• 194.

    to mr. AVI ECUADOR

    ##חיל ג'ובניק##, 20/04/06 20:46

    אתה צריך אישה !
    למה אין לך מה לעשות ?
    כותב מיליונים תגובות לעיתון הציוני הזה מעריב ?!

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    לזרוק את הנבלות מהמדינה שלנו !! (ל''ת)

    אדי, 20/04/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    ערביי ישראל אכן סכנה דמוגרפית לישראל, באשר בכוונה שואפים להינשא לבנ

    משה מ,,,, 20/04/06 18:06

    ערביי ישראל אכן סכנה דמוגרפית לישראל, באשר בכוונה שואפים להינשא לבני זוג
    מהמדינות השכנות (בטענה שהמוהר שם יותר זול וכו') אם נמשיך להירדם
    נתעורר מאוחר למציאות המובילה לשואה שנייה (בדומה לרודזיה) הם יחתרו להוות רוב
    (ראו עיקשותם ל''איחוד משפחות'' בכוון ישראל בלבד) כבר היום הם מהווים 24% בריבוי הנוכחי
    בעוד 20 שנה יהיו 33% ותוך 50 שנה יהוו מעל ל50% זה אומר שתוך 70 שנה יגיעו לרוב
    לכן (בצער רב!) הפתרון הוא אך ורק נוסח הפתרון שכפתה תורכיה בקפריסין

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    ''ערביי ישראל'' היו וישארו אוייבי ישראל !!! (ל''ת)

    אבי 55, 20/04/06 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    רע''ם תע''ל = גייס חמישי !!!

    אבי 55, 20/04/06 16:15

    החכי''ם הערבים כמו גידול ממאיר...ככל שיגדע מוקדם יותר כך ייטב !!!!!
    משתפי פעולה עם האוייב = בוגדים !!!
    בוגדים = בלא...גירוש ..שלילת אזרחות... שלילת קיצבאות...
    ערבים מבינים כח רק כח !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    מה זה הצביעות הזאת...

    חבר שלו, 20/04/06 13:56

    מה הבעיה שלכם? הם נציגים של העם הפלשתיני, בין אם תרצו ובין אם לא. לא אתם בחרתם אותם כנראה, והעם שבחר אותם מצפה מהם להיות בקשר עם כל הגורמים הרלונטיים להם. אף אחד לא מצפה מאיתנו לאהוב את זה, או את החמאס, אבל זה מה יש. אז או שתוותרו על כל השטחים, מה שאתם בטח לא מוכנים לעשות, או שתחיו עם המציאות הקשה הזאת...

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    כשאייבי נתן נפגש בזמנו עם אנשי טרור, הוא הוכנס לכלא

    אנחנו עם, 20/04/06 11:29

    מדוע לא מסירים את חסינותם של חברי רע''מ תע''ל ושופטים אותם?
    אנחנו פוחדים, הא?

    אנחנו עם לא בוגר, עם צבוע, עם ללא דרך ברורה, עם של פחדנים שחושש מהצל של עצמו וממה שיגיד הפריץ שמעבר לים.

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    הדמוקרטיה והצביעות ...

    ד''ר ארוין, 20/04/06 10:14

    פעם היתה מדינה דמוקרטית
    אי שם במזרח התיכון
    את הכל הם עשו לפי רוב (על פי רוב)
    הקימו ממשלות
    יצאו למלחמות
    הקימו התנחלויות
    וייבשו ביצות

    אבל לפעמים גם החרימו מפלגות
    ציוניות יהודיות
    ואישרו במקומם
    מפלגות שטניות

    את כוחם הגדול
    הם הציגו לראווה
    כשגירשו יהודים
    מביתם בגאווה

    זהו יום גדול לדמוקרטיה
    הם התפארו
    אנחנו נראה להם מה זה
    הם שאגו וצהלו

    שינו חוקים
    פיטרו שרים
    התעלמו ממשאל
    והתנגדו לעשות סקרים

    ואז כשאותה מפלגה עויינת
    שקמה מכח הדמוקרטיה שלנו
    החליטה להיפגש עם אותה ממשלה עויינת
    שקמה מכח הדמוקרטיה שלנו
    קמו אותם דמוקרטים
    וצעקו : לא אל תתנו להם להיפגש לדמוקרים עם הדמוקרטים, זה לא דמוקראטי !!!

    הצביעות חוגגת
    והשתיקה שלכם נמשכת

    עד מתי


    הגב לתגובה זו

    • ההתנחלויות תמיד היו במחלוקת ציבורית ועכשיו מחוץ לקונצנזוס,ברובן

      מה כ''כ קשה, 20/04/06 11:04

      ואין קשר לחמאס .
      אין ולא היה צורך במישאל.
      מאיפה לקחתם את זה בכלל.
      ואם כבר מדברים-הבחירות רק אישרו את ההסכמה הלאומית במהלכי ההתנתקות !

      הגב לתגובה זו

      • הבחירות הראו רק דבר אחד ...

        דידי, 20/04/06 11:25

        או שהציבור אטום
        או שהוא אדיש

        מה כ''כ קשה לקלוט ?

        הגב לתגובה זו

  • 186.

    נמשיך לטפל בהם בכפפות משי עד ש....

    קול התבונה, 20/04/06 10:10

    יהיה מאוחר מידיי.

    היחס שלנו כלפי אלה המנהיגים את ערביי ישראל וחותרים תחת אושיות המדינה באמצעות מחוות מסוג זה כלפי ארגוני טרור ומעודדיהם דוגמת סוריה ואיראן סלחני מידיי....
    זה לא יועיל לנו בעתיד.

    גדל כאן דור חדש של ערבים צעירים
    שהנאמנות למדינה ולמוסדותיה
    זרה להם.

    השימוש הציני שנעשה על ידיהם בכלים וטיעונים דמוקרטיים מקומם
    ומשאיר אותנו האזרחים היהודים חסרי אונים....
    בסופו של דבר כולנו נדחף ימינה במפה הפוליטית לאור הסכנות האורבות לנו מבית ומחוץ....

    אי אפשר להתבצר בעמדה שמאלנית מבלי להתבונן נכוחה ולהבין שגם מדינות מערביות אחרות מגוננות על הדמוקרטיה ועל קיומן באמצעים
    העומדים לרשותם לפי חוק.

    למה אנחנו מרשים לעצמנו להיות כל כך סלחניים?
    האם אנחנו מפלים ערבים לטובה במקרה זה בשל הפחד שתעורר תגובה שלנו נגד ההתנהלות חסרת התקדים של המנהיגות הערבית בימים אלה??

    כשנאבד את המדינה....נתעורר.

    אני חושבת שפינס אמר את הדבר הנכון ברגע הנכון וכל מי שמשמיץ אותו בשל כך ...עיוור לגורל המדינה.


    הגב לתגובה זו

  • 185.

    בבחירות הבאות כולנו ליברמן! מי שרוצה לשרוד בארץ הזאת חייב להכיר

    הקול השפוי, 20/04/06 10:04

    במציאות ולא ליפול למלכודת המילים של הערבים הלאומנים הללו. כל מה שהם באמת רוצים, זה לקחת לנו את המעט שיש לנו!
    נ-ב- את זה מבין גם המזכיר לשעבר של ארצות הברית של אמריקה, מר הנרי קיסינג'ר. אם האיש מבין זאת, מהצד השני של העולם - לא הגיע הזמן שיהודים שעלולים לאבד את ארצם היחידה יבינו זאת גם כן??!!??
    2 מדינות לאום לשני עמים, על אמת...פירושו שרוב רובו של העם הפלסטינאי צריך להיות בפלסטין ולא בתוך מדינת היהודים. זמנם תם במדינה היהודית, אם אכן באמת ברצונם להביא לכך שגם לעם היהודי וגם לעם הפלסטינאי תהיה מדינה משלו.

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    אין להם בעצם דעות /השקפת עולם---כל גחמה קיצונית ברשות הפלסט' (ל''ת)

    מתקבלת אצלם, 20/04/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    ח''כ פינס עכשיו נזכרת?!!! (ל''ת)

    דוד, 20/04/06 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    מבחינת יושר אינטלקטואלי יש פה בעייה-להתנגד לליברמן בבטחון פנים (ל''ת)

    ולתת לגיטימציה, 20/04/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    פינס גם אתה בשנה הבאה תיבחר ליברמן (ל''ת)

    גד, 20/04/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    2000 פגזים

    מריו, 20/04/06 09:16

    כלם לים אתם עושים צחוק
    ח''כ עם החמאס ממשיך הצחוק
    זה מדינה בננה
    עם כנסת בננה
    עם ממשלה בננה
    למה לא לעשות ערבי שר הביטחון
    בכל זאת אנחנו צחוק אחד גדול

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    אין מחילה , למי שייצר את אוסלו, שהביא את החאמס

    היסטוריון, 20/04/06 09:09

    אופיר פינס משלם מס שפתיים כי אין מחילה
    לאבות הטמאה שהביאו עלינו את אוסלו, עם כל מה שבא אחריו, פיגועים, אלפי נרצחים, ופצועים,
    נזקים של מיליארדים לכלכלה
    ועד היום הם שאיפשרו את הבאת הרוצחים מטוניס, בראשות ערפת, וההמשך בחאמס, ומה שמצפה לנו בהמשך הוא אל קעידא ובן לאדן,
    אז אופיר פינס טול קורה מבין עינייך.

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    טע''ם ה-רע''ל (ל''ת)

    ציוני, 20/04/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    ביטול לראשי החמס כן, פגיש החכים לא.

    אליעזר בוכני, 20/04/06 09:07

    ביטול תושבות לבכירי החמס בי-ם
    לגטימית בגלל חברותם בארגון אשר
    יעדו השמדת מדינת ישראל. הצגת
    פגישת חברי הכנסת עם החמס אולי
    ראויים לגינוי על יסוד תוכנה של הפגישה. עצם הפגישה אינה בגידה
    ולא פוסלת חברותם בכנסת. חברי
    כנסת הקדימו אותם בעבר ובצדק לא
    נענשו. בלי אשום על תוכן הפגישה אין
    לבטל חסינותם. אמוציות אינם חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    בושה

    אודי, 20/04/06 08:44

    בושה, חברי כנסת ישראל הקוראים להשמדת ישראל..

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    השבוע מינו את א-סענא לועדת חו''ב

    ח''כים שקרנים, 20/04/06 08:31

    כל החכים השקרנים והבכיינים שמייללים כמו ילדים קטנים. השבוע הסכמתם למינויו של טאלב א-סענא לועדת חוץ וביטחון.....כן, חוץ וביטחון!
    אז תפסיקו עם ההצגות שלכם ועופו לנו מהעיניים

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    בלתי נסבל בלתי נסבל בלתי נסבל בלתי נסבל בלתי נסבל בלתי נסבל (ל''ת)

    בלתי נסבל, 20/04/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    חבר פרלמנט לא יכול לתמוך בהנהגה המצהירה שהיא אוייב למדינתו !! (ל''ת)

    ומגבה רצח, 20/04/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    בגידה

    שי, 20/04/06 08:05

    צריך להעמיד לדין את החכים באשמת בגידה.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    בחרתי קדימה נשארתי בלי אבא ובלי אמא (ל''ת)

    אני מרגיש, 20/04/06 08:04

    הגב לתגובה זו

    • לא בחרת קדימה ותפסיקו כבר לשקר בלי סוף !

      ***************, 20/04/06 08:24

      מה שעושים הח''כים הערבים בלתי נסבל - אין קשר לאולמרט/קדימה.
      אתם נודניקים מקרצצים.

      הגב לתגובה זו

      • מה קרה,נגמרו ה$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$? (ל''ת)

        מזהים אותך, 20/04/06 10:39

        הגב לתגובה זו

        • מזהים מה ? (ל''ת)

          מי מנסה להסתיר?, 20/04/06 10:57

          הגב לתגובה זו

  • 170.

    אולמרט מופז מפקירים את אזרחי ישראל (ל''ת)

    ואתם שותקים, 20/04/06 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    אסור לשכוח...

    אלעד, 20/04/06 07:35

    ששלילת האזרחות לשלושת חברי החמס הניזכרים זו בלבד התגובה הישראלית לרצח של 9 בפיגוע. אחרי זה יש להם עוד את החוצפה לגשת ו''ליזום'' צעדים לעצירת ההסלמה?
    גירוש מידי נדרש כאן אע''פ שבפועל הכנסת כנראה תכזיב שוב...

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    האויב בתוכינו

    אייל, 20/04/06 07:19

    לצערנו הרב כל אנשי הימין למיניהם הזהירו בפני הסוס הטרויאני הנקרא ערביי ישראל אך כולם ירדו עלינו אולי עכשיו למרות שאני לא חושב שזה יקרה אולי מישהו יבין איזה שקרנים יש בצד השני

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    אולמרט - הבדיחה במיטבה

    ארז, 20/04/06 06:58

    עצוב לי על העם שלא מבין איך אולמרט מחליט שלא להחליט וגורם לטרור להתגבר. האם זהו סופו של עם ישראל בארצו? בקצב הנוכחי זה יגיע מהר יותר ממה שאתם חושבים. שלום אחים שלי. להתראות בגלות או בגן עדן

    הגב לתגובה זו

    • בכל מקרה ישראל הפכה למדינת גלות

      Avi Ecuador, 20/04/06 15:39

      איפה יותר מסוכן ליהודים אתה לא צריך לחשוב הרבה.

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    למעשה יכולים לשנות אפילו מדיניות

    Avi Ecuador, 20/04/06 06:44

    לגייס גיוס חובה של ערבים לצה''ל ולמצוא להם יחידות לוחמות שישלחו לחסל טרוריסטים.
    אני חושב שאם ישראל היתה רוצה לפתור את הבעיה האתנית שלה היא יכלה אפילו להשתמש במניפולציה ולמי אכפת, הם עושים זאת כל הזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    לא חקירה דרושה, אלא שלילת אזרחות וגירוש מיידי לתומכי החמאס. (ל''ת)

    המטיף, 20/04/06 06:24

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    לנו היהודים היה פולאד בארצות הברית

    Avi Ecuador, 20/04/06 06:19

    להם יש בכנסת ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    ביניש אישרה השתתפותם בבחירות!! (ל''ת)

    אני מאשים, 20/04/06 05:48

    הגב לתגובה זו

    • With the help of Kadima which voted

      Amir, 20/04/06 08:07

      To approve them

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    כמה מכוערים בתמונה אחת---- (ל''ת)

    ארז, 20/04/06 04:47

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    lets keep them

    Moshe, 20/04/06 04:47

    Lets keep them in their seats and take away their right to speak. Those who colabberate with the enemy should get to listen but not affect policy.

    And when did the Pleeshteem become the Palestinians. Lets recognize who we are dealing with.

    Love

    Moshe

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    פינס בדורו כגולדה בדורה

    א.ו., 20/04/06 04:07

    בכל דור קמו על האוונגרד המשוחח שלום ריאצקיונים וטענו, כי הוא מהווה סכנה לבטחון המדינה, בוגד, אויב וכיד הדמיון גידופום. כעבור זמן קצר מאוד, פסעו הריאקציונים ותלמידיהם בשביל שסללו אותם בוגדים. בסופו של דבר, גם פינס ידבר עם החמאס וילחץ את ידם. כמובן, ייטען ולא בלי צדק, כי מדובר בחמאס אחר. אך כדי שיהיה זה חמאס אחר יש לנהל עימו דיאלוג.

    אמת, החמאס היא תנועה רצחנית מתועבת, שפוצצה ילדים, שלא טעמו טעם חטא, וכיום מפרה את חובתה לאכוף את החוק ולמנוע את אותן פעולות רצחניות. החמאס מוציא שם רע לאיסלאם, ותהא זו אף גזענות לראות בחמאס כנציגו הנאמן. יחד עם זאת, תנועות דתיות לא תיעלמנה, אלא רק תתמתנה. ההתעלמות מן החמאס לא תעלים אותו, אלא תקבע אותו ברצחנותו, ואילו הדיאלוג איתו נותן פתח למיתונו.

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת! פינס לא מגיע לקרסולי גולדה שהייתה שותפה כל חיי

      בשם בן גוריון, 20/04/06 13:36

      כל חייה להקמת יישובים,להגנה עליהם ועל זכותנו בארץ מול כל העולם.פינס,כמו פרץ וחבריו עוד לא היה שותף להקמת יישוב עברי אחד [לעקירות יישובים כן]

      הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה לא קראתה

      אלעזר, 20/04/06 19:41

      את אמנת החמס .
      כי אם היתה קורא היתה מבין שמהות קיומה של התנועה הרצחנית הזאת
      מבוססת על הפרקים הכי קיצונים של ספר הקוראן.והיתמתנות פרושה לפי תפיסתם עיוות הקוראן וזה הם לא יעשו לעולם .הפתרון היחיד האפשרי
      לדעתי זה להעיף אותם לכל הרוחות
      אחרת אנחנו חולמים באספמיה.

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    WEAK AND WICKED JEWS RUNING ISRAEL TO HELL (ל''ת)

    meir yaeir, 20/04/06 03:49

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    אסור לנו לדבר עם אחים שלנו?

    ##חיל ג'ובניק##, 20/04/06 03:48

    אולי אתם לא תדברו עם אחים שלכם באמריקה ?!

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אתם אותו הדבר

      Avi Ecuador, 20/04/06 06:31

      אתם פלסטינים או ערבים יותר נכון, בטח אין שום קשר לכם ולאזרחות ישראלית, תוכלו לוותר על תעודת הזהות הישראלית ותהיו תושבי חוץ ואם תתנהגו יפה וכבני אדם אפילו תוכלו לחיות בחלם יחד עם עם-הארץ והשמאל ''שלנו'', אפילו השמאל יעשה לכם מצעדי גאווה בעזה במקום בירושליים.

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    מופז-היכן מדיניות החיסולים של מנהיגי החמאס והגיהאד? מלקקים לאולמרט? (ל''ת)

    אזרחים מופקרים, 20/04/06 03:47

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    הם רואים את עצמם בפלסטין

    Avi Ecuador, 20/04/06 03:44

    ואלה אחיהם, אז מה בדיוק הבעיה?
    הבעיה שהם אזרחים ''ישראלים'' והבעיה באיידס שהוא שמאל שהפך לקניבל שאוכל יהודים.
    יש פיתרון איתם והוא הרבה יותר הומני ורציונלי מהחתונה שהשמאל ו''מנהיגנו'' עושים לנו.
    הם גם יכולים במקרה הגרוע להיות אזרחים פלסטינים תושבי חוץ שחיים בישראל כמו כל ישראלי בחו''ל שאין לו תעודת זהות מקומית.
    יכולים גם לחיות יהודים בפלסטין ללא גרוש ו''כינוס'' לגטו אושוויץ, סליחה, גטו ישראל ולהיות אם ירצו פלסטינים או אמריקאים או צרפתים ולא צריך את צה''ל (צבא הכנה לפלסטין) שיצא לעשות טרנספר ליהודי ארצות הברית או צרפת וישבור להם ראשים ואשכים.
    מה יש?
    מפחדים שיחיו יהודים בפלסטין ויבחרו למוקטעה או יהיה ראיס יהודי?
    השמאל הצבוע והאידיוט שלנו; מסביר לנו שאסור לעשות ניקוי אתני לערבים אבל ליהודים מותר.
    למה הפלסטינים לא שולכים לקו הירוק את החמאס ברשות ועושים ניקוי אתני לערבים בקו הירוק לפחות?
    כן, ''שכל ישר'' יש לשמאל שלנו, הפך לאיידס של עם ומלחמתו ביהודים מתנחלים או כל דבר שהוא שלנו, אידיוטיות למכירה של השמאל, הפכו את האידיוטיות לתורה בעם-הארץ בחלם.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    דיבורים טובים מאשר טילים

    אברהם, 20/04/06 03:31

    מה עדיף ,לשלח טילים כדי להשתיק את האזור ,או דיבורים והבנות שהרי בסופו של עניין זה אשר יעצור את המלחמה ביננו .
    ידוע שאש מוספים על אש מגעים לתוצאה שהאש הופכת למדורה ענקית,לי נדמה שאופיר פינס וכל הצבועים מקנאים שמשלחת ערבים מתקבלת ונשמעת יותר טוב מאשר הם נשמעים ולכן רק מתוך קינאה ורגשות מיותרים הם מגבים ,לכן לפי דעתי אין צורך להתיחס אל הקטרגים ולזונחם יחד עם רגשותהם לאלף עזזל.
    אמן

    הגב לתגובה זו

    • דיבורי השמאל הם נתינת אדמות מולדת לערבים.

      Metziuty, 20/04/06 06:48

      יש לשמור, ולא לדון על מסירת המדינה, אדמותיה, והריבונות היהודית עליהה ...

      כדי לשמור על הריבונות היהודית על ישראל טילים בהחלט עדיפים על משמאלנים המוכרים אדמות וקברי יהודים, תמורת מילים.

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    אנחנו משלמים לשונאינו?

    יוחנן, 20/04/06 03:26

    השתגענו לגמרי ?
    מדינת ישראל מממנת תומכי חמס נותנת תשלומי ביטוח לאומי לערבים שמגדלים ומטפחים רוצחים ומפנקת חברי כנסת ערבים המנצלים בחיוך ציני את טיפשותנו ומשאבנו הדלים.
    כל יפי הנפש יתגיסו להפנות משאבים אלה מתמיכה בשונאינו לעבר עניי ארצנו היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    קדימה והעבודה-אין גבול לצביעות !

    אורי, 20/04/06 03:03

    רק לפניי מספר שבועות יכלו שתי הסיעות הללו עם נציגיהן למנוע את סיעת רע''מ ואברהים צרצור להופיע בבחירות.אולם מתוך ''דאגה''לדמוקרטיה,שלא הייתה אלא קריצה לבוחריי שמאל,שיצביעו עבורם,הכשירו ה''אבודה''ו''אחורה''את השרץ.עכשיו שהן לא זקוקות יותר למצביעים ''יוניים'',אחריי שהבחירות הסתיימו,הן יוצאות נגד אותה רשימה בשצף קצף.אין בושה ואין גבול לצביעות !.

    הגב לתגובה זו

    • מה עניין מחט לתחת ? (ל''ת)

      ?, 20/04/06 08:25

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    קצת היסטוריה...

    פטריוט יהודי, 20/04/06 02:42

    היום פוליטיקאים ישראלים אוהבי מלחמות מתנגדים למשא ומתן עם החמאס, מחר יהודים התומכים במשאוומתן עם החמאס יסרבו לשרת בצה''ל! כבר רימו אותנו כשהכניסו אותנו ללבנון, לעזה וכשבנו התנחלויות. בעבר האשימו בבגידה את מי שנפגש עם נציגי אש''פ. בסוף נצא גם מיהודה ושומרון וכל יהודי שירצה להשאר שם שיהיה יהודי פלסטיני. יסמאיל הניה יתן להם להשאר השטחים. לצה''ל אין מה לעשות מעבר לקו ירוק!...

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    למעשה, צריך היה לחסל אותם, אבל מכיוון שאיננו מסוגלים

    לשלוח הביתה, 20/04/06 02:41

    ערב ההתיישבות הציונית, שנפתחה עם ייסוד פתח-תקווה ב-‏1878 – היתה הארץ נטושה, חרבה ועזובה כמעט כליל. אוכלוסייתה היתה דלילה – בחלקה אוכלוסיית נוודים. תיירים מפורסמים שביקרו באותה העת בארץ – העידו, כל אחד בנפרד, על מצב זה:

    ב-‏1867 סייר הסופר האמריקני מרק טוויין בארץ-ישראל, וכך הוא מסכם את מצבה:
    ארץ-ישראל עטויה שק ואפר. רובצת עליה קללה שהובישה את שדותיה והצמיתה את הונה[.. ]ארץ-ישראל שוממה ומכוערת[...] זוהי ארץ שיממון, חוסר תוחלת ושברון לב.1
    ערב הופעת הציונות המודרנית, כתב הקרטוגרף האנגלי ארתור פנרין סטנלי:
    לא תהיה זו הפרזה לומר שבמרחק של מילין על גבי מילין לא רואים ביהודה אות חיים[...]2
    ברבע הראשון של המאה ה-‏19, היו בארץ-ישראל המערבית 250,000 תושבים, מהם כרבע יהודים ונוצרים.3 הגידול באוכלוסיה הערבית מאז - ועד ערב הופעת הציונות, היה כ-‏30%.
    לעומת זאת, בשנים 1947-1870 – גדלה אוכלוסיית הארץ הערבית בכ-‏270%! (לעומת גידול מקביל של כ-‏105% במדינה שכנה כמצרים).4

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אם אולמרט יפגש עם הפלסטינים זה בסדר, אם טיבי יפגש איתם אז הוא ''בוגד

    אור, 20/04/06 02:06

    מדהימה אותי כל פעם מחדש הצביעות ביחס לחברי הכנסת הערבים. הרי כולם כבר יודעים שהממשלה שלנו תדבר עם החמאס, ושהדרך לסיים את הקונפליקט הישראלי-פלסטיני היא רק הסכם שלום. הרי גם בגין היה לאומן קיצוני והוא החזיר את סיני. אז מה הבעיה שרע''מ-תע''ל תהיה הסנונית הראשונה? אגרויסע מיישע.

    הגב לתגובה זו

    • זכור לי היטב איך העולם הגויי נלחם לבידודה של גרמניה, והחרים את כול

      צייד נאצים ישיש, 20/04/06 03:20

      אלו שעשו איתה ביזנס.

      והנה אנו שעברנו את השואה, נוהגים בניגוד לאינטרס שלנו עצמנו, ובדרך פעולה שאנחנו גינינו בזמננו.

      בוש ונכלם מהיהודונים שהמדינה הזו הצמיחה.

      הגב לתגובה זו

      • אנו מאד מעריכים אותך וחבריך, עשיתם מה שממשלת ישראל הייתה צריכה! (ל''ת)

        המסכימים איתך, 20/04/06 23:38

        הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לציידי הנאצים! חבל שממשלת ישראל אינה לומדת מהם (ל''ת)

        המעריצים אותכם, 21/04/06 18:52

        הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך בקשר לצביעות

      Avi Ecuador, 20/04/06 03:53

      בקשר לשלום אז זה יהיה שלום על ישראל שלא תהיה במזרח התיכון מדינה, בטח לא של יהודים ואפילו לא בקו הירוק.
      עדיף להסתפח לארצות הברית.
      אין שום טעם להלחם על ''המדינה'' שהשמאל ו''מנהיגנו'' מביאים.
      זה התאבדות לאומית של עם שנמצא היום בידי עסקני הימורים וסרסורי בית זונות אולי בדרך שהם הולכים.

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    מדוע מכוניתו של האדון אבו טיר טרם נפגשה עם טיל? (ל''ת)

    יודעים איפה גר, 20/04/06 02:04

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד! חייבים לחסל את אדום הזקן ומיד! (ל''ת)

      דורש מוות לחמאס, 20/04/06 03:50

      הגב לתגובה זו

    • צודק, קטע ענק הפגישה בקרוב (ל''ת)

      רונית, 20/04/06 04:25

      הגב לתגובה זו

    • You don't need ''till'' for him

      MD, 20/04/06 04:28

      He live in E.Jerusalem, ask your Arabs Kneset members,they will tell you where he lives

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    מה אתם קופצים? עוד שנייה גם קדימה והעבודה יפגשו איתם (ל''ת)

    פינס אל תקפוץ, 20/04/06 02:01

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    יאללה צבועים, תנו להם לעשות מה שהם רוצים

    רן, 20/04/06 01:58

    כשהיועץ הבכיר של שרון הסכים לנהל את הקמפיין של לאומן אנטישמי מרומניה, מישהו מכם אמר משהו? אז תעשו טובה ותשתקו גם עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    מי אחראי להצעה לתת לאסנאע מקום ב..

    ?!?!?!?!?!?!?!?, 20/04/06 01:57

    ועדת חוץ ובטחון?!האם אין בזה יותר מחוסר אחריות?! הנציג הערבי דואג לבני עמו אך,לא ברור מדוע דואגים להם גם מנהיגים שלנו?!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    finally we all agree on something

    guy, 20/04/06 01:37

    what did they talk about in the meeting, anyways?

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    זה כמו שתשימו את זרקאווי בבית הלבן.. (ל''ת)

    דיקלה, 20/04/06 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אימא..כאילו כל הממשלה הזו על כדורים אבל

    ???., 20/04/06 01:29

    אבל כוווווווולם שכחו לקחת אותם..מה זה?

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    מפלגת העבודה עשתה דברים דומים וחמורים אף יותר

    עמית, 20/04/06 01:23

    כמו כשממשלת הליכוד ניסתה לנהל משא ומתן ובמקביל מפלגת העבודה פיזרה כל מיני הבטחות לערבים ולסוריה.
    או ממש עכשיו כשהיה מצור בכלא של רוצחי השר זאבי ז''ל וביילין הרים טלפון לאבו מאזן ואמר לו שהכל יהיה בסדר ושהוא יסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    איזה מלחמה בפתח-ארצות ערב ממנות

    יהודים יקרים!, 20/04/06 01:21

    את הטרור מי צריך את ארה''ב כשכל הנפט והמליארדי מיליארדים של הסעודים שתומכים בטרור???עוד מעט כולם יקוצו עלינו..תתפללו לאבא שבשמיים שלא תבוא עלינו שואה שנייה...

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    ?!?!? לא מדברים עם אש''ף - מוכר ?!?!?!?

    נבו, 20/04/06 01:19

    אבל מה, למרות החוק שאסר להפגש עם חברי ונציגי אש''ף אנשי השמאל, כולל חברי כנסת מהעבודה, הלכו ונפגשו עם הנציגים והצורר שעמד בראשם בכבודו ובעצמו!!

    הם ישבו בכלא ?!?! רק איי בי נתן ישב. חברי העבודה לא.

    עכשיו אתם מדברים על לא לדבר עם החמאס, ושחברי הכנסת שמדברים איתם צוררים.
    להזכירכם - אש''ף בזמנו אמר בדיוק אותו הדבר - אין דבר כזה ישראל, להשליך את כל היהודים לים, וכו.


    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מתנחלים וחמאס כל כך דומים

    אלעד, 20/04/06 01:03

    כל כך הרבה שנאה, כל כך הרבה תאוות הרס, כל כך הרבה שחצנות, כל כך הרבה קיצוניות, אני מציע לחבר את המתנחלים והחמאס וחברי הכנסת הערבים ולבעוט אותם מעבר לגבול.

    הגב לתגובה זו

    • לאלעד-בך ובאנשי החמאס צריך לבעוט! כ''כ הרבה שנאה יש בך כלפי המתנחלים (ל''ת)

      הבזים לטמטומך, 20/04/06 01:27

      הגב לתגובה זו

    • שוב אתמול התפוצץ מתנחל במסעדה של ערבים

      פשוט עיוור!!!!, 20/04/06 01:43

      מה ההשוואה!!!!

      השנאה שלך גורמת לך לעיוורון!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אלעד-139-אתה כל כך מטומטם! איזו השוואה מטופשת! (ל''ת)

      מתנחלת, 20/04/06 01:45

      הגב לתגובה זו

    • צודק, לכן חשוב שביילין לא ייפגש עם נועם פדרמן (ל''ת)

      תדי, 20/04/06 02:06

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    הם משחקים לידי ליברמן, יודעים מה?

    תומך קדימה, 20/04/06 01:02

    אני דווקא בעד.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אתם כולכם חיים בסרט

    גיא, 20/04/06 00:58

    מה רע בלהפגש עם החמאס, תגידו לי השתגעתם ? אתם יותר גרועים מהחמאס אם אתם אומרים שאתם לא מוכנים להפגש איתם ומי שנפגש איתם הופך אצלכם למרגל. בחיי נפלתם על הראש, יש פה 2 מטר מאיתנו מדינת פלסטין, הדבר הכי טוב שאפשר לעשות הוא לדבר איתם, לנסות להגיע לאיזושהי הסכמה, ונניח שלא נצליח אז לא הצלחנו לא עולה כסף לדבר, לפחות לנסות, ואם מישהו מתנדב לנסות שיבורך, מה אתם משתוללים ?

    הגב לתגובה זו

    • נראהלי שדווקא אתה בסרט (בדיוני)

      שוקי, 20/04/06 01:19

      הסרט שלי הוא לא לעודד אנשים שמעודדים רצח של חפים מפשע בעם שלי.
      מצביע מרצ

      הגב לתגובה זו

    • איזה הגיון ברזל ! שמעת שלברזל יש עכשיו יופי של מחירים?

      אתה צריך לעשות, 20/04/06 09:39

      אחרי שהחמאס יגיעו להבנות עם מרזל נדבר איתם,למה לא
      (זה להמחשת האבסורד שלך , אם לא הבנת..).

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    Right move

    Homeless, 20/04/06 00:57

    The fact that members of the Israelis Keneset assembled with member of the PA government, granted lead by Hamas, is in itself a recognition of Hamas in the state of Israel
    so to all responders on this site
    open your eyes, see beyond your nose
    and start thinking for a change

    הגב לתגובה זו

    • wake up

      edna, 20/04/06 01:34

      no recognition at all,it`s the same double talk which decieved for many years most of the west.a western head doesn`t read their signs - that`s how under your nose 9-11 came.

      הגב לתגובה זו

    • אצלנו בכפר...

      הנרי ה-8, 20/04/06 06:39

      אצלנו בכפר מצדיעים לך.
      אגב, לא נראה לנו שאתה הומלס...

      הגב לתגובה זו

    • מעניין מי צריך לפקןח עיניים :-) (ל''ת)

      עוד מטורלל, 20/04/06 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    אני לא מבין..

    שי, 20/04/06 00:56

    אני לא מבין הם לא מכירים במדינת ישראל אבל מצד שני הם לא יכולים לוותר על האזרחות הישאלית?

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מקשקש

      lenn, 20/04/06 01:38

      בטח שמכירים....

      מכירים בביטוח לאומי....

      מכירים ברפואה חינם למשפחתם המורחבת....

      מכירים בקבלת החזרי מס כל שנה
      ממס הכנסה....

      למה אתה אומר לא מכירים....

      הגב לתגובה זו

    • הרי הסרטן מפנים מסוכן

      אלעד, 20/04/06 02:01

      כך הם חברי הכנסת הערבים ואלא שיש תעודות זהות ישראליות יכולים להסתובב בכל הארץ .......

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    יש לכבדם -הם קודם כל פלשתינים !

    אחד העם, 20/04/06 00:54

    ולכן בוודאי ישמחו כאשר הגבול יזוז והם יהיו במדינה הפלשתינית הפורחת והשוחרת שלום העתידית .
    ואלה שלא קרוב לגבול יהיו בעלי דרכון פלשתיני ויצביעו לפרלמנט הפלשתיני ויהיו הכי מאושרים בעולם !

    הגב לתגובה זו

    • למה להזיז את הגבול? במקום להקטין את הגבולות של מדינתינו הפיצפונת, א

      בו, 20/04/06 02:20

      אנחנו צריכים לגרש אותם !

      שילכו לכול אחת מ23 המדינות שלהם !
      להזכירך כמעט כו הנגב כבושה בידי הערבים, אם נעביר את הגבול בינינו, כול הנגב תעבור לידי שלטון החמס.

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    סתם היתממות

    שרון, 20/04/06 00:42

    מה כולם קופצים, הרי ברור שבסוף נדבר עם החמאס מה כל השטויות האלה, אז הם נפגשו איתם זה דווקא טוב לנו.
    אנחנו צריכים לדעת להשתמש בערביי ישראל, יש לנו יתרון שיש לנו במדינה אזרחים ערבים, הם יכולים לעזור לנו לגשר על הפערים עם הפלסטינים.
    אז יופי פינס עשית לנו את הפרצוף הכועס שלך, אתה ממש גיבור.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    REMOVE THEM FROM ISRAEL ! (ל''ת)

    rani, 20/04/06 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    לפסול את הרשימות הערביות בכנסת

    שמיל, 20/04/06 00:34

    העלאת אחוז החסימה בבחירות לכנסת ל-5 אחוז לפחות כך שלא יהיו מפלגות קטנות ומעצבנות בכנסת.
    ובאותה הזדמנות גם להיפטר מהמפלגות הערביות שלא יעברו את אחוז החסימה.
    אין סיבה במדינה עם רוב יהודי שערבים יהיו שותפים בקביעת גורל המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שימוש בAGENT ORANGE

    Zach, 20/04/06 00:27

    כמו בVIETNAM על החמאס!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    ביבי צדק (ל''ת)

    יהודי חרד..., 20/04/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    לא עושים חשבון (ל''ת)

    מדינת חוק, 20/04/06 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    למי שעדיין מסרב להבין

    צברי אחד מהעם, 20/04/06 00:21

    ערבי מדינת ישראל מצהירים בפנינו ומזה שנים,
    שהם חלק בילתי נפרד מהעם הפלסטיני!!!
    והינה לכם הוכחה *חייה* לאמינותם והישתיכותם המוחלטת לעם הפלסטיני!!!

    מקווה מאד *שהנאיבים* אשר עדיין מאמינים *בנאמנות ערבי ארץ ישראל* למדינת ישראל......
    ישכילו להבין ולהסיק את המסקנה הנדרשת...........

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור ???

      שרון, 20/04/06 01:01

      יהודי ארה''ב לא אומרים שהם יהודים ? זה אומר שהם נגד ארה''ב ?
      הם ערבים הם שייכים לעם הפלסטיני והם גם ישראלים, בדיוק כמו שאתה שיך לעם היהודי ולמדינת ישראל.
      לפי מה שאתה אומר אם אתה פלסטיני אתה אוהב רק את פלסטין ואם אתה יהודי אתה אוהב רק את יהודה. מה זה השטויות האלה.

      הגב לתגובה זו

      • (מה זה קשור)^2

        סתם אחד, 20/04/06 03:52

        א. ראית יהודי עם אזרחות אמריקאית שהלך לדבר עם בן-לאדן? והסכים לדעותיו? ותמך בו על גבי דפי העיתונים האמריקנים?
        אני אתן לך את התושבה: לא.
        כי גם אם היה כזה הוא מזמן היה נרקב בכלא.
        ב. שיעור קטן בדמוגרפיה:
        הערבים הישראלים הם לא פלסטינים (כמובן שאין דבר כזה מדינת פלסטין אבל זה כבר ויכוח אחר) הם ערבים - ישראלים - הם חיים במדינת ישראל ואין להם שום קשר ל''אומה'' הפלסטינית (חוץ מהקשר הברור שהוא הרצון לחסל את העם היהודי ומדינת ישראל כפי שהיא כיום), אם הם פלסטינים, אני אישית מוכן להתחיל לעבוד על הגדר שתכלול בתוך השטח הפלסטינאי גם את אום אל פאחם ועוד כמה ערים (ישראליות יש להדגיש) ובכך לחסל שתי ציפורים במכה אחת.

        הגב לתגובה זו

  • 126.

    מריץ' ורץ' יוצא ריץ' רץ', מרע''מ ותע''ל יוצא רע''ל! (ל''ת)

    חגית, 20/04/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    רע''ם תע''ל או בקיצור : רעל !! (ל''ת)

    חנה מרימינסקי, 20/04/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ביייניש אשמה בייניש אשמה

    גדי, 20/04/06 00:19

    90 אחוז אשמה שהבוגדים האלה בכנסת זה אשמה של בייניש.
    איך את ישנה בלילה גברת בייניש.
    ונחכה ונראה מה יעשה השפן מזוז.יאלה תתעוררו לפני שנימצא את עצמנו בים.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    רק אצלינו זה יכול לקרות

    תמי, 20/04/06 00:18

    שכשמשתינים עלינו נמשיך לטעון שזה גשם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    תנו לחמאס להלחם בטרור בלי 'בג''ץ' ובלי ב'צלם',נשמע מוכר?

    מחמוד אבו טיר, 20/04/06 00:16

    מה שונה אחמד טיבי ואיברהים סרסור לשמעון פרס ויוסי בילין שנפגשו עם אש''ף בזמנו שהם היו במעמד ארגון ''טרור'' שדבור איתם אסור לפי החוק ,שאלנים אדיוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    ''מנהיגינו'' צריכים להתחיל לעבוד

    לעשות את, 20/04/06 00:12

    כל מי שפועל נגד המדינה,שניפגש עם אויבנו,צריך להענש,
    להפעיל את החוק,ואם אין חוק אז להוציא את החוקים המתאימים,
    מספיק להיות פרזיטים,להתחיל לעבוד,
    אנחנו משלמים את המשכורות שלכם וגם של הבוגדים,
    משהו צריך להתחיל לעשות את העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אבו טיל הוא נגד התתנתקות כי הזקן שלו כתום (ל''ת)

    גד מאשדוד, 19/04/06 23:56

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      קרעת, 20/04/06 01:28

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=MTI3NjQ0
      כנסו... לא עולה לכם כסף

      הגב לתגובה זו

      • עליתם עלינו הוא פעיל סמוי של ההתנתקות (ל''ת)

        חחחחח, 20/04/06 03:40

        הגב לתגובה זו

  • 119.

    אין לבג''ץ שום זכות להתערב בבטחון אזרחי המדינה! יש לחסל את כתום הזקן (ל''ת)

    עו''ד, 19/04/06 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    נציגי מפלגות הערביות=שליחי המוסד והשב''כ

    יודע-ממשיח, 19/04/06 23:49

    והממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    נחשו מי אשם ?!

    end of jewish s, 19/04/06 23:49

    בכל אשם בית-המשפט העליון ברשות אהרון ברק -הם נזק חסר תקדים ומסוכן להמשך הקיום של דמוקרטיה יהודית. ברק-עוף כבר,ליברמן שר המישפטים

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    נציגי מפלגות הערביות=שליחי המוסד והשב''כ

    יודי-ממשיח, 19/04/06 23:49

    והממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לחסל את ראשי החמאס ולהתחיל באדום הזקן! זה הכי פשוט!

    סטודנטים(ות), 19/04/06 23:46

    הם גייס חמישי של מתכנני הפיגועים בארץ ויש לחסל אותם מיד!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    כבר מזמן היינו צריכים לטפל בהם

    גיא, 19/04/06 23:44

    פשוט אין לזה סוף - הם פשוט מחרבנים עלינו - החכ''ים הערבים. (לא כולם - אלא פשוט יותר לאומנים מהשאר) צריך פשוט לכסח אותם ולסלק מהכנסת (כנסת ישראל !!!).

    הגב לתגובה זו

    • הם כמו ילדים שבודקים גבולות

      המחלקה הסגורה, 19/04/06 23:57

      פעם הם נפגשו עם אסד, אח''כ נאמו בלבנון, הביעו אלף ואחת תמיכות בפלסטינים, ביזו וגינו את ישראל בכל הזדמנות ובכל פעם המערכת הפוליטית והמשפטית שלנו שתקה.
      פלא שהם העיזו עכשיו? בוא נתערב שגם הסיפור הזה יסתיים בקול ענות חלושה? רוצה לראות שא-סנע כן יהיה חבר בוועדת חוץ ובטחון? אנחנו ננבח והם יעברו.
      חכה לסיפור הבא, אנשים פה עוד יחטפו התקף לב.

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז.

      אל תהיו, 20/04/06 00:28

      http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=MTI3NjQ0

      כנסו... מה אכפת לכם?

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    רק הרג של בנינו יפתח את עיני השמאל

    shlomo, 19/04/06 23:43

    כמה להיות צבוע..
    כל יום נשמע בארץ הזו על כמעט אסון
    ראה מקרה יד מרדכי..
    מתי השמאל יפתח את עניו ויחליט עד כאן.

    הגב לתגובה זו

    • הצד השמאלי של מחיך מאוד פגוע וישנה ברכה ישנה:שיראה אותך על רגל שמאל (ל''ת)

      ואתה אותי בעין, 20/04/06 00:18

      הגב לתגובה זו

    • זה לא יקרה...

      ככה זה, 20/04/06 00:36

      השמאל הקיצוני, הוא בין היתר ביטוי להפרעה נפשית המכונה ''סנדרום סטוקהולם'' בו שבוי מפתח רגשי הזדהות עם השובה...ומוכן לצאת בחירוף נפש להגנתו או הצד המוכה מפתח רגשי הזדהות עם הצד המכה באותו אופן... לדעתי מדינת ישראל צריכה לממן לאנשים החולים בשמאל הקיצוני טיפול נפשי במימון המדינה כדי לגאול אותם מיסורייהם - ולגאול אותנו ממופרעותם.
      (ציטוט של תגובה חכמה שהופיעה בכתבה כלשהי)

      http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=MTI3NjQ0

      כנסו... מה אכפת לכם?

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    לגרש את הכובשים הערבים! גירשנו יהודים נגרש גם מוסלמים !

    הארץ היא שלי !!, 19/04/06 23:39

    העולם עמד בצד ולא עשה דבר נוכח הפשעים כנגד היהודים שבוצעו בעמונה, העולם לא יזוז אחרי שנטרנספר את כול המוסלמים מישראל !

    לכבוש ולגרש !

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מספיק ודי

    איש אשכולות, 19/04/06 23:36

    אין גבול לעזות המצח של חברי בכנסת הללו, חובה להדיח אותם מהכנסת לאלתר!

    הגב לתגובה זו

    • אבל איך? העם בחר בנציגם שמאלמרט לראשות הממשלה

      סטופר, 20/04/06 00:05

      ועכשיו בייניש אוהבת ערבים מתכונת להבחר לתפקיד נשיאת ביהמ''ש העליון.

      ואת המשטרה ראית בעמונה ....

      הערבים שולטים בכול הרשויות במדינתנו !!!!

      חייבים לחשוב על דרך שבה נוכל למוסס את את החומר המסמם שהמוסלמים החדירו לתוך גופם של ראש הממשלה והנשיאה העתידית של ביהמ''ש.

      כי אם לא נגרש אותם בקרוב אנחנו יכולים להגיע למצב האל-חזור, בו הם יקבלו זכויות שוות, ואנחנו נאלץ לוותר על חוק השבות והם יוכלו להתמנות למשרות בעלות השפעה, כמו משרד הבטחון (עכשיו אחד מהם לוועדה...אסון! ) במצב הזה לא תהיה לנו אפשרות לגרש אותם וזו תהיה תחילת סופו של המפעל הציוני.

      הגב לתגובה זו

      • קשקשן עלוב

        דני, 20/04/06 01:01

        בכיין טיפוסי... בייניש, המשטרה, עמונה, מתנחלים מטומטמים כמוך הם לא פחות בעיה מאשר הערבים. המשטרה ידעה לטפל יפה מאד בפרעות הערבים בצפון... דרושה רק החלטת ממשלה - אז תפסיק לקשקש - מי יגרש אותם או יכניס אותם לכלא - אתה? לא יורים לכל הכיוונים.

        הגב לתגובה זו

        • צפון ? על איזו מדינה אתה מדבר ? בחיפה החמולות הערביות פועלות

          פליץ פלוץ, 20/04/06 02:26

          באור היום מול עיני המשטרה, אף אחד לא עושה דבר כדי לעצור את המוסלמים. המשטרה לא רוצה להרוס את קשרי הידידות עם המאפיות המוסלמיות הטרוריסטיות, לכן הם לא עוצרים אותם, חיפה הפכה להארלם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          בנגב אותו הדבר ...

          הגב לתגובה זו

  • 110.

    היו''ר שלהם מפחיד אותי. ברצינות. (ל''ת)

    ג'ון, 19/04/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    והשמאל הצבוע שותק השמאל הוא הבוגד בערכי הרוח ומחפש אינטרס כלכלי (ל''ת)

    השמאל חורבן, 19/04/06 23:29

    הגב לתגובה זו

    • התמונה שלהם בהגדלה מזכירה לי נבחרת ארץ נהדרת, בלי להעליב כמובן (ל''ת)

      זוזו, 19/04/06 23:45

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    דבר אחד אני לא מבין

    יעקב, 19/04/06 23:29

    מה זה הזקן האדום ושער הראש שחור?

    הגב לתגובה זו

    • צומי (ל''ת)

      רפי, 19/04/06 23:59

      הגב לתגובה זו

    • הזקו הכתום זה לאות הזדהות עם המאבק נגד הגרוש מגוש קטיף (ל''ת)

      גד, 20/04/06 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    אולמרט הוא ''מחדל'' הגדול ממחדל יוה''כ (ל''ת)

    אשתו השמאלנית, 19/04/06 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מחר ביילין

    יהודי מאמין, 19/04/06 23:27

    מחרתיים פונדק והירשפלד,אח''כ פרס ואולמרט.ככה זה,המחתרת של אוסלו קבעה את הדרך וכולם ממשיכים אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    א-סנע ב,,,ועדת חוץ ובטחון ממשלת קוסא-מחשיא (ל''ת)

    וטמבל מכהן, 19/04/06 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כול הכבוד פינס! מחזק אותך ! (ל''ת)

    'עבודה', 19/04/06 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    סיכול ממוקד, כאן ומייד! (ל''ת)

    שונא ערבים, 19/04/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    להוציא את טאלב א-סאנע מוועדת החוץ והביטחון!

    סכנה!!!, 19/04/06 23:18

    להוציא את טאלב א-סאנע מוועדת החוץ והביטחון!
    להוציא את טאלב א-סאנע ( תע''ל ) וחבר ועדת החוץ והביטחון, מיד מהוועדה הזו, ההישארות שלו ושל כמותו, הם סכנה ביטחונית למדינת ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    להיכנס בהם!!! מורדים - החוצה! (ל''ת)

    בהמות!, 19/04/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    כל יהודי ויהודי מוזמן למהפכה נגד השלטון העוקר יהודים מביהם!!!

    יצחק, 19/04/06 23:16

    --------------------------
    ------------------
    ------------

    הגב לתגובה זו

    • כנסו! רק בישראל חשוב ביותר!

      דורון, 20/04/06 00:11

      הממשלה הפחדנית הזאת, גרשה אלפי יהודים מבתיהם, ונתנה לערבים את האמונה,שמשתלם להרוג יהודים! אין נקמה ברוצחים, אין חיסול של משפחותיהם, אין אפילו גירוש של אנשי חמאס! יש ביטוח לאומי למחבלים! יש אפשרות להיות איש הגייס החמישי, ולהיות ''חבר ועדת החוץ והבטחון!'' רק בישראל של אולמרט! מתחיל להמאס ליהודים, מממשלה שמייצגת רק את עצמה, ואת הערבים, נרצה או לא נרצה, המהפכה בדרך!!

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    גם ישראלים נפגשים עם פלשתנאים שלא אוהבים ישראל ופרקליטים שלהם

    דוד, 19/04/06 23:09

    אז על מה המהומה, הם ערבים מה ציפתם מאיתם שלא יפגשו עם אחיהם הערבים. בסה''כ הם משרתים את האומה הערבית מצד שני לא ברור לי איך יהודים יכולים להיות סנגורים של הפלשתנאים? להגיש בג''ץ נגד ירי הגנתי של צה''ל ולהיות היוזמים של תביעות בבתי משפט בנלאומיים על ''פשעי מלחמה'' של קציני צה''ל. ברוב התביעות הפרקליטים שעוזרים לפלשתנאים הם יהודים !!!! אז על מה אתם מתפלאים בכלל !!!

    הגב לתגובה זו

    • אכן כן

      איש אשכולות, 19/04/06 23:31

      אמת בדבריך.
      לדאבוני הרב המון ''יהודים טובים'' מעודדים הסלמה כנגד המדינה בחו''ל ועושים זאת בלב שלם.
      עצוב מאוד כישראלי לראות מדינה מתפוררת

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך ואנחנו כבר בתחיל החיסול שלנו (ל''ת)

      טובה, 19/04/06 23:35

      הגב לתגובה זו

    • כאשר ישראלים ניפגשים הם מקבלים אישור,הערבושים לא קיבלו. חרות (ל''ת)

      רונן, 20/04/06 00:55

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    להתנתק מערביי ישראל-נמאס כל כך מהצביעות שלהם

    ריאליסט, 19/04/06 23:06

    להתנתק מהשטחים ומערביי ישראל במשולש. להציב לצבועים ולכפויי הטובה אולטימטום: או שאתם נשבעים אמונים או שאנחנו מוותרים עליכם ותצטרפו אל אחיכם המוצלחים שמיהם נותקתם ב-48 ותחיו ברמה כלכלית של סומליה ובבטחון עצמי של סיירה ליאון.

    הגב לתגובה זו

    • עם נפנה יהודים מכל מקום שיש רוב ערבי ישראלי בארץ נשאר עם רבע מדינה (ל''ת)

      שי, 19/04/06 23:21

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    הכל מתחיל מאולמרט! ואשתו!העם הזה טיפש (ל''ת)

    רבקה, 19/04/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כיצד הם שונים מפרס וביילין שנפגשו עם אש''ף? (ל''ת)

    יהודה, 19/04/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ולחשוב שהצבעות בכנסת הולכות לעבור על קולות של חמאסניקים (ל''ת)

    D.H, 19/04/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    והתוצאה:........

    יוסי, 19/04/06 22:56

    בבחירות הבאות:
    ליברמן: 35 מנדטים
    ברוך מרזל: 24 מנדטים
    האיחוד הלאומי: 22 מנדטים

    הגב לתגובה זו

    • ונאמר אמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      _______________, 19/04/06 23:30

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי, הלוואי,הלוואי אאאאמממממןןן !!!!!!!!!!!!!!!!!!

      אמן !!!!!!!!!!!, 20/04/06 00:08

      אריה אלדד ראש הממשלה !
      ברוך מרזל שר הבטחון !
      ואביגדור ליברמן השר לביטחון פנים !

      הלוואי הלוואי הלוואי אמן !!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי, הלוואי,הלוואי, אאאאמממממןןן !!!!!!!!!!!!!!!!!!

      אמן !!!!!!!!!!!, 20/04/06 00:08

      אריה אלדד ראש הממשלה !
      ברוך מרזל שר הבטחון !
      ואביגדור ליברמן השר לביטחון פנים !

      הלוואי הלוואי הלוואי אמן !!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    על אולמרט לטפל באסנע המרגל

    מושיקו, 19/04/06 22:55

    אסנע המרגל יגמור את ישראל.אולמרט לראשות הממשלה נבחרתה ומאחריותך ומתוקף תפקידך כממונה העליון על שרותי הבטחון לטפל בזה הנגע .

    הגב לתגובה זו

    • הוא טיפל בו טיפול שמאלני-הכניס מרגל לתוך ועדת החוץ והביטחון

      ממשלת השמאל, 19/04/06 23:30

      רק תבונת שמאלנים מסוגלת להכניס מרגל לועדה שכל הנאמר בה הם סוד המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ר(ע''מ)-(ת)ע''ל = רעל (ל''ת)

    kobi, 19/04/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    להעיף את הערבים מהכנסת כמו שעשו

    אבי, 19/04/06 22:52

    לכהנא

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    במקום להילחם בטרור ובמחדל

    עוד ספין, 19/04/06 22:51

    מתעסקים עם שטויות. לבטל תושבות של חמסניק מטורלל.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ערבי ישראל

    אורי אברהם, 19/04/06 22:46

    אלו אויבינו המסוכנים ביותר.
    הם פצצה מתקתקת היושבת בביטננו.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    האויבים יודעים למי לפנות!

    אלי הרחובותי, 19/04/06 22:39

    הערבים למדו מזמן, שאם הם צריכים עזרה, איך לחסל את מדינת ישראל, יש להם שלושה בעלי ברית נאמנים והם:
    1) הערבים ''תושבי ישראל'' ,גייס חמישי בדוק!
    2) השמאלנים עוכרי ישראל. בדוק!!
    3) תמיד אפשר לסמוך על ''הבג''ץ הנאור'', שישמור על ''שוחרי הדמוקרטיה'' הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אין מחילה לממשלת ישראל, ימח שמם של כל חבריה

    אתם שומעים,, 19/04/06 22:39

    שהביאונו למצב החידלוני הזה. שלא יזכו להשלים אפילו חצי שנה לממשלתם, ממשלת הזדון הדמים והחורבן. עם ישראל לא ישכח ולא יסלח למחריבי ארץ ישראל ומקדמי תכנית השלבים הערבית לחיסול הישוב היהודי בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אמן אמן ואמן כן יהי רצון ה' (ל''ת)

      רוצחים מהעבר, 19/04/06 22:55

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי. קרא את תגובה 61 (ל''ת)

      אזרחית, 19/04/06 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    סנטור אמריקאי היה מדבר עם בן לאדן?

    מדינה מתאבדת, 19/04/06 22:34

    באיזה מדינה נשמע דבר כזה? דווקא בישראל שהיא יעד ראשי לטרור מכל הכיוונים מתירה הפקרות כזאת. אין כאן סיכון בטחוני? מי ערב לכך שהם לא עוזרים לטרוריסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    נשיא ארה''ב בוש היה מעיף מיד ערבי אמריקני שמשתף פעולה עם בן-לאדן (ל''ת)

    קונדוליסה, 19/04/06 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    איפה אביגדור ליברמן? רק ליהודים המדינה הזאת עשתה טרנספר???????????? (ל''ת)

    הרסתם יישובים, 19/04/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מעניין...

    12321, 19/04/06 22:31

    ועל פגישות עם אסד והחיזבאללה, יש מחילה?
    כי לי נראה שכן.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לזכר מפגשים לא חוקיים של העבודה עם אש''פ (ל''ת)

    פטנט רשום, 19/04/06 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ח'כ פינס שיחקת אותה אתה גדול הפתעת אותי ושכמותיי (ל''ת)

    פינס חזק ואמץ, 19/04/06 22:25

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמין לו

      D.H, 19/04/06 22:51

      עכשיו כל הפוליטיקאים אומרים ככה כי הם רואים שזה IN אבל רק מפלגות שלפני הבחירות הצהירו שזאת דעתם (ליכוד וכו') אומרות את זה באמת

      הגב לתגובה זו

      • הליכוד מדבר פקה פקה ומפנה!

        D.N.A, 19/04/06 23:06

        הליכוד כמעט תמיד...........חוץ מזמנו
        של שמיר דיבר פקה פקה!
        ברוך השם שהליכוד ירדו מהשלטון
        אחרי כול הפאקאפאקות האלה!
        הליכוד מדבר פקה פקה קו קו קו
        ומפנה!

        הגב לתגובה זו

      • הליכוד מדבר פקה פקה ומפנה!

        D.N.A, 19/04/06 23:06

        הליכוד כמעט תמיד...........חוץ מזמנו
        של שמיר דיבר פקה פקה!
        ברוך השם שהליכוד ירדו מהשלטון
        אחרי כול הפאקאפאקות האלה!
        הליכוד מדבר פקה פקה קו קו קו
        ומפנה!

        הגב לתגובה זו

      • הליכוד מדבר פקה פקה ומפנה!אתה עדין מאמין לליכוד?

        D.N.A, 19/04/06 23:07

        הליכוד כמעט תמיד...........חוץ מזמנו
        של שמיר דיבר פקה פקה!
        ברוך השם שהליכוד ירדו מהשלטון
        אחרי כול הפאקאפאקות האלה!
        הליכוד מדבר פקה פקה קו קו קו
        ומפנה!

        הגב לתגובה זו

      • הליכוד מדבר פקה פקה ומפנה!אתה עדין מאמין לליכוד?

        D.N.A, 19/04/06 23:07

        הליכוד כמעט תמיד...........חוץ מזמנו
        של שמיר דיבר פקה פקה!
        ברוך השם שהליכוד ירדו מהשלטון
        אחרי כול הפאקאפאקות האלה!
        הליכוד מדבר פקה פקה קו קו קו
        ומפנה!

        הגב לתגובה זו

      • הליכוד מדבר פקה פקה ומפנה!אתה עדין מאמין לליכוד?

        D.N.A, 19/04/06 23:07

        הליכוד כמעט תמיד...........חוץ מזמנו
        של שמיר דיבר פקה פקה!
        ברוך השם שהליכוד ירדו מהשלטון
        אחרי כול הפאקאפאקות האלה!
        הליכוד מדבר פקה פקה קו קו קו
        ומפנה!

        הגב לתגובה זו

        • לכן הצבעתי איחוד לאומי. אבל שרון בגד בליכוד והרס אותו (ל''ת)

          חכם, 20/04/06 00:00

          הגב לתגובה זו

        • הליכוד שפינה יהודים עכשיו בקדימה! (ל''ת)

          השחיתות בשלטון, 20/04/06 01:19

          הגב לתגובה זו

        • אתה משקר את עצמך ומטעה אחרים

          Surfers Logic, 20/04/06 02:47

          כל אלה שאתה מכנה ליכוד,
          כל מחלקי הג'ובים
          כל החשודים במעילה
          כל הנחקרים על קומבינות
          כל מקבלי השוחד
          כווווולם חברים במפלגה של אהוד אולמרט !!!
          הכנופיה הזו בעזרת ובחסות
          התקשורת הצליחה לבלבל אותך
          ועוד 25% מבעלי זכות הבחירה
          ולגרום לכם לטעות בעובדות ובאמת.

          עד להתנתקות וליסוד מאורת השרצים המכונה קדימה, רעשה הארץ
          על השחיתות הפושה במחוזותינו,
          על מי היה מדובר? מי האשמים
          בבושה עליה זעקה התקשורת?
          עשה רשימה שמית ותגלה כי כל
          יצרני הסיבה לבושה, ללא יוצא מהכלל
          פרשו או הופרשו מהליכוד, והתקשורת
          המתחסדת החליפה את עורה והפכה
          ליחצנית של המושחתים !!!

          מי ניפח לך את המוח על 40 מנדטים
          לקדימה?

          צא ובדוק, מבין 12 חברי הכנסת
          של הליכוד אין אף אחד החשוד
          בפלילים, אין אף אחד שקיבל או נתן שוחד, אין אף אחד שנאמנותו למדינה
          מוטלת בספק, אין אף אחד שהתחמק
          משרות צבאי.

          הקומבינטור מס' 1 וחתרן בלתי נלאה
          חברו למכור לך לוקש שהדבר הכי חשוב זה ממשלה שתכהן הרבה זמן.

          העובדה היא ש 75% מבעלי זכות
          הבחירה, רוב מוחלט ומוחץ של בעלי זכות הבחירה בישראל לא הביע אמון באהוד אולמרט ושות' ולא בחר בו !!!

          קיבוע וכפיית ממשלה על ציבור
          ש75% מתוכו לא בחרו בה, זו לא
          דמוקרטיה, לא קונצנזוס, לא שלטון
          רצוי ובודאי לא ביטוי לרצון הרוב המוחלט של המצביעים בבחירות.

          העובדה שאולמרט רצה ורוצה להיות
          ראש ממשלה, העובדה שאולמרט
          רוצה לקבע את עצמו לכסא אינה
          מבטאת את רצון הבוחרים אפילו בדמוקרטיה המקומבנת שלנו.

          עלינו להשלים עם תוצאות הבחירות
          ולנהוג על פי החוק בלבד.
          החוק אינו אוסר והעיקרון הדמוקרטי מחייב שהציבור ישפוט את הממשלה
          ואת ראשה על פי מעשיהם.
          חובת הציבור להזכיר לאהוד אולמרט
          ושות' שהם עובדים אצל הציבור ונתונים לשיפוטו ולא להיפך.

          אנחנו עדיין בעיצומו של תהליך
          שיש צורך לחקור וללמוד כדי לברר
          לעצמנו האם הפוליטיקאים והתקשורת
          אומנם מייצגים את הציבור ומגוון
          הדעות או שמדובר בניצול התרדמת
          של הציבור לבישול המרקחת הזו
          הקרויה ממשלת אולמרט וברוב חוצפה לספר לציבור המתעורר
          במקרי פיגוע, שזו בחירתו...

          הגב לתגובה זו

    • אין מחילה לאנשי רע''מ-תע''ל

      sophie, 20/04/06 01:03

      פינס חזק ואמץ, בדרך הנכונהצריך פשוט לכסח אותם ולסלק מהכנסת (כנסת ישראל !!!). אין גבול לעזות המצח של חברי בכנסת הללו, חובה להדיח אותם מהכנסת לאלתר סכנה!!!, 19/04/06 23:18
      להוציא את טאלב א-סאנע מוועדת החוץ והביטחון!
      להוציא את טאלב א-סאנע ( תע''ל ) וחבר ועדת החוץ והביטחון, מיד מהוועדה הזו, ההישארות שלו ושל כמותו, הם סכנה ביטחונית למדינת ישראל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני לא מבין למה לא משעים אותם

    זיו, 19/04/06 22:21

    צריך להשעות אותם באופן מידי מהכנסת ולאחר החלטת הכנסת פשוט להוקיע אותם הפוליטיקה
    למה אנחנו לוקחים את הדוגמאות מארצות הברית כמו אוכל מהיר מחשבים מכוניות אבל לא את הלקחים שהיו נלקחים מארוע כזה?

    הגב לתגובה זו

    • אם לא השעו עד כה את אופיר פינס, אין שום

      זה הכל!, 19/04/06 22:40

      סיבה להשעות את הערבים הנפגשים עם אחיהם, המסווגים על פי האינטרסים של השמאל, מסוג אופיר פינס. פינס כועס שאלה הקדימו אותו והוא פיספס את חלוציות הפגישה עם רוצחי ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט העביר כסף לחמאס, אתה רוצה שישעה ח''כים חברים של חמאס? (ל''ת)

      D.H, 19/04/06 22:52

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    כול הכבוד אופיר 'פז' פינס, אבל די לדיבורים אנחנו רוצים לראות מעשים!

    סוציאליסט ימני, 19/04/06 22:19

    תפעל בבקשה לשלילת אזרחותם של הערבים שתומכים בחמס. (_70% מהערבים הישרלים תומכים במרצחי החמס_)

    אתה חייב להבין שכול עוד ערבי יחשיב את עצמו לפלשתינאי (_100% מערביי ישראל_) ויתמוך בחמס (_70% מערביי ישראל תומכים בהם בגלוי {כנראה גם האחרים בסתר}_) אני השנא את הערבים כמו שאני שונא את הנאצים. אתה שונא את הנאצים ?! אתה שונא את אלו שתומכים ומזדהים עם הנאצים ?! ככה אני מרגיש כלפי הערבים !

    וכמו שאתה לא רוצה לראות בישראל נאצים, אני לא רוצה לראות בישראל ערבים.

    ילדי, זכור את משנתו של זאבי ופעל לממשה. אתה חייב, למען עמך !!

    רחבעם זאבי צדק !!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תודה ל-''עובדה'' נהנינו לחזות בדעיכת שרון (ל''ת)

    מי שפיספס שידור, 19/04/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    החרדים הם סוסים טרויאנים המחבלים ומחלישים את מדינת ישראל

    חרדים טרויאנים, 19/04/06 22:16

    החרדים=רע''מ-תע''ל והם משתפי פעולה עם האירנים.עם יהודים כאלה מדינת ישראל לא צריכה אויבים.....

    הגב לתגובה זו

    • קודם כול אתה מדבר על מיעוט חרדי. יש יותר חרדים לאומים מאשר אלו שאתה

      BADBOY-2, 19/04/06 22:33

      מדבר עליהם.

      ב. החרדים שאתה מדבר עליהם עושים זאת מתוך כוונה לחזק את ישראל, הם רוצים מדינה יהודית גדולה, אבל לא מוצא חן בעיניהם הדרך שבה קמה המדינה הזאת.

      ג. השמאלנים עוזרים לערבים מתוך שנא טהורה ליהדות ולמדינה יהודית. הם לא רוצים שום סוג של מדינה יהודית, בשום גבולות ובשום זמן.

      ד. ערבי מוג לב, במקום להגיד תודה על שהיהודים העניקו לך את תנאי המחייה הטובים במזרח התיכון, אתה עוד מגדף אותם ?! אל דאגה, אתה תגורש בקרוב !!

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      דב, 19/04/06 22:41

      מי שמשתף פעולה עם האיראנים זה קבוצה קטנה שנקראת נטורי קרטא שאין אותם בארץ

      הגב לתגובה זו

    • מה זה הקישקושים האלה?

      D.H, 19/04/06 22:54

      ש''ס ויהדות התורה התנגדו להתנתקות והם ימניים פחות או יותר

      הגב לתגובה זו

    • נציגי מפלגות ערביות=שליחי המוסד והשב''כ!

      יודע-ממשיח, 19/04/06 23:09

      ונציגי הממשלה!

      הגב לתגובה זו

    • נציגי מפלגות ערביות=שליחי המוסד והשב''כ!

      יודע-ממשיח, 19/04/06 23:09

      ונציגי הממשלה!

      הגב לתגובה זו

    • נציגי מפלגות ערביות=שליחי המוסד והשב''כ!

      יודע-ממשיח, 19/04/06 23:09

      ונציגי הממשלה!

      הגב לתגובה זו

    • נציגי מפלגות ערביות=שליחי המוסד והשב''כ!

      יודע-ממשיח, 19/04/06 23:10

      ונציגי הממשלה!

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל הכבוד לפינס- לשלול לבוגדים אזרחות

    אלעד, 19/04/06 22:13

    לשלול לכל הח''כים הערבים שהלכו לבקר פעילי טרור, כאלו שעזרו לפגוע ביהודים ולא מגנים את הפעולות גם את האזרחות.

    פשוט ישנם טרוריסטים גם בפרלמנט שלנו כאן בישראל זה מצב בלתי נסבל! אלומרט תתעורר ותפגין עוצמה כנגד הבוגדים מבית

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לא לחקור,לעקור!

    דמר94, 19/04/06 22:13

    לא לחקור,לעקור!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם הם לא יודחו מהכנסת מיד אז אנחנו כבר לא מדינת חוק אלא מדינת מחבלי (ל''ת)

    אור, 19/04/06 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חובה

    Benny, 19/04/06 22:08

    אני חוזר ואומר כדי להציל את המדינה מאבדון חובה חובה חובה לשנות את שיטת הבחירות בישראל ישראלים תכניסו לעצמכם טוב לראש חובה חובה חובה לשנות את שיטת הבחירות בישראל אני מקווה שבסופו תפתחו את העיניים ותבינו...חובה חובה חובה לשנות את שיטת הבחירות בישראל...ואז נראה איפה באמת השמאל יהיה...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הח''כים הערביים נאמנים לעמם. השאלה היא מה מצב הח''כים היהודים ? (ל''ת)

    יוסי בכינור, 19/04/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חסול: של נעליך.... ח''כ מקדימה הם סוסים טרויניים

    אבי, 19/04/06 22:07

    נכנסו לכנסת דרך הליכוד כאנשי ימין ויצאו מהסוס הטרויאני כאנשי שמאל רופסים.
    לך ולמד מה מובן המושג סוס טרויאני לפני שאתה משתמש בו!!!
    אתה מר חסון יותר סוס טרויאני מכל ח''כ ערבי!!!

    הגב לתגובה זו

    • הכוונה לח''כ חסון כמובן!!! (ל''ת)

      אבי, 19/04/06 22:26

      הגב לתגובה זו

    • זה כנון מאד.

      תשל, 19/04/06 22:44

      לא רק זאת .התקשורת לא סיפרה מעולם, בזמן שלטון שרון, ש מ'מ אולמרט בעל משפחה שמאל קיצוני.
      מעניין למה אף אחד לא גילה את זה לציבור לפני שאולמרט נהיה מ'מ בפועל ?

      הגב לתגובה זו

    • קדימה - מפלגת הסוסים הטרויניים (ל''ת)

      ודיו לסוסים אמר, 19/04/06 23:09

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    להדיח אותם מהכנסת..הם בוגדים במדינה ודינם מאסר או גרוש לרשות (ל''ת)

    אריה, 19/04/06 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נמאס מהחכי''ם הערבים,עושים מאיתנו צחוק בעידוד השמאל.

    שונאת צבועים, 19/04/06 22:05

    עד מתי זה ימשך כך? בשם הדמוקרטיה השיקרית והפוליטקלי קורקט ויפייפות הנפש השמאלנית והאקדמית ,יעשו מאיתנו הערבים לצחוק? אם הכנסת ובתי המשפט לא יעשו לזה סוף,העם יעשה לזה סוף.
    אם הפוליטיקאים פוחדים מהתקשורת השמאלנית,העם יעשה לזה סוף.
    די לדמוקרטיה חסרת הגבולות והאנרכיה השלטונית.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תארו לכם מוסלמים חברי הסנאט פגשים עם אנשי בין לאדן.

    אלי, 19/04/06 22:04

    ואומרים זו זכותינו בשם הערביות.
    כולנו ערבים וכד.
    אנו אשמים שכבשנו אותם ונתנו להם תעודות זהות.
    להחזיר את כל השטחים לגבולות 67. כולל את כל הערבים תושבי ישראל.
    לא נהפוך למדינה חלשה כי אם חזקה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    איך א-סנע בועדת חוץ ובטחון?

    מעוצבן, 19/04/06 22:03

    לפי מה מקבלים בכנסת תפקידים? מי יודע ויכול להסביר לי?

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שנקרא: ועדת חוץ מביטחון (ל''ת)

      קליין, 19/04/06 22:14

      הגב לתגובה זו

      • נכון ועצוב

        D.H, 19/04/06 22:56

        עד עכשיו יובל שטייניץ החזיק אותה אבל מה יהיה עכשיו?

        הגב לתגובה זו

    • הוא נבחר לועדה בתמיכת העבודה

      דני, 19/04/06 22:52

      (כן, העבודה, המפלגה של פינס) ושל מר''צ כחלק מקומבינה שמאלנית: תמיכה הדדית בכל מיני חוקים. אל תתרשם מהיציאה הפופוליסטית האחרונה של פינס, הוא צבוע והוא מצליח לעבוד על הציבור.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    כול הכבוד לאופיר פינס !!!! אופיר תפעל בבקשה לגירוש הערבים

    אדי, 19/04/06 21:59

    זה לא שאני שונא אותם, פשוט 70% מהם תומכים בחמס ! זה לא נורמאלי ! זה כמו שיתמכו בנאצים ! צריך לגרש אותם ! תודה לך על ההבנה !

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הלכו למטרת שלום ומותקפים ע''י ברברים מחרחרי מלחמה (ל''ת)

    ליאון, 19/04/06 21:49

    הגב לתגובה זו

    • אני מקוה שאתה ציני... כי אם לא אתה טיפש (ל''ת)

      D.H, 19/04/06 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    טאלב א-סאנע : מצהיר אמונים לחמאס ולחוקיו

    Surfers Logic, 19/04/06 21:41

    100 חברי כנסת שאין להם ארץ אחרת להישבע לה אמונים, צריכים לקום מחר בבוקר ולהתחיל מבראשית
    את ביעור החמץ והמעשים הבלתי
    כשרים של אויב המדינה טאלב א-סאנע ושותפיו לדרך, לרעיון, למזימה
    לסייע לאויב.

    בשעה שצבא הגנה לישראל ממליץ
    לדרג המדיני להכריז על הרשות
    הפלסתינית כמדינת אויב, בעת שחלק מקורבנות הרצח טרם זוהו,
    בזמן שבבתי החולים פצועי הפיגוע
    עדיין נאבקים על חייהם, ביום שמנהיגי
    העולם השפויים מגנים פה אחד את
    הפשע הנטעב ואת החמאס המעדיף
    מתן חסות לרוצחים וקבלת חסות
    מאיראן ורוסיה, חייבים 100 חברי
    הכנסת שאין להם מדינה אחרת
    שתבחר בהם לזכור: טאלב א-סאנע
    ושותפיו הם בוגדים!!!
    חובת 100 חברי הכנסת לבוחריהם,
    לפעול מחר בבוקר להסרת החסינות
    של חברי הכנסת טאלב א-סאנע ושות'
    ולנקוט בכל ההליכים למצות עימם את הדין.

    מערכת הבחירות הסתיימה,
    ח''כ ושר הפנים לשעבר, אופיר פז-פינס, ייטיב אם יחרוג משגרתו
    לשחרר סיסמאות פופוליסטיות
    ויוכיח לעצמו ולבוחריו שהוא לא רק נמצא בעבודה אלא בא לעבוד,
    ימלא תוכן להצהרתו מהיום ויפעל
    ללא דיחוי לעקירת הבוגדים
    מבית המחוקקים של מדינת ישראל.

    המשך המצב הקיים, של מתן חסינות
    לידידי החמאס, בשאר אסאד ואחמדניג'אי, הנו לעג לדמוקרטיה הישראלית ולבוחרים שנתנו אמון
    ב100 חברי כנסת שנאמנותם למדינה
    מחייבת אותם למנוע הענקת חסינות ודרכון לסייעני הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עוקבים

    ועדת המעקב, 19/04/06 21:41

    איפה נעלם ח''כ טיבי מהפגישה גם הוא חלק מאותה סיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פינס מוכיח, אין בישראל יהודי אחד שרוצה שלום (ל''ת)

    פרסיאדו משה, 19/04/06 21:39

    הגב לתגובה זו

    • מה? אתה אידיוט? (ל''ת)

      ד', 19/04/06 21:46

      הגב לתגובה זו

      • לא הוא לא אידיוט!

        יודע-ממשיח, 19/04/06 23:12

        אבל רק הקצוניים יודעים לעשות שלום
        בינהם!
        תקחי לדוגמא את..........
        בגין
        ביבי
        ושרון
        אז את חושב שהוא עדין אידיוט?

        הגב לתגובה זו

      • לא הוא לא אידיוט!

        יודע-ממשיח, 19/04/06 23:13

        אבל רק הקצוניים יודעים לעשות שלום
        בינהם!
        תקחי לדוגמא את..........
        בגין
        ביבי
        ושרון
        אז את חושב שהוא עדין אידיוט?

        הגב לתגובה זו

      • לא הוא לא אידיוט!

        יודע-ממשיח, 19/04/06 23:13

        אבל רק הקצוניים יודעים לעשות שלום
        בינהם!
        תקחי לדוגמא את..........
        בגין
        ביבי
        ושרון
        אז את חושב שהוא עדין אידיוט?

        הגב לתגובה זו

    • פינס אולי לא אבל ברוך מרזל ונועם פדרמן כן רוצים שלום (ל''ת)

      אבוקדו חיים, 19/04/06 21:51

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    עזמי בשראה הרי נפגש עם נשיא סוריה ואחמד טיבי הרי היה יועץ של ערפאת. (ל''ת)

    אז מה אנחנו, 19/04/06 21:38

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט, אולי רצית שיהיו יועצים של מופז ושרון?

      לימונצ'יק, 19/04/06 21:54

      הם פלסטינים ונילחמים בכבוש ומחפשים דרך לעשית שלום.

      הגב לתגובה זו

      • לימונצ'יק, שרון ומופז לא צריכים אותם, ויסגלס יועץ הרס בכיר,

        עיתונאי שפוי, 19/04/06 22:28

        הרי הוא הציע להחריב את גוש קטיף ולהרוס 26 יישובים. אז בשביל מה הם צריכים ייעוץ של גויים בלהרוס יישובים ישראליים? אולי אל תתנדב להיות פשיסט?

        וחוץ מזה, מאין לך שהם מחפשים לעשות שלום ולא מלחמה? אתה היית בשיחות שלהם בסוריה? אתה יודע איזה מידע הם מסרו להם? הקלטת? לא, אתה רק כותב פרי דמיונך ושאיפותיך. חלומות באספמיה, חבוב.

        עכשיו קבל עדכון: מי שכבש את ארץ ישראל מידי עם ישראל זה הערבים ולא אנחנו. היהודים שבו למולדתם אחרי השואה (ורבים שבו הרבה לפניה ויש שלא עזבו אותה מעולם). אז למי קראת כובש ולמי משחרר?

        להזכירך: עזה, אשקלון, אשדוד, קרית עקרון, חברון, ירושלים, צפת, הגליל, בית-אל, באר-שבע ועוד אלפי יישובים בארץ ישראל נזכרים כבר בתנ''ך. אז על איזה כיבוש אתה מדבר???

        אגב, שים לב מה כתבת, לימונצ'יק חמוץ: ''הם פלשתינאים ונלחמים בכיבוש ומחפשים דרך לעשות שלום''. איך בדיוק? פיגועים זו דרך לעשות שלום או מלחמה? ייעוץ לאויבינו זה מלחמה או שלום? ירי צלף פלשתינאי בראשה של התינוקת שלהבת פס (זוכר?) זה אומר שהם מחפשים לעשות שלום? ופיגוע בת''א? וירי מן המארב ורציחת משפחת המתנחלים טלי חטואל (בחודש תשיעי!) וארבע בנותיה הילדות הקטנות, זה נראה לך הגיוני? תפסיק כבר להגן על הרוצחים ותתחיל לדבר בהיגיון.

        הגב לתגובה זו

      • הם פלסטינים והם לא נלחמים ב''כיבוש'' אלא בקיום ישראל,לא מחפשים שלום (ל''ת)

        אלא מזדהים עם, 20/04/06 09:57

        הגב לתגובה זו

      • אם פה מרזל היה נבחר , היית מסנגר על תומכיו ?????

        אותו כנ''ל, 20/04/06 10:00

        לפני שמתבלבלים וכותבים שטויות

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    חסל דיבורים

    הברבור, 19/04/06 21:34

    פטפטת לא תורמת כלום,הם למדו אותנו.
    באופן חד ונחרץ יש לזרוק אותם מהכנסת בלי להתייפייף ולהתריע שכל מי שימשיך בדרכם ימצא את עצמו בעזה שיהיה באמת שותף לסבלם ולדרכם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שלילת אזרחות וגירוש מהארץ (ל''ת)

    י, 19/04/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כשצטרכו את קולותיהם לעוד נסיגה זה יהיה בסדר

    לא תמים, 19/04/06 21:32

    הרי את אוסלו העברתם עם הקולות שלהם וראינו כמה טוב נהיה מאז...
    מפלגת העבודה וקדימה - הצבועים של המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בוגדים

    ישראלי שפוי, 19/04/06 21:29

    לגרש אותם לעזה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תומכי חמאס שבאים להתנכל לחיילים במחסומים. (ל''ת)

    ב'בצלם', 19/04/06 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    פינס וחבורת האפסים בכנסת רק לדבר יודעים נראה אותכם עושים משהו (ל''ת)

    אלון, 19/04/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הם לפחות לא מסתירים את הבגידה שלהם

    אאא, 19/04/06 21:25

    כמו השמאל הישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    להעמיד את כאלב-אל-סנע לדין ! (ל''ת)

    דני, 19/04/06 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אופיר פינס - פופוליסט חסר תקנה (ל''ת)

    יצחק, 19/04/06 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ועוד אולמארט הוסיף להם מנדט אלה יוסטור (ל''ת)

    הטימטום שלנו, 19/04/06 21:21

    הגב לתגובה זו

    • זה לא אולמרט נותן מנדטים, אלה יוסטור!

      הטימטום שלך, 19/04/06 21:45

      למה אם הוא היה מחלק מנדטים, היה לוקח הכל לעצמו!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    העבודה המציאה את השיחות עם טרוריסטים (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 19/04/06 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    טאלב בבוקר בועדת הביטחון, בערב עם חמס!! (ל''ת)

    אכפת לי, 19/04/06 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חכו חכו

    מיואש, 19/04/06 21:17

    שלב הבא כל המפלגות הערביות יפגשו איתם, אחרי זה מרץ, אחרי זה קדימה ואחרי זה עבודה, ובוא נתערב שהם יביאו עוד אוסלו, ועוד פיגועים, ועוד הרוגים, אין מה לעשות השכל לא עובד אצל נבחרי הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • חכו חכו למי ומתי

      יורקטאון, 19/04/06 21:31

      כל שנאמר - חלום בלהות שלא יתגשם ואני מזמין גם את הכותב לחשוב מדוע

      הגב לתגובה זו

      • תיקון: זה לא יתגשם, זה התגשם (ל''ת)

        D.H, 19/04/06 22:59

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    רחבעם זאבי צדק !!!!!! הערבים יודעים את מי להרוג, את טובים מבין מנהי

    זאבי צדק !!!, 19/04/06 21:16

    מנהיגינו.

    הינו צריכים להשלים את גירוש ערביי יהודה והשומרון ועזה, ולעודד את הגירתם של ערביי ישראל, כפי שזאבי ז''ל הי''ד אמר, אז היום המצב היה יכול להיות בהרבה יותר טוב !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אופיר פינס יפה מאד גאים בך (ל''ת)

    שי, 19/04/06 21:11

    הגב לתגובה זו

    • פינס מסית נגד חברי כנסת שוחרי שלום (ל''ת)

      ויקטור, 19/04/06 21:55

      הגב לתגובה זו

      • הם יועמדו לדין

        יש!, 19/04/06 22:47

        היי ''ויקטור'' חברי הכנסת שלך יועמדו לדין.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    לאופיר פינס ! תגיש הצעת חוק לסילוק הסיעות הערביות מהכנסת

    ש.לוין, 19/04/06 21:11

    כנסת ישראל חייבת להיות נקייה מחברי כנסת החותרים תחת אושיות ובטחון המדינה. לפיכך חייבים לחוקק חוק שכל מי שאינו נאמן באופן מוחלט למדינת ישראל ולחוקיה ולבטחונה אינו יכול להיות חבר בכנסת ישראל. אנחנו מדינה של מטומטמים שמתירים את דמם של ילדינו והופכים את הכנסת לחוחה והיטלולה ומשלמים מכספי משלם המיסים לטרוריסטים האלה מהסיעות הערביות שכר ומיני הטבות. זה לא יקרה באמריקה או באירופה וזה צריך מייד להפסק כאן. אז אולי אתה אופיר פינס תיזום סוף סוף חוק נגד השקצים האלה. עוכרי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פינוקיו של סבא ג'אפטו לא יכול

    אנטוני הופקינס, 19/04/06 21:10

    אז הם עושים צחוק מהמדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ערבי הנפגש עם הרוצחים זה פחות נורא בעיני מיהודי המביא אותם מטוניס (ל''ת)

    אפרים, 19/04/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כול הכבוד אדון פינס ואדון חסון !!!

    לארי קינג, 19/04/06 21:09

    טוב לדעת שגם במפלגות שלכם יש אנשים שפויים ! תודה לכם !

    הגב לתגובה זו

    • הם גזענים לאומנים שואפי שפיכות דמים לנצח נצחים (ל''ת)

      כרמלה ביטון, 19/04/06 21:57

      הגב לתגובה זו

      • פאטמה או כרמלה? זאת האופנה החדשה אצלכם בכפר, להתחזות ליהודים? (ל''ת)

        ., 19/04/06 23:33

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    הם עושים מה ששמעון פרס עשה כשאסור היה לפגוש את אש''ף. (ל''ת)

    ציון דרך, 19/04/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ערבי הנפגש עם הרוצחים זה הרבה פחות נורא מיהודי המביא אותם מטוניס (ל''ת)

    אפרים, 19/04/06 21:07

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      שמעון פרס, 19/04/06 21:39

      הגב לתגובה זו

    • נכון!אבל הרבה יותר גרוע לתת להם שטח ומדינה כמו שעשה הימין!

      שמאלני-ציוני, 19/04/06 23:29

      בגין=הרס ימית(סיני)
      ביבי=כמעט את רמת-הגולן,את חצי-ירושלים,ומסר שטחים בחברון.
      שרון=הרס גוש קטיף
      גם אתה קראתה את הכתבה של מר אלדד!
      אז מה שכחתה?שיותר גרוע לתת להם שטח ומדינה!
      ובעצם זה העיקר!

      הגב לתגובה זו

    • נכון!אבל הרבה יותר גרוע לתת להם שטח ומדינה כמו שעשה הימין!

      שמאלני-ציוני, 19/04/06 23:29

      בגין=הרס ימית(סיני)
      ביבי=כמעט את רמת-הגולן,את חצי-ירושלים,ומסר שטחים בחברון.
      שרון=הרס גוש קטיף
      גם אתה קראתה את הכתבה של מר אלדד!
      אז מה שכחתה?שיותר גרוע לתת להם שטח ומדינה!
      ובעצם זה העיקר!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    פינוי הערבים לשטחים!

    דני, 19/04/06 21:06

    אם זה הומניטרי לפנות יהודים לשטח ישראל - כך זה הומניטרי לפנות ערבים לשטחי פלסטין וכדי להקל על כל הדואגים לערבים - מצידי אפשר למסור את כל אום אל פאחם לפלסטין - מי צריך אויב בתוכנו??? הערבים בוכים שאין צדק והם מופלים לרעה בארץ? התשובה היא שזה נכון - כי הם מתנהגים כאויב וגם בחובות כלפי המדינה אין ממש שיווין ולכן אין להם על מה להתלונן.

    הגב לתגובה זו

    • ערביי א''י הצטרפו כצד בסכסוך ולכן הפתרון חייב להיות הפרדות מהערבים כ (ל''ת)

      אבי, 19/04/06 22:03

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הערבים הישראלים אוכלים מצות ומציבים שלטים בעברית

    raf, 19/04/06 21:06

    טיבי וסרסור, תתחילו לייצג את מי שבחר בכם, אחרת בבחירות הבאות עוד ערבים יצביעו ל''מפלגות ציוניות'' , גם אם סרסור ישתולל בטלויזיה פי מאה.
    הפגישות שלכם עם כל העולם פתטיות אפילו יותר מסבבי הפגישות של בונו. הוא לפחות מייצג מיליארדי מעריצים. את מי אתם מייצגים? ואם תגיעו להסכמה עם החמאס - בשם מי בדיוק אתם מסכימים למה?
    הדרך היחידה שבה תוכלו לעזור לשלום היא להציג דרך של איסלאם אוהב אדם ושלום, לפי המודל הטורקי, גם בארץ, כמו שהמצביעים שלכם מיישמים כבר חמישים שנה. וכן, זה גם יביא לכם את מה שבשבילו אתם עושים את כל הבלאגאן הזה - מנדטים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הצבעתם קדימה,ועבודה,תאכלו חרא כמו רע''מ ותע''ל (ל''ת)

    בצלאל, 19/04/06 21:05

    הגב לתגובה זו

    • ומי אתה הצבעתה?ליותר טובים?

      בצל, 19/04/06 23:32

      הרי כולם מדברים פקה פקה!

      הגב לתגובה זו

    • ולמי אתה הצבעתה?ליותר טובים?

      בצל, 19/04/06 23:32

      הרי כולם מדברים פקה פקה!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    למרר להם את החיים

    י, 19/04/06 21:03

    לא ייתכן שהם יצחקו לנו כול פעם בפנים כשהם נפגשים כול הזמן עם מחבלים בארץ ובעולם! אנחנו טמבלים, במדינה מתוקנת הם היו עומדים לדין ונרדפים ע''י הציבור!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ערבים זה ערבים

    דודו קים, 19/04/06 21:00

    ומוחמד זה מוחמד -נושך כריות אינטנסיבי בגלל זה המאמינים שלו מתוסכלים ונאלצים להיות חלאות האנושות , התת תרבות התת אנושיות התת הכי שיכול להיות , צריך לרסס אותם עם פליט כמו ג'וקים כיוון שהם לא יותר מיכך ליברמן יעשה לכם סדר עוד מעט

    הגב לתגובה זו

    • הסיגנון שלך לקוח מארכיוני הפשיסטים בגרמניה (ל''ת)

      זינגר, 19/04/06 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אנשי קדימה(לשעבר ליכודניקים) קבלו את ההאחריות על חוסר האחריות שלכם (ל''ת)

    המפוקח, 19/04/06 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    האשמים הם מי שאיפשרו למפלגת החמאס הישראלית להשתתף בבחירות, אנשים

    המטיף, 19/04/06 20:59

    כגון אופיר פינס. כל תומך חמאס יש לשלול את אזרחותו מייד ולגרשו מהמדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פשוט יש וצריך לחסל אותם אחד לאחד את הגיס החמישי הזה. (ל''ת)

    העוקץ, 19/04/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה?? אני הצבעתי עבודה! גישה קיצונית. למה לא לתת צאנס לדיבורים איתם?

    מאיר, 19/04/06 20:57

    באופוזיציה הם יחזרו לפיגועים, כשהם בקואליציה אנחנו מוגנים! וגם, אנחנו מותר לנו להרוג להם עשרות גם אם הם שקטים (חיסולי ם של אנשים שעשו פיגועים לפני שנים) ולהם אסור להגיב?

    הגב לתגובה זו

    • ממש מקווה שאתה צוחק (ל''ת)

      הובס, 19/04/06 21:08

      הגב לתגובה זו

    • סוף כל סוף אחד כמוך עם שכל (ל''ת)

      דודיק, 19/04/06 22:00

      הגב לתגובה זו

    • הם יועמדו לדין

      יש !, 19/04/06 22:51

      היי ''מאיר'' אתה הע. המתחפש ואתה לא הצבעת עבודה.

      הגב לתגובה זו

    • למאיר האידיוט-אתה בכלל מבין מה שאתה רוצה? אידיוט! (ל''ת)

      שונאי דבילים, 20/04/06 04:18

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה חדש? מדובר כאן בפלסטינאים עם תעודות זהות כחולות!

    ירון.מ, 19/04/06 20:56

    מעבר לזאת הכול בסה''כ מכבסת מילים לא יותר!

    אין לי ספק שבפעם הבאה רובנו הישראלים נאלץ להצביע לליברמן .

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הם צודקים זכותם להילחם עבור החופש (ל''ת)

    יודע, 19/04/06 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הבדיחה העצובה היא ש..

    D.H, 19/04/06 20:55

    ח''כ של רע''ם-תע''ל יושב בועדת החוץ והביטחון...
    עכשיו השב''כ והגורמים הביטחוניים יפסיקו להעביר מידע לועדה כדי שהח''כ הזה לא יעביר את המידע לחמאס

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    א-סאנע, בועדת חוץ ובטחון!

    תבת, 19/04/06 20:54

    את הבוגד הזה, מינו לחבר ועדת החוץ והבטחון של ...ישראל! אם נמשיך כך, כולנו נמצא את עצמנו בים!!! יש לעשות לבוגדים האלו טרנספר, ויפה שעה אחת קודם!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אפ, 19/04/06 21:50

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד לאופיר פינס - איש ישר אחד בסדום (ל''ת)

    ישראלי, 19/04/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה ''אין מחילה''? אני מצפה בקרוב למו''מ ישיר עם הפלסטינאים

    מצביעת עבודה, 19/04/06 20:52

    ובשביל זה הצבעתי עבורך, ח''כ פינס, כדי שתפסיק להתחסד ולדבר בססמאות, ותתחילו בע''ה בקרוב במו''מ רציני.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא מתחסד...

      הובס, 19/04/06 21:10

      (הצבעת בשבילו כדי שיבליג בזמן שחברי כנסת אחרים עוזרים לפרק את מדינת ישראל?)

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    החמאס הצליח להכניס את נציגיו לכנסת!!!

    אמנון, 19/04/06 20:52

    תע''ל ורע''ם זה חמאס,,אנחנו עם כלכך מטומטם שנותנים לגיטימיות,,,צריך לעצור אותם באשמת בגידה ולהעמיד אותם למשפט,,אני רוצה לראות שיהודי יכהן בפרלמנט של ארץ ערבית ובכל פעם שיהיה שם פיגוע הוא ילך לבקר את הרוצחים,,בכל מדינה נורמלית לא היו נותנים לזה לעבור בשתיקה,ואפילו היו מוציאים אותם להורג

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    טוב שהתעוררתם, העבודה.... (ל''ת)

    מוישה נמאס-לי, 19/04/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    להוריד להם את החסינות ולהעיף אותם מהכנסת. (ל''ת)

    אילון, 19/04/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה היו עושים בארה''ב לאמריקאי שנפגש עם בן לאדן ???

    חמאס ארגון טרור, 19/04/06 20:49

    הם חברי כנסת מישראל נפגשו עם חברי החמאס שהוא ארגון טרור שמוחרם לא רק ע''י ישראל אלה על ידי כל העולם ( כמובן לא כולל אירן וכ''ו ) , אסור לגמגם בנושא חיביים לבטל את חסינותם ולהעמיד אותם למשפט .

    ואני הצבעתי למפלגה מהשמאל , אבל מי שנפגש עם חברי ארגון טרור מעודד טרור אם הוא רוצה או לא .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גיס חמישי בשרות רוצחי החמאס

    ח.ל, 19/04/06 20:47

    למרות הדמוקרטיה יש לטפל בחברי
    הכנסתהפוגעים בבטחוןהמדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אופיר פינס נשמה- אנחנו אוהבים אותך! (ל''ת)

    מפלגת העבודה, 19/04/06 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה ההבדל בין החמאס לאש''ף?

    דוד, 19/04/06 20:44

    אין הבדל. ערבי הוא ערבי הוא ערבי.
    כמו שבתחילה אסור היה להיפגש עם אנשי אש''ף ובסוף כולם, כולל נתניהו, נפגשו עמם והפכו אותם ללגיטימיים - כך גם עם אנשי החמאס. חכו קצת ותראו. יהודים מטומטמים!
    רק ברוך מרזל!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פשוט משתינים על החוק בקשת רחבה.

    מילא בחומוס,, 19/04/06 20:44

    אין ח''כ ערבי אחד שהחלום הרטוב שלו זה לא שכולנו נמות וזו עובדה.

    אז אל תיראו מופתעים כל פעם
    שהם נפגשים עם החיזבאללה או החמאס.

    מישהו באמת חושב שיעשו להם משהו?

    הגב לתגובה זו

    • החוק משתין עלינו. זאת עובדה.

      לא משתינים, 19/04/06 22:47

      במידינה מתוקנת הם כולם כבר מזמן היו בכלא, רק כאן נותנים לתומכי טרור להסתובב חופשי במשכן הכנסת. תמיד היינו טובים בהרס עצמי בשם ה''מוסר''. מוסר בתחת שלי, כולם לכלא.

      ואני עוד שמאלני...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ביבי אשם

    sigal, 19/04/06 20:43

    לא יודעת למה, אבל בטוח זה קשור

    הגב לתגובה זו

    • חח (ל''ת)

      צחקתי !, 19/04/06 22:53

      הגב לתגובה זו

    • אוי

      אלעזר, 20/04/06 00:15

      כמה שאת טיפשה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בוקר טוב פינס

    אייל, 19/04/06 20:42

    ולא משנה שבעבר יכולתם לחבור אליהם כדי לטנף את הימין.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בסך הכל הם ביקשו טיפים לחינת זקן (ל''ת)

    ט.ס., 19/04/06 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מוגש בחסות ממשלת ישראל . (ל''ת)

    עידן, 19/04/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    @@@ אי-אפשר להאשים את חברי הכנסת הערבים בכלום ! ! !

    פז, 19/04/06 20:37

    מערכת המשפט ונבחרי העם נתנו להם מרחב פעולה ללא הגבלה. והם מנצלים זאת למען מטרתם לחיסול מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מפגשי ראשי סיעות ערביות עם החמס

    אבי, 19/04/06 20:36

    רבון עולם הרי אנחנו במו ידנו משחיתים את המדינה בה אנחנו חיים. ראשי הסיעות הערביות הבינו כי אנחנו לא אחידים בדעותינו ולכן הם יכולים לזלזל בנו ואיש לא יפצה פה.
    שני אנשים חייבים בביצוע בדיקה והגשת כיתבי אישום: האחד היעוץ המישפטי לממשלה, והשני מבקר המדינה, מענין היה לראות אילו היו חברי הפרלמנט האירני או הסורי מה היה קורה איתם אז? ועל יקפצו כל יפי הנפש היהודים כי מה? אנחנו כמוהם אנחנו הרי נבונים יותר וליברלים. אכן אנחנו כאילו כאלה ולכן הם חברי הכנסת האלה בוגדים במדינה המקנה להם זכויות, ומנצלים את טיפשותינו מעבר למה שניתן לדמיין. רבותי הנבחרים ואנשי משפט פיתחו עניים ותפעלו אחרת אנחנו בסכנה רבה מתוכנו!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ישראל 2006: מפקירים את פולארד ונפגשים עם החמאס (ל''ת)

    רפי, 19/04/06 20:35

    הגב לתגובה זו

    • אמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מושה צקב, 20/04/06 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה בישלתם זה מה שאתם אוכלים! (ל''ת)

    שוקי, 19/04/06 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני מצפה מאותם חברי כנסת ציונים וישראלים שיתחילו לטפל בבעיה .

    צ, 19/04/06 20:33

    ולחסל את התןפעה שבה חברי כנסת מכנסת ישראל מעדיפים ליצג את הטרור.
    מאז הפיגוע לא שמענו שום גינוי לפיגוע מצד אותם חברי כנסת.

    הגב לתגובה זו

    • ואם הם יגנו בעברית ויעודדו בערבית כמו שערפאת עשה? (ל''ת)

      אפרים, 19/04/06 21:03

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הייתי מצפה מאותם ''חברי כנסת'' לבקר את פצועי הפיגוע !

    צ, 19/04/06 20:31

    במקום זאת הם מעדיפים לבקר ולתמוך במבצעי ותןמכי הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה סימן לבאות?או שזה סימן לרעות?! (ל''ת)

    שמאלני-הגיוני, 19/04/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה שלציפי לבני מותר אסור לערבים?

    יוסיפון, 19/04/06 20:28

    הפגישה של חברי הכנסת הערביים עם שוללי קיומה של מדינת ישראל, החמס,אינה שונה ממדבריה ''החכמים'' של שרת החוץ ציפי ליבני.
    ליבני כינתה את המחבלים בשם לוחמי חופש! אותם חילי החופש רצחו לאחרונה 9 אזרחים שלווים.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר...

      מה?, 19/04/06 21:11

      ציפי ליבני? תומכת בטרור ורצח יהודים?? חבל שלא אמרת לפני הבחירות, אולי לא הייתי מצביע בשבילה...

      הגב לתגובה זו

      • ציפי ליבני (''קדימה'') דיברה בעד מחבלים רק אחרי הבחירות. תתעדכן (ל''ת)

        ז'ורנאליסטה, 19/04/06 21:41

        הגב לתגובה זו

        • רצינית?! מה אמרה?

          די!, 19/04/06 22:42

          בעד מחבלים?! איזה תמים אני, מאמין לכולם! בסוף מכניס מחבלת לממשלה...!

          הגב לתגובה זו

          • תשובה: היא אמרה שהיא מבינה מחבלים שרוצחים חיילים, אבל לא שרוצחים אז

            ז'ורנאליסטה, 19/04/06 23:33

            אזרחים.

            הגב לתגובה זו

            • אבל הערבים יכולים להגיד שכל אזרח ישראלי עושה מילואים או יהיה חייל

              שי, 20/04/06 00:10

              אמירה אומללה של ציקי לבני

              הגב לתגובה זו

    • יוסיפון אתה שקרן

      גלעד, 19/04/06 23:13

      היא אמרה שהרג חיילים הוא לוחמת גרילה והרג אזרחים הוא טרור.
      אז בלי לשקר בבקשה.
      וחוצמזה אם אתה חושב שהיא טועה אז אתה בעצם אומר שגם ההגנה והאצל היו טרוריסטים.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה סימן לבאות?או שזה סימן לרעות?! (ל''ת)

    שמאלני-הגיוני, 19/04/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חמאס כבר בועדת חוץ וביטחון של הכנסת !

    אלכס, 19/04/06 20:24

    בחרנו שמאולמרד - נכון ??!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה מנהג יהודי עתיק לסגור את האורווה לאחר שהסוסים ברחו

    המחלקה הסגורה, 19/04/06 20:23

    למה קדימה התנגדה לפסול את ''רע''מ-תע''ל'' בועדת הבחירות?
    עכשיו באים ומתלוננים?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חכ''ים לגיטימיים

    גלעד, 19/04/06 20:20

    הם חבריי כנסת לגיטימיים בממשלת החמס והלכו לדיון על איזה תיקים הם מקבלים.להוציא אותם מחוץ לחוק למרות שכבר עבשיו הם עוברים על חוקיי המדינה.

    הגב לתגובה זו