• 26.

    ליברמן בעד התכנסות

    דודו, 13/04/06 13:19

    העיקר להיות שר

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מזכיר קצת את קדימה, איווט, לא?

    ישראל, 11/04/06 22:45

    מישהו שמע אותו מבטיח לקיים?
    דברים שרואים מכאן לא רואים משם!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הלו ! גלאון , אתם כולה חמישה מנדטים

    דורון מ, 10/04/06 10:55

    ויש לך דרישות כאילו אתם מפלגה של עשרים מנדטים . אז תרגיעי בבקשה .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    להביע תמיכה

    פקק תנועה, 10/04/06 07:53

    במיפלגת קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ליברמן יתמוך בהתכנסות, ובישראל ביתנו תהיה התפרקות. כדאי לקרוא

    משה, 10/04/06 06:41

    שומר הסף, עבד על כולם.
    בבחירות אמר לא למסירת שטחים לכנופיות הרוצחים, ומכר את מילתו בעבור נזיד עדשים.
    אנשי ימין שהאמינו בו, משלמים עכשיו את מחיר תאותו.
    כיסא לו ולחבריו הוא רוצה, ואת הנוכלים מקדימה הוא ירצה.
    מי שהצביע ליברמן וקדימה, יקבל אותה מאחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אצל ש''ס זה הכסף --ואצל ליברמן זו הכורסא (ל''ת)

    דובר אמת, 10/04/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ליברמן זה שמאל

    דודו, 09/04/06 22:31

    לא יאמן

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    איזה תחמן ליברמן.... (ל''ת)

    כל הפוליטיקאים, 09/04/06 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ימינים תפנימו, ליברמן מכר אתכם.

    אבי, 09/04/06 21:32

    הכיסא חשוב מכל. האידיאולוגיה, פחות. עכשיו כולם מצטערים שלא הצביעו ליכוד...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    היזהר ליברמן ...

    בסוף יאשימו, 09/04/06 21:14

    אם חס ושלום תהיה נסיגה נוספת או גירוש יהודים - לא יאשימו את אולמרט.
    יאשימו אותך, ואת יורי שטרן מספר 2 שלך
    אתם כביכול הציונים
    אתם כביכול היהודים
    ובזכותכם גירשו יהודים מהארץ - חס ושלום

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן ושטרן עלו 10 שנה לפני גל העלייה הרוסי ב88

      C-cyclist, 09/04/06 22:02

      מדובר ביהודים עם עקרונות שסבלו תחת השיטה הסובייטית עד שהצליחו לצאת משם, בסוף שנות השבעים, תחילת שנות השמונים.

      ההאשמות שלך גזעניות ונובעות מבורות. לאורך כל שנות השמונים יורי שטרן פעל רבות למען אסירי ציון כמו נתן שרנסקי ואידה נודל.

      לא מדובר באנשים שקנו ''סבתא יהודיה'' אחרי הרפורמות ב1988, אלא במי שכדי לעלות לארץ מברית המועצות של ברז'נייב הסתכנו במאסר, פיטורים, ומאסר פוליטי.

      תתבייש לך שכך אתה מדבר על האנשים האלו.

      הגב לתגובה זו

      • ציוני לא מגרש יהודי ...

        אהרון, 09/04/06 22:21

        שיתביישו הם וכל התומכים הציוניים שלהם

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    גלאון יכולה ללכת לשבת עם אל קעידה

    זינזנה, 09/04/06 20:58

    אני בטוח שהיא תרגיש בין חברים שם

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מתפללת בשביל כולנו שליברמן יהיה שר לבטחון פנים (ל''ת)

    שני, 09/04/06 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ליברמן רץ באמוק לתוך ממשלת שמאל לא חבל שריסקנו את הליכוד בגללו?

    רונן, 09/04/06 20:18

    עוד פוליטיקאי ששיחק לנו אןתה בגדול , אכלנו את ליברמן לוקש דא בגדול!!!
    ו...חבל שריסקנו את הלכוד בגללך.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו ליברמן נהיה פרגמטי

      יאיר, 09/04/06 22:16

      והבין שאין מה לשבת באיזורים שבהם יש רוב ערבי מובהק. הדבר הזה כתוב במצע של ישראל ביתנו. כמו שהוא בעד לצאת מאום אל פאחם והמשולש הוא בעד לצאת גם מאיזורים נרחבים ביו''ש.
      הוא גם אמר את זה לפני הבחירות. מי שהצביע לו - או שמסכים עם דרכו, או שלא רצה להקשיב לדבריו וחשב בטעות שהוא כמו הפילוג הלאומי.
      רק ביבי נתניהו והפילוג הלאומי תומכים במדיניות של אף שעל.
      אני גם בטוח שאם ליברמן היה שר לבטחון פנים בארועי עמונה, היו משתמשים לא רק בסוסים ובאלות נגד פורעי החוק הכתומים.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ש''ס כן וליברמן לא?

    אלכס מהכרמל, 09/04/06 20:06

    ש''ס היא מפלגה שובניסטית במוצהר, גזענית כלפי ערבים, שונאת הומולסבים, מתעבת אשכנזים, מנהיגיה הפוליטיים מעורבים בפלילים, מנהיגה הרוחני הוא גזען גס רוח וציבור בוחריה הוא ציבור של בורים ועמי ארצות.
    ואת המפלגה הזו גלאון מעדיפה על פני מפלגה נאו-ליברלית שבוחריה הם עמוד השדרה של החברה הישראלית?

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!!!100% (ל''ת)

      --------, 09/04/06 20:33

      הגב לתגובה זו

    • רק לא ש''ס. זוהי הנוסחה. אם הממשלה הזו חפצה חיים

      בנצי א, 09/04/06 20:52

      עליה להרחיק ולהתרחק מהש''ס ניקים
      כי הם אם כול השחיתויות והצרות והם למעשה פגע רע ורוב הציבור בארץ מתעב אותם.

      הגב לתגובה זו

    • NO.13

      dan, 09/04/06 20:56

      100% RIGHT!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ליברמן בחוץ יתרסקות של ישראל ביתינו

    דרומי, 09/04/06 19:43

    הרוסים לא פראיירים אם הוא ישב מחוץ לממשלה ולא ייצג את העניינים שלהם והכפיה דתית תתפרץ זה הסוף הפוליטי שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תפנימו ,ליברמן זה מפלגה רוסית ,לא ישראלית

    Erez, 09/04/06 19:32

    כמי שמכיר טוב את מפלגתו אני קובע שליברמן היא מפלגה רוסית ,עדיין לא פועלת בפקודת פוטין אבל גם זה יבוא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אפילו לא מתאר לעצמך כמה אתה צודק !!!!! (ל''ת)

      יודע, 09/04/06 20:53

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ליברמן

    י.ד, 09/04/06 19:26

    גם לליברמן חשוב הכיסא יותר מאידיאולוגיה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה צריך את ישראל (היא לא) ביתנו? (ל''ת)

    עם כסיל, 09/04/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בעולם של ססמאות נבובות, שחיתות ותאוות שררה ללא גבול

    שחור=לבן, 09/04/06 19:18

    כולם מוצאים קווי דמיון משותפים בין ארץ ישראל השלמה להתכנסות, קפיטליזם דורסני וצדק חברתי, פאשיזם וגזענות והומניזם ונאורות...
    בעולם של אדלר את ארד: הכול אחד, כמאמר היווני הקדמון.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אביגדור רכש ניסיון בביטחון באפסנאות בחברון!!

    נתי, 09/04/06 19:05

    אביגדור הוא ממש מומחה לביטחון.
    יש לו ניסיון רב שרכש בזמן שירותו הצבאי כאפסנאי של כוחות הביטחון בחברון!!!
    אצל ליברמן היו כל המזרונים, השמיכות, הנעליים, המעילים וחליפות הדובון.
    אתם יודעים מה זה לצאת לסיור ללא מעיל דובון?
    אתם יודעים מה זה לישון ללא מזרון.
    ומי דאג לכל זה?? האפסנאי ליברמן!
    כל שבוע הוא היה נוסע לבסיס ציוד ומביא מעילים, דגמ''חים, נעלים ומיזרונים ושם הוא רכש ניסיון רב בטיפול בענייני ביטחון.
    אז למי שיש ספק אז שלא יהיה ספק
    דאאאא ליברמן דאאאא.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת לציין שהוא היה שומר בארים.

      זוכר, 09/04/06 20:52

      bouncer בלע''ז.
      זה שזורק את מי שלא מוצא חן בעיניו.

      הגב לתגובה זו

      • זה היה לפני כן!! (ל''ת)

        נתי, 09/04/06 21:30

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מר אולמרט היקר !!! בבקשה לקרא !!!!

    מעמד הביניים, 09/04/06 18:42

    בשימחה בחרנו בך !!! אבל אנחנו לא נמשיך בכך באם לא תדאג לנו !!! שיטרית מפחיד אותנו הוא היה הסגן של ביבי !!! ויש לנו ההרגשה שהוא שותף למהלכים חסרי הפרופורציה כלפי הקשישים הנכים ומעמד הביניים !!! לידיעתך כל העסקים הקטנים והבינונים בצרות !!! וזה במקומך היה מאוד מדאיג אותי !!! אנחנו הקול הצף לשון המאזניים !! בלפיד בחרנו לא בגלל הדתיים !! רק בגלל שהבטיח לשמור עלינו !!! אנחנו אלה שקובעים מי יהיה ראש הממשלה !!! אבל אותנו אתה לא שומע !!! אנחנו סובלים בשקט !! ומתפוצצים בקלפי !! לידיעתך !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל6

      נעמה, 09/04/06 19:13

      האם אינך יודע לקרוא את המפה?ש''ס דה,שינוי נייט.את לפיד לפחות לא קנו בנזיד של עשיו.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר ?????

        מעמד הביניים, 09/04/06 19:29

        נו אז מה ?? לפיד רק דיבר ולא דאג לנו !!! ומה שמעניין כרגע זה שמעמד הביניים ישוקם לאחר שביבי הרס אותו !!!!

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא אוצר ולא חינוך לעבודה =ואפשר לא נורא אם הם ישארו בחוץ(תורגמן) (ל''ת)

    לא נורא יותרטוב, 09/04/06 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אצל ש''ס כל מה שנוגע לכסף הכל מותר (ל''ת)

    צפוני, 09/04/06 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אצל ש''ס : תמורת כסף ועוד כסף הכל מותר (ל''ת)

    דובר אמת, 09/04/06 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    29+19+13 יחד 61

    לורמן, 09/04/06 17:58

    לא מספיק

    הגב לתגובה זו

    • אתה חלש בחשבון

      תלמד מתמתיקה, 09/04/06 18:40

      תוסיף עוד 6 יהדות התורה, שאם ש''ס נכנסת הם גם בפנים, ויש לך 67. בנוסף הגימלאים יורידו דרסטית את המחיר כאשר יתעלמו מהם קצת. בס''ה רפי המסריח רוצה להיות שר לפני מותו, ובגיל הזה אף אחד לא התחייב לעוד 4 שנים צלולות. די בקלות יש כאן 74. מרץ והערבים לא צריכים להצטרף, מספיק שהם לא יכולים לחבור לימין. ויש לך 88.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מטרת הכותרת לסנדל את העבודה-בלי הוצר והחינוך לא תיהיה ממשלה

    רוני ינון, 09/04/06 17:50

    עמיר פרץ ראוי למלא כל תפקיד ביצועי אבל על מנת להגשים ולקיים את משנתו החברתית ולהוביל סדר יום כלכלי חברתי ולבסס את מעמדו כאלטרנטיבה ראוייה לקראת הבחירות הבאות . חובה עליו לבחור באוצר.המהפיכה החברתית חיה ונושמת ואף בועטת .ניצחונו הגדול של עמיר מתבטא בזה שסוגיות חברתיות שהשיב לדיון הציבורי הפכו להיות בראש סדר העדיפיות למו''מ הקואליציוני מכמה מפלגות שרוצות לנכס זאת לעצמן-אך אל לכם לשכוח מי באמת הציבן בקידמת הבמה בשיח הציבורי.לסיכום עמיר פרץ באם יישב באוצר יוקל לו לנהל כלכלת שוק חופשי לצד ממשל מתחשב בצרכי החלש ובניית תו תקן לאדם באשר הוא אדם ואחת ולתמיד יבנה מנגנון שיישם ויפקח וייתקצב חלוקה הוגנת מייצגת ושיוויונית לכל אזרח ואזרח במדינה שידע בבירור מה זכויותיו המינימליות במדינה .החתירה לשלום והבשלות אליו צריכה לבוא מתוכנו אנו -רק כשיהיה צדק חברתי ניהיה בשלים לקבל את השונה והאחר ובוודאי אז נוכל להתפנות לחתירה לשלום עם שכיננו באם בצד השני ישכילו גם להבין,שלא לנצח יוכלו שני העמים לחיות על החרב .

    הגב לתגובה זו