• 90.

    תודה לך בן ארי (ל''ת)

    Sprite, 03/09/11 11:57

  • 89.

    ומה עם רצח רחל הלר

    לא חשוב, 09/11/10 22:26

    ומה עם רצח רחל הלר. לא חשבתם לברר אחת ולתמיד מה היה שם ? ....

  • 88.

    ....

    ..., 19/07/10 21:24

    עצוב \\:

  • 87.

    דודה של חנית

    אביה קיקוס, 18/11/09 10:06

    הסיפור עשה לי רע ואני בוכה עכשיו ואני יודעת כמה רע זה עשה למשפחה שלנו .
    כל פעם יותר קשה לי לשמוע את הסיפור
    זה לא קל בכל זאת את בת דוד שלי
    אבא של חנית לא איבד כלום הוא חיפש אותה במשך שנים חנית היתה הלב שלו !
    וכולנו כל המשפחה ידעו שהרוצח שהכניסו לכלא זה לא זה שרצח את חנית !
    מקרי אונס רבים קרו במשפחה שלנו אבל הרצח הזה זיעזעה את כולנו !
    אני לא מתכוונת לשבת בשקט וכשאני יגדל יותר אני יעשה כל מה שרק אפשר בישבילה !
    משפחת קיקוס ? אני אוהבת אותכם ואני יודעת שאתם עושים הכל !

  • 86.

    שופטים גרועים

    moshe, 20/04/08 14:47

    בגלל שהשופטים בישראל הם ברמה כל כך נמוכה, זה גורם לכך שגם המשטרה והפרקליטות הם ברמה
    נמוכה. מנסיונם למדו שמול שופטים כאלה אין צורך להתאמץ ולחפש את הצדק, הרי בכל מקרה הם מרשיעים.
    לא משנה מה הנסיבות.
    כמו שאומרים, הדג מסריח מהראש.

  • 85.

    משטרה עייפה

    דוד סולטן, 14/04/06 10:28

    משטרת ישראל עייפה
    מתעסקת רק עם שטיות
    תופסת אדם מאשימה
    ויוצאת לידי חובה בטיפול בתיק
    לו ההי חבר כנסת היו תופסים את הרוצח תוך 24 שעות
    משטרת ישראל בדיחה.

  • 84.

    חנית הייתה רק נערה קטנה ותמימה

    חרם עלייה, 14/04/06 08:49

    גם אם היה לה משהו אם אותו x , היא הייתה צעירה מידי בשביל להבין , ואם הוא רב איתה אז זה אומר שהיא כן ניסתה להמלט מידיו , ואני מאוד בטוחה שהיא לא רצתה ככה , לגמור בביוב , מסכנה , אני לא יכולה לחשוב מה עבר לה בראש ברגעיה האחרונים , וזה בלי כל קשר לעל ידיי מי היא נרצחה,
    כבדו את זיכרה ואת מישפחתה , וזכרו שמדובר בנערה קטנה, בלי כל קשר לגיהנום שמשפחתה עוברת כבר 13 שנה , האבא שחיפש אותה בכל חור , ותוך כדי איבד עין , ועדיין לא ויתר, ובקשר למואשם , באמת יכול להיות שאין לו קשר לדבר , ותפרו עליו תיק , איננו יכולים לדעת , ואת זה באמת צריך לברר , למען כולם , גם שהאיש שעשה את זה יקבל את עונשו , וגם למען חנית , כי אנחנו חייבים לה את זה .
    יהי זכרה ברוך.

    • איך אבא של חנית איבד עיין במהלך חיפושים? (ל''ת)

      איך הוא אבד עין, 06/08/06 03:29

  • 83.

    אביעד אני איתך (ל''ת)

    יניב, 13/04/06 23:47

  • 82.

    משפחת קיקוס שלום

    יניב, 13/04/06 23:34

    אני מזדהה עמכם ועם כאבכם. הסיפור שלכם תמיד נגע לי ללב ומאוד כאב לי.
    יש לי זיקה מסויימת ליהדות וזה עזר לי להבין שחנית-מבחינת הנשמה(שזה העיקר של הבנאדם) המשיכה הלאה למקום טוב.
    תודה רבה

  • 81.

    כנסו דחוף..!!

    אביעד קיקוס, 13/04/06 22:55

    אנחנו לא נשתוק על הפרשה הזאת עד שנגיע לרוצח האמיתי שרצח את בת דודתי שבקושי הכרתי אותה..
    אני רוצה לעמוד פנים מול פנים מול הרוצח!!!

    • גוף חקירה אזרחית

      גלית, 14/04/06 18:27

      אם אתה באמת מעוניין, בוא נקים גוף חקירה אזרחי עם טובי המוחות ונברר את הנושא עד תומו-בלי משוא פנים ובלי שטויות! הנושא נוגע לי כי היא היתה כמו פרח, גם כדי לזכות את אל-עביר, שהצדק יצא לאור וגם פשוט מרצון לפענח את התעלומה הזו. בקיצור, אביעד, אני איתך!

    • ל 81 השקרן

      ...., 31/07/06 20:39

      אין לנו שום אביעד במשפחה שקרן.

  • 80.

    היכן הייתם עד עכשיו?????? (ל''ת)

    מירי, 13/04/06 11:03

  • 79.

    על המשטרה אני לא מתפלא

    אלון, 12/04/06 16:28

    על בתי המשפט קצת יותר בתי המשפט בניגוד מוחלט לשופטים אין
    אינטרס להרשיע או לזכות השופטים
    צריכים לדרוש ראיות חד משמעיות
    השופט חייב להיות ניטרלי אסור להאמין למילה של מי מהצדדים אלא
    על סמך ראיות מוצקות בלבד
    אם למשטרה חשוב להרשיע שתדאג
    להביא ראיות מהשטח הקלטות
    צילומים מישהו אמר שלהיות שוטר זה קל כמו שאף עבודה היא לא קלה
    השופט צריך להפעיל שיקול דעת בלתי תלוי בלי קשר לדעת הפרקליטות או המשטרה במקרה שאין
    תיעוד של החקירה זה אמור לבוא לטובת הנאשם כן גם שוטר יכול להמציא דברים ובכלל כל מי שנהנה מגיבוי אוטומטי יכול ועלול לשקר
    מתוך ידיעה שאיש לא יטרח לאמתה
    לכן אפשר להעזר בגרסת המשטרה
    אבל אין דברים קדושים במשפט
    צריך כל פגם בעבודת המשטרה צריך
    לשמש נגדה כפי שכל הודאה או אמירה מסוימת מידי הנחקר עלולה לשמש נגדו כך השמטת ראיות חייבת
    לפעול נגד המשטרה רוצים הרשאה בשמחה תתעדו תחקרו תשלחו כל ממצא בשביל זה יש בלשים יש מז''פ
    יש אנשים שהמטרה שלהם היא להביא
    ראיות ובכלל צריך מישהו שיתאים
    את מערכת המשפט לסטנדרטים של
    שנת 2006 ולחסל סטנדרטים של
    שנות ה40ו ה50

  • 78.

    דבר ידוע הוא שמשטרת ישראל מליאה.....

    אני, 12/04/06 15:01

    בשקרנים ושופטי ישראל שמנים , פחדנים משוחדים ומושחתים הנכנעים ללחצי הפושעים ושלוחיהם במשטרת ישראל.

  • 77.

    לנאשם ברצח לא היה כל קשר נסיבתי למנוחה

    מאיה, 11/04/06 20:21

    הספק באשמתו של עובד אתר האשפה ''דודאים'' ניקר כל משך המשפט. לאחר שנתגלתה גופת חנית קיקוס בשכונת חצרים בבאר שבע בעוד שהנאשם הודה שהשליך אותה על גל האשפה וכיסה אותה בטרקטור עליו עבד זוכה הנאשם מאשמת הרצח ונותרה אשמת האונס, למרות שכלום כבר לא קישר אותו למנוחה. ובכל זאת הוא עדיין מרצה את עונשו. מתי ישוחרר? ומה על חמשת רוצחי הילד דני כץ מחיפה?

  • 76.

    מחוז הדרום,ממלכת שחיתות וכאוס

    supot, 11/04/06 19:39

    אם יתמקו בעוד כמה פרשיות ''הפטורות'' על ידי מחוז הדרום בשיתוף פרקליטות וחיפוי ''גלימות הרשע'' המכונים שופטים,נאבד שפיויותינו!

    • רק בדרום? איפה אתה חי! כל המדינה נגועה בזה!!! (ל''ת)

      גלית, 14/04/06 18:30

  • 75.

    שחכתם לשאול: מי ירה ברבין? (ל''ת)

    שמעון, 11/04/06 15:05

    • מס' 75 היקר

      דור, 14/04/06 18:53

      שמעון מה הקשר לרוצח רבין ? אם אין לך מה לעשות בחיים לך לשעורי לשון כדי ללמוד לכתוב בלי שגיאות כתיב (שכח כותבים כך} מפגררררררררררר

  • 74.

    תחקיר עלאק !!!

    מיכאל, 11/04/06 14:44

    הינה נולד לו עוד שרלוק הולמס....נו באמת מישהו רציני כאן? איך אנשים יכולים לזכור פרטים מלפני 13 שנים ביום מסויים ? מישהו יכול לצפות ש-X הנרקומן יזכור מה אמר לפני 13 שנה ? מן הסתם הוא לא זוכר מה עשה אתמול.
    ''הקיצר'' לא רציני.

    • חכה לתורך!!! (ל''ת)

      גלית, 14/04/06 18:31

  • 73.

    ישראל - אחוז המורשעים הגבוה במערב ??

    למה? למה?, 11/04/06 13:17

    ציפי לבני ורות גביזון תגידו מילה!

  • 72.

    אייך היה ביכלל הקירה תכושי לא היבנתי למה העשימו אותו מה הקשר בינם? (ל''ת)

    איש השאלות, 11/04/06 12:58

    • קודם תלמד לכתוב אנלפאבית גזען שכמוך! (ל''ת)

      קוף, 11/04/06 13:42

    • כמה שגיאות כתיב!!! (ל''ת)

      שושו, 11/04/06 13:50

    • אל תשים לב לחלאות האלה,אתה צודק,השאלה שלך במקום.

      יגאל כהן, 11/04/06 14:56

      מה לו ולה?
      יותר הגיוני היה לחפש אנשים שהיו איתה בקשר.
      אלה חולרות ביבונים,ויש להם פה מלוכלך.
      אל תשים לב.
      ואל תפסיק לכתוב.

  • 71.

    למי שמחפש חוק סדר וצדק בישראל - שיקום ! (ל''ת)

    דוד, 11/04/06 12:47

  • 70.

    כשמנסים לחקות את האמריקנים..

    מדינת פשע, 11/04/06 12:32

    כשממשלה כמו זאת עולה לשלטון, בוזזת את כספינו, ועושה את רוב פעולותיה לטובתם האישית של הח''כים, אני לא מתפלא שיש לנו, במדינת ישראל הנאורה,עולם תחתון כה משגשג. זה מתחיל ברגישות מחורבנת כלפי יהודים, שזורקים אותם מהבית, ונגמר במקרי רצח, אונס ועוד דברים שאני מתבייש אפילו להוציא אותם מהפה. הורים!!! תתחילו לחנך את הילדים שלכם, כי אם לא תחנכו אותם- הם יישבו בבית כלא! ואני מציע אפילו שיוציאו אותם להורג! כי לא ייתכן שבמדינה של יהודים ייעשו מקרים כאלה. זה פשוט לא עולה על הדעת.

  • 69.

    הגופה נמצאה בשכונה של X בב''ש (ל''ת)

    ערן, 11/04/06 12:25

  • 68.

    ומי רצח את נאווה אלימלך ?

    זיו1971, 11/04/06 12:21

    גם את זה צריך לפתוח !!!!

  • 67.

    שאלות פתוחות...

    אנני, 11/04/06 12:17

    1. מדוע הוא הודה ברצח שלא ביצע?
    גם אם היו מתעללים בילא הייתי מודה ברצח.
    2. האם חקרו את החבר החייל ,אורן?

  • 66.

    מי צריך בית משפט כשיש את עיתון מעריב??

    משפט של עיתונאי, 11/04/06 12:03

    האם שוב לא תפרסמו את התגובה הזאת?
    מעריב- נמושות!

    • אתה מבלבל את הביצים!!! טוב שהעיתונות פה!!! יושב אדם חף מפשע!!!!

      לוחם בפשע בעבר, 11/04/06 12:34

      איני קובע כעת שהבדואי המפגר טיפה הוא זכאי כי זה תפקיד בית המשפט כך כל המסכת של האירועים ובכלל מחוז הדרום המהולל של המשטרה עם משפחת פריניאן מדליק פנסים אדומים מול העיניים!!!!
      איני שמאלן ואיני גזען ואיני קובע כלום בשלב זה כי אני פנסיונר אך כל הדרכים מובילות לרומא וכל הסימנים מראים שיושב שם בדואי דפוק קצת בשכל, פועל שחור, שנפל עליו התיק בגלל ראיות נסיבתיות וחייו נהרסים לשווא!!!!
      מה אתה מבלבל את הביצים כאשר אני יודע הייטב שהרבה פעמים יש מקום חשוב מאד לעיתונות להזהיר את הציבור מפני דברים שמתחוללים בתוך המערכת - זה המצב שאחרת גם עליך אפשר להפיל תיק רצח או אונס מבלי שתדע מאיפה זה בא לך.
      הייתי מגדיר אותך גם הדיוט שאתה משמיץ העיתונות שכן כל הכבוד להם בכל החקירה הזו, שכבר מעלה בראשי המון שאלות ואני כבר אומר לך שאפשר בקלות לתפור לך תיק בקלילות... אז שב בשקט וחכה ונראה מה תהיה התוצאה כי על פני הדברים העסק הזה מסריח באפי מיום פרסומו!!!
      חג שמח ושקט, אמן!!!
      יישרו כח התחקירנים ואל תאבדו מוטיבציה!!!

  • 65.

    למשטרה היה קל לטפס על הכושי ולהפליל אותו

    מי שטרה רע, 11/04/06 12:02

    ובכך קברו בן אדם חי בתוך הכלא על לא עוול בכפיו זוכרים את פרשת ברנס האיש הזה מסתובב היום סהרורי ולא יודע את נפשו מרוב מחלות וצער ממה שעוללו לו. זו משטרה חפיפניקית ובית משפט גרוע.

    • אבל הוא הודה ושיחזר את הרצח!

      מירב, 11/04/06 12:49

      כולם מאשימים את המשטרה אל תשכחו שהנאשם הודה ושיחזר את הרצח אדם שלא היה בזירה לא היה יכול לשחזר את הרצח!!!

      • האיש שיושב

        שמעון, 11/04/06 13:17

        האיש שיושב על רצח קיקוס יושב כנראה מבלי שרצח. נכון הוא הודה ברצח ואף מסר על מיקום הגופה ,במתקן לאיסוף אשפה.היכן נמצאה הגופה? בתוך בור ניקוז בבאר שבע.
        לא צריך להתלהב מהודאות במשטרה. בשיטות החקירה שלהם כל אדם שפוי יכול להודות בכל אשם.לכן יש בתי משפט המשתדלים להגיע לחקר האמת.חובה לזכור שגם בבתי משפט יושבים בני אדם בשר ודם.לא פעם מתחשבים בראיות שהמשטרה מביאה גם אם הן מוצאות מהנאשם בכוח. לכן הכל פתוח.

      • קו דק עובר בין תמימות וטפשות

        רותי, 11/04/06 17:12

        עובדה שהוא הודה והיא נמצאה לאחר שנתיים במקום אחר. תתפלאי כמה קל להודות ב''פרטים מוכמנים'' שאת לומדת אותם מהחוקרים, ככה שלא חידשת כלום לאף אחד. אל תשכחי איזה לחץ ציבורי היה לתפוס את הרוצח ואיך כולם פחדו לעלות על טרמפים. להזכירך- למה בכלל החלה החקירה נגד סולימן? פשוט כי הוא דיבר עם חברים שעבדו איתו באתר הפסולת, והוא אמר שאולי חנית בזבל. אז חבר שלו הלך למשטרה להתלונן עליו! למשטרה מעולם לא היה קו חקירה אחר!!!! תשאלי כל מי שקרא את פסקי הדין בפרשיה העגומה הזאת- כולם יגידו לך שהוא חף מפשע. אולי תהיה לך הזדמנות לצפות בשחזור ותראי איך הוא מדגים שם דברים לא הגיוניים בכלל, ורק מנסה לרצות את החוקרים שלו עם חיוך אווילי. את יודעת שיש לו פיגור סביבתי? הבנאדם אולי סיים שתי כיתות. אז תתעוררי מ- ''נוור- לנד'' שלך ותכירי בעובדה שבישראל אנשים מודים, בשל לחץ, בשל פחד, בשל מכות וזה לא אומר שיש לסמוך על כך. אין שום ראיה אובייקטיבית שמפלילה אותו- לא ד.נ.א לא טביעת אצבע, לא עדות ראיה. כלום!

        • סוף סוף מישהי רואה את האור!!! (ל''ת)

          גלית, 14/04/06 18:36

        • סופ סוף מישהו רואה את האור!!! (ל''ת)

          גלית, 14/04/06 18:53

      • הוא לא ידע להצביע על מיקום הקבורה...

        יואב, 13/04/06 03:03

        במקום שאליו לקחו אותו לשיחזור...
        והודאה ברצח גם אתה היית נותן אם היית נמצא בלחץ נפשי ופיזי של חקירה שבה מופעלים אמצעים לא כשרים, כולל סמי הזייה.

      • אופ איתך!!!

        גלית, 14/04/06 18:33

        הוא עשה זאת תחת איומים וכאמור בתגובות האחרות אלייך הוא ל א ידע איפה הגופה!!!! והוא היה כארבעים דקות מהמקום שבו מצאו אותה!!!
        זה לא גורם לך להתעורר??!!

      • מירב !

        דור, 14/04/06 18:59

        הוא הודה לאחר עינויים מה שגםאביך ואחיך היו עושים הוא לא ידע לומר אפילו איפה הוא הניח את הגופה חוץ מזה למה המשטרה אומרת שהבדואי אסף אותה טרמפ הלא מישהוא הודה בזה כבר למה המשטרה מעלימה ראיות כ''כ חשובות ? כי אין להם מספיק שכל אם לא היו מאשימים את הבדואי הם היו סוגרים את התיק מ''חוסר עניין לציבור'' כמו שהם עושים תמיד!!!!

  • 64.

    ומי רצח את רחל הלר? (ל''ת)

    פקק תנועה, 11/04/06 12:01

    • כל המדינה יודעת אך כולם שותקים!!! (ל''ת)

      פקק בשכל, 11/04/06 12:35

      • רק אני לא יודעת??? והרצח מתקופתי כחיילת!!!! (ל''ת)

        תן רמז!!!!!!, 11/04/06 12:54

        • היה חשוד נוסף שכחיילת נסי להזכר! עמוס דפוק ואומלל לשווא! (ל''ת)

          ויטמין P שמעת?, 11/04/06 13:55

    • רחל הלר--?

      עין, 11/04/06 13:56

      מי שלקח את המשאית מאחיו-והכחיש כל קשר-לזו שנעלה נעליים גבוהות-רחל הלר-גם בפגישה-הקודמת.
      כשלמשטרה יש הודאה לא צריך להתאמץ.

  • 63.

    עלק משטרה, גם בעמונה

    אלי, 11/04/06 11:57

    שוטרים עשו מה שבא להם, והיום הם ממשיכים בתפקידם כרגיל, אחרי שיצאו משם שלוש הילדים מסורסים!!
    עיוות החוק!

    • מישטרע (ל''ת)

      ., 11/04/06 13:00

  • 62.

    מידע פנימי - כדאי לקרוא

    ארון, 11/04/06 11:51

    מישהו שלא יכל לשאת את העובדה שחנית ממשיכה להפגש עם אותו X והקנאה הוציאה אותו מדעתו....זה החשוד העיקרי. ותחשבו ( בכל הכיוונים) מי ( כן,כן) זה יכול להיות.

    • אני יודע... החבר החייל ! (ל''ת)

      גשש בלש, 11/04/06 14:08

  • 61.

    המשטרה יודעת בדיוק מי לקח את החוק לידיים בשפרעם ,ולא עושה דבר

    בר כוכבה, 11/04/06 11:51

    כולנו נשלם על כך בבוא העת ,חוק הוא חוק ופושעים צרכים למצות עימם את הדין ,אם המדינה מתירה לקחת חוק בידיים ? התשלום יבוא

  • 60.

    משטרה של ''ניסו שחמים''

    כתם, 11/04/06 11:48

    אלימות זו השיטה. בעמונה פעלו ממש לפי שיטת האלימות של ניסו שחם אבל לא היה מי שיקליט את ההוראות.
    הרבה מודים תחת אלימות השוטרים. אבל קראדי? - מגן עליהם. גדעון עזרא? מחפה עליהם. עד שגם הן יהיו הקורבנות של השיטה.
    וזה יותר קרוב ממה שהם חושבים

    • קרוב (ל''ת)

      ניסן, 11/04/06 13:10

  • 59.

    לנועה מהגלבוע לא כל יצחק הוא רבין?וגם לחגי עמיר מותר להתבטא

    בר כוכבה, 11/04/06 11:48

    נראה לי שאת אובססיבית בענין כמו שאלה נגד רבין את בעדו ניחוש
    אגב מי שמטבטא בגנות הסכמי אוסלו וחותמם והמתים שגובה הסכם זה משני צדי הסכסוך לא מקבלים לרוב מקום באינטרנט לא כאן וכל שכן בוואלה

  • 58.

    שוטרים שלא גמרו תיכון . עבריינים שמשלמים לשוטרים . מדינה על הכייפק (ל''ת)

    שוטרים וגנבים, 11/04/06 11:36

    • הלו!!!, זה מתחיל מראש הממשלה המושחת ומממלא מקומו גם כן מושחת (ל''ת)

      ז, 11/04/06 14:19

  • 57.

    זה לא המקרה היחיד

    אלון, 11/04/06 11:36

    7/4 - עשרים ואחת שנים לרצח הזוג שרה ויקותיאל לוינסון בתל אביב. המשטרה עשתה חקירה חרא ועד היום הרוצח/רוצחים מסתובבים חופשי.
    אולי העיתון יבדוק גם את התיק הזה? הוא לא פחות מסתורי מרצח חנית קיקוס........

  • 56.

    בבתי המשפט יושבים דבילים וגם

    מיקי, 11/04/06 11:33

    בפרקליטות ! הם האשמים העיקריים במצב הפשיעה.

  • 55.

    מגניב, כמו בסדרה הנמלטים (ל''ת)

    מיקי, 11/04/06 11:25

  • 54.

    צדק צדק תרדוף (ל''ת)

    חייבים לחקור, 11/04/06 11:24

  • 53.

    לכולם!!!

    שיר קיקוס, 11/04/06 11:19

    אל תדברו על אחותי מה היא אשמה שרצחו אותה אז תשכחו ממה שרציתם לדעת עליה זהו עיניין
    מאאאאאוווווווודדדדדדדדדדד אאאאאאאיייייישששששיייי

    • שיר, אל תתיחסי למה שכותבים כאן....

      אפרת, 11/04/06 12:51

      מדובר באנשים חסרי לב וחסרי מעש, ולמשפחה זה סתם יגרום כאב לב.

  • 52.

    2 שאלות נוקבות לכותבים ולמשטרה. שווה קריאה ובדיקה.

    יובל, 11/04/06 11:17

    1. צריך לחקור למה התעקשו במשטרה לזכות את איקס בכוח, אולי יש קשר בין איקס למשטרה???
    2. למרות שכל הסימנים מראים שזה איקס- ידוע שהגופה נמצאה בבור אחרי שנתיים- צריך לבדוק מתי בדיוק הגופה של חנית ז''ל הוכנסה לבור. מי אמר שזה היה באותו ערב של הרצח??? אולי זרקו את הגופה אחרי זמן מה לבור כדי לשבש ראיות ע''י שליחיו של אל עביד??? צריך לבדוק האם זה באמת מקריות שהגופה נמצאה בבור או שמישהו כוון לבור. (למרות שיתכן גם שהיה סבלנות למטמיני הגופה והם חיכו שמישהו ימצא אותה במקום אחר)

  • 51.

    מיקרי הרצב בישראל הם מזעזעים ביגלל סיבתם

    פקק תנועה, 11/04/06 11:11

    וביגלל סוג הקורבנות .מדוע ניטפלים בישראל לאנשים טובים ומחסלים אותם. בימקום את הגורם לרוע במדינה. דרך הגב המנצב הזה זהה גם לגבי העובד הישר והאזרח בכללת ושהוא קורבן שנופל לתוך ידיהם של נפוליונציקים למיניהם.

  • 50.

    סיפור נוסף שמתווסף לרשימה הארוכה שחושפת את מערומיה של המשטרה שלנו (ל''ת)

    איציק, 11/04/06 11:10

  • 49.

    המסקנה נכונה גם לגבי רצח רבין

    דן, 11/04/06 11:00

    כל מי שבדל שכל בקודקודו ואיננו מתלהם לשום כיוון יראה שהמשפט היה פרסה והתנהל כפי שמשפט בעולם שלישי מתנהל.
    זה בסדר, גם בועדת החקירה אחרי רצח קנדי היה אותו דבר.
    כך שאנו לא הכי דפוקים בעולם

    • די עם הקונספירציה ההזויה

      רמי, 11/04/06 11:33

      גם אם הכתבה היתה על דגים בים הצפוני היית כותב שזה מוכיח את הקונספירציה.
      נמאסתם!

      • תכנס ותבין

        יניב, 11/04/06 12:16

        היא כתבה ''לכל מי שבדל שכל בקודקודו...'' , אז מה בכלל אתה מגיב

      • פ ו ח ד י ם מהקונספירציה (ל''ת)

        לא חוקרים, 11/04/06 13:12

    • פארסה פארסה אבל יגאל עמיר ירה

      אור, 11/04/06 12:03

      ברבין על עובדה זו אין וויכוח במקרה של קיקוס יושב אדם כבר 13 שנה בכלא רק משום שמשטרת ישראל ובית המשפט התרשלו (אולי זה נראה יותר טוב בתקשורת רוצח ערבי ?) כ''כ הרבה השקיעו בתפירת התיק עד שהגיעו להרשעה במקום לחקור את כל מי שהיה צריך ולמצוא את האדם הנכון....מי יפצה אותו עכשיו אחרי 13 שנה? המדינה? אני רוצה לראות שמי מהשופטים שהרשיע אותו יקום יתנצל ויתפטר כולל אנשי המשטרה שהיו מעורבים בחקירה הזו ו''דאגו'' לדובב אותו ...........

      • רצח רבין - תיק לא סגור (ל''ת)

        יורה יורה, 11/04/06 13:14

    • נכון מאד! ואת רצח רחבעם זאבי

      אחד שחקר, 11/04/06 14:25

      ארגן ח''כ כנסת בימין, שלא אגיד את שמו. תבדקו את הראיות ותגלו גם אתם

  • 48.

    כל פושע קטן שמבין במשפט הפלילי וקצת שכל בראשו יודע להתחמק מהחוק !!

    וכנ'ל במקרה הזה, 11/04/06 10:46

    לכל המתלהבים למינהם,מהסיפור
    הזה לא יצא כלום,אבל פשוט כלום.....
    לרוצח האמיתי כמו במקרים אחרים....
    חוץ מחומר לכתבה עיתונאית למעריב
    עיתון שמשווע לקוראים ומפרסמים......

  • 47.

    את מי זה מעניין...?

    aviv, 11/04/06 10:46

    ללא ספק, את משטרת ישראל זה לא!
    ואז מה אם חף מפשע יושב בכלא?
    העיקר שהתיק סגור.
    משטרה שלום!!!!

    • אם היו רוצחים את בתך אז בוודאי שאותך

      מאיר, 11/04/06 11:17

      זה היה מעניין

      • לנתי ומאיר:

        רועי, 11/04/06 13:42

        תגידו אתם רציניים? הוא אמר את זה בציניות!!!

    • טיפט מטופש

      נתי, 11/04/06 12:56

      לא מעניין אותך , אל תגיב.
      הדעה שלך לא מעניינת אף אחד היא רק גורמת לאנשים להיגעל מכמוך.

  • 46.

    כאשר -90-95%-מהנאשמים יוצאים אשמים,מה יש לצפות מבתי המשפט.?

    אזרח, 11/04/06 10:43

    רק במדינת ישראללנאשמים אין כמעט סיכוי .עד שלא יחול שינוי בקבלת שופטים ,לא רובם צעירי הפרקליטות שהנסיון שלהם מועט ,והולך יחד עם המשטרה, מכאן האמונה העיורת במשטרה. ואחוזי הזיכוי של הנאשם שואפים ל0.

    • אתה טועה!! מדובר ב- 97%!!...אפילו באיראן שיעור המורשעים נמוך יותר!

      אייל, 11/04/06 11:17

      שיעור המורשעים במדינת ישראל הוא הגבוה ביותר בעולם המערבי

  • 45.

    כשכל המערכת מסואבת,מושחתת ומסריחה זו התוצאה! (ל''ת)

    מושחתים !, 11/04/06 10:32

  • 44.

    מעורר תמיהה

    שלומי, 11/04/06 10:32

    מדוע התיקים הפלילים המגיעים לבתי המשפט מגיעים כבר עם הודאת
    הנאשם בערך 98 אחוז האם לא מוזר שהמשטרה מוצאת את האשמים כל כך מהר ??

    ועכשיו יש את המקרה של הרצח של הנערה מפ''ת .
    בהתחלה למשטרה לא היה קצה חוט ופתאום מצאו טביעות אצבע ??
    כמה נוח לא ?

    הרי הדבר הראשון שבודקים זה טביעות אצבעות אז איך למשטרה לא היה קצה חוט ומפתאום נמצא רוצח ?

    מישהו צריך לבדוק את התנהלות המשטרה

  • 43.

    לא לשפוט אנשים דרך העיתון.

    פלג, 11/04/06 10:26

    יבורך מעריב על זה שהוא נלחם עבור אדם שיתכן והוא חף מפשע, ואולם צריך להיזהר מלהרשיע מעל דפי העיתון אדם שלא עמד כלל למישפט.

  • 42.

    יש קשר לזה שמרחב דרום מסריח מהראש? (ל''ת)

    פרא אדם, 11/04/06 10:23

  • 41.

    למה לא חוקרים גם את רצח רבין?

    חגי, 11/04/06 10:13

    אם תחקרו את רצח רבין תגלו דברים מפתיעים הרבה יותר.

    • האם מדובר במקרה בחגי עמיר??? (ל''ת)

      נועה, 11/04/06 11:15

      • תמצא ערבי או תימני

        מסחרה, 11/04/06 11:42

        וסגור תיקים

    • תקרא לאט ואולי תבין

      יתום, 11/04/06 11:28

      כ ן ח ק ר ו ו ג י ל ו מ י ה ר ו צ ח .

      וכנראה הוא יוציא את כל ימי בין הסורגים בעזרת ה'

  • 40.

    יש לי שאלה אחת ל- Y ,X? (ל''ת)

    מתמטיקאי, 11/04/06 10:01

    • טוב אתה!!! :) (ל''ת)

      יעל, 11/04/06 10:44

      • גדול!!! :) (ל''ת)

        איתי, 11/04/06 15:48

    • מבריק! גם אני שואלת אותו הדבר! פשוט דמעות בעיניים (ל''ת)

      גלית, 14/04/06 18:51

  • 39.

    רצח חנית קיקוס.

    שמואל וינר, 11/04/06 09:58

    על סמך מה קבעתם שעוביד חף מפשע? הרי גם שופט המיעוט בעליון קבע בודאות שהנאשם אנס את הקורבן. לגבי הרצח הוא קבע שאין הוכחות חותכות לכך שעוביד הוא הרוצח.

    • עובייד הואשם***אך ורק***על סמך הודאותיו ללא בדל של הוכחה ישירה.גם

      מדינה בהפרעה!!!, 11/04/06 11:11

      השופטים עמדו על כך.
      לא נעשו בדיקות ד.נ.א. האסיר הפליל את עצמו והסתבר שסיפר סיפור שהבין שרצו לשמוע ממנו. זאת ע''מ שיעזבו אותו לנפשו.

      עוד לא שמעת על פתירת תיקים מהירה ומזהירה ועל אסירים שישבו שנים על לא עוול בכפם? פעם ראשונה בשבילך?

      • לשיטתך, כל עבריין, גם אחד שמודה שביצע - יכול לטעון

        פונס הזכרן, 11/04/06 20:12

        שלחצו עליו איימו עליו לא נתנו לו לישון וכו'. ולא משנה מה כתוב בהודאה.
        איפה עובר הגבול?
        אדון : אם מישהו מודה ברצח בפני מדובב בתא הכלא, ולא בפני חוקרים במרתף החקירה תחת לחץ - זה אומר דרשני.

    • אל-עובייד היה 40דק' מחנית המתה

      גלית, 14/04/06 18:43

      וחנית נמצאה במקום סגור עם פקק! לאל עביר ברור שלא היה המפתח למכסה בור הניקוז. כמו כן, מי שלא הכיר אותה למה היה לו אינטרס להחביא אותה? מי שרוצח מגחמה זורק את הגופה לכל עבר בלי בכלל מחשבה. מי שמכיר את הקורבן דואג שלא ימצאו אותה! תחשוב על זה

  • 38.

    ככה זה כשהחוקר-הפרקליטה-התקשורת הם חברים ומגנים זה על זה

    איזה אומץ לפרסם, 11/04/06 09:56

    אולי מתחיל עידן חדש וכמה עיתונאים אמיתיים משתחררים מהעריצות של המשטרה -פרקליטות המדינה-בית המשפט וכמובן הממשלה. אחר כך צריך לפצות את החף מפשע בהרבה כסף ושהחוקר הראשי של המשטרה ישלם חלק מכיסו, רק ככה הם יזהרו לזרוק חפים מפשע למאסר

  • 37.

    השופטים דורנר, גולדברג וקדמי

    עו''ד, 11/04/06 09:55

    אלה השופטים היחידים שהיו המתריעים בשער על ההסתמכות המוגזמת של בית המשפט והמשטרה על הודאות חשודים והם דרשו לזכות את אל עביד מחמת הספק באונס של חנית קיקוס. כבר הרבה שנים אנשים באקדמיה קוראים לבית המשפט העליון לכבד את זכות השתיקה של חשודים ונאשמים ואת זכותם לייעוץ משפטי בהליכי חקירה(לא מדבר על פוליטיקאים). השופטים השחצנים חושבים שהם יכולים לזהות הודאות שווא גם אם החשודים חטפו מכות. אין לדעת כמה אנשים יושבים בכלא על לא עוול בכפם בגלל המדיניות הזו של בית המשפט. כאשר אדם מודה הוא חורץ את דינו והמערכת מבחינתה עשתה את העבודה. אין מקום לכל בדיקה מחודשת ובוחנים אמינות של חשוד ברצח מול אמינות של שוטרים ולמי בית המשפט יאמין.
    ההלכה דיברה רבות על כך שאסור שאדם יעיד על עצמו. אבל לנו יש שופטים נאורים.

    • המשך לתגובה הקודמת

      עו''ד, 11/04/06 10:31

      היום יש לנו את בייניש, ארבל ורובינשטיין. כולם היו תובעים והחברים שלהם מהפרקליטות מופיעים בפניהם. אדם במשפט הפלילי בישראל לא יזכה להליך הוגן ואוייקטיבי. כולם יכסו על התחת של כולם והרדרך לתוך מערכת בתי המשפט עוברת בפרקליטות

      • הוצאתם לי את המילים מהמקלדת! (ל''ת)

        עכ, 11/04/06 11:47

      • ^^ מינויים: שופט מביא שופט - שלינדנשטראוס ידבר ??? ^^ (ל''ת)

        הדג מסריח, 11/04/06 13:43

  • 36.

    מזכיר את העיקשות של המשטרה להעמיד לדין שני אחים

    מצמרר, 11/04/06 09:53

    שאיני זוכרת את שמם בפרשת רצח אסף שטיירמן. במשך שנים חשבו שהאחים הינם הרוצחים עד שנתגלה כי הרוצח האמיתי הוא רעי חרב.

    • יגאל ויורם לסרי קראו להם.

      קרנפי, 11/04/06 10:20

      יגאל לסרי היה איתי בכיתה - בחור מקסים.
      אין יום שאני לא חושב על מה שעשו להם ומצטמרר מבושה ופחד.

      10 שנים הכניסו והוציאו אותם מבתי כלא.
      10 שנים!!!!
      הם לא עשו כלום! נאדה! גורנישט!
      כל חטאם היה שעישנו גראס באזור הרצח ביום שבו נרצח אסף.
      בזיון!

    • האחים לסרי זהו שמם עברו עיוות דין נוראי. (ל''ת)

      טיטו, 11/04/06 10:23

    • גם המשפחה של אסף הרגישה שהם לא קשורים עם כל הרצון למצוא אשמים

      טלי, 11/04/06 13:15

      עם כל הכאב, הצער והרצון לתלות את האשם, גם המשפחה הרגישה שאלה מעצרי שווא וכשהאמת המכוערת יצאה לאור האמא ניסתה לתקן את העוול דרך העיתונים.

  • 35.

    לא תענה ברעך עד שקר

    מיכל, 11/04/06 09:48

    אחת מעשרת הדיברות. ולמה הפלילו אדם, שאולי הוא חף מפשע?

  • 34.

    אוי למדינה בושה שאלו שוטרה פרקליטה ושופטיה

    מרדכי מוטי אטיה, 11/04/06 09:45

    משטרת בבננות

  • 33.

    אני מוכן לעזור ל- X בתביעת הדיבה

    עו''ד, 11/04/06 09:43

    אם אתה מעוניין אנא השאר לי את האי מייל שלך!!

    • איכס עוד מניאק שמוכן למכור את אמא שלו

      חיפאית, 11/04/06 10:08

      בשביל כסף ותהילה.

      בגלל אנשים כמוך יושב אדם חף מפשע בכלא, בגללכם נעשות עוולות.

      לכו תגנו על כל הזבל האנושי. הנה מה שיוצא מזה.

      • יא חתיחת מטומטם איך קבעת שהוא חף מפשע??

        קראת כתבה ...., 11/04/06 10:40

        בעיתון על רצח מלפני 13 שנים וכבר זיכת את הרוצח המתועב שהורשע בשתי ערכאות והרשעת את את החף מפשע {X}.

        טול קורה מבין עינך!! איך את מעיז לקרוא לנאשם בטרם ההרשעה ''זבל אנושי''??

        זאת מדינת זכויות האדם שאתה רוצה?? שהעיתונאיים קובעים בה מי אשם ומי חף מפשע...לשיטתך אפילו יותר משתי ערכאות של בית משפט??

        בוש והיכלם!!

        • עוד ''ערכאת'' ואבדנו.. תתחילו בעליון! (ל''ת)

          חחח, 11/04/06 13:40

    • ???

      עו''ד ממרכז הארץ, 11/04/06 10:27

      האם אני מבינה נכון??

      אתה חושב ש איקס לא אשם -שהאליבי שלו אמיתי ??

      או שאת אוהב אתגרים ?
      או שאתה סתם עורך דין לא מוכר וחסר עבודה שמעונין ליצור שם בעיתונות והכרה ציבורית ?!

    • מגיבים טמבלים - הוא רוצה לחשוף את X (ל''ת)

      ארז, 11/04/06 10:55

    • מה? יש לו באליבי חורים יותר גדולים מחור שחור!!!

      גלית, 14/04/06 18:44

      אתה עורך דין אתה??

  • 32.

    זה לא מקרה ראשון של עיוות דין.

    פקק תנועה, 11/04/06 09:40

    אין לי ספק שלא מדובר כאן בתקלה
    אלא ב י ו ד ע י ן !!!

  • 31.

    שופטים לדין. נתנו פסק דין כוזב בזדון.

    אבי, 11/04/06 09:38

    אחת השופטים התפתר בעומרו על חברב: סימנו מטרה על נייר חלק. ואחרי זה ציירו עוגולים.
    סוף, סוף הגיע זמן להעמיד שופטים לדין על פסקי דין עבריניים. זה המקרה הקלסי.

  • 30.

    איפה עורכי הדין של התביעה...מצ'וקמקים...מה שמם...???

    ירון, 11/04/06 09:36

    לדעתי עורכי הדין של התביעה הם המצ'וקמקים ולא מישהו אחר...הם היו צריכים ישר לעלו על כל הפרצות בחקירה והעדויות שניתנו...ולא מישהו אחר...אפילו לא המשטרה

  • 29.

    ככה זה שסנדו מזור מקבל פרס

    סנדו מזור לדין, 11/04/06 09:34

    על כל האנשים שהוא זרק לכלא אחרי מכות רצח, והופך להיות סגן המפכ''ל ושגריר.
    סנדו מזור היה ראש צוות החקירה בפרשת מע''צ, שבה הגישה המשטרה כתב אישום למרות שידע שהאנשים חפים מפשע, רק כדי שלא יגלו שהם הודו בגלל מכות רצח. הנאשמים ישבו 4 שנים עד שזוכו. מעבר לכך היה ידוע כאחד שמחלץ הודעות. אבל לא רק שהוא לא נענש , כאמור הוא גם קיבל הרבה פרסים.

    • מי יביא מזור למערכת החולה? (ל''ת)

      אם עזרא בראש, 11/04/06 13:38

  • 28.

    לא רק שהנאשם הודה בפני מדובב...

    ליאור, 11/04/06 09:32

    על הרצח, הוא גם ידע להצביע על מקום היקברה. כיצד ניתן להסביר זאת?

    מסקרן מאד.

    • הוא הצביע על מקום לא נכון (ל''ת)

      אחת, 11/04/06 09:55

      • תודה על ההבהרה (ל''ת)

        ליאור, 11/04/06 10:41

    • כן, רק שהוא הצביע על מקם רצח אחר לגמרי

      אבי, 11/04/06 09:56

      מצאו אותה לא באתר הפסולת אלא בבור ביוב בתוך העיר, היכן שאל עביד בכלל לא הסתובב. בכל זאת העניין לא נבדק.
      קרא קצת פרטים ותתעדכן. אגב, האיש רפה שכל ועבר התעללות במעצר, כולל זה שהשתינו עליו לפי טענתו.

    • תיקון ל''עובדות''

      מצפוני, 11/04/06 10:08

      במקום הקבורה כביכולעליו הצביע המורשע בדין לא נמצאה גופת הנרצחת אלא היא נמצאה במקום אחר לחלוטין. כך שהמסקנה אליה הגעת מוטעית כפי שטעו ובעיקר הטעו גם השוטרים והחוקרים.

  • 27.

    אם זה נכון...

    חיים, 11/04/06 09:30

    אם אכן היושב בכלא אינו הרוצח,על המדינה לפצותו בכל דרך אפשרית,עד כמה שניתן לפצות מישהו שזרק 13 שנות חיים על כלום.זה ממש מזעזע שמכניסים מישהו לבית סוהר עם ספקות.בדיוק כמו ברנס.

  • 26.

    להכניס לכלא את החוקרים- זה יכול לקרות גם לך (ל''ת)

    לימון, 11/04/06 09:29

  • 25.

    צריך לחקור למה מצליח עו''ד פלדמן

    משה, 11/04/06 09:25

    המניפולטור להעלות כל פעם תיק לתקשורת ובאמצעים שקריים להכות שוב ושוב את מערכת המשפט ראה מקרה קלינברג שכבר מזמן היה צריך למות לפי טענת פלדמןבכלא יש אלפי אסירים חולים או כאלה שטוענים שהם חפים מפשע והם לא מקבלים כזו חשיפה!ותמיד פלדמן מכה את מערכת המשפט

    • אולי כי הוא היחיד שאינו מרכין ראשו בפני המערכת השיפוטית והולך דווקא (ל''ת)

      למקומות שכביכול, 11/04/06 13:00

  • 24.

    בוז לבתי משפט ההופכים לחותמת גומי של המשטרע (ל''ת)

    משה, 11/04/06 09:24

  • 23.

    מה היומן של חנית קיקוס לא היה בנמצא קודם

    תלם אהרון, 11/04/06 09:19

    אינני מבין מה הרעש החדש היון הפרטי של הנרצחת לא היה בנמצא לא הבינו לקרוא אותו היה מוחבא עד היום ועכשיו מצאו אותו הסבר מפורט דרוש על כך !!!!לא היה ידוע קודם שהיה לה חבר X והחבר X הזה נמצא בארץ ????? אז למה לא עוצרים אותו מיד !!!!!!!!???????

    • אהרון החכם

      נתי, 11/04/06 12:45

      אם היית טורח לקרוא את הידיעה/כתבה היית רואה שאותו X נחקר בזמן האירוע והוא טען שישב עם חברים בבית קפה... מה גם שאחרי חודשיים שהם היו פרודים נחטפה חנית ונרצחה. ככה שמבחינת המשטרה הוא נחקר ויצא נקי...מהסיפור!

  • 22.

    שאלו אותי, אני מבין בהרשעות מוצקות!!! (ל''ת)

    עמוס ברנס, 11/04/06 09:08

    • עמוס ברנס מערד? (ל''ת)

      ערדניקית, 11/04/06 10:56

  • 21.

    יש לחקור את המשטרה ולהעמיד לדין

    את החוקר השקרן, 11/04/06 09:06

    במשטרה הרי ידעו טוב מאוד שהם תופרים תיק רק כדי לסגור אותו ''בהצלחה'', כלומר בהרשעה.
    אין פשוט יותר מלמצוא שעיר לעזאזל, רצוי בן מיעוטים , רצוי קצת מפגר ו''לשכנע'' אותו להודות.
    בושה למשטרה ולא פחות מזה- לשופטים העיוורים האלו. אוי למדינה שאלו הם שופטיה

  • 20.

    מאוד מזכיר את הסיפור של עמוס ברנס

    לילוש, 11/04/06 08:56

    מאוד עצוב לשתי המשפחות לפתוח את הפצעים לאחד והשני סוף סוף יראה צדק אמיתי .בתקווה האשם האמיתי יענש בחומרה ...הוא בטח כבר הקים לו בית ומשפחה המנוול

  • 19.

    זה שהמשטרה פשוט בושה כולם יודעים אך ביהמ''ש עליון ב2 דיונים.... בושה

    איילת, 11/04/06 08:54

    העיקר בפס''ד של העליון התחילו להתפלפל האם אפשר להפריד את עבירת האונס לעבירת הרצח....
    זה מה שחשוב לפי ביהמ''ש ולא מי באמת רצח אותה.

    בושה

  • 18.

    מסקנה: המשטרה מצ'וקמקת ושופטים

    גברי אשד, 11/04/06 08:53

    כנ''ל
    מניסיון אישי, כשצריך אי אפשר להשיג את המשטרה, כשמשיגים אותה, לא עושים כלום!

    בסביבתי, כל יום נגנב רכב וכל יום נפרץ בית ומשטרה - יוק!
    תוכל לקבל מהם פתק לביטוח!

  • 17.

    עם כל הצער והכאב.... ?

    מהישוב, 11/04/06 08:51

    אולי זה פוגע, אולי זה לא יפה מצידי, אולי אסור לי להגיד דבר כזה. אבל בתור הורה לילדה מתבגרת, אני שואל : איפה היו ההורים של חנית ב 16.5 השנים האחרונות לחייה ?! השאלה לא מופנה להוריה של חנית (הם כבר שלמו את המחיר), השאלה מופניית אליכם, הורי הנערים\נערות המשוטתים ברחובות ללא מעש והחשופים לכל הרוע שבעולם למרות שאינם מוכנים לכך עדיין!!

    • חלק מאותם הורים משמיץ את השופטים ואת כל העוולם (ל''ת)

      רמות, 11/04/06 11:57

    • נו באמת,תגובה מטומטמת ומרושעת כזו מזמן לא ראיתי.מה בדיוק לעשות עם

      מדינה בהפרעה!!!, 11/04/06 12:27

      נערה ונער מתבגרים? לקשור אותם בבית למיטה?

      מזה איפה היו ההורים? גם להורי הילדה המסכנה שנרצחה בראשון בדרך לקניון, גם להם יש לך מה להגיד?

      גועל נפש. לפחות תסתום/מי את הפה לפני שאת/ה פוגע כך באנשים מסכנים.

    • אתה אדם מטופש

      נתי, 11/04/06 12:49

      דבר שלא מעניין אותך , פשוט אל תגיב עליו יש מספיק כותרות במדינה שעליהם תוכל לתת את דעתך. בתור אדם שמכיר את המשפחה אני מאחל לך יחס חם ואוהב כמו שהוריה של חנית נתנו לה. זה שיש אדם שפל שרצח אותה זה לא אומר שהיא חונכה לרעה...או שהוריה אשמים בכך.
      תתבייש לך חסר רגשות שכמוך.!!!

  • 16.

    הגיע הזמן למצוא את הרוצח האמיתי!

    נ, 11/04/06 08:51

    ולסיים את הפרשה הכאובה הזו.

  • 15.

    יש הרבה סימני שאלה מטרידים

    יהודי, 11/04/06 08:50

    הרבה יותר במקרה רצח אחר, אבל אף אחד לא פותח את הסיפור ההוא מחדש! אולי ימצאו את הרותח האמיתי? אולי מעורבים אנשים שלא רוצים לחשוף אותם? אולי ''מעריב'' יגלה יוזמה ויחקור את הסיפור ההוא לעומק עם אותה נחישות שהוא חקר את הסיפור של חנית קיקוס!

    • מה זה ''הסיפור ההוא'' ?

      מהישוב, 11/04/06 09:23

      לאיזה מקרה אתה מתכוון??

  • 14.

    הסיפור האמיתי הוא בתי המשפט

    פוניי, 11/04/06 08:49

    ספיקות רבים מעלים ספק בנכונות פסקי בתי המשפט.
    ומה עם הספיקות ברצח רבין?
    ומה עם הספיקות במשפט דרעי
    ומה עם הספיקות בקלפיות של הערבים בגליל
    ועוד ועוד ספיקות....
    מסקנה דברי שלמה המלך:
    ''במקום הצדק שם הרשע....''

    • לספקן

      שלמה, 11/04/06 09:15

      את רבין רצח יגאל עמיר - ימ''ש
      דרעי - קבל שוחד
      הערבים מצביעים פעמיים
      ואצל החרדים מצביעים גם ברי מינן.
      פתרתי לך כמה בעיות ?

      • שלמה, אתה גדול! (ל''ת)

        רמי, 11/04/06 11:39

    • איך זה שיגאל עמיר הודה ברצח רבין ועדיין יש אנשים שחושבים

      עמית, 11/04/06 09:55

      שלא הוא רצח את רבין???

  • 13.

    הלחץ על המשטרה לפענח את הרצח הביא לכך

    משפטן, 11/04/06 08:47

    בשיעור עם אדם שישב בדין לגבי חנית קיקוס, נאמר מפורשות שהודעת אלעביד בעייתית מאוד להרשיע רק בגללה, ושגם התוספת הראייתית שם לא היתה מספקת להרשעה

    • לא הלחץ, הכח המוגזם ומערכת המשפט הרופסת!! (ל''ת)

      נתין, 11/04/06 13:36

  • 12.

    בושה למישטרע ובושה לבתי המישפת

    צביקה, 11/04/06 08:43

    אנא ממך מזוז, יש לך הזדמנות לעשות מעשה...
    המלץ על פתיחת התיק ומישפט חוזר...
    אולי כך ליברמן יחוס עליך...

    • עברית

      גשמי, 11/04/06 09:17

      רצוי ללימוד עברית בססית

      • זה אמור להיות בכוונה לדעתי...

        ח ח ח חיפאית, 11/04/06 10:10

        משט-רע...

        לגבי המשפת עוד לא עליתי על זה..

        • משפת= משפתיים

          מגיב, 11/04/06 12:59

          יששכר חמור גרם יושב בין המשפתיים
          נראה לי שההקבלה ברורה

      • זה משחק מילים מטר רע ולא טעות עברית

        המבין, 11/04/06 10:11

        אז קודם תבין את הכוונה ואחר כך תגיב

  • 11.

    ממש כמו בסיפור של ה''הוריקן''

    ההוריקן הישראלי, 11/04/06 08:43

    Here comes the story of the huricane!

    מי שהיה יכול להיות אלוף העולם באגרוף והואשם ברצח ולמרות שהיה חף מפשע ישב כמעט 20 שנה בכלא רק בגלל שהוא שחור.

    סיפור מזעזע ונורא, והלוואי והוא יצא לחופשי בקרוב ויקבל פיצויים עצומים בגודלם.

  • 10.

    מדינת חפיף

    מישהו משהו, 11/04/06 08:43

    אגב לפני שנתיים נעלמה נערה בשם דנה בנט אם אני לא טועה.
    מה איתה מישהו יודע?

    • נדמה לי שמצאו את גופתה..

      סתם אזרחית, 11/04/06 10:11

      אבל לא ידוע לי שהתיק נסגר.

      • לא מצאו כלום- התמונה שלה כנעדרת עדיין מופיעה באתר של המשטרה (ל''ת)

        יוסקה, 11/04/06 11:15

  • 9.

    שמא פרשה עמוס ברנס חדשה לפנינו?אם כן,מוזרה דרך קבלת החלטות של בימ''ש (ל''ת)

    eduardo, 11/04/06 08:41

  • 8.

    המשטרה שלנו תופרת תיקים לאנשים

    אמיר, 11/04/06 08:41

    היום אני מחר אתה וזה מסוכן.
    תוקם ועשת חקירה ממלכתית לתפקוד המשטרה כי אני באופו אישי ממש לא סומך עליה. אפילו הבורר בפרשת אלי ארוך , השופט העליון מלץ, אמר שעל המשטרה אסור לתת אמון.

  • 7.

    המישטרה מחכה (לניעור רציני מ-) לליברמן

    אזרח, 11/04/06 08:40

    ליברמן על תוותר, תקיים את מה שהבטחת! בוא ותראה למה אתה מסוגל לעשות במישטרה.
    אנחנו מיואשים כבר גם מהמישטרה וגם מהבתי המישפט...

    • ליברמן מבין באלימות, הוא אפילו הרביץ

      ארז, 11/04/06 10:12

      לילד בן 12....
      הוא יוכל להרביץ לכל מי שעושה עבירה .
      זה כמו שצהל יקח חמס''ניק שימגר לך את הטרור בעזה

      • עכשיו שירביץ למבוגרים, יש כמה שצריכים (ל''ת)

        בלי ויטמין P, 11/04/06 13:19

  • 6.

    בוקר טוב!כרוניקה של מקרה ידוע מראש למי שלא יודע כלום(המשטרע)מה חדש?

    לאבק יש תכונה, 11/04/06 08:35

    ואיפה היו מר וגב' קיקוס כל השנים??
    נתנו למשטרע לצאת גיבורים על מסכן.

    • ה-''משטרע'' זו המצאה של המתנחלים ואלה שנפגעו המשטרה (ל''ת)

      רמות, 11/04/06 12:01

      • זו המצאה של מפא''י, המתנחלים רק נתנו לה שם! (ל''ת)

        הר סגור, 11/04/06 13:20

  • 5.

    ליבי עליה

    dana, 11/04/06 08:28

    אני משתתפת בצעה של המשפחה, כי גם אחרי שנים רבות הכאב הוא כאב שאינו מגליד.
    אני עוקבת אחרי הפרשה מתחילתה
    ושמחה לשמוע שיש חדש ושהצדק יצא לאור!!!

    • ''שמחה''?? ''יצא לאור''?? מה יצא לאור?

      צ., 11/04/06 08:42

      עדיין החושך רב על האור, ולא יצא לאור כלום.
      צער, כן, הרבה מאד צער.
      למשפחת קיקוס - מאחלת הרבה כוחות ושולחת חיבוק חזק ואוהב.

  • 4.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 11/04/06 08:28

    אצלנו בכפר משוכנעים שזה שהורשע ברצח ויושב בכלא על לא עוול בכפו הוא , איך לא...? ערבי. תשאלו איך מועצת הכפר יודעת...? לפי השם :סולימאן אל-עביד. שימו יד על הלב...אם היו קוראים לו ליברמן היה יושב בכלא ?

    • ועם היינו במדינת ערב?

      אמת, 11/04/06 08:44

      עם היינו במדינת ערב לעיתונים לא היה את הזכות לפרסם הודעה שמנוגדת למדינה או לבית המשפט לצורך הגנה על בני מעותים.

      • אצלנו בכפר...

        הנרי ה-8, 11/04/06 09:07

        אצלנו בכפר מברכים אותך בברכת חג שמח ומזמינים אותך לבלות את חול המועד באולפן לעברית שפתחנו כאן במיוחד לאנלפבתים כמוך.משפט אחד עם שתי שגיאות.
        לגופו של ענין אדוני (גברתי...?) הנכבד: אנחנו לא במדינת ערב...

        • כל הכבוד

          אלון, 11/04/06 09:43

          אני מוריד לך את הכובע על הגישה והסובלנות שאתה מגלה כלפי מסיתים ומכוערי אופי המנסים לנצל כל דרך אפשרית להשתלח בכל אחד בלי גבול. כל הכבוד!

          • על כל גולדשטיין שרצח יש 10000 מוחמדים שרצחו.

            אמא תרזה, 11/04/06 10:20

            הנרי , האם אתה מצליח לתפוס זאת או שאתה יודע לספור עד 8 בלבד?!

            • פספסת כמה אפסים!!! (ל''ת)

              זבוטינסקי, 11/04/06 12:16

            • הם אצל הנרי בכפר (ל''ת)

              נהנה, 11/04/06 12:57

      • אבל אנחנו לא. זה בדיוק העניין.

        סקרן, 11/04/06 09:09

        לפתור כל דבר על ידי השוואה לדבר פחות מתקדם זה לעשות לעצמנו חיים קלים ונוחים מאוד.

    • אחרי שאתם רוצחים את נשותיכם בטוענה של חילול כבוד המשפחה אתם מתפנים

      זבוטינסקי, 11/04/06 08:52

      אלינו.

    • להנרי ה -8

      אלי, 11/04/06 09:02

      באמת חבל שהבן אדם ישב בכלא כל כך הרבה זמן סתם(אם באמת יוכח שהוא לא אשם ולא הוכחה של העיתון),אבל את זה שהערבים אוהבים סתם לרצוח יהודים אנחנו לא הימצאנו, לכן אפשר להבין למה בדרך כלל החשד הכבד ביותר הוא נגד ערבים ואם היו קוראים לו ליברמן העיתון לא היה נחלץ להגנתו והוא היה נמק בכלא עוד הרבה שנים.

      • אצלנו בכפר...

        הנרי ה-8, 11/04/06 09:29

        אצלנו בכפר קראנו בעיון את תגובתך ורצינו רק שתוסיף שגם את גולדשטיין ,הקצב מחברון, לא אנחנו המצאנו...ונדמה לנו שגם את פופר, השוחט מראשון לציון, לא אנחנו גדלנו. אז אנא ממך: טול קורה מבין עינייך..

        • אהבתי את התשובה שלך!!

          ארז, 11/04/06 10:18

          אגב, בפרוש יש אפליה בבתי משפט נגד ערבים. לאחרונה גם נכתבה עבודת דוקטורט על כך (ואני מנסה לשים עליה יד) .
          חלק מהסיבות לכך הן גזענות פשוטה ולעיתים מוסווה של השוטרים החוקרים.
          חלק פשוט נובע מאי היכולת להזדהות עם ערבי שטוען לעונש על המשפחה/עבודה/ילדים בפני השופט.
          ניתן לקרא לכך גזענות אבל כזו שאפילו השופט עצמו לא מודע לכך שהוא גזעני.
          גם המחוקק יצר עבירות שברוב המקרים המבצעים ערבים ולכן העונש הנקוב לצידן הוא גבוה יותר.
          מדוע פריצה לבית היא עבירה שעונשה 5 שנים מקס ואילו גניבת רכב עונשה 7 שנים מקס?
          האם גניבת רכב היא יותר חמורה מגניבת רכב?

          תמהתני.

          • איך אומרים זכאי

            דפנה, 11/04/06 10:45

            לחיזוק דבריך - הייתי לפני שבוע בבית המשפט הצבאי בסאלם. הנאשם יצא זכאי. המתורגמן לא ידע איך מתרגמים את המילה לערבית ! הוא לא נתקל בזכאים מימיו ! אתה יודע מה אומרים על מערכת צדק שאין בה זכאים ...

          • אמנם כן :''גניבת רכב חמורה מגניבת רכב'' (ל''ת)

            רמות, 11/04/06 12:05

      • מי אוהב להרוג את מי סתם?

        דנה, 11/04/06 10:42

        ומה יש לך להגיד על היהודים שאוהבים לרצוח ערבים סתם - כמו נתן זאדה, ההוא משילה ומבצעי הלינץ' בזקן בשבת שעברה? כל אחד חושב שהצדק עימו - אבל זה לא מקנה לו זכות לרצוח !

        • את השמות של ברוך ונתן מכירים כולם, מכירה את רשימתתת הערבים הרוצחים? (ל''ת)

          חחח, 11/04/06 13:28

    • ''עמוס ברנס'' זה גם שם של ערבי? (ל''ת)

      מ, 11/04/06 09:15

    • המשטרה ובתי המשפט דופקים

      דעיגכדיגכע, 11/04/06 09:21

      את כולנו. אולי את הערבים קצת יותר, אבל גםאנחנו באותה הקלחת איתכם.

    • ואם היו קוראים לו עמוס ברנס?

      בני, 11/04/06 09:25

      למשטרה לא איכפת. הם מוכנים להפליל כל אחד ללא הבדל מוצא.

    • לא הבנתם שהמגיב הוא יהודי? (ל''ת)

      לילך, 11/04/06 10:23

    • היה ברנס. (עמוס ) (ל''ת)

      לא בר-נס., 11/04/06 15:51

  • 3.

    מדינת ישראבלוף

    ארז, 11/04/06 08:25

    אז היינו תמימים והאמנו לכל מה שאמרו - עיתונים, משטרה, צבא, ממשלה וכו'. כיום, לצערי, נעלמה תקופת התמימות וכמעט אי אפשר להאמין לאף גורם. וכך העיתונות משקפת את עזות המצח של כל הגורמים הממלכתיים שכבר לא מתביישים לשקר, לבלף ולהונות.

    לשמחתי מעריב הוא כיום העיתון הכי אמין (חוץ מאותם הנושאים שהוא חייב להתיישר איתם ולשקר כמו כולם) - הוא זה שמייצג את העיתונות היותר מהיימנה.
    נקווה שתמשיכו להפגין עצמאות עיתונאית למעננו ולמען כל הפתאים שנוהגים להאמין לכל מה שמאכילים אותם.

    • אתה צודק

      יעל, 11/04/06 12:29

      גם הממשלה והצבא אוהבים לעשות את זה , הם מבלפים ומשקרים ומשכנעים את כולם שהמדינה נמצאת תחת איום השמדה מתמיד . אם אין אויב בפתח הם ימציאו אותו

  • 2.

    בית המשפט שלנו הוא רולטה רוסית.

    יגאל כהן, 11/04/06 08:20

    אין לי אמון בבתי המשפט.
    מעולם לא היה לי אמון בבתי המשפט.
    ואין הרבה קשר בין בתי המשפט שלנו ובין צדק ומשפט.
    הם יכולים מקסימום לפסוק ,מי שכר עו''ד יותר מקובל על השופט.

  • 1.

    ככה זה,כשמשטרה רוצה להראות הישגים ,ע''י פענוח וסגירת תיק רצח . (ל''ת)

    Rנב, 11/04/06 08:18

    • פורסם אז,שהמורשע מסר פרטים מוכמנים.האם מישהו שתל לו אותם?!אם כך?!:

      לפטרו מיידית.אם, 11/04/06 15:50

      בלתי ניסבל שהרוצח האמיתי מסתובב חופשי וב#מקביל חף מפשע יושב על לא עוול (הרצח)בכפו .
      לגבי הפרטים המוכמנים שהחוקרים ''הוציאו'' ממנו, איך ?! האם היה בידוי?!שתילה?!
      .ומה עם אי ההתאמה במציאת מקום הגופה?!
      יש שאלות שעל כלל המערכות לבדוק טוב.
      חג פסח כשר ושמח לכלל בית ישראל.