• 57.

    בושה שעם שקם על חורבות השואה, מתלבט האם להידבר עם האויב הנורא מהנאצ

    בוני, 07/04/06 17:58

    מהנאצים.

    תמיד כשאני קורא ידיעות על אנשים שרואים את המתונים בחמס, ואומרים שאיתם נוכל להידבר, אני מרגיש כאילו אני נמצא בסרט אימה .
    איך אנחנו שחוינו את השואה ושמאשימים את העולם שהתעלם מהנאצים, יכולים להדבר אם המוסלמים?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מעניין אם ישראלים בהמשך

    Avi Ecuador, 07/04/06 15:52

    ילמדו איך בצרפת פתרו את הבעיה איתם.
    אני מקווה שזה לא יהיה אחרי צ'כוסלובקיה, סליחה, ישראל.
    למעשה ישראל יכלה לפתור את הבעיה בשבוע, לומדים מהמוסלמים איך הם יודעים לנצח, בדורות הבאים היו לומדים על ארכיאולוגיה פלסטינית.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זכות השיבה לערב הסעודית

    שלמה, 07/04/06 15:45

    ידוע הערבים המוסלמים שכבשו את ארץ ישראל באו מעבר הירדן ובעיקר מערב הסעודית החל מהמאה השביעית עם הייוצרות האיסלם ע''י מוחמד.
    הנוצרים שהיו בארץ ישראל רובם היו יהודים שהתנצרו מאז ישו, רומאים, יוונים ועממים אחרים שהיו פה באיזור. מאז הכיבוש המוסלמי ערבי, הנוצרים חיו בפחד מהמוסלמים ולכן צירפו עצמם לערבים המוסלמים וקראו לעצמם ערבים נוצרים. המוסלמים לאורך כל התקופה ניסו באמצעים שונים לדכא את הנוצרים לכן גם היתה הגירה גדולה של נוצרים מהארץ. דוגמא לדיכוי הנוצרים, עראפת מינה מושל מוסלמי לבית לחם למרות הרוב הנוצרי שהיה בעיר. כתוצאה האוכלוסיה הנוצרית ברחה מהעיר והיום הרוב הם מוסלמים. אותו דבר קרה ברמאללה, בית ג'אללה ועוד שהנוצרים שלטו שם. התופעה לא מסתיימת בארץ, תראה את הקופטים במצרים שהם המצרים האמיתיים והיום לא סופרים אותם, ראה השמדת עם בסודן של הנוצרים ע''י המוסלמים ועוד. מי שמשלה את עצמו שברגע שיקרא לעצמו ערבי נוצרי הוא יהיה מובטח, שיבדוק מי מפוצץ את המסגדים השיעים והסונים בעיראק. מי שאין לו כבוד לאחיו המוסלמים לא יהסס לפגוע בכל בני דת אחרת כמו נוצרים, יהודים, הינדים וזאת בשם הקוראן. אנחנו ניצור ברית עם הנוצרים והמוסלמים שיהיו מוכנים לחיות איתנו בשלום יכולים לשבת על אדמתם. אפשר גם לאפשר זכות שיבה לערב הסעודית.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני יותר מרוצה עם החמאס בשלטון

    Avi Ecuador, 07/04/06 15:43

    האחרים ''המתונים'' הם קצת יותר מתוחכמים.
    רוצים לתת לשמאל ול''מנהיגנו'' שיעשו להם את העבודה בשלבים ואולי יש להם קצת יותר סבלנות לתת לרחם המוסלמית בקו הירוק שתעבוד קצת.
    ערפאת, אינתיפאדה, חמאס...שרון... נס לאידיוטים שמתמחים בקניבליות ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יש להתיישר לפי הקיצוני שבאויבים!!

    י.מ, 07/04/06 15:41

    לא להאמין לאף אחד מהם. להתכונן לגרוע ביותר. תמיד נחמד להיות מופתעים לטובה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חאמאס עושה אותכם מדרסה

    ##חיל ג'ובניק##, 07/04/06 15:18

    תגידו ג'ייש שלכם לא לדפוק אותנו בלילה
    הרעש מפריע לילדים שלנו בבית-חאנון לישון.
    בן שלי בכיתה 12 ויש לו מבחנים בשביל לגמור המדרסה.
    אולי בכלל תפסיקו למה אתם כל הזמן יורים בשטחים ריקים או עושים פיספוס מפוספס,
    לא חבל כסף שלכם ואמריקה ?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    החאמס יעשה אותכם מדרסה

    ##חיל ג'ובניק##, 07/04/06 15:16

    תגידו ג'ייש שלכם לא לדפוק אותנו בלילה
    הרעש מפריע לילדים שלנו בבית-חאנון לישון.
    בן שלי בכיתה 12 ויש לו מבחנים בשביל לגמור המדרסה.
    אולי בכלל תפסיקו למה אתם כל הזמן יורים בשטחים ריקים או עושים פיספוס מפוספס,
    לא חבל כסף שלכם ואמריקה ?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אין מצב לשתי מדינות - ערבים החוצה

    מדינת היהודים, 07/04/06 15:15

    להעביר את ערביי הגדה חזרה לירדן ואת ערביי עזה חזרה למצרים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    THE BIG PLOY

    HALIM TYSUF, 07/04/06 15:09

    The Hamas people are very smart. the know how to deal with the Jews. One says this, the other says that. But all of them mean the same thing: To get money from theWest andother sources,until they can find the right time to show the Jews rheirrue face. Cerainly not what Peress wants you to believe!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ודאי שהחמאס בעד ישראל לולא זאת לא היו מחזקים אותו על ידי גירוש קטיף (ל''ת)

    ז'יד, 07/04/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    החמאס מחכה לאולמרט...שיתחיל כבר לעקור יהודים...חבל על...

    ג'ף, 07/04/06 14:51

    ...הזמן...השתלטות השמאלנים על השלטון מפיח תקוה אצל הניה שה'מלאכה' בעצם תבוצע ע''י היהודים עצמם...השמאל הסוציאליסטי היהודי ישמח לטרנספר של היהדות הדתית ולהחזרת הפליטים הפלשתינים במקומם לגדה המערבית לירדן ...עם יהודים כאלה באמת כדאי להם לחכות... החיפזון מהשטן...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    את מי זה מענין.ישראל אמורה

    יעקב, 07/04/06 14:10

    ליצור תנאים שיביאו למעשים הרצויים לה.
    איך? לפי חוקי הפיזיקה הכח יקבע.

    הגב לתגובה זו

    • זה סהרורי שמדינה ריבונית מתייחסת ....

      אזרח, 07/04/06 14:52

      לארגון טרור כמדינה !!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אמינות/עקביות החמאס ראויה להערכה (ל''ת)

    עפ''י תורת השלב', 07/04/06 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למדו מפרס ''כן ולא'' ומיישמים על ישראל (ל''ת)

    רוטשטיין, 07/04/06 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא להאמין לא-זהאר!!!

    אזרח, 07/04/06 13:55

    הוא עושה את עצמו מכיר בישראל- בכדי לקבל סיוע מהעולם.
    החמאס לעולם לא ישנה את ''האמנה'' שלו- ומטרתם היחידה תישאר תמיד- השמדת ישראל.
    אסור להאמין לטרוריסטים המנוולים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שוד פקידי האוצר - הבנקים איינו והעיתונות נכנעה (ל''ת)

    שודדים חופשי, 07/04/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה נבלה וזה טרפה ואין אמונה בהם ביכלל !!!!!!! (ל''ת)

    משה, 07/04/06 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ההה.. מעניין כנסו

    עומר, 07/04/06 13:37

    מי שלא מכיר את שני האנשים למעלה בתמונה חושב שהראשון מימין ישראלי והאיש משמאל פלשתיני מהחמאס.. ד''ר א-זהאר עם רקע של דגל ישראל... ההה מצחיק ומעניין

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כשהחמאס יכיר בישראל,תהיה זו תחילת הסוף שלנו. (ל''ת)

    פ.ע, 07/04/06 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לחמאס מדיניות של כפל לשון ועמימות

    ב.ק., 07/04/06 13:19

    יעני כאלם-פאדי.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    על מרצ לקיים מגעים חשאיים לשלום עם החמס כמו באוסלו!

    רחל - מרצ, 07/04/06 13:14

    מרצ צריכה להיות חלוצה במגעים עם החמס ולהביא להסכם שלום כמו שהיה באוסלו. זה המנדט שמרצ קיבלה מבוחריה ועל לה לחשוש מהימין הקיצוני!

    הגב לתגובה זו

    • ברגע שמישהו מהשמאל הקיצוני יפגש עם אירגוני טרור

      אביגדור ליברמן, 07/04/06 13:47

      אנחנו נדאג שהוא ישב בכלא בבקשה את מוזמנת להיות הראשונה

      הגב לתגובה זו

      • ואחרי 20 שנה תעשו בדיוק מה שהוא עושה

        ש, 07/04/06 14:21

        מרצ היא עמוד האש שלפני המחנה, מה שהיא תעשה היום עוד 20 שנה יעשו בליכוד.
        מותר וצריך לדבר עם החאמס, צריך לעשות את זה בחוכמה ובקשיחות, אך לא לדבר זה דבר ממש לא חכם.

        הגב לתגובה זו

        • לדבר עם חמאס על מה?

          בועז מושקוביץ, 07/04/06 14:41

          אחרי שתקרא את אמנת החמאס ותלמד מה המטרות שלהם, אופן הפעולה והחינוך שהם מעניקים - אולי תהיה לך זכות לומר לאחרים מה חכם ומה לא.
          זה בדיוק מה שלא עשיתם לפני שדיברתם עם אש''ף. כדי להסתיר את המחדלים, שיקרתם שאש''ף כביכול מכיר בישראל, עכשיו משקרים לגבי החמאס.
          בהחלט יתכן, שישראל תעשה שוב את מה שתגרר אותה מרצ - ושוב עם אותם התוצאות אסוניות.

          הגב לתגובה זו

        • מרץ היא עמוד האש בתוך המחנה

          ש, 07/04/06 15:15

          כל דבר שהיא נוגעת בו, נשרף ומת

          הגב לתגובה זו

    • כן, בדיוק, כמו באוסלו!

      בועז מושקוביץ, 07/04/06 14:45

      כמו שאסופת הנוכלים הביאה מאוסלו הסכם לחיזוק השמאל בשלטון, קבלת פרסי נובל וגניבת כסף מעמי המזרח התיכון (ע''ע מוחמד ראשיד, יוסי גנוסר וכל אלה שעמדו מאחוריהם) - ככה תעשו שוב.
      האספסוף הפרימיטיבי אמר אז, שזה ''הסכם שלום'' - ויאמר את זה שוב וכשאנשים ימשיכו למות בפיצוצים - הוא תמיד ימצא מישהו אחר להטיל עליו את האשמה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הכתבה שואלת למי להאמין? האם שוב אנו האישה המוכה?

    קיבוצניק לשעבר, 07/04/06 13:08

    שוב התסמונת של האישה המוכה.

    מצד אחד הוא כל שני וחמישי הוא מצהיר שהוא רוצה להכות בי, לזרוק אותי, ואולי גם לרצוח אותי.

    מצד שני הוא גם לפעמים אומר לי שאנחנו יכולים לחיות שנינו ביחד זה לצד זה.

    מצד אחד הוא מכה בי וחובט בי ומאיים לרצוח אותי ואת ילדיי.

    מצד שני כל פעם שהמשטרה באה הוא מבטיח שזו הפעם האחרונה ועכשיו נתחיל תקופה חדשה של שלום בית.

    למה להאמין ?
    כאילו , דא ?!

    הגב לתגובה זו

    • קשה להאמין איך הפלשתינים עובדים עלינו כל פעם מחדש (ל''ת)

      תושב מדינת, 07/04/06 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ואנחנו מסרבים להכיר באישיות שקיימת על אפו, זה עוזר לנו? (ל''ת)

    חגי, 07/04/06 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין שום התלבטות בחמאס

    בועז, 07/04/06 13:00

    תבדקו מה הם אומרים בערבית בתוך החברה הערבית.
    מה שהם אומרים ל''טיימס'' - זה בכלל לא רלבנטי.
    יש שפע חומר בעידכונים של ''המבט לתקשורת הפלשתינית'' - תתחילו להתעדכן.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    התמתנות של החמאס הייתה בלתי נמנעת, אבל אין מקום לאופוריה או יאוש...

    אדי, 07/04/06 12:50

    ההתמתנות של החמאס מתוך כורח להכיר במציאות הייתה בלתי נמנעת, אבל הסיכוי להשיג הסדר של קבע כמעט שאינו קיים...
    הפלשתינים לא יוכלו לעולם לוותר באופן רשמי על זכות השיבה, כשם שעם ישראל לא יוכל לוותר לעולם על זכותו לארץ ישראל...
    אז מה עושים?
    יש לחתור להסדר דה פאקטו, ששני הצדדים יוכלו לחיות עמו, שיכלול עצמאות לפלשתינים והפסקה מוחלטת של הטרור...
    פתרון הקבע יצטרך כנראה להמתין לימות המשיח...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    התמתנות החמאס הייתה בלתי נמנעת, אבל אין מקום לאופוריה, ולא ליאוש...

    אדי, 07/04/06 12:21

    ההתמתנות של החמאס מתוך כורח להכיר במציאות הייתה בלתי נמנעת, אבל הסיכוי להשיג הסדר של קבע כמעט שאינו קיים...
    הפלשתינים לא יוכלו לעולם לוותר באופן רשמי על זכות השיבה, כשם שעם ישראל לא יוכל לוותר לעולם על זכותו לארץ ישראל...
    אז מה עושים?
    יש לחתור להסדר דה פאקטו, ששני הצדדים יוכלו לחיות עמו, שיכלול עצמאות לפלשתינים והפסקה מוחלטת של הטרור...
    פתרון הקבע יצטרך כנראה להמתין לימי המשיח...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הצביעות הישראלית מדהימה כל פעם מחדש

    אורי, 07/04/06 11:59

    כל פעם שיש פעילות פלסטינית נגד ישראל- אנחנו מתקיפים ומפציצים את הגורמים המתונים אצל הפלסטינים כי זה יותר קל (הפצצת משרדי ממשלה פלסטינים בשנים האחרונות, הרס שלטון הפת''ח, הפצצת מנחת המסוקים של אבו מאזן הלילה..), וככה אנו מעלים את החמאס לשלטון, ואז מאשימים את הפלסטינים בקיצוניות.
    וכשהחמאס משגר אותות של מתינות, אנחנו תוקפים אותם. עכשיו בטח הימין הישראלי והמתנחלים יעודדו את עליית הג'יהאד האיסלאמי לשלטון הפלסטינים, וכמובן ש''התנתקות'' חד צדדית רק מגבירה את כוחם של הקיצוניים שרואים שאין מה לנהל מו''מ עם ישראל, אלא רק בכל היא נסוגה... העיקר שאנחנו גברים ולא ניהלנו מו''מ תחת אש.

    מדינה מטומטמת

    הגב לתגובה זו

    • מזל טוב שברת את השיא של המטומטם בכל העולם

      ליעם, 07/04/06 13:22

      נכנסת לספר השיאים של גינס

      הגב לתגובה זו

    • צביעות...?....אבל אתה צודק 100% (ל''ת)

      רון, 07/04/06 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם הרוצח עראפאאת לא שלל שתי מדינות

    תלם אהרון, 07/04/06 11:49

    הרוצח עראפאאת הסכים לשתי מדינות ולאחר שנכנס לנעלי המדינה הראשונה קיבל תיאבון למדינה השנייה אל תאמינו לערבים הללו שום דבר לא נהשתנה רק ביילין השתנה הלך לגניבה לגניווה .

    הגב לתגובה זו

    • טעות: ערפאת מעולם לא הסכים לשתי מדינות

      בועז מושקוביץ, 07/04/06 14:48

      זהו מיתוס שיקרי שמופץ על ידי המשאל.
      כאילו ב-1988 בועידת אלג'יר אש''ף הכיר בהחלטות האו''ם 242 ו-338 - זה שקר, לא הייתה מעולם החלטה כזאת.
      כאילו אש''ף ביטל את האמנה - שקר, אנשי אש''ף מעולם לא קיבלו נוסח מתוקן של האמנה.
      מי שקביל מכתב על ביטול הסעיפים - זה פרס ואולברייט.
      וכן הלאה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    משהו בסגנון מזכיר את בנימין נתניהו,ומשהו את טומי לפיד. (ל''ת)

    הב הב הב, 07/04/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להאמין רק למה שנאמר בערבית! בפורומים פנימיים ! (ל''ת)

    ישראלי, 07/04/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    השקר החמאסניק מכה שוב ויוסי ביילין

    100% ציוני בדם, 07/04/06 11:39

    השקר החמאסניק מכה שוב ויוסי ביילין וזהבה גלאון ורן כהן ושלומית אלוני כבר רואים בו פרנטר בטח הם שלחו לו זרי פרחים ומילות תודה על ההצעה שלו שידחוף אותה לתחת שלו

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע ! (ל''ת)

      ישראלי, 07/04/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    חחחח א-זהאר אתה אפס חסר עמוד שדרה!

    לא חובב ערבים, 07/04/06 11:30

    מה קרה חמוד? נגמר לכם הקמח? תאכלו פצצות! חחחחחחחחחחח מה קרה? ''העם הפלסטיני מוכן לרעוב בשביל מטרתו'' לא? כן בטח, וגם אבו מחמוד מיריחו ילחם עד המוות... חחחח

    תמותו ברעב, מחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אתם מזכירים לי את סוריה

    הגיון פשוט, 07/04/06 11:22

    99% אחוז מהתגובות הן נגד העמדה המתונה שהושמעה
    תפתחו קצת את הראש, אתם נשמעים כמו משאל עם בסוריה.
    אם החמאס אומר משהו נגד ישראל אתם אומרים שהוא קיצוני.
    ואם הוא אומר משהו בעד ישראל אתם אומרים שזאת תחבולה.

    בסופו של דבר יהיו פה שני מדינות לשני עמים את החמאס יודע וגם הימניים הכי גדולים (כמו נתניהו למשל שלחץ לעראפת את היד) יודעים.

    הגב לתגובה זו

    • מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננין

      שי, 07/04/06 11:46

      אחרי שנים שהאמנו להבטחות של עראפת שנחשב ''מתון'' , שדיברנו איתו וקיבלנו בתמורה פיגועים ,מאות הרוגים ואלפי פצועים, אל תצפה מהחמאס שיהיה יותר מתון.
      אני ממליץ לך לקרוא את הספר של רונן ברגמן ''והרשות נתונה'' על תקופת כהונתו של עראפת , ותבין שאין עם מי לדבר. וברגמן הינו עיתונאי בידיעות אחרונות ובטח ובטח לא ימני.
      תעקוב לאורך כל ההיסטוריה שלנו עם הפלשתינאים ותן לי משהו להיאחז בו ולהגיד הנה הם השתנו. אם אצל עראפת קיבלנו אינתיפאדה פה נקבל מלחמה. ואם עם כל הרצון לחיות בשקט צריך להסתכל למציאות בעיינים ולא להתעלם.

      הגב לתגובה זו

    • מעניין את תנועת כהנא היתה בשלטון האם הפלסטינים

      אביגדור ליברמן, 07/04/06 13:23

      היו רואים בו פרטנר לשלום

      הגב לתגובה זו

    • תיקון: חמאס מעולם לא אמר דבר בעד ישראל

      בועז מושקוביץ, 07/04/06 14:22

      לחמאס יש תוכנית אחת בלבד, שהיא זהה מלבד פרטים קטנים לתוכנית של אש''ף.
      צריך לדעת מה אומר החמאס ואש''ף בתוך החברה הערבית ולא לעיתונים אירופיים.
      כשתפסיק לאסוף רכילות זולה בפחי הזבל, נדבר על סוריה וכל השאר...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    חמאס בשלטון - הדבר הכי טוב שקרה פה בשנים האחרונות

    בלונדיני, 07/04/06 11:07

    מספיק מבט מהיר בתגובות המתנחלים, שכידוע שולטים פה, בשביל להבין את זה: החמאס, שנבחר בצורה דמוקרטית ע''י עם שכבר אין לו מה להפסיד, מתחיל להבין את המציאות וכי דרך האלימות לא תוביל לשום פתרון - ולכן הוא הולך ומתרכך - מה שכידוע מאוד מלחיץ את הימין הישראלי, שאט אט מאבד את זכות הקיום שלו.
    אין שום פתרון אחר, למעט לצאת מהשטחים הכבושים ולאפשר לפלשתינים לחיות בכבוד, במדינה משלהם.
    חבל שאנשי הימין הקיצוני, החמאס שלנו, לא מצליח להפנים כי להבדיל ממקבילו הפלשתיני, בארץ הם מיעוט, וכי אף אחד לא ממש סופר אותו. לצעוק ולקלל, לרצוח ראשי ממשלה ולאחל למותם של אחרים, לבדוק בספרים שנכתבו לפני 3000 שנה וללכת אחרי כוהני ד מטורפים - זה יופי. אבל פתרון אמיתי, כידוע, זה לא ממש מביא.
    מתנחלים, לא לשכוח לבדוק טוב טוב שלא שכחתם כלום (כולל מתחת למיטה ובבויעדם)

    הגב לתגובה זו

    • יוסי ביילין, תירגע קצת. (ל''ת)

      עומרי, 07/04/06 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש לבדוק עיתונות ערבית לא מערבית!

    אורן, 07/04/06 11:06

    בעיתונים ערביים הם אומרים את ההפך. מה שהם אומרים למערב - לצרכי תעמולה בלבד. ראו הוזהרתם!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הסמולנים שומעים את זה ....

    מבין ערבית, 07/04/06 10:51

    ועוברת להם צמרמורת נעימה בגב, אח... כמה כף להזכר בימים המאושרים של אוסלו....
    (מה שהיה אחרי זה הם כבר שכחו )
    איזה דיסק דפוק יש להם ...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכותרת אינה מייצגת האמת מדבריו

    רינה, 07/04/06 10:20

    היא יוצרת דעת קהל אוהדת ואחרי כן יש מוקשים בפנים .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דברים אלו פורסמו במהדורות החדשות באירופה כבר לפני יומיים, אבל....

    אוזניים, 07/04/06 10:15

    רק בישראל הם כנראה לא מספיק חדשותיים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שאלה וקוץ בה

    יוסי כהן, 07/04/06 10:04

    אל לישראל להיגרר אחרי המילכוד שטומן בחובו שר החוץ הפלסטנאי אן הוא הפח את עור וברור שאנו יפה נפש כפי שמתואר [מדינות לשני עמים ומישאל עם ]מטרתם של החמס נישארה בענה חזרתנו לקווי 67ומימוש זכות השיבה .הם נימצאם במצב כלכלי קשה שבו ארצות הברית וחלק מארצות ארופה וערב מיתנערות מהם ואנם מוכנות לעזור להם כלכלית לכן באן מוצא הם כיביכול ממתנים את עמדותהם כלפנו כדי שנסיע להם מיבחינה הומניתרית ונימנע מילהתקיף אותם כתגובה לירי הקסמים אשר בהחלט לא בה בחשבון

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אבל אתה נתקל בשטות הרגילה של הימניים

      אפרת רגב, 07/04/06 11:04

      מפני שמה אתה טוען, למעשה? שהחמאס איננו אוהב אותנו, הוא היה מעדיף שלא נהיה כאן, ורק משיקולים פרגמטיים הוא מוכן לקבל את נוכחותנו.

      אבל אם תחשוב על זה, זה פחות או יותר היחס של רוב השמאלנים אפילו כלפי הפלשתינים.

      לכן, לא ברורה טענתך. מה אתה רוצה בדיוק, שא-זהר יודיע שהוא אוהב אותנו? אותי זה לא מעניין.

      השאלה הפרגמטית היא כיצד להגיע למצב של דו-קיום, לאו דוקא אהבה. השאלה האם השמאל או הימין צודק בדרך לכך עדיין פתוחה, אך אתה נופל לפח שבו נופל בדרך כלל הימין - הצגת שאלה לא רלוונטית ולא מעניינת.

      הגב לתגובה זו

      • כמו שלא היה ולא יהיה דו קיום בין יהודים לשמאלנים כך גם עם הערבים

        ממשלת השמאל, 07/04/06 12:00

        דו קיום עושים בין בני אדם ולא עם רטצחי ילדים וחיות אדם.
        שמאלנים בורים עדיין לא השכלתם זאת...

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני שולל! (ל''ת)

    יהוד, 07/04/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שטיפת המוח של התישקורת.חובה לקרוא!!

    שי, 07/04/06 09:55

    ביום רביעי יצא לי לשמוע מספר מהדורות חדשות בקול ישראל. מתוך 6 דקות של חדשות, כ4 דקות הוקדשו לפירוט מיגוון הדעות והכוונות של אירגון המרצחים הפלסטינאי הקרוי חמס (ימך שמו).
    כשכבר עמדתי להקיא, העברתי לערוץ ''רדיו קול חי'' שם סיפרו על התנדבות חסרת תקדים ברוסיה של מתן דברי פסח לכל היהודים שחיים שם. אני מבקש מכל עם ישראל: תקימו יחד קול צעקה נגד שטיפות המוח של התקשורת ששוב מנסה למכור רב מרצחים בלבוש של אוהב שלום. עד מתי נקבור מתים ונהלל את רוצחיהם? מה קורה פה?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למחמוד

    אבשלום, 07/04/06 09:54

    זאת יצירה של עם חולה .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לשני עמים: העם של הפת''ח והעם של החמאס. (ל''ת)

    על תעבוד עלינו, 07/04/06 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אזהר נראה כמו גאגאטק

    ציון ציוני, 07/04/06 09:52

    בפולנית סרסור

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נבלה,מנסה לפתות את ישראל,רק חרם טוטאלי

    מגיב, 07/04/06 09:45

    הם רואים שמשתינים עליהם בעולם ומנסים להתחנף,לא לאפשר להם לנשום

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נמר בעור של כבש

    איש יהודי, 07/04/06 09:42

    לצערי הרב,הטקטיקה של האיש הנורא הזה תוביל את מכשלת ישראל החדשה למו''מ עם החמאס.היוצרות התהפכו.כעת החמאס יהיה הזרוע המדינית והפתאח-הזרוע הצבאית החדשה של בני דודינו.חלק מהעם שלנו הם אופטימיסטים מושבעים שמוכנים למכור כמעט את כל הזכויות של העם היהודי בשביל סיכוי אפסי לשלום.אסון אוסלו (קרוב ל -1500הרוגים ) לא הביא להתפכחותם.כנראה שצריכים להיות פה לפחות כמה עשרות אלפי הרוגים בשביל שיתחילו להבין שא''א להגיע לשלום עם קבוצה של אנשים ש-70 אחוז מהם בחרו בכנופיה של רבי מרצחים לשלוט בהם.(ןה-30 הנותרים בחרו בטרוריסטים מתונים יותר)

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מספיק להתייחס לכל נאד של המפלצת הזו (ל''ת)

    צפוני, 07/04/06 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין עם פלשתיני! (ל''ת)

    משה בודק, 07/04/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לנו יש הבטחה אלוקית להם אין! (ל''ת)

    משה בודק, 07/04/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שתי מדינות

    מחמוד אלזהאר, 07/04/06 09:20

    אכן אני תומך בשת מדינות לשני עמים .מדינה אחת על כל פלסטין (שלנו) ומדינה על יד ,כלומר בים (שלכם).רעיון יצירתי ,לא?

    הגב לתגובה זו

    • ל-8, ממש הצחקת את הדגים בים (ל''ת)

      ראמי, 07/04/06 09:59

      הגב לתגובה זו

      • תצחק תצחק אבל אני אפעיל את התוכנית

        אביגדור ליברמן, 07/04/06 13:25

        שני מדינות לשני עמים כבר הוכחתם שאי אפשר לחיות איתכם רוב העם היהודי רוצה הפרדה מוחלטת מכם לכן התחזקתי בכמעט פי 4 אנחנו כאן אתם שם קצת סבלנות

        הגב לתגובה זו

        • אביגדור, התוכנית שלך מופרכת

          בועז מושקוביץ, 07/04/06 14:52

          בדיוק כמו כל המשחקים הטריטוריאליים שהיו עד היום.
          אולי היא אפילו תעשה יותר נזק.

          הגב לתגובה זו

    • Excellent! (ל''ת)

      AvnerA, 07/04/06 11:55

      הגב לתגובה זו

    • מחמוד צודק!!! אתם לים!! (ל''ת)

      יאסר, 07/04/06 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הוא תומך? איזה כיף. אני מודה לך מקרב לב. (ל''ת)

    עומרי, 07/04/06 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אנחנו לא שוללים לסכל אותך(לחסל אותך) אפשר לא ממוקד, המבין יבין..... (ל''ת)

    לא שולל עאלק, 07/04/06 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    א-זהר נגמר לו החמצן

    סם טורונטו, 07/04/06 09:04

    בבקשה לא ליקנות מה שהוא מוכר !!זה פשוט בעקבות הודעת אמריקה לעצירת הכספים והתמיכה וההכרה באירגון הטרור המרצחים חמס שעוד הדם של אזרחים חפים מפשע זועק שם למעלה אלוהים ינקום את דמם.אז ממשלת ישראל אנא לתת להם להתבשל במיץ שלהם.וכול נזק שניגרם על ידי הקסמים לקזז להם את זה מההחזרים שמגיע להם

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין אמונה בגוים

    שלמה, 07/04/06 08:55

    החמס חנוק בלי משכורות !!הקופה ריקה .וזו האמת לאמיתה ולא מדינה לשני עמים ולא מישאל עם ולא בטיח .אמריקה גם סגרה עליו את כול הדלתות.בבקשה אהוד אולמרט אל תתיחס לחמס תן להם להתבשל במיץ שלהם .הם עוד יבואו על ארבע

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Don't believe a word (ל''ת)

    dh, 07/04/06 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זהירות!!! לאחר שיקבל ה''פרוסה'' שלו יש

    משה מ,,,, 07/04/06 08:39

    ישלוט הג'יהד וגם הוא ידרוש פרוסה וחוזר חלילה...

    (א זהר : חמס מוכן לדון בשתי מדינות לשני עמים...)

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    א-זאהאר תומך בשתי מדינות לשני עמים בדיוק כמו שליברמן תומך (ל''ת)

    סאשה, 07/04/06 08:31

    הגב לתגובה זו