• 57.

    ביזיון

    אכפתי, 16/04/06 11:55

    ביזיון!!! איפה כל מפלגת הגימלאים? תתעוררו המידנה מידרדרת!!!

    הגב לתגובה זו

    • הגמלאים דואגים לקשישים הנזקקים באמת- ולא אדוני הארץ עטורי הפיצויים (ל''ת)

      מיכאל, 16/04/06 13:10

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אתם שואלים מה תרם גוש קטיף למדינה?

    נחמה, 16/04/06 11:51

    1. כל תושב הגוש קבל מימון וסבסוד נדיב מהמדינה למגוריו ולחייו (השקעות עתק בבינוי, כבישים ועוד).

    2. מעטים עבדו בחקלאות ורבים היו עובדי מועצת הגוש , עובדי הביטחון, המדינה והישיבות- כלומר המשרות של התושבים היו במימון המדינה.

    3. קצבאות הילדים ותמיכות נדיבות אחרות וסובסידיות, חולקו שם למשפחות (רבות מהן מרובות ילדים).

    4. אלפי ימי מילואים בשנה של אבות ושל חיילי סדיר ש''גורשו'' מבתיהם והורחקו מילדיהם, כדי להיות חומת מגן למי שבסה''כ שידרגו עצמם מחיים בעיירות פיתוח בנגב (אופקים, שדרות, נתיבות).

    עכשיו תגידו לי למה לעבוד כשאפשר להיות אדוני הארץ? למה שיהיה לי אכפת היום ממי ששנים שחק וסחט לי את איכות החיים, הבריאות והחינוך בקו הירוק?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תנו למתנחלים שעברו דירה להתבכיין ולאיים-העיקר שאנחנו מחוץ לעזה (ל''ת)

    משה, 16/04/06 11:29

    הגב לתגובה זו

    • אתה נוול נטו. (ל''ת)

      שלומי נתניה, 16/04/06 11:56

      הגב לתגובה זו

      • שלומי, אתה חי בארץ או בערסלנד? ככה כותבים נבל.  (ל''ת)

        אפרת, 16/04/06 13:07

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא צייתתם לחוק בזמן-בעיה שלכם

    האזרח הקטן, 16/04/06 07:40

    הממשלה הודיעה על הפינוי זמן רב מראש ולמרות זאת המשכתם בשלכם סירבתם להתפנות בכבוד וחיכיתם לרגע האחרון.הבן של הגברת בזק עשה צליונים מעסקאות מפוקפקות באמצעות קשרים שיצר כשיה מקורובו של ביבי ואני בטוח שהוא יכול לעזור לאימו המסכנה אבל עדיף לחלוב את המדינה ד הסוף ןלחיות שנה במלון על חשבוננו.המתנחלים רגילים כבר לחיות על חשבון האזרח הקטן.

    הגב לתגובה זו

    • איזה אנשים הזויים מסתובבים ברשת...

      חחח..., 16/04/06 08:19

      וואלה אתה לא שפוי.

      הגב לתגובה זו

    • גם אם צייתנו בזמן.........

      ליאת, 16/04/06 10:18

      אני תושבת גני טל שכן ''הכינה את הקרקע'' לפני הפינוי ודאגה לעצמה לפתרון קהילתי במסגרת אכסניית חפץ חיים ולמרות כל הדיונים עם משרד ראש הממשלה הקראוילות לא היו מוכנות ונאלצו לחיות בחדר קטנטן במשך חודשיים בתנאים לא אנושים ישנה בדיחה המסתובבת אצלינו כי היחידה שלא האימנה כי תהיה התנתנקות היא המנהלת.....עובדה שלא5 דאגה לפתרונות מגורים אנושים לרובינו....

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    העם \והכנסת\ממשלה החליטו לצאת מגיא הריגה-עזה (ל''ת)

    צנחן, 16/04/06 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אל תדאגו את כולנו יפנו

    נביא הזעם, 15/04/06 23:20

    25 מגה טון אירני כבר בדרך ....
    ופר מגיע לנו אחרי מה שעשינו לאחינו
    ואם עוד נעשה כנראה 100 טון יהיו בדרך
    כל רע שתעשה לזולך תחטוף בחזרה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הבת שלה נולדה ב1978 אז היא בת 28 !!

    דנה, 15/04/06 19:22

    כרגיל משפחת בזק משקרת כי זה המקצוע שלהם
    גם לגבי הגיל של הבת היא משקרת!!

    הגב לתגובה זו

    • יד שבורה? דלקת ריאות?

      שקר זה כל, 16/04/06 08:03

      אישה בת 75 עם יד שבורה ודלקת ריאות, לא מתאשפזת בבי''ח ובמקום זה נאבקת בגבורה לגור בבית המלון המפואר ביותר בירושלים (עיה''ק) ליד בתה 'הנזקקת' בת ה-28 או 32!!

      איפה ישנן עוד נשים גיבורות כמוה?

      הגב לתגובה זו

      • נראה אותך גרה 7 חודשים במלון (ל''ת)

        עאלק מפואר, 16/04/06 14:01

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    לכל הבכיינים

    דיוגנס, 15/04/06 14:10

    נא להפנים: להלן ציטוט מהכתבה כאו:
    ''החלטתי לעזוב את ביתי המרווח ברמת-גן ולרדת עם ארבעת ילדיי לנצר חזני, ולאחר מכן לנווה דקלים'', היא אומרת.-סוף ציטוט.
    ואני שואל מה עם הבית המרווח???
    האם לא היה מספיק זמן להוציא את הדייר ששכר (תמורת 1000 דולר לחודש) את הבית ולחזור ולגור בו??

    הגב לתגובה זו

    • אולי מכרה? (ל''ת)

      דוד, 16/04/06 01:35

      הגב לתגובה זו

      • נו אז? וכל הכסף התאדה ממגורים בגוש המסובסד במיסינו? (ל''ת)

        חיים, 16/04/06 07:42

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    8 חודשים בהיאט על חשבוני???

    שוקי, 15/04/06 13:56

    בואנה, זה מלון יקר בטירוף!!!

    הגב לתגובה זו

    • איפה הבושה שלך?!לא היא גירשה עצמה מהבית! (ל''ת)

      רעות, 15/04/06 20:32

      הגב לתגובה זו

      • מה עם הבית המרווח ברמת גן?

        איתן, 15/04/06 22:14

        מכרה?
        השכירה?
        השאירה ריק?

        בסך הכל רצתה להשתדרג.....

        הגב לתגובה זו

        • נראה אותך משתדרג. אתה בסך הכל מנסה לחפות על אכזריותך. (ל''ת)

          מגורש, 16/04/06 14:03

          הגב לתגובה זו

  • 48.

    ל12 שדרג את המכתב שלך...

    כנסו, 15/04/06 13:04

    תוכל כיום להוסיף לרשימת המציקים לך גם את כפר עזה ,יד מורדכי ,שדרות הנודניקים האלה שכול הזמן מתלוננים על קסמים , כאלה שנופלים להם.ואת אשקלון גם ,שדואגים למתקני המים והחשמל שלהם יותר מאשר לצלילות האוזניים שלך .

    הגב לתגובה זו

    • נוכחות בגוש קטיף המיותר וזולל התקציבים-לא תרמה לביטחון

      מיקי, 15/04/06 17:16

      אבח סחטה כל תקציב פיתוח של עיירות הנגב.

      הגב לתגובה זו

      • כן אבל תקציב ההתנתקות לא משמעותי?! (ל''ת)

        13, 15/04/06 23:29

        הגב לתגובה זו

        • תקציב ההתנתקות הוא חד פעמי-הגוש סחט תקציבים ומילואים 30 שנה (ל''ת)

          קרן, 16/04/06 07:42

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    בשל ''הצער'' איבד הבן את שערותיו

    מרדכי היהודי, 15/04/06 12:37

    ואיבד גם את..מצפונו, כאשר ''זרק'' את אימו והפציץ את התיקשורת במסכת כזבים, בשל כך קיבל הליכוד בעיטה בתחת מהעם, נמאס לו מהשקרים ומההפחדות, ניראה כי האם תפריש קצת מפיצויי המדינה כדי לסיע לבנה לקנות פיאה ואו לבציע השתלת שיער, שיפור בצורה אולי, שיפור בהיגיון ובדיברי אמת לא! ומה עם הדירה השכורה ב...ירושליים?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ל--5

    גדעון, 15/04/06 12:29

    אם ''לזרוק לכלבים'' הרי שצריך לעשות זאת להנהגת יש''ע ולרבני יש''ע שהסיתו והונו את אלפי המתנחלים בחבל עזה ועוד כמה עשרות אלפי שוטים ופורעים,להישאר ולהיאחז בחבל עזה. ההמשך--ידוע!

    ה ל א ה ה פ ו ר ע י ם !!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הנהגת יש''ע טעתה כשלא נתנה להיאבק על הבית (ל''ת)

      ניאבק בעתיד, 16/04/06 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש פתרון לכל מתיישב (ל''ת)

    נזכרתי בבדיחה, 15/04/06 12:28

    הגב לתגובה זו

    • למתיישב שלא החליט אם הוא רוצה ישוב קהילתי או בית בשכירות או בית

      חלופי או ..באמת, 15/04/06 13:19

      ולא רק בהקשר דיור/עבודה...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    יבוא יומכם שמאחולנים . גם אתכם יפנו יום אחד , למחנות פליטים .

    יהודי ., 15/04/06 12:18

    גם אולמרט יקבל את עונשו מאלוהים כמו זה שביצע את ההיתנתקות . שום כח בעולם לא יכול להזיז את היהודים מארץ ישראל . ולשמאלנים שונאי ישראל , גם יומכם יגיע ותיצתרכו לארוז את כל הקיבוצים שכבשתם ואתם יושבים עליהם בחינם כשהמדינה מחזיקה אתכם .בכסף שהמדינה ביזבזה עליכם מאז קום המדינה אפשר להקים עוד 5 מדינות , נצלנים כפויי טובה .

    הגב לתגובה זו

    • נצלנים כפויי טובה=מתנחלים יושבי וילות בשומרון (ל''ת)

      לילך, 15/04/06 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין שמחה גדולה מהשמחה לאיד, ובמיוחד שמדובר במגךגךי עיניים מסכנות

    Yossi V, 15/04/06 12:18

    אישה עלובה, המדברת על מסכנותה ביהירות ושחצנות מתחסדת ונלעגת, בדיוק כמו שבנה היה מדבר בימיו הציבוריים.

    מי שהחליטה לעזוב את 'ביתה המרווח ברמת גן' וללכת... יכולה מצידי ללכת היום לכל הרוחות עם או בלי מיסחור מסכנותה.

    הגב לתגובה זו

    • איזו צביעות מתחסדת של אדם שמנסה לחפות על מצפונו (ל''ת)

      אני מתבייש, 16/04/06 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מערכת יקרה

    נוני, 15/04/06 12:13

    כששלחתי תגובה היה כתוב שתשקלו את פירסומה בהתאם לדרישות המערכת וזה אכן מכובד..יש מחשבה בכל פירסום..ואני שואלת האומנם...קראו את יתר התגובות..היכן שיקול הדעת?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולי יש מקום בחוות שקמים? או בבית היפה של אולמרט?

    עם, 15/04/06 12:04

    או אולי בצימר שהוא נופש בו בנחת?
    איזה מדינה?????
    האזרחים נשחקים כאן עד דק, אילו היתה לכך סיבה הגיונית ולא איוולת או רעות רוח...

    הגב לתגובה זו

    • רחמנות,יהודים,רחמנות... (ל''ת)

      איזה טירלול, 15/04/06 13:23

      הגב לתגובה זו

    • האזרחים נשחקו במיסים ובמילואים בגלל ההתנחלויות המיותרות בשטחים!!! (ל''ת)

      ניסים, 15/04/06 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    סמולנים מה השמחה לאיד, קיבוציכם אכלו חינם כשבארץ לא היה גרוש! (ל''ת)

    אורי, 15/04/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    היא תמכה גם בהתנתקות...!!!אז מגיע לה!!! (ל''ת)

    cyrano, 15/04/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • שטויות!

      עליזה, 15/04/06 22:58

      רק מי שלא מכיר את אסתר היקרה יכול להעלות על הדעת כזה דבר - ועם כל הכבוד, היא לא אמורה להיות אחראית על מעללי הבן - ודרך אגב, גם להנגבי יש אמא!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הבן שלה....שי בזק שתמך בהתנתקות!!!....אז מגיע לה!!! (ל''ת)

    cyrano, 15/04/06 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שראשי ישע יפנימו. הציבור מאס בהם

    לאה רוש, 15/04/06 11:23

    אם ראשי ישע קוראים תגובות של קוראים בעתון הם יבינו שלעם כבר נשבר מהם. אפילו כתבה בכיינית על זקנה שנאלצת להתגורר כבר 9 חודשים במלון פאר כי היא מסרבת לכל פתרון שמוצע לה רק מוציאה מהקוראים תגובות כעס וחוסר סבלנות. כשתגיע ההתכנסות ורבבות יהודים יאלצו לפנות את ההתנחלויות בגדה הם יהיו לגמרי לבד, הציבור לא יתעניין בהם, מקסימום יפתחו עבורם עוד בתי תמחוי.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שי בזק - למה הפקרת את אמא שלך?

    חיים, 15/04/06 11:17

    האישה בת 75, למה לא דאגת לה לדירה משלה עם כספי הפיצויים שקיבלה?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תגובה ל12 אין גבול לחוצפה הישראלית

    טל, 15/04/06 11:16

    מי שלח אותם לשם ? המדינה ולכן המדינה חייבת לשלם למרות שהם רק לכאורה עברו דירה וכבר מפנים את רחובות נא לדעת מזה שנתיים מראש גם אותכם עוד יפנו

    הגב לתגובה זו

    • לפנות ומהר את השומרון- פרזיטים נמאסתם!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      איתמר, 15/04/06 11:51

      הגב לתגובה זו

      • צא מאשקלון יא'מתנחל!! אותה הם רוצים לא ת'שומרון! (ל''ת)

        חדרתית, 15/04/06 20:35

        הגב לתגובה זו

        • מדברים עלינו-לא עליהם . אנחנו רוצים לצאת מרוב השטחים.

          לא מפנים, 16/04/06 14:13

          תקלטו כבר,דגנרטים

          הגב לתגובה זו

  • 34.

    שנאת חינם=מלחמת אחים (ל''ת)

    א, 15/04/06 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    8 חודשים בלי בית

    מישהו אחר, 15/04/06 11:10

    יש כאן הומלס באזור, הוא כבר הרבה יותר משמונה חודשים בלי בית.

    חיים קשים. ברוכה הבאה לישראל!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק! אני שם לו כסף בכיס, לפעמים אוכל טרי מהבית:

      נתנייתי, 15/04/06 13:52

      סיפור סיפור, הרבה יותר מחריד כי גב' בזק עם כל הצער יכולה לקבל דירה נאה בר''ג, אשקלון ולהיות קרובה למשפחתה, אחרי ששנים חגגו על דם החיילים הי''ד שנפלו בעזה הארורה, שגם אני מאד התפתיתי לפני 20 שנה לקבל מגרש כמעט בחינם ומהבית בנתניה להרים שם טירה, רק שראיתי מי השכנים הערבים וגם הדתיים הפאנטיים שם העדפתי לא להתחיל, כמוני רבים.
      ההומלס הזה מנתניה זה סיפור ממש ועליו אף אחד לא מתייחס והבעיה שלו שאם ישימו אותו בדירה צנועה של עמידר או משהו אחר, יקחו לו את הרהיטים כי הממסד ממש ''קשוח''.
      לפעמים מכינים במשפחה תבשיל מקורי, אני מביא לו מייד מהסיר בקופסא סגורה וצלחת וכלים מפלסטיק...
      ואלה בוכים!!! הכל היה שקוף, היה להם זמן חצי שנה להתארגן כמו שעשו רבים, אני אישית נסעתי לצומת כיסופים עם משאית של חבר ועוד כמה משאיות והעמסנו ציוד עצום להעביר למושב אחר.
      מה לעשות, אני זועק לפאנטים עם הפולסא דנורא וכל הקללות, שהרי האמריקאים לוחצים עלינו אפילו כעת לא להרוס את עזה הארורה - המצב שקוף ממש ואין עם מי לדבר מאוייבנו!
      עם כל הכאב לגב', זה נשמע כמו קנטטה לשווארמה ממש!!! יש מצבים פה בעיר ובערים אחרות שזועקים לעזרה וטוב תעשה המערכת עם כל הכבוד שתביא גם את בעיותיהם לציבור כי יפה שהיא אמו של שי בזק אבל היא יכלה להסתדר יפה מאד ואני מייחל לה רפואה שלימה אך בימים שיש חולים סופניים כמו הטייס מחיפה שמתחנן לתרופות, ההומלס מנתניה ועוד... והיא הייתה חצי שנה במלון הייאט - לבריאות! לי אין כסף ללכת לסוף שבוע שם.
      שבת שלום ומועדים לשמחה לעם ישראל!

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    זרקו את המתנחלים לכלבים

    ציקי, 15/04/06 11:03

    למה שהתקשורת תראה את התמונה האמיתית? זה לא מתיישב עם רצון השלטון. האמת צריכה להאמר - למרות שהפינוי היה שקט מאוד מצד חלקם הגדול של המתנחלים המדינה זרקה אותם לכלבים. עד מהרה זה יקרה גם לכל היישובים שחוטפים עכשיו קאסמים למרות שהם בתחום הקו הירוק: נתיב העשרה יד מרדכי שדרות אשקלון ועוד. אח''כ זה גם יגיע לאשדוד ות''א.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כסף ומקום לליל הסדר אין לה?

    מוטי חיפה, 15/04/06 10:57

    לצבוע את השער לג'ינג'י יש לה? {תבדקו בתמונה) ואיפה שי? בטח יצא לחג ללונדון לחג, כך בטח לימד אותו ביבי פטרונו, להפקיר הורים.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי אתה חולה

      עילם, 15/04/06 12:45

      אני פשוט מתבייש

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שנים חייתם על חשבוננו וגם עתה חמסתם מליונים רבים

    די לבכיינות, 15/04/06 10:51

    כל מי שרוצה מוזמן לבדוק את הנתונים על חוק פינוי פיצוי. בסופו של דבר קיבלו הרבה יותר רק בגלל שבאמת החזיקו את המדינה בגרון.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שתקנה את המלון מהפיצויים שהיא קיבלה (ל''ת)

    ברוסלי איש הזעם, 15/04/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    איפה שי בזק הבן?

    מוטי חיפה, 15/04/06 10:49

    ככה ? מכבדים אם וזורקים אותה בליל הסדר? בגלל זאת העם זרק אותכים קיבינימט!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    סלברטי

    דוד, 15/04/06 10:38

    לא לא הייתה אימו של איש ידוע בציבור
    לא היה פירסום
    צא לרחוב ותראה
    איפוא כב את הביך ואת אימך
    תתבייש יועץ תקשורת אעלק
    מר שי בזק
    בדיחה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תתביישי לך גברת בזק!

    מספיק לסחוט, 15/04/06 10:37

    כנראה שחתנך מהנדס הבניה הוא המנוע שלך לסירוב להתפנות מבית המלון כדי לסחוט עוד ועוד כספים והבטחות מהמדינה.
    הלוואי שלמשפחות מחוסרי הבית שנזרקו לרחוב בגלל אי יכולת לשלם משכתנא - היו מקבלים מחצית ואפילו רבע מהאמצעים שקבלתם מהמדינה.
    די נמאסתם - תודה לאל שלא נהרגים יותר חיילים בשמירה על הוילות הארורות שלכם מעזה.

    הגב לתגובה זו

    • 26 אתה פטתי

      אזרח, 15/04/06 11:49

      אין לך מושג מה אנשים אלה עוברים בתקופה הזו,ואתה מרשה לעצמך לקרוא להם סחטנים,אני לא יודע מי אתה ואיפה אתה חי אבל עדיף שתשתוק.

      הגב לתגובה זו

      • אני כן יודע מה האנשים האלה עוברים- הם עוברים דירה- די לדמגוגיה! (ל''ת)

        מוטי, 15/04/06 13:41

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ידיעה מוזמנת?

    רננה, 15/04/06 10:33

    הנה דוגמא איך אפשר להפוך ידיעה לסיפור מגמתי. אסתר בזק בחרה ובוחרת בדרך זאת. דפנה בתה לא בת 32 ואם הזכרת את בנה שי, יש לה עוד כמה ילדים, נכדים וגיסים וגיסות וכך השמצתם משפחה שלמה על שאינם מסייעים לאסתר האומללה!
    אסתר, כאמור, בחרה ובוחרת וצר לי שזו בחירתה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה הצעקה הנוראה בזאת???

    שמחה, 15/04/06 10:28

    המצב הזה הוא מאד נורמאלי למדינה הזאת!
    וכי לא היו אלפי משוחררי צה''ל אחרי שתרמו ומסרו את נפשם עבור המדינה ,ולא עזרו להם להשיג קרת גג?
    האוניברסיטאות אכלסו בשורה ראשונה סטודנטים אמריקאים או ארופאים ידידי הממשל בישראל,ועוד אחוז גדול שורין למגזר הערבי מצביעי המפלגה השולטת,העבודה או הליכוד .
    מסקנה :כך זה היה וכך זה ישאר למי למי שאין ויטמין P ישאר אחרון בתור
    ולמי שיש מזל טוב ולמי שאין גורלו כמו גב`בזק!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מוכן להחליף דירה בפאריס

    סימני, 15/04/06 10:26

    תמורת לגור במלון.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא (ל''ת)

      שירן- מגורשת, 16/04/06 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מסקנות חמורות מהפינוי.

    נועם בלום, 15/04/06 10:13

    ממשלת ישראל החליטה על פינוי חבל קטיף. על הריסת אלפי בתי מגורים ומאות מפעלים שניבנו ע''י טובי בני הארץ הזו ע''פ מדיניותן של כול ממשלות ישראל.
    א. האם בכלל יש מדיניות לממשלות ישראל.
    ב. האם יש תוכנית אסטרטגית להתיישבות במדינת ישראל.
    ג. מה היו הסיבות האמיתיות להחלטה של ראש הממשלה לפנות את גוש ההתיישבות.
    ד. האם ניסחט ראש הממשלה ע''י מי שידעו על פרשיות השחיתות שלו, של בניו ושל מקורביו!!!!
    ה. האם מי שידע על אותן פרשיות [הקמת הקזינו ביריחו, הקזינו הצף באילת, האי היווני, קניית שילטון בכסף, חלוקת הטבות למקורבים] הוא גורם ישראלי או גורם רב עוצמה חיצוני?
    ו.מדוע עד היום לא שוקמו המפונים.
    ז. האם תוכנית ההתנתקות-הפינוי, שמה מטרה להמשיך את הפינוי מיהודה ושומרון. כדי לפנות בעתיד בדרך דומה של ''התנתקות'' את ערביי מדינת ישראל לאותם שטחים שפונו? כדי ליצור מדינה יהודית נקיה מערבים ב''סדר'' החדש שנעשה.
    ח. מדוע לא נוצלו אותם תקציבי עתק, יש העומדים אותם ב-15 מילירד ש''ח כדי לשקם את כלכלת רצועת עזה ובכך לפרק את האירגונים הקיצוניים ששואבים כוחם מהעוני וחוסר התיקווה.
    ט. מדוע לא נוהל משא ומתן לשיקום הפלסטינים מעזה בחבל חצי האי סיני. הרי אין דבר טיבעי יותר מלהקים ''פלסטין חדשה'' בסמוך לאלעריש. ניתן הבנהגת הממשל האמריקאי שמממן את הכלכלה האמריקאית מאז הסכמי השלום של שנת 1980 להקים אזור חיים מתקדם בסיני. אך נושא זה כלל לא עלה מול הממשל האמריקאי ואו המיצרי.
    אם כך מי מעוניין בהנצחת הטרגדיה של הפלסטינים?
    י. אם המסקנה של ממשלת ישראל שיהודים לא יכולים לגור ליד ערבים, לכן צריך לפנותם לגושי התיישבות יהודיים . מי מכתיב את המדיניות. מה מטרתו. האם זו מסקנה שנתקבלה תוך הבנת העתיד או שזו דרך המוכתבת מחיפזון, מרשלנות, מאי הבנה של התהליכים. כמו מרבית ההחלטות שקיבל הממשל הישראלי לאורך השנים החל מ1967.
    יא. איך אמורה להראות ולהתנהל, מדינת ישראל בעוד 25- 50- מאה שנים? האם הנושא כלל נדון? התשובה החד משמעית היא לא!!
    אז במסקנה של אזרח שלידתו עם לידתה של המדינה. שלאורך 57 שנים ראה את כל הכשלים וחווה חלקם על גופו. אינני מסכים עם הדרך אליה מובילים את העם הזה!!!

    הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלי טעם וריח- הם קיבלו נדל''ן ופיצויים- שישתקו כבר!!!!!

      תהילה, 15/04/06 11:52

      הכל בא מכיס האזרח משלם המיסים ולמה? כי כמה תשובי עיירות פיתוח לשעבר בנגב רצו וילה מול הים. שיעלמו לנו מהעיניים...

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לגב. בזק יש דירה בקטמון הישנה בירושלים

    אורן, 15/04/06 10:12

    שי הראה לי אותה על מנת שאשכור אותה. מישהו כאן מתחכם עם הרשויות ועושה מניפולציות סתם.

    הגב לתגובה זו

    • או שאתה משמיץ סתם או מה שכתבת חמור מאד (ל''ת)

      מיכל, 15/04/06 11:49

      הגב לתגובה זו

      • הדירה היא בכובשי קטמון 25

        אורן, 16/04/06 12:13

        אם אינני טועה. אני בטוח בכך במאה אחוז. יש כאן מניפולציה. שתגור בדירה שלה!

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    רק תגידו אתם - איך אפשר להיות פטריוט? (ל''ת)

    א, 15/04/06 10:09

    הגב לתגובה זו

    • בקלות ! (ל''ת)

      השאלה למה, 16/04/06 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לולא מאות אלפי הענייים ממש הייתי מרחמת

    מיכל רשף, 15/04/06 10:05

    סיפורה של הישישה שבורת היד קורע את הלב. איך לא מתביישים לגרש אותה ממלון ''היאט'' בו היא מתגוררת עם משפחתה הענפה ודווקא בערב פסח? גם ביום העצמאות, וגם בל''ג בעומר ובשבועות ינסו להעיף אותה, ואפילו אולי בראש השנה הבא, וזה שאחריו. כמה אצילי מנהל המלון המממן את המשך שהייתה בסויטה הנשיאותית מכיסו. די, סחטנים. מה קרה לבית המרווח שהשאירה לפני עשרים שנה ברמת גן, האם הוא התאדה? לכל המפונים ניתן פיצוי הולם ובינתיים החליטה הכנסת שיגורו בקראוילות שהוקמו במיוחד עבורם במקום שהם ביקשו להיות. לולא היו מאות אלפי אזרחים במדינה שלא יכלו לממן את הוצאות ארוחת הסדר מכיסם וימשיכו לרעוב גם אחרי פסח הייתי אולי טיפה מרחמת על אמא של שי, אך אוי, כמה שההצגה שלה שקופה.

    הגב לתגובה זו

    • מיכל, אולי זה לא חכם ו''יפה'' אני מאחלת לך את הצרות שלה. (ל''ת)

      שולה, 15/04/06 11:12

      הגב לתגובה זו

      • שולה תתרמי את המיסים שלך ומשכורתך למתנחלים- אני תרמתי יותר מידי

        כנרת, 15/04/06 11:54

        שילכו לעבוד כבר ושיפסיקו לחפש משרות במועצה איזורית כמו בגוש קטיף וג'ובים פיקטיביים!!!! די לזריקת כספי ציבור על אוסף אופורטיוניסטים רודפי איכות חיים ואופציות נדל''ן!!!

        הגב לתגובה זו

    • מיכל רשף היקרה

      אזרח, 15/04/06 11:54

      יש לך מושג מה הם קיבלו איזה פיצויים
      ומה הם השאירו מאחור ?
      לפי תגובתך לא כלכך נראה לי ....
      אז שיהיה לך אחלה של סדר וכשאת יושבת עם המשפחה שלך ומעבירה את אותו הסדר כמו בשנה שעברה
      תזכרי שיש אנשים שזו הפעם הראשונה אחרי שעמלו קשה כל השנים שאין להם את זה.
      לא נראה לי שאת במקום שיכול לשפוט אותם אז יש דברים שהשתיקה יפה להם

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    עמונה היה משחק ילדים...

    cyrano, 15/04/06 10:02

    אם האולמרץ הנבלה עם חבורת מרעיו חושביפ שיעשו צחוק פעם נוספת מהחלק הכי טוב שבבני עמינו, הוא יכול להתחיל לארוז כבר מהיום...
    עמונה הייתה דוגמית קטנה ואידיקאטיבית למה שהולך לקרות אם יגורשו אלפי משפחות של יהודים טובים מביתם...
    ולכל הסמולים המסריחים שרואים בטראנספר ערבים אקט ברברי וחומניסטי אבל מוכנים באותה נשימה לגרש יהודים מביתם, ''בשם ההומניות והנאורות'' המסריחים שלהם, נגיד להם כאיש אחד : הפעם זה פשוט לא יעבור, כי אנחנו, בני העם היהודי השפוי, לא ניתן לכם, חולי רוח אכולי שנאת חינם לעשות בנו כרצונכם...
    הפעם ילא היה לכם עסק רק עם קומץ נערים בלתי מאורגנים ורק עם אש של עשיית צדק בליבם, הפעם יהיה לכם עסק עם המוני בית ישראל..
    וזה הולך להיות עסק רציני..
    יותר משנדמה לכם, חרות

    הגב לתגובה זו

    • ''המוני ישראל'' כולא כמה חוליגנים כתומים בלי חינוך

      חיים, 15/04/06 11:21

      פליטי החינוך ה''ציוני'' דתי, ספק ציוני.
      על איזה המוני ישראל אתה מדבר? לא תפגוש בהפגנות שלכם אף ישראלי שאינו חובש כיפה סרוגה. העם בז לכם. אפילו השוטרים (שהם ימנים בדרך כלל) והחיילים שמטבעם הופכים לימנים יותר במהלך השירות שלהם לא סובלים אתכם יותר.

      תכינו את שירי הבכי,את התחבושות, ואת נערות האולפנא המיבבות. הפינוי הבא בדרך, והפעם תקבלו יותר מאלות מפלסטיק.

      הגב לתגובה זו

    • המוני בית ישראל בעד פינוי ונגד המשך מימון אוכלי חינם בשומרון

      אילן, 15/04/06 11:58

      תמשיכו לחלום- עמונה באמת היה משחק ילדים הפעם נחכה לכם חיילי מילואים עם רימוני הלם גז מדמיע, חצציות, כדורי גומי וכל אמצעים לפיזור הפגנות כפי שאנו מכירים בשימוש נגד פלסטינים.
      נפתח את כלא קציעות ונכין לכם מעצר מהיר והליכים קצרים. אוכלי חינם, נבערים ופרזיטים נמאסתם!!!

      לא נממן לכם התנחלויות מיותרות, מאחזים לא חוקיים, ישיבות ואולפנות סרק בשטחים- לכו לעבוד ויהיה לכם פחות זמן להשתולל לחינם בהפגנות. הפינוי בוא יבוא- העם דורש!!!

      הגב לתגובה זו

    • תחליטו סוף סוף

      עוד נבל, 15/04/06 12:02

      האם אתם מתבכיינים שהשוטרים הפעילו עליכם אלימות מוגזמת?
      או שאתם מאיימים עלינו ועל השוטרים.
      שניהם ביחדד לא הולך.
      מזכיר לי את הפלשטינאים. גם בוכים שיורים עליהם פגזים וגם מתרברבים במעשי נקם.
      שמים פס עליך ועל שכמותך.
      ה''חלק הטוב של העם'' יעני.
      אפילו לאלוקים נמאס מכם.
      ''מלחמותי אינם מלחמותיכם נאום יהוה''.

      הגב לתגובה זו

      • מי מבקש ממך שתשמור עלינו, דביל ?..

        cyrano, 15/04/06 13:53

        ותפסיק לבלבל את המוח עם כמה יוליגנים שמתנכלים לערבים בחבר\ן.. זאת פרובוקאציה של השב''כ והתשקורת הסמולית בראשות חיים יבין וטמנון אברמוביץ שמורבכת מחולי רוח כמוך..

        הגב לתגובה זו

    • בעמונה ראינו איזה נבלות מרכיבים את הכתומים

      דני ב., 15/04/06 12:20

      אנו לא פוחדים מכם ולא מכל היללות שלכם.
      את פרצופכם האמיתי ראיתי בשרות המילואים שנאלצתי לעשות לעתים קרובות על מנת לשמור עליכם.
      ראיתי את ''גבורתכם'' בחברון , את ילדיכם החמאסניקים הופכים דוכנים לערבים, את מטר האבנים שסופגים ילדים בהולכם לבית הספר, את המחסומים, את ההשפלות את הכוחות הרבים שנאלצים להחזיק על מנת לשמור עליכם.
      אני ורבים כמוי לא רק נתמוך בנסיגה, אנו נתנדב לעזור לפנות אתכם את חבורת הפושעים שיושבת על כל גבעה ומיטב בנינו נאלצים לשמור עליכם.
      כשם שרבים התפכחו וראו את פרצופכם והראייה היא תוצאת הבחירות שהראו שאתם כבר פאסה.

      הגב לתגובה זו

      • את הבנים המפגרים שלכם תשמרו בביתכם

        cyrano, 15/04/06 13:50

        שישמרו על התחת הורדרד והשמנמן שלכם ןעל הבטנים מדושני העונד\ג שלכם מכל השחיתויות שאתם עושים...
        לידיעתך, אין לנו כל עניין להתנכל לערבים, זאת ההמצאה המרושעת והחולנית שלכם כדי להצדיק את מעשיכם הנפשעים..
        ראינו כבר מה אתם שוים.. כשמדובר בלהכות ילדים קטנים אתם הראשונים בתור, כשמדובר בלהגן על המולדת מפני האויב העומד בשער אתם מתקפלים כמו עכברושים...
        מעניין מה תעשה כשיגיעו לפתחי רמת אביב .. אם לא ידעת זאת השיח-מונס שלהם... תתבכיינו גם אז שאתם צריכים לההרג לחינם, או שתתקפלו לאירופה או אמריקה..
        שם מקומכם, האנטישמים שם יודעים לשנוא יהודים בערך כמוכם... אולי איתם תסתדרו, חרות

        הגב לתגובה זו

    • חחחח...'צחקת אותי

      הצלף, 15/04/06 13:10

      אתה מכיר את הצליל ...פלאק...
      זה הצליל שמשמיע כדור הצלפים שיוריד אותך.

      הגב לתגובה זו

      • פסיכופאט, עליך חבל לבזבז כדור , מספיק נאד (ל''ת)

        cyrano, 15/04/06 19:24

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    לנצר חזני לא תחזרי,לו שי בזק לא הבן שלך...

    מנחם, 15/04/06 09:48

    לא היינו שומעים עלייך.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לשי בזק בית מספיק גדול....

    דני ב., 15/04/06 09:47

    עצם הידבקותו לפוליטיקה רק היטיבה עימו.
    הוא היום בחור צעיר ומבוסס מאד.
    לו אימו הייתה בראש מעייניו היה דואג לה.
    אגב כאשר הורינו היגיעו ארצה לו היו מקבלים קארווילה היו מאושרים מאד, לעומת זאת קיבלו פחון עם גג דולף בלב פרדס שה מכבר נעקר ללא חשמל מים ותשתיות.
    אגב גם לא קיבלו שום תמיכה או פיצויים מהמדינה.
    כנ''ל לגבי הפלסתינים שגרו ברצועה היכן ששכן גוש קטיף גם הם לא קיבלו מאומה על גירושם מאדמותיהם ועל עקירת כל המטעים וחשיפת השדות בשם הביטחון על מנת להחזיק כמה אלפי כתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ומה עם 300000 ילדים רעבים? בזק!! (ל''ת)

    אזרח, 15/04/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא מבין את הבעיה בכתבה

    משה, 15/04/06 09:40

    מה הבעיה? המון עולים מרוסיה גרים עם קרובי משפחתם המבוגרים. אם היא גרה עם אמה בגוש קטיף- מדוע שלא תמשיך לגור איתה? אין בתי אבות יוקרתיים שיסכימו לקלוט אותה תמורת הפיצויים הנדיבים שתקבל?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    די להיתבכינות

    ישראלי, 15/04/06 09:39

    טוב עשה אריאל שרון שניתק את מוצצי הכסף והמשאבים של המדינה ממקורות התקציב, יש חוק במדינה ומפירי החוק צריכים להענש, מדינת ישראל איפשרה למתנחלים להתפנות בצורה מכובדת ראשיהם הובילו אותם לאן שהגיעו שיבאו בטענות למנהיגהם ולעצמם, לאחר שמונה חודשים אין שום סיבה שמדינת ישראל תמשיך לממן מלון על חשבון הציבור, יש דירות להשכרה שיעברו .

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב יעקרו אותך ואת משפחתך אמן (ל''ת)

      איציק, 15/04/06 13:00

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מדוע נמאס לנו כבר מהדמגוגיה של המפונים?

    איילה, 15/04/06 09:39

    מדוע הפרטיות שלה והנוחיות שלה צריכה לעניין את עם ישראל שששילם ממיטב מיסיו פיצויים וחילק נדל''ן יקר לאוסף של אנשים שבסה''כ עברו דירה מנתיבות, ירוחם, אופקים ושדרות לגוש קטיף לנוחיותם האישית?

    שהמתנחלים יפנימו- 30 שנה סחטו ההתנחלויות בגוש קטיף את תקציבי המדינה וקראו לאלפי חיילים במילואים ובסדיר להיות רחוק מהבית, לסכן חייהם ולעשות ביביסיטר על חובבי נוף ואיכות חיים בגוש קטיף מול הים.

    זהו נגמר!!! צאו לנו כבר מהוריד!!! לא רוצים יותר לשמוע מכם ולראות אתכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • פולסא דנורא צריכה לחול עליך ודומיך את בושה לישראל. (ל''ת)

      :-), 15/04/06 11:09

      הגב לתגובה זו

      • ואוו איזה פחד הסהרורים מהשטחים מאיימים עלינו בפולסא דשטותא

        נעמה, 15/04/06 11:47

        מה לעשות? לפנות מהר גם מהשומרון! נמאס לנו לממן פרזיטים ואוכלי חינם שמאיימים במלחמת אחים. למה מי בכלל אח שלהם? מי רוצה ''אחים ואחיות'' נבערים, הזויים וסחטנים שחיים על הגב שלי מעל 30 שנה וסוחטים אותי במילואים ותקציב?
        לכן לעבוד כבר!!!

        הגב לתגובה זו

      • תגיד אתה חי בימי הביניים? מה זה האיומים הטפשיים האלה? (ל''ת)

        שימי, 15/04/06 12:13

        הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך בכל מילה

      גיל, 15/04/06 12:15

      ואם מקללים אותך בארמית, זה סימן שקלעת בול בנקודה.

      הגב לתגובה זו

    • איילת את בושה וחרפה לאנושות (ל''ת)

      מגעילה אותי, 15/04/06 12:39

      הגב לתגובה זו

    • לאיילת המסיתה

      ממש סתומה, 15/04/06 14:11

      את ממש סתומה ואני בתור חייל לא מוכן להגן ולמות בגלל אנשים כמוך איילת את בושה למדינה למרות שהמדינה כבר בושה אחת גדולה וכל אחד אכפת לו רק מעצמו פה

      הגב לתגובה זו

      • 30 שנה היה אכפת למתנחלים רק מעצמם- פויה! (ל''ת)

        מיקי, 15/04/06 15:39

        הגב לתגובה זו

    • עם חברים כאלה לא צריך שונאים.

      נועם, 15/04/06 14:41

      גב' אילנה כמו רבים מבני עמנו מיצגים את השינאה. לפני 30 שנים היה חבל קטיף מידבר ודיונות חול. אף פלסטיני לא גורש מהדינות. גב' בזק ורבים אחרים הלכו לעשות ''התיישבות'' כמיצוות ממשלות ישראל. כמו שמקימי המושבה רחובות עשו לפני כ-120 שנים. האם על כך צריך לזרוע זרעי שינאה כה עזים. האם מי מהמתיישבים הכריח את ממשלת שרון להעבירו מגוש קטיף, מביתו לאיזה שהוא מקום אחר?
      מעט אנושיות ורוחב לב, תוך הבנת העקורים מגוש קטיף לא תזיק לשונאים , למקנאים ולמשמיצים.
      לבסוף גב' אילנה מרחובות, האם את מוכנה להיתיישב היום בבאר מילכה שבחולות חלוצה? כן יש שם אפשרות לקבל מיגרשים חינם. האם תוותרי על הנוחיות של הקירבה לקניון ולבתי הקפה שבקיריית וויצמן. כדי לגדל עגבניות ופילפלים ליצוא?

      הגב לתגובה זו

      • אתם שואלים מה תרם גוש קטיף למדינה ישראל?

        נחמה, 16/04/06 11:27

        1. כל מי שהגיע לגוש קבל מימון וסבסוד מלא מהמדינה למגוריו ולחייו.

        2. מעטים עבדו בחקלאות והרוב המוחץ היו עובדי מועצת הגוש , המדינה והישיבות- אפילו הג'ובים של התושבים היו במימון המדינה.

        3. קצבאות הילדים ותמיכות נדיבות אחרות, חולקו שם לכל משפחה למען תגור בנוחות, בוילה הקרובה לשפת החוף.

        4. אלפי ימי מילואים בשנה של אבות ושל חיילי סדיר שהורחקו מבתיהם וילדיהם, כדי להיות חומת מגן למי ששידרגו עצמם מחיים בעיירות פיתוח בנגב (אופקים, שדרות, נתיבות).

        למה לעבוד כשאפשר להיות פרזיטים? למה להיות ציוני בנגב ובגליל כשאפשר לחיות על גב במדינה?

        הגב לתגובה זו

    • איילה-את כל כך צורקת ולכן תוקפים אותך הנצלנים המתנחלים!!!!! (ל''ת)

      רן, 15/04/06 20:43

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שלחטוף פצמרי''ם זו נוחיות. אני מאחלת לך ''נוחיות'' שכזו (ל''ת)

      זהבית, 15/04/06 22:09

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שנתיים ידעתם שאתם בדרך החוצה

    אירית, 15/04/06 09:35

    למה לא סיימתם את המו''מ בזמן והייתם מסתדרים טוב יותר?

    פשוט חשבתם שתוכלו לחפון יותר.

    הגב לתגובה זו

    • השינאה שלך ממש עוברת גבול

      דורון, 15/04/06 10:16

      האנשים גורשו מהבית ללא כל סיבה
      ללא כל היגיון
      ככה סתם
      ואת מאשימה עוד אותם בזה!!
      תתביישי!!!

      הגב לתגובה זו

      • אירית מנותקת נקודה

        איציק, 15/04/06 12:58

        לכי לחפש בארכיונים שהיו שנתיים החוק נחקק חצי שנה לפני העקירה .גם אנשים שרצו בעלי עסקים ומשפחות לעזוב לא איפשרו להם המדינה לא היתה ערוכה לפני שאת כותבת שטויות תבדקי נתונים
        ככה אתם נראים ונשמעים כמו חמורים שלא יודעים כלום

        הגב לתגובה זו

        • חמורים היינו איציק שמיממנו אותך בוילה בגוש-נצלן! (ל''ת)

          אתי, 15/04/06 15:54

          הגב לתגובה זו

    • אירית במילה אחת -מטומטמת. (ל''ת)

      :-), 15/04/06 11:04

      הגב לתגובה זו

    • שנתיים הממשלה ידעה ולא הכינה פתרונות (ל''ת)

      סם, 15/04/06 11:04

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה השנאה הזו למתנחלים?

      צנעני, 15/04/06 11:09

      תגידו, האם חשבתם לרגע האם הפינוי הזה השיג את מטרתו או שאתם מתעלמים בכוונה מהתוצאות של עשרות אלפי קאסמים שמשוגרים לכל יישובי הדרום אשקלון שדרות קיבוצי ומושבי הסביבה שכידוע לכם נמצאים בתוך הקו הירוק? מישהו שם לב שאחרי הפינוי המצב רק מחריף? למה אף אחד לא מתקומם נגד זה או לפחות שואל שאלות על הצלחת הפינוי? חוץ מקרע בעם והפקרת חלקים גדולים ממנו המצב בשטח רק החריף - יותר קסאמים לעבר יישובים אסטרטגיים.

      הגב לתגובה זו

      • שנתיים לא נהרגים חיילים בגוש קטיף (ל''ת)

        נוכל שמשכתב, 15/04/06 12:04

        הגב לתגובה זו

    • אירית כל הכבוד

      טלי, 15/04/06 11:44

      באמת נמאס לשמוע על המתנחלים אשר זללו את התקציבים ועכשיו בוכים

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לבי נשבר

    אריאל, 15/04/06 09:34

    מנהלת סלע ניסתה להשיג את שיתוף הפעולה של המפונים הרבה לפני מועד הפינוי - ונענתה רק על ידי חלק מהם.
    המינהלת, באישור כל הגורמים שמעליה, נאלצה לשכור חדרי מלון יקרים עבור אלה שבשל חוסר היענות מצידם, (וסירובם לעבור לדירות שכורות) לא נמצא עבורם מקום קבוע יותר.
    הרי גם לפי הכתוב בכתבה: ''בתקופה האחרונה, חודשים אחרי הפינוי, ניהלה בזק מלחמה עיקשת מול מנהלת סלע על גודל הקרווילה שתקבל.''
    בעברית פשוטה - לו היו היא ומשפחתה מתאמים עם סלע לפני הפינוי - היא לא היתה מגיעה למצב בו היא נמצאת.
    אז צר לי כמובן על מצבה - אבל לא על מצב מגוריה. היא עבדה קשה כדי להגיע אליו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל - 10

      ציקו, 15/04/06 11:06

      אף אחד לא יודע מה האמת כי התקשורת מסרבת להראות את האמת זה פשוט לא נח לה. האמת היא שלאף אחד לא אכפת מהמפונים. איך זה ייתכן שכמעט שנה אחרי הפינוי ואין להם פתרון? ול - 10 הרבה מהמפונים שיתפו פעולה עם המנהלת ועדיין אין להם פתרון. אבל אל תדאג נראה מה יקרה כשירצו לפנות קצת את חיפה בשביל אחיך הפלשתינאים מעניין אם לך ימצאו פתרון דיור. הממשלה הרי יכולה להחליט מחר על חילופי שטחים אם היא רוצה נגיד פינוי אחוזה והכרמל תמורת אריאל, למה לא?

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למגיב צ'יקו

        מגיב למגבת, 15/04/06 12:58

        למה שלא תבדוק מה אירע עם תושבי גנים וכדים? שני ישובים בצפון השומרון שפונו יחד עם גוש קטיף?

        בשני ישובים פורחים ומשגשגים אלה חיו יהודים חילונים שלא נפלו בפח ההסתה של תושבי יו''ש ורבני השקר שלה. הם ניהלו מו''מ שקט עם מנהלת סל''ע, פינו את בתיהם עם קבלת הפיצויים ורובם חי כבר בדירות הקבע החדשות. מיעוט קטן גר בינתיים בשכירות בהמתנה לבניית בתיהם. הם לא עולים לכותרות.

        אז אם אתה לא מסית בשכר של יו''ש, תבין רק על קצה המזלג עד כמה צינית וסחטנית תגובתם של רוב מתלהמי יו''ש בטוקבק הזה. רובם חי מצוין על חשבון משלם המיסים הישראלי, מעמיד פני דתי אך לא עובד כלל, שורף ימים ולילות בטוקבקים ומגיב בטירוף, באלפי שמות שונים ומקומות מגורים מזויפים, רק כדי לייצור את רושם הקיפוח.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    ניצול

    דוד, 15/04/06 09:34

    נשמע שגברת בזק אינה ממהרת להתיישב בקרוילה שהוכנה עבורה , יש לה בעיקר טענות , בקשות וטרוניות . כל משלמי המיסים משלמים עבור כל יום מיותר שלה בבית מלון בירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואיפה ה''בן המסור?? (ל''ת)

    ממ, 15/04/06 09:30

    הגב לתגובה זו

    • כבד את אמך!פרסום פרסום (ל''ת)

      נעמה, 15/04/06 09:47

      הגב לתגובה זו

    • והלא עני? (ל''ת)

      מדינה בהפרעה!!!, 15/04/06 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    דין נצרים כדין ת''א (ל''ת)

    אחמאדינג'אד, 15/04/06 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    האם התקשורת תיהיה רצינית ותסביר מה האמת

    אבי, 15/04/06 09:22

    לא מובן לי עד היום. האם הבעיות נובעות מכך שהאנשים רוצים פתרון קבוצתי? מתישב שלא רוצה פתרון קבוצתי האם גם לו יש בעיות???
    האם לא עדיף היה לתת לכל משפחה חצי מיליון דולר לערך אבל חוץ מזה לא לתת כלום ולא להתחייב לכלום.

    הגב לתגובה זו

    • ויש גם אחרים שאינם נןהגים כך

      אורי, 15/04/06 10:43

      מחון היאט בירושלים הינו מלון מפואר לכל הדעות.
      עלה בראש המפונה ובני משפחתה לשלם מכיסם 150- 200 דולר ולעבור את החג בשלום?
      לא! מאחר ואפשר לסחוט עוד קצת.
      עם כל גבלות המשפחה - הגברת הנכבדה שפונתה גם מימית - בעצם פוצתה כספית פעם שניה בהשרעה ממש מזערית..
      ישנם גם אחרים - כנראה לא מספיק מתוחכמים :
      עשרות וילות מרווחות הוכרו באשקלון המחיר של 600 - 700 דולר לחודש - את רב הכסף המשולם לשכירות מקבלים בחזרה מהמנהלת.
      ''גרעין'' שלם מתגורר ביום באור הנר ןהחלו את בנית בתיהם בבת הדר
      קיימות עוד מאות משפחות שהבינו שעם השלונות אפשר להתעמת בצורה חוקים - ואלה פחות או יותר מסודרים.
      היתר - שוכני בתי המלון - חשבו שהם מעל לדמוקרטיה גם בזמן הפינוי וגם עכשיו
      עם כל הכבוד והצער לגברת בת ה 75 היה צריך לפנותה מהמלון

      הגב לתגובה זו

      • שקרים על גבי שקרים

        מישה, 15/04/06 11:41

        כל המידע שמסרת שיקרי, מספיק לקרוא את הכתבה כדי למשל לדעת שהגברת מעולם לא גרה בימית....

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    לזרוק הפושע שרון מבית החולים. מקומו בכלביה. (ל''ת)

    כבשה עונה, 15/04/06 09:20

    הגב לתגובה זו

    • 5 כך לא מתייחסים לאדם שוכב וחולה

      נוריאל.צ., 15/04/06 10:52

      מי שמתייחסת כך לאדם חולה, ההלכה מתייחסת לזאת כזנות לכל דבר.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מעוררת מיאוס

      י.ש., 15/04/06 11:12

      בלי להתייחס לדעות פוליטיות, ואני איני מאנשי שרון, צומררתי מההתבטאות העלובה של כותב זה.

      הגב לתגובה זו

      • ''מבלי להתייחס לדעות הפוליטיות'' אם גנרל שרוניסקו זרק ת'זקנה לכלבים,

        כבשה פועה, 15/04/06 13:07

        מותר לאחל לו גם גורל דומה. מדוע זה פסול בעיניך?

        הגב לתגובה זו

    • ולזרוק אותך מהבית.מקומך בבית משוגעים...או יותר גרוע. (ל''ת)

      עז עונה, 15/04/06 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    דייי.נמאס מהסיפורים. (ל''ת)

    קורצשלוס, 15/04/06 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מפונקת

    גכףךגףחכג, 15/04/06 09:08

    לא מספיק ענו לך על כך התנאים

    איפה המשפחה שלך שתארח אותך אצלה.

    חצופים המתנחלים האלה

    הגב לתגובה זו

    • לאידיוט המצוי וישראלי מכוער, בשנה הבא על בני ביתך. (ל''ת)

      יעל, 15/04/06 11:06

      הגב לתגובה זו

    • רצית לגור ליד הבת - את לידה מה הבכי?

      ירון, 15/04/06 22:18

      בסך הכל את מנסה לסחוט מהמדינה אחרי ששנים חייתם על חשבוננו.
      נמאסתם

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מר ביילין הצדיק מדוע לא ארחת את הגב לחג?בחיים לא עשית מצווה ליהודי (ל''ת)

    נכה צהל, 15/04/06 09:02

    הגב לתגובה זו

    • אני מבין שאתה נכה בראש

      משה, 15/04/06 10:08

      איך אתה יודע מה ביילין עשה ?

      הגב לתגובה זו

    • מה נתנו המתנחלים ליהודים? כלום סחטו את תקציב המדינה 30 שנה (ל''ת)

      מיכל, 15/04/06 11:02

      הגב לתגובה זו

      • הקיבוצים וההיסתדרות סוחטים כבר 56 שנה , הייתי מת להעיף אותם . (ל''ת)

        יהודי, 15/04/06 12:09

        הגב לתגובה זו

        • הקיבוצים תרמו לעלייה, לביטחון ולבניית הארץ! המתנחלים רק סחטו- פויה! (ל''ת)

          אורן, 15/04/06 13:40

          הגב לתגובה זו

        • הקיבוצים ישבו שנים תחת אש ולא יללו חצי

          אירית, 15/04/06 22:17

          גדות
          שער הגולן
          מסדשה
          האון
          כפר רופין

          וזה רק חלק ובאותו זמן תרמו למדינה בכל מה שיכלו.

          הגב לתגובה זו

      • נתנו לחיילים קללות. התנכלויות וכאלה (ל''ת)

        אירית, 15/04/06 22:16

        הגב לתגובה זו

    • למה ביילין לא הבנתי?

      נוני, 15/04/06 12:11

      היא אמא של שי בזק..אז מה הקשר לבילין.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שחיתות + רישעות = התנתקות !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 15/04/06 09:00

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה כתמתם?

      מוטי, 15/04/06 10:53

      כך נתתם לאנשים לבלות את החג, אינכים יהודים אתם רק מתחזים לכאילה!

      הגב לתגובה זו

    • עליזות+עבריינות+משחקי-כבוד=כיבוש ודמגוגיה!!! (ל''ת)

      עוזב קיבוץ, 15/04/06 11:27

      הגב לתגובה זו