• 71.

    לפתוח מחדש את תחנת המשטרה בעיר (ל''ת)

    י.ב, 11/04/06 22:33

    הגב לתגובה זו

    • רמה''ש

      חשוב, 19/05/08 14:45

      תגורי ברמת השרון ואז נדבר

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    לבדוק מייד את כל התיקים

    יוסי, 11/04/06 15:19

    יתכן הרוצח נפגע מהעורכת דין כסנגורית שלו או כקטגורית

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הידעתם.הפשיעה ירדה כדברי המפכ''ל פשוט לא מתלוננים מורשת שרון (ל''ת)

    רפאל, 11/04/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    גישתו של פרץ לריפוי החברה מתחלואיה, הכי נכונה

    ריפוי יסודי, 11/04/06 14:32

    טיפול שורש חברתי עמוק להטבת תנאי החיים, לעידוד אוכלוסיות חלשות, לכלכלה מאוזנת, כל אלה היו מובילים לשיפור.
    אלא מה, עם ישראל רוצה ''איש חזק''

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    שתגיש ערר להוצאה לפועל שם למעלה (ל''ת)

    הפרקליט, 11/04/06 10:44

    הגב לתגובה זו

    • ברכות! זכית בתחרות הטמטום!! (ל''ת)

      חמור גרם, 11/04/06 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    להחמיר עם רוצחים ועבריינים (ל''ת)

    מרקו, 11/04/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    האשמים - ממשלת שמאלמרט

    ביבי, 11/04/06 10:28

    ברור שדבר כזה רק ערבים יכולים לעשות. במקום להעיף אותם קיבינימט מהארץ שלנו - אנחנו זורקים יהודים מהבית. לא נשכח ולא נסלח למגרשים!

    הגב לתגובה זו

    • מהמקום ששרון פינה ועקר יהודים, השטח הפך

      ד.ח.ט.ש, 11/04/06 11:10

      להיות מחנה צבאי של; לא חשוב של מי, חאמאס, פאתאח, ג'יהד וכדו' , כך שאין פלא שהקסאמים לא מפסים לנחות על הנגב כמעט כל הנגב.
      ועכשיו אולמרט אומר שהוא ימשיך בדרכו של שרון לפנות יהודים ולעקור אותם כמו בגוש קטיף!
      האם אולמרט רוצה להקף את המדינה במחנות צבא האוייב? למרות שבאמריקה לא מרוצים מצעדים חד צדדיים ? מה הולך פה? והרי זה משאל עם, כי לפחות 40% מבעלי זכות ההצבעה לא הצביעו !!!
      מה שנותר לאמר זה רק שיתעוררו מהאשליות לפני שיהיה מאוחר מאד!!!

      הגב לתגובה זו

      • טיפשים ואטומים

        יעל, 11/04/06 12:49

        אישה נרצחה ועוד לא יודעים על שום מה ולמה ואלו התגובות האידיוטיות שלכם ?
        זה לא קשור וזה ממש לא המקום לזה ...

        אנשים רעים ואטומים .....

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    בטח זה עבריין שעורך דין אחר חילץ מהכלא...

    משלם המיסים, 11/04/06 10:25

    עם כל הכאב, שופטים המרחמים על עבריינים ועורכי דין מושחטים שעבור כסף מוכנים לשחרר מעונש אפילו דמייניוקים, הם אלו שגורמים לתופעות מעין זו..

    הגב לתגובה זו

    • מקווה שתזדקק פעם לעזרה משפטית (ל''ת)

      עורך דין טוב, 11/04/06 10:33

      הגב לתגובה זו

      • מקווה שלא תהיה לך עבודה. (ל''ת)

        אזרח., 11/04/06 11:03

        הגב לתגובה זו

        • בשביל עולם טוב יותר, אשמח להחליף מקצוע (ל''ת)

          חג שמח!, 11/04/06 15:01

          הגב לתגובה זו

    • כותבים מושחתים (ל''ת)

      חן, 11/04/06 12:38

      הגב לתגובה זו

      • מושחתים ובורים (ל''ת)

        לכו ללמוד, 11/04/06 14:57

        הגב לתגובה זו

    • עורכי דין אינם ''מחלצים'' איש מהכלא, זה תפקיד השופט, תפקיד העו'ד רק:

      למצוא פרצה בחוק, 11/04/06 14:51

      תפקיד המשפטנים וחברי הכנסת, לתקן פרצות המובילות לאי צדק ולתקן חוקים טובים ודמוקרטיים.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    לכל אספסוף יש ממשלה שהוא בוחר בה (ל''ת)

    Al Capone, 11/04/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רצח נטעב

    LOZIFER, 11/04/06 10:22

    אני חושב שהרצח האחזרי הוא קצה הקרחון בעיסוק הזה , לפני כשנה קרה מקרה מזעזע לאדם שאני מכיר מהטחום. הזה
    מחוניתו הוצתה הידיי ''אלמונים '' לחאורה ולפי הארכות המשטרה מדובר בטעות בזיהויי.
    במשטרה טענו מאוחר יותר שמי שהתקון להצית רכב אחר.
    אינ מקווה שהמשטרה תתאמץ ותמצא את הפושעים. שאחריים לרצח הזה.
    חבל לי על האם ועל הילד שראה את אימו
    מתבוססת בדמה . ויאלץ לחיות אים המקרה התרומתי הזה כול חייו .
    מה שחורה שבאחד מכליי התקשורת הכתובה הופיע כתבה בדבר ציטוטתה של שהם
    בכתבה נטען שהאם אמרה לילד שיהיה
    ולאחר כמה שעות נפכה נשמתה
    אני לא חושב שהיה ראויי לפרסם כזה דבר
    עיתון מפאת כבודה של המשפחה.
    לפחות לא יום לאחר המקרה.
    בקול מקרה ללא קשר לעיסוק של האישה כול רצח כזה הוא בעיניי מעשה נטעב שראויי שלא יבוצה בשום מצב.

    .

    הגב לתגובה זו

    • נכשלת בבוחן בעברית, נא לחזור לכתה ב' (ל''ת)

      המורה לעברית, 11/04/06 11:30

      הגב לתגובה זו

      • אתם הבורים

        אריק, 11/04/06 15:46

        הסיבה שהוא כותב בשגיאות כתיב זה בטח בגלל שעברית היא לא שפת אם שלו נראה אותכם כותבים תגובה בשפה שלו..... בורים! בורים! בורים!

        הגב לתגובה זו

    • למה לוציפר? בגלל מה שעשית לשפה העברית??

      המורה ללשון, 11/04/06 11:43

      תקון שגיאות:

      אכזרי, נתעב, תחום,
      לכאורה, הערכות,
      התכוון, אחראים,
      עם המקרה,
      נפחה נשמתה, טראומתי,
      בכל מקרה, יבוצע

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    זהו רצח על רקע לאומני !!!

    איציק, 11/04/06 10:17

    אני הכרתי את עו''ד פלינר ז''ל מעיסוקינו המשותף ואני סמוך ובטוח כי עסקינן ברצח על רקע לאומני. היא לא עסקה בפלילי ולא נראה לי כי חילוקי דיעות בתיקים אזרחיים מובילים לרצח. פרט לכך אילו היה מדובר ברצח על רקע עסקי היא הייתה מכירה את רוצחה ולא מציינת כי הוא בחור צעיר בלבד לפני שהתמוטטה. תנחומיי למשפחה ולילדים ושתתאוששו מהר ככול האפשר מן האסון הנורא.

    הגב לתגובה זו

    • לפי מה לדעתך יכלה לדעת שהוא ערבי?

      השערה גזענית?, 11/04/06 11:49

      צעיר ערבי בלונדיני, צעיר יהודי ג'ינג'י, צעיר רוסי מזוקן, צעיר איטלקי שחרחר, צעיר רומני שמנמן, האם נתן להסיק מתאורים אלה שהרצח הוא על רקע לאומני???
      בימינו נראים הצעירים מכל העולם מאוד דומים זה לזה.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    יש כל כך הרבה אנשים מובטלים...

    ד.ח.ט.ש, 11/04/06 10:15

    והאלימות ברחובות, במשפחה, בבתי-הספר גואה מיום מיום.
    מדוע שהמשטרה לא תכשיר אנשים שיפטרלו עם אלות; ברחוב, ליד המועדונים, ליד בתי-הספר, בשווקים,
    ובכל מקום שיש תנועה ערה של אנשים ולתת לאזרחים תחושה של בטחון !
    במשך עשרות שנים שרי המשטרה למיניהם כנראה לא מוציאים את אפם מחוץ למשרד,כי אחרת איך ניתן להסביר כל מה שקורה ועוברים לסדר היום !
    הגיע הזמן שיקום שר משטרה אמיץ ויעשה סדר ולא יחשוב רק על כסאו בכנסת.

    הגב לתגובה זו

    • רק ליברמן יכול - למנות לשר לבטחון פנים!

      משה, 11/04/06 10:32

      במחשבה שניה, לא בטוח...

      הגב לתגובה זו

      • יכול מה? (ל''ת)

        מממממ?, 11/04/06 15:31

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    אפילו למה שאתם קוראים ביהירות 'עולם שלישי' לא יעיזו לבצע רצח שכזה

    Yossi V, 11/04/06 10:03

    מיודעי דבר נמסר שאירגון מדינות אפריקה ודרום אמריקה מסרבות לקבל את ישראל כחברה מפאת הרמה המוסרית הנמוכה שאינה ידועה במדינות אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מי אשם ???

    איציק, 11/04/06 09:56

    כנראה שרק אנחנו. התגובות כאן רק מוכיחות שמה שקרה אתמול , יקרה גם היום ואולי גם מחר. אנחנו אשמים ולא אף אחד אחר. אזלת היד של המשטרה ומערכת המשפט נובעת מאזלת היד של הממשלה. קחו את עצמכם בידיים ותבינו : אם לא נעשה משהו ביחד , אף אחד לא יעשה בשבילינו. ולשאלה של מה לעשות ? .... כל אחד בזמנו החופשי יחליט עם עצמו מה הוא יכול לתרום בכדי שילדים בני 10 , לא יצטרכו להתקשר למד''א ויאמרו שרצחו את אמא שלהם. חג שמח ותנחומים למשפחה !!!

    הגב לתגובה זו

    • האשמה היא בדרך כלל במצב הכלכלי (ל''ת)

      וחוקי אימפוטנטי, 11/04/06 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אזהרה לפני ביצוע הליכים (ל''ת)

    אביגיל, 11/04/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ליבי ליבי לבן העשר בעל התושיה (ל''ת)

    ריטה, 11/04/06 09:27

    הגב לתגובה זו

    • הלואי ומעתה יפסח עליו כל צער ולא יפגע עוד (ל''ת)

      תנחומים למשפחה, 11/04/06 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    עו''ד תעשו חשבון נפש על מעשיכם (ל''ת)

    קיקי, 11/04/06 09:26

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקי להתעסק בקיקי, את מאשימה את עורכת הדין שנרצחה? (ל''ת)

      קצת הגיון, 11/04/06 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לקראת פסח שולחים חולי נפש לחופש

    ידוע, 11/04/06 09:23

    ככה מפנים את בתי המשוגעים לחג והללו מסתובבים חופשי ומסוכנים לסביבה.

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר בין חולי נפש לפשיעה!!!

      דעות קדומות, 11/04/06 10:08

      ההפך הוא הנכון, רוב חולי הנפש הם אנשים שסבלו מן החברה יותר משהם גרמו לה סבל. זה מתחיל בילדות ומסתיים בניצול של חולי הנפש על ידי כל מני חסרי מצפון.

      די להטיל הכל על חולי הנפש, הם סובלים מספיק.

      הגב לתגובה זו

      • יש חולי נפש שאינם

        אני, 11/04/06 13:36

        אחראים למעשיהם ומוגדרים כמסוכנים לעצמם ולסביבתם יש גם אחרים שאינם נמצאים ברמת תפקוד נורמלית ולכן הם נמצאים תחת אישפוז. כשאדם מוגדר כמסוכם לסביבתו יש לאשפזו.

        הגב לתגובה זו

        • נכון, לכן אין טעם בקריאה גורפת נגד חולי נפש (ל''ת)

          פרנויה מוצדקת, 11/04/06 15:16

          הגב לתגובה זו

    • היא/הוא התכוון לאסירים... (ל''ת)

      משה, 11/04/06 10:34

      הגב לתגובה זו

      • לא כל אסיר בחופשה חוזר לפשע ובטח לא לרצח

        מה דעתך?, 11/04/06 12:15

        אז לפי דעתך אסירים צריכים להנמק בכלאם ללא כל חופשות? גם עברייני חנייה?

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    בלי קשר אני מתעב עו''ד חסרי לב (ל''ת)

    פרקליטי, 11/04/06 09:23

    הגב לתגובה זו

    • ואני מתעב גלמים חסרי מוח

      לבייב, 11/04/06 11:49

      ואני מתעב גלמים חסרי מוח

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    קריאה נרגשת מעומק הלב לכל הדוקרים:

    ישראל מתוני, 11/04/06 09:14

    קריאה נרגשת מעומק הלב לכל הדוקרים:

    אנא תעשו קצת הודנה ברציחות של אנשי רמת השרון!
    יש לנו (המשטרה) משימות מעל הראש, ובראש ובראשונה, להוציא את הנשמה לנערים בחוות סקאלי ולילדים של עקורי גוש קטיף. זה לא חכם ולא מוסרי לשים לנו מקל בין הגלגלים בתקופה חשובה זו!!
    תחשבו, שאם תגדישו את הסאה יהיה כאן יום אחד שלטון יהודי ואז חלאס דם חינם ברחובות. קצת ראיית נולד!

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי (ל''ת)

      ג'ק המרטש, 11/04/06 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    עונש מוות לרוצחים!

    אור, 11/04/06 08:58

    רק עונש מוות לרוצחים ירתיע!
    הגיע הזמן מזמן כבר לשנות את החוק במדינת ישראל, ולהוסיף עונש מוות לרצח מדרגה ראשונה. אני יכול להבין שנהגו בעבר לשמור את עונש המוות רק לנאצים ועוזריהם - על מנת לעשות השוואה בין חומרת הפשעים, אבל צריך להתאים את החוק למציאות של ימינו. כמה נאצים כבר נשארו היום בחיים?!.... לא יותר מבודדים. מצד שני, הרבה מאוד רוצחים (גם יהודים וגם מחבלים ערבים) זוכים לעונשים שהם בדיחה. אם זה מאסר עולם (שבכל מקרה הם משתחררים בסוף), ואם זה עונש אבסורדי של מספר שנים בכלא. כנ''ל לגבי אנסים וגנבים. עם העונשים המצחיקים שאנשים מקבלים מבתי-המשפט בישראל, פשוט מגיעים למסקנה אחת: הפשע משתלם!

    עונש מוות עכשיו ומהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תפתח מהר בין מדרש לתליינים, מקצוע מכובש בחברתנו (ל''ת)

      די לשטויות!, 11/04/06 10:29

      הגב לתגובה זו

      • בגלל אנשים כמוך

        אור, 11/04/06 14:11

        ''נאורים'' כביכול, אין עוד עונש מוות בארץ. בגלל אנשים כמוך הפשע חוגג.

        הגב לתגובה זו

        • ראה תגובתי ל44 , ''שער בנפשך תסריט כזה'' (ל''ת)

          עונש החיים עדיף, 11/04/06 15:34

          הגב לתגובה זו

          • אני מוכן לתסריט כזה

            אור, 12/04/06 07:08

            כדי להפסיק את הרצח היומיומי במדינה הזאת!

            הגב לתגובה זו

  • 50.

    למצוא את הרוצח ולתלות אותו! תנחומי (ל''ת)

    נ, 11/04/06 08:57

    הגב לתגובה זו

    • ומי ברשותך יבצע את גזר הדין? הבן שלך? (ל''ת)

      למה להתלהם?, 11/04/06 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    נראה לי שהיא עוזרת לנשים לדפוק את בעליהן

    רפי, 11/04/06 08:48

    לגנוב את כל רכוש בעליהן ולקבל כל חודש דמי מזונות מפלצתיים
    אם זה זה המקרה אז מגיע לה

    מוות לפמניסטיות!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • שיט, נדבק לי משהו לנעל... (ל''ת)

      זה בטח רפי, 11/04/06 09:12

      הגב לתגובה זו

    • אוי כמה שאתה דפוק.בגלל חארות כמוך המדינה נראית ככה! (ל''ת)

      רצח לעיני הילד, 11/04/06 09:19

      הגב לתגובה זו

    • הכל ברור, הקרבן אשם בהרצחו! עכשיו ברור למה אתה כל כך ממורמר

      אתה דינוזאור, 11/04/06 10:37

      אם אתה מזדהה עם הרוצח, אתה סובל מחשיבה קרימינלית, וצריך טיפול פסיכולוגי לפני שתתחיל להיות מסוכן לסביבתך.
      מקווה שאין לך ילדים, ובעיקר לא בנות...

      הגב לתגובה זו

    • רפי, הרשה לי לומר לך, כגבר.

      d ilan-the one, 11/04/06 11:02

      כל מה שעשו לך,אישתך,גרושתך,חברתך וילדייך שעזבו--- מגיע לך.

      איזה איש חולה.

      הגב לתגובה זו

      • רפי, גבר שלא יודע לשמור

        ד., 11/04/06 13:40

        על הרץ' -רץ' - שישלם. אם עשית ילדים (ולא רק אתה) אתה אחראי על פרנסתם - אחרת, אמצעי מניעה יותר זולים. ואני רק אתפלל לכך שילדיך יחזירו לך באותו מטבע.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    השופטים אשמים

    rl, 11/04/06 07:56

    כל עוד השופטים נותנים עונשים מגוחכים,מה הפלא שאין הרתעה?
    צריך לבנות מסילת ברזל לאילת? שיתנו עונש מאסר עם עבודת פרך ויהיה מי שיבנה את המסילה.
    אבל הם פוחדים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      רן, 11/04/06 08:53

      100%

      הגב לתגובה זו

      • יה טמבל - אין דבר כזה בחוק

        יה טמבל, 11/04/06 10:21

        יה טמבל
        שופט לא יכול לגזור עונש שלא קיים בחוק.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    אן תגובה

    פקק תנועה, 11/04/06 07:55

    מערכת המישפט האגואיסטית היא אשמה .

    הגב לתגובה זו

    • אין תגובה

      נמאס מהציניות, 11/04/06 10:18

      תגיד אתה חי מהציניות או שזה טבעי

      הגב לתגובה זו

      • למי שלא תהייה את או הוא

        פקק תנועה, 11/04/06 10:35

        אני לפחות מיתנדב במישמר האזרחיהמצב החברתי בישראל הולך ומידרדר ואף אחד לא מסוגל לעשות לכך סוף.לכן אן ברירה ומוכרחים לעשות סוף לכך בצורה כזו או אחרת . דוגמא מצוינת מהומות הסטודנטים בפריז.זה לא יאומן כי יסופר מה שקורא כאן בחברה הישראלית בקרית ביאליק דקרו חייל ביגלל פלאפון כ7 פעמים אולם מצבו טוב.בימקום לבלבל ..את המוח תעשי או תעשה משהו אני יכול ליכתוב כאן עשרות דפים לצומת לב בלבד.אבל יש אבל אחד גדול בישראל ושמו אנרכיה כאוס חזירות אגואיזים .ועוד.כל טוב.

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    קשקושים על ג'וליאני

    ניו יורקר, 11/04/06 07:46

    בניו יורק אף אחד, אבל אף אחד לא פותח דלת ולא מכניס לבית או לבנין מישהו שהוא לא מכיר.
    בארץ מישהו מצלצל מלמטה, אומר שהוא בא לשכנים, או בא למסור משהו ופותחים לו את הדלת, אל תהיו תמימים. אתם לא בכלא, אתם פשוט זהירים. אם מישהו בא למסור לי חבילה אני אבוא לקחת אותה מהדואר או מחברת המשלוחים, או שתשאיר ליד הדלת. אם מישהו מביא לי פרחים, תודה תשאיר ליד הדלת, למטה.
    ג'וליאני יאמר: לא לפתוח דלת!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עו''ד הפך למקצוע מסוכן

    מוטי, 11/04/06 07:40

    ישארו שני יתומים, ורוציח ניתעב יצא בעוד 20 שנה מהכלא, עונש מוות מיד, אחרת לך תדע לאן נתדרדר

    הגב לתגובה זו

    • שער בנפשך תסריט כזה...

      בממשלת המוות, 11/04/06 15:20

      נעצרת על לא עוול בכפך בגלל שנתפשת בקרבת אירוע פשע. נשפטת ונדונת למוות,
      ומי התליין?

      אתה בעצמך.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    תרגיעו חבר'ה. רק בארץ רצח זוכה לכתבת חדשות ראשית בעתון. פרופורציות

    תושב חוזר, 11/04/06 07:23

    בארה''ב למשל יכול להיות רצח שני רחובות ממך ולא תדע מזה, כי זה לא ביג דיל. כתוב באיזה עתון מקומי שאף אחד לא קורא.
    מנסיון.
    פה כל אחד שגר בקרית שמונה יודע בדיוק מה הלך אתמול ברמת השרון.

    ובדקתי בסטטיסטיקה:
    א. בארה''ב פי 2 מקרי רצח לכל 100,000 תושבים מאשר ישראל
    ב. גם ברוב מדינות מערב אירופה יותר גבוה מישראל
    ג. האלימות בישראל - יחסית לעצמנו - היתה דווקא בירידה (של 16%) בשנה האחרונה.

    תרגיעו.
    תבינו שאתם חיים בביצה שבה כל אחד יודע בדיוק מה הולך בתוך התחת של השני, וכל מקרה הופך לארוע לאומי. זה כל ההבדל

    הגב לתגובה זו

    • רצח הוא דבר נורא בכל קנה מידה

      הדס, 11/04/06 08:11

      התעלמות של התקשורת תגרום לזה להראות פחות נורא (קח לדוגמה את היחס התקשורתי לתאונות הדרכים)

      הגב לתגובה זו

    • ט מ ב ל ! ! !

      אייל, 11/04/06 08:12

      סע לארה''ב, אם ירצחו אותך אני מקווה שלא ידווחו על זה בעיתון. אתה בטח לא שווה את זה. אם הראש שלך מצליח להבין מה משמעות הדבר -להירצח על פתח דלתך כשילדך שומע את זעקותיך. ההודעה שלך אומרת המון על תושבינו ה''יקרים''. שיהיה לך רק טוב.

      הגב לתגובה זו

    • תושב חוזר היקר

      תושבת קבע, 11/04/06 08:18

      אני מבינה שאתה נלהב מאמריקה הגדולה וכל תחלואיה שלה , אבל אותנו לא מעניין מה קורה בחו''ל (בטח לא ממי שניסה את מזלו באמריקה, לא הצליח לקבל גרין קארד ונאלץ לחזור לארץ). מדהים איך כל בנאדם שחי תקופה בחו''ל הופך להיות המרגיע הלאומי בענייני פרופורציות. אנחנו מדינה קטנה שכולם מכירים את כולם ולכן זה מעניין אותנו מה קורה בקרית שמונה ומה קורה ברמה''ש. ושלא כמו באמריקה,אותנו תמיד יחפשו , ידאגו, יעזרו ברגע של מצוקה להבדיל מהארץ שסינוורה אותך בזוטות ובמותרות שלה.
      אל אל ישראל

      הגב לתגובה זו

    • תודה. עכשיו אני רגוע.

      relaxed, 11/04/06 08:41

      סליחה רגע.. מישהו מצלצל בדלת (עם סכין ביד)
      אני מייד חוזר להשלים את הטוקבק...זה בטח מישהו שבא להרגיע אותי. מייד אשוב.

      הגב לתגובה זו

    • אולי אחרי שירצחו את הבן שלך תדבר אחרת (ל''ת)

      משה, 11/04/06 10:04

      הגב לתגובה זו

    • חבל שלא נשארת שם.

      d ilan-the one, 11/04/06 11:00

      אידיוטים לא חסרים לנו.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אבא מתי נפדה הפוליסה של בטוח החיים של אמא ותקנה לי צעצוע?

    קורבנות, 11/04/06 07:20

    כמסוכם מראש!

    הגב לתגובה זו

    • אתה אדם אדיוט עלוב ומתוסכל !!!!! (ל''ת)

      אין לך לב, 11/04/06 08:10

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    דוגרי אחרי שעו''ד של עריית ת''א עיקלו לי המכונית - מגיע להם!!!!

    שמח!, 11/04/06 07:11

    שכל עו''ד יחשבו פעמיים לפני שהם עושקים באכזריות הרכוש של המסכנים שאין להם כסף קשרים ויכולת הגנה משפטית...

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך!! הדם עוד לא יבש ואתה עולץ. שתפגוש בחיים אנשים כמוך אמן. (ל''ת)

      אילנה, 11/04/06 08:26

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ענת, יהי זיכרך ברוך! ולילדים ,לבעל, להורים ...

    חנה, 11/04/06 07:04

    ושאר בני המשפחה, הקוליגות והחברים - חיזקו ואימצו. תנחומי הכנים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ל 2 אצלינו בחצר . על ראש הגנב (ל''ת)

    בוער הכובע, 11/04/06 06:42

    הגב לתגובה זו

    • על ראש הגזען בוערת הטיפשות (ל''ת)

      אתה טיפש וגזען, 11/04/06 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    תבינו יסתומים ליברמן בעצמו עבריין (ל''ת)

    סמי, 11/04/06 06:17

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו פה אומר זאת בגלוי! (ל''ת)

      ליברמן רק יזיק!, 11/04/06 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק שלא ינסו לקשור את שני המקרים יחד (ל''ת)

    ברנס, 11/04/06 05:35

    הגב לתגובה זו

    • כשהמישטרה צריכה לספק בדכיפות אשמים,אש בעיה. (ל''ת)

      מרטה, 11/04/06 06:18

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    העיקר המושחתים מרכיבים ממשלה והציבור הפקר

    החיים בישראל, 11/04/06 05:26

    משאבים גדולים מאוד צריך לשני דברים במדינה מלחמה בפשיעה על כל צורותיה וגילוייה והשקעה בחינוך.
    אחרת המדינה הזו הולכת פייפן.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לנעול את דלתות האוטו, לא לפתוח את דלת הבית, לא לצאת מהבית

    רונה, 11/04/06 05:19

    בקיצור, כולנו צריכים לחיות כמו אסירים בכלא כשהפושעים מסתובבים חופשי בחוץ. זה היה ברור שלזה יגיע המצב בסוף.

    הגב לתגובה זו

    • דבר ראשון - תרגעי.

      יואב, 11/04/06 10:10

      דברים כאלה קורים ואידיוט מי שמתחפר.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה מרגיע אותה? אתה תשמור שלא יקרב לה משהו דומה?

        היסטריה מוצדקת!, 11/04/06 14:02

        אנחנו מופקרים לחסדי רוצחים ועבריינים המקבלים דוגמא טובה מהנעשה בכנסת, בצבא תחת כל עץ רענן או לא כל כך רענן.

        המדינה מתדרדרת בגלל שאין כסף לשיפורים, בגלל שבזבזו הכל על התנחלויות מיותרות ועל ניפוח הצבא,
        וכן בגלל השחיתויות של הפוליטיקאים.

        הגב לתגובה זו

      • למה להרגיע?

        ההיסטריה מוצדקת, 11/04/06 14:43

        ההיסטריה האזרחית צריכה אף להתגבר, ולהכריח את השלטונות לטפל בבעיות החברתיות בדחיפות!

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    איפה העיר השלווה שהיתה כאן פעם

    אוהד לבנוני, 11/04/06 04:16

    עד לפני מספר שנים גרנו בעיר שלווה הבטיחו לנו מושבה בטוחה ומה קיבלנו שחיתות מוסדית מאורגנת אלימות ועיר מוצפת סמים , רצח הפך לשגרה בחודש האחרון אירועו 2 רציחות . ברגע שהשלטון המקומי מתפורר ללא שליטה ללא חוק מה הפלא שהכל קורס

    הגב לתגובה זו

    • לפני שנים רבות גרתי שם

      מאיה, 11/04/06 06:42

      כשרמת שרון היתה מושבה שלוה
      עם פרות ועצי תפוז ושדות תות ופלפל
      אתם הפכתם אותה לפיסת נדלן
      שמחת שהעשירים באים לגור אתכם
      הילדים שלכם לא קרטנים כמו שאנחנו היינו
      ובטח אתם יושבים מדושנים מלטפים את הבטן כשמתבוננים בפלסמה
      ולא רואים מטר מהאף שלכם
      לא נעים לי להגיד אבל זה היה צפוי ענין של זמן
      פרקתם את הסולדריות אתם רוב תושבי רמת שרון , חומת המגן של העשירים המופלגים
      הצרה שלכם שאתם תחטפו אותה משני הצדדים
      מהבוסים שלכם ומהמדוכאים הרוצים את שלכם
      היו בריאים
      חיו טוב ושמרו על החיים.
      אבל כדי לשמור עליהם כדאי לכם
      לחשוב על המושג
      סולדריות חברתית כלכלית

      הגב לתגובה זו

    • ישראל היפה שאנו מתגעגעים אליה (ל''ת)

      כבר לא קיימת, 11/04/06 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    עונש מוות לעבריינים!!!!!!!!! (ל''ת)

    אביעד, 11/04/06 03:21

    הגב לתגובה זו

    • קריאה לעונש מוות היא עבירה, אז אתה עבריין, אז לפי החוקים שלך ...

      עדיין דמוקרטיה, 11/04/06 10:42

      צריך להעלות אותך לגרדום??

      הגב לתגובה זו

      • ממתי קריאה לעונש מוות היא עבירה?

        d ilan-the one, 11/04/06 10:57

        נא החכם אותנו.

        הגב לתגובה זו

        • קריאה גורפת לעונש מוות לכל העבריינים באשר הם, היא אם כן פרימיטיבית (ל''ת)

          עבריין חנייה, 11/04/06 11:58

          הגב לתגובה זו

  • 33.

    צריך פה שריף שג'וליאני מניו-יורק קטן ליידו אחרת המדינה הזו מחוסלת (ל''ת)

    שריף קשוח!!!!, 11/04/06 03:06

    הגב לתגובה זו

    • כל כך קשוח ומסתתר מאחרי סינור של ''איש חזק'' (ל''ת)

      הכוח החלש ינצח, 11/04/06 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    די מספיק לרצח עורכי דין , מסכנים (ל''ת)

    Q, 11/04/06 03:04

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רק מי שאין מה להפסיד

    oz, 11/04/06 02:51

    הרצח היה באויר לאחר שרצחו שופט עו''ד זה קל יותר

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    12 צודק לחלוטין, ובנוסף...

    יוני, 11/04/06 02:43

    בנוסף, לא פותחים את דלת המכונית, אם נהג עצבני מיתדפק על דלתך ברמזור ....

    הגב לתגובה זו

    • ולא שוכחים נעילה מרכזית... (ל''ת)

      d ilan-the one, 11/04/06 10:56

      הגב לתגובה זו

      • כל המדינה מתכנסת תיכף לנעילה מרכזית (ל''ת)

        נקווה לטוב, 11/04/06 13:34

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    אי אפשר לחיות בשקט תיק בטחון פנים לליברמן (ל''ת)

    אזרח מודאג, 11/04/06 02:36

    הגב לתגובה זו

    • אתה תמים להאמין ששומר בארים אחד שמן (ל''ת)

      יציל אותנו, 11/04/06 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ???למה???

    י, 11/04/06 02:30

    זה הדבר הכי מזעזע בעולם. למה זה קרה?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מסכימה עם 23 (ל''ת)

    שירה, 11/04/06 02:14

    הגב לתגובה זו

    • גם בשנקין לא חסרים חולי נפש (ל''ת)

      עמוס, 11/04/06 03:04

      הגב לתגובה זו

      • עמוס, מה יש לך נגד חולי נפש? מישהו מהם עשה לך משהו? (ל''ת)

        לך בלוס שיקמים, 11/04/06 11:02

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    המדינה הפכה מזמן לג'ונגל.אין חוק.אין אכיפה.אין משטרה.אין משפט.גועל (ל''ת)

    משטרה סוג ז' !!, 11/04/06 02:04

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולי זה קונספירציה להעלות את ליברמן לשר הפנים???? (ל''ת)

    חושד, 11/04/06 02:02

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לחקור את הילד

    ענבר, 11/04/06 01:45

    מקרה תמוה למדי כדי לחקור את הילד

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ליברמן אנא אל תוותר לקדימה על בטחון פנים.כנס ועשה כאן סדר (ל''ת)

    בחרתי קדימה, 11/04/06 01:41

    הגב לתגובה זו

    • איך יכולת לבחור גם מרצ גם גימלאים וגם קדימה?

      דורון, 11/04/06 08:18

      תגובה 21,22,23 - מה עם קצת תחכום - למשל לתת כותרות מעט שונות או להמתין בין תגובה לתגובה.

      למה יש לי הרגשה שבחרת ליברמן???

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ליברמן,אנא אל תוותר על בטחון פנים בשום אופן (ל''ת)

    בחרתי גימלאים, 11/04/06 01:39

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ליברמן אתה חייב להיות שר לבטחון פנים.אל תוותר (ל''ת)

    הצבעתי מרצ, 11/04/06 01:37

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    להכות ילדים בעמונה יותר חשוב מלישמור על אזרחים...מפכ''ל חרא (ל''ת)

    אזרח חרד, 11/04/06 01:35

    הגב לתגובה זו

    • אני חרד בגלל חרדים כמוך בעמונה המישטרה אכפה את החוק יה אפס (ל''ת)

      מושיקו, 11/04/06 03:21

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    סדום ועמורה זה כאן- קטן עלינו ניו יורק (ל''ת)

    ג'וליאני, 11/04/06 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רק פתרון אחד: ליברמן לבטחון פנים! (ל''ת)

    אזרח מופקר, 11/04/06 00:52

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת מופקר, להאמין ששומר בארים יכול להציל את המדינה...

      הפקרות, 11/04/06 11:10

      מה שיעזור זה יציאה מן השטחים והפניית המשאבים סוף סוף מבטחון צבאי, לנושאים אזרחיים דחופים שבגלל חוסר משאבים מדרדרים את המדינה לפי תהום. הכל עניין של חלוקת משאבים נכונה. הופקרנו זמן רב מדי, ועל חשבוננו פרחו ההתנחלויות, שבין כה לא שייכות לנו וצריך לנטשן.. שנים של זריקת כסף לשוא. ומה על הערים? הבטחון הפנימי? הזקנים? החינוך? הבריאות? כל זה הוזנח שנים. זה הזמן לבנות מחדש את התשתיות האזרחיות במדינה ! ואת זה צריך לעשות מישהו שזה המקצוע שלו/שלה! מישהו שמבין בכלכלה, בבטחון פנים, בחוקים טובים וראויים.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ככה זה כשאין משטרה-הפושעים למינהם חוגגים

    רות, 11/04/06 00:40

    יש מפכ''ל משטרה שלא מתאים, את החוקרים הטובים דאגו להוציא מהמשטרה והשאירו את כל הבינוניים ומטה
    ככה ניראת משטרה שפשטה את הרגל
    ומי שמשלם זה האזרחים שכבר אין להם ביטחון
    מתי יתעשטו כל מקבלי ההחלטות?!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת, תראו מה קורה בדרום תל אביב עם סחר הסמים לאור היום (ל''ת)

      משטרה אמפוטנטית, 11/04/06 10:50

      הגב לתגובה זו

    • המשטרה מפקירה אזרחים משלמי מסים (ל''ת)

      לחסדי הפושעים, 11/04/06 11:12

      הגב לתגובה זו

    • עוד מעט נצטרח כולנו לממן שומרי ראש (ל''ת)

      משטרה לא מתפקדת, 11/04/06 11:13

      הגב לתגובה זו

    • מכורים לסם מסוגלים לגנוב ולרצוח בשביל מנה! (ל''ת)

      לטפל בסוחרי הסם, 11/04/06 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מזעזע - ליברמן , נא טפל בהם, בשבילנו (ל''ת)

    אזרח, 11/04/06 00:32

    הגב לתגובה זו

    • זו הבעיה כולם רוצים שמישהו יעשה את העבודה בשבילנו, ולא מבינים שהכל

      עניין של חנוך, 11/04/06 13:46

      ואין פתרונות בזק, של ''איש חזק ושמן'' או של איש עם שפם שחור מעל השפה העליונה....

      תתחילו להשקיע בחינוך, בשמירה על החוק, בבתי ספר, בתרבות. הדרך הזו ארוכה יותר, אך בטוחה מכל ספין של איזה פוליטיקאי מתלהם, שנראה לנו חזק רק בגלל שהוא יודע לדבר ולסובב אחרים כל כך יפה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין דין ואין דיין

    עדו, 11/04/06 00:27

    האשמים ברצח:

    מערכת החינוך, מערכת המשפט, אזלת היד של המשטרה (ותקצובה הנמוך), הכיבוש המשחית, שנים של הזנחה של מצוקה חברתית.

    או בקיצור, כולנו.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש

      אתמהה, 11/04/06 06:00

      מערכת המשפט הסלחנית והשערויתית - נכון. מערכת החינוך שמעודדת פשיעה ואלימות בקרב הנוער - נכון. המשטרה שמתעלמת מפשעים בטענות מגוכחות - נכון. אבל איך ברגע שקשרת לזה דברים שאין להם שום קשר כמו ''הכיבוד המשחית'' הבנתי שאתה סתם טיפש שמדקלם סיסמאות בלי לנסות להבין מה מסתתר מאחוריהן.

      הגב לתגובה זו

      • דווקא אתה הטיפש.

        אביב, 11/04/06 09:21

        ואני לא שמאלני בדיעותי. הכיבוש גרם לקהות חושים במדינה הזאת, אין ערך לחיי אדם.

        הגב לתגובה זו

        • טיפשים בעצמכם

          יהודי, 11/04/06 11:42

          למה הכיבוש? מה הקשר?? זה שם בשטחים, עם חיילים הציבור לא מרגיש את זה על בשרו. אם כבר היית אומר שהוא משחית את הערבים אבל הם תמד היו מושחתים ('ישמעאל ידו בכל ויד כל בו').
          מה מהשחית זה האלימות של המשטרה כלפי אחינו המתנחלים!!!
          הציבור הבין שאלות על ראשים זה בסדר, הרי שומרי החוק עושים את זה!
          זה השחית!!!!!!!!!!!!!!!1

          הגב לתגובה זו

    • צודק, ממגינת חוק הפכנו למדינת הפקר שבה כל דאלים גבר

      יש דיין אין דין, 11/04/06 11:19

      אולי בעוד שנים, יבינו אצלנו שצריך להצביע למי שבראש מעינייו אג'נדה חברתית כלכלית, ולא לכל מני גנרלים מנופחים שלא מבינים בפוליטיקה, רק במלחמה חסרת גבולות. גנרלים שהפקירו כאן את החינוך, הזקנים, בקצרה את כל השכבות הסוציאליות הזקוקות לסיוע . ומי מאתנו לא רומה להזדקן בכבוד, לתת לילדיו חנוך הולם? אבל, עם הבחירות כולם שוכחים את מה שבאמת חשוב לאזרח, ונבהלים מהתלהמות הגנרלים ושוב מצביעים בשבילם. וכך נראית המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לחקור גם את האבא. (ל''ת)

    d ilan-the one, 11/04/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קודם כל לא פותחים דלת

    זהי.רות!, 11/04/06 00:21

    לאף אחד, לא לתרומות, לא לחבילה, לא לדוור, לא לפרחים, לא למי שרוצה כוס מים. אין! לא פותחים דלת לאף אחד שלא מכירים.
    כמובן שלא לוקחים טרמפיסטים.

    הגב לתגובה זו

    • קחו טרפמיסטים! אני שונאת לחכות הרבה!!! (ל''ת)

      טרמפיסטית, 11/04/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה רק אני לא מזל דמעה

    SO WHAT, 11/04/06 00:10

    רצח הוא רצח הוא רצח... אז מה אם היא עו''ד. מה דמה סמוק יותר משל אחרים?

    אילולא לא היתה עו''ד אזי הכותרת היתה אחרת מן הסתם לא ?

    הגב לתגובה זו

    • כל המגיבים מבוהלים מהמצב, רק שיש גם הרבה טיפשות בתגובות מסויימות (ל''ת)

      תנחומים למשפחה, 11/04/06 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כמו במקרה הקודם

    עמית, 11/04/06 00:07

    הרוצח השפל רק צריך לטעון שזה ''לא היה בכוונה'' ושופטי ישראל הרחמנים יתחשבו בו וישלחו אותו לעבודות שירות ו/או מעצר בית. מצד שני מחבלים שפלים מקבלים עונש מגוחך אחר כמו ''תשעה מאסרי עולם''! הלו, מספיק מאסר עולם אחד, אבל לצמיתות, ללא ''החלפת שבויים'', וכמובן שעדיף עונש מוות לכל רוצח.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    השופטים הרסו תמדינה

    גיל, 10/04/06 23:53

    שופטים ועורכי דין יקרים.הפשע שהבאתם עלינו על בתינו הנה מתחיל להגיע אליכם....תהנו....אנחנו כבר נהנים הרבה זמן.בגללכם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למספר 2

    ח, 10/04/06 23:28

    מה לעשות האמת כואבת .

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ליברמן לבטחון פנים מהר מהר! (ל''ת)

    הקוסם, 10/04/06 23:17

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן? למה?

      גיא, 11/04/06 00:14

      הבן אדם הרביץ לילד.
      מכה ילדים ילחם נגד האלימות? אם כן,הוא גם צריך לשבת בכלא.

      הגב לתגובה זו

      • חושבים שבגלל שהוא שמן והיה שומר בארים, אז הוא מתאים.. (ל''ת)

        חציר העם, 11/04/06 10:54

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    אצל ליברמן זה לה יכרה

    זבינסקי, 10/04/06 23:17

    הו ייתן יותר ביתחון למדינה ויתפיל טוב מאוד נגד פושאים

    הגב לתגובה זו

    • למגיב 7

      משה, 11/04/06 03:42

      ברוך הבא לישראל. למד עברית!!!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ראש העיר התעורר!!!

    אברהמיו, 10/04/06 23:13

    רמת השרון שוב בכותרות לשלילה.
    בריונות גוררת פשע, הפקרות ברחובות משתוללת ובמקום עשייה - ספינים של יחסי ציבור, עד כמה אפשר לסבול, היכן המשטרה.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר של ראש העיר לזה ?

      אלי, 11/04/06 01:39

      זה בטח גורמי אופוזימיה מקומית
      שמאשימים את ראש העיר בכל מה שקורה בעולם.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים לגמרי

      דוד הראובן, 11/04/06 04:18

      ככה זה שהכל מתפורר וכל דאלים גבר , ששלטון החוק אובד זה מגיע לפתח ביתנו

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    במשטרה בודקים אם מדובר ברצח?

    האם האישה מתה?, 10/04/06 22:55

    כתבה חובבנית ולא מדוייקת.
    כתוב ''רצח'',
    ''שודד'',
    מבלי שהסתיימה החקירה ועדיין לא
    ברורים המניעיים והסיבות לארוע האלים.

    נא לדייק.

    הגב לתגובה זו

    • סכין בבטן זה רצח (ל''ת)

      ככה אומרים, 11/04/06 00:35

      הגב לתגובה זו

      • רצח? מה פתאום!

        ההגנה, 11/04/06 01:41

        במקרה התפלקה לו סכין קפיצית שהוא בכלל חשב שזה צעצוע של הילד והוא בא בדיוק להחזיר אותה, הוא היה עייף ובדיוק נשען עליה אבל לא שם לב שהסכין - שהוא בכלל חשב שהיא מגומי נתקעה באישה.

        הגב לתגובה זו

        • לאחר ששמעתי את ההגנה, פסק הדין: עבודות שירות.

          השופט., 11/04/06 06:22

          טיעונים לעונש: אין ספק שהיד נמשכה לכוון הבטן, מין כח לא מוסבר.. קוסמי כזה ...


          נ.ב. צר לי שאני ממשיך את הציניות שלך בנושא כזה כאוב אבל שנינו, ועוד הרבה אנשים יודעים שזה המצב.

          הגב לתגובה זו

    • ''האם האישה מתה'' נכתב אתמול כשעוד היתה בחיים והכתב כבר דיבר על רצח (ל''ת)

      דיוק בדווח, 11/04/06 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    רק רוסי כמו ליברמן יכול לעצור את הפשע המשתולל פה בארץ (ל''ת)

    נייט, נייט דא!!, 10/04/06 22:47

    הגב לתגובה זו

    • תגובתך מטומטמת (ל''ת)

      רק פרץ, 10/04/06 22:58

      הגב לתגובה זו

    • לפי דעתי אתה טועה! (ל''ת)

      רק סיני!!, 10/04/06 23:00

      הגב לתגובה זו

    • באמת תגובה מטומטמת. ואגב,הוא ישראלי עם ת.זהות ישראלית,לא רוסית! (ל''ת)

      Rנב, 11/04/06 07:16

      הגב לתגובה זו

      • רק האדם מסוגל למעשה רצח, בעלי חיים טורפים מתוך רעב לא מרוע (ל''ת)

        ללמוד מהחיות, 11/04/06 10:20

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    סיפורים משונים. (ל''ת)

    משלם מיסים, 10/04/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 10/04/06 22:42

    אצלנו בכפר כבר מחכים לכל המגיבים הגזענים שימהרו לקבוע....איך לא...? שמדובר בשני מקרים על רקע לאומני ושהתוקפים הם כמובן ערבים...

    הגב לתגובה זו

    • אתם מספיק אלימים גם בלי רצח ברמת השרון

      אבי, 11/04/06 04:46

      האלימות שראינו בסכנין מדברת בעד עצמה

      הגב לתגובה זו

    • לך תחפש מה אתה משחק אותה אתם גן חיות (ל''ת)

      אתם גן חיות, 11/04/06 08:03

      הגב לתגובה זו

    • אין קשר לדת גזע ומין. רצח הוא רצח (ל''ת)

      גזענים נמאסתם, 11/04/06 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שעתם היפה של המשוגעים

    זיו, 10/04/06 22:20

    אתם עוד תראו אותם, ותשמעו אותם
    זה רק מתחיל עכשיו

    הגב לתגובה זו

    • זה העוני שמגביר את הפשיעה (ל''ת)

      רסקולניקוב, 10/04/06 22:49

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        סלביו ברלוסקוני, 11/04/06 11:55

        אתה צודק. גם אני חושב ככה. וגם רומן אברמוביץ'. וגם שרי אריסון. וגם גאיידמק.

        הגב לתגובה זו

        • העוני מוביל להזנחת הראשיות את העניים, זהו מעגל סגור

          רסקולניקוב, 11/04/06 12:09

          נתן להוכיח הקבלה בין עוני לעליית הפשיעה, ואכן בעקר בגלל שעוני גם מוביל להזנחת שכונות העוני על ידי הראשויות והפקרתן לפושעים. ראה המצב בשכונות בדרום תל אביב שהופקרו לסוחרי סמים.
          המשטרה, לא תעז לאפשר מצב דומה בשכונות היוקרה בצפונבון.

          הגב לתגובה זו

    • זה עוני רוחני/חינוכי.עשיר-כספי לפעמים מזוכה במקום שעני לא יכול. (ל''ת)

      כל רוצח למאסר, 11/04/06 15:56

      הגב לתגובה זו