)

      בוחרת מרוצה, 22/04/06 17:44

      הגב לתגובה זו

    • מהות הבחירות היא הכרעה פרסונלית!

      חבר העבודה, 22/04/06 18:11

      כלומר איזה אנשים יאיישו את הכנסת ואת הממשלה
      כמו שאולמרט דרש את ראשות הממשלה (זה לא רשום על שמו בשום מקום,בטח לא על ה29 מנדטים העלובים שהוא קיבל מהאינרציה של ציבור צופי ערוץ 2) כך פרץ זכאי לדרוש מקסימום למפלגתו או לשבת באופוזיציה ושאולמרט יקים ממשלה עם ביבי

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הסכם בין פנאטי למושחת. מעורר חלחלה. (ל''ת)

    החורבן בדרך., 22/04/06 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הלך על ישראל, עכשיו פרץ ינפח את מנגנון הבטחון, יגייס הרבה אוכלי חינ

    ם שגם כך קיימים, 22/04/06 17:24

    במע'. חבל על הכסף, והתקציב רק יתנפח ותהיה העלאת מחירים מוגזמת. זו הנבואה שלי וכנראה שהיא תתאמת.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הצבעתי לעבודה בגלל ברוורמן ואיילון ועכשיו פרץ משאירם בחוץ!

    אביטל, 22/04/06 17:17

    הוא מקבע את השלטון הישן של פואד וכבל שרק מבריח מצביעים

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יודע, יש לך איזה סקופ? (ל''ת)

      תוהה, 22/04/06 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    עמיר פרץ- הטוב מכולם

    דנה, 22/04/06 17:11

    פרס, אשכול,ארנס- היו שרי הביטחון הטובים ביותר, ולא היו גנרלים.
    שאול מופז, שממלא שנים רבות תפקידים בכירים בביטחון, לא קרב את השלום, אלא גרם במדיניותו לקורבנות בשני הצדדים.
    עמיר פרץ, איש השלום, יצליח יותר משאול מופז, לקרב את השלום.
    ברכות להצלחתך עמיר פרץ!

    הגב לתגובה זו

    • משוגעת (ל''ת)

      גם גהה, 22/04/06 19:09

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מכירת סוף העונה.... (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 22/04/06 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    רק יגאל כהן ישלים מלאכת הרכבת הממשלה (ל''ת)

    אל לקדימה לוותר, 22/04/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יישר כוח למפלגת העבודה!!! (ל''ת)

    חדווה, 22/04/06 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ''בישול'' המו''מ נעשה ע''י יגאל כהן (ל''ת)

    יגאל ראוי ליועץ, 22/04/06 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תוכנס המופלטה לתפריט החיילים. (ל''ת)

    גמד שלמה, 22/04/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פרץ הבטיח לא להתמודד מול פרס. כבל הבטיח מזכלות ל-4 שנים.

    זכריה, 22/04/06 16:06

    כרגיל, ההבטחות של שניהם שוות ל....
    והאמינות של העבודה - גם היא כרגיל. כיסאות תמורת 1000 דולר (זוכרים???)

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חבל, פרץ היה מקבל הקליטה/איכות הסביבה (ל''ת)

    לאולמרט, 22/04/06 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    העדפתי את רייכמן בחינוך,

    סטודנט, 22/04/06 16:04

    אבל גם יולי תמיר ראויה.

    בהצלחה...

    הגב לתגובה זו

    • מן הסתם בגלל שאתה ''בן של'' (ל''ת)

      לא בינתחומי, 22/04/06 17:00

      הגב לתגובה זו

      • ''בן של''? ברור, יש לי הורים

        סטודנט, 22/04/06 19:32

        לך אין? אתה יתום? אולי אהוד יתום?

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט אנס את פרץ לאכול הדג המסריח (ל''ת)

    יגורש מהעיר, 22/04/06 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    גוש קדימה עבודה

    סמואל, 22/04/06 16:00

    זה צעד מאד חכם לסגור עם העבודה את ההסכם לפני כל השאר. זה יוציא את העוקץ מידי הדתיים והם לא יוכלו לסחוט כפי שהם בודאי מתכננים לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק - גוש טימטומת. (ל''ת)

      יעל, 22/04/06 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ברוורמן- ראוי להיות שר

    שלומית, 22/04/06 15:52

    אבישי ברוורמן בחר לוותר על תפקידים גדולים אחרים כדי לשבת בממשלת ישראל. מן הראוי שיקבל משרד בו יוכל להשפיע - הקבלות על מעשיו בעבר מצדיקות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    יבטיחו את החינוך להתאבדות לאומית של עם

    Avi Ecuador, 22/04/06 15:51

    חינוך להשרשת האידיוטיות וביטחון להקמת עגל הזהב פלסטין

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדם מטומטם

      נעמה, 22/04/06 18:33

      בהכל פעם שאני קוראה את השטויות המעוותות שלך אני תוהה איזה מן טיפוס אדיוט אתה

      הגב לתגובה זו

      • תביטי במראה, את לא צריכה לחפש. (ל''ת)

        Avi Ecuador, 22/04/06 20:27

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    פרץ - עבדת עליי

    לכודניק לשעבר, 22/04/06 15:46

    אחרי 3 פעמים שהצבעתי ליכוד וכמי שמזדהה עם התנועה ומיצר על כך שאיבדה דרכה האמנתי למסר החברתי שלך וביד רועדת הצבעתי למפלגת העבודה ובעיקר לך פרץ.
    לרגע לו האמנתי לכל הידיעות שתיקח את הביטחון ובחינתי היו אלה ספינים של להקת אולמרט. איני יכול להביע את מפח הנפש שאני מרגיש היום, איני יכול להסתכל לחבריי -שהזהירו אותי שכך יהיה- בעיניים, חשבתי שצומח מנהיג חברתי וקיבלתי מהדורה חוזרת של דוד לוי, איך אמר בני בגין? אתה כבר בטח תדאג לקצינים הרעבים של צה''ל ולמחוסרי הדיור של סוכני המוסד
    עמיר פרץ !!! אתה עבדת עלי !!!!!
    לא עוד מהפכה חברתית כי אם....מפלגה קטנה עם שפם

    הגב לתגובה זו

    • טעות לעולם חוזרת..

      י.שפמי, 22/04/06 16:52

      תסתכל בראי ותראה מצביע קטן עם שפם גדול שלא ידע אף פעם להצביע נכון!

      הגב לתגובה זו

    • לליכודניק לשעבר (??)

      מצביעת עבודה, 22/04/06 17:10

      מי עבד עליך?!
      העלאת שכר מינימום - יש? יש!
      חינוך חינם בגני ילדים - יש? יש!
      הלוואות למימון לימודים אקדמאים עם החזר לאחר השתכרות - יש? יש

      וזה עוד לפני שהקדנציה בכלל יצאה לדרך.
      מתי קיבלת כבר השגים כאלה?!
      בנוסף כבונוס, תקבל גם את יולי תמיר כשרת החינוך ואת עמיר פרץ כשר ביטחון.
      אז מה רע לך, על מה הקיטורים?
      רצית שיהיה גם שר האוצר? אז היית צריך לשכנע עוד אנשים שיצביעו לעבודה.
      עד כה התנהל פרץ מעולה, ובקרוב יהיה לנו הרבה יותר טוב.
      בהצלחה!

      הגב לתגובה זו

    • סבלנות

      רון, 22/04/06 17:12

      אין לך סבלנות? כפי שהצבעת בחופזה כך אתה מתלונן בחופזה.
      הממשלה עוד לא קמה, מר שפם עדיין לא ניסה ו/או עשה משהו - אז המתן בסבלנות, לכל הפחות 100 ימי חסד.
      מה הייתה הציפייה שלך שכל מה שפרת ירצה הוא גם יקבל? - נו באמת הרי זו תמימות.
      אל תצטער על בחירתך(1 משום שהיא נעשתה כבר ואין להצטער לאחר מעשים שנעשו בשלמות 2) כי אין ספק שפרץ יגרום לשינוי - גם אם לא ענק)
      שבת שלום!

      הגב לתגובה זו

    • זו נראית כמו תגובה של שכיר מקלדת

      יודע דבר, 22/04/06 17:18

      אל תאמינו

      הגב לתגובה זו

    • לדעתי אתה כתום שקרן ! במידה (שואף לאפס)שלא- (ל''ת)

      פרץ לא ניצח, 22/04/06 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    education

    moshe avihail, 22/04/06 15:46

    braverman is far superior to yuli tamir in every possible way . he understands education much more than she does . braverman is a very successful university president , and tamir is just another professor whose academic record is very mediocre . it stands to reason that the state of israel will benefit significantly more from bravermasn as minister of education . think about our children

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל הכבוד לעמיר פרץ מחבר בעבודה

    אבי מהגליל, 22/04/06 15:45

    ישנם כאלה שמפקפקים ביכולתו של פרץ להיות שר הביטחון,יכול להיות שזה מבורות,יכול להיות מגזענות,ויכול להיות מתמימות,שר ביטחון שלא בא מהצבא זה הדבר הכי טוב שיכול להיות,אם תוסיפו לכך את יכולותיו של פרץ בניהול משאים ומתנים,זה יכול להיות רק טוב לישראל מול הפלסטינים שתמיד עמד מולם אשכנזי תמים שלא הבין את המנטליות הערבית ונפל לפח שטמנו לו פעם אחר פעם.גם בן גוריון,פרס,ארנס לא באו מהצבא והיו שרי ביטחון טובים.עמיר פרץ הולך להיות האיש החזק ביותר במדינה

    הגב לתגובה זו

    • מהנגב לגליל

      מובטל מהנגב, 22/04/06 17:00

      אבי מהגליל,אלה שחוששים חוששים מבורותם של כמוך ומבורותו של המנהיג שמסתתר מאחורי השפם.
      ובעיקר מההסטוריה ותגובותיו בעולם הועדים וההסתדרות.היסתר,שלפן וסחטן.רק תזכור מי סגר נמלים,טיסות ובתי ספר והמחיר שזה עלה למשק.ברור שאתה כחבר לעבודה מתחבר אליו יפה ומחכה לג'וב הבא כמו אלפים אחרים מהוועדים הגדולים.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד לי, יצחק מרדכי, אשכנזי?, מופז, אשכנזי? לא! אז מה אתה מקשקש. את (ל''ת)

      ה טועה ומטעה., 22/04/06 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל המגיבים כאן מטומטמים!

    תומר, 22/04/06 15:40

    לא צריך להיות רמטכ''ל לשעבר כדי להיות שר ביטחון מוצלח.
    קחו דוגמה- פרס- מה הקשר שלו לצבא? אין קשר בכלל אבל זה לא מנע ממנו להיות אחד משרי הבטחון המוצלחים שהיו לנו אי פעם. מי יזם את הקמת הכור בדימונה? פרס!
    אז תפסיקו לבלבל את המוח.
    איציק מורדכי-היה אלוף בצבא-אז מה? וסוטה גדול
    מי שחושב שזה לא השפיע על כוהנתו כשר ביטחון טועה!!!

    נכון שיצטרך תקופת חפיפה אבל כל שר שנכנס למשרד חדש צריך את זה.

    כולכם יפי נפש- איפה הייתם כשלימור ליבנת הייתהשרת החינוך?- לא סיימה תיכון ונאלצה לסיים אקסטרני -אשה טיפשה-שרת חינוך גרועה

    איפה הייתם שחברי הכנסת החדשים שנכנסו לכנסת עם פסיכומטרי משותף של כולם היה 700:רוחמה אברהם, בלומנטל,וכל הנעלולים האחרים.

    לפחות פרץ בן אדם חכם והגון- אני בטוח שיהיה שר מצויין למרות הרשות של אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • אדיוט...צא ולמד

      ממטומטם לאידיוט, 22/04/06 17:06

      פרס בעל רקע ביטחוני וותקק ביטחוני ואין כאן מקום לפרט (עיין בקורות החיים שלו)לעומתו פרץ ידוע בשביתות שהפיל עלינו ובשפם שלו.אז על מה אתה מדבר?או שאתה איש וועד שממתין לג'וב?

      הגב לתגובה זו

      • תומר צודק!!!!! למגיב הגזען צא ולמד!!!

        שונא מטומטמים, 22/04/06 17:38

        למגיב - אולי כדי שאתה תעיין בקורות חייו של פרס:

        1947 גויס שמעון פרס לשורות ההגנה, בה הוטלה עליו האחריות לתחומי כוח האדם ורכישת נשק. הוא המשיך בתפקיד זה גם במהלך התקופה הראשונה של מלחמת העצמאות.

        ב-1949 מונה לתפקיד ראש משלחת משרד הבטחון לארצות הברית, שטיפלה ברכישת נשק.

        בשנת 1952 שב פרס לארץ, החל לעבוד במשרד הבטחון כסגן המנהל הכללי, ובשנת 1953 מונה לתפקיד המנהל הכללי של המשרד. בתפקיד זה ביסס קשרים הדוקים עם צרפת וקידם את התפתחותה של התעשיה האוירית הישראלית.



        כלומר לוחם הוא לא היה!!!!
        נכון שעסק ברכישות נשק אבל אז אתה אומר שכל סוחר נשק=שר הביטחון וזאת שטות מוגמרת כי אז אפשר להציע את התפקיד גם לארקדי גאיידמק

        הגב לתגובה זו

        • מה אתה רוצה להגיד בזה?

          הסבר ונמק, 22/04/06 18:12

          אגב לאיזה גזע אתה שייך?
          מאיזה תפוצה אתה?
          מה השורשים הרקובים שלך?
          פוליני?רוסי?ואולי ערבי?

          הגב לתגובה זו

          • אני רוצה להגיד שאתה דביל חסר תועלת (ל''ת)

            לא חייב בהסברים, 22/04/06 18:36

            הגב לתגובה זו

          • הסבר ונמק-מי אתה? הסבר ונמק....

            שונא גזענים, 22/04/06 18:43

            לא רוצה לצטט את התגובה חסרת הטעם שלך אבל הנה זה בא:''מה השורשים הרקובים שלך?
            פוליני?רוסי?ואולי ערבי? ''

            אז מה זה אומר לנו על כותב שורות אלו--- שהוא לא פולני,לא רוסי ולא ערבי
            הוא כנראה מעדות המזרח אך בטיפשותו הוא לא הבין דבר מהתגובות למעלה ויצא כנגד אלה שחושבים שכולם שווים לא משנה מאיזו עדה אתה בא.

            -הסבר ונמק: בבקשה תסביר את התגובה שלך כי נראה לי שאתה בעצמך לא מבין מה כתבת

            הגב לתגובה זו

      • צא ולמד

        תומר, 22/04/06 17:43

        לא אמרתי שפרס לא עסק בביטחון תקרא היטב מה כתבתי: כתבתי שלא צריך להיות רמטכ''ל לשעבר כדי להיות שר ביטחון- זה שפרס עסק בסחר נשק לא עושה אותו יותר מתאים מפרץ

        כך שכדאי שתפנים מטומטם

        הגב לתגובה זו

      • טעיתי

        ממטומטם לאידיוט, 22/04/06 17:45

        חשבתי שעסק בלחימה


        טעות שלי קבל את סליחתי

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    אוריאל רייכמן - אני מבקשת שלא תפרוש

    יהודית, 22/04/06 15:39

    אתה יכול לתרום רבות גם בתחומים אחרים מלבד החינוך. אם אני זוכרת, אתה בין אלה שמנסים לשנות את שיטת הבחירות. שינו שלב א' ללא שינוי שלב ב' ולכן זה לא צלח. יש לך הרבה מה לפעול בכנסת ובממשלה. אנא ממך, אל תפרוש מחיי ציבור. גם למען החינוך תוכל לפעול, גם אם לא תהיה שר החינוך. יש דרכים רבות לפעולה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יולי תמיר, מקווים שתהיי יותר נחמדה מליבנת

    מורה מהמרכז, 22/04/06 15:35

    התייאשנו מליבנת שהוציאה אותנו מדעתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בקרוב ממשלת דחלילים אולמרט פרץ

    רוני, 22/04/06 15:35

    בקרוב מאוד עם ישראל יקבל ממשלת דחלילים שלא מסוגלים לעשות מאומה לא בבטחון העם והמידינה ולא בניהול הכלכלה פרץ כשר בטחון שווה כקליפת השום חסר ניסיון ואין מה לסמוך עליו ולתתלו את תיק הבטחון

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט בחור טוב

      תתת, 22/04/06 20:16

      ממש אוצר

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    סחטנות

    פרנסואה ט., 22/04/06 15:19

    כנראה שלפרץ יש מידע ההופך את אולמרט לסחיט,אחרת תסבירו לי מדוע הפגישות הן חשאיות ומה שמקבלים פרץ והעבודה הוא מעל כל הגיון ופרופורציה

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מפלגה חברתית !!!!

    זאב, 22/04/06 15:06

    ואכן מפלגה חברתית !
    כל הח'ברה יוצאים מרוצים ,
    ואיפה הציבור שישלם? ואכן זה ממש לא מעניין את המפלגה החברתית !!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ברוך שפטרנו מעונשו של רייכמן

    עומרי ידלין, 22/04/06 15:02

    הוא עוד היה הופך את כל מערכת החינוך לדגם של המכללה הדמיקולו שלו. מוסד תת-רמה שמיועד לתת הזדמנות שניה למי שיש לו הרבה בכיס וקצת בראש.

    הגב לתגובה זו

    • הבינתחומי הוא המוסד היחיד בארץ

      סטודנט, 22/04/06 19:36

      שבו מעוטי יכולת יכולים לקבל מלגה מלאה וללמוד חינם, על סמך יכולותיהם בלבד.

      אז למה להמציא סתם?

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מושחתים רק דואגים רק לכיסאות (ל''ת)

    שאול, 22/04/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חשוב, עמי איילון למשרד הביטחון!

    פעילת עבודה, 22/04/06 14:51

    מקווה שעמיר פרץ יבחר באילון לשר הביטחון, כי הוא המתאים ביותר וזה חשוב ביותר. וייקח לעצמו תיק כלכלי, אולי תמ''ת.
    מקווה שכל חברי ''הנבחרת'' יצליחו להתעלות מעל שיקולים אישיים, ולאייש את התיקים ע''פ שיקולים עניינים וטובת המדינה והעם.
    ''דין התנועה'' - זוכרים עדיין את המושג הזה?
    מקווה שמי שלא יקבל תיק, יסתפק בסגנות שר, גם כאן אפשר לעשות דברים חשובים.
    זכרו, לא בשביל השררה בחרנו בכם, אלא כדי להביא לישראל את המהפך, להשיב את המדינה לדרך המלך.
    בעשייתכם תתברכו.
    בהצלחה לעמיר פרץ ולנבחרת שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    למר רייכמן,הרשי ליעץ לך.

    יגאל כהן, 22/04/06 14:47

    זה נראה מאד לא טוב,שאתה רואה בתפקיד שר החינוך כתמצית כל הפוליטיקה הישראלית.
    הגישה של:אם אני לא אקבל את תיק החינוך כפי ש''הובטח'' לי,מתאימה למשטרים אחרים.
    לא לדמוקרטיות.
    אנחנו לא יכולים לנהל את חיינו על פי ה''קזוס בלי'' שרייכמן לא יתאכזב.
    יש בזה שחצנות נוראה.
    ואני בטוח שלא לכך התכוונת.
    הזהר.
    אם תשבור את הכלים על ה''תיק'',
    תקלקל לעצמך את העתיד המזהיר שאני צופה לך.
    עוד יבואו אליך ויאמרו לך:''שמלה לך קצין תהיה לנו''.
    אללה מעא סברין ,איזה סברו
    ואיזה מה סברו,כפרו.
    אל תכפור.
    עוד נכונו לך עלילות.
    ואם תמאן.
    לה די לאק,מה דו להומון,ביום פורים.
    אני ועם ישראל.
    דכתיב:''הוכח לחכם ויאהבכ''.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פרופ' רייכמן במדינה אוהבים עסקנים קטנים חסרי השכלה כמו עמיר ולא

    אריה, 22/04/06 14:42

    משכילים זה שייך למדינות מתוקנות אנחנו הרי מדינת עולם ה-4 יותר גרועים מאפריקה השחורה ודרום אמריקה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אל תבואו בטענות!!!!

    אלמוני, 22/04/06 14:33

    הצבעתם קדימה.בעוד זמן מה תקבלו אחורה .התחכמתם עם המפלגות המקוריות קבלו מפלגה וממשלה שאין לה יסוד רק ססמאות.
    בפנים אני בוכה ,בחוץ נהנה מהתאטרון הקים ובוואדי ימשיך להתקיים.
    העצוב ,נשלם בקיומינו חבל.
    אגב ,השחקנים הפעם הם בגילאים שונים יהיה מענין. המשיכו לקטר מתאים לנו .
    שמח חג.

    הגב לתגובה זו

    • מי שתל את התגובה הזאת?ביביהו? (ל''ת)

      אנונימוס, 22/04/06 19:23

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הסיוט של פרץ זה תיק האוצר.

    גדי, 22/04/06 14:32

    גם אם היו מצמידים לו אקדח לרקה, פרץ לא היה מסכים לקבל את תיק האוצר.
    הוא ידע שאם הוא יממש את המדיניות,שהוא מצהיר עליה - המדינה תפשוט את הרגל.
    במצב הנוכחי הוא בעמדה הטובה ביותר - יאשים את שר האוצר מקדימה, שהוא זה שלא מוכן לתת ולתת ולתת ולתת... הרי תמיד יש מאיפה לקחת.

    הגב לתגובה זו

    • והסיוט שלנו פרץ כ''שר'' (ל''ת)

      ועד הוועדים, 22/04/06 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    רעיון מקורי לפרץ .. נעשה V כאילו היית שר הבטחון.

    מעשי, 22/04/06 14:27

    מספרים כי משרה זו תאפשר לפרץ לקפוץ בעתיד למשרת ראש הממשלה...
    אולי נסכים כולנו כי נסמן ...כאילו ...היה שר הבטחון ולא יכשיל את כולנו בראייתו המאד מצומצמת והתלויה לחלוטין באחרים רודפי שררה כמוהו..

    הגב לתגובה זו

    • אני עשיתי v (ל''ת)

      viva l' viva, 22/04/06 19:28

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם פרץ יהיה שר בטחון אני אעזוב את המדינה המסריחה הזאת אחת ולתמיד !! (ל''ת)

    יהודי, 22/04/06 14:25

    הגב לתגובה זו

    • צאתך לשלום. (ל''ת)

      תומכת פרץ, 22/04/06 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    בתקופה כה קריטית -עסקן פועלים ...

    אחד העם, 22/04/06 14:24

    אחראי על הביטחון .
    רק עד שילמד את המושגים יעבורו שנים.
    האם החזון שלו .....יקבע את מהות התעשיה הבטחונית העתידית ?
    עם ישראל ישלם על משחקים אלו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רייכמן בחוץ - אושר גדול!

    מנהל תיכון, 22/04/06 14:12

    בתקוה שהמצב לא יתהפך שוב...
    רייכמן הופיע לפנינו בכנס, דיבר כאילו המשרה בכיסו, ומדבריו הבנו כי הוא אולי משפטן מבריק ומנהל מכללה פרטית מצליח, אבל אין לו מושג מה קורה במערכת הציבורית עם כל הקיצוצים והלחצים של הבעלויות קרי ראשי ערים ומועצות.
    תיכון לא יכול להשתוות למכללה, תבין את מר רייכמן, אנחנו חייבים לקבל כמעט כל אחד ולהחזיק שלוש שנים גם את מי שמראש ידוע שלא יקבל תעודת בגרות.
    זהו עניין חברתי ולא רק כלכלי!

    הגב לתגובה זו

    • :-) כל מילה בסלע

      טוקבקיסט, 22/04/06 15:53

      חוץ מזה רק להשוות בין צרת החינוך לשעבר לימור לבנת בוגרת בקושי בית ספר אקסטרני אל מול פורפ' יולי תמיר בוגרת אונ' אקוספורד..... אהה תענוג

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אסור לתת תיק הבטחון לפושטק.זה לא משחק. (ל''ת)

    דוד, 22/04/06 14:12

    הגב לתגובה זו

    • פושטק פושטק...יש לו בינתיים הישיגים מרשימים..אני בעד הפושטק.. (ל''ת)

      אור, 22/04/06 14:29

      הגב לתגובה זו

      • ספר גם לנו,איזה הישגים? (ל''ת)

        תן דוגמה אחת, 22/04/06 19:31

        הגב לתגובה זו

      • אור,אנחנו ממתינים עדיין לדוגמה אחת! (ל''ת)

        יש לך?, 22/04/06 21:03

        הגב לתגובה זו

    • כולנון עם הפושטק...כמו שאתה אומר.. (ל''ת)

      עמי, 22/04/06 14:30

      הגב לתגובה זו

    • גם אני פושטק מרוקאי גאה...הפושטקים לשלטון.הלפלפים הביתה... (ל''ת)

      אורן, 22/04/06 14:31

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא פושטק. הוא סתם מושחת בתחפושת אידיאולוג! (ל''ת)

      עובד לשעבר, 22/04/06 16:04

      הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ יהיה שר ביטחון מעולה. בהצלחה! (ל''ת)

      אורית, 22/04/06 16:08

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת... (ל''ת)

        אור, 22/04/06 19:29

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    חקלאות זה לא תיק בכיר,חינוך זה תיק חצי בכיר

    התיקים הבחירים, 22/04/06 14:10

    ביטחון אוצר חוץ ורשות ממשלה,
    קדימה לקחה 3 ונתנה לעבודה 1 וזה לא ניהול משא ומתן כישרוני של פרץ,
    לעבודה אומנם יש רק 19 מנדטים אבל לקדימה יש רק 29 והם לא באמת יכולים לעשות ממשלה בלי העבודה,
    פרץ יכל להשיג יותר,והיה צריך לדרוש חצי מהתיקים הבכירים,
    אולמרט יכל לשחק אותה כמו שרון שלא התחשב באף אחד,אבל לשרון היה 40 מנדטים ולאולמרט רק 29 כך שהוא היה יוצא מופסד ממשחקי האבו עלי האלה,
    ברוורמן קיבל הבטחה משרון,אבל שרון כבר לא פה,ושרון היה אמור לקבל 40 מנדטים,ואולמרט במקומו קיבל רק 29,אז מובן שהוא לא יכל לקיים הבטחה של שרון שהתבססה על נתונים אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • חימוך זה הכי בכיר ולא בחיר

      נעמה, 22/04/06 14:28

      אם החינוך יהיה הכי בכיר - אתה לא תכתוב מלה זו באות ח - בחיר. מה דעתך?

      הגב לתגובה זו

      • צודקת

        100%, 22/04/06 16:32

        אם החינוך יהיה הכי בכיר-את גם לא תכתבי מילה זו באות מ-חימוך.מה דעתך?
        אבל כיום זה לא כך.

        הגב לתגובה זו

    • אתה דביל

      תומר, 22/04/06 15:21

      לא ברוומן--- רייכמן הוא בקדימה
      ברוומן הוא מהעבודה
      אתה דמגוג מטומטם :''קדימה לקחה 3

      ברור שהיא לקחה את רשות הממשלה כי היא נניצחה בבחירות


      פרץ עשה עבודה מצויינת

      הגב לתגובה זו

      • אין לך הבנה בוליטית,וזה גורם לך לא להבין

        דברים, 22/04/06 16:54

        מפלגת העבודה היתה תמיד מפלגת שילטון,שאו מנצחת ומקימה ממשלה או מפסידה והולכת לאופוזיציה או עושה ממשלת אחדות לאומית באופן שווה,
        מה שפרץ עושה הוא הופך אותה למפלה רגילה כמו כל המפלגות הקטנות שחוברות למפלגת השילטון לפי מספר המנדטים שלהם,
        אומנם היא הפסידה אבל הכח לא מגיע רק ממספר המנדטים אלא גם ממצב האפשרויות שיש למפלגה המתחרה,
        ואולמרט חייב את מפלגת העבודה,דבר שפרץ היה צריך לנצל אם הוא היה יותר מוצלח במשאים ומתנים,
        הוא יכל והיה צריך להציב את מפלגת העבודה כמפלגת שילטון בשותפות בממשלה פלוס מינוס ולא כעוד מפלגה,
        אומנם פרס כבר הוריד אותה לזנות לפני זה,בממשלות שעברו,אבל פרץ היה יכול להחזיר אותה למעמדה הטיבעי.

        הגב לתגובה זו

    • אתה דביל 2

      תומר, 22/04/06 15:23

      שכחתי לציין אתה לא טוב במשפסים אבל את לא טוב גם בדקדוק-לא ''בחיר'' אלא בכיר --תתחיל לקרוא ספרים

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    פסיכים

    משה, 22/04/06 14:07

    עמער פרץ שר הבטחון ? השתגעתם ?איזה ידע יש לו ? מה הוא עשה בצבא ? אין לו מושג ירוק בבטחון !! הסיבה שאולמרט נותן לו בטחון כי הוא רוצה למנוע מפרץ את תיק האוצר מפחד שפרץ יגרום לפשיטת רגל של מדינת ישראל. אז אם לא סומכים עליו כשר אוצר מה פתאום סומכים עליו כשר בטחון ?? הבחור בקושי גמר עממי. אין לו ידע בכלום !!
    תנו לו את תיק החקלאות. זה הכי פחות מסוכן כי גם ככה החקלאות הרוסה.....

    הגב לתגובה זו

    • מה לא עושים בשביל הכסא

      אנטי ערס, 22/04/06 15:33

      אולמרט ומרעיו שרובנו נתנו להם את אמוננו כבר בוגדים בבוחריהם.
      לו רציתי את פרץ כשר בטחון הייתי אולי מצביע עבודה.
      אבל, תאוות השלטון כה גדולה שאולמרט היה מוכן לת את התיק גם לרוחמה ה''מתרוממת'' .

      הגב לתגובה זו

    • אתה פסיכי

      יצחק, 22/04/06 16:09

      מאמן כדורסל מצוין לא מחייב שהיה שחקן טוב הוא צריך להבין את מהלך המישחק . זה ברור שיש לך שינאה לשורשים שלו
      אתה לא חושב לרגע איזו עוצמה הוא צריך במדינה שרובם מלאי שינאה כמוך והוא התעלה גבוה גבוה .אז תוכל את הגפיל דפיש שלך בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • אתה פ....

      יצחק, 22/04/06 16:12

      מאמן כדורסל מצוין לא מחייב שהיה שחקן טוב הוא צריך להבין את מהלך המישחק . זה ברור שיש לך שינאה לשורשים שלו
      אתה לא חושב לרגע איזו עוצמה הוא צריך במדינה שרובם מלאי שינאה כמוך והוא התעלה גבוה גבוה .אז תוכל את הגפיל דפיש שלך בשקט.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שרים בלי תיק??? למה?????

    לא מבין, 22/04/06 13:53

    מישהו מוכן להסביר לי לעזאזאל????

    הגב לתגובה זו

    • יש כאלה שנולדו להיות שרים

      רונן, 22/04/06 14:19

      כאשר השלטון בידי רודפי שררה , כבוד וכסף אלה מעשי ידיהם. ובנוסף -זו שיטה להקטנת האבטלה ...

      הגב לתגובה זו

      • שר בלי תיק - למה ???????????

        מ., 22/04/06 15:14

        היכן הדגל החברתי של מפלגת העבודה ????,
        1. ויתרו על תיק האוצר !!!
        2. הסכימו לביזבוז הגדול של מינוי שרים בלי תיק - מהיכן הכסף ??? אפשר לשכוח מהעלאת שכר המינימום...
        3. הסכימו למינוי 7 שרים (יחס של 1/2.7 ) - שוב ביזבוז כספי משלם המיסים - מהיכן תתקצבו את דרישותיכם החברתיות ??
        4. מה לפרץ ולביטחון ?? כשלאורך כל הקמפיין ניפנף בדגל החברתי - בגידה בבוחרי העבודה !!!
        אכזבתי גם מאולמרט שהתקפל לדרישות תאוות השלטון והכסאות של העבודה , לא עמד על עקרונותיו ושמירת מסגרת התקציב.

        הגב לתגובה זו

    • כן,אחלה משרה-יש לו הכל:משכורת,משרד,נהג לוולוו,הכל,חוץ מאחראיות על (ל''ת)

      שום דבר, 22/04/06 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    נפטרנו ממופז המדלג בין המפלגות (ל''ת)

    דני, 22/04/06 13:50

    הגב לתגובה זו

    • וקיבלנו שר בטחון בלי בטיחון... (ל''ת)

      חייל שמבין יותר, 22/04/06 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ברוורמן צריך להיות בפנים !!!

    גיא, 22/04/06 13:44

    הלוואי שיעשה מה שעשה לבאר שבע!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בוורמן צריך להיות בבית !!! (ל''ת)

      GO HOME, 22/04/06 14:03

      הגב לתגובה זו

    • נכון!!!!!ברוורמן הצליח שם בגדול

      חגית, 22/04/06 14:16

      מקווים לראותו שר משפיע!!!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    איפה ההגיון בהחלפת מופז בפרץ? נפלתם על הראש?

    אורן, 22/04/06 13:43

    אנחנו עומדים בפני פיגועים קשים. זה לא הזמן לעשות ניסויים על חשבון הבטחון!
    אולמרט, תן לו את האוצר, אל תפקיר את הבטחון!
    אני לא מת על מופז, אבל ברץ בבטחון, זאת בדיחה גרועה!
    נראה לכם שהוא מסוגל להתמודד עם האיום האיראני. האיש חסר נסיון!

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את ההיגיון.

      הגיוני, 22/04/06 14:17

      פרץ הוא מנהיג בעל חזון.
      והוא יקבל החלטות במשרד על פי שיקול דעת אזרחי ומה יוצא טוב למדינה ולא רק לצבא.
      בניגוד למופז שהיה סמרטוט של שרון ונשאר סמרטוט של החיים.
      אחרי הזיגזוג של מופז בין ליכוד לקדימה אסור לתת לו שום תפקיד עם השפעה.

      הגב לתגובה זו

      • פרץ לא יעבור מבחני פילת!! לפי ISO 9000 לא מתאים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        צחוק מהתפקיד, 22/04/06 14:48

        הגב לתגובה זו

      • אכן, מצוין שפרץ יהיה שר הביטחון הבא! (ל''ת)

        אזרחית שמחה, 22/04/06 15:27

        הגב לתגובה זו

      • מסיכמה בהחלט עם ההגיוני (ל''ת)

        מ.ד., 22/04/06 15:54

        הגב לתגובה זו

    • לא ראיתי שמופז הצליח כל כך. (ל''ת)

      momo, 22/04/06 14:24

      הגב לתגובה זו

    • אתה נגררת של אלו שחושבים שמבינים

      יצחק, 22/04/06 16:15

      מאמן כדורסל מצוין לא מחייב שהיה שחקן טוב הוא צריך להבין את מהלך המישחק . זה ברור שיש לך שינאה לשורשים שלו
      אתה לא חושב לרגע איזו עוצמה הוא צריך במדינה שרובם מלאי שינאה כמוך והוא התעלה גבוה גבוה .אז תוכל את הגפיל דפיש שלך בשקט.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הפקרת בטחון המדינה! (ל''ת)

    אולמרט, מה אתה, 22/04/06 13:40

    הגב לתגובה זו

    • נכון בסוף יביא הפלנגות מצפון אפריקה יחברו לחמאס ויחזירו הכל למרוקו (ל''ת)

      הפקרות, 22/04/06 14:35

      הגב לתגובה זו

    • כמה הרוגים היו אצל מופז?

      חבר העבודה, 22/04/06 19:01

      התשובה-1000
      ולגופו של עניין-מופז כרמטכ''ל התנגד לנסיגה המוצלחת מלבנון וכשר ביטחון תמך (כי לא היה ח''כ והיה תלוי בשרון) בבריחה הכושלת מגוש קטיף
      מבחינה פוליטית הוא זגזגן חסר חוט שידרה ומבחינה בטחונית הוא עוד לא היה בבקו''ם מבחינה מנטלית

      אני מעדיף אפילו את אולמרט חסר כל היכולות על מופז בעל היכולות הירודות ביותר אצל שר בישראל אי פעם

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרץ, שר הבטחון?! פחד אלוהים (ל''ת)

    אימא'לה...., 22/04/06 13:39

    הגב לתגובה זו

    • יותר מפחד זאת בושה.מה לו ולבטחון?אלוהים,אל תשתוק.תעשה משהו. (ל''ת)

      דוד, 22/04/06 14:17

      הגב לתגובה זו

      • ומה אתה מבין בביטחווווווווווווווווווווווווווווווווון !!!!!! (ל''ת)

        ג'וג'ו, 22/04/06 14:37

        הגב לתגובה זו

      • אלוהים? לא שמעתי (ל''ת)

        קדימה פרץ, 22/04/06 19:34

        הגב לתגובה זו

    • פרץ יהיה שר ביטחון מצוין!

      יש!!!!!!!, 22/04/06 15:11

      ואתם, גזענים, תאכלו את הכובע.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ''מובס'' שר הבטחון לפח האשפה של ההסטוריה . (ל''ת)

    רפי, 22/04/06 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שר הבטחון - עמיר פרץ. זה חלום ?? (ל''ת)

    אלי, 22/04/06 13:09

    הגב לתגובה זו

    • כך זה,שמהנחש עושים טייס. (ל''ת)

      דוד, 22/04/06 14:40

      הגב לתגובה זו

    • חלום בלהות (ל''ת)

      אמרוקאי, 22/04/06 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    בהצלחה ליולי תמיר - זקוקים לזה (ל''ת)

    מ.ד., 22/04/06 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חוצפה !!! 7 תיקים על 19 מנדטים ???

    ראובן מ., 22/04/06 13:04

    כלומר המפתח הוא 2.7 ח''כים למנדט ??? אפילו פחות מ-1:31 !

    אז אם אולמרט בונה על קואליציה של 84 - זה אומר 31 שרים בממשלה ?

    הקופה הציבורית לא תשרוד את ההפקרות !!!

    די לסחטנות !

    הגב לתגובה זו

    • נכון,חוצפה ובושה. ואיפה עוד סגני שרים ? מושחתים ! (ל''ת)

      דוד, 22/04/06 14:20

      הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ ניהל מו''מ מצוין, וכולנו ניזכה! (ל''ת)

      שמחה, 22/04/06 15:28

      הגב לתגובה זו

      • נזכה לראות את הסוף של מדינת ישראל (ל''ת)

        כשנזרק לים פרץ, 22/04/06 19:16

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה יכולת?

    ירו, 22/04/06 13:00

    פרץ בסה''כ עלה על זה שאולמרט יתן הכל בתנאי שהאוצר ישאר אצלו ולכולם ברור למה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עמיר פרץ שר הביטחון - בדיחה גרועה

    אבי, 22/04/06 12:54

    אם זה היה קורה במדינה אחרת ולא כאן אצלנו - היה ניתן לצחוק או יותר נכון לגחך מהבדיחה הגרועה הזאת של עמיר פרץ כשר הבטחון ויולי תמיר כשרת החינוך, אבל, זה כנראה הולך לקרות כאן ואצלנו וזה לא מצחיק, בכלל לא מצחיק, למען האמת זה יותר מאשר מדאיג. איזה כישורים יש לצמד לא חמד הזה לעמוד בראש מערכות כאלה? הגאונה יולי תמיר עוד תגרום לנו להתגעגע געגועים עזים ללימור לבנת ואיזה כישורים ונסיון יש לטיפוס הזה להיות שר הביטחון? מה הוא יודע לעשות מלבד שביתות? היה יותר הגיוני ופחות מגוחך למנות את הנהג של שאול מופז לתפקיד, אין לי ספק שהוא יודע הרבה יותר ממה שעמיר פרץ יידע בעוד שנה. רבותי, זו לא בדיחה! מדובר בבטחון מדינת ישראל ובחיי תושביה שזה אתה, אני ועוד הרבה אנשים. לעצור את הפארסה הזאת לפני שיהיה מאוחר מדי!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למסור את ראשות הממשלה

    רחביה, 22/04/06 12:52

    אהוד מסור גם את רשות הממשלה ולך הביתה לא לזה ולא בגלל זה הצבענו קדימה מה קרה למפח 1ל4 בקצב כזה תיהיה ממשלה של 40 שרים ועוד 20 סגני שרים 60 מכוניות וולו ועוד 60 משרדים ושוב אין כסף כי צריך תקציב למשרדים חזור לסורכה אהוד הכסף לא שלך

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדאיג - ראש ממשלה ושר ביטחון לא מומחים

    מני, 22/04/06 12:49

    מדאיג שבתקופה של שלטון חמאס ברשות , והשתוללות נשיא אירן
    יעמדו בראש המערכת מנהיגים חסרי
    נסיון צבאי . כאשר רוה''מ לא ביטחוניסט מופז עדיין המועמד הטוב
    ביותר לתיק הביטחון !

    הגב לתגובה זו

    • ביטחון, חינוך העיקר שרים

      ראש בטטה, 22/04/06 15:51

      הבחירות לא נתנו לעבודה אלא בסה''כ 19 מנדטים וראו המיועד נותן להם את מה העם לא נתן להם. לא חשב כמה כסף יעלו בחירות חדשות כדי שהמצבעים יוכלו לתקן את מה שהרסו בצורה שהצביעו הפעם, זה יעלה הרבה יותר זול מאשר למנות שרים, סגני שרים, לשכות חדשות, מנכ''לים ,סגני מנכ''לים , מכוניות חדשות , נהגים וסגני נהגים והכל כדי להיות ראש ממשלה שהמיועד אינו ראוי לזה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רייכמן לא שר חינוך

    הרצליאני, 22/04/06 12:48

    אינני חושב שזה כל כך רע, מאחר ורייכמן היה מהתומכים הגדולים של דברת, למרות שהוא ניסה להסתיר בעת האחרונה את תמיכתו מאחורי מסווה יותר ''מתון''. רגישות חברתית, אף פעם לא היתה הצד החזק של רייכמן, אם כי אסור לזלז ביכולותיו הגדולות. מדוע אם כן, שלא יהיה שר המשפטים? לבטח יש לו מה לתרום בתחום זה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מרכז המפלגה צריך לקבוע את השרים

    משה אופיר, 22/04/06 12:42

    הבחירה צריכה להיות לכל תפקיד בנפרד ולא בלוק לאישור.
    פעילי המפלגה יודעים גם הם מי ראוי לתפקיד שר לא פחות טוב מהיו''ר וכל המקורבים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם פרץ לוקח את הבטחון הוא בוגד בבוחרים שלו

    דודי, 22/04/06 12:37

    בחרתי בפרץ ובעבודה מסיבה אחת ויחידה - הידיעה שעמיר פרץ ידאג לשים את המצב החברתי בסדר העדיפויות הממשלתי. אם הוא לוקח את תיק הבטחון זה מראה שהדבר היחידי שמשמנה לו הוא יוקרה, והוא ילשם על כך ביוקר בבחירות הבאות. אני לא יודע בנוגע לכל שאר הבוחרים שלו, אבל אם הוא מוותר על האוצר, בבחירות הבאות הוא יכול לשכוח מהקול שלי.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג הוא יעלה את שכר המינימום.

      אבי, 22/04/06 14:19

      אל תשכח שיש לו בסך הכל 19 מנדטים.
      הוא הוציא מהכח שנתנו לא את המקסימום וגם יהיו חוקים חברתיים!

      הגב לתגובה זו

    • דודי,אני מודה לך שאתה מודה שטעית בבחירת הפושטק הזה.גם האוצר לא מגיע (ל''ת)

      לו,דוד.תחשוב, 22/04/06 14:35

      הגב לתגובה זו

    • לא בוגד בבוחרים שלו

      מצביעת עבודה, 22/04/06 15:14

      יש אילוצים. ומדיניות הביטחון היא נושא לא פחות חשוב.
      אני מאמינה שפרץ יידע להשפיע על התנהלות הכלכלה גם ללא שליטה ישירה על תיק האוצר.
      בהצלחה!!!

      הגב לתגובה זו

      • מעניין שבוחרי העבודה האמיתיים לא חשים ''נבגדים'' (ל''ת)

        והמתחזים כן..., 22/04/06 19:41

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    אוי לא. מה עם ההבטחות לבוחר? (ל''ת)

    jck, 22/04/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תגידו לי שאני לא צודק

    טל, 22/04/06 12:33

    ששרון רצה למנות את ביבי לשר האוצר, המינוי ממש נכפה על ביבי שלא רצה את האוצר. כולנו חשבנו אז שלהיות שר אוצר זה לא ממש כייף גדול ואפילו מסוכן פוליטית.(ראה מקרה ביבי)

    אבל ראו משהו מוזר, אותו משרד מסוכן פוליטית, מבוקש ע''י פרץ, הוא ממש מתחנן לקבל אותו וקדימה לא רוצה לתת לו אותו ובמקום זה מציעה לו משרדים שהוא לא מתאים להם (ממש כמו ביבי! לא?)

    אני מסיק מסקנה אחת מכל העיניין הזה, החברים העשירים של אולמרט אלו שפועלים מאחורי הקלעים,אלו משחיתי השלטון, אלו שמנצלים עובדים כעבדים, נעמדו על רגליהם האחוריות ולחצו בכוח רב שלא יבוא פרץ לאוצר. כנראה שאני צודק בשנים האחרונות כשאני אומר שניתן לשפר את מצב השכבות החלשות ללא בעיה ולמעשה מה שעוצר את זה זה המושחתים והמשחיתים שכרגע חסמו את פרץ מלטפל בהם כמו שצריך.

    מישהו כנראה לא סומך על פרץ שישמור לו את עוגת הקצפת שמעשירה אותו כלכך , ודאג שפרץ לא יהיה שר האוצר. מבחינתם עדיף שיהיה כלבלב ממושמע משלהם במשרד האוצר.

    תתקנו אותי..א-ם אני טועה. ואני לא!

    הגב לתגובה זו

    • צודקב- 100 אחוז (ל''ת)

      בנדה, 22/04/06 13:43

      הגב לתגובה זו

    • מה שהוא לקוי בהיגיון שלך

      בובולי, 22/04/06 14:40

      ביבי הוא לא חבר של העשירים??איך זה שהוא לא רצה את האוצר?לפי ההיגיון שלך הוא היה צריך לקפוץ על ההצעה לעזור לחברים שלו..מה שהו באמת עשה..אז תסביר.....

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה!

      דין, 22/04/06 15:10

      אפשר להבין את נתניהו שהסס אם לקבל את תיק האוצר,כאשר המשק מתכוץ,יש צורך להפעיל מהלכים לא פופולריים כדי להציל את הכלכלה השוקעת,יש ספק אם יקבל את התמיכה ההכרחית כדי להצליח בתפקידו.לפרץ אין בעיה כזאות.הקופה לכאורה מלאה.לכאורה אפשר לחלק,אפשר לצפר מקורבים.לכן עכשיו כולם רוצים את תיק האוצר! הצרה היא שהצעדים הלא אחראיים שבאגנדה של פרץ יחלישו את הכלכלה שלנו והיא תקרוס במשב רוח ראשון.הראשונים שיפגעו מכך יהיו העניים.פרץ איננו דף חלק .הוא מוכר במאבקיו האויליים כדי להשאיר את הכח בידי בעלי השררה.(מאבקו נגד הרפורמה בענף הבנקאות,בנמלים ,במקורות וכו.טוב שפרץ לא במשרד האוצר ,חבל שהוא במשרד הבטחון!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    האם פרץ ימשיך להעסיק את אחיו של המזכל במשרד הביטחון במישרת כלום? (ל''ת)

    עובד בית המפלגה, 22/04/06 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כבל הבטיח שיהיה מזכל במשרה מלאה 4 שנים.מישהו מופתע שהוא מפר הבטחתו? (ל''ת)

    חבר עבודהמאוכזב, 22/04/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ההצגה עוד לא התחילה

    ז'ול ורן, 22/04/06 12:28

    הממשלה שהולכת לקום - אחת ממשלות הבלוף של התיקשורת שהריצו את קדימה והראש שלה - פולטיקאי קטן שעוד יביא הרבה נזק למדינת ישראל - ראו פיגוע אחרון ותגובת הראש שלה.
    אבל זה לא ימשך הרבה זמן - בריחת החברה הצעירים מהמדינה החלה ועכשיו תיצבור תאוצה - אני מכיר סטודנטים מהטכניון שבו אני לומד שנה אחרונה ואני בתוכם כי היעד הבא של הצעירים - אוסטרליה , קנדה ועשיו גם גרמניה המציעות תנאים חבל על הזמן . אתם תישארו עם המושחתים וכשתטבעו - לא יהיה מי שיעזור.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אהוד אולמרט מפקיר את אזרחי מדינת ישראל

    מ, 22/04/06 12:28

    כי מה שיקרה עכשיו זה שתיק הביטחון יקח אותו עמיר פרץ ולתת לפרץ את תיק הביטחון זה חוסר אחריות.
    תיק הביטחון חייב ללכת לאדם שהיה בצה''ל לפחות בדרגת תת אלוף או יותר
    ופרץ? איזה ניסיון בצבא יש לו?

    הגב לתגובה זו

    • נסיון במה?! תכין את הכובע לאכילה...

      גדעון, 22/04/06 14:04

      עפ''י התיזה שלך--ואינך היחיד,יש עוד רבים[דפוקים] כמוך--שר התחבורה צריך להיות טייס+נהג+רב חובל [שכחתי,גם נהג קטר...],שר הבריאות --רופא,וכך הלאה. להזכירך,בן גוריון היה רב-טוראי [ואפילו לא בצהל] ועוד הרבה אנקדוטות כאלה.
      ראינו כבר מספיק אלופי צהל שנכשלו בתפקידים צבוריים.
      עמיר פרץ ר א ו י להיות ראש ממשלה וראוי להיות שר בטחון במדינת ישראל.
      ת פ נ י מ ו זאת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • חחחח הרגת אותי גדעון!! (ל''ת)

        נותן בראש, 22/04/06 15:32

        הגב לתגובה זו

      • דווקא אני מסכים עם מ

        אבי, 22/04/06 16:18

        בשביל להיות שר תחבורה אמנם לא צריך ניסיון בשמהו אבל העניין הוא ששר ביטחון זה אחד התיקים החשובים ביותר אם לא החשוב.
        שר ביטחון יש לו אחריות יותר גדולה משר תחבורה או משר חינוך זה שר שאחראי על ביטחון אזרחי מדינת ישראל ולכן מן הראוי שאולמרט יתן את התפקיד הזה למישהו אחר.

        הגב לתגובה זו

        • ראש ממשלה הוא תפקיד חשוב משר

          נביל, 23/04/06 02:46

          הבטחון, לא?

          אולמרט שירת ככתב והנה הוא ראש ממשלה.

          עידן חדש מגיע לישראל. קציני צה''ל נדחפים מחוץ למעגל ההשפעה.

          לדעתי זהו תהליך נכון ויש לחזקו. מכיוון שרוב היהודים שירתו בצבא, ובאיזה שהוא שלב בחייהם רעדו מאיזשהו רס''ר, רעד זה חילחל עמוק בקירבם והם פיתחו הערצה עיוורת לקציני צה''ל. עפ''י הערצה זו הקצינים הם כל יכולים. המציאות שונה לחלוטין. קיראו את אחד המגיבים למעלה, הוא ערך רשימה מדויקת שכדאי להקדיש לה תשומת לב.

          אני הייתי ממנה את מרזל לשר הבטחון. למרות זאת אני משוכנע שעמיר פרץ יהיה שר בטחון מהטובים שידעה המדינה. וייתכן שכך גם יהיה גורלו של אולמרט עצמו, רק חבל ששניהם שמאלנים הזויים... וחבל שיש כאלה שיוצאים נגד עמיר פרץ רק בגלל שהוא מרוקאי. אילו ביילין היה מתמנה לתפקיד הגזענים לא היו מצייצים.

          הגב לתגובה זו

    • בחירה מצוינת!

      כל הכבוד, 22/04/06 15:30

      ולכל הגזענים ובעלי דעות קדומות, בקרוב צפוי לכם שיעור מאלף.

      הגב לתגובה זו

    • עזה כמות הטפשות

      טוקבטיסט, 22/04/06 15:50

      תלמד היסטוריה לפני שאת היוצא עם הצהרות חסרות בסיס ושחר, לידיעתך:
      בן גוריון - טוראי בדרגתו, שר בטחון מצויין!
      פנחס לבון - לא שירת בצבא.
      לוי אשכול - שר הבטחון במלחמת ששת הימים, לא היה קצין בכיר מעולם.
      שמעון פרס, לא היה קצין בכיר מעולם.
      בגין, לא שירת בצה''ל.
      ארנס - נחשב משרי הבטחון הטובים ביותר של ישראל,, אחראי לתקיפת הכור בעירק.לא היה קצין בכיר.
      ואילו:
      אריאל שרון, אלוף, אחראי לפיאסקו בלבנון.
      דיין, רמטכ''ל, אחראי לטרגדיה של מלחמת יום הכיפורים.
      ברק, רמטכ''ל- אחראי לאינתיפדה השנייה.
      רבין, רמטכ''ל, שיא ברמת הפגועים בישראל.

      לך ללמוד היסטוריה לפני שאתה מצהיר התהרות כוזבות!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אז גמה שרים סה''כ יהיו .די לשחיתות ולפזרנות

    ירון, 22/04/06 12:27

    במדינה נורמלית צריך להיות שר לכל 7 ח''כ.
    שום סיבה שבעולם שממשלה תמנה יותר מ12 שרים בלחץ כולל רוה''מ.
    אהוד ברק פרץ זאת בחוק וזה חבל, אחרי שהצליחו בדחילו ורחימו להעביר חוק המגביל את מספר השרים .
    בלי כל קשר הצלחה לכל השרים החדשים בתפקידם .

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל - שקט ויציבות עולה יותר זול

      יוסי, 22/04/06 15:13

      יותר זול לחלק תיקים ולגרום לממשלה יציבה ל- 4 שנים

      מאשר להתקמצן בתיקים ולגרום לבחירות כל שנה וחצי

      בחירות עולות לנו האזרחים הרבה הרבה כסף
      ואם אתה נותן יותר שרים למושחתים מהעבודה - קנית שקט לכמה שנים

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    החקלאות זה תיק בכיר? לא ידעתי

    רוני, 22/04/06 12:25

    לא נורא, לפחות שלום שמחון מבין קצת את החקלאים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תרמית הבוחרים-פרץ לאוצר

    שי, 22/04/06 12:24

    כל הבוחרים ראו לנגד עינהם ראש ממשלה שר בטחון ושר חוץ מקדימה ובתחום הכלכלי -שרי מפלגת העבודה

    ומה עושים לנו -במקום פרץ שר אוצר שמים אותו לבטחון

    אף תיק כלכלי למפלגת העבודה

    יופי של תרמית

    פרץ בבחירות הבאות יכוללשכוח מהשכירים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איזה גאון ,איזה איסטרטג !

    כרובי, 22/04/06 12:24

    איזה גאון פרץ,עם 19 מנדטים רקובים שלו הצליח לחלץ 7 משרות שרים בשביל עושי דברו ומילוי רצונותיו השגיוניים.איזה איסטרטג אולמרט,מהלך של הקרבת המלכה ממש.שם 7 משקלות כבדים כדי שהעבודה לא תתעופף לה ממשלתו.לכאורה פתיחה מבטיחה,אבל שום הסכם לא יעמוד בפני האופי הבלתי מתפשר של פרץ, הבדלי הגישה והשקפות העולם ,והקשיים החיצוניים שיכפו על הממשלה הזו שבגלל, הקשיחות המחשבתית,לא תתן תשובות נאותות.רמז לכך אפשר לראות על דרך התמודדותה עם ירי הטילים מרצועת עזה.מטאמאים את הבעיה מתחת לשטיח.בתור פתיח תהיה לנו ממשלה של 30 שרים,תודה לאיסטרטג תודה לגאון!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה מבין פרץ בעינייני בטחון...??? (ל''ת)

    שרה, 22/04/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איזה יופי!!!! יולי תמיר שרת חינוך!!! (ל''ת)

    גורי, 22/04/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    4 קווים

    qqqq, 22/04/06 12:08

    1} פנסיה לכל אדם עובד.
    2) צמצום דרסטי של חברות כ''א.
    3) העלאת שכר המינימום.
    4) שכר תקרה הגבוה פי 8 משכר
    משכר המינימום, בשרות הממשלה,
    בשלטון המקומי ובחברות
    הממשלתיות והציבוריות. ולא, מי
    צריך את עמיר פרץ ?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יולי תמיר במשר החינוך - בשורה נהדרת למאות אלפי תלמידים ומורים בישרא (ל''ת)

    יגאל, 22/04/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קדימה זו לא דרך שרון - בושה הבגידה של אולמרט (ל''ת)

    שרון, 22/04/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מינוי מסוכן אמיר חייב לתעשיות הבטחוניות !!!את הכסא עליו הוא יושב!!!

    מינוי מסוכן!!!!, 22/04/06 12:05

    אמיר נבחר בזכות התעשיות הביטחוניות !!!!!!!!!!!!!!
    יהיה חייב לפרוע את השטר!!!!
    מינוי מסוכן !!!!!!!!!!!!!!
    יושב בראשות העבודה בזכות אותם
    חברי וועד שניהלו קמפיין עבור אמיר
    שר בטחון כבול בידי וועדי העובדים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מקים גואליציה!!!!!!!! התחיל ברגל שמאל!!!אין פסיכומטרי לפרץ!! (ל''ת)

      פשיטת רגל!!!!!!, 22/04/06 13:56

      הגב לתגובה זו

      • לא רק פסיכמטרי אין לו,בגרות פשוטה אין לו,לפושטק. (ל''ת)

        דוד, 22/04/06 14:23

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט פראירים לא מתים רק מתחלפים.

    רון, 22/04/06 12:05

    יש פתגם עניי עירך קודמים .
    מה נשאר לקדימה כלום במקום לתת את האוצר ולראות איך פרץ נופל נתנו לא הכל ולאנשי קדימה לא נשאר .
    לא לכך פיללתי ובבחירות הבאות לא עוד אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה נשאר לדיכטר ומופז ??? (ל''ת)

    הרשלה, 22/04/06 12:02

    הגב לתגובה זו

    • ברוך השם ועמיר פרץ, הם בחוץ!!! (ל''ת)

      צביקה, 22/04/06 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    פרץ יועיל לעניים בבטחון בקליטה ובאיכות הסביבה (ל''ת)

    טומטום במלעיל, 22/04/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    המערכת מפספסת שר חינוך מדהים

    לימור, 22/04/06 12:00

    חבל שאולמרט מוותר על תיק החינוך ומשאיר אותו בידיה של הגב' יולי תמיר
    אריק שרון ידע מה הוא עושה כשקרא לפרופ' רייכמן להצטרף לנבחרת שלו ואף היה היחיד שקיבל הבטחה להתמנות לשר חינוך.
    האיש איש ביצוע והיה יכול להרים את מערכת החינוך המקרטעת במדינה ולהפוך אותה למערכת משגשגת כמו שעשה עם המכללות בארץ,
    ההפסד הוא של כולנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה מבין חמור ממרק ירקות?

      מישהי, 22/04/06 14:53

      המכללות זה החרטה של החינוך. על מה אתה מדבר?
      המכללות הורידו את רמת הדרישות במכללות ובאוניברסיטאות. אתה ממש מבין בחינוך. רואים!!
      שלום, לך הביתה עם רייכמן ותכננו את הצעדים הבאים שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • יולי תמיר - זכייה לכולנו. בהצלחה!!!! (ל''ת)

      מורה, 22/04/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    בפרצוף?

    יריקה, 22/04/06 11:59

    יענו מה? העבודה ירקה בפרצוף לכל בוחריה. והמבוקש ההוא מהחמאס יכנס חופשי לשופינג בת''א. וואלה אנו עם סגולהההה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רייכמן - בוא לליכוד

    ירון, 22/04/06 11:57

    מה שנשאר בליכוד הוא חומר מעולה של אנשים שיהיו בהנהגת המדינה בימים של פוסט-קדימה. עבור לחלק הטוב של מה שהיה הליכוד!

    הגב לתגובה זו

    • איפה היית בשנים האחרונות? אנטארטיקה? (ל''ת)

      דוד, 22/04/06 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כשלון מחפיר לפרץ

    אמיר, 22/04/06 11:55

    אם פרץ יכנע למתקפה של הבנקים והסקטור הפיננאנסי לפסול את מועמדותו לתיק הכי מתאים לו

    ולא יעמוד על קבלת תיק האוצר

    הוא יפסיד את כל מה שהטיף לו ולא ישתנה כלום במדיניות החברתית כלכלית

    משרד האוצר הפנים התמ''ת וכו לא יהיו במפלגת העבודה

    בושה!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    טוב שאולמרט מכניס את פרץ כשותף בכיר (הוחדר הסוס הטרויאני)

    צ'רלי צ'פלין, 22/04/06 11:53

    באותו היום ממש כשפרץ יושבע כשר תחל הספירה לאחור לקראת בחירות כלליות חדשות שבהן ינסה פרץ בשיטותיו הידועות להשתלט על כל מוסדות השלטון במדינת ישראל.

    היכונו לדיקטטור הגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט מתקפל ושביר

    עמיר, 22/04/06 11:50

    פרץ הצליח לקפל ולשבור את אולמרט בזה שנן ליולי תמיר את משרד החינוך תיק שהבטיח אותו שרון לריכמן
    אולמרט מתקפל ושביר
    צפוי לנו בקרוב בחירות חדשות והתרסקות קדימה לרסיסים

    הגב לתגובה זו

    • להזכיר לך

      נביל, 22/04/06 14:26

      שרון לא נבחר הפעם. הוא הפך לצמח, ואני מקווה שמקורביו מספרים לו את תוצאות מעשיו. אומרים שצמחים מקשיבים ולפעמים גם מבינים.

      אז, אולמרט נבחר ברוב וזכותו לנהל את עניניו מבלי שצילו של שרון ירחף מעליו, לדעתי צל זה אינו חיובי ועל אולמרט להגיב במהירות בכדי להתנתק משרון ומשפחתו. אין לזלזל בעמיר פרץ, זילזול שבד''כ נובע ממוצאו ולא ממעשים בלתי מוצלחים....

      הגב לתגובה זו