• 63.

    מינוי פסול בעליל , אולי רמון באמת יגלה אומץ

    דני, 24/05/06 09:36

    גבינזון חייבת להיכנס לבית המשפט העליון ולו רק משום שדעתה שונה , חייבים פלורליזם , לא ייתכן ששיבוט של ברק יחליף אותו , במיוחד עם הפרישה של חשין , אין שום קולות אחרים . בלי קשר ליכולות שיש או אין לבייניש , חייבים להפסיק את שלטון החונטה שהשתלט על בית המשפט .

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הבינונישים תמיד מנצחים

    סעדיה, 18/05/06 21:42

    והמדינה מתדרדרת.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לאסף 23 חיפה, לחמור 4 רגלים, והשתים שלך אינן זזות.

    Metziuty, 20/04/06 16:14

    רגליים נוסח אסף :- רגל האופי היהודי והרגל הדמוקרטית של המדינה.

    * האופי היהודי אינו דרושה לחמור המדינה. זו לא רגל, זה מתקן לסימון טריטוריה בלבד.

    * הרגל הדמוקרטית, חשובה להתהדרות, לנוחיות ואולי לראווה, אך בהחלט אינה נחוצה לחמור להליכה.

    מדוע בעל-חי זקוק לרגליו?
    ת' כדי לחיות.
    הוא חייב לרוץ בשדות, לאכול, לשמור על הטריטוריה שלו ואם צריך גם לבעוט.

    ומה עושה אתה ובתי הדין?
    מגינים על נושאים או איברים בלתי חיוניים, אך מדוע זקוק בעל חי לרגליו, לא אתה, ולא חבריך בבתי המשפט מבינים.

    עם ישראל כמו כל דבר חי, חייב לשמור על חייו, ואת זה בתי המשפט אינם מספקים. הם דואגים לערכים בלתי חיוניים, ומזניחים את הצורך היהודים בשמירה על החיים.

    המסקנה :-
    כולכם פסולים, מלקבל תפקידים.

    בתי המשפט דרושים כדי לאפשר לעם חיים פשוטים על פי חוקים סבירים, המאפשרים לו לשמור ולנהל חיים.
    החיים הם החשובים, ואת זה אינכם מבינים ונטפלים לפרטים.

    לכן כולכם, כל זוללי התקציבים, אינכם חיוניים...
    אתם מיותרים.


    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שופטת מושחתת

    מאיר דוב, 20/04/06 09:09

    השופט ברק המתהדר בשיפוט נאור
    עוצם את עיניו הטהורות, ורוצה למנות
    במקומו את בת חסותו המושחתת,
    אשר הינה שופטת רדודה, הנוהגת איפה ואיפה בציבור הבא למשפט אליה. בושה למערכת המשפט ולעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בייניש הכשירה את קבלת המתנות לפרס ורמון

    כבשה מגיבה, 20/04/06 08:19

    כשקיבלה את טענותיהם כי נותני המתנות-חברים. בייניש הכשירה את פרס ורמון לכנסת ה- 17 כשרמסה חוק של הכנסת הנוגע לחובת התפטרות של פורשים. בייניש תפרה תיקים ופיתחה את טכניקת ''הבישול העמוק'' שאותו היא מפעילה כלפי מי שנתפס בעיניה כמאיים על ההגמוניה המפאיניקית. בייניש אחראית לתקדים המסוכן המערער את יציבות התא המשפחתי.
    אין סיכוי כי היא תאפיל על ברק מבחינת כישוריה הבינוניים כמשפטנית אך היא בהחלט תיישם את השקפת עולמו השמאלנית-קיצונית ואף תוסיף עליה. מבחינת ברק-בייניש היא האפרטצ'יק המושלם!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מדהים איך שהימין יודע לתקוף את ביהמ''ש העליון, אבל כשנוח לו...

    לא בן-גביר, 20/04/06 03:03

    הוא פתאום משתמש בבית המשפט העליון כדי להגן על עצמו. כך, פונה ברוך מרזל שרק תוקף את בית המשפט כדי לקבל ממנו הגנה, וכך גם איתמר בן-גביר (שהוא אחד המגיבים הבולטים פה, שכותב עשרות הודעות ביום, למי שעדיין לא מודע לזה), יודע לפנות לבג''צ, כדי להגן על זכויות האזרח שלו.
    בצדק אגב הם פונים לערכאות המשפטיות, כי לכך הן נועדו.
    העניין הוא, שצריך להבין למה הם לא מפסיקים לתקוף את בית המשפט העליון, ומה הם היו רוצים שיהיה במקומו.
    מישהו אמר סנהדרין?...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מצחיק

    אהרון, 20/04/06 01:55

    יש לנו מדינה בה שונאים את השלטון.... כל פעם שעושים משה צועקים מושחתים מינויים פוליטיים וכו'. ראינו בבחירות האחרונות שלא איכפת ל40% מהעם ממה שקורה!!! זאת בושה! לכל אחד מה 60% הנותרים יש משימה! עליכם לשנות! עליכם להשפיעה! אתם היחידים עם מספיק איכפתיות וזה לא עוזר לצעוק לשמים מושחתים ותפירות תיקים כי מצדם תצעקו עד שתאדימו! כחו את עצמכם בידיים ותתחילו לשנות!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    על חשבון מי בדיוק תלמד דניאלה ביניש בארה''ב

    סטודנט, 20/04/06 01:37

    היתכן ששוב על חשבון משלם המיסים הישראלי (כמנהג משפחת ביניש)?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לרב המגיבים כאן-תתעשתו, הימין(=אתם) הפסדתם בבחירות! לא יעזור כלום!

    קראו!, 20/04/06 00:33

    והכתב- שונא שמאל ושונא מפא''י, איך הוא יכול לכתוב כתבה כביכול ''אובייקטיבית''? בושה! כן, אני בהחלט חושב שזה קשור לבעיות של בעלי העיתון עפ החוק!

    הגב לתגובה זו

    • איזו תגובה קלושה.

      דני, 24/05/06 09:31

      אם הכנסת פוליטיקה למינוי של בייניש , פסלת אותו במו פיך .
      תחשוב על זה .

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    שופטת מעולה להלן דוגמא מעניינת,כנסו .

    $$$$$$$$$$$$$$$, 20/04/06 00:03

    שופטת מעולה להלן דוגמא מעניינת,כנסו .

    קישור לכתבה מעניינת מעיתון הארץ
    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=562183&contrassID=2&subContrassID=6&sbSubContrassID=0

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בג''ץ כבר מזמן נגד העם ומסייע לשחרור מחבלים והרס בתי יהודים (ל''ת)

    בג''ץ נגד העם, 19/04/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה עם שמפניה?

    בייניש חתמה, 19/04/06 22:22

    דורית בייניש היתה מעורבת עד צוואר בפרשת אבישי רביב הוא ''שמפניה'' . היא הפעילה סוכן פרובוקטור פוליטי, וסגרה יחד עם הש''כ את כל התיקים שהיו לו על העבירות שביצע, כדי להכפיש את הימין. אני לא אתפלא אם יתברר שיש לה יד ורגל גם בכל מה שסבב את רצח רבין. היא מונתה לעליון מספר ימים אחרי הרצח ואחרי שהסתבר שרביב הוא סוכן שב''כ. לי היתה בזמנו תחושה שהיא קבלה את המינוי לעליון כאל עיר מקלט, כדי להציל אותה מכל חשש של חקירה. ברק והיא כנראה חששו אז שהפרשה תתפתח לכיוונים לא רצויים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    סטודנטית ...

    שמחה, 19/04/06 22:16

    מאמר ארוך ,כארך הגלות רדוד,עם תכן ברמה של בית -ספר עממי.
    נראה לי שהכתב מקבל שכר ממעריב לפי מספר השורות שכתב ולא לפי התכן ,ורמת הכתוב
    לידיעת הכתב ידועים לי מקרים של סטודנטים שכמעט לא היו בהרצאות ,ורק לעיתים רחוקות בבחינות ,וגמרו את הלימודים בהצטיינות וקבלו משרה גבה גבה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איזה בושה! תראו איזה בית משפט עליון יש לנו.

    משפטנית, 19/04/06 22:07

    ביניש ארבל רובינשטיין. אוסף של אנשים בינוניים ומושחתים שעסוקים בקומבינות ותפירות תיקים למי שהם מאויימים ממנו.

    לא יאמן איך שהדברים עובדים.

    אני מתביישת.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חוק כבוד הגנב וחירותו

    איציק, 19/04/06 21:38

    מעבר לכל הסוגיות הפולטיות ימין או שמאל, האבחנה האמיתית לתקינות המערכת המשפטית היא האם ביטחונו וביטחון רכושו של האזרח נשמרו במהלך הכהונה של ברק , והתשובה היא בפירוש לא!!!!!!!!
    החוק האומלל של כבוד הגנב וחרותו, הביא לכך שהפושעים חוגגים, והפשיעה הפכה לתופעה המאיימת על האזרחים השלווים, ועל כך הבוז לברק האחראי לחוק זה, מעבר לכך מה שהחברה צריכה זה שופטים מחמירים, ועונשים כבדים. ולא ברברנים טרחנים המרחפים בסוגיות עקרוניות חסרות כל חשיבות מעשית

    הגב לתגובה זו

    • חיזוק מערכת המשפט

      משה, 19/04/06 22:30

      1. אתה צודק, במובן זה, שמבחן התוצאה של ביטחון האזרח הוא מבחן חשוב מאין כמוהו. יחד עם זאת צריך להסתכל על התמונה בכללותה, לבודד את הגורמים ולנתח בהגינות. כך, למשל, הסיבות העיקריות לפשע המשתולל הוא מחסור חמור, ללא כל מקבילה בעולם המערבי, בכוח אדם של שופטים ושל שוטרים. מחסור זה הוא תוצאת מדיניות הממשלה, שמאושרת שוב ושוב בכנסת.
      2. הנשיא ברק, המשנה לנשיא (בדימוס) חשין ושאר השופטים הם ענקי משפט, שאף אם לא מסכימים עמם, אין מנוס מהודאה כי הם מרכיבים בית משפט שלא נופל באיכותו מכל בית-משפט אחר בעולם כולו.
      3. הערכים והנורמות שזוכים להגנת ביהמ''ש הם חשובים לקיום מדינה מתוקנת ומגנים על כל איש ואישה. ביהמ''ש מדגיש שוב ושוב כי אלה אינם ערכים מוחלטים, ולכן עבירה על החוק מחייבת עונש, אף על פי שאדם זכאי על דרך העיקרון והכלל לחירות, לכבוד וכולי.
      4. חבל שאתה תוקף את ברק ואת מערכת המשפט במקום לחזקם. אם תעשה זאת, אכן תזכה לביטחון, והפשיעה תרד בצורה משמעותית.

      הגב לתגובה זו

      • ענקי המשפט? ארבל, ביניש, רובינשטיין וריבלין?

        הצחקת אותי, 19/04/06 23:22

        הם לא היו מתקבלים במדינה מתוקנת אפילו לבתי הספר המובילים.

        איש לא היה שוקל אותם כשופטים או פרקליטים. רק במדינתנו המושחתת, אלה מי שמגיעים לצמרת- הבינוניים המושחתים והמקומבנים.

        הגב לתגובה זו

        • זה כך אתם טועים. בלי אשליות. זה כך בכל המערב

          אם אתם סבורים, 20/04/06 01:25

          שאין אמון, ובדכ' באופן מוצדק, בשופטים. בכל מקום שיש תזוזה רצינית או מוחלטת מהנורמות והערכים הקודמים, זה קורה.

          הגב לתגובה זו

  • 48.

    ראש ממשלה מושחת ונשיאת בית משפט עליון מוחתת. (ל''ת)

    רק בישראל !!!!!, 19/04/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אם רק רבע ממה שכתוב נכון- הרי שהיא מושחתת ומקומה בבית הסוהר

    עו''ד, 19/04/06 21:09

    תפירת תיקים פליליים על מנת למנוע ממשפטנים ראויים להתמנות לעמדות בכירות (גולדנברג וכו')?

    התערבות בפרקליטות (רשות מבצעת) בהיותה מכהנת כשופטת בעליון (רשות שופטת)?

    פרוטקציות ושחיתויות נוספות. האישה לא מתאימה כלל להיות שופטת - גם לא תעבורה וראוי שיחקרו פרשיות אלה.

    מצב הדמוקרטיה במדינת ישראל רחוק מתקין אבל הדברים חמורים ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בייניש תהיה נשיאה מצויינת (ל''ת)

    אזרח, 19/04/06 20:38

    הגב לתגובה זו

    • בוותיקן ... !! (ל''ת)

      יהודי, 19/04/06 21:04

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין גילוי נאות?!

    יעקב, 19/04/06 20:27

    האם המחבר שימש כדובר בתי המשפט? האם אין צורך לגילוי נאות במצב כזה?
    שלא לדבר על העובדה שמלכתחילה אדם שמשמש כדובר ונחשף למידע לא צריך לרוץ ולפרסם אותו אחר כך, גם לא אם מדובר ב''מידע ברזיות'' - אבל זו בעיתם של הממנים עיתונאים לתפקידי דוברות.
    בכל מקרה, להסתפק בלא כלום - במקרה הזה, אי אפשר.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הקליקה של בג''ץ מאותו חומר שמאלי אנטי יהודי

    @ בנצי-א @, 19/04/06 20:17

    ממש לא משנה מי יחליף את ברק

    הגב לתגובה זו

    • הפגנת נבערות מדעת וראייה ילדותית-פשטנית

      אסף, 19/04/06 21:16

      לו היית קורא מעט מפסקיהם של שופטינו העליונים, היית ודאי יודע כי השופטים קובעים שוב ושוב כי שתיים הן רגליה של המדינה. האחת היא יהדותה, והשנייה היא אופייה הדמוקרטי. את שתי הרגליים הללו לא יכול לגדוע איש, אפילו לא המחוקק בכבודו ובעצמו.
      בהגנתם על הדמוקרטיה שומרים השופטים גם עליך. זכותך, כמובן, לבקר את פסיקותיהם, אך טוב תעשה אם לא תפגין בורות (שלא לומר טיפשות) בעשותך כן.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    בייניש דבקה בדרכה...שברוב המקרים משרתת את האויב...עובדה...

    לארי, 19/04/06 20:09

    בייניש שופטת מעולה עבור השמאל שרואים בדת היהודית מטרד...והיא עונה על כל הציפיות של השמאלנים והערבים הישראלים תומכי החמאס שלא מוצאים כל קשר בין היהדות וארץ ישראל בין נהר הירדן והים...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דורית

    דנה, 19/04/06 19:52

    הם מפחדים דורית

    הגב לתגובה זו

    • והסיבה טובה מאוד!

      שופטים מושחתים, 19/04/06 22:18

      החמאס לעומתינו לא מפחד ממנה בכלל. וגם לזה יש סיבה

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    שופטת קטנה וגרועה.

    יןסי, 19/04/06 19:47

    איך היא ישנה בלילה אחרי שלא פסלה .את הגרועים באויבי ישראל להכנס לכנסת. אני מאד מקווה שמישהו יקבל שכל ולא ימנה אותה למחליפה של ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    האם בייניש היא האדם המתאים ?

    ספיר, 19/04/06 19:37

    האם בייניש מתאימה לעמוד בראש הרשות השופטת של מדינת ישראל ?

    הגב לתגובה זו

    • ברשות הז - גם אבו טיר ראוי... (ל''ת)

      אין דיין, 19/04/06 22:19

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הפסק הזה על אי הכאת ילדים מעיד על שטחיות קילקול וניתוק:

    הערה נוספת, 19/04/06 19:36

    המערכת השלטת שביה''מש תומך בה, של משטר חברות הענק (לא ניתן להחליפה בשום בחירות, ואין קשר לממשלה או מפלגה), מעונינת בהחלשת המשפחה, כתשתית טבעית שהחלשתה תורמת לחיזוק משטר חברות הענק, אז היא נתנה להם זאת, ובטוחני שאינה מבינה את המשמעות, ומשוכנעת שהינה אישה חסודה.

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה? קשה לך לא להרביץ?

      רונה, 19/04/06 20:11

      ואיזה גיבוב שטויות על הנסיון להחליש את המשפחה. ואיך בדיוק אלימות מחזקת את המשפחה?
      כל דביל מדבר כאן.

      הגב לתגובה זו

      • חבל שאינך חכמה. התערבות בסמכות ההורית מקורה בהתמוטטות התרבות בארה''ב

        גב' רונה, 19/04/06 21:41

        כתוצאה מהדיכוי שמנהל משטר חברות הענק כנגד הערכים והמבנים המסורתיים של החברה הדמוקרטית. היא יובאה לכאן ע''י בית המשפט. קל להתערב באופן כוללני וגורף שכזה, ולקבוע שההורים אינם הסמכות, שגורם חיצוני הוא הסמכות. כל פעילות להחלשת המשפחה מבורכת ע''י משטר חברות הענק: אם בהסתה קבועה למען ניצול מיני של קטינים כנורמה חברתית, ע''ס הטעון שאין דבר כזה קטינים- זו התעמולה הקבועה של התקשורת במשטר חברות הענק, וגם תעמולה זו נתמכת ע''י בית המשפט הרואה בה חופש ביטוי ומונע ממגיני הילדים לפעול להפסקת שידור נצלן קטינים, ועד לפעילות כזו של איסור הכאה שאינה אלא לגיטימציה להתערבות גורם זר וכוחני במשפחה- כל אלה הן פעילויות להחלשת המשפחה, גם אם אינך מבינה מימינך ומשמאלך, ומשטר חברות הענק מרוצה שהצליח לגדל אנשים כמוך, שאינם מסוגלים לקלוט את הרוע הנעשה להם.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    כתבה טובה, ומאוד עצובה- השמאל שולט בכול הרשויות במדינה ! (ל''ת)

    אוף! למה נותנים, 19/04/06 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חבר מביא חבר

    מוטי, 19/04/06 19:30

    חבר מביא חבר
    השיטה של בית המשפט העליון

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אנחנו מפא''י אמיתי מעולם לא ביקשנו ולא קיבלנו דבר ובאמת אין לנו

    אני מתנגד לטעון, 19/04/06 19:30

    אנחנו עניים. אבל בזמנו היתה עבודה קבועה ופנסיה (הכל מאוד צנוע). לדור השלישי כבר אין את זה. אנחנו ידענו רק דבר מפא''יניקי שצריך לתרום ולתת, לא לקחת. השחיתות והנהנתנות שמתוארת פה זה לא מפא''י, זה למרות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא זה ולא זה, פשוט חברה ותיקה של...

    מיXתפוזים, 19/04/06 19:30

    הכל נשאר במשפוחה כמו שאומרים בבג''ץ

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בייניש פסולה מראש - הכנסו

    יעקב, 19/04/06 19:25

    דורית בייניש ועדנה ארבל נשארו יחדיו להאזין לואגנר באותו קונצרט ידוע לשמצה בו רימה המנצח המביש, מלחך הפנכה דניאל בארנבוים את הקהל בכך שהתייב מראש שלא יושמע ואגנר באותו קונצרט ובכל זאת ניצח על יצירה של המלחין שונא ישראל לאחר סיום התכנית.

    חלק מהקהל מחה בקולניות ואחר כך עזב את האולם וחלק אחר נשאר כשדורית בייניש ועדנה ארבל בין הנשארים.

    בושה וחרפה לערכים המוסריים והמצפון המעוות של שופטות כאלה.

    אני בז לדורית בייניש ועדנה ארבל ואיני רואה בהן דמויות הזכאית לכבוד כלשהו ולדעתי הן אינן ראויות לתפקידן.

    מעשהו של בארנבוים באותו קונצרט מזכיר מעשי הונאה מזוויעים במקום וזמן אחרים אך בהשראה ישירה של אותו מלחין אנטישמי.



    הגב לתגובה זו

    • אתה לא סלקטיבי קצת?

      זכרון יהודי, 19/04/06 20:02

      ואגנר היה אנטישמי, אין ספק.

      אבל אתה לא מוחה על השמעה בלתי פוסקת ברדיו של 'כרמינה בורנה' של קרל אורף שהיה אנטישמי לוהט פי כמה מואגנר.

      אתה גם לא נמנע מלהשתמש במורות חשמל, פטיפון או לצפות בסרטי קולנוע, כולם פרי המצאתו של אנטישמי מאד לוהט בשם תומס אדיסון.

      אתה גם לא מגלה אותה התלהבות נגד מכוניות פורד פרי מפעלו של הנרי פורד, שלא רק היה אנטישמי מהגדולים בהיסטוריה, אלא גם מימן את הדפסתו והפצתו של 'הפרוטוקולים של זקני ציון' במיליוני עותקים.

      הסלקטיביות שלך נגד שתי נשים אלה והתואנות בהן השתמשת מעידים שיש לך אג'נדה שונה לחלוטין מזו שכתבת.

      הגב לתגובה זו

      • זכרון יהודי - לצערי כנראה לא הבנת

        יעקב, 19/04/06 20:42

        ואגנר הוא מעמודי התווך עליה התבססה האידאולוגיה הנאצית. הוא אמנם קדם במספר עשורים להתפתחות הנאציזם אך הוא שימש להם כאב אידאולוגי עיקרי.

        המוסיקה של ואגנר ליוותה את מצעדי המוות ואת הובלת האסירים למשרפות בעוצמה מחרישת אזניים.

        אין דין וואגנר כדין אדיסון או הנרי פורד. העולם מלא אנטישמים ידועים יותר וידועים פחות אך במדינת ישראל שקמה על חורבות השואה אין מקום שהתזמורת הפילהרמונית תנגן אותן היצירות שליוו ברשעות אין קץ את הנטבחים ובוודאי שאני מצפה מאישי ציבור ומשפט למעט מצפון ומעט ערכים שימנעו מהם להאזין למוסיקה הזאת קבל עם ועדה.

        ואם כבר נפל הפור ויהודי משומד בנפשו משמיע את ואגנר בפומבי, מדוע להשאר להאזין כאשר הברירה בידי בייניש וארבל הייתה לעזוב לאחר תום התכנית המקורית?

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    האם גם הארזים בקומבינה ?

    משה, 19/04/06 19:23

    כל המדינה קומבינה אחת גדולה .

    הכל רקוב מהיסוד .

    המבחן להצלחה הוא לאזה קומבינה אתה שייך .

    קומבינלנד .

    הגב לתגובה זו

    • אלה לא ארזים- אלו אזובי הקיר המושחתים (ל''ת)

      אין דיןאין דיין, 19/04/06 22:22

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מדינת הקומבינות

    יוסי, 19/04/06 19:20

    אין מקום במדינה הזאת שאין בו קומבינות ודילים .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המשך השמירה על שלטון החוק, ללא כל שיוך פוליטי

    נשיא המדינה, 19/04/06 19:08

    באופן כללי, הכתבה עוסקת על כבוד השופטת בייניש וסוקרת את תפקידיה עד לימינו אנו. אני רואה בא, כמו חלק גדול מהעם, כנשיאת ביהמ''ש העליון החל מסוף שנת 2006, באם תאושר.
    ללא קשר לכתבה, כל מערכת המשפט בישראל, בינהם נמנים ביהמ''ש העליון וכל שופטיו, היועמ''ש, ופרקליטות המדינה, לעשות ימים כלילות, ללא קשר לשייכות פוליטי כזה או אחר, לשמירת שלטון החוק במ''י. אסור יהיה לנו להפקיר אותו, בשל כל מיני מינויים לא ראויים כאלו ואחרים. ביסוס שלטון החוק במ''י רק ייתן שלנו ולעתיד עלינו לבוא לטובה, שתהיה פה מדינה יותר צודקת ונבונה ודמוקרטית יותר עם שלטון חוק חזק.
    תמיד טוב שיש ביקורת מצד התקשות, גם אתרי אינטרנט, אבל שלא תהיה השפעה חיצונית רעה על מערכת המשפט בישראל.
    בינייש מתאימה לכהן כנשיאת בית משפט העליון, אבל עליה, כמו שאמרתי, לשמור ביתר שאת על שלטון החוק ללא פשרות!! ולא לתת למנות אנשים שאינם ראויים לתפקידי שפיטה בישראל! עלי והצלחי כבוד השופטת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כייף לך- כנראה גם אתה בקומבינה... (ל''ת)

      איש פשוט, 19/04/06 22:23

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    המפיה המפאינקית של בייניש, ארבל, ברק ומזרחי (השוטר המצותת העבריין) (ל''ת)

    יאיר, 19/04/06 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מערכת המשפט נגועה בנפוטיזם.

    טובה, 19/04/06 18:49

    זה כולל את כווולם. באמת הגיע זמן לעשות שם סדר. חבל שציפי ליבני עוזבת לפני שהצליחה להזיז במשהו את הענינים. זה לא רק נראה רע, זה באמת רע. המערכת הזו מנוכרת לאזרח הפשוט ,ועוסקת בעיקר בפוליטיקה וכסאולוגיה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא קשור אבל...

    משועמם, 19/04/06 18:46

    אלוהים איזה כתבה ארוכה ...
    התוכן מעניין אבל לא מתאים לאינטרנט

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה עוד שלב בזלזול

    אמנון, 19/04/06 18:41

    עד לפני זמן לא רב , נהגו בכבוד וללא עוררין בבית המשפט העליון.
    מאז שברק התיר את הרסן ונתן לשופטים להשתולל כמו הגרועים בעם,
    חל פיחות זוחל במעמדו של ברק ובית המשפט בכלל. לא ירחק היום שבו יפרסמו כתבות תחקיר על כל השופטים ואנו לא נבין מהיכן זה בה לנו.
    עצם העובדה שכמה מציינים שדורית ביניש אינה כשרה, צריכה להדליק נורה אדומה ולעשות חושבים בשנית, אפילו אם היא יקירתו של ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שמאלן מביא שמאלן (ל''ת)

    פוליטיקה בביהמש, 19/04/06 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אשה אמיצה ביותר

    משפטן, 19/04/06 18:34

    מבין כל שופטי העליון כיום, אין מתאימה ממנה. נכון שהיא לא ברקת אבל גם שמגר לא היה שום דבר כשמונה לנשיא, והתפקיד עשה אותו. כך יהיה גם עם בייניש. ברור שלעופר נמרודי ולשופריו קשה עם זה.

    הגב לתגובה זו

    • תזכורת ( חמורה)

      בעל זכרון, 19/04/06 19:32

      בהיותה פרקליטת המדינה שיתפה פעולה עם השב''כ '' להפיל תיק'' על אדם חף מפשע וכל זאת כדי להגן על '' מקור''..
      ( ספיח לפרשת '' שמפניה''....)

      ר-ק מסיבה זאת אסור לה כלל להיות ...שופטת .( גם ל-א שלום)

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עצוב איך שהשמאל האנטי-יהודי והאנטי-ישראלי משתלט לנו על המדינה !

    בוש הנכד, 19/04/06 18:32

    הכול בגלל החינוך הלקוי !

    כאשר אין חינוך הילדים משוטטית ברחוב, כאשר הילדים משוטטים ברחוב, מוסלמים פוגשים אותם וחוטפים אותם לביתם אונסים אותם, ומחייבים אותם ללמוד את הדת המזוהמת שלהם, תוך יומיים המוסלמים מרכיבים לילדים צ'יף על הצואר ובתוכו פקודות שהמוסלמי יכול לשלוח לאדם שעליו הוא הורכב, מהבית. ואז הם משחררים את הילד ושולטים עליו באמצעות מחשב אשר שולט על הצ'יף- זה התהליך שעברו כול השכנים השמאלנים שלכם, תרחמו עליהם, על תכעסו עליהם, אבל תדאגו לשמור על ילדיכם שלא יעברו את התהליך הזה בעצמם.

    בוש (וו) הנכד,
    טקסס.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל24 הסהרורי

      נועה, 19/04/06 19:48

      אני כל כך מקווה שזה לא כואב לך הטיפשות שלך אם כי גם אם זה כואב וגם אם לא חשוב שתדע אם תצליח להפנים כי יפה שתיקה לחכמים קל וחומר לטיפשים ובאשר למחלת השנאה בה אתה נגוע יש תרופות פסיכיאטריות שעשויות לעזור תנסה

      הגב לתגובה זו

      • למה את אומרת שאני שונא ? את מי אני שונא ? (ל''ת)

        הא ?, 19/04/06 20:17

        הגב לתגובה זו

      • אינו יהודי. פרובוקטור. (ל''ת)

        מר 24, 19/04/06 21:42

        הגב לתגובה זו

      • כואב לקבל את האמת בפרצוף...אה??? (ל''ת)

        שום פסיכוזה, 19/04/06 22:26

        הגב לתגובה זו

    • עצוב שבית החולים שיחרר אותך. נורמלי אתה לא (ל''ת)

      ר, 19/04/06 20:14

      הגב לתגובה זו

      • אין לנו מקום, בתי המשוגעים התמלאו בשמאלנים אוהבי החמסניקים. (ל''ת)

        יו''ר התאחדות, 19/04/06 20:58

        הגב לתגובה זו

      • אין לנו מקום, בתי המשוגעים התמלאו בשמאלנים אוהבי החמסניקים. (ל''ת)

        יו''ר התאחדות, 19/04/06 21:05

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    כתבה רדודה, דרך מסוכנת

    אסף, 19/04/06 18:27

    חבל שמעריב ממשיך בסדרת כתבות, שמטרתן להכפיש את מערכת המשפט שלנו, אשר מתפקדת בתנאים קשים וידועה כאחת מהטובות ביותר בעולם- אם לא הטובה שבהן.
    בין אם המניע לכתבה הוא אינטרסים כלכליים ופוליטיים של מעריב ובין אם חלק מהאופנה, שלפיה היוצא נגד שלטון החוק הוא ''אמיץ'', מוטב היה לאוסף האמירות הזה שלא להיכתב כלל.

    הגב לתגובה זו

    • היא נחשבת לטובה בעיני השמאלנים בעולם שאוהבים לראות איך אנחנו גורמים

      שני, 19/04/06 19:40

      במו ידינו לסיום קיומנו. העולם בטח מגחך כול פעם שהוא רואה את הפעולות ההומניטריות שאנחנו עושים לנאצים בזמן שהם הורגים בנו ומסיתים נגדנו.

      בטח גם אירן ופקיסטאן מעללות את מערכת המשפט הישראלי ... שפועלת בניגוד לאינטרסים שלה ...

      הגב לתגובה זו

      • אם אינך קורא פסקי דין- קרא לפחות את התגובה

        אסף, 19/04/06 20:13

        לו היית קורא מעט מפסקיהם של שופטינו העליונים, היית ודאי יודע כי השופטים קובעים שוב ושוב כי שתיים הן רגליה של המדינה. האחת היא יהדותה, והשנייה היא אופייה הדמוקרטי. את שתי הרגליים הללו לא יכול לגדוע איש, אפילו לא המחוקק בכבודו ובעצמו.
        בהגנתם על הדמוקרטיה שומרים השופטים גם עליך. זכותך, כמובן, לבקר את פסיקותיהם, אך טוב תעשה אם לא תפגין בורות (שלא לומר טיפשות) בעשותך כן.

        הגב לתגובה זו

      • אם אינך קורא פסקי דין- קרא לפחות תגובה זו

        אסף, 19/04/06 20:14

        לו היית קורא מעט מפסקיהם של שופטינו העליונים, היית ודאי יודע כי השופטים קובעים שוב ושוב כי שתיים הן רגליה של המדינה. האחת היא יהדותה, והשנייה היא אופייה הדמוקרטי. את שתי הרגליים הללו לא יכול לגדוע איש, אפילו לא המחוקק בכבודו ובעצמו.
        בהגנתם על הדמוקרטיה שומרים השופטים גם עליך. זכותך, כמובן, לבקר את פסיקותיהם, אך טוב תעשה אם לא תפגין בורות (שלא לומר טיפשות) בעשותך כן.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    אלוהים! כך נראה בית המשפט העליון!!?? (ל''ת)

    זוהר, 19/04/06 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צריך לסגור את המוסד הזה- בג''ץ ! הוא עשה לנו יותר רע מאשר טוב.

    פותחן בירה, 19/04/06 18:07

    צריך להוציא אל מחוץ לחוק את כול המוסדות השמאלנים האלו ! הם רק פוגעים בביטחון המדינה, ובמלחמות הקיום שלנו עם הערבים. צריך להעמיד לדין את כול מי שלקח חלק בדיונים על הטרנספט של יהודי גוש קטיף ועמונה ושהתיר את ביצוע הפוגרום בעמונה ! .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בייניש נשיאת העליון - המסמר האחרון בארון המתים של הצדק בישראל !!!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 19/04/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עברית

    Ehad MeHa'Am, 19/04/06 17:51

    מדוע העברית קלוקלת ונחותה כל-כך?

    הגב לתגובה זו

    • למה העלבות אישיות ? לא יפה ! אני קראתי ולפי דעתי כתוב יפה (ל''ת)

      אבג, 19/04/06 18:38

      הגב לתגובה זו

    • איך אני אוהב את האלה שמשחקים אותה יודעים עברית ''קלוקלת'' ואז ...

      המבין, 19/04/06 20:13

      ואז אחרי זה דופקים משפט עם המילה היחידה שהם יודעים..
      אומרים לי קלוקלת ואז אומרים שהשפה נחותה..
      שתוק או שתלך לועד ללשון העברית רק אחר כך דבר טמבל..
      פשוט משעמם לאנשים וחייבים להראות שהם יודעים מילה יחידה בעברית..

      הגב לתגובה זו

    • איך אני אוהב את האלה שמשחקים אותה יודעים עברית ''קלוקלת'' ואז ...

      המבין, 19/04/06 20:14

      ואז אחרי זה דופקים משפט עם המילה היחידה שהם יודעים..
      אומרים לי קלוקלת ואז אומרים שהשפה נחותה..
      שתוק או שתלך לועד ללשון העברית רק אחר כך דבר טמבל..
      פשוט משעמם לאנשים וחייבים להראות שהם יודעים מילה יחידה בעברית..

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ביניש היא הכחירה הטובה ביותר

    עמוס, 19/04/06 17:49

    ביניש תהיה נשיאה טובה יותר של בית המשפט העליון מכל מועמד/ת אחר. אשרינו שהגענו לכך
    עמוס

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סתם שופטת דלוחה, לא שווה אפילו את המילים שהושפרצו עליה בכתבה. (ל''ת)

    ירון, 19/04/06 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כתבת רכילות. כמו תמיד..... (ל''ת)

    Rן, 19/04/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גיבוב של שטויות, כרגיל.

    דורון, 19/04/06 17:43

    ולפחות אחת שגובלת בדיבה:
    ''בג''ץ, בהובלת שמגר וברק, כפה על רבין את הפיטורים, שהיו בעיניו אסון פוליטי ואולי גם אסון אישי, כיוון שרוצחו שאב בין היתר תמריץ מהעובדה שאוסלו לא נשענה על ''רוב יהודי''.''

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גורלי, אנא למד לכתוב בקיצור ולענין בלי ליעייף אותי (ל''ת)

    שכחתי, 19/04/06 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מעניין מה לא כתבו שם ...

    רועי קופלר, 19/04/06 17:32

    אף אחד לא הזכיר עד היום את התקדמותה הואגינלית של הגב' בייניש.
    מעניין למה.
    באמת מעניין.
    הרי הנושא שט ונישא לו ברוח, ידוע לכל.

    הגב לתגובה זו

    • רועי, אני מתחנן אליך, אנא תפרט. דחוף! (ל''ת)

      גוסס מסקרנות, 19/04/06 18:44

      הגב לתגובה זו

      • אין לי מה לחכות.. כי אין מה לספר.. (ל''ת)

        לא נאיבי, 19/04/06 19:40

        הגב לתגובה זו

    • אתה מעורר בחילה עמוקה. לקרוא ולהקיא

      רונה, 19/04/06 20:25

      אני חותמת שיש לך אופנוע גדול, נכון? אופנוע גדול וזין קטן קטן. דביל

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה זה משנה, למי אכפת

    qqqq, 19/04/06 17:27

    מי עומד בראש המוסד המושחת הזה ?

    הגב לתגובה זו

    • לא לעולם חוסן - גם שופטים מתים

      אתיקה, 19/04/06 21:31

      אתה צודק גם שופטים הולכים לעולמם הם לא אלוהים.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    בעצם למה לא שמגר היה יותר טוה????

    תלם אהרון, 19/04/06 17:25

    מיהכן הגיע שמגר --מהמשטרה מהיכן הגיע רובינשטיין --מהפרקליטות,מהיכן הגיע רובינשטיין מהאוניברסיטה ,כל אחד הגיע מאיזה שהוא מקום ,צריך לבדוק לעומק ולא לרוחב.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זו מסכת הכפשות

    חסרות שחר, 19/04/06 17:16

    שחבל שמעריב מזהם את עצמו בה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בכיה לדורות באם תמונה (ל''ת)

    חיים, 19/04/06 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מאמר רכילותי,מכוער ובלתי ראוי.

    דוד, 19/04/06 17:08

    המשך מלחמתו הבזויה של מעריב בשלטון החוק.
    בייניש היא אכן לא ברק,כי ברק הוא יחיד בדורו, אך היא תהיה נשיאה ראויה של ביהמש העליון ותדע לשמור על שלטון החוק.

    הגב לתגובה זו

    • פעם מפא''י תמיד מפא''י

      אמיר פרץ, 19/04/06 18:39

      מפאייניק. איך סיים גורלי את כתבתו?
      בייניש, שמרבה לדקדק אצל אחרים, מיטיבה לנער ביקורת שמופנית כלפיה, או כלפי משפחתה ומקורביה. אפשר לזהות כאן תכונה משותפת נוספת בינה לבין חברתה עדנה ארבל. כל ביקורת כלפיהן נתקלת בתגובה הצדקנית של התנכלות לשלטון החוק. הזיהוי העצמי הזה עם שלטון החוק, הוא נגזרת מפא''יניקית נוספת של ''המדינה זה אני''.

      הגב לתגובה זו

    • לדוד מת''א: ברק יחיד בדורו????

      חסיד שותה, 19/04/06 18:47

      פסגת הקריירה שלו תהיה, אם הרב עובדיה ירשה לו, לצחצח את נעליו...

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הרמה הנמוכה של בתי המשפט בארץ

    ארז, 19/04/06 16:51

    מקבלים חיזוק מנשיאה בעלת רמה נמוכה, כך שחדש אין

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הכינו את הכיסים הפנקס האדום חוזר בואריציה

    אלברט פירות, 19/04/06 16:36

    כל הכבוד למשה גורלי ולאומץ שלו לצאת חוצץ נגד המינוי המסוכן של דורית בייניש, שממשיך מינוי מסוכן מסוג אחר של אהרון ברק.

    היום עם תום עידן ברק בבית המשפט העליון אנו המשפטנים עדים לנזק המהותי שנגרם למערכת הצדק והשיפוט במדינת ישראל בתקופתו.

    האיש שפגע בכל חלקה טובה ובאמון הציבור היושב בציון בשופטיו. (ראו הלכת אפרופים כמשל) משאיר אחריו אדמה חרוכה בדמות נשיאה, שהוא עצמו הביא עלינו, בעצם מינויה השנוי במחלוקת לבית המשפט העליון במועד שנבחרה.

    היום מאבד בית המשפט העליון את הבסיס העקרי לקיומו (לפי שיטת ברק עצמו) - אמון הצבור בשופטיו.

    אנשים אינם מאמינים עוד למערכת החוק במדינה. וכך עוד פרה קדושה נכחדה לה בהשקט ובבטחה.

    דורית בייניש תחזיר עטרה ליושנה במובן הרע של המילה. מושגי שלטון מפא''י ההסטורית, ופנקס אדום בסגנון אחר. עקרון השמור לי ואשמור לך, יביא במוקדם או במאוחר, למינויו של יונתן עדיאל, שותפו של בעלה במשרד עו''ד משגשג להתמנות לבית המשפט העליון, וכך גם נראה פחות שכל והרבה יותר קליקות בכל מה שקשור בקשרים חברתיים.

    אהה שכחנו, דניאלה בייניש, תחזרי מהר, שנוכל גם למנות אותך כשופטת אם רק תחפצי בכך.

    מי יתן והשכל של דורית בייניש והכוחות המוניפולטיבים שלה לא יעמדו לה ולא יביאו לבחירה של נשיא עילג אחריה למוסד הכי חשוב במדינה שזה בית המשפט העליון בירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • חבל

      John, 19/04/06 17:38

      הזדמנות פז למערכת השיפוטית הישראלית לשנות את פניה לציבור, לבחור במשהו חדש , כי דורית בייניש נגועה ואמינה לחברי שלה אבל לא לציבור, תראו בפרשת אבישי רביב

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    Dorit Beinish is not suit for chef

    Dan, 19/04/06 16:26

    of Supreme Court.
    this is thruth after reading this article.
    fear that this woman is judje of Supreme and is more fear if may be chef...

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נשיאת בית המשפט העליון ?

    עורך דין, 19/04/06 16:04

    הרבה עורכי דין הצטערו כששמגר פרש

    הרבה עורכי דין ישמחו כשברק יפרוש
    וינשמו לרווחה

    ובייניש?

    ימים יגידו
    צריך לתת לה צ'אנס

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעריב- לא שכנעתם אותי. נהפוך הוא

    התרשמתי ממנה, 19/04/06 15:57

    לטובה.
    צריך הרבה אומץ כדי לפעול משפטית נגד לחצים של הממשלה והיא עושה זאת.
    הממשלה נראית לי הרבה יותר מושחטת ממערכת המשפט.
    חפשו לכם את הפושעים האמיתיים

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כתבה נגועה בפוליטיקה .

    שולדבנד, 19/04/06 15:36

    אף אחד לא טוען שבייניש זה ברק ,
    אבל בין השורות נקלט מה באמת
    מפריע לכותב המאמר . היא
    ''שמאלנית'' מדי בשבילו . עובדתית
    זה נכון , אבל אם זה טוב או רע , זה
    כבר עניין סוביקטיבי לגמרי .

    הגב לתגובה זו

    • ל 2 שולדבנד

      אלי, 19/04/06 17:20

      לטעמך זה די ברור שאילו באה מהצד הימני של הקשת הפוליטית היה זה רע אוביקטיבית

      הגב לתגובה זו

    • אלילך הרינג'ר ברק הוא זה שהתנגד למינויה של רות גביזון, בטענה שיש לה

      ימני קיצוני, 19/04/06 18:16

      עמדות יסוד מוצקות, ואשר נוטות לימין הפוליטי. הנה הציטוט שלו- ''''כבר באה לעליון עם אג'נדה''.

      אם ברק הרינג'ר יכול לפסול מינוי בגלל דעות של אדם, למה לאחד העם אסור להביעה את דעתו לגבי שופט אחר, על בסיס פוליטי ? ? ?

      שמאלנים עלובים!

      הגב לתגובה זו

    • אלילך הרינג'ר ברק הוא זה שהתנגד למינויה של רות גביזון, בטענה שיש לה

      ימני קיצוני, 19/04/06 18:20

      עמדות יסוד מוצקות, ואשר נוטות לימין הפוליטי. הנה הציטוט שלו- ''''כבר באה לעליון עם אג'נדה''.

      אם ברק הרינג'ר יכול לפסול מינוי בגלל דעות של אדם, למה לאחד העם אסור להביעה את דעתו לגבי שופט אחר, על בסיס פוליטי ? ? ?

      שמאלנים עלובים!

      הגב לתגובה זו

    • אינה מתאימה. כל השופטים מנותקים מן המציאות וחסרי כישורי שיפוט בעולם

      גם גביזון, 19/04/06 22:06

      מודרני: סוציולוגיה? תקשורת? חינוך? רפואה? כלכלה? מי השופט שלמד את כל החומר החיוני הזה ויותר, הנדרש באמת לשיפוט הוגן? עצם הרעיון ששופט כלשהו ישפוט אותי מעביר בי חלחלה ואני כבר מעדיף מחשב שיוזן כראוי בחוק, תקדימים, ונסיבות.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הנה המלחמה של 'מעריב' במערכת החוק

    יפרסמו?..., 19/04/06 15:21

    וכל זה כי תפסו את המו''ל של מעריב, עופר נמרודי כשהוא עובר על החוק.
    לכן התקיפה של עדנה ארבל לוחמת החוק והצדק, לכן התקיפה של ניצב משה מזרחי , לוחם החוק הצדק, לכן התקיפה של דוריש בייניש לוחמת החוק והצדק.
    (לכן גם הגיבוי לכל אלה שמתחנפים לאליטה, כמו אליקים רובינשטיין, שמונה כנציג הפוליטיקאים והמיליונרים בבית המשפט העליון).

    הגב לתגובה זו

    • ל 1

      אלי, 19/04/06 17:23

      מזרחי,ארבל ובייניש,לוחמי ''החוק והצדק?'' הצחקתני.

      הגב לתגובה זו

    • כמה כוסות הורדת בפסח?

      לאחד, 19/04/06 19:39

      או כמה טימטום מאכלס המוח הגמדי שלך כל הרשימה שהבאת היא בדיוק של הדמויות הפרובלמטיות של שלטון החוק.

      חבל ששכחת את סנדו מזור להשלמת הפזל.

      הגב לתגובה זו