• 43.

    מוסיפה כבוד לאישה הדתית

    רחל, 11/04/06 06:50

    כל הכבוד לך חיותה, מעריכים ואוהבים אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין כמו אמא

    אחת מהפלוס 5, 08/04/06 21:41

    חלק מאד בעד חלק מאד נגד ויש כאלה שבאמצע,
    אני מאד נהנתי לקרוא את השליפות והתגובות,
    אני כבר שמעתי את זה בבית ככה שהליפות לא שינו לי כל כך...
    נחמד לראות שאנשים תומכים ומעניין לראות אנשים שדעתם אחרת
    אז בקיצור,
    אין כמו אמא!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אשה מאד מעניינת ולא שגרתית! (ל''ת)

    Gillian, 08/04/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    היא כנראה טיפוס מיוחד ומעניין (ל''ת)

    לא שגרתית., 08/04/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שווה... ומשעממת. (ל''ת)

    צפויה עד מחנק, 07/04/06 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אם לא היו רפורמים...

    נעמה, 07/04/06 07:28

    לא היו קונסרבטיבים
    ולא היו קהילות שיוויוניות
    ולא היה מתקיים שום מאמץ לחשיבה מחודשת
    ואת היית ממשיכה ללכת בתלם בן מאות שנים ולהאמין שלא צריך לערוך שום שינוי בשום דבר.

    אפשר להיות נורא שנון ובכל זאת לפלוט שטויות.


    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הפחד המרפורמים זה שמי שמקל יהיה נוצרי (ל''ת)

    על דעת עצמי, 06/04/06 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ''נולדה-גדלה-למדה-כיהנה''. מה עם ''שירתה''?

    צבי חרדל, 05/04/06 22:37

    כנראה שלא שירתה לא בצבא ולא בשירות לאומי. או שהיא מתביישת בזה?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חיותה, תודה על הפרגון (והפרסומת)

    אבי סגל, 05/04/06 21:40

    אהבתי גם את יתר השליפות. חג שמח וד''ש חמה לאחיך הצעיר.

    הגב לתגובה זו

    • אבי , רציתי להגיד שגם אני מאוד נהנה מהטור שלך בבשבע

      משה, 06/04/06 20:05

      אז אולי אינך רב גדול ( ראית כבר קראתי את הטור של השבוע ) אבל כל אחד נותן את המקסימום בתחומו , ואת שלך אתה נותן בצורה מעולה.

      הגב לתגובה זו

      • ניחמתני, משה... תודה :) (ל''ת)

        שוב אני, 06/04/06 20:34

        הגב לתגובה זו

    • אבי סגל לשלטון- כל השאר מלפפון! (ל''ת)

      אילנית, 06/04/06 21:30

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מתה על הטור! (ל''ת)

      נוגה, 08/04/06 22:45

      הגב לתגובה זו

    • די לחנופה ההדדית ולפרסום העצמי הדביק. פיכס (ל''ת)

      איכס, 09/04/06 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הנה אחת שמודה שהיא יודעת מי זאת

    מוכיח בשער, 05/04/06 18:44

    רוני סופרסטאר...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא הבנתי את הדימוי של השוטר החננה והנהגים המטורפים... (ל''ת)

    אילנית, 05/04/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חיותה היא עוד דוגמה לכך שדתיות....

    אל-חנן, 05/04/06 10:10

    אמונה בדת,ומחשבה עצמאית,אינן בהכרח ניגודים.
    יברך אותך הקדוש-ברוך-הוא.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד גב' דויטש, גם אני שונא דתיים. (ל''ת)

    אנטי דתיים, 05/04/06 06:37

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אין כמו חיותה

    א.י. הופשטטר, 05/04/06 06:20

    עוקב אחרי הקריירה שלה בהתפעלות, קורא כל מלה שהיא כותבת.
    עוד נכונו לה עלילות, תשמעו מה הופשטטר אומר.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה הפסיקו לשאול על פולארד?

    רפי, 05/04/06 01:22

    חבל!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אם אלה שליפות, את מאלתרת בחסד

    אבי, 05/04/06 01:12

    אני לא כל כך מבין את אלה המסכימים להשתתף בשליפות, רק כדי לחטוף ריקושטים ועלבונות מילדים זבי חוטם. אבל בכל מקרה - השליפות שלך מעידות על לב טוב ושכל טוב - כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

    • היא מוכשרת זה ידוע

      י.ל. פרץ, 05/04/06 06:26

      העם עם חיותה

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ההלכה היהודית מתנגדת לדמוקרטיה ולכן חובש כיפה לא יכול לקבל את צורת

    דעת אמת, 04/04/06 22:15

    השלטון הדמוקרטית אשר סותרת מהותית את ערכי ההלכה היהודית ובענין הזה גם החמאס לא יכול בגלל ההלכה האיסלמית לקבל את צורת השלטון הזו אשר משמשת להם כמו לחרדים כלי זמני כדי לסחוט רווחים חומריים עד שמספרם יאפשר להם להשתלט על המדינה ולהקים מדינת הלכה שדמוקרטיה וערכים של חופש,שיויון וחרות יבוטלו.

    הגב לתגובה זו

    • ''אין ממנין על הציבור פרנס ללא הסכמתו'' ועוד ועוד

      ליאור, 04/04/06 22:42

      ''לנטותאחרות רבים להטות'', אך לא לרעות...

      הגב לתגובה זו

      • כמובן, אבל חיותה הכי טובה

        שמעון פרנס, 05/04/06 06:27

        תמשיכי ככה חיותה, יש עליך

        הגב לתגובה זו

    • דעת אמת, צאו לנו מהוריד

      יגאל, 06/04/06 00:23

      אתם ההוכחה האולטימטיבית למידת הרדידות שניתן להגיע אליה בשם הנאורות.
      תתבגרו.

      הגב לתגובה זו

    • דעת אמת, נא להכיר:

      איבדתי, 07/04/06 20:11

      .,!?:; - אלו רוב סימני הפיסוק. אפשר לכתוב משפטים יפים עם פחות מ50 מילים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עדיין לא קולטים שהם לא יכולים לקבוע גבולות ומדיניות חוץ לכל המדינה (ל''ת)

    מדהים, 04/04/06 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נדהמת כ פעם מחדש

    חברה, 04/04/06 17:17

    גב' דויטש את לא יודעת שקולך נוצר כמה שנים אחרי שימי העיון של בנין שלם כבר היו שם דבר? משום מה נדמה לגאות האלה שבזכותן יש בנין שלם, בזכותן יש טוענות בית דין ובזכותן יש מדרשות לבנות. כולם כבר היו כאן קודם. בשקט במקצועיות וברצינות. וגם בענוה בטוחה.

    הגב לתגובה זו

    • מה רצית בדיוק לומר. (ל''ת)

      טלי, 05/04/06 00:12

      הגב לתגובה זו

      • בנין שלם

        רציתי לומר, 05/04/06 09:29

        חיותה טענה שקולך היו השראה לבנין שלם...ובנין שלם וכל השאר שציינתי כבר היו במציאות חיינו כמעט עשור לפני שקולך נולד.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    את נהדרת,חיה בישוב מקסים (ל''ת)

    גוש עציון הבא, 04/04/06 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יואל בן נון

    עידו, 04/04/06 16:59

    עם כזה מורי ורבי אני היתי נכנס בחזרה לארון

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה את רוצה? (ל''ת)

    עוברת אורח, 04/04/06 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מביא כבוד

    דפנה, 04/04/06 15:04

    שליפות עם חיותה דויטש מביא כבוד לציונות הדתית השפויה.

    הגב לתגובה זו

    • כבוד ושפיות (ל''ת)

      ארז, 04/04/06 16:52

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ציונות דתית=ברווז (ל''ת)

    למבינים..., 04/04/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שאלה לדתיים: אם יש קב''ה, והוא בעד התנחלויות, למה האיחוד הלאומי

    קיבל רק 9, 04/04/06 14:11

    ולמה גוש הימין שמתנגד לפינוי התנחלויות (ליכוד+איחוד לאומי) קיבל רק 21 מנדטים, וגוש המרכז -שמאל שתומך בפינוי התנחלוית וקביעת גבול לישראל קיבל 70 מנדטים ?

    המסקנה המתבקשת :
    או שאלוהים נגד התנחלויות וכיבוש ובעד גבול מזרחי למדינת ישראל בפעם הראשונה מאז הקמתה,

    או שאין אלוהים.

    הגב לתגובה זו

    • הכל לטובה בע''ה.... (ל''ת)

      נעמה, 04/04/06 14:43

      הגב לתגובה זו

    • פששש... איזה גאון אתה

      יורם, 04/04/06 14:56

      אתה אשכרה הראשון ששואל למה דברים רעים קורים.

      לא היה אף אחד בשלושת אלפי השנים מאז מתן תורה שתהה מדוע ''צדיק ורע לו, רשע וטוב לו.''

      איזה מזל שסוף סוף יש לנו מישהו ששואל את השאלות הקשות ויכול לענות עליהם.

      אהה... רגע, בעצם מצאתי שעל השאלה הזו יש עשרות דיונים חופשיים בגמרא ושניתנים מספיק סיבות להטביע אפילו את שאול יהלום.

      כנראה שפרס נובל לא תקבל. אבל אתה יכול להמשיך לחשוב שאתה גאון עולם וראש הפילוסופים.

      הגב לתגובה זו

      • דתיים, התסכול הורג אתכם ....

        העם רוצה פינוי, 04/04/06 17:04

        למה שקורים דברים רעים כמו השואה, התנתקות , תאונות דרכים, פיגועים, עוני, אבטלה...אז התשובה הדתית היא בד''כ
        ''נסתרות דרכי האל''.. ''אל תנסה להבין את הנשגב ממך'' .. ''להיות דתי זה לא אומר שיש תשובות להכל'' (שזה סתירה פנימית אבל לא משנה)

        א- ב-ל כשקורה משהו חיובי- נגיד , הינצלות מתאונה, החלמה ממחלה, או אם למשל לאיחוד הלאומי-מפד''ל היו 61 ח''כים אז התגובה הדתית תהיה ''הקב''ה עושה חסד עימנו''
        או ''אלוהים גדול'' ''הכל בידי שמים''

        אתם דתיים. לכם כן אמור להיות תשובות להכל. להפוך לדתי= חזרה ב ת ש ו ב ה. הדת נותנת תשובות לכל מצוקה ולכל דילמה של האדם, בכל היבט של חייו. אז כשלא נוח לכם אתם שותקים, וכשנוח לכם אתם טוענים שזה בגלל אלוהים
        (כמו במקרה השבץ של אריק שרון שכולכם ללא יוצא מהכלל בטוחים שזה עונש מאלוהים)

        אתם צבועים

        הגב לתגובה זו

        • שום תסכול לא הורג אותנו..

          הדססס, 04/04/06 21:16

          גם כשרע וגם כשטוב,אנחנו מודים לו לקב''ה (שהרי הכלללל מאיתו יתברך..)...

          יודעים שכל דבר שאירע ושיתרחש בעתיד הוא לטובה ורק לטובה!

          אנחנו רק בני אנוש בני אלמוות..מה אנחנו בכלל?מי אתה בכלל שתקבע מה אלוקים רוצה ומה לא? אדם עפר ואפר שכמותך..

          אין אנו יודעים את נסתרות הקב''ה...הן לטוב והן לרע...

          ואגב, חזרה תשובה רק ליידע אותך..אומנם חוזרים בתהליך זה למקור האמיתי..אך יש דברים שתמיד יסתרו ולא יהיו מובנים (כגון:איסור אכילת בשר וחלב,תפילין וכו')פשוט כי השכל האנושי שלנו לא יכול לקלוט ולהכיל את רצונותיו ודרכיו של הקב''ה...צריך אמונה ואמונה ואמונה..ואם אין לך את זה..זו בעיה אחרת שתצטרך לעבוד על זה..

          יום טוב!

          הגב לתגובה זו

    • או שבשביל מטומטמים החיים זה משחק כדורגל

      דביל שטחי, 04/04/06 15:27

      מעצמו חכם גדול.חבל שהוריך הבורים לא לימדו אותך מה ההבדל בין חכמה לחכמולוגיה ובין הברקה לעומק מחשבתי. אם עוד לא הבנת שהחיים הם יותר מורכבים מכמה מנדטים מפלגה מקבלת כנראה שהטוקבק הזה לא ממש יעזור לי להושיע אותך מטמטומך.

      הגב לתגובה זו

    • איזה מסקנות מדהימות..

      יהודי גלות א''י, 04/04/06 15:43

      או ש.. או ש.. ככה עובד ההגיון העקום שלך ? מנסה לקשר בין התנחלויות לאלוקים ? בו אתה מפקפק..
      שאלה: למה מרץ השרץ שלא מאמין בא-ל כמוך זכה ב4-5 מנדטים?
      המסקנה השרץ הזה מסריח .ויש אלוקים , שלא יתן לכם לרמוס את היהדות. ועכשיו חזור למדור גאוה או סקסי או ניו אייג', מה אתה מחפש פה? להגיד לנו שאתה כופר?
      להקניט? לג'עג'ע?

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? ממתי הקב''ה מצביע בבחירות?

      שישו הקטן, 04/04/06 16:10

      על בחירה חופשית שמעת? (אני מתכוון לעיקרון היסוד ביהדות...).
      זכותתו של כל אדם לעשות טעויות - ולשלם עליהן... לצערי טעינו ונשלם על כך בגדול...

      הגב לתגובה זו

      • אין דבר כזה ''בחירה חופשית''

        יהודון, 04/04/06 18:40

        זוהי המצאה דתית מאוחרת שנועדה להסביר להדיוטות מדוע אלוהים לא מצליח להעניש רשע ומניח לצדיק להתייסר. סתם תירוץ להוכיח את אוזלת ידו של אלוהים.

        הגב לתגובה זו

      • ממתי שהוא מקבל הוראות מהממונים היושבים במועצות תורה למיניהו (ל''ת)

        דתי זועם, 04/04/06 19:29

        הגב לתגובה זו

    • אולי הקב''ה לא צופה בטלויזיה. (ל''ת)

      אורי, 04/04/06 16:33

      הגב לתגובה זו

    • לפי ההיגיון של המגיבים :

      יהודי אמיתי, 04/04/06 17:50

      אם יש רוע בעולם - בני האדם אשמים בו

      אם יש טוב - זה אך ורק בזכות ה'.

      נדמה לי שבגלל זה אנשים דתיים הם מעצבנים, כי כדי להצדיק את האמונה שלהם הם חייבים להסתכל על המציאות במשקפיים מעוותות.

      אבל מה לעשות שאנו רואים שבאזורנו המאמינים באלוהים- חמאס וג'יהאד מצד אחד, ומתנחלים מהצד השני- הם אלו שמונעים הסדר כלשהו והם אלו שגורמים לרוב הרוע ולרוב ההרג.

      הגב לתגובה זו

    • ולמה אתה חושב שרון קיבל את עונשו?

      גורם בכיר, 05/04/06 12:59

      עם נבל תתנבל

      הגב לתגובה זו

      • ולמה הכתומים קיבלו (ג.קטיף)מקבלים(הבחירות) (ל''ת)

        ויקבלו(התכנסות), 06/04/06 22:02

        הגב לתגובה זו

    • ואם הקב''ה

      איוב, 06/04/06 00:32

      היה בעד הרומאים, אז למה האמפריה הרומית נפלה בסוף?
      אבל אם הוא היה נגדם, למה היא קמה בכלל?
      ואם הקב''ה רוצה שנבנה לו בית מקדש, למה הוא החריב אותו?
      ואם צריך להיות טובים, אז למה יש רעים?

      אנשים רדודים סבורים משום מה שהקב''ה הוא איזה קוסם כל יכול, והם מנסים להשוות אותו למה שהם היו עושים לו היו להם כוחות בלתי מוגבלים.

      בקיצור, רק שאלה אחת ראויה עוד להשאל:
      אם חכמה זה טוב, למה יש אנשים כה טפשים כמו זה שאני מגיב אליו?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חיותה דויטש

    קורא ותיק, 04/04/06 14:01

    היא המטרונה האמיתית

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סגנית עורך בנקודה?..! איך קרפל יכול לסבול (ל''ת)

    קשקשנית כזו?, 04/04/06 13:29

    הגב לתגובה זו

    • זה כבוד לנקודה שהיא הסכימה

      נקודה וקו, 04/04/06 17:38

      לעבוד איתם

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    פשששש..

    יהודי גלות א''י, 04/04/06 13:23

    לומדת גמרא..בקרוב תעלה לתורה וגם תניח תפילין.. זה רק שאלה של
    זמן שתהה מסווגת כרפורמית.
    כן, נשים דעתן קלה ולא יעזור לך כלום! לא תוכלי ללכת נגד דעת חז''ל
    שגם אמרו כל המלמד בתו תורה כאילו מלמדה תפלות. ולאו דוקא הכוונה לחינוך ליראת שמיים, או הלכות, וחומש , אלמנטרי הדבר! חז''ל
    התכוונו דוקא לגמרא שאת מתעקשת ללמוד..תחזרי למטבח ותחשבי על זה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוציא שם רע לגברים (ל''ת)

      מטרוניתא, 04/04/06 20:16

      הגב לתגובה זו

    • שוטה

      יגאל, 06/04/06 00:27

      קשה לומר שהכוונה לגמרא, כי המימרא הזו נאמרה במשנה...
      חוץ מזה, זו דעת רבי אליעזר. באותה משנה בדיוק אומר בן עזאי: ''חייב אדם ללמד את ביתו תורה''.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בזכותך ובזכות אמנון שפירא בחרתי ש''ס

    ד''ל אשכנזי, 04/04/06 13:21

    כן,שכחתי בזכות קולך..ועוד כמה כוכבים עולים בשמי הדתיים לאומיים...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''במקום שאין איש היה איש''.

    אבי, 04/04/06 13:13

    חיותה דויטש-
    לנשק לך את הרגלים.

    הגב לתגובה זו

    • ואשה במיוחד

      מעריך ותיק, 05/04/06 11:22

      כל הכבוד

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    איפוה יש היום ציוניות???? (ל''ת)

    מ.ג., 04/04/06 11:49

    הגב לתגובה זו

    • בנס ציונה (ל''ת)

      פנייה ראשונה, 06/04/06 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מחזיקה יותר מידי מעצמה!

    אלישע (קדומים), 04/04/06 11:39

    איפה שהוא נוצרת ההרגשה שאם היא תכתוב כפי שמקובל לחשוב בציבור הדתי לאומי אף אחד לא ישים עליה ולכן היא מוכנה ללכת בהתרסה כנגד הזרם העיקר שמי שהוא ישים עליה,

    ולכן אם רצית קצת ''צומי'' אז קיבלת !אבל דעי זאת שארבה אנשים ''לא שמים'' על השתויות שלך!

    הגב לתגובה זו

    • מה עם ה''שתויות'' שלך ?

      רפי, 04/04/06 12:46

      מוטב להגיה לפני שיוצאים במתקפה כזו.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא צריך הגיה.הוא ציוני דתי,זה מספיק.

        עלישה, 04/04/06 13:36

        חוץ מיזה,עדיף שיכתוב את השתויות שלו כמו שהוא כותב.

        הגב לתגובה זו

    • חיותה יש עליה

      אזרח מודאג, 04/04/06 12:48

      אושיה ציונית דתית, דמות למופת. עמוד הימיני, פטיש החזק.
      עולמנו טוב יותר כשיש חיותה בתוכו.
      עתון הצופה כולו הערות שולים לחיותה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    המשבר

    nobody, 04/04/06 11:19

    כאחד שגדל על ברכי הציונות הדתית ובחר לצאת מהכלל, אני חייב להוסיף שהציונות הדתית הינה בת כלאיים של יצירה לא טבעית שמנסה ללכת עם ולהרגיש בלי.
    לא ניתן להחשף לתרבות הכללית ולשמור על תרבות תורנית. החרדים מצליחים לשמר את תרבותם ע''י בידול מהעולם החיצוני והוצאת ''תפוחים פגומים'' ע''י הוקעה או הרחקתם למסגרות חיצוניות שלא יפגמו בשאר.
    הציונות הדתית שנמנעת מבידול אינה יכולה להתחרות בתרבות החילונית ולכן כיום אנו רואים יותר ויותר קהילות סגורות המבדלות את עצמם מהחוץ.
    בזמני בתי ספר היו מעורבים והקו המתווה היה דרך ארץ ואילו היום הילדים מופרדים כבר בכיתה א' לבתי ספר נפרדים לבנים ולבנות. ''בין אדם לחברו'' נדחק ע''י ''המקום'' ודרך ארץ היא רק אימרה שמוצאים בכתובים.
    התוצאה היא שמעטים ממשיכים עם הדרך שהותוותה ע''י דור ההורים - מרבית בני דורי והמחזורים הצעירים ממני פונים לאחת משתי הדרכים:
    חזרה בשאלה בדרגה זו או אחרת עד להתפכרות גמורה כאשר נקודת המשבר היתה בצבא כאשר אתה נחשף לתרבות האחרת ואינך מוגן ע''י החברה מהשפעות חיצוניות והיום היא בגיל מוקדם יותר בשבירת מסגרת בגיל תיכון.
    דרך אחרת היא ההתבדלות מהסביבה -דרך החרד''ל שמוצאה בישיבות ההסדר ויוצרת חברה מנותקת מההוויה הישראלית ציונית.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נשים דעתן קלילה..לא קלה.ישרפו דבריתורהואל ימסרו לנשים

    חכמים, 04/04/06 11:18

    הטרנד הדתי לאומי החדש:
    חיקו התנועות הפמיניסטיות באמריקה...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    האם קיימת היום בכלל ציוניות ??? היכן היא??? (ל''ת)

    סבתא יוכבד, 04/04/06 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ציונות דתית- הבל הבלים

    משה, 04/04/06 10:56

    בגלל שהדתיים שלכם הצטרפו לציונות, הציונות בעטה בכם מכל הכוונים. אין דבר כזה ציונות דתית. או ציונות או דת. הציונות זה האויב של הדת, המצאה של הרצל הכופר הגדול.
    איך עדיין לא למדתם לקח מכל המכות שקבלתם מהציונים? אני מאחל לכל הציונות הדתית חזרה בתשובה מלאה ולהצטרף לחרדים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נסיון להגדיר ציונות דתית אמיתית

    נעמה, 04/04/06 10:51

    עיקרי האמונה:
    תורת ישראל (ללא פשרות)
    עם ישראל (עם הנצח)
    וארץ ישראל (השלמה!)

    אנחנו מתגיסים לצבא...
    נלחמים על ארצינו....
    לומדים תורה באהבה
    ושואפים לצדק ומוסר.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת,מתנהגים כמו עדר. ותראי...

      חנן, 04/04/06 16:22

      תגובות כמו 12 מראות את זה.
      חיותה כנראה שונה,חושבת.
      לא מפחדת מדואליות, מעולם שבו קים גם אפור,כמו שאלוהים ברא אותו.
      לא כמו שלמישהו נוח,וכל העדר אחריו.
      לי כחילוני שמאמין באלהים,גם אים לא בדיוק בדרכך,מחמם את הלב לראות שדתי אינו בהכרח פנט שאיבד כל צלם אישי.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חיותה דוייטש - אישה יקרה

    ישי, 04/04/06 10:38

    אהבתי לקרוא אותך גם בשליפות, אם כי מעדיף לקרוא את דעותייך ורעיונותייך במאמרים הרציניים והמנומקים שלך.

    הגב לתגובה זו

    • אין כמו חיותה

      מעריץ קשיש, 04/04/06 12:51

      הגדולה מכולם

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תודה על הנקמה

    שפוי, 04/04/06 10:38

    תשמעי גברת - אם את חושבת שזה מזיז לי את הביצה אם חברתם או לא חברתם לאיחוד הלאומני - אז זהו שלא. לא ברור לי איך בדיוק נקמתם ובמי. זה גם לא חשוב לי אם תגררו אחריהם ולא תהיו בממשלה (אחלה), או שהם יגררו אחריכם ויותרו על האידיאולוגיה שלהם (אחלה)

    בקיצור - הצחקת אותי מאוד. יאללה יאללה. אל תעשו טובות. במקום להגיד תודה על כל מה שקיבלו כל השנים הם חושבים שיש להם על מה לנקום.

    שילכו לחפש

    הגב לתגובה זו

    • מתי תרדו מההר הכתום?

      אזרח, 04/04/06 12:04

      השפוי צודק. רק חבל שכתב בסגנון לא יאה.

      כשאת נוקמת את הנקמה הקטנה שלך אני נזכר בח'ברה של שומריה.

      אנשי עצמונה הולכים לגרש את אנשי שומריה ולשבת בבתיהם. כן. המדינה עכשיו שופכת שם כסף על כביש גישה, מבני ציבור ועוד מה שלא נעשה במשך 20 שנה מאז עלה הקיבוץ לקרקע ולאף אחד לא היה אכפת. הנה רק הגיעו אדוני הארץ (המסכנים) והדרך מרופדת בתקציבים. בושה לכם.

      עוד?

      2/3 מהמתנחלים מתפרנסים מהמועצות המקומיות. במה בדיוק הם עובדים? רבני חממות?!

      מדינת ישראל הרעיפה עליכם מכול טוב על חשבון הקהילה כולה ולך יש עדין נקמות?

      שיבושם לך.

      הגב לתגובה זו

      • כדאי שתלמד את העובדות...

        יעל, 04/04/06 13:41

        לפני שאתה מתלהם..
        אנשי שומריה בחרו להתפנות מרצונם כי הקיבוץ כשל גם ככה, והם קבלו לא מעט כסף על הבחירה הזו...

        הגב לתגובה זו

        • הקיבוץ נכשל כי ההתנחלויות באותו זמן פרחו ונשפכו תקציבים

          כ, 04/04/06 15:29

          אנשי שומריה התנחננו לתקציבים זעומים בשביל דבר אלמנטריים כמו כביש גישה, מבני ציבור, אפילו בית כנסת לא היה שם, אבל הם לא קיבלו כי הם לא היו מתנחלים.

          הגב לתגובה זו

      • ידידי, טעות

        אזרח, 04/04/06 14:46

        ידידי, כמה תיקונים לעובדות המסולפות שהצגת:
        1. אנשי עצמונה לא 'מגרשים' את אנשי שומריה. אנשי שומריה עוברים מרצונם לקיבוץ דבירה הסמוך, לאחר שנים של דעיכת הקיבוץ והדלדלות האוכלוסיה. המעבר כולל, אגב, פיצויים מהמדינה, שבאופן יחסי גדולים מהפיצויים שמקבלים מפוני גוש קטיף. ואכן, היה ראוי שהמדינה תשקיע בשומריה עוד הרבה קודם- איך הצלחת לתלות את האשמה הזאת באנשי עצמונה? - קטונתי מלהבין את העיוות. הרי זו בדיוק היתה טענת השמאל- לפנות את גוש קטיף כדי להפנות משאבים לפריפריה- עכשיו שזה קורה, פתאום זה מסריח? למה? כי אלה אנשי עצמונה הדתיים? התישבות זו התישבות והמדינה צריכה לעודד אותה בלי קשר לסקטור. איפה היו נציגי ההתישבות של מפלגת העבודה בכל שנות השלטון שלה? למה לא דאגו לשומריה ולשאר הקיבוצים הגוססים כשם שדאגו מפלגות הימין לישובי יש''ע?

        אינני יודע איפה אתה גר, אבל אנשי עצמונה רק ראויים להערכה שאחרי משבר כמו שעברו הם מתישבים מחדש בחבל ארץ חלש. מועצות איזוריות ברחבי הארץ רבו עליהם.

        2. שטויות. אחוז המתפרנסים מהמועצות המקומיות ביו''ש זהה לכל שאר חלקי הארץ (פרט למחלקות הביטחון הגדולות יותר, ובצדק). כבר שנים (מאז ממשלת ברק) שקוצצו ההטבות להתנחלויות משמעותית.

        אתה מצהיר על עצמך ככותב בסגנון יאה, ואפילו הייתי מסכים איתך עקרונית לגבי דבריה של חיותה על הנקמה, אבל- סלפת עובדות ובכך הוצאת את עצמך מה'כותבים יאה', והכנסת את עצמך למניפולטורים שמתכסים בכתיבה נאה. ניחוח כבד של שנאה עולה מהתשובה המלומדת שלך. אני מעדיף את השפוי שמוציא את הכל החוצה ולא מתעטף ב'סגנון יאה'

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    מועצת יש''ע דווקא כן דמוקרטית!

    יאיר, 04/04/06 10:34

    ראשיה נבחרו לכהן כראשי מועצות אזוריות, כל אחד בתחומו.
    הטעות הזו מלמדת על כל התשובות המוטעות שלך! בורה !

    הגב לתגובה זו

    • וראשי הערים בתחומי הקו הירוק צריכים לכהן בממשלה ?

      אראל, 04/04/06 10:56

      ראשי רשויות מקומיות נבחרים על מנת לטפל בחינוך, גינון וביוב, לא בבטחון ובמדיניות חוץ. אין להם מנדט להשמיע קולם (מתוקף תפקידם זה) בעניני בטחון או מדיניות. זו הכוונה.

      הגב לתגובה זו

    • לא נבחרו ולא נעליים

      מוישלה, 04/04/06 14:13

      הם נבחרים ברמה המוניציפלית ולוקחים לעצמם מעמד ברמה של כלל יש''ע וכלל המחנה הלאומי.
      חוצמזה, האיש הקובע במועצת יש''ע הוא זאב חבר, זמביש, שאינו נבחר ציבור

      הגב לתגובה זו

    • מעולם לא בחרתי לגוף שקוראים לו (ל''ת)

      מועצת יש''ע, 04/04/06 18:05

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מועצת יש''ע נבחרה!!!

    רק ססמאות?, 04/04/06 10:25

    מועצת יש''ע מורכבת מראשי המועצות ביש''ע, והם כולם נבחרו על ידי התושבים במועצות שלהם, בדיוק כמו בשאר הארץ. אבל למה לא להוציא סתם שם רע באותו כסף?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חיותה

    rafi, 04/04/06 09:58

    הציונות הדתית מבולבלת, ממש כמוך

    הגב לתגובה זו

    • או במילים אחרות...

      מאיר, 04/04/06 10:38

      את פרצופה של הציונות הדתית

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''ציונות דתית היא הדבר האמיתי...''

    ירון, 04/04/06 09:45

    מה זה ציונות דתית? שמישהו יסביר לי.

    הגב לתגובה זו

    • מה מסובך? ציוני וגם דתי. (ל''ת)

      ., 04/04/06 10:37

      הגב לתגובה זו

      • הקשיבו סכלים,''ציונים דתיים''.

        פוסט ציוני דתי., 04/04/06 11:09

        חינכו אותנו בשקר.
        אהבת ישראל :לחרדים יש לא פחות מכם,בגלל זה הם חרדים.
        תורת ישראל:לחרדים יש לא םחות מכם,רק יותר.
        אהבת הארץ:
        לחרדים יש לא פחות מכם.
        אני משרת בצבא לא משום ''ציוניותי''אלא משום שזה הצלת יהודים.
        שיקרו עלי בבני עקיבא כשאמרו לי שאנחנו שונים מהחרדים ויותר טובים.
        שיקרו ורימו אותי בישיבת ההסדר כשניסו להסביר לי למה אנחננו צודקים ולא הם..
        בכל שטויות והבלים,אין ציונות,היא מתה.רק היהדות נשארה.בלי תורה העם הזה גמור..זו האמת,ואין בילתה והחרדים''?ממשיכי העם היהודי לדורותיו שמוסרים נפשם להעביר את התורה לדור הבא בשלמות,בלי פשרות ובלי משחקים...
        והציונות הדתית,,אני מאחל לה מיתה איטית איטית..הרב קוק דרך אגב היה חרדי לכל דבר ועניין...אם היה חי נשות קולך היו נלחמות בו כמו שהם נלחמות ברבנים בדיינים ובתורה..
        2 שאלות לסיום:
        1.למה המפד''ל שותקת כשישראלים רוצים לעשות מעד הומואים בירושלים?העיר המקודשת ליהודים??
        2.למה הרבנים של הכיפות הסרוגות הצביעו ש''ס???
        כשתבינו,מיונים דתיים מה התשובה ל 1..תבינו מה קרה לרבנים..

        הגב לתגובה זו

        • פוסט ציוני יקר

          עומר, 04/04/06 14:32

          אז החרדים צודקים מה?
          רק איזה זרם מהם בדיוק?? זה של סאטמר ונטורי קארטא ?? זה של חב''ד ?? שמאמינים בלב שלם שהמשייח הגיע והוא מנהיגם לשעבר רבי מילובביטש ?? והוא לא מת רק נחבא מהעולם הזה כי הוא עדיין לא ראוי , שדרך אגב לפי עוד סוג של זרם חסידי ''קטן'' בשם חסידות גור אז אותם חבדני''קים חוטאים חטא עצום בשם עבודה זרה משייח שקר ופולחן אישיי במקום אלוהי . קצת אחרי שעבר זמן אברהם ונהיו יותר משני יהודים אז ידעו שבאותה שעה נהיו שניי יהודים ושלוש דעות!!
          יש אין ספור זרמים ואין ספור מחלוקות וכולם צודקים.... ממש!!!!!

          הגב לתגובה זו

          • גם אני כבוגר בני עקיבא מצד אחד

            דתי אנטי ציוני, 06/04/06 12:46

            מצדיע להם ולפועלם בהערכה רבה. מצד שני הם צריכים להבין שהציונות או ביטויה כיום ''הישראליות''- איננה מוליכה לשום מקום.

            זו היתה טעות איומה.

            הגב לתגובה זו

          • עומר, אם בורות היתה מחלה

            זקאו הדייג, 10/04/06 10:18

            אז כנראה שהיית נזקק לסל התרופות החדש.

            כנראה שאתה ממש לא מבין על מה שאתה כותב. וחבל כי סייג לחוכמה...

            אבל מאידך, עם רמת הכתיבה שלך, למה ניתן לצפות.

            חג כשר ושמח לך (אתה יודע שפסח עוד יומיים נכון?)

            הגב לתגובה זו

    • ציונות דתית זה...ניסיון להגדיר

      נעמה, 04/04/06 10:37

      עיקרי האמונה:
      תורת ישראל (ללא פשרות)
      עם ישראל(עם הנצח)
      וארץ ישראל (השלמה )

      לכן אנחנו משרתים בצבא...
      נלחמים על ארצינו הקדושה!
      לומדים תורה,ושואפים לצדק ומוסר.

      הגב לתגובה זו

      • על מוסר וא''י השלמה

        המפוכח, שנלר, 04/04/06 11:29

        הדבקות ללא פשרות בא''י השלמה ו''השאיפה לצדק ומוסר'' הן, בנסיבות הטרגיות של אזורינו ומדינתנו, בבחינת תרתי דסתרי. הדבקות בערך הראשון כאמור מחייבת, כידוע, המשך סלילת כבישים עוקפים-לבני-העם-הנבחר בלבד, הפקעת אדמות של אזרחים תמימים, וכיו''ב התייחסות מפלה של מיעוט כלפי רוב בכל תחומי החיים מעבר לקו הירוק (ע''ע דרא''פ ורודזיה). זוהי התנהגות בלתי מוסרית ובלתי צודקת בכל קנה מידה, ודאי יהודי, ועל הציונות דתית - כמו כל תנועה רעיונית אחרת - לדעת שלא ניתן ליישב הגנה ללא פשרות על ערך א' עם שאיפה מתמדת וכנה לערך ב' במקרה זה.

        הגב לתגובה זו

        • רחמים...

          נעמה, 04/04/06 12:45

          מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים.............

          הגב לתגובה זו

          • אוי לנו ממוסר מעוות שכזה

            המפוכח, 04/04/06 15:27

            שרואה בכל אדם באשר הוא גוי ''אכזר''. לא אמרתי לרגע שיש להפקיר את בטחון עמ''י או להימנע מפגיעה באכזריים. אני חושב שגם מי שדוגל בא''י השלמה יתקשה לראות בפלאח ערבי שמעולם לא עסק או חשב לעסוק בטרור ומפקיעים את שדהו לצרכי ''חישוף'' וגוזלים באחת את קניינו ואת פרנסתו ''אכזר'' מלכתחילה. הצרה היותר גדולה היא שהפגיעות הללו רק הופכות יותר ויותר תמימים (גם אם אינם אוהבים אותנו - הם עדיין אינם מחבלים) לאכזרים בכוח או חלילה בפועל.

            הגב לתגובה זו

      • רוב שומרי המצוות בארץ לא משרתים בצבא

        ארז, 04/04/06 12:33

        וגם מבין אלה שמשרתים - רבים רבים משרתים רק שנה וחצי ולא שלוש שנים כמו כולם.

        אתם מתלהבים ש40% מקורס קצינים הם דתיים ( זה רק בח''יר, דרך אגב) ? באמת יופי. זה רק אומר במשך יותר מ-50 שנים רק החילוניים היוו את עמוד השדרה של צה''ל ובטחון המדינה. וזה גם אומר שגם כיום, 60% מקורס קצינים הם חילוניים.

        ארץ ישראל השלמה ?

        הרעיון ההזוי והמשיחי הזה גרם לאלפי קורבנות- חיילים ואזרחים, בזבוז אדיר של 63 מיליארד ש''ח (!!!) , השחרת דמותה של ישראל בעולם, סכנה דמוגרפית לעתיד העם היהודי במדינת ישראל, עודד גזענות, אטימות, יהירות, שחצנות מצד אנשי הגבעות המשוגעים. בגלל הרעיון המטורף הזה לישראל אין עדיין גבול.

        עם ישראל ?

        מזמן כבר איבדתם קשר עם עם ישראל, וברוך ה', עם ישראל מתרחק מכם. בבחירות האלה הובסתם באופן חסר תקדים, כאשר העם החליט בצורה חד- משמעית בעד פינוי התנחליות , נגד כיבוש משיחי ומטורף, בעד גבול לשיראל, והתכנסות בגבולות בני-הגנה שפויים.

        תורת ישראל ?

        משום מה אתם אוהבים להתפאר ולהדגיש רק את הדברים החשוכים והפרמיטיבייים שבתורה , את הגר ,היתום והאלמנה שכחתם מזמן, שלא לדבר על זכויות נשים וקידומן.
        בגלל זה המפלגות הדתיות והערביות הן המפלגות היחידות בכנסת בלי ייצוג נשי.

        אין ספק אתם הדתיים גורמים להשתלבות מצוינת של ישראל במזרח התיכון. אתם מציעים שותפות פרמיטיבית ביניו ובין הערבים, שותפות של קנאות, דתיות פנאטית, משיחיות-קשר ואלימות.
        מזרח תיכון חדש.

        הגב לתגובה זו

        • תגובה

          נעמה, 04/04/06 14:37

          גם אתה בן של מלך !
          ואני מכבדת את דעותיך....
          תהא ברכת ה' שורה עליך...
          ובע''ה שנזכה לגאולה בקרוב-אמן

          הגב לתגובה זו

        • תגובה

          ציוני דתי, 04/04/06 14:53

          ארץ ישראל-לידיעתך כל ההסכמי שלום שעשינו עם הפלשתינאים הביאו ללמעלה מ-1000 קורבנות אלפי פצמ''רים וקורבנות בנפש ובמקום להלחם בערבים אנחנו מתרפסים בפניהם אנחנו אלו שהכנסנו להם לראש את הרעיון ''מדינה פלשתינית''
          עם ישראל-אנחנו לא התנתקנו מעם ישראל להפך אנחנו מתחברים אליו ראה ארגון מעייני הישועה וחוץ מזה האנחנו לא הובסנו בכנסת העם החליט שהוא מעדיף את הנושא הכלכלי ולא המדיני ועובדה שקדימה קיבלה 15 מנדטים פחות מהסקרים הראשונים שהיא הוקמה
          תורת ישראל-סתם שלפני כמה חודשים היה כנס על האנשים השקופים,הלנת שכר ולטענתך שאין ייצוג נשי בכנסת למפלגות הדתיות-אולי תזכיר לי מי זאת ''גילה פינקלשטיין''?!רב!!!!

          הגב לתגובה זו

          • גילה פינקלשטיין מחוץ לכנסת. אין הבדל בין המפלגות הערביות לדתיות- (ל''ת)

            שתיהן מייצגות, 04/04/06 16:54

            הגב לתגובה זו

        • רוב המתבוללים בעולם הם יהודים חילונים...

          יהודי בגלות ישר, 04/04/06 15:14

          ואוו איזה נתון מדהים חשפת..
          תגיד,למה שאני אשלח את בני לצבא הישראלי,צבא שמפקדיו,חיילים ישראלים ממוצא יהודי..מחוייבים לשמוע לבג''ץ ולסכן את עצמם ולא לשמוע למוסר היהודי??
          למה שאני ,צנחן במיל..ישלח את ילדי לצבא,כשידוע שרוב הלוחמים ביחידות הקרביות הם ממשפחות שומרות מסורת שעברו כאן ג'נוסייד תרבותי כנגד היהדות,בעוד שהמשפחות האשכנזיות המבוססות והחילוניות דואגות לידהם:עיין ערך ילדי השופט ברק,ילדי אולמרט ילדי ביילין ועוד ועוד..
          ישראלי ממוצא יהודי יקרים..
          לכו אתם לצבא..אתם שונאים את הכיבוש:לכן אתם..האייטולות של בג''ץ אסרו נוהל שכן ואתם מאמינים שלחייליםן יהודיים צריכים לסכן את חייהם:תשלחו את בניכם..
          אני,מזה יצאתי.ישראלים ממוצא יהודי..אין לי חלק במדינה שהערך התיישבות יהודית הוא ערך גזעני,זו אינה מדינה יהודית..אם הציונים הראשונים היו אומרים את מה שאמרו והיו חיים בזמנינו -המדינה היתה סוגרת אותם אחרי סורגו ובריח....
          שירתתי בצבא,האמנתי במדינה..כשנכדים של אולמרט,ביילין,ברק..וכל החכ''ים של שינוי ילכו לגולני ,,,גם בני אולי יהיה שם..לא עכשיו...

          הגב לתגובה זו

    • אם היה אפשר להסביר זאת, היא לא היתה הדבר הכי אמיתי (ל''ת)

      אביעד, 04/04/06 10:42

      הגב לתגובה זו

    • חיותה היא הדבר האמיתי

      מעריץ אלמוני, 04/04/06 12:58

      כמובן

      הגב לתגובה זו