• 65.

    בגידה לכל דבר (ל''ת)

    שמאל שפוי, 10/04/06 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הם רוצים להיות רוב במדינה ולזרוק אותנו ליםלאט ובטוח. (ל''ת)

    גבריאל אילת,, 08/04/06 01:45

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גם במערב אירופה הערבים אזרחי מע'

    חץ, 07/04/06 23:49

    אירופה גילו את פרצופם והאירופים מבינים היום יותר מתמיד שהמלחמה בין יהודים ישראלים לבין הערבים והמוסלמים מבפנים ומבחוץ זו מלחמת תרבות בין התרבות המערבית לבין התרבות הערבית והמוסלמית!!!מדינות כמו בלגיה הולנד ולוקסמבורג עצרו ואסרו מאות פעילים איסלאמיים!!! אבל, בהרבה מדינות אירופה הערבים והמוסלמים כבר ניצחו!!! הדמוגרפיה ניצחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אין לי מושג איך פותרים את הסוגיה הזו חוץ ממלחמה עד האחרון!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    למתלהמים העלובים- קראתם את הכתבה בכלל?!

    השאם, 07/04/06 20:30

    הנה מה שאומר ח''כ זקור:
    ''אנחנו תנועה איסלאמית, לא חמאס. אנחנו שומרים על החוק. אנחנו בעד פתרון של שתי מדינות לשני העמים. אני עצמי חי בעיר מעורבת וגם יהודים בחרו בי. אני מאמין שיהיה שלום אמיתי בין שני העמים ושאנו נהיה הגשר שעליו יעבור השלום''.
    סוף ציטוט.
    האם יש שפוי אחד שלא מסכים אתו?

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתו

      אפרים, 07/04/06 23:27

      בתנאי שיהיו שתי מדינות לשני עמים, ולא מדינה אחת לעם אחד, והמדינה השניה לשני העמים.

      הגב לתגובה זו

    • great, pinuy pizuy to arabs inside israel

      xyz, 08/04/06 08:09

      time to have an ''hitkansut'' for the arabs also. ship them all to join their brothers in gaza.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הם במסע התאבדות כנראה ולא מבינים איזה נזק יביאו לעצמם כי מאסנו בהם! (ל''ת)

    דניאל, 07/04/06 18:32

    הגב לתגובה זו

    • אולי תסביר לי איזה נזק הם יביאו לעצמם? (ל''ת)

      אפרים, 07/04/06 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    דמוקטיה מתגוננת ? לא אצלנו (ל''ת)

    נו, 07/04/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תמיכה בטרור חייבת העמדה לדין

    תשל, 07/04/06 17:41

    מסכים בהחלט עם ח'כ אלדד.חובה להעמיד אותו לדין.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לפסול אותו מלכהן בכנסת...

    איש השכל הבריא, 07/04/06 17:30

    זה הרבה יותר פשוט עכשיו כשהוא עוד לא שם. לאן הגענו? כנסת ישראל תומכת באויביי ישראל!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חילופי שטחים מאוכלסים ומייד !

    עידו, 07/04/06 17:25

    ברור שלישראל נשקפת סכנה קיומית מהמצאותו של מיעוט פלסטיני ענק בתוכו.
    רק השלמת גדר ההפרדה, גירוש כל השב''חים, הפסקת נוהל איחוד המשפחות וחילופי שטחים מאוכלסים ימנעו מהעם היהודי שואה 2.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    גייס חמישי בתוכנו ! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 07/04/06 17:22

    הגב לתגובה זו

    • אל תשפטו אותו מהר

      א.אץ, 07/04/06 18:06

      ח''כ זכור רק הגיב לנסיון הנואל של מועמד העבודה שנאן שהשוה את הרשימה הערבית לחמאס ואמר ''שאנחנו לא חמאס אלא תנועה עצמאית '' אני מצכע למ''ר זכור לתכוע את שנאן על דיבה ואני בטוח שהוא הזכה בתביעה הזו למרות ששנאן אמר שאני לא התכונתי לפגוע
      אני קראתי את המאמר !!!!!!!
      אתה קראת???????

      הגב לתגובה זו

      • שפטנו את המגזר שלכם אחרי ארועי אוקטובר וגם

        100% ציוני בדם, 07/04/06 18:28

        בזכותם של המון ''עשים שוטים'' שבגללם נירצחו יהודים הם עזרו לנו לפתוח עיניים ועל כך אנחנו מודים להם

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    קדימה תוכיחו שיש לכם ביצים לכלא מייד

    יוסי, 07/04/06 17:15

    האיסלם אסון ליהודים ולעולם.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה הרבה יותר גדולה

      Avi Ecuador, 07/04/06 17:23

      הבעיה היא אידיוטיות שהפכה לתורה ב''מנהיגנו'' ובשמאל.

      הגב לתגובה זו

    • אתה

      א.א., 07/04/06 18:08

      אתה אסון לאונושות והיהדות אנה מדברת בצורה שכזו

      הגב לתגובה זו

    • קדימה כבר הוכיחה - היא טירפדה הצבעה

      וויקה, 07/04/06 19:57

      על שלילת זכות להיבחר של המפלגות הערביות התומכות בחמאס.
      רק לפני שבועות ספורים ! בוועדת הבחירות לכנסת ישראל. עובדה.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    חכ אלדד בפעולותיך עוד תביא

    יוסי, 07/04/06 17:12

    לכאן את החיזבלה. הפסק את שטויותך. במו ידך העלתה את החמאס לשילטון.

    הגב לתגובה זו

    • אהלן

      ליוסי מחולון, 07/04/06 17:40

      הערבי המתחפש מתי כבר תפסיק???

      הגב לתגובה זו

    • יוסי התמים-עקירת יהודים הביאה עלינו את האסון (ל''ת)

      יהודיה, 07/04/06 18:20

      הגב לתגובה זו

    • איך שהקמפיין הערבי עובד על הקיפאק. גם רוצה להצטרף. כמה תשלום לשעה? (ל''ת)

      'יוסי', 07/04/06 18:32

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    כפי שהפלסטינים בחרו בחמס גם ערביי ישראל בחרו חמס. לכבד בחירתם!

    רחל - מרצ, 07/04/06 16:54

    הימין לא יודע לכבד את הדמוקרטיה. זו בחירתם הדמוקרטית של ערביי ישראל: שאנשים עם דעות כמו החמס שייצגו אותם בכנסת! עלינו לכבד אותם כי הם הנציגים האוטנטיים של חלק מאזחי המדינה. על מרצ לדרוש שהם יהיו חלק מהשלטון, ועדת החוץ והבטחון ועוד. די לקפוח וההפליה!

    הגב לתגובה זו

    • אני כבר לא מאמין! האין גבול לטמטום! (ל''ת)

      אבי, 07/04/06 17:07

      הגב לתגובה זו

    • גם אותך

      לדין, 07/04/06 17:09

      גברת גם את אינך מבינה בדמוקרטיה,ואם את חלילה תהיי ח'כית גם אותך צריך להעמיד לדין על מה שאת אומרת כאן.

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט, אם תפסול את ליברמן סימן שרחל ממרצ צודקת! לא תהיה לך הזכות ה

      המורד, 07/04/06 17:23

      המוסרית להנהיג את המדינה!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • גם כהנא נבחר באופן דמוקרטי

      יהודיה, 07/04/06 18:17

      והשמאל דרש לראות בו כארגון טרור.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לשופטים והחכי''ם שלא קראו

    נביא בעירו, 07/04/06 16:52

    בכל אשמה מערכת המישפט והחוק הדפוקות של המדינה ובראש שופטי בג''ץ המותקים מהמציאות !! שלא פוסלת את המיפלגות הערביות . תיתעוררו פסיכם או שבקרוב הרבה יותר ממה
    שאתם חושבים תימצאו את עצמכם שוחים בים לחופי אירופה
    ההמשך ידוע !!! חוץ מאשר לשופטים והחכי''ם שלא קראו
    ספרי היסטוריה -רק ליברמן יכול !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לכל המתלהמים כלפי השייח עבאס זכור - מספיק עם הצביעות

    אפרים, 07/04/06 16:47

    מותר לו להיות גאה בגיבורים של בני עמו.
    הוא לא חייב דבר למדינה המוגדרת כמדינה שאינה מדינתו.
    הוא לא חייב דבר למדינה המוגדרת כמדינה דמוקרטית, אך אינה מוכנה לתת לו שיוויון זכויות.
    הוא לא חייב לקבל את הזלזול של היהודים, האומרים לו שהערבים צריכים לשמוח על כך שמצבם טוב יותר מזה של יהודי סוריה או ירדן (בדיוק כמו שלא היה מקובל עלי אם היו הופכים את יהודי ארה''ב לאזרחים מסוג ב', והאמריקאים היו אומרים להם שהם צריכים לשמוח על כך שמצבם טוב יותר מזה של היהודים בישראל).

    זה שהיהודים מטילים על הערבים משימה בלתי אפשרית - להיות נאמנים למדינה יותר ממה שהם נאמנים לבני עמם ולבני משפחותיהם המגורשים, זאת בעיה של היהודים ולא של עבאס זכור.
    זה שהיהודים לא מסוגלים לתת שיוויון זכויות לערבים, זאת בעיה של היהודים ולא של עבאס זכור.
    זה שהיהודים מתייסרים על כך שהם נותנים קיצבות ילדים למי שמאיים עליהם דמוגרפית, זאת בעיה של היהודים ולא של עבאס זכור.

    היהודים צריכים לבחור בין מדינה יהודית דמוקרטית לבין מדינה דו לאומית שתתחסל דמוגרפית, כשהיהודים נתונים לחסדיו של עבאס זכור וחבריו מהחמאס.

    הגב לתגובה זו

    • להעמיד אותו לדין

      נ ק ו ד ה, 07/04/06 17:13

      התבטאות כמו שלו צריך להעמיד אותו לדין.אל תתחכם לנו פה

      הגב לתגובה זו

      • ומי יעמיד ?! עדנה ארבל ? דורית בייניש ?

        טוני, 07/04/06 19:58

        הצחקת אותי !!!

        הגב לתגובה זו

    • צודק! לכן ליישם תוכנית החלוקה דמוגרפית בין שני העמים! (ל''ת)

      שולה, 07/04/06 17:18

      הגב לתגובה זו

    • את גידול ילדיהם? לערבים יש אסון דמוגרפי (בגלל השואה) או לנו?

      אנחנו חייבים, 07/04/06 18:29

      הם לא נושאים עצמם ע''י תשלום מיסים, היות והם משלמים מעט מאוד, ולוקחים הרבה מאיתנו, לקיצבאות וקיום מכל הבחינות, כולל כל ההשקעה בהם-רוב רובה על חשבוננו. זה תקין בעיניך. באנו לישראל להוסיף עוד מיליוני ערבים על 300 מיליון הערבים שישנם? מה אנו העבדים שלהם? באנו להציל עצמנו מהשואה, ולתקן גם את האסון הדמוגרפי שהשואה גרמה, לגדל ילדים יהודים, לא ערבים. עליכם לשוב למדינותיכם המקוריות: מדינות ערב הרבות, מהן ברובם היגרו לכאן, באופן בלתי חוקי בזמן המנדט. ודאי שכחת שהמנדט עפ''י החוק הבינלאומי מסר את השטח (גם עבר הירדן המערבי וגם עבר הירדן המזרחי- בודאי כולל יהודה ושומרון) ל''התיישבות צפופה של היהודים על הקרקע'' ולא להתיישבות ערבים, כי יש לכם ויש לכם. מדוע לקחת את שלנו. מדוע אתם דורשים שנגדל את ילדיכם. ודאי שכחת מה עשו הערבים למשפחותינו שניסו להימלט לא''י. ניהלו טרור 3 שנים בדרישה ששום יהודי לא ימלט לכאן מהנאצים 'פן יתפוס את מקומם' כי אתם ילידי הארץ מאות בשנים כביכול, ותם רק היגרתם לכאן אתמול, בזמן המנדט. דרישתכם נתקבלה במלואה ע''י הבריטים בשנת 1939. אומר לך : איני מאמין לרגע ששמך 'אפריים'. אני יודע היטב מי אתה ומה שימך, אך איני מפרט שלא אצונזר.

      הגב לתגובה זו

      • האם קראת את המשפט האחרון שכתבתי? (ל''ת)

        אפרים, 07/04/06 23:38

        הגב לתגובה זו

    • אם זו אינה מדינתו -

      חי, 07/04/06 19:49

      כיצד הוא בבית הנבחרים שלה???

      הגב לתגובה זו

      • אענה לך על שאלה נכונה

        אפרים, 07/04/06 23:22

        מדובר בהתחכמות בלתי מוצלחת של היהודים - כדי להצדיק את אי השיוויון של חוק השבות לעומת אי מתן זכות השיבה לערבים, באו ואמרו להם שישראל היא מדינת היהודים (ולא מדינתם). אח''כ, במשך למעלה מ- 10 שנים אחרי קום המדינה (בזמן קליטת העליות הגדולות וההתיישבות על האדמות של הערבים שגורשו ) - הערבים חיו במימשל צבאי ולא נתנו להם לצאת מכפריהם בשעות הלילה. בתקופה הנ''ל חילקו את משאבי הקרקע והמים רק ליהודים.
        בשלב זה התחילה ההתחכמות שנועדה לתת לערבים ''להיות בלי ולהרגיש עם'', דהיינו להיות אזרחים מסוג ב' ולהרגיש אזרחים מסוג א' -
        חופש תנועה בכל רחבי המדינה, זכות לבחור/להיבחר, קיצבאות ילדים וכו', והרבה הרבה הבטחות לגבי שילובם העתידי במדינת ישראל (הבטחות שלא קויימו, לא יקויימו, ובעצם אי אפשר לקיים אותן).

        הצרה היא שההתחכמות הזאת לא עובדת - הערבים לא ינוחו ולא ישקטו (ובצדק) עד שיקבלו שיוויון זכויות מלא, והם לעולם לא יהיו נאמנים יותר למדינה מאשר לבני עמם ולבני משפחותיהם המגורשים.

        ליהודים יש רק דרך אחת - התנתקות מוחלטת מכל ערביי ארץ ישראל (ולא התחכמות נוספת כמו התנתקות מואדי ערה והמשולש, בעוד ש- 600 אלף ערביי הגליל, 170 אלף הבדואים ועוד כ- 200 אלף ערבים בעכו, חיפה, יפו, לוד, רמלה וכו' - כל אלה ישארו בתחום ישראל).

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    ישראל ''דמוקרטיה'' שמסבירה את היתרון

    Avi Ecuador, 07/04/06 16:46

    בשיטות אחרות לצערי.
    דמוקרטיה שהופכת לגועל נפש ולארון קבורה של עם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תודה לך אולמרט (ל''ת)

    אופיר, 07/04/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ח''כ ערבי = משת''פ של איגוני הטרור !!! (ל''ת)

    אבי 55, 07/04/06 16:31

    הגב לתגובה זו

    • הוא חיב הסברים

      א.א., 07/04/06 18:26

      למה לכולם מותר לדבר חופשי כי ''הדימוקרטיה'' מתירה לו ולזכור אסור. דוברי הימין מדברים הגזענות מווובהקת ומסיתים נגדם ואף אחד אפילו לא מגנה אותם. האם תוכנית ליברמן לא גזענית?
      דברי הבלע של מרזל לא גזעניים?
      הוא אפילו מסית נגד יהודים (אבנירי)

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כהנא פסול אבל רע''מ כשר. (ל''ת)

    במדינת הגמדים, 07/04/06 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הוא לא מייצג את כל הערבים

    ערבי גאה, 07/04/06 16:17

    הוא מייצג רק את עצמו אני אישית לא נותן לו מנדט לייצג אותי בכלל והאמת הייתי מעדיף שכל מפלגתו לא היתה נמצאת בכנסת אבל מה לעשות יש אנשים שרוצים שהוא ייצג אותם
    אנא אל תכלילו אף פעם

    הגב לתגובה זו

    • יישר כח לך וכל הכבוד ! (ל''ת)

      יהודי (גם גאה), 07/04/06 17:14

      הגב לתגובה זו

    • לא מאמין לאף מילה שלך רוב המגזר הערבי

      100% ציוני בדם, 07/04/06 17:53

      חושבים כמו הדיעות של האיש בכתבה

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אסון הדור של עם ישראל זה השמאל

    Avi Ecuador, 07/04/06 16:11

    איתם ישראל זו גלות עם או בלי ישראל.
    ההבדל בין ישראל לגלות מערבית אחרת היא שגלות ישראל יש בה אנטישמים ערבים ו''יהודים'' ואידיוטים שלא מבינים מימינם ומשמאלם והיום בשלטון מפוררים את העם, עוד הבדל הוא שגלות ישראל יותר מסוכנת ואנטישמית ליהודים.
    להסתפח לארצות הברית, לפחות תהיה אזרחולת אמריקאית.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוד טינופת מבית היוצר של החמס הישראלי.... (ל''ת)

    אבי 55, 07/04/06 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כרגיל- ישנם חמאסניקים בקרב חברי הכנסת

    אסף, 07/04/06 15:59

    הערביים וישנם ח''כ יהודיים שאינם חכמים הרבה יותר ומשתמשים בחופש הביטוי ובדמוקרטיה בצורה בזויה.
    כמו ח''כ אלדד וח''כ ארדן ששפתם היא שפה גסה, נמוכה ובזויה.

    הסכנה היא מבפנים, מאויבינו מבחוץ נדע להשמר

    הגב לתגובה זו

    • שניהם מתבטאים נקי ויפה דווקא (ל''ת)

      אובייקטיבי, 07/04/06 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הןא ומפלגתו יספקו תמיכה לממשלת אולמרט. (ל''ת)

    Erez, 07/04/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עכשיו כולם יודעים שהוא שם. (ל''ת)

    יפה!, 07/04/06 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יהודים תהיו חזקים- ותרגיעו:

    אורי, 07/04/06 15:36

    תמיכה רעיונית בחמס/איסלאם- כדרך מוסרית וגישה חברתית עדיפה על תמיכה בטרור (במסווה של מילים יפות) ויכולה לקבל פנים יותר שקופות וישירות בהידברות איתנו, בתנאי שגם אנו נהיה בטוחים ושייכים לזהות שהוטלה עלינו- יהודים (זה גם לאום- לא רק דת) במדינתם, ולא צריך למהר לשום מקום, בטח לא להתבצר בתל אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אלדד מתעצבן? איזה כותרת מטומטמת

    יוני, 07/04/06 15:35

    בחירתו של איש חמס לכנסת מוכיח לנו שוב כמה אנחנו מטומטמים כעם.
    יש להוציאם מחוץ לחוק עכשיו!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לעבאס : תתעסק בנושאים חברתיים וחינוכיים

    מוחמד, 07/04/06 15:35

    לשם זאת נבחרת נמאס לנו מדימאגוגיות חסרות טעם וריח ???
    כמוך צריך ללמוד מה באמת יכול לקדם את הנושא חברתי חינוכי וסוציאלי ולהתעסק בו
    נמאסתם .......

    הגב לתגובה זו

    • יישר כוח טוב לדעת שיש ערבים

      ימני, 07/04/06 17:19

      שונים ,לא כמו השייך הזה ,במדינה שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אין כל חדש הוא אומר מה שרבים חושבים

    עודד, 07/04/06 15:30

    ביום העצמאות שלנו רבים רבים מבין ערביי ישראל רואים ביום הזה יום הנכבה יום האסון ראינו באינתיפדה האחרונה את השנאה ואת ההרס רצוי לדעת את פרצופם האמיתי וטוב שהם אומרים זאת

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה רע בפלורליזם.?? (ל''ת)

    אזרחית, 07/04/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סיעת רע''מ היא מתנה לשמואל (ל''ת)

    צפוני, 07/04/06 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אניחנא גם בקנסת אין לכם זמן (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 07/04/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ערבים ושמאלנים סכנה קיומית. (ל''ת)

    ש.צ, 07/04/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הבעיה היא שהוא מייצג מגזר שלם שגאה בחמאס. (ל''ת)

    דין, 07/04/06 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רק בארצנו המטומטמת יכול עוכר ישראל כמוהוא לכהן כחבר פרלמנט. (ל''ת)

    NAPOLEON, 07/04/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הסרטן של העולם

    מיכאל, 07/04/06 14:40

    מתפרנסים מהשנאה ומנצלים את הדמוקרטיות בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם תושבי ישראל היו נורמלים

    דן, 07/04/06 14:38

    ליברמן היה ראש הממשלה והשייך זכור היה אורז את המזוודה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לאט ובנחישות סוגרים עלינו גייס5=הערבים בתמיכת עוכרי א''י=בסוף שואה2 (ל''ת)

    גייס5=טרור=, 07/04/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    להכשיר את השרץ

    שוקו, 07/04/06 14:36

    הזכיה של החמאס בבחירות מהווה מעין הכשרה של השרץ. פתאום זה לא ארגון טרור, זו מפלגה פוליטית לגיטימית.

    מבחינת ישראל כלום לא צריך להשתנות ואכן יש להעמידו לדין על תמיכה בארגון טרור.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      נכון, 07/04/06 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הוא צודק!!!

    אבי, 07/04/06 14:22

    כתושב העיר עכו אני רואה שהוא צודק. הערבים בעיר משתלטים על כל חלקה טובה בעיר. הם כמו סרטן שמחלחל לכל פינות העיר ולא ירחק היום והם יהיו הרוב בעיר כאשר בראשה יעמוד ערבי.
    הם כבשו את העיר ללא ירי של כדור אחד אפילו !!
    אני קורא לאנשים שחשוב להם שעיר יהודית לא תיפול כפרי בשל לידי הערבים , לפעול על מנת להביא לרוב יהודי מוצק בעיר עכו.
    ואני רוצה לראות מה יש ליפי הנפש לומר !?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    The Knesset of Israel has become hamas house SAD but TRUE

    Israeli, 07/04/06 14:21

    How can a knesset member say things like this without getting smacked. Is Israel only brave on kicking Jews out of the govt for supporting Goldstien Z'L whom tried to free har habiet from the haters of ISRAEL!!! arabs in the knesset are making a joke out of ISRAEL and the world is watching. in America no senator supports al-kaida so why do knesset members even jewish ones support having these arabs sit in a Jewish body of govt? When will you have the gutts to do what is lawful and throw out all arabs from the knesset? Israel is not safe untill this is done

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רע''מ תע''ל לגיטימית אומר שגם כך לגיטימית

    נועם, 07/04/06 14:18

    תנועת כך לגיטימית באותה מידה אם רע''מ תע''ל לגיטימית.
    או להוציא אותה מחוץ לחוק כיאה במדינה או לתת לכך לחזור למפה הפוליטית.

    צדק לכל.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תגובה לכל היהודים

    ערבי, 07/04/06 14:17

    שיגיד מה שברצונו שיגיד..זאת מדינה דימוקרטית במובן קטנטן ומסויים וברור העניין לדרישה להעמדה לדין.
    אנחנו הערבים ועוד איך גזענים אבל לגזענות שלכם לא נשתווה לעולמים אתם פשוט צבועים ומחכים לכל ניצוץ מהצד הערבי.....

    הגב לתגובה זו

    • בחייאת אבוק... מה אתה שח... (ל''ת)

      דניאל, 07/04/06 15:37

      הגב לתגובה זו

    • כן, אז מתי ''איטבח אל יאהוד''?

      Avi Ecuador, 07/04/06 16:50

      כן, אין לכם עדיין מספיק כור, חבל לא?
      תתנו לשמאל מדינה איתכם?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    די לעיין

    אלי, 07/04/06 14:13

    די לעיין בקוראן על מנת להבין שהאיסלאם המדברי מתקופנת לספירה הינו הדוקטרינה שלפיה פועלים המוסלמים שאומרת שכל ההארות שנתגלו לפני הופעת הקוראן ומוחמד נביאם אינן אמיתיות,ורק ההארה האיסלמית היא הקובעת,ולכן עלינו להלחם ולא רק אנחנו,בתפיסה פסולה זו אזר קודם כל פוגעת באומה ההאיסלמית אשר הפסיקה להתפתח מלפני מאות בשנים.
    רבותיי הפלסטנים, מזלכם שפר עליכם שאתם תחת כיבוש ישראלי ולא כיבוש אומה ערבית אחרת,ראו מצבם של השיעים בסעודיה ששה אינם יכולים אפילו להעיד בבית משפט,תארו לעצמכם שדבר דומה היה קורה כאן בישראל,איפה היתה התנועה האיסלמית אשר דוגלת בחוקי השריעה שהיא חוקה פרימיטיבית אשר מסתמכת על העבר ואין םניה לעתיד
    חבר כנסת זה אשר משבח את החמאס אינו עושה זאת כיוון שהוא אוהב את החמאס,אלא כיוון שאם לא דמו בראשו ולא מסיכול ממוקד אלא מעריפת ראשו בפגיון כפי שהאיסלאמים מוממחים בזה
    עצתי לך,הגר בבקשה לסעודיה שם לא יתנו לך אפילו לנגוע במיקרופון,וכאן אתה גיבור גדול,אך כיוון שסופו של האיסלאם ידוע מראש,איני פוחד ואיני ירא מהירותיך המטופשות ,אתה ושאר חבריך בכנסת
    רחמנות עליך אתה אדם חסר עמוד שדרה .
    אשמח מאוד אם תקרא תגובה זו ומוכן אני להתדיין איתך
    שבת שלום יהודי במדינת היהודים אשר קדמה למכה,מדינה ולאיסלאם.
    אלי

    הגב לתגובה זו

    • תגובה אינטילגנטית ורהוטה (ל''ת)

      ישראלי, 07/04/06 14:57

      הגב לתגובה זו

      • תודה לך

        אלי, 07/04/06 18:08

        תודה לך על מחמאתך.
        אני שורף בקריאה כמובן הרבה ספרים אודות האיסלאם אשר לו עבר מפואר מאוד,שהביא לעולמנו את המתמטיקה,אסטרונומיה ושירה מפוארה.
        ההיסטורי מלמדת אותנו דבר ברור,שדווקא בזמן שהאיסלאם הגיע לשיאו מבחינה תרבותית,אשר עלתה על זו של המערב,בנקודה זו ממש,הפסיק האיסלאם להתפתח,ואפילו הלך צעדים רבים אחורה,וזאת בשל קנאותם הבלתי מוסברת, אל לנו לשכוח,שרובם של הנוהרים אחר דת האיסלאם,הינם אנלפבטים,ומאמינים לכל מילה אשר יוצא מפי המופתי,אשר לו הסמכות לפרש את האיסלאם .ולהוציא ''פתואות'' פסקי הלכה לפי מיטב הבנתו הוא בלבד, ולעיתים פסקי הלכה אלו,נוגדים את אשר כתוב בקוראן עצמו,אך כל עוד דבר זה משרת את המטרה,היינו,הוקעת הכופרים בני הקופים והחזירים,דהיינו,היהודים,אזי הדבר מותר לו בהחלט.
        שבת שלום

        הגב לתגובה זו

    • To # 4 and 32

      Rami, 07/04/06 18:26

      Please don't generalize. As an Israeli Arabs I strongly disagree with this man and he does not represent me .. he does not represent most of the arabs, the arab vote also went to labor, ratz, and other arabic parties. Remember, this party does not represent all rabs only the extrem one.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הוא לא האדיוט

    טומי, 07/04/06 14:11

    אנחנו המדינה המטומטמת ביותר עלי האדמה,בכל מקום אחר רודפים גייס חמישי,ומחסלים אותם כמו חולדות
    (סליחה מהחולדה)רק אצלנו מאפשרים לזבל להשפך חופשי לתוך ''בית הנבחרים''שהפך ממילא לבית ועד לאדיוטים,פרזיטים,ומלכחי פנכה! נו אז נכנס עוד בוגד מסריח
    לג'ורה,מה שאומר שאין חדש תחת השמש !
    ועכשיו נראה מה יעשה היועץ הבטלן
    בנידון ?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא לדאוג , הוא יותר נאמן ממה שאחם חושבים 0 (ל''ת)

    א.א, 07/04/06 14:04

    הגב לתגובה זו

    • ברור. נאמן לחמאס. נאמן לחיזבאללה. (ל''ת)

      יש לבצע השמדה, 07/04/06 15:17

      הגב לתגובה זו

    • נאמן,למי??? (ל''ת)

      יהודיה?, 07/04/06 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    abas

    ahmed, 07/04/06 14:04

    not good what are yoy said

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    השייח' עבאס גאה ברצח ישראלים!!!

    אזרח, 07/04/06 13:59

    השייח' עבאס גאה באויב וברצח ישראלים!
    לסלקו מיד מכנסת ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק בישראל אבל רק בישראל זה אפשרי

    יהודי, 07/04/06 13:55

    מגרשים יהודים מהבית ושוברים לילדים את העצמות.
    ונותנים לאויבי ישראל במה להסית.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    קדימה לפלסטין!

    מרוקאי, 07/04/06 13:55

    דא ליברמן!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שדיח עבאס ! בגלל שכמותך אני שונא ערבים . (ל''ת)

    נגעל מערבים, 07/04/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה היה קורה אם חבר הדומה ברוסיה היה

    נשחט כרוני, 07/04/06 13:49

    משמיע קריאת תמיכה במורדים הצ'יצ'נים , אבל כאן ? בשם חופש הביטוי והבעת הדעה מותר הכל ובחסות ביהמ''ש העליון , בקצרה : אנו עם מזוכיסטי הנותן את צוארו לשוחט ומתוך הנאה , אז מגיע לנו להשחט !

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל החכי''ם הערבים הם מחבלים (ל''ת)

    אליק, 07/04/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הוא שאמרנו

    אלעזר, 07/04/06 13:37

    האנשים האלה בוגדים בשולחיהם האיש טרם נכנס לתפקידו והקשיבו על מה הוא שח .
    לא על מצוקתם של ערבי ישראל .
    לא על רוחתם .
    לא על קידומם .
    החמס חשוב יותר אז מה אם הוא נבחר למטרות אחרות אחרות הוא וחברב יום לאחר הבחירות פשוט מצפצפים על שולחיהם .ומה שעצוב בכל הסיפור הזה שהם לא לומדים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    רק בג''ץ מטומטם כמו שלנו יכול לתמוך בהריסת ישובים ומינוי ח''כ תומכי (ל''ת)

    טרור נגד אזרחי, 07/04/06 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עוד חלאה שמנצל את הדמוקראטיה הישראלית

    אחד העם, 07/04/06 13:33

    כדי להרוס את המדינה , בדיוק כפי שמליוני מוסלמים באירופה מנצלים את הדמוקראטיות שנתנו להם מחסה מעוני מחולי ומבערות כדי לחסל את המדינות המארחות . כך נוהג וירוס הוא חי מהתא שמארח אותו הוא מתרבה בו ואחכ הורס את התא המארח .

    הגב לתגובה זו

    • ח''כי רעם בלד

      גדעון, 07/04/06 14:20

      אין לנו להלין רק על עצמינו בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו נקבע כי זוהי מדינה דמוקרטית ולכן,מכוח העובדה כי זוהי מדינה מעורבת ו''דמוקרטית '' ביהמ''ש העליון נותן העדפה מתקנת לטובת החכ''ים הערביים (פס''ד קול העם, פס''ד קעדן ואחרים ..).יתרה מכך,ראוי לגינוי שבעד פחות מזה ביה''מש העליון פסל את רשימת כך,בשל דברים שכאלה .

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    וזאת לא סיבה להעיף אותו מהכנסת!? הוא תומך בארגון טרור! (ל''ת)

    רון, 07/04/06 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בושה וחרפה! לחשוב מה היה קורה אם מישהו בארה''ב היה תומך באל קעידה!! (ל''ת)

    לפסול את, 07/04/06 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עוד ערבי מלוכלך ,תפס תחת על חשבוננו

    אהרון תלם, 07/04/06 13:29

    זה גורלנו אפילו שהערבים ברחו מחיפה מיפו ומרמלה לוד ,הם חוזרים קמעה קמעה כמו נמלים מסכנות והשמאל נותן להם חיים הם בונים בתים ללא רשיון בנייה ללא תיכנון ללא טאבה ללא ביוב ללא חשמל ואחר הם מופיעים בדו''ח העוני שהמטאומטמים המציאו !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למהר ולבצע העמדה לדין לפני השבעתו

    אילן, 07/04/06 13:28

    לאחר השבעה יוכל לנסות ולהיתלות בחסינותו כח''כ

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חבר כנסת דביל

    שלומי, 07/04/06 13:27

    את החבר כנסת החדש הזה,צריך מיד להעמיד לדין.שונא ישראל זה,הוא יותר גרוע מכל חלאה שאני מכיר.רק במדינה הזאת ,יכול להיות חבר כנסת שתומך בארגון טרור.
    מצידי שיילך לכל הרוחות ,ונראה מה יאמר,כאשר טיל קאסם ינחת על ביתו ישר לתוך חדר השינה.כנראה שהוא גם מוכן להצטרף ל70 הבתולות בגן עדן לצידו של שיח יאסין.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שערביי ישראל לא ישאלו למה אנחנו גיזענים

    ציוני בדם, 07/04/06 13:26

    הנה התשובה

    הגב לתגובה זו

    • You are SO right! (ל''ת)

      AvnerA, 07/04/06 16:54

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ההפך לתת לו עטור יושר

    אילן, 07/04/06 13:24

    למה להעמיד אותו לדין? סוף סוף יש לנו ח'כ ישר ולא צבוע.
    חשבתם שהח'כ הערבים לטובתינו?
    סוף סוף זכור אומר לכם את זה בפנים שחור על גבי לבן.

    'זכור' את אשר עשה לכם עמלק

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ליברמן צודק

    JNYT, 07/04/06 13:23

    רק טראנספר כפוי

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק רק חבל שאנו עם פחדן (ל''ת)

      טל, 07/04/06 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי זה?

    ניר, 07/04/06 13:17

    הוא מאמין בחמאס?
    שיעבור לעזה ויגור שם זוהי מדינת היהודים אם הוא לא שם לב ברןסיה אם הוא היה אומר דבר כזה לטובתצ הצצנים היו כבר מעלים אותו על הגרדום.
    חוץ מזה תמיד רואים את הח''כים הערבים נזכרים בשורשים שלהם לפני ואחרי בחירות

    הגב לתגובה זו