• 35.

    תגובה כללית

    SHALUMI, 26/12/06 16:06

    שאלתי למה לא בוררים את מי

    לעלות לארץ. שיעלו אתיופים,רוסים,

    וכל אדם מכל מקום , רק למה את כל

    הזבל.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הבטלה והשיעמום דוחפים את האתיופים לשתיה מופרזת ולמעשי פשע

    הבטלה היא, 15/04/06 23:37

    במקום שהמדינה תעודד את האתיופים ללכת לעבוד, היא מחלקת להם קיצבאות אבטחת הכנסה.
    אף פעם לא ראיתי אתיופי מטאטא רחובות כמו העולים מרוסיה.
    אם רופא רוסי יכול לטאטא רחובות כדי להתפרנס, אין שום סיבה שאתיופי אנאלפבית לא יעשה זאת ובמקום זה, יחיה על חשבוננו.
    הבטלה היא אם כל חטאת.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מחפש תשובה!!! ולא מוצא!!!

    מאיר, 15/04/06 12:13

    שלום,
    כתבתי תגובה ולא פירסמתם אותה. היא לא הייתה בוטה או משהו כזה. הייתי רוצה לדעת מדוע לא פירסמתם את התגובה שלי ע''מ שלהבא אוכל להתבטא בצורה נכונה יותר לטובת פרסום הדעה שלי.
    אודה מאוד אם אקבל תשובה קצרה לאימייל שלי.
    בברכה מאיר.

    הגב לתגובה זו

    • נו...

      אייל, 15/04/06 14:20

      נו... אני סקרן. שלח עוד פעם נסה! אולי יפרסמו. מנסיון בדרך כלל מפרסמים תגובות בוטות יותר או פחות. לא יזיק לנסות שוב. אני בטוח אקרא:-)

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בני העדה האתיופיתיהודים יותר ממך (ל''ת)

    ל-28 הגזען, 15/04/06 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חבר-הכנסת מזור בהיינה עוזר לעדתו (ל''ת)

    ל-23, 15/04/06 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אלימות כלפי נשים קיימת בכל העדות! (ל''ת)

    @@@, 15/04/06 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה מקרה אחרון?, אני מת מצחוק

    מרדכי היהודי, 15/04/06 11:12

    התרגלנו לדברים כאילה וזה כבר לא מזיז, טוב שהנרצח התאבד, אסיר עולם עולה למדינה כ10 מיליון ש''ח, מחיר שאפשר להפנותו לחנך אחרים!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אומר ישר ודוגרי את מה שכולם אומרים חושבים ומאוד צודקים בזה!

    ישראלי ותיק, 15/04/06 10:59

    העליה מאתיופיה זוהי בכייה גדולה לדורות. זה ברור שהרוב יהדותם היא בספק . הם בטלנים. בעיתיים. ורק בעיות על גבי בעיות יש איתם. העליה הזאת זה סתם מחדל וטפשות ולא היה צורך בזה....

    הגב לתגובה זו

    • בני העדה האתיופית יותר יהודים ממך (ל''ת)

      אתה מרוקאי גזען, 15/04/06 11:53

      הגב לתגובה זו

      • תאמינו או לא. אבל ישראלי ותיק הביע את דעתם של רבים מאזרחי הארץ (ל''ת)

        גזען או לא גזען, 15/04/06 15:14

        הגב לתגובה זו

      • אתה גזען בדיוק כמוהו ! איך החלטת

        שירה, 15/04/06 21:14

        שהוא מרוקאי ?כי אתה מכיר סטיגמות והכללות אתה בדיוק כמוהו אז אל תטיף לו מוסר בבקשה

        הגב לתגובה זו

    • מי שבטלן זה אתה 28 הגזען לך מפה (ל''ת)

      חובה לפרסם, 15/04/06 12:52

      הגב לתגובה זו

    • איש יקר שכמותך!

      יאיר, 15/04/06 14:27

      צודק! גם הערבים הם האשמים בהכל בישראל, ואתה יודע מה... גם בחו''ל היהודים אשמים בהכל, ואתה יודע מה עוד... גם הרוסים אשמים בהכל. בכלל אנחנו עם מושלם שפשוט פלשו אליו אתיופים רוסים ארגנטינאים מזרח אירופאים וכל הבא ליד. אנחנו לא אשמים זה הם! אנחנו בסדר, נכון חבר? איפה היית שחילקו חוכמה ותובנה? נראה לי שהיית במועדון בחיפה ובאותו הזמן בטח שרת שירי ארץ ישראל. אתה איש יקר מאוד פשוט בלי הרבה שכל:-(

      הגב לתגובה זו

    • 28 צודק במאה אחוז

      שרון, 15/04/06 15:54

      הם לא יהודים ומי האדיוט שממשיך
      להעלות אותם?
      לא חסרים אנשים שחיים על ביטוח
      לאומי ולא צריך לייבא עוד כאלה

      הגב לתגובה זו

    • ל- 28 הגיזען והמכליל אנשים ללא כל הבחנה!

      די לגיזענות!!!, 15/04/06 19:47

      אם אתה מובטל וחיי על כספי המדינה, אז ''האתיופים'' (כמו שאתה מכנה) הם לא!
      אני מכיר חלק מהם, והם אנשים ממש זהב, אז תתבייש לך, עם ''האמת'' המזוייפת שלך, בדיוק כמוך!

      הגב לתגובה זו

    • צודק וצודק ועוד יותר צודק!

      אזרח ותיק., 15/04/06 21:15

      האתיופים לא רק שהם לא יהודים . הם בטלנים וחיים על הביטוח לאומי והם נטל רב לציבור ושום תועלת לא היה מהם . ורק מי שהיה הידיוט וטפש במשרה מלאה הגה את הרעיון להעלות אותם לארץ. ואני מסכים עים 28 שזה דעתם הישירה של רוב אזרחי הארץ . רק שלא מדברים על זה בקול רם.

      הגב לתגובה זו

      • אדיוט וטיפש? האם שכחת באיזו מצוקה היו נתונים היהודים לפני 16 שנה

        תמר, 15/04/06 21:54

        כשהיתה שם מלחמת אזרחים (תקופת מנגיסטו)? או שאתה סתם מנוול???? ואגב הדיוט פרושו ''פשוט'' ואידיוט זה אתה...

        הגב לתגובה זו

    • ישראלי ותיק צודק לגמרי (ל''ת)

      טעות גדולה, 16/04/06 12:44

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואלה הצרות של בוחרי קדימה................ (ל''ת)

    הנביא, 15/04/06 10:54

    הגב לתגובה זו

    • ואללה אתה סתם אהבל. האתיופים הם מצביעי ש''ס וליכוד

      עבדתי בסקרים., 15/04/06 15:18

      וכול האתיופים הם ברובם מצביעי ש''ס והשאר ליכוד (וגם ישנם בודדים שהצביעו לימין הקיצוני). אבל אתיופי שהצביע לקדימה. אין חיה כזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הבעיה האמיתית של העליה אטיופית

    מקגו דריסה, 15/04/06 10:47

    היא הפער התרבותי בין האטיופים והחברה הישראלית.

    ההורים שלי היו משכילים כבר באטיופיה ולא עלה בדעתם להביא לעולם 8 ילדים (אנחנו רק 3 אחים).

    לפנסת 10 נפשות וחינוך הילדים צריך סכומי כסף שאין בידם להרוויח, העוני,
    המחסור והדוחק גורמים למתח בתוך המשפחה ולמשברים יום-יומיים.

    ואז האלימות פורצת ומתרחשת טרגדיה נוספת.
    אפשר בהחלט להאשים את ממשלות ישראל בחלק מהכישלון בקליטת עליה זו, אבל זה לא הכל.

    אין לעדה מנהיגות ראוייה ומושפעים יותר על ידי אמונות אפלות מאשר ממחשבה מודרנית בריאה.
    והבחירה בקדימה............................

    הגב לתגובה זו

    • למה לא שומעים אנשים כמוך בתקשורת? (ל''ת)

      אורלי, 16/04/06 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    איך יספיד אותם מחר ראש העיר הגזען שלהם?

    הילה, 15/04/06 10:44

    האם הוא יבוא בכלל ללויה, או שיתחבא בבית ויאכל מצות כי הוא כשר - והם טמאים?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בגלל זה עברו משטרות ואמבלונסים בלי סוף!!!

    מרים, 15/04/06 08:55

    איזה רעש!!

    הגב לתגובה זו

    • טיפה רגישות

      שפוי, 15/04/06 10:35

      האמבולנסים מפריעים לך חלאה

      הגב לתגובה זו

      • שפוי

        מרים, 15/04/06 22:38

        חלאה!!!!!!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • לשניכם-

          אילונה, 16/04/06 00:38

          תגידו, מה הבעיות שלכם??? זה לא דיון פרטי שלכם. כן חלאה, לא חלאה, לא מעניין אף אחד!!

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    הבעיה האמיתית של העליה אטיופית

    מקגו דריסה, 15/04/06 08:44

    היא הפער התרבותי בין האטיופים והחברה הישראלית.

    ההורים שלי היו משכילים כבר באטיופיה ולא עלה בדעתם להביא לעולם 8 ילדים (אנחנו רק 3 אחים).

    לפנסת 10 נפשות וחינוך הילדים צריך סכומי כסף שאין בידם להרוויח, העוני,
    המחסור והדוחק גורמים למתח בתוך המשפחה ולמשברים יום-יומיים.

    ואז האלימות פורצת ומתרחשת טרגדיה נוספת.
    אפשר בהחלט להאשים את ממשלות ישראל בחלק מהכישלון בקליטת עליה זו, אבל זה לא הכל.

    אין לעדה מנהיגות ראוייה ומושפעים יותר על ידי אמונות אפלות מאשר ממחשבה מודרנית בריאה.

    הגב לתגובה זו

    • מזור בהיינה חבר-כנסת מצויין (ל''ת)

      תפסיק לקשקש, 15/04/06 10:08

      הגב לתגובה זו

    • תגיד לי משהו...

      אתיופית, 16/04/06 15:27

      תגיד לי משהו מישהו פה ביקש את הדעה שלך?מישהו ביקש את ההצעות שלך?לא נכון!!אז מה אתה אומר פה דברים לא קשורים ואומר דברים רעים על הקהילה האתיופית יש המון אנשים ולא רק מהעדה האתיופית שיש להם יור מ-8 ילדים והם במצב טוב אז תאמין לי שכמה ילדים יש לך זה לא קשור..!אז תשתוק ושב בקשט כי פה עשית רק צרות!!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אסון לאישה האומללה,ולילדיה !

    RENATA, 15/04/06 08:29

    טרם למדו הגברים :המכים ,הרוצחים..לא להרע בנפש אישתו ובניו..לכל אלה שנותנים לטיגימציה..באשר המצב הכלכלי..אין כל קשר..רצח הוא רצח..ותכבדו את זכרה.. הקורבן ז''ל,רק הגבר אכזר הנ''ל אשם בכך..פושע מתועב ללא רחם,מול ילדיו!..הרי ברור שמתוך שנאה..אפילו בילדיו לא התחשב..לקורבן הנרצח..נוספו עוד שמונה..מה הם חטאו! ליבי לילדים..הלוואי ויעזרו להם להתגבר! בדרך הטובה! ולא יחלקו אותם..כמו חפצים ,בין משפחות אומנות! המשפחה מספיק ודי הרוסה..בבקשה!! אל תוסיפו להם..צער נוסף..צער מיותר!

    הגב לתגובה זו

    • הלואי שלא יחלקו אותם

      חיה, 28/12/06 03:33

      אבל רוב הסיכויים שלא ימצאו משפחה
      מאמצת או אומנת לכלכך הרבה ילדים
      כי זו ממש השקעה.
      אני חולקת איתך את הדאגה לילדים
      האומללים איזה מטען שלילי ישאר איתם לכל חייהם. הם בטי נמצאים בסיוט ללא מוצא,כי גם יפרידו בניהם וזה יגדיל את תחושת הבדידות והמחסור באם אוהבת..

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    האם זוהי העיר שראש העיר שלה גזען?

    נעמה, 15/04/06 07:56

    ושונא ילדים אתיופים?
    יש להדיח אותו מיד מתפקידו ולא לתת לא שום תפקיד ציבורי. מקומו בכלא. גם הוא אחראי לעוול המשווע נגד העדה הנפלאה הזאת

    הגב לתגובה זו

    • ראש העיר

      רמי, 15/04/06 08:31

      מה שייך ראש העיר לאירוע?

      הגב לתגובה זו

    • המקרה מוכיח שראש העיר צדק

      טל, 15/04/06 11:11

      ראש העיר צדק שאמר שלא העיקר להביא את האתיופיים לאור יהודה צריך גם לדאוג להם לתעסוקה, לימודים. ועוד דברים. ןבזו נכשלה ממשלת ישראל. ולא ראש העיר

      הגב לתגובה זו

      • גזענית חצופה!!!- זהו לעג לרש

        נעמה, 15/04/06 11:50

        מסכנים האתיופים שנאלצים לחיות עם אנשים רעים כמוך

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    נשים מכות את הגברים באמצעות שרשרת חוקים שחוקקו לטובת האשה

    אוהד, 15/04/06 07:30

    זכויות הגבר הישראלי מופלות לרעה, ומשפילות אותו דק דק.
    המשטרה והפרקליטות עומדות לצד האשה ברשת חוקים שבעצם מאפשרות לאשה להרוס לגבר את חייו בקלות בלתי נסבלת.
    דיי שהאשה תתקשר למשטרה ותרמוז שבעלה מאיים עליה, או ''מטיל משטר מאיים'' כדי שהגבר יסולק מהביית לזמן קצר יעצר יבוייש בעבודתו ועוד...
    בהחזקת הילדים לאחר גירושים , הגבר מקופח עד דק. האשה יכולה להתעולל בגבר ומערכת המשפט לא עושה כלום נגד האשה.
    בגרושין הגבר ישלם לאשתו וגם לילדים מזונות, לעולם לא ההפך, גם אם יהיה מובטל+נכה. מדוע????

    הגב לתגובה זו

    • ל20 הפסיכופט, לך לגור בסעודיה

      זוהר, 15/04/06 08:54

      שם לנשים אין זכויות, בדיוק כמו שהיית רוצה שיהיה כאן, אבל לצערך זה לא יקרה. מה הקשר למקרה הזה? פה בני זוג נשואים, שכנראה הבעל היה רגיל מאתיופיה שאשתו שפחה וכאן, מה לעשות, יש שיוויון זכויות.

      הגב לתגובה זו

    • כמה קל לשקר על המסך.כבר התקבלו פסיקות שהאשה תישא בדמי מזונות הילדים

      מדינה בהפרעה!!!, 15/04/06 09:35

      לבדה.
      פסיקות שאין האשה זכאית למזונות כלל הן התדירות יותר, עקב השתכרותה (כ 60% פחות מגבר במשרה זהה!).

      במלחמות החורמה שבנישואין, ידם של האלימים והרוצחים הזכרים על העליונה וזו הסיבה לארועים מחרידים כאלה פעמיים בחודש.

      התכחשות לילדים ומניעת כלכלה,נפוצה בקרב אבות : 90 - 10 % לעומת אימהות.

      עד לפני כ 10 שנים, נשים היו סרח עודף עלוב ופחות מול המשטרה ובתי המשפט.

      עד היום בבתי הדין הרבניים, נשים משולות לקליפת השום.

      אז אם כלכך רע לכם ואתם כלכך מקופחים, הילחמו על זכויותיכם ואל תאשימו את כל העולם.

      והכי טוב, תתאמצו לקיים מערכת יחסים תקינה, גם ולמרות הגירושים.

      הגב לתגובה זו

      • תפסיקי לזרות חול בעיניים לאנשים כאן!

        מופרעת שכמותך., 15/04/06 17:51

        את יודעת יפה מאוד, שהיום המצב של הגברים על הפנים מכל הבחינות, לרבות המצב החוקי והמשפטי.
        לכי חפשי תעסוקה אחרת לעצמך.

        הגב לתגובה זו

      • שקר וכזב! רק הגברים משלמים מזונות בישראל

        שקרנית וחצופה!, 15/04/06 18:04

        אז אל תיזרי חול בעינינו, ותפסיקי להטעות את האנשים פה.

        הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק בדבריך. (ל''ת)

      נכון מאוד!, 15/04/06 17:51

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אלוהים מרחם על ילדי הגן.... רק בשיר !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 15/04/06 06:24

    הגב לתגובה זו

    • ואלוהים מרחם על בוחרי קדימה....רק בשיר!!! (ל''ת)

      הנביא, 15/04/06 21:14

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אוך,כמה דבילים מסתבבים ביננו!רצית להתאבד-תתאבד,עזוב ת'אחרים,מניאק. (ל''ת)

    דוד, 15/04/06 06:19

    הגב לתגובה זו

    • בוחרי קדימה לא עוזבים אחרים!כי הם מניאקים. (ל''ת)

      הנביא, 15/04/06 21:15

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    קרבנות

    יהודי, 15/04/06 04:25

    רבותי המתח בארץ אם זה בטחון או פרנסה..מביא אדם למצב יאוש...ליבי עם הילדים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    המצב הכלכלי מעודד מקרי התאבדות ורצח

    אזרח, 15/04/06 02:28

    מצער מאד

    לאחרונה אנו עדים למקרים רבים בהשראת המצב הכלכלי המביא משפחות רבות לתסכול ומעשי יאוש

    יתנו דעתם על כך קברניטי המשק
    המושחתים ומנהלי בנק ישראל
    החיים כנראה על פלנטה אחרת
    ומצבו של העם אינו מעניינם

    הגב לתגובה זו

    • נשים נרצחות בידי בני זוגן בכל המעמדות

      אורן, 15/04/06 03:14

      המצב הכלכלי הוא טריגר לאלימות, אבל הוא לא הסיבה. אחרת היית רואה נשים עניות שרוצחות את בעליהן, ועובדה שאין כאלו.

      הגב לתגובה זו

    • שאלוהים יברך אנשים שאומרים את האמת בפרצוף (ל''ת)

      אלברט, 15/04/06 03:23

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אנחנו כחברה גם אשמים ולא מעט

    זרקנו אותם, 15/04/06 01:31

    אני מבין לפי האתרים כי הם אתיופים. אנחנו כמדינה פשוט גמרנו אותם, מידרנו אותם מהחברה בראש ובראשונה בגלל צבע עורם.

    לתקן את העוול ומהר. אחרת, למה הבאנו אותם לכאן

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני מרחם על האמא ועל הילדים.

    אור, 15/04/06 01:25

    זה טראומה לכל החיים
    פשוט מסכנים!!!!
    האבא לא חשב עליהם??
    שאלוהים יקח אותו!!!!!!!!!!!!!!!
    מסכניםםםם

    הגב לתגובה זו

    • יא אהבל,האמא נרצחה האב התאבד.אולי תקרא? (ל''ת)

      מדינה בהפרעה!!!, 15/04/06 09:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מסכנים בוחרי קדימה...!!!אלוהים מעניש אותם!!! (ל''ת)

    הנביא, 15/04/06 01:21

    הגב לתגובה זו

    • מסע הטירוף וההסתה של מופרעי הימין נמשך

      אלירן, 15/04/06 03:24

      העיקר שבבחירות קיבלתם בראש

      הגב לתגובה זו

      • מסע הטירוף של הימין נמשך כי הם מטורפים וחולירות.

        ישראלי שפוי, 16/04/06 16:45

        והימין שבארץ הם הם מזרע העמלק שנגררו אחרי בני ישראל בצאתם ממצרים.

        הגב לתגובה זו

    • מאמי,לך מהר תיקח הכדורים עם מים ומחר אל תשכח שוב! (ל''ת)

      מדינה בהפרעה!!!, 15/04/06 09:37

      הגב לתגובה זו

      • כן!אני יקח כדורים..............ויתן אותם לך.......

        הנביא, 15/04/06 10:46

        למה כול הזמן בוחרי קדימה
        שולחים לפסחכולוג?לא נמאס לכם
        להיות כמו תוכים?

        הגב לתגובה זו

      • גם את בחרת בקדימה?כול הפסיכולוגים והממליצים בחרו בקדימה...........! (ל''ת)

        הנביא, 15/04/06 10:50

        הגב לתגובה זו

      • את הכדורים את צריכה לקחת- ''בחורה בהפרעה'' (ל''ת)

        טיפול דחוף!, 15/04/06 17:49

        הגב לתגובה זו

        • תודה!................................. (ל''ת)

          הנביא, 15/04/06 21:18

          הגב לתגובה זו

      • את צריכה את הכדורים, ובטח לא הוא! (ל''ת)

        חצופה, 15/04/06 18:02

        הגב לתגובה זו

        • תודה!....................... (ל''ת)

          הנביא, 15/04/06 21:17

          הגב לתגובה זו

    • 13 טעית בענק

      מרדכי היהודי, 15/04/06 11:08

      הם שומרי מסורת ותמכו במספר 13 בש''ס שברגע האחרון לא ניכנס לכנסת, להזכירך עולה מאתיופיה, משהו כאן גזעני?

      הגב לתגובה זו

      • אני לא גיזעני..............אני שונא את בוחרי קדימה! (ל''ת)

        הנביא, 15/04/06 13:42

        הגב לתגובה זו

        • אני לא גזעני. אבל אני שונא ומתעב את מצביעי ליכוד-ש''ס

          הנביא, 16/04/06 16:41

          כי כול החוליגנים והחריינים הם מצביעי
          ש''ס ליכוד...

          הגב לתגובה זו

      • אני לא גיזען..............אני פשוט לא סובל את תומכי ובוחרי קדימה! (ל''ת)

        הנביא, 15/04/06 14:13

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    מזעזע, מסכנים הילדים !

    משהי מהעיר, 15/04/06 01:15

    זה פשוט מזעזע !
    מסכנים הילדים כ''כ מצער .
    ככה לעשות ליד הילדים לריב ועוד עם דקירות , שלא נדע עוד צער .
    משתתפת בצערם .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נו-רא (ל''ת)

    פשוט זוועה נורא, 15/04/06 01:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    משתתפת בצערם של הילדים

    רחלה, 15/04/06 01:09

    ומקוה שמקרים כאלו לא יקרו יותר. די לאלימות המשפחתית, הבין מינית. מספיק עם המלחמות האלה - תראו למה שזה מוביל. גבר שלא שולט ברוגזו שיתגרש, וימצא לו חיים. גבר שלא מכבד נשים שלא יתחתן בכלל.
    גברים שרואים יותר מדי אלימות בטלויזיה, שיחשבו טוב טוב לפני שהם מדברים אל אישה.
    לנו זה נמאס, וצריך ללמד את כל הנשים מגיל גן, לקחת קורס קרב מגע, ולהגן על עצמן או להתקיף לחילופין (אם צריך) כל שמעיז להשתמש בסכין או אמצעי אלים אחר.

    הגב לתגובה זו

    • להתגרש במדינה הזו כגבר זה אסון

      מאיר, 15/04/06 11:34

      איך גבר נורמאלי יכל להתגרש במדינה הדפוקה הזו. צריך לשלם לאישה ולילדים מזונות ומגורים ועוד מאה קשקושים אחרים, לכן גברים מעדיפים לגור ''בכלא'' עם האישה שהם שונאים ולבסוף כשהגפרור מוצת הגבר מאבד את עשתונותיו. חייב להגיע למצב שאדם שרוצה להיתגרש יוכל לחיות ולא לעבוד כל ימי חייו כדי לפרנס אישה שבטח לא תעבוד כי למה לה? הגרוש יפרנס! אז תפסיקו לדחוף את הגברים לפינות אפלות לכל ימי חייהם עד שמגיע הפיצוץ. אני לא תומך ברצח חס וחלילה, רק לשיוויון בגרושים, בתנאים סוציאליים, במשכורות צריך שוויון מלא בין המינים וזהו! ללא אפליות! לא יהיה פה רציחות של כל מיני אנשים מיעוטי יכולת שרואים את הסוף של החיים שלהם ולא יכולים להתגרש מפחד להשתעבדות....
      דוגמא: אדם שמרויח 5000 ש''ח צריך לשלם לאישתו על שלושה ילדים מינימום 5000 ש''ח!!! שהם כל המשכורת שלו ועכשיו איך אדם יכול לחיות בעולם הזה הרי זה מה שהוא מרויח אז מה יעבוד שעות נוספות או עבודה נוספת מה האדם לא יחייה רק בשביל לפרנס את גרושתו ששבועיים לפני החליטה להיתפטר מעבודתה בהמלצת עורך דינה כי אם היא מובטלת הבעל חייב לשלם יותר.
      איזה תיקווה יש לאדם כזה? חברה אי אפשר לתמוך ברצח בשום אופן אבל בטח גם לא בחוקים הפרימיטיביים שקיימים במדינת הדת המחורבנת שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • קריאה לכל הגברים - אל תתחתנו!!

        רחלה, 15/04/06 14:04

        מאיר: הבנתי יפה את מה שכתבת., ותודה שלקחת את הזמן להגיב. הפתרון: לא להתחתן. להוציא את המסורת המחורבנת הזאת לאלתר. היא רוצחת אנשים, פיזית או נפשית.

        הגב לתגובה זו

        • אפילו שאת לא מתכוונת לך- את צודקת בקריאתך!

          הגיע זמן שינוי, 15/04/06 17:48

          החתונה היא העיסקה הכי טובה של הנשים, ובטח לא של הגברים!

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    מסכנים מצביעי קדימה...!!!לא יכולים להיות ביחד!עונש משמים!לכולם!

    הנביא, 15/04/06 00:58

    בשנה הבאה................אל תבחרו
    בקדימה!.......................או שגם
    אתם תקבלו עונש משמים.............
    אם כבר עכשיו לא מאוחר...............
    זה מסר................................
    לכול תומכי ומצביעי קדימה..........
    ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך עצמה הנה קבלה על מחלת הנפש שלך

      למטורף מעפולה, 15/04/06 06:20

      ואגב למי הצבעת שאתה חוגג חוגג על הדם? חגיגת הפסח לא הספיקה לך ?

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה הצבעתה קדימה?מעניין שכול הפסיכולוגים והמבחנים הצביעו קדימה..

        הנביא, 15/04/06 10:53

        אני הצבעתי למפלגה.........ערכית
        ואדיאולוגית............נשארתי נאמן
        למפלגה שלי!
        אלוהים אוהב=את מצביעי......כול המפלגות!חוץ...............מקדימה!
        אלוהים.............ינקום..........בהם!
        ראה הוזהרתה!זהו מסר................
        הכמעט.......................... אחרון!

        הגב לתגובה זו

    • לאידיוט מספר 9

      +*יאללה קדימה+*, 15/04/06 19:22

      יחתיכת מטומטם לא למדת סייג לחוכמה שתיקה אתה לא צריך להראות לכום את הטיפשות שלך לא כולם צריכים לסבול תשמור את הדעות החסרות טאקט שלך לעצמך מה קשור עכשיו כל מה שאמרת אז עכשיו כל מי שעצביע קדימה מקולל אני מציעה לך דחוף אברבנל

      הגב לתגובה זו

      • אתה צריך אישפוז ובטח לא הוא (ל''ת)

        חצופה, 15/04/06 21:20

        הגב לתגובה זו

      • את האישפוז אתה צריך-בטח לא הוא! (ל''ת)

        טיפול דחוף!, 15/04/06 21:22

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    הגבר ראה, שאין לו שום אופציה חוקית! (כנסו!)

    אין צדק!, 15/04/06 00:58

    הגבר ראה, שאין לו שום אופציה חוקית!
    אינני מתיימר לגלות מה הסיבה למעשיו של הגבר במקרה שדלהלן.
    אני כן קובע, שהחוקים היום הם באופן חד צדדי לזכות הנשים.
    משרד הרווחה הוא לטובת הנשים באופן חד צדדי לטובת הנשים.
    כנ''ל משטרת ישראל.
    חשוב מאוד, לדאוג לשיוויו בין גברים ונשים מבחינה חוקית - דבר שמיזמן כבר לא קיים.
    הנשים ''מכות את הגברים'' באמצעות החוקים, שהח''כ הנשים ''תפרו'' עבורן באופן חד צדדי!
    אז הגיע הזמן לעשות שיוויון אמיתי בין גברים ונשים מבחינה חוקית!
    (נא לפרסם את תגובתי)

    הגב לתגובה זו

    • זו האשמת הקורבן. אתה אדם מסוכן.

      פסיכופט מגיב8, 15/04/06 03:02

      גבר רוצח אשה ואתה מאשים את הקורבן.

      הגב לתגובה זו

      • טיפש/ה שכמותך! הוא דיבר באופן כללי. (ל''ת)

        הטימטום עד לאן?, 15/04/06 19:42

        הגב לתגובה זו

    • קשקשן ושקרן.השיוויון יתחיל בהשוואת המשכורות שמקבלים שני המינים עבור

      מדינה בהפרעה!!!, 15/04/06 09:40

      אותה עבודה.

      השיוויון ימשיך בביצוע מלא של כל עבודות משק הבית וטיפול בילדים ע''י שני הצדדים, והקלת הנטל מעל האשה - כן כן האשה! היא שנושאת עובר תשעה חודשים עם כל הקושי והסכנות הפיזיות שבהריון ובלידה.
      והיא...יולדת.
      שכחתם?

      השיוויון ימשיך בביטול סמכות השיפוט של הרבנות בתחום האישות.

      ויש עוד הרבה ברשימה אבל התעייפתי.

      הגב לתגובה זו

      • חצופה ושקרנית שכמוך, תתביישי לך! הוא צודק בכל מילה! (ל''ת)

        חצופה שכמותך!, 15/04/06 18:01

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה זה קורה?! איזו קללה זו?!? משפחה הרוסה בישראל:

    מיואש מכל זה!, 15/04/06 00:57

    איפה המוסדות, המשטרה, הרווחה, בתי המשפט, ריבונו של עולם?!?
    אפשר למנוע קללות רעות שכאלה!!!
    ריבונו של עולם, עד שקצת ירדה המכת מדינה הזו, פתאום מתנה ארורה לפסח!!!
    חושך בעיניים לראות זאת!!!
    אינני תמים ואני מכיר המערכות ודברים השתנו ואפשר היה למנוע דבר כזה בקלות!!!
    הרי זה מקומם!!! מחפשים אחדות מול האוייב ופתאום דבר כזה ומשפחה הרוסה על ילדיה שיבדל''א.
    אלוהים ישמור!!! כל החג מייחל שיעבור בשלום ופתאום דבר כזה!!!
    אולי המקרה הזה יזעזע הממשלה והמוסדות וכל המערכות להתחיל להתפשר ולטפל במשפחות - זו ממש מכה ארורה!!!

    הגב לתגובה זו

    • איפה המוסדות? נאבקים ללא כסף כי הצבעתם לקדימה. (ל''ת)

      טל, 15/04/06 03:00

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שאלה

    המציאות כואבת, 15/04/06 00:52

    לא הגיע הזמן להגביל את הילודה בישראל?
    קבוצות האוכלוסיה הבעייתיות ביותר מביאות את כמות הצאצאים הגבוהה ביותר. זה מפריע לא רק לעתיד המדינה אלא בעיקר לילדים עצמם!

    לא קשה לנחש שששת ילדיהם של בני הזוג לא חיו ממשכורת של 30,000 ש''ח נטו בחודש אלא מעשירית בערך. וזה בכלל לא מפתיע שמי שהביא שישה ילדים בלי תכנון בסיסי, לא יחשוב לרגע לפני שיהפוך אותם ליתומים מאב ומאם.

    התוצאה:
    עוד שישה ילדים נתמכי סעד שיתגלגלו בין מוסדות.
    עוד שישה ילדים שכנראה לא יוכלו לממש את הפוטנציאל שלהם.
    עוד שישה ילדים לסטטיסטיקה.
    עוד אישה שהפכה קרבן למסורת שדוגלת באפליית נשים ובזילות חייהם.

    הגב לתגובה זו

    • מי שכתב/ה את ההודעה הזו היא/היא רשע/ית.רצח אשה ע''י גברים מתרחש כל

      מדינה בהפרעה!!!, 15/04/06 09:44

      הזמן עם או בלי ילדים, עם או בלי נישואים.

      מספר הילדים במשפחה הוא ענין פרטי לחלוטין.

      מה שהמדינה עושה מול משפחות כאלה, הוא ענין חברתי חשוב ביותר שצריך להיות פתוח לחקיקת חוקים חדשים.

      הגב לתגובה זו

      • לאישה בהפרעה (מדינה בהפרעה):

        די להשמצות!!!, 15/04/06 17:44

        כניראה שמשעמם לך, אז את מכפישה ומשמיצה את הגברים, אשר אומרים את דברם ובצדק, על כל אי השיוויון הקיים היום בין גברים ונשים מבחינה חוקית.
        אני מציע לך ללכת לפסיכולוג לטיפולים, במקום להגיב כאן.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה לעשות הם בוכרים (ל''ת)

    אריה, 15/04/06 00:44

    הגב לתגובה זו

    • You're a sick racist. (ל''ת)

      Me, 15/04/06 06:54

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    איפה המוסר והערכים של האנשים? איזה דור מגעיל .. (ל''ת)

    דיקלה א., 15/04/06 00:43

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רצח באור יהודה

    מוטי חיפה, 15/04/06 00:43

    לא רואים אור ולא יהודה, אני כבר מרים ידיים ולא יודיע מה קורה לאנשים ואל תאשימו את המשטרה, אנו עם אלים ו...דביל

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני בטוח שהרקע הינו מצוקה כלכלית

    אבי, 15/04/06 00:25

    אי אפשר לקיים בישראל 6 ילדים,תשלימו אם זה אין מה לעשות.אבל ביבי ממשיךלדבר על צמיחה,איפה ומתי ?

    הגב לתגובה זו

    • הרקע הוא חברה אלימה נגד נשים.

      אורן, 15/04/06 02:59

      האשה היתה ענייה בדיוק כמו הגבר, אבל לא רצחה אותו אלא הוא אותה.
      יש בארץ מאות אלפי עניים שאינם רוצחים את בני משפחותיהם.

      הגב לתגובה זו

      • יש אנשים עם כוח סבל ויש בלי

        רוני, 15/04/06 03:22

        מי שיודע להבליג מצוקה כלכלית ותיסכול שורד מי שלא מתפרץ,ונשים שהדרדרו לזנות וסמים על רקע מצוקה כלכלית (יש המון) זה לא רצח(אישי ופנימי של האדם והנשמה)?,המדינה עלובה וללא כוח קליטה,לישראל אין את העוצמה של אמריקה,לכן ישראל צריכה במיידי להפסיק את העליה של הפלשמורות וכ''ו(בכל מקום בעולם שיש עוני רעב מצוקות וכ''ו נזכרים פתאום ואומרים אנו יהודים),דיי לישראבלוף,''עניי עירך קודמים''.

        הגב לתגובה זו

        • טיילת פעם ברובעי וערי עוני בארה''ב?ברור שלא.אז למה לקשקש? (ל''ת)

          מדינה בהפרעה!!!, 15/04/06 09:45

          הגב לתגובה זו

          • קשקשנית עלובה שכמוך, סתם להשמיץ את הגברים פה?!

            לטיפול דחוף!, 15/04/06 17:58

            לכי טפלי בעצמך במקום לתת לנו לקרוא את דברי ההבל שלך!

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    כואב הלב לשמוע על המקרה כזה מצער (ל''ת)

    בועז, 15/04/06 00:05

    הגב לתגובה זו