• 79.

    להרוג את המחבלים עד שלא יהיו,דקה-דקה,ביום ובלילה. (ל''ת)

    אחמד בעד שלום, 09/04/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ל72

    סאהר, 09/04/06 10:28

    אתה פשוט נאצי, רעיון כזה עד עכשיו לא העז אף אחד להציג אבל כנראה ישנם עוד נאצים צמאי דם בעולם הזה, ובמיוחד במדינה הזאת
    תתבייש לך

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה קופץ?המחבלים מעמך לא הלכים לצפיפות האכלוסיה למטרת להרוג כמה (ל''ת)

      שיותר ?, 09/04/06 10:47

      הגב לתגובה זו

    • סאהר מנצרת,אתה בעד המחבלים או נגד?אתה רוצה שלום עם יהודים או לא? (ל''ת)

      אחמד בעד שלום, 09/04/06 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא לעצור. ורק את המחבלים,משפחתם ומנהיגתם.עד שלא יהיו להם גם תומכים. (ל''ת)

    אחמד בעד שלום, 09/04/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ביבי,נו,מה אתה אומר?אולמרט מתחיל לא רע ? אה ? (ל''ת)

    דוד, 09/04/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ליכודניקים,ראיתם איך צריך להלחם בטרור? תלמדו, ותפסיקו לחפש ג'ובים. (ל''ת)

    דודיק, 09/04/06 10:21

    הגב לתגובה זו

    • אבל לצערי אולמרט עושה זאת כהכנה להקטנת רוחב ישראל ל12 ק''מ

      אכן חובה, 09/04/06 12:21

      וזה סיכון נורא לישראל. היות ואין זמן לגיוס המילואים במקרה מלחמה. אינו מבין.

      הגב לתגובה זו

      • מלחמה שאתה מדמיין לא תיהיה.בגבולות הקרובים לים תיהיה עוצמה,שהג'וקים (ל''ת)

        לא ירצו לחצות., 09/04/06 13:01

        הגב לתגובה זו

      • חוץ מזה,דודיק לא מחבב את אולמרט,אך לא סובל את הליכודניקים-העסקנים ב (ל''ת)

        בעצמם, 09/04/06 13:03

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    על הדם וההרג לבדם תחיה מדינת ישראל (ל''ת)

    אמיר, 09/04/06 09:48

    הגב לתגובה זו

    • והחמאס חי על הרג ילדים.

      גדעון לוי, 09/04/06 10:29

      והחמאס חי על הרג ילדים.
      כל פעולה נגד החמאס והפתח הרצחניים הגיונית ומתבקשת.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    74 התראות לפיגועים

    מוטי אטלנטה, 09/04/06 09:37

    וכי אתם חושבים שזה שלום?
    זו מלחמה!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בנוגע למספר ההרוגים

    קורבן שלום, 09/04/06 09:26

    תמיד כשערבים מתפוצצים לגזרים מאש כוחותינו, יש איזו תחושה של חוסר-סיפוק, שהשמחה איננה שלמה. לא נראה לכם שהבעיה היא במספרים החד-ספרתיים האלו, שאין בהם באמת כדי להצית את הדמיון ולחמם את הלב? הגיעה השעה לכוון את הטילים למרכזי האוכלוסייה הצפופה, ולהרעיש במתקפה בלתי-פוסקת, עד לקבלת כתב כניעה ללא תנאי מאת העם הערבי הפלשתיני למדינת ישראל - כפי שהוכרעה גרמניה הנאצית על-ידי בעלות הברית.

    הגב לתגובה זו

    • אין 'עם פלסטיני'-זה השקר הגדול ביותר של המאה העשרים.

      אין, 09/04/06 12:18

      הגעתם הנה ברובכם בזמן המנדט בניגוד לחוק המנדטורי ממדינות ערב רבות מאוד כדי לשפר מצבכם הכלכלי, גם מהודו והבלקן. עוד בשנת 46 הגעתם, ואי לכך הצלחתם להעביר החלטה באו''ם שכל מי ששנתיים עזב נחשב פליט. נצלנים כרונים של כספי העולם.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ואני אומר לכם מי שלא מכסח אותם הוא לא מוסרי.

    אור, 09/04/06 09:26

    מי שנותן למלחמה הזאת להימשך בגלל שיקולים מוסרים הוא לא מוסרי.
    כמה הרוגים היו בסיבוב הזה? 5000 אם היו נכנסים בהם בהתחלת המלחמה ו הורגים 200 500 מהם במכה זה היה נגמר מיד. אבל מה? אנחנו מתחשבים ומוסריים. אז שיהרגו שמונה ביום זה בסדר,
    זה מוסרי.
    מלחמה צריך להכריע מיד ..זה מוסר אמיתי .

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא מוסרי לרחם על אוכלוסיית אוייב במחיר של אזרחינו הנטבחים!

    מוסר אמיתי, 09/04/06 09:24

    מוסרי לרחם על אוכלוסיית אוייב רק לאחר שהפסיקה להלחם נגדנו

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא מוסרי לא להרוג מי שתוקפים אזרחינו (ל''ת)

    המוסר הקוסמי, 09/04/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לא מוסרי להפקיר אזרחי מדינת ישראל לטילים - בגלל שאין להם כסף והשפעה (ל''ת)

    המוסר האמיתי, 09/04/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    פשע ולא מוסרי - לא לתקוף ולהשמיד את מי שמנסה לפגוע באזרחי מדינתנו (ל''ת)

    המוסר האמיתי, 09/04/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ממתי הצבא מצהיר הצהרות הקשורות למדיניות? (ל''ת)

    רועי, 09/04/06 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    להמשיך ולא להרתע

    י.מ, 09/04/06 09:14

    אין מנוס. גם אם כתוצאה מכך המוטיבציה הטרוריסטית תגבר, יש להמשיך וללחוץ ולכתוש עד שרפי השכל בצד השני יבינו את חוסר הטעם וההיגיון בהתנהלות שלהם, ואולי אולי אפילו ישנו כיוון. אם לא, על אחת כמה וכמה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    איזה פתרון עדיף יותר נסיגות או התקפות??! (ל''ת)

    דניאל, 09/04/06 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אין גבול לצמאון-הדם של עמנו. לו רצחו הפלסטינים 16 אנשים ביומיים....

    HansCastorp23, 09/04/06 09:05

    היינו מרססים בדם ואש ותמרות עשן את כל הרצועה והגדה

    אבל אלה בסה''כ ערבים, נכון? אז למי אכפת? עוד ערבי, פחות ערבי...

    די לטבח בשטחים.
    רצח של אנשים בשם האימפריאליזם הציוני.

    הגב לתגובה זו

    • שב לך שם בשקט ואל תבלבל לנו מח,חתיחת ........ (ל''ת)

      דוד, 09/04/06 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ימוותו כל הרוצחים הציונים וצהל !!! (ל''ת)

    חמיד, 09/04/06 09:05

    הגב לתגובה זו

    • ערבי (ל''ת)

      ערבי, 09/04/06 10:00

      הגב לתגובה זו

    • היי ..חמיד , כנס

      צנוע, 09/04/06 10:26

      ערבי מטומטם שכמותך..אני מקווה שכל הערבים ימותו..באשר הם
      את תגובתך פירסמו,אני בטוח שאת שלי לא יפרסמו
      למה? ....כי אתה ערבי,ולך מותר לרצות להרוג אותי
      ואילו אני יהודי...........לי אסור
      ואני באמת רוצה,לאחר שקראתי את תגובתך...שכל..אבל כל הערבים ישתתו דם

      הגב לתגובה זו

    • שימותו מסיבה טובה, עם מטפלת פיליפינית והמון נכדים

      חיים, 09/04/06 10:41

      ואתה עוד תעבוד אצלי בשיפוצים.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    סופסופ פעולה נגד הכיבוש הפלשתיני

    נעמן, 09/04/06 09:03

    סופסופ פעולה נגד נסיון הכיבוש הפלשתיני של ארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • שפיות היא כנראה עניין יחסי-כשיבוא עוד

      מיקי, 09/04/06 13:40

      פגוע,תדרוש שצה''ל יעשה יותר וכשזה לא יעצור את הטרור-שפיותך תתערר סופית

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    על חורבות גוש קטיף

    מוטי, 09/04/06 09:02

    תגידו בגלל זה יצאנו משם שהם יהפכו
    את גוש קטיף למחנה טרור?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סוף סוף. לא חבל על התחמושת שביזבזו עד היום על דיונות ?

    יושקו, 09/04/06 08:52

    מתי נלמד לקרוא בזמן את הבלתי נמנע ?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה אולי לא מוסרי לומר אך יהיה שקט

    יהודי ציוני, 09/04/06 08:48

    רק לאחר שכל עזה תחרב בהפצצות

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    Convenient amnesia

    Kol Hakavod, 09/04/06 08:29

    The Filistins never fail to wail about Izraili aggresion, as if the elimination salvo policy has any connection to the current retaliation. They make believe, that after every kassem, katyusha and what not is with impunity, and a new slate is being drawn, so everyhting should start from ground zero. It is high time that they should learn, that each and every attack goes into a file till yavo yona as the saying goes kol bugi dugi bugi, whether the timing is ripe or not. In any which case, eventually they will pay dearly, just like today and yesterday. They will report to the UN, like the Kozak hanigzal, Bat HaYaana style. They must understand, that although it seems that Izrail is with ozlat yad, all politics considered, but there also is a Horaot Shaa, as well as nitmale saata, meaning the straw that breaks the camels back, the Dinasour awakens, and smites mightily on the Filistines. Showing themselves as Nebbis by sending youth throwing stones, in between Kassems and rockets, won't help them either. Stones can never measure up to a sophisticated modern air force, and they can go to any high office screaming chai vekayam. Their cars they travel, using their immediate family and children as shields, get caught in the twisted wreckage, just the same like Yassin in his kisse galgalim. No immunity for sadistic murderers, ein podenu vein matzilenu. Kol Hakavod letzahal, job well done. Although peace is not at hand, in the mean time, just keep on doing what your doing.
    Thank you.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני אסביר לכם

    מוטי אטלנטה, 09/04/06 07:52

    הסכסוך הוא למעשה בין צה''ל לבין ארגוני הטרור,וכנראה שבאמת לפוליטיקאים אין מה לחפש שם.
    אז לשפויים בעזה-תברחו.
    הגיהנום בדרך!-חיוך
    צדק הרב עובדיה יוסף ה' ישמור אותו!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ליקרוא למיבצע

    פקק תנועה, 09/04/06 07:52

    זה סדר פסח.צריך להוכיח לחמאס שאת ישראל אי אפשר לחסל.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    דחוף דרוש בתולות לגן עדן תנאים טובים (ל''ת)

    אלוהים, 09/04/06 07:47

    הגב לתגובה זו

    • אסור לחלל את שם השם גם לא בצחוק. (ל''ת)

      יואב, 09/04/06 08:37

      הגב לתגובה זו

      • יש אנשים שבחיים לא יהיה להם טאקט.. (ל''ת)

        ??.?, 09/04/06 09:10

        הגב לתגובה זו

      • אני מצטרף לדברי יואב

        מוטי אטלנטה, 09/04/06 09:34

        אסור לחלל את שם האלוהים אפילו
        בצחוק.

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא יאומן. כל יישוב שפונה הפך תשתית פעילה לטרור נגדנו. (ל''ת)

    רוח גבית לטרור'', 09/04/06 07:40

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אנחנו לא מפחדים מהצבא שלכם. בסוף נקבל (ל''ת)

    גם את ת''א, חיפה, 09/04/06 07:36

    הגב לתגובה זו

    • ל-52

      מוטי אטלנטה, 09/04/06 08:02

      תמשיך ככה, ותתרגל להריח את הפרחים מהשורש .
      אתה מתעסק עם צה''ל חמור בן אתון.
      לא עם ארגון קיקיוני של מחבלים.
      צבא משומן עם מערכת מודיעין עם כוחות אויר ים ויבשה עם נשק טקטי,אז לך להכין שיעורי בית,אהבל.

      הגב לתגובה זו

    • תמשיכו לחיות באשליות

      יורם, 09/04/06 08:59

      חוץ ממתאבדים וצנורות פרימיטביים מעופפים (קאסם), אין לכם שום הישגים בחיים. אתם צועדים לאט אבל בטוח לעבר הגהינום.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    המחבלים עדיין לא מבינים?

    מוטי אטלנטה, 09/04/06 07:35

    צה''ל בנוי להגן זה תפקידו,
    הוא מכונת הרג ורצח משומנת היטב וכשמזהה אויב פועל להשמידו,
    והם כילדים ממשיכים לשחק באש.
    אז שמישהו יסביר להם את עובדות
    החיים.
    וכשיבינו, יחדלו לירות קאסמים.
    אם לא יפסיקו יקבלו גיהנום בחייהם
    מה לא מובן?!
    סוף העולם-אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צהל מסר להם נשק ואז ירה בהם.

    לא מבינה, 09/04/06 07:27

    למה צהל מסר להם נשק?

    הגב לתגובה זו

    • ללא מבינה

      מוטי אטלנטה, 09/04/06 09:25

      על זה אומרים ''יום דבש יום בצל''
      ובתרגום לערבית יום עאסל יום באסל''

      הגב לתגובה זו

    • ככה יש לנו לגיטימציה להרוג אותם (ל''ת)

      יואש, 09/04/06 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    רק כך!!! אבל לפעול יום יום ולא להרפות (ל''ת)

    קךן, 09/04/06 07:21

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    משתתף בצער השמאל ה''ישראלי''. (ל''ת)

    סנדו, 09/04/06 07:14

    הגב לתגובה זו

    • רגע השמאל הישראלי הוא לא זה שבשלטון עכשיו? אולי אתה צריך להשתתף

      כתומים נמאסתם, 09/04/06 09:04

      בצערך כתום מטונף

      תתחיל לארוז - אנחנו באים

      הגב לתגובה זו

      • מזל שהשמאלנים משתמטים.... (ל''ת)

        מחסל חיזבאלונים, 09/04/06 09:47

        הגב לתגובה זו

        • אם השמאל משתמט, אז מי פינה אתכם מעזה?

          מחסל משגיחי, 09/04/06 10:40

          ואיך זה שכל כך מעט חיילים סירבו פקודה.

          אופס. :)

          הגב לתגובה זו

          • המפנים גובניקים

            קרבי, 09/04/06 13:13

            פאר מכונאי הטנקים , נגדי התכנון ושלמי צריפין . היו שותפים למפעל המפואר של טיהור אתני .

            החטיבות הלוחמות הסדירות לא היו מסוגלים לבצע זאת

            הגב לתגובה זו

  • 47.

    נא לפתוח את ההגדה במכה העשירית- רק כך! (ל''ת)

    המזכיר, 09/04/06 07:02

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צמאי הדם הימנים פשיסטים חוגגים, עליזה אולמרט שותקת? (ל''ת)

    ליאור בבג'אני, 09/04/06 06:45

    הגב לתגובה זו

    • עליזה נמצאת עם העיזה (ל''ת)

      של אולמרט, 09/04/06 07:46

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מכונית אזרחית ???

    זרח, 09/04/06 06:39

    ובתוכה דרך פלא נהרגו חמושים???
    הם סבורים שאפשר להסתתר אחרי זקנות, נשים, ילדים וגם בתוך מכוניות אזרחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כה לחי לצה''ל ולמפקדיו!

    חי, 09/04/06 06:37

    זו השפה היחידה שהם מסוגלים להבין.
    לא יהיה להם זמן ויכולת לשלוח טילים ומתאבדים.
    להמשיך ולדרוס אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    גוש קטיף הפך לבסיס טירור - איך זה שאני לא מופתע ??? (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 09/04/06 06:09

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הטרור הפלסתינאי בדרך לגהנום...!!

    ש.לוין, 09/04/06 05:34

    אלה פעולות של צהל המצילות חיים. וזה רק מוכיח שטוב מאוד שיצאנו מאיזור גוש קטיף . ולעומת זאת גם מראה שהפלסטינאים פניהם לא לשלום על כל פלגיהם.והחמאס ו/או הג'יהאד רק מעצימים את ההוכחה שהם רוצים מלחמה ויורים עלינו כל הזמן קסאמים. לכן צהל חייב לחיסול הקינים והכינים האלה. דרך החיסולים, וחיסול קיני המרצחים עוד בטרם ביצעו את זממם היא אחת הדרכים.ואם לא תהיה ברירה יחוסלו רבעים שלמים שלהם וימחקו מעל פני האדמה. זו מלחמת קיום או הם או אנחנו ולכן יודע כל העולם מה זה טרור ואת הטרור צריך לחסל באחת.
    לא יעזור להניה שמצד אחד שולח את חוליות הטרור לביצוע זממם, ומן הצד השני מיילל לאומות העולם שמרעיבים את הפלסתינאים .זו הצביעות של הטרוריסטים. ואת זה כבר כולם יודעים אז יש להם שתי ברירות עכשיו גם למות מרעב וגם להתחסל שיבחרו איך הם רוצים את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    8 מחבלים זה מעט, הלוואי וכל יום יהרגו לפחות 10 מחבלים

    איציק, 09/04/06 05:21

    בכל אופן כל הכבוד לצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כן ירבו,רק כך נגד המחבלים (ל''ת)

    דוד, 09/04/06 04:53

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק הכרעה צבאית !

    חיפאי, 09/04/06 04:11

    אין שלום בלי מלחמה והכרעה, בלתי אפשרי להגיע איתם לשלום בדרך של ויתורים והתכנסויות או התנתקויות, הם מפרשים זאת אחרת לחלוטין.
    צריך להלקות בהם קשות, לפגוע בראשייהם, לפנות ולהרוס את אזורי השיגור, לפוצץ להם התכנסויות, לסגור ברזי הכסף, ליצור בינהם סכסוכים פנימיים, לעודד מלשינות.
    זאת חברה חלשה ורצחנית וככל שייטב להם כך נסבול יותר.
    והמפתח העיקרי הוא חיסול איראן וסוריה, אשר הן מממנות את הטרור העולמי כיום.

    הגב לתגובה זו

    • הכרעה כמו בעירק ? כמה מיליארדים נשפכים שם ללא הכרעה .נגד גרילה אין (ל''ת)

      קרא ספרי צבא, 09/04/06 05:59

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לארצות הברית

        יוסי, 09/04/06 08:15

        הם העבירו את המלחמה מניו יורק וושינטון, לקבול ובגדד.
        מה שקורה היום בעירק, המתאבדים והאירגונים שנלחמים שם באמריקאים.
        כבר היו בדרך לארצות הברית.
        עכשיו הם עסוקים בלהתגונן ולברוח במקום לתכנן את ההתקפה הבאה בארה''ב.
        כל הכבוד לבוש.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    הישראלים עדיין לא הפנימו כמה גדול אסון אוסלו

    ותודה לאדרכלי, 09/04/06 02:56

    שלפניו הרוצחים היו בטוניס בלי רובים וכל העולם נגדם.

    העולם גם חשב שירדן זו המדינה הפליסטנאית עד שהשמאל ופרס בראשו הצליחו לשנות את זאת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז !!!!!!! (ל''ת)

      איציק הדוקטורנט, 09/04/06 05:40

      הגב לתגובה זו

    • הוא קטן לעומת אסון ההתנחלויות (ל''ת)

      טובה, 09/04/06 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    mazel Tov... ken yrbu (ל''ת)

    yo, 09/04/06 02:42

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מילה מתוקה - ''חיסול'' (ל''ת)

    טיל, 09/04/06 02:33

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איזו תמונה אללה היסטר

    חיים, 09/04/06 02:12

    זה לא עם
    זה אוסף של שבטים ברבריים פראיים

    המיץ של הזבל

    אוי לנו ישראל... מתי נשב בשקט...?

    הגב לתגובה זו

    • צרכים עוד טיל באמצע החבורה שבתמונה (ל''ת)

      יוסי, 09/04/06 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    קיראו לילד בשמו, בבקשה

    נועה, 09/04/06 01:51

    אלו הן הוצאות להורג אכזריות ללא מפשט כמובן, כי מערכת ה''צדק'' בארץ אינה מיועדת למי שאיננו יהודי.
    אחר כך אתם מתפלאים ששונאים אתכם?

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת את עצמך מהכלל וכפרת בעקר

      למה אתכם ולא, 09/04/06 03:02

      אותנו

      הגב לתגובה זו

    • נועה יקירתי, שילוב של שמאל וטמטום הוא שילוב רע...

      אדי, 09/04/06 03:21

      ואני ממליץ שתציעי את עצמך לנציגת ושליחת בית המשפט כדי להביא את הנאשמים מעזה לבית המשפט בישראל...

      הגב לתגובה זו

      • בטמטום אתה מבין (ל''ת)

        שמאלנית, 09/04/06 07:30

        הגב לתגובה זו

    • כמה את מטומטמת (ל''ת)

      דליה, 09/04/06 04:52

      הגב לתגובה זו

    • זאת מלחמה

      דן, 09/04/06 05:58

      וכשצבא יורה בחיילים של צבא אחר, חיילים שאולי בכלל לא רוצים להשתתף במלחמה הזאת אז זה תקין. לעומת זאת כשיורים במחבלים שרוצים לרצוח זה רצח אכזרי?
      מה אנחנו אמורים לעשות כשיש מידע שמישהוא רוצה לירות לעבר ישוב יהודי, נשלח צו הסגרה? נכניס חיילים ונסכן אותם? הבטחתם פחות כיבוש פחות טרור וקיבלנו פחות כיבוש יותר טרור

      הגב לתגובה זו

    • נועה אני לא רוצה להתבטא בחריפות , אבל

      אריה, 09/04/06 07:55

      כדאי לך לקרוא וללמוד קצת על הסיכסוך בין היהודים והערבים במשך ההיסטוריה המודרנית לפני שאת כותבת תגובות ! למשל האם קראת את הספר של חוקרת ההיסטוריה הידועה ( לא יהודיה ) מאוניברסיטת שיקגו , ג'ואן פיטרס ? שם הספר הוא : '' מאז ומקדם '' ?

      הגב לתגובה זו

    • לכי את ומשפחתך והביאי אותם למשפט! עשי צדק! (ל''ת)

      שולה, 09/04/06 08:37

      הגב לתגובה זו

    • נועה

      עמיר, 09/04/06 10:42

      נועה,
      יש בך שילוב הרסני של :
      נאיביות, תמימות, חולמניות, ילדותיות, וכנראה גם הורים /
      משפחה עם השקפות דומות.

      את צריכה להבין, שיש סוגי אנשים שחושבים אחרת ממך. הקודים המוסריים שלך שונים לחלוטין משלך. היחס שלהם לחיים ומוות שונה לגמרי משלך.
      אתן לך דוגמא :
      אם ניקח בן אדם, אזרח ישראלי, שחי בארץ, ויש לו כל מיני הפרעות נפשיות
      ( בדומה לחלומות והפנטזיות הלא רציונליות, של החמאס ואשר כל העולם התרבותי לא מקבל ).
      אותו אדם, נראה שלגיטימי בעיניו
      ( כי הוא קובע מה לגיטימי בעיניו, לא החברה ) לחטוף אותך, לאנוס אותך ואח''כ לרצוח אותך.
      אבל במקרה :
      אדם אחר - שמכיר אותו - מתקשר אל המשטרה ומזהיר שהאיש הזה הולך לחטוף את נועה, לאנוס אותה ואח''כ לרצוח אותה.
      האם יהיה נכון לעצור אותו - לפני הביצוע - ולשמור אותו בהקפאה
      ( מעצר )? את בוודאי תסכימי איתי.

      ומאחר ואין אנחנו יכולים להיכנס לרצועה ולסכן חיי חיילינו, אנחנו מנסים להקפיא כל מי שמנסה לפגוע בחיי אזרחינו.
      כך עושה כל מדינה חפצת חיים ושרוצה לשמור על חיי אזרחיה.

      תביני אחת ולתמיד, את וכל הנאיבים שתמכו בהסכמי אוסלו :
      לא עראפאת ולא אבו - מאזן ובוודאי לא החמאס לא מעוניינים בשום מדינה פלסטינית ! זה הכל מס ספתיים.
      הם יכלו כבר מזמן לקבל כמעט את כל השטח שרצוץ
      מה הם רוצים ?
      פשוט. שלא נהיה כאן.
      הם החליטו שזה שטח ערבי ( בניגוד גמור לכל ההסכמים והמוסכמות הבינלאומיות וההכרה של כל מדינות העולם ) והם יקריבו כמה שיידרש על מנת לקבל את השטח בחזרה.
      אם באופן תיאורטי אנחנו נעזוב את השטח ( כמובן שזה לעולם לא יקרה ), אזי תתחיל מלחמת עולם בין הירדנים והמצרים שידרשו את שטחם חזרה :
      עזה למצרים
      הגדה לירדן.
      לעולם לעולם לא תהיה כאן מדינה פלסטינית :
      כל עוד אנחנו כאן - בגללנו כביכול
      אם נעזוב - בגלל מדינות ערב.
      אם את רוצה - נועה יקרה - אז מדינות ערב החזקות, נותנות לפלשתינים הנאיבים להקיז את דמם, לשמש כבשר תותחים( תרתי משמע ) לצורך מלחמה בנו. הם משתמשים בפלסטינים כשכירי חרב
      ( ללא ידיעתם ).

      ועם שכירי חרב, שטופי מח, נבערים, רעבים ( לא בגללנו, בגלל מדינות ערב ! )את רוצה לנהל מערכה תרבותית?
      אני מציע לך :
      קחי כוס קפה או תה, תחשבי קצת ותירגעי.

      וללא כל קשר : שיהיה לך ולבני משפחתך חג שמח !

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    יהי זכרם ברוך!!!

    אבירם, 09/04/06 01:38

    צה''ל הורג ילדים פלסטינים חפים מפשע , ואני כאזרח ישראלי חייב לגנות את התוקפנות של צה''ל , ולהשתתף בצערם של ילדים פלסטינים הרוגים חפים מפשע

    הגב לתגובה זו

    • הנני ואנמק את תשובתי אליך...מר אבירם,מרמת אביב

      פטריוט, 09/04/06 03:47

      בגלל אנשים כמוך,נהרס בית המקדש..לו היית מכיר ויודע את המנטליות האיסלמית הערבית..........
      אבל אתה מרמת אביב ושמך אבירם..אז מר אבירם...אני מאוד מקווה שמי ממשפחתך הלבנבנה והמוסרית יתאדה ,יתפוצץ,ישרף,ידקר,באיזה פיגוע ברמת אביב..רק זכור את הרצח בקיבוץ מיצר..כשהמחבל ירה לילדים בראש מטווח אפס...אתה בסך הכל יהודון נלעג ,וסמרטוטי..מבית היוצר של ביילין וגלאון

      הגב לתגובה זו

      • קודם כל

        כהנאיסט, 09/04/06 04:40

        הבן אדם רושם פה שטויות ואתה מקלל את המשפחה שלו ? ממתי שונאים תינוקות שנשבו? ואולי הוא הכבשה השחורה ?
        חלילה וחס אל תקלל את המשפחה שלו(ולו תאחל רק שיחזור בתשובה שלמה) שהשם ישמור עליהם ועלינו ועל כל ישראל ויחזיר את כולנו בתשובה ושנתחיל להוריש את ישבי הארץ במהרה ולנחול בכל הארץ כולה

        הגב לתגובה זו

        • No brain

          Lucifer, 09/04/06 05:25

          Rabi Kahana is here with us in hell and so will you. Israel better rid itself of you before it is too late

          הגב לתגובה זו

          • יש לי חדשות בשבילך הרב כהנא ז''ל בגן עדן! (ל''ת)

            אור, 09/04/06 06:52

            הגב לתגובה זו

        • Siman Yehudi muvhak, Rachmanim bnei Rachmanim, giving console to th (ל''ת)

          enemy, he is an, 09/04/06 08:47

          הגב לתגובה זו

        • יהי זכרם !!!GOLDSTEIN ברוך (ל''ת)

          DATAN VaAviram?, 09/04/06 08:53

          הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין צער על מותם של חפים מפשע , לבין גינוי של צה''ל על הריגתם

      אדי, 09/04/06 07:01

      חובתו של צה''ל לפגוע במחבלים בכל הזדמנות, ועליו להמנע במידת האפשר מפגיעה בחפים מפשע...
      יחד עם זאת, האפשרות שיפגעו חפים מפשע לא מעניקה חסינות למחבלים...
      זו הבעיה במלחמה בטרור שאין בו קו מבדיל באופן ברור בין אלה לאלה, אבל המלחמה נכפתה עלינו ואין מנוס אלה לנצח בה...

      הגב לתגובה זו

    • Whes the small Bilishtini

      Goodman, 09/04/06 08:39

      will be a big Bilishtini your son will,be dead, so what do we have to do? mr. Aviram

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק..תגיד מתי התפוצץ מטען ברמת אביב?אתם תלושים..

      אור, 09/04/06 09:21

      אני גר בפלורנטין וברדיוס של 700 מטר מביתי התפוצצו במשך שנתיים 6 מטענים + המטען בדולפינריום + אחד או שני אוטובוסים..ואולי יותר מי סופר.החברה הפלסטינאית חייבת לשלם מחיר על המלחמה המלוכלכת שהיא מנהלת מגדנו.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בוקר טוב משרד הבטחון! איפה הייתם חצי שנה?

    חיים, 09/04/06 01:33

    התעוררתם?
    בשעה טובה ומוצלחת.

    אם הייתם פועלים ככה מייד אחרי ההתנתקות ולא מחכים ש500 קסאמים יפגעו ברחבי ערים ומתקנים רגישים אולי הייתם יכולים למנוע את ההרוגים והפצועים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • לא היה מנוס מלתת להם הזדמנות לחסל בעצמם את הטרור...

      אדי, 09/04/06 03:31

      ומכיוון שלא עשו זאת יש לנו את הזכות המלאה להגן על עצמנו ולהדביר את הטרור...
      אגב, האמצעים מצויים בידינו, אבל היה צורך בלגיטימציה...

      הגב לתגובה זו

      • אדי, מה פתאום? זה בגלל הבחירות... (ל''ת)

        אהוד אולמרט, 09/04/06 08:29

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא להרפות - חייבים לרכך את העם הפלסטיני

    ברווז במטבח, 09/04/06 01:19

    על מנת שיהיה מוכן להכיר במחיר הדמים ובצורך בשלום אמת יציב.

    אסור לעצור!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מחר בבוקר לא מומלץ לנסוע באוטובוסים

    אסף, 09/04/06 01:06

    הדרג הפוליטי הרי חייב ''לרצות'' את עמו, שעוד זמן לא ארוך יחולל התנתקות נוספת, בכל אופן הצבא כרגע מפגין את כישוריו על חשבון אזרחי מדינת ישראל, לכל המבולבלים - למטבע שני צדדים.

    הגב לתגובה זו

    • ומה הפתרון שלך יה אמה?

      אילן, 09/04/06 02:08

      שכחת שהם יורים טילים ל יום שכחת שהם מפוצצים מכוניות
      שכחת שהם לא מפסיקים לנסות להכנס ולטבוח בנו כל יום?
      הטרוריסטים לא צריכים סיבה לפיגוע.
      סוף סוף אולמרט עושה מה ששרון לא עשה
      אם הייתי יודע ככה הייתי מצביע אולמרט.

      הגב לתגובה זו

      • הפתרון

        שמעון, 09/04/06 07:03

        הפתרון הכי הוגן נגד הברברים צמאי הדם אלה הוא לפתוח את שערי המחסנים בנס ציונה .

        הגב לתגובה זו

    • קשקשן ובכין עלוב נפש, שגם לא צודק

      קובי הקאובוי, 09/04/06 02:31

      עובדתית.

      עם החיסול של אחמד יאסין ומחמוד
      ראנטיסי, יומיים אחרי יאסין השמאל
      הלך עלינו איימים. אוי יוי יוי, יהיו המון
      פיגועים. הערבים זועמים ופגועים והם
      ינסו לנקום.
      וראו זה פלא, כמות הפיגועים דוקא
      ירדה וירדה באופן דראסטי אחרי
      שני הארכי חיסולים הללו.
      למה? כי החמאס נלחץ ובקש הפסקת
      אש. הודנה. תהדיה.
      זה למה.

      הגב לתגובה זו

      • הכל אמת,כמו שאתה קאבויי (ל''ת)

        גידי, 09/04/06 07:34

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם להכות וגם להתחיל לדבר

    דורון, 09/04/06 01:06

    ההגיון אומר שצריך להמשיך להכות וביתר עוצמה, ולהתחיל לדבר (בשקט) עם החמאס... הרי הם מבינים למצער רק באמצעות כוח, בוא נדבר איתם בשפתם, תאמינו הם יבואו להידברות ולא מאהבת ציון....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    16is a good small start

    Goodman, 09/04/06 01:02

    but as a start , it is a good one

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לכל הדבילים שמתלהבים ממפלגת אחורה, רצוי שתכנסו ותתפקחו!!!!!

    מתחברת, 09/04/06 00:53

    אנחנו אוכלים את הדייסה שבשלנו לעצמנו.. ברחנו מגוש קטיף ובתמורה קבלנו מחנה טרור באותם מקומות שיצאנו מהם. לא נותר אלא לומר אמרנו לכם.. מעבר רפיח פרוץ , ויום יום מוזרמים לשם אמצעי תחמושת. ההסכם שסוכם בכאלו , פשוט נמחק. אין צה''ל פיקוח על מה שהפלשתינים עושים. מחורבות הישובים המחבלים יורים קסאמים שמגיעים לתווך הרבה יותר רחוק בתוך ישראל ממה שהגיעו לפני כן. מפעלים באשקלון בסכנה ויש פחד ענק שיתפוצצו מקומות מסוכנים ויש סכנה לתושבים. חוץ מזה לאט לאט הם משתכללים והקסאמים מתקרבים יותר ויותר. אז השאלה הגדולה היא למה??? למה יצאנו מגוש קטיף??? אנחנו לא מסוגלים להגן על עצמנו ככה. למה נתנו להם שטחים מהארץ שלנו בתמורה לקסאמים, מחבלים שמשתדרגים, תחמושת שמוזרמת לעזה ללא כל פיקוח וכמובן חמאס בשלטון. כל אלה הם תוצאה של התרפסות, מוסר מדומה וטימטום לשמו. תמיד הימין (ואני מדברת על האמיתי..) מזהיר ומרתיע ובסופו של דבר אומר '' אמרנו לכם'' , כך היה בהסכם אוסלו האומלל, כך עכשיו לאחר הגרוש.. אני מקווה שמפלגת הכלום תתעשת ולא תעשה את אותו צעד מטופש ותביא לכך שצה''ל יצטרך להפגיז ח''ו עוד מחנה אימונים על חורבות ישובים.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת. וההיסטוריה מספרת שתמיד חוזרים לעזה

      בן הארץ, 09/04/06 01:10

      ב 48, ב 57, ב 67.
      האם נחזור ב 2012 ?
      נראה שהרבה יותר מוקדם.

      הגב לתגובה זו

      • people of Israel

        dan, 09/04/06 03:01

        look we entered Lebanon in 1982 to drive out the PLO camps and stupid Kneset members brought PLO to Israel and one day we have to drive them out of Gaza and the teritoreis .

        הגב לתגובה זו

      • צודקת, תמיד חוזרים ועוד נחזור

        איילה, 09/04/06 04:09

        רק חבל שצמרת הפולטיקאים מסונוורים משחיתות, ומפקרים את ביטחון אזרחי ישראל, הרי כל הסכם שבוצע עם הפלשתנאים הופר. ובמקומו ''זכינו'' לטרור שהולך ומתגבר משנה לשנה.
        אבל אולמרט לא לומד ועדיין מתכנן לבצע תכנית שתוביל למלחמת קיום אכזרית.

        הגב לתגובה זו

      • אם צריך שיחזור הצבא ולא אזרחים (ל''ת)

        די לקשקש, 09/04/06 05:58

        הגב לתגובה זו

    • וצה''ל חדל להיות שמרטף לילדי מתנחלים, וחזר להיות צבא לוחם שידביר ...

      אדי, 09/04/06 03:26

      את הטרור...
      וחבל שאת מורעלת או טיפשה מכדי להבין זאת...

      הגב לתגובה זו

      • למה היא טפשה?

        דן, 09/04/06 06:00

        צהל בינתיים לא מצליח להדביר את הקסאמים ומתברר שהמתנחלים שכאילו שמרו עליהם למעשה שמרו על העורף של אשקלון

        הגב לתגובה זו

    • לפני אוסלו והנסיגה היה פה ממש שוויץ..

      טובה, 09/04/06 07:39

      הזכרון של הימין תמיד קצר ולכן הוא ימשיך להציע את מה שהוא הכי מבין-כוח ועוד כוח.אוסלו לא קם כי היה פה טוב וגם כשהיינו בעזה היה ירי ונסיונות פגוע.הכבוש שלנו נמשך גם כשאין נוכחות של צבא ומתנחלים בעזה כי סגרנו אותה והמפתחות אצלנו-היא בית כלא אחד גדול עם רעב ומצוקות ואם לשכן שלך רע ואין עתיד,גם לנו לא יהיה שקט. מתי נבין שגם אנחנו אחראים למציאות באזור ואנו לא סטטיסטים מסכנים שפתאום חוטיפים קאסמים.

      הגב לתגובה זו

      • נשמה , לפני אוסלו המצב בשטח היה שונה לחלוטוין!

        מתחברת, 09/04/06 09:28

        לפני אוסלו הטרור הפלשתינאי התבטא בבבקבוקי תבערה ובאבנים. אחרי אוסלו הוא התבטא בירי, ובפיצוצים. אלה עובדות. לפני אוסלו בגוש קטיף בקושי שמרו חייךים ובכל יש''ע כמעט ולא היו פיגועים.סתם לדוג' בנצרים שלפני אוסלו שמרו 3 חיילים על היישוב ואחרי אוסלו גדוד שלם(!!!!) היה צריך לאבטח שם. וכל זה למה?? כי השמאל הטיפש והנאיבי הביא לארץ מחבלים מתוניס והביא להם רובים שמהם הם ירו עלינו. צר לי, אבל כ''כ הרבה פעמים ניסו לעשות שלום וללכת לקראתם, וזה לא הצליח. גם ברק ניסה וויותר על חלקים נרחבים מהארץ. ומה קבלנו בתמורה ?? את אינתיפאדת אל אקצא!השאלה היא למה?? הרי באנו לקראתם.?? למה בכל זאת הם המשיכו?? נראה לי שהתשובה נעוצה בעליית החמאס לשלטון. השמאל חושב שאם נוותר על ה''התנחלויות'' יהיה שלום, אבל החמאס- ארגון טרור מובהק, שנבחר ע''י העם הפלשתינאי אומר מפורשות שהוא רוצה את כל הארץ! הפלשתינאים הבינו שע''י כוח הם יקבלו את הארץ. בתמורה ל5 שנים של טרור הם קבלו את גוש קטיף וצפון השומרון חינם, הם הבינו שאם הם ימשיכו ללחום, שאר הארץ תהיה שלהם. הם מצהירים על כך מפורשות, זה לא ניתוח עובדות. אם השמאל הנאיבי לא יתעשת במהרה , נראה לי שנזדקק בקרוב למצופים.....

        הגב לתגובה זו

        • הטרור מתעצם כי אין פתרון וגם בלי אוסלו

          טובה, 09/04/06 13:51

          הטרור של בקבוקים ואבנים היה הופך לטרור רצחני.הנסיון שלנו לחנך אותם על ידי אלימות מביא רק עוד אלימות.
          הם ימשיכו להלחם אם אין להם מה להפסיד והמכות שלנו רק מעודדות אצלם את יצר הנקמה.

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    כול כילאב בא יומו(= (ל''ת)

    מסר לקקות הפלסט, 09/04/06 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נמשיך בלחץ! הנייה - תשב ותסתכל מהצד, יא מתוסכל! (ל''ת)

    מייק, 09/04/06 00:40

    הגב לתגובה זו

    • עוד גבר-גבר בדיבורים (ל''ת)

      גבי, 09/04/06 13:49

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה ההתלהבות? מעט מדי, מאוחר מדי. (ל''ת)

    אבי, 09/04/06 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חיסול?????

    סופר, 09/04/06 00:22

    במקום לצאת במבצעי חיסול עדיףלצאת במבצעים לחג .הרבה יותר זול ומשתלם.תפסיקו עם ההומור המשובך שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי בעד חיסול הטרור הציוני שירים את ידו (ל''ת)

    HansCastorp23, 09/04/06 00:18

    הגב לתגובה זו

    • עם שם כמו האנס...

      מלאך המוות, 09/04/06 07:59

      מה ניתן לצפות ממך:)

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תותחנים

    יוסי, 09/04/06 00:11

    מה, רק חיל אויר יכול לפגוע? אתם יורים כבר חודש ובקושי הרגתם אחד. חיל אויר פגע ב-16 ביממה. קדימה תראו שאתם יכולים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מוקדש לתומכי אוסלו וההתנתקות

    הנגעל, 09/04/06 00:06

    אם אתם עדיין ממשיכים לטעון שאין קשר בין ציד האדם שמתנהל בעזה להתנתקות -ליבי ליבי איתכם.חמשת אלפים מתיישבים היו שווים את הטבח הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ההתנתקות נתנה לנו לגיטימציה להכות בטרור עד להדברתו...!!!

    אדי, 09/04/06 00:01

    מדובר בהגנה עצמית נטו, בלי קריצות ובלי נסיון סמוי להנציח את הכיבוש...
    זכותה וחובתה של ממשלת ישראל להגן על אזרחיה מפני טרור, מחייבת להמשיך להכות בו עד להדברתו...
    יש לנו את האמצעים הנחישות והכח לעשות זאת ואנחנו ננצח...

    הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות אחראית להתגברות הטרור. עובדה, תראו מאיפה

      חנוך, 09/04/06 00:25

      הם פועלים- מנווה דקלים.

      הגב לתגובה זו

      • ברור,קודם היה שקט כאן כמו בשוייץ,טוב שהזכרת לי (ל''ת)

        מיקי, 09/04/06 13:46

        הגב לתגובה זו

    • יש לנו הנחישות?

      בר לא תם, 09/04/06 00:54

      הצחקת אותי. לנו אין שום נחישות. ובכלל במשך שנות הטרור הנוראיותבאנתיפדה של השנים האחרונות לא גילונו שם נחישות ושם עם קשה עורף. כלום פחדו ואיזו אפשרות אחרת היתה חוץ מלהתנהג כמו שהתנהגנו?מה כולם יברחו? האזרחים התנהגו על פי הברירה היחדה שהיתה - לשמש קורבנות, לפחוד ולראות איך למקבלי ההחלטות אין שום נחישות. רק הססנו וריפיון.

      הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות לא נתנה לנו כלום. האם דפקנו את אזרחינו כדי שנוכל

      ימני, 09/04/06 03:14

      להפציץ את ערביי עזה בלי רחמים?

      הגיון שמאלני עקום.

      הגב לתגובה זו

      • בטח שנתנה,מה היית אומר באם היו יורים קטיושות ללא פינוי איזה ערך יש (ל''ת)

        לישוב אזרחי, 09/04/06 06:00

        הגב לתגובה זו

    • כל מקום שפונה הפך לבסיס טרור במקרה הטוב, ולמקום שיגור קסאמים בגרוע! (ל''ת)

      ''בזכות'' ההנתקות, 09/04/06 07:44

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    היססתי להצביע לאולמרט..כעת הספקות נעלמו,כל הכבוד לראש הממשלה המיועד (ל''ת)

    מצביע, 09/04/06 00:01

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אנו בתחילתה של קריסה בטחונית כוללת - לכן הבטחון לפרץ!

    פרץ למלכודת!, 09/04/06 00:01

    מעניין מדוע אולמרט מנסה לקבור פוליטית את פרץ כך שמציע לו התיק הכי דפוק כיום - זהוא הבטחון!

    הקריסה הבטחונית בלתי נמנעת (כי ההתנתקות + עליית החמאס היא טעות טראגית)
    ולא חושבים אפילו לשים אדם מתאים - רק על חיסולים וכדאיות פוליטית מנהיגינו חושבים!!!!!!!!!

    אלמרט מציע לפרץ תיק חשוב שכישלונו מובטח בו -- זה בשביל לפגוע בעבודה

    האם אולמרט חושב על כמות הנפגעים בגלל התעלולים הפוליטיים הזולים שלו?!

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא מציע לפרץ כלום

      אורקל, 09/04/06 00:07

      אם זה היה תלוי באולמרט וב-85 אחוז מאוכלוסית ישראל, פרץ היה נעלם מהמפה הפוליטית.

      הגב לתגובה זו

    • הוא למד משרון

      שרה נ, 09/04/06 00:25

      ככה שרון עשה לביבי והתוצאה ניתן לראות בכל רחוב וליד כל פח זבל.
      אבל אל תדאג - פרץ לא טיפש ולא יפול במלכודת השקופה

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    GOOD MORNING ISRAEL (ל''ת)

    עידן, 08/04/06 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מרץ קיראו מה כותבים המוסלמים

    שלמה, 08/04/06 23:56

    תלמדו מהם ותחליטו עם מי אתם העם היהודי או המטורפים המוסלמים הערבים

    http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274
    http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1050wmv&ak=null

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק צה''ל יכול לנציח

    מוטי חיפה, 08/04/06 23:51

    וביבי ...להפחיד, בזמן האחרון לא שומעים אותו? מה קרה?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מעניין למה שותקים ילדים של אולמרט?

    אלכס, 08/04/06 23:51

    בת ששייכת לארגון מחסום ווטש, בן הגדול שחתם על המכתב שקורא לצעירים ישראלים לסרב לשרת בצה''ל ובן השני שברח מגיוס לחו''ל ואומרים שגם בת הרביעית היא שמאלנית קיצונית. לא מוזר שהם שותקים?
    אולי אולמרט בכלל לא יזם את החיסולים האלה?
    יש לי חשד שזאת מאבק פנימי אצל פלסטינים וככה חמאס מתפטר מהמתחרים היותר קיצוניים וישראל עוזרת לחמאס בזה.
    אני כמעט בטוח שיש איזשהו הסכם בעניין הזה בין חמאס לממשלת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה על סמים או סתם שיכור ? (ל''ת)

      מתענין, 09/04/06 00:08

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה גזען? שיכור רק בגלל שהוא רוסי? (ל''ת)

        גם מתעניין, 09/04/06 01:32

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    האיחוד הלאומי הגיבו ונסלח לכים

    מוטי ''קדימה'', 08/04/06 23:50

    נכון שהיה כדאי לצאת מעזה לסגור אותם ברצועה ולזנבר להם את החיים?, אז תודו, שרון צדק בקשו יפה סליחה וכפרה ותבקשו יפה מאולמרט שיצרפיכים לממשלה. ותודה לביבי שהפחיד את כל עם ישראל בשטויות, לזכותו ובגללו ניצחנו.

    הגב לתגובה זו

    • למוטי האנאלפבית והבור

      אבי, 09/04/06 00:03

      16 הרוגים זה לא ניצחון - זה מספר ההרוגים היהודיים בפיגוע מסכן אחד.
      כדי להפציץ את עזה לא היה שום צורך לפנות את גוש קטיף, ואם היה משהו שהגביר את הטרור הפלשתיני - עד שצה''ל נאלץ להגיב - זאת העקירה.
      ברגע שיתעורר, ששרון יבקש סליחה מהמפונים לשווא.

      הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים. שרון ואולמרט טעו (ל''ת)

      איחוד לאומי, 09/04/06 00:26

      הגב לתגובה זו

      • קאסם בעל טווח מוגדל מראה שאין תועלת בהתנחלות ולהגיע לאשקלון זה קל (ל''ת)

        פקח עיניך, 09/04/06 06:04

        הגב לתגובה זו

    • אדם אומלל, כדאי שתתעורר...

      מתחברת, 09/04/06 02:18

      נראה לי שלא קראת נכון את הכתבה.. מחנה האימונים שפוצץ היה בנווה דקלים!! אתה מבין??הפלשתינאים מזרימים נשק לתוך עזה וסביבתה בזכות ההתנתקות. צה''ל לא שם כדי להפסיק אותם, ולכן הוא נאלץ לפוצץ את האיזור מהאויר. קסאמים נורים יום יום לאשקלון מאז ההתנתקות, מה שפעם לא היה. מאז ההתנתקות ארגון הטרור - חמאס עלה לשלטון- איך אפשר להסביר שלמרות שהתקפלנו וכביכול ויתרנו, ובאנו לקראת, העם הפלשתינאי בחר בארגון טרור שרוצה בהשמדת ישראל??האם הם מבינים משהו שמצביע קדימה פוטנציאלי(לא חושב יותר מידי, הולך כצאן לטבח אחרי שטיפת המוח של התקשורת)לא מצליח להבין?? האם הם מבינים ששווה להם להלחם ולעשות פיגועים כי בתמורה מקבלים עוד שטחים מארץ ישראל בתמורה לכלום???אוי כמה עצוב לי על אנשים שיטחיים חסרי אידיאלים שהפסיקו לחשוב ממזמן- מצביעי מפלגת הכלום המושחתת.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעט מדי ומאוחר מדי ! (ל''ת)

    במבה ירוקה, 08/04/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זה לכבוד ה 3:0 של בית''ר ?!.. (אולמרט התחרפן?) (ל''ת)

    לא משתלם להיות, 08/04/06 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עכשיו מתחילים לעבוד

    דורון, 08/04/06 23:33

    ומחר נתחיל לקבור גופות

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    סוף סוף צהל חוזר לעצמו... (באמת מחמם את הלב)

    ישראלי גאה, 08/04/06 23:32

    זאת התשובה לשמאל הקיצוני ההזוי שמזדהה עם האויב - אין תשובה יותר טובה מזו.

    הגב לתגובה זו

    • כמו בעוד אלף פעמים שצה''ל חזר אל עצמו

      טובה, 09/04/06 13:47

      וחיסל את הטרור.אתה בטח גאה כי אבדת את הזכרון

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    טוב מאוד!!!להעלים את כל המחבלים!!!! (ל''ת)

    קפטן הוק, 08/04/06 23:27

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ילדותית של ילד טיפש

      דרור, 08/04/06 23:53

      זו כבר לא תמימות זו טיפשות.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד לצהל סוף סוף אתם מגיבים כראוי

    אמא לחייל קרבי, 08/04/06 23:26

    היום אני גאה בצבא שבני יחידי התגייס אליו.
    צריך להכות אותם שבעתיים , ואולי זו תהייה השיטה שילמדו.
    והפרחים לצהל.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד!

    א', 08/04/06 23:25

    לא לוותר!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    במקום יישוב פורח יהודי -יישוב רוצח של ערבים

    למה ההתנתקות?, 08/04/06 23:24

    כמו שאמרנו היישובים היהודים ייהפכו לבסיסי מחבלים

    הגב לתגובה זו

    • The Small cannot fathom it.They still continue, ani adaber Shalom, (ל''ת)

      vehema, 09/04/06 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רלה שכנים שלנו למה להרוג ??? (ל''ת)

    ששון, 08/04/06 23:23

    הגב לתגובה זו

    • כי השכנים יורים קסאמים

      דן, 08/04/06 23:56

      אתה לא קורא חדשות לפעמים?

      הגב לתגובה זו

    • יא מתחזה ערבי אלו הם שכנים?

      אלי, 09/04/06 02:56

      עם שכנים כאלו הייתי עובר דירה

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא להפסיק , לא להפסיק. לימנים - זאת קדימה ה''שמאלנית'' (ל''ת)

    עמי, 08/04/06 23:17

    הגב לתגובה זו

    • זו ''קדימה'' שהביאה את ההתנתקות והטרור (ל''ת)

      מוטי, 09/04/06 00:28

      הגב לתגובה זו

      • ואללה? אז מישהו חייב כאן התנצלות לרבין ולעבודה

        חיים, 09/04/06 01:31

        עד היום טענתם שהם הביאו את הטרור...

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא מבין? רבין, העבודה, ההתנתקות - כולם הביאו את הטרור.

          ימני, 09/04/06 03:24

          כי קדימה זה שמאל, בדיוק כמו רבין ופרס.

          היום יש הרוגים בעזה, מחר יהיו עוד הרוגים פה. הרסנו במו ידינו את חייהם של 7000 פרחים ממלח הארץ, גדענו ישובים שלמים, ירינו פגזים על מחבלים אחרי שבמו ידינו העלינו לשלטון את החמאס, שברנו לילדים את הראש בעמונה.

          נתנו להם נשק.

          זו ''קדימה''. פרס, רבין, שרון, אולמרט.

          אלות עם ידית הפוכה. פגזים בעזה.

          פשיזם מודל 2006.

          הגב לתגובה זו

          • And the best proof is that givingn them Gush Katif, is used as

            springboard to, 09/04/06 08:37

            So was it good for Yidden, of course not.

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    להמשיך ולהכות בהם ללא הרף וללא רחם!!!

    אחד העם, 08/04/06 23:15

    הגיע הזמן שיבינו, הנבלות הללו, שיש מחיר לקאסמים.

    הגב לתגובה זו

    • כנסו דחופ!!!

      ניב המגניב, 09/04/06 00:56

      כל הימניים אתם אפסיםםםםםםםםםםם00!!!!

      הגב לתגובה זו

      • יכול להיות שאתה צודק

        ימני, 09/04/06 07:00

        אבל אז יוצא שאתה מינוס אחד גדול.

        הגב לתגובה זו

      • True, but when it preceeds with a digit one, it reaches the limits

        of infinity,, 09/04/06 08:33

        you Small and your friends, remain affassim.

        הגב לתגובה זו

    • את המחיר משלמים הישראלים

      מוסטפה, 09/04/06 07:54

      כי הם אלה ששולחים לפלסטינאים כסף

      הגב לתגובה זו