• 69.

    שמואל זכאי היה פי שבע על הפוליטיקאי הזה!!! (ל''ת)

    ישראל, 24/04/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    צריך להיות אלוף

    טל ביטון, 22/04/06 22:09

    תא''ל כוכבי צריך להיות אלוף לדעתי.
    הוא יכול בקלות להחיליף את האלוף בני גנץ בתור מפקד זרוע היבשה...
    ואגב גנץ צריך להיות הרמטכ''ל הבא.
    שניהם ביחד וכל אחד לחוד הם אנישים וקצינים מיוחדים במינם.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אביב כוכבי תעשה לי ילד!! שיהיה מוכשר כמוך! (ל''ת)

    יעל, 22/04/06 20:54

    הגב לתגובה זו

    • יש לך כבר הרבה ממזרים ...

      דידי, 22/04/06 21:07

      אם כל גבר שעובר ברחוב עושה לך ילד - אז את ממש הרוסה .

      נסי לאסוף את עצמך !

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הצבא נכשל בהגנה על מדינת ישראל נקודה (ל''ת)

    כולל כוכבי, 22/04/06 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    צבא בדמוקרטיה לא קיים בשביל לשמר ברק

    איציק, 22/04/06 10:40

    אלא בשביל לבצע את מדיניות הדרג המדיני

    הגב לתגובה זו

    • אם נתעלם ממצב הבנים שלנו נמצא אתעצמנו מול שוקת שבורה ואולי זה יהיה

      חנה, 22/04/06 17:29

      מאוחר מדי מר דמוקרט

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מכונת יחסי ציבור

    ורד, 22/04/06 10:03

    כוכבי נבהל מכך שהתושבים תוקפים אותו, על אוזלת היד של צה''ל, על כך שהוא חוסך כסף על גבם ומשתמש בתותחים ולא באמצעים מתוחכמים יותר. כל ההפגזה המיותרת הזו לא מועילה פשוט לשום דבר. הוא יודע את זה אבל מכונת יחסי הציבור שלו חייבת לעבוד אחרת באמת לא יהיה רמטכ''ל. אמיר, תתבייש שאתה כותב כתבות כאלו בלי לבקר בשטח. המצב ממש לא טוב אבל אתה הופך שופר של דובר צה''ל ושל כוכבי הגיבור. לא גיבור ולא נעליים. פחדן שרוצה לשמור על הכבוד שלו. ולא - אני לא מתנחלת או ימנית אלא מישהו שפשוט יודעת מה קורה שם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לאן הגענו? כוכבי נדרש לגלות מנהיגות ולחפות על מנהיגות מדינית?

    עמוס י., 22/04/06 09:27

    זו האמת ואני מקווה שלא נאכל את הכובע בקרוב. נכון...מרבית המנהיגים לשנו הם ביטחוניסטים אבל יש לעשות הפרדה מהר מאוד ולא לתת לדרג הצבאי לספוג את מרבית הנטל. הייתי רוצה לראות את אולמרט מתבטא יותר בנושא הביטחוני. פונה יותר לעם ומסביר את המשנה שלו. לשמחתי הרבה העם התפכח והבין ברגע האחרון שאין למי להצביע כי אף אחד בכלל לא מכיר את קדימה אלא רק את שרון עליו כולם ידעו לסמוך. בו אנשים האמינו.
    אין לי ספק שמר כוכבי יתקדם בסולם הדרגות ואם לא יפלוט שטויות ולא ידרך על מוקשים כמו חברו תא''ל במיל' שמואל (שמוליק) זכאי הוא יתמודד על תפקיד הרמטכ''ל. אין מה לעשות כמו בכל ארגון יש נסיכים והוא נסיך לאור העבר שלו. המבצעים שעליהם פיקד הוא ראוי לכך. רק מה שחשוב שהצצלחה לא תסחרר אותו. שלא יעלה לו השתן לראש אחרת ימצא את עצמו מחפש אחר ג'וב ב....
    אני מאחל לו הצלחה.
    נ.ב
    גם בני שהיה פקודו

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    של מי מבחן העמידה במשימה הבאה.

    39C., 22/04/06 07:56

    יש לו את השיריון הכי טוב,את התותחים הכי מעולים ,את מטוסי הקרב הכי משוכללים ,את מערכות הנשק הכי מתוחכמות ואת החיילים הנחושים ביותר .
    הוא מן המפקדים הנערצים מבוגרי המכללות הצבאיות הטובות ביותר ,הוא מאלא ''שנועדו לקרבות אדירים ,מנהיגים מסוג חדש אשר הנצחון נבחן במבחן העמידה במשימה .''
    את כל אלא מעמידה ישראל מול פלח המצוייד בצינור מאולתר אותו הוא יורה בהצלחה אל שדירות והנגב.
    מה לעשות אמיר היקר ''החמאס לא משתף פעולה,והחיילים מאוכזבים''
    ''וברקע הצהרות חסרות מנהיגות של המדינאים בישראל. ''
    וכנראה שנגמרו למפקד'' האפקטים היצירתיים.''
    והמלחמה מתנהלת לא רק על הגדר בעזה אלא גם בתחנה המרכזית בתל אביב והחיילים הנערצים הם גם אלא השומרים במסעדות ובקניונים .
    וניגמרו תודה לאל לוויות החיילים באוגדת עזה המפוארת.
    וכנראה שהמשימה איננה כבר של הגנרלים -כוכבי מופז וחלוץ אלא אך ורק של ראש הממשלה אולמרט לבדו.



    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה. המבחן האמיתי שייך לאהוד אולמרט ורק לו...

      רוני. צ., 22/04/06 09:04

      בתפקיד הזה אין מאה ימי חסד פה מדובר בחיים שלנו.

      הגב לתגובה זו

    • היידה כוכבי...אוהבים אותך פל' תצפיתניות (ל''ת)

      מנחם, 22/04/06 09:06

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לשעבר מרפיח ים. כוכבי אדם מדהים. הוא מנהיג אמיתי (ל''ת)

    פיני, 22/04/06 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הייתי מעניק לו ציון נכשל. הוא לא מעניק לי תחושת ביטחון

    יוסי שדרות, 22/04/06 07:43

    לא רק אני חושב ככה אלא כל הבלוק שלי וכל השכונה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה בניו של אולמרט ירדו לארה''ב ובניי צריכים לעשות מילואים תחת כוכבי (ל''ת)

    בני. ש, 22/04/06 07:41

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    6 ימים עברו מאז הפיגוע.תזכירו לי בבקשה מה היתה התגובה הישראלית? (ל''ת)

    אורי, 22/04/06 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לעשות כמו העיראקים!

    עיראקי, 22/04/06 04:10

    ביום ה` 20.4, סיימה `חטיבת הזאבים` Wolf Brigade השיעית, (בתמונה) את גירושם של 35.000 התושבים הפלסטינים של בגדאד מאזור הבירה העיראקית. הטיהור היה כל כך יסודי עד כי בבגדאד לא נותר אפילו פלסטיני אחד. רוב הפלסטינים נמלטו לערים סוניות עיראקיות כמו סמארה, ופאלוג`ה. 2000 עד 3000 פלסטינים נמצאים בעיר אוהלים שהוקמה במדבר על גבול עיראק-ירדן, והירדנים מסרבים לתת להם להיכנס.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג ידידי היהודים יתנו להם להגיע הנה (ל''ת)

      שונא שמאל, 22/04/06 06:16

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני חייב לפרש את הנקרא

    ר. שלמה יצחקי, 22/04/06 00:51

    המפקדים בצבא כפופים לדרג הפוליטי. למרות שהמפקדים בסדר, ידיהם כפותות. הדרג הפוליטי חי בנדמה לי, החיילים רואים את הקאסמים נופלים על הבית באשקלון, בעוטף עזה, ומשתוקקים למלא את תפקידם ולהגן על האחים שלהם אולם לא קיבלו את הפקודה.
    גם איש חכם ופילוסוף מבין שלהפגיז את ההתנחלויות הריקות לשעבר אחרי כל ירי של קאסמים זה לזרוק ברזל טוב לפח. היורים כבר חזרו למחילות.
    צריך אומץ פוליטי להגיד: מספיק.
    הפגזה רצינית אחת של שטח האויב (ותראו לי אחד שעדיין חושב אחרת) תביא הפסקה של ההתגרויות החמסיות וחבריהן. במזרח התיכון כמו במזרח התיכון.
    במלחמה כמו במלחמה.
    רק אצל הנוצרים אומרים להגיש את הלחי השניה, ובאמת רק היהודים עסוקים כל הזמן בלעשות את זה. קום התנערה עם חלכא. כל כך קשה היה להקים מדינה, ליבש ביצות, להפריח את השממה שאין טעם להפסיד את זה בגלל שהפוליטיקאים פוחדים להנהיג.

    הגב לתגובה זו

    • צריך ללקק. בלי זה אין קידום

      מוסא, 22/04/06 02:38

      המפקדים הבינוניים ומטה של צה''ל כבר מזמן אינם יודעים מה הם עושים - בשטח ובמפקדות - פרט לדאגה כנה לקידומם האישי.

      יודע כל מפקד מתחיל שהדרך לקידום עוברת דרך לשון שלוחה קדימה ודרך יחסי ציבור טובים בתקשורת ובפוליטיקה.

      כוכבי לא חסר משני אלה. לכן, צריך להיזהר - הוא ידיע רחוק במדרג המלקקיט בצבא

      הגב לתגובה זו

      • למוסא

        Avi Ecuador, 22/04/06 04:42

        כשהצבא שלנו ילמד קצת מהצבא שלכם דברים שחיבים כנראה ללמוד איתכם וכישיהיה מנהיג משוגע כמו סדאם יפתרו הבעיות איתכם בשבועיים.
        אצלכם השיגעון קבוע ואומרים שזה נורמלי.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    פראייר מי שנלחם

    עבור, 21/04/06 23:42

    שילחמו הבנים שלו ביחד עם אביב גפן.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עם שמשלים אותו במשימות וניתוק

    Avi Ecuador, 21/04/06 20:22

    פגז פה ופגז שם.
    ''מנהיגים'' ללא חזון כשאת צה''ל כבר מזמן הפכו לצבא הכנה לפלסטין והיום הופכים אותו לצבא השמאל והערבים, העם שתמיד אהב את צה''ל וחיליו מתחיל לסלוד מהם ולראות בם עוד גוף של שליט זר.
    עם שהופך לסומני עם ''מנהיגים'' שבחר לעצמו, כולם שולטים בו חוץ מהוא בעצמו.
    נןתנים לצה''ל משחקים ונשק לשים במחסנים ולהתגאות ב''כוחו'' כאשר עם אקדחי מיים מגרשים אותו עם הזנב למטה ואפילו בבושת פנים אלא בעזות מצח אופינית לאידיוטים.
    נלחם ביהודים ושוברים את רוח הההתנדבות וההגיון בלהילחם, זו המטרה שלו אם הערבים לא יפריעו חס וחלילה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יאללא מופז יאללא,תחניס בערבים פצצת אטום אינשאללא.

    מכבי חיפה ירוקה, 21/04/06 19:58

    כוכבי מופז וחלוץ לעבודה . תפסיקו לברבר ותתחילו לעבוד, תעמידו עשרים טנקים מול השטחים, ותירו גם בשטחים מאוכלסים.
    העם הפלסטיני בחר את החמס העם שלהם ישלם על זה !
    הם הרי ידעו על אלפי הפיגועים שהחמס ביצע ועל המצע האנטישמי ?! שישלמו על התמיכה במרצחי החמס .

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בעט בוחבוט בעט. בעט בכל אותם מדינאים שמחפשים כיסא ולא את טובת האזרח (ל''ת)

    יואב צור, 21/04/06 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני מאושרת שבני נמצא בין פקודיו. גאה ומאושרת בך וביכולת שלך להקשיב

    אם לחייל, 21/04/06 19:48

    לפרט בני סיפר לי היכולות שלך. תודה רבה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לך שתמשיכי להיות מאושרת

      Avi Ecuador, 21/04/06 23:42

      ולא תצטרכי לזכור ולבקר במקומות לזיכרון.
      יש כאלה שלא מאושרות בטח...

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כוכבי הוא המלך. אתה הרמטכ''ל הבא... (ל''ת)

    צנחן במיל', 21/04/06 19:47

    הגב לתגובה זו

    • מי המחליף של עומרי בשביל קצת עזרה? (ל''ת)

      Avi Ecuador, 22/04/06 02:39

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    כוכבי. אני מקווה שאתה קורא שורות אלו. אני אישית מעדיף

    אזרח, 21/04/06 19:46

    מלחמה ולא רגיעה!! קסאם ולא פגזי תותחים. חיים כבר לא חיים. הרסתם לי ולבני משפחתי את החיים עם הבטחות השווא שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • מה עם אל-על

      Avi Ecuador, 22/04/06 02:40

      שמעתי שהיא בטוחה

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אביב -גיבור ומנהיג!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    אריק, 21/04/06 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הוא יהיה גם רוה''מ (ל''ת)

    מיכל, 21/04/06 18:55

    הגב לתגובה זו

    • מה דעתך, שיתחיל להיות קצין? (ל''ת)

      מוסא, 22/04/06 02:39

      הגב לתגובה זו

      • מה דעתך להתחיל לתרום לפני שאתה מדבר על גדול המפקדים? (ל''ת)

        אוהבים אותך, 22/04/06 13:19

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא הייתי מנסח את זה טוב יותר.

    ישראלי, 21/04/06 18:34

    כוכבים בצבא הגירוש לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צבא פושט רגל עם כתבלבים חנפים מה יהיה על (ל''ת)

    עם ישראל, 21/04/06 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אין מדובר בתקופת גוש-קטיף, במהלכה הקודים והשפה היו ברורים לשני הצדד

    מה!?!, 21/04/06 16:58

    אתם קוראים מה שאתם כותבים?
    האם את תושבי קטיף אפשר היה לרצוח אבל לירות טילים על הקיבוצים אסור?
    איזה מן צבועים אתם?
    איך אתם יכולים לכתוב דברים כאלה?
    זה אתם שבוכים וצועקים נגד אפליה ובעד הדמוקרטיה?

    לא יאומן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חבל שהמתקשים בהבנת הנקרא כותבים תגובות (ל''ת)

      און, 21/04/06 23:58

      הגב לתגובה זו

    • הוא התכוון

      מישהו, 22/04/06 00:22

      לזה שתושבי גוש קטיף היו ציוניים אידאולוגים שבאו לחיות שם כי הם ידעו את הסכנות, בעוד שתושבי הסביבה (הקיבוצים) מורכבים משמאלנים יפי נפש שמפחדים מהצל של עצמם ויברחו לאמריקה אם לא יפסיקו את הטילים מיד, יש מבין?

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מתי הגרוש הבא של יהודים?

    Avi Ecuador, 21/04/06 15:58

    צבא שייעודו לבנות את עגל הזהב פלסטין היום, כל מה שמספרים לכם בלבולי ביצים.
    אם לא יפריעו לצה''ל רשעים גרוש יהודים יהיה תפקידו.

    הגב לתגובה זו

    • במהרה ובימינו אמן! פינוי ההתנחלויות הבא בקרוב ביו''ש. (ל''ת)

      שונא פרזיטים, 21/04/06 19:20

      הגב לתגובה זו

      • פרזיטים, הא?

        יוסי, 22/04/06 08:03

        עם אחוזי אבטלה נמוכים מאלה של כלל הציבור ושיעור גיוס של 50%-60% לקרבי וקצונה, מי הפרזיט פה?

        הגב לתגובה זו

      • מה עשית כ''כ למען המדינה יא שמוק???

        ישראל, 24/04/06 12:20

        מה אתה עשית בצבא???
        יש לך את הרוח התנדבות למען הקהילה כמו שיש אצלנו???
        יש לך מפעלי חסד כמו שיש אצלינו??
        פראזיטים, זה העבריינים במועדונים, זה אלה שדואגים למחבלים, אלה שבמקרה הטוב עושים טובה שהם מתגייסים, בין השאר גם הבנים של אולמרט, וכמעט שכחתי גם אתה!!!

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    כוכבי - יש לי הצעה ! תפציצו מהאוויר והרבה תאמין לי שתוך שבוע נגמ

    מימה, 21/04/06 15:48

    נגמרים הקסאמים .
    רק צריך להעז ולהכביד על האוכלוסיה .
    כמו כן , יש לסגור את המעברים על כל קאסם יסגר המעבר לשבוע .

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    aviv kohavi

    jacob, 21/04/06 15:44

    kol ha kavod to aviv. he has demonstrated to be one of the best.
    good luck
    keep it up

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מפקד מצוין ואישיות מדהימה

    מאור שושן, 21/04/06 15:43

    בתור פקוד לשעבר של תא''ל אביב כוכבי , אני יכול להתחייב כי מדובר בקצין ואדם מדהים , איש דואג בעל דוגמ''ש גבוהה ואני בטוח כי כל צעד שלו באוגדת עזה מבוצע בשיקול דעת והתחשבות בכל הגורמים, לא סתם לימד אותנו את ''סדרי בראשית''.!!!!!
    ישר כוח המפקד ובהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בוחבוט, למדתה לכתוב באשכנזית ? כלומר..

    אפללו השלישי, 21/04/06 15:30

    שפת חנפנות, במקום תאור עובדות או מצב לאשורו שפת רמזים ליודעי ח''I
    לעצב במיים כשאפשר ליישר בננות.
    מאיין לך כי הסבלנות היא המינון הנכון
    כוכבי זה הוא קרריריסט כמו כל האחרים שעושים הכל לעבור את תחנת הבניים בשלום, בלי גבורה ובלי נעללים, ולהמשיך לתחנה הבאה.

    אני לא ראיתי אותם באים ומניחים את הנדרגות על השולחן ואומרים מבחינה צבאית זה מה שצריך לעשות , בשביל זה משלמים לי משכורת.

    הפוליטיקאים שיעשו את שלהם ואני את שלי.

    כמו כל האחרים הוא שואף לדלג לתפקיד הבא מהר ובשלום בלי להיסתבך, להיות רמטכל ואחר כך לחבור לפוליטיקאים וחברי המרכז של קדימה.

    אז בוחבוט, דבר אלינו עברית ולא אשכנזית.

    הגב לתגובה זו

    • 39- אתה אידיוט גמור !!!

      בני, 21/04/06 18:31

      מה הקשר לספרדים ואשכנזים???
      אתה לא מבין שתקופת רגשי הנחיתות האיומים חלפה??!!
      צא מרגשי הנחיתות......!!!
      לא חסרים קצינים מבריקים - ספרדים שמשרתים במקביל לתא''ל אביב כוכבי וגם תחת פיקודו!!!
      תקופת האשכנזים - ספרדים הסתיימה ממזמן - תכניס את זה טוב לראש המצומק שלך!!!

      הגב לתגובה זו

    • אם הוא רוצה לענות לך בשפתך....

      עונה לשוטה, 21/04/06 20:46

      הוא צריך לנהום לקלל ולהתלהם
      תפנימו....אתם לא העם................

      הגב לתגובה זו

    • 39 את חי בסרט

      שמואל, 23/04/06 14:16

      אי לא יודע מה המוצא שלך וזה גם לא מעניין אותי אבל אתה ממש דפוק אתה לא יודע שהזמיםהאלוכבר נגמרו וחלפו להם מהעולם אז פשוט תשתוק.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא פרסמו תגובה שלי על מעורבותו בגירוש יהודים והשלכתם ללא פרנסה. למה (ל''ת)

    חופש הביטוי, 21/04/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עד מתי

    מגורש, 21/04/06 15:26

    אביב כוכבי אתה היית מגדולי המגרשים שוב בתשובה! כל הצבא צריך לחזור בתשובה ולהבין את ייעודו! להגן להגן על תושבי מדינת ישראל! עד מתי נבוש בצבא הגנה לישראל? עד מתי דם יהודים יישפך כמים ואנו נשתוק? עד מתי חיילנו יישלחו לגירוש יהודים במקום להגנתם?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הוא עוד יהיה רמטכ''ל

    גבי, 21/04/06 15:16

    ב86 כוכבי היה מ''מ מוכשר מאוד בפלוגת מאי 86 של גדוד 890, כבר אז התקנאתי במחלקתו שאין לנו מ''מ כמותו. מעטים האנשים שנשארו חרוטים עמוק בזכרוני מתקופת שירותי הצבאי. אביב הוא הוא אחד מהם. למרות שהיתה לנו בסך הכל שיחה מעמיקה אחת בזמן בט''ש בגבול הצפון, ידעתי שהאדם הזה יגיע רחוק. הלוואי והיינו זוכים לעוד מפקדים כאביב.

    הגב לתגובה זו

    • חכה תן לו להיות אלוף ולפני זה לצאת לחופש (ל''ת)

      קסלר, 21/04/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    פקה פקה פקה.....

    שדרות, 21/04/06 15:06

    לבנתיים נפל עוד קסאם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כישלון צבאי ומדיני

    רון, 21/04/06 15:00

    עבדו עלינו בעיניים
    אמרו לנו יהיה טוב יותר
    המצב נחס
    שרון נח לו בשקט ואנחנו סובלים
    מה יצא לנו מההנתקות? ממשלת חמאס, פיגועים, קסאמים אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כתבה של בוני''אתרוגים'' מעתונות

    sailor, 21/04/06 14:58

    אולי אכן כוכבי מפקג אדיר(קשה להאמין שישנם עדיין כאלה בתקופת החונטה) אך כתבה באה ''לסבן'' עובדות בשטח שלא בדיוק זהים עם כתבה נלעגת,קסאמים נופלים!! פוגעיים במרקם חיים וגם בנפש! הגנה נגדם-פטפטת מטופשת וריקה מתוכן-זאת עובדה! אם כוכבי פוזל או לא פוזל לעיניין אזרחי אין חשיבות לזה, נבלי העט!! הוא שם לשמירת ביטחון! זוהי משימתו.!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יישר כוח . טוב שהבטחון בידיים של אנשים מסוגו

    איתי, 21/04/06 14:51

    תמשיך כך , בצורה שקולה מאוזנת בלי להתלהם
    בקיצור כמו שאתה יודע. יישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    צבא שנמנע מלירות באזרחים. תמיד יפסיד במלחמה

    דור, 21/04/06 14:40

    צה''ל בלבנון נמנע מלירות על אזרחים ולתוך כפרים וברח משם מוכה וחבול.
    כנ''ל היה ברצועת עזה.
    צבא שאינו יורה גם על אזרחים סופו לברוח ולהכשל.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב, נידונו להפסיד. אין על מי להישען

      תומר, 21/04/06 15:17

      הצבא ממזמן לא מנצח במלחמות. אין למפקדים מספיק שאר רוח, ובטח לא יכולת. אני חושבת שאריק שרון דווקא ניסה לתת לצבא להתמודד עם הטרור הפלשתיני הרבה זמן אבל כשהוא ראה שצה''ל אימפוטנט הוא נאלץ לצאת בתוכנית ההתנתקות. זאת היא הפרשנות שלי לדבריו ''מה שרואים משם לא רואים מכאן''.
      מה שאריק ראה לדעתי הוא את חוסר המסוגלות של הצבא ומפקדיו.
      לכן תהיה התנתקות נוספת כי שוב הצבא יכשל בהגנה על הציבור.

      הגב לתגובה זו

      • .. ובכל אופן אם אילו פני הדברים, מה עתידינו במדינה הזאת ?... (ל''ת)

        cyrano, 21/04/06 16:28

        הגב לתגובה זו

    • לא חייבים לירות על אזרחים .פשוט לכבוש חלק צפוני מעזה ולהרחיק את טו

      אורי, 22/04/06 07:52

      ווח הקסמים משדרות.אם יפלו על קיבוצי השמאל זה לא נורא הם יכולים לעזוב לאמריקה .יש להם הרבה כסף.הם עשירים.תושבי שדרות לא כאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כוכבי איך הלימודים באונברסיטה בנווה דקלים? (ל''ת)

    כיסופים, 21/04/06 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כוכבי אביב

    עמית, 21/04/06 14:23

    אביב היה המפקד שלי לכל אורך המסלול שלי בצנחנים , (עד אשר נפצעתי), קצרה היריעה מלתאר את יושרו ומקצועיותו של האיש הזה -כל דרך התנהלותו היא פרק מאלף בנושא המנהיגות בצבא ומחוץ לצבא.
    אמת,האיש גם כנראה יודע היטב ליחצ''ן את עצמו-אבל בימנו זה דרוש ואפילו הכרחי ובמקרה שלפנינו יש לכך הרבה קבלות בשטח וללא ספק הוא אחד הקצינים הטובים ביותר שצה''ל הצמיח מאז קום המדינה.
    ולכל המקטרגים-עדיין ולמרות מעמדו אביב נתון כמו כל קצין קרבי גבוה אחר לתקופה ולאזור בעייתי ביותר ולא הוא ואינני יודע אם בכלל מישהו מהדרג המדיני יכול לתת תשובות קונקרטיות ולבצע פעולות נכונות ובטוחות במצב הכל-כך מעורפל שנוצר עם עליית החמאס לשלטון.
    נקווה כולנו שבסופו של דבר המצב יתבהר ושכולנו נוכל לחיות פה בשלום ובשלווה(יחסיים..).

    הגב לתגובה זו

    • כוכבי של גיל העשרים והשלושים אינו כוכבי של גיל הארבעים

      אורי, 22/04/06 07:57

      זה כנראה השינוי הגדול בו.

      הגב לתגובה זו

      • כוכבי של גיל ה40 שווה יותר מאשר אנשים כמוך

        חיילת, 22/04/06 13:20

        אי פעם תהיו שווים.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה מתוסכלים? הרי הבטחון השתפר מאז ההתנתקות??

    ג'ורג', 21/04/06 14:16

    כתבה משונה מאד. הרי ההתנתקות שיפרה את בחוננו, כך מכריזים שופרי הממשלה, והומעד שלהם לביצוע עוד נסיגות אוטוטו מגיע ללשת ראש הממשלה.
    אז למה התושבים ֿ0שתמכו בהתנתקות) כועסים? ולמה החיילים מתוסכלים? ואיך ה שהחמאס לא משתף פעולה?
    משונה. כל כך משונה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מזכיר לי את מפקדי האהוב ארז גרשטיין ז''ל (ל''ת)

    ברני, 21/04/06 14:06

    הגב לתגובה זו

    • שלא תעיז בכלל להשוות

      מה קשור?, 21/04/06 14:53

      ארז גרשטיין לא היה פוליטיקאי ואמר תמיד את מה שהוא חשב. הקצינים היום הם יותר פוליטיקאים מאשר לוחמים.

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שגרשטיין הי''ד הציל חיים, כוכבי הרס חיים: בגללו (בין השאר)

      מצא את ההבדלים, 21/04/06 14:54

      אלפי ישראלים נשארו ללא קורת גג ולאחר שפרנסתם נשללה מהם.

      הגב לתגובה זו

      • כשאתה תלחם למען המדינה

        צנחן, 21/04/06 16:13

        חצי ממה שנלחם כוכבי הגדול, תדבר, עד אז תן כבוד לשומריך.

        הגב לתגובה זו

      • פרנסתם של מתנחלי גוש קטיף היתה על גב הציבור, פרזיטים שכמותם!

        הגדר לא גמורה, 21/04/06 17:00

        סיבסודים ללא גבול, שירותי בייבי-סיטר מצה''ל, בתים עם גינה, מעט ילדים בכל כיתה ועוד ועוד.
        איL אתם לא מתביישים? ובנוסף לכל, פיצויים ללא כל פרופורציה.
        גם תור עלוקות יו''ש יגיע.
        המתנחלים זה האסון של המדינה והציבור רק עכשיו התחיל להבין את זה.

        הגב לתגובה זו

        • אז ככה, מר שמאלן

          יוסי, 22/04/06 08:10

          עפ''י דיווחי השמאל והשלטון, הושקעו בהתנחלויות לאורך 39 השנים בהן הן קיימות כ-62 מיליארד ש''ח בסה''כ.
          בחישוב פשוט תמצא שמדובר בכמיליארד וחצי ש''ח בשנה.
          סתם לצורך השוואה:
          - כל שביתה של עמיר פרץ עלתה מיליארדי שקלים למדינה, והיו יותר משביתה אחת בכל שנה.
          - הביטוח הלאומי משלם בשנה 9 מיליארד ש''ח לערביי ישראל, וזה כסף שמתקבל מתשלומי המגזר היהודי לביטוח לאומי.
          - עיין בנושא ''מחיקת חובות לקיבוצים''. אני בטוח שתמצא נתונים מעניינים.

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה הוא צריך לצאת ללימודים על חשבון (ל''ת)

    משלם המיסים, 21/04/06 13:57

    הגב לתגובה זו

    • איזה טיפוסים יש כאן..צר עין (ל''ת)

      ענת, 21/04/06 14:58

      הגב לתגובה זו

    • כי בניגוד לחרדים שלומדים על חשבוני

      חיילת, 21/04/06 15:51

      לאביב'וש זה מגיע

      הגב לתגובה זו

      • ודאי - לכולם מגיע. מה הוא עשה בשביל זה? (ל''ת)

        מוסא, 22/04/06 02:43

        הגב לתגובה זו

        • שמר על התחת שלך 24 שנה

          נדב, 22/04/06 13:22

          והצטיין בכל שנותיו.
          ומה אתה עשית בשביל המדינה?

          הגב לתגובה זו

    • למה? כל המדינה הזו מנצלת את האזרחים שלה (ל''ת)

      הכלומניקים, 21/04/06 16:12

      הגב לתגובה זו

    • מה זה השטויות האלה? (ל''ת)

      הגזמת, 21/04/06 16:57

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בט''ר זיקים עושים שם 02 ג'ובניקים

    ניר, 21/04/06 13:57

    ויש קסאמים כל יום..איזה כיף

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בשביל מה הייתה ההתנתקות? (ל''ת)

    רונית, 21/04/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איפה החידוש בכתבה הזאת?

    קרן, 21/04/06 13:43

    מה שמסופר זה על כך שהכתב היה נוכח בתדרוך עם החיילים. על זה מבזבזים עמוד בעתון.
    עדיף היה לבדוק מה קורה עם המשפחות השכולות, שלהזכירכם אף נציג ממשלה לא נכח בהלוויות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל מה שכוכבי עושה זה לדאוג לא לעצבן את עליזה אולמרט

    והקידום מובטח, 21/04/06 13:41

    הפוסט ציונות משתלטת על הצבא.
    זוהי המורשת האולמרטית

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לקצץ בתקציב הבטחון

    אבי, 21/04/06 13:39

    אם הם לא מסוגלים לתת בטחון, אז למה צריך תקציב בטחון כזה עצום?
    מילארדים הושקעו בחץ ובסוף מתברר שהאיראנים מצאו פתרון בדמות ראשים מתפצלים, הצבא שלנו מזמן איבד את יכולת ההרתעה מול סוריה, איראן, חיזבאללה והפלשתינים. זה מה שקורה כשיש קצינים שחושבים הרבה ועושים מעט.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רגע, אבל חשבתי

    מוטי, 21/04/06 13:37

    שההתנקנקות של השתיל אמורה היתה להביא שלום ושגשוג שלא נראו במחוזותינו, מה? הוא עבד עלינו? אולי בכל זה היה קשור לאיים וטובות הנאה? את עונשו הוא כבר קיבל אבל יש פושעים אחרים שמסתובבים חופשי וחלקם בבית הנבערים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • שרון אף פעם לא אמר שההתנתקות תביא שלום (ל''ת)

      אתם שקרנים אבל, 21/04/06 15:49

      הגב לתגובה זו

      • לא, אבל הוא אמר ש...

        יוסי, 22/04/06 08:14

        ...זה יקטין את מספר הנפגעים.
        ואמנם, בטווח הקצר יש פחות נפגעים.
        אבל, כמו עם הנסיגה מלבנון, וכמו עם הנסיגה המתוכננת מהשומרון - אלה הגבולות מהם תיפתח מלחמת ההשמדה הבאה נגד היהודים.
        אז גם נראה איך במהירות שיא איך חיי כל החיילים ש''חסכנו'' בעזה, בדרום לבנון ובשומרון מתבזבזים לנו כבר בימים הראשונים של המלחמה.
        ואם מישהו משלה את עצמו שלא תהיה מלחמה כזאת - אז כדאי שימשיך עם הפרוזאק, כנראה שזה באמת עובד.

        הגב לתגובה זו

        • יש לך הוכחה לגביי מה יקרה בעתיד? (ל''ת)

          לא נביא, 22/04/06 13:23

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    כאילו הקסאם בגלל עליית החמאס... כאילו לא היה מעולם (ל''ת)

    מנפגעי הטרור, 21/04/06 13:29

    הגב לתגובה זו

    • הקסאם בגלל חוסר תגובה של צה''ל

      יהודי טוב זה..., 21/04/06 14:41

      יש תמיד אפשרות לחסל ירי הקסאמים לחלוטין - ע''י העלאת המחיר שמשלמים הפלשטינים

      בו נאמר נתחיל ב 1 ובכל פעם להכפיל מספר ההרוגים....

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא רוצים משימה שבה צה''ל יוכיח שהוא הצבא הטוב בעולם.

    לתא''ל והחיילים, 21/04/06 13:22

    חמאס פועל באיבוד עשתונות וטוב שימשיך כך.
    כל הכבוד למערכת הביטחון לצה''ל לתא''ל כוכבי ולחיילים, איפוק איפוק ועוד איפוק והתשה לאורך זמן יעשו את העבודה.
    לא רוצים ולא נחוצה מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • איפוק ... איפוק... (ל''ת)

      בסוף, 21/04/06 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מכיר אותו אישית

    ירון, 21/04/06 13:17

    מפקד משיכמו ומעלה

    הגב לתגובה זו

    • אני קרוב שלו

      פרח, 21/04/06 15:47

      הוא מפקד גדול ואדם מדהים. אשריך אביב!

      הגב לתגובה זו

      • אני כועס עליו!!!! איפה נעלם הביטחון שלנו? (ל''ת)

        קיבוץ יד מרדכי, 22/04/06 09:38

        הגב לתגובה זו

        • אני כועס עליך! מתי היה לנו בטחון? (ל''ת)

          פרח, 22/04/06 13:23

          הגב לתגובה זו

  • 16.

    במו ידינו יצרנו - רק העיתונות מסוגלת

    ממ, 21/04/06 13:16

    החמאס הוא יצירה ישראלית כולל המצב בו אנו נמצאים.
    רק אם מעצמת העיתונות תדרוש יופעל הכוח לביטול הירי של קאסמים וטילים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כתבה שלא אומרת כלום

    איתן, 21/04/06 13:08

    במבחן העמידה במשימה צה''ל נכשל, ולא יכול להצליח במסגרת ההנחיות הקיימות. אין לכוכבי שום ''רעיון יצירתי''. כתבה של כלום. לפחות לא הרגו עץ כדי להדפיס אותה.

    זה מאוד פשוט : או שנהרוס שכונות פלסטיניות ונבהיר שאנחנו מוכנים גם להרוס ערים שלמות, או שהירי לא ייפסק.

    הגב לתגובה זו

    • לאיתן:תחשוב יצירתי:מטוסים מפזרים

      אורי, 22/04/06 08:12

      ניירות עם המסר :תושבים יקרים נא לפנות את הבתים בעוד24 שעות נתחיל לשפוך עליכם חומצה מי שיפגע זה על אחריותו.
      ככה עושים דונם ועוד דונם עד שכובשים את השטח האווירי בלי להכניס כוחות קרקע.(בלי לסכן חיילים ממטעני צד וכו,)ומרחיקים את טווח הקסמים משדרות.
      ''בתחבולת תעשה לך מלחמה''
      אני בטוח שלצה''ל יש פתרונות אך אולמרט עוצר אותם.(אוליי בלחץ אמריקני)

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כתבה מעניינת. כרגיל.

    ימני קיצוני, 21/04/06 12:57

    עוד הוכחה שהגירוש הנוראה היה פוליטי.
    אין לנו פרטנר , ואף אחד אף פעם לא התכוון באמת לעקור את הטרור מהשורש. אנו נשלטים בידי מנהיגים פוסט ציונים אוהבי ערבים מזורגגים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מזמן לא קראתי כתבה כל כך מתחנפת (ל''ת)

    בן, 21/04/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דבר אחד עולה מהכתבה - ממשלה אימפוטנטית (ל''ת)

    תנו לצה''ל לנצח, 21/04/06 12:42

    הגב לתגובה זו

    • הצבא כבר מזמן שכח איך מנצחים

      ואם יתנו לו, 21/04/06 12:53

      ''תנו לצה''ל לנצח''? הצחקת אותי! גם כשנתנו לצה''ל לעשות הכל, הוא נכשל בכך.
      לדעתי הצבא עושה הצגה שכובלים את ידיו אבל בעצם הוא לא ממש יודע מה לעשות. לבגין היו את רפול ויאנוש ואנחנו נשארנו עם ''הפילוסופים''.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה! ישר כוח\1 (ל''ת)

    חנן, 21/04/06 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    די לציניות ולפוליטיזציה על צה''ל. להצדיע לאביב כוכבי! (ל''ת)

    ישראל השפויה, 21/04/06 12:41

    הגב לתגובה זו

    • על קציני ההתנתקות יורקים ולא מצדיעים (ל''ת)

      זה מגעיל אותי!, 21/04/06 12:53

      הגב לתגובה זו

      • איזה מן דיבור זה!

        ככה לא מתנהגים, 21/04/06 14:42

        א. התנגדתי להתנתקות. ועכשיו אפילו יותר.
        ב. ההתנהגות הברברית הזאת והדיבור המלוכלך חייבים להפסק גם כי זה מלכלך אתכם ואת האידיאל שבו אנחנו מאמינים וגם כי רק תחטיאו את המטרה.
        ג. הוא רק קצין שכל מה שהוא רוצה זה לעשות את עבודתו ולילות בדרגה. אז מה אתם רוצים ממנו.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    בית לחם ? כנסו ותבינו מגמתיות מהי..

    י, 21/04/06 12:41

    נכנסנו לבית לחם בחומת מגן , חטיבת המילואים היחידה שפעלה בהתראה קצרה וללא כוחות סדירים לצידה,דחקנו את המחבלים לכנסייה וצרנו עליהם 3 שבועות עד שנגמר לצבא הצו שגייס אותנו ואחרי שהוא הוארך פעם אחת ע''י חתימה של שר הביטחון הצבא נאלץ לשחרר אותנו. החליפו אותנו הצנחנים.
    מספר ימים אחרי החילופים (שבהם כבר נפגע צנף מצלף)המחבלים בכנסייה קיבלו את העסקה (התבוסתנית מבחינתנו אם תרשו לי לומר) יצאו והוברחו לחו''ל בהסכם.
    איפה כוכבי היה כל הזמן הזה?
    אולי המח''ט שלנו יתעורר ויתבע את עלבונו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם תהיה התכנסות תושבי כפר סבא יעשנו הרבה סיגרים (ל''ת)

    עמית, 21/04/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הגירוש מתפוצץ לנו בפנים (ל''ת)

    אורן, 21/04/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איש משכמו ומעלה....

    ערן, 21/04/06 12:33

    כמפקד לשעבר בחטיבת הצנחנים וכמי שעבד עם אביב במשך שנתיים בשיא הלחימה אין לי ספקות שגם במשימה הקששה הזאת ,אביב ימצא את הפתרון. אשרי הצבא עם כאלו מפקדים

    הגב לתגובה זו

    • מה כ''כ קשה בלא לעשות כלום?

      פילוסופיה בגרוש, 21/04/06 13:48

      הרי המדיניות היא של הבלגה, אז ריפה הקושי?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מספיק להתלקק למפקדים בצבא

    הקסאמים עדיין, 21/04/06 12:30

    בייחוד כשהם לא מספקים את הסחורה.
    מה זה מעניין אותי אם הוא פילוסוף כשהפילוסופיה שלו לא מצליחה להשפיע על החיילים שלו (שלדבריך חסרים ברק בעיניים)?אם הוא כל כך טוב, אז איך זה שהוא וחבריו לא מצליחים אפילו לקסאם אחד? הגיע הזמן שהעיתונאים יפסיקו להתלהב מקציני הצבא (בכל פעם יש כוכב אחר). אם בגין פעם איים באמצעות רפול ויאנוש, זה בגלל שהוא ידע וגם הערבים ידעו, שהם מסוגלים להתמודד איתם ואילו הקצינים של היום הם פוליטיקאים קטנים ולא ממש יודעים להילחם בטרור למרות כל הטכנולוגיה שעומדת לרשותם. להזכירך, התושבים עדיין חיים בפחד ולא רק בשדרות אלא גם באשקלון. אז מה בדיוק כוכבי עושה להגנתם, אתה יכול להסביר לי?
    נ.ב.
    כשאני אומר ''כוכבי'', אני מתכוון לכל הקצונה הבכירה בכלל ולא רק לאיש עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      קצין ח''יר במיל', 21/04/06 13:59

      אין ספק ששמו הולך לפניו לא בכדי,
      כוכבי תרם וימשיך לתרום במסירות את עמנו.
      יחד עם זאת,אין זה הזמן להלל ולשבח את המח''ט. הקאסמים ממשיכים ליפול.זה שהממשלה שלנו היא ביזיון אחד גדול..(על כל פיגוע אנחנו רצים ובוכים לאירופאים שכבר 57 שנה שמים עלינו קצוץ)אין יוזמה אין מנהיג שינווט את המדינה קדימה.
      במקום זה,אנחנו מחכים למגה-פיגוע שיתן לגיטמציה למופז ושאר הליצנים לצאת למבצע חסר פרופורציות.אם כוכבי לא אומר את זה לדרג המדיני-שילך הביתה!

      רק לחימה עיקשת יום-יומית בגבולות(כן-אנחנו מוקפים בשונאים ולא, זה לא ישתנה בחיים!!)
      ,גם אם זה יקח 40 שנה,תוכל לאפשר לעורף לחיות בשקט.
      הבעיה שלצערי נמצאת אצל רוב האנשים היא הדחף לפיתרון מידי,דחף שמעוור אותנו וגורם לציבור לתמך בהחלטות קיקיוניות כדוג' ההתנתקות וההצבעה בבחירות למלפגת קדימה.

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה פגז (ל''ת)

      אתה צודק 100%, 21/04/06 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    thanks and good luck (ל''ת)

    oded, 21/04/06 12:25

    הגב לתגובה זו

    • על מה בדיוק אתה מודה לו?

      נשגב מבינתי, 21/04/06 15:03

      אל תדאג הקסאמים לא מגיעים עד קליפורניה, רק עד לאשקלון.

      הגב לתגובה זו

      • גם לך אין הרבה מה לדאוג: כשיגיעו

        כרמן, 21/04/06 16:23

        הטילים האירניים לאירופה ולארהב אנחנו נוכל להגיד להם מזל טוב

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    כשקדימה בשלטון אין לך סיכוי - תתפטר לך ללמוד ותגיד לחיילים ל

    חבל''ז, 21/04/06 12:23

    קדימה זו ממשלה של אפסים נשלטת בידי סוכני ארה''ב

    ולכן חבל לך לבזבז זמן במלחמה טיפשית - תתפטר, לך ללמוד באוניבטסיטה, תגיד לכל החיילים שלך שיעברו למרכז ולא יסכנו חייהם בשביל קונדוליסה רייס ויציבות ה $ בשווקי העולם.


    הגב לתגובה זו

    • עדיך לסכן את חיינו בשביל מי שיכה אותנו אח''כ?

      חייל, 21/04/06 13:11

      ובנוגע לאביב, הנשמה של צה''ל, הוא תומך פינויים.

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק בגלל שהוא תומך בפינויים עשו עליו כתבה (ל''ת)

        לא תמימים, 21/04/06 14:38

        הגב לתגובה זו

        • אז? נעשה כתבה על סרבני פקודה במקום? (ל''ת)

          נדב, 21/04/06 15:43

          הגב לתגובה זו

          • אפשר לעשות כתבה על חיל האויר ו...

            חיים, 22/04/06 13:37

            ואז יש הרבה נושאים לדון: סרבנות המצפון השמאלנית, השחיתויות והגניבות, ביזבוז הכסף....
            מה שבטוח, שהימניים לעולם לא יסרבו להגן על אחיהם.
            אני ימני שאוהב את אחיי המתנחלים וראה בהם הלפיד שלפני המכנה ושום שטיפת מוח תקשורתית לא צגרום לי לשנוא אותם.

            הגב לתגובה זו

            • בטח שלא יסרבו

              שמאלני, 22/04/06 15:03

              רק יחתמו על מכתב סירוב גיוס של 5000 בני נוער.
              אם אתה מתעקש לשקר, לפחות תעשה את זה בצורה אמינה.

              הגב לתגובה זו

    • באמאשך ?

      סמי בן טובים, 21/04/06 13:19

      למי הצבעת לביבי הלוזר שהפסיד אפילו לשמעון פרס ?

      לביבי החזק מול החמאס ?
      חזק מול אחותו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כוכבי נכשל בהגנה על המתיישבים

    טל, 21/04/06 12:22

    למרות שהוא נהנה מתמיכה תקשורתית לאורך כל הקריירה שלו, אסור לשכוח לכוכבי את השנה האחרונה של מתצנחלי גוש קטיף שהיתה מלווה בעשרות פצצות מרגמה וקאסמים בחצרות הבתים, כוכבי לא הגיב ,בעצם זה לעניין אותו כל עוד לא היו נפגעים בנפש, אסור לשכוח את הפקרתו של ציר כיסופים שעלתה בחייהם של איש התקשורת דב קול ואשתו,
    כוכבי- נזכור לך ונזכיר לעם ישראל ,
    כי מה שמעניין אותך זה ההתקדמות שלך בלבד, תושבי עוטף עזה הם רק הפלטפורמה שלך לקבל את דרגת האלוף, בטחונם האישי מעניין אותך כשלג דאשתקד

    הגב לתגובה זו

    • למה נכשל? זאת היתה המטרה!

      היו זמנים, 21/04/06 12:43

      מכיוון שהדרג המדיני הקשיח את ליבו כלפי המתנחלים, הצבא התיישר גם הוא לפי הקו הזה. לדעתי יש מטרה לשבור את רוחם של המתנחלים, להשחיר את דמותם ולגרום להם לעזוב. כוכבי מיישם את המדיניות. אולי בגלל זה אין בקר בעיני החיילים (שרובם מתיישבים).

      הגב לתגובה זו

      • תמשיכו לזלזל בצה''ל

        גלעד, 21/04/06 13:37

        יהיה לו פשוט יותר קל לפנות אתכם בהתכנסות

        הגב לתגובה זו

        • כדי שתהיה ''פעם באה'' בקיבוצניקים יצטרכו להתחיל להתגייס (ל''ת)

          יובל, 21/04/06 15:04

          הגב לתגובה זו

          • אולי תסביר איך יש יותר קיבוצניקים

            פרח, 21/04/06 16:14

            בקורס טיס מאשר מתנחלים? ולא, אני לא קיבוצניק

            הגב לתגובה זו

            • ממתי קורס טייס זה מדד לקרביות?

              טל, 22/04/06 12:18

              עם כבר, זה יותר מדד לסרבנות מצפון (עלק מצפון).

              הגב לתגובה זו

            • אה התכוונת שהם בתותחנים ''המובחרת''? (ל''ת)

              חחחחחחחחחח, 22/04/06 13:24

              הגב לתגובה זו

        • שיפנו-את הדרכונים השווצרים כבר הכנו

          אלי, 21/04/06 15:21

          פשוט מחכים לפיצויים ונעוף מכאן.
          נחכה להזדמנות הבאה להקים כאן מדינה אחרי שזאת תחדל להתקיים.
          את ילדי כבר לא אשלח לצבא-לא נשאר יותר על מה לשמור.

          הגב לתגובה זו

    • כוכבי הקצין הטוב ביותר שיש לצה''ל

      אוהבים אותך, 21/04/06 13:14

      כל הדה לגיטימציה של משיחיסטים לא יעזור, הוא הקצין הכי טוב ונערך שיש לנו היום.
      הוא הצטיין בכל פעולה שעשה בקריירה שלו ואין אדם שמגיע לו יותר.
      אפילו אנחנו, שהיינו פקודיו בצנחנים, ידענו שהגבר יההי רמטכ''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שאלות לאלוף כוכבי:

    מה הערך המוסף, 21/04/06 12:10

    1. לא הבנתי בדיוק מה המשימה שלך, האם אתה באמת מבין?
    הבלגה איננה משימה ולפי מה שהיה ידוע לי עד כה תפקידכם הוא להגן על אזרחי ישראל ואתה נכשלת! הכישלון הוא עצום כיוון שדווקא עשו לכם הקלות ופטרו אתכם מלהגן על תושבי ההתנחלויות (הם נחשבים לתתי אדם בעיניהם של הזוג אהוד ועליזה אולמרט), כך שעקרונית יש לכם יותר זמן למנוע פיגועים בתוככי ישראל, לא?
    2. איך זה שחיילים צעירים איבדו את הברק בעיניים? מה אתה כמפקד עושה כדי לשמור על החיוניות שלהם?
    3. כמה זמן חושבת מערכת הבטחון למרוח את הציבור ולהגיב בשיגור של פגזים בתגובה לקסאמים? לי נראה שזהו נסיון לנצל ציוד מיושן ופג תוקף מבלי להשיג שום תוצאה חיובית.
    4. זה כל מה שיש לצבא ''החזק במזרח התכון'' להציע?
    אם כן, אז מצבנו ממש קשה.

    הגב לתגובה זו

    • תת אדם?

      ש, 21/04/06 12:52

      למה ל''תת'' אדם נתנו בתים בחינם?
      למה למועצה האזורית של אנשי ה-''תת'' אדם נתנו פי 8 יותר כסף מלכל מעוצה אזורית אחרת באותו אזור?
      למה במעוצה הזאת יש הכי הרבה עובדי מדינה?
      למה בממוצע יש ל-''תת'' אדם שמירה כמו לראש הממשלה באבל מבני אדם רגילים?

      אתה טועה. אתם לא תת אדם, אתם פשוט בני אדם רגילים. ואין סיבה שצהל ישקיע 5 חיילים בבן אדם אחד(בהתנחלויות המבודדות זה המצב), והרבה פחות מחייל בממוצע לאדם רגיל.
      בתנאים כאלה גם אני מוכן להיות תת אדם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה, אני ממש לא מתנחל אבל...

        תגובה, 21/04/06 14:36

        אי אפשר להתכחש שפתאום נוח להאשים את המתנחלים בכל.
        אני דווקא תמכתי בהתנתקות אבל ממש לא מבין את המדיניות הברוטלית בפינוי עמונה.
        תמיד הייתה לי בעיה בסימון קבוצה ויציאה נגדה (לדוגמא כששינוי יצאה כנגד החרדיםלמרות שהפריעה לי סחטנותם).
        ההנחה האוטומטית שמי שלא מוכן להצטרף לעליהום על המתנחלים שהוא בהכרח ימני, היא מאוד ילדותית.

        הגב לתגובה זו

        • היטבת לבטא את תחושתי

          כרמן, 21/04/06 16:26

          גם אני לא מבינה למה כשבן אדם לא שונא קבוצה שמקובל לשנוא אלא שוקל את מי ואת מה הוא לא מסכים אתו - זה פסול, ומוצא מן הקהילה עם בעיטה וסטיגמה.

          הגב לתגובה זו

      • החייל הממוצע הוא מתנחל/עולה חדש/מעדות המזרח ולא קיבוצניק

        קרן, 21/04/06 14:49

        כך שממש לא נראה לי שמפריע להם לשמור על התנחלויות.
        חוץ מזה בכל מקום שבו יהיה הגבול, ההוצאות הבטחוניות יהיו גבוהות יותר. תאמין לי שההוצאות הללו הן לא כדי להגן על המתנחלים עצמם (עליזה כבר לא מרשה) אלא להגן על כפר סבא ות''א.

        הגב לתגובה זו

        • אני חייל ומפריע לי לשמור על התנחלויות

          א, 21/04/06 15:44

          (תודה לאל זה לא חלק מהשירות שלי)
          וכחייל ביחידה מובחרת, אני רואה פה יותר קיבוצניקים מדתיים.

          הגב לתגובה זו

          • יותר קל לשמור על ת''א

            יוסי, 22/04/06 08:20

            הבעיה היא שאפילו ביפו מרבית הערבים רק מחכים לרגע שבו ישראל תקרוס.

            הגב לתגובה זו