• 36.

    אתם אנשים כ''כ טיפשים!

    ענת, 02/01/09 00:14

    זאת מחלת נפש מה לא הבנתם? הם אשמים שיש להם רגשות כלפי בעלי חיים? זאת בעיה נפשית מה במה אתם מאשימים אותם בדיוק?? הם לא בוחרים בזה! קליפטומנים רוצים להיות קליפטומנים? ממש לא! אבל זאת הפרעה נפשית !! מחקר מצוין ואני שמחה שנתקלתי בכתבה הזאת.. בחורה חכמה ומעניינת מאוד. אהבתי ..

  • 35.

    אתם אנשים כ''כ טיפשים!

    ענת, 02/01/09 00:14

    זאת מחלת נפש מה לא הבנתם? הם אשמים שיש להם רגשות כלפי בעלי חיים? זאת בעיה נפשית מה במה אתם מאשימים אותם בדיוק?? הם לא בוחרים בזה! קליפטומנים רוצים להיות קליפטומנים? ממש לא! אבל זאת הפרעה נפשית !! מחקר מצוין ואני שמחה שנתקלתי בכתבה הזאת.. בחורה חכמה ומעניינת מאוד. אהבתי ..

  • 34.

    כלבה, אם את רוצה

    Moshem, 17/11/08 18:20

    תפנקי אותי ואני אתן לך בונזו

  • 33.

    מתאים לי מאוד

    dogg, 14/05/08 21:23

    הי אים את אישה שמדליק אותה חיות דברי איתי אני בחור בן 27

  • 32.

    חתיך בן 19 מחפש קשר עם כבשה חמימה ומפנקת

    מחפש, 22/02/07 10:52

    פרטים בהמשך...

    חחחח בעעעעע!!

  • 31.

    לכתבת דפנה שיר

    סוזן, 26/10/06 00:36

    את פשוט דפוקה!
    שאלוהים יעזור לך
    מה יעזור לך המחקר שעשית?
    ומה בדיוק את מנסה להבין?!
    בפעם הבאה יקירתי תתני לנו הסבר
    על אב שאונס את בנותיו הקטנות
    ותנסי ליפות את זה כמו בכתבה הנוכחתי.
    בא לי להקיא עלייך!
    ועל הכתבה המזעזעת !
    למה אין כבר צנזורה בעולם הזה ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • 30.

    גועל נפש 8-{

    tombenarye1234, 18/04/06 00:40

    אפילו לא קראתי את הכתבה, אבל זה פשוט חולני...

    לכתוב על ניצול בעלי חיים בירוק נושך זה כמו שיכתבו על פדופיליה במקום המסביר על זכויות ילדים...

  • 29.

    תופעת הוג'טפילם- אנשים שמאוהבים בירקות.

    ירקן, 17/04/06 08:48

    כירקן בשוק הכרמל 30 שנה , אני מכיר נשים שחיות עם מלפפון ומקימות איתו יחסי אישות מלאים, לאחרונה ניתקלתי באישה שחיה עם שלושה קישואים במקביל, אחד חוקי ועוד שני קישואים שאיתם היא בוגדת בקישוא הראשון...

    • אתה ליצן !!!! (ל''ת)

      אלי, 26/10/06 15:36

    • חחחחחחחחחחח

      מה זה משנה, 22/02/07 10:43

      זה היה ממש מצחיק ....

  • 28.

    אדישות -טימטום

    דליה, 13/04/06 14:42

    אני בהלם מכל התגובות של חלק מכם
    אלו תגובות של אנשים דפוקים ודבילים .
    אתם אדישים לנושא זה מזעזע שהכתבה המגעילה הזאת מנסה ליצור בעין יפה את הנושא המחריד הזה
    והכי גרוע שחלק מכם עושים צחוק מהנושא .
    אנחנו לא בני האדם אלא חלאות המין האנושי .
    אסור לצחוק או להיות אדיש לנושא
    כי זאת פגיעה בבעלי חיים
    קחו את הנושא ברצינות וכתבו תגובות נורמליות
    חולים בראש!
    ולמערכת בושה לכם על הכתבה המזעזעת
    מה הכתבה הבאה שלכם ?
    על גילוי עריות או פדופיליה?
    מעניין באיזה אור תציגו את הנושא
    אני מקוווה באור חיובי כמו הכתבה הזאת

  • 27.

    שקר! פעילים לזכויות בע''ח לא יעיזו להתעלל

    ענבל, 12/04/06 21:37

    ולנצל כך בעל חיים, הזכות של בעל חיים הוא לחיות בחופש, האנשים הללו משתמשים בטריקים כדי שבעל החיים לא יפחד ולא יסרב להם, ואם צריך הם יאנסו אותו בכח, אלו אנשים חולים מעוותים וחסרי יכולת לתקשר עם בני אדם, בדיוק כמו פדופילים וזו הסיבה שהם פונים לחלש מהם, כי שם נח להם, הם פשוט פושעים, אנסים!

    אין הבדל בין ילדים לבעלי חיים בתמימות שלהם ובשוני המנטלי שלהם מבני אדם מבוגרים.

  • 26.

    בני אדם מעוותים!!!!!!!

    סעמק, 12/04/06 19:02

    תעזבו את בעלי החיים לנפשם חולי נפש.

  • 25.

    בפעם הבאה תהייה כתבה על אנשים שמקיימים יחסי מין עם אשפה. (ל''ת)

    א, 10/04/06 07:18

  • 24.

    בע''ח ובני אדם

    טל, 09/04/06 13:55

    לא הייתי רוצה חיה בתור בת זוג, אבל אני מודה שהיתה לי איזשהי תחושת התאהבות קלה ב-2-3 חתולות שהכרתי (לא בצחוק). הרי סך הכל לכל בע''ח יש אופי משלו, וההתנהגות שלהן הזכירה לי התנהגות אנושית.
    אני לא רואה צורך להדחיק או להתבייש בתחושות.
    גם יצא לי להידלק על כמה גברים במהלך חיי, וזה לא הופך אותי להומוסקסואל.
    בני אדם הם מורכבים, הצרכים הרגשיים והמיניים מורכבים, ואני בעד פתיחות וליברליות מקסימלית, כל עוד אין כמובן שום כפייה או ניצול.
    אני בטוח שזואופילים הם אנשים רגילים, שבתחום הרומנטי יש להם שונות מסויימת.
    אני לא רואה שום סיבה להוקיע אנשים שמרגישים קצת, עדיף לנסות להבין אותם.

  • 23.

    ועל זה נאמר ...איכסה איכסה איכסה!!!!! (ל''ת)

    גועל נפש, 09/04/06 12:21

  • 22.

    קיבוצניקים???

    תמיר, 09/04/06 09:46

    אני זוכר שהינו נטפלים למתנדבות ולבנות גרעין... אבל לעגלים????
    בשום פנים ואופן ואם זה קרה אז בטח זה היה בקיבוצים של הש''מוצ.

    • רוצה לפתוח את המלחמה מחדש? אנחנו ננצח אתכם

      שמו''צניק, 09/04/06 12:54

      תק''מניק= עירוני

  • 21.

    עוד סטייה מסדום- פדופילה זואופילה נקרופלךיה והומואים כולם אותה מחלה

    ד''ר בנימין גץ, 09/04/06 09:22

    מדובר בסטייה שעוד כמה שנים מן הסתם תהפוך כמו ההומוסקסואליות למשהו ''נורמלי'' ובג''ץ ייאלץ להכיר בנישואים עם שימפנזה ולתת לה אפשרות לזכות בכספים כאלמנה

    • שטויות !!

      שטויות, 15/04/06 03:55

      מה אתה משווה יחסים בין בני אדם בוגרים וחיים לבין יחסים עם מתים, חיות, או ילדים??!!?
      זה לא בר השוואה. שני אנשים בוגרים הם בעלי יכולת להחליט החלטות עצמאיות ובניגוד לשאר...
      קצת שכל לא מזיק.

    • יש לי משהו לתת לך קוראים לזה ''שכל''

      אתה יצור, 22/02/07 10:48

      לא יודע אם שמעת

      זה הייתה השוואה טיפשית ולא רלוונטית אתה משווה סקס בין איש בן 60 לילדה בת 8 לבן שתי גברים שנמשכים אחד לשני ואוהבים?

      טיפש !!!!!!!!
      יש דברים שלא יהפכו אף פעם לא לנורמלים ופדופליה וזאופילה זה בין הדברים האלה.

  • 20.

    שאף אחד לא יעיז להשוות את זה להומוסקסואליות...

    שירה, 09/04/06 06:34

    אדם הנמשך לאדם (בהנחה ששניהם בוגרים כמובן) ולא משנה מאיזה מין שניהם זו תופעה טבעית ונורמאלית, כי עדיין - מדובר בשני בני-אנוש! ברגע שאדם מנצל מינית ורגשית חיה או ילד אשר אינם מודעים למעשה עצמו ושהם בעצם משמשים מעין כלי לפורקן האכזר של הנטפלים אליהם - זו מחלת נפש הדורשת אישפוז ושינוי תפיסה. ההומואים והלסביות נחשבים בעיני חלק מהאנשים כחולי נפש רק בגלל סטיגמות מטופשות וצרות-עין... פשוט אין מה להשוות בין זואופיליה להומוסקסואליות!!!

    • כן בטח (ל''ת)

      מיקי, 09/04/06 13:16

    • שירה צודקת מאה אחוז ! (ל''ת)

      סטרייט שפוי, 09/04/06 15:46

    • צודקת (ל''ת)

      1, 13/04/06 01:33

    • צודקת!!!! (ל''ת)

      ענבלוש, 13/04/06 10:12

    • צודקת (ל''ת)

      קליגולה, 17/04/06 18:22

    • זה בדיוק אותו דבר - את פשוט חשוכה ופרימיטיבית

      דן, 24/10/06 12:26

      את צריכה להיות פתוחה לרעיונות נאורים וחדשים.
      פעם אמרו על הומוסוקסואליות שזה סטייה ושזה לא טבעי ונורמלי, ועם הזמן שינו את הגישה, גם לגבי זה ישנו את הגישה בעתיד.
      את מתייחסת זואופיליים כחולי נפש בגלל סטיגמות מטופשות וצרות עין.
      לגבי אם חיה סובלת או לא אפשר לבדוק את זה בקלות על ידי בדיקת גלי המוח של בעל החי בזמן קיום יחסי המין

  • 19.

    dogs are like retarded humans

    shocked liberal, 09/04/06 04:33

    they have personality and all but low IQ. the question is then, is it OK to have sex with a retard who doesn't seem to object. thats the right standard, not comparison with children. and as shocked as i am, its really not their fault, it's god's crazy sense of humor.

  • 18.

    נראה אותם מזיינים אריה או כריש או תנין או נחש או קרנף (ל''ת)

    ג'וק, 09/04/06 03:33

    • הם יעשו זאת אורלית עם כריש תחת דחף בלתי נישלט.. (ל''ת)

      ההמום, 14/04/06 21:10

  • 17.

    רגיש, 24, בארמדיל לקשר פתוח אך תומך. נא לשרשר. (ל''ת)

    מ''ס, 09/04/06 01:38

    • מחפשת זיווג לארמדיל שלי... (ל''ת)

      מיץ פטל, 09/04/06 09:27

      • יש לי זיווג וגם בשבילך את אתה רציני....או את? (ל''ת)

        יתוש, 09/04/06 15:48

    • מצחיקקקקקקקקקקקקקקקק (ל''ת)

      ארמדילה, 09/04/06 10:04

    • מחפשת כלב ים אשכנזי וגבוה.

      חיה, 09/04/06 19:17

      רגיש ורומנטי. בתול- חובה.

  • 16.

    בסאותפארק עשו על זה פרק חביב

    חרדון, 09/04/06 00:56

    עם אנשי PETA הבלתי נסבלים. מתערב איתכם שיש גם בקרב קוראי הערוץ הזה כמה כאלה. גועל נפש.

    • חחח...אכן אחד הפרקים הטובים (ל''ת)

      צופה, 09/04/06 07:41

    • מישו יכול לספר מה היה בפרק?

      ענבל, 13/04/06 10:14

      ופטה גדולים מהחיים

  • 15.

    לאהבה אין גבולות

    קרין, 09/04/06 00:51

    מסתבר שהמשפט הזה כל כך נכון ואפילו די מפחיד

  • 14.

    ועל זה נאמר - חאליעה לאללה ולהקתו...!!!! מה קורה כאן ? הלו !!! (ל''ת)

    תתעוררו, חולים, 09/04/06 00:06

    • צודק.

      המום, 09/04/06 08:27

      האנשים האלה חולים בראש. לגמרי. מה קרה לכם? הם צריכים תרופות, לא הבנה!

  • 13.

    מה שמענין הוא ההסבר הפסיכולוגי לתופעה

    שד, 09/04/06 00:06

    מישהו יכול להסביר?

    • אני יכולה לנחש....

      מהקליניקה, 09/04/06 02:32

      ניחוש, לא מבוסס שלי, אומר שמדובר באיזו תקיעות בגיל הילדות.בתור אנשים בשלים אנחנו יכולים לאהוב חיות ולראות מה אנושי בהן ולמה מגיעות להן זכויות, אבל אנחנו מסוגלים להבחין בינן לבין בני-אדם. ילדים לא מסוגלים להבין שיש כל מיני דרכם לחוות את העולם. לדעתם, קיימת רק הדרך שלהם. לכן בעיני ילדים, הכלב חווה את העולם בדיוק כמותם. זה נקרא השלב האגוצנטרי. שלב שנמשך עד גיל 5 בערך. אז הילד מתחיל להכיר בכך שהזולת הוא יצור נפרד, עם עולם שונה משלו. מי שנתקע בשלב הזה ממשיך לחשוב שהכלב ''רוצה ליזום'' איתו יחסי מין, ולא עם הכלבה בבית ממול. הבחירה להמשיך לחשוב כמו ילד קטן היא מנגנון הגנה ממשהו מפחיד שהיה כרוך בגדילה. הבנה, מכאיבה מדי, למשל, לגבי ההורים, האהבה של ההורים שלא הייתה מספקת וכו'...
      כאמור, זה רק ניחוש.

      • מעניין...תודה על התשובה... (ל''ת)

        שד, 09/04/06 07:20

  • 12.

    איזה כלב מדהים

    עידו, 08/04/06 23:40

    הכלב בתמונה. כתבה מאלפת ומעלפת כאחד, נושא חשוב מאוד ומעניין ביותר. והכלב - אח איזה כלב...

  • 11.

    מותר לקיים יחסי מין עם חייזר ? (ל''ת)

    ששון, 08/04/06 23:20

  • 10.

    ובכל זאת, נועו ינועו...

    המוRה לאנGלית, 08/04/06 17:42

    בין אם זה לגיטימי, או לא, אחוז אחד או עשר או שבעים...
    זה לא ממש משנה
    אנשים ימשיכו לחשוב ולעשות כל סוג אפשרי של מגע מיני.

    ואנשים אחרים תמיד יגידו להם שזה לא בסדר.

    ובדרך כלל, אנחנו לעולם לא באמת נדע מה עובר לאנשים בראש, על מה הם חושבים כשהם מאוננים? מה הם עושים כשאף אחד שמכיר אותם לא רואה...?

    נדמה לי שרובם המוחלט של מבקרי התנהגות מינית לדורותיהם בחיים לא היו מסכימים לשבת לבדיקת פוליגף קטנה על הפנטזיות וההרגלים שלהם.

    לדעתי זה כולל את כל המגיבים פה.



    בברכת מין מעניין, מגוון וכשר לכולכם

    • סליחה *פוליגרף (ל''ת)

      המוRה לאנGלית, 08/04/06 19:09

    • יש הבדל בין פנטזיה למימוש הפנטזיה. (ל''ת)

      פנטזיונרית, 08/04/06 21:20

  • 9.

    הדעה שלי - (אני לא זאופיל)

    תגובה עניינית, 08/04/06 13:20

    ללא ספק, עניין האחוזים אינו מציאותי- והכותבת מוכיחה שלא ניתן למדוד את הדבר כלל!

    יש שני פנים במיניות-
    1. משיכה מינית טבעית
    2. התסגלות מינית.

    למשל- בשווייץ אנשים רבים מנותקים בבתיהם חודשים רבים בשל השלג ולכן המדינה ספוגה גילויי עריות..
    הגוף מוצא דרך לפורקן..
    אך עם זאת בקיץ הם חוזרים לחיי מין טבעיים להם- וכנ''ל הומואים בבתי כלא וכו' ובדואים עם חיות.

    זה הטבע.

    אולם- משיכה מינית של ממש- יש לאחוז מסויים משיכה לאותו מין ולאחוז ממש קטן לחיות וילדים ומה ועוד- אין ספק שכל עוד הפרטנר השני עושה זאת בהסכמה - לא ילדים- צריך להניח להם לחיות, אך עם זאת המין כפי שמכונה נורמה הוא מין שמוליד ילדים- גבר - אישה. הם הרוב. אך עם זאת לא צריך להרוג את השונים.. הם קיימים..

  • 8.

    מי יקבל לגיטימציה ראשון? הם או הפדופילים ?

    נני, 08/04/06 11:36

    נמאס כבר מהעיסוק בביזארי והחולני, והחיפוש האינסופי,הפסאבדו ''ליבראלי'' ! יש גבולות ולא צריך לקבל כל סטייה רק משום שיש בני אדם שזקוקים לה. לזיין כלב זו סטייה קשה בה האדם ''חוצה גבולות'' כפי שהדוקטורנטית אומרת, וחציית גבולות אלו כמוהם כחציית השפיות. ההשלכה הרגשית של המסכנים הללו על החיה נובעת ממגבלה נפשית קשה של אי יכולת ליצור קשר רגשי. כלב לא יוכל להחליף קשר עם אדם, ויש לי כלבים ואני יודעת בדיוק כמה אהבה הם יכולים לתת, עדין זה לא מחליף ולא משתווה לאהבה וקשר בין שני בני אדם. נמאס לי מהפרובוקציות והצורך לשבור כל טאבו. יש טאבויים ויש צורךבהם הם מגינים עלינו מפני התפרקות של כל משמעות.

    • מילים כדורבנות !

      לירז, 08/04/06 15:59

      נני את צודקת בכל מילה. גם אני כתבתי תגובה דומה אבל צינזרו אותה כי היתה בה ביקורת על כותבת הכתבה ולא רק על תופעת הזואופיליה.

      • מחקנו כי את סתומה! (ל''ת)

        הנהלתNRGקהילות, 09/04/06 23:28

    • או סוף סוף תגובה טובה!

      HELLO KITTY, 09/04/06 09:48

      מסכימה עם כל מילה!

    • שניהם כבר קיבלו לגיטימציה במקומות מסוימים.

      שונרא, 12/05/07 19:31

      בארץ נראה לי ששניהם ישארו בלתי-לגיטימים.

  • 7.

    עוד דוקטורנטית משועממת שמחפשת נושא ''מלהיב'' שיוציא אותה

    סוס, 08/04/06 04:45

    משממון האקדמיה כי היא לא טובה בשום דבר אחר.
    גברת דפנה שיר וואט אבר אין כלום במחקר שלך חוץ מחיפוש אחרי סטיות מיניות.
    זואופיליה היא סטיה מגעילה ודוחה של חולי נפש.
    הזאופילים הם בהחלט לא אנשים כמונו כפי שתארת.
    האם היית מזדיינת עם סוס גברת דפנה ?

  • 6.

    כל אחד ודרכו הוא

    LOLA, 08/04/06 03:16

    למרות שאני אישית נגד. לאלו שחושבים שהחיות לא יכולות לסרב אתם טועים כי אם הם לא נהנות הם יגיבו..... כך שאני בטוחה שהם גם רוצות בכך

  • 5.

    רוב הגברים יותר כלבים מכלבים ,אז עדיף כלב אורגינל ;) (ל''ת)

    מתה על חיות, 08/04/06 01:01

  • 4.

    תשובה רציונלית

    אני, 07/04/06 17:55

    לערכתי רוב הרציונליזציות של קשר מסוג זה היא מניפולציה. כן ניתן להשוואת קשר לזה לפדופיליה (ואני לא מכליל אונס חיות כאן), מכיוון שאיפילו עם החייה ''מסיכמה ויוזמת,'' הרי היא אינה בוגרת ברמת אנושית ושווה לאדם אינטלקטואלית. זה ניצול של מין חלש ותמים יותר מהאדם.
    ההשוואה לפדופילה רלוונטית מכיוון שגם נערים/ות וילדים יכולים להנות ממגע מיני עם בוגר/הורה - האם זה מצדיק את המשך הקשר? ולמה חל איסור על כך? מכיוון שחוסר השיוויון בבגרות הרגשית ושכלית יוצר פער גדול מדי. אנשים אלו, אני מניח מוצאים בחייה מפלט לחרדות הניטשה ולבעיות ההסתגלות לחברה. חייה מאד נגישה וכלב לא מסרב לאדון שלו. =זה פשוט קל יותר= כלב לא שופט את היופי החיצוני וכל רגשי הנחיתות שאנשים אלו סובלים מהם. שוב, זו בריחה מהתמודדות וחוסר בגרות רגשית שמוביל את האנשים האלו למשיכה הזו. אני לא מאלה שירצה להעניש או לנדות אותם, אבל אני חושב שהם כן זקוקים לעזרה כדי לקבל ביטחון ליצור קשר עם שווים להם.

    אולי במקרים בודדים ביותר, קשר מיני עם חייה יכול להיות שוויוני. אני בא מרקע רוחני ומכיר בעובדה שקיימות חיות מופתחות רוחנית - כאן התמזגות מינית יכולה לבוא ממניעים אחרים שלא אפרט כאן - אבל, זה בכלל לא בקטגוריה של מה שמתואר שכתבה כאן.

    • וואוו-איזה תגובה!כבר הרבה זמן שלא קראתי תגובה חכמה באינטרנט! נהנתי!

      א, 08/04/06 00:20

      תגובה חכמה ואני מסכימה עם כל מילה שכתובה!

    • האם ללגיטימציה שאתה נותן לחלק מהמקרים אתה קורא

      עוד סוטה מין, 08/04/06 04:48

      תשובה רציונלית?
      ואתה עוד אומר שאתה מרקע רוחני. לעג לרש.

  • 3.

    לחיות אין אפשרות לתת הסכמה או להתנגד

    חמור אחד, 07/04/06 17:32

    לכן יחסי מין אתם אסורים. נקודה. גם אם נראה שכהכלב בעד. איך תדע כשהוא לא?

    • צודק ב- 100%

      טלית, 08/04/06 21:14

      כלב יעשה הכל כדי לרצות את בעליו ולכן קיום יחסים איתו או עם כל חיה אחרת הוא מזעזע.
      כמו אונס של ילדים !!!!!!

  • 2.

    איכס, איכס איכס

    נגעלת, 07/04/06 14:22

    חולני ברמות

  • 1.

    זה מוכיח מחלת נפש כמו הומואים ולסביות (ל''ת)

    קרן, 07/04/06 11:35

    • מה הקשר בין מחט לתחת??? (ל''ת)

      שירלי, 07/04/06 12:56

      • חחח זה צירוף שלושת התגובות הכי מצחיקות שקראתי בחיים (ל''ת)

        שלי, 08/04/06 02:31

        • WTF???

          gfhgf, 09/04/06 01:10

          אהה???(!)

    • לא, את לא קשורה (ל''ת)

      ......, 07/04/06 15:59

    • צרות אופקים עקומה

      blue, 09/04/06 00:29

      אני אישית לא רואה שום רע בתופעה אבל בלי קשר...
      זה שאת גזענית ומתנגדת לאהבה של בני אדם, זאת כבר בעיה שלך, אבל זה שאת משווה את העניין הזה להומולסבים, את בעצם אומרת שהומואים הם כמו כלבים. הערה שכבר לא קשורה לגזענות וגובלת בטימטום

      • תקראו !!!!!!!!

        בוריס, 09/04/06 01:28

        קרן - את צודקת במאה אחוז.
        רק לצורך ההוכחת הטענה - תציבו בסיפור של בריאן, במקום המילה ''כלב'', מילה ''גבר'' - עכשיו תקראו .. נשמע מוכר??

        מה?!

        אם אתם אומרים שהומואים זה לא טמטום ולא מחלת נפש, וכל מי שחושב כף הוא צר אופקים וגזען, ושהרי הומואים פשוט נולדים ככה - חחחהההה
        אז הנה לכם טענה דומה: זואופילים, הם אנשים נורמליים - הם לא חולי נפש והם לא מטומטמים - הם לא אשמים, הם נולדים כאלה, אז בואו כולנו ביחד נתמוך בהם, נשדר תוכניות וסרטים בטלויזיה ןנראה לעולם שהם בדיוק כמונו, אנשים בשר ודם שרק ''קצת'' שונים מאיתנו מבחינה גנטית ... חחחההה

        נשמע מופרך, לא?

        אז רק תבינו ותפנימו:
        אם זואופפילייה זה משהו שדוחה אותכם, אז גם הומואים ולסביות זה אותו הדבר ואין שום סיבה שבעולם שנושא אחד ייתמך כל כך ע''י בורים וטפשים, והאחר יזכה לדחייה.

        בשני המקרים מדובר בטמטום ובאנשים חולים - אנשים שמכניסים לעצמם שטויות לראש - חולים מנטאלית - פסיכים, בעלי ילדות קשה, שאישיותם ומיניותם לא עוצבו כמו שהטבע תכנן, כשהיו קטנים.

        • קשקושים

          קשקשן, 15/04/06 04:05

          מעשה בין שני בני אדם בוגרים היכולים להחליט החלטות אינו דומה למעשה הנעשה עם תמים(חיה או ילד או מת)..
          אתה מדבר מבורות. וזה לאא הנושא הם הומואים ולסביות זו מחלה או לא. הם לא פוגעים באף אחד וחיים נורמלית.. אין שום סיבה לאסור בחירה של אדם. ואני מזכיר בחירה חופשית של שני אנשים בוגרים.

    • מחלת נפש המזקיקה אישפוז כפוי!

      = הומוסקסואליות, 09/04/06 09:23

      יש לבער את מחלות הנפש והסטיות מחברתינו