• 42.

    האמת הערומה

    זעם אלוהי, 23/06/06 05:46

    התגובות של אנשים פה שפוט גורמות לי להרגיש כעס ובושה על כך שאחרי כלכך הרבה שנים של סבל שהעם הזה עבר עדיין נשארנו לא סובלניים מפגרים מחשבתית ושונאי זרים.
    כל הד''ר שנתנו פה תגובות צריכים לקבל שלילה של התארים שלהם... תיארוך פחמימני זו בדיקה מדוייקת מאוד וכל הטענות בדבר קונספירציה של זיוף רק מראות עד כמה אנשים פה הם צרי אופקים ומלאי פחד ושנאת זרים ! בנוסף לכך ישו היה אדם שהקדים את זמנו בצורת המחשבה. המסרים שלו היו הומניטריים יותר מהצלב האדום . הוא רצה לתקן את הדרך חיים האכזרית של עם ישראל באותה תקופה. ''עין תחת עין'' הפך בפיו ל''להפנות את הלחי השניה''. תחשב על זה קצת ותבינו שאם כבר מישהו פה חזר אחורה באבולוציה של התרבות אלה הם היהודים שסירבו לשנות ולשפר את עצמם. היהדות הפכה מסוגרת קנאית ומלאת שנאה לכל דבר זר לה ובצורה מסויימת אנחנו התחלנו את האנטישמיות והמנהיגים ה''גויים'' פשוט רכבו על הגל שאנחנו התחלנו באופן לא מודע.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה הם העובדות

    יהודי חכם, 09/04/06 18:02

    מגילה זאת נמצאה אם מקורות גנוסטיות ובנוסף לכ לזמן בו נכתבה ולסטירות ההיסטוריות כנראה שיש כן זיוף. נכון הנצרות כדת האשימה אותנו היהודים ברצח ישוע אבל לא זאת השאלה השאלה היא מי השתתפו באירוע הצליבה רומים ויהודים כלומר יהודים וגויים ביחד כלומר גם הגויים רצחו את ישוע כולם רצחו את ישוע מה זה אומר כולם רצחו אותו בשביל שישוע היה הקורבן אל חטאי האנושות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חשיפה:בבדיקת פחמן 14 הוברר כי

    שולה ליפשיץ, 09/04/06 16:58

    הניר בן כ 70 שנה ומקורו באוסטריה או גרמניה!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל - 40

      חן, 10/04/06 01:08

      מה את מקשקשת שטויות? הבדיקה של הפחמן 14 ציינה את סביבות המאה ה - 3 או הרביעית. שנת 280, פלוס מינוס חמישים.
      זוהי האמת, בדיקות וחקירות מצאו כי היו לפחות עוד 30 בשורות גנוסטיות שנדחו על ידי ה''נצרות הקדומה'' כדי להמשיך להכפיש את שמו של יהודה.
      בקיצור, עלייך נאמר ''קשקשית, תפסיקי ל'קשקש'' ובאמת, עושים פה היסטוריה ואת פקה פקה
      ביי ביי

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    זהירות!מדובר בזיוף גס !!!!!!

    ד''ר רועי לרנר, 09/04/06 16:57

    הנייר בן 73 שנה ויוצר באוסטריה!!!!!

    לא כתוב בקופטית אלא מקדונית!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אלי אלי למה עזבחני (ל''ת)

    איש, 08/04/06 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עוד הוכחה שדת מתרפשת לפי צרכים פוליטיים (ל''ת)

    אלון, 08/04/06 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לכל מי שמעוניין במקור-בבקשה

    אודי ירושלמי, 08/04/06 11:28

    http://www.tertullian.org/rpearse/manus/gospel_of_judas/index.htm

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לכל מי שמעוניין במקור-בבקשה

    אודי ירושלמי, 08/04/06 11:26

    http://www.tertullian.org/rpearse/manus/gospel_of_judas/index.htm

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ישוע הנוצרי,אילולי היה,היו ממציאים אותו..

    אודי ירושלמי, 08/04/06 10:35

    עם כל הצער והרוע שנגרם ליהדות מתופעת ישוע הנוצרי,לא תסולא בפז,'תרומתו',לשימור והתעצמות התרבות היהודית-נוצרית בעולמנו.זאת לעולם אין לשכוח,עם כל ההסתיגויות למיניהן בדבר צרות העין המגמתית של הועדות האקומניות לאורך ההסטוריה,דחיית ,אפסון והסתרה של הוונג'לים האפוקריפיים הרבים שלא הלמו את הקו הרשמי וכו'...תגלית מהחשובות בהסטוריה של העולם המערבי הנאור. (חלקיק זעיר מאוצר בלום של 'תגליות',הקבורות במרתפי הואתיקן,זה שנות אלפיים ואין מחריד).

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תנו לו בחגורה

    יודהלה, 08/04/06 10:04

    סתם שנאו אותי עד עכשיו.
    אני לא הכרתי את הסיפור של הברית החדשה בכלל.
    יצאתי לשליחות מהעבודה לארה''ב, ואני ברוב חכמתי, מנסה להסביר לגויים הנוצרים את מהות שמי. עדיף שהייתי אומר להם ששמי הוא חמור, ולא יהודה.
    רק עכשיו שנתיים אחרי ירד לי האסימון.

    הגב לתגובה זו

    • ,תגובה ל-33 בור,צא ולמד !

      אודי ירושלמי, 08/04/06 10:21

      במקום להשתלח לארה''ב...איך ומי השולח???

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש''ו לעג וביזה את חכמים, ועם בעיות צניעות קשות

    ליאור, 07/04/06 15:12

    הוא לא היה סתם יהודי טוב ואוהב אדם

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תרגעו

    המיזנטרופ, 07/04/06 11:52

    בכתבי הקודש שלנו מוצג ישו באור לא חיובי במיוחד(בלשון המעטה) אין גם התכחשות למשפטו והוצאתו להורג בבית דין של חכמים כמסית ומדיח.
    רק במאה העשרים החלה האפולוגטיקה היהודית לגבי פרשת הסגרתו , משפטו וצליבתו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ישו=יתברך שמו וזכרו

    שלו, 07/04/06 11:18

    חשבתי ,שהגיע הזמן שישתמשו בשמו באופן נכון ,ולא מעליב.
    השם הוא ישוע...................

    הגב לתגובה זו

    • ישו=יימח שמו וזכרו

      קבל תיקון, 07/04/06 14:23

      רק צרות הביא על העולם הזה ובמיוחד על היהודים... מי שמו כמלך היהודים??? מגלומן פסיכופת....

      הגב לתגובה זו

      • ישו''ע = ימח שמו וזכרו עמלק

        דן, 08/04/06 21:31

        אחת הסיבות העיקריות לעיוות הערכים על פני כדור הארץ. לאחר שאברהם אבינו פצח במהפכה מחשבתית שלא היתה כדוגמתה, הרי שהאיש ההוא (ישו''ע) החזיר את הצביליזציה אחורנית מבחינה תאולוגית מחשבתית ועיקם את היהדות ורעיונותיה, בל נשכח את הדם הרב שזרם בעקבות ההולכים בדרכו, ימ''ש וזכרם.

        הגב לתגובה זו

        • כפרה עלינו אנחנו הנוצריםםם, הדת השולטת! (ל''ת)

          מרי, 04/08/06 15:52

          הגב לתגובה זו

  • 29.

    האם הכנסייה הנוצרית תשכתב את הברית החדשה?

    שד, 07/04/06 08:20

    אני מבקש התיחסות של מומחים בתחום.
    נניח שיוכח מעל לכל ספק שאכן הדברים נכונים וישו נתן הוראה מפורשת ליהודה איש קריות להסגירו לרומאים, האם יש סיכוי כלשהו בעולם שהכנסייה הנוצרית תשכתב את הברית החדשה בהתאם ותסיר סופית את חרבה מעל צוואר היהדות והיהודים?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אנטישמיות

    yho42, 07/04/06 06:09

    האנטישמיות היא לא היסטוריה היא צורך והשימוש בה ימשך לנצח ואינו קשור לארכיאולוגיה

    הגב לתגובה זו

    • אנטישמיות?

      the dud, 08/04/06 04:07

      נצרות, יהדות ואיסלם. כולם דתות שמיות.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    למי אכפת? ממילא אלוהים זה המצאה (ל''ת)

    נחום, 07/04/06 02:27

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בזכות הכתבה, הפסח הזה יהיה יותר שמח (ל''ת)

    צומת מסובין, 07/04/06 02:20

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אתם מזלזלים וצוחקים אבל לא באמת מבינים

    אור, 07/04/06 02:13

    וגם אני לא יכולה עדיין להבין לגמרי את גודל הדבר.
    יכול להיות שהמחקר אפילו יעצר או יופרע בידי האנשים בחלונות הגבוהים.
    אתם לא מבינים שחלק גדול מאוד מהעולם הזה משתייך לזרם הנצרות, ובזכות זה מצליחים לשלוט בהם.
    דת הנצרות מימי קדם מהטפות הכנסיות על גיהינום וגן עדן ועד היום, השתמשה בפחד כדי ''למשול'' בנתיניה.
    לכן אני יכולה לחשוב על הרבה מאוד מוסדות שיעשו הכל כדי לא לנפץ את הבועה הזו.

    ישו, ובשמו האמיתי לפני ששינו לו אותו- יהושוע, בסך הכל היה איש יהודי טוב בעל טוהר מידות, ורצון לעזור לחלשים.
    אני בטוחה שהוא לא היה שמח מכך שנוצרה דת חדשה ''בגללו'' אחרי מותו.

    ולכל אלה שמקשרים את היהדות לפאנטיות של החרדים ולספרי וחוקי ההלכה שנכתבו מאוחר יותר בידי אנשים, אתם עושים טעות.

    ה' הוא הכוח הבלתי ניתן לתפיסה הזה, שברא את העולם, וכולו אהבה.
    אני חושבת שבמקום להניח תפילין או לגדל פיאות, צריך להיות אדם טוב בסופו של דבר.
    להשתדל כמה שאפשר לא לפגוע באחרים, לא לתת לשינאה להשתלט עלינו לא כלפי אחרים ובטח שלא בתוך עמנו, (ותאמינו לי שיש גם אנשים חרדים שהם באמת אנשים עם לב טוב, אז דיי לעשות הכללות),וחשוב גם לא לפגוע בבעלי החיים והטבע שגם הם יצירתו של אלוהים.

    השינוי, מתחיל אצל כל אחד ואחד מאיתנו- תפסיקו לשנוא, תפסיקו לאכול בעלי-חיים, תשתדלו להיות אנשים טובים כמיטב יכולתכם, ובסוף גם המדינה שלנו והעולם שלנו יהיו טובים יותר.


    הגב לתגובה זו

    • ישו ציווה

      אליעזר, 07/04/06 07:07

      לא להפיץ את תורתו לאלה שאינם יהודי

      לא לשנות את מצוות היהדות.

      באו הפוליטיקאים ושינו הכל.

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      אחד, 07/04/06 22:33

      ישר כח!

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי אחותי.....

      RolleR, 08/04/06 12:45

      טוב לדעת שיש עוד אנשים שחושבים שהשינוי מתחיל אצל כל אחד ואחד מאיתנו וברגע שנתחיל לאהוב ולכבד כול אדם יגיעו זמנים טובים יותר...
      אז אנשים יקרים במקום להשמיץ,לדבר רעות ולהאשים
      תתרגלו לאהוב..... . . .. . . .. . . .. .... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... ..... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ...... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . . .. . . .. . . .. . . .. . ...... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . ...... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . ... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . . . ..... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . ..... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . . .. . . .. .... ..... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... . .... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . ... . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . ... . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .. . . . .. . . . ... . .. . . .. . . .. . . .. . . . .. . . . . .

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה זה משנה ,אז ישנאו אותנו על משהו אחר (ל''ת)

    זיגי סאחבק, 07/04/06 01:57

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הו ג'יזס!! (ל''ת)

    הללויה!!, 07/04/06 01:45

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכל המגיבים

    אלי, 07/04/06 00:38

    לכופרים אל תבלבלו תמוח אתם לא מאמינים אל תאמינו בשקט מי אתם שתצאו נגד הדת.
    ו''לדתיים'' את מי אתם מנסים להחזיר בתשובה?? בשתי שורות תוכיחו משהו?

    לכולם תהיו הגיוניים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יבטלו את האנטישמיות! ואים חב''ד ו...

    יעקוב, 07/04/06 00:35

    וכל יתר הכתות ישבו כמה דקות בשקט,נביא גם את המשיח.
    רק שלא יפריעו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שהאפיפיור והנוצרים ישתחוו לעם היהודי (ל''ת)

    יהודה, 07/04/06 00:20

    הגב לתגובה זו

    • לצחצח לך גם את הנעליים, מתוק? (ל''ת)

      נדיקטוס החמוד, 07/04/06 01:30

      הגב לתגובה זו

      • כן

        הסקסית, 07/04/06 06:59

        כן חמוד הגיע הזמן שהגוים יצחצחו לנו לא את הנעליםאלא את כל הגוף

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    כולם יודעים שהקריות ועמק האלכהול מלאים בפושעים (ל''ת)

    ג'וני ווקר, 06/04/06 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא לשמוח

    שייקה, 06/04/06 23:32

    אל דאגה. גם אפ יתברר שכל הכתוב נכון, ימצאו סיבה אחרת לשנוא את היהודים. אנחנו הסיבה לכל הצרות בעולם.

    הגב לתגובה זו

    • ואנחנו גם הסיבה לכל ה(נ)צרות שבעולם (ל''ת)

      שמוליקיפוד, 07/04/06 02:16

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    על מוחמד לא גילו משהו?

    חיפאי, 06/04/06 23:28

    שמעתי שגילו שלמוחמד הייתה מסעדת חומוס במכה, ואחר כך הוא פתח עוד סניפים.
    במיוחד הוא ידע להכין חומוס עם פול וצנוברים.

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב,יותר טוב תסתתר איפה שהו. (ל''ת)

      הם כבר בדרך, 07/04/06 00:29

      הגב לתגובה זו

    • ואני שמעתי שמוחמד מואזין של רשת ג' (ל''ת)

      ש.ג., 07/04/06 02:16

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שקר!!! (כנסו!)

    בר, 06/04/06 23:26

    אותה המגילה התגלה אך ורק בשנת 200 אחרי הספירה, היא זוייפה ע''י אנטי-משיחיים (של זמנם) בניסיון נואש ביותר...
    יש בה המון סתירות שחלקן העלו פה.

    מדענים שונאי אלוהים , ולא יותר, אין טיפת אוביקטיביות.

    הגב לתגובה זו

    • ,תגובה למס' 16 הכל ככה

      אודי ירושלמי, 08/04/06 10:46

      כל ספרי 'הברית החדשה' נכתבו רק במאות השניה והשלישית,לאחר הסתלקותו של ישוע ובעיקר ע''י ה'יהודים החדשים' כפי שנקראו הנוצרים בזמנו,כך שרבות שם האגדות לעומת המקוריות ההסטורית,דבר שרק מדגיש את האוטנטיות היחסית של החיבור ב'קודקס צ'אקוס'-נושא הכתבה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ולמען הגילוי הנאות ראוי היה לציין כי מעריב הוא המפיץ

    כבשה מעירה, 06/04/06 23:23

    של המהדורה העברית של הנשיונל ג'יאוגרפיק.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מהמם

    בנימין, 06/04/06 23:02

    אין מילים, נשמע כמו סיפור הגביע הקדוש.

    הגב לתגובה זו

    • בי

      ז, 07/04/06 02:50

      יש''ו

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כולנו גאים בך יהודה,אנחנו צלבנו-

    אלעד מהקריות.., 06/04/06 22:32

    את ימח שמו וזכרו ואנחנו לא מתביישים בכך,יהודי גאה!!

    הגב לתגובה זו

    • to 13

      Fadi, 07/04/06 03:13

      It is so shameful that there are people like you alive these days

      הגב לתגובה זו

    • Proud of what? Idiot (ל''ת)

      Jacqueline, 07/04/06 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בשם מרשי, יהודה איש-קריות, אני דורש פיצוי של

    עורך דין, 06/04/06 22:28

    6000000000000000$ על העוול שנעשה לו כל השנים.

    הגב לתגובה זו

    • ואת אותו הסכום לכול אחד מהיהודים שחים היום ואשר נאלצו לסבול את התעמ

      יהודי אחד., 07/04/06 00:03

      התעמולה האנטישמית שנוגברה בעקבות הבדיה.

      6000000000000000$*14 מיליון

      הגב לתגובה זו

    • מי מרשה לך? (ל''ת)

      *, 07/04/06 02:18

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ה'טימס' הוכיח כבר ב1920 ש'הפרוטוקולים של זיקני ציון' הוא מסמך שגוי

    יהודה, 06/04/06 21:11

    ועדיין רבע מהעולם מאמין לשקרים ...

    טוב לפחות הנוצרים יותר אינטליגנטים מהמוסלמים ימח שמם, הם יסלחו לנו !

    הגב לתגובה זו

    • וחצי מהעולם מוסלמים.. מה יהיה? (ל''ת)

      אבו גוש, 07/04/06 02:19

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הוא זכאי הוא זכאי הוא זכאי (ל''ת)

    יויו, 06/04/06 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מאין מוחמד ידע את מה שרק היום מגלים? (ל''ת)

    יגאלג, 06/04/06 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ה' הוא האלוקים ואין עוד מלבדו (ל''ת)

    משה רבנו, 06/04/06 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ואני ראיתי אתהסרט הפסיון של ישו ואמנתי

    שי, 06/04/06 19:23

    מל גיבסון תחזיר לי את הכסף

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חבר'ה נמאסתם!

    משה, 06/04/06 19:22

    כמו שיש מדור ''יהדות'' תפתחו מדור ''נצרות'' - ושם תלקטו את כל החדשות האלה..

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שלמשה רבנו יש איזה מסר חדש (ל''ת)

      טועים, 06/04/06 21:35

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תשובה למ''ס 2

    יוסף, 06/04/06 19:15

    אתה בור ועם הארץ
    אם היית בודק את היהדות (חרדים)היית מבין שרק היא הנכונה ויש הוכחות כן יש צריך רק לבדוק אתן לך דוגמא סייאנס אי אפשר לעשות בשבת
    אתה יודע למה???? כי בספר הזהר כתוב שבגהינם יש מנוחה בשבת לנה בשבת? למה לא יום ראשון או שישי?
    כי שבת היא יום המנוחה האמיתי
    המלצה:צא ולמד
    ואז תכיר עולם ואנשים שלא הכרת מעולם(רק מבעד לעדשת התקשורת)

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה טועה

      האדם, 06/04/06 20:36

      קודם כל בהגדרת היהודי:
      היהדות היא לא החרדים, החרדים רחוקים מהיהדות המקורית לא פחות ממני. הרצל דוד בן גוריון, רבין, עמוס עוז ורוב עם ישראל הם לא פחות יהודים מאשר החרדים. בכלל מי אתה שתקבע מה זאת יהדות, יהדות זה אוסף של תרבויות שוות. אני(שלא מקיים מצוות, ולא שומר שבת) לא פחות יהודי מהרב עובדיה יוסף וחבריו הגזענים.

      אם מודדים את האמונה באלוהים כפי שהיא בשלושת הדתות, שמאמינות באל אחד, הגדולות(יהדות נצרות ואיסלאם) בכלים מדעיים, מגיעים למסקנה חד משמעית שלושת טועות בחלק מהטענות המרכזיות שלהן, זאת ויותר שכולן טועות בהנחה הבסיסית שלהם על אלוהים הפרסונלי, המדע סותר במקרה זה את הדת.

      צא אתה ולמד. צא ולמד על אינשטיין(ואל תספר לי שהוא היה דתי, הוא אמר שאלוהים הפרסונלי זה רעיון אבסורדי שאני בכלל לא יכול להתייחס עליו), צא ולמד על אבולציה, צא ולמד את עקרונות המוסר החופשיים, את המהפכה הצרפתית.
      לפי דעתי אתה לא רק ''בור ועם הארץ'' אלא גם יהיר ומתנשא.

      הגב לתגובה זו

      • אלוהים פרסונלי...

        גם אתה טועה..., 06/04/06 21:33

        לא תמצא היום (ומאז הרמב''ם...) רב או הוגה דעות יהודי שטוען לאלוהים פרסולי. ביהדות היום מפרשים את הטקסטים על אלוהים כהשאלה, כלומר האנשה של אלוהים כדי שנוכל להתקרב אליו.

        הגב לתגובה זו

        • אדם חילוני קופיף (ל''ת)

          העולם נוצר, 06/04/06 22:59

          הגב לתגובה זו

          • ושוב הפוסל ב... (ל''ת)

            הכופר בעיקר, 20/04/06 11:55

            הגב לתגובה זו

        • מה זה אלקים פרסונלי?

          האדם=יהודי, 07/04/06 00:29

          אני לומדת יהדות וחסידות כבר 10 שנים ( אחרי שלמדתי את תורת האבולוציה כמוך, את עקרונות המוסר על המהפכה הצרפתית) ולא נתקלתי במושג הזה עדין.
          חוץ מזה ישנם היום כל ההוכחות שהמדע אינו סותר את היהדות, תקרא את הספר של הר' יצחק גינסבורג.
          אל תשכח שרבים מאיתנו הם בעלי תשובה ובאים מהרקע החילוני גמור ובעלי השכלה גבוהה, ולמרות הכל ואע''פ כן, התחרדו משום שהאמת אכן מצויה ביהדות

          הגב לתגובה זו

          • בדת אין שום אמת, רק אמונה (ל''ת)

            זעם אלוהי, 23/06/06 05:56

            הגב לתגובה זו

        • איזה כיף

          קורא יקר, 07/04/06 01:46

          איזה כיף לקרוא לשם שינוי תגובות קצת יותר מעמיקות מסתם דברי הבל

          הגב לתגובה זו

        • Personal Godl=personal eperience

          Moshe, 07/04/06 03:27

          Eventhough God is not personal, I have a reationship With God Than It's Personal

          הגב לתגובה זו

    • שבת...

      -=CHAOS=-, 06/04/06 21:37

      אם היית חוקר קצת יותר היית מגלה שהשבת כלל לא הומצאה על ידי היהודים... אם כן המלצה לי אליך: צא ולמד!

      הגב לתגובה זו

    • היצצתי קצת.נתקלתי באנשים ש...

      הציץ, 07/04/06 00:48

      עם חלקם לא הייתי מעונין להתרעות שנית.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מישהו בותיקן יהיה צריך להגדיר מחדש את המילה ''סליחה''!

    אין נביא בעירו, 06/04/06 18:55

    האם תיתכן מהפכה שאיש עדיין לא מבחין בה? הן הנצרות והן האיסלם, ניבנו מתוך תחרות עם תקדים קיים, היהדות: מחד הן היו דומות ליהדות ושאבו מימנה את הרעיון המונותאיסטי ותכנים רבים ומאידך, בידלו את עצמן כדי ליצור הגדרה עצמית יחודית. לאורך ההיסטוריה, הנצרות עשתה זאת באמצעות הפיכת ה-''יהודי'' לשעיר לעזאזל, כשחטאו הקדמון הוא ה-''בגידה בישו''. עכשיו, כשמסתבר שבגידה זאת מעולם לא הייתה, הנצרות מאבדת את הפרקטיקה או הטקטיקה העיקרית ששימשה להגדרתה העצמית, כשהשעיר לעזאזל האולטימטיבי (היהודי) לא יכול יותר לשמש בתפקידו ההיסטורי. מישהו בותיקן יהיה צריך להגדיר מחדש את המילה ''סליחה''!

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח יפה אך

      דן, 06/04/06 19:41

      כמו שהשקר והאלימות הם טבע שני של המוסלמים,גם הנצרות מלאה בדעות קדומות ובאמונות טפלות והיא צריכה שעיר לעזאזל להצדיק את מעשיה.

      הגב לתגובה זו

      • כבר לא לגמרי מדוייק

        מתי ג'י, 06/04/06 21:58

        כי מספר הכנסיות שיש היום שמפרשות את כתבי הקודש באופן שונה זו מזו הביאה בין היתר לשיסוי אלה באלה.
        היום הם פחות כועסים על היהודים ויותר על הקתולים.
        הכנסיה הקתולית היא כיום אולי הגדולה ביותר אבל... אם תאסוף את כל המאמינים המשתייכים לכנסיות האחרות תמצא לא רק שמספרם הכולל גדול יותר משל הקתולים, אלא גם שהם לא מסכימים עם התפיסה הקתולית ואינם מחשיבים את האפיפיור לבר סמכא.
        האפיפיור כיום הוא יותר ''סמל'' מאשר סמכות על באמת, ורוב אלה המתקראים ''נוצרים/משיחיים'' אינם מסכימים אתו ולא ממלאים שום צו שלו.

        בל נשכח כמובן את מספר הכנסיות שכל אחת מהן חושבת שהיא האחת והיחידה ושכל השאר זה בלוף...

        הגב לתגובה זו

    • יהודי יקר,

      אר, 06/04/06 19:43

      אל תשכח כי גם התורה שאבה לתוכה המון תוכן מעמי האיזור.
      כל דת ואמונה עשתה זאת בדרך כל שהיא עוד מימי האדם הקדמון, אשר החל להאמין באלים במערות.

      הגב לתגובה זו

    • צר לי לאכזבך

      אחד 1, 06/04/06 21:05

      אך הנצרות לא תיתן לשום עובדה לבלבל לה את המוח.
      האנטישמיות היא ב די אנ איי של הנוצרי ושום דבר לא יוציא את זה ממנו.

      הגב לתגובה זו

      • to 4

        Fadi, 07/04/06 03:17

        I forgot that Jewdism is the perfect eligion and Jews are not racesit at all but very loving and accepting to all.. Fair and just perfect. that's why you did not steel other people's land, you did not kill, rape, abuse, destroy, ... other people's lives and when Moses went to get hte 10 comandments, and was a bit late, you went back to worship the old God's instead of having real and true fair in the Gos of Israel, the God of jews and christians.....

        הגב לתגובה זו

        • How ''surprising'' - Fadi, you are a joke!

          אין נביא בעירו, 07/04/06 09:50

          I was wondering when will the first idiot will bring up the palestinian issue. Fadi, even is all your nonesense was true - and it is not - most of anti-semitism events happend before your beloved Nakba (1948) and has absolutely nothing to do with it! Do yourself a favor and don't build your national hopes on christian anti-semitism. You are a joke!

          הגב לתגובה זו

        • Dear Calam Fadi

          Jesus, 07/04/06 11:29

          Few facts:
          1.Simple history -we did not steel other people's land but returning back to our land.
          2.We can have dispute over 'killing,abusing,destroying' and whether it was justified or not, but 'raping'? are you nuts? do you think a jew will rape arab .never?

          הגב לתגובה זו

    • לא הקדמנו אף אחד, אבל קדמו לנו

      זעם אלוהי, 23/06/06 06:03

      היהדות לא הייתה קיימת עד לרגע שבו החריבו את בית המקדש ה-2. לפני זה היינו עבריים אם תרצו. תהיו בטוחים שהטראומה של הגלות גרמה לכך שבמנהגים, ההבנה שלנו את הטקסט התנכי ועצם ההבנה שלנו את אלוהים השתנתה כליל. הדת שקדמה לנו נעלמה בלי שוב ובמקומה קמה דת חדשה שהיא לא יותר מצל מעוות של ''תפארת'' עבר. בעבר אלוהים היה אישי (כמו שצריך) והיום הוא שייך לרבנים (בדיוק כמו בנצרות ובאיסלם).
      אז לכל מי שטוען לתקדים של היהדות אני אומר - תתעוררו למציאות המרה ש-3 הדתות התפתחו באותה תקופה וכולם מבוססות על דת אם מונותאיסטית שקדמה להם ואבדה לנצח.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רק התורה אמת כל השאר שקר (ל''ת)

    א, 06/04/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • התורה אמיתית בדיוק כמו שאר הכתובים

      בני, 06/04/06 19:13

      ושלא ימכרו לכם סיפורים בישיבה.

      הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה, לך תמחץ כינה

      סטודנט, 06/04/06 19:27

      הרי היא נוצרת מעיפושים.

      מדהים למה אנשים יאמינו...

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ומה החרדים מסתירים מאיתנו ? (ל''ת)

    גולש, 06/04/06 18:44

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט אתה מרסיסי שינוי??? (ל''ת)

      :-(, 06/04/06 19:03

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    גם אני יהודה איש-קריות..... (ל''ת)

    אורי אבנרי, 06/04/06 18:20

    הגב לתגובה זו

    • אני יהודה איש קריות! (ל''ת)

      ספרטקוס, 06/04/06 19:27

      הגב לתגובה זו

      • כולנו יהודה איש קריות...

        אורי אבנרי, 06/04/06 21:18

        נשב נשוחח נרקוד ונשיר..ונאכל מיונז...ומה נשתה?
        מיץ תפוחים= טעים טעים!!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • i'm judas and so is my wife! (ל''ת)

          brian of nazrat, 07/04/06 00:02

          הגב לתגובה זו

    • אני יהודה !!!!! (ל''ת)

      יהודה איש קריות, 06/04/06 19:59

      הגב לתגובה זו