• 68.

    דרושה הכרה ''בזכות קיום ישראל'' לא ''בעובדת קיום'' או ''בקיום'',זוהי הטע

    בשם בן גוריון:, 14/04/06 18:29

    הטעות האיומה של מנסחי אוסלו .בן גוריון שבניגוד להם היה בעל הבנה מדינית תמיד הדגיש שזכות קיומנו נובעת מהכרה בהיסטוריה של העם היהודי בארץ ישראל.בלי הכרה כזו אין שלום ואין הסכם שלום אמת.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא רוצים להכיר אותו ואת עמו השפל

    המבקר, 14/04/06 16:06

    שלא יעשה טובות. לא רוצים להכיר , לראות ולשמוע את העם הפלשתינאי הבזוי. נמאס לנו מכם, לא רוצים לראות ולא לשמוע מכם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ישראל תכיר בחמאס

    המחפף, 13/04/06 21:22

    מתי שהם יקחו את עצמם וכל הברברים וילכו בחזרה מאיפה שהם באו, המלצה עירק. לפני שהשעים יעשו מהסונים שאורמה. סעודיה יכולה לממן ואפילו ל העביר את אלקצע לצד השני של הפרת.

    הגב לתגובה זו

    • and will kiss chamas ass too (ל''ת)

      meir yaeir, 14/04/06 04:36

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    Eliminate and Wipe out the HamasNazi (ל''ת)

    Abi, 13/04/06 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה תעזור לנו ההכרה שלהם בישראל?

    גם ערפאת, 13/04/06 18:49

    אנחנו נותנים להם שטחים,
    והם נותנים לנו הכרות וירטואליות,
    והטרור ממשיך,
    ההסתות ממשיכות,
    הכל נשאר אותו דבר,
    עם טרוריסטים לא מדברים,בטרוריסטים נילחמים,
    טרוריסט זה פושע,פושע זה אדם לא מוסרי,אדם לא מוסרי אי אפשר להסתמך על המילה שלו,אז אין מה לעשות איתו הסכמים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. (ל''ת)

      שי, 15/12/06 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אני אכיר בחמאס כשישתו מהמים של עזה.

    עופר, 13/04/06 18:41

    גם אני מתון.

    הגב לתגובה זו

    • but they like the dead see (ל''ת)

      meir yaeir, 14/04/06 04:37

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    יש להכנס כדי להחזיר המכוניות הגנובות!

    חץ, 13/04/06 18:14

    הטרקטורים המנופים ציוד מכני כבד וכל שאר הגניבות!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    נירא שאוכל כמו חזיר!!!!!! (ל''ת)

    tupacamaru, 13/04/06 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    למה המיצרים מטילים מצור על הרצועה

    Metziuty, 13/04/06 17:48

    הרי הפלסטינים לא רוצחים אותם, הם רוצחים רק יהודים, ורק להם זה מסוכן..

    למה הסחורות לא עוברות דרך מצרים כפי שזה היה לפני ששת הימים.

    הסיבה מאוד פשוטה, השמאל והערבים רוצים להפוך את ישראל למסננת ביטחונים, שתהיה תמיד אשמה בעיקובים.
    כאשר היא נוקטת בעצירת תהליכים כתוצאה מרצח יהודים.

    השמאל / ערבים שואפים כי הדרך היחידה שתשאר למדינה הנה תגובה צבאית, ואז היא הופכת אשמה.

    חייבים לאפשר למיצרים לעשות עם הרשות עסקים.
    כמובן השמאל / ערבים לא יסכימו כי זה ינטרל את נשקם כנגד מדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הניה - ניסו שחם עליך.

    כרכשתא, 13/04/06 17:12

    גם מטהר אויר לא יעזור.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    וואי , איזה יופי ! הם יכירו בישראל.

    מזרח תיכון חדש, 13/04/06 17:10

    ימות האימאם עלי הגיעו !

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הפלסטינים כן רוצים שלום!

    חנדלה, 13/04/06 17:05

    מדינת ישראל מאז ומתמיד נאחזה בסיסמאות אשר יצאו ממנהיגים ערבים, והחלה לעשות פרובאגנדה עם הסיסמאות האלה. לפני 60 שנה יצא איזה אומלל אחד ואמר :''נזרוק את היהודים לים''! במציאות אין אף אחד יכול לעשות זאת. אבל ישראל נתפסה בסיסמה הזאת כבשה, וקיפחה והרסה והשמידה בעם הפלסטיני, ולמה כל זה? כי מישהוא לפני 60 שנה אמר דבר אומלל כזה שאינו בר ביצוע. מאז 1948 היו הרבה מנהיגים ערבים שהעבירו מסרים שכן רוצים שלום, אבל ישראל לא הייתה מעוניינת לשלום הזה! כיום החמאס בא ואומר תתנו לנו את הזכויות שלנו בתוך גבולו 67 נתן לכם שלום! אתם חושבים כי תבוא ממשלה בישראל ותעשה שלום? התשובה היא לא!!
    לפני 18 שנים ממשלת ישראל די אז תמכה ביצור של חמאס בכדי להחליש את ''פתח'' , חמאס התחזקה מיום ליום ומה התוצאה? חמאס עלתה לשלטון ובאופון דימוקרטי, פתאום עכשיו חמאס לא טובה לישראל וגם הדימוקרטיה של הפלסטינים לא טובה לישראל! כיום חמאס מציעה שלום, התשובה של ישראל מוכרת אנחנו לא עושים שלום עם ''טירוריסטים,, ומה עוד אלה שאנחנו יצרנו! ''אה אלה אוייבים שלא רוצים שלום''! אלא עם מי רוצים לעשות שלום? אולי עם ארה''ב או אירופה!? עם מי אנחנו עושים שלום ? לא עם האוייב!?
    הגיע הזמן שנכונן שלום ונאבטח שלום ועתיד יותר טוב לילדים שלנו! ולא להאחז בסיסמאות סתמיות שאינן שוות ואין להן בסיס, אפילו לפרובאגנדה שלהן!!

    הגב לתגובה זו

    • כנראה לא שמעת על האמנה הפלסטינית של הפתח ועל הצהרות ממשלות ערב עד 1

      דברי דמיון, 15/04/06 00:42

      1967,מ-1948-,על הפדאינים על החינוך הניתן עד היום [!]לילדים במחנות הפליטים לחיסול ישראל .אגב מה מנע מהם לעשות שלום עם ממשלות ישראל עד 1967 כשכל ''השטחים'' היו בידיהם?
      אתה,ככל הערבים חי תמיד במציאות של הווה ועבר מדומים .די לפנטזיות

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הערכה: הניה ימתין לפינוי היהודים ולקבלת רכושם המוערך...

    ג'ף, 13/04/06 17:00

    ב-210 מיליארד שקל...תהליך ה'התכנסות' של אולמרט יעשיר את הניה יותר מערפאת...הניה ימכור את בתי היהודים לפליטים הפלשתינים שיחזרו לגדה...בתרומת אולמרט...אינשאללה...

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כל הכבוד לפרודי ..עדיין יש אנשים ישרים ואמיצים בעולם המערבי (ל''ת)

    יוסי, 13/04/06 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ממשלה , נבחרת או לא נבחרת, היא לא ממשלה -אם אין שלטון מרכזי !

    ***************, 13/04/06 16:10

    ויש מילציות חמושות...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    67' +- ,אין שיבה לישראל, הכרה לאומית (!) הדדית ו....היידה !! (ל''ת)

    אינשאללה !, 13/04/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    קווי 67 מתו. ירדן ויתרה עליהם.

    א, 13/04/06 15:32

    קווי 67 היו קווי הגבול שנקבעו בין מדינת ישראל לממלכת ירדן.
    ירדן חתמה איתנו על הסכם שלום, ולא דרשה בחזרה שטחים אלה.
    אני מסכים שיש לתת לפלסטינים מדינה באזורים האלה, אבל את גבולותיה יש לקבוע מחדש במו''מ, ולא להסתמך על גבולות 67 שנמחקו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מלבודת דבש ! ראו הוזהרתם ! ע''ע הסכם אוסלו (ל''ת)

    המעיר, 13/04/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    השמאל באירופה לא למד ולא שכח דבר,מאז שתמך ללא סייג בסטלין-שמש העמים

    אדי, 13/04/06 14:45

    שנאה לישראל היא חלק מאותה תחושת צדק מוסרנית של השמאל ''האינטלקטואלי''...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תנועת טרור

    בני, 13/04/06 14:11

    החמ''ס ממש עושה לנו טובה,רק אם ניסוג מכל השטחים יעשו טובה ו-יכירו בנו,
    צריך למחוק אותם מעל פני האדמה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רק עם הפרדות מערביי ישראל!!!

    פ.חיים, 13/04/06 13:56

    הייתי מקבל הצהרת החאמאס בתנאי....
    החלפת שטחים מאוכלסים עם מדינת פלסטין שתקום...במקביל להתנגדותנו לזכות השיבה של הפלסטינים!

    ויבא שלום על כולם!

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      קובי, 13/04/06 16:18

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    החמאס מגלה סימני שפיות, ואין צורך להכנס לאופוריה או היסטריה...!!!

    אדי, 13/04/06 13:50

    אנחנו ממש מאושרים שהוא מוכן להכיר בנו, אבל תנאי הסף אינם קבילים לחלוטין...
    הלחץ הבין לאומי נושא פרי, אבל צעד זה אינו מספיק כדי להוציא את החמאס מרשימת אירגוני הטרור...
    יחד עם זאת, ישראל תצטרך להסביר אם או מדוע אין לראות בצעד זה בסיס לדו שיח עניני על פתרון הסכסוך...

    הגב לתגובה זו

    • אדי----------------תגובה משובחה ! (ל''ת)

      !!, 13/04/06 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    כבר עדיף שהם לא יכירו בנו!

    צח, 13/04/06 13:50

    אם זה המחיר שצריך לשלם בשביל הכרה, ועוד מארגון קיקיוני כמו החמאס, אז עדיך שלא יכירו בנו, ושנוכל להמשיך לכתוש אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אתם טיפשים אם אתם לא מבינים את משמעות ההתפתחות

    הירושלמי, 13/04/06 13:42

    זה שחיטת פרה קדושה בשביל הפלסטינים, ואם זה נעשה ע''י החמאס זה עוד יותר משמעותי, אמנם אם סתם מדברים שטויות אבל תחשבו מה היה קורה אם מרזל היה אומר (לפני 15 שנה נגיד, יום זה לא רלוונטי) שהוא מוכן להקמת מדינה פלסטינית ממערב לירדן, זה ניסוח מעומם ולא בדיוק מוגדר אבל זה היה מזיז איתו שמאלה את כל המפה הפוליטית.

    כמובן שעכשיו זה רק דיבורים דיבורים ועד שלא יהיו מעשים אין על מה לדבר, אבל זו התפתחות חיובית.

    נ.ב. אני לא שמאלני, הצבעתי ליכוד בבחירות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מזכיר לי את היהודים שהאמינו

      מיקי, 13/04/06 17:09

      להיטלר שהם ''רק'' הולכים למחנות עבודה.
      עד שלא יפסיקו את הקסאמים ואת נסיונות הפיגוע, ויפרקו את תשתיות הטרור - לא מעניין אותי מה הנייה ''מפליץ''.

      הגב לתגובה זו

    • אם הבצעת ליכוד אתה אחו שרמוטה שמאלני..!! (ל''ת)

      איחוד לאומי!!!!, 13/04/06 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    גירוש מכל מרכז ישראל רק כדי שהם יכירו בזה שאנחנו קיימים פה?????????

    צבי, 13/04/06 13:05

    אז אחרי שניסוג הם יגידו או קיי עכשיו אנחנו מכירים בזה שאתם קיימים אבל עדין חושבים שצריך להרוג אתכם, לדעתי כמה טילים למטה של החמאס ימחישו להם בצורה טובה מאוד שאנחנו קיימים פה, זה עדיף מאשר ליסוג

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נמאס מאשליות!!!

    ניב, 13/04/06 13:00

    לפלסטינאים יש דגל ונציגות באום משלהם
    אז מיש חושב על טרנספר הוא אהבל

    זה די ברור שהגבול יהיה בקוי 67

    לכל הימין הפסיכי אפ פעם לא היה רוב
    ולא יהיה כי אתם חולי נפש!!!

    הגב לתגובה זו

    • אשליות

      יוחנן הסנדלר, 13/04/06 15:05

      ואתה באמת חושב שנסיגה לגבלות 67 יפתור את הבעיה? אתה חי באשליות.לדבר על חולי נפש...היסתכל בראי

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אסור להאמין להם

    זאביק, 13/04/06 12:50

    עם של גנבי רכב של גנבי בקר וציוד חקלאי אחר עם של רוצחים (גנב הרכב שפעל בפתח תקוה למשל) עם של רמאים ושקרנים
    היום חזרה לגבולות 67 מחר השמדת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יש כמה ישראלים שנכנסים לאקסטזה

    מיקי, 13/04/06 12:37

    כל פעם כשערבי אומר איזו מילה שונה מ''איטבח אל יהוד''.
    כשסאדאת ממצרים בא לארץ, לכנסת, ונשא נאום מול אזני כל העולם - זה היה מעורר אמון. לא שהשלום אתם מדהים כל כך, אבל נגמר מצב המלחמה, בינתיים.
    האמירוה''מתונות'' של החמאס כל יום שני וחמישי הן על תקן הפלצות, אח''כ מגיע ''שלשול'' ההכחשות, ו/או הגדרת התנאים הבלתי מתקבלים על הדעת, הנספחים ל''נאד'', כמו להחזיר לתוך ישראל כמה מיליוני מוסלמים בתוקף זכות השיבה.
    הם חיים באשליה שאם היהודים לא היו מקימים את מדינת ישראל ב-48, היתה צומחת כאן איזו מעצמה מוסלמית מפותחת, היה קם להם איזה סלאח א-דין וכובש את העולם.
    עד שהנמושות האלה לא ייפטרו מהאשליה הזו - אין עם מי ועל מה לדבר.
    תראו מה קיבלנו בתמורה לפינוי כל רצועת עזה. במקום להתחיל לחיות שם בכוחות עצמם, ולשקם את ה''פליטים המסכנים'' מזה 60 שנה, הם מעדיפים להמשיך לירות קסאמים לתוך שטחנו הריבוני.
    וכל המיליארדים שהם קיבלו אי פעם הלכו ל''תעשיית'' אמצעי החבלה.
    והעולם המערבי המטופש שם להם אוכל בפה כבר 60 שנה, רופאים מכל העולם מתנדבים לעזור להם לרפא חולירע, במקום ללמד אותם לעשות בעצמם משהו. הם רק יודעים לשבת על התחת, או להרים את התחת לשמים בזמן תפילה לאללה.
    ממש חבל לזרוק עליהם כסף. הם לא לומדים כלום, חוץ מטרור.

    הגב לתגובה זו

    • במילים אחרות - מטומטמים (ל''ת)

      שכל חכם, 13/04/06 16:18

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    נאציזם במתק שפתיים??

    שמעון אמסלם, 13/04/06 12:32

    שיתחיל בשינוי תוכניות הלימוד ברשות הפלשתינים ובהפסקת ההסתה הבלתי פוסקת, אחרי 3 שנים נדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני ממש נגד אלימות, אבל...

    בא לי לקשקש, 13/04/06 12:30

    אכלנו הרבה מרורים מהשכנים (פלשתינאים) לא עשינו הרבה כנגד והמשכנו לחטוף ולחטוף ונחלשנו.

    מעט יותר מעשור לאחור, הייתי אחד מאלו שהאמין כי צריך לעזור להם למרות הטרור כדי לשבור את הקרח. להיות גדולים ולהבין כי הם בשלב הפנמה ולמידה. טעיתי ובגדול.

    היום, ואנ עצמי לא מאמין שאני כותב שורות אלו, אני מרוצה מהמצב. אנחנו יורים ''מרחוק'' וגורמים מעט נזק, אבל זה נמשך יום יום וזה עושה את שלו ללא הרוגים בצד שלנו, וזה בדיוק מה שאני רוצה. נזק והתשה להם- 0 הרוגים לנו.

    עוד מספר חודשים הם יוותרו גם על הרשות עצמה, רק כדי לקבל הפוגה.

    עכשיו, אני באמת מוכן שנחזיר להם שטחים. אין לי בעיה עם זה. אבל, אני רוצה שהם ילמדו שלא כדי להתחיל מאבק מחודש.

    תארו לעצמכם את מקסיקו מבצעת פיגועים בארה''ב (המדינות לחמו בעבר) קשה לי לראות את האמריקאים מבליגים.

    תנו לצבא להמשיך חודשיים שלושה באתה הדרך, אני חותם לכם שהם מתחננים להיכנס למשא ומתן.
    במקביל לא להפסיק באותם החודשים להתנהל כאילו אנחנו במלחמה. המשטרה חייבת להגביר את האבטחה ולסכל עד כמה שניתן אחרת יכאב גם לנו וזה ימשך לתמיד.

    אז לחץ מלא. צבא יורה-משטרה מגינה-תושבים ערנים=שלושה חודשים הם על ארבעה מתחננים לחזור למשא ומתן.

    חג שמח. תודה לצבא ולמשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אז איך קוראים לאלפי הקסאמים ששוגרו רק החודש? (ל''ת)

    ק, 13/04/06 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש לי תנאי

    ארז, 13/04/06 12:27

    אני מוכן להכיר במדינה פלסטינאית בגבולות אין סופיים הפרוסים מבקעת הירדן עד לחופי אירן עירק .
    ואז להכיר בממשלתה ובאנשיה .

    התניות התניות התניות

    מה טוב בעבורנו , אנו אנחנו תושבי הארץ - נעשה .

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דרישות מופרכות

    יוסי כהן, 13/04/06 12:23

    לא יעלה על הדעת שישראל תהיה מוכנה לתנאים כאלה כדי שהחמס יכיר בנו .אף ממשלה בישראל לא היתה מוכנה ולא תהיה מוכנה לנסיגה לקווי67 כל שכן כמובן כתמורה להכרה בישראל מיממשלה קיצונית כמו החמס. הם כנראה מרגישים שהם נידחכים לפינה ללא כל עזרה או תמיכה מארצות הברית או מדינות ארופיות לכן הם מגמישים את עמדודהם כדי שיזכו לאהדה מהעולם .דבר שני ישנם אירגונים יותר קיצונים מהחמס כגון הג''הד או האיסלם שלא יהיו מוכנים להכיר בישראל וימשיכו במעשה האבה נגדנו לכן על ממשלת ישראל לסרב בכול תוכף לתנאהם של החמס

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    האם ראש ממשלת איטליה אידיוט?

    מרק, 13/04/06 12:19

    אני קורא בכתבה - רומנו פרודי קרא לקהיליה הבינלאומית להכיר בניצחון החמאס בבחירות ברשות.
    ואני חשבתי לתומי שרק בגלל זה אירופה הפסיקה להעביר כסף לרשות פלשתינית.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט אבל קיבל כותרת (ל''ת)

      תמורת חנפנות, 13/04/06 12:41

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא אדיוט. הוא שמאלן קיצוני. זה דומה אבל לא בדיוק. (ל''ת)

      גוליאנו, 13/04/06 17:25

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמה עובדות שכדאי לדעת על קווי 67

    רוני, 13/04/06 12:14

    השכם והערב אנחנו שומעים על ה ''חזון'' של מדינה פלסטינאית שתקום בשטחים שנכבשו ב 67... השטות הזאת נילעסה כבר כל כך הרבה פעמים עד שהאדם הממוצע עשוי לחשוב, באמת ובתמים, שאלו הם מחוזותיו של ''העם הפלסטינאי''...

    בכדי לדייק: ראוי לציין שה ''קו הירוק'' המפורסם היה קו שביתת הנשק בין מדינת ישראל ובין ממלכת ירדן מסוף מלחמת השחרור ועד מלחמת ששת הימים. לקו הגבול הזה אין שום משמעות היסטורית או גיאו-פוליטית בעיני אותה קבוצה המתקראת ''העם הפלסטינאי'' ולפיכך, הקמת מדינה על כל שטחי יו''ש ועזה לא בהכרך תפתור את הבעייה.

    כל עוד הממלכה הירדנית ראתה את עצמה כריבונית על אותם ''שטחים'' (עד לפני כ 15 שנים...) היה טעם לדבר על ''הקו הירוק'' כעל בסיס למו''מ. אולם, מהרגע שהמלך חוסיין ''ניקה את ידיו מהשטחים'' והצהיר שאין לו שום תביעה עליהם... ה ''קו הירוק'' איבד את מעמדו...

    לדעתי, הגבול העתידי חייב להתחשב, בראש ובראשונה, בקו המחשבה של : גושי ישובים פלסטינאים - לפלסטין ו גושי ישובים יהודיים - לישראל... ואין שום חשיבות לעניין שחלק מאותם פלסטינאים הם (כרגע) בעלי אזרחות ישראלית... הם פלסטינאים במהותם ובלאומיותם ועל כן, ראוי להם שיחיו ויתאזרחו במדינתם הטבעית. ישראל צריכה לספח את גושי ההתיישבות היהודיים הגדולים ב ''שטחים'' ( כמו קו התפר, גוש עציון ו מעלה אדומים) ולשמור את הריבונות באיזורים דלילי אוכלוסין אשר בהם יש יותר נוכחות יהודית (כמו בקעת הירדן, דרום הר חברון/גבול הנגב וחלקים של מדבר יהודה)

    גם לאחר שתבוצע ''חלוקה'' שכזאת עדיין יהיו לא מעט פלסטינאים בתחומה של מדינת ישראל (בגליל, עכו, יפו, לוד רמלה וצפון הנגב) ומדינת ישראל תצטרך, לדעתי, להפעיל תכנית גדולה, רצינית וארוכת טווח לשילובם המלא של אותם פלסטינאים במסגרת החברה הישראלית... אזרחים שווי זכויות וחובות באופן מלא אשר (בשאיפה) יראו בישראל את ביתם... זה לא תהליך של יום או יומיים אבל זה תהליך שאפשר ורצוי לעשותו (ולהתחיל כמה שיותר מהר)

    חג שמח לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כניסה לצפון עזה והשארות שם עד שממשלת החמאס תיפול מהלחץ (ל''ת)

    תשובת ישראל, 13/04/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יו, איזה כיף, חמס יכיר במדינת ישראל.

    מת מאושר, 13/04/06 12:11

    אם תיסוג לקוי 67 ויעשה שלום איתה אם תיסוג לים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא משלמים על אותה סחורה פעמיים

    אורי, 13/04/06 11:51

    באוסלו כבר שילמנו על ''ההכרה'' ולא מחיר זול במיוחד.אז תחשוב שנית על הצעה יותר אטרקטיבית.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בוא לא נשכח שאש''פ הוקם ב-65, לפני שהיינו בשטחים. (ל''ת)

    אמיר, 13/04/06 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני מכיר בכם ברגע שתעברו לירדן! וקחו את השמלנים איתכם שיגנו עליכם ש (ל''ת)

    קיקו, 13/04/06 11:42

    הגב לתגובה זו

    • השמאלנים תמיד הגנו אלינו(על יהודים)ועל כולם!

      קופיקו, 13/04/06 13:26

      כי הם יפי נפש=אוהבי אדם!

      הגב לתגובה זו

      • אבל יהודים הם לא בני אדם! (ל''ת)

        קן ליווינגסטון, 13/04/06 15:28

        הגב לתגובה זו

        • ולמה אתה בן אדם (ל''ת)

          חסוי, 13/04/06 21:19

          הגב לתגובה זו

    • מה השמאלנים עשו לך?..........הם תמיד הגנו אלינו...!!!

      קופיקו, 13/04/06 16:09

      רק הימין יכול=לזגזג ולפנות את הכול!
      1הימין מדבר=פקה פקה
      2מזגזג
      3=מפנה
      לעומת זאת השמאל..........לא פינה שום דבר!
      כמו שאמרו פרס ורמון.........הם אמרו..........שמפלגת העבודה דומה
      לקדימה...............אז ברוך השם!
      בעזרת השם לא יהיו פינויים!
      בגין=הרס ימית(סיני)
      ביבי=כמעט את רמת-הגולן,חצי-ירושלים מסר שטחים בחברון!
      שרון=הרס גוש קטיף
      ומה השמאל פינה לאורך ההיסטוריה
      מה?????????תענה לי על התשובה
      בבקשה...............אם יש לזה תשובה
      השמאל פינה רק שטחים לא מיושבים!
      כמו................את רצועת ביטחון ללבנון.............ורצועה לירדן................................רק הימין
      תמיד שיקר ופינה!אז חביבי צר דוד
      בוא נקווה................שבאמת קדימה
      דומה למפלגת העבודה!.................
      ואז לא יהיו פינויים!אלא רק דיבורים
      על פינויים................................
      הימין=מדבר פקה פקה ומפנה!
      השמאל מדבר=פקה פקה ולא מפנה!
      אז על מי את סומת???

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ישראל במקום לתת צ'אנס ולדבר - מפציצה (והורסת כל סיכוי) (ל''ת)

    שמי, 13/04/06 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למי שלא קולט! זה לא שטח שלנו! (ל''ת)

    מאיר, 13/04/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • זה כן, תמיד זה היה שטח שלנו, מאז מעולם.

      עמית, 13/04/06 12:34

      המילה פלשתינה הוחדרה לכאן ע''י הכובשים האימפריאליסטים מכל הזמנים.
      המילים ישראל ויהודה היו כאן תמיד והגיעו מתושבי המקום ולא מהכובשים.

      עובדה.

      הגב לתגובה זו

      • א''י = פּלסטַיין (מושג חופף) -----מדינת ישראל ומדינת פַלסטִין כ''א (ל''ת)

        לחוד בתוך הנ''ל, 13/04/06 16:03

        הגב לתגובה זו

      • המילה פלשתין הוחדרה לתנ''ך ע''י מי ????? (ל''ת)

        Ahmad, 13/04/06 16:38

        הגב לתגובה זו

        • ארץ פלשת

          ואללה, 14/04/06 00:19

          פלשתים, גוי הים שמוצאו באיי יוון, אם אתה רוצה לדעת אין לך שום קשר אליהם, הם נעלמו לפני בערך 2600 שנה.

          הגב לתגובה זו

          • אתם נעלמתם לפני בערך 3000 שנה,איך פתאום צצתם ????ואללה (ל''ת)

            Ahmad, 14/04/06 19:35

            הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש אשכנזיות שמיחלות לעשות ילד עם הניה

    נחום תקום, 13/04/06 11:26

    כמובן, אלה שמוכנות לשכב עם כל דבר, בשביל הריגוש ובשביל לספר לחברות.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-26

      קמתי, 13/04/06 13:48

      צודק!

      הגב לתגובה זו

    • shamati she ...

      abutbul, 13/04/06 19:31

      gam ima shelha hitkashra le abu mazen ve rasta layala soer ito ve kama mi shomrei rosho

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה זאת התמונה הכי טובה שלו ?? זה ממש רצח אופי שנעשה לעיסמאיל (ל''ת)

    אלי, 13/04/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לסגת.????

    ניב המגניב, 13/04/06 11:16

    מערים קדושות כמו גנין ורמאללה
    מה פתאום זה יהיה ויתור קשה מדי
    בשביל הישראלים


    בקצור מתנחלים תתחילו לארוז.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד ניב

      פסיכיאטר מחוזי, 13/04/06 11:26

      אתה על סמים קשים או מה?
      די כבר יא שמאלני מפגר.

      הגב לתגובה זו

    • אחד כמוך יכול מצדי לסגת לגרמניה,

      מיקי, 13/04/06 12:22

      צרפת או ארה''ב.
      הרי לא מדובר על נסיגה מג'נין ומרמאללה המסריחות. מדובר על השארת אריאל, שכונת גילה ועוד כמה גושים על תילם. או שאתה חושב שבשביל מוסלמים מגלומנים צריך להרוס כל דבר שבנינו, רק כדי שתהיה לאספסוף הפרימיטיבי הזה אורגזמה ?

      הגב לתגובה זו

    • חבל שנותנים לאנשים לא מפותחים

      ניב, 13/04/06 12:56

      כמו שני הימיניים הפרזיטים שנמצאים פה להגיב

      במקום לשבת כל היום ולהגיב אולי תלכו ללמוד משו

      הגב לתגובה זו

    • לסגת.????

      הכונס המכבס, 13/04/06 15:27

      מערים קדושות כמו שיח מונס ועלי סידנא
      מה פתאום זה יהיה ויתור קשה מדי
      בשביל הישראלים

      בקצור ניב המגניב תתחיל לארוז.

      הגב לתגובה זו

    • ניב, למה לא תארוז ותעבור לגור שם בעצמך אחרי הנסיגה!? (ל''ת)

      ליכודניק, 13/04/06 16:21

      הגב לתגובה זו

    • בושה להורים שלך שחינכו ילד דפוק כמוך כמו שחינכו

      מיXתפוזים, 13/04/06 18:59

      יש אנשים שבאמת אסטור להם להיות הורים!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    באמת תודה... איזה כיף!!!

    כפיר, 13/04/06 11:15

    אני מודה לחמאס שהם מוכנים להכיר בנו תמורת נסיגה מלאה.
    מזרח תיכון חדש

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כבר ההינו בסרט הזה. עפ פרס-ערפת-רבין-פונדק-בילין. לא יעבדו עלינו ! (ל''ת)

    חנן, 13/04/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    '' סקופ'' עולמי....!!!!

    דוד צימרמן, 13/04/06 11:09

    הג'יהד האיסלמי מוכן להכיר בישראל אם...תיסוג לקווי החלוקה ( 1947).

    התנועה האיסלמית הישראלית מוכנה להכיר ביהודים אם....יעלו על אוניות בדרכם חזרה לאירופה...

    לידיעת: פרס+רמון+אולמרט+ביילין:
    זאת ה-התפתחות החשובה ביותר בסיכסוך הישראלי -הערבי !!!!!

    סוף סוף אפשר לחגוג: ניצחנו!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • סקופ עולמי......!השמאל לא פינה שטחים אף פעם...!!!

      פרס+רמון=עבודה, 13/04/06 12:39

      רק הימין יכול=לזגזג ולפנות את הכול!
      1הימין מדבר=פקה פקה
      2מזגזג
      3=מפנה
      לעומת זאת השמאל..........לא פינה שום דבר!
      כמו שאמרו פרס ורמון.........הם אמרו..........שמפלגת העבודה דומה
      לקדימה...............אז ברוך השם!
      בעזרת השם לא יהיו פינויים!
      בגין=הרס ימית(סיני)
      ביבי=כמעט את רמת-הגולן,חצי-ירושלים מסר שטחים בחברון!
      שרון=הרס גוש קטיף
      ומה השמאל פינה לאורך ההיסטוריה
      מה?????????תענה לי על התשובה
      בבקשה...............אם יש לזה תשובה
      השמאל פינה רק שטחים לא מיושבים!
      כמו................את רצועת ביטחון ללבנון.............ורצועה לירדן................................רק הימין
      תמיד שיקר ופינה!אז חביבי צר דוד
      בוא נקווה................שבאמת קדימה
      דומה למפלגת העבודה!.................
      ואז לא יהיו פינויים!אלא רק דיבורים
      על פינויים................................
      הימין=מדבר פקה פקה ומפנה!
      השמאל מדבר=פקה פקה ולא מפנה!
      אז על מי אתה סומך???

      הגב לתגובה זו

      • שמאל וימין זה סתם מילים זמניות ...

        עמית, 13/04/06 14:28

        את השטחים כבשו ממשלו השמאל, את סיני פינות ממשלות הימין, את עזה פינו ממשלות הימין, את המילחמה האחרונה פרצה כאשר השמאל היה בשלטון....

        העיקר הוא שישראל תנצח, מי יהיה בשלטון באותו זמן, ימני או שמאלני זה ממש לא משנה.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    שידחפו את ההכרה שלהם לתחת (ל''ת)

    דורון מ, 13/04/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הסיכסוך יפסק כשתפסיקו להעביר את מפתחות הבית ביפו מדור לדור. (ל''ת)

    אור, 13/04/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הם אימצו את שיטת ביבי

    קפטן רמי, 13/04/06 10:53

    אומרים שקר כל כך הרבה פעמים עד שהם עצמם מאמינים בזה!
    מאחל לפרודי והאיטלקים שיחטפו פיגוע כואב ומהר.

    הגב לתגובה זו

    • מה עשה לך השמאל האיטלקי???ומה עשה לך מר פרודי???...................

      קפטן קופיקו, 13/04/06 12:44

      הם רק המציאו את הפיצה....!!!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מידע אישי זה נכון!

    מסעוד רוזנקווץ', 13/04/06 10:49

    אני דיברתי עם הנייה והוא אמר שהוא מוכן להכיר במדינת ישראל אם היא תיסוג מכל השטחים שהיא כבשה ב-48

    הגב לתגובה זו

    • לזה אני מאמינה !... (ל''ת)

      מיכל, 13/04/06 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    השינוי המהותי האמיתי

    המחתרת הסגולה, 13/04/06 10:49

    יהיה כשאר ישנו לכל אחד מהנבלות את הצורה מהותית בדרך של טיל בוער לישבן.

    הגב לתגובה זו

    • חחח צודק אהבתי!! (ל''ת)

      שלדג, 13/04/06 16:24

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    האם ישראל מכירה במחבלי חמאס וכו' ??

    אזרח, 13/04/06 10:41

    ממתי מדינות ריבוניות כישראל, זקוקות שאירגוני מחבלים כחמאס, חיזבלה ,ועוד יכירו בהם ????? האם השתבשה דעת העיתונות ??!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עשו לנו טובה רוצים הכרה אנחנו מתחננים אנה (ל''ת)

    רפי, 13/04/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שהחמאס יפסיק לחפור בשכל, ישראל עסוקה בלטבוח ילדים בעזה

    HansCastorp23, 13/04/06 10:35

    ועכשיו בנימה יותר רצינית: אם אולמרט יחמיץ ההזדמנות הזו למו''מ ולשלום - הוא כנראה רה''מ הטיפש ביותר שיש.

    הגב לתגובה זו

    • איזה מזל. פששש.בחיי מזל..

      זיו, 13/04/06 11:27

      שיש לנו מפגר כמותך להגדיר עבורינו מה ומי אידיוט או לא.
      שב בשקט יא טמבל.

      הגב לתגובה זו

    • אוי אוי שלא ישמיט לנו את השטיח

      שפוי, 13/04/06 11:53

      ואיך נגיד אין עם מי לדבר,,אל דאגה מופז ,והצמרת הביטחונית יגידו שזה תעלול,ויטרפדו כל איפשאות לדו שיח עם הפלסטינים.

      הגב לתגובה זו

    • חשבתי שהשויצרים נייטראליים. מסתבר שיש להם מוסלמים משלהם...

      רומיאו, 13/04/06 17:27

      נראה כמה זמן יחזיקו....

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא לתת כלום

    ran, 13/04/06 10:34

    לא לתת לערבים כלום ! זה לא יעזור אם רק רוצים שנצא מהמקומות הכבושים ואז נקבל שוב קסמים. לערבים לא מגיע כלום אם לא רוצים אותנו בכלל אז למה יש פה בישראל שאכפת לאם יותר מהערבים מאשר מה שטוב באמת למדינת ישראל!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    העדר שהצביע לקדימה,ולשאר השמאל יאמין להם!

    מפוכח, 13/04/06 10:20

    החאמס במידה '' ויכיר'' ביישות הציונית-ישראל, יעשה זאת מטאמים טאקטיים כדי לגמד והסיג את ישראל, ואל מנת לצבור כוח, ותמיכה בין לאומית כולל אירופה וארה''ב, ותוך כמה שנים לאחר שיתחזק ויבנה לעצמו כוח כלכלי וצבאי משמעותי, יוכל להפר את כל ההסכמים וההכרה בישראל , בתרוצים ובהסברים כאלו ואחרים, אבל בישראל תעמוד מולם ממשלה רופסת חסרת דרך ואבודה, שלא תוכל לתת מענה , ובעיקר הציבור הכנועה והעייף ורודף הבצע כאן לא יוכל ולא יהיה מסוגל להיתמודד מול המציאות, וההמשך ברור, למען האמת אותו ציבור שתמך באוסלו, ובהינתקות, וכעת בהתכנסות כנראה שלא מסוגל כבר להילחם, ואת אותות הכניעה והחולשה , והפחדנות והתבוסתנו הללו ניקלטים היטב אצל הערבים, והם ידעו כיצד לנצל זאת עד תום.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הודעות טקטיות,בלבד.

    יעקב, 13/04/06 10:14

    אם ישראל וארה''ב לא יתעוררו בהקדם.איראן ובנותיה יעשו בהן שמות.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני מאוד שמחה לקרוא את הכתבה רק עם מנהיגים חזקים עושים שלום (ל''ת)

    הידד, 13/04/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לתת בראש.לתת בראש.לתת בראש.לתת לו בראש. (ל''ת)

    כפפות של משי, 13/04/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא מאמין לא מאמין לא מאמין לא מאמין לא מאמין לא מאמין לא מאמין לא מ (ל''ת)

    יצחק, 13/04/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    והיום במנהרת הזמן: בחזרה ל-1992... (ל''ת)

    דאג וטוני, 13/04/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל שני וחמישי נחכה להכרה עד מתי? לפאתים (ל''ת)

    גורי, 13/04/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עדיף לטמבל הזה שישתוק! לפסח אתם מראים לנו פרצופו?!?

    דן, 13/04/06 09:53

    אתר מכובד כמעריב מביא לנו על הבוקר את הפרצוף של מנהיג הרוצחים, כאילו כל הדם שנשפך, כמו היין שאמש הזכרנו סבלות ישראל?!?!
    קשה להבין אתכם הפעם. שימו תמונות נוף של מטיילים.
    את מי זה מעניין בכלל מה אמר הנבל הזה שהרי ברור לכם ולנו שכל מילה מפיו היא שקרים.
    הרי הוא ברברן לא קטן.
    בבתי הכלא הוא היה יבחוש ממש.
    הוא מדבר באל ג'אזירה לעולם ומנסה לרכוש לב העולם ואולי כבר עתה הוא בעזה מצחצח חרבות ומאיים לחסל מדינת ישראל.
    למה לקלקל לנו את החג עם הפרצוף שלו.
    תעבירו אותו בבקשה.
    חג שמח לכל בית ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גם עראפאת חתם בקהיר ובוושינגטון

    תלם אהרון, 13/04/06 09:46

    על אי לוחמה ועל אי מלחמה וחתם בקהיר על מפת עזה שהיתה בזמנו ובא גנרל ישראלי מצליח שהחליף את עורו ונסוג מגוש קטיף הנהדרת בטיפשות גמורה החוא חשב וגם אמר כך לאחר מיכן יהיה שקט שקט לדורות אבל הוא טעה טעה בגדול ותראו מה קרה לו ולאחרים בגללו !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מי טיפש?

      עין, 13/04/06 10:00

      אף אחד לא הבטיח שקט לדורות, זאת המצאה פרטית שלך.
      לגבי טיפשות או חכמה במהלך - הבוחר הביע את דעתו בגדול.

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שלך יש זכות יסוד על הטמטום

        אחד, 13/04/06 11:29

        אף אחד לא הבטיח לנו שקט לדורות?
        אתה דפוק לגמרי או רק מתחזה?
        אם אין שקט וסיום הסכסוך עם החולרות, אז למה לטרוח בכלל?
        אין. פשוט אין. כשיקום האחד שיראה לי ויסביר לי איך עובד ראש שמלאני כנראה יגיע המשיח על חמור לבן.

        הגב לתגובה זו

        • בוא ואסביר לך אח יקר

          הנני כאן, 13/04/06 13:53

          נשארו לנו שתי אופציות
          פעם חשבנו שיש שלוש
          האחת-להמשיך לשלוט בשטחים לעד ובכך לשלוח את ילדינו לכל המקומות האלה כדי שישליטו את השלטון הצבאי שלנו על הפלשתינים.מצב זה גם משאיר את הפלשתינים תלויים בנו בעבודה ותשתיות ומגביר את הסיכויים לפיגועים.
          שתיים- להגיע להסכם ולשלום-ניסינו לא עבד.
          שלוש- להגדיר בעצמנו את גבולותינו, להגן על עצמינו מתוכם ולנתק הדרגתית את התלות של הפלשתינים בנו.ככה גם לא אצטרך לשלוח את בני לעזה,וגם לא נרגיש כמו מדינת גסטפו הממררת חייו של עם אחר (וזה לא חשוב עכשיו מי אשם,העובדה היא שאנו ממררים).נסגור תגבול ,מעברו תהיה מדינה פלשתינית אויבת,כמו סוריה ולבנון
          אבל יהיה פה טוב יותר-זה בטוח

          הגב לתגובה זו

          • נאיביות

            הקוסם, 13/04/06 16:10

            איך מכרו אותך ב''גבולות קבע'', הרי שום מדינה בעולם עוד לא מקבלת את זכותה של מדינת ישראל להתקיים, זכור ש''זכות השיבה'' הפלסטינית (שפרושה סיום מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, והחלפתה בדיקטטורה ערבית-מוסלמית) מקובעת באו''ם!!! זכור נא ש''הקהילה הבינלאומית'' לא מכירה בירושלים כבירתה של מדינת ישראל (אני חושב שרק קוסטה ריקה וצ'ילה מחזיקות בשגרירויות בירושלים), כן, זה כולל את ארה''ב, הידידה החמה!

            זכור נא, שיהודה ושומרון זה לא עזה, ושבעוד ההינתקות הייתה מהלך אסטרטגי נכון, זה תקף רק לגבי עזה, לא יהיה ניתן לשחזר את הצלחת ההינתקות ביו''ש (כן, 100 מחבלים הרוגים ו4 אצלנו זה נחשב הצלחה ביחס למה שהיה קודם), בעוד שבעזה כיום צה''ל צריך לשמור על 40 ק''מ של גבול, ביהודה ושומרון הוא יאלץ לשמור על כ-2000 ק''מ של גבול! וזה בזמן שהגדר עוד לא הושלמה!

            מה גם שמעזה טווח הטילים מגיע רק לפרענקים העצלנים של שדרות, לקיבוצים הסחטנים מסביב ואולי לרוסים באשקלון, הנסיגה שאולמרט מתכנן תביא את חוליות הקסאמים להרי השומרון שחולשים על גוש דן ולדרום הר חברון שהוא כ-15 ק''מ מבאר שבע, יו''ש זה לא חו''ל, יו''ש זה 10 דקות מתל אביב.

            אז תחשוב טוב טוב על מה שמכרו לך.

            הגב לתגובה זו

      • טיפש !! אולמרט לא מדבר על 67 בכלל :)))

        חכם, 13/04/06 11:34

        קרא ושמע מה הוא אומר.
        ולגבי פרס , עזוב כולנו יודעים שהוא כבר סנילי, כך גם העולם, וההסכמה אחרי גבו עם ממשלות אירופה וארה''ב שהוא יבקר אותם מידי פעם . ממש פטטי.

        הגב לתגובה זו

      • אתה!

        סטודנט דרומי, 13/04/06 11:52

        אולי לא הבטיחו שקט אבל הבטיחו (טוראי ש. מופז) תגובה הולמת וחד משמעית לכל מתקפה. האם זה קרה?
        חד משמעית לא!

        לגבי הבוחר, תזכיר לי מתי נבחרה מפלגת שלטון עם כל כך מעט מנדטים? בבחירות בהן הענישו את מפלגת השלטון הקודמת והצביעו רק 63 אחוזים!!!

        עוד מעט תגיד לי שאישיות בא' זה אולמארט...

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמו שדראפאת הכיר בנו.... (ל''ת)

    מזרח תיכון חדש, 13/04/06 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    in the end we will believe them

    yoni, 13/04/06 09:40

    just like we believed PLO when they ''recognized'' us

    and then we will negotiate with Hamas!

    הגב לתגובה זו

    • what so bad in negotiations?

      gadi, 13/04/06 10:41

      our problems should be solved somehow someday...

      הגב לתגובה זו

      • גדי נשמע יהודי למרות התגובה באנגלית!

        חלי, 13/04/06 16:45

        מסכימה או לא מסכימה איתו - אתה מסריח מאלימות על כל גווניה! יא דרעק !( יהודי?! עלק!) זבל גבעות אולי !

        הגב לתגובה זו

      • נשמע נחמד ''קורבנות שלום'', אתה רוצה עוד?

        אלכס, 13/04/06 21:06

        שיחות והסכמים עם ארגוני טרור איסלאמיים זה בערך כמו שיחות והסכמים עם היטלר.

        הגב לתגובה זו

    • טיפש ! אל תתערב אתה לא יהודי. שב בשקט (ל''ת)

      חנן, 13/04/06 11:35

      הגב לתגובה זו

      • יוני מהמרכז הוא לא יהודי ?

        דנידין, 13/04/06 16:04

        חנן נסע רחוק.

        הגב לתגובה זו