• 159.

    Maariv wake up hamas is head of state not abu mazan HELLLLLOOOO

    Israeli, 19/04/06 16:14

    what are you trying to pull now that the only a small group did this and the palistienains are not to blame..they voted hamas in a land slide and hamas are joyess with this attack . Israel must attack gaza full force and whipe out hamas and all the palistienains whom support them

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    די לטרור!!! הקורבנות- ה' יקום דמם אמן!!! (ל''ת)

    יאיר, 18/04/06 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    ומה המסקנות...

    אורי, 18/04/06 03:28

    הפלסטינאים לא סופרים את אולמרט וממשלת ישראל !.הפלסטינאים מחוברים היטב לנעשה בישראל ויודעים יפה מיהם שותפיו הקואליציוניים של אולמרט.הם יודעים שיולי תמיר וזהבה גלאון לא יתנו לבצע שום פעולה צבאית משמעותית(פעולה מהבטן ולא ''חכמה'' כפי שהם קוראים לזה...)ולפיכך אולמרט,מופז ודיכטר גם אם ירצו וזה לגמריי לא בטוח...שבויים כעת בידי השמאל שבכוחו לערער את שלטונם.באשר לתגובת ממשלת חמאס,אני מפנה את כולם לקרוא את הביוגרפיה של ''היטלר'' שיצאה ב2 חלקים לא מזמן ומוטיב שחוזר בה מדבר על פעילויות שונות שבוצעו ע''י גופים נאציים שונים ללא הוראה מפורשת מהפיהרר.זה נקרא:''התכוונות לדעתו של הפיהרר''.חוליות הטרור,שיורות קסאמים או שולחות מתאבדים,לא זקוקות להוראות ופקודות מאיסמעיל הנייה וחבריו.הן שומעות את נאומיהם,ניזונות מאווירת ההסתה ומבינות בדיוק כפי שהבינו הנאצים בשנות ה30 וה40,של המאה הקודמת,למה המנהיגות מתכוונת ומהם המעשים בהם היא תומכת ובאווירה מעין זאת הטרור פורח ומלבלב.גם אם זה לא נעים לאמר הגרוע עוד לפנינו וזוהי רק דוגמית קטנה למה שצפוי...

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    די להאשים את הבחירות, זה מטומטם כי הכל מלפניהן (ל''ת)

    טיפה של שפיות, 18/04/06 03:05

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 18/04/06 01:54

    אצלנו בכפר קודם לכל מבכים יחד עם כל העם בישראל על הנפגעים הרבים ומגנים בכל לשון את האלימות הנוראה. אם כל זאת, עלינו לבדוק היטב ולראות כיצד אנו יכולים להפסיק את מעגל הדמים הזה. הרי מה שניסינו הוכח כחסר ערך, כלומר אם מחר נפעיל את חיל האויר ונוריד פצצה של טון במרכז ג'נין , כל מה שיקרה הוא שנהרוג עשרות חפים מפשע, ומחרתיים עשרות קרובי המשפחה של אלו יהפכו עצמם לשאידים ויתפוצצו במסעדות תל אביב וחיפה.הפתרון היחידי (שנוסה אגב בהצלחה במדינות קולניאליות רבות...) הוא קץ לכיבוש וחזרה לגבולות בינלאומיים מוכרים=גבולות 67.

    הגב לתגובה זו

    • אצלכם בכפר חוגגים

      ישראל, 18/04/06 04:38

      א) אין גבולות בינלאומיים מוכרים למדינת ישראל. נקודה. מה שאתה קורא גבולות 67 הם בכלל לא גבולות! הם סה''כ קוי הפסקת אש. אם מדינת ישראל תסוג לקווים אלו, הדבר היחיד שיצא מזה זה שלמדינת ישראל יהיה פחות קלפי מיקוח. וזה בדיוק מה שאתה וחביריך הערבים הטרוריסטים מחמאס מעונינים בו.
      ב) אין מעגל דמים! יש טרור מתמיד ומתמשך נגד אזרחי ישראל היהודים. נקודה. אתה וחביריך השמאלנים והטרוריסטים הערבים משחקים במילים וסיסמאות נבובות ושקריות שמצליחות אמנם לבלבל חלק קטן מהעם היהודי הכמה לשלום ועומד נבוך מול השקרים שאתם מפריחים ומשננים כל הזמן. רוב העם לא קונה את הסחורה שלכם.
      ג) בינתיים יש מיעוט הזוי ומושחת שמחזיק ברסן השלטון בצפרני השחיתות שלו... ואתם חוגגים. לא רחוק היום שפני הדברים ישתנו ואז כבר לא יהיה אצלכם בכפר...

      הגב לתגובה זו

      • אצלנו בכפר...

        הנרי ה-8, 18/04/06 06:29

        אצלנו בכפר לא חוגגים. נקודה. רק אנשים מטורפים כמוך רוקדים על הדם. יש ויש מעגל דמים. דמה של ילדה פלשתינאית בת שבע אינו פחות אדום מדמו של ילד יהודי בן שש. השכול של אמא יהודיה על בנה/בתה אינו יותר גדול מהשכול של אם פלשתינאית על ילדיה. ואנא ממך בדוק היטב כמה ילדים הוקרבו על מזבח הדמים.לשמחתנו, אנשים חולים כמוך הולכים והופכים למיעוט מבוטל בארצנו. מיעוט שיכול לצעוק חזק בפורומים מסוג זה, אבל חסר כל משקל פוליטי. אתה אדם פרימיטיבי השייך לעבר שלא יחזור לכאן יותר.נקודה.

        הגב לתגובה זו

        • אצלנו בכפר

          הנרי מאבד את זה, 18/04/06 09:03

          מתחילים לאבד עשתונות. אצלנו בכפר לא רגילים לתשובות. אצלנו בכפר לא נכתב ע''י ערבי. העברית טובה מדי. אצלנו בכפר יודעים לדבר יפה אבל להתקיף באבנים ובמוטות ברזל אוהדי כדורגל בגלל נטייתם ימינה.

          הגב לתגובה זו

        • ספר את סיפוריך

          לא מאמין להנרי., 18/04/06 09:08

          למישהו שמאמין לך.

          מעניין מאוד-בכל פעם שמתרחש פיגוע אני רואים את הוריו הגאים של המחבל/ת. אף מילה של צער.

          הגב לתגובה זו

    • אצלנו בפיקוד

      המפקד העליון., 18/04/06 07:43

      יש מפה מפורטת עם תצלומי אוויר של סכנין. אצלנו בפיקוד יודעים מי מסתיר נשק ומי משתף פעולה עם מחבלים. אצלנו בפיקוד יודעים מי מחבל בעצמו, מי סוחר סמים ומי סתם סרסור.

      אצלנו בפיקוד נערכים לפעולה נרחבת בכפרים מסוכנים ואלימים.

      חג שמח לכל היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    קדימה!!! (ל''ת)

    ישראל, 18/04/06 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    בסוף זה יבוא.

    אילן-גולנצ'יק., 17/04/06 23:21

    מטוסי תקיפה,אפאצ'י,מרכבות,סוללות,כח רגלי, ניקוי סטרילי של השטח, אם צריך פצצת ניוטרון קטנה ויגמר הסיפור.

    אנחנו צריכים להתנהג כמשוגע השכונתי. אף אחד לא מתעסק עם ביז'ו.

    למה אנחנו מחכים? לפצצה איראנית? שהחיזבאללה יתפרק מנשקו כי בא לו? כל יום שעובר-מצבנו נהיה חמור יותר. לצפצף על כולם והילחם על החיים. בכל מחיר. ללא פשרות. בלי ויתורים. עד הסוף.

    מחכה לצו 8 כדי להגן על ילדיי.

    הגב לתגובה זו

    • It's your local florist

      Mike, 18/04/06 00:37

      Where should I send the flowers Mr. Rambo

      הגב לתגובה זו

      • תפנה א-ת-ה את הלחי השניה. (ל''ת)

        d ilan-the one, 18/04/06 07:43

        הגב לתגובה זו

  • 152.

    כי קרדי פשלונר אמיתי ואנחנו תקועים איתו (ל''ת)

    רונן, 17/04/06 22:29

    הגב לתגובה זו

    • דוגמא נוספת:

      דני, 17/04/06 23:53

      הוא פיקד על מחוז הדרום, ובתקופתו הפשע הבדויי רק גבר, הוא גילה חוסר-אונים מוחלט! גם בתחום דמי-חסות מתושבי עומר והסביבה, גם בתחום הגניבות, וגם בתחום ההשתלטות הפראית על אדמות מדינה. היא גיבור רק על יהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    מדוע המפכ''ל לא הנחה מראש לאיוש מחסומים ומעצר שבחים

    AA, 17/04/06 22:10

    בידוק מלא במחסומי הגישה לישראל
    טיפול מעצר והעמדה לדין של כל שב''ח
    אפס סובלנות בשני נושאים אלו יורידו דרמטית את גניבות הרכב והרכוש ויסיעו למנוע פיגועים - יהיה קל להגביר עירנות ולזהות חשודים בזמן שיש אתרעות וצורך אמיתי בהגברת עירנות השוטרים
    לצורך הפעילות הנ''ל יש להקצות למשטרה תקציב וכוח אדם משורות הצבא - אבל קודם כל יש לחייב המפכ''ל לפעול ומייד
    חובתה של התקשורת לשאול מדוע הדבר לא נעשה עד כה וללחוץ תדיר בנושא עד שיטופל

    הגב לתגובה זו

    • אסביר לך מדוע:

      אמיר, 17/04/06 22:34

      כי דברים השתנו כאן: אשתו ובתו של ראש הממשלה פעילות קיצוניות ביותר באירגון שמאל קיצוני שכל מטרתו להציק, להפריע ולסכל את פעילותם של המחסומים האלה שאתה מדבר עליהם, כלומר: בבית ראש שממשלה ממש!!!!!! מאורגנת ומיוזמת פעילות הפוכה מזו שאתה מציע!!!! נשמע מטורף? אולי, אבל זאת האמת. ואם תומר לי שאין לחבר בין דעותיהן (גם של שני הבנים שהשתמטו מגיוס לצה''ל מאותן סיבות) לדעותיו/מעשיו, אשיב לך שאין חיה כזאת! אחי, תתחיל להפנים איפה אתה חי.

      הגב לתגובה זו

      • אז שהמפכ''ל יתפטר או יתחיל לפעול

        גדי, 17/04/06 22:50

        אם לא נותנים לו לאייש מחסומים - כניסה ויציאה מישראל
        ואם לא מאפשרים לו לעצור ולהעמיד לדין כל שב''ח
        אז שיתפטר ויפנה לתקשורת
        ואם זה רק על דעתו יש להעיף אותו מיידית ולמנות אדם רציני

        הגב לתגובה זו

        • קרדי היה ונישאר מינוי פוליטי לא ראוי

          איש קטן ועצוב, 17/04/06 23:06

          כל אזרח יודע כי לא בטוח ברחובות ישראל
          זה לא רק טרור
          זה פריצות לבתים
          גניבות רכב ,חטיפות רכב ורצח
          כנופיות פשע ואלימות ברחובות
          ולמפכ''ל קרדי אין שום יכולת (או רצון ) לפעול
          תשאלו את עצכם
          אתם מרגישים בטוחים כאן?
          הייתם מעדיפים משטרה מקצועית יותר?
          האם המפכ''ל מצטייר כאדם רציני?
          אתם יודעים את התשובות

          הגב לתגובה זו

      • לא מאמין שראש הממשלה הי אוסר על המפכ''ל לפעול

        פושקין, 17/04/06 22:57

        זה נראה לי מוטרף מאוד
        ואם זה נכון ,צריך לברוח מכאן

        הגב לתגובה זו

  • 150.

    מְדִינָה מִקְרִית

    אזרח, 17/04/06 21:45

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה...
    בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף,
    תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    הגב לתגובה זו

    • חַרוּז תָפּוּז

      ציון 2, ורק, 18/04/06 01:55

      נפעמתי מהמסר עוצמתי!
      החסרתי פעימה ברגע שבו קלטתי שאתה פשוט צועק על כל העולם כאילו אתה יצור אקזוטי ועדין שלכוד בישראל המרושעת.
      ממש גילית את אמריקה!
      יש לך רעיונות לשיפור? עקרונות אידיאולוגיים מנחים? דעות פוליטיות?!?
      אפילו אין בשיר הזה פועל אחד!!
      אתה מנוון, אדיש, רדום ושאנן. ברוך הבא למועדון ''עם ישראל חי''...
      --אין יציאה--

      הגב לתגובה זו

      • ארץ טובה שהדבש בעורקיה אך דם בנחליה כמים נוזל

        יונתן, 18/04/06 10:46

        בשירו של ירון לונדון, ''מירדף'' (''ארץ טובה שהדבש בעורקיה אך דם בנחליה כמים נוזל'') תמצא לא מעט פעלים. איש לא טען שהארץ מרושעת. נהפוך הוא: הארץ טובה - (חלק מ) אנשיה לא. הארץ עניה - רבים מתושביה לא. מעניין שהפועל בו השתמשת ''לכוד בישראל המרושעת'' צץ לו מן הסתם עקב ההשוואה במחשבתך לאמריקה. גם אמריקה לא ניתנה לעם האמריקני על מגש של כסף. אנו כישראליים חופשיים לנוע בעולם כאוות נפשנו ורצוננו ולהנות גם מעולמות אחרים. איש לא לכד אותנו ''בישראל המרושעת'' כדבריך.
        ואגב, לא הייתי מתפלא, אם בשיר שנושאו העיקרי הוא התנוונות ומוות אין בנמצא פועל (אף שיש בו פועל).

        הגב לתגובה זו

    • רְאִי, אֲדָמָה

      שאול, 18/04/06 10:36

      רְאִי, אֲדָמָה

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
      בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
      פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
      גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
      פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
      אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
      מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
      וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
      וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

      הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
      בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
      וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
      אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

      וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
      מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
      בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול טשרניחובסקי

      תל-אביב, 3.9.1938

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    קדימה-לחסל את הטרור

    יונתן, 17/04/06 21:33

    השמלאניםחושבים שכאשר יפקירו את יש''ע יפסקו רוצחים לרצוח את ישראל אבל הם לא יודעים שבעיית הקאסמים רק תלך ותגבר ואת ההוכחה לכך ראינו היום בפיגוע בתל אביב


    הגב לתגובה זו

  • 148.

    To Avi Ecuador

    Mike, 17/04/06 21:22

    Avi, are you bored?unemployed? or just an angry official comentator for the insane Israeli right wing

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    בחרתם בקדימה - נשארתם בלי אבא ואמא

    סיסמת היום, 17/04/06 21:19

    גם בגלל הפיגוע
    וגם בגלל שהמפלגה הזאתי לא שמה ז. על מה שקורה לכלל הציבור בישראל ומבחינתם הם לא רלוונטיים ...

    הגב לתגובה זו

    • סיסמת היום!אתה דביל!

      אבא ואמא, 17/04/06 23:58

      נה הקשר?בירה נשר?או שאתה קוריצה?
      כיאילו שבזמן המערך והליכוד.........
      לא היו פיגועים?

      הגב לתגובה זו

    • סיסמת היום!אתה דביל!

      אבא ואמא, 17/04/06 23:58

      נה הקשר?בירה נשר?או שאתה קוריצה?
      כיאילו שבזמן המערך והליכוד.........
      לא היו פיגועים?

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    ארגוני הרצח הפלשתינים, יורשי הנאצים.אלה ואלה חפצים לכלותנו מעם. (ל''ת)

    משה בודק, 17/04/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    העם הערבו-נאצי אמר את דברו- תל-אביב היא המכשול לשלום הנכסף.

    פוסט שמאלני, 17/04/06 21:06

    הגיעה הזמן להתפנות ממנה !
    אזרחי תל-אביב, פרזיטים, אתם מבינים שהתנחלותכם תל-אביב מונעת את השלום ? היא היא המכשול לשלום !!

    ביליארדים על ביליארדים של דולרים הושקעו בהתנחלות תל-אביב !!!!!!!!!!!!

    ההתנחלות שאבה את מיטב כספנו וכספי יהדות העולם !
    מתי יפסק העוול הכלכלי הזה?

    הנה מכם אחי, התפנו מההתנחלות הזו וחיזרו הבית לגבולות Auschwitz !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    מה הממשלה תעשה?

    מוטי דור ב, 17/04/06 20:23

    תבקש מיקלט מדיני לכל יהודי ישראל בארה''ב? אים לא נפעל היום בכל דרך ואפילו ''לא מוסרית'' הבקשה למיקלט מדיני תגיע בקרוב. לא לחכות אפילו רגע, החמאס וארגוני הטרור כבר הכריזו מלחמה על עם ישראל, קומו לעשות מעשה, צה''ל יעשה את מה שלא עשינו בשואה.

    הגב לתגובה זו

    • כ ל ו ם - הם יכבסו קצת מילים וזהו (ל''ת)

      תשובה, 17/04/06 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    היכן יפי הנפש מ''התנועת לזכויות האזרח''

    מוטי חיפה, 17/04/06 20:17

    או שרצח אזרחים ישראלים לא נחשבים כדי לעתור לבג''צ על רציחתם? בחוצפה אני עונה לכים, לכו קיבינימט, כן אני מתנועת שמאלנית וציונית ודעתי עליכים שזז לכים בורג כבד מהראש.

    הגב לתגובה זו

    • הם טוענים עכשיו שהם צודקים (ל''ת)

      הנדנדכ, 17/04/06 21:06

      הגב לתגובה זו

    • אחד מהם היה אצל לונדון וקירשנבאום

      המטיף, 17/04/06 21:17

      ובכה על הזכויות הנרמסות של העם הפלשתיני, לא יאמן.

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    רק חומה, גדר חשמלית, ומוקשים פזורים

    רק, 17/04/06 19:58

    זה הדבר שימנע מהכלבים להיכנס אלינו, שדה מוקשים ברוחב כזה שלא יוכלו לחפור מינהרות, ומוקשים רגישים.... וגלאים אלקטרוניים.

    הגב לתגובה זו

    • חמוד, הקאסם עובר מעל הגדר...

      מומחה, 17/04/06 20:12

      וכדאי שתחשבו על זה....

      אחרי שתגרשו 90,000 יהודים ותמשיכו לחטוף קאסמים, הפעם ללב תל אביב.
      אולי תבינו משהו מהחיים שלכם.....

      הגב לתגובה זו

      • גם F16 ... לא חושב ? (ל''ת)

        תגובה, 17/04/06 20:43

        הגב לתגובה זו

      • 4 סוללות ארטילריה המכוונות טוב.. יפתרו את בעיית הקסאמים (ל''ת)

        יוגב, 17/04/06 20:49

        הגב לתגובה זו

      • חטפנו סקאדים

        הכי מומחה, 17/04/06 21:11

        אנחנו מתכוונים ל-פ-נ-ו-ת 200,000 יהודים שבגללם ורק בגללם חטפנו סקאדים ועכשיו קסאמים.
        אחרי שנפנה אתכם אולי תבינו משהו מהחיים שלכם.....

        הגב לתגובה זו

        • החאמס מתכוון לפנות 5 מיליון יהודים שמפריעים להם...

          עוד מומחה, 18/04/06 00:28

          חטפנו סקאדים כי אנחנו בתל אביב ובחיפה ובטבריה ובכפר סבא וכו' ואם נפנה 200,000 יהודים נחטוף קאסמים גם בתל אביב.
          כשתתפנה חזרה לאירופה אולי תבין משהו מהחיים שלך...

          הגב לתגובה זו

    • לא יותר פשוט וזול לעזוב את המקום וללכת למקום אחר? (ל''ת)

      השואל, 17/04/06 20:36

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך להתמגן ידידי...

      רפי, 17/04/06 20:51

      נכסה את כל הארץ בבטונדות גדרות בגובה 20 מטר צלף על כל 20 מטר ...ותמשיך כיד הדימיון הטובה עליך

      אבל סתם שתדע ההגנה הכי טובה זה ההתקפה !!!
      זה שאנחנו מתמגנים זה פשוט בגלל ראשי ממשלה אשר מפחדים לקחת החלטה אמיצה או לעשות מעשה אמיץ הלא במילא עוד יום יומיים התקשורת תרגיע את העיניינים ותעבור משירי אבל לשירים קלילים ומיקצביים ומי שמת מת העיקר שזה לא הילדים שלהם.

      בושה !!!

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    אם בחוקותיי תלכו ונתתי שלום בארץ. (ל''ת)

    יצחק, 17/04/06 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    עד מתי? (ל''ת)

    פלשתיני שוחר, 17/04/06 19:42

    הגב לתגובה זו

    • talk to you men !!!!! (ל''ת)

      camilla, 17/04/06 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    מה היה להם לחפש בתל אביב? (ל''ת)

    פרובוקציה של, 17/04/06 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    יש התכנסות ויש התפוצצות!!

    צפצפ, 17/04/06 19:35

    כאשר הפלסתינים מגיעים למסקנה שיש כניעה ישראלית תחת לחץ וממשלת ישראל לא מבינה זאת אנחנו בבעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אולמרט=טעות-כנסו

    יניב רינגוולד, 17/04/06 19:26

    בהסכמי קמפ דיויד הסכם השלום עם מצרים שאותו הביא מנחם בגין החזיק מעמד עד היום אולמרט החכ הצעיר התנגד בחריפות ותקף את בגין
    והיום אולמרט נתן את ידו להתנתקות שלא הוכיח את עצמו ויותר מזה הוא הולך ליזום לנו הסכם רע יותר שלבטח יביא אסון גדול יותר אז שפטו בעצמכם בגלל כעס על נתניהו שעשה צעדים הכרחיים למען מדינת ישראל העדפתם את אולמרט אז תאכלו עד שתקיאו

    הגב לתגובה זו

    • איך היה אומר על זה דוד לוי ?צלופח ! (ל''ת)

      דוד, 17/04/06 19:40

      הגב לתגובה זו

    • אמת,יציב,שריר וקיים.

      עוד תתחננו, 18/04/06 14:49

      אולמרט לעולם לא היה ולא יהיה ברמה של נתניהו!

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    ***לכל המגיבים שלא מפסיקים לשרבב את השם 'אולמרט' לכל ...***

    גליק, 17/04/06 19:26

    עניין ולכל ארוע : להזכירכם - הבחירות מאחורינו! אבל אתם כל כך מנותקים מהמציאות, שאין לכם שמץ מושג איך עובדת דמוקרטיה ואינכם מבינים מה זה הכרעת הבוחר! כמו ילדים מגודלים מוכי הזיות אתם ממשיכים לחלום על מדינת הלכה ועל מלכות ישראל ועל סרטים כתומים, ובכל הזדמנות אתם לא מסוגלים להתגבר על המגבלות השיכליות והמנטליות שלכם, קצת, טיפה להתעלות ולהתאפק ולא 'לרקוד על הדם' ולא לזרות מלח על הפצעים. בושו לכם.

    הגב לתגובה זו

    • מותר למחות בדמוקרטיה

      א.ב, 17/04/06 19:51

      זה שלא נעים לך לשמוע את האמת זאת כבר בעיה שלך.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אסף, 17/04/06 20:12

      אדון גליק.
      מאוד מעניינת תגובתך ''מנותקים מהמציאות'' ביום של פיגוע. אני מאחל לך שתמשיך להיות כ''כ חכם ומייחל לשלום שעומד בפתחנו.. אני הייתי מאוד שמח אם הוא קצת יתרחק, מאז שמדברים עליו הוא כל הזמן מתפוצץ...

      הגב לתגובה זו

    • מה אכפת לאולמרט הילדים שלו ברחו לחו''ל (ל''ת)

      עמי, 17/04/06 20:13

      הגב לתגובה זו

      • יותר מכך,הם סרבו לשרת בצה''ל ואח''כ ברחו לחו''ל.אשתו,גרועה כמוהם.

        חינוך אולמרטי, 18/04/06 09:35

        תוצאת חינוך אולמרטי, אחד כזה אין לו מוטיבציה לשלוח ילדי אחרים להלחם, והתוצאות :בריחה והשתמטות מלווה באין סוף ברברת, נתמכת תקשורת כרגיל...

        הגב לתגובה זו

    • לכל אורך ההסטוריה, דמוקרטיות עלו ונפלו, למה לא אצלינו? כי השמאל שול

      אריה, 17/04/06 20:14

      לכל אורך ההסטוריה, דמוקרטיות עלו ונפלו, למה לא אצלינו? כי השמאל שולט????

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    שה' ינחם את משפחות הנרצחים ושהמשפחות לא ידעו עוד צער! (ל''ת)

    חרותניק, 17/04/06 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    צריך לפנות גם את התנחלות ת''א אחרת לא יהיה שלום! (ל''ת)

    אוללללמארט, 17/04/06 19:18

    הגב לתגובה זו

    • הכיבוש בשיח מוניס וביפו גום לנו רק נזק (ל''ת)

      כתום, 17/04/06 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    איפוק זה כוח!!

    אהוד, 17/04/06 19:01

    עייפנו מלנצח! (אהוד אולמרט)
    איפוק זה כוח! (שמעון פרס)
    ''אנו בונים כאן מזרח תיכון חדש!'' (שמעון פרס בחתימת הסכם אוסלו א')
    ''שטחים תמורת שלום! ''(ככל שניתן שטח נקבל תמורתו שלום)
    ''עד עכשיו לא השגנו שלום בגלל חוסר אופק מדיני''
    ''ההתנחלויות בחבל עזה הן מכשול לשלום והן אלה שמונעות את השלום'' (רוצה לומר: אם נצא מרצועת עזה יהיה נפלא)
    ''הכל בגלל הכיבוש'' (של מלחמת ששת הימים, רוצה לומר: לפני מלחמת ששת הימים לא היה טרור, והערבים אהבו אותנו)
    בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה,

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      הרוזן, 17/04/06 19:50

      וואלה, צודק לגמרי.
      אבל.
      אז מה עושים?

      הגב לתגובה זו

      • תבחרו מנהיג אמיתי ולא את אולמרט

        ..., 17/04/06 20:26

        אבל העם המטומטם כבר עשה את הנזק

        הגב לתגובה זו

    • ענק... כמה שזה נכון... (ל''ת)

      צודק מאוד, 17/04/06 21:15

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    ועכשו לשחרר את ברגותי!!!- כנסו

    ירושלמי, 17/04/06 19:01

    מכתב אישי לכתב במחנה במיל.- לך אין דאגות אותך מאבטחים השב''כ, את אישתך מאבטחים מג''ב כשהיא במחסום כנציגת ווטש, את בתך מאבטחים צנחנים כשהיא נוטעת זיתים בשביל אוהבי האדם הבני דודים מהכפרים, בן אחד שלך ימות רק אם ייפול לו באגט על הראש בפריס והשני רק אם הוא יתהפך באיזה ראפטינג בלב הבורסה בניויורק.
    אנחנו פה תקועים איתך, אז למה שלא תשחרר את הרוצח (כזכור הורשע בדין) ברגותי, כי איתו אפשר לדבר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    פניה מרגשת לארה''ב

    שי, 17/04/06 18:59

    אפשר לקבל כבר ויזה?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אולמרט די לגדל את בלורית לכסות את קרחתך

    ספר בטחוניסט, 17/04/06 18:54

    אלא להלחם בטרור-הפצצות על שכםם,ג'נין כפעולת תגמול. אם עשית כגבר הזה, אתן לך לגדל את בלורית שלך!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    פשלה של צה''ל והמשטרה (ל''ת)

    פשלה של צה''ל וה, 17/04/06 18:52

    הגב לתגובה זו

    • הם באמת פה בישביל לשמור עלינו אבל-

      מימי, 17/04/06 19:50

      למה שלא נאשים את המחבל הנחמד שהחליט לבוא ולהרוס לעם שלם את החיים? ואל תגיד שזה מוצדק כי להרוג סתם זה לא מוצדק ואך אומרים השמאלנים-להרוג חפים מפשע?! תנחומים למשפחות השכולות.

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    וואלה

    אחמד, 17/04/06 18:45

    אתם לא מבינים כלום, נכנס בכם עוד 1000 בעמים ולא תבינו
    מברוק עליקום

    הגב לתגובה זו

    • יש משהו שאנחנו לא יודעים

      שאכר, 17/04/06 23:12

      אנחנו גול הזמן הרסים במכום לפנות.
      זה גל להרוס אפל כשה לפנות.
      זה מה שהם ידעים ונחנו לא.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטח מת שכבר נבין ואז נעיף אותך מכאן (ל''ת)

      איתי, 18/04/06 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    ''זה בגלל הדיכוי של העם הפלסטיני''

    מה, לא?, 17/04/06 18:44

    איך זה שהתזמון של הפיגועים האלה כל כך מחודד וכל כך מתוזמן וכל כך מחושב? האם ''עם מדוכא'' עושה תחשיבים כאלה או שהוא פועל בלי לחשוב רק כדי לשרוד? תחשבו על זה טוב-טוב שמאלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    לכתב במחנה

    ירושלמי, 17/04/06 18:42

    שבמקרה הולך להיות רה''מ שלי, זה הזמן להתפטר, זה בגללך. אל תגידו שאני רוקד על הדם. אם אני לא טועה מי שספר את הרוגי מלחמת לבנון ואת כל ההרוגים האחרים היו כל הסמולנים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה משפריץ דם על הקיר שאתה רוקד עליו

      אורן, 17/04/06 19:58

      ואתה טועה. מי שהכניס אותנו למלחמת לבנון היתה ממשלת ימין של בגין ושרון. בכלל זו היתה טעות שלך לקום בבוקר היום. לך לישון

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    תפסיקו למכור חמץ!!!!! (ל''ת)

    יהודי, 17/04/06 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    תפסיקו למכור חמץ!!!!! (ל''ת)

    יהודי, 17/04/06 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    התקשרתי עכשיו למדא

    משהו מוזר, 17/04/06 18:33

    ואומרים שם שהם לוקחים תרומות דם רק ביום שישי... זה לא קצת דחוף לימים הקרובים???

    הגב לתגובה זו

    • למנת דם לוקח זמן עד שהיא זמינה לדבר כזה

      אורן, 17/04/06 20:00

      כל הבדיקות לוקחות זמן. מה שעושים זה משתמשים במה שיש היום לטובת הפיגוע אבל מנכ''ל מד''א דואג ליום שאחרי... וכן לא יזיק לשלוח כמה ניידות תרומת דם למרות החג...

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    אולמרט תתעורר ההתנתתקות היתה

    גיל, 17/04/06 18:29

    החולשה של שרון,ותראה לאן אנו מגיעים, תתחיל להכנס בהם,מופז תתעורר אתה טוב בזה.

    הגב לתגובה זו

    • אם הוא לא התעורר עד היום

      Avi Ecuador, 17/04/06 18:47

      אל תשלה את עצמך שהוא יתעורר בעתיד.
      תוכל לפחות להשלות את עצמך או לקוות שמישהו במשפחתך לא יהרג או יפגע חס וחלילה.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    אני יכול לאמר ''אמרנו לכם'', אך לא זאת מטרתי!

    אריה, 17/04/06 18:03

    כמו שאמרתי ואמשיך לאמר, עד סוף ימי או עד אשר יקרה הדבר - רק טרנספר טוטאלי של כללללללל ה''ערבים הישראלים'' חזרה למקומם הטבעי! לא רוצים לראות ערבי אחד בארץ ישראל!!!!!!!!!!! ארץ ישראל ליהודים, ערבים (נוצרים ומוסלמים) לארצות ערב השונות!!!

    זה גזעני? יכול מאוד להיות. אבל אני מעדיף להחשב גזעני מאשר לחשב כמה משפחות נהרסות לנו בארץ הזאת מדי שנה, כל שנה, בגלל חוסר ה''גזעניות'' שבנו!

    למשפחות ההרוגים, משתתף בצערכם, היו חזקיםץ
    לפצועים וכל מכריהם, רפואה שלימה ומהירה. היו חזקים גם אתם. כל העם כואב את כאבכם!

    הגב לתגובה זו

    • רק אידיוט גמור יכול להאמין שאחרי הרציחות לא יבוא פיגוע רצח (ל''ת)

      מנשה, 17/04/06 18:40

      הגב לתגובה זו

      • רק אידיוט גמור יקבל את זה בהבנה... (ל''ת)

        יהודי, 17/04/06 19:54

        הגב לתגובה זו

  • 120.

    אולמרט שמאלן אנטי ישראלי עלוב התפטר !!!! (ל''ת)

    רק בישראל !, 17/04/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אולמרט התפטר ! !! ! איפה עוד יש ראש ממשלה שפועל נגד האינטרסים של מד

    רק בישראל !, 17/04/06 17:55

    מדינתו ??

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    רוצים שלום בת''א? תתנתקו ממנה

    efat, 17/04/06 17:33

    כיום הפיתרון היחיד הוא 'היתנתקות.
    כל מקום שרוצים למנוע בו פיגועים, לא יעזרו כל הסיכולים, צריכים להיתנתק קודם ממקום הפיגוע...
    אכן????

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    עייפנו מלנצח (ל''ת)

    אהוד אולמרט, 17/04/06 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    E-פוק זה כוח. (ל''ת)

    עריק, 17/04/06 17:30

    הגב לתגובה זו

    • איפוק זה התרת דם

      לא-עריק, 17/04/06 18:37

      איפוק זה כמו לומר: ''שמנו לב שהרסתם את החיים ל-80 אנשים אבל אנחנו בסדר עם זה''. זה פירוש איפוק.
      איפה ''איפוק'' עזר לנו בעבר?
      אף פעם.
      העובדה היא שאחרי שהגבנו (ולא בלהפגיז שטחים פתוחים כמו חבורה של מטומטמים שיש להם עודף כסף) הערבים כיבדו אותנו וסתמו את הפה. למה? כי דיברנו בשפה שהם מבינים.

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    אולמרט ופרס שקר ושלומיאל חברו יחדיו (ל''ת)

    משה בודק, 17/04/06 17:30

    הגב לתגובה זו

    • במה הם בדיוק שקרנים?הם הבטיחו לך משהו? (ל''ת)

      משה, 17/04/06 19:04

      הגב לתגובה זו

    • במה הם בדיוק שקרנים?הם הבטיחו לך משהו? (ל''ת)

      משה, 17/04/06 19:04

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    הצעה: לכבוש מחדש את חבל קטיף! (ל''ת)

    תגובה ציונית, 17/04/06 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ישראל ממשיכה להביא על עצמה פיגועים

    Yossi V, 17/04/06 17:12

    וככל שהדעה הכללית במדינה תהיה כזו כמו של רוב מגיבי מעריב, כנראה שהפיגועים לא יפסקו לעולם.

    תגידו את האמת, אתם הרי אוהבים פיגועים. זה מעלה לכם קצת את האדרנלין, אהה?

    פורסם היום במעריב איך ישראלים מרמים ומהונים את עולי אתיופיה. כמה תגובות? 50. את מי מעניינים האתיופים והאיכות החברתית בישראל.
    אבל פיגוע? אוהההו. זה טוב. על זה יש מה להגיד. הצלחנו. הבאנו עלינו סוף סוף עוד פיגוע. אל תדאגו חבר'ה, (אתם אומרים) בחריצותינו נתגבר על כל הגדרות, החומות והאתראות ונביא עלינו עוד הרבה פיגועים. עובדה.

    לפיגועים נולדנו ונועדנו.

    הגב לתגובה זו

    • על אחת כמה וכמה

      אורי, 17/04/06 18:13

      הרי גם לפני שחרור השטחים לפני שהיה יהודי בודד שם היו פיגועים (אז אמנם לא היו אנשים כמוך כמעט) אבל היו .גם לפני קום המדינה היו
      כך שההבאה על עצמינו של פיגועים למי שבוחר להתיחס לזה כך החלה מהגעתו של הציוני הראשון לפני 124 שנה
      דעה כללית של אחד כמוך לא היתה מאפשרת כלל הקמת מדינה מה לעשות!!!
      במקום להיות בור ומלקה עצמי צא ולמד תאמין לי זה לא יכאב

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    זה לא פיר, החזרתי להם את עזה (ל''ת)

    אריק, 17/04/06 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    איך הוא עבר את החומה עם מכונית?

    אפרים, 17/04/06 17:02

    מה ערבים ישראלים הסיעו אותו? לא יכול להיות - הרי הם אזרחים נאמנים המבינים שנגזר עלינו לחיות ביחד!!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אולמרט ופרס, שקר ושלומיאל חברו יחדיו (ל''ת)

    משה בודק, 17/04/06 17:00

    הגב לתגובה זו

    • במה הם בדיוק שקרנים?הם הבטיחו לך משהו? (ל''ת)

      משה מבקר, 18/04/06 00:02

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    לא להגיב - איפוק זה כוח (ל''ת)

    אריק, 17/04/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    קדימה לקו הכחול (ל''ת)

    איש ימיני, 17/04/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ההתנגדות תימשך עד לשחרור פלסטין

    רוני ערמון, 17/04/06 16:52

    האנרכיזים ינצח

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אולמרט! אינך ראוי לתפקידך, עוף לנו מהעיניים. (ל''ת)

    משה בודק, 17/04/06 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    הימנים ומתנגדי קדימה מה זה שמחים

    טאהר, 17/04/06 16:46

    יכולים להגיד ''אמרנו לכם'' ולרקוד על הדם

    מזל טוב

    הגב לתגובה זו

    • טאהר, זו לא שמחה אלא ציניות ומירמור. הנך כסיל. (ל''ת)

      ד''ר רינה צאלוני, 17/04/06 17:29

      הגב לתגובה זו

    • הימנים ומתנגדי קדימה אשמים

      אתה, 17/04/06 17:38

      הם הגישו לחמס את רצועת עזה על מגש של כסף כפרס על הטרור ולא קיבלו אפילו בנדורה כתמורה.
      הם הביאו עלינו ברד של קאסמים ללא תגובה ממשית.
      הם עומדים לשחרר את ברגותי.
      הם פינו 8000 מתנחלים: אנשים, נשים , זקנים, טף ו...קברים.
      הם שולחים לרש''פ כמיליארד דולר מידי שנה.
      הם זוממים לגרש עוד 30,000 עד 60,000 איש מיהודה ושומרון.
      הם העמידו את שימון פערעס, דיילה ייציק, ראמון ועוד כמה מזיקים כמותם, במקומות מכובדים ברשימתם.

      אכן סיבות טובות לשמוח ולרקוד.

      הבנת את זה שם? יא אהבל.

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאת דפוקה... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/04/06 18:15

      הגב לתגובה זו

    • מה זה טאהר?ערביה עכשיו זה מובן (ל''ת)

      יניב, 17/04/06 19:39

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    כל המדינה מאובטחת רק לא העובדים הזרים (ל''ת)

    מדינה של גזענים, 17/04/06 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    איסמעיל הנייה ומחמוד אחמדניג'אד (-: ***

    היחידה ל ......, 17/04/06 16:35

    איסמעיל הנייה ומחמוד אחמדניג'אד תסתכל טוב אחורה ולא רק למעלה כי את המכה אתם תקבלומתחת לחגורת נפץ שיש לכם בבטן ולא יעזרו מעגלי האבטחה הפרוצים שמסביבכם- יותר פשוט לפגוע בכם בפעילות כרורגית ממוקדת מהקרקע = לתחליף אדיר לפעילות אוויר
    *********************************
    אל תירה ישראל, אל תירה. כי גור-אריה הלא אתה ואריה אם ישאג, מי לא יירה? מי לא יירה?

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    פושעי 'ההנתקות' ואוסלו, הדם על ראשכם! (ל''ת)

    משה בודק, 17/04/06 16:32

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. ועדיף שתכתוב טוקבקים, כי גם אחרים

      משה צוחק, 17/04/06 17:23

      רוצים שהתגובות שלהם יפורסמו בעיתונים. אתה לא לבד.

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    איפה מתחבא אחמד טיבי? (ל''ת)

    אבו אמו, 17/04/06 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    הערתי באחד הפיגועים שרק אם יעשו איתם חשבון דמים

    משה מ,,,, 17/04/06 16:29

    הערתי באחד הפיגועים שרק אם יעשו איתם חשבון דמים
    ושידעו שבכל פעם שרוצחים יהרגו להם כפליםרק אז יפסקו הפיגועים

    הגב לתגובה זו

    • אני לא יודע אם כפליים יעזור

      אלון, 17/04/06 18:42

      אבל בטוח שקיים מספר שיעצור את הפיגועים. ועדיף לרצוח להם רק נשים ואז להגיד להם שמי שלא מסוגל להגן על הנשים שלא שלא יתחיל

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    הבחנה אווילית ומגמתית

    אחיאל, 17/04/06 16:21

    ההבחנה בין החמאס לפתח המתון היא אווילית ומגמתית.הרי גדודי אל אקצה קיבלו גם הם את האחריות לרצח בתל אביב. תפקידו של אבו מאזן הוא עלה תאנה לאומי פלסטיני: לגנות במילים אך לא לעשות דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    נגד כל פיגועי הטרור

    עלי, 17/04/06 16:20

    אני בשמי ובשם כל העם הירדני וגם
    המון המון מתושבי שכם מיגנים פיגוע
    הטרור של היום

    הגב לתגובה זו

    • מתחזה שמאלני, לך הביתה (ל''ת)

      נורת ביקורת, 17/04/06 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    שוטי ישראל באולמרט בחרתם - פיגועים קיבלתם!!!! (ל''ת)

    ממשלת השמאל, 17/04/06 16:16

    הגב לתגובה זו

    • ומה את בחרתה?במפלגה יותר טובה?

      משה, 17/04/06 17:33

      כול המפלגות מבלבלות את השכל!
      ואחר-כך מפנות!בעיקר הימין!
      אז תרגיע חביבי!

      הגב לתגובה זו

      • בורות שמאלנית-ממשלת שרון אולמרט הוא ממשלת הימין...חה...חה...חה... (ל''ת)

        ממשלת השמאל, 17/04/06 19:48

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    הפיגוע הבא(מ-78 אתראות) בדרך ליעד (ל''ת)

    בהעדר צבא/משטרה, 17/04/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    נתכנס למחנה ריכוז ואירן תשלים המלאכה (ל''ת)

    נשיא איראן, 17/04/06 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ממש מוזר הרי התנתקות מביאה שלום לא? אוי אופס נפל עלי קסאם אוי

    מה זה פיגוע?, 17/04/06 16:08

    ככה זה אני נהיה ציני מה לעשות

    תתעוררו אנשים!!!!!!!
    התנתקות לא בדיוק מביאה שלום...

    הגב לתגובה זו

    • כשהיינו בעזה לא היו פיגועים?

      אז מה?, 17/04/06 19:08

      נתון:
      1. ישיבה בעזה = פיגועים.
      2. יציאה מעזה = פיגועים.
      מסקנה:
      אין קשר בין מצב ההתנחלויות בעזה ובין הפיגועים.
      עכשיו חכם שלי - לך תמצא ציטוט אחד של מישהו שהבטיח שלא יהיו פיגועים בעקבות פינוי עזה.

      הגב לתגובה זו

      • למצוא ציטוט?? אולי פשוט מישהו יסביר לי למה בכלל עשו את זה? (ל''ת)

        94, 17/04/06 22:24

        הגב לתגובה זו

        • כדי לא לסכן חיילים וזרוק מיליארדים

          הנה, 17/04/06 23:05

          בהגנה על 7,000 איש. נקודה.
          לא טוב לך ההסבר? תצביע ''איחוד לאומי''. אה...כבר הצבעת - נשארתם 9 מנדטים שעוד חולמים על ארץ ישראל השלמה ומבקשים הסברים על הברור מאליו.

          הגב לתגובה זו

  • 93.

    בואו נמשיך לעשות התנתקויות ויהיה עוד פיגועים פשוט יופי טופי (ל''ת)

    מחפש השפיות, 17/04/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    איזה שלום נהדר הביאה לנו ההתנתקות נכון? פשוט יופי! (ל''ת)

    ציניקן, 17/04/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    דין תל אביב- כדין נצרים (ל''ת)

    דובר החמאס, 17/04/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ראיתי מאבטח רק אחד כל האחריות עליו, חרד מאוד

    כשהייתי בתחנה, 17/04/06 15:57

    ואני יודע שהוא מקבל פרוטות להגנת חיינו תוך סיכון חייו. הנה הנכונות של מובילי החברה הזו המושחתים-הבנקים, החברות הכלכליות הגדולות, ושאר בעלי האמצעים- לדאוג לבטחוננו: 0 . המעט שנעשה הוא על גב המאבטחים המנוצלים, תוך צחוק מצלצל לאפשרות שהם יהיו הראשונים שיהרגו ויגנו בגופם.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איפה השלום המובטח אחרי ההתנתקות?! (ל''ת)

    ם, 17/04/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ההתנתקות לא הייתה אמורה להביא שלום? (ל''ת)

    תוהה, 17/04/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הבעיה

    סופר, 17/04/06 15:55

    הבעיה שלנו היא שבכל צעד וצעד הבירוקרטיה השלטונית מוציאה לנו את הנשמה אך כשהיא מתבקשת לשמור עליה היא בורחת רחוק.יהודים יקרים ביום שתחליטו להיות כנוצרים ולא תיבדלו מהם אז יבינו בסיבלכם.תהיו כמו אירופאים ותקבלו את כתפם.חובתכם להגן על עצמכם.ההודעה הזאת אינה הסתה או כפירה אלא דשדשה רבות בנבחי מוחי.תודה

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    איזה מזל שיש מנגנון תגובות בו כל המופרעים מוציאים את העצבים שלהם...

    שפוי, 17/04/06 15:54

    אבוי לנו אם כל אלה החושבים עם האדנרלין במקום עם התאים האפורים היו גם משפיעים במציאות...

    הגב לתגובה זו

    • ספר לנו על צ'מברלין

      Avi Ecuador, 17/04/06 16:10

      ספר לנו על סדום וירי מעזה היום.
      ספר לנו על התכנסות ועל בוני גטו יהודים.
      כן, ספר לנו גם על הירושימה ונגאסקי שהביאה שלום ומנעה מהאמריקאים הרבה קורבנות.
      אחרי שתסביר לנו נוכל להבין גם אידיוטים כמוך שהם יצורים אוטפיים שחיים בפלנטת חלם היום ויש להם יבשות לתת לעולם בכדי להביא ''שלום'' ועתיד לדורות הבאים אולי.
      דרך אגב איתך ודומך בטח אין שום צורך במדינה או להלחם בשביל משהו או מישהו ב''עתיד''.

      הגב לתגובה זו

      • כשתהייה אמריקה תוכל להרוג את כולם

        לחלום, 17/04/06 19:14

        בינתיים, ברגע שנחליט שהגיע הזמן להיכנס בכולם, יום אחרי זה יהיה כאן עירק. רק חמומי מוח שבטוחים שהם יודעים הכל יקשקשו כאלה שטויות. מי אנחנו בכלל?

        ורק כדרך אגב - החולם הגדול ביותר הוא זה שבזכותו אתה יכול בכלל לפנטז על פטריות עשן.

        הגב לתגובה זו

        • מקווה שהתגובה הקודמת תפורסם

          Avi Ecuador, 17/04/06 20:09

          גם הרצל להבדיל חלם על מדינה ליהודים של יהודים.
          חלום יותר פשוט מזה היום של הטרנספר או סדום שהפלסטינים מסבירים מדוע ואפילו לא צריך להתאמץ בהסברה.
          בזמנו אמרו לו רבים שהוא לא שפוי והיה הרבה יותר קשה לחלום אז על מדינה ליהודים ולא לאידיוטים.
          בלי חולמים אין עתיד ואתה ודומך אפילו לא עבר לעתיד.

          הגב לתגובה זו

    • אחמד בתגובה 80 השיב לך יא טמבל (ל''ת)

      יוסי, 17/04/06 16:29

      הגב לתגובה זו

    • טוב שהשמאלנים והשבעים, רגועים

      המחלקה הסגורה, 17/04/06 17:33

      הבורסה כמנהגה, הכנסת כמנהגה, לך זה מזיז את קצה הביצה השמאלית.
      באמת טוב שיש מקום לנקז את כעסם של אלה שחוטפים הכל מכל הכיוונים. החיים בזבל וגם הם קצרים לאללה, אבל לפחות אפשר לכתוב על זה!

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    להעדיף את הפת''ח על החמאס? לא בטוח (ל''ת)

    אורן, 17/04/06 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מי סופר אותם

    boaz, 17/04/06 15:53

    ראש הממשלה בפועל, אהוד אולמרט, ביקש מיו''ר הכנסת הזמני, שמעון פרס, שלא לשנות את מהלך טקס הפתיחה החגיגי של הכנסת בעקבות הפיגוע כדי שהדבר לא יתפרש ככניעה לטרור.
    האם באמת מעניין את המפגעים כל המחוות האלו? והאם באמת מעניין את אולמרט ? בודאי שלא חבורת '' נבחרינו'' לא יתנו לאובדן של אזרחים מן השורה לקלקל להם את החגיגה. האזרח היה חשוב עד לפני הבחירות עכשיו הוא לא מעניין.
    אם לפחות, הייתם מבטלים או דוחים באופן סמלי את הטכס היו כאלה שהיו חושבים שלמישהו איכפת.
    זכרו זאת חיילים ואזרחים כאשר אתם מקריבים את חייכם ואת שיקול דעתכם עבור סדר יומה של חבורת פוליטיקאים מקצועיים שאין בניהם ובניכם כלום.
    לצערי אין כבר דרך חזרה וזה עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • במילים אחרות: שהעם יפסיק להפריע לנבחרינו במסע התענוגות (ל''ת)

      ארז, 17/04/06 16:16

      הגב לתגובה זו

    • בושה להנהגת המדינה! (ל''ת)

      כבשה, 17/04/06 19:57

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    תירמו דם!!! (ל''ת)

    ערד, 17/04/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אלה רק הסלטים!! (ל''ת)

    ממשלות, 17/04/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כהנא צדק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כהנא חיי לפני עשרים שנה, ואמר דברים

    כהנא צדק !!!!!!, 17/04/06 15:40

    שמאוד מתאימים למציאות של היום !
    אם הינו מקשיבים לו בזמנו, הינו מונאים את מותם של אלפי יהודים, והינו מונעים את סבלם של אלפי משפחות ומיליוני יהודים !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה אומר פה את האמת אתה יוצא מחוץ לחוק

      jak, 17/04/06 16:19

      בגלל זה הגענו לאן שהגענו

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אין מקום ליהוד העולם ערבי

    אחמד, 17/04/06 15:40

    אתם מאורופה שם תחזרו.
    זוהי אדמה ערבית בכיבוש ציוני
    השמאל הבין, הימין לאט לאט מבין
    בסוף כולכם תבינו גם נצטרך מיליון
    שהידים לנו יש הרבה
    צאו מאדמה של מוסלמים

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לעקוב אחרי החדשות (ל''ת)

      XY, 17/04/06 15:46

      הגב לתגובה זו

    • אחמד, יא רשע. אתה לא מתבייש????? (ל''ת)

      חוצפן, 17/04/06 15:47

      הגב לתגובה זו

    • תן לשלם בשקט את החשבונית הזאת.לטייבה נגיע גם כן.קצת סבלנות חביבי. (ל''ת)

      שרון, 17/04/06 15:50

      הגב לתגובה זו

    • תוספת לתגובה הקודמת שלי

      Avi Ecuador, 17/04/06 15:59

      הנוצרים אולי למדו שאצלנו האידיוטיות זו נורמה כנראה אבל למדו גם שאין להם מה לפחד מיהודים וממכם הם באמת מפחדים.
      הם צודקים, כל בן אדם נורמלי צריך לפחד ממכם; מהמנטליות והרשע שחלק מישותכם.

      הגב לתגובה זו

    • גם את טייבה נכבוש מידיכם ונחזיר אותה לרשותנו. תירגע. (ל''ת)

      חיילים, 17/04/06 16:02

      הגב לתגובה זו

    • תסדר לך מקום בבגדד.

      הנכבה הבאה, 17/04/06 17:54

      אחרת תשאר בלי כלום, יא חביבי.
      מאסאלאם.

      הגב לתגובה זו

    • אחמד אני סם עליך קצוץ. (ל''ת)

      דוד, 17/04/06 19:44

      הגב לתגובה זו

    • הסבתא ואמא של סבתא שלי נולדו פה. (ל''ת)

      תלמד היסטוריה, 17/04/06 23:39

      הגב לתגובה זו

    • מי לימד אותך להשתמש במחשב יהודים נכון? (ל''ת)

      תעבור לרשות, 17/04/06 23:42

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אל תגיד: כהנא צדק. זה אסור. אמור מעתה: מאיר כ''ץ...מאיר כ-הנא צ-דק.. (ל''ת)

    מאיר כ''ץ, 17/04/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    החמאס למול שלומיאליות ממשלת ישראל (ל''ת)

    בחרת קדימה, 17/04/06 15:32

    הגב לתגובה זו

    • הכתומים :-(( מפריעים לצבא ולמישטרה (ל''ת)

      אזרחית, 17/04/06 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אסור לשכוח שהכל התחיל באוסלו

    jak, 17/04/06 15:32

    ואנשי אוסלו שהמרו על חיינו עוד לא עמדו לדין

    הגב לתגובה זו

    • אם ישראל תשרוד

      Avi Ecuador, 17/04/06 15:37

      מעשי הפלסטינים יחשבו לניסים כואבים לצערי בהסטוריה שהדורות הבאים יכתבו.
      תאר לעצמך שהם היו סומכים חס וחלילה על עם-הארץ, השמאל ''שלנו'' ו''מנהיגנו''.
      היה לך ספק אם ישראל לא היתה אגדה כבר?

      הגב לתגובה זו

      • ולמה אתה יושב בנכר?

        דני, 17/04/06 18:40

        ונותן לנו עצות

        הגב לתגובה זו

        • מי אמר לך?

          Avi Ecuador, 17/04/06 18:51

          ואני לא ראש ממשלה...

          הגב לתגובה זו

          • אקוודור היא ארץ נכר

            דני, 17/04/06 19:06

            אתה מכין לעצמך מקלט?

            הגב לתגובה זו

            • וירון לונדון בטח גר בלונדון?

              עידו, 17/04/06 19:55

              אידיוט.

              הגב לתגובה זו

  • 76.

    רק חזרה בתשובה תמנע את הפיגוע הבא

    אברהם טיטלבוים, 17/04/06 15:32

    כאשר כל עם ישראל ישוב בתשובה ויקיים את כל המצוות כפי שציוותה עלינו תורתנו הקדושה, עם ישראל יוכל לשבת לבטח על אדמתו.

    כל כוחות הביטחון שלנו לא יעזרו לנו למנוע את הפיגוע הבא. רק השם יתברך יכול לשמור עלינו מפני אלו הקמים עלינו להחריבנו.

    חייבים לחזור בתשובה מייד!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ל76-לא מקטרגים על עם ישראל בעת צרה. (ל''ת)

      מיכל, 17/04/06 15:37

      הגב לתגובה זו

      • איפה את רואה פה קיטרוג?

        חילוני, 17/04/06 15:45

        קצת הבנת הנקרא

        הגב לתגובה זו

        • לדני ההיסטוריון תדבר שטויות במקון אחר

          אלוקים תמיד, 17/04/06 20:33

          שלא ימכרו חמץ בפסח תגיד לחברה !

          הגב לתגובה זו

          • שטויות זה התחום שלך

            דני ההיסטוריון, 17/04/06 21:54

            ''אלהים תמיד עוזר'': את ר' עקיבא המיתו הרומאים בייסורים קשים (סרקו את בשרו במסרקות ברזל בקיסריה), הדריאנוס החריב את כל היישוב היהודי בארץ יהודה ושינה את שם הארץ לפלסטינה ואת ירושלים לאיליה-קפיטולינה, כל זה כשרוב העם היו שומרי תורה ומצוות ובראשם גדול הדור ר' עקיבא ומי שמוכר על ידו כמשיח!. אבל אתה בשלך ''אלהים תמיד עוזר''. אתה עיוור!! גם בשואה הקו שלו היה תפוס... גם בספרד באינקוויזיציה...

            הגב לתגובה זו

    • מאין לך שהפיגועים באים בגללנו ולא בגלל המפגעים (הערבים)? (ל''ת)

      חוצפן, 17/04/06 15:46

      הגב לתגובה זו

    • אברהם, תלמד קצת היסטוריה!

      דני ההיסטוריון, 17/04/06 19:16

      מרד בר-כוכבא הונהג ע''י ר' עקיבא, אחד מגדולי התנאים. צבאו היה שומר תורה ומצוות ותחת הנהגת בר-כוכבא ור' עקיבא כנראה שגם רוב העם שמר תורה ומצוות. התוצאות: קטסטרופה! השם ''ניתק את הקו'' (כמו בשואה) והרומאים הטילו עלינו שואה! עכשיו שים לב: ר' עקיבא *טעה!!* כן, כן טעה: הוא טען שבר-כוכבא הוא המשיח (דינו הוא מלכא משיחא). מסקנות: 1. אם הוא טעה, אזי גם אתה וכל המשיחיסטים של היום יוכלים לטעות (מי אתם לידו?)
      2. הסתמכות עיוורת על עזרה מאלהים מאכזבת שוב ושוב ואיננה ערובה לכלום 3. חזרה בתשובה המונית כבר נוסתה בעבר ולא הועילה גם-היא. 4. תתחיל להפעיל את מה שאלהים שם לך בקופסא ואל תלך שולל אחרי הרבנים. חג שמח!

      הגב לתגובה זו

    • טמבל תחזור למציאות (ל''ת)

      לא דתי, 17/04/06 21:15

      הגב לתגובה זו

    • --- כבר עניתי ל- 59 ---

      צדיק, 18/04/06 03:09

      תראה ותשכיל.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

     (ל''ת)

    אזרחית מזועזעת, 17/04/06 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    רבין/פרס יבאו מטוניס וציידו בנשק ושרון ייסד (ל''ת)

    את מדינת הטרור, 17/04/06 15:29

    הגב לתגובה זו

    • ל74, מה אתה רוצה מרבין?

      אלון, 17/04/06 17:44

      רבין מת מזמן. יש לך את מופז ואת לבני ואת אולמרט ופרס, גאוני המדיניות בירושלים שהביאו במו ידיהם החד צדדיות את החמאס לפתחנו, ביחד עם איראן. הישג מדיני כזה כבר מזמן לא היה באזורנו.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    הטרור לא חזר- הוא אף פעם לא הלך.

    מורי אל כניס, 17/04/06 15:28

    אז נכון שרצח ארבעה מתנחלים מאוסים בקדומים זה לא נחשב טרור. זה ברור. אבל היו מספיק פיגועים גם בלי זה.

    הטרור חזר עאלק.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    התנתקות/התכנסות - ותשקוט הארץ 40 שנה (ל''ת)

    פיגור השמאל, 17/04/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רק דוגמית מהאסונות שהמיט שרון על עמו (ל''ת)

    שרון יחסד, 17/04/06 15:26

    הגב לתגובה זו

    • לא נורא הוא משלם על כך וביוקר (ל''ת)

      כתום, 17/04/06 15:41

      הגב לתגובה זו

      • נורא מאוד, אנחנו משלמים על זה ביוקר (ל''ת)

        ש, 17/04/06 15:49

        הגב לתגובה זו

    • בזכות שרון כמות הפיגועים ירדה פי 10... (ל''ת)

      ש., 17/04/06 15:52

      הגב לתגובה זו

      • ש', בתקופת שרון נרצחו יותר אזרחים מאשר בתקופת נתניהו ברק ורבין יחד (ל''ת)

        לידיעתך, 17/04/06 16:30

        הגב לתגובה זו

      • אתה טיפש? אצל שרון היו הכי הרבה פיגועים!

        יובל, 17/04/06 17:48

        בתקופת שרון היו פיגועים בכמויות ובאיכויות ובקצב שלא ידענו כמותו. אז מה אתה מבלבל את המוח. אגב, אצל ברק ואצל נתניהו באמת לא היו כמעט פיגועים המוניים. אבל הזיכרון שלך קצר ואולי כדאי לדבר במספרים: מעל אלף הרוגים בתקופת שרון, זה הרבה או מעט?

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    זה הזמן להמשיך עם ההתכנסות

    ירושלים, 17/04/06 15:25

    במלוא המרץ

    הגב לתגובה זו

    • כן, פעם בנו לנו היהודים גטו הגויים

      Avi Ecuador, 17/04/06 15:33

      היום יש ''יהודים''.

      הגב לתגובה זו

    • תתכנס חזרה לחור שיצאת ממנו (ל''ת)

      סמולן, 17/04/06 15:36

      הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה לתת שטחים מארץ ישראל!!??

      גודי, 17/04/06 20:41

      בן גוריון מתהפך בקברו!!

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט, זה הזמן לעשות משהו

    אורי, 17/04/06 15:24

    אי אפשר לשבת בחיבוק ידיים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    עד מתי ניאלץ לסבול את הטרור הזה? (ל''ת)

    תמונות מזעזעות, 17/04/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    עצם ההתנתקות כמו גם רעיון

    שי, 17/04/06 15:21

    ההתכנסות הם פועל יוצא של כניעה לטרור.
    ישראל משדרת כי בלחץ מספיק נמסור כל דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לפנות את ת''א עכשיו !

    יורם, 17/04/06 15:19

    עד שלא נתפנה מת''א וכל שאר השטחים הכבושים, לא יהיה כאן שקט !

    הגב לתגובה זו

    • תתפנה מתל אביב אתה!!

      ערד, 17/04/06 15:46

      זו לא סיבה לוותר ולהיכנע, רק להילחם מול הטרור!
      אנשים, עיברו לפריפריה!!

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אסטרטגיה כושלת הגננה וכניעה במקום התקפה

    א, 17/04/06 15:18

    צריך לנקנק אותם במקומותיהם עד שיצעקו '' חמאס ''

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הגיע הזמן להתחיל ולייבש את ביצת הטרור

    החפץ בחיים, 17/04/06 15:11

    אנחנו התרגלנו לטרור משל היה זה גשם. מתייחסים אליהם כבר בטבעיות, כאילו מחול המוות של המחבלים הוא חלק ממחזור החיים.

    הגיע הזמן להכיר בצדקת דרכינו, ולשמוט את הקרקע מתחת למחבלים ותומכיהם. אסור לתת מקום בארץ ישראל לצוררים המבקשים להשמיד אותנו.
    בת יענה הוציאי את ראשך מתוך האדמה. יש לבטל את הרשעות החמסית ולהעביר את כל תומכי החמס הרחק מגבולנו.
    המזימה המרושעת והטפשית לגרש עוד כמאה אלף יהודים מחבלי המולדת, להפקיר את הישיבו ואת בתי כנסת לשריפה, לעקור בתי עלמין ולתת ישובים פורחים ומרחבים עצומים כפרס לטרור - רק מגבירה את הרוח הגבית ומתגמלת את הרוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ושוב מחפשים פלסטינים מישראל שסייעו למחבל לרצוח יהודים (ל''ת)

    אביגדור ליברמן, 17/04/06 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הנוער אומר דיי להפקרות השלטונית!! הנוער אומר דיי!!!! (ל''ת)

    הצדק, 17/04/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מקווה שלא מכרו חמץ שם (ל''ת)

    ע, 17/04/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שמעתי פיצוץ היה דם בלהה בלהה בלהה... (ל''ת)

    עד ראיה, 17/04/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רק משיח

    חב''ד, 17/04/06 14:59

    הרבי מליובוויטש שליט''א

    הגב לתגובה זו

    • 59, תרגיע את עצמך. (ל''ת)

      ביי, 17/04/06 15:53

      הגב לתגובה זו

    • צריך להתפלל לבקש ולזעוק לקב''ה

      יהודי, 17/04/06 18:57

      רוצים משיח ומיד.
      יש לקרב כל יהודי להתחזק ביהדותו.
      בצפייה לגאולה השלימה אמן !

      הגב לתגובה זו

      • וואו אני חושב שמצאת לכולנו פיתרון מדיני-ביטחוני רציונאלי ואפקטיבי

        צדיק אמיתי, 17/04/06 20:26

        לך לעבוד!!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • לידיעתך אני גם עובד וגם לומד תורה וגם שירתתי בצבא (ל''ת)

          יהודי, 17/04/06 23:34

          הגב לתגובה זו

          • זו לא מלחמת תרבויות, אם קיימת סיבה ימנית אמיתית - אז זו הציונות

            צדיק אמיתי, 18/04/06 01:38

            לקבה לא אכפת ממני (כי לי לא אכפת ממנו) אז מצטער אחי אבל גם אתה נדפק מזה, כמו כל ירא שמים.
            אני לא מוכן בשום פנים ואופן לחזור בתשובה.
            נניח לצורך הויכוח שכן: אז יבואו במקומי יהודים/ישראלים/רק-חצי-טמאים/איך-שלא-תעלב-מזה
            שיותר החלטיים ממני - ושום כפייה/שכנוע/אשת''מ דתית לא יועילו.
            אז אני מציע לך להיכנס לפרופורציה, לנסות לזנוח לשעה קלה את רעיון קירוב הלבבות, להתאמץ חזק חזק...ולמצוא עבודה!

            הגב לתגובה זו

  • 58.

    סופר

    לכ אחי היהודים, 17/04/06 14:59

    אם תסתכלו בספר התנך ההיסטורי שלנו תגלו שעם ישראל כמעט ונכחד לא בגלל האל ולא השואה אלא בגלל פחדנותו פילוגו והבלגתו.כן העולם היה שמח לראותנו עומדים על רגלינו ופשוט מצילים את עורנו.אין קשר בין האינסטיקט לשרוד לבין רחמנות ואנושיות.לא במצב הקיים.ולכל רמי הדרג בממשל חובתכם להגן על האזרחים ללא קשר למוצאם.האל האוניברסלי יראה זאת בעין יפה.תסמכו עלי

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תודה אולמרט!

    מציאותי, 17/04/06 14:56

    תמשיך להשקיע כוחות במאבקים פנימיים נגד מתנחלים! תמשיך לסגת משטחים תמורת לא-כלום!

    הבעיה היחידה של העם הזה הוא הפלסטינים. לתת להם שטחים זה אומר לתת להם לנצח!

    אם אכן אנחנו צועדים לקראת התנתקות נוספת, אתם יכולים לשכוח משלום וביטחון. אפשר אולי גם לשכוח בכלל ממדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    זה לא השמאלנים מת''א שאמרו על הפיגוע בקדומים

    מתנחל, 17/04/06 14:54

    ''כל עוד זה מחוץ לקו הירוק זה ליגיטימי לחלוטין''

    טוב, אני לא אגיד את זה כי באמת שחבל לי על כל חיי אדם, אבל אני רק אגיד שכדאי לכם לעשות חשבון נפש, הרי אנחנו בכל זאת אחים ותאמינו לי שלמחבלים ממש לא אכפת אם אתם מתל אביב או מקדומים.

    החלמה מהירה לפצועים ותנחומים למשפחות ההרוגים.

    הגב לתגובה זו

    • צודקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק (ל''ת)

      משה צודק, 17/04/06 17:25

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה סלע כנסו !!! (ל''ת)

      נועם, 17/04/06 20:44

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    זו תוצאת המשך הכיבוש הנפשע. הכיבוש הוא טרור שמוליד טרור. די לכיבוש! (ל''ת)

    אדם, 17/04/06 14:47

    הגב לתגובה זו

    • מזל טוב, כבר רקדת על הגג? (ל''ת)

      אריה, 17/04/06 15:06

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, בוא נצא גם משייח מוניס

      dz, 17/04/06 15:06

      מירושלים, מעכו, חיפה ועוד כמה מקומות שהערבים טוענים ששייכים להם.
      יאללה חבר'ה, תארזו, עוברים לאוגנדה...
      (ככה כבר נהיה שם כשיחטפו לנו עוד מטוס...)

      הגב לתגובה זו

      • Today, we can't even go to Uganda anymore!!!! (ל''ת)

        Arie, 17/04/06 18:13

        הגב לתגובה זו

    • ואללה צודק - עדיף לנו לעזוב את ארץ ישראל

      זיניו, 17/04/06 15:09

      מילא אין מה לחפש פה. עדיף להתבולל ולהכנע לטרור.

      אבל למה אני ורח בכלל - אין סיכוי איתך. אם אתה חושב שיציאה מכל השטחים תפסיק את הטרור, אתה באמת איש אבוד לחלוטין.
      חבל. חבל שיש עוד כאלה כמוך, אדם. חבל מאוד.

      הגב לתגובה זו

    • יש לנו השגות בענין היותך אדם

      המחלקה הסגורה, 17/04/06 15:20

      ואם יש לכם המוסלמים איזה שהיא אשליה שאתם תשיתו את חוקי המלחמה המטונפים שלכם על העולם, אתם טועים טעות מרה.

      הגב לתגובה זו

    • שמאלני מתועב!!! לפחות היום תשתוק ואל תלעג לנרצחים! (ל''ת)

      ביאטה, 17/04/06 16:06

      הגב לתגובה זו

      • חלאס הוא לא שמאלני אלא ערבי כבוש,

        ימ''ס, 18/04/06 03:13

        כמו כרוב!

        הגב לתגובה זו

    • יותר מתאים לך לחתום ''חמור'' (ל''ת)

      איזו אטימות, 17/04/06 18:00

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    איפה אפשר לתרום דם בתל אביב? (ל''ת)

    שרון, 17/04/06 14:46

    הגב לתגובה זו

    • תנסה בתחנה של מד''א... (ל''ת)

      dz, 17/04/06 14:57

      הגב לתגובה זו

    • במדא ברחוב השל''ה-אלקלעי (מתחם בזל) (ל''ת)

      גלי, תא, 17/04/06 15:06

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אנו עם אובדני

    יוני, 17/04/06 14:46

    לא הגבנו לטרור הקאסמים, לפיגוע בקדומים שבו נירצחו 4, ולא נגיב לפיגוע זה
    אנחנו עם חלש - כצאן לטבח.

    עד מתי???

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מפלצתינים!

    המחלקה הסגורה, 17/04/06 14:43

    פושעי מלחמה פאר אקסלנס המפלצתינים. באזרחים, במסעדה ובעיקר בחג ומועד.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רוצים כהנא עכשיו!! (ל''ת)

    אחד, 17/04/06 14:42

    הגב לתגובה זו

    • זו רק ההתחלה =בגלל הבחירה בקדימה!

      משה, 17/04/06 15:01

      התנתקות ובחירה בקדימה = טרור
      התכנסותובחירה בקדימה = הרוגים עד בלי סוף

      ברגע שנותנים להם שטח הם רוצים

      עכשו כולם יודעים הרב כהנא צדק

      הגב לתגובה זו

      • כן, בגלל קדימה.

        logic, 17/04/06 15:42

        אתה צודק, כי הפיגועים רק עכשיו התחילו, מקודם הם בכלל לא היו...

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    להיכנס באם אמא שלהם ומי שיפגע מי זה

    ליעם, 17/04/06 14:39

    בצד שלהם לא איכפת לי די נמאס כבר הדם היהודי לא ישפך יותר

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט אשם (ל''ת)

    צפוי, 17/04/06 14:38

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      x, 17/04/06 14:50

      הגב לתגובה זו

    • ביבי חוגג (ל''ת)

      W, 17/04/06 14:52

      הגב לתגובה זו

      • זה לא הופך את השני לפחות אשם. (ל''ת)

        חח, 17/04/06 15:38

        הגב לתגובה זו

      • ביבי צדק .מה כואב לך הלב על כך? (ל''ת)

        בחרת קדימה, 18/04/06 18:43

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    המחסומים בת''א נוגדים את החוק הבי''ל (ל''ת)

    מחסום ווטש, 17/04/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    as sheep to the slaughter we go

    Yoni, 17/04/06 14:35

    instead of destroying the terror groups we continue to give them land, and power.

    we run away with the tail behind our legs and we will continue to pay with blood until there is peace - once we aren't on the map anymore

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אמרנו לכם (ל''ת)

    גוש קטיף, 17/04/06 14:35

    הגב לתגובה זו

    • העם איתכם

      חיפאית, 17/04/06 15:25

      השמאלנים סתם קומץ של מטומטמים שעושים הרבה רעש.

      הגב לתגובה זו

      • קוריצה את טועה...!!!השמאלנים הם אינטלגנטים!והם לא עושים רעש!

        המטייל, 17/04/06 17:26

        בעצם אולי את צודקת?
        כי רק הימין יכול=להרוס ולפנות את
        הכול!
        בגין=הרס ימית(סיני)
        ביבי=כמעט את רמת-הגולן,את חצי-ירושלים,וחברון.
        שרון=הרס גוש קטיף
        אז מי כאן עושה הרבה רעש?
        הימין שאומר שלא יפנה אבל מפנה!
        פוק פוק פוק פוק פוק
        זה הימין!
        או שהשמאל שאומר שיפנה אבל לא
        יפנה!
        פקה פקה פקה פקה פקה פקה פקה
        זה השמאל!
        אז שלא תתבלבלי
        קוריצה יקרה!

        הגב לתגובה זו

    • גם אני בעדכם, מגורשי גוש קטיף. הגירוש לא הועיל במאום (ל''ת)

      אלון, 17/04/06 15:38

      הגב לתגובה זו

      • וגם אני. חבל שסילקו אותכם ככה, לא יצא שום דבר טוב מה''התנתקות'' (ל''ת)

        מורי כ., 17/04/06 15:51

        הגב לתגובה זו

      • למה הצבעתם קדימה? (ל''ת)

        ימני, 17/04/06 18:02

        הגב לתגובה זו

    • צודקים, משפחת דון קורליאונה שרון, עומרי, ויסגלס וגלעד רימו את כולנו (ל''ת)

      רביב שלח, 17/04/06 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה חשבתם?שמאזן ההרוגים לא יתאזן? (ל''ת)

    נאיבים, 17/04/06 14:34

    הגב לתגובה זו

    • תכף נתקן את האיזון בעזה!

      אל תדאג, 17/04/06 14:48

      נאזן את אבו מאזן וגם אותך

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לסגת מת''א מיד. מה יש לנו לחפש שם? (ל''ת)

    יוסי, 17/04/06 14:33

    הגב לתגובה זו

    • אתה צוחק? תל אביב היא שטח כבוש. שייח' מוניס!!!! (ל''ת)

      מועמאר אל-כניס, 17/04/06 16:04

      הגב לתגובה זו

      • גם איפה שאתה גר זה שטח כבוש! (ל''ת)

        שמאלני-קיצוני, 17/04/06 17:20

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    להשלים את הגדר ולבדוק את כולם (ל''ת)

    במעברים, 17/04/06 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה חדשות מקומיות, שאין בהם עניין ארצי. שהת''אביבים יאכלו לבד הדייסה

    כבשה, 17/04/06 14:33

    שבישלו. יותר אני לא מוכן לעשות מילואים בשביל להגן עליהם. מספיק שמימנתי להם ממסי אינספור מחלפים, מסילות רכבת וכבישים עם 15 מסלולים. שיתפוצצו בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • למרות חריפות התגובה

      אזרחית גאה, 17/04/06 15:07

      יש בזה משהו.
      תמיד מתנתקים מאיתנו, תמיד ההופעות הן בת''א לאות הזדהות עם שוחרי השלום,

      חס וחלילה שקצת יותר צפונה או דרומה, שלא יחשדו שמישהו בעד ישראל השלמה (או אפילו החלקית)

      מתי יבינו כל יפי הנפש שהם חלק מאיתנו? שכשבא מחבל ממש לא אכפת לו והוא לא יעשה משאל ליד דוכן שווארמה מי פה שמאלני ומי לא...ימינה ושמאל...

      מתי תבינו?

      הגב לתגובה זו

      • אזרחית אני מבין!אבל הביעה העא שאת לא מבינה.....................

        עז, 17/04/06 17:18

        לא שלא רוצים לעשות הופעות בדרום
        או בצפון זה לא קשור!
        פשוט רוב האנשים גרים בגוש-דן
        וחוץ מזה אפילו מהפרפריה...........
        אוהבים לבוא לתל-אביב לבילו לקניה
        וכו! חוץ מזה איזה זמר אחד העביר
        את הופעתו למדבר(זמא בין-לאומי)
        ואיפה דיויד ברוזה חביב השמאלנים
        ויפי הנפש עושה את רוב ההופעות?
        אז קוריצה בבקשה אל תבלבלי לנו
        את המוח...................לפני שאת
        לא יודעת את הפרטים!

        הגב לתגובה זו

    • ומה אם הגנה על התנחלויות?

      עז, 17/04/06 15:08

      גם שם יש הרבה מאוד כבישים!

      הגב לתגובה זו

    • ומה אם הגנה על התנחלויות?

      עז, 17/04/06 15:08

      גם שם יש הרבה מאוד כבישים!

      הגב לתגובה זו

      • ממש קשה להסביר לשמאלני

        ישראל, 17/04/06 17:24

        וזו הבעיה שלנו. השמאלנים פשוט לא מסוגלים להבין את עומק טפשותם שהורסת את מדינת ישראל...

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    על ישראל להודיע שמפסיקה כל ההתקפות על הפלסטינאים וישבת למו''מ עם כל

    שמאלני בוגד, 17/04/06 14:32

    ארגוני השחרור מיד.

    מזרח תיכון חדש.

    שמאלנים נמאסתם עד מתי נסבול את

    פירות השלום שהבאתם עלינו.

    דיייייי,

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פחות נפגעים משמעותית מאז היציאה מעזה. (ל''ת)

    ש., 17/04/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולמרט מימן את החמאס הדם על ידיו

    אביגדור, 17/04/06 14:30

    אולמרט הרשע נתן לממשלת החמאס מיליונים שכנראה עזרו במימון הפיגוע ותמיכה במשפחת השאיד ימ''ש. אולרט ימח שמו וזכרו אשם כמו שרבין אשם במתן נשק לרוצחים בעקבות הסכמי אוסלו.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק אולמרט!גם ביבי!וגם כול הממשלות! (ל''ת)

      מבין בעניין, 17/04/06 15:13

      הגב לתגובה זו

      • נכון ביבי אשם בפיגוע...יש לנו עם מטומטם.

        אולמרט הנוכל, 18/04/06 18:49

        אך אם ביבי היה ראש ממשלה אך...היה מפרק תאמא שלהם ,אולמרט לא מגיע לקרסוליו וד יחסל את כולנו אנחנו השפויים צריכים להילחם קודם כל בשמאלנים ואחר כך בערבים!

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    חדרה.... עפולה.... צומת בית-ליד....

    אזרח, 17/04/06 14:28

    לזכרם של קורבנות הטרור החפים מפשע. תהי נשמתם צְרוּרָה בִּצְרור החיים

    חדרה, עפולה, אוטובוס ''דן'' קו 5,
    קו 20, קו 26, קו 18, ירושלים, קו 18אזור, אשקלון, חולון, לב-דיזנגוף, אפרופו, דולפינריום, מלון פארק, כפר-סבא, כיסופים, קיבוץ מצר, בית-שאן, קפה הִלֵל, קפה מומנט, צומת גולני, מסעדת מקסים, נמל אשדוד, צומת בית-ליד...
    שותת לו הפצע... ממאן להגליד...
    הבשר חֲרוּך וקָרוּעַ, כל וְרִיד, עוֹרֵק וגִיד
    מה צוֹפן המחר בחוּבּוֹ... ? ? ? - זאת איש לא יָגִיד.
    עוד פיגוע... עוד אירוע... עוד טבח מזוויע ! מחריד !
    בעיני ממשלה קפואה-אטומה זו
    שום-דבר כבר אינו מעלה או מוריד.
    ''אותנו'', אומרים לנו, ''איש לא יפחיד!''
    אך עם ''מנהיגות'' עיוורת-חרשת כזו – מְאוּמָה לא עָמִיד !
    גוועת הרוח... נכנע לו הגוף...
    אין שמחה - רק שממה.
    אין חדווה - רק דממה.
    אין הווה.
    אין מחר.
    אין חזון.
    אין עתיד.
    ''אל מלא רחמים'' -
    את אמות הסיפים
    מזעזע שוב ומרעיד.

    חדרה, עפולה, קו 5, קו 20, קו 26, ירושלים, קו 18, אשקלון, אפרופו, לב-דיזנגוף, קו 18, נתניה, דולפינריום, מלון פארק, פיצה סבארו, קפה הִלֵל, קפה מומנט, מגידו, האוניברסיטה העברית, Mike’s Place, כביש חוצה ישראל, נמל אשדוד, צומת בית-ליד...
    את רוחנו יותר
    כבר איש לא ממריד –
    הכל רופף ותלוי...
    גורלו של עם... גורל האומה...
    גורל היחיד...
    מבחן המציאות המרה את הכל
    בסימן שאלה גדול מעמיד.
    ממשלה עייפה, מתנוונת, נרגנת,
    צעד חיינו תכשיל ותמעיד -
    שום דבר מראש לא נצפה, לא נחזה,
    לא נלקח בחשבון, לא שָקוּל, לא זָהִיר, לא מָדִיד
    תקליט חורק וישן,
    את מוחנו ישטוף כל העת,
    ללא הפסק ינגן, מחשבה יעביד:
    ''אכול ושתֹה כי מחר השָלוֹם!''
    זו עתה בחוצות, בפי הבריות,
    הסיסמא הניצחית, מַנְטְרָה לתמיד.
    עוד קורבן חף מפשע, עוד רצח,
    עוד טבח,
    עוד נכה, עוד אינווליד -
    מכורתנו... מה עוד תבקשי מאיתנו... ?
    איש את רעהו ישאל ויגיד.

    חדרה, עפולה, קו 5, קו 23, קו 26, ירושלים, קו 18, אשקלון, אזור, אפרופו, בית-שאן, נתניה, דולפינריום, לב-דיזנגוף, מלון פארק, מסעדת מקסים, קו 2, קו 14, קו 4, צומת כרכור, צומת מירון, בנין פרנק סינטרה, קפה הִלֵל, קפה מומנט, מעלה מכמש, אלון מורה, מעלה אדומים, פסגת זאב, כפר-דרום, נצרים, מחסום ארז, נמל אשדוד,
    צומת בית-ליד...
    כֹּה עמוק היָגוֹן והעצב -
    השְכוֹל נראה קָרוֹב ומַפְחִיד.
    ''אל מלא רחמים'' את אמות הסיפים מזעזע שוב ומרעיד
    ''זה לי לעולם לא יקרה!'' – חשבת... הירהרת... לא היית יחיד...
    עתה נפקחות אף עיניך...
    תוֹהוֹת... בוֹהוֹת... לנוכח מחזה מזוויע. מבעית. מחריד.
    כאשר המוות נוֹשֵק בעורפנו
    הכל נראה מוּחָשִי יותר, מַמָּשִי,
    אֲמִיתִּי וגמִיד.
    ''אֱכוֹל ושָתֹּה כי מחר השלום!'' –
    יבקשוך לחֲזוֹר... לדקלם... להגיד...
    אך ידוֹעַ תדע כי לך –
    הקוֹרְבָּן... האֶזְרָח הקָטָן...
    אין... לא היה... לא יהיה...
    לא נוֹעַד, לא יוּעַד, לא נָכוֹן,
    שוּם תַּפְקִיד.
    ובינתיים... מזנב האויב בקִרְבֶּנוּ...
    את שארית הפליטה מכחיד ומשמיד.
    במדינה רעננה... צעירה...
    בעלת מנהיגות ְמְנוּתָקָה-מוּשְחָתָּה-יְשִישָה-יְהִירָה-אֲדִישָה-אָנוֹכִית-אֲטוּמָה
    קיים רק עבר.
    לא חדווה.
    לא תקווה.
    לא ברכה.
    לא תוחלת.
    לא חזון.
    לא מחר.
    לא עתיד.


    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עיתוי מענין - בדיוק ערב השבעת הכנסת החדשה... (ל''ת)

    אסנת, 17/04/06 14:27

    הגב לתגובה זו

    • ד''א הם קיימו אותה (ל''ת)

      עמית, 17/04/06 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עיתוי מענין - בדיוק ערב השבעת הכנסת החדשה... (ל''ת)

    אסנת, 17/04/06 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עד ראיה לטרור מספר...

    עובר לימין, 17/04/06 14:26

    הייתי ליברל שמאלני עד לרגע הזה. זה שבר את גב הגמל. רק אתמול הודיעו על נהירת תיירים לישראל, על צמיחה צפויה בענף הזה. כל כך נעים היה לראות סוף סוף אנשים מגיעים ונופשים במדינתנו... וזבלים האלה הרסו הכל. פתרון צבאי ללא רחמים - זה הפתרון. נאבקתי על זכותם במשך שנים ולי יש זכות לומר זאת. להכנס בכל הכוח ולנקות כל הזבל שהצטבר שם. נקיון פסח באש! אחרי זה לסגור גבולות ולהתעלם מהם כלל, שימותו...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין פרסים אין פיגועים!

    וייזתא, 17/04/06 14:25

    האחריות לפיגוע על חלוץ ומופז!!!

    הגב לתגובה זו

    • Tzodek `100% (ל''ת)

      Parshmakta, 17/04/06 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מַהוּ ''פִּיגוּעַ בִּיטְחוֹנִי שֶל מַמָּש?''

    שלמה, 17/04/06 14:23

    שמעון פרס אמר בשידור בערוץ 2, כי יש גורמים נוספים המאפשרים להאיץ עתה את תהליך השלום, ובכללם ''העובדה שעברו כחודש וחצי ללא פיגוע ביטחוני של ממש'' (''הארץ'', 12.3).
    שר החוץ טבע מונח חדש, ועליו להסבירו. מהו ''פיגוע ביטחוני של ממש'' ? כלומר, מהו המספר המִזערי של ההרוגים הישראלים, הפצועים קשה והפצועים באופן בינוני, העושים פיגוע לפיגוע של ממש ?
    התבטאות זו, ראוי היה שלא תבוא לעולם מפיו של שר חוץ.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להבין ניואנסים

      לא הבנת, 17/04/06 19:10

      רצח מתנחבלים בקדומים לא קרוי רצח- זה לא נספר

      הגב לתגובה זו

    • שר החוץ?!

      סוטול רציני, 17/04/06 20:38

      אנחנו ב2006- אחי

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הגירוש מתפוצץ כעת בפנים לתושבי ת''א. (ל''ת)

    כבשה מסבירה, 17/04/06 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מַהוּ ''פִּיגוּעַ בִּיטְחוֹנִי שֶל מַמָּש?''

    שלמה, 17/04/06 14:21

    שמעון פרס אמר בשידור בערוץ 2, כי יש גורמים נוספים המאפשרים להאיץ עתה את תהליך השלום, ובכללם ''העובדה שעברו כחודש וחצי ללא פיגוע ביטחוני של ממש'' (''הארץ'', 12.3).
    שר החוץ טבע מונח חדש, ועליו להסבירו. מהו ''פיגוע ביטחוני של ממש'' ? כלומר, מהו המספר המִזערי של ההרוגים הישראלים, הפצועים קשה והפצועים באופן בינוני, העושים פיגוע לפיגוע של ממש ?
    התבטאות זו, ראוי היה שלא תבוא לעולם מפיו של שר חוץ.




    הגב לתגובה זו

    • שמת לב גם

      חגי, 17/04/06 14:48

      שאין פרס סופר את 4 הרוגי קדומים כפיגוע. ספק אם דרום תל אביב נחשבת אצלו מספיק גבוה
      אבל אם הפיגוע היה בקניון רמת אביב ורק בחצי ממספר הקורבנות אולי הגדרתו היתה שונה
      זה לא ענין של שר חוץ אלא סדר עדיפויות וחיי יהודים מסוימים אינם נכללים גבוה מדי אצל פרס ובטח לא אצל אולמרט

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד! בושה שיש לנו כאלה שרים בממשלה!! (ל''ת)

        לי, 17/04/06 17:52

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    שמאל = זבל (ל''ת)

    יעקב, 17/04/06 14:20

    הגב לתגובה זו

    • ימין = שפעת עופות

      דויד, 17/04/06 14:41

      או במילים אחרות - מה?!

      הגב לתגובה זו

      • שפעת עופות חולפת- זבל נשאר זבלללל !!! (ל''ת)

        דנה, 17/04/06 15:16

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    עיתוי מענין - בדיוק ערב השבעת הכנסת החדשה... (ל''ת)

    אסנת, 17/04/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''עיצרו את העולם – רגע לפני שהעולם ייעצר לכם''

    אזרח, 17/04/06 14:19

    ''אחי ואחיותי החדשים, צר לי עליכם, אתם שבעל כורחכם צורפתם למשפחתנו המתרחבת משבוע לשבוע. רק אנו, חברי המשפחה הוותיקים, יודעים מה באמת עובר עליכם בשעות אלה, בימים אלה.
    והאמינו לנו – זה עוד החלק הקל. לאחר השבעה – מהיום השמיני והלאה – מתחיל מסע הייסורים הקשה מכל. אתם תקומו משבעת ימי האבל ותגלו שעולם כמנהגו נוהג, אנשים חוגגים ושמחים, אוכלים ושותים, בתי העינוגים מלאים מפה לפה. ואתם לא תבינו איך זה שהעולם לא נעצר ? איך זה שהשמש זורחת כמדי יום ביומו ? ...כאילו לא נפל דבר בישראל. ופתאום תבינו שצץ לו קיר גבוה, שיחצוץ מעתה ביניכם לבינם.
    ותתחילו לשמוע את כל המשפטים שהייתם גם אתם נוהגים לומר, כשהייתם ''שם'': ''תהיו חזקים בשביל הילדים'', ''החיים חזקים מכל דבר'', ''החזיקו מעמד'', ושאר משפטים חסרי תוכן ומובן למי שאיבדו בשר מבשרם.
    ויותר מכל – היזהרו מפוליטיקאים ומעיתונאים חסרי מצפון. אלה ינסו להוציא מכם אימרות גורפות-רייטינג ומקדמות-פריימריס. ובינינו – מי אנחנו שפתאום דעתנו חשובה יותר ? בעלת משקל יותר ? מדוע פתאום שואלים אותנו מה דעתנו על ההסכמים ומה לדעתנו הממשלה צריכה לעשות ואם צריך לנקום, לסלוח, לשנוא, לאהוב, להרוס, לגרש, להרוג ?
    בתי, תמר קרלבך-ספיר, נהרגה בפיגוע בקו 5. ואם אותי ישאלו, אומר להם רק זאת: הניחו לנו בכאבנו. אצלנו כל לילה האוטובוס מתפוצץ. צאו אתם, שבן משפחתכם אולי יהיה באוטובוס הבא, צאו להפגין, עיצרו את התנועה, עיצרו את העולם – רגע לפני שהעולם ייעצר לכם''.
    יעקב ספיר, צפריה.

    הגב לתגובה זו

    • משתתף בכאבך מעומק הלב

      יהודי כואב, 17/04/06 14:43

      משתתף בכאבך על רצח בתך
      מעומק הלב עד כמה שאפשר.
      יהא זכרה ברוך.

      הגב לתגובה זו

    • יהי זכרה ברוך..

      חיפאית, 17/04/06 15:09

      העלית דמעות בעיניים.

      כמה שאתה צודק, וכמה קולנו נבלע בשאון של ארגוני זכויות אדם למיניהם...

      אלה שחוברים לקמים להורגנו.


      שלא תדע עוד צער.
      וגם אנחנו.

      הגב לתגובה זו

    • ללא התלהמות

      משתתף, 17/04/06 19:12

      הדמעות בעיניים, וכמה שזה נדוש -הלב אתכם. ומי ייתן ולא תדעו עוד צער

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מתפלל שינקו,מישו וקוריצה בסדר!! (ל''ת)

    מיץ', 17/04/06 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מגיע לנו - עם סגולה

    יהודי, 17/04/06 14:15

    עם שלא שומר על חוקיו ומצוותיו מקבל את עונשו מהקב''ה.חבל שהפיגוע לא אירע במקום שבו מוכרים חמץ.עד שלא תהיה תשובה לא תהיה גאולה!!!עם ישראל חי - התעוררו אחי ויבוא שלום על עם ישראל וגאולה על העולם כולו בעזה''ש במהרה בימנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • עם ישראל חי!!! (ל''ת)

      ישראל, 17/04/06 14:34

      הגב לתגובה זו

      • תתעורר, אנחנו במאה ה-21 נבואות שקר למפגרים! (ל''ת)

        המתנתק, 17/04/06 14:49

        הגב לתגובה זו

    • אם הייתה באמת יהודי מאמין לא היית רושם דבר כזה זה

      חילוני ואנושי, 17/04/06 16:46

      אם מישהו מהמשפחה שלך היה נהרג בטח שלא הייתה מצפה לתגובה כזאת .
      תעבור למדינה אחרת

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    המציאות המרה

    א, 17/04/06 14:14

    אינה מבלבלת את מקבלי ההחלטות. לא רחוק היום בו נהפוך ללבנון שניה...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סליחה. לא יכול להזדהות. זה קורה

    בוהו, 17/04/06 14:14

    במדינה אחרת. לא שלי.

    אה, סליחה, זה שמאלנים אומרים על המתנחלים.

    טוב נו כל ישראל ערבים זה לזה...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חייבים לעשות את הדברים הבאים :

    ציוני הגיוני, 17/04/06 14:14

    להחזיר בארון 20 עצורים מינהליים לפלסטינים ולהגיד שהם מתו מהרעלת קיבה.

    לעשות סיכול ממוקד לכל חבר בתנועת החמאס, פוליטית או צבאית.

    לבטל כל אשרות כניסה לישראל ולסגור את כל המחסומים לחודש.

    לנתק חשמל ומים לעיר שממנה בא המחבל.

    להרוס את הבית של המשפחה המורחבת שלו.

    הגב לתגובה זו

    • הכי חשוב זה...

      אורלי, 17/04/06 14:43

      הכי חשוב זה להקים משרד ממשלתי לענייני דמוגרפיה ומהר!!!

      הגב לתגובה זו

      • את מתכוונת לעינייני דמגוגיה? (ל''ת)

        השואל, 17/04/06 21:08

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    לפנות ומייד את התנחלות אל אביב ! (ל''ת)

    שמאלן כבד, 17/04/06 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ממשלת אימפוטנטים

    Guest, 17/04/06 14:11

    ממשלת אימפוטנטים !! גם הצבא אימפוטנט !!!

    לא יכולים(או רוצים ) לעשות כלום
    רק בישראל - בכל מדינה אחרת(נורמלית) כבר מזמן היו מפוצצים את כל המחבלים ואוכלוסיה ''שקטה'' ללא היסוס.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש התרמת דם בכניסה לקניון רחובות. (ל''ת)

    מוטי, 17/04/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה יש להם בתחנה המרכזית הישנה?!

    אני מהאו''ם, 17/04/06 14:06

    הטמבלים האלה אילו היו מבצעים פיגוע אחד כזה במרכז שוסטר רמת אביבי ג', או במרכז מסחרי כפר שמריהו\ או בהרצליה הפיתוח, מיד היו כל הצפונבונים מתחילים לארוז ולברוח,
    באמת טמבלים אלה, במי הם פוגעים , באלה שמסרבים לתת להם שכר מינימום?

    הגב לתגובה זו

    • יש הסכמים חשאיים בין השמאל לחמאס

      Shiek Ali Baba, 17/04/06 14:26

      הטרור פגוע היכן שלא מסתובבים שמאלנים. בשוק הכרמל לא מסתובבים שמאלנים. בתחנה המרכזית הישנה לא מסתובבים שמאלנים. בשוק מחנה יהודה לא מסתובבים שמאלנים.
      כפר שמריהו סינה לחלוטין בגלל שהגברת הראשונה של השמאל גרה שם.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי זה נשמע הגיוני

        אני, 17/04/06 15:10

        ממש מציאותי.

        הגב לתגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      כמה שאתה צודק, 17/04/06 14:35

      הגב לתגובה זו

    • הם רוצים שנתכנס כולנו בצפון תלן אביב (ל''ת)

      מיכל, 17/04/06 16:00

      הגב לתגובה זו

    • אתם מאמינים למה שאתם כותבים ואומרים? (ל''ת)

      הגיוני, 17/04/06 17:10

      הגב לתגובה זו

    • אתם מאמינים למה שאתם כותבים ואומרים? (ל''ת)

      הגיוני, 17/04/06 17:10

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    זו רק ההתחלה =בגלל הבחירה והתמיכה בקדימה!

    הנביא, 17/04/06 14:04

    התנתקות ובחירה בקדימה = טרור
    התכנסות ובחירה בקדימה= הרוגים עד בלי סוף

    ברגע שנותנים להם שטח הם רוצים

    עכשו כולם יודעים הרב כהנא צדק

    הגב לתגובה זו

    • צודק ,! צודק,! צודק,! (ל''ת)

      צדקיהו, 17/04/06 14:33

      הגב לתגובה זו

    • התכנסות היא הפתרון

      סטודנט, 17/04/06 14:47

      ברגע שנהיה בגבולות 67, נוכל להתייחס להתקפה כזו כאל תוקפנות ממדינה אחרת, ולהגיב בחומרה. גם ארה''ב תהיה לצידנו, ואולי אפילו אירופה.

      משום מה הימין בוחר ''להתעלם'' מהעובדה שהגינוי האחרון של תוקפנות ישראל באו''ם נפל בגלל הנסיגה מעזה.

      הגב לתגובה זו

      • מהסכם 'עזה ויריחו תחילה' אנחנו כבר שומעים את הפיזמון הזה

        dz, 17/04/06 15:14

        אם עכשיו הם יתקפו, אחרי שכבר יש להם אוטונומיה, אז נוכל 'להיכנס בהם' ולהראות להם מה זה....
        כל העולם יהיה לצידנו...
        אחרי הבריחה והגירוש מעזה, גם חזרו סהרורי השמאל על אותו פיזמון ישן, וגם אחרי אוסלו, וואי, הסכם חברון וכל מהלך שטותי ומסוכן שביצע השמאל הקיצוני.
        'אחרי ההתכנסות כל העולם יהיה לצידנו ואז בכלל נוכל לעשות להם מה שאנחנו רוצים אחרי פיגוע...'
        תתעוררו, העולם לא יתמוך בנו, ואנחנו לא צריכים לחפש את תמיכת העולם בכל דבר. פה מדובר בחיים שלנו, וזה קצת יותר חשוב מלמצוא חן העיני עם אנטישמי כזה או אחר.

        הגב לתגובה זו

      • מה זה, כבר אין מבחני אינטליגנציה לסטודנטים? (ל''ת)

        תוהה, 17/04/06 16:11

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    שאירגוני זכויות אדם לא ישכחו להגיש עטירה

    100% ציוני בדם, 17/04/06 14:04

    למערכת המשפט הפלסטינית( אם יש דבר כזה בכלל כי אצלם יש משפט גזר דין והוצאה לפועל תוך 30 שניות) שאירגוני הטרור יפסיקו להתפוצץ בבתי קפה מסעדות אוטובוסים ובכלל בכל מקום שיש ישראלים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תמשיכו להגיש בג''צים נגד צה''ל

    GI, 17/04/06 14:04

    סוכנים של ארגוני השמאל הרדיקלי באירופה מנסים באמצעות בית המשפט העליון הישראלי לכבול את צה''ל במלחמתו בטרור.
    וזאת התוצאה. לו הייתה הגדר מוכנה היה ניתן למנוע את האסון!
    חג שמח לכם שמאלנים נחמדים!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ALL THEY WANT IS BLOOD

    guy, 17/04/06 14:03

    PEACE WONT BE HERE

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אנשי אוסלו בקדימה ובעבודה . עובדים עלינו בהרכבת גועליציה (ל''ת)

    אוסלו, 17/04/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אין מספיק שמירה על התחנה הישנה

    2, 17/04/06 14:01

    צריך לעשות משהו בנושא...

    הגב לתגובה זו

    • צריך מיליארדים רק על שמירה. ''אלוהים ישמור''ו (ל''ת)

      מוטי, 17/04/06 14:21

      הגב לתגובה זו

    • יש מאה תחנות ישנות בארץ

      יותר מדי, 17/04/06 15:13

      ועוד מאה חדשות יותר
      ועוד מאה באמצע
      ועוד אלף קניונים
      ואלפיים מרכזים מסחריים

      אין מספיק תגובות נגד מחבלים זה מה שאין.

      לעומת זאת, יש המון יפי נפש (המון יותר מדי)
      יותר מדי שמאלנים שדואגים לצד שלהם במקום לשלנו
      יותר מדי עלובי נפש שלקום למען ישראל קשה להם, ממש בושה, אבל לקום למען מחבלים שיורים קסאמים ומסתתרים מאחורי ילדים- לאלה הם רצים לעזור ולתמוך.

      הגב לתגובה זו

    • גם מיליון מאבטחים לא יעזרו!

      מה קשור?, 17/04/06 18:41

      צריך להעיף את החארות האלה מפה... זה מה שצריך

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בחרו ותמכו בקדימה.............קיבלו טרור!

    הנביא, 17/04/06 14:00

    הזהרתי פה את כולם לא לבחור
    ולא לתמוך בקדימה!.........עכשיו
    אתם משלמים את המחיר!
    וזאת רק ההתחלה!לה...לה...לה!
    רוצים לעשות עכשיו תיקון?
    אל תתמכו בקדימה!

    הגב לתגובה זו

    • נכון, מקודם לא היה טרור בכלל

      logic, 17/04/06 15:44

      זה ממש הפעם הראשונה.. !

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה היה צפוי.

    שלומית, 17/04/06 13:59

    זה היה צפוי, בעיקר לכל מי שקרא את החדשות בזמן האחרון בכל כלי התקשורת. כל הקוראים קיבלו מידע על כוונת ארגוני הטרור, בעיקר החמאס (ועל פי דברי חאלד משעל מהחמאס), הם לא יניחו לנו בשקט.
    הם לא מעוניינים להכיר בישראל כמדינה, ומקבלים סיוע מאחמדיניג'אד ומרוסיה.
    זה ידוע, וכבר נמאס.
    נראה מה תעשה ממשלת קדימה ואולמרט!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בחרו ותמכו בקדימה.............קיבלו טרור!

    הנביא, 17/04/06 13:59

    הזהרתי פה את כולם לא לבחור
    ולא לתמוך בקדימה!.........עכשיו
    אתם משלמים את המחיר!
    וזאת רק ההתחלה!לה...לה...לה!
    רוצים לעשות עכשיו תיקון?
    אל תתמכו בקדימה!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולי כדאי להתנתק גם מתל אביב

    v, 17/04/06 13:59

    בשביל מה התנתקנו?
    חוץ מהתרפסות בפני חיות אדם , מה זה הועיל?
    כל עוד הם פה גם הטרור פה

    הגב לתגובה זו

    • מי מתרפס?

      סטודנט, 17/04/06 14:50

      התנתקנו בשבילינו, לא בשבילם.

      הגב לתגובה זו

      • התנתקנו בשבילינו?

        ישראל, 17/04/06 17:34

        אבל בשביל מה? ביטחון? לזה אתה קורא ביטחון? מה הביאה ''בשבילינו'' ההתנתקות אם לא רק תמריץ ועידוד לטרור כדברי רוב המומחים לביטחון?
        אוף! כל כך מבאס להסביר לשמאלנים כל הזמן דברים כל כך פשוטים להבנה...

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    הגיע הזמן למטוסי F-16 מעל עזה (ל''ת)

    עוזי, 17/04/06 13:57

    הגב לתגובה זו

    • לעוזי מגיע לך מזל טוב ,תאורז את מצודה ותברח (ל''ת)

      אלכס, 17/04/06 14:59

      הגב לתגובה זו

    • ל 8 עוזי מתל -אביב

      שמחה, 17/04/06 19:19

      הרעיון טוב אבל הטיסים במונקו בחופשת פסח.אנא תכתב את התגובה הזאת אחרי פסח,בידידות דובר ...

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה היה וואחד בום (ל''ת)

    בן יהודה פרישמן, 17/04/06 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולי תתקדמו

    אין וידאו, 17/04/06 13:56

    הגיע הזמן לפורטל וידאו באון ליין

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בטח עכשיו יגידו שהפיגועים היו גם לפני ההתנתקות (ל''ת)

    איציק, 17/04/06 13:55

    הגב לתגובה זו

    • וזה כמובן יהיה שקר גס? ימני הזוי שכמוך... (ל''ת)

      ארז, 17/04/06 14:10

      הגב לתגובה זו

      • חשוב לקרוא!!!

        משה, 17/04/06 14:31

        חחחחח בוגי יעלון
        יובל דיסקין אמרו התנתקות = תמריץ לטרור

        אם תיקח את כל אלה שתמכו בהתנתקות שאול מופז , אריאל שרון,אהוד אולמרט דב וייסגלס

        תראה הקלטות שלהם
        כולם אומרים שהתנתקות חד צדדית היא תמריץ לטרור

        פשוט מאוד כפי שמובא בספר של עופר שלח בומרנג
        שרון חשב שעדנה ארבל תגיש נגדו כתב אישום
        לכן ביצע את המהלך הנורא
        ד''א
        הוא הצהיר שלא יהיה עוד מהלך כזה

        בקיצור אין בן אדם אחד ביטחוניסט
        שתשאל אותו
        ויגיד לך שהתנתקות
        זה טוב או התכנסות זה טוב

        הגב לתגובה זו

        • למשה מנחלים, קבל עידכון

          חגית, 17/04/06 15:49

          אתה טועה בגדול כשאתה אומר ששרון אמר שלא תהיה עוד התנתקות. ביום בו קיבל את האירוע המוחי השני, כמה שעות לפני, הוא הצהיר שהממשלה בראשותו תעשה התנתקות נוספת. זה היה בחדשות, אולי פספסת.

          הגב לתגובה זו

          • ''דין נצרים גדין תל אביב''

            מושון, 17/04/06 17:50

            מז זה משנה מה הוא אמר, הבן אדם היה שקרן.

            הגב לתגובה זו

          • אחרי הארוע הראשון

            ירושלמי, 17/04/06 19:17

            אם הייתי אומר לך כשאת רואה את הקרקע במטוס מתקרבת במהירות חצי מאך, והקברניט אחרי ארוע במוחו אומר שאין שום קרקע, גם אז תאמיני לו?
            אם הארוע השני נראה כך, סביר שהראשון עשה משהו למוחו- את לא חושבת?

            הגב לתגובה זו

      • תתחזה לנכה צהל, אולי יאמינו לך יותר (ל''ת)

        עשש/גע, 17/04/06 19:50

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    תמשיכו להתדין מי מקבל איזה תיק

    שמחה, 17/04/06 13:54

    בכנסת ,תושבי איזור נוה שאנן ממילא לא בורחים לכם ,כי אין להם אפשרות !!!

    הגב לתגובה זו

    • אחמדינגאד אשם!

      אילן, 17/04/06 17:39

      פיגוע שהוא הוציא בשביל להצדיק את הסיוע שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואלה הצרות של בוחרי ותומכי קדימה והשמאל....................... (ל''ת)

    הנביא, 17/04/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    5 שנים ורק שליש גדר הפרדה גמור... לא נורא, עוד 10 שנים

    ארז, 17/04/06 13:52

    ויהיה בסדר... מדינת חלם...

    הגב לתגובה זו

    • לא נורא!עוד10 שנים.........לא יהיו בוחרי ותומכי קדימה!

      הנביא, 17/04/06 14:09

      בגלל הפיגועים והטרור!

      הגב לתגובה זו

      • תזכיר לי, חכם בלילה, כמה פיגועים היו בעפולה לפני בניית הגדר

        ארז, 17/04/06 14:31

        וכמה אחרי? אם אתה לא מבין עד כמה היא נחוצה אז מי אמור להבין? מה הקשר למצביעי קדימה? שאתה הולך לישון בלילה אתה נועל את הדלת או משאיר אותה פתוחה? אז למה את הדלת למדינה שלך אתה מוכן להשאיר פתוחה לכל מחבל מתאבד?

        הגב לתגובה זו

        • אז תסביר לי משהו

          dz, 17/04/06 15:08

          איך זה שזו המדינה היחידה בעולם שבונה חומה סביבה??? (אלא אם אתה מחשיב גם את החומה הסינית...)

          הגב לתגובה זו

          • גם החומה הסינית נכשלה....

            קדימה , 17/04/06 15:29

            סין נכבשה למרות החומה

            הגב לתגובה זו

        • לא היו פיגועים בעפולה לפני הגדר!

          הנביא, 17/04/06 15:54

          ולא אני לא מוכן להכניס מחבלים
          לשערי-הארץ!

          הגב לתגובה זו

        • לא היו פיגועים בעפולה לפני הגדר!

          הנביא, 17/04/06 15:54

          ולא אני לא מוכן להכניס מחבלים
          לשערי-הארץ!

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    זו רק ההתחלה

    משה, 17/04/06 13:50

    התנתקות = טרור
    התכנסות = הרוגים עד בלי סוף

    ברגע שנותנים להם שטח הם רוצים

    עכשו כולם יודעים הרב כהנא צדק

    הגב לתגובה זו

    • אתה ימני מצחין שרוקד על הדם

      נכה צה''ל, 17/04/06 13:57

      לך תכבוש את עזה מחדש עם החברים שלך ותהרגו שם אתם ובני משפחותיכם. רק אל תערבו אותנו יותר בשטויות שלכם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה נכה צה''ל כמו שאני סיני בלונדיני (ל''ת)

        שקרן מתחזה, 17/04/06 14:12

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא סיני בלונדיני, אתה סתם אדיוט ימני מצוי וחוצפן

          ארז, 17/04/06 14:32

          מה קרה, סיימת לרקוד על הדם אז באת לפגוע ברגשות אחרים?

          הגב לתגובה זו

          • צביעות

            שלמה, 17/04/06 17:07

            הרי האמת היא שזו אשמת הממשלה וזאת יש לומר בפה מלא. אף אחד אינו רוקד על הדם באמת (זה רק ביטוי של שמאלנים צבועים שאין להם תשובות רציונליות) אלא פשוט אומרים את האמת: שהממשלה אשמה בכך שמדיניותה מעודדת את הטרוריסטים.

            הגב לתגובה זו

          • התחזות לנכה ע''מ ליצור אמון שווא היא שיא הנבזות (ל''ת)

            לך לעזאזל, 17/04/06 21:05

            הגב לתגובה זו

      • למה לכבוש את עזה?

        כתום, 17/04/06 14:15

        עזה הגיעה לכאן והרבה בזכותך ובזכות חבריך בסמול

        תודה
        תודה
        ושוב תודה

        רק גירוש יהודים איפשר זאת.

        הגב לתגובה זו

      • מוכנים !!!

        ימני, 17/04/06 14:32

        אם זה מה שצריך לעשות כדי שאתה וחבריך תתנדפו מכאן - אני הראשון ! העיקר - עופו מהארץ הזאת שאיננה ארצכם - במקום אחר תייסדו את מדינת כל אזרחיה ולאומיה. אנו נייסד כאן מדינה יהודית אמיתית, בלי הבג''ץ שלכם

        הגב לתגובה זו

      • אנחנו כבר כבשנו אותה, ואתם דגנרטים הענקתם אותה למוסלמים הטרירסטים !

        אביגדור, 17/04/06 16:36

        אבל אנחנו עוד נחזור עליה !
        אנחנו עוד נחזיר עלינו את כול חבלי הארץ שנכבשו מידינו בידי המוסלמים הטרוריסטים ימח שמם !

        הגב לתגובה זו

    • אדיוט (ל''ת)

      קרן, 17/04/06 13:58

      הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      עכו, 17/04/06 14:02

      הגב לתגובה זו

    • להיפך! חייבים להתנתק מהמתנחלים!! (ל''ת)

      מתנחבלים=טרור!!, 17/04/06 14:04

      הגב לתגובה זו

      • אמא'לך=זו@# (ל''ת)

        ליעם, 17/04/06 14:38

        הגב לתגובה זו

    • 1-לך לעזאזל. (ל''ת)

      אודי, 17/04/06 14:05

      הגב לתגובה זו

    • מונגולואיד (ל''ת)

      אילון, 17/04/06 14:08

      הגב לתגובה זו

    • לפני ההתנתקות היתה פה אידיליה... אני זוכר... חמור... (ל''ת)

      ארז, 17/04/06 14:11

      הגב לתגובה זו

    • משה אתה צודק , ובגדול, ולכן כל המפ

      ארכימדס, 17/04/06 14:22

      ולכן כל השמאלנים תוקפים אותך , כי מה שמפחיד ומרגיז אתם יותר מכל , זו האמת,
      אבל סופה של האמת לנצח, אל אפכם וחמתכם האמת תנצח, והיא:
      לא היה שלום!
      אין שלום!
      ולא יכול להיות שלום, לא בגלל המתנחלים, אלא משום שהערבים אל רוצים אותנו פה, מאוד פשוט, צריך להיות שמלאני הזוי כדי לא לראות זאת, כדי לא להבין זאת!

      הגב לתגובה זו

    • 1- צודק בהחלטט!!!!! (ל''ת)

      דנה, 17/04/06 14:24

      הגב לתגובה זו

    • צודק !!!! (ל''ת)

      אלכס, 17/04/06 14:27

      הגב לתגובה זו

    • האיום הקיומי על העם היהודי בא מעוכרי א''י+גייס5+דמוקרטיה+כניעה לטרור (ל''ת)

      רק כך, 17/04/06 14:41

      הגב לתגובה זו

    • כהנא צדק

      הילה, 17/04/06 14:54

      כמו שהוא אמר:''זה או אני(כהנא) או ערפאת''

      הגב לתגובה זו

    • לצערנו מה שנכון נכון,ראו מה עשינו לאחינו,אז איך הם לא יעשו לנו???? (ל''ת)

      שמאל ימני, 17/04/06 15:16

      הגב לתגובה זו

    • אל תגיד: כהנא צדק. זה אסור. אמור מעתה: מאיר כ''ץ...מאיר כ-הנא צ-דק.. (ל''ת)

      מאיר כ''ץ, 17/04/06 15:38

      הגב לתגובה זו

    • צודק ! (ל''ת)

      פולי, 17/04/06 16:14

      הגב לתגובה זו