• 107.

    אחמדינג'אד=מוישלה שטרנבוך (ל''ת)

    אין הבדל, 25/04/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    החילונים בהמות TV שטופי מוח ע''י בעלי ההון

    צחנה עולה לשמים, 24/04/06 06:26

    תרבות הצרכנים שבה סרגל האנושיות הוא כמות ה $$$

    החינוך והתרבות זה לראות TV וגיבורי התרבות אלו אייטמים שמייצרים יחצנים ופירסומאים - הכול שטחי ריק ומאחריו אינטרס כלכלי מסריח לשיעבוד ההמון המפגר.

    חברה רקובה ומפוררת שכל אחד אוכל את השני חי - אלימות רצח השפלת החלשים קיטוב חברתי הגרוע שבמדינות המערב...

    האוייבים בשער הולכים לפרק מדינה מגעילה זו שכבר מסריח לחיות בה

    הציונות (אידאולוגיה המחברת העם בישראל) מתה מזמן ומה שנשאר זה ציבור בהמות - שרוצות לחיות כמו בארה''ב אבל לצערן לא קיבלו אזרחות....

    אז החמאס יעזור לבהמות לעבור מרפת אחת לשנייה....

    הגב לתגובה זו

    • אין מבין בבהמות יותר מבהמה (ל''ת)

      דתית שטופת מוח, 24/04/06 10:19

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מטופשת המוכיחה שהמגיב הראשון (ל''ת)

        צדק!!, 24/04/06 11:06

        הגב לתגובה זו

    • והדתים?... טלית שכולה תכלת !

      הצחנה עולה, 24/04/06 11:27

      אנשים ישרים,הגונים,עולם החומר והממון?... מוקצים מחמת מיאוס!
      רק ''ואהבתה לריעך...''.
      בזעת אפם אוכלים לחם.לא טפילים כחילונים.
      לא גונבים,לא מרמים,לא עונים בריעם שקר...כמו החילונים.
      לא מאמינים באלילי שקר,בשר ודם.
      לא רוקמים קשרים ומתחכים תחכים...................................

      נכון! הציונות שגתה בגדול,כאשר התנתקה בראשית דרכה מהדת,והשאירה את ההגמוניה בידי.......................................

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    מסר של מלך הקופים ( אלהים ? ) אל הקופים תושבי ממלכתו

    מלך הקופים, 19/04/06 13:49

    ההבדל בין אדם למכונה הוא בנשמת החיים. כאשר נופחים במכונה נשמת חיים, כך שהיא הופכת ל''רובוט חי'', המכונה הופכת ל''בבואה חיה'' של המתיחס אליה. הרובוט הופך להיות כמו יוצרו - ממש בצלמו, כפי שהאדם נברא בצלמו ובדמותו של אלהים שיצר אותו. ה''חיים'' הם מציאות פשוטה הלקוחה מן ה''נצח'' וברגע שנשמת החיים מתעברת בתוך מציאות גבולית מורכבת הנקראת ''גוף'', היא אינה ניתקת ממקור נצחיותה. כל ניסיון לכלוא את הנשמה בתוך המציאות הגבולית תגרום להתקוממותה ולחורבן המערכת המבקשת לשלוט בה, ואז הנשמה תשוב להתגלות בלבושים חדשים - לידה מחדש ( גלגול נשמות ).
    החיבור של ה''גוף'' ל''נשמת החיים'' הוא בנקודת סתירתו המוחלטת של הגוף - ''ברית מילה'' דהיינו במקום שלא שייך בו שום דבור ותפיסה. שלמות האמונה, שהיא יסוד החיים תובעת להבדיל את נשמת החיים מן ה''גוף'' ולקדש את ה''גוף'' ע''י הפיכתו למנורה קדושה בכך שהנשמה תאיר בו בשלמות ללא חציצה - ''יפיפיותו של יפת'' מקומה לשכון באהלי שם. כל פגימה באמונה תביא את החיים להשתמש ב''גוף'' כמכונת מלחמה ( המכונה הנאצית ) כדי לפרוע בחסרי הדעת שבקשו להסתיר את אורה ואז אורה יתגלה באמצעות חורבן ה''גוף'' ב''אהל שם'' - שם נמצא המוזיאון להנצחת שואת יהודי אירופה - זהו האופן שבו מתגלה ''אפרו של יצחק'' לעינים הגשמיות. מכתב אלהים הוא ''חרות על הלחת'' - אומרים חז''ל לקרוא את המילה ''חרות'' במובן של ''חופש'' והשתחררות מן הכבלים הדמיוניים של כחות היצר. ה''חיים'' הם בעצמות התורה והם מורים את הדרך אל החרות הנצחית מכבלי הדמיון. כל מי שינסה לשבש ולהסתיר את תכלית התורה הזו ע''י הנצחת מציאות ההעדר העצמי, התורה עצמה תפרע בו ( קנאת פינחס בסיפור של הזיווג בין זמרי בן סלוא נשיא שבט שמעון לכזבי בת צור - כאן מתגלה ברית השלום דוקא בנקודת החורבן של מציאות הדמיון ) !! התורה תובעת שיגלו את אורה הפשוט !! ולא יסתירו אותו ע''י מערכות מורכבות עמוקות ומתוכמות שיסודן בתאות דמיון היצר של הנחש הקדמוני.
    התורה מאפשרת לעיוורים לחיות באמונה ולהעביר את התורה מדור לדור עד אשר יקום האחד שלא יהיה מוכן להשלים עם מציאות ההעדר העצמי ולא יהיה מוכן להתפשר גם על קיום מטופש של השרדות נצחית בתוך מציאות החשכה בכח האמונה. הוא יהיה נכון למסור את הקומה כולה בשלמותה על מזבח השגת תכלית החרות בעצם ולהפסיק את חלום הבלהות המועבר במסורת מדור לדור באמונה. נצחיות התורה מתגלה באמונה שהיא במהות החיים המתגלים ב''גופים'' ויחדו הם בבחינת מנורה קדושה שאין לגעת בנרותיה - '' הנרות הללו קדש הם ואין לנו רשות להשתמש בהם אלא לראותם בלבד'' !! ותנאי לראיה היא מסירת הנפש על מזבח ה''יסוד'' כדי לצאת ''מחשכה לאורה'' ולהאיר את המציאות באור הדעת העליונה של ה''כתר'' הפשוט שהיה גנוז לפני כן ב''יסוד'' - ראייה שאינה במושגים של זמן - ''שויתי הויה לנגדי תמיד''. בנקודת ה''ראשית'' נמצאת בחינת ה''חשך'' של האמונה ויש להתגבר עליה מבלי לקצץ בנטיעות ( זוהי המלחמה הקשה מכל כי כאן מגייס ה''יצר'' את כל הכלים שלו יחדו - זוהי המלחמה האולטימטיבית נגד השטן עצמו המראה למאמינים את ה''חשך'' כ''אור'' עד כי הם מוכנים למסור נפשם על מזבח המשכיות המסורה באמונה מבלי לרצות לדעת את בושתם וכלמתם !! ). התגברות על השטן תהפוך את כל ה''חשך'' ל''אור'' אמיתי מתוך בטול אשליית האור של היצר - ''ומלאה הארץ דעה את הויה כמים לים מכסים'' - התגלות אור הכתר הפשוט בבריאה והגאלה תהיה שלמה.

    הגב לתגובה זו

    • חז''ל גם אמרו שכינים נולדים מזיע

      ולא מזיווג, 22/04/06 01:15

      ופרעושים נולדים מעפר ולא מזיווגו, שיש תולעים שנולדים מהפרי עצמו, שהשמש מסתתרת בכל לילה ברקיע זבול, שכדור ארצינו במרכז החלל, והשמש סובבת את כדור ארצינו ועל פי זה קובעים את ימות השנה, שהירח מתמלא ומתמעט וצריך להתפלל עליו שיהיה מלא כל הזמן, שרב בני אדם טועים בין בשר עוף לבשר בהמה, שהסיכויים שיקרא משהוא בין שתי נשים וגבר אחד לבד גדולים יותר מאשר שני גברים ואישה אחת לבד, שמחלות נפשיות נגרמים על ידי שדים ורוחות, שהקזת דם מרפא מחלות,
      ושבכל זאת אחרי כל השטויות האלו לחז''ל היה רוח הקדש.
      חחחחחחחחחחחא

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    מחז''ל ועד לרבנות (ל''ת)

    הכל שקר, 18/04/06 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הציונים הקימו המדינה

    רון, 17/04/06 14:15

    ללא הציונות לא היתה קמה מדינת ישראל.הרבנים החרדים שהתנגדו לציונות הם אחראים לאי הצלת יהודים בשואה.

    הגב לתגובה זו

    • נו ומה עשתה המדינה?

      קופערשטוק, 17/04/06 17:21

      עלה לארה''ב וראה שם מה זה שגשוג

      הגב לתגובה זו

      • זה בגלל שארה''ב לא מרשה

        לבהמות כמוך, 18/04/06 03:00

        לנהל להם את המדינה!
        תנסה לזרוק אבנים על מכונית נוסעת בוויליאמסבורג בשבת, בהמה פרמטיבית שכמוך!

        הגב לתגובה זו

      • המדינה נתנה לדרעק שכמוך זהות

        לאומית, 18/04/06 07:16

        ומקום לאן לברוח בעת צרה ולהגן על חייך העלובים, כפוי טובה אתה והרביים עלובי הנפש שלך.

        הגב לתגובה זו

        • זהות לאומית= רק יהדות!..לא מדינה..

          קופערשטוק סאטמר, 18/04/06 14:57

          אתה שם מוקף במיליוני ערבים לאן תברח?
          ומהיכן תשנורר F16...
          דרעק אתה והמגבית שלך..

          הגב לתגובה זו

          • ה-F16 משולם מכופת המדינה לא בזכות

            דרעקים כמוך, 18/04/06 21:50

            או כמו הרביים שלך!

            הגב לתגובה זו

            • קופת המדינה (ל''ת)

              תיקון טעות, 18/04/06 21:58

              הגב לתגובה זו

        • הצחקת אותנו

          קובי, 21/04/06 13:16

          הזהות היהודית שלנו לא תלויה במדינה ומיסכן מי שזהותו תלויה בגוף בירוקרטי.

          זו גישה פאשיסטית עד איגנורנטית לגבי מהי זהות, ואני מרחם עלייך.

          זהותנו היהודית היא היחידה ואין בלתה. כ

          הגב לתגובה זו

    • שיקול לא רלוונטי.

      THX1138, 23/04/06 22:14

      על סמך אותו טיעון אפשר לבוא וליטעון שהמישטר המלוכני הקים את צרפת ועל כן אסור לצרפת להיות דמוקרטיה.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    מחר בם יהיו נגד התורה

    אמיר, 16/04/06 10:24

    מי שלא מבין שהציונות האמיתית (=הציונות הדתית) היא מחויבת על פי התורה וההלכה - אינו יכול להקרא ת''ח.

    לשיטת החרדים - אברהם אבינו ודוד המלך היו כופרים וטועים.

    הגב לתגובה זו

    • ה' ישמור אותך

      אבי, 16/04/06 15:02

      בבקש ממך לך תלמד ותחסוך מהציבור הקורא פה את דעותיך. אתה מוזמן לדבר עם רב חרדי שישמח להבהיר לך את דרכה של היהדות החרדית.

      הגב לתגובה זו

      • אבי,לא לכל דבר צריך...

        שלמה, 16/04/06 21:21

        הסברים מסובכים מרבנים מלומדים.
        כשאני רואה חזיר,אני יודע שזה חזיר.ושזה טרפה.
        אין לי שום צורך ללכת לרב.
        מה גם שקימת(!) הסכנה,שהוא גם יצליח לשכנע אותי שזה בכלל תרנגולת.
        יש מספיק דוגמאות,ה''זועקות לשמים'' שבינהן בולטות דווקא אילו מהתחום של בין אדם לחברו,של ''דרך ארץ''.

        הגב לתגובה זו

    • אמיר, וזאת מניין לך,, (ל''ת)

      יהודי, 16/04/06 18:25

      הגב לתגובה זו

      • מפני שהכתב והתורה שחז''ל המציאו

        הם לא הכירו, 18/04/06 07:19

        לא ידעו וגם לא שמרו!

        הגב לתגובה זו

  • 101.

    כבוד הרב צודק. אני הגעתי למסקנה הזו כבר לפני עשר שנים

    דתי לאומי, 16/04/06 09:44

    לא הייתי צריך לחכות לגירוש יהודי גוש קטיף כדי להבין שמשהו בסיסי בציונות הישראלית הוא אנטי יהודי .

    אינני שונא את מדינת ישראל וכמובן לא אפעל נגדה . שנים שרתתי בצבא שלה ואני משלם מיסים למוסדותיה. היא עובדה קיימת. אך אני נזהר ממנה ובוודאי שאינני סומך עליה שתתיחס אלי היהודי הדתי כאל אזרח אמיתי.

    בענין זה צדקו אותם חרדים. אבל אני מציע להם שבמקום לשמוח לאידנו (מה יש? קורה שיהודים טועים) ינקטו בעמדה מבינה ואוהדת כמו כבוד הרב .

    במקום לשמוח שהאידאולוגיה שלהם צפתה דברים שאנחנו לא צפינו ולדרוך על גופותינו המדממות שיתחילו להיות אחינו באמת. נכון טעינו ועכשיו מה אתם תעשו עם זה? תרקדו ברחובות? אנחנו זקוקים לכם!!

    הגב לתגובה זו

    • בוגרת סמינר ''בית יעקב''-לכל התוהים לגבי החרדיות..

      בני ברקית, 24/04/06 02:08

      שלום לך דתי לאומי לשעבר.
      אני גדלתי בכל זה:בבני ברק,בסמינר בית יעקוב,אני מכירה בה' הכל מבפנים.ודבר טוב ונהדר שקיבלתי משם- המון ידע ביהדות-(וזהו.שום יראת שמיים לצערי.רק יראת המה יגידו.)
      אף פעם בחיי בבית הספר לא קיבלתי הסבר(חרדי)כל שהוא על קיומה של מדינת ישראל בראי ההיסטוריה!
      מה פשר ההחלטה התמוהה של הקב''ה להתחיל את תהליך קיבוץ הגלויות דווקא ע''י
      חילונים ''ציונים''?
      כמובן ששאלה זו מעוותת.הרי ברור שאיננו מבינים דבר בחשבונותיו של ה'.
      אז מה היתה השאלה שתמיד הציקה לי?פשוט מאוד:
      אף פעם לא דיברו שם על תהליכים כל שהם שמתרחשים בימנו!
      כאילו כלום לא קרה ואנו עדיין בגלות תחת שילטון הקוזאק!כבימים ימימה....
      אין שיבתנו לארץ ישראל ואין שום שינוי.
      בבית יעקוב אפילו לא דיברו על ''קיבוץ גלויות''! מי יכול להכחיש שנבואות התנ''ך לגבי קיבוץ הגלויות מכל קצווי תבל שיתרחש ממש סמוך(ולפני !)ביאת הגואל עדיין לא התרחש!הרי עוד שנתיים שלוש ניתן יהיה לומר שרוב ישראל יושב על אדמתו! ממש חזון העצמות היבשות...
      אך הדרך החרדית עוצמת עינה מלראות את כל אלה.את כל הניסים והנפלאות שחולל ה' בימנו לעמ''י ע''י שליחיו -חיילי צה''ל=יהודים צדיקים שמסרו נפשם למען עמם!
      חיפשתי תשובות וחיפשתי עד שהגעתי במקרה( רק מה'... ) לדרך הציונית הדתית התורנית!
      אז נכון שהציונים היו רשעים!אין על כך מי שיחלוק היום(כי אין עתיד לציונות בלי התורה כמו שכתב הרב קוק זצ''ל).והיננו מתפללים כל יום ''כי תעביר ממשלת זדון...''
      אנחנו רוצים רק את שלטונו של מלך המשיח!אבל מה הקשר בין זה לבין המדינה הטובה שה' נתן לנו במתנה???
      איפה ההלל והשבח לריבונו של עולם על כל הטובות הניסים והנפלאות?
      עיקר הבעיה החרדית היא שהם לא מבדילים בין המושג ''מדינה'' לבין המושג ''שלטון''.
      המדינה טובה וקדושה(מצווה מפורשת לפי הרמב''ן-החלת ריבונות יהודית בא''י).
      השילטון(כבר 58 שנה לצערנו)רשע ואותו צריך להחליף!
      מה שמצחיק הוא שכל גדולי התורה(גם החרדים) טוענים כיום שאנו ב''עיקבתא דמשיחא'' וממש בקרוב צריך להתגלות המשיח-מה שבעצם מוכיח את הטענה שהתחלת התהליך האלוקי הגאולי הזה היה בעליית תלמידי הגר''א לא''י... קרי-ציונות=שיבה לציון!

      הגב לתגובה זו

      • לדעתי לא חיפשת מספיק

        שרון, 24/04/06 11:28

        גם אני חרדי, וגם אני חיפשתי מסגרת השקפתית שאינה כפוית טובה לקדוש ברוך הוא על מדינת ישראל.

        ואני מצאתי אותה ב''מכתב מאליהו'' של הרב דסלר, חרדי ליטאי, שחור לכל הדעות. זה רק לא מספיק מפורסם, אבל אחרי שאני פותח את הספר ומראה לאנשים שמה שאני אומר כתוב שם, הם עונים אמן.

        הרב דסלר זצ''ל, במכתב מגייטסהד, מיום ה' ''כי תבא'' בשנת תש''ח:
        ''מה שאנו בו עכשיו בארץ הקדושה קשה להגדירו כעת כאתחלתא דגאולה, אבל על כל פנים
        חסדים גדולים מן הקצה אל הקצה הם.
        מקצה הייסורים של חורבן ששת אלפי אלפים מאחינו, אל הקצה השני - התישבות עמנו במדינתו בארץ הקדושה. מזה צריך ללמוד ולקבוע אמונה בלב. אוי לו למי שיבא ליום הדין ועדיין סומא הוא מלראות דבר מוחשי כזה'' (כרך ג' עמ' 352).

        ואני מפנה את תשומת לב הקוראים למילה ''במדינתו'' בציטוט לעיל.

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    שמתי לב

    חילוני, 16/04/06 02:57

    שלדבר עם חרדי זה כמו לדבר לקיר.
    צריך להתחיל במעשים ולא בדיבורים. להתחיל להוציא את כל המפלגות הדתיות מתיקים מדיניים פנימיים. ולהפסיק את כל המימונים לישיבות ולמגזר החרדי. שיהיה פה כמו באמריקה ומדינה חופשית אחרת- כל אחד יחויב לעבוד- והמדינה לא תהיה חייב לדאוג לאזרח.
    אפילו באמריקה, כל החרדים עובדים. אז למה שפה לא יעבדו? אני מאמין שחובה עלינו להתחיל לשנות ולא רק לדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אני לא בעד החילוניות עם חולצות הבטן ולא בעד החרדיות עם הגרביונים (ל''ת)

    דתיים לאומיים, 16/04/06 00:20

    הגב לתגובה זו

    • הדתילוניות היא גשר חד סטרי מהיהדות (ל''ת)

      דתילוני, 16/04/06 01:55

      הגב לתגובה זו

    • אבל רק אחת משתי ההכללות שלך נכונות... ואתה יודע איזה (ל''ת)

      ש., 16/04/06 07:41

      הגב לתגובה זו

    • לפתוח את העיינים

      עוד אחד, 16/04/06 22:25

      ולהסתכל על הדתיים הלאומיים זה מספיק כדי להבין עד כמה גרוע המצב

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    כמה תיקונים על דברים שעיצבנו אותי. לכב' מעיתונאי:

    עיתונאי, 16/04/06 00:10

    הנה ציטוטים מפי הרב ואחרי כל אחד מהם הערתי:

    1. ''רבים שראו בציונות ישועה, מרגישים היום שמדובר בשקר והתקיים בהם 'והאלילים כרות ייכרתון'. עד הרגע האחרון האמינו שם היהודים שהציונות תציל אותם, אך בסוף הם נשארו זרוקים ברחובות'',

    1. ובכן, אנחנו לא האמנו שה''ציונות'' תציל אותנו. קיווינו לנס להקב''ה, אבל ניסים, מטבע קיומם, לא תמיד קורים, אלא במקרים מסוימים (קריעת ים סוף, הניצחון במלחמת ששת הימים וכו'). לחילופין קיווינו שהחיילים לא יבצעו פקודה בלתי מוסרית בעליל זו של טרנספר לערבים או ליהודים.

    2. ''ורבים מהם מצטרפים כעת לעמדה של העדה החרדית''.

    2. מה פתאום? אנחנו לא מצטרפים אליכם. למה שנצטרף אליכם, החרדים, עזרתם לנו? ראיתם איך מסלקים יהודים בכוח מבתיהם - ושתקתם!!!!! ראיתם איך עוקרים מתים מקבריהם - ושתקתם!!!!!! ידעתם שעקירה פירושה הרס בתי-כנסת + תלמודי תורה וגם שריפתם - ושתקתם!!!!!!!! אז למה שהדתיים לאומיים יצטרפו אליכם? תזכירו לי?


    3. ''מה לעשות, אין שם דאגה אמתית ליהודי''.

    3. ואתם כן דואגים ליהודים? נכון, יש לכם הרבה מוסדות חסד, אבל יש גם הרבה עניים שמקבלים מעט מדי עזרה, ודרך אגב - האם אתם עוזרים לפליטי גוש קטיף שאיבדו פרנסתם בגלל העקירה?

    4. ''הציונות הטעתה אותם וכעת עליהם לדעת שהישועה נמצאת רק בתורה'',

    4. הציונות לא הטעתה. העקירה והגירוש הם תוצר של שחיתויות עומרי שרון, כך כתוב בספר ''בומרנג'' של העיתונאים רביב דרוקר ועופר שלח, שחשפו שדב ויסגלס יעץ לשרון להסית באופן זה את תשומת לב הציבור והעיתונאים מבניו, וכך פורסם גם באתר זה, nrg.



    ------ והערה לסיום: ----------
    חבל שהמראיין בעיתון החרדי (שהוא אגב עיתונאי מצוין) לא מקשה על המרואיין.
    והקוראים החרדים בטח נהנים לקרוא שאלפי דתיים לאומיים מצטרפים אליהם. זה אולי מה שאתם רוצים לשמוע, אבל זו לא האמת.

    אצלי nrg יהדות בעדיפות על עיתון חרדי שכותב רק מה שקוראיו רוצים לשמוע.

    הגב לתגובה זו

    • בציפייה לתגובה לא מתלהמת, תודה (ל''ת)

      ר, 16/04/06 01:58

      הגב לתגובה זו

    • נ.ב מעיתונאי: הרב עצמו צדיק וטוב.חבל שהטובים גם תמימים וכל אדם טועה (ל''ת)

      עיתונאי, 16/04/06 02:01

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    ומה איתכם?

    לרב שטרנבוך, 15/04/06 23:48

    הגירוש היה בן הזמנים? למה לא נחלצתם לעזרת המגורשים? אתם בטוחים שדרככם היא הנכונה?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    על תשעה פשעי ציונות...על אחד,אלוהים לא יסלח

    שם, 15/04/06 23:05

    על כך שהציונות התנתקה גם מהדת היהודית. על כך שהציונים השאירו את הדת היהודית בידים של טפילים,של קרדום לחפורניקעס....לאנשים שאין להם אלוהים.

    הגב לתגובה זו

    • התנועה הציונות תמיד היתה חילונית (ל''ת)

      מבזק חדשות, 15/04/06 23:27

      הגב לתגובה זו

      • לא פשע

        חטא, 16/04/06 00:22

        הרי כתב הרצל בספרו אלטנוילנד.

        ''הרבנים בבית המדרש, והחיילים בקסרקטינים.''

        על החטא של אי הפרדת הדת ממדינה
        משלמת הציונות מליארדים לאנשים מסוגם של הרב שטרנבוך,כדי שינאצו אותה.

        עוד לא מאוחר. ניתן לתקן.

        הגב לתגובה זו

        • אין היום ציונות!! רק תורת-ישראל (ל''ת)

          חבל''ז, 16/04/06 01:56

          הגב לתגובה זו

          • אין היום ציונות ?

            מדינת ישראל, 16/04/06 02:26

            לא סומך על תורת ישראל ועל האלהים שלך בהצלת נפש אחת מישראל.

            סומך רק על צ.ה.ל .

            הגב לתגובה זו

            • ואני סומך רק על ארה''ב... (ל''ת)

              קופרשטוק, 16/04/06 12:21

              הגב לתגובה זו

            • ועל כך נאמר אין לנו במי לבטוח, אלא (ל''ת)

              על אבינו, 16/04/06 22:21

              הגב לתגובה זו

            • קופרשטוק הרשע

              ארץ אשר עיני, 24/04/06 02:18

              ''כל מי שדר בחוץ לארץ דומה למי שאין לו אלוה''.
              ''ומי שדר בארץ דומה למי שיש לו אלוה''
              אם ליהודי יש אפשרות לגור בארץ הקודש ולשמור תורה ומצוות-הוא חייב אבל חייב לגור בארץ הזו.
              הבנת קופרשטוק הכופר????
              לפי חז''ל אתה דומה למי שאין לו אלוהים!!!ואתה שם את מבטחך בג'ורג' בוש המגעיל!בוטח בגוי! אוי כמה עצוב התדרדר עמ''י....
              דחוף לחזור בתשובה!

              הגב לתגובה זו

            • אבל את ה-$ אתה אוהב אהההה? (ל''ת)

              דל גאה חי, 24/04/06 14:43

              הגב לתגובה זו

          • אין היום תורת רבנים!! (ל''ת)

            רק תורת משה!!!!, 19/04/06 01:24

            הגב לתגובה זו

      • לא פשע

        חטא, 16/04/06 00:23

        הרי כתב הרצל בספרו אלטנוילנד.

        ''הרבנים בבית המדרש, והחיילים בקסרקטינים.''

        על החטא של אי הפרדת הדת ממדינה
        משלמת הציונות מליארדים לאנשים מסוגם של הרב שטרנבוך,כדי שינאצו אותה.

        עוד לא מאוחר. ניתן לתקן.

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    93 יש לך ממני

    בונוס, 15/04/06 23:04

    תמשיך להאמין במשיח.

    אני נותן לך עוד 10 אלפים שנות המתנה...

    מה רע לציבור החרדי בארץ הציונית ?

    תשאל את יעקב ליצ'מן.

    מליון חרדים אשר תורתם אומנותם ויהדותם - מקצועם.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    גם אני חושב שבגלל הדת כל האסונות והמחמות בעולם ו

    עמיר, 15/04/06 22:40

    גם אני חושב שכל המלחמות בעולם ובמדינה זה בגלל דת ודתיים וחמס אז לפני שאתה פותח את הפה טפיל חשוב שנית מה אתה רוצה לומר

    מה עשית בשביל מדינה טפיל שכמותך

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    גם אני חושב שהציונות הייתה הטעיה (ל''ת)

    fox, 15/04/06 22:14

    הגב לתגובה זו

    • ואני חושב שהציונות היא תהליך אלוקי מופלא לגאולתינו

      רוצה משיח עכשיו, 24/04/06 02:26

      הרי הכל מכוון משמיים!!!!!!!!!!!!
      איפה האמונה הזו שלנו?
      אתם לא מבינים שזה סוג של נסיון אחרון לבחון אותנו באמונה שהכל מאיתו יתברך והכל לטובה??ואם הכל מאיתו-גם הציונות מאיתו!!!
      ואם היא קשורה אלינו לעמ''י-זה אומר שהיא בסופו של דבר לטובתינו!!!!
      איפה האמונה?
      אלא מה ,ידוע שבאחרית הימים יהיה נסיון גדול באמונה ורק בודדים יאמינו בה' באמת!!!
      המתנחלים הצדיקים!!ממשיכי דרכו של יהושוע בן נון- משרת משה רבנו הגדול מכולם!
      עמ''י כנראה נשאר לנו עוד קצת צרות ויסורים,עוד קצת דמעות וחבלי לידה ומשיח בא!
      בקרוב ממש....

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    סילוף הטעייה

    ושטיפת מח, 15/04/06 13:29

    הרב המכובד משתלח חופשי בציונות.

    ולמה מה קרה?

    התיאוריה הדתית של גאולת ישראל
    [בוא המשיח] לא עבדה 2000 שנה.
    את זה הוא בחר , במקרה או שלא במקרה, לשכוח.

    בעניין פינוי רצועת עזה.
    המתנחלים לא נעזבו לאנחות.
    מצפים להם סכומי כסף אדירים,
    שהעם בציון ישלם להם באבו אבוהה.

    העם היהודי נפרד מן הדת ,
    חסרת התועלת, כאשר נוכח שתפילות אינן עוזרות.
    ריבון עולם יש לו את סדר העדיפויות
    משלו ולוח זמנים שאיננו מותנה ברצון החרדים.

    את הקמת המדינה השם הועיד לציונים החילוניים.
    הקרויים ''שמאלנים'' אלה שגאלו את הארץ בעבודה קשה. בגאולת אדמות והקריבו את חייהם למענה.

    לא יעזור למקטרגים כלום. לא השמצות ולא חבלה מכוונת ומתמשכת בתנועת השיחרור של העם היהודי ובמוסדותיה הנבחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    Poor understanding of history

    Avrum, 15/04/06 12:58

    And besides, Judaism is a lie. Any resonable person still thinks that God wants him to observe Shabat and Kashrut? there's no evidence for that

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מתנחבלים עלובי נפש (ל''ת)

    צחי, 14/04/06 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מה עשו הציונים בשואה ומה החרדים

    אבנר, 14/04/06 21:03

    איזו חוצפה ועזות מצח. הרב הזה גרוע בדיוק כמו אחמידיניג'אד שמסלף את ההיסטוריה.
    הציונים הם אלו שחירפו נפשם להצלת יהודים, להעלאת מעפילים ולשירות בבריגדה מעבר לים להילחם בנאצים. מה עשו החרדים, הלא ציונים, המתבטלים בפני הגרמנים - מסרו רשימות וארגנו את משלוחי היהודי מהגטו למחנות. שהכל יהיה מסודר ושקט.
    עכשיו אותם החרדים שבגדו באנשי קהילותיהם הפכו לגיבורים גדולים על צה''ל ועל המדינה שמעניקה להם ביטחון לאומי, אישי וכלכלי.
    אני מציע לכל מי שכל כך מפריעה הציונות והציונים שיוותר על האזרחות, ביטוח לאומי וההגנה הבטחונית ויעזוב למקום אחר. שיפטור אותנו מעונשו ומשכמותו.

    הגב לתגובה זו

    • רק חבל שהמדינה

      חילוני דור 5, 16/04/06 02:50

      לא מפרסמת את זה כל שנה בשביל
      שכל האזרחים ידעו מזה. ולא יספרו רק על היהודים הבוגדים (הקאפו) כל יום זכרון אלא גם על החברה החרדית הבוגדנית.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    משנה לשנה אתם גורמים לנו לשנוא

    חילוני, 14/04/06 14:32

    אותכם יותר!

    הפכתם דת יפה לדת מגעילה- בזכותכם הרבה אנשים חוזרים בשאלה, הצביעות שלכם ותעוות בצע נוטפת מכל הכיוונים. אתם חושבים שאתם הדבר האמיתי ולא שמים לב למה שמתרחש סביבכם ותמיד מחפשים אשים- לא יכול להיות שאתם בעצם האשמים בכל הבלאגן שקורה לנו?
    אתם מקבלים עודף זכויות מהמדינה אבל שמים עליה פס.
    נמאס לי כבר לשמוע את הבכי שלכם והאשמות כלפי כל אוכלוסיה אחרת.
    תזכרו שרק בגללנו אתם חיים- אומרים שהדמ' והחופש זה לא הדבר האמיתי שצריך להוביל למדינה יהודית? -
    תלכו לאירן וחכו שמה עד שאלוהים יבנה לכם מדינה. או שתלכו לארה''ב כמו שהחב''דניקים והקהילות האחרות שהפקירו יהודים בשואה רק כי הם חשבו שהציונים זה לא הדבר האמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד ?את בעיית הסכינים בבתיה''ס שלכם פתרת?

      צבוע, 14/04/06 15:08

      ואני כחרדי מפרנס חינוך רקוב שכזה..

      הגב לתגובה זו

      • ואת בעיית האבות שמכים תינוקות פתרתם

        דב, 14/04/06 21:15

        ואת בעיות הרבנים בבתי מדרש שעושים מעשים מגונים בילדים פתרתם?
        ואת בעיית המקובלים שעושים מעשים מגונים בנשים פתרתם?
        ואת בעיית הפקידים במועצות הדתיות שמועלים בכספי ציבור פתרתם?
        ואת בעיית חברי הכנסת החרדים שמואשמים בפלילים פתרתם?
        אל תטיף מוסר בבקשה

        הגב לתגובה זו

        • הכל 0 לעומת רצח אחד (ל''ת)

          השופט אזר, 15/04/06 21:15

          הגב לתגובה זו

          • דת חשוכה

            חילוני, 16/04/06 02:47

            רק במדינה דפוקה כמו שלנו נותנים לכם החרדים יותר מדי זכויות.

            אנשים מגעילים בצורה נוראית, וגזענים ברמות קיצוניות.
            פעם עוד האמנתי שהדת זה דבר יפה, אבל אתם גרמתם לי ולעוד המונים כמוני לשנוא אותה. בחיים לא האמנתי שאני אגיע לכזאת רמה של שנאה כלפי אנשים מאותה קהילה שלי (במקרה שלנו, היהודית).

            אני מקווה שהמדינה תתעשת ותכניס אותכם לעבודה ושלא רק נשמע אותכם זורקים הערות גזעניות לכל כיוון (כי אתם כמובן היהודים הנהורים - בזכותכם עלק אנחנו חיים פה).

            הגב לתגובה זו

          • הכוונה בוודאי לאותו ישראל ווליס שהרג את בנו. (ל''ת)

            רוצה הבהרה, 16/04/06 07:00

            הגב לתגובה זו

            • ווליס לא נאשם ברצח!!..לצערך! (ל''ת)

              השופט אזר ז''ל, 16/04/06 12:20

              הגב לתגובה זו

            • לצערי? אני הייתי מעדיף שהקטן יחיה (ל''ת)

              אתה אדיוט, 16/04/06 22:45

              הגב לתגובה זו

      • אתה מפרנס את החינוך החילוני ?

        נהפוך הוא, 16/04/06 02:35

        הגיע הזמן לקצץ בתקציבים הנדיבים של החינוך החרדי ולהעביר אותם לחינוך החילוני.

        אגב,
        לשרוף פחי אשפה, לרגום מכוניות באבנים זה חוקי ?

        הגב לתגובה זו

        • מן הראוי לטפל קודם בסכינים בבתיה''ס שלכם.. (ל''ת)

          אומלל, 16/04/06 12:27

          הגב לתגובה זו

      • הסכינאים ברובם מסורתיים.

        ש, 16/04/06 15:38

        וכך גם רובם המוחלט של הפושעים והעבריינים.
        זאת בעוד התלמידים הטובים שאין להם בעיות מישמעת הם ברובם המוחלט חילוניים.
        כל מי שלמד בבית ספר ממלכתי חילוני יודע את זה.

        הגב לתגובה זו

    • לידיעתך!שנאה ליהדות החלה עם פרוץ המדינה.. (ל''ת)

      אחד-העם, 14/04/06 15:16

      הגב לתגובה זו

    • תיקון קטן

      עוד חילוני, 14/04/06 18:06

      יש בדת דברים יפים, ויש בדת לא מעט דברים מכוערים, גם ללא המתנחלים ודרכיהם.

      בהכירי היטב את התופעה, רוב היוצאים בשאלה עושים זאת מסיבות אחרות.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    כבוד הרב, אני מעדיף 50 גויים על כל טפיל

    שמוליק כהן, 14/04/06 10:02

    כבוד הרב, אני מעדיף 50 או 100 גויים על פני טפיל אחד כמוך או חסידך השוטים. אנשים חרוצים, שאינם בוחלים בשום עבודה, על פני אנשים כמוכם שבוחלים בעבודה באשר היא. אנשים נאורים, שמכבדים את נושתיהם על פני אנשים כמוכם שמטילים עליהן איסורים אבסורדים ומונעים אפילו מילדה בת 3 לשיר את הקושיות, בשל ''ערות אישה בקולה''.
    אנשים נורמלים שאינם מחלקים את בני האדם לגזע עליון ונבחר ולגזעים חסרי חשיבות, לעומתכם שרואים ביהודי אדם חשוב ועליון לעומת הגויים, ושלא נדבר על יחסכם המשפיל ליהודים טהורים יוצאי עדות המזרח.
    אנשים שפויים שאינם מפגינים למען שחרור רוצח בנו לעומת האספסוף שלכם שמשתולל ברחובות ירושלים למען רוצח שפל.

    כבוד הרב, בטרם תטיף לנו מוסר, טול קורה מבין עיניך ותתחיל לנקות את הטעון תיקון בעדה החרדית. צפויה לך עבודה רבה, בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • שים לב!! חכמצ'יק..

      מוישי, 14/04/06 10:30

      הרב הזה לא חייב דין וחשבון לא לך .
      ולא למערכת החינוך שלכם המגדלת כאן דור של סכינים רצח ואלימות..

      הרב הזה עשיר גדול אינו צורך פרוטה מהמדינה ולא אתה ושכמותך מזיזים לו את קצה קצהו של הציפורן..

      הגב לתגובה זו

      • הרב אולי עשיר, אבל עדין חשוך

        שמוליק כהן, 14/04/06 11:21

        הרב הזה אולי עשיר גדול, אבל הוא עדין חשוך. הוא עדין מעודד אורח חיים טפילי, ללא עבודה ופרנסה. הוא עדין מבחין בין דם לדם. הוא עדין מתייחס לנשים בשינאה יוקדת. הרב הזה שוכח שהציונות הצילה יותר יהודים מהחרדים. הרב הזה שוכח שכאשר דוד בן גוריון זצ''ל (כן, בעיני הוא צדיק גדול בהרבה מהרב שטרנבוך) הסכים להסדר ''תורתו אומנותו'' היו אז בארץ רק 400 תלמידי חכמים שהחוק חל עליהם. היום כבר יש אוגדה שלמה שבמקום להתגייס ולעבוד למחייתם חיה על חשבונינו. אילו המדינה הציונית היתה כה רעה כלפי העדה החרדית, כיצד הם התרבו כל כך? כניראה שטוב להם במדינה הציונית, אז שלפחות יפסיקו להשמיץ את המדינה שנותנת להם ללא כל תמורה או השתתפות מצידם.

        הגב לתגובה זו

        • במקום חרדים תכתוב ערבים- ותקרא שוב

          אזרחית, 14/04/06 21:09

          את השנאה הגדולה שלך תעביר לאויבים האמיתיים שלנו.
          ''אילו המדינה הציונית היתה כה רעה כלפי הערבים, כיצד הם התרבו כל כך? כניראה שטוב להם במדינה הציונית, אז שלפחות יפסיקו להשמיץ את המדינה שנותנת להם ללא כל תמורה או השתתפות מצידם''.
          די לשנאת יהודים!

          הגב לתגובה זו

      • מי מדבר על החינוך...מוישי, תקרא חדשות

        יוסי, 14/04/06 13:06

        שמעת על זה שרצח את בנו בן ה-3 חודשים? זה שעכשיו חבריך הטובים מפגינים לשחרורו. מפגינים באלימות נוראית, לשחרורו של רוצח!!!...
        כל אלו תוצרים של החינוך החרדי. אתה מרוצה?

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא מואשם ברצח!!!!!!!

          צחי יעקב, 14/04/06 13:40

          וגם בהריגה לא יצליחו להאשים אותו..
          העללות דם על החרדים לא החלו היום ..
          בעוד אצלכם הרצח הוא על בסיס
          יום יומי ...

          הגב לתגובה זו

          • חוסר ידע מעורב בשטיפת מח

            יוסי, 14/04/06 14:47

            צחי יעקב, מדהים כמה שאתה תוצר לתפארת של החברה החרדית החשוכה.
            ''גם בהריגה לא יצליחו להאשים אותו''. אתה כבר נעשית שופט. מבין גדולבדיני ראיות. מנין לך שלא. האיש שחזר את המעשה, ודפוס התנהגותו האלים היה ידוע מזמן. אבל אתה, חכם גדול, אתה כבר יודע...
            ''העללות דם על החרדים לא התחילו היום...''. איזה כיף להיות בין הצדיקים שמעלילים עליהם עלילות דם. אולי תספר לי על עלילת דם אחת נגד חרדים? אבל המחשב סובל הכל.
            שיא השיאים ''בעוד הרצח אצלכם הוא על בסיס יום יומי...''. יש לי הצעה אליך. בדק את ''מיטב'' הפושעים בכלא. כמה מהם החחלו את דרכם בחינוך החרדי? כמה מהם חובשי כיפה (אני יודע שחלק גדול מסתתרים מאחוריה ע''מ להתחמק מעונש, אבל יש רבנים שנותנים להם את הגיבוי לכך).
            לסיכום, כדאי שלפני שאתה משלח את הגותך לעולם, תבדק. אתה עלול להימצא מדבר שטויות (כמו עכשיו).

            הגב לתגובה זו

            • אתה מעוניין שאכין רשימה??

              מוישי, 14/04/06 15:15

              צחי יעקב ז''ל נרצח על 100 ש''ח..
              על השופט אזר ז''ל שמעת?
              סיגלית חיימוביץ
              נהג מונית דרק ראט
              מעיין ספיר
              חווה יערי .
              מאות נרצחים בשנה
              אתה מעיז לפתוח את הפה ?
              טינופת..

              הגב לתגובה זו

            • והפגנות תמיכה ראית?

              גוזז הפיאות, 15/04/06 21:09

              האם ראית המוני חילונים מפגינים למען שיחרורם של הרוצחים והאנסים, מטייחים את פשעיהם ורודפים את הקורבנות במקום את הנאשמים?

              הגב לתגובה זו

            • אם תפגינו על כל רצח לא ישאר לכם זמן לכלום (ל''ת)

              מעיין ספיר, 15/04/06 21:34

              הגב לתגובה זו

            • תחשוב למה הם שמים כיפה כדי להתחמק מעונש... זה לא אומר משהו..? (ל''ת)

              y, 15/04/06 22:24

              הגב לתגובה זו

        • חדשות ,כוונתך על רצח העורכת דין??

          תתבייש לך!!, 14/04/06 14:30

          או על רצח יום יום כאן ?

          הגב לתגובה זו

          • האם קראת בחדשות על הפגנות תמיכה ברצח? (ל''ת)

            שמוליק כהן, 14/04/06 16:25

            הגב לתגובה זו

      • ''הרב הזה עשיר גדול'' ? בטח מעבודת כפיים. (ל''ת)

        פתח עיניים, 16/04/06 14:26

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    האמת שאחרי אסון גוש קטיף

    ציון הלא תשאלי, 14/04/06 09:58

    ואירועי עמונה גם אני מתחיל לחשוב כך

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק בשביל אנשים כמוך

      רפי, 14/04/06 13:01

      נועדה תגובה 83. אנשים כמוך רק רואים שא''י השלימה לא הולך, ואז כל מדינת ישראל פסולה בעיניהם. ציונים על תנאי. אתם לא טובים יותר מהחרדים.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אז למה החרדים לא לקחו את מושכות המדינה?

    ציוני, 14/04/06 09:56

    למה ויתרתם לאורך כל הדרך לציונים? למה לא תעקשתם להיות בהנהגה? למה רק ''סגן שר'' ולא ''שר?''
    ''תלמידי חכמים אינם קובלים על הרע אתלא מוסיפים טוב.''
    איפה הטוב אתם מוסיפים?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    he is right!!!! (ל''ת)

    Megorash, 14/04/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    איפה אתה, ישעיהו ליבוביץ'

    יוסי, 14/04/06 08:23

    בזמנו אמר ישעיהו ליבוביץ' כי המתנחלים יהיו הראשונים לרדת מהארץ אם יפונו ההתנחלויות.
    הטעות שלו לא היתה גדולה. אמנם אין מדובר בירידה מהארץ, אולם יש ירידה מהציונות.
    ולרב שטרנבוך ודומיו: אילו הייתה המדינה קיימת מספר שנים קודם לכן, יכל מאד להיות שממדי הרצח באירופה היו מצטמצמים.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שהוא קצת טעה

      חיים, 14/04/06 16:41

      אחוזי הייאוש מהציונות בקרב עקורי גוש קטיף, לא כאלה גבוהים.

      אפשר להתווכח עם העובדות, ואפשר לחכות ליום העצמאות הבעל''ט, ולראות כמה יחגגו אותו וכמה לא. נחיה ונראה.

      הגב לתגובה זו

      • ליבוביץ' דיבר גם על התאבדויות

        קובר הכתומים, 15/04/06 21:11

        כמה כתומטומים כבר הספיקו להתאבד בין חורבות גוש קטיף.

        הרבה ילדים כתומים מתגוללים שיכורים ומסוממים בכיכרות ירושלים.

        נוער איכותי, משהו.

        הגב לתגובה זו

    • ישעיהו ליבוביץ' גם אמר שחיילי צה''ל הם יודנראט. אז הוא היה כסיל קצת (ל''ת)

      זוכרים זאת?, 16/04/06 00:13

      הגב לתגובה זו

    • ישעיהו ליבוביץ' גם אמר שדגל ישראל הוא סמרטוט. אז אמר. עוד קשקשן אחד (ל''ת)

      הכה, 16/04/06 00:13

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    זקן סנילי מקומך באברבנל (ל''ת)

    קובי, 14/04/06 01:52

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הרב הכי אמין עלי זה הרב בריח (ל''ת)

    pel, 14/04/06 01:02

    הגב לתגובה זו

    • חה! חה! נשפכתי. באמת מוצלח...

      Avi.v, 14/04/06 12:33

      חה! חה! נשפכתי. באמת מוצלח...

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אם כן זה לא שנים עשר מרגלים...

    שלמה בן לולו, 13/04/06 23:56

    למעשה, היו עשרה. אהרון הכהן וכלב בן יפונה לא נכללו בין מוציאי דיבת הארץ.
    והנה מופיע עוד חרק בדמות חרדית להוציא דיבת הארץ רעה.
    כאדם דתי ציוני מאוד! אברך את החרק הטורדני הזה בברכת: שתיפרע הארץ ממך ומבני משפחתך לדורותיהם!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש עוד ''מרגל'' ...

      דוד אבי לולו, 14/04/06 01:27

      גם ירמיהו הנביא, או וויי, דיבר על חטאי העם שהתגורר בארץ ישראל.

      מאימתי מי שאומר מוסר ליהודים שגרים בארץ ישראל הוא מוגדר כ''מרגל''?

      אלא מאי?

      כשפוגים ב''פופיק'' של ה''ממלכתיים'', כמציגים עובדות ששוברות להם את התיזה של ''אתחלתא דגאולה'' הם מתחילים להשתולל.

      הגב לתגובה זו

    • ומה התורה תגיד עליך?

      דתי לאומי, 14/04/06 11:00

      תורת ישראל היתה קודם העולם.
      עם ישראל היה גם בגולה.
      א''י תהיה רק ע''י שמירת אלו הראשונים, שחלילה לא נהיה בבחינת ''וקאה כאשר קאה את הגוים אשר לפניכם''
      תורת ישראל לעם ישראל בא''י
      זה סדר העדיפויות האמיתי ולא שיהיה הטפל עיקר והעיקר טפל.

      ולמי שעוד מסתפק בדבר אנא יעיין בקפידא מתוך ישוב הדעת בכתביו של הראי''ה קוק זצ''ל וירווה נחת בכל הקשור לנושא ולמה החרדים בנקודה זו עדיפים מאיתנו.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-80

      Avi.v, 14/04/06 12:30

      למה מותר להוציא את דיבת הרב, אבל אסור להוציא את דיבת הארץ?

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא הרב אלא מר

    יהודי, 13/04/06 23:12

    עוד רעיון עם מאן דהוא אנטישמי שחושב שהוא נציג של...
    תפסיקו כבר לראיין כל זה חותם מהעדה החרדית.
    את הבד''צ מעניין רק הכסף.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    יישר כוח לרב.

    דויד, 13/04/06 20:59

    יישר כוח לרב הקדוש שליט''א.
    ויהי רצון שהקב''ה יגאל את הבריאה כולה המהרה ממש וינקום נקמתינו לעינינו ממש עכשיו אמן!

    הגב לתגובה זו

    • אלוהים שמלוהים

      פצפוצים., 14/04/06 00:19

      כל קשר בין החרדים לבין אלוהים הוא מקרי בהחלט. בעולם שבו כל מה שטבעי ובריא מרוסן , ברור שיווצרו מפלצות.
      אני לומד הנדסה , מקצוע שיש לו ערך. חרדי לומד מה מותר ואסור בשנת שמיטה. לך נגב עם זה ת'תחת.
      הגיע הזמן למתוח קו אדום ולהבהיר לחרדים אחת ולתמיד - תעבדו או תרעבו - נמאס לממן אתכם.

      הגב לתגובה זו

      • שתוק אתה

        שש, 14/04/06 07:47

        ושתוק דויד
        2 מופרעים

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא הרבנים הם בעייה, אלא המדינה שנותנת בידיהם כח.

    שפוי, 13/04/06 19:53

    שיהיו רבנים עבור מי שמחפש אותם ובמימון מי שרוצה אותם.

    תפקיד המדינה לספק נישואין אזרחיים וקבורה אזרחית, ולא נישואי שטרנבוך וקבורת סאטמר.

    בעברית קוראים לזה ''הפרדת הדת מהמדינה''.

    הגב לתגובה זו

    • תרגע!! הוא לא עובד מדינה. ו...

      אזרח, 13/04/06 20:52

      הבעיה היא הנהגה מושחתת ששולחת אנשים להתיישב בחבלי ארץ ואח''כ בשרירות לב ובאטימות הופכת אותם לפליטים.

      הגב לתגובה זו

      • ועל כן לא היתה באמת צריכה לשלוח מלכתחילה... (ל''ת)

        ש., 14/04/06 08:40

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    הציונות הפכה קרדום לחפור בו למושחתים דוגמת משפחת שרון

    ראובן, 13/04/06 19:12

    ופוליטיקאים אחרים. הם מוכרים את ארץ ישראל תמורת מזומנים להם למשפחותיהם ולמקורביהם. והכספים מגיעים לא רק מאנשי עסקים בעלי עניין בקבלת טובות הנאה בנכסי המדינה, אלא גם מהאיחוד האירופאי ושאר אנטישמיים המייחלים לחיסולה של מדינת ישראל ולפחות לצימצום שטחה עד לגודל של שמורת טבע אינדיאנית שתוכל להיות מחוסלת בעתיד אם לא על ידי אוייביה אזי על ידי מלחמות פנימיות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק !! (ל''ת)

      אזרח, 13/04/06 20:44

      הגב לתגובה זו

    • וכבר שכחנו את טובות ההונאה שהעיפו את ביבי מארמונו (ל''ת)

      אורן, 14/04/06 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הרב לא מספר את כל האמת

    יעקב, 13/04/06 17:40

    למה הרב לא מספר לנו א כל האמת? שיספר לנו לדוגמא כיצד המנהיגות החרדית במזרח אירופה מנעה את יציאת היהודים ממזרח אירופה, ולא רק לכיוון ישראל, ובכך תרמה לסופם המר. שיסתכל הרב בראי ויודה שהיהדות החרדית פורחת במדינה הציונית אותה הוא מתעב. עוד לא הייתה פריחה כזו בהיסטוריה היהודית עם כל כך הרבה ישיבות וכל כך הרבה בחורי ישיבה של עושים כלום. כל זה תודות למדינה הציונית שמממנת את החגיגה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      דולי, 13/04/06 22:32

      מסכימה עם כל מילה וזכור לי ששמעתי את הרב אבינר מדבר על נושא זה ברדיו ואומר שהרבנים החרדים לא עודדו יהודים כלל לבוא לארץ בקופה שלפני המלחמה

      הגב לתגובה זו

      • מי זה הרב אבינר ?! מי ? (ל''ת)

        אורי, 14/04/06 05:52

        הגב לתגובה זו

        • של נעליך כאשר אתה מדבר על הרב אבינר. (ל''ת)

          אמנון, 14/04/06 12:46

          הגב לתגובה זו

          • קשוט עצמך- תגובה לא קצרה אך מעניינת

            דתי לאומי, 14/04/06 16:38

            אני יכול להתבייש בציבור הדתי הלאומי על כל הזילזול המשווע שלו ושל לא מעטים ברבניו על כל מה שבריח חרדיות יכונה.

            בציבור הדתי לאומי גדול הזילזול לא רק בציבור החרדי אלא בעיקר ובמיוחד בגדולי התורה שלהם! שוודאי רובם המכריע הם גאונים אמיתיים שכל כולם עסוקים ועוסקים כל חייהם יומם וליל בתורה בלי שום פניות לדברים אחרים כמו רבים אחרים בתנועה הציונית.

            כולם הרי יודעים שמי שרוצה ברכה מעדיך ללכת לרב חרדי מאשר רב ציוני ומעניין למה. (ואיני מדבר על רב ספציפי כזה או אחר וחלילה לא על הרב אבינר שהוא מכובד בפני עצמו).

            אולי כדאי לעשות חושבים ולראות איפה טעינו?

            לך תשאל את הרב מרדכי אליהו (ואני יודע מה יגידו המתלהמים- שהוא חרדי בכלל) שהוא ללא ספק גאון עצום בתורה (וזה שיש חרדים שלא יוצאים נגדו לא אומר שהוא חרדי) ותשאל.

            אם כבר אני פה, הגיע לפני כמה שניות ליידי עלון עולם קטן(על פסח) המתיימר לייצג את הנוער הדתי לאומי. קרא נא במאמר המרכזי שם איזה רב (מפאת לשוה''ר אשמיט את שמו) יוצא נגד סממנים חרדיים ומזלזל בצורה מחפירה בחזו''א שהיה לכל הדעות גאון עצום ותורתו היתה ברמה שגבוהה עשרות מונים מדרגת דורו הוא וודאי דורנו אנו (די לקרוא את ספריו- למי שמסוגל להבין ולו במעט- כדי להבין את גאוניותו- שלא לדבר על עדויות של גאוני עולם).

            ''שעקיצתם עקיצם עקרב ונשיכתם נשיכת שרף''

            ואין לי אלא לומר לך (מקווה שתבין): ''התקוששו וקושו''- קשוט עצמך ואח''כ קשוט אחרים.

            (הכותב הינו דתי לאומי- ציוני במובן האמיתי של המילה- בוגר ישיבת בנ''ע לאחרונה ופעיל בסניף בני עקיבא באזור מגוריו)

            הגב לתגובה זו

            • מסכימה כמעט עם כל מילה שכתבת

              דתיה לאומית בה', 24/04/06 02:45

              אכן אתה צודק.זילזול ברבנים הינו גרוע שבגרועים-ובמיוחד נגד גדולי הדור.
              אך אתה מבצע בתגובתך הכללה נוראית! וכי כל הציבור שלנו מזלזל ברבנים?חס ושלום!
              מצד שני מתגובתך למדים שבח גדול על הציבור שלנו -מה שאין לחרדים!
              לא תראה בכל האינטרנט תגובה של מי אשר מכנה עצמו חרדי גאה ומבקר בחריפות גדולה עיוות הקיים בעולם החרדי ! שם ממש אין ''קשוט עצמך תחילה!'' ...כמעט תמיד רק סינגור והצדקת כל מעשה שהוא.
              כותבי העיתונות החרדית נזהרים ''לגעת''בבעיות הבוערות....
              לעומת זואת הציבור שלנו מלא וגדוש בארועי וכנסי ''חשבון נפש לאחר...'' ו''לאן ממשיכים מכאן...'' ובלי עין הרע ביקורת עצמית(על מנת להיבנות) בכמות ענקית!!!!!
              זו היא הדרך העולה בית אל.....

              הגב לתגובה זו

    • ספר גם אתה את כל האמת

      כל האמת, 14/04/06 03:15

      ספר איך הציונים בארץ באותו הזמן של מלחמת העולם השנייה אמרו על אותם אלו שנישארו באירופה שמגיע להם ושטוב שזה קורה להם. ספר גם איך בן גוריון אמר על הרוגי מרד גטו ורשה: ''סוף כל סוף למדו דרך מיתה נכונה''. ועל איך הפנו אל פליטי השואה אצבע מאשימה בארץ, כינו אותם ''סבונים'' והאשימו אותם שהיו גלותיים ובגלל זה קרה להם מה שקרה.

      הגב לתגובה זו

      • לא ניראה לי

        ב, 14/04/06 07:49

        שהבנת נכון את משמעות האימרה
        ''סוף כל סוף למדו דרך מיתה נכונה''

        הגב לתגובה זו

        • דווקא כן הבנתי.

          כל האמת, 15/04/06 19:09

          הוא דיבר ברוח הכללית, שהאשימה את ניספי השואה על שלא היתנגדו, ועל כן הרוגי גטו ורשה מבחינתי מתו כמו שצריך, דהיינו תוך היתנגדות.
          שאר הניספים הם זבל מבחינתו.

          הגב לתגובה זו

    • מקורת, בבקשה

      Avi.v, 14/04/06 12:16

      מקורת, בבקשה. אי אפשר להשמיץ ללא ביסוס עובדתי.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    הציונות אינה שקר

    חימון, 13/04/06 16:27

    הציונות אינה שקר אלא האמת לאמיתה

    הגב לתגובה זו

    • משכנע ביותר (ל''ת)

      ציוני כהניסט, 14/04/06 07:50

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    תשובה ל-42

    אזרח, 13/04/06 16:10

    אני לא מסכים עם כל מה שאמר הרב אולם יש אמת בנוגע לדבריו על הרוסים.יש חוסר היגיון בכך שעל מנת ליצור איזון דמוגרפי ולשמר את הצביון היהודי של המדינה הביאו גם עולים מרוסיה שהם גוים אז מה הועילו חכמים בתקנתם?בנוסף אי אפשר להתעלם מהעובדה שלעליה מרוסיה יש חלק נכבד בפשיעה בארץ אז מספיק מכל הרגשי נחיתות של כל מיני עולים לאף אחד אין שום בעיה עם עולים יהודים שתורמים לחברה זה אינטרס גם של אותם עולים שלא יהיה ביניהם אותם גורמים שליליים שנכנסו לארץ בגלל שאין בה שום בקרה נורמלית כמו בכל מדינה מתוקנת בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הרב שטרנבוך, גם האמונה בקיום אלוהים דתי הוא שקר כמו שאר אלילים (ל''ת)

    המעיר, 13/04/06 14:59

    הגב לתגובה זו

    • אינך מתחיל להבין מה הוא יהדות! (ל''ת)

      אומלל, 13/04/06 20:47

      הגב לתגובה זו

      • אינך להבין עיברית תקינה הוא מה (ל''ת)

        גכ, 14/04/06 07:51

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    הכי מרגיז שמכיסנו הלכלוך הזה מקבל משכרת (ל''ת)

    מאיר, 13/04/06 12:55

    הגב לתגובה זו

    • הרב שטרנבוך לא מקבל משכורת ממך

      הרב מבני ברק, 13/04/06 20:37

      העדה החרדית לא מקבלת כלום ממוסדות המדינה כולל שום כסף לישיבות
      אתה סתם משמיץ ללא ידיעה

      הגב לתגובה זו

      • סיפורי סבתא לכן כל בעל תשובה נרשם (ל''ת)

        כתלמיד בכולל?, 18/04/06 23:20

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-71

      avi.v, 14/04/06 12:19

      הצחקת אותו! רבני העדה החרדית לא מקבלים משכורת משום גוף מדיני כעיקרון.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    נכון הוא צודק, אך גם הדת כנ''ל (ל''ת)

    מאיר, 13/04/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    האימם שטרנבוק הוא דוגמא טובה לרעת היהדות

    כופר בתפל, 13/04/06 09:04

    פרופיל יהודי חשוך השייך לקהילה של נבערים החיים עם דעות,לבוש ומנהגים כמו בימי הביניים הוא דוגמא נהדרת לכל אלה שרוצים לנגח את היהדות........

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-69

      Avi.v, 14/04/06 12:23

      אפרופו ''ימי הביניים'' - היה חסר לי בתגובה שלך התואר ''מרעילי בארות''. בטח שכחת. לא נורא.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מתי כבר תבין איזה שקר ומאחז עיניים אתה בעצמך. (ל''ת)

    ., 12/04/06 21:18

    הגב לתגובה זו

    • מהשעה של התגובה אני לומד (ל''ת)

      שאינך עורך סדר, 12/04/06 23:47

      הגב לתגובה זו

      • חארא עליך ועל הסדר (ל''ת)

        ., 13/04/06 13:33

        הגב לתגובה זו

        • חחחחח

          שדג, 14/04/06 07:53

          מצחיקים שניכם

          הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל תורת חז''ל והרבנות שקר (ל''ת)

    ומגלות הומצא, 12/04/06 19:15

    הגב לתגובה זו

    • וזה שלאבא שלך יש ביצים זה גם שקר

      שדג, 14/04/06 07:53

      ילד מבחנה שכמותך

      הגב לתגובה זו

      • לא זו עובדה! אבל שכינים נולדים מזיע

        זה שקר מוחלט!, 18/04/06 02:52

        וגם שהשמש מסתתרת בכל לילה ברקיע זבול, זה שקר מוחלט!
        וכם שפרעושים נולדים מעפר ולא מזיווג זה שקר מוחלט!
        וגם שיש תולעים שנולדים מהפרי עצמו, זה שקר מוחלט!
        וגם שכדור ארצינו במרכז החלל, זה שקר מוחלט!
        וגם שהשמש סובבת את כדור ארצינו ועל פי זה נובעים את ימות השנה, זה שקר מוחלט!
        וגם שרב בני אדם טועים בין בשר עוף לבשר בהמות כמוך, זה שקר מוחלט!
        וגם שמחלות נפשיות נגרמים על ידי שדים, זה שקר מוחלט!
        וגם שלחז''ל היה רוח הקדש, זה שקר מוחלט!

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    בזכות הציונות אתה חי בארץ ובזכותה גם יש לך עבודה. (ל''ת)

    חמורבי, 12/04/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק! (ל''ת)

      פירורים, 12/04/06 23:13

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    חוצפן- הציונות הצילה את החרדים (ל''ת)

    בלי ציונות אין, 12/04/06 18:37

    הגב לתגובה זו

    • שכחתם מי היו אנשי העליה הראשונה?

      אוהבת ישראל, 18/04/06 00:14

      אנשי העליה הראשונה היו חסידים וליטאים- כולם חרדים! הם אלו שהכינו את התשתית להגעתם של ה''ציונים''
      כל ילד יודה בכך שעם- ישראל לא היה מחזיק מעמד 2000 שנה אילולי היהדות הדתיתהאותנטית (קרי- חרדית). מעניין מי התפלל 3 פעמים ביום- ''ולירושלים עירך ברחמים תשוב..''
      ומי בכל חתונה ושמחה העלה את ירושלים על ראש שמחתו...
      אין יותר ציונית מהיהדות האמיתית!!!

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    56 כל הכבוד. צודק! (ל''ת)

    האיש בלתי נסבל, 12/04/06 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אנחנו החרדים מפיצים חושך,בערות,עוני,נחשלות,שנאה,פלגנות,טפילות

    בילהרציה חרדית, 12/04/06 17:46

    ניוול,בדלנות ושחיתות מוסרית.החרדים מחבלים בכלכלת המדינה בהתנגדותם להשכלה מדעית וטכנולוגית.עליהם נאמר מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו.

    הגב לתגובה זו

    • 63, אין ספק שאתה רשע ונגוע באוטו-אנטישמיות (ל''ת)

      ץ, 16/04/06 00:15

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ומה עם החרדים בשואה?

    יענק'ל, 12/04/06 17:08

    אדמו''רים אסרו על החסידים לעזוב את אירופה מחשש שיאבדו את צאן מרעיתם, וכאשר לאחר הכיבוש הנאצי, הם נכחו בטעותם, חסידיהם הצליחו למלט אותם עצמם בעוד שרבים מהחסידים נרצחו. כמובן זו הכללה והיו כאלה שנהגו אחרת, אבל זה נכון לגבי הרבה חסידויות. היום החרדים משתיקים את מי שמבקש לדון בנושא זה.
    מעבר לכך, מי שהכין את הקרקע לתקומה היהודית הגדולה בארץ ישראל שהרב שטרנבוך עצמו נהנה ממנה הם הציונים. הרי לכל מי שעיניו בראשו ברור שלא ניתן היה להקים את יהדות התורה בארץ ישראל אם זו הייתה נשלטת בידי הערבים. החרדים גם לא היו מעלים על דעתם להגיע לארץ ישראל ללא שלטון יהודי. כן, היה את הישוב הישן שחי מתרומות, אבל אלמלא השלטון הציוני רוב מניינה ובניינה של היהדות החרדית לא היה מגיע לארץ ישראל אלא לארה''ב. אז הרב שטרנבוך, די לירוק לבאר ממנה את שותה!

    הגב לתגובה זו

    • נכון. אלמלא ה''ציונים'' הוא לא היה יושב כאן בארץ הקודש! (ל''ת)

      פירורים, 12/04/06 17:45

      הגב לתגובה זו

    • יכול לשבת בארץ הקודש ולהיות יהודי לא ציוני

      ציוני או לא, 12/04/06 20:56

      אך, מתריע הוא בפני עלייה למדינה...אזרח מדינה הוא שקובל על החלטות המדיניות הציונית ...ואינו בעצם מתנער ממנה..אלה במוצא פיו. שהרי נהנה הוא ממוסדותיה...

      הגב לתגובה זו

      • יותר נכון! (ל''ת)

        פירורים, 12/04/06 23:10

        הגב לתגובה זו

      • אתה לא עושה סדר? (ל''ת)

        לפי זמן התגובה, 12/04/06 23:48

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    בעל בריתנו הרב שטרנבוך דומה לנו ומחזיק בדעות שלנו

    האימם עלי, 12/04/06 17:00

    השריעה=הלכה יהודית דומים מאד ולכן עם דעות ''מתקדמות'' כמו של רב עדת הטפילים הנבערים הוא בהחלט יכול לקבל מינוי של ראש ישיבת מדרסה בכרבלא או בקום.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כבוד הרב, תמיד אפשר להסתכל על חצי הכוס הריקה.

    מתחברת, 12/04/06 16:55

    איך אפשר להתכחש לנס שהיה בעצם קיומה של מדינת ישראל. עצם הקמתה של המדינה הוא משהו מאוד לא ראלי. הגלגולים שבדרך להקמתה, והארועים שקרו שבסופו של דבר הביאו להקמתה הם דבר מדהים. שלא לדבר על מלחמת העצמאות, שאין לה הגדרה אחרת חוץ מנס. ולאחר מכן מלחמת ששת הימים, שגם היא נס ענק.
    במדינת ישראל יש כ''כ ברבה תורה. כ''כ הרבה ישיבות מכל המגזרים והסוגים קמו ועולם התורה כ''כ פורח.
    יש לנו ריבונות בא''י, ולפי הרמב''ן זוהי מצווה מן התורה.יש לנו צבא חזק.
    הארץ פורחת ונותנת פרותיה( ואין קץ מגולה מזה). ישנם יהודים שהקשר שלהם ליהדות הוא בכך שהם חיים בארץ. הם עושים ברית מילה לילדיהם, בר מצווה, רובם המכריע מתחתן בצורה יהודי.אם לא היתה את המדינה רבים מהם לא היו קשורים ליהדות והיו מתבוללים וח''ו נעלמים מהעם שלנו.
    אז נכון, היה גרוש איום, אבל אנחנו לא מתייאשים. מבינים שיש לנו עוד הרבה עבודה, ועוד הרבה צריך לשנות במדינה, אבל יודעים להכיר טובה לקב''ה על הניסים, על המתנה הנפלאה, ולא מתייאשים מהדרך הארוכה.. שנזכה בקרוב לגולה השלמה!! חג כשר ושמח

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ב100%!! (ל''ת)

      יהודי, 14/04/06 00:19

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    העלייה מרוסיה הצילה את המדינה

    החרדים מנוולים, 12/04/06 16:48

    הביאה אלפי מהנדסים, רופאים ומדענים לישראל- בזכות עלייה זו תעשיית ההיי טק פורחת והצמיחה גדלה-
    עלייה זו גם הצליה את המאזן הדמוגרפי מול הערבים

    מה החרדים תרמו למדינה , העלובים האלה , המנוולים והחוצפנים שלא עובדים ולא מפרנסים את עצמם, לא משלמים מסים, לא שרתו יום אחד בצבא , לא יודעים מה זה שכול, איך הם מעיזים להעביר ביקורת על ההתנתקות מעזה, שמאז שהיא קרתה יש 0 הרוגים ברצועת עזה ובסביבתה, למרות הקסאמים.

    הגב לתגובה זו

    • הרגת אותי עם המשפט האחרון

      דוד, 12/04/06 17:33

      אתה לא חש באבסורדיות?? אתה אומר שבאזור הרצועה- יש 0 הרוגים, למרות הקאסמים. ז''א, שבזכות ההתנתקות הקאסמים כבר לא פוגעים בקיבוצים באזור רצועת עזה? הרי הקאסמים לא הפסיקו- הם ממשיכים.
      הסיבה להתנתקות הייתה שלא יהיו הרוגים, והנה- ממשיכים פיגועים, עלתה ממשלת חמאס, וממשיכים הקאסמים.
      אז יש 0 הרוגים. גם בגוש קטיף היה 0 הרוגים אחרי 4500 פצמר''ים.
      ובסוף, אחרי 6000 פצמר''ים היו בערך 5 הרוגים. אז?? איפה שבחה של ההתנתקות בזה בדיוק?
      אבסורדי לחלוטין.

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון , ברצועת עזה כל שבוע נהרגו אזרחים וחיילים

        לפני התנקתות, 12/04/06 18:35

        לפני ההתנתקות היו חדירות להתנחלויות , מטעהנים על ציר פילדלפי, פיגועי ירי ועד ועוד . כמעט כל שבוע נהרגו חיילים.

        עכשיו צה''ל פרוס על גדר הגבול בין מדינת ישראל לרצועת עזה, מצליח לסכל עד כה 100% מנסיונות החדירה כי הוא פרוס בצורה שבא צבא אמור להיות- בהגנה על גבול המדינה שלו.

        ובכלל, הסיבה העיקרית להתנתקות היא דמוגרפית- להתנתק מ1.5 מיליון פלשתינים, לא להיות אחראים למזונם ורווחתם.

        ההתנתקות היא מהלך מבורך, שתרם הרבה למדינה בכל תחום- גם בזה הבטחוני. עכשיו חייבים התנתקות נוספת גם בהיודה ושומרון, מאותן סיבות בדיוק-

        דמוגרפית (2 מיליון פלשתינים שם)

        בטחונית (הגנה על ישראל מגבול הגיוני)

        כלכלית (חסכון של מילארדים בהתנחלויות, במאזחים ובכבישים העוקפים ובהגנה חסרת התועלת עליהם)

        מוסרית (שטח לא שלנו שכבשנו במלחמה)

        הגיונית (מכל הסיבות הנ''ל- זה פשוט כל כך מתבקש)

        רק מבחינה אחת תכניתו של אולמרט היא לא הגיונית- מבחינה דתית. אבל 80% מאזרחי המדינה הם אינם דתיים, והמדינה הזו לא מדינה דתית, ולכן יש לאולמרט את כל הסיבות העולם לבצע אותה.

        הגב לתגובה זו

        • כמה שאתה טועה

          האמת, 14/04/06 11:02

          ארץ ישראל כולה שלנו, עם הבטחה מפורשת ממי שאמר והיה עולם, אז
          א. הדבר הכי טבעי, והכי מוסרי זה שעם ישראל ישב בארץ ישראל - וכל מי שמפריע לזה לקרות, דמו בראשו
          ב. הבעיה ''הדמוגרפית'' תיעלם מהר מאוד ברגע שהמדינה הזאת תתחיל לפעול כמו שבורא עולם היה רוצה..
          ג. ואז, גם לא תהיה שום בעיה ביטחונית...

          הגב לתגובה זו

      • טוב שכנעת אותי

        ברברי, 12/04/06 19:02

        קח אוהל ותחזור לעזה. אל תשכח לקחת את מרזל.

        הגב לתגובה זו

    • מעולם לא חסרו בישראל רופאים

      אאא, 13/04/06 01:28

      או מהנדסים.
      ההצדקה היחידה בעולם היא כוח עבודה זול.
      המאזן הדמוגרפי?
      אם קודם היה חשש ממדינה דו לאומית,הרי כעת יש חשש ממדינה תלת לאומית כמו יוגוסלביה.

      הגב לתגובה זו

      • לך לאיראן, אתה כל כך מתנגד למערביות וקדמה- שם תשתלב טוב

        עדו, 13/04/06 16:38

        זה אחד ההבדלים העיקריים בין ימין לשמאל בישראל- השמאל שואף להוביל את ישראל קדימה מבחינת ההתפתחות האנושית- להיות חלק מהעולם המערבי שאתה כל כך מתנגד לו (לא חייבים למחוק את הזהות היהודית בשביל זה, ולא חייבים להיות פונדמטליסטים חשוכים כמו שאתה מציע)-

        העולם המערבי שבזכותו אתה חי כיום 80 שנה ומעלה, העולם שבזכותו אתה כותב טוקבקים באינרטנט, העולם שבזכותו אתה יודע מה קורה בכל פינה בעולם תוך שניות, העולם שבזכותו אתה בוחר את מנהיגיך, העולם שבזכותו לתינוק שנולד כיום יש סיכוי מצוין להתפתח כראוי, להיות בריא ומאושר.

        מה אתה מציע ? להשתלב בסביבה המזרח תיכונית עם אמונה מפגרת וחשוכה ? להיות כמו הערבים ? עם ''ערכים'' מזויפים ? עם רצח על כבוד המשפחה בשביל ה''כבוד '' ?
        מה אתה מציע ? שכולנו נהיה חרדים ?

        אם כולנו היינו חרדים- לא היתה מדינה פה , לא צבא, לא היי טק, לא רפואה מעולה, לא כלום. אבל מה - היו ''ערכים'' ! היה בשביל מה לקום בבוקר !
        \

        הגב לתגובה זו

      • כרגע יש מחסור ברופאים בישראל (ל''ת)

        דוד, 13/04/06 18:16

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    הבעיה לא בציונות אלא בשמאל 'הציוני'

    ציוני, 12/04/06 16:29

    השמאל 'הציוני' דרס כל דבר השונה מהסוציאליזם העולמי ובהם המסורת והדת. דגל בשמש העמים וכיום בשמש 'הפלורליזם והדמוקרטיה' ובכך גרם לניתוק בין חלקי העם ומביא כליה על הציונות ועל מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אבל שמאל = ציונות

      אבי, 12/04/06 17:35

      השמאל המציא את הציונות.בן גוריון היה סוצאיליסט וכמוהו כל ראשי מפאי והם אלו אשר הקימו את המדינה.
      בזכותם חזרת לארץ ישראל.
      אם הם לא היו קיימים - היית עדין בגלות.
      שמאל = ציונות.
      ב- 48 בן גוריון אימץ קו פרגמטי שאמר עדיף להכריז על מדינה יהודית גם אם היא תיהיה רק בגבולות החלוקה ולא על כל שטחי ארץ ישראל.
      וזו בעצם על רגל אחת כל רעיון השמאל.
      מי שמביא כלייה וחורבן על הציונות זה דאווקא הימין עם המישחיות המטורפת.
      אם תלמד קצת היסוטריה תבין שהמשיחיות הזאת הביאה לחורבן בית שני והיא בדרכה גם לחורבן בית שלישי.

      הגב לתגובה זו

      • את המושבות הראשונות הקימו דתיים ולא

        שמאלנים, 14/04/06 17:01

        אבי אתה בור בהיסטוריה:
        את ראש פינה,פתח תקוה,ראשון לציון,ראש פינה, מטולה ועוד הקימו יהודים שבקנה מידה של היום נראו והתנהגו כחרדים ולא בן כגוריון.
        הציונות החלה הרבה לפני שבן גוריון עלה לארץ.

        הגב לתגובה זו

        • קמו בארץ עוד כמה דברים מאז ראש פינה (ל''ת)

          תל-אביבי, 16/04/06 07:07

          הגב לתגובה זו

        • לא נכון- את המושבות האלה בקימו

          מישהי, 17/04/06 01:40

          אנשים שהחרדים זרקו עליהם אבנים. אולי הם שמרו על מסורת, אבל היה הכי חילונים דאז.

          הגב לתגובה זו

    • טעות!!! אין דבר כזה שמאל ציוני, או ציוני או שמאלני!!!

      אמנון, 14/04/06 00:58

      בן גוריון היה, אולי, סוציאליסט, אבל ודאי לא שמאל כפי שזה בא לידי ביטוי עם השמאלנים בני דורנו.
      לצערנו, אין מה לעשות, כבר נאמר במקורותינו:
      ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''
      ולנו לא נותר אלא, להמתין ולראות מה יקרה תחילה, העלמות השמאל או חיזוק המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ראינו בימים האחרונים את ה''אור החרדי''

    אבי, 12/04/06 16:25

    ולמי ששכח - התלמיד החכם וישר הדרך שרצח את תינוקו בן שלושת החדשים כי הפריע את מנוחתו ובל נשכח את המאור השני - המדריך בישיבה שביצע מעשים מגונים בתלמידיו ובל ייפקד מקומם של הזוג
    אשר ביצע מעשים מגונים בתינוקם ואשר הוסרטו על ידם, מה יש לדבר , זה האור האמיתי לא הציונים והחילונים בועלי הנידה ואוכלי השפנים
    איך אין ל''רבנים'' האלה בושה לדבר?

    הגב לתגובה זו

    • מישהו אמר שחרדים קדושים?

      חילוני, 14/04/06 07:59

      למה אתה לוקח מקרה אחד שקורה פעם במתאיים שנה ואתה מעליל עלילות גלובליות לכל החרדים.. נו עכשיו אני אתחיל לספר לך איך כל 40 שניות דוקרים מישהו וזה בטח חילונים כמוני וכמוך אז זה אומר שאני דוקר ורוצח וגם אתה? לא , אז שתוק ולך נא שחק בביצים.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אידיוט ורשע, עם חסידים שוטים (ל''ת)

    פשוט אידיוט, 12/04/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    רבותינו זיע''א התנגדו ומתנגדים לציונות

    נטורי קרתא, 12/04/06 16:14

    ולישות הציונית. לא הי.ה לנו ריב עם הערבים אלמלי לא באו הציונים והביאו על עם ישראל חורבן נורא. וכל הפורש מדעת תורה ועושה מלחמות על דעת עצמו הוא עושה, ומסכן חי-ים ומוסיף חורבן על חורבן.
    וכך היא דעת תורה מרבותינו האדמו''ר ר' יואל טיטלבוים והרב מבריסק וכל המשנה ידו על התחתונה.

    הגב לתגובה זו

    • ראינו כמה טוב היה לכם באירופה בלי הציונים

      יוסי ודנה, 12/04/06 17:37

      פוגרומים
      גירוש
      שואה של 6 מיליון יהודים שברובם היו חרדים.
      תשארו בניו יורק והשואה הבאה בדרך
      יהודי מקומו אך ורק בארץ ישראל ועליו להגן על עצמו אך ורק בכוח הזרוע.
      אף אחד לא יגן עליו אם הוא לא יגן על עצמו בעזרת צבא חזק וחיילים אמיצים

      הגב לתגובה זו

    • רבותיכם בני גרים וכספחת (ל''ת)

      לישראל, 18/04/06 23:14

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    היהדות היא כשלון

    עדו, 12/04/06 16:05

    בסביבות 80 % מהיהודים בארץ ובעולם אינם שומרים את מצוות הדת היהודית, חלק גדול מהם, כנראה הרוב, אינו מאמין כלל בקיומו של בורא לעולם.
    רוב היהודים לאורך ההסטוריה פסקו להיות יהודים- התבוללו. בגלל זה יש כל כך מעט יהודים כיום בעולם - רק 12 מיליון (לא רק בגלל השואה).

    אני מאמין לחרדים כאשר הם אומרים שהם מייצגים את היהדות האמיתית- זא אכן נכון. ותסתכלו עליהם- חיים של עוני ובערות, בלי השכלה, בלי ידע, בלי התפתחות אנושית- חיים של שנאת הזר והאחר כדי לשמר את הזהות שלהם- הסתמכות על ה''פריץ'' שבמקרה היום זה הציונות ומדינת ישראל - דאגה לישיבות ול''עיירה'' שלהם, כמו בגולה.

    אני חושב שאני מתחיל להבין איך צמחה האנטישמיות.

    וזו בדיוק הגדולה של הציונות- שבאה לנרמל את הקיום היהודי - בלי מצוות, בלי הסתגרות, והכי חשוב- בלי אלוהים. כי האמונה האלוהים היא שורש הרע. האמונה באלוהים לא תרומת שום דבר ליהודי- למעט שמירת זהות-דתית מדומה שלא מובילה לשום דבר.

    הגב לתגובה זו

    • לנרמל?

      אאא, 13/04/06 01:46

      אתה מתכוון להפיכת היהודים לנוצרים בני תרבות המערב,נכון?
      אני לא מבין מה נורמלי ברצון שלך לקיים סניף קולוניאליסטי של המערב בלב חצי מליארד מוסלמים.
      למעשה מדובר בחזון משיחי,קולוניאליסטי מטורף דוגמת החלום על מדינה מערבית בלב אפריקה השחורה.
      במה שונה החלום שלך ''לנרמל'' את היהודים והערבים מהשאיפה של המערב ''לתרבת את הילידים'' בזמן הקולוניאליזם?

      הגב לתגובה זו

      • אם לא נהיה מערביים לא נהיה- עדיף לא להשתלב במזרח התיכון (ל''ת)

        מה עדיף ?, 13/04/06 16:29

        הגב לתגובה זו

    • עדו, אתה כל כך שונא את עצמך ואת אחיך, שזו כבר מחלת נפש. לך לטיפול!! (ל''ת)

      מוקי, 16/04/06 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ואללה שום מילה על הצער

    zeev, 12/04/06 15:54

    ואללה שום מילה על הצער שעוברים המפונים
    הבחור רוקד על הדם על הכאב
    של המפונים
    העיקר שהם התכזבו מהציונות
    הלו מה זה ציונות?
    יש לי סיפור קטן על הרב הקטן הזה
    לפני כמה חודשים התורר אחד מהממיתים עצמם באוהלה של תורה
    ונזכר שרחמנא ליצלן שוחטים בקר מזן זבו
    ולדעתו הזבו אינו כשר
    זימנו את ראש השוחטים לבד''ץ של הקטן הזה
    ושם הוא ננזפףעל ידי הרבנים
    ולהגנתו הוא טען שהוא שימש שוחט
    בדרום אפריקה אצל שטרנבוך ושם הם שחטו זבו
    שטרנבוך לא התבלבל
    אבל שם זה חוץ לארץ
    וכאן בארץ אסור.........
    למה ..איש אינו יודע

    הגב לתגובה זו

    • זאב

      זאב, 13/04/06 15:17

      כפי שאתה רואה גם שמי הוא זאב..והשם זאב לא מתאים לשמאל..בנימין זאב יטרוף

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מר (לא רב) שטרנבוך תתבייש-כמה חרדים נהרגו למען הקמת המדינה הציונית? (ל''ת)

    אח שכול, 12/04/06 15:33

    הגב לתגובה זו

    • למה יהודים צריכים למות

      אאא, 13/04/06 01:48

      בשביל גוף שתכלית קיומו היא למחוק את העם היהודי מעל פני האדמה?

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ןחרדים דואגים ליהודים ?!? חרדים דואגים רק לעצמם !!!

    ניר י-ם, 12/04/06 15:15

    כל התרומות שהם אוספים, כל ה''סיוע'' לשהם - זה רק למשפחות חרדיות. הם בשמחה יעשקו את המדינה ואת כספי האזרחים הישראלים, ישלחו את בניהם לישיבות במקום להילחם על הארץ, ידרשו וקבלו כסף על כל ילד שהם מביאים לעולם - אבל ציונות? אהבת הארץ ? מה פתאום!

    ה''גויים הרוסים'' שמרשתים בצבא ושומרים על המדינה הזאת בחייהם - הם יהודים אמיתיים. אנשים שגונבים כסף של אחרים בלי לתרום דבר לחברה - הם פרזיטים עלובים.

    הגב לתגובה זו

    • זה, למשל, לא נכון בכלל

      בנימין, 12/04/06 16:32

      תשאל כל מי שמעורה בתנועות ההתנדבות השונות בארץ, אלה הם תמיד החרדים שעוזרים ומסייעים בכל צורה ואופן - ובהחלט לא רק לחרדים. לפחות את זה אין לך שום זכות לומר.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    חוצפן חרדי- אני מפרנס אותך. (ל''ת)

    שרון, 12/04/06 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מעניין שדווקא במדינה הציונית הישיבות התפתחו

    הרב שכח, 12/04/06 15:03

    מעולם לא היו כ''כ הרבה ישיבות ותלמידי ישיבות כפי שיש היום במדינת ישראל. המדינה הזו החייתה את עולם הישיבות שנחרב בשואה ומתקצבת אותם באופן שוטף.

    החרדים צריכים להודות למדינה יום-יום.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הרב שטרנבוך .אחד המוחות הגדולים בעם היהודי.. (ל''ת)

    רונן פריש, 12/04/06 14:52

    הגב לתגובה זו

    • מוח גדול לשנור ולהלבנת כספים (ל''ת)

      של מעלימי מיסים, 18/04/06 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    המדור הזה עושה ה-כ-ל כדי לסכסך ולעכר

    יאיר ח., 12/04/06 14:39

    כל מה שצהבהב, מעצבן, מקומם - יגיע לכאן. קשה למצוא כאן כתבות מענינות ומעשירות.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    איזה שטויות של רב

    מוטי חיפה, 12/04/06 14:31

    אים היה מותר היו הרבה שורפים אותו עם החמץ

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אריק שרון הוא שלוח הקב''ה וברצוני נעשתה ההתנתקות

    השי''ת, 12/04/06 14:23

    הלוא אין אתם יכולים להעלות בדעתכם שבלי רצוני ההתנתקות לא היתה יוצאת לפועל אז שבו ושמחו שרצונו של הקב''ה התקיים.אני לא מבין מה הקשר לציונות? כל ההתנתקות קשורה לאלוהות שברצונה התקיימה ההתנתקות הזו והעתידות לבוא אחריה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נמאס מהשטויות של הדתיים והיהודים!

    גיא, 12/04/06 13:51

    ראיון אחד נפלא לחג



    ועכשיו הגענו למקום שאני הכי אוהב שאנחנו מגיעים. ראיונות מיוחדים לחג. בלעדיים לחג. והפעם: ראיון עם אלוהים.

    אני: תגיד, למה זה הכל יצא ככה?

    אלוהים: מבאס, אה? נשבע לך שהתכוונתי למשהו אחר.

    אני: אל תישבע ואל תעשה טובות. יש לך הסבר למה יצאנו חארות ולמה אנחנו דורכים ומשפילים את כל מי שאפשר?

    אלוהים: החלטת לבאס לי את החג, אה? תראה, אני התכוונתי דווקא שתתחלקו ולא תתנו הכל לאחים עופר ולגליה אלבין, אבל יצאתם נורא מטומטמים. בשוודיה זה עבד יותר טוב.

    אני: בשוודיה הם בכלל לא יהודים, חשבתי שאתה פרטי שלנו.

    אלוהים: מה פתאום, כל הקטע הזה של היהדות יצא מפרופורציה. אני אין לי כלום עם היהדות. אתה יודע מה? חוץ מהיהודים, הלהקה אני מתכוון, אני לא סובל אתכם.

    אני: יופי שנזכרת עכשיו להודיע, אחרי כל אלה שנהרגו בשביל הכבוד שלך. אחרי השמלה של עובדיה, המלון של מצגר, אחרי ברוך גולדשטיין... יופי.

    אלוהים: כבוד בתחת שלי. תגיד, אתם גם השנה מתאספים כולם וצורחים מוות לגויים וכל זה עם הלולב ביד?

    אני: עם הכרפס, הלולב זה בסוכות.

    אלוהים: ואתם עוד משאירים את הדלת פתוחה לעוזיהו?

    אני: אליהו קוראים לו, אבל השנה לא פותחים דלת בגלל הפריצות וחיים הכט, כולם מפחדים.

    אלוהים: אתה רואה, חיים הכט זה המצאה שלי. הוא ומירי מסיקה זה אני.

    אני: ורפי גינת?

    אלוהים: זה ישו, ברמות האלה זה גדול עליי. טוב, אז אני הולך, תמסור ד''ש ולהתראות בשמחות.

    אני: רגע, אין לך כלום? שום מילת עידוד, משהו קטן לחג?

    אלוהים: בסדר, ערבי טוב זה ערבי מת. זה תמיד משמח, נכון?

    אני: כן, תודה.

    אלוהים: תגיד, מצאו כבר את המטמון של ארז טל?

    אני: אני חושב שכן.

    אלוהים: כל הכבוד, עד עכשיו לא הבנתי את המשחק, אבל אחלה. חג שמח

    הגב לתגובה זו

    • תשתה כיס מים, ותרגע.

      משה, 12/04/06 14:45

      חג שמח

      הגב לתגובה זו

      • חג שמח גם לך משה! (ל''ת)

        גיא, 12/04/06 16:57

        הגב לתגובה זו

    • איזו הגשמה... (ל''ת)

      שלוימל, 12/04/06 14:45

      הגב לתגובה זו

    • חחחח חזק ביותר. ח''ח (ל''ת)

      x, 12/04/06 14:51

      הגב לתגובה זו

    • בואנה, על זכויות יוצרים שמעת?? גנבת הכל מגיא מרוז!

      גיא מרוז, 12/04/06 18:15

      אני קורא לי לתומי את הטור של גיא מרוז, ומגלה שהעתקת משם את הדיאלוג מילה מילה!
      לא יכלת לתת קצת קרדיט, אה?

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם אתה בוכה - אני צוחק. סכום אפס (ל''ת)

    חזיר עם, 12/04/06 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אילו צרות הרוסים הביאו בדיוק לעם היהודי?

    אוי, 12/04/06 13:30

    תענו לי

    הם התנגדו לפינוי של גוש קטיף
    הצילו את הבעיה הדמוגרפית

    רק מה, לדעתו אם מותר לנסוע בשבת ולקיים מצעדי גאווה אז אין עם יהודי..

    מי אתה שתקבע??

    הרי זה כל הבדל בינינו לבין המוסלמים..

    הגב לתגובה זו

    • והנה הצרות שהרוסים הביאו לכאן!!!

      אריאל, 12/04/06 13:54

      לא צריך להרהר הרבה כדי להיוכח שדברי הרב אמת הם . מאז עלייתם של הערב רב לארץ עלתה רמת הפשיעה ברחבי המדינה לרמה שלא ידענו כמוה . התרחקותו של העם מערכי דת ישראל והמסורת הביאה את הנוער לשפל מוראלי אותו לא הכרנו קודם כוונתי לתהלוכת הזימה המכוערת שנקראת יום האהבה ממש בדיחה עלובה ושחורה . ועוד לצערי הרשימה ארוכה . רבותי ככל שנתרחק מערכיה של הדתנו היהודית ונשתדל להידמות לגויי העולם יותר ויותר נאבד את הטוב שבנו תודה

      הגב לתגובה זו

      • האם מתגובתך ניתן להבין ש...

        ליאו, 13/04/06 05:26

        משפחת אברג'יל - רוסים.
        משפחת הררי - רוסים.
        משפחת אבוטבול - גם רוסים.

        למען השם... טול קורה מבין עינך, יא צבוע!
        הפשע שייך לכלל העדות יש בו מכל וכל, והוא הבעיה הכי גדולה שלנו....
        אם לא נחסל אותו, הוא יחסל אותנו.
        הכי הרבה פושעים יש מבני המיעוטים,
        והרוסים עדיין אינם נחשבים כבני מיעוטים (לצערך).

        אגב, היהדות מזמן הפכה מדת לכת, וזה למה?
        כי אתה ועוד שכמותך מאמינים לגחמותיהם של רבנים, זאת במקום
        להקשיב לצווי האל, שכתובים בשחור על גבי לבן.
        מכאן שהחרדים בעצם מאמינים ברב ולא באלוקים.
        וזוהי בעצם עבירה על הדיבר: ''לא יהיו לך אלוקים אחרים על פני''.
        אין דבר כזה רב עם קשר ישיר לאל, או כל קישקוש אחר היכול לדבר בשם האל(''דברי אלוקים חיים'' וכו').
        די לאמונה ברבנים, די לאמונה באלי שקר, די להפיכת היהדות לכת.
        שהרי בסוף, כולנו נשלם את המחיר.

        הגב לתגובה זו

    • והנה הצרות שהרוסים הביאו לכאן!!!

      אריאל, 12/04/06 13:54

      לא צריך להרהר הרבה כדי להיוכח שדברי הרב אמת הם . מאז עלייתם של הערב רב לארץ עלתה רמת הפשיעה ברחבי המדינה לרמה שלא ידענו כמוה . התרחקותו של העם מערכי דת ישראל והמסורת הביאה את הנוער לשפל מוראלי אותו לא הכרנו קודם כוונתי לתהלוכת הזימה המכוערת שנקראת יום האהבה ממש בדיחה עלובה ושחורה . ועוד לצערי הרשימה ארוכה . רבותי ככל שנתרחק מערכיה של הדתנו היהודית ונשתדל להידמות לגויי העולם יותר ויותר נאבד את הטוב שבנו תודה

      הגב לתגובה זו

      • איך הוא מעז

        יוני סער, 12/04/06 17:43

        באירופה בשנות השלושים כולם היו חרדים (הציונים החילונים עלו לארץ או ברחו לארה''ב) וראינו מה קרה לאותם חרדים לעומת אלו שעלו לארץ או שברחו לארה''ב
        מה המסקנה?

        הגב לתגובה זו

        • ממש לא נכון

          אאא, 13/04/06 02:07

          בגרמניה כמעט ולא היו חרדים
          ביתר מערב אירופה,מעט מאד.
          החרדים ברובם המכריע חיו במזרח
          אירופה בעיירות קטנות ועניות.

          הגב לתגובה זו

          • וויהודי מזרח אירופה ברובם הושמדו

            דניני, 13/04/06 09:06

            והם היו חרדים

            הגב לתגובה זו

    • הם החריפו את הבעיה הדמוגרפית (ל''ת)

      יהודה, 12/04/06 13:55

      הגב לתגובה זו

    • החלישו את כוחה של הציונות השפויה. (ל''ת)

      CSK מוסקווה, 12/04/06 14:03

      הגב לתגובה זו

    • הוציאו את חב''ד מה''בקבוק'' (ל''ת)

      בעראלע, 12/04/06 14:13

      הגב לתגובה זו

    • יסדו את סניף ''הפשע המאורגן'' בבית הנבחרים,בכנסת. (ל''ת)

      שרץ, 12/04/06 14:43

      הגב לתגובה זו

      • חמודי........קודם תלמד!ואחר-כך תענה!

        עולה חדש, 12/04/06 17:39

        איפה נולדתה?
        איפה ההורים שלך נולדו?
        תענה לי!!!!!!
        העלייה ה-1 ה-2 וה-3
        היו בעיקר רוסים.......ויוצאי אירופה
        הרוסים..............בנו את הארץ!
        על טרומפלדור שמעתה?היה רוסי!
        הרוסים בנו את הקיבוצים וכו למדתה?
        ורוב מי שהגיע מרוסיה.........ייסד את
        כנסת-ישראל בימיה הראשונים
        שמעתה יא בור הארץ????????
        תיכנס לאתר הכנסת ותבדוק................................................................איפה נולדו רוב חברי הכנסתושורשיהם ושורשי הורים שלהם
        סבים סבתות וכו???????ואחר כך
        תענה ותכתוב???????????
        מה שאתה כתבתה??????נקראת
        בורות הארץ!!!
        חבל שלא למדתה קודם....................
        או שרק בישיבה ישבתה...........???

        הגב לתגובה זו

      • חמודי........קודם תלמד!ואחר-כך תענה!

        עולה חדש, 12/04/06 17:39

        איפה נולדתה?
        איפה ההורים שלך נולדו?
        תענה לי!!!!!!
        העלייה ה-1 ה-2 וה-3
        היו בעיקר רוסים.......ויוצאי אירופה
        הרוסים..............בנו את הארץ!
        על טרומפלדור שמעתה?היה רוסי!
        הרוסים בנו את הקיבוצים וכו למדתה?
        ורוב מי שהגיע מרוסיה.........ייסד את
        כנסת-ישראל בימיה הראשונים
        שמעתה יא בור הארץ????????
        תיכנס לאתר הכנסת ותבדוק................................................................איפה נולדו רוב חברי הכנסתושורשיהם ושורשי הורים שלהם
        סבים סבתות וכו???????ואחר כך
        תענה ותכתוב???????????
        מה שאתה כתבתה??????נקראת
        בורות הארץ!!!
        חבל שלא למדתה קודם....................
        או שרק בישיבה ישבתה...........???

        הגב לתגובה זו

        • ההורים שלי עלו מרוסיה,עליה שלרביעית,

          ''שרץ'', 12/04/06 21:58

          עם השפה העיברית,בלי חזירים,בלי תיק קליטה,בלי טענות אל כל ה''ישראלים הפרמיטיבים'',בלי נירות מזויפים,הם בנו פה מדינה.החיו את השפה העיברית,לא הרוסית,לכן אינני מדבר רוסית ואינני רוסי.סתם ישראלי פרמיטיבסקי.
          אני מקווה שאתה מבין כמה מגוכך לשמוע ממך עיצה שאלך ללמוד.
          שיהיה לך חג שמח.
          (תבקש איזה ערבי שיסבר לך משהוא על החג.למה מה ואיך)

          הגב לתגובה זו

          • גם אני רוסי יהודי ציוני!תגובה לשרץ!

            עולה חדש, 13/04/06 19:12

            וגם אני מתנגד לחזיר ולנירות
            מזויפים................אתה צודק ב100
            אחוז.........................אבל עדיין
            זה גזעני לכתוב ככה!
            כתבתה מרוב גזענות?או מרוב שנאה?
            אתה רואה..................גם ההורים שלך
            עלו לארץ מרוסיה...............אז
            תפסיק לבלבל את המוח!
            כולנו פה פרמיטיבסקים!
            ותפסיק לבלבל את המוח אם זה!
            ותגיד אתה גר בקיבוץ?
            קיבוצניק?
            תענה לי בבקשה על השאלה הזאת...!!!
            גם אני מתנגד לסל קליטה!
            כול רוסי שרוצה כסף וסל קליטה........
            שיסע לגרמניה!

            הגב לתגובה זו

          • לשרץ...............תקרא בבקשה!

            עולה חדש, 13/04/06 19:28

            החרדים תמיד היו נגד הציונות.
            זאת הדעה שלהם עוד מיני העלייה הראשונה. ג' השבעות, דחיקת הקץ ...הם תמיד היו נגד הציונות.

            הגב לתגובה זו

    • מה זה ''מי אתה שתקבע''?

      שלוימל, 12/04/06 14:52

      הוא רב, והוא יקבע מה טוב לעם היהודי. יש רבנים שחולקים, בסדר. ר ב נ י ם. אבל לא כל אחד שגולש באינטרנט יכול ככה לפתוח את פיו ולומר מי אתה שתקבע. מה זה? חוצפה!

      הגב לתגובה זו

      • והרבנים צריכים לקבוע הכול בארץ???תפסיקו להיות כבשים של רבנים!!!....

        שלומי, 12/04/06 17:42

        בסוף עוד יעשו ממכם שוורמה!
        תפסיקו להיות תוכים...........ולהסכים
        מיד עם הרבנים!!!ולחזור אחריהם!!!

        הגב לתגובה זו

    • לך ללמוד מה זה יהודי!!אומלל.. (ל''ת)

      בערות, 12/04/06 14:53

      הגב לתגובה זו

    • צרות צרורות בצרורות (ל''ת)

      צוריה, 12/04/06 15:52

      הגב לתגובה זו

    • לכולכם.....הרוסים תרמו למדינה הזאת יותר מכם!משרתים בצבא וכו........

      עולה חדש, 12/04/06 17:32

      ומה אתם עשיתן בחיים שלכם......................................................שירתתם בצבא?
      אתם מדענים,חוקרים?
      אתם בכלל עובדים?
      אתם עובדים בנקיון?
      מי אתם בכלל...................אהההההה
      נזכרתי...................אתם רק יושבים
      בישיבות וגונבים כסף מהמדינה!
      האמת כואבת!
      צדקתי????????
      ואתם מפגינים גם נגג שלטון החוק!
      צדקתי????

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    זהו חלום חרדי עתיק...

    יוסי, 12/04/06 13:22

    הרב שכח לציין, כי בשנים האחרונות רוב הצעירים החרדים עברו לעמדות ציוניות ימניות. תנוע נגדית, לעומת זאת, דלה ביותר. הרוב, אני מאמין, יישאר עם הכיפה הסרוגה. מעטים יעברו לחרדים, ומעטים עוד יותר לחילוניים. הסכנה היא שאלה היגורשו עצמם כנראה יילכו לכיוון פונדמנטליסטי רדיקלי ביותר, ואנו עוד עלולים לסבול מהם רבות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כשרואים את הממסד החרדי של היום...

    בן-לציונים., 12/04/06 13:07

    אפשר להבין את הנוער הציוני של אז,ששפכו את המים המלוכלכים עם התינוק,לביוב.
    מי בכלל יכול לראות תינוק בטינופט כזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הציונות היא שקר

    ניסו, 12/04/06 12:57

    איך עם שנציגיו היו אינשטיין,ניטשה,ברכט ועוד הרבה מוזיקאים,פילוסופים ,סופרים מטמטיקאים,שם לו כנציגיו החדשים אנשים בורים ללא השכלה,שונאי זרים,שמנסים לבודד את העם הטיפש הזה מכל יתר העולם בטוענה של עליונות הגזע ,לעם שסבל 2000 שנה של גזענות. כנראה שהעם הזה טיפש כמו נציגיו החדשים בכנסת,בור כמו נציגיו ''הרוחניים''.

    הגב לתגובה זו

    • מי כאן הגזען?

      יוסי, 12/04/06 13:18

      כנראה שהגיזענות היא מכיוון הפוך. מי דיבר בכלל כאן על עליונות הגזע? פשוט ליהודים לא איכפט מכל היתר, וחצי מליון רוסים שהגיעו על תקן היהודים הם בעיה מהותית בכל הסיפור היהודי בארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • מה הבעיה שלך עם הטיתים?

        המורה לדיגדוג, 12/04/06 13:35

        אתה משרבב את האות ט' במקומות לא נכונים בתגובה הזאת ובתגובה 41.
        זה סוג אהבה שלא ידענו עד כה? ''סגידה לטית''?

        הגב לתגובה זו

    • ניטשה לא היה יהודי...

      וגנר, 14/04/06 11:27

      למרות שהעריך מאד את הכוח התרבותי של היהדות

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מצידם...-כנסו

    דת''ל,ציוני בדם, 12/04/06 12:47

    מהכרות מעמיקה עם חרדים.
    .מצידם שכולנו(חילונים,דתיים,מסורתיים) נהיה עמוק בים העיקר ''שהגעלט'' (הכסף) שלנו יגיע בזמן ואם חלילה יש איזו צרה בטחונית בסביבה שנבוא מהר לסכן נפשינו ולהציל אותם.

    הגב לתגובה זו

    • לציוני

      שוקי, 12/04/06 13:17

      מה אתה מבלבל את השכל על מה אתה מתבסס?

      הגב לתגובה זו

      • מהכרות רבת שנים איתם חביבי (ל''ת)

        הציוני, 12/04/06 17:14

        הגב לתגובה זו

    • אלה לא לוקחים גרוש מהמדינה (ל''ת)

      יהודי, 12/04/06 13:23

      הגב לתגובה זו

    • טיפש!-הם לא נוגעים בכסף של המדינה

      ד, 13/04/06 21:18

      כל טענתם היא שעד שהוקמה המדינה הם חיו בשלום עם הערבים והקמת המדינה היא התגרות באומות לכן טענתך בדבר ניצול הצבא ע''י אינה נכונה. (לשיטתם) וכן הם אינם נוגעים בכספי המדינה אלא מתקימים מתרומות מחו''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    החמאס כמו טיטוס - ימתין בסבלנות עד שהיהודים יאכלו אחד את השני

    תומך חמאס, 12/04/06 12:45

    מתי למדו שמדינה זה לא בשביל יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מעניין שכל השמאלנים מנצלים את ההזדמנות ומצטרפים לחרדים לפחות שתי מ

    מרכז, 12/04/06 12:37

    מגזרים שרק הורסים במדינה החרדים והשמאלנים הקיצונים לא מאמינים במדינה

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים בעד המדינה לא נגד

      אביב, 12/04/06 17:45

      הם אלו שהקימו אותה!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • העליה ה 1 היתה חרדית

        אאא, 13/04/06 02:12

        מי שבנה את המדינה היו מזרחיים,ערבים ועובדים זרים.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה חדש?

    x, 12/04/06 12:37

    החרדים תמיד היו נגד הציונות.
    זאת הדעה שלהם עוד מיני העלייה הראשונה. ג' השבעות, דחיקת הקץ ...הם תמיד היו נגד הציונות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    החרדים עלוקות לא עושים כלום למען המדינה לא טוב להם שיחזרו לניו יורק

    שי, 12/04/06 12:17

    אני עובד בחברת תעופה ומעניין שהמטוסים מלאים בעדה החרדים אבל שבאים לעשות מאזנים כלכלים הם תמיד נזקקים. הם אף פעם לא תרמו כלום ואני אישית יותר ישראלי מיהודי. ואני שואל מה הם עשו למען המדינה שהם יכולים להביע דעה בדרך כלל הם מוצאים את הדרך לא לשלם מיסים אבל לקבל ביטוח לאומי הם לא מאמינים במוסדות שלנו שילכו לגור במדינות ערב מי הם? אני לא עולה חדש נולדתי וגרתי פה אבל העליה מרוסיה הצילה את ההתפתחות של המדינה אז הרב הזה שחבורת תמהונים נותנים לו תואר (בטוח בשיטה דמוקרטית)לא יגיד לי מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • לשי

      שוקי, 12/04/06 13:06

      צר לי לאכזב אותך אבל אם מישהו צריך ללכת זה אתם לאוגנדה
      החרדים לא תורמים למדינה:זק''א עזר מציון יד שרה
      אלפי גמחים הכל בהתנדבות

      הגב לתגובה זו

      • לשוקי

        הציוני מ-38, 12/04/06 17:29

        כפי שכבר ציינתי.מהכרות איתם.
        מבלי להתייחס לעמותות שציינת בתגובתך.ברוב המקרים מאחורי הפעילויות והדברים היפים ישנם גורמים מייסדים שפשוט עושים לעצמם ולביתם מתמימותם של תורמים.
        עמותת ''קו לחיים'' כבר אמרנו?רעיון אדיר ומחמם את הלב עד שהאמת יצאה לאור.

        הגב לתגובה זו

      • חלק גדול מהגמח''ים עוזרים רק לחרדים (ל''ת)

        מאי נפקא מינא?, 21/04/06 11:40

        הגב לתגובה זו

    • צודק

      אריאל, 12/04/06 13:09

      לא צריך להרהר הרבה כדי להיוכח שדברי הרב אמת הם . מאז עלייתם של הערב רב לארץ עלתה רמת הפשיעה ברחבי המדינה לרמה שלא ידענו כמוה . התרחקותו של העם מערכי דת ישראל והמסורת הביאה את הנוער לשפל מוראלי אותו לא הכרנו קודם כוונתי לתהלוכת הזימה המכוערת שנקראת יום האהבה ממש בדיחה עלובה ושחורה . ועוד לצערי הרשימה ארוכה . רבותי ככל שנתרחק מערכיה של הדתנו היהודית ונשתדל להידמות לגויי העולם יותר ויותר נאבד את הטוב שבנו תודה

      הגב לתגובה זו

    • 34

      יפתח, 12/04/06 15:14

      משפחתי הגיעו לארץ ב1917 לכן י' לי הזכות לומר לך להיתחפף מהארץ זבל שכמוך

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם הרב שטרנבוך כזה גיבור מדוע הוא לא מתיישב ביצהר? שאחרים ימותו שם! (ל''ת)

    שאלת תם לפסח?, 12/04/06 11:57

    הגב לתגובה זו

    • את זה עושים ציונים של שבת. (ל''ת)

      א-פראיער, 12/04/06 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רפואה שלמה ופסח שמח כבוד הרב (ל''ת)

    שמוליק - ציוני, 12/04/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה אין תגובה של אוהבת החרדים שלי יחימוביץ'? (ל''ת)

    אני דורש תגובה, 12/04/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גילה את אמריקה

    1, 12/04/06 11:49

    הצינות אכן איכזבה
    בשום מקום בהגות הציונית לא דובר על כזה עוני ויותר ממיליון ילדים רעבים
    בשום מקום בציונות לא דובר על הפצצות אזרחים בארבע מלחמות - חיל האוויר של צה''ל רצח עשרות אלפי אזרחים חפים מפשע בהפצצות שטיחו במצרים ולבנון
    באף אחד מהכתבים של הציונות לא דובר על כיבוש ושעבוד של עם שלם (הפלסטיניים)
    באף אחד מהכתבים של הציונות לא דובר על כיבוש ושעבוד של אלפי יהודים עניים...
    הרעיון היה לצאת מהגטו ולא להקים גטו בארץ ישראל
    אה, כן גם הייתה התנתקות - ביג דיל!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צדיק יסוד עולם ! כן ירבו רבנים כמוך ! (ל''ת)

    אורי, 12/04/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עכשיו הבנתי

    רוסי, 12/04/06 11:43

    עכשיו הבנתי כל הצרות במדינה זה בגלל הרוסים אנשים חוזרים בשאלה בגללם לא בגלל הכפיה הדתית. עכשיו מי אתה בכלל שתגיד לי אם אני יהודי או לא

    הגב לתגובה זו

    • הרב הוא דווקא יהודי...

      qwer, 12/04/06 13:30

      גם אני רוסי. רק שאני יהודי רוסי. המון אנשים סובלים מגלל אותו הציבור הענק הלא יהודי שהגיע. מה זה כל החנויות לממכר חזיר? מה זה שלטון של שינוי בכמה שנים אחרונות, שהביא להרעבת המוני הילדים החרדיים? מה זה כל צלבי הכרס בחולון ובערים אחרות, וכל הכנסיות הנפתחות בדירות פרטיות בכל הארץ? איך הייתה קורה למצב, שבו ילד יהודי מקבל מכות מילד אחר רק בגלל שהוא יהודי? מאיפה צצו כל המיסיונרים שנכנסים לבתים של האנשים, ורבום, משום מה, מדברים רוסית? הגישה הגזענית כלפי ההגדרות של מי הוא יהודי, אכן מתגלה כאן ככישלון מוחלט. יהודי הוא לא מי שסבתא שלו יהודיה, ואפילו לא מי שאמה או אבא שלו יהודים, ואפילו לא מי ששני הוריו יהודים (למרות שלפי ההלכה זה אחרת). יהודי הוא מי ששיך לתרבות יהודית בצורה זו או אחרת. אותם חצי מליון גוים שהובאו לארץ לא שייכים לתרבות הזאת. נכון. חלקם מתעמצים להיות אזרחים טובים, ויש אפילו כאלה שהולכים לקורסים שונים ליהדות ולפעמים עף מתגיירים. אבל הרוב לא נוהג כך. הרוב מקדשים את התרבות שממנה באו, ואיננו יודעים לען זה עוד עלול להתגלגל.

      הגב לתגובה זו

      • תעופו 2 לרוסיה............אני לא מאמין ליהודים רוסים......כולכם....

        יהודי, 12/04/06 14:08

        גויים

        הגב לתגובה זו

        • צצצצ

          לא רוסי, 13/04/06 13:28

          אז מי ישמור על ההתנחלות שלך, אם לא יהיו רוסים שמתגייסים לגבעתי?

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    במדינה ה''ציונית'' יש יותר בני ישיבות מכל תקופה אחרת

    איש פשוט, 12/04/06 11:41

    בזכות המדינה ניצל העם היהודי ולימוד התורה. נכון שאסור להעיז פנים, אך גם אסור להעיד עדות שקר.

    הגב לתגובה זו

    • את הישיבות, החרדים הקימו .ורק הם. (ל''ת)

      מוישי, 12/04/06 14:50

      הגב לתגובה זו

      • בכסף שלנו (ל''ת)

        משלם מסים, 12/04/06 18:51

        הגב לתגובה זו

        • אין ספק שמדינת ישראל מעודדת לימודי תורה (ל''ת)

          שלא יבכו, 21/04/06 11:38

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    הרב שטרנבוך - או העדה החרדית

    לא חרדי, 12/04/06 11:38

    אני מציע להתעלם בכלל משונאי ישראל האלה. תנו להם לחיות את חייהם כמו שהם רוצים. אבל אין שום צורך לפרסם את דבריו של עוד שונא מדינת ישראל אחד.
    שום דבר במילא לא יצא ממנו ומחבריו חוץ מעוד כמה פרזיטים שחיים על חשבון המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם הייתי חובש כיפה - הייתי מתבייש !!!

    מתנחל מהערבה, 12/04/06 11:33

    רב חרדי שכל ימיו לא עשה דבר למען זולתו - פותח פה ...
    והבעיה האמיתית היא עם ההולכים אחריו כעדר עיזים עיוורות !!!

    הגב לתגובה זו

    • תאמין לי הוא עשה יותר ממך (ל''ת)

      יוסף, 12/04/06 13:26

      הגב לתגובה זו

      • מה בדיוק הוא עשה?אולי תספר לי (ל''ת)

        מה אתה אומר, 12/04/06 14:54

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    מדינת ישראל

    שרית לוי, 12/04/06 11:21

    מדינת ישראל בשבילי זה משהו קדוש.
    חג העצמאות הוא החג החשוב ביותר בשבילי והאהוב ביותר עליי.
    יתרה מזאת,למרות שאני בעד שלמות ירושלים(יש חלקים ממה שכבשנו שצריך וחובה לתת ויש כאלו שאסור לתת,כמו למשל ירושלים)
    אך אפילו אם המדינה תחליט לחלק את ירושלים אכבד החלטה זו,ואמשיך לחגוג את חג העצמאות כחג החשוב ביותר שלי.ומדינת ישראל תמשיך להיות כה אהובה.
    יש לציין שאני חילונית שלא מאמינה בתנ''ך.

    הגב לתגובה זו

    • התגעגענו אלייך שרית השרוטה! (ל''ת)

      מיקי, 12/04/06 11:35

      הגב לתגובה זו

      • למיקי

        שרית לוי, 12/04/06 12:47

        אתה יכול לומר מה שאתה רוצה.
        אני בונה לי עתיד מהנה ומספק שאוכל לעשות בו את כל אהבותיי.
        נעזרתי בייעוץ תעסוקתי מעולה ובספריית המקצועות כגון זו שנמצאת במכון הדסה לבחירת מקצוע ובשרות התעסוקה .על מנת לבנות לי עתיד מספק ומהנה.עתיד שיהיה אהוב ושיהיה לי בו את הפנאי לרקוד,לנגן ,ללמוד מוסיקה קלאסית ותולדות האמנות ללכת כשעה ביום ,אימוני עיצוב,ולהתפתח בדברים נוספים.
        אז אתה יכול לומר דברים,זה לא איכפת לי.
        מה שאיכפת לי שאני באמת נהנת מהחיים האלו בגדול.

        הגב לתגובה זו

    • את גרה ברמת אביב כמו שאני גר בברלי הילס (ל''ת)

      עידן, 12/04/06 13:05

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה מחריד איך יהודי חרדי מדבר נגד המדינה הציונית, על החילונים לבדוק

    יוסי, 12/04/06 11:18

    על הממסד החילוני לבדוק כיצד ניתן לגשר בין כל פלגי העם, אחרת הפילוג קרוב וחורבן בית שלישי יהיה בלתי נמנע לדעתי

    הגב לתגובה זו

    • חורבן בית שלישי ..?

      מיכאל, 12/04/06 11:47

      לא נראה לי בכלל ...
      אם יהיה חורבן היהדות תלך איתה.. לא נחייה יותר בגולה שונאים אותנו מידי בשביל זה יהרגו אותנו פשוט זאת דעתי לפחות.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה אתם בסרט:''הציונים לא דאגו ליהודים אלא רק לעצמם''

    יחזקאל - אלון מ, 12/04/06 11:16

    למה למי דואגים החרדים כבר חמש וחצי שנים כשאנחנו כאן במלחמה - לא באירופה אלא 40 ק''מ מבני ברק?
    הפגנתם? זעקתם? באתם לעזור לנו?רק על הכסף לקצבאות חשבתם, ועל דם המנחלים שתקתם, יותר גרוע מהציונים בשואה, כי שם לא היה מה לעשות, ושם לדעתכם לפחות נעשה עוול ''שאתם לא היית עושים'' - אז איפה אתם?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חיים בשקר

    צחי, 12/04/06 11:06

    הציונות יצרה מדינה יהודית ללא תורה, מתקיים בו שרייך שוררים וחבר גנבים כולו רודף שוחד ושלמונים. שרים משתכרים כ-40,000.שקל =11 משכורות מינימום ואינם מתביישים,כך גם משוחדת המערכת המבצעת: ראשי ערים, שופטים,מנכ''לים,רבני ערים, יו''ר מועצות דתיות, וגם נשיא המדינה כולם מוצצים מקופת הציבור סכומי עתק כולל גימלאות נפוחות 48,000 ש' גימלא חודשית למבקרת המדינה לשעבר כך גם לספרן ד''ר פומפיאן , וזאת בתירוץ של תקנות תקשי''ר שקבעו חברי כנסת מושחתים. איזו מוטיבציה יש היום לצעיר יהודי להגן על מדינה שמנהיגיה נוהגים כך ומשאירים אותו מובטל או עם שכר מינימום ללא פנסיה וללא סיכויים וללא תקוה. אין זכות קיום למדינה שמנהיגיה גוזלים את קופתה הציבורית

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה ''נותרו ללא קורת גג'' מה?????

    מיכאל, 12/04/06 11:02

    מי נותר ללא קורת גג מאלה שפונו? תפסיקו לעשות מעצמכם מסכנים!

    וילות ליד הים בחצי חינם......

    הגב לתגובה זו

    • נותרו ללא אחוזה

      משחרר העבדים, 12/04/06 12:34

      תחשוב - יש לך פלוגת חי''ר שעושה כמצוותך, אחוזת פאר, עבדים תאילנדים ומוסלמים שעמלים בשדותיך, ופטור נדיב ממיסים על הירקות שאתה מייצא.

      מה, לחיות פתאום כמו סתם ישראלי? חס וחלילה. רוצים מינימום אחוזה עם עבדים כמו פעם.

      הגב לתגובה זו

      • וואלה צודק כל מילה. ואחר כך עוד אומרים שהם כמו הבדואים בנגב.

        מפעל הפיס, 12/04/06 13:23

        כל משפחה קבלה בממוצע מיליון דולר!!!

        יש פיס רק פעם בחיים. הלוואי עלי.

        הגב לתגובה זו

        • זה שקר!!!!!!!!!

          יוסי, 12/04/06 13:34

          עד היום ישנם אנשים שלא קיבלו כלום או כמעט כלום. הם ממשיכים לשלם משכנתא על הבית שהמדינה הרסה, ורובם חיים עוד בבתי מלון. ניסיתה פעם לחיות חצי שנה בבית מלון עם כל המשפחה? מתוך יותר מאלף בעלי הבתים שפונו, ליותר מ700 אין עבודה ואין מקור פרנסה. תתיבשו לכם.

          הגב לתגובה זו

          • אז למה לא זזתם?

            ברברי, 12/04/06 18:50

            למה כשהמנהלת התחילה את עבודתה לא שיתפתם איתה פעולה? אם הייתם עושים זאת היום היו הרבה פחות בבתי מלון, ואם היו הרבה בבתי המלון שאר אזרחי המדינה היו מתקוממים נגד זה. בהתנגדותכם שמטתם את הטיעון ואת הבנת הציבור.

            הגב לתגובה זו

    • אויייש כמה שטויות!!!!

      מתחברת, 12/04/06 16:18

      אני משערת שלא בדקת ולא התעניינת במצב המגורשים. אם היית מתעניין היית יודע שחלקם עדיין גרים בבית מלון.( והם לא נהנים מזה, תחשוב מה זה משפחה שלמה שחיה ב2 חדרים ללא סלון מטב, מכונת כביסה , אי אפשר לנהל חיי משפחה ככה). ישנם המון מובטלים. הרבה מאוד לא קבלו עדיין פיצויים, הרבה הגיעו לחרפת רעב(!!! כן זה קרה באמת...) חלקם משלמים משכנתא על הבית ההרוס. וחלקם גרים בקופסאות קרטון מתפוררות עם נזילות וסתימות שאתה ברוב חוצפתך מעז לקרוא להם וילות.. בקיצור, כדאי ורצוי שתברר עובדות ותתעניין קצת , רק קצת בעם שלך לפני שאתה פותח את הפה וכותב שקרים..

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אבות הציונות הפקירו יהודים בשואה!

    דוד, 12/04/06 10:57

    קראו את הספר ''מן המיצר'' שכתב בדם ליבו הרב וייסמנדל. בספר ישנם צילומי מכתבים ומסמכים.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם הרב מסאטמר

      צייד הרבנים, 12/04/06 12:32

      שהפקיר את חסידיו וברח?
      אה נכון, הוא חרדי גדול - בטח אלוהים אמר לו לעשות את זה וצדק.

      הגב לתגובה זו

      • מי הפקיר את היהודים בשואה?

        יוסי, 12/04/06 17:50

        מי הפקיר את היהודים בשואה היה אלוהים?
        מדוע הוא לא הציל את בנו עמו שרובם היו בכלל שומרי מצוות אורתודוקסים?

        הגב לתגובה זו

        • זה נורא פשוט

          אריוס, 13/04/06 13:29

          האל היהודי שיחק עם אודין ותור אלוהי הנורדים בקלפים, והפסיד.

          היהודים היו הז'יטונים.

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק

    אריאל, 12/04/06 10:57

    לא צריך להרהר הרבה כדי להיוכח שדברי הרב אמת הם . מאז עלייתם של הערב רב לארץ עלתה רמת הפשיעה ברחבי המדינה לרמה שלא ידענו כמוה . התרחקותו של העם מערכי דת ישראל והמסורת הביאה את הנוער לשפל מוראלי אותו לא הכרנו קודם כוונתי לתהלוכת הזימה המכוערת שנקראת יום האהבה ממש בדיחה עלובה ושחורה . ועוד לצערי הרשימה ארוכה . רבותי ככל שנתרחק מערכיה של הדתנו היהודית ונשתדל להידמות לגויי העולם יותר ויותר נאבד את הטוב שבנו תודה

    הגב לתגובה זו

    • בגלל הדברים שלך..בא לי להצביע חץ או שינוי...בכול פעם שיש בחירות !..

      שלומי, 12/04/06 13:20

      בגלל הדברים העלובים השונאים והגזענים שלך!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הוא צודק (ל''ת)

    כהניסט, 12/04/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יותר ממילון רוסים??

    x, 12/04/06 10:49

    ככה מדבר רב?
    מכליל את כל עולי רוסיה וכולם גויים בשבילו?
    בתור רוסי יהודי מאמין זה די מעליב בושה לשמוע את זה מרב.

    אני מסכים שבשנים האחרונות באים לפה רק גויים וצריך לטפל בבעיה אבל לא צריך להחליל את כל העלייה.

    הגב לתגובה זו

    • סע מפה יא גוי!לא צריכים רוסים בארץ!.....

      xxx, 12/04/06 12:21

      תקנה כרטיסים היום..........וסע מפה
      מחר..................או עוד שבוע
      אבל סתלק סתלק.............לא צריך
      אנשים רוסים כמוך בארץ!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אתה גר בחברון כמו שאני עדיין גר

        x, 12/04/06 14:53

        ברוסיה.

        הגב לתגובה זו

        • אני באמת גר בחברון!רוצה לבוא לבקר..................................

          xxx, 12/04/06 17:27

          רוצה כתובת..............רק תכתוב........

          הגב לתגובה זו

          • והאתיופים יהודים? (ל''ת)

            אורן, 13/04/06 19:02

            הגב לתגובה זו

    • אנא קרא בעיון

      מיכאל, 12/04/06 13:28

      ותראה שהוא מדבר על מליון רוסים ומתוכם חצי מליון יהודים

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה מה שקורה כשמערבים קודש עם חול

    יהודי, 12/04/06 10:46

    הציונות מעיקרה היא תנועה חיובית. ציון ארצו של העם היהודי ואהבת ציון אהובה ורצויה מלפני השם יתברך.

    אבל מי שמקדש דברים של חול כמו ''מדינה'' שהיא מושג שהמציא האדם סופו שיתאכזב.

    הקדוש ברוך הוא עם ישראל וארץ ישראל הם נצח ''מדינה'' היא מושג זמני וחולף. (במהרה בימינו אמן).

    אני לא אומר הלל על מדינה שמגרשת ומתאכזרת ליהודים. להפך אני מייחל כל הזמן לנפילתה של היישות המרושעת הזאת.

    ב''ה שנזכה לגאולה שלימה בקרוב מהערב רב ששולט עלינו ע''י ''מדינת'' ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • המדינה קודש!

      גם יהודי, 12/04/06 13:35

      אני רואה שאתה מאמין. צריך להבין שהמדינה היא כלי ההבעה של עמ''י בארצו וזהו השלב הראשון בגאולה, ולכן גם היא קודש. אין זה אומר שלא צריך להלחם במדיניות ההרסנית של גירוש יהודים ושאר דברים המובילים אותנו אל התהום.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין כבוד לכבוד הרב (ל''ת)

    רועי, 12/04/06 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרבב המאוכזב .

    יואל ., 12/04/06 10:42

    כמה שהרב הזה והדומים לו יהיהו מאוכזבים יותר . כך ייטב לעם ישראל .
    חג חרות שמח !
    חרות גם מרבנים כמוהו .
    תזכו לשנים רבות !

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הייתי מופתע אם הית אומר ש''יהדות היא שקר''

    רוסי, 12/04/06 10:39

    כל אמירותך היו צפויים מדי , חרדים טובים בלחלק את האם ,לחפש אשמים, למצוא אותם , ולערוף את ראשם . חג פסח שמח גם לך כבוד הרב

    הגב לתגובה זו

    • סע מפה יא רוסי.....................ומהר! (ל''ת)

      יהודי, 12/04/06 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חרדים אינם יהודים אמיתים

    אחיתפול, 12/04/06 10:35

    בניגוד לדתיים הלאומים,שכן הדתיים הלאומים מקימים אורח חיים קרוב ככל היותר ליהודים בתקופת התנ''ך,ואילו החרדים עסוקים רק בקריאת תורה ושאר ספרי רבנים.

    הגב לתגובה זו

    • כול מילה שלך.............בסלע! (ל''ת)

      יהודי, 12/04/06 10:47

      הגב לתגובה זו

    • כול מילה שלך.............בסלע! (ל''ת)

      יהודי, 12/04/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני חילוני ומסכים איתו ב- 100%

    יהודי ילוני, 12/04/06 10:33

    הורי ניצולי שואה טעט בגדול שבאו לכאן, מנחם אותי שכבר אינם בחיים ולא רואים את ניצולי השואה הרבים שחיים בחרפת רעב, מחפשים מזון באשפה, כאשר ניבנים כאן היכלות פאר של עסקנים '' לזכר השואה''
    אני בטוח שאילו היו נשארים באירופה , או מהגרים כפי שיכלו לארה''ב , קנדה, או אוסטרליה הי מצבם טוב בהרבה, ולא היו מושפלים כפי שהם מושפלים כאן, כמו כן ברור לי שאין כאן כל עתיד, הכל כאן תלוי על חוט השערה ונזיל, הכל כאן אינו אלא רדיפה אובססיבית אחר הכסף, והכל כשר כדי להשיגו, זו מדינה שפשטה את הרגל מוסרית וערכית ואין לה למעשה זכות קיום, אפשר גם לומר שהרצל הוגה הציונות אילו יכול היה לנוכח המתרחש כאן היה מבטל הכל ובזעם!!

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך ב100 אחוז!כול מילה שלך בסלע! (ל''ת)

      שמאלני, 12/04/06 10:49

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא יודע מספיק על ההיסטוריה

        תקראו זה חשוב, 12/04/06 11:39

        של היהודים בגרמניה הנאצית.
        הרבנים כמו כאן בימינו, גם שם שנאו את הציונים ולא אישרו להם להגר לארץ ישראל (באותה תקופה הרבנים היו המנהיגים גם של הציונים וקבעו הכל בחיי היהודים והנאצים גם ראו בהם מנהיגים וקיימו איתם דיאלוג ומשא ומתן) . אולי זה ישמע לך קשה אבל גם להם יש חלק מהגורם לרצח ההמוני בגלל שהם עשו הסכמים עם הנאצים בדבר להשאיר את הציונים באירופה. (הם מכרו ציונים בשל שנאתם לציונים וגם בכך הרבנים הגדולים יכלו להמלט לארה''ב- ראה ישיבות חב''ד באמריקה וכד').

        אני מקווה שיום אחד האמת הזאת תצא לאור ושלא יסתירו את העבר האפל של החרדים! אני מאמין שכמו שלא נסלח ולא נשכח לנאצים לעולם, אנחנו צריכים להתייחס באותה מידה לחרדים.

        הגב לתגובה זו

    • חבל לשמוע את זה מבן לניצולי שואה

      x, 12/04/06 10:55

      דווקא אתה צריך להבין שלמרות הכל זה הארץ שלנו ואין לנו מקום אחר.

      הגב לתגובה זו

      • במוקדם או במאוחר תסכים איתי!!

        יהודי חילוני, 12/04/06 11:18

        המציאות תלמד אותך ותוכיח לך כי אלה פני הדברים , במידה ועדיין אינך רוצה תראות את פני הדברים המכוערים והאכזריים כאן , לא תוכל להימלט מכך,
        בינתיים '' בחג החירות'' כדאי לשים לב עד כמה הקאפטליזם החזירי\רצחני עושה כאן שמות בחברה,
        400 אלף מועסקים בתנאי עבדות ללא זכיות, ללא שכר בסיסי הוגן!
        בני ה- 40 ויותר מושלכים לפח הזבל התעסוקתי ללא כל תיקווה למצוא עבודה!!
        בלי קשרים אתה לא ניספר כאן מחצי מטר!!
        אם אינך גנב,! נוכל! שקרן! רמאי או מקורב לאליטה הפוליטית או הכלכלית אתה חחשוב כמת!
        רק את ימי המילואים שלך , ואת מיסיך הם רוצים, כמובן גם של ילידיך, ונכדיך, אתה עצמך מצדם נחשב למת, ומה שיותר מהר , כך ייטב,!!
        אני למדינ ה הזו לא נותן עוד הרבה זמן!!

        הגב לתגובה זו

        • מסכים איתכם ב 100%

          יהודי דתי, 12/04/06 12:03

          גדלתי פה בארץ, שרתתי בצבא כמו כולם ואני עובד ומשלם מיסים כמו כולם.
          אין ספק, המדינה הזו היא בסוף דרכה. אין חזון אין דרך ואין כיוון (מלבד ה''חזון'' של בוש).
          הנביא ישעיהו כבר תאר זאת במדויק:
          ''ידע שור קונהו וחמור אבוס בעליו - ישראל לא ידע, עמי לא התבונן... שריך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים... יתום לא ישפוטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם''.
          ומייד אחר כך הגיע החורבן.
          משהו יכול למצוא לי את ההבדל בין ערב החורבן של אז לערב החורבן של היום?

          הגב לתגובה זו

          • הבדל מהותי

            אאא, 13/04/06 02:36

            אז הלכנו ראש בראש עם מעצמת העל,כיום אנחנו פרובינציה צייתנית וממושמעת של מעצמת העל.
            זה אומר שהחורבן לא יבוא באופן צבאי אלא באופן הדרגתי ומבפנים.

            הגב לתגובה זו

    • רוצה טישו ? (ל''ת)

      סוחר טישואים, 12/04/06 11:43

      הגב לתגובה זו

    • ביתם של היהודים.

      אורי, 12/04/06 18:15

      אם היהודים לאחר השואה היו נשארים בגלות ולא הייתה קמה מדינת ישראל הפוגרומים והיחס שקיבלנו הייה נמשכים ורק מתחזקים עד שהייתה קמה מדינת ישראל בבארץ ישראל.הפוגרומים והשואה לאחר מכאן קראו כדי לדחוף אותנו לארץ ישראל בדרך של איסורים.
      אנחנו לא צריכים להיות בני חסות באף מדינה שלא שלנו!רק ישראל היא ביתנו! כדאי שתעריכו את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד הוכחה

    בני, 12/04/06 10:33

    למה שונאים יהודים בכל העולם!
    מתנשאים וחסרי תרבות!
    יש לי חדשות בשבילכם אתם לא העם הנבחר! כל השאר אותם בני אדם כמוכם רק מאמינים בדת אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי שמך??? (ל''ת)

    יהודית, 12/04/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''עלינו לעמוד בשער ולהתריע שאין להכניס לתוך הארץ גויים''

    יהונתן, 12/04/06 10:31

    מדהים. כך מדבר מנהיג בעדה החרדית ? אדם שסובר שהארץ הייתה צריכה להישלט בידי הגויים שהיו מכניסים אליה גויים כרצונם ואף לא יהודי אחד ?

    הגב לתגובה זו

    • צודק יהונתן. יש כאן סתירה פנימית

      חג שמח, 12/04/06 11:09

      הרי אם הציונות טעות אז עדיף היה, לדעת הרב שגויים ישלטו בארץ. אז למה הוא מרגיש מאוים מכך שגויים נכנסים לארץ...
      לא ברור, אלא אם כן הוא משתמש בתורה כקרדום להלחם בו נגד כל מי שאינו מחזיק בעמדותיו, ואז הרב הנכבד מרשה לעצמו גם להיכנס לסתירות פנימיות

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הציונות היא לא שקר. המנהיגים שקרנים

    אביב ישראלי, 12/04/06 10:31

    הציונות היא דרך. ומי שלא הולך בה שקרן

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מגדלור של תורה והלכה

    יצחק, 12/04/06 10:19

    לא פחות. אליטוב היקר. מנין לך לשפוט מהי תורה ומהי הלכה? ומסילות לליבו של כל אחד? האם ההתקפות האנטי-ציוניות של הרב שטרנבוך מצאו תמיד מסילות לליבו של כל אחד? מדובר בתלמיד חכם בקיא עצום, אבל מסילות ללב אנשים ממש לא, ודאי שלא מגדלור. לא ביוהנסבורג ולא בארה''ק.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עוד אחד שמחשיב עצמו ''רב''

    עוד דוס שלא, 12/04/06 10:13

    סתם עוד אחד ששם על עצמו כיפה. זה שיש לו כיפה לא אומר שהוא שליח של מישהו או שהוא מבין את האידיאולוגיה היהודית יותר טוב ממני או מכל יהודי אחר מן השורה.

    בינתיים אדון רב יקר, יש לך לשטוף לגברים את המוח בבית הכנסת, או כספים לגנוב. ואולי אפילו לגנוב תואר.

    אבל מי אמר לגנוב. לקחת. כי יש לכם כיפה, אם יש כיפה אלוהים איתכם.

    הגב לתגובה זו

    • הבנת הנקרא:הנ''ל מונה לתפקיד-ראש בית דין של העדה החרדית

      יהודיה, 12/04/06 12:00

      צריך להזיע הרבה שנים בתורה, בגמרא, בהלכות, להבחן, להוכיח את עצמך בשטח וכו' כדי להתמנות לתפקיד כה מכובד.

      תרחץ טוב את הידיים והמקלדת באקונומיקה אחרי שהוצאת לעז על אדם יקר.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עסקני יהדות התורה מכרו את יהודי גוש קטיף בשביל כסף. (ל''ת)

    יהודי, 12/04/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    והיהדות הדתית היא שקר גדול יותר

    דודידו, 12/04/06 10:06

    איפה האלוהים שהבטחתם שיציל אותנו מהשואה, מהמלחמות, מהאסונות, מהטרור ?

    כל האלוהים שלכם זו המצאה, פנטזיה, שקר של הרבנים בכדי לשלוט על צאן מרעיתם.

    אתה ושכמותך הם השקרים הגדולים ביותר. כל הדת היהודית זו פארסה מתמשכת של פרימיטיבות חשוכה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב100 אחוז........כול מילה שלך בסלע! (ל''ת)

      דפנה, 12/04/06 10:51

      הגב לתגובה זו

    • קודם למד יהדות מהי

      x, 12/04/06 10:52

      ואז תדבר.
      די לסננן שטוית שהכניסו לך כמו-
      ''היהדות היא מהשו כדי שרבים ישלטו על העם'',.
      אנישם כמוך חושבים שיהדות זה פסק שאסור לחטט באף בשבת או מהשו כזה.

      הגב לתגובה זו

      • בתור מישהו שהיה דתי

        דודידו, 12/04/06 11:26

        אני יודע יותר ממך על יהדות.

        מי הם ומהם הרבנים אני מכיר מתוך נבכי המקלחות והשירותים של הישיבות, האמן לי.

        הגב לתגובה זו

        • יהדות זה לא רבנים וישיבות

          אלי צ'רניאבסקי, 12/04/06 15:00

          יהדות היא קודם כל אמונה ופילוסופיה, ואל תבלבל. גם אני חזרתי בשאלה בגלל סביבה דתית צבועה, אבל זה לא אומר שהרעיונות שהדתיים הצבועים מדברים בשמם אינם אמיתיים.

          חשוב על כך. יש אלף פנים ליהדות; אלפי רבנים ואלפי קהילות וגישות - חלק מהן נוראיות וחלק מהן נפלאות.

          הגב לתגובה זו

          • הדת היא פקציה ואלוהים הוא המצאה

            דודידו, 13/04/06 10:42

            אני מבלבל ? אתה פשוט טיפש. יהדות היא אמונה אבל גם פילוסופיה ...

            אתה בכלל יודע פילוסופיה מהי ? אין קשר כלל בין הדברים.

            תמשיך לנסות לשכנע את עצמך באמונה הטפשית שלך... אתה ממש מגוחך בטיעונים שלך...

            היהדות זה פשוט קשקוש בלבוש.

            הגב לתגובה זו

    • אלוקים זה לא תוכנית כבקשתך

      מאמין, 12/04/06 11:05

      חוץ מזה זאת האמונה.
      מי שמאמין - השואה זו לא מכשול בשבילו.
      מי שלא מאמין - השואה היא תרוץ טוב.

      הגב לתגובה זו

      • ''מי שמאמין - השואה זו לא מכשול בשבילו''

        דודידו, 12/04/06 11:40

        אני כותב שוב את ההודעה משום שלא הכניסו את זו הקודמת.

        המשפט הזה ''מי שמאמין - השואה זו לא מכשול בשבילו'' - תגיד לסבא שלי ולכל שאר בני המשפחה שלי שניספו בשואה. כולם היו מאמינים.

        אני כאן בכדי להזכיר לכם שוב ושוב שאלוהים לא היה שם כשהיה צריך אותו.

        הגב לתגובה זו

        • עם כל הכאב...

          אלי צ'רניאבסקי, 12/04/06 14:57

          אתה עשית את מה שאלוהים רצה שתעשה? ואבותיך עשו? והיהודים עשו את מה שנצטוו לעשות?

          האם הם עלו ארצה וחידשו את הריבונות היהודית בארץ ישראל - לא הם נשארו בגולה... זה לא התפקיד של אלוהים להציל אנשים, כי הם צריכים שהוא יציל אותם. בן-האדם צריך לדעת להציל את עצמו, ואם הוא עוזר לעצמו - אז אלוהים עוזר לו (וזה עדיין לא עד כדי כך פשוט).

          למה השואה מטרידה אותך כל-כך בעוד חורבן בית ראשון ושני, שבו נהרגו מיליוני (אני לא טועה) יהודים נראים לך פחותים. אני יודע למה: בגלל הזיקה האישית שלך לשואה, אבל השואה ואסונות בחייהם של היהודים הם לא דבר חדש.

          השואה וקיום הרוע בעולם לא מעידים על חוסר קיומו של אלוהים.

          חג שמח, וה' ייתן ותמצא את דרכך אליו.

          הגב לתגובה זו

          • זה אל זה?

            כופר בעיקר, 13/04/06 16:51

            אם אלוהים ימצא את דרכו אלי, אחכה לו עם נבוט.

            האל שלך הוא חתיכת מפלצת עלובה, מהסיבות הבאות.

            א) השואה הייתה חלק מהתוכנית שלו. האל הזה הוא מפלצת שטנית שרצתה שהעם שסוגד לה יסבול.

            ב) הוא לא יכל לעשות כלום. היטלר היה חזק יותר מאלוהי ישראל. למה להתפלל לאלוהים סמרטוט כזה ומובס כזה, שיודע רק לדרוש ונותן תירוצים?

            ג) הוא לא קיים, ולכן לא עשה כלום.

            אלוהים שלך הוא או הנפצה, או לוזר, או מפלצת. תמשיך להתפלל להבל וריק ולקרוא לאל לא יושיע, ונקווה שבפסח של שנה הבאה השכל ימצא את דרכו לראש שלך.

            הגב לתגובה זו

      • בזה מאמינים אולי...20% מהמאמינים (ל''ת)

        מימין ב', 12/04/06 15:45

        הגב לתגובה זו

      • אתה מדקלם יפה את התשובה לשאלה (ל''ת)

        אבי, 13/04/06 19:00

        הגב לתגובה זו

    • מי הבטיח שאלהים יציל אותנו מהשואה?

      יהודי, 12/04/06 13:24

      תקרא את הפרשות נצבים+האזינו. התורה דווקא מבטיחה הפוך ממה שאתה טוען.

      הגב לתגובה זו

      • תיקרא את פשרת כי תבוא

        דודידו, 12/04/06 15:25

        ואולי תבין.

        מה בדיוק התפקיד של אלוהים בחייך מלבד לברוח מהמציאות שאיתה קשה לך להתמודד ?

        וזה בדיוק שאמרתי - אלוהים זו המצאה של הטפשים.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם כבר להתקרב, אז להתקרב לחילונים....

    מפונה מגוש קטיף, 12/04/06 10:05

    אכן יש שבר גדול עקב ההנתקות,אבל אם כבר לבתקרב אז צריך להתקרב יותר לחילונים ולא לחרדים.מה עשו החרדים לפני הפינוי?ואחרי הפינוי הם דאגו למפונים?לא התייאשנו מהציונות ולא נתייאש אף פעם!התורה וארץ ישראל זה דבר אחד!!

    הגב לתגובה זו

    • בגמ' (סנהדרין ס''ג:) איתא:

      שומר החומות, 12/04/06 10:53

      אמר רב יהודה אמר רב: יודעין היו ישראל בעבודה זרה שאין בה ממש, ולא עבדו עבודה זרה אלא להתיר להם עריות בפרהסיא. מתיב רב משרשיא (ירמיהו י''ז) כזכר בניהם מזבחותם וגו', ואמר רבי אלעזר: כאדם שיש לו געגועין על בנו! - בתר דאביקו ביה. תא שמע: (ויקרא כ''ו) ונתתי פגריכם על פגרי גלוליכם. אמר, אליהו הצדיק היה מחזר על תפוחי רעב שבירושלים, פעם אחת מצא תינוק שהיה תפוח ומוטל באשפה. אמר לו: מאיזה משפחה אתה? - אמר לו: ממשפחה פלונית אני. - אמר לו: כלום נשתייר מאותה משפחה? - אמר לו: לאו, חוץ ממני. - אמר לו: אם אני מלמדך דבר שאתה חי בו אתה למד? - אמר לו: הן. - אמר לו: אמור בכל יום שמע ישראל ה' אלהינו ה' אחד - אמר לו הס, שלא להזכיר בשם ה'. שלא לימדו אביו ואמו. מיד הוציא יראתו מחיקו, ומחבקה ומנשקה, עד שנבקעה כריסו ונפלה יראתו לארץ ונפל הוא עליה. לקיים מה שנאמר (ויקרא כ''ו) ונתתי את פגריכם על פגרי גלוליכם! - בתר דאביקו ביה'' ע''כ.



      וביאר רש''י: בתר דאביקו ביה- אחר שנתקשרו בהן מעצמן תקפה חיבתן עליהן.



      כל כך קשה היא ההיפרדות מעבודה זרה אחר שנדבק בה האדם מרצונו עד שגם כשהמציאות כל כך סותרת חיבור זה, כל כך זועקת נגדו הלב נשאר אטום וגם הילד שנותר יחידי מכל משפחתו בעוון עבודה זרה מעדיף להוציא יראתו מחיקו,לחבקה ולנשקה ובלבד שלא להזכיר בשם ה' ולחיות נפשו בפת...



      כל כך קשה החיבור לע''ז עד שגם זקני ישראל זקוקים לצו הקב''ה: ''משכו ידיכם מעבודה זרה!'' (והדברים מבהילים שעכ''ז מידֵי מעשה עבודה זרה יצאו אך מידי הרהור ע''ז לא יצאו שהרי גם על ים סוף נשאר הקטרוג ''הללו עובדי עבודה זרה'' ורק במעמד הר סיני יצאו גם מידי הרהור).

      הגב לתגובה זו

      • כן, אמונה במשהו יכולה להיות קשה ומסוכנת (ל''ת)

        מאמין גדול, 12/04/06 11:12

        הגב לתגובה זו

      • החרדים תמכו בהתנתקות

        אלי, 12/04/06 11:24

        ואח''כ הם מעיזים להאשים את החילונים בזה, וחושבים שהדתיים יבואו ויזדהו עם אלה שתמכו בזריקתם לרחוב?

        הגב לתגובה זו

      • זה יכול גם מחשב לעשות. לחשוב הוא לא יכול (ל''ת)

        מנפץ החומות, 12/04/06 14:51

        הגב לתגובה זו