• 116.

    היתנהגותם של

    פקק תנועה, 23/04/06 09:50

    חברי הכנסת הערביים מזכירה מרד של אנשי האוניה ברב החובל.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אנרכיזים הכוח היחידי שיבור את הציונות.

    רוני ערמון, 23/04/06 00:46

    עוד תראו...

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אף אחד לא מנסה להפוך אותם לציונים

    יובל, 23/04/06 00:34

    שיזכרו, זו מדינה שהמהות שלה הקמתה וקיומה היא הגשמת הציונות, כל מי שמפריע/פוגע בכך מקומו הוא לא כאן, מקומו בפלשתין.
    אי אפשר לצעוק גזענות ודמוקרטיה מצד אחד ולצפות שהיא תהיה שם בשבילם כאשר הם חותרים תחת המדינה היהודית.

    וואדי ערה-משולש-אום אל פאחם לפלשתין!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אתם לא תהיו ציונים ואתם לא תהיו פה!

    הציוני, 22/04/06 21:30

    קרב מועד גירושכם הסופי מארצנו שלנו.
    הגיע מועד לשים אתכם במקום!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אבל הניסיון להפוך אותך לשהיד יצליח. (ל''ת)

    עידן, 22/04/06 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    בגלל שמכבדים את בחירתם הדמוקרטית (הטהורה..) מתנהגים בהתאם (ל''ת)

    אין טעות, 22/04/06 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    זכור לי היטב איך העולם הגויי נלחם לבידודה של גרמניה, והחרים את כול

    פרטיזן בדימוס, 22/04/06 18:54

    זכור לי היטב איך העולם הגויי נלחם לבידודה של גרמניה, והחרים את כול אלו שעשו איתה ביזנס.

    והנה אנו שעברנו את השואה,נוהגים כמו אחרוני הפשיסטים שנשארו בקשרים עם גרמניה, נוהגים בניגוד לאינטרס שלנו עצמנו, ובדרך פעולה שאנחנו גינינו בזמננו.

    בוש ונכלם מהיהודונים שהמדינה הזו הצמיחה.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    המשת''פים של ליברמן

    יואל, 22/04/06 18:21

    הח''כים הערבים עושים כל מאמץ כדי שמפלגתו של ליברמן תכפיל את כוחה בבחירות הבאות ,שיהיו עוד זמן לא רב ,ובקצב זה הם יצליחו לחבב את רעיון ההפרדה של ערביי ישראל מאזרחותם הישראלית על הרבה מאד אנשים שעכשיו אדישים לענין.
    אני כבר השתכנעתי. תודה לסרסור ולאחמד טיזי על כך שפקחו את עיני.
    המשיכו והצליחו.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אל תהיה ציוני ואל תהיה גשר חחחחח (ל''ת)

    עונה לעצמו, 22/04/06 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    בדמוקרטיה יש שלטון מרכזי------ואין מילציות חמושות !! (ל''ת)

    _______________, 22/04/06 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בבחירות דמוקרטיות נבחרו טרוריסטים קיצונים לאומנים פונדלמניסטים (ל''ת)

    אין שום סתירה, 22/04/06 18:07

    הגב לתגובה זו

    • לאומנים פונדלמנטליסטים (ל''ת)

      תיקון, 22/04/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    מצוין!

    לילי, 22/04/06 18:04

    כל כתבה כזאת מוסיפה תומכים לרעיון ההפרדה: אנחנו פה והם שם!!

    להעביר דחוף גבול בהתאם לדומגרפיה, שטח מיושב ביהודים לישראל, שטח מיושב ע''י ערבים לפלסטין, שאר ההתנחלויות לפנות ושאר הערבים בישובים ללא רצף טריטוריאלי לגדה לטרנספר... ובא לציון גואל... אמן אמן.

    ותודה למעריב ושאר אמצעי התיקשורת המבאים לנו מאמרי התעמולה על הצורך להפרד ולחיות כל אחד במדינת לאומו הוא.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    שיעבור עם אדמתו לפלסטין ולפרלמנט הפלסטיני (ל''ת)

    מי שאל אותו, 22/04/06 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אין זכות שיבה לישראל ואין בכלל חיה כזו ''פליטים'' דור שלישי ורביעי --

    בכל הגלובוס !!, 22/04/06 17:57

    מכוון של אי מתן אזרחות- וזהו פשע ונוגד את החוקים הבינלאומיים !

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    כמו שאתם לא 'ציונים'-אצלנו נגד זכויות לאומיות פלסטניות-זה היינו הך! (ל''ת)

    רק שאצל היהודים, 22/04/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    בלי הציונות בכלל לא היתה נוצרת מודעות לאומית פלסטינית...שיגידו תודה

    ***************, 22/04/06 17:45

    וישלמו תמלוגים

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    די לבורות הערבית-אחת ולתמיד ! ציונות= זכויות לאומיות לגיטימיות של

    יהודים בא''י !!!, 22/04/06 17:42

    במקום הרבה מילים -מילה אחת ! !!!!
    להגיד
    אני אנטי ציוני=אני נגד זכויות לאומיות לגיטימיות של יהודים בא''י.
    וזה שווה ערך ל
    אני נגד זכויות לאומיות לגיטימיות של פלסטינים בפלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לערבי ישראל

    אלעזר, 22/04/06 17:04

    כיהודי אזרח ישראל המעונין בדו קיום היתרעתי ברבים מתגובותישתנסו להכניס לכנסת נציגים שיפעלו אך ורק למענכם הן במישור הכלכלי והן במציאת הדרך
    איך לנסות כנבחרי ציבור לקרב לבבות בין יהודים לערבים במדינת ישראל.
    ולצערי ניכשלתם כמו בעבר.
    במקום לנסות לחבר בין יהודים וערבים הם בוחרים לארגן אסיפות מתלהמות שרק מרגיזות את הציבור היהודי בארץ .
    אז מה הפלא שרוב היהודים בארץ
    לא מעונינים בחברתכם ?
    אם אתם מיזדהים עם הפעילות שלהם
    אז לנו היהודים נשאר רק להיצטער.
    אבל אם אינכם מסכמים הם חיבים
    לדעת להפסיק את הפעילות הזו
    שבגללה אתם סובלים.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הדמוקרטיה

    מוטי אטלנטה, 22/04/06 15:10

    תאמין או לא תאמין אבל הדמוקרטיה
    תדע להגן על עצמה מפני סוסים טרויאנים.
    לשלול את אזרחותו הישראלית להעבירו מידית למעמד תושב קבע.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ערבי?

    מוטי אטלנטה, 22/04/06 14:53

    אם הם אינם ציונים אז מה לעזאזל הם עושים בכנסת ישראל?!
    לשלול מהם את חופש הבחירה ולתת להם מעמד של תושב.
    רק מי שציוני מכיר בדגל ישראל ורואה
    את המדינה כבית הלאומי של היהודים יוכל לקבל אזרחות עם זכות בחירה כל השאר יכולים לקבל מעמד של: תושב קבע ,תושב ארעי או אויב.
    הכל בהתאם לנסיבות.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הם יחסלו אותנו דרך הדמוקרטיה

    שימי, 22/04/06 14:42

    לא דרך מלחמות הם יאכלו אותנו
    מבפנים דרך הביטוח הלאומי
    ודרך הדמקורטיה הדפוקה שלנו .

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    תמוהה , איך המוסלמים חוגגים

    הפרדה מייד, 22/04/06 14:26

    את יום הולדת מוחמד בתאריך נוצרי???

    ול צרצור איך אתה רוצה להשתלב במדינה שאתה תומך באויבים שלה?
    האים יצא ממך איזה שהוא גינוי על הרצח בתל אביב?
    אני קורה לך לתמוך ברעיון של הפרדה ,בן ערבים ליהודים , שני מדינות לשני עמים.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אצטרף לכל מאבק שדגלו להנתק מערבי ישראל (ל''ת)

    חיילת משתחררת, 22/04/06 13:54

    הגב לתגובה זו

    • למשתחררת

      מוטי אטלנטה, 22/04/06 15:39

      לצורך זה את צריכה ללמוד ערבית,
      כיון שמי שנושא את דגל המאבק הזה הם ערבים ולא יהודים.
      וסופך לאבד את אזרחותך הישראלית או לחילופין למצוא עצמך בתא המעצר.
      הדבר כמובן אמור לגבי אלו שלא התגיסו ולא השתחררו ומאמינים שאפשר לשטות בדמוקרטיה מבפנים.
      סופם של כולם יהיה להבין עובדת חיים בסיסית-הדמוקרטיה יודעת להגן על עצמה!!!
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    האם ידעתם....

    אנונימי, 22/04/06 13:38

    שלפי התאריך הנוצרי, מוחמד והיטלר שניהם נולדו בעשרים לאפריל?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הם רוצים מדינה נוספת פלסטנאית, וגם את ישראל להפוך למדינה ערבית

    ליברמן לראשות, 22/04/06 13:28

    הפתרון יאחד והיחיד, כל הערבים לשם כל היהודים לפה, ולהחליף את המשטרה בשב''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מלחמה נגד גייס החמישי כבר כאן

    sailor, 22/04/06 13:07

    כפי שהיתנתקות היתה רוח גבית לטרור כך זה גם השפיעה על גייס החמישי הערבי במדינתינו,עזרה רצינית הם קיבלו ולגיטימציה מועידת חושך(אור) שמאל הנאלח נותן להם גושפנקא ממלכתית, אי לכך בלחימה נגד גייס החמישי יש קודם כל לנטרל ''לוגיסטיקה''=שמאל השפל! הגיעה הזמן לקחת יוזמה לידיים! להכריח אותם להיכנס למיגננה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ח''כ סרסור - להפוך אותו לאזרח פלסטין

    אבי, 22/04/06 13:05

    אין לאף אחד רצון או אשליה להפוך את ''האזרח הנאמן'' סרסור לציוני - לא זה החומר שהיינו רוצים שיהיה חלק מהציונות - לעומת זאת היה נכון להפוך את האדון סרסור וחבר מרעיו לאזרחים נאמנים של הרש''פ - שם מקומם אם לשפוט לאור התבטאויותיהם ומעשיהם. מזלם של האדון סרסור וחבריו שיש כאן שלטון אנמי ואימפוטנטי שמאפשר להם לנהוג בצורה בה הם נוהגים שלא לדבר על האבסורד של מינוי אחד כמו א-סאנה לועדת חו''ב. אני לא יודע אם זהו שיא הטרוף, שכן חזקה עלינו שאם מאפשרים דבר כזה - עוד יעשו משהו עוד יותר מטורף מזה, שיתעלה גם על זה, אולי השלב הבא יהיה למנות את עזמי בשארה לשר הביטחון?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    רוב החכי''ם הערביים הם משתפים

    ג'מיל, 22/04/06 13:02

    וכניראה מופעלים ע''י השב''כ

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    צודק. הכבוש הערבי של ארץ ישראל שלנו

    פנחס, 22/04/06 12:36

    במאה ה7 אחרי שהשמידו את יהודי חצי האי ערב הוא אם כל רע.
    דרך אגב ,הוא בערמומיות לא הזכיר את טענת השיבה שכפי שאמר חיים רמון שום פלשתיני שהוא דיבר איתו לא היה מוכן לוותר על דבר זה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הערבים בכל מדינה פותרים כל בעיה באלימות שטנה ואף רצח-יצאו לי מהאף (ל''ת)

    נמרוד, 22/04/06 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לגדי אני לא מתנחלת ולא מסריחה רופאה בבית חולים ויהודיה אמיצה-ואתה? (ל''ת)

    מ51, 22/04/06 12:28

    הגב לתגובה זו

    • תחשבי על מה שכתבת! אפילו אים את לא מתנחלת. רופאה? (גם מנגלה היה) (ל''ת)

      רון, 22/04/06 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הכיבוש הערבי ?

    חזרו, 22/04/06 12:22

    נכון , הוא אסון . כבשתם ארץ לא לכם , הפכתם אותה למדבר שממה . יתושים , ביצות , השמדתם את העץ והצומח בלי רחמים, כי היא לא שלכם,
    רצחתם בלי חמלה כי ככה מצווה הדת שלכם. דין מוחמד בסיף. רדפתם נוצרים, יהודים,קופטים ואחרים. יהודים תמיד היו פה . יש משפחות שהצליחו לקיים את משפחותיהם גם בזמן הכיבוש שלכם ומעולם לא עזבו את מולדתם וגם כשהיו בחו''ל , קיוו לרגע שבו הם יחזרו. כשהחלו היהודים לחזור לארץ ישראל, המדינה החזירה להם אהבה והחלה לפרוח ואז אתם באתם לחפש עבודה והשאר המצאה שלכם ושל מדינות ערב שניצלו אתכם לצרכים פוליטיים וחיו חיי עושר על חשבונכם. הגיע הזמן שתחזרו לסוריה, לערב הסעודית , למצרים ולירדן . תנו לילדים שלכם חיים טובים והיו שכנים טובים , אתם הרי יודעים את האמת שא''י היא ארץ היהודים. דרך אגב רבים מכם ממוצא יהודי , לפי שמות המשפחה ואתם כנראה נאנסתם להתאסלם בכוח על ידי הכובשים הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    במקום בו יש ערבים או מוסלמים - אפשר למצוא את הרע בקלות.

    רוני ערמון, 22/04/06 12:18

    אמת היסטורית.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מועמד לועדת חוץ ובטחון

    בדואי, 22/04/06 12:17

    אני חושב שגם הוא מתאים כמו חנציג שלנו אצנעה. הם יקבעו את העתיד הבטחוני של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כל זמן ש....

    שלומי ויינשטיין, 22/04/06 12:16

    למדינה הזו קוראים מדינת ישראל אין מקום לתנועה לאומית פלסטינית איסלאמית בתוכה ואין מקום ללאומנות ערבית בכלל.
    עם הערבים אזרחי ישראל רוצים להפכה לפלסטין השנייה, לצידה של פלסטין הרשמית שבדרך להקמה עד סוף העשור הנוכחי, מדינה מוסלמית עם מיעוט יהודי הם יכולים לעשות זאת בשקט ובסבלנות ואין ספק שיצליחו בכך אך הדבר ימשך לפחות 40 שנה.
    יתכן שבסופו של דבר יהיה טוב יותר למיעוט יהודי לחיות בתוך מדינה מוסלמית סובלנית מאשר למדינה שממשלתה יהודית בלתי סובלנית.
    אל דאגה אני ומשפחתי כבר נהייה אזרחי מדינת העם היהודי האמיתית = ארה''ב.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יש לי רק שתי מילים להגיד אחרי שקראתי את הכתבה...

    שמאלני שהתפכח, 22/04/06 11:50

    דא ליברמן!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מי רוצה אותכם כציונים בכלל?אתם בדרך לגירוש (ל''ת)

    ציוני, 22/04/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מדינה לפלסטינאים

    אזרח, 22/04/06 11:40

    כל הכבוד לח''כ צרצור יש להכיר במדינה פלסטינאית ולדאוג לכך שכל הפלסטינאים יעברו לשם לא יהיו יותר ערבים ישראלים , שלא יצטרכו לבצע התנגדות אזרחית או שיבצעו מעבר לגדר יש להבין לא ניתן להנות מפרי ישראל וגם להתנגד לה אגב הדין גם לנוצרים יהודים וכל מי שחושב שישראל לא טובה עבורו.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    למה הם לא יכולים להיות נאמנים לקרוביהם ולבני עמם?

    אפרים, 22/04/06 11:40

    למה הם צריכים להיות נאמנים למדינה שאינה מוגדרת כמדינתם אלא כמדינת העם היהודי?
    למה לחלק מהאזרחים מגיע שקרוביהם יהנו מחוק השבות, ולקרובים שלהם לא מגיע להנות מזכות השיבה?
    למה אזרחים מסוג ב' צריכים להיות נאמנים למדינה השייכת לאזרחים מסוג א'?
    מי שנורמלי בכל העיניין הזה זה הערבים, ומי שלא נורמלי זה היהודים המסרבים להתנתק מהם ומרמים את עצמם כבר 57 שנה כאילו נגזר עלינו עלינו לחיות יחד.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    סמולנים-לאמסטרדם,ערבים-לפאקיסטן (ל''ת)

    ASAF, 22/04/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    והוא מקבל משכורת מהמדינה ????

    רונה, 22/04/06 11:32

    אם הוא לא מעוניין להיפך לישראלי
    מדוע הוא מקבל כסף ישראלי כל חודש

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    נועם דיבורו קצת מבלבל את העתונאים שאיתם הוא ממתיק סוד מדבר בשני קול (ל''ת)

    כפל לשון, 22/04/06 11:30

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון יש לו דיקציה רכה ולשון תקנית עם מושגים עדכניים.... (ל''ת)

      רק התוכן בעייתי, 22/04/06 19:50

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    חברי הכנסת הערבים=שליחי הממשלה,המוסד,והשב''כ! (ל''ת)

    יודע-ממשיח, 22/04/06 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    להתנתק מערביי ישראל הצבועים וכפויי הטובה

    ח. ויינשטוק, 22/04/06 11:23

    שיצטרפו אל אחיהם המוצלחים

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ארץ קטנה עם שפם

    שמאלני-ציוני, 22/04/06 11:20

    ארץ קטנה עם שפם
    חצי סיכה על מפת העולם
    שחקן קולנוע דופק על שולחן
    אנחנו תיכף נרגיש את זה כאן

    ארץ קטנה עם חלוק
    אנחנו פקק בפתחו של בקבוק
    צריך לבלוע כפית בדיוק
    לפני בחירות ובין שיהוק לפיהוק

    כל המקומות קדושים
    סיכויים קלושים לבנות חלום
    אפילו הימים קשים
    יותר קשים מיום ליום

    ארץ קטנה עם תבלול
    ורוב ערבי-ישראל מתעסק בריגול
    הכל מוכן כאן למכירת החיסול
    הכל גלוי דרך חור המנעול

    ארץ קטנה עם שעון
    שמתקדם בצעדי חילזון
    סוחר הנשק בונה לו ארמון
    המדינה זה הוא בגוף ראשון

    כל המקומות קדושים
    סיכויים קלושים לתפוס מקום
    אפילו הימים קשים
    יותר קשים מיום ליום

    ארץ קטנה עם שפם
    חצי סיכה בין סעודיה לים
    קליפת בננה על מפת העולם

    כל השחקנים זרים
    השופטים שולפים כרטיס אדום
    אפילו הימים אומרים
    יותר קשה מיום ליום

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שורש רע=גייס5+פלשתינים+גיהד עולמי+איראן+כניעה לטרור+עוכרי א''י/השמאל (ל''ת)

    N, 22/04/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הפלשתינים הם שורש כל רע באזור

    רונן, 22/04/06 11:03

    דמוקרטיה אדוני אין פרושה שאני אהרג על
    זכויותיך בעוד אתה מנצל אותה עד תום כדי
    להרוג בי עד שאברח.

    זכותה של דמוקרטיה או נכון יותר חובתה
    להגן על תושביה גם במחיר צמצום זכויות
    חופש הפרט.

    שלום אכן עושים עם אויב אלא מה האויב
    אינו חפץ בשלום ולפיכך יקבל מלחמה
    עד שיקח אחריות על הערב רב אותו אתה
    מכנה עם .

    לאישראל צריכה לרדוף אחרי הערב רב הפלשתיני אלא הוא שצריך לבקש שלום
    ראשית כל לעצמו .

    עד שלא יעשה כן הרי נמצאנו חוזרים לכותרת .




    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לימין אין שום טיעון נורמלי...

    ניב, 22/04/06 11:01

    גם אני הייתי כזה לפני שהתגייסתי
    טענתי שאין עם פלסטנאי וכל שטויות האלה
    איזה שטויות יש להם כבר מדינה
    עם דגל ונציגות באום
    אז אי אפשר לשקר לעצמך
    בסוף
    נצא מהשטחים לקוי 67 זה בלתי
    נמנע
    גם אין לנו אחיזה בהם חוצ מכמה
    התנחלויות שלא קשורות לכלום

    הגב לתגובה זו

    • אבל גם כשהיינו בגבולות 67 - הם טענו

      אדי, 22/04/06 11:32

      שיש כיבוש ויצאו למלחמה.
      אבל היום בתוך גבולות 67 הערבים ''שלנו'' טוענים שלמדינה יהודית אין זכות קיום.
      המפלגות הערביות בכנסת תומכות בעמדת חמאס.
      מה גם ש''גבולות 67'' אין מוכרות רשמית בשום מוסד בינלאומי.
      מה לעשות ??

      הגב לתגובה זו

    • כן, רק שהם רוצים השמדה

      דני, 22/04/06 11:56

      עבור החמאס יציאה לקווי 67 היא רק צעד לכיוון המוצהר שלהם שהוא השמדת ישראל. רק אם תצא לקווי 42 (מחנות ההשמדה) זה יספק אותם. צריך רק לפתוח את האוזניים ולהקשיב למה שהם אומרים בערבית לאנשיהם (אין טעם להקשיב למה שהם אומרים באנגלית לטלויזיה).

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    לפחות הוא אומר את האמת ולא משקר כמו השמאל ''הנאור''! (ל''ת)

    המשפד, 22/04/06 10:58

    הגב לתגובה זו

    • נכון!השמאל ''הנאור'' משקר!

      השיפוד, 22/04/06 11:16

      כי הוא לא מפנה שום דבר!
      הוא שקרן ופחדן!

      הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות - השמאול - אינו נאור.

      אלכס, 22/04/06 11:34

      הוא נעשה ממש בהמתי.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    רק טרנספר של האספסוף לירדן (ל''ת)

    DEAOR, 22/04/06 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    סרסור אתה הפרסומת הכי טובה לסמולנים

    אנטוני הופקינס, 22/04/06 10:42

    דיי להסחת הדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ATA SHORESH HARA (ל''ת)

    dany, 22/04/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    איזה כיבוש ?? שכחנו מי רצה מלחמה ??

    אזרחית, 22/04/06 10:29

    מי לא הסכים לחלוקה במנדט? מי שלח צבאות ערב נגדנו ?? רוב הערבים הם גייס חמישי ! אז שיחליטו סופית כאן או שם ??!! וגם אנחנו נחליט סופית אנחנו פה הם שם !!!ודאי

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא חינוך

      יוסי הקיבוצניק, 22/04/06 11:34

      את פשוט צודקת בכל מילה שאת אומרת. לצערי, הדור העכשווי פשוט לא מכיר את המושג ''מנדט'' וכשאומרים שהבריטים שלטו כאן, הם בד''כ מקשרים את זה לכדורגל. כמובן שהנ''ל לא בא בהכללה אבל הרבה מהבחורים שאני מכיר לא מבינים מדוע יצאנו למלחמת ששת הימים, לא מכירים את מלחמת ההתשה והסיבה שהיא התרחשה כלל... רבים לא ידעו שהיו פיגועים גם בשנות החמישים ושבאותם זמנים היו נכנסים מחבלים לתוך אוטובוסים ומרססים כל מי שהיה בדרכו לנגב. רבים שכחו שיצאנו מספר רב של פעמים ביוזמות לשלום אמיתי באיזור (וכן, גם לפני שהיה כיבוש בכלל) ונתקלנו בסירוב מוחלט. רבים לא מבינים מדוע בכלל יש כיבוש כיוון שהם שכחו שהנ''ל נבע מצורך ולא מרצון ואם נעזוב את האיזורים הללו בצורה לא מתוכננת ולא אחראית, יהיו פה המון אבידות בנפש. רבים לא מכירים את ההיסטוריה של ערביי ישראל ואני חושב שגם ערביי ישראל מזמן שכחו שבזמן שהם ניסו לברוח מהאיזורים בהם הם שהו בתקופת מלחמת השחרור, באו ביוזמה להשאירם בבתיהם, במקומותיהם. רבים שכחו את השכונות החדשות והמבנים החדשים שבנו ''בשטחים הכבושים'' לאותם פלשתינאים כדי שאילו יכנסו בהם ויעברו לרמת חיים גבוהה יותר אבל ההנהגה המקומית שלהם מנעה מהם בחירוף נפש כדי לא להראות שהם חיים ברמת חיים טובה יותר. הדברים הללו קרו, הוזכרו ונכתבו בעיתונות באותן שנים - אבל היום לא בדיוק זוכרים את הדברים הללו ולצערי, לא מלמדים את הנ''ל בבתי הספר.

      הגב לתגובה זו

    • קצר ולעיניין. אגב- הערבים (''שלנו'') החליטו

      טוני, 22/04/06 11:36

      עכשיו עלינו להחליט. לחיות או לא לחיות.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    תודה צרצור תגיד לשמאלנים את האמת על שחיטת היהודים (ל''ת)

    המתקרבת, 22/04/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    היום נהייתי גזען מתעב את האוייב הערבי (ל''ת)

    בתוכנו, 22/04/06 10:21

    הגב לתגובה זו

    • לשנוא את אויב מתועב- אינו תיעוב.

      רוני, 22/04/06 11:38

      ואיננו גזענות. זה חובת חיים.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    האיסלאם הקיצוני-שורש נגע רע

    חני, 22/04/06 10:08

    האיסלאם הקיצוני הוא הוא אשר רוצה להשתלט על איזורנו באמצעות ארגוני הטרור והכנופיות הרצחניות וחבל שפה בתוך ארצנו יש נציגי הרשע האלו. יש להם עשרות מדינות ערב ,מדינות איסלמיות, שיצאו לשם ויחיו שם. אבל מטרתם אחת היא חיסול המדינה היהודית לאלתר. ויש לנו פה גיס חמישי. ולכן יש להקיא אותם מהכנסת ומהחברה הישראלית אלו שלא רוצים לדעת מאיתנו. אבוי לנו עם אנו היינו במצב הפוך,הם מדברים על ציוניותם? NEVER, יש חופש דת והתחשבות ומתאים להם לחיות במדינה זו משום שבשום מדינה ערבית/מוסלמית אחרת הם לא יכולים להתנהג כפי שהם מתנהגים פה. לחסל את הכינים האיסלמיים הרדיקליים האלה. כי זה יביא עלינו את האסון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לעומת החתולים שדופקים ומיללים הם רוצחים ובוכים. (ל''ת)

    זאולוג, 22/04/06 09:49

    הגב לתגובה זו

    • מי בוכה ? הם רוקדים על הגגות. (ל''ת)

      חיה, 22/04/06 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הרעיונות של ליברמן נראים יותר ויותר הגיוניים (ל''ת)

    רונן, 22/04/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ה''ניצחון'' ב1967 הוא האסון הגדול שלנו ושל הפלסטינים (ל''ת)

    יצחק חי, 22/04/06 09:39

    הגב לתגובה זו

    • האסון שלנו הוא..

      זיו, 22/04/06 11:35

      אנשים כמוך שרואים בנו אסון.
      אני מניח שכשאין מוח אין דאגות. ואצלך זה בא לידי ביטוי בצורה הכי מוחשית.

      הגב לתגובה זו

    • ז.א. אסור היה לנצח את האוייב שבא להשמיד.

      קובי, 22/04/06 11:41

      ספר את זה לרוסים , אנגלים ואמריקאים אשר ''ניצחו'' את הנצים.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לעודד 53 זכות השיבה לא אומרת סוף למדינת ישראל

    טלי, 22/04/06 09:29

    קודם כל מסתבר שיש מעט מאוד ערבים שרוצים לממש את זכות השיבה כי אין להם לאן לחזור (נערכו סקרים בנושא). הם מעדיפים שיכירו בזכותם לכך ושיתנו להם פיצוי כספי אם הם לא רוצים. וזה בגלל שאין להם לאן לחזור.
    בכל מקרה גם כך יש במדינה שלנו אזרחים ערבים שחיים איתנו אז זה לא משנה

    הגב לתגובה זו

    • טעות

      ש, 22/04/06 10:10

      אין להם שום זכות שיבה, הם פתחו במלחמה ב-1948 וכל האחריות עליהם.
      בנוסף הם חייבים לנו פיצויי עתק על הנזק שגרמו מאז בפשעיהם, ולהם לא מגיע שום פיצוי.
      ע''ע גרמניה בסוף מלחמת העולם השניה.

      בכל מקרה, יש במדינה שלנו אזרחים ערבים, וביניהם רוב חברי הכנסת של המפלגות הערביות, שלא נאמנים לה ומשתפים פעולה עם אויביה הרצחניים ביותר - דבר שנחשב ע''פ החוק כבגידה שעליה יש עונש מוות.
      לכל הפחות, גם אם אנחנו רחמנים במיוחד - אסור לאפשר גם להם לחיות איתנו ויש לגרשם או להדבירם כפי שמחייב החוק.

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים: צריך לנסות לאפשר את זכות השיבה. גם באוסלו ניסינו והצלחנו (ל''ת)

      ניסן, 22/04/06 12:28

      הגב לתגובה זו

    • כמאל אתא טורק נולד בסלוניקי

      לידור מורג, 22/04/06 17:38

      איך זה קשור? זה קשור.
      כשם שהטורקים או צאצאיהם לעולם לא ישובו לסלוניקי, שם היו הרוב עד 1912, כשם שהגרמנים הסודטים שגורשו ב 1945 לא ישובו לתחומי צ'כיה, כך לא ישובו הפליטים הערבים לשטח ישראל. זכות שיבה? למדינת פלשתין בלבד

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אנחנו עם דפוק, עובדה אין מגיב אחד שמבין שהכבוש אסון לאזור כולו (ל''ת)

    יוסי פריינטה, 22/04/06 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יהודים וערבים בא''י-זה לא כ''כ הולך

    מיכאל, 22/04/06 09:21

    הערבים מנצלים הדמוקרטיה נגדנו. תוכניתו של ליברמן- תכנית טובה.

    הגב לתגובה זו

    • בני אדם וערבים יחד זה לא כ''כ הולך בשום מקום

      ש, 22/04/06 10:11

      עובדה שכמעט כל הטרוריסטים בעולם ערבים, עובדה שהערבים מחוללים מהומות בכל מקום שהם מגיעים אליו.

      הגב לתגובה זו

      • תן להם לרצוח אותנו - מה איכפת לך ? -

        אלכס, 22/04/06 11:43

        העיקר שייסתיים הכיבוש !!!

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    חד גדיא

    ברוך, 22/04/06 09:18

    אם אינם רואים עצמם כישראלים ,אז למה רצים לכנסת המושתתת על בסיס הכרזת המדינה כולל הסמלים שלה?
    אתם מחזקים את טענת ליברמן,אם אתם רואים עצמכם פלסטינים,תצביעו ברשות הפלסטינית ובעיקר,לכו לקבל ביטוח לאומי מהחמאס.
    יאללה ביי!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    את פרצופם האמיתי של ערביי ישראל רואים ביום העצמאות שלנו

    עודד, 22/04/06 09:14

    ביום העצמאות של מדינת ישראל רבים מערביי ישראל רואים את היום הזה כיום הנכבה יום האסון ואז רואים את פרצופם האמיתי הם רואים את הכיבוש מ-1948 ולכן הם רוצים את זכות השיבה שזה חיסול מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • את הפרצוף האמיתי שלהם חיזקנו בכנסת

      משה, 22/04/06 11:46

      כשקדימה הפילה הצעת חוק איסור להיבחר למפלגותם התומכות בחמאס.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    בן גוריון חסר היום יותר מתמיד

    כהן צדק, 22/04/06 09:08

    אצלו הערבים ידעו את מקומם במדינה ולא העזו לפתוח פה מלוכלך ולהשמיץ
    הם גם העריכו וכיבדו את המדינה
    ואפילו ביקשו להיות חלק ממנה
    למשל אום אל-פאחם בקשה להסתפח לישראל ואנשיה קיבלו את חיילי צה''ל בשימחה ומסרו והיו מאושרים להתקבל למדינה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אתמוך במדינה פלסטינית בתנאי שכל ערבי הארץ ויהודי יפיי הנפש יעזבו (ל''ת)

    תושבת שדרות, 22/04/06 09:07

    הגב לתגובה זו

    • מתנחלת ארורה סופך להיות מגורשת ומנודה (ל''ת)

      גדי, 22/04/06 09:35

      הגב לתגובה זו

      • אה..בזזז..טעות

        יהודי, 22/04/06 11:38

        מי שיגורש זה אתה. שונא יהודים מובהק.
        נשבר לנו ממך ומשכמותך. גיס חמישי

        הגב לתגובה זו

      • אם היא - חס וחלילה - תגורש משדרות -

        אלי, 22/04/06 11:49

        אזי גם אתה תגורש- למרות שלא ציינת מאיפה !!!

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    לכל אוהבי הערבים אתם תהיו הראשונים שתפגעו על ידם ביום העמות (ל''ת)

    חייל, 22/04/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    סרסור משנה עורו לפי הרוח הנושבת (ל''ת)

    AA, 22/04/06 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש לישראל שני תפקידים והם

    מוטי חיפה, 22/04/06 08:51

    א. לשמוע לו ולהאמין, ב. להכניסו לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תסביר לנו מדוע ארע הכיבוש ?

    אדם פשוט, 22/04/06 08:45

    תסביר לכולנו כי הערבים רצו לחסל את ישראל ונכשלו ועכשיו רוצים אותו הדבר... רק אתם מלווים זאת במילים אחרות כדי לכבוש אוזן של תמימים !

    הגב לתגובה זו

    • איש יקר - הם פשוט נעשו ד-ג-נ-ר-א-ט-י-ם

      דוד, 22/04/06 11:52

      ואין טעם להסביר להם דברים ידועיים ופשוטים. אין עם מי לדבר.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    צריך להחליף את המילה ''כיבוש'' במילה ''קיום'' (ל''ת)

    ואז תבינו את, 22/04/06 08:43

    הגב לתגובה זו

    • רק ערבים ובוגדים(שמאל) אומרים כיבוש

      אין כיבוש, 22/04/06 23:49

      עם זה אני מסכים
      די כבר אנחנו לא כבשנו
      אנחנו החזרנו את מה ששלנו .

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    צודק, יש לחסל את הכיבוש הערבי בא''י

    ש, 22/04/06 08:27

    ובמקביל לממש באופן מוחלט את זכות השיבה של היהודים לארצם, וגם לפנות את כל ההתנחלויות הערביות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אוכל לחם של ציונים ועוד פותח את הג'ורה. (ל''ת)

    ., 22/04/06 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ומה אתה מציע!?

    י.מ, 22/04/06 07:36

    פינינו את עזה וחבריך מתרגמים זאת כתבוסה וממשיכים לירות קאסמים. תוצאה צפויה, חזרה לעזה ולכל חור בגדה כדי למנוע טרור. תחשוב עלזה!!

    הגב לתגובה זו

    • המשך

      י.מ, 22/04/06 10:07

      גם אם אנחנו רוצים להתנתק, אתם לא מאפשרים זאת. הממשלה לא יכולה להפקיר את אזרחיה ''לטוב ליבם'' של הכנופיות הפלסטיניות. חייבים להגיב וחייבים לשהות בתוך או ליד קיני הצרעות האלו. ביום (אם בכלל) שהשפיות תהיה על סדר היום הפלסטיני, אז אפשר יהיה לדבר.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שורש כל רע

    יעקב החיפאי, 22/04/06 07:26

    הוא מדינה מטומטמת שנותנת לאנשים כמוך להבחר לפרלמנט שלה.

    שורש כל רע הוא היד הרכה שבה מטפלים במיעוט שלך.

    שורש כל רע הוא השקפות השמאל הקיצוני שמדרדרות את מדינת ישראל לתהום.

    שורש כל רע הוא הטרור הערבי לכל צורותיו.

    שורש כל רע הוא המצב שבו יהודים מקבלים הטפות מפי אויביהם ורוצחיהם.

    שורש כל רע הוא שלא נקבע עונש מוות לכל מחבל החל משנות השישים, שלא נקבע גירוש לכל תומך בטירור.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל נאום = מנדט לליברמן

    תומך ליברמן, 22/04/06 07:10

    יצא המרצע מן השק
    הגייס החמישי מרים ראש ומוציא את תוכניותיו אל האור .
    כללי המשחק הופכים ברורים :
    זה או אנחנו או הם .
    הגייס החמישי מנצל את הזכויות הדמוקרטיות שאין דומה להן בשום מדינה מוסלמית/ערבית על מנת לחתור תחת אושיות המדינה .
    אם לא ניתפקח בזמן המציאות תיטפח בפנינו בדומה לגרמניה בטרם עלות היטלר לשילטון .
    המעבר לדמוקרטיה לוחמת חייב להיעשות מייד .
    בדומה לדמוקרטיות הגדולות ארה''ב ובריטניה בימי מלחמת העולם השנייה בעת שלחמו על עצם קיומם
    היחס לגייס חמישי היה ברור וחד .
    ויעידו על כך כ לאלו ש''בילו'' את המלחמה במחנות מעצר .
    היחס לגייס החמישי חייב להיות ברור חד ומיושם מייידית .

    הגיע זמן ליברמן .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שמאלנים תלמדו, בן כובשים ורוצחים, בסוף מתבכיין. (ל''ת)

    :-), 22/04/06 07:07

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לתומך החמאס סרסור- לא רק שאנו לא רוצים להפוך אתכם לציונים, אנו

    המטיף, 22/04/06 06:40

    לא רוצים אתכם כלל כאזרחי המדדנה היהודית. אתה אמנם חבר כנסת לצערנו הרב, אבל לא שכחנו איך עמדת בכנס התנועה האיסלמית ברהט יום אחרי עליית החמאס לשלטון, ואמרת- כולנו חמאס וכולנו עם החמאס. האם דבריך הוצאו מהקשרם, או לא הבנו אותך כראוי? ממש כמו באוקטובר 2000 שטעינו וחשבנו שקריאות האידבח אל יהוד היו קריאות לרצח יהודים בעוד שלמעשה הזמנתם אותנו לקפה?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יא צרצור לאיפוה לשלוח את הכסף?..

    מוג'אדין, 22/04/06 06:39

    חתיכת חלאה שכמוך ואתה עוד מקבל משכורת מהיהודים......

    הגב לתגובה זו

    • הוא אינו חלאה - חלאה מי שנותן לו את הכסף (ל''ת)

      חלי, 22/04/06 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    זהו אחד מחברי הכנסת אשר נבחרו על מנת לעזור לאולמרט

    ענת, 22/04/06 06:15

    לבצע את זממו!!! לא הספיק לעם היהודי את מה שגרם לו האיש אריאל שרון. הוא כנראה צריך את אדון אולמרט כדי להתפכח...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ולפני הכיבוש היה כאן גן עדן?

    אני, 22/04/06 05:56

    מי פתח במלחמת השחרור עם קום המדינה? מי הציב צבאות שוחרי מלחמה סביב גבולות ישראל ערב ששת הימים? מי שלח פידאינים ומחבלים השכם והערב עוד הרבה לפני הכיבוש? מי עשה טבח בחברון ובמקומות ישוב אחרים עוד לפני קום המדינה? הרצח והשנאה מצד הערבים הברברים התחיל כבר מהמאה ה-19 כאשר הגיעו לכאן יהודים וקנו אדמות מהם בכסף מלא ולאחר מכן רצחו אותם כדי לקבל חזרה את האדמות והכסף גם הוא נשאר אצלם.

    הגב לתגובה זו

    • לפני ''כיבוש'' היה ...כיבוש. ועוד לפני כן

      יעל, 22/04/06 11:56

      לא סתם רצחו בנו עוד ב-1929 -זוכרים? הכל בגלל ה''כיבוש'' !!

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו משלמים מחיר כבד על כך שנטשנו את המדינה למשך כ- 1800 שנה

      אפרים, 22/04/06 12:20

      במקום לשטוף את מוחנו בשקרים כאילו הוגלנו מארצנו וכאילו לא יכולנו לשוב אליה - מוטב היה שנכיר בעובדות.
      מספיק עם הישראבלוף - כאילו הערבים נאמנים, נגזר עלינו לחיות יחד, ניתן לקיים מדינה דמוקרטית השייכת לעם אחד אך חיים בה שני עמים באי שיוויון, הערבים יודו לנו לנצח על היותם אזרחים סוג ב' בישראל ולא אזרחים באחת מהמדינות השכנות, וכו'.
      את הבעיה בארץ ישראל צריך לפתור כמו שפתרו את הבעיות במקומות אחרים בעולם המודרני, החל מארופה שאחרי מלחמת העולם השניה (בפולין וצ'כיה לא חיים כיום גרמנים) וכלה בקפריסין (בחלק הדרומי אין טורקים ובחלק הצפוני אין יוונים).



      הגב לתגובה זו

      • הוגלנו בגלל דתיים מטורפים-כמו היום

        נעמה, 22/04/06 18:27

        הקיצוניים של אז שלא רצו להתיישר עם השלטון הרומי - הם עובדיה המקלל של היום שאינו מכיר בבגץ. אז מי מסוכן יותר - הוא היהודי או הערבים?

        הגב לתגובה זו

        • לא הוגלנו. את לא יכולה להשתחרר מהשקר?

          אפרים, 22/04/06 23:36

          בימי יהודה הנשיא (כ-140 שנה אחרי החורבן וכ- 80 שנה אחרי מרד בר כוכבא) היה בארץ ישוב יהודי גדול ופורח. יהודים אלה נטשו בהדרגה את הארץ במאות השנים שלאחר מכן.

          הבנת את זה?

          ומי הפריע ליהודים לחזור לארצם לאחר מכן? הקיצונים? הרבנים?
          גרשו את היהודים מספרד, והם עברו לארצות האימפריה העותומנית, אך לא לארץ ישראל (שהיתה בהמשך גם כן שייכת לאימפריה העותומנית).

          הגב לתגובה זו

  • 35.

    דיברהם כדברי

    יובל, 22/04/06 05:13

    השמאל הקיצוני והפלשתינים של הגדה, אין שום סיבה הגיונית שחתרנים כאלו יהנו מזכויות ממדינת ישראל ויהיו אזרחים.

    חילופי שטחים - הפתרון היחידי, בנוסף להתכנסות לגבולות קבע. ישראל היא מדינת העם היהודי, הם לא העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך שטחים להחליף

      יוסי, 22/04/06 08:24

      בקושי יש לך מדינה.
      רוצה חילופי שטחים? תחליף עם ירדן:
      שכל היהודים מירדן יגיעו לישראל (אני יודע, אין כאלה) וכל הערבים מישראל יעברו לירדן.
      איך חילופי השטחים האלה בעיניך?

      הגב לתגובה זו

    • יש לחשוב על פתרונות אחרים

      אב י, 22/04/06 09:23

      מי שרוצה היפרדות ,אוקיי. אבל חובה לשנות סגנון מחשבה. כי הארץ שלנו היא קטנטנה. כבר עכשיו יש צפיפות גדולה בתחומי הקו הירוק.ואילו יו'ש , מחכה לנו ליישב אותה עוד ועוד.
      לכן עזיבת ה''שטחים'' או כל מ'ר אדמה ,היא שטות מוחלטת, בכל מובן.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    יש סימנים של מילחמת אחים ברשות ולזה ציפיתי כל הזמן!!!! (ל''ת)

    המשקיף, 22/04/06 05:12

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בואו בטענות לבג''ץ שאישר את מועמדותו (ל''ת)

    דניאל, 22/04/06 05:04

    הגב לתגובה זו

    • בג''ץ?

      אלמוני, 22/04/06 08:26

      הבג''ץ של השנים האחרונות בראשותו של אהרון ברק הוא הדבר הכי גרוע שקרה לעם ישראל

      הגב לתגובה זו

      • בג''ץ הגרוע שבאויבנו (ל''ת)

        יוסי, 22/04/06 09:18

        הגב לתגובה זו

        • עובדיה המקלל-הגרוע באויבינו (ל''ת)

          נעמה, 22/04/06 18:28

          הגב לתגובה זו

          • הסמול-הגרוע שבאויבנו (ל''ת)

            שונא שמאלנים, 22/04/06 19:12

            הגב לתגובה זו

      • עובדיה המקלל-הגרוע באויבינו (ל''ת)

        נעמה, 22/04/06 18:28

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    לסיים לך את המשכורת שאני משלם המיסים מפקיר בידי מדינת ישראל (ל''ת)

    האזרח קליין, 22/04/06 04:36

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אצלנו בכפר....

    הנרי ה-8, 22/04/06 04:29

    אצלנו בכפר מקדמים בברכה את דבריו של חבר הכנסת הנכבד צרצור. צרצור מוכיח את שאמרנו תמיד: חבורת הצרחנים הפשיסטים , מיעוט צעקני במדינת ישראל לא תרתיע אותנו מהמשך המאבק לקיום חברה דמוקרטית ושוויונית במדינת ישראל. נמשיך גם, כאזרחים נאמנים למדינת ישראל, לתמוך בזכותם של אחיינו הפלסטינים להשתחרר מעולו של הכיבוש הקשה ולמדינה עצמאית משלהם .
    תמשיכו לצעוק פשיסטים גזענים קטנים. אתם מייצגים עבר שחלף. אתם מוצג מוזאוני.

    הגב לתגובה זו

    • אצלנו בעיר....

      תומס קרנמר, 22/04/06 06:35

      נעמוד על זכותנו לחיות במדינה משלנו

      ולשם כך נאחד אותך עם בני עמך,

      בפלסטין החופשית. שתי מדינות לשני

      עמים: ישראל ליהודים, פלסטין

      לערבים.

      הגב לתגובה זו

      • אבל היהודים המטומטמים לא יסכימו - הם לא ישקטו עד שנחוסל (ל''ת)

        אבל ציון, 22/04/06 11:48

        הגב לתגובה זו

    • מה ששייך למוזאון זה הדעות שלך ושל כמוך

      אור, 22/04/06 09:21

      מזמן יש הסכמה רחבה בעם היהודי היושב בציון שצריך לחיות כאן בתוך שתי מדינות נפרדות..אתם ממשיכים לקשקש עם הכיבוש אבל הכיבוש כבר הסתיים במוחם של היהודים.
      מה שנשאר זה החזון הערבי לחסל את המדינה היהודית.זה מה ששייך למוזאון.
      המפתחות של הבית ביפו ובחיפה שאתם מעבירים מדור לדור .זה מה ששייך למוזאון.
      האובססיה הערבית האינפנטילית להחזיר את הכבוד המוסלמי בגלל האדמה המוסלמית הכבושה על ידי היהודים בכל ארץ ישראל זה מה ששייך למוזאון.
      הדעה של המנהיגים הערבים שגם טבריה וצפת ותל אביב הם שטח כבוש זה מה ששייך למוזאון.
      ושמונע שלום .

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך ה''פשיסטים הגזענים הקטנים'' האלה

      מוחמד עטא, 22/04/06 19:13

      קיבלו יותר מנדטים מכל המפלגות הערביות שלך, אז שששש

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ליברמן צדק

    אבי, 22/04/06 04:05

    יש להיפרד מהם בהקדם האפשרי

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ושתבינו - הרי הוא נבחר ע''י ערביי תוך הקו הירוק

    אורי, 22/04/06 03:55

    ובמה הם שונים מהפלשתינים ביש''ע? כל עוד המחנה הימני לא יתאחד ויהא מפורר כתוצאה משטיפת המוח השמאלנית - תמשיך המדינה להדרדר לעבר האבדון! האבדון היא דרכו של המחנה השמאלני והוא כבר נוגס במלוא כוחו במחנה הימין ומושך רבים וטובים אחריו. כל הימניים שהצביעו עבור המפלגות האנטי ציוניות היהודיות כמו מר''צ, עבודה, שינוי, ליכוד ואפילו ליברמן, ידיהם יהיו במעל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חבל שנבחרי הציבור הערבי הורסים

    הכול לבוחריהם, 22/04/06 03:52

    ברצוני לנצל בימה זו כדי לפנות לאזרחי ישראל הערבים: אף אחד פה לא מנסה לייהד אתכם ולא שום דבר דומה. נבחרי הציבור הערבי מנסים בכל כוח לנסות להוכיח לעולם הערבי שלכם ולהם אין דבר במשותף איתנו ושהם רק מחכים למותה של ישראל. דבר זה רק יביא לניכורכם בחברה הישראלית שרבים מכם, עם כל הבעיות, רוצים להיות חלק כפי שאנו רוצים שתהיו בה חלק. אין כל פסול בלרצות מדינה פלשתינית לצד ישראל כערבים, אך יש פסול בלרצותה ע חשבון ישראל. אנא מכם. הרימו קולכם ומנעו מנבחריכם להפוך אתכם בכוח לאזרחים סוג ב בישראל ולגיס חמישי

    הגב לתגובה זו

    • דבר בשם עצמך

      יוסי, 22/04/06 08:25

      אני רוצה לגרש אותם, וגם היום הזה עוד יגיע, ולא עוד הרבה זמן.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    HOMELESS SAYS

    HOMELESS, 22/04/06 03:31

    ONE SECULAR STATE SOLUTION TO TWO PEOPLE IS THE BEST WAY OUT FOR ISRAEL FROM ITS DISPUTE WITH THE PALESTINIANS
    ACTUALLY THATS WHERE SHARON WAS LEADING TOO
    AND ULMART TAKING ISSRAEL FURTHER TWORD THE ONE STAE SOLUTION

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    צריך לסגור עם הערבים חשבון על 100 שנות טרור על אלפי נרצחים ומאות נש

    בליידריין, 22/04/06 03:27

    נשים שנאנסו.

    לא נשכח ולא נסלח !

    הגב לתגובה זו

    • you are an idiot

      danny, 22/04/06 05:52

      solve the problem
      dont make it worst

      הגב לתגובה זו

      • דני- נו, הרי על זה בדיוק הוא מדבר- לפתור את הבעיה אחת ולתמיד. (ל''ת)

        המטיף, 22/04/06 06:42

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    לגרש ולחסל ! צה''ל לעמדות מייד. סיימו את כיבוש הארץ שהחל ב47' מייד.

    הרמטכ''ל, 22/04/06 03:19

    כיבשו את ארץ ישראל השלמה מייד.

    צאו לדרך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    KAHANE WAS RIGHT,

    KAHANE CHAI, 22/04/06 03:18

    US JEWS MUST RECREATE THE KAHANE CHAI AND KACH MOVEMENTS IF WE WANT TO SAVE ISRAEL AND OURSELVES. IN THE FACE OF CORRUPT IMPOTENT POLITICIANS ONLY KACH WILL BE ABLE TO SAVE ISRAEL

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    Mazoz must be removed from ofice

    xyz, 22/04/06 03:12

    and from our lives.
    if that leftist kapo bastard has not taken action against the arab ministers who have called for attacks gainst the state of israel and the murder of jews he should not be in office.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    armed jewish citizen militias

    xyz, 22/04/06 03:09

    In the face if the corrupt po0liticians failure to do their job, the protection of israel and its jewish citizens it is recomended for jews to arm themselves and rid the country of the corrupt politicians and the arabs, before a second holocaust happens, this time in our own country.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לעשות אתכם ציונים הצחקתם אותי

    ענת, 22/04/06 02:38

    יש לנו מספיק *בל לא צריכים עוד..
    רק זה חסר לנו

    הגב לתגובה זו

    • ענת חביבתי- מותר לקרוא לתומך חמאס זבל, זה בסדר. (ל''ת)

      המטיף, 22/04/06 06:43

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה אתה מקשקש?

    גלעד, 22/04/06 02:35

    הרס בתים? צורך בטחוני להגנה מפניי טרור.
    הפקעת אדמות? פתיחת צירים להגנה מפניי מטענים.
    בניית גדר? הגנה מפניי מחבלים מסתננים.
    תפסיקו לתקוף ולהשתמש בטירור, כן סרסור אתה אחד מהם, לך למקום שממנו באת זוהי מדינה ליהודים.
    תגיד תודה שנותנים לך לדבר, נראה אותך מדבר נגד מדינה ערבית.
    שלום עושים בהידברות ,לא בהסתה.
    דיי להסתה ממשלה ל ה ת ע ו ר ר...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כחילוני היום אני מבין למה התנ''ך התכוון במילה ''פרושים''

    מישהוא מכיר?, 22/04/06 02:13

    פעם אמרו בגלל שינאת חינם נחרב המקדש?
    פעם דיברו על המושג ''פרושים''?

    היום אני מבין למה התכוונו בתנ''ך:
    ואני חילוני גמור
    (מטעמי חשש צנזורה לא אציין למי כוונתי והמבין יבין).

    המשורר סיים את דברו

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה זאת אומרת תושביה המקוריים???

    תגובה למר סרסור, 22/04/06 02:11

    הרי הירדנים עודדו הגירה למזרח ירושלים כדי להשתלט על המקומות הקדושים ולעשות לה ערביזציה, כמו שהם עשו לערים הכורדיות בעיראק, אז ככה שרוב תושבי ירושלים המזרחית בכלל לא ירושלמים במקור.

    יהודים, לעומת זאת, גרו בעיר כבר 3000 שנה.

    אז עצה לך השיח סרסור (שמך מתאים למעשיך, אתה מזנה את הדמוקרטיה הישראלית ומשפיל אותנו כמו זונות) שנה את ההתבטאויות שלך כי הם מהוות עוול היסטורי וסילוף עובדות.

    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הוא צודק לכן צריך לזרוק אותם מפה (ל''ת)

    ג.ג, 22/04/06 02:03

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יום הולדת מוחמד זה יום הולדת הטירור (ל''ת)

    צרצור השני, 22/04/06 02:01

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל דבר אצלם זה'' תוכנית ציונית להכניע אותם''

    יוסי, 22/04/06 01:49

    כמו שכתב מספר 3 הם חזקים בדיבור אבל במעשים הם יודעים רק לקלקל.
    היהודים פחות חזקים בדיבורים אבל בנו מדינה לתפארת.
    הפלסטינאים בשטחים קיבלו יותר כסף מכל עם אחר והפכו את הכסף לעשן והרס.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אי הכרה ערבית בזכות היהודים למדינה

    ליאור, 22/04/06 01:39

    בארץ ישראל - יסוד הסיכסוך

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה אמיתי ונכון!!!

    פדרבוש, 22/04/06 01:39

    אין לערבים שום בעייה מלבד ''הכיבוש''. ברגע שלא יהיה ''כיבוש'' הכל יסתדר... השאלה היא מהו ה''כיבוש''? כפלסטיני, אין לי כל ברירה אלא להבין שה''כיבוש'' הוא כל הכיבוש, לרבות העליות הראשונות... שיבת ציון... מקוה ישראל... ראשון-לציון... זיכרון יעקב... פתח-תקוה... חומה ומגדל... לח''י, אצ''ל, הגנה, ''השומר'', פלמ''ח... הערבים עושים מאיתנו צחוק ואנחנו משתפים פעולה כמו טמבלים. הם צודקים!!! אנחנו חייבים להתפשר עימם... לחזור לגלות... זהו הפיתרון! אין בילתו!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש בלתו

      יוסי, 22/04/06 08:30

      להפגיש אותם מיידית עם מייסד האיסלאם (רק לצורך הבהרות כמובן).

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    Make Them What they ARE

    Me, 22/04/06 01:34

    They do not have to be JEWISH. Do not make them Zionist. But send them all to their Muslem Arab places like Egypt, Jordan or to the West bank/Gaza Strip for GOOD .

    הגב לתגובה זו

    • Go send SMS

      :P, 22/04/06 02:19

      Send and send and send... u stay where you are

      הגב לתגובה זו

    • Lets do what the Arab countries do

      ., 22/04/06 03:25

      and NOT accept them, not allow them in, chase them out (like the Iraqies are doing right now)
      Give them the same ''freedoms'' they get from their loving brethrens...
      and let's hear them complain to the world about the attitude of the Arab counties that created the refugee problem in the first place

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד לשיח' צרצור

    سامي, 22/04/06 01:29

    כל הכבוד לך שיח' איבראהים צרצור המגזר הערבי עומד מאחוריך תמשיך בדרך הזו יישר כוח

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב תעמדו מאחוריו בבחירות לרשות הפלסטינית

      ואללה, 22/04/06 02:06

      בעזרת השם אינשאללה

      הגב לתגובה זו

    • תעמדו מאחריו-תבקשו ממנו מדינה מתוקנת ומתקדמת

      יוני, 22/04/06 02:48

      מה שלא תקבלו כמובן אילולי היהודים כאן

      תתחילו להבין
      אין קידמה אצל הערבים אןם לא החינוך הישראלי (תראו את הערבים בשטחים...)

      תגידו תודה יפה או שתלכו לכם לארצות ערב, כי הכפיות טובה שלכם נמאסה!

      הגב לתגובה זו

    • כן, ותמשיך החוצה מכאן. (ל''ת)

      איציק, 22/04/06 03:39

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו יודעים ש- 70 אחוז מערביי ישראל תומכים בעלית החמאס לשלטון, אז

      המטיף, 22/04/06 06:45

      מה אתה חושב שאתה מחדש לנו? כל תומך חמאס שווה לתומך במפלגה הנאצית בגרמניה, וכך צריך להתייחס אליכם.

      הגב לתגובה זו

    • OK OK סליחה. סליחה שחשבנו לרגע שיש ערבים מתונים (ל''ת)

      טעות .טועים., 22/04/06 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אנחנו מכבדים את הבחירה של הפלשתינים אבל יש לה משמעות ותוצאות בהתאם (ל''ת)

    האזרח ק', 22/04/06 01:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איסלם דת פרמטיבית ברברית צמאת דם. (ל''ת)

    עידן, 22/04/06 01:10

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לעידן - 9, והדת היהודית הפרימיטיבית?

      אגנוסטיקן, 22/04/06 06:50

      הסכת לדברי ה''באבא עובדיה'' הסנילי ול''מרגליות'' המתועבות היוצאות מפיו ומפיהם של יתר חברי כנופיתו הגזענים ולפרימיטיביות שלהם, בנוסח ימי-הביניים החשוכים וכן לדברי יתר הדתיים והחרדים הקיצוניים
      ''הדת היא האופיום של ההמונים''- מארקס ועד שלא נשתחרר מעולן,כנראה, לא יהיה סוף למלחמות.

      הגב לתגובה זו

      • סגנון של ויכוח

        אב י, 22/04/06 08:27

        עם כל הכבוד, יש לך דעה מסויימת - אוקיי.אתה יכול להציג את דעתך .
        אבל ,

        לכנות את החסידים של הרב עובדיה כנופייה ,כלומר את תומכי מפלגת ש'ס ,לקרוא לו סנילי, ולקרוא לדברים היוצאים מפיו ''מרגליות מתועבות'' ...
        דחילאק....אתה המגיב מבזה את עצמך קודם כל .סגנון כזה, מי טורח בכלל להתייחס אליך...

        הגב לתגובה זו

      • נא להבדיל בין דיבורים למעשים

        יוסי, 22/04/06 08:32

        עובדיה מתבטא גם בגזענות, זה לא חדש.
        אבל מתי בפעם האחרונה שמעת על ש''סניק שמנסה לרסק מטוס נוסעים בתוך מדינה מוסלמית או נוצרית?

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    הכיבוש הערבי של אדמות יהודים בארץ ישראל הוא שורש כל רע באיזור

    אילנה ג, 22/04/06 01:01

    ארץ ישראל צוותה לעם ישראל על ידי הקדוש ברוך הוא. לשום אדם בשר ודם באשר הוא אין היכולת להפר או לשנות את הצו האלוקי.

    הגב לתגובה זו

    • איך תסביר שחיו כאן אנשים לפני בריאת העולם ???

      נו, 22/04/06 02:16

      אתה והצב האלוהי שלך אינם רלוונטים כלל.
      אגב, זאת רק הוכחה שהמקור שלכם לא מפה.

      הגב לתגובה זו

      • והארץ גם קדושה לפלסטינים לפי האיסלאם מי אומר איזה צו אלוהי נכון או

        עדי, 22/04/06 09:33

        יותר טוב? רק בגלל שאת יהודיה אז הצו שלך יותר טוב?

        הגב לתגובה זו

        • הארץ לא קדושה לפלסטינים

          מגניב, 22/04/06 19:17

          היא קדושה רק בגלל שלפי האיסלם מקום בו גרו או גרים מוסלמים הוא ווקף.

          מהבחינה הזאת גם בריטניה ארה''ב צרפת ספרד וכל מקום שחיו או חיים בו ערבים הוא קדוש.

          הגב לתגובה זו

    • ציווי אלוקי בשבת קודש...?

      יוני, 22/04/06 03:02

      הדברים נכתבו בשבת כמדומני

      הגב לתגובה זו

    • מי היה האלוהים הזה?

      צרצר הדלות, 22/04/06 08:26

      הוא לא רשם את ''ההבטחה'' הזאת בטאבו. תנסי לבוא לטאבו ותתבעי את חברון בשם התנ''ך שלך....

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לסלק אותו מהכנסת - כמה חוצפה אפשר לסבול? (ל''ת)

    ישראלי, 22/04/06 00:58

    הגב לתגובה זו

    • Israel is turnig Democracy to Anarchy

      sophie, 22/04/06 01:40

      this is unbelievable that Israel permit member of the keneset to represent the enemy-are you all blind --sorry this is not Democracy -this is destruction ,they should been throun out of israel for good-wake up!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    דמוקרטיה?

    ziko, 22/04/06 00:58

    מהי דמוקרטיה ליברלית? חופש הביטוי?
    הזכות להביע את הדעה שלך בחופשיות כנגד השלטון?
    איפה עובר הגבול הדק בין חופש הביטוי להסתה להצתה לפגיעה בריבונות של מדינת ישראל?
    מדובר בחבר כנסת שהושבע בירושלים,,,
    מה לעזאל קורה כאן ? שמישהו ידאג לאחות את הפצעים של הציבור הערבי ישראלי , כי מה שעושה צרצור כנציג השלטון- לא בהכרח עוזר.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל היהודים להירגע! זה הכיבוש המוסלמי שיצא מחצי האי ערב

    המחלקה הסגורה, 22/04/06 00:51

    ומאז ממרר את חייהם של תושבי אגן הים התיכון.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת

      טלי, 22/04/06 09:35

      איפה אתה חי
      קודם כל הם באמת היו פה לפנינו ולא איכפת לי מה קרה לפני 2000 שנה.
      אנחנו באנו לפה וגירשנו מאות כפרים וזו ההגדרה של כיבוש

      הגב לתגובה זו

      • את טועה

        קובי, 22/04/06 12:55

        אמרת את המשפט הזה
        ''אנחנו באנו לפה וגירשנו מאות כפרים וזו ההגדרה של כיבוש ''
        זו לא הגדרה של כיבוש.
        זה היה הגדרה של כיבוש אם השטח הזה היה המדינה שלהם , וזאת לא היתה מדינה שלהם... הם ערבים שהתיישבו על האדמה הזאת ואימצו לעצמם את השם שלה (אז היה פלשתינה) גם יהודים שהתיישבו בשטח הזה אימצו לעצמם את השם הזה (לפני 48 יהודים פה נקראו גם פלשתינים).
        אז מה שבאתי להגיד ''פלשתינה'' לא היתה בשליטת אלה שקוראים לעצמם עכשיו ''פלשתינים'' אז שיחרור השטחים האלה לא נקרא כיבוש כי השטחים הללו מעולם לא היו שלהם.

        הגב לתגובה זו

      • יאללה אז בואי תרימי את הכפפה

        שונא שמאלנים, 22/04/06 19:19

        תחזירי את האדמה הכבושה לפליטים המסכנים ותסעי מפה (אני בטוח שיש לך את הדרכון המתאים...)

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    Facts, not words

    jul, 22/04/06 00:51

    He is good in words.
    Jews, should continue with facts

    הגב לתגובה זו

    • האמת... הגדרה יפה. מצא חן בעייני!!!!! (ל''ת)

      אלון, 22/04/06 01:44

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    להפוך אתכם לציונים? מי רוצה אתכם לידנו בכלל?

    שמעון אמסלם, 22/04/06 00:46

    שבט א סנע הבדוי הגיע מתימן,חמולת סרסור (צרצור זה לא שמו האמיתי)הגיע מעיראק (כמו רוב אלו המכנים עצמם פלשתינים) חמולת בלביסי באה ממצריים, חמולת דבאח מדיר אל אסד הגיעה מסוריה. לא חסר לנו מקורות על צורת נדידת החמולות הערביות ונסיונן הרצחני להשתלט על ארץ היהודים.

    להפוך כמוכם לציונים.? פחחחח

    הגב לתגובה זו

    • תודה

      אב י, 22/04/06 01:37

      מידע מעניין. לומדי ם המון מקריאת תגובות.

      הגב לתגובה זו

      • עזמי בשארה בן למהגרים טורקים

        מישהו, 22/04/06 02:05

        בכלל הרבה מהפלסטינים צאצאים דור שני ושלישי למהגרים טורקים אז שלא יעבדו עליכם ב''האדמה הזאת שלי כבר 200000 שנה ואני קשור אליה במאתיים אזיקוני בלסטיק''

        הגב לתגובה זו

        • וואוו ..! אין כמו לקרוא תגובות

          יישר כוח, 22/04/06 08:10

          פה המידע הכי הכי מעניין !

          הגב לתגובה זו

    • ואתה אדון אמסלם, לאיזו חמולה ערבית אתה שייך ?

      תביא נשיקה, 22/04/06 02:13

      מעניין שאתה מחפש אצל הערבים בדיוק את הבעיות שיש אצלך בשפע... אתה יודע יפה כמה מבולל הדם שלך, אתה יודע טוב כמה אתה בעצמך ערבי. אז תלמד לאהוב את מה שאתה !

      הגב לתגובה זו

      • ערבוש כלום לא יעזור, אנחנו נחזיר אותך בקרוב לירדן. (ל''ת)

        יהודי גאה, 22/04/06 04:07

        הגב לתגובה זו

    • מסופר על חמולת דבאח.....

      נורי, 22/04/06 02:46

      מסופר על חמולת דבאח שהגיעה לדיר אל אסד מסוריה בשלהי המאה ה19 ושמה ניתן לה לאחר שטבחה עד האחרון בתושבי הכפר הקודמים (אף הם מוסלמים אבל ממוצא יהודי שאוסלם בכפיה) ומכאן שמם דבאח (טבח).

      הגב לתגובה זו

      • מדהים ! לשמוע את כל המידע הזה (ל''ת)

        תודה, 22/04/06 08:08

        הגב לתגובה זו

    • are'nt we all?

      guy, 22/04/06 06:55

      the funiest part with all this mess is that we all 2,3 generatnion
      to imegrates...

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גיס חמישי

    מאור, 22/04/06 00:45

    והם מזמן איבדו כבר את הבושה בניסיון להכחיש את זה

    הגב לתגובה זו

    • למה הם צריכים להתבייש בנאמנותם לבני עמם ולקרוביהם?

      אפרים, 22/04/06 01:46

      למה הם צריכים להיות נאמנים למדינה שאינה מוגדרת כמדינתם אלא כמדינת העם היהודי?
      למה לחלק מהאזרחים מגיע שקרוביהם יהנו מחוק השבות, ולקרוביהם לא מגיע להנות מזכות השיבה?
      למה אזרחים מסוג ב' צריכים להיות נאמנים למדינה השייכת לאזרחים מסוג א'?
      מי שנורמלי בכל העיניין הזה זה הערבים, ומי שלא נורמלי זה היהודים המסרבים להתנתק מהם ומרמים את עצמם כבר 57 שנה כאילו נגזר עלינו עלינו לחיות יחד.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק אפריים, לכן עליהם לעזוב

        אסף, 22/04/06 03:53

        ערבי ישראל הם פלסיטנאים כפי שהם עצמם מגדירים אותם, על כן מקומם בשטחים .....וזה יקרה בקרוב מאוד

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק. אנחנו אשמים שהם עדיין פה

        מאור, 22/04/06 10:37

        המדינה לא רוצה ערבים אצלה, אבל כשמשהו מעלה את רעיון הטרנספר לערבים כולם פתאום יפי נפש וליברלים.
        מה שהכי גרוע, כשהרעיון הוא לעקור יהודים מהבתים שלהם, כולם קופצים כמוצאי שלל רב.

        ודבר נוסף, אף אחד לא כופה עליהם להשאר פה, רק אורח החיים שגבוה בכמה רמות מחייהם של אחיהם האהובים בשאר מדינות ערב, הביטוח הלאומי, הקצבאות ולח''כים הערבים, מנעמי השלטון שלא היו מביישים שיח טורקי. אל תנסה לצייר אותם כמסכנים, הם יודעים בדיוק למה הם לא עוזבים את המדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אנחנו נהפוך אתכם לשאהידים

    יהודי, 22/04/06 00:43

    הכיבוש הערבי הוא מקור הרע. ישראל היא מולדתו של העם היהודי, מולדת הערבים היא ערב. צרצור עוד יצרצר הרבה לפני ואחרי הנכבות המחכות להם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל - 1 היהודי הגזען וליתר הלאומנים הגזענים

      נגד הכיבוש, 22/04/06 07:01

      הכיבוש הוא אם כל רע . כל עוד יימשך הכיבוש הישראלי, הדכוי האכזרי המתמשך של העם הפלסטיני ולא תיכון מדינה פלסטינית עצמאית בכל שטחי פלסטין - לא ישרור שלום בין העמים.
      די לכיבוש המזויע!
      לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחחחח

        יוסי, 22/04/06 08:39

        תמיד יש תירוץ חדש.
        תזכיר לי מה היה התירוץ למאורעות תרפ''ט, גם הכיבוש (תרפ''ט=1929)?
        (והרי התירוץ: היהודים ביקשו מהשלטונות הבריטיים ליצור הפרדה בין גברים לנשים ברחבת הכותל (המצומקת), ובתגובה רצחו בנו הערבים בכל רחבי הארץ כמחאה על ''הניסיון היהודי להשתלט על הר הבית'').
        ערב רב של רוצחים. לגרש, לגרש, לגרש.

        הגב לתגובה זו

      • האם העם הפלסטיני אמיתי?

        מיכאל, 22/04/06 09:22

        או שכל אלה שקיימים היום הם בני מהגרים? הפלסטינים נעלם ממפה ההיסטורית עוד לפני 3000 שנה.

        הגב לתגובה זו

      • ניסו שחם עליך ! (ל''ת)

        שונא טמבלים, 22/04/06 12:12

        הגב לתגובה זו