• 52.

    מזמן כתבתי לכם שאיראן

    Avi Ecuador, 15/04/06 23:21

    תמלא את המחסור שהאמריקאים והאירופאים יחסירו מהם.
    לצערי אתם קוראים בתגובותי חדשות מקדימות וגם על איראן שמעודדת אותם ומשתלם לה היום שהזרקורים ''יאירו'' במקום רחוק מהם, בטח לא יהיה להם אכפת להקריב עם פצצת אטום את הפלסטינים והיהודים ביחד ככפרה לעולם המוסלמי, לא שאכפת להם בכלל מהפלסטינים ומצידם שילכו ביחד לעזאזל עם יהודים.
    השלב הבא?
    ביטול ישראל והפיכתה לשמורת טבע לדת לכל הדתות.
    השמאל פשוט צריך להמשיך להשריש את תורת האידיוטיות ולהצליח לפורר את העם עם ''מנהיגנו'' בקצב שהוא מבצע ולקוות שהפלסטינים לא יפריעו לו יותר מידי עם הניסים שהם עושים לישראל.
    דרך אגב, העולם הנוצרי לעולם לא יקבל ישראל חילונית ומצעדי גאווה של שמאלנים, זה מערער את יסודות הדת שלהם ואומר לכם שאצלם הדת זה יותר חזק מאשר אצלנו היום.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הרבה יותר מדאיג היה שהוא היה מכיר בישראל

    Avi Ecuador, 15/04/06 22:31

    השמאל היו עושים להם את העבודה.
    למעשה אי הכרה שלהם בישראל והמשך הרוע שבא מהם מזמן יכל להסביר את הארכיאולוגיה בסדום, סליחה, עזה והשטחים ''הכבושים''.
    הם ממש נס לאידיוטים ואני מדבר על שמאל ו''מנהיגים אם למשהו צריך אולי להסביר שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דבר חלש משעל..... דבר חלש

    או תקבל שוב, 15/04/06 20:59

    מחבל קטן

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרס ''צריך לדבר עם אחמד-אינג'ד הנייה וא-זהר'' (ל''ת)

    עד להשמדת ישראל, 15/04/06 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי אמר אוסלו ולא קיבל ? (ל''ת)

    מגן ימני, 15/04/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איך אמרתי ''חרא עליהם, שישרפו'' (ל''ת)

    תנ''צ ניסו שחם, 15/04/06 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה בעצם שיכירו בישראל?!

    היסטוריון, 15/04/06 18:47

    הרי ניצחונם מובטח בכל מקרה, הם למדו מההיסטוריה, דבר שאי אפשר לומר על היהודים,, דגמאות בבקשה:
    שנים ארוכות פימפמו לנו '' המנהיגים'' שלנו , שלא נדבר עם רוצחים, ועם ארגוני טרור, והנה באו חכמי חלם היהודים והכירו באש''פ ובערפת ודאגו אף שיקבל פרס נובל על,,,, שלום,
    לאחר מכן ראינו את תוצאות '' השלום'' ונוכחנו לדעת שיש כאן מזרח תיכון חדש, ומה המסקנות שהפיקו היהודים מכל זאת , שיש להמשיך ולוותר אפילו מלי לקבל '' הסכמים על הנייר'' ויזמו את ההניתקות שהייתה כרוכה בטרנספר של יהודים.
    ועכשיו לאחר שראו זאת הפלשתינאים , הם בחרו בחאמס , שהוא כידוע הרבה יותר בעד שלום מאשר הפתח,
    ולכן הפלשתינאים מחכים להמשך הוויתורים והטרנספר של היהודים , כל זאת מבלי לקבל אפילו הבטחות על הנייר , או בעל פה, כי את זאת הבטיחו להם חכמי חלם היהודים בראשות אולמרט '' וקדימה'', באשר לפלשתינאים הם בהחלט יוכלו לספוג עוד קורבנות, ולא להיכנע , וזאת בניגוד גמור ליהודים שרוצים כאן מזרח תיכון חדש, ובכל מחיר, ומהחיר הוא בעיקר , סיבלם של אחיהם היהודים, אבל חלק גדול מהיהודים בכלל לא רואה את המתנחלים כאחיהם , אז אין להם בעיה אם כך, אבל הם לא מבינים , שהכל יגיע בסופו של דבר גם אליהם, אל משפחתם , ואל ביתם, אבל כאשר יבינו זאת , אם בכלל, זה כבר יהיה מאוחר מדי,!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חבל על העם הפשוט רק הוא סובל

    אלה, 15/04/06 18:46

    אתם עושים רק רע לעם הפשוט הרוצה להביא אוכל הביתה לילדים אתם פוגעים בו בלבד בכל ההצהרות שלכם אתם זורעים שינאה שרק תביא רע וחבל תחשבו טוב לפני כל פעולה שאתם עושים אם זה אכן טוב לעם שלכם או רע כרגע זה רע ישראל פינתה ישובים ממש עקרה אותם מהמקום אתם במקום לתת לעם מרחב לקחתם את השטחים הללו והתחלתם להפגיז את ישראל בקסמים כל קסם כל פיגעו לא עושה טוב לעם שבטח בכם אין לכם אוכל אבל קסמים יש עצוב

    הגב לתגובה זו

    • אלה את בקרוב על שולחנו של פרופ' היס (ל''ת)

      עם המשפחה, 15/04/06 19:14

      הגב לתגובה זו

      • מה נסגר עם התרופות שלך ? (ל''ת)

        ביקור חולים, 15/04/06 19:36

        הגב לתגובה זו

      • איזה חינוך ההורים שלך נתנו לך?! תתביש! (ל''ת)

        מיXתפוזים, 15/04/06 21:31

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולמרט תילמד בחופשה את מה שאומר משעעל

    תלם אהרון, 15/04/06 18:44

    אולמרט תילמד את מה שאומר משעעל תפסיק את נמל אשדוד לספק סחורה לעזה ותפסיק לשלוח לעזה מלט כן מלט ברזל בנין ודטרגנדים מתי תקבל כבר שכל יה אולמרט תפסיק לעזה את החשמל כן החשמל יה אולמרט מה אתה עושה כל היום ?????????לך הביתה כבר היית בליכוד מס 32 וליקקת את התחת של שרון ותראה לאן שהגעת עכשיו ?????????????

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    היכן השמאל כיום?

    NY, 15/04/06 18:07

    איפה ניתן למצוא את אורי אבנרי שהלך להגן בגופו על עראפת?
    איפה ניתן למצוא את ביילין,שריד, אלוני.....? למה היום הם לא יוצאים נגד הפלסטינאים ונותנים להם להבין שגם השמאל הישראלי שהפך לשולי השוליים של החברה הישראלית לא יסכים למציאות הקיימת אצל הפלסטינאים.
    במקום מוות כרוני (תשלום שבועי של הרוגים בשני הצדדים שיהיה סביל) יש להגיע להכרעה מוחלטת מול הפלסטינאים, ואז ניתן יהיה להגיע לשלום ולייצב את האיזור. כל עוד המנהיגים הפלסטינאים (ברשות ובישראל) ממשיכים למכור את הרעיונות ההזויים של מחיקת ישראל, זכות השיבה..... לא יהיה שלום.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל ממשיך כאילו לא קרה שום דבר!

      בניני, 15/04/06 18:49

      יפיופי נשות ווטצ' ממשיכות להפריע לעבודות הבידוק במחסומים...והדרישות והלחץ ליחס הומני לפלשתינאים שבחרו בחמס ובטרור של יפיופי הנפש נמשך.

      הגב לתגובה זו

    • פיגור השמאל חשוך מרפא מאז רבין 15 ש' (ל''ת)

      עד להשמדת, 15/04/06 19:15

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    so what-חלם-

    ברוך, 15/04/06 17:57

    מה קרה? הוא לא רוצה שלום החמסניק?
    אז אולמרט ידפוק אותו
    ויחזיר את יהודה ושומרון
    מה? הלא בשביל זה בחרנו בו!
    ואז אז נוכל לטייל בעולם בשקט
    מאשדוד נמל הבית הבטוח

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא יהיה מנוס,שליחת כל הפלסטינים לאירן (ל''ת)

    אלי, 15/04/06 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ולמה שתכירו בישראל?

    לא מבין בכלום, 15/04/06 16:53

    לא מבין מה הסיפור? למה שיכירו במדינת ישראל? וכי בפלסטינאים הם כן מכירים? האם הנהגת החמס, ועוד כל מיני ליצנים בסביבה, לא מנצלים את דמם של הפלסטינאים בדרך לריפוד חשבונות הבנק שלהם 0לא. אין סיכוי שתמצאו את החשבונות שלהם בבנק פלסטני או אפילו ערבי. מה? הם פראיירים?).
    מה שמעציב בכל הסיפור הוא לא הנהגת החמס. מהם לפלסטינאי המצוי לא תצמח ישועה (מקסימום שאיד וכמה מאות דולרים). הבעיה היא הנהגת ערביי מדינת ישראל, שמעדיפה להיות לזנב שועלים במקום ראש לאריות.
    ובבקשה - אל תתקנו אותי. לא טעיתי בפתגם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חלאס כבר כל פעם התקשורת באה עם מידע חדש

    סרסור, 15/04/06 16:53

    פעם יכירו פעם לא יכירו נישבר לי הזיין תפסיקו להמציא שטויות תנו מידע מבוסס.וחוץ מיזה איפה החוכמה היהודית הלכה לטי-מיון יהודי כבר היה משלים עם המצב קדימה צריך לחשוב איך יוצאים מזה הכי טוב בלי להיתחשב ולפגוע באף אחד בקיצור ה י ת נ ת ק ו ת

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אם הוא אמר?!? בשבת וחג תרחמו עלינו מחלאות כאלה:

      לא סרסור, 15/04/06 17:23

      הרי זה ידוע שמשם הוא יכול לצרצר כמה שחפץ ליבו אך בקרוב יילך פה מרחץ דמים ביניהם הפלסטינים.
      הרי אנו מעל 100 שנות מלחמה עמם שהם יזמים אותה, רוצחים ופושעים, ואנו אחרי התנתקות והם יורים רקטות ואין שום סיכוי לשלום, אז מה איכפת לנו אם הוא אמר?!?
      הראו לנו בבקשה תמונות מטיילים מהנוף, מספיק ליבנו כואב ממה שקרה באור יהודה.
      חג שמח ומועדים לשמחה לכל בית ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט, מעניין מתי נכנס שוב לעזה? (ל''ת)

    האוראקל, 15/04/06 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יואו, איזה בעסה, הרסת לנו את היום!

    מיXתפוזים, 15/04/06 16:43

    מה נעשה בלי ההכרה שלכם?

    אל תכירו בנו, תמשיכו לחיות בזבל עוד 100 שנה,
    אנחנו עשינו ב 60 שנה מה שאף מדינה בעולם לא הצליחה בפרק זמן כ''כ קצר, וזאת גם בלי הכרה של כל העולם הערבי (שלא לדבר על לחימה בלתי פוסקת)

    אז לכו חפשו מי ינענע אתכם, ואולי כדאי שתתחילו לאכול עשב, כי לפי ההתנהגות שלכם נראה שעד עכשיו עישנתם אותו!

    הגב לתגובה זו

    • ל- 37 ניענועים לא יעזרו כאן

      חארטולוג, 15/04/06 18:58

      אתה משחק סופר מאצו, ניעננועים וכאלה, אבל בסופו של דבר , אני חייב לומר לך שמי שהולך להאכול אותה כאן זה אנחנו, כן חכם בלילה, וזאת בשל העובדה שהיהודים איבדו את הרצון וכנראה את היכולות להילחם, מה שמניע כאן את האנשים זה רק הכסף, ולכן הם בורחים מכל מציאות שאומרת להם , שקודם צריך להילחם, ולכן הם מציעים בבחירות כנג כל מי שאומר להם את האמת, ובוחרים במי שמשקר, ומבטיח אשליות בנוסח קדימה, ומזרח תיכון חדש, אז אפרופו ניענועים , כנראה שאתה לא תבין את דברי, אז תמשיך להתנועע בעצמך.

      הגב לתגובה זו

      • עם ישראל חזק, אני גאה להיות ישראלי

        מיXתפוזים, 15/04/06 21:28

        הדעות המגוונות לכל הכיוונים מראות על חוסן וביטחון עצמי, והעובדות מדברות בעד עצמן!
        זה נכון שלפעמים זה מתסכל לראות כי נעשות החלטות שלדעתי או דעתך היו צריכות להעשות אחרת, אבל תאמין לי שבשעת צרה כולנו תמיד היינו ותמיד נהיה מקשה אחת.
        וד''א לא רק שאין לי ארץ אחרת, גם בחיים לא הייתי מחליף אותה! זו הארץ הטובה ביותר בעולם, ולמרות השטויות והמנטרות השמאלניות, האנטישמיות, והערביות, היא גם האור לגויים! ואף אחד לא יכול ללמד אותנו נאורות וסובלנות מה הם!
        למד הסטוריה חבוב! אולי יום אחד תבין גאווה מהי!

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    צריך להיכנס בהם עד הסוף ולא לשכוח את הקוף מ איראן (ל''ת)

    דחוף, 15/04/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    stop the talking

    Goodman, 15/04/06 16:34

    start the burning of the garbage

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שוב צהל בעזה הודות ל,,,התנתקות (ל''ת)

    טרם חווה העם כל, 15/04/06 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מעניין תת... שלי מה הוא חושב עלינו. (ל''ת)

    ריקי, 15/04/06 16:30

    הגב לתגובה זו

    • בבוא הקטיושות/קסם תשמי דעתך אם רק תשרדי,,, (ל''ת)

      ריקי בת יענים, 15/04/06 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ישראל נרדמה בשמירה וברגע שלאירן יהיה נשק גרעיני

    הוא יגיע, 15/04/06 16:30

    שיוכלו להשמיד אותנו,
    זאת התוצאה כשקם לנו דור של פוליטיקאים קטנים ותחמנים שמנהלים את המדינה,
    ואין מנהיג בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא יזרוק אטום על אף אחד (ל''ת)

      שטויות, 15/04/06 17:42

      הגב לתגובה זו

      • למה לא?

        למ לא?, 15/04/06 19:20

        לאירן יש את החיזבאללה,אירן שולחת את החיזבאללה לתקוף את ישראל מלבנון,אירן לא עשתה כלום,גם לבנון לא עשתה כלום,ישראל בקושי יכולה להחזיר כי אסור לפגוע בתושבי לבנון שלא קשורים לתקיפה,
        כך יוצא שכל התוקפים מחוסים ומוגנים,
        אירן לא תקפה,זה החיזבאללה,
        חיזבאללה זה לא מדינה,אז אין אחראי שאפשר להתקיף חזרה,
        חיזבאללה יושב בין אזרחים תמימים של מדינה אחרת,אז אסור לפגוע בהם,ובעצם אין מה לעשות,
        עכשיו הסיפור הולך להיות אותו דבר מעזה,עם אירגוני הטרור שפועלים כאילו על דעת עצמם מתוך אוכלוסיה,והתושבים התמימים שאסור לפגוע בהם,אז מה עושים?
        וברגע שנכנס האטום לתמונה,הסיפור ממשיך באותו דרך רק עם פצצות אטום,
        ולא יהיה אחראי לתקיפה האטומית על ישראל,כי אלה יהיו כאילו רק אירגוני טרור,וישראל לא תוכל להגיב נגדם כמו שצריך כדי לא לפגוע בתושבים התמימים שהם פועלים מתוכם,
        אבל למה בעצם ישראל צריכה להגיב נגד אירגוי הטרור האלה?הרי הם רק שליחים של אירן,
        ישראל צריכה להגיב נגד המקור,לא נגד השליח,זה חסר טעם.
        אבל אין מנהיג בישראל.
        אין שום סיבה שמי שמפוצץ אוטובוסים מלאים לא יפציץ עם אטום ברגע שהוא יוכל,
        השאלה היחידה היא רק אם יתנו לו להגיע ליכולת גרעינית.
        ובשביל זה צריך מנהיגים עם אומץ והגיון ישר,לא תמהונים או פחדנים או כאלה שלא יודעים לשאול.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    אמינות החמאס תואמת שלומיאליות ישראל (ל''ת)

    ליבני''הם לוחמי, 15/04/06 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איך, איך הוא עשה את זה לשמאלנים?

    י, 15/04/06 16:27

    הרי בשמאל כבר מיהרו להרעיף שבחים לחמאס על כך שהוא ''מתון'' ו''פרגמאטי'', ועכשיו ההזיות של השמאלנים התפוצצו להם בפרצוף.

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום? רק אני יכול לעשות כשאשחרר אותו שנית (ל''ת)

      ביבי, 15/04/06 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הם ממשיכים לשטות בנו

    אזרח, 15/04/06 16:20

    המטרה אחת - השמדת ישראל
    רגע אומרים ככה ורגע הפוך בשביל ליצור מצג לעולם ולתמימים בארץ אבל....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שינאה מעוורת

    יעקב, 15/04/06 16:14

    משעל משבח את האירנים על הצלחתם בייצור שלב לקראת הפצצה הגרעינית...
    הוא כנראה שוכח היכן ממוקמת הרשות הפלסטינית.... הסמיכות הכה קרובה לישראל, בהנחה, שהאירנים ייצרו פצצה גרעינית ויישגרו אותה על ישראל, מבלי לקחת בחשבון את טווח הטעות (לא שזה יעזור לנו) אבל פיצוץ שכזה ימחוק גם שטחי הרשות והנשורת הגרעינית תמחוק גם מדינות ערביות נוספות, כמו: אזורים במצריים,ירדן, סוריה ולבנון

    הגב לתגובה זו

    • ממתי אכפת למשהו במדינות ערב מהעם הפלסתיני? (ל''ת)

      מה עושים?, 15/04/06 17:02

      הגב לתגובה זו

    • בשבילם זה כבוד גדול להקריב את עצמם למען אללה

      מיXתפוזים, 15/04/06 17:14

      זו מלחמת דת

      הגב לתגובה זו

      • גם מלחמת דת וגם מלחמת ''אין לנו דברים יותר טובים בראש'' (ל''ת)

        כמו כל, 15/04/06 17:44

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    הפוליגמיסטים מקבצים אוכל לילדיהם (ל''ת)

    בוזבוז, 15/04/06 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תתקוממו יארדומים

    מחמוד לטיף, 15/04/06 16:04

    אני גם ערבי שמרחם על הפליסטינאים מדוע הם לא מתקוממים ומפגינים נגד משטר החמס שיוביל אותם לעוד אבדון ועוני ושכול-- תתעוררו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני נושך כריות ביום ובליל (ל''ת)

    חאלד נושך כריות, 15/04/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עם כל הכבוד, הוא כבר משעמם (ל''ת)

    חלאס, 15/04/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יאאאאאלה קומנדו!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שייטת 13, 15/04/06 15:29

    הגב לתגובה זו

    • היה היה צהל - הוסטלגיה מן העבר - בלבד,,, (ל''ת)

      צהל היום, 15/04/06 16:27

      הגב לתגובה זו

      • אין לך מושג כמה אתה טועה

        דני, 15/04/06 17:13

        צה''ל מעולם לא היה טוב יותר וחזק יותר, לא על הכל צריך לדבר.

        הגב לתגובה זו

        • צה''ל הוא הצבא הכי חזק בישראל !

          עז רך, 15/04/06 19:25

          בכל מדינת ישראל לא תמצא צבא חזק ממנו.

          והפיקוד העליון...בכל המטכ''ל לא תמצא אנשים יותר מוכשרים מהם.

          גם אני רגוע...שקט פה בקוסטה-ריקה.

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    איך לא הרגנו את משעל

    חיים, 15/04/06 15:27

    העם הפלסטיני יודע מה זה סבל . לעומתו משעל יושב בירדן נהנה מהחיים ואומר לפלסטינים תסבלו אבל אל תכנעו . הייתכן . יום אחד תהיה התקוממות נגד המנהיגים והעם ייקח את השילטון לידיים ואז סוף סוף יהיה עם מי לדבר . במצב הנוכחי שני העמים סובלים . היהודים והפלסטינים .

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אבל למה הכותרת המתלהמת? (ל''ת)

      המתון הספון, 15/04/06 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ערביסקי פרימיטיבסקי...וברצינות:להעביר חוק באו''ם :כל מדינה החברה בו

    חייבת להכיר, 15/04/06 15:24

    שהאו''ם הכיר בה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ההתנתקות מיתנה את החמאס צעד חכם ומתוחכם (ל''ת)

    שרון ימ''ש ייסד, 15/04/06 15:21

    הגב לתגובה זו

    • ימ''ש תכתוב על החברים שלך (ל''ת)

      יא זיבלון, 15/04/06 19:02

      הגב לתגובה זו

      • תיקון - ימח שמו וזכר בניו לדורותיו (ל''ת)

        סליחה שלא, 15/04/06 19:18

        הגב לתגובה זו

        • אריק מלך ישראל (ל''ת)

          לך תאכל ת'לב, 15/04/06 21:29

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    רבין/פרס ביצעו החייאה לעראפת בטוניס וציידו בנשק (ל''ת)

    השמאל להשמדת, 15/04/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בישראל כבר מתכננים את החיסולים הבאים

    עטלללה מוסטפה, 15/04/06 15:14

    אם הנייה חושב שישראל תשב בשקט ותקשיב לזיבולים שלו אז הוא טועה וגם משעל טועים בגדול. הישראלים אף פעם לא ראו בכם עם. אתם לכל היותר אספסוף שסופו להעלם. אז אם אתם רוצים להעלם דרך האויר טוב או בדרך אחרת גם טוב . מכל מקום הדיבורים שלכם והאיומים שלכם לא יביאו אוכל לפלסתינאים שאתם מרעיבים. כמה זמן אתם חושבים שהום יאכלו את העשב והזעתר שלכם. לא הרבה, ההתקוממות גם תבוא מבפנים וזה יקרה בקרוב מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הנה בא השקט ? לא נראה לי... (ל''ת)

    פורטיסחרוף, 15/04/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שנמור איתך, גם אמא שלך לא תכיר בך, סליחה אותך... (ל''ת)

    אריק דורון, 15/04/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד לעם הפלסטיני העומד על שלו

    שלו, 15/04/06 14:55

    לעם הפלסטיני מגיע חירות . די לכיבוש !

    הגב לתגובה זו

    • שיעמדו, כאן שם ובכל מקום,במחסומים וכאלה...

      או, 15/04/06 15:31

      1)קווי 67' +-
      2)אין שיבה לישראל
      3)הכרה לאומית הדדית------
      או שיעמדו...

      הגב לתגובה זו

    • האם גם למחבל שירצח את הילדה שלך מגיע חרות?

      מיXתוזים, 15/04/06 17:07

      כיבוש?
      כיבוש חמוצים אולי!

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לשלו

      פיני הגדול, 15/04/06 17:24

      מר שלו היקר
      או שאתה פלסטינאי שגר בשכם
      אם כך אז אין לי בעיה איתך !
      או שאתה על סמים ואז עצתי שתפסיק איתם כי הם הורסים לך את המח !
      או שאתה סתם אוהב לעצבן ואז
      בחייך תמצא לך בלוי אחר
      ואם אתה לא זה ולא זה אזי
      באמת צריך לטפל בך כמו שמטפלים
      בבוגד !

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד לחמאס ולאחמדינג'ד

    חלוץ מרכזי, 15/04/06 14:55

    הם אומרים בדיוק מה הם חושבים ומה הם מתכננים. הלוואי שימשיכו בכך עד שימחקו אותם ואת אירגוניהם מתחת השמים.
    לעומתם הסכנה האמיתית נעוצה בשקרנים ''נעימי הליכות'' כמו אבו מאזן שמטרותיהם זהות אבל הם מאחזים את עיטני המערב וגם ישראלים אווילים שלוקים בהזיות ''שלום'' ו''אחווה''.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה

      ישראל, 15/04/06 15:24

      עדיף רשע שאומר דברים מפורשים על רשע מתחזה שמצליח להפיל בפח את כל רפי השכל מהשמאל המתון. רפי השכל מהשמאל הקיצוני הם תומכים גם ברשע המפורש.

      הגב לתגובה זו

      • בחיים דיפלומטיה משנה השקפה.

        ברברה אלה, 15/04/06 16:19

        כלומר,מי שיודע להיות דיפלומט,כמו אבו מאזן, הוא בהכרח אדם מפותח יותר מזה שלא, אחמדנג'אן לדוגמא, וזה מעיד על האדם ועל השקפותיו את החיים, ולא הופך אותו לשקרן. להיפך, הופך אותו מתון יותר, מציאותי.

        הגב לתגובה זו

        • אחד שיודע להחביא את הלכלוך תחת השטיח? (ל''ת)

          מיXתפוזים, 15/04/06 17:04

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי שהצביע חמאס לא הצביע שלום

    ישראלית, 15/04/06 14:55

    עצוב מאוד אבל נכון - הפלסטינים שהצביעו לחמאס החליטו החלטה
    הויא -אנו מצביעים בעד השמדת ישראל בעד כח ואלימות ולא בעד שלום-ללא ספק כיוון שהעובדות העגומות והידועות הן שהחמאס מעולם לא הסתיר את כוונתו לגבי ישראל. אבל אני עדיין חושבת שלא כולם שונאים אותנו ולא כולם טרוריסטים ואת זה אסור לשכח!!

    הגב לתגובה זו

    • איך מבדילים בין ''הטובים'' ''לרעים''?

      מי זה מי, 15/04/06 16:39

      נכון, יש פלסטינים (שהיו מצרים או ירדנים לפני 67) שבאמת רוצים שלום. השאלה היא, איך מזהים אותם? האם את מוכנה לסכן חיי יהודים בגלל טעות בזהוי?
      שבועת אמונים למדינת היהודים שלנו יכולה להיות פתרון חלקי (אם יכולים להאמין לכל הנשבעיםץ שוב חזרנו לשאלת הזהוי)

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    די כבר תנו לו לו לו בראש (ל''ת)

    שגיאה, 15/04/06 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    די כבר תנו לא בראש.האיש מאמין במה שהוא אומר

    אקדח יתום, 15/04/06 14:44

    ושימו לב לרוסים,מתחדשת המלחמה הקרה.זו הזדמנות עבורנו להקשיח את
    חלומותינו שלא יהיו כאן ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איומים

    איבן, 15/04/06 14:43

    עד מתי הם יאימו עלינו ללא תגובה?הצרה היא שמנהיגנו הם חבר סמרטוטים שלא יודעים לפתוח את הפה ולהשיב איום תחת איום..על כל קאסם שיפול עלינו עשרים עליהם ..ובאיזורים מיושבים

    הגב לתגובה זו

    • הם צריכים להבין שהם עושים טעות

      ברברה אלה, 15/04/06 16:22

      ולקבל את המציאות העגומה שלהם ולקיים מ''ומ, ולקבל עוד שטחים, ולהתחיל לחיות.

      הגב לתגובה זו

      • אז תגידי להם!

        מיXתפוזים, 15/04/06 17:01

        :)

        הגב לתגובה זו

        • היא אומרת, אבל המבטא שלה... (ל''ת)

          עז רך, 15/04/06 19:31

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    בלי טובות

    אלי, 15/04/06 14:43

    אין צורך שתכירו בנו,העולם הערבי כולו ביחד עם מטורפיו,אשר אבד עליהם הכלח,צריכים את המערב ולא להיפך.
    בלי המערב האיסלאם ירד לטמיון עם דעותיו הקדמוניות ומטורפים כמו אחמדי,ראאד סאלח והחמאס בתוכם.
    תתפקח יה טמבל מי יכלכל אתכם,את הנפט תוכלו לשתות,מלבד טרוריזם שזאת המצאה איסלמית למין היווסדו,לא תרמתם כלום לאנושות,בהתחלה אכן עשיתם זאת,אבל מאז קפאתם ואתם הולכים רק אחורה עד העלמותכם המוחלטת בזמן הקרוב,ואתה ואני יודעים שזה מה שיקרה.
    האיסלאם במתכונתו הנוכחית הינו נזק גדול לאנושות,ןחובה עליו להעלם מן העולם.

    הגב לתגובה זו

    • הלו, בלי איומים!

      ברברה אלה, 15/04/06 16:27

      כל מה שאמרת: חצוב בסלע!!! יפה.
      אבל המסקנה???:אחי-פישלת!
      הם א כ ו ל י ם רגשי נחיתות, זה תהליך קשה.האנדרדוג של העולם, ככה הם עשו את עצמם, פרי עמלם (אבל לא רק!)
      אנו צריכים לתת כבוד, והם:מקבלים בשפריץ חזרה את כל הלכלוך שלהם.
      אבל למחוק אותם? תראה איך המצב הזה משרת אותנו, כולנו, מצב האיום המלחמתי התמידי. אנחנו לא מכירים מצב אחר.
      האם אתה מוכן באמת למצב אחר? לשלום עולמי? אם כולנו נהיה כך, או רובנו, אז זה יהיה.נמצא דרך לעזור להם להתרומם מהמלחמתיות בנו ולהתעסק בעצמם, לחיות.

      הגב לתגובה זו

      • צודקת

        לברברה, 15/04/06 18:54

        לא אין הכוונה שלי למחוק אותם,אני מאוד רוצה שימשיכו להתקיים ובכנות אני אומר את זאת,ומבלי להתחסד,אלא מאי,כמי שבאמת קורא הרבה אודות האיסלאם,וכאדם שנולד בארץ איסלאמית וחי עם ערבים בשלום ובשלווה מרובה,אני יודע להעריך את עברם המפואר,עת שלטו כמעט בכל העולם והביאו לעולם תועלת רבה מאוד,מעוניין אני שיחזרו לעברם המפואר ולהמשיך לתרום בכל התחומים כפי שעשו.
        כוונתי הינה יחידה שסופו של האיסלאם במתכונתו הנוכחית אין לו עתיד,כפי שציין החוקר הדגול ברנארד לאוויס בספרו ''האיסלאם במשבר'' גם הוא מגיע למסקנה זו וטוען שם שהם הם אשר מביאים זאת עליהם.
        אלי

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    האם אולמרט מתאים לתפקיד...

    ורד, 15/04/06 14:41

    פחד אלוהים

    הגב לתגובה זו

    • התשובה: לא! (ל''ת)

      דני, 15/04/06 18:15

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ואני חושב שמשעל עוד יצטרך לאכול את הכובע שלו. (ל''ת)

    cinege, 15/04/06 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לכן -אנו לא צריכים להכיר בתנועת הטרור הפלסטינית

    חני, 15/04/06 14:36

    זה מוכיח שאין עם מי לדבר. ואין להעביר כספים וכלום עד אשר יתבשלו במיץ של עצמם. ארגון פשע וטרור השואף לחיסול מדינת ישראל ושואף את כוחו מאירן ומחיזבללה ואין להאמין להם. אסור שתיפול עלינו שואה והשמדת עם. יש לעצור אותם ומייד להפוך אותם לחסרי כל. אין עם מי לדבר ותפקידנו לשמור על המדינה ואזרחיה ולפעול בכל האמצעים הכשרים. עם המנוול הזה משעל מדבר בצורה כזו ומקבל גב מהרב המרצחים ההיטלר האירני.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אהבל,העולם לא מכיר בכם,לנו אין בעייה של הכרה,לכם יש. (ל''ת)

    יגאל כהן, 15/04/06 14:33

    הגב לתגובה זו

    • קצר וקולע! (ל''ת)

      מיXתפוזים, 15/04/06 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    חאלד יא כפרה דבר שתי השפות

    כאלם פאדי, אללה, 15/04/06 14:24

    השמאלנים פה עוד לא למדו ערבית...

    הגב לתגובה זו

    • השמאלנים לא למדו לראות את המציאות!

      מומחה, 15/04/06 18:32

      והם לעולם לא יראו את המציאות, תמיד יאשימו את הימין ואת היהודים בכלל, תמיד ידרשו עוד '' ויתורים''
      אבל בסופו של דבר מדובר במחלה, מחלה נפשית.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעניין מה אומרים על זה החכי''ם הערבים ? ? ?

    צ, 15/04/06 14:20

    או אולי זה בעינים זניח?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עוד לא מאוחר לחסל אותו

    אף פעם לא מאוחר, 15/04/06 14:19

    הוא מדבר יותר מידי חזק - דבר בשקט משעל.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למי אכפת? (ל''ת)

    123, 15/04/06 14:10

    הגב לתגובה זו