• 88.

    כל הכבוד לשוטרי מג''ב. יבורכו! תהיו בריאים. (ל''ת)

    כל הכבוד, 20/04/06 22:19

    הגב לתגובה זו

    • פתאום כל הכבוד. הרי בהתנתקות

      די לצביעות, 21/04/06 20:20

      כל אחד מהם היה ''שטן''.
      מה השתנה?

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אבל אתם יודעים מה טוב בח''כים האלו?

    סמי בן טובים,, 20/04/06 20:20

    כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מה בדיוק הבעיה?!

    Avi Ecuador, 20/04/06 18:48

    לימדו אותם שאפילו מבצעי לינ'ץ ביהודים לא עוצרים.
    ראו איך השתיקו את אלה שרצחו את המחבל היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זכות הצבעה רק ליהודים, במדינת היהודים (ל''ת)

    מה לר ברור? זה, 20/04/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    להוציא אותם מהכנסת - הם טרוריסטים (ל''ת)

    dodi, 20/04/06 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אבו טיר הדביק אותם בשפעת העופות

    سامي, 20/04/06 17:17

    מוחמד אבו טיר הדביק את החכ''ים מבלד בשפעת העופות דרוש התערבות מידית של משרד הבריאות למנוע את התפשטות המגיפה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מי שמכיר את החכ''ים האלה שירים יד

    سامي, 20/04/06 17:12

    הכל הצגה תקשורתית לא מועילה מאומה ולא תורמת כלום את החשיפה התקשורתית הם קיבלו אבל מי שמכיר אותם שירים יד

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מרגלים מסוכנים

    מודאג, 20/04/06 17:12

    מדובר במרגלים דוגמת אלי כהן בסוריה שהגיע למשרה גבוהה בממסד שם. אל תשלו את עצמכם, כל מה שהם מודעים אליו הם מעבירים עד הפרט האחרון לעוינים את המדינה. הם לדעתי נבלשים ע''י השב''כ באופן די קבוע אבל השאלה היא איזה ערך יש לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הטיפול הדמוקרטי בגייס חמישי

    אזרח, 20/04/06 17:09

    במלחמת העולם השנייה
    דמוקרטיות מפוארות כבריטניה הגדולה וארה''ב ראו באזרחיהן ממוצא יפני או גרמני כחשודים כגייס חמישי וכלאו אותם במחנות מעצר למשך המלחמה .
    מן הראוי שממשלת ישראל תכריז על תומכי אירגוני הטרור כגייס חמישי ותפעל כנגדם ברוח המפוארות שבדמוקרטיות .
    ( אגב , ניראה שהחכי''ם הניכבדים עובדים בשרות ליברמן ולא מן הנימנע שאם המגמה של הזדהותם המוחלטת עם גדולי הטרוריסטים תימשך
    ישראל ביתנו תהיה המפלגה הגדולה בחירות הקרובות שתוקדמנה וז ליברמן כראש מממשלה יוכל להגשים את תוכניתו בזכות אותם חכי''ם חתרנים )

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אני בכלל לא הבנתי מעולם

    טל, 20/04/06 16:48

    איך בדיוק נותנים לאוייב לשבת בשורות הרשות המחוקקת.

    הם לא יעזרו ולא יועילו רק ינסו לשרת את אינטרס הציבור הערבי....מה שהיה יכול להיות בסדר אם הם היו מתכוונים לפועל ולפלח הפשוטים .

    אבל הם כמו שכולנו יודעים מאמינים שאנו צריכים כולנו למות , הוכחה חדה היא פגישה עם נציגי חמאס שחרטו על דיגלם השמדת העם היהודי.

    אז יאללה מגב תבעטו להם את התחת לכפר שהם הגיעו ממנו ונלמד את הלקח החד ערבים לא בבית ספריינו ובטח לא בממשלתיינו.

    זה כמו שסנאטור בארה''ב ייפגש עם בין לאדן ,מעניין אם לא תוך 20 דקות הוא כבר היה עצור ונחקר על ידי ה CIA ובטוח שהיה מועף מכל מדרגות הסנאט.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל המוסלומים שחורים,איך השר ג''נג''י (ל''ת)

    מחמוד, 20/04/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שמזוז יעמיד אותם לדין פעם 1 ולתמיד, (ל''ת)

    דודו סופר, 20/04/06 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בעצם בשביל כינוס יעיל של עם

    Avi Ecuador, 20/04/06 16:39

    לגטו אושוויץ, סליחה, גטו ישראל, יעשה בטובו ד''ר אולמרט טובה למדינת ישראל; ימנה את אחד מהערבים לשר הביטחון ועוד אחד מהם למחליף ראש הממשלה כאשר למדנו כמה מחליפים נחוצים בחלם ומה הסיכויים לשהם לקבל גושפנקא ''לשלוט'' מעם-הארץ בהמשך.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    צר לי אך איני מוכן להגן על ערבים בא''י!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חייל, 20/04/06 16:28

    הגב לתגובה זו

    • ''תרגע''!!!

      Avi Ecuador, 20/04/06 16:42

      תוכל לעשות ניקוי אתני ליהודים לפצח להם ראשים ואשכים ולקבל ציון לשבח מהרמטכ''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    עם של שקרנים וגנבים

    محمد علي, 20/04/06 16:28

    הערבים עם של שקרנים כרונים .אני בטוח שלכל ישראלי היה פעם ערבי שעבד אצלו בשיפוץ דירה או גינה .וגנב מכל הבא ליד חבל , השאיר צלקות ,השתדל לגרום נזק לרכוש היהודי כמה שיותר .המסקנה אין אמונה בערבים חתימות שלהם על ההסכמים שוים אפס אז אל תשלו את עצמכם.

    הגב לתגובה זו

    • הפוך,,,,,,,,

      יהודי ישר, 20/04/06 16:45

      יש לי שכן ערבי ,שעבד אצלו נגר יהודי
      והיהודי גנב מביתו טבעת זהב,וקרא למשטרה ואני הייתי עד,אז תסתום את הביוף שלך כי יש הרבה ערבים
      במיוחד נוצרים שהם טובים בהרבה
      מהיהודים,

      הגב לתגובה זו

      • אומרים ביוב ולא ביוף

        סתם אחד, 20/04/06 17:06

        אם אתה מתחזה ליהודי לפחות תלמד עברית קודם.

        לאף אחד אין טענות לערבים הנוצרים.

        הגב לתגובה זו

        • ם שונאים אותנו פחות אתה טועה. אבל יש בהחלט ערבים הגונים

          אם אתה חושב, 20/04/06 22:28

          ולצערי הרב, יש גם יהודים על הפנים. חלק מהערבים לוחמים אתנו. אל תשכח לעולם. אני יודע שהכעס הנורא עליהם התבסס מאז המנדט שהם ניהלו טרור בדרישה שמשפחותינו לא ימלטו לכאן מהנאצים. גם אז, נכון, שאין לשכוח את מעשה הזוועה הזה, רק לציין שהוא הובל ע''י חאג' אמין א חוסייני (אסוואד) ותומכיו. הוא היה מנהיג המפלגה הערבית השניה בגודלה בישראל דאז (היו שלוש)-בזמן המנדט. השלישית גם כן היתה אנטיהודית קיצונית. חאג' א אל חוסייני היה נאצי פעיל בשיתוף עם אייכמן והיטלר, והיה בין מתכנני השמדת יהודי אירופה- על כך העיד במשפטי נירנברג סגנו של אייכמן. גם הוא היה אמור לעמוד לדין בנירנברג כפושע מלחמה אך הוברח ע''י הצרפתים למצרים.

          הגב לתגובה זו

      • עלוב עלוב עלוב !!!! אלוהים איזה יצורים מוסלמים יצרת .... (ל''ת)

        MP4 !*!-!*!, 20/04/06 18:17

        הגב לתגובה זו

    • היה לי קבלן

      אביגדור, 20/04/06 16:56

      שהעסיק עובדים פלסטיניים (עם אישורים) והוא עשה לי תיקונים בגג.
      הם עבדו על הגג יומיים, וביום השני, אחרי שהם הלכו, עליתי לגג לבדוק פעם אחרונה אם הכל שם בסדר, ומה שראיתי זאת שלולית גדולה צהובה. די ברור לי מה זה היה, כי לא ראיתי שיש להם בקבוק לימונדה.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    פעולה בלתי חוקית ואנטי דמוקרטית של משטרת הכיבוש

    אורי וייס, 20/04/06 16:27

    כוחות הכיבוש של מג''ב הפרו כללי משחק בסיסיים של דמוקרטיה במונעם מחברי פרלמנט לקיים פגישות פוליטיות. בכך הם הפרו את חופש הפעולה הפוליטי וטת חופש הביטוי של חברי כנסת. זאת אף ללא שום אסמכתא שבחוק, אלא כפעולה שרירותית אנטי דמוקרטית.
    כמובן, יש אף לציין, שכוחות הכיבוש של מג''ב פועלים בירושלים כדי לספח דה-פאקטו את מזרח ירושלים לישראל. פולות הסיפוח של מזרח ירושלים כבר הוכרו כמפרות את המשפט הבינ''ל בהחלטות מועצת הביטחון, העצרת הכללית ולאחרונה במשנה תוקף בדעתו של בית הדין הבינ''ל בהאג בפרשת החומה.

    הגב לתגובה זו

    • ביקורת על מג''ב

      שלמה, 20/04/06 17:17

      בהיותך ברומא התנהג כרומאי.
      מדובר כאן בממשלת חמאס שמטרתה
      היא מחיקת ישראל מהמפה.
      מה הקשר בין ממשלת רוצחים לדמוקרטיה?
      עשה נסיון פשוט. כנס לעזה והאמא האומללה שלך תשלם על היותך כה
      תמים

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    לדעתי, לא הייה צריך לחסום.. פשוט להגיד להם אם עברתם אתם לא חוזרים.. (ל''ת)

    עומרי, 20/04/06 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אם אבו תיר ירושלמי למה לא עוצרים אותו

    עמי, 20/04/06 16:23

    על חברות בארגון טרור?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הלך זרזיר אצל עורב.. (ל''ת)

    עידו, 20/04/06 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הם עושים לנו דוקא....

    משה, 20/04/06 16:21

    ואנחנו צריכים ליזום חקיקה שמפגשים
    אלה הם כמו מפגש עם אויב שרוצה
    להשמידך,ולכן יש להסיר חסינותם
    ולשופטם.
    כל עוד שחמאס מסרב להכיר בישראל
    אין לנהל עימו שום שיג ושיח וכל מי
    שעושה זאת עובר על החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הערבים עולים לרגל למכה

    Avi Ecuador, 20/04/06 16:20

    סליחה לירושליים על-קוץ לקבל הנחיות ולייעץ לקראת שלב ז' בהתנתקות מהשכל וההגיון של עם.
    יוכלו ''מנהיגנו'' והשמאל ''שלנו'' ללמד את העם בינתיים לשחות לכיוון האי של שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ערב הסעודית למוסלמים.ישראל ליהודים ! (ל''ת)

    фиолетовый прин, 20/04/06 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תנו להם במה, תנו להם משכורת של ח''כים (ל''ת)

    רמאדן, 20/04/06 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תגובות גזעניות של אספסוף

    ערבישראלי, 20/04/06 16:15

    לא יעזור לכם !

    אתם כ''כ טיפשים וקלי דעת שחבל להתייחס למה שאתם כותבים

    אצייחס לדבר אחד ויחיד:
    אנחנו כאן מאז ומעולם
    אתם, יעני חלק מיהודי ישראל, מהווים בעיה בשבילנו ואנחנו נפתור אותה בקרוב (תנחשו איך???)

    אבל העיקר שיש ביניכם נאורים שאיתם אנחנו במגע ע''מ לפתור את הבעיות

    כך שעדיף שתלכו ללמוד משהו, למשל ערבית, ואז אולי יהיה לכם קצת שכל וטיפת מחשבה ששווה יהיה להתיחס אליה בעיון רב!!

    הגב לתגובה זו

    • 70% מאזרחי מדינת ישראל הערבים תומכי חמאס

      קדימה לגיהנום, 20/04/06 16:52

      מה שמביא לכך שרוב הסיכויים שאתה תומך חמאס, ואין מה להתייס לשטויות שלך.

      תתכונן לנכבה השנייה כי זה מה שאתם מביאים על עצמכם.

      הגב לתגובה זו

      • תומכים בחמאס??

        ערבישראלי, 20/04/06 17:23

        מאיפה המספר?

        וחוץ מזה, 90% מהיהודים בישראל תומכים בגירוש, כיבוש, גדר, אפלית אזרחים, גניבת אדמות ומה לא???

        תחשוב טיפה לפני שאתה שוףך את הארס שלך בעיתון

        הגב לתגובה זו

        • 70% מהערבים בישראלים תומכים בחמס בגלוי, והשאר בסתר !!!!!!!!

          איסלמופוב, 20/04/06 18:18

          לא מזמן היה סקר, ואלו הנתונים שלו !!!!

          הגב לתגובה זו

        • תראה מדינות ערב

          Avi Ecuador, 20/04/06 21:41

          שיהודים ברחו משם, תלכו תקחו את הבתים שלהם.
          במדינות ערב אין בעיה אתנית של יהודים ונוצרים, למה?
          מכיוון שיש אצלכם הרבה פנטים רוצחים...
          ישראל צריכה לשבוע מישהו כמו סדאם בשלטון.
          אתם תהיו ארכיאולוגיה.

          הגב לתגובה זו

    • מגיב ערבי מס 65

      אלעזר, 20/04/06 17:52

      אתם לא היתם כאן מאז ומעולם .
      אתם רועי גמלים שהיגעתם לכאן מחצי האי ערב במאתים השנים האחרונות והמעט שההיו כאן קודם לכן הגיעו מסוריה לבנון ומצרים .
      מי שהיה כאן מאז ומעולם זה העם היהודי אלפי שנים לפני שבא האיסלם .
      אתם לעולם לא תצליחו לשכתב את ההיסטוריה.
      בקשר לרצון שלך להשמיד אותנו
      תרשה לי להחזיר אותך 60 שנה לאחור ותתחיל לספור כמה פעמים
      קיבלתם על הראש עד היום.
      ואני אגלה לך סוד קטן רק בנינו
      אם נגלה חס וחלילה שאנחנו בסכנה קיומית אז אתה ועוד המיליארד שחושבים כמוך יהפכו לאבק תוך כמה דקות הבנתה את זה ''אחי''

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מרזל הזהיר אותנו מפני מפלגת רע''מ

    שלדג, 20/04/06 16:08

    והוא גם ניסה להוציא אותם אל מחוץ לחוק אבל ללא הצלחה לצערי צריך להמשיך את מה שמרזל נכשל בו!

    הגב לתגובה זו

    • מרזל בעצמו תומך בארגוני טרור

      סטודנט, 20/04/06 16:32

      שבמקרה חבריה יהודים ולא ערבים.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    שופטי ביהמ''ש העליון מתבוססים ברימת

    אלפרד רומלסבורג, 20/04/06 16:03

    שופטי ביהמ''ש העליון בודאי מתבוססים בחדווה מול החיזיון המרהיב של שמירת הצדק.
    הם בודאי מתענגים בראותם את ''המקופחים'' משתווינים'' בזכויותהם, ובשם השיוויון והצדק שמים עוד אריח ורוד על מצבתה של מדינת ישראל.
    היודנראט הזה המתקרא ביהמ''ש העליון חוגג על הגוויות העתידיות של מעשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חברי הכנסת הערביים הם חברי חמאס לכל דבר (ל''ת)

    וורדה, 20/04/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בושה וחרפה

    מתנחל, 20/04/06 15:55

    יש להם עוד על מה להתלונן אחרי שהם שפגשים עם אירגון טרור הקורא להשמדת ישראל לגרש את האויב ולא מתישב
    לגרש הערביי ישראל
    עוד כהנא חי

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    חכ''ים למאסר עולם

    ססקה, 20/04/06 15:54

    הגיע הזמן שממשלת ישראל תשלח למאסר כל ח''כ שיפגש או יפגין או ימחה נגד החלטה של הממשלה לפגוש או לקיים קשר כל שהוא עם החמס או כל אירגון טרור או כל גוף שמבקאויב ש להשמיד את ישראל . יש לחוקק חוק לעונש מינימום ( מאסר עולם ) לכל ח''כ שיקיים מגעים או יפעל כפי שצוין בהתחלה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אפילו שהם ערבים

    א, 20/04/06 15:47

    הם חברי כנסת בישראל - זה מה שהם בחרו.
    יש חוקים וזה ממש כמו להיות במגע עם אויב.
    אז מה שהם ח''כים ערבים. צריך לשלול את חברות הכנסת של אנשים אלו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ואנחנו עוד משלמים להם משכורת... (ל''ת)

    צחי, 20/04/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אוכלסיה אוינת

    דן, 20/04/06 15:44

    נציגי הערבים האשראלים נבחרו
    כדי ליצגם בכנסת והם תומכים באויבי
    המדינה .
    הערבים בישראל מגלים את צפונות
    ליבם.כבר לא מסתירם את אוינותם
    לישראל........

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ישראל = מדינת המתאבדים לא צריך את הערבים (ל''ת)

    אלי, 20/04/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זכור לי היטב איך העולם הגויי נלחם לבידודה של גרמניה, והחרים את כול

    צייד נאצים ישיש, 20/04/06 15:41

    אלו שעשו איתה ביזנס.

    והנה אנו שעברנו את השואה, נוהגים כמו אחרוני הפשיסטים שנשארו בקשרים עם גרמניה, נוהגים בניגוד לאינטרס שלנו עצמנו ובדרך פעולה שאנחנו גינינו בזמננו.

    בוש ונכלם מהיהודונים שהמדינה הזו הצמיחה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חבל שחסמו את דרככם. היה צריך לתת לכם להמשיך ולא לחזור. (ל''ת)

    המטיף, 20/04/06 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הכנסת וחבריה מבזים את העם (ל''ת)

    גרשון, 20/04/06 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה עם מזוז? למה הוא לא פותח את הפה??? (ל''ת)

    שותק כאילו קיבל, 20/04/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    להעיף את משתפי הפעולה מהכנסת!!!

    בושה וחרפה, 20/04/06 15:38

    נפגשים עם טרוריסטים רוצחים, ורוצים להיות בכנסת???

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולי האימפוטנטים בממשלה ימנו חכ ערבי לשר ביטחון (ל''ת)

    אבי, 20/04/06 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה הם בוכים מהרעיון לשייך אותם לרשות -להתנתק מהם מיד. (ל''ת)

    תם וטיפש., 20/04/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מג''ב חסם דרכנו

    ס.ש.ל., 20/04/06 15:34

    היגיע הזמן שהאשמה, של מגע עם סוכן אוייב תחייב גם חברי כנסת בין יהודים לערבים.
    שיהיה ברור מתי אנשים חוצים את הגבול של הנאמנות

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הפיתרון לעתידנו בידי ערבי ישראל כך הממשלה החדשה מפקירה את אזרחיה!!! (ל''ת)

    משה, 20/04/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יאללהגרשו כבר את הערבים האלו ! המדינה הזאת נבנתה כמקלט ליהודי העולם

    חזי, 20/04/06 15:32

    אז מה ההגיון ש20% מאזרחי יהיו ערבים לאומנים ???

    הם הרי כולם מזדהים עם החמס .
    לא מזמן היה סקר שקבע ש70% מהנבלות הערבים ישראלים תומכים בחמס, והשאר בטח תומכים בחמס בסתר.

    צריך לגרש אותם !

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    דחוף למנות את ליברמן לשר חוץ. (ל''ת)

    :-(, 20/04/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לכל מי שעבר שטיפת מוח בתשקורת

    דתי ימני שפוי, 20/04/06 15:27

    הרב כהנא הי''ד לא היה גזען. הוא פשוט טען שהערבים לא יכולים להשתתף באחריות לנושאי חוץ ובטחון מדינת ישראל, מה שמוכח שוב ושוב כנכון. גם השר זאבי (גנדי) הי''ד לא היה גזען. הוא טען שכאשר מפנים אנשים משטחים כדי ליצור הפרדה, יש לעשות זאת ע''י שני הצדדים וע''י הממשלות האחראיות לנושא. את שניהם השמיצו והפקירו, אבל הם פשוט צדקו. דרך אגב, לכל כלי התשקורת ה''ישראלית'': כאשר אנשים נרצחים ע''י טרוריסטים יש לומר לפי מיטב המסורת היהודית הי''ד ולא ז''ל.

    הגב לתגובה זו

    • כהנא הי''ד?! דביל!!!

      סטודנט, 20/04/06 16:38

      דמם של כל אזרחי ישראל שנרצחו ע''י ארגוני הטרור הפלשתינים הוא על ברוך גולדשטיין שפעל לפי מורשת כהנא! עד ברוך גולדשטיין ארגוני הטרור פעלו כמו ארגוני הטרור היהודיים מתקופת המנדט - רק נגד תשתיות צבאיות.

      הגב לתגובה זו

      • עד ברוך גולדשטיין

        ישראל, 21/04/06 06:39

        ''אירגוני הטרור [הערביים] פעלו... רק נגד תשתיות צבאיות''
        נובמבר 22 1968 - 12 הרוגים, 52 פצועים בהתקפת טרור בשוק מחנה יהודה. תשתית צבאית?
        אוקטובר 22 1969 - 4 הרוגים, 20 פצועים בהתקפת טרור של שני דירות בחיפה. תשתית צבאית?
        מאי 20 1970 - 12 הרוגים, 19 פצועים (רובם ילדים) בהתקפת טרור בה ירו מחבלים 3 רקטות בזוקה לעבר אוטובוס שהסיע ילדים לבית ספר. תשתית צבאית?
        יולי 7 1971 - 4 הרוגים, 30 פצועים בהתקפת טרור קרוב לתל אביב. תשתית צבאית?
        מאי 30 1972 - 26 הרוגים (20 מפורטוריקו), 78 פצועים בהתקפת טרור בנתב''ג. תשתית צבאית?
        מאי 15 1974 - 27 הרוגים (20 ילדים), 134 פצועים בהתקפת טרור במעלות. תשתית צבאית?
        מרץ 6 1975 - 11 הרוגים, 12 פצועים בהתקפת טרוריסטים שנחתו ב2 סירות על חוף בתל אביב. תשתית צבאית?
        מי שרוצה לראות רשימה ארוכה יכול למצוא ב:http://www.johnstonsarchive.net/terrorism/terrisrael-2.html
        שמאלנים הזויים כמו ה''סטודנט'' מנסים לפזר את שקריהם כדי לבלבל את אזרחי מדינת ישראל עם טענות שקריות. הטרור הערבי מכה בנו רק בגלל המצאותינו פה במדינתינו הקטנטנה! הערבים אף פעם לא הסכימו לפשרת החלוקה של האו''ם ומנסים בכל דרך אפשרית לגזול מאיתנו את חלקת האדמה הזעירה שלנו. השמאלנים הנאורים שרוצים לשכנע אותנו כי הערבים לא מעונינים להשמידינו ממציאים כל מיני תרוצים והצטדקויות לטרור הערבי שמכה בנו ללא רחם.
        אם לא נתעורר מהשקרים של השמאל, לא ירחק היום שנתעורר ונמצא את עצמינו ללא מדינה!

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    נזק רב גורמים החכ''ים הערבים להסברה הישראלית

    khag, 20/04/06 15:22

    בעולם מגנים את החמאס ובישראל חברי פרלמנט ניפגשים איתם

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    השאלה היא רק מתי אולמרט יעלה לרגל להתיעץ עם החמאס...

    ג'ף, 20/04/06 15:21

    במדינה שאולמרט, אשתו ובנו השמאלנים שרואים את האויב החמאסי כקורבן שיש לרצות ואת היהודים כאשמים בכל...המושג אויב לא קים...וגם נאמנות למדינה יהודית פשטה את הרגל מאז שהשמאל השתלט על הארץ...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למעשה מה שקורה לישראל והתנהגות הערבים

    Avi Ecuador, 20/04/06 15:20

    אם בישראל היה מנהיג ועם רציונלי התנהגות הערבים היום בארץ ישראל וגישתם אפשר היה לראות בה נס לעם היהודי.
    אפשר היה לפחות להשאיר את כל ההתנחלויות הפלסטיניות בקו הירוק וב''פלסטין'' במקומם ולקבוע שהתושבים היהודים ב''פלסטין'' יהיו אזרחים תושבי חוץ ישראלים שחיים בפלסטין חס וחלילה ותושבים ערבים ישלל מהם תעודות הזהות הישראליות ויקבלו תעודות זהות פלסטיניות או צרפתיות.. או סיניות אולי ויהיו תושבי חוץ פלסטטינים ללא זכות הצבעה בחלם.
    השלב הדחוף הבא של ישראל יהיה להפוך את תושבי ישראל ה''יהודים'' ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בסופו של דבר הערבים ינצחו אותנו

    בן יריב, 20/04/06 15:19

    כי שכחנו למה באנו להקים את הארץ הזאת ולא במקום זה היגרנו לארצות הברית לחיות על סיר הבשר

    הגב לתגובה זו

    • אם זה היה תלוי

      Avi Ecuador, 20/04/06 15:36

      בזה שהם רוצים להשמיד ''רק'' את ישראל אז אתה צודק.
      ''לשמחתנו'' והבעיה שלהם שהעולם המערבי מתחיל לפחד שהם יעשו לו את שהם עושים לישראל והם אמורים להפסיד את כל הקופה.
      ישראל צריכה להסביר שהיא לא יכולה להמר על עתידה ושהפלסטינים צריכים לעוף מכאן.

      הגב לתגובה זו

    • חשוב-מגב לא צריך לעצור אותם

      אריאל, 20/04/06 15:43

      מי שהיה צריך לטפל בחכים הערבים זה השב''ס...

      הגב לתגובה זו

    • אתה זוכר למה??? (ל''ת)

      המזכיר, 20/04/06 15:49

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    גם אני בעד בחירות ומיד (ל''ת)

    פרופ' בוריס ברם, 20/04/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לפחות בגץ יאלץ את הכנסת לקבל

    בנמין בן יהודאי, 20/04/06 15:17

    את חברי הכנסת העברים לועדת חוץ וביטחון.

    הגב לתגובה זו

    • בן יריב עם בן יהודאי?? (ל''ת)

      בן שלום, 20/04/06 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    החמאס אמרו ש....

    אני, 20/04/06 15:16

    שהם ילכו לבג''צ אז הם לא מכירים בישראל אבל בבג''צ של ישראל מכירים מעניין מאוד....

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    להעיף את אולמרט לבני וחבורת המטומטמים (ל''ת)

    ד''ר יעל מורן, 20/04/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    וזה למה צריך ליברמן חזק בכנסת . (ל''ת)

    שולדבנד, 20/04/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כולכם תמימים

    תמיר, 20/04/06 15:07

    נראה לכם שחברי הכנסת הערביים יכולים לחצות את הגבול, לפרוץ מחסומים ללא אישור מגבוה? הרי זו צביעות - את האישור (ואולי אפילו את הפקודה) הם קיבלו מגבוה יותר ועל כן הם נפגשו.

    לא אתפלא אם לא יפרסמו את תגובתי, הרי בעיתונים תמיד שמחים להסיט את הקהל וההמון.

    אין יוצא ואין בא ללא אישור הצבא\משרד הביטחון\ממשלה - לא כל מי שרוצה להיפגש עם ראשי החמאס יכול לעשות כן אחרת היה נכנס ישירות לתא מעצר בעוברו חזרה את הגבול לישראל!

    די לתמימות!

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש

      בגרוש, 20/04/06 17:36

      א. זה לא נכון
      ב. הם חברי כנסת ויש להם חסינות

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מתבייש במנהיגים שלי ובבית הנבחרים

    יצחק, 20/04/06 15:06

    אין לנו מנהיג ואין גם הנהגה פשוט בושה איך שהם עושים מאיתנו צחוק.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שזה מגיע לנו

      דולפי, לא נסלח, 20/04/06 15:25

      מי שגר ליד יער עם זאבים ולא יודע להגן על עצמו - זה בעיה, אבל אם הבית שלו מלא באמצעי לחימה אך הוא מפחד להגן על עצמו - זה בושה, יבוא יום והזאבים יאכלו אותו והשכנים יגידו שבזה רק הוא אשם כי לפחדנים אין מה לחיות במקומות כאלה וזה נכון.

      הגב לתגובה זו

      • וגם אתה צודק...

        תשל, 21/04/06 00:59

        ואנחנו הציבור חייבים להרים קול ולא לשתוק .כי זה בנפשנו.

        הגב לתגובה זו

    • היום מדובר בעבד כי ימלוך

      Avi Ecuador, 20/04/06 15:26

      מחליף מקרי ''ששולט'' על עם-הארץ ותורתו תורת האידיוטיות שהושרשה בעם.
      עם ששרוי בארוע מוחי והראש בשיתוק מוחי.

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      תשל, 21/04/06 00:57

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צריך להחרים את הח''כים הערבים מהכנסת (ל''ת)

    אחרת אנחנו, 20/04/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ישראל, מדינה עם הנהגה וצבא אימפוטנטים שלא מסוגלים להפחיד אפילו זבוב (ל''ת)

    מדינה בהתפרקות, 20/04/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    טוב מאד

    דולפי,לא נשכח, 20/04/06 15:02

    עדיף לראות את האמת כפי שהיא ולא לשמוע מתקשורת ו''אנשי רוח'' על דו-קיום ושוויון.
    אל איזה שוויון מדובר ? שויון עם ''חכים ערבים'', עם משת''פים של פושעי מלחמה נגד עם היהודי, מרצחי ילדים ישראלים בדולפינריום ? באיזה מדינה אפשר לראות אבסורד שכזה ?
    ארגון טרור פוצץ ילדים ברכז עיר מרכזית של אותה המדינה וחברי פרלמנט של המדינה הזאת אחרי כמה שנים מברכים את ראשי הארגון הזה ?
    אנו חיים במדינת אבסורד, מין גטו של המאה 21, אם בעבר היינו לא עצמאים וחיינו תחת שלטון של הגוים, כיום בנינו גטו עוד יותר גרוע בעצמינו ולכן בושה וחרפה לעם הזה שדורך על הדם של נרצחים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    2 מדינות ל2 עמים ? חחח.... (ל''ת)

    בולשיט, 20/04/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ליברמן צודק 100%,חייבים ליישם את תוכניתו (ל''ת)

    ליברמן אמר אמת, 20/04/06 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפרה בוטה של הצהרת האמונים למדינה

    ישראלית מתביישת, 20/04/06 14:53

    לפני מס' ימים בודדים עמדו חכ''ים ונשבעו אמונים למדינה.
    האין זאת הפרת אמונים בוטה ביותר של אותה הצהרת אמונים עליהם נשבעו ח''כ הערבים לפני ימים מספר?!
    בכל מדינה מתוקנת היו מעמידים אותם לדין כבר למחרת.
    אנחנו חבורת פראיירים פחדנים! אם לא נעמוד על החובה של כל אזרחי ישראל, וקל וחומר של חכים בכנסת ישראל, לשמור אמונים למדינה המדינה הזאת תלך לאבדון.

    הגב לתגובה זו

    • אין גברים במדינת ישראל ,והשופטים שמיזמן לא מענישים אף אחד פחדנים ! (ל''ת)

      משה, 20/04/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הגיע הזמן להפסיק את הביזיון!

    אמיר, 20/04/06 14:48

    לא ייתכן שראש ממשלת ישראל יצא בהצהרה שישראל תחרים דיפלומטים שייפגשו עם החמאס ו 10 ימים אח''כ ח''כים של הפרלמנט הישראלי ילכו להיפגש עם נציגי החמאס.

    הח''כים הערביים יורקים בפרצופה של המדינה, וחותרים תחת הממשל שנבחר באופן דמוקרטי (ואני לא סובל אולמרט, ולעולם לא אצביע עבורו).

    הח''כים הערביים כל היום בוכים שאין כאן דמוקרטיה ושהישראלים (שוב, הם לא מחשיבים את עצמם כישראלים, ישראלים זה רק יהודים) הם צבועים.

    הח''כים הערבים הם צבועים. הם משחקים לפי המשחק הדמוקרטי רק כשבא להם. אבל כשהממשלה נותנת הוראה שלא מעניינית אותם הם לא שמים ז'.

    הם דמוקרטים רק כשהם רוצים זכויות דמוקרטיות, ומפסיקים להיות דמוקרטיים כשמגיע תורם למלא חובות דמוקרטיים.

    שמישהו יעשה פה סדר!

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק (ל''ת)

      הלואי !, 21/04/06 01:02

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פינוקיו של סבא ג'אפטו לא יכול

    אנטוני הופקינס, 20/04/06 14:39

    צריך לעזור למרקו למצוא את אמא.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להדיח את א-סנע מוועדת הביטחון

    melvyn, 20/04/06 14:31

    אני לא מבין....למה לא מעיפים אותם מכל המדרגות של הכנסת.
    במקום שילכו לבקר את הפצועם של הטבח בתל אביב הלכים לבקר את הנבלות שרוצים את חיסול מדינת ישראל....טוב, בעצם ,אין כל כך הבדל ביניהם..........

    הגב לתגובה זו

    • איזה ועדה ואיזה בטחון? (ל''ת)

      טובה, 20/04/06 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זו לא חוכמה , לערבים יש את ביהמ''ש העליון , לנו אין (ל''ת)

    מקופח, 20/04/06 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם לערבים מותר להפגש עם אנשי חמאס אז גם לאחיהם השמאלנים מותר!!

    ממשלת השמאל, 20/04/06 14:14

    ואז שוטי ישראל תתחילו לשמוע את התרוצים הילדותיים של השמאלנים על סיבת ומטרת הפגישות הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בעוד 50 שנה יגידו כולםםםםםם

    מוטי חיפה, 20/04/06 14:11

    כהנא צדק

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה,הרבה לפני (ל''ת)

      אחד, 20/04/06 14:20

      הגב לתגובה זו

    • רבים חושבים כך כבר היום (ל''ת)

      עוד אחד, 20/04/06 14:53

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אלו שנרצחו בפיגוע ממנים משכורתם של הח''כים ולא אנשי החמאס!!!בושה (ל''ת)

    כלימה לעם שלנו, 20/04/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ח''כ הערבים בחיים לא דואגים לערביי ישראל - תמיד מחפשים פרובוקציות (ל''ת)

    אשרף, 20/04/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מסדר את התמונה לאשורה

    Joe Anaaref, 20/04/06 13:56

    הביקורים האלה לא ישנו כלום אבל יעמידו בפנינו תמונה ברורה.
    החמאס רוצה להשמיד את מדינת היהודים.
    נציגי ערביי ישראל תומכים בהם במאבקם.
    עכשיו הכל ברור ויש לגזור את המעשים מההצהרות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מי שמאמין......

    חיים, 20/04/06 13:50

    מי שמאמין להם ,הוא גם תמים, וגם טיפש.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להחזיק את המקל משתי הקצוות

    אבי, 20/04/06 13:49

    אבו טייר ושאר חברי פרלמנט פלסטינאים נבחרו ע''י הפלסטינאים.
    מצד שני אין זה מחייב את מדינת ישראל.
    שיחליטו אותם פלסטינאים ממה נפשם.
    לא יתכן שמצד אחד ייצגו מדינה בהנהגת החמאס שאינה מכירה בישראל וקוראת להשמדת ישראל ומצד שני שיהיו אזרחים, יחזיקו תעודות זהות ויהנו מזכויות אזרחיות של אותה המדינה שהם קוראים לחסל.
    כל עוד החמאס אינו מכיר בישראל ובהסכמים שנחתמו בין ישראל לפלסטינאים, אין למדינת ישראל שום חובה לכבד את זכויתם האזרחיות במדינת ישראל של אותם חברי פרלמנט פלסטינאים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תומכי חמאס

    צחי, 20/04/06 13:47

    חלאס כבר עם הרפיון הזה , מי שתומך במי שתומך בטרור - הוא עצמו תומך בטרור ורק על זה ניתן לעצור אותו , למה מחכים כבר ? היכן היועץ המשפטי לממשלה ? היכן רשויות החוק ? נראה אם יתכן מצב של חבר קונגרס מוסלמי שנפגש עם מנהיגים של אל קעידה , אם יתנו לו לחזור לארה''ב ואם לחזור אז רק לכלא , מדינה של אדיוטים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    סליחה, כן... אבל למי איכפת?!?

    קרנפי, 20/04/06 13:47

    שיפגשו עם מי שהם רוצים...
    אנחנו נגיד להם עם מי להיפגש ועם מי לא?

    ממש חדשות... ערבים נפגשים עם ערבים....

    דרמה

    הגב לתגובה זו

    • למי איכפת?הישראלים שנרצחו בפיגוע ממנים את משכורתם ולא אבו-טיר-למרות (ל''ת)

      כך בחרו להזדהות, 20/04/06 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שימו סוף להפקרות אדון שמאלמרצ ושות' (ל''ת)

    טובה, 20/04/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    החכי''ם הערבים מיצגים בכנסת את הפלסתנאים ? או את ערבי ישראל (ל''ת)

    גדי, 20/04/06 13:32

    הגב לתגובה זו

    • אין הבדל בין ערביי ישראל לפלשטינים

      קדימה לגיהנום, 20/04/06 13:54

      לא יכול להיות ששני אנשים מאותה משפחה (במקרים רבים אפילו אחים) יהיו שייכים לעמים שונים יש שתי אפשרויות או שכל הערבים בארץ ישראל (המכונה פלסטין ע''י הערבים) הם פלסטינים או שכולם ערבים תושבי ארץ ישראל.
      מכאן שחברי הכנסת הערבים הם בדיוק מאתו עם שרגע מונהג ע''י המחמאס.

      הגב לתגובה זו

    • את הפליסטינאים (ל''ת)

      אור, 20/04/06 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חשיפה: א-סענא דורש לבקר בכור בדימונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    גולש אינטרנט, 20/04/06 13:31

    א-סענא דורש לבקר בכור בדימונה
    11:49, 20 אפריל 2006 / כ''ב בניסן תשס''ו

    ידיעה מתוך אתר האינטרנט של ערוץ 7:

    חבר הכנסת טאלב א-סנע, מסיעת רע''מ-תע''ל, החבר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת דורש לבקר בכור בדימונה, ''כתושב הדרום אני חושש מפני אירוע אקולוגי או בטיחותי בכור בדימונה שיכול לעלות בחייהם של אלפי אזרחים''.


    חבר הכנסת טאלב אסנע, איש סיעת רע''מ-תע''ל, מונה לפני החג לכהן כחבר וועדת החוץ והביטחון של הכנסת, המינוי הוא באופן זמני.

    א-סנע הודיע כי הוא מתכוון להיות חבר פעיל בוועדה וכבר דרישתו הראשונה היא לבקר בכור בדימונה, ''כתושב הדרום אני חושש מפני אירוע אקולוגי או בטיחותי בכור בדימונה שיכול לעלות בחייהם של אלפי אזרחים ועל כן אעמוד על זכותי לבקר שם כדי לבדוק את מצבו''.

    חברי כנסת מסיעת רע''ם-תע''ל, טאלב א-סנע, איברהים צרצור ועבאס זכור, עוררו סערה אתמול כאשר נפגשו אחר הצהריים (רביעי) עם חברי הפרלמנט הפלשתיני מטעם החמאס, בביתו של חבר הפרלמנט מוחמד אבו טיר בשכונת צור באהר במזרח ירושלים. זאת, בעקבות הכוונה לשלול את תעודות התושב של נבחרי מחבלי הארגון בירושלים.

    ח''כ אפי איתם מהאיחוד הלאומי, החבר בועדת החוץ ובטחון פנה ליו''ר הועדה המסדרת בכנסת, חיים רמון, בבקשה להרחיק מיידית את ח''כ טאלב בסאנע מחברותו בועדת חוץ ובטחון.

    ''ח''כ שמזדהה ותומך בגרועים שבאוייבי ישראל אינו יכול לכהן כחבר בועדה אשר תפקידה לדאוג לביטחון ישראל, יש לי חשש כבד שאסענה יעשה שימוש לרעה במידע הרגיש שיחשף בפניו בועדה ושבמידע זה יעשה שימוש שיביא לפגיעה בביטחון המדינה'', אומר איתם.

    כזכור, ראשון חברי הכנסת הערביים ששולבו בוועדת החוץ והביטחון היה חבר הכנסת האשם מחמיד. שילובו בוועדה עורר באותם ימים סערה שכן ראשי מערכת הביטחון טענו שהימצאותו של ח''כ ערבי בוועדה יביא לכך שבכירי מערכת הביטחון יימנעו מלמסור מידע עדכני ומפורט לוועדה מחשש שהוא יודלף לגורמים בלתי רצויים. למרות חששות אלה שכאמור, הועלו בעבר, נראה כי מינויו של חבר הכנסת אסנע מתקבל באדישות מצידה של המערכות המדינית והביטחונית.


    פורסם ב-אתר ערוץ 7 :
    פרסום ראשון:07:58, 20 אפריל '06
    עדכון האחרון:11:49, 20 אפריל '06

    הגב לתגובה זו

    • כן ממשלתנו חולה בטמטום ואימפוטנציה קשים! (ל''ת)

      אובי1, 20/04/06 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    פגישה עם ארגון שהוכרז כארגון טרור- עבירה על החוק!

    ז, 20/04/06 13:30

    אין להם שום חסינות בפני העמדה לדין בעוון בגידה. רק לפני יום נשבעתם אמונים למדינת ישראל. גם הפרת אמונים היא עברה על החוק שדינה מאסר.

    אז לתשומת ליבך מר מזוז

    הגב לתגובה זו

    • בבבתי משפט בישראל....

      קדימה לגיהנום, 20/04/06 13:56

      בבתי משפט בישראל מכניסים לכלא ילדות בנות 12 בגלל שהן ישבו על כביש ובמיוחד בגלל שיש בהן ססמנים יהודיים.
      אל תצפה ממערכת אכיפת החוק בישראל לטפל באנשים שתומכים בטרוריסטים....כל עוד הם לא יהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ואחריהם שאר המפלגות הערביות ואחרי זה העבודה ואז קדימה ועוד אוסלו

    הקוסם, 20/04/06 13:27

    ועוד וויתורים ועוד פיגועים ועוד הרוגים ועוד אינתיפדות... כרונולוגיה של מלחמה ידועה מראש, כמה חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    במקום לטפל בבעיות של המגזר שלנו

    מוחמד, 20/04/06 13:26

    הם מלקקים לחמאס.
    בעם הבאה רק ליכוד

    הגב לתגובה זו

    • ח''כ הערבים לא דאגו לצבור הערבי

      אזרח אכפתי, 20/04/06 13:54

      עד היום מדוע בחרתם בהם ?
      מרץ מפלגה טובה יותר עבורכם היא
      עוזרת יותר לצבור

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    להוציא אותם אל מחוץ לחוק כמו שהוציאו את מפלגת ''כך''... (ל''ת)

    נורית, 20/04/06 13:25

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי את התגובה שלך כנראה שאתה

      פצצת אטום, 20/04/06 13:42

      העולה החדש מרוסיה, אסור לנגוע בהם ותאמין לי לא יעשו להם כלום, הכל דיבורים. אבל ברגע שאנחנו עושים לא טוב מיד מוצאים אותנו מהחוק בקיצור, אנחנו צריכים לקבל כתר של המטומטמים.!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    נקווה שבקרוב גם אנשי ממשלה יפגשו איתם

    בלונדיני, 20/04/06 13:24

    אין מה לעשות, החמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות, והוא מי שהעם הפלשתיני ביקש להעמיד בראשו, בעיקר בגלל הפיגועים, שגורמים להם למרבה הצער להרגיש כי הכבוד הנרמס שלהם משוקם קלות, אבל לא רק.
    לא אנחנו נבחר מי יעמוד בראש אויבינו, וגם עם מצרים וירדן נלחמנו בעבר, מה שלא מנע לעשות עמם הסכמי שלום. אי אפשר להגדיר את החכים הערבים כבוגדים, מהסיבה הפשוטה שהם קודם כל מחוייבים לבוחרים שלהם, שבלי ספק תומכים בשיחות, ורק אח''כ למדינה - בדיוק אגב כמו ש''ס, הגמלאים, יהדות התורה וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שהיועץ המשפטי לממשלה יתעורר ומהר!!!!! (ל''ת)

    א, 20/04/06 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ליברמן צודק או לא ? הם יותר מהחמאס

    נמאס לו, 20/04/06 13:17

    החכ''ים הערבים רק במדינה מטומטמת כמו ישראל יכולים לנהוג כך !!!!!!!!! ואני לא מהימין הקיצוני חלילה ,התנהגותם מוכיחה שאם צריך להתנתק זה מהם !!!

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן? הוא יעשה ביזנס עם אהוד שמאלמרט, וישכח הבטחותיו... (ל''ת)

      שמאל קיצוני, 20/04/06 13:53

      הגב לתגובה זו

    • הם עושים אפילו לא את שעשה פולאד להבדיל לעם היהודי

      Avi Ecuador, 20/04/06 15:12

      הבעיה הוא איידס ששמו שמאל, שם מתחיל בעיה ונגמרת בטרנספר ומתן אזרחות פלסטינית לתושבי ישראל בשלב ריאשון, ערבים שיכולים להיות אזרחים תושבי חוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    שימו לב לסוף הכתבה -א-סנא: ''הצביעות של הפוליטיקאים הישראלים''

    אחד, 20/04/06 13:09

    ומה אתה חבר הכנסת טאלב א-סנא???

    אתה לא ישראלי?

    אם אתה לא ישראלי אז לך תתמודד על מקום בבית הנבחרים ברמאללה!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הכין נעלמה תגובה של הפוחזת ממשרד החוץ (ל''ת)

    דני, 20/04/06 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להעמידם לדין-עבירה פלילית חמורה!! (ל''ת)

    טל, 20/04/06 13:04

    הגב לתגובה זו