• 8.

    קצת צדק,

    פלוני. פ., 05/05/06 21:21

    יש להטיל על כל שקרן/ית את אותו העונש שהם רצו להפיל על הקורבן, רק גדול פי 2 +פיצוי כספי גדול לקורבן השקרן/ית בהתאם לנזק שנגרם לו/ה. לא יתכן ששקרנים יצאו ללא נזק!

  • 7.

    אולפן שישי התוכנית הכי שווה בטלוויזיה (ל''ת)

    דני, 05/04/06 21:49

  • 6.

    מי שהביא את הקלטות זה ארז רותם (ל''ת)

    MAMI, 05/04/06 19:40

  • 5.

    אנשים תפקחו עיניים!!!

    אוקו, 05/04/06 15:49

    ראשית אציין שבמידה וגבר אנס אישה - מצידי שיסרסו אותו.

    אבל,
    ישנו מצב קשה של זילות בתי המשפט והחוק שבו כתוצאה משטיפת מוח רציפה ע''י תנועות פמיניסטיות (דוגמת שלי יחימוביץ') ודמגוגיה יצרו מצב שבו בבתי המשפט ישנם יותר ויותר גברים המורשעים על מעשי אונס וניצול מיני מבלי הוכחה מלבד המילה שלה כנגד המילה שלו.

    במשך שנים שבהם שלט דפוס חשיבה שובניסטי בבתי המשפט היתה קיימת הצדקה למתן ''אפלייה מתקנת'' ברמות מסויימת ע''מ ליצור מודעות ציבורית. כיום, הגולם קם על יוצרו.
    הנגע של הפללה מכוונת או נקמנות לשמה הולכת וגוברת. נשים רבות מנצלות את הרוח הציבורית בכדי להוריד יגון שאולה בני זוג לשעבר, פרטנרים וכו'.
    צריך להזכיר לכולם שרצח עדיין מוגדר כפשע יותר קשה מאונס ועדיין נדרשת הוכחה מעבר לספק סביר בשביל לשלוח אדם לכלא. זה כל מה שאני מבקש. משפט הוגן אשר בו נדרשות הוכחות.

    כשבחורה אומרת ''לא'' - הפכה לקונסנזוס של השלב שבו המעשה הופך ממין רגיל לאונס. אין צורך להתנגד (בצדק), אין צורך לצעוק(בצדק), אין צורך להתנגד. רק להגיד לא. אין משמעות לגודל הפיזי של האנשים במצב שכזה. לא! - ואתה חייב לעצור אחרת מדובר באונס.

    וכעת התשובה לכל מי שעמדה לצעוק ''מגיע לכם'', ''תסבלו גם!'' וכו. כמה זמן אתן מאמינות שזה יחזיק? כמה זמן אתן חושבות יקח לפני שגברים יבינו את הפרינציפ ויתחילו להעליל עליכן גם כן? אני יכול לבוא ולהגיד לא (וכבר היו בחורות שהתעלמו מזה והמשיכו) ואחר כך לטעון שאנסו אותי. לא משנה אם אני 2 מטר של שרירים והיא מטר ואסימון - להזכיר: לא זה לא זה לא זה לא!!!!!
    ואז מה הרווחנו? המון אנשים (גברים ונשים) נקמנים ונקמניות שתוקעים אחד את השניה בכלא ולהמון אנשים חפים מפשע נהרסו החיים לחינם.

    עם כל הכאב שבדבר, חייבים למצוא דרך מפוכחת יותר בכדי לתפוס את הנבלות שמבצעים מעשי אונס מחד, ולהרתיע נשים מלנסות ולנצל חוק אשר אמור להגן על אותם אנשים אשר סבלו התעללות אמיתית.

    אשמח מאוד לתגובות עיניניות. ברצוני לציין שהשקפתי היא מוכוונת אדם ואני חושב שכל אדם נולד עם פגמים. כל השאר זה תנועה סטטיסטית של איך הם מתפלגים בין המינים ולא נובעים מהיות גבר או אישה.

    • כבחורה - אתה צודק. אין לתקן פשע בפשע (ל''ת)

      עירית, 05/04/06 16:17

    • פשוט צודק. (ל''ת)

      א, 05/04/06 16:29

    • ואללה, לא חשבתי על זה!

      יוני, 05/04/06 16:37

      יש לי חבר שחברתו לשעבר איימה לעשות לו דבר כזה. אולי כדאי שהוא באמת יקדים תרופה למחלה...

    • תגובה עניינית: שטויות במיץ

      אורנה, 06/04/06 00:51

      ואתה מוזמן לבקש נתוני אמת ממרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית.
      רק כ-20% מהנפגעות מתלוננות בכלל. בדיוק בגלל תגובות כאלו.
      במקרה הנ''ל ארע אונס, המתלוננת שיקרה בגרסתה לגבי פרטים בעדות, כיוון שרצתה לבסס את גרסתה, אבל האונס אכן נעשה. ועובדה שכיום הנאשם מואשם באונס נוסף של ילדה.

      • איזה מיץ? פטל?

        אוקו, 06/04/06 08:39

        א. לבקש נתוני אמת ממרכז הסיוע דומה ללבקש נתוני אמת בנוגע לסמים מהרשות למלחמה בסמים. תקראי את דבריהם של הסניגורים הראשיים בשנים האחרונות ותביני עד כמה מנוצל הנושא.

        ב. הסיבות שנשים אינן מתלוננות אינן בגלל הסיבות שציינתי. מדובר בקושי הפסיכולוגי של להתמודד עם הטראומה. וזהו הכשל התקשורתי הגדול. להיפך, בחורה שכזאת חייבים לעודד להגיע י-ש-י-ר-ו-ת לביה''ח ולמשטרה בכדי שניתן יהיה לאסוף ראיות (כמו שוד או רצח - ככל שהזמן נוקף נכנסים יותר מקום לפרשנות ומקום לעיוותים)
        ג. צר לי ועם כל האמפטיה - ביסוס גרסא על סמך שקר היא מתכון שגוי ולא חוקי. תנסי רגע לדמיין שאת מואשמת על משהו (בכל תחום) ומבססים את הטיעון כנגדך על בסיס שקר.
        ד. כואב לי להגיד את זה, אבל אישום עדיין אינו הרשעה. לפיכך להתבסס על זה שבגלל אישום (שעוד לא עמד מול משפט) האדם אשם הינו מופרך.
        ה. הנושא טעון מאוד רגשית - אבל מערכת המשפט אמורה להחליט מי צודק - גם על חשבון רגישות. מהרגע שאנו מכריזים כי ''כל אדם חף מפשע עד שתוכח אשמתו אלא אם מדובר בנושאי תקיפה מינית שאז הוא אשם עד שתוכח חפותו'' אנחנו מעקרים מהיסוד את מהותו של מערכת המשפט לחלוטין.

        איני מכיר את הנאשם או המתלוננת. איני טוען שהוא צודק ואיני טוען שהיא צודקת. אני טוען שבמערכת משפט על מנת להגיע לאמת יש להרתיע כנגד עדות שקר באופן החריף ביותר ונדרש משפט על מנת להוכיח אשמה. מאידך גיסא יש (לדעתי) להחמיר את הענישה כנגד אנשים אשר אשמתם הוכחה (הוכחה - מעל הספק הסביר). אנשים כאלה - רצוי שיימקו בכלא.

  • 4.

    למה מפרסמים עכשיו את שמו ולא את שמה? (ל''ת)

    א, 05/04/06 14:58

  • 3.

    גב. ארבל טועה!

    פמיניסטית, 05/04/06 14:54

    רב התלוננות אינן משקרות ופסיקה זו פוגעת בהן. אז מה אם כמה מתלוננות שיקרו וכמה גברים יושבים בכלא לא באשמתם? אבל צריך להרתיע את הגברים איך שהוא! הם צריכים לשלוט על יציריהם אפילו אם יראו אישה ערומה הולכת ברחוב!
    עוד מעט לא נוכל ללכת עם מיני, בטן חשופה ומחסוף עמוק!

    • חצופה!!!

      אלי, 05/04/06 16:41

      אז מה אם כמה שיקרו וכמה יושבים בכלא אל לא אשמתם???? את בכלל שמה לב מה שאת כותבת פה? אם ישימו אותך מחר בכלא, סתם, זה יראה לך כמו צימר?

      והעיקר שתוכלי ללכת עם חולצת בטן ומיני...

      בדיוק הסיבה שצריך לשנות את החוק, כי קיימות נשים כמוך... את מודעת שאת פוגעת בדיוק באלה שאת בעדן. הזלזול הזה לחפות פשע רק יצור יותר תסיסה ובסוף לא יאמינו בכלל למתלוננות האמיתיות. בושי והיכלמי!

  • 2.

    נראה לכם שיענישו אותה? מה פתאום..

    אבי, 05/04/06 14:17

    יש איזה שרוף אחד בתפוז שכותב בבלוג שלו שישראל היא מדינה שנשלטת ע''י טרור פמיניסטי; אני מתחיל לחשוב שהוא צודק.

    • צודק (ל''ת)

      אביגדור, 05/04/06 15:40

  • 1.

    הגיע הזמן שהציבור ישמע גם סיפורים כאלו (ל''ת)

    אני, 05/04/06 13:15

    • אתה צודק במאה אחוז

      א, 05/04/06 14:25

      הגיע הזמן שגם יראו שלא רק בחורות הן הקורבנות ויש נוכלות שמנצלות את החוק והלגיטמציה של החברות כנסת שבגחוי מפיצות את הדיעות הפמיניסטיות שלהן ומטות את הכף תמיד לשדולת הנשים.