• 105.

    אין לי דרך להיות פחות ישירה מזו אלא להגיד לך...

    מוריה סופר, 11/10/09 12:44

    רוצה להיות פילגש, תהי פילגש, הדרך זה לא לצאת לשופינג שעה שהגבר שלך משתעשע עם אישה אחרת! את פשוט חולנית, אני צעירה ועומדת להתחתן וגם אם יהיה לי קשה אני בחיים לא אהיה מוכנה שבעלי יהיה עם אישה אחרת!
    תסבירי לי למה שלא אהיה אני עם גבר אחר, אולי אחד כזה שכן תורם בבית ולא דורש הרבה!
    הפתרון זה לא לברוח מהמציאות, אלא להתמודד איתה, זה יפה שאת פילגש, נראה אותך מעמידה את עצמך בתור הנשואה, שלא מבינה למה בעלה שם עין על מישהי אחרת!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הקיצר - מי רוצה להיות פילגש שלי ? rafi1236@walla.co.il

    רפי, 07/06/06 21:35

    ושימותו הקנאים הפמניסטים והפמניסטיות

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    איזה פיגור

    מיכל, 25/05/06 12:28

    כל כך קל, נרשה שלכל גבר תהיה יותר מאישה אחת ואז החיים ישתפרו, אז זהו שלא!

    ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    אוף, זאת כתבה כל כך מעצבנת, אין לי כוח להסביר את עצמי, אבל כל העניין מגוחך ומרגיז שמעריב פירסמו כזה זבל.

    הגב לתגובה זו

    • הזבל זה את מיכל -דבריה של יעל מעולים (ל''ת)

      רפי, 07/06/06 20:50

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    לבטל את חרד''ג מגיל 35

    ארביב, 26/04/06 00:20

    .קחו דוגמה מהערבים של מזרח ירושלים שלהם זה מותר , רק אחוזים בודדים מהגברים נושאים שתי נשים .יש אנשים חריגים שיש להם בעיות אי אפשר לכפות על כולם את אותה המסגרת .מה עוד שלא תתנו זאת בהיתר יעשו זאת בסתר .

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    גועל נפש! ולזה קוראים יהדות?????? (ל''ת)

    רפואה שלמה, 22/04/06 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    צודקת, גם בתנ''ך זה היה כך

    נעמה השונה, 21/04/06 18:22

    אני כבר מזמן אומרת את זה, זוג שבוחר ביחד את האשה שתצטרף אליהם, שתי הנשים יכולות להיות חברות ולנהל את השיחות שהן אוהבות ובכך להתגבר על הבעיתיות שיש עם זה עם רוב הגברים.
    עדיף שאשה אחת תצא לעבוד ואחת תהייה זו שאוהבת להיות בבית.
    אבל יכול להתקיים רק בתנאי אחד, שהאגו של כל המשתתפים אינו המוביל את ההתנהלות, וזה דבר בכלל לא פשוט, אבל אם הצלחתם להגיע לכך אז זה יכול להיות אדיאלי.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    תגידי פשוט -''רוצה סקס והרבה (ל''ת)

    סקסית, 21/04/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מצויין! (ל''ת)

    נשואה פלוס, 21/04/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לי מתאים לחיות עם שני גברים

    לא דתיה, 21/04/06 04:52

    1. אני מעדיפה חברת גברים באופן כללי על פני חברת נשים (מלבד 2-3 חברות טובות שהן יוצאות דופן).

    2. נורא כייף כזו תשומת לב ..

    3. מבטיחה לשעשע אותם עד כלות,
    במילא אחד בדרך כלל לא עומד בכמות השנינויות, המתחת לחגורות, הדיונים הפתלתלים ומופעי הסטנד אפ שאני עורכת בהצגת יחיד לאורך כל היום.
    שניים יעמדו בכייף במשימה.

    4. יהיה להם חסר קצת בתחום הסקס.
    אבל הם יהיו בחורים מאופקים שלכל אחד מהם מספיק פעם בשבוע-שבועיים-חודש לפעמים אפילו.

    5. אנחנו נהיה שלישייה עליזה וכייפנית, היו דוגמאות טובות מאד לשלישיות כאלה בהיסטוריה:
    סימון דה בובואר (אם אני לא טועה) שחיה עם סארטר וניטשה,
    בכלל זה היה נפוץ יותר בשכבות המשכילות של הפילוסופים-אמנים-אנשי רוח.

    6. אני אוכל להיות הכי נשית שאני יכולה ורוצה, כי כשאחד הגברים ייעשה רכיכה פתאם, תמיד יהיה השני לגיבוי, שיישאר המאצ'ו התורן.

    בהחלט אתגר לגברים.

    הגב לתגובה זו

    • וואו! איזה רעיון מדהים! אחותי, מתאים גם לי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אחת, 21/04/06 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    לא נמאס לכם לעסוק בנושא הזה (ל''ת)

    היכן יראת ה'?, 20/04/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כאילו דאא

    דא, 20/04/06 15:23

    ואללה מצאת פתרון יוצא מהכלל לאמלל את כולם.
    נשים מודרניות ,פתוחות שלא יעשו את המוות לצרתן- הצחקת אותי, לא יעברו 10 דקות מאז שתפלי על צוואר הפילגש של בעלך ועד שתנעצי את שינייך בצוואר החטוב והענוג (מדי -לטעמך).
    חוץ מזה- בעניין 7 נקיים: 2 נשים בבית אחד יסנכרנו את הוסת שלהן עוד לפני שהבעל יספיק להגיד או-בה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    זה אמיתי או בדיחה? לא ידעתי אם לצחוק או לבכות (ל''ת)

    אהממ, 20/04/06 10:16

    הגב לתגובה זו

    • זה סאטירה (ל''ת)

      אהבל, 20/04/06 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    תגידי, ומשלמים לך על זה? (ל''ת)

    חגית, 19/04/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    זה היה ברצינות או בציניות? (ל''ת)

    משה, 19/04/06 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אשמח לתשובה אמיתית מיעל

    יהודי, 19/04/06 22:00

    את חושבת שהמצאת את הגלגל? חרם דרבינו גרשום בא בדיוק לתקן את המעוות שנוצר בתקופתינו, שדומה לתקופה של התקנה ורק תודות לתקנה הזאת עם ישראל הוא העם היחיד שהצליח לשרוד למרות כל הצרות.נכון, אני לא מבטל את כאבן של אילו שלא מצליחות להתחתן אבל יש פה ערך של תא משפחתי בריא שצריך לשמור עליו.ולפי הספר שכתבת (ולא קראתי אותו) ,אפשר להגיד שהמוסר שלך לוקה בחסר אם את יכולה לכתוב כאלה דברים,שאני לא בטוח שאפילו את יכולה להסביר איך הם קשורים לעלילה , כך שבקשר לבית יהודי טוב וערכי נראה לי שיש לך עוד קצת ללמוד מדורות ראשונים שתודות לגזרות ''המיותרות'' שלהם הבן הכתום שלך עדין אם אבא ואמא ומשפחה אוהבת.כי בשאר אומות העולם אין תא משפחתי שהוא יכול להיות לנו למודל אז אנא ממך אל תהרסי אם את המעט שנותר. בתקווה לתשובה

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חס וחלילה

    גבר גבר, 19/04/06 21:59

    החרם נועד לגבר, להגן על עצמו מפני עצמו. די לנו באחת ובל נתפתה לעוד.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    צריך לאפשר לכל אדם לחיות את חייו באופן שבו הוא בוחר

    עמי, 18/04/06 17:24

    ללא כל איסור .

    למה שאיזה מזוקן יחליט מה נכון ומה לא?.
    שהמזוקן יחליט עבור עצמו,ושלא יכפה דעתו על אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    Ever Echad Katan LaAdam

    Mark Lavi, 18/04/06 16:58

    The Gemarah says that a man has a small limb that if he starves him, the limb is satistfied; but if he always satisfies it, the limb is always hungry (and wants more and more)
    Mark Lavi,
    New York
    mlavi26@hotmail.com

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני עם 84 - שני גברים לאשה אחת

    אביאלה, 18/04/06 14:44

    איזה חלום: שני גברים. רק לחשוב על המתנות, התכשיטים. הם יישבו שניהם לראות ספורט כשאני הולכת לבית קפה עם חברות. הם יעשנו ביחד כשאני עם מאהב עדין ולא מעשן. ורק לחשוב על התקציב להחזקת הבית...... תקציב כפול, איזה אוכל נקנה, איזה שטיחים.... מה-זה-רעיון-מופלא....

    הגב לתגובה זו

    • שיחקת אותה, אביאלה. תודה לך! (ל''ת)

      רווקה בדיכאון, 19/04/06 20:28

      הגב לתגובה זו

      • תיקון לתגובתי הקודמת:

        רווקה בדיכאון, 19/04/06 23:23

        זה הצחיק אותי, ולכן כתבתי ''שיחקת אותה''. אני לא בעד. נחמד לצחוק קצת באמצע הדיכי.

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    מגעיל ודוחה את חולה.ואת בטח לא האישה הטובה של בעלה החמור.

    ניוה מילר, 18/04/06 13:58

    הפעם יעל היקרה ירדת נמוך מתחת לעצמך והגעת לשפל המדרגה
    זה המאמר הכי מרגיז שכל משפט בו טעון תיקון כולל הנחת היסוד שיש משהו בסיסי דפוק ביחסים בין גבר לאישה.
    אז ברור לכל בר דעת שעם אישה מעצבנת כמוך הכישלון בזוגיות הוא בילד-אין ולא תעזור גם שום פילגש
    אבל, ההכללות מהמקרה הפרטי שלך למגזר הנשים כולו וניסיון להציא פתרונות מעוותים ומשפלים הוא התדרדרות לתחתית השפלות האפשרית - האם העורך לא קורא את דברי ההבל לפני פירסומם? או שכמה שהתכנים יותר פרובקטיבים המאמר מבחינתו יותר טוב?
    הגב לתגובה זו

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אירוניה לא מובנת

    צינית, 18/04/06 13:43

    מרוב אירוניה ולציניות הקוראים עוד עלולים לחשוב שיעל משאלי תומכת בפילגשות. לא צריך להגזים בתיחכום בכתיבה וציניות היא חרב פיפיות.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אני דווקא בעד שני גברים לאישה! (ל''ת)

    דליה, 18/04/06 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אני מת שהיו שתי נשים,זה טוב לגברים ולנשים

    שועל המדבר, 18/04/06 12:39

    יסרור שלום ושלווה .
    הנשים לא תשארנה רווקות.
    תמיד יהיו מושכות את הבעל למיטה,כי הם תתקלחנה מדי יום מאופרות במקום חלוקים ,ריח הבשמים ירחיף עבחלל הבית.

    גם בניתיה של משאלי יהנו מגבר .

    הגב לתגובה זו

    • נראה אותך כשלאישתך יהיו שני גברים

      מיכל, 25/05/06 12:29

      אז נדבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אני בעד!

    נעמה, 18/04/06 12:22

    אבל בתנאי שאני הראשונה והיא עושה את כל עבודות הבית בלי עזרה מצידי ;-) אה כן, ובימים שהיא מתהוללת איתו אני יוצאת לבלות עם חברות וכשאני איתו היא שומרת בייבי-סיטר.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מצטערת אבל:

    RIVKOSH, 18/04/06 12:10

    מזמן לא קראתי כל כך הרבה שטויות!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מת שתהיי הפילגש שלי

    דובי, 18/04/06 11:42

    מת שתהיי הפילגש שלי .

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בסדר, אבל יש הסתייגות

    אברום, 18/04/06 09:58

    מחקר הראה שהמחזור של נשים שחיות תחת אותה קורת גג (למשל במעונות הסטודנטים) נוטה להתכנס. לכן אם שתי הצרות חיות באותו בית יש בעייה עם צרכי הגבר.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    האם החרם חל גם על עירקים ממוצא שוויצרי ?

    משגר עירקי, 18/04/06 09:50

    רעיון מצויין !!!

    צריך להריץ אותו.

    פותר הרבה בעיות...

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    גאוני- כל הכבוד!!

    מנשה, 18/04/06 09:15

    מדהים, פשוט גאוניות, איזה כתיבה משוחררת, ואיזה רעיונות ליברלים במסווה של שימור המסורת- איפה החבאת את הדוסית הזו עד עכשיו, תביאו עוד אלפי זהב וכסף כמו הבחורה הזו- חזק וברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תגובה לגינגית

    שגרי, 18/04/06 08:43

    אין ספק שיש לך אומץ לפרסם את הדברים לעין כל.
    אך, האם גם את היית משתמשת בטיפים האלה לו היית במצבים דומים?
    כולנו גיבורות עד....
    עשי חייל

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מגעיל, מעליב ופוגע במעמד הנשים ומעוות לחלוטין את המציאות

    אשת איש טובה, 18/04/06 08:02

    הפעם יעל היקרה ירדת נמוך מתחת לעצמך והגעת לשפל המדרגה
    זה המאמר הכי מרגיז שכל משפט בו טעון תיקון כולל הנחת היסוד שיש משהו בסיסי דפוק ביחסים בין גבר לאישה
    אז ברור לכל בר דעת שעם אישה מעצבנת כמוך הכישלון בזוגיות הוא בילד-אין ולא תעזור גם שום פילגש
    אבל, ההכללות מהמקרה הפרטי שלך למגזר הנשים כולו וניסיון להציא פתרונות מעוותים ומשפלים הוא התרדרות לתחתית השפלות האפשרית - האם העורך לא קורא את דברי ההבל לפני פירסומם? או שכמה שהתכנים יותר פרובקטיבים המאמר מבחינתו יותר טוב?

    הגב לתגובה זו

    • צודקת!!!!! (ל''ת)

      מאיה, 11/05/06 17:21

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    וולה זה רעיון אפשר 5 נשים זה יהיה מענג (ל''ת)

    פריצקי, 18/04/06 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תודה לא חיכיתי לכתבה

    צ. בין 60, 18/04/06 07:44

    יש לי אישה נהדרת ומסורה אבל הסקס לא מושך, מצאתי אישה צעירה מימני ב15 שנים ואני אצלה לפחות פעמיים בשבוע כאשר פועל ''השקר הלבן'' ברור שאני תומך בה לשביעות רצונינו אני והיא מקבלים סקס איכותי ללא ידיעת ''החוקית'' שאני מאד מעריך, אבל מה לעשות שיש לספק את היצרים, כי פעם אחת חיים.

    הגב לתגובה זו

    • הכל יפה חוץ מ''פעם אחת חיים'' (ל''ת)

      רפי, 07/06/06 21:23

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    בתנאי!

    בת 7, 18/04/06 07:38

    שגם אשה תוכל לשאת שני גברים אם צריך!

    הגב לתגובה זו

    • עוד פעם הפמניסטיות חמור קופץ בראש-בת7 (ל''ת)

      רפי, 07/06/06 21:19

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אם זו אידיליה נשית, מי בכלל צריך את הגבר?

    יעל, 18/04/06 06:31

    המאמר בעצם מתמקד בכך שגבר הוא יצור ילדותי ונזקק שבעצם צריך מטפלות בצרכיו בעוד לו עצמו אין מה להציע לאישה או למשפחה מעבר להיותו וי ליד קטגוריית ''משפחה''. אם הטענה הזו נכונה (ואני מקווה עור הגברים שהיא לא) המסקנה המתבקשת היא לא שתי נשים לגבר אלא שתי נשים נקודה, בשביל מה הנטל הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הפעם, אני דווקא מסכים. (ל''ת)

    אני רוצה, 18/04/06 06:08

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולי תצרפו ''עוזר'' לעיתונאית יעל משאל? (ל''ת)

    יאיר, 18/04/06 05:51

    הגב לתגובה זו

    • מה יהיה ''התפקיד'' שלו (ל''ת)

      בעל מקורנן, 18/04/06 08:59

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    לבאבא סאלי זצ''ל היו שתי נשים, לא פילגש

    תתעשתו, 18/04/06 05:38

    והרבה בתימן ובמרוקו
    גם האשכנזים יתעוררו יום אחד
    כבר היו מקרים ודברים מעולם בפסיקה האשכנזית

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כוונתך לוחשובה, צודקת, יש הרבה גברים שצריכים שתיים (ל''ת)

    מסכימה, 18/04/06 05:32

    הגב לתגובה זו

    • גם בעלי צריך שתיים

      מושפלת, 18/04/06 09:05

      הוא רוצה למצוא אחת שתחלוק איתי חצי-חצי את החודש, שבועיים טהרה לראשונה, שבועיים טהרה לשניה

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    שמשעלי תתחתן עם סוס...

    אלי, 18/04/06 05:09

    זה פיתרון הרבה יותר מוצלח לקצור תשומת לב

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו להשמיץ אותה, חשוכים!

      מעריץ נלהב, 18/04/06 09:04

      היא האישה הכי מדליקה בערוץ היהדות!!

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני לא מבינה למה את כותבת בטור של ''יהדות''??? הקשר בין

    ירושלמית, 18/04/06 03:28

    הקשר בין מה שהיא כותבת ליהדות הוא מקרי בהחלט.את רק מחללת את שם אלוקים,ועושה גרוע לכולם.תפסיקי לכתוב ויהיה טוב לכולנו.
    גם אם זה רק בצחוק וציני,לא כותבים כאלו דברים.
    את באמת מגדירה את עצמך כדתיה??אני לא מבינה מאיזה כיוון את דתיה,את כותבת נגד התורה ונגד דעות חז''ל וזה מחדל!!!
    נמאס לי

    הגב לתגובה זו

    • את דתיה שובבה מלאת פלפל וג'ינג'ית

      אברך חרמן, 18/04/06 09:00

      ולולא הייתי נשואה אני עצמי הייתי כורע ברך ומציע לך נישואין בעזרת השם

      הגב לתגובה זו

    • ירושלמית חביבה

      נעמה, 18/04/06 12:16

      כבר התחברת לאינטרנט (עבירה ראשונה), והשקעת זמן ומרץ לקרוא את הכתבה (עבירה שניה, שמן הסתם היא עניין של קבע בעבורך), ואפילו טרחת לגבש דיעה ולהגיב (שתי עבירות - אבל נחשיב לך כאחת), אז הנה טיבלת לעצמך את היום באיזו כתבה מקורית ומרעננת ועכשיו את מלקה את העורכת כי את כועסת על עצמך? לא יפה :))) אני מניחה שבעלך בטוח!!! יסכים לרעיון שתי הנשים, כי את בעצמך נראת קצת זעפנית. חחחח חג שמח. ירושלמית לשעבר ולעתיד לבוא אמן ואמן.

      הגב לתגובה זו

    • היא דתיה מהתחת (ל''ת)

      שמידט, 19/04/06 23:14

      הגב לתגובה זו

      • היא 100% אתה דתי מהתחת (ל''ת)

        רפי, 07/06/06 21:17

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא מסתדר עם אחת.!אז 2 ?? (ל''ת)

    גרושובסקי, 18/04/06 02:51

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הגברים ישקיעו קצת כי הנשים ילכו לטובים ביותר. תחום חדש לקפיטליזם (ל''ת)

    יוסף, 18/04/06 02:41

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    די כבר עם היציאות המטומטמות שלך

    אלעד, 18/04/06 02:06

    את פשוט מעייפת. סיבה משמעותית להפסיק להכנס לאתר הזה שמרגע לרגע הופך יותר צהוב. הרי ברור שאף אחד לא חושב כאלה שטויות.. זה נטו חיפוש של משהו פרובוקטיבי וזול שימשוך כמה שיותר תגובות. זנות עיתונאית למהדרין...

    הגב לתגובה זו

    • זה פתרון לכמה וכמה, לא צריך לשלול (ל''ת)

      ?, 18/04/06 04:15

      הגב לתגובה זו

    • אצלי יותר גרוע

      מתוודה עגומה, 18/04/06 09:11

      הבעל שלי שומר מסורת, ודורש ממני לקיים את כל דיני הטהרה. אבל בשבועיים שאני אינני ''נקייה'', הוא הולך לנשים אחרות, הוא בעצמו סיפר לי. אני לא יודעת איך להגיב. האם לפוצץ את העניין ולתבוע ממנו גירושין, או לספוג את הבושה ולהחריש. אני מצאתי פתרון אחר, אבל אני אינני שלמה איתו, וכל יום אני פוחדת שבגלל החטאים שלי אני אירש גיהנום. אני לא יודעת איך לכתוב את המלים המפורשות מבלי שהאדמה תפער את פיה ותבלע אותי כעונש על חטאיי. כן, אני רוצה להתוודות. באחת הפעמים שידעתי שבעלי הולך לאשה אחרת, נתקפתי בקנאה מטורפת, הלכתי לבאר שהחילונים קוראים לו ''פיק-אפ'' בר, הסרתי את הפאה ואת כיסוי הראש והגעתי עם מחשוף נדיב, ותוך זמן קצר מצאתי את עצמי במיטתו של גברבר חילוני, ועוד לא נימול, לכל הצרות. מצד אחד חששתי שאני מובילה את עצמי לאבדון. מצד שני נחשפתי לריגושים שלא חוויתי מעולם אצל בעלי. מה שעשה לי הגבר ההוא, לא עשה לי בעלי מעולם, כולל ''שולחן הפוך''. מאז אני מייסרת את עצמי ללא הפסקה. ימיי אינם ימים. לילותיי אינם לילות. בסיוטים שלי אני רואה כיצד אני נצלית לנצח באש-התמיד של הגיהנום. אני לכודה בתוך החטאים שלי, ואיני יודעת איך לצאת משם. אם יוודע לבעלי מה עשיתי, הוא לא יסלח לי לעולם ויגרש אותי מייד. אני לא רוצה לאבד אותו, בגלל הילדים. מה לעושת?

      הגב לתגובה זו

      • למתוודה העגומה, שלום

        פסיכולוג בגרוש, 18/04/06 14:04

        ראשית, לגבי הגיהינום, את יכולה להירגע - אין דבר כזה, זה הומצא כדי להפחיד אנשים מלחטוא, ואת רואה שזה גם עובד לא רע. שנית, ביהדות תמיד קיימת דרך הסליחה, ודרך זו פתוחה בפני הא-ל יום יום.( יש האומרים שלסלוח זו עבודתו העיקרית של היושב במרומים). שלישית, הייתי מעיף לכל הרוחות את הטיפוס הקרוי בעלך, ויוצא לדרך למצוא בנזוג מתאים יותר, מתחשב יותר וגם מספק יותר. אני יודע שיותר קל להגיד מאשר לבצע, אבל מאידך כגודל הקושי כך גודל ההישג והסיפוק ממנו ( בלשון חז''ל : לפום צערא אגרא). בהצלחה!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

      • למתוודה העגומה: אני אגיד לך מה לעשות:

        קוראת, 19/04/06 23:03

        לשמור על הניק ניים שלך, ''המתוודה העגומה'', ולהמשיך להצחיק אותנו עם תגובות הזויות כמו שלך, עד שרועי העורך ייתן לך טור משלך. את מצחיקה משהו-משהו.
        את הרי לא אמיתית, נכון? קטעים איתך!!!!!!!
        בטוח דתל''שית או סתם חילונית או אפילו חילוני משעשע ביותר.

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולי תמצאי פיתרון יותר חכם הדרך שאת מציעה פרמיטיבית (ל''ת)

    אנונימית, 18/04/06 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שוב יעל משאלי מבלבלת לנו את המוח? (ל''ת)

    קורא, 18/04/06 01:38

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%! (ל''ת)

      קוראת, 19/04/06 23:15

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    יעלוש, אם ניסית להיות צינית זה לא עבר, סתם עיצבן (ל''ת)

    ליאת, 18/04/06 01:32

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ל א-גרויסע מציאה..

    צפוני, 18/04/06 01:26

    יעל יקרה: אני לא קראתי את מה שכתבת כאן. קיוויתי שכשאני אגיע הביתה אני אראה מאמר חדש שלך שאני אוכל להגיב בו על מה שהרגשתי שכשחזרתי הביתה ושמעתי פירסומת ברדיו על ''הספר הפרובוקטיבי של השנה'' מי כתבה אותו? יעל משאלי!! ועל מה הוא? אשה דתיה שבוגדת בבעלה עם הומוסקסואל ואח''כ גם עם אחיו.. מה את עושה בnrg יהדות? מה מוביל אותך לכתוב על דברים כאלה? יצר מין בלתי נשלט ? רצון לכסף? נעשה לך מגבית שתוכלי לשבת בבית ולהמשיך לכתוב את דעותיך הפוליטיות ועל השקפותיך. רק לא על מין. בבקשה.

    הגב לתגובה זו

    • שתכתוב על מין, בסוף היא גם תממש, זכותה

      יעלון, 18/04/06 04:15

      יש שמזדיינות תמורת כסף ויש שרק כותבות על כך, גם תמורת כסף
      אבל בכללי זו דעתה היא בתהליך היפתחות טאנטרית, חליקק עזובותך

      הגב לתגובה זו

      • ויש כאלו שאין להם כלום :) כמוך.... (ל''ת)

        עמי, 18/04/06 17:19

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    העולם מלא בגברים

    שושנה, 18/04/06 01:22

    חרם רבינו גרשם בא בגלל סיבה אחת: הגויים מסביב צחקו על היהודים הזקוקים ליותר מאשה אחת. הם חשבו אם היהודים הגברים כאלה חרמנים אולי גם נשותיהם חמות מזג? אפשר לנסות בהזדמנות? איך שלא יהיה, כשיש אצל עם מסוים כל כך מעט גברים, אפשר תמיד לחפש אותם אצל עם אחר. באירופה זה עובד! רוב הנשים היהודיות בהולנד ובארצות סקאנדינביה נשואות או חיות עם גברים נוצרים .

    הגב לתגובה זו

    • השם ייקח את שושנה מאמסטרדאם עוד השנה

      סילביה, 18/04/06 12:20

      ואימרו אמן!

      הגב לתגובה זו

      • הוי סילביה הצחקת אותי כל כך!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        רינה, 19/04/06 23:28

        הגב לתגובה זו

        • נחמה מרעננה, שולה מבוליביה, סיגל מבית המשוגעים, חנניה מירושלים - (ל''ת)

          כולנו מצטרפים!, 20/04/06 22:14

          הגב לתגובה זו

  • 56.

    יעל, תעשי לנו ילד (ל''ת)

    קבוצת מרצים, 18/04/06 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שיפור הרעיון

    יעקב, 18/04/06 00:57

    להביא חצי מיליון צעירות מתאילנד,פיליפינים וכדומה שישמשו כפילגשים וגם יפתרו את הבעיה הדמוגרפית (נוהל גיור מזורז)

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תסלחי לי יעל , אבל את פשוט מכוערת

    מחורבנוביץ', 18/04/06 00:30

    אני נשוי , זה הרבה שנים , אבל מדי פעם אוהב ככה ... בלי מחויבות.

    למרות זאת אני עדיין אוהב את אישתי , ולא הייתי רוצה להיפרד ממנה , מצד שני אני גם לא במצב להחזיק בבית עוד מישהי.

    להחזיק עוד אישה בבית , כדי לבוא אליה גג פעם בשבוע - יהיה יותר זול ללכת לנערות ליווי. ממילא אני אוהב רק אישה אחת ויחידה - את אישתי.

    אבל דבר אחד אני מבטיח - הייתי מעדיף להגיע לפורקן עצמי ולא להתקרב אל ייצור מכוער כמוך. נכון , גם אני לא מלך יופי , אבל בוודאות רוב רובן של רווקות הן או מכוערות או שיש להן דרישות מוגזמות - ויש מעט מאוד מיליונרים ...

    הגב לתגובה זו

    • שמעון, יא בוגד! (ל''ת)

      אשתך, 19/04/06 20:30

      הגב לתגובה זו

      • אורי יא בוגד!! (ל''ת)

        אשתך, 20/04/06 00:46

        הגב לתגובה זו

        • אסתר, בחיי שזה לא אני! אין לי מושג מי זה ''מחורבנוביץ'''! (ל''ת)

          אורי, 20/04/06 01:36

          הגב לתגובה זו

      • דויד מאשדוד??? ידעתי שזה אתה! (ל''ת)

        אשתך, 20/04/06 01:34

        הגב לתגובה זו

    • צביקה, יא בוגד! (ל''ת)

      אשתך, 19/04/06 23:09

      הגב לתגובה זו

      • עוז, יא נואף חסר כישרון וקמצן! שקרן!!! (ל''ת)

        רעיייתך המסורה, 19/04/06 23:45

        הגב לתגובה זו

    • אתה מצהיר שאתה בוגד. ואם אשתך תבגוד בך גם? יא נואף, יש עולם הבא (ל''ת)

      בית דין, 19/04/06 23:11

      הגב לתגובה זו

      • אבי, יא בוגד! ידעתי שאתה בוגד בי עם שושנה! (ל''ת)

        נחמה, 19/04/06 23:36

        הגב לתגובה זו

      • תודה לכל המגיבים , אבל אני ממש לא מי שאתם חושבים ...

        מחורבנוביץ', 24/04/06 10:56

        ובקשר לעניין של אישתי : היא לא צריכה ''לבגוד'' , כי אני מספק אותה , אבל מה לעשות שלי יש צרכים גדולים יותר. אין לי בת-זוג קבועה בנוסף לאישתי ואני את הסטוצים שלי איני רואה כבגידה.

        חרם דרבינו גרשום הוא הדוגמה הטובה לאיך שחוקים יכולים להשתנות

        הגב לתגובה זו

    • שלמה, יא בוגד! (ל''ת)

      אשתך, 19/04/06 23:12

      הגב לתגובה זו

      • עודד, יא בוגד! (ל''ת)

        אשתך האוהבת, 19/04/06 23:26

        הגב לתגובה זו

    • שמעון, לא תתחמק עם פרסום הודעות נכזב. אני יודעת שזה אתה! נחשפת! (ל''ת)

      אשתך, 20/04/06 01:38

      הגב לתגובה זו

    • כשימך כן מעשיך-מחורבן-נוביץ' (ל''ת)

      רפי, 07/06/06 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם התורה אמרה אי אפשר לשנות..

    ליאור, 17/04/06 23:55

    לפי מה שהכמים אמרו זה שאי אפשר לחלוק או לשנות מה שהכחמים שליפני הדור שלך אמרו וכתבו אז למה את חיית לבוא בגישה כזאת שאת צודקת והכל תגידי שא חושבת שאת תיהי פילגש(אני מתערב שאת לא תיהי) בגלל ... וזהו חג שמחח לכולם !

    הגב לתגובה זו

    • תכתוב בלי שיגאות ותלמד מה שכתוב (ל''ת)

      יהודי, 18/04/06 07:22

      הגב לתגובה זו

      • מה בדיוק לא מצא חן בעיניך? (ל''ת)

        חיים, 19/04/06 23:16

        הגב לתגובה זו

      • יהודי, סליחה ..

        חיים, 19/04/06 23:18

        תשכח ממה שכתבתי לך. עכשיו שמתי לב שתגובתך לא התייחסה אלי.

        הגב לתגובה זו

    • תקון קטן

      חיים, 18/04/06 15:25

      חדר''ג הוא תקנה לזמן מוגבל וכמו כל תקנה לזמן מוקבל לא צריך מנין אחר להתירה ( כך פשט הפוסקים ) ממלא פג תוקפו ב 1996 למניינם, אך רבנות הראשית ובית דין הגדול חידשו אותו מסיבבות כאלה ואחרות ותקנתם התקבלה גם בארץ ישראל וגם בתפוצות. אז אנא אל תבלבל בין איסורי חכמים לבין תקנות לזמן מוגבל.
      לגבי עצם השטויות שכתבה משעלי - היא אפילו לא טרחה להסתכל בהלכה מה מעמד האישה בלי חרם רבינו גרשום. מותר לגרש אישה בלי רצונה, אם גבר לא רוצה להתגרש אף אחד לא יכול לחייב אותו , חוץ ממקרים שהוא חייב לגרשה ע''פ ההלכה, כגון רואה דם מחת תשמיש, זינתה תחתיו ( ואם נחזור לדיני תורה אז בהתראה ועדים הוא לא צריך לגרש הוא פשוט יהיה אלמן ) וכו'. שלא נדבר שצריך שני בתים לשתי נשים ולא לגרוע מכסותה, עונתה ומזונותיה לכל אחת מהן.
      חלק מהרעיון שעמד מאחרי החרם היה לשפר מעמדה של אישה.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    זו בדיחה?

    נו כמובן, 17/04/06 23:51

    רק בואי נעשה את זה מעניין, שני גברים לאשה. כן, לדעתי זה פייר.

    עצם המחשבה שרק הגבר יהנה משתי מערכות יחסים מעלה מעט את הגבה שלי, אלא אם כן אותה אישה היא דו מינית, ואז זה גם פייר.

    מה את אומרת?

    (למרבה השמחה, הרבנות לו הולכת לאשר את ההצעה שלך יעל, אבל בהצלחה. לא)

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה תגידי אם בעלך יביא לך פילגש?! תאמרי הגיע הזמן?! (ל''ת)

    פילגש בגבעה, 17/04/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לפי התגובות יש כמה רווקות נואשות שאשכרה שוקלות את זה ברצינות...

    כ, 17/04/06 23:44

    מדהים ...
    איזה יאוש בקרב הרווקות...

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      שרץ בידי, 18/04/06 12:16

      לא הייתי קוראת לתופעה של עצב עמוק שגורמת לנשים לעשות מעשים שבשיקול דעת קר הן לא היו עושות את זה כ: ''מדהים''.
      בחורה בת 22 עם כל החיים לפניה בחיים לא היתה מסכימה להשפיל את עצמה כך והיא תחכה לדבר האמיתי.
      אבל העונש של בדידות שוחקת ושוחקת ושוחקת, עד שיש נשים שמוכנות להיכנס למצבים לא בריאים והעיקר להיחלץ - ואפילו באופן חלקי - ממצבן.
      כשמסתכלים על מערכת הענישה בישאל - הוענש הכי חמור שניתן להעניק לעבריין זה שישב בבידוד. הבדידות הוא מכה קשה וגורמת לנו, בני אנוש, לעשות מעשים נואשים.
      לא הייתי קוראת לזה ''מדהים''.

      הגב לתגובה זו

      • תדובה ל''שרץ בידי''

        ריקי, 18/04/06 23:29

        אני לא מבינה דבר אחד---
        אני מבינה שאת בודדה..
        אבל למה להרוס חיי משפחה---
        לכי על גרוש בלי ילדים
        או רווק יותר מבוגר
        למה נשוי?

        הגב לתגובה זו

        • אהבה

          יוסי, 06/01/08 14:37

          אם אין באמת איסור אמיתי והם אוהבים אז למה לא?

          הגב לתגובה זו

      • דחוף לפסיכולוג....

        קצת אמונה בעצמך, 20/04/06 00:43

        אם אין לך גבר את בודדה????? מה עם חברות ? משפחה? ידידים??? עם תלותיות כזו וביטול עצמי, לא פלא שאף אחד לא מצא אותך ראויה להיות אשתו, תאהבי קודם את, את עצמך.
        כשתדעי מה את שווה, כשתהיי עצמאית ותרגישי שיש לך מה לתת (חוץ מאת הגוף שלך) ולא רק מה לקבל אני מבטיחה לך שתמצאי את האחד.
        יש לך בטוח יותר מרק שרץ ביד, אז תזרקי את השרץ ותראי לכולם את הדברים היפים, הטובים וטהורים שיש לך...
        אני מכירה יותר מידי רווקות מקרוב בכדי לדעת שמזל זה רק בהתחלה אח''כ זה כבר את, במקרה שלך, גם בלי להכיר אותך זה צועק!!!

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    נראה אותו מפרנס שתי נשים

    מנוסה, 17/04/06 23:43

    אם זה רשמי, אז הכל כלול - גם שארה, גם עונתה וגם כסותה - ולא ייגרע מאף אחת מהן. שוויון מלא! עכשיו נראה אם זה כל כך אטרקטיבי.

    הגב לתגובה זו

    • איפה השוויון בין המינים?

      יוסי, 06/01/08 14:39

      זה נקרא שוויון שהוא יפרנס לבד? הרי אם יש לו שתיים יותר קל לו מצד הפרנסה.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    זאת היתה בדיחה צינית

    ''י.משעלי'', 17/04/06 23:21

    לשון סגי נהור
    בתרגום: הפוך על הפוך... להדגים את הגיחוך בדיוני ה''פילגש'' על ידי הקצנה...


    חבל שרבים מכם לא הבינו זאת

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    סעיף 6 - לא נכון!!!

    Gillian, 17/04/06 23:13

    ומזמן הוכח - זו סטיגמה ודעה קדומה שאין לה אחיזה במציאות.
    אני בעד המצב ההפוך אם כבר - שני גברים לכל אשה. מה רע? רק טוב!!!

    הגב לתגובה זו

    • היי, חמודה, אם יש לך עוד מועמד

      אוגוסט ווסט, 18/04/06 14:05

      אני אבוא מהצד השני

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אלוהים כמה משאלי טיפשה

    אביתר, 17/04/06 22:53

    זה שהגבר שלה בורח ממנה
    לא הופף את זה לאייטם של סימון העיגול ואח''כ החץ.

    היא כ''כ טיפשה - רחמיי על האישה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פשוט להקיא ממנה... איכס (ל''ת)

    עי, 17/04/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בלבלת את הדברים כדרכך...

    יוסי, 17/04/06 22:45

    ראשית כל חרם דרבנו גרשום הוכרז בשנת 996 למנינם למשך אלף שנה. זה אומר שהחרם כבר אינו תוקף כלל. אבל לא זה העיקר... אני מתפלא, כי נותנים במה לאנשים כמוך. ספק רב אם את מאמינה במה שכתבת, ספק רב עוד יותר אם חשבת על הדברים לפני שכתבת. לו היה זה מאמרך היחיד, שמטרתו להכאיס את כולם, הייתי שותק, אולם זה סידרתי. וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חרם דרבנו גרשום בטל מלפני 500 שנה!

    יהודי שיודע!, 17/04/06 22:42

    מכיוון שחרם ע''פ ההלכה הוא עד 500 שנה ומתקופתו של רבנו גרשום עברו למעלה מ 1000 !!! שנה אז החרם בטל!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אולי די??!!זאת הדת ולא את תשני אותה

    דני שובבני, 17/04/06 21:36

    את בעד פילגש,הומואים ולסביות?מה לעזאזל לזה ולדת??!!!אולי במקום לשבור מסורת,תישברי שיגרה ותבני שדת לא משנים, בטח שלא באינטרנט...

    חג שמח!(כן, חג יכול להיות שמח גם ללא פילגש......)

    הגב לתגובה זו

    • הפיסקה האחרונה בתגובתך מאד מעודדת (ל''ת)

      שמרית, 17/04/06 22:00

      הגב לתגובה זו

    • ל תבלבל את העניינים! אפשר להיות בעד פילגשות ובעד דת גם יחד!

      פירורים, 17/04/06 22:05

      אין סתירה ביניהם.
      אולי אתה/את מפחד/ת?

      הגב לתגובה זו

    • דת לא משנים...? הצחקת אותי

      החכם בלילה, 18/04/06 00:19

      לפני 1000 שנה היה אדם ששינה את הדת היהודית מהיסוד. קראו לו רבי משה בן מימון, הוא בקיצור הרמב''ם. היום כל תינוק יודע שהאל הוא אינו ישות ממשית בעלת גוף, דם ובשר. בתקופתו של הרמב''ם זו היתה הדעה המקובלת, והוא בעצמו שינה אותה וכך היא היהדות עד היום. אם אתה חושב שדתות אינן משתנות, אתה טיפש. כל דבר שאינו משתנה, מת.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!!!אי אפשר לשנות את הדת.

      אלון, 18/04/06 11:29

      לאורך השנים תמיד ניסו להוסיף ולשנות מן הדת וזה אף פעם לא הצליח.חבל מאוד שעוד עושים את זה כביכול ''בשם הדת ולטובת הדת''.מי שלא רוצה להיות דתי,לא חייב,אבל מי שכבר דתי לא יכול לשנות את הדת .אלו הם חוקי המשחק והם מאוד ברורים.....

      הגב לתגובה זו

      • וחבל

        רק דוגלת בזכויו, 20/04/06 15:13

        אני יהודיה וגאה בזה, אבל לכל אחד מגיעות זכויות, גם לאנשים שלא אשמים (או כן אשמים) ב''סטייה'' הטבעית והנורמאלית שלהם.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    לאשה נשואה מותר לשכב רק עם בעלה *היחיד* (למי שלא יודעת)

    דוב, 17/04/06 21:12

    1) לאשה נשואה מותר לשכב רק עם בעלה *היחיד* (למי שלא יודעת).

    פילגש - זה מונח רק לנשים.

    2) כל אשה צריכה לדעת שכיום בדיקת אבהות פשוטה מגלה מי האבא.

    3) באנגליה 10%-15% מהילדים הם ממזרים ! (לפי סקר)
    וזה לא מפתיע (מי שיקרא את הספר מלחמות הזרע \ ד''ר רובין בייקר) - לכן כדי לאשה להבין שמספיק פעם אחת שילד יהיה ממזר...

    4) יעל משאלי - סתם פרובוקטורית ואנטישמית (למרות שהיא יהודיה).

    הגב לתגובה זו

    • What's your point? ii (ל''ת)

      Crumbs, 17/04/06 22:01

      הגב לתגובה זו

      • הנקודה היא:

        אני, 18/04/06 01:23

        הנקודה היא:

        לחלק מהבדואים יש יותר מאשה אחת...
        בד''כ לכל אישה יש את ה*בית* שלה.

        בשנות ה60 - 70 היו קומונות ומקרים של יותר מאשה אחת לגבר, ווריאציות שונות. - לרוב זה לא עבד.

        היות והמבנה החברתי הבדואי מסורתי ,שמרני, פטריאכלי שולט אז מצב של ריבוי נשים עובד !
        לכן הריבוי הטבעי שלהם שהוא הגבוה בעולם.

        בחברה היהודית ישראלית הפתוחה, השיוויונית ואף הנוטה ל*טובת* נשים באופן כללי ובעולם המשפט באופן פרטי, בנוסף רמת חיים גבוהה ועלויות מחיה גבוהות אז :
        אפשרות של פילגש לא משתלם ו\או מתאים לכל גבר ולא משתלם ו\או מתאים לכל אישה... במיוחד במצב המשפטי והחברתי הנוכחי...

        באופן תאורטי: גם ליהודי יכולה להיות *אשה* נוספת, עובדה שהיו...

        הגב לתגובה זו

    • שיהיה ממזר - ? SO WHAT

      Gillian, 17/04/06 23:16

      למי זה מזיז בכלל? זה שולל ממנו אזרחות? שולל ביטוח בריאות? ממזר לא הולך לצבא או מה? נו באמת... מושג מיושן של ימי הביניים שיפה לו שגם ישאר שם.

      הגב לתגובה זו

      • בור ועם הארץ...

        יודעת את מקומי, 20/04/06 00:52

        לממזר אסור לבוא בקהל ה' ואסור לו להינשא ליהודי או יהודיה לעולם!
        הוא נכנס לרשימה השחורה בבית הדין הרבני ועוד כמה שנים כשירצה להנשא יאמרו לו סטופ - לא בבית ספרנו ואז יתחילו כל הדרמות והטלנובלות על זוגות מאוהבים שלא יכולים להינשא.
        אוי אוי אוי אוי אוי - עכשו הדברים ברורים?

        הגב לתגובה זו

        • אבל מה אשמתו שאמו לא ''טהורה'' (ל''ת)

          רק דוגלת בזכוית, 20/04/06 15:10

          הגב לתגובה זו

  • 40.

    ביטול חדר''ג הוצע בציבור לאחר השואה

    משה, 17/04/06 21:11

    אבי סיפר לי שבשנים הראשונות לאחר השואה, ובימי העלייה הגדולה לישראל, היה, אצל יוצאי אירופה לפחות, יחס לא מאוזן בין מספר הרווקות לרווקים: מספרן היה גבוה ממספרם, והורים מודאגים העלו את הרעיון לבטל את חדר''ג. איני יודע אם הדברים נידונו ומדוע לא מומשה ההצעה. אבל יש ללמוד מכאן שבעיות היו וישנן, ורעיונות הועלו ומוצעים. ולא תמיד מה שנכתב בסגנון לא כבד במיוחד אינו בעיה אמיתית.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מתי תבינו נשים שאנחנו רוצים רק דבר אחד ?? מתי משעלי ? (ל''ת)

    יוסף, 17/04/06 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודקת,רבנו גרשום ,קיבל השפעה נוצרית וסיבך אותנו. (ל''ת)

    יגאל כהן, 17/04/06 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הטבע תמיד מנצח בסוף. כדאי שאתן שתקבלו את זה כבר.

    פירורים, 17/04/06 18:35

    אם לא פילגש ''חוקי'', יהיה פילגש ''סודי'', או שטוצים מהצד, או זונה (עם מחלות), סטיות מין (כולל אינטרנט סקס) ועוד.
    לא יעזור כלום, וכל הצעקות של הפמניסטיות לא יעזרו וגם לא עזרו!
    כן, ככה זה גברים - ככה הטבע.
    כדאי שאתן שתקבלו את זה כבר.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה בהחלט שוביניסט אלים. מכה. לך לפסיכולוג (ל''ת)

      פפפפפפפפפפפפפפפ, 19/04/06 23:08

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    רעיון מעולה! שנון ומצוין (ל''ת)

    מייק, 17/04/06 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בעד שום הון שבעולם (ל''ת)

    לא ארצה אותך, 17/04/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עים פרצוף כמו שלך חייבים פילגש (ל''ת)

    דן, 17/04/06 16:44

    הגב לתגובה זו

    • ע-נ-ק! (ל''ת)

      אורי, 17/04/06 22:37

      הגב לתגובה זו

    • 34 אני מסכימה איתך (ל''ת)

      בשם כותבת, 18/04/06 07:47

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא הבנתי

    אלי, 17/04/06 16:07

    באמת שאני לא מבין
    המאמר ציני?
    אם כן .. סבבה
    אם לא ... מה יהיה ?

    שמישהו יענה לי ... באמת

    הגב לתגובה זו

    • אלי אני איתך, כל פעם שאני נכנסת לאתר הזה בנות ישראל מזעזעות אותי (ל''ת)

      מחדש, 18/04/06 01:26

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    חדר''ג-טעות הסטורית....ניגוד לאופי הגבר

    הסטוריון, 17/04/06 15:35

    הוא הושפע מהנוצרים בגרמניה,ומתחילת תקופת הרנססננס/השכלה./מהפיכה צרפתית/אביב העמים!!!!!(לא יודע ממה..אבל הוא הושפע מהנוצרים.)

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין שום דבר רע בלהיות שונה, יעל

    רננה, 17/04/06 15:28

    אבל עם כל טור שאת כותבת רואים שאת עושה זאת להכעיס. ההלכה לא משנה, לא מזיזה לך, ואת דתיה ב''כאילו''. לקחת את הגישה המגוחכת הזאת והקצנת אותה עד לכדי אידיאל של ממש, וזה דבר שגם אלו שאינם מתנגדים ליחסי מין ללא נישואין לא עושים.

    זה נוח, זה קל, זה חדשני, זה עושה את ההלכה חשוכה.

    או שלא.

    נראה מה יקרה כשבעלך יביא מישהי הביתה והמקום שלך בבית ילך וידעך.
    נראה מה יקרה כשתתעוררי ותביני שהמטת אסון בגישתך ה''נאורה''.

    אם זו נאורות, אני מעדיפה לשבת בחושך.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    סתם להשכלה כללית...

    אמא-אשה-מתכנתת, 17/04/06 15:16

    חרם דרבינו גרשום בא בעיקר למנוע מצב של החזקת האשה כשבויה בידי בעלה, כדי שלא יווצר מצב שגבר יוכל להתחיל פרק ב לפני שהוא סגר את פרק א כמו שצריך (אם הוא יכול להתחתן עם אחרת בשביל מה לו לגרש אותה או להסכים להתגרש ממנה?!)
    בכל מקרה גם לפני ח''דרג, וגם אצל הספרדים הוסיפו בכתובה את ההתחיבות שלא לשאת אשה נוספת שלא בהסכמתה.
    ועוד אחד לסיום, בגלל הנטל הכלכלי ריבוי נשים אף פעם לא היתה תופעה נפוצה...
    ניסית להצחיק, יצא רדוד משהו, לא נורא פעם הבא תשתדלי יותר....

    הגב לתגובה זו

    • תלמדי ואל תמציאי סיבות חדשות לחרם (ל''ת)

      ידען, 18/04/06 03:56

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    פילגש חוקית ?? לא טוב...איפה האקשן ?? מה הטעם ?? (ל''ת)

    נואף מקצועי, 17/04/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה שאני לומדת מהמדור על הדוסים

    הלם תרבות, 17/04/06 14:07

    אתם פשוט אבודים בעולם החילוני.
    אתם עדר של פתיים רייקים שיודעים רק ללכת אחרי רב ולמלא את הוראותיו ההזויות.
    כמו כן, הודות לשנים של קריאה והתפלפלות, יש לכם יכולת ורבאלית מרשימה. אבל תוכן אינכם יודעים לצקת לתוך זה.
    רק המסגרת ברורה לכם (אם זו מסגרת של ציווים ואם זה ''איך לברבר שטויות בצורה מתודולוגית'').

    צר לי עליכם, חוסר המקוריות והיצירתיות בחיים שלכם, העליבות שלכם, הניסיון הפאתטי למצוא כיוון וזה לא נגמר...
    אבל אתם עיוורים משנים של הליכה עדרית בתלם ולא מצליחים לייצר רעיון מקורי ומיוחד אחד.

    שתי נשים לגבר אחד? אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות. מודיעה לך שאם היית אירונית (למדתם להיות אירוניים, זה ממש באפנה היום להיות ציני, שנון וחד) המסר לא עבר.

    סתם מדור משעמם שמגלה לנו טפח בעולמכם הבנאלי. עולם ריק מתוכן אמיתי מלבד מילוי עיוור של מצוות. והשאלות שאתם שואלים את עצמכם מעידות על הרדידות התוכנית של חייכם.

    חילונית מבחירה (בת לסבים חרדים), פלורליסטית, ליברלית והומאניסטית. ממליצה לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • כדי להבין יהדות מהי

      יוני, 17/04/06 14:54

      ולהבין באמת את אורח החיים היהודי,
      אני ממליץ לך לחפש אצל דתיים אמיתיים ולא אצל כאלו המתיימרים הליות כאלו. צר לי שאחרי קראה של טור בינוני שכזה (לא רק שכתובות בו כאלו שטויות, הוא אפילו כתוב רע!) תבואי להכליל על הציבור הדתי כלולו ועל הדת היהודית בכלל. נסי את מדור יהדות ב-NRG. כדאי לך לקרוא את הטור של רבקה-יפה שחר שקונטרה לטור הגרוע הזה, או כל אחד מהטורים של הכתובים הצעירים והמוכשרים שם. קראי, ואז שקלי את דברייך שוב.

      הגב לתגובה זו

    • ל''הלם תרבות'' היקרה.

      סטודנט, 17/04/06 15:41

      מספר דברים.
      ראשית, איננו אבודים בעולם החילוני כי מעולם לא רצינו להמצא שם.
      שנית , אינני יודע איך הגעת למסקנות על הריקנות שלנו או הפתיות שלנו, אבל אם הידע שלך על המורכבות והעומק של העולם הדתי בן ה3500 שנים מגיעה מעיון מזדמן באתר יהדות בערוץ חדשות (חשוב ומכובד) כי אז ליבי ליבי לך.וצר לי, אך הריקנות גם קיימת אצלך.
      למה הדבר דומה? לאדם שיחליט להכיר את העולם החילוני דרך walla zone...או דרך ערוץ אקזיט.
      אם היית מכירה קצת את העולם הדתי מקרוב היית מגלה איזו התפרצות אדירה של יצירה ספרותית אומנותית, הגותית ומוזיקלית יש בו ובעיקר בשנים האחרונות.צר לי שאינך רואה זאת.
      ולגבי עליבות...בכל מפגשי עם חברי (הרבים מספור) החילונים, לאחר שאנחנו משווים את הווי היום יום של הנוער (והמבוגרים) החילונים התחושה אצלי (וגם אצלם) היא שאין מה להשוות ודווקא עולם הפנאי הדתי מלא בתוכן ועשיר.מספיק לי להביט ערב אחד בתוכניות הפריים טיים בטלוויזיה כדי להודות לאל הרחום והחנון שאיני רואה טלוויזיה (למעט סרטי איכות שאני בוחר )

      לגבי האירוניה של יעל מישאלי...ובכן היא לא במיטבה היום, אך זו בוודאי אינה סיבה להכנס בכל העולם הדתי...

      דתי מבחירה (בן לסב יהודי מתבולל וסבתא גויה) פלורליסט, ליברל, הומניסט ויודע ספר (מארון הספרים היהודי).ממליץ לכולם.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מעולה!!!! (ל''ת)

        חובה לקרוא, 17/04/06 19:49

        הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע!סחטיין עליך! (ל''ת)

        מיכל, 17/04/06 22:40

        הגב לתגובה זו

      • כן, אבל אין אלוהים (ל''ת)

        כג, 18/04/06 17:12

        הגב לתגובה זו

      • הווי היום יום ? רק השבוע בני נוער דתיים נתפרעו והרביצו לחיילים (ל''ת)

        ב''ציר ולרשטיין'', 18/04/06 17:14

        הגב לתגובה זו

      • רוב ציבור שומרי המצוות לא עובד, לא משרת בצבא ולא משלם מסים

        אני מאשים, 18/04/06 17:38

        רוב צבור שומרי המצוות חי חיי בערות ועוני ופרמיטיביות.
        רק השבוע ראינו למה זה גורם - להפגנות של חרדים נגד המשטרה שעצרה אב שהרג את בנו.

        הם מגינים על רוצחים שם. זה ה ''סולידריות'' החברתית שלהם.

        ולגבי הציונות הדתית - שהיא בסך הכל תופעת לוואי של הציונות החילונית ולא הייתה קמה בלעדיה (הרב קוק החל לקנא בציונים-החילונים החלוצים שעבדו בשדה והגנו על עצמם בעצמם- והחליט שאפשר לשלב את זה עם אלוהים
        )
        ראינו את כשלונו הגדול של ציבור זה כאשר לקה בשגעון משיחיות מטורף והחליט שאנו נמצאים בזמן הגאולה , ושהמהשיח יבוא בימינו, ולכן עלינו לבנות התנחלויות בכל ארץ ישראל , בשטח שכבשנו במלחמה, בשטח שהוא לא חלק ממדינת ישראל וחיים בו 3.5 מיליון פלשתינים, גם אם זה נגד כל העולם, גם אם זה עולה מיליארדים לממשלה שיכלו להיות מופנים לשטויות כמו החינוך , הבריאות, העוני, הרווחה, התשתיות ועוד ועוד ועוד, גם אם זה אומר שמאות חיילים ואזרחים (וראש ממשלה אחד) ירצחו בגלל הטמטום המשיחי הזה, גם אתם זה אומר סיכון הרוב היהודי במדינת ישראל.

        הגב לתגובה זו

        • כמו פעם כל תחלואי החברה היו היהודים

          אבי, 14/05/06 02:21

          כעת מעלילים את כל כל תחלואי החברה על המתנחלים והחרדים והדתיים .

          הגב לתגובה זו

    • בקשה אחת:

      הובס, 17/04/06 16:08

      אל תקחי ממשעלי דוגמא, היא מייצגת בערך את עצמה, וזהו.

      הגב לתגובה זו

    • הוצאת את המילים מפי

      סיגל, 17/04/06 16:31

      תודה

      הגב לתגובה זו

    • חיזרי הביתה למזרח אירופה

      אאא, 17/04/06 17:41

      אין מקום לליברליזם המערב האירופי במזרח התיכון.
      אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב.

      הגב לתגובה זו

      • היא רק מספרת לך על המזרח התיכון החדש כיום

        2006, 18/04/06 05:35

        אתה ששייך למזרח אירופה או למזרח החדר''ג, תישאר עם אשה אחת, זו אינה המלצה גורפת ובטח לא חובה

        הגב לתגובה זו

    • מה אני יכול לענות לך...

      צחי ז''ק, 17/04/06 18:31

      את צודקת, באמת יש חלקים בציבורים דתיים שאבודים בעולם החילוני.

      אם את רוצה באמת לגלות את העולם היהודי האמתי ולא מקולמוסם של כותבים שהקשר בינם ליהדות הוא שם האתר את מוזמנת לפנות לאחד הסמינרים הקרובים למקום מגורייך.

      היהדות היא עולם הרבה יותר יפה מהשטויות (לרוב) שכתובים כאן.

      אני מצדיע לך שאת מכיר בבעיות שכאלה, סימן שאת אדם חושב, אולי תעשי עם זה משהו, ובע''ה תמצאי את האושר האמיתי.

      הגב לתגובה זו

    • מחילוני: הדתיים הם השאור שבעיסה

      יעקב, 17/04/06 19:28

      אני חילוני, ואני מכיר היטב את העולם החילוני מכל צדדיו, החל מאוניברסיטה, צבא, מסחר ותעשייה, מוזיקה קלסית ואופרה, וכלה בברים, פאבים, שינקין, פרישמן, צוותא ובית ליסין.
      אני גם מכיר היטב דתיים ואת העולם הדתי, ואני אומר לך, גב' ''הלם תרבות'' , שהתגובה שלך נובעת מרגשי נחיתות אצל חילונים מסויימים כלפי העליונות התרבותית, הרוחניות, האידאליזם, המוסריות והלכידות החברתית אצל הדתיים (גרוסו מודו).
      הדתיים לא צריכים ללמוד כלום מהחילוניים; החילונים (ואת ביניהם) צריכים ללמוד מהדתיים: ענווה, חברות, גמילות חסדים, אי הליכת רכיל, כבוד לזולת, טיפול בדך, עזרה הדדית, ו''כל ישראל חברים''.
      כן, תגובי זו עלולה לעורר אצל מאן-דהוא רגשות עזים? אשמח להתנצח עם כל אחד (ואחת) על הנאמר למעלה.
      .Sorry, it's obvious.

      הגב לתגובה זו

      • מצטער לנפץ מיתוסים

        אריק, 20/04/06 12:31

        כאחד שמכיר היטב את 2 העולמות, הדתי והחילוני, מצטער לנפץ כמה מיתוסים. כשם שלא כל החילונים מסוממים, ריקניים, בוגדים וחסרי תוכן, כך לא כל הדתיים ישרים צדיקים הגונים וענווים. החברה הדתית פשוט יצרה לעמה מן סטיגמה שכזו שהם טובים יותר, שהחינוך טוב יותר, העזרה ההדדית המפורסמת וכו'. מה לעשות שיש בחברה הזו, כמו בכל חברה נורמאלית אחרת המון זבל ולכלוך, רק בתקופה האחרונה היינו עדים למקרים מזעזעים רבים שביצעו חובשי כיפה [ומספיק עם הטענה שאלו ''עשבים שוטים''], פשיעה (גניבות, עבירות מין, אלימות בתוך המשפחה, הונאות, הברחות ועוד). החברה הדתית עסוקה מאוד בדימוי חיצוני: ''מה יגידו'' . אורך השרוול של הנערה הדתית לא ייקבע מתוך חשש לצניעותה אלא מהחשש של ''מה יגידו השכנים אם לא יהיה ארוך מספיק''. יש עוד המון המון דוגמאות אך קצרה היריעה מלהרחיב. בנוסף, גם בחברה החילונית לא חסרים זבלונים (''עשבים שוטים''), אך עדיין הרוב המכריע הם אנשים טובים וישרים שחיים את שגרת יומם.
        לסיכום: לדעתי, הויכוח הנצחי של ''מי טוב/רע יותר'' אינו במקומו מאחר ובחברה החילונית כמו בדתית רוב האנשים טובים, ישרים ונחמדים אך תמיד יהיה את אותו חתך של אנשים שאינם כאלו, וממש לא משנה אם הם חובשים או לא חובשים כיפה/כיסוי ראש.

        הגב לתגובה זו

    • חילונית, ליברלית, פלורליסטית והומניסטית (ל''ת)

      אגל לגמרי חסרת, 17/04/06 21:56

      הגב לתגובה זו

    • יעל משאלי, הנה לך, הצלחת במשימתך. עכשיו את שמחה? (ל''ת)

      מבצע סבתא, 18/04/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    את יכולה להיות פילגש אפילו (ל''ת)

    פרוצה אם, 17/04/06 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ומי ישלם על השניה??!!הוצאה מוכרת?? (ל''ת)

    ז, 17/04/06 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תמיד אמרתי שמונוגמיה זה פסה (ל''ת)

    אהרוני, 17/04/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עם כבר ביגמיה אז עד הסוף גם לנשים וגם לגברים מותר!

    אשה של, 17/04/06 13:36

    אני מוכנה שיהיה לי עוד גבר בבית כזה שיתקן וישפץ כי בעלי הפדלעה לא יודע לעשות כלום בבית.

    אני מוכנה שיהיה לי עוד מפרנס בעל משכורת שמנה ואז אני אוכל להביא עוזרת בית ולא אצטרך לטפל כל היום בילדים של שניהם.

    נשמע לי סבבה הגיוון בסקס כי אני בניגוד אלייך צריכה אותו כל הזמן. שהם יריבו עליי קצת ואם חשבת ש 2 נשים ביחד גורם לתככים ומריבות
    (ראי ערך הגר - שרה, רבקה - לאה)
    אז 2 גברים זו מלחמת עולם!

    מי לעזאזל קבע שרק להם יש צרכים
    ועוד דבר אגב בהקשר של תקשורת נשית למופת - רצוי ששניהם יהיו יתומים כי חמות אחת זה בלתי נסבל
    2 זה כבר התאבדות.

    ותחשבי על זה!

    הגב לתגובה זו

    • 2 בעלים? מקסים

      אפרת, 17/04/06 15:23

      אחד מתעייף אז ממשיכים עם השני. ויש כגמובן עוד אופציות מענינות.
      זה היתרון . אבל יש חסרון כלכלי. כי מילא שני גברים על אשה אחת אבל שני גברים על מכונית אחת?
      זה כבר לא מציאותי.

      הגב לתגובה זו

      • כשתרגישי ממש מכונית..

        בנץ דיזל, 18/04/06 04:02

        תדעי שלאשה יש בועל אחד ולאיש נבעלות רבות
        תשאלי ברדיאטור ובדיסטריביוטור ובאלטרנטור

        הגב לתגובה זו

        • בנץ, אתה הרי בוגד סדרתי (ל''ת)

          ., 19/04/06 23:05

          הגב לתגובה זו

    • אשה לא יכולה להביא ילדים מכמה באותו זמן, מה שגבר כן יכול!

      פירורים, 17/04/06 18:23

      ...ולכן זה הולך. אשה בהריון נהפכת למשועבדת לוולד הרבה זמן מעבר לתשעת החודשים, ועל פי רוב רובו של הזמן, גם תלוייה בתמיכה/הגנה של הגבר, מה שאין אצל הגבר.
      בקיצור, זה לא ילך. תגידו מה שאתן רוצות. זו עובדה. זה לא ענין של שובניזם/פמניזם.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    העונש על ניאוף, זנות וזימה הוא...

    יש גם משהו אחר, 17/04/06 13:12

    חיי נצח במקום בו היללה וחרוקת השיניים(= הגהנום) ואין משם דרך חזרה אך אלוהים יכול לסלוח לכם וניתן לקבל כפרה בדמו היקר של ישוע המשיח, השה התמים, אשר נישפח עבור רבים. עבור כל מי שיאמין בו.

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה בשבילך (ובשבילו...)

      משועשע, 17/04/06 15:50

      שדמו נשפך ולא (נש)פח לפח.

      ובדרך אגב...לא כתבתי תגובות באתר של הותיקן, אז תעשה לכולנו טובה ותעזוב אותנו במנוחה.

      הגב לתגובה זו

    • איזה שיניים בגיהנום , פרופסור ? (ל''ת)

      חושב בהגיון, 17/04/06 17:26

      הגב לתגובה זו

    • כופר! למה לא מוחקים את זה?!

      צחי ז''ק, 17/04/06 18:33

      גועל נפש. להזכירכם ''כת הנצרות'' קשורה להידות כמו שגפילטע פיש עשוי מעכבר.

      הגב לתגובה זו

      • אוי ואבוי לגעפילעט שלך

        אוגוסט ווסט, 18/04/06 14:09

        אצלך בסדר לא נתארח

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין כבר חרם דרבנו גרשום

    טוענת רבנית, 17/04/06 12:43

    למעשה מבחינה הלכתית חרם דרבנו גרשום נכתב ל 500 שנים והן כבר עברו!!! הספרדים נשבעים תחת החופה שלא לישא אישה נוספת, ועל כן הם מחוייבים. אפשר להפסיק להישבע, למשל... והשאר? השאר בעיני המתבונן...

    הגב לתגובה זו

    • החרם היה עד סוף האלף החמישי

      מכ, 17/04/06 14:14

      חרם דרבנו גרשום היה עד סוף האלף החמישי.
      אנחנו כבר עמוק באלף השישי לבריאת העולם, ולכן החרם פג מזמן

      הגב לתגובה זו

      • עוד הבהרה

        טוענת רבנית, 21/04/06 00:08

        המושג אישה שניה, שבעצם אותו בא חדר''ג לעקור - אין פירושו להחזיק אישה מהצד בלי שהאישה החוקית תדע... זה סתם כנראה ''כיף'' לכמה אנשים כי ''מים גנובים ימתקו''. מה שביטול חרם דרבנו גרשום עשוי או עלול ( בעיני המתבונן) להחיל זו מחוייבות שלמה לאישה נוספת, על מזונותיה, כתובתה, ילדיה(ם) וכו' וגם לסבול את תסכולה של ''אשת הנעורים'' שתחוש מן הסתם נבגדת וכו' וכו'. אז, נראה את כל הגיבורים מתמודדים עם אישה נוספת. דבר שהם לא כל כך מצליחים לעשות אפילו עם אישה אחת....

        הגב לתגובה זו

    • אין פה גם את העניין

      הובס, 17/04/06 16:10

      שתקנה שקיבלו הציבור, לא כל כך פשוט להתיר?,( ולא רק עניין של ''תפוגת תוקף'').

      הגב לתגובה זו

      • מחפש 'חומרות' ??? (ל''ת)

        חניוק, 18/04/06 04:03

        הגב לתגובה זו

    • יש! אפשר עוד אחת??

      נ., 17/04/06 17:25

      אח אם הייתי יודע. אני נשוי כבר שנתיים וממש בא לי עוד אשה אחת. או שתיים.

      הגב לתגובה זו

    • את טועה

      מיכל, 17/04/06 22:15

      אם אני לא טועה החרם היה ל1000 שנה ולא מזמן חידשו אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יעל, תעשי עיון טוב במקורות....

    חיים, 17/04/06 12:43

    גם אם יבוטל חרם דרבינו גרשום, זה רק ישחק לטובת הגבר, וגם זה לא בטוח. אישה לא יכולה לנאוף בהיותה אשת איש. אם היא תבעל תחתיו ע''פ התורה חייבים חנק היא ובועלה. אם בהלכה נאמר שאם מישהו יגלה רק חיבה כלפי אשת איש ויקבל מענה ממנה חייבים מיתה בידי שמים, אז על איזה ניאוף בערב את מדברת.
    בנושא קפה אחרי הצהריים וחלוקת עבודה בבית - גם זה לא יצא לפועל. ע''פ הלכה בעל צריך לתת לכל אישה בית משלה והוא לן פעם אצל אחת ופעם אצל שניה. הוא חייב לספק ממונית את שני הבתים ולא להפחית לא פה ולא פה. כלומר, גם לגבר זה לא פתרון, הוא עלול להתמוטט מהר מאד, במיוחד במצב הכלכלי ששורה בארצינו. ומה עם התמודדות עם משפחות של נשים? גם נשים עצמן מטבען יתחילו לריב ביניהן, אם מתוך קינאה או מכל סיבה אחרת.
    אני מקווה שכל מה שכתבת היה בציניות וצחוק.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      יוסי, 06/01/08 14:54

      היום בעידן השוויון גם הנשים חייבות לפרנס ואל תשכח ש''מעשה ידיה לבעלה'' כמובן לצורך הוצאות המשפחה שהוא מופקד עליהן.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תגידו איבדתם את השפיות???

    מור, 17/04/06 12:40

    שנים אתן טוענות שאתם רוצות גבר רגיש שיאהב אתכן ועכשיו את אומרת שלא יזיז לך לראות את בעלך מחבק משהיא אחרת??? מילא זה היה בא מצד הגברים הייתי מבין אבל מצד הנשים מה אתם השתגעתן??

    הגב לתגובה זו

    • חברה טובה

      יוסי, 06/01/08 14:51

      אין לי ספק שאת מכירה איזו שהיא חברה רווקה זקנה בת 35/40 שלא מצליחה שלא באשמתה למצוא זיווג.
      איפה הלב שלך? מדוע לא תזכי אותה במצוות פריה ורביה כשם שעשתה הצדקת שרה אמנו ורחל אמנו שנתנו את בעליהן לפילגשותיהן ונבנו האחת מהשנייה ולא ניזוקו אלא להיפך עזרו אחת לשניה ובנו את בית ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לאן הגענו? לא להאמין שאת כזאת פרמיטיבית תראו לאן הביאה הפתיחות (ל''ת)

    מצב קשה, 17/04/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ל-NRG , - קצה נפשנו בכתבות מעין אלה

    עגדכ@$998, 17/04/06 11:55

    מה עובר עליכם ??

    הגב לתגובה זו

    • ציניות, זה מה שעובר עליהם. (ל''ת)

      תנשום עמוק, 17/04/06 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    חמשה כללים

    י, 17/04/06 11:53

    אמר האב לבנו -

    1. אתה חייב למצוא אשה שתהיה חברה טובה ואשת שיחה נעימה

    2. אתה חייב למצוא אשה שתהיה אמא טובה לילדייך

    3. אתה חייב למצוא אשה שתהיה טובה במיטה ותאהב סקס

    4. אתה חייב למצוא אשה עתירת נכסים

    5. אתה חייב לדאוג שארבעת הנשים הללו לא ידעו אחת על השנייה

    הגב לתגובה זו

    • חמישה כללים 2

      יא,, 17/04/06 16:49

      אמרה האם לביתה-

      1. את חייבת למצוא גבר שיהיה חבר טוב ואיש שיחה נעימה.

      2. את חייבת למצוא גבר שיהיה אבא טוב לילדייך.

      3. את חייבת למצוא גבר שיהיה טוב במיטה וידע לאהוב סקס יותר מחמש דקות.

      4. את חייבת למצוא גבר עתיר נכסים.

      5. את חייבת לדאוג שארבעת הגברים הללו לא ידעו אחד על השני.

      הגב לתגובה זו

      • מעתיקנית

        אישון, 18/04/06 04:07

        זה לא שוויון 0 זה חיקוי
        צלע
        הוא מרובה נשים ואת מעתיקנית ולא מסופקת
        הקנאה, הקנאה הורסת בעיקר נשים..

        הגב לתגובה זו

        • אישון, אתה שוביניסט אלים ומסכנה אשתך/חברתך (ל''ת)

          פמיניסט אהוב, 19/04/06 23:06

          הגב לתגובה זו

    • LOL (ל''ת)

      שם, 17/04/06 18:29

      הגב לתגובה זו

    • נשים זה נקבה ,ולכן: ארבע הנשים ולא ארבעת הנשים (ל''ת)

      הר שושנים, 18/04/06 02:38

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תימני

    אבי, 17/04/06 11:41

    לתימני לא קיים חרם דרבי ..........

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גנבת לי את הפטנט!! (ל''ת)

    אפרים קישון, 17/04/06 11:39

    הגב לתגובה זו

    • צודק! לקישון יש פיליטון כזה

      אח שלו, 17/04/06 13:36

      על גבר שמספר לאישתו על החרם של הרב גרשון והיא מציעה לו להתחתן עם עוד אחת.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני לא מאמינה

    מופתעת לרעה, 17/04/06 11:27

    מה זה אמור להיות?
    מה השטויות האלה?!?!?!
    חלאס...לא לכולם נמאס מהנשים שלהם. וצר לי-אין לך שום סמכות לבטל את החרם גם אם את מאד רוצה..
    תאמיני לי שאם החרם הזה תפס כ''כ חזק יש לו סיבה הרבה יותר גדולה מהסיבה שלך...


    חג שמח לכולם

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא

      גמני, 17/04/06 12:07

      ''כמה טוב כשלא צריך לחשוב'' (פו הדב)

      הגב לתגובה זו

    • סרקאזם? מה זה סרקאזם? (ל''ת)

      אחד, 17/04/06 13:43

      הגב לתגובה זו

    • החרם תפס בגלל קנאת נשים (ל''ת)

      גרשו, 18/04/06 04:09

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לראשונה קראתי אותך, ונהנתי! סופ-סופי-סופני! (ל''ת)

    רווקה, 17/04/06 11:26

    הגב לתגובה זו

    • כמובן שע''פ הבנתי את צחקת? אני מקווה???? (ל''ת)

      רווקה, 17/04/06 12:35

      הגב לתגובה זו

    • לכי תמצאי לך בעל ואל תחמדי את שלא שלך (ל''ת)

      נשואה באושר, 17/04/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אשה שנייה? בקושי מסתדרים עם הראשונה! (ל''ת)

    דוד, 17/04/06 11:22

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      לי, 17/04/06 13:11

      הגב לתגובה זו

    • נכון

      אלי, 17/04/06 16:09

      2 (או יותר) חמות
      הגהנום עליי אדמות

      הגב לתגובה זו

    • זו דווקא לא בעיה

      א, 18/04/06 15:51

      כשיש רק אשה אחת משעמם לה והיא רבה עם בעלה. כשיש שתי נשים הן רבות אחת עם השניה והבעל יכול לנוח

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ואתם צוחקים

    שרץ בידי, 17/04/06 11:09

    אבל זה עובד. אם האיש יעשה ילדים לשתיהן, אז תיוותר רק בעיית הקנאה.
    כמו ש-''בעיית'' הגברים זה שהם כל הזמן רוצים סקס, אז ''בעיית'' הנשים זה קנאתן. הנשים היום בעידן פוסט-פמניסטי (כולל עצמי) מודעות לעצמן ולא יכולות לשים עצמן במצב שבו הן מוחקות את רגשי הקנאה שלהן וחולקות אותו גבר בהשלמה שהן לא ''האחת והיחידה''. אני בספק אם גם פעם הן יכלו לעשות את זה ועל כן השם ''צרה''.
    כמובן שגם יש את בעיית הפרנסה. מעט גברים ישנם שיכולים לפרנס שתי נשים, שתי משפחות. נמצא ה''פתרון'' כפתרון לעשירים בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • שרץ בידי, הפעם אני מסכים איתך

      חיים, 17/04/06 12:32

      לא צריך ללכת רחוק רק לפתוח תנ''ך ולראות פשט בצורה עיונית. כל פעם שיש ברקע אישה שניה ישנם צרות - משולש אברהם שרה והגר, יעקב, לאה ורחל, דוד ונשים שלו, אלקנה פנינה וחנה, שלמה וריבוי הנשים שלו הביא למפלת מלכותו וצאצאים לא הגונים.
      זוגיות טובה הייתה ע''פ תנ''ך ליצחק שהייתה לו רק רבקה, משה ריבנו וציפורה ( למעט בעיה כאשר הוא התנתק מהעולם הזה אחרי מעמד הר סיני )
      לגבי חרם רבינו גרשום לא פשוט לבטלו בכלל. למרות שכבר פג תוקפו, התאספו חכמים והחליתו להמשיכו. חרם יתקבל בכל עם ישראל גם אצל אלו שלא יכירו אותו לפני עלייתם לארץ.
      בכל זאת, שרץ בידי, אני מקווה שתלכי ע''פ העצות שנתתי בהתכתבותינו בכתבה '' אני פילגש'' .
      בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לדעתי היא כלל לא צחקה ולא ניסתה להצחיק.

    יוסף, 17/04/06 10:51

    הרעיון שלה הוא די ענייני וחכם. הגבר צריך להיות כמו פעם.. שולט בבית וכו'. והנשים שיהיו מינוריות, שיספקו את הגבר ויעשו לו ילדים. לא אומר שלנשים אין צרכים-להפך הן לפעמים רוצות יותר מגברים ושתי נשים יהפכו את הגבר למאושר יותר מסופק יותר וכך גם לבעל כושר מיני טוב יותר! ותחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני מקווה שאת צוחקת! מאד מקווה!

    עדי, 17/04/06 10:49

    בבקשה תגידי לי שאת צוחקת, אחרת אני אתחיל לבכות......

    הגב לתגובה זו

    • כמובן שהיא צוחקת. זה קטע ציני (ל''ת)

      המרגיע הלאומי, 17/04/06 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    משעשע ביותר

    ששל''ח, 17/04/06 10:22

    חג שמח!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בדיחה טובה. (ל''ת)

    חחחחחח, 17/04/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    משעשע ביותר. צחקתי. (ל''ת)

    מיכל, 17/04/06 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    את שכחת גם...

    גאון, 17/04/06 09:21

    1) כל כבודה בת מלך פנימה : ככה, לא תצטרכנה השים לצאת לעולם הרחב ולפיתויו כיש להן חברה בבית

    2) נשים דעתן קלה : אולי שתי נשים תגיענה ביחד לרמת חכמתו של גבר. ואם לא אז אפשר לקחת עוד וכל המרבה, הרי זה משובח

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    די... נשפכתי מצחוק

    מורי אל כניס, 17/04/06 09:20

    רעיון סבבה !!

    הגב לתגובה זו

    • תישאר בכניס מורי!

      אורית, 18/04/06 19:23

      סבא שלי ע''ה סירב לאישה שניה כדי לא לפגוע בסבתי.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כרגיל

    אלי, 17/04/06 09:04

    חמוד ושנון.
    אומנות האנדרסייטמנט במיטבה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    2 צרות? זה מה שאני צריך בבית? (ל''ת)

    רווק, 17/04/06 09:03

    הגב לתגובה זו

    • לא פלא שאתה רווק!

      נשואה, 17/04/06 11:56

      אם מראש אתה מתייחס לנשים כאל צרות.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מקווה שאת צינית..... (ל''ת)

    צרה צרורה, 17/04/06 08:41

    הגב לתגובה זו