• 49.

    ההבדל בין שרון לאולמרט

    חד עין, 04/04/06 00:59

    שרון הודיע בתחילת קמפיין הבחירות :''לא יהיו נסיגות נוספות'' וקיבל מיד סקרים של 44 מנדטים.
    אולמרט נעמד וזעק: ''ניסוג מרוב השטח כי ...נמאס לנו לנצח...'' וקיבל 29, ועוד 20 מנדטים לא הלכו כלל להצביע.
    ולזה הפלצנים קוראים ''רצון העם''.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ראש ממשלת העיתונאים

    איזה נפילה..., 04/04/06 00:44

    ככל שהעיתונאים הרבו לעשות שמיניות וסאלטות ופליק פלאק לכל הכוונים ככל שהרבו לתקוע בחצוצרות למען הליצן התורן שלהם...כך הלך הציבור והרחיב את אחיזתו ...בגימלאים. לומר לך, מעצבי דעת הקהל בישראל כבר מזמן לא עיצבו כלום. למה איש מהם לא קם ומודיע כי לאור כשלונו המחפיר החליט להחליף מקצוע.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איסמעיל הניה אוכל את אולמרט לארוחת בוקר

    מת מצחוק 3, 04/04/06 00:39

    ועוד נשאר רעב.
    תראו את מי אנחנו שולחים למו''מ מול שועלי החמאס. אחד אולמרט.
    אז פלא שהמוני הבוחרים הלכו לים במקום להצביע ?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    here is a simple little plan

    xyz, 04/04/06 00:04

    raise the minimum wage, cut unemployment, get rid of all the foriegn employees and open jobs for israelis. instead of worring about your corrupt friends making more money.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אומרת לו מה לעשות. אתם לא מחפשים את הממשלה במקום הנכון. (ל''ת)

    אשת אולמרט, 03/04/06 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מיסוד השחיתות

    צפונית, 03/04/06 19:06

    מה עושה פוליטיקאי מושחת, בעל ותק של 40 שנות תככים ועיסקאות אפורות, שלא רוצה צרות עם הפרקליטות?
    פשוט מאד: מלקק ל''בוס'' המתאים, מצטרף למפלגה המונעת ע''י בעלי הון, עושה שרירים על המתנחלים, מציע לאמריקאים הצעות שאי אפשר לסרב להן, ועם קצת מזל (ה''בוס'' מתמוטט) ועזרה מהחברים בתקשורת- נבחר לראשות הממשלה.
    ועוד יש הרבה טפשים שמצביעים לו, וטוענים שגם ביבי מושחת, או בעצם כולם, ולכן זה באמת לא משנה אם הוא ישר או לא, העיקר שיהיה קצת שקט ולעזאזל המתנחלים והערבים והרוסים והדתיים והעניים.
    אז כשיהיה רע (גם בכלכלה, כי ביבי כבר לא יעזור, וגם בבטחון, כי החמאס יפסיק להתאפק) אתם, מצביעי ''קדימה'', תחשבו ''מה עשינו'', ותצדקו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה אולמרט מזכיר את דרקולה ? (ל''ת)

    הצייר, 03/04/06 18:58

    הגב לתגובה זו

    • כי מאז עמונה נפתח לו התיאבון (ל''ת)

      יהודי, 03/04/06 19:23

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא לפרץ !!! יהרוס הכל כולל את הממשלה

    גמליאל, 03/04/06 17:57

    לא לתת לפרץ תפקיד בקואליציה. הוא לא מתאים להיות חבר בממשלה.
    כמו שעשה פילוג בעבודה וזרק את
    פרס שהביא אותו למפלגה הוא יהרוס
    קואליציה בראשות אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מפלגת העבודה - התחברות לקדימה?

    המתבונן העצוב, 03/04/06 17:43

    למפלגת העבודה: במקום להתעסק עם השאפתנות תתחבקו עם העובדות. חפשו איפה באמת נמצאת המשבצת שלכם. עמיר פרץ חם הלב והמזג חייב לקבל פרופורציות, אם חפץ קיום פוליטי הוא. תקיאו את שלי יחימוביץ, אשר אצלה השתן הצדקני האינטלקטואלי, אלק, מסרב, בקביעות, להתפנות מהראש. תפנו ללובה אליאב - האיש יודע להיות אנושי וצנוע גם יחד. הוא ועמיר יכולים עדיין, עם הברק בעיניים שלהם לפעול לטובת חלשי החברה, אבל בלי לאבד את תחושת המציאות והמודעות לכוחם האמיתי. הלאה לרגשי נחיתות עדתיים קדימה להתחברות לקדימה!

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות - יישר כוח (ל''ת)

      אזרח שפוי, 03/04/06 18:07

      הגב לתגובה זו

    • שנה עד שנה וחצי...גג

      המתבונן בגיל, 04/04/06 00:34

      זה מה שיש לך עם מפלגת הפרסומאים. תתחיל כבר מעכשיו לאכול לעצמך את הטחול, כי אתה הולך לאכול צפרדעים והרבה.
      הכסף הגדול ילך על סיפוק תאוותיו של פרץ והמשנה החברתית שלו וכשיגיעו להתכנצות....ישאר רק החור בכיס. לא יהיה כסף לקנות קמח בטח לא לעסוק בפינוי עשרות אלפים.
      והבחירות יהיו מפלטו של ציבור המאוכזבים הגדול.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    עם ישראל נא לפקוח את העיניים

    איתמר, 03/04/06 17:39

    האיש -פרץ- צבוע, אינטרסנט והאיש הקטן לא מענין אותו.
    פוליטיקה זה דבר מלוכלך ואנחנו כבר רואים איך ה''דרק'' עולה לו לראש....
    הוא כבר רוצה להיות ראש ממשלה, פחות מזה כבר לא מספיק לו...
    מי אתה בכלל ? איזה כישורים יש לך ?
    כל מה שנגעת עד היום הרסת !!!!!!!
    כל הגופים בפשיטת רגל ואלמלא ממשלת ישראל וכספי משלם המיסים בעם ישראל איפוא הייתם ?
    כואב הלב והראש לא מבין, מתי יתעורר עם ישראל ויבין שמי שסגר את המדינה וניצל את הפועל לא יכול להיות ראש ממשלה או שר אוצר או שר בכלל.....
    בבקשה להתעלם מהפוליטיקה, ולהתחיל לחשוב על עתידכם ועתיד ילדיכם !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    וגר זאב עם כבש ?

    הגירשת וגם ירשת, 03/04/06 17:36

    כמה זמן ייקח לנו הישראלים להבין, איזו טעות עשינו שבחרנו באפס הזה ובאפסים שלידו

    הגב לתגובה זו

    • העם יתפכח מהר, אבל מה זה יעזור?

      שונא שחיתות, 03/04/06 19:10

      הבחירות הבאות (בעזרת הפוליטיקאים המושחתים מהעבודה, ש''ס ואגודת ישראל) רק בעוד כמה שנים.
      הלואי שנגיע שלמים ליום הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ציבור יותר מפרץ: יהדות התורה החליטה לתמוך באולמרט. אני בעד הדתיים,

    אולמרט מסכים, 03/04/06 17:21

    אך סולד מחוסר אחריות הדדי.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט נלחץ

    הקוסם, 03/04/06 17:17

    הוא יודע שבלי העבודה אין לו סיכוי לקואליציה, ושתוך חודשיים באופוזיצה קדימה מתפרקת לרסיסים, כי תכלית הקיום שלה הוא הכוח.

    פרץ עשה לאולמרט תרגיל, אולמרט השחצן לא הסכים לתת לו את האוצר אז אמיר שלח לו את המסר הכי ברור : אם אתה לא תיתן לי את האוצר אני גם אקבל את האוצר וגם אהיה ראש ממשלה.

    הטיפשים שמדברים פה על ''פוטש'' ''בגידה'' ''העלבויות'' ו''כבוד'' לא מבינים מהחיים שלהם, חוץ מזה, אולי עכשיו תוכלו להבין איך הימניים הרגישו כששרון הסתובב ב180 מעלות, נראה שאתם הרבה יותר נעלבים והרבה יותר קנאים לכבוד אם על דבר שהוא פסיק מההתנתקות אתם מאיימים לשרוף את המועדון.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת כלום - טמבל (כנס קרא ותבין)

      יצחק, 03/04/06 17:44

      אולמרט עשה לפרץ בית ספר:

      1. תרגיל בסיסי במשא ומתן: להעליב את היריב ולגרום לו לאבד שיווי משקל ולפעול בצורה אמוציונלית.

      2. העלבונות בתקשורת (פרץ ראש וועד הסבלים - לא יקבל את האוצר ..וכו..) היו מתוכננים היטב - ועשו את העבודה, פרץ נעלב, עלה לו הדם לראש והוא איבד את שיקול הדעת.

      3. למעשה אם פרץ לא היה נופל למלכודת הזו, הוא יכול היה להמשיך ולטעון שיש לו אופציה של ממשלה חלופית וזה היה משמש לו כקלף מיקוח - אבל לאחר התרגיל שקדימה עשו לו - הם למעשה חשפו שאין אופציה כזאת, והוא גם נאלץ בעצמו להכחיש את קיומה של אופציה כזו.

      4. פרץ בדרך כלל יודע לנהל משא ומתן - אבל הוא לא ברמת התחכום של אולמרט ויועציו - והם עשו לו פה בית ספר. ויותר מכך יש לפרץ כמה נקודות תורפה שקל לנצל (רגש נחיתות בעיקר) וקדימה מנצלת את זה בהחלט (יש לומר: אפילו בנבזות מסויימת)

      5. עצה לפרץ: להעזר באדם שקול וקר רוח ליידו ( אולי מישהו שאינו איש מפלגה, אלא יועץ מקצועי)

      6. עצה לאולמרט: לא להגזים עם תרגילים כאלה - כי מעבר למידה מסויימת זה עלול לגרום נזק ולא יתרון.

      * עצה לכל הצדדים: לבוא עם קצת יותר רצון טוב - וקצת פחות רוח רעה.

      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

      • מגיבים עלובים

        מוטקה, 03/04/06 19:28

        לא יעזור לאף אחד בארץ הזאת,שידעה כל כך הרבה אפליה מכל הסוגים והצורות.
        יבוא היום ויןם ובוא וראש הממשלה יהיה תוצרת מרוקאית נטו,ותתפלאו זה יהיה עמיר פרץ,חרף כל הגזענות שהתגלת מאז שהוא נבחר לעמוד בראש מפלגה בישראל.

        הגב לתגובה זו

        • קשקשן

          משה, 03/04/06 20:06

          בהחלט יהיו בעתיד ראשי ממשלה מעדות המזרח - אבל זה לא יהיה עמיר פרץ אלא אדם ראוי ומוכשר ממנו.

          פרץ לא ראוי, לא מתאים, לא מסוגל (ואל תנסה להפוך את זה לעניין עדתי - זה קשור לאיש עצמו - נקודה)

          הגב לתגובה זו

  • 36.

    הטמטום ניצח, עכשיו בסלון יסביר כל טיפש למה. (ל''ת)

    שולה, 03/04/06 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    קצה קצה מה שראיתם עכשיו-זכרו בקדנציה הבאה תרגיש ן בריון עם כבוד (ל''ת)

    הכבוד של פרינצי, 03/04/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    העלבויות של פרץ-יהיו לחם חוקינו בממשלה הבאה הכבוד של פרינצי יהיה הצ

    קחו בחשבון את, 03/04/06 16:24

    הצל של הקדנציה הבאה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רק לא פרץ

    רפי, 03/04/06 16:12

    פרץ הוא לא אמין (וזה הוכח אתמול) ובנוסף בראש סולם העדיפויות שלו עומד האגו של פרץ.
    אם אולמרט חפץ בממשלה יציבה בלי קריזיונרים, עדיף להשאיר את פרץ בחוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרץ מסוכן לדמוקטיה (אני חוזר ואומר - ואתם לא מקשיבים)

    כמה מתסכל, 03/04/06 16:04

    האיש הזה מסוכן, אסור היה לבחור בו - אלוהים אדירים תפתחו את האוזניים !!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הם ילמדו רק דרך הרגליים (ל''ת)

      מצביע מרץ, 03/04/06 17:24

      הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לחזור על זה לא הקשבתי (ל''ת)

      עופר, 03/04/06 19:57

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרץ כסוס טרויאני

    מוסה, 03/04/06 15:51

    מי שיעשה קואליציה עם פרץ עמיר שיצפה שיאכל מרורים. מפלגה בראשותו של עמיר שיורדת בשני מנדטים ועורכת פסטיבל ניצחון מלמדת שהאיש תלוש לחלוטין וסביבו גמדים קטנים

    הגב לתגובה זו

    • פרץ יעוף כמו טיל - כי הוא אפס (ל''ת)

      מנשה, 03/04/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מתי ירד האסימון?

    עד מתי?, 03/04/06 15:51

    מתי יאמרו האנשים שהמליכו את פרץ שהוא הולך כמו ... ומדבר כמו.... ומתנהג כמו....

    אולי הוא .....

    אמרו לכם , ניסו לשכנע , כלום.

    יולי תמיר הבינה שדרך פרץ היא תקבל את החינוך , שלי יחימוביץ הבינה שדרך פרץ היא תמונה לח''כית , נו וזה שווה?

    ככה לשים פס על המדינה ועל המפלגה על העם ועל המסכנים בשביל אדם שהוא אף גרוע ממה שנאמר עליו באיפוק.

    אתן תשלמו את המחיר יחד איתו .

    אם אתן חושבות שמותר בשם הקריירה שלכן להרוס הכל אתן טועות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הכנסו וקראו

    יש אלוהים, 03/04/06 15:50

    יד ענוגה היתה לה
    איש לא העז געת בה
    זוג שפתיה שני חן
    רק לנשיקות נוצרו הן

    ויהי ערב ויהי ליל
    חרש נשק צל את צל
    אז את ליבה מסרה לו
    את כל ליבה מסרה לו

    עין שחורה הייתה לה
    אור וצל התנגשו בה
    על מיצחה רעד עוד
    טל הילדות מלא הוד

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שבאמת יש אלוהים (ל''ת)

      דורון, 03/04/06 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי שפוגע נמחק

    גבריאל צברי, 03/04/06 15:49

    תזכורת לאולמרט והנבחרים תראו את ביבי והליכוד להיכן הגיעו. מי שפוגע בעם העם אינו שוכח גם על אולמרט צריך לשמור עם מידית הוא לא יטפל בחולים, קשישים, נכים ושכבות חלשות הוא ימחק כמו ביבי וממשלתו תתפורר הפעם העם אינו פראיר והוא מעניש כמו שהענישו ופירקו אותו מאות אלפי משפחות נכנסו לצרות, חובות, הם חסרי עבודה , חלקם חלו ומכרו את בתיהם והגיעו כתוצאה מהמדיניות של ביבי להומלסים, זכרו נבחרי העם להסתכל למטה לפשוטי העם, טפלו בשכר מינימום הוגן שיבטיח קיום בכבוד. אתם עם ההוצאות הרבות והמיסים שהטלתם על האזרחים בשכר המינימום לא מצליחים לשלם אגרות ארנונה מיסים מים חשמל גז ביטוחים ואגרות חינוך וכו' די לעבודה בעינים

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא להכניס את האיחוד הלאומי לקואליציה (ל''ת)

    אלי, 03/04/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חשוב להבין את התוצאות - כנסו!

    הטבלה לא משקרת, 03/04/06 15:44

    לפי התוצאות הסופיות, הימין זכה ב- 32 מנדטים (27%), השמאל זכה ב- 24 מנדטים (20%), המרכז זכה ב- 29 מנדטים (24%), החרדים ב- 18 מנדטים (15%), הערבים ב- 10 מנדטים (8%) והגימלאים ב- 7 מנדטים (6%).
    הסיבה היחידה שלא הימין מרכיב את הממשלה הוא הפיצול בימין - 3 מפלגות, לעומת מפלגה אחת בלבד למרכז.
    אם הימין היה משכיל להתאחד, הוא היה מרכיב את הממשלה.
    לא נורא, אחרי שהמרכז-שמאל יביא עלינו עוד כמה אסונות כמו אוסלו בקדנציה הזו אולי הימין יקבל שכל.

    הגב לתגובה זו

    • עדיין ל'קדימה' יותר מנדטים. (ל''ת)

      שטויות!, 03/04/06 16:35

      הגב לתגובה זו

      • קדימה זה רק פנטומימה (ל''ת)

        מימי, 03/04/06 16:52

        הגב לתגובה זו

    • בלי קדימה לימין יש 50 מנדט ואינו יכול להשיג רוב

      להפנים, 03/04/06 16:56

      כואב אבל נכון

      הגב לתגובה זו

    • לא רלוונטי

      יהודה, 03/04/06 17:27

      בעוד 4 שנים נהיה כבר אחרי ההתכנסות. (וטוב שכך)

      ואגב

      60 מנדטים (שמאל-מרכז)
      50 מנדטים (ימין)

      רוב ברור להתכנסות (בלי לספור את הערבים)

      הגב לתגובה זו

      • ובעוד 5 שנים נקרא לך למילואים כדי לכבוש הכל מחדש. (ל''ת)

        איתי, 03/04/06 17:48

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    צריך שומר לאולמרט

    שולי חרמץ, 03/04/06 15:43

    אולמרט שהיה ממרימי היד בעד תוכנית ביבי ההרסנית בו נמחקו משפחות רבות ונפגעו החלשים על חשבון העשירים צריך שומר שישמור עליו וידאג שיקוימו תוכניות כלכליות לשינוי קוטבי של העוני וההרס, ביבי הרס ונראה מה אולמרט יעשה, מסתבר כי מי שהרס שכבות חלשות והפך אוכלוסית מליונים לקבצנים על חשבון אלף משפחות של מליונרים ומלירדרים שבזכות ביבי התעשרו באופן מופלג ביבי גאג שאנשי הליכוד ומקבלי הג'ובים ימחקו מהמפה הפוליטית העם לא ישכח לו תראו את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להקים ממשלה רחבה מטעמי חרום חברתי

    רמי שובל, 03/04/06 15:34

    צריך שומר לאולמרט ומומלץ כי כל מי שיצטרף לממשלה יקבל בכתב התחיבות לפתרון הבעיות המבישות שיצרו ביבי ואולמרט וכן כל אלה שהרימו יד בהצבעות ותמחו בהרס העם והשכבות החלשות מי שימשיך לפגוע בעם ובשכבות החלשות ימחק מהמפה כמו הליכוד ומקבלי הג'ובים .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    על מי להטיל מבנה הממשלה

    עמיקם גנות, 03/04/06 15:29

    על פי התבטעות אולמרט באמצעי התקשורת נראה כי העם ימשיך לנבור בזבל ואין כל סיכוי כי יטיבו עם השכבות החלשות , לדעתי עמיר פרץ אינו מתאים להיות שר אוצר אולם עם אולמרט יתחייב בפניו כי יעלה את שכר המינימום וירחיב את סל התרופות לאוכלוסיה , יסיע בידי הנכים הזקנים והשכבות החלשות כתנאי להצטרפות העבודה לממשלה על עמיר פרץ לוותר ולקבל במקום תיק האוצר 2 תיקים חשובים אחרים, למדנו כי מי שפוגע בעם העם לא שוכח.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט יוכל להרכיב ממשלה רק עם הערבים תומכי החמאס...

    ג'ף, 03/04/06 15:26

    המצע של 'קדימה' לגירוש היהודים הדתיים והחלפתם בפליטים הפלשתינים...והפיכת בתי הכנסת שלהם למסגדים בירושלים יהודה ושומרון...ובאופן חד צדדי...מבודדים את אולמרט עם המפלגת הערביות תומכות החמאס, שגם הן רוצות באיסלמיזציה של הגדה המערבית של הירדן...חובה לעצור את אולמרט, פרס ורמון מלבצע את משאת נפשם...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט נציג הקפיטליזם החזירי פרץ עוד יוריד אותך על הברכיים

    אייל, 03/04/06 15:25

    הרי אין לך ממשלה בלי שמפלגת העבודה תסכים להיות נחמדה עליכם ולעזור לכם לנהל ממשלה. תלכו ימינה גם את 29 מנדטים שקיבלתם בזכות התקשורת וההון לא תקבלו.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ הוא אפס, לוזר ובריון (צריך להעיף אותו מייד) (ל''ת)

      פרץ הביתה, 03/04/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עם המנדט ה19 הושלם המהפח, של השפמנון,מהפח אל הפחת.

    יגאל כהן, 03/04/06 15:25

    ומיד יו''ר פתח בשביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    למה אין להם, לגימלאים סבלנות?

    חנן, 03/04/06 15:20

    מה בוער להם שהם כבר עולים על עגלתו של אולמרט?

    עושה רושם, שהם יסתפקו בהבטחות של קדימה לסבסוד של מוצרי ספיגה לאוכלוסיה המבוגרת.

    צריך לצעוק באוזנו של איתן, שלא ימכור את התנועה בעבור נזיד עדשים.

    הגב לתגובה זו

    • זה גיל בעייתי (ל''ת)

      מימי, 03/04/06 16:53

      הגב לתגובה זו

    • כי לא נשאר להם יותר מידי זמן... הם די זקנים (ל''ת)

      אחוזת ראשונים, 03/04/06 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מדינה בפנסיה מוקדמת (ל''ת)

    המחתרת הסגולה, 03/04/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הגישה הקפיטאליסטית-סוציאליסטית

    שד, 03/04/06 15:12

    הגישה הקפיטאליסטית שבה נקטו כל ממשלות ישראל בעשורים האחרונים הרסו את החברה הישראלית, הבריחו רבים ממיטב בניה ומוחותיה. הרסה את הקשר הבינאישי הטוב והחם בתוך המשפחה (גירושים רבים על רקע מצוקה כלכלית) ובתוך החברה (הסגידה לכסף, סמלי סטטוס), העלתה לשלטון מספר משפחות קטן של בעלי ממון אדיר שהולך ומתעצם גם עכשיו במיליארדים (!!!) והפכה את הרוב המכריע של האוכלוסייה לאריסים שבויים שניתן לעשות בהם ובזכויותיהם ככל העולה ברוחם של בעלי הממון והכסא.
    אינני טוען שהשיטה לפיה אי אפשר היה לפטר מעבודה טפילים או טפילים שקיבלו קיצבאות מהכיס הציבורי שלא הגיעו להם, הייתה עדיפה, אבל יש דרכי ביניים.
    דרך הביניים היא לדאוג לשלב קפיטאליזם עם חוקים סוציאליים המגנים על החלשים האמיתיים: מבוגרים, נכים, חולים ומטפחים ומגנים על הילדים (חינוך, תרבות, כבוד הדדי, זכויות יסוד, סובלנות לשונה - בנשימה אחת). חסכון פנסיוני חובה ואי פגיעה בו ובקיצבת זקנה בשום תנאי כלכלי או פוליטי והצמדתם לסל המחייה הריאלי בכל עת. בריאות לכל חובה הכולל את כל הטיפולים ואת כל התרופות. מי הסמיך את ההנהגה או את מחוקקי חוקיה להפקיר חולים למותם כשניתן להאריך את חייהם באמצעות תרופות ו/או טיפולים? האם מותר למנהיג ו/או מחוקק כלשהו לאשר ולהוציא לפועל גזר דין מוות ללא משפט ועוד במדינה בה עונש המוות הוא בספר חוקיה רק לגבי נאצים ועוזריהם?
    לסיכום, רק כאשר השילוב של קפיטאליזם ריאלי מתון וסוציאליזם ריאלי מתון (תוך העדפת הסוציאליזם המתון כשיש התנגשות ביניהם, על בסיס חוקי וזכויות יסוד) ייושם ארגיש שהמדינה בדרך הנכונה וכך גם מיטב הבנים שעזבו ועוזבים והמוחות המבריקים שלה המייחלים ליום בו יוכלו לשוב ולחיות במדינה הזו עם תקווה בלב.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך ב100%

      דניאל, 03/04/06 15:31

      רק שהדבר לא ישים. ומי שראה את מבט שני אתמול בערב בטלוויזיה יודע על מה אני מדבר. ''נערי האוצר'' קוראים להם. חבורת דבילים שקיבלו את חינוכם, כולם כולל כולם, במוסד הנאור ביותר ''harvard of the middle east'' -האוניברסיטה העברית.

      יושבים חברות כלכלנים באגף התקציבים- ולא משנה איזה ממשלה תקום בין אם היא בעל אוריינטצייה סוציאליסטית ובין אם היא קפיטליסטית-על פיהם ישק דבר. הם יחליטו מי יחיה ומי ימות.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים אתך ועם דניאל

      יוני, 03/04/06 16:00

      אני מאמין באמונה שלמה שהמהפכה עוד בוא תבוא. תוצאות הבחירות האלה שנתנו במשורה לכל מפלגה את המעט כדי לחיות, הן תחילתה של המהפה. הבחירות הקרובות שיהיו בעוד שנה, יצעידו את המפלגות ועם ישראל צעד אחד קדימה לקראת המהפכה החברתית האמיתית ואתם גם נערי האוצר וכל האחרים הראויים להזרק בבושת פנים מתפקידיהם: בחינוך, במשפטים ובתי משפט, ועוד הרשימה ארוכה

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    28-29 מנדטים זה לא אמון העם. פחות מרבע אך כמות מרובה יותר מאחרים

    יחזקאל מרמת גן, 03/04/06 15:11

    צורת הדיבור של איתן בעניין זה
    רדודה

    הגב לתגובה זו

    • רק אחד מנצח (ככה זה) וקדימה ניצחה בהפרש עצום (ל''ת)

      תשלים עם, 03/04/06 16:06

      הגב לתגובה זו

      • קדימה הם המיעוט בעם (ל''ת)

        מימי, 03/04/06 16:54

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכבוד של פריצי......

    הידיד, 03/04/06 15:09

    עמיר פרץ (להלן פריצי )שוב מוכיח שהוא בריון, חסר תרבות ולא חכם במיוחד......מייד לאחר היבחרו כיו''ר העבודה (ככל הנראה בזכות קולות לא כשרים של מתפקדים אשר ''התפוקדו'' בארגזים) התפרץ פריצי ללשכות שרי מפלגת העבודה עם מכתבי התפטרות ואילצם לחתום עליהם...כמו כן התפרץ בסדרת ראיונות בריונית בה דרש לפרק מייד הממשלה בין העבודה לקדימה( רק כדי לדרוש עכשיו להקים את אותה ממשלה שוב בתוספת החרדים הסחטנים)....השליך מהמפלגה את ברק ואת פרס . כל אלו כבר הראו כי לאיש לא אכפת כלל מטובת המדינה אלא רק מטובתו האישית. קראתי כתבה מגוחכת בהארץ לפני כשבוע בה הכותב מגיע למסקנה שהשלכת פרס וברק ע''י פרץ היתה מהלך מבריק של פריצי לביצור מעמדו הבלעדי כמנהיג העבודה....הכתב רק שכח לציין שזו לא בהכרח טובת המדינה שפריצי עם נסיונו הדל ויכולתו המוגבלת ינהיג את העבודה ....עכשיו פריצי שוב מוכיח את אופיו האמיתי....במקום לשבת בשקט...לכבד את החלטת הבוחר ....להיפגש בצורה תרבותית עם מר אולמרט ולנסות לפעול לטובת המדינה- קרי ע''י הקמת ממשלה יציבה הוא מתחיל עם התפרצויות מבית היוצר של הנעלב הסדרתי מבית שאן(דוד לוי)...התפרצויות אשר במרכזן תמיד מניע אחד בלבד – הכבוד של פריצי!!!. לא חשובה המדינה...לא חשובה היציבות העיקר שאיש לא יפגע בכבוד של פריצי. הבעיה הקשה היא שאופי לא ניתן לשנות אני חושש מאד שאם יצורף לממשלה לא יצליח פריצי להתגבר על אופיו ויחולל משברים חדשות לבקרים. לא היה אכפת לי אם מדובר היה במשברים על בסיס עקרוני. אבל, מובטחני שאלו יהיו תמיד משברים סביב הכבוד של פריצי...לאיש רגשי נחיתות קשים(שוב ראה מקרה דוד לוי) ובהחלט מוצדקים(הוא עילג, חסר כל השכלה, פרימיטיבי מאד וחסר כל כישורים לתפקיד בכיר כלשהו) ואלו יהיו הכוח העיקרי המניע אותו...כל פעם שפריצי יחשוב שמישהו פגע בשערה משפמו יישפך דם- ושתלך לעזאזל המדינה העיקר שאיש לא יפגע בכבוד של פריצי..........

    הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות ידידי הלא יקר

      פרס, 03/04/06 15:27

      פרס וברק (ועוד כמה שפנים שראו עצמם מועמדים והתקפלו למען פרס כשחזו בסקרים מוקדמים את נצחונו של פרץ) ברחו כי לא יכלו לסבול שמרוקאי יהיה מנהיג המפלגה... האליטה האשכנזית שממש אינה גזענית, יצאה מדעתה וגרשה את עצמה מהמפלגה תוך הטלת האשמה של גזילה. הבנת זאת ברוך?
      למען ההגינות...אל תעוות את העובדות.

      הגב לתגובה זו

      • קישקוש

        ירון, 03/04/06 16:09

        אתם נאחזים בטענה המופרכת על גזענות כביכול - אבל האמת היא שאנשים סולדים מפרץ האיש (לא בגלל מוצאו) אלא בגלל אישיותו וסגנונו.

        אתם עוד תאכלו ממנו מרורים עד שתבינו על מה אני מדבר.

        הגב לתגובה זו

      • גנב מוכשר - מנהיג עלוב

        דורון, 03/04/06 16:41

        זה שפריצי (אהבתי) הצליח לגנוב את מפלגת העבודה מראה רק שהוא גנב מוכשר.
        השתלטותו על המפלגה היתה מהלך כשר, אבל מה זה מסריח.
        גם עכשיו הוא מנסה לגנוב את ראשות הממשלה, אבל כנראה שלמרות כישוריו המוכחים בנושא, לא יצליח.
        הבעיה המרכזית של פריצי היא שמעבר לכך שהוא באמת גנב מוכשר, אין לו מה להציע..

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    על פרץ להרכיב את הממשלה

    ישראל, 03/04/06 15:07

    כל מי שהמצב החברתי נוגע לו, וחושב שיש לפעול לתפור למען הקיום שלנו במדינה ולא מתוך חמלה (דברי אולמרט), כל מי שנושא הסכם שלום ולא הסכם נסיגה קרוב לליבו, אזי, גם אם אתה נבחר ימין, וגם אם אתה נבחר שמאל או מרכז, רק מועמד אחד קיים כיום לאחר הבחירות לתפקיד ראש ממשלה והא עמיר פרץ. העם אמר לאאאאאאאאאאאא בגדול לאולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה נמוך מדרדר הימין?

    בלונדיני, 03/04/06 15:00

    אחרי המפלה הצורבת בבחירות, שאישרה את מה שהיה כבר ידוע לכולם מראש ושלפיו ההתנתקות הבאה זה רק שאלה של זמן, ממשיך הימין להידרדר ועכשיו פתאום נהיה מעריץ שרוף של עמיר פרץ, האיש שכונה ע''י אותו ימין רק לפני שבועיים כ'שמאל קיצוני'.
    מה אתם חושבים שם? שפרץ יחייה את חזון ארץ ישראל השלמה? שהוא יפקד על מבצע כיבוש הירדן? מה התאהבתם בו כל כך?.
    הגיע הזמן להבין, שאם זה יהיה אולמרט או יהיה זה פרץ, מדינת ישראל תצא בקרוב מאוד מהשטחים הכבושים, ותתחיל להתעסק עם הבעיות האמיתיות שלה, כמו האבטלה, החינוך והאלימות.
    לאנשי האיחוד הלאומי והמפד''ל מומלץ להתחיל לארוז, לבדוק טוב טוב שלא שכחו שום דבר, ולחשוב על אלטרנטיבות מגורים חדשות (כמו לא פה לדוגמא), במקום לבלבל את המוח על שלטון של עמיר פרץ ותמיכתם בו.

    הגב לתגובה זו

    • אל תזרה חול בעיניים

      שחור, 03/04/06 15:19

      נושא הבטחון היה ויהיה חוד החנית של הממשלות לדורותיהן. אף מפלגה מהימין והשמאל (למעט בגין בתחילת דרכו), לא עשו למען החברה, האבטלה והחינוך. היחידה לצער שפעלה באמת ובתמים היתה מפלגת ש''ס וזאת למורת רוחן של כל המפלגות החברתיות כביכול, מרץ, עבודה. קיצפם יצא על העשיה של ס''ש. נכון להיום, נבחרך אולמרט יטפל בבעיות החברה במידת החסד כפי שאמר ולא מתוך הסכלות לאומית חברתית. אם לא הבנת את דבריו, מציע לך לעיין בהם שוב ושוב עד שיוטמעו בראשך. הפעם אני רוצה להאמין כי המחוייבות של פרץ להעמיד בראש סולם העדיפות את בעיית החברה והכלכלה היא אמיתית מתוך הסתכלות לאומת ולא מתוך חמלה. כן... על כל המפלגות להציע אותו כראש ממשלה כולל הליכוד.

      הגב לתגובה זו

    • חולם בקיץ והטמטום חוגג .....

      Gershon, 03/04/06 15:29

      מסירת שטחים לא תפתור שום בעיה אלא רק תחריף אותן ....
      איפה האכילו אותך כל כך הרבה לוקשים ?
      די לטמטום ....
      הימין הזהיר על אוסלו ותחזיתו התקיימה ....
      כמה עוד אפשר להיות כל כך מטומטמים ?

      הגב לתגובה זו

    • אם לא הבנת הימין רוצה להצטרף לפרץ

      הימין, 03/04/06 16:00

      כי מהלך כזה:
      א. יהרוס את קדימה ויחזיר את הקולות האבודים לימין.
      ב. שום מהלך מדיני לא יוכל להתהוות, ברגע שיעלה על השולחן הנושא המדיני פריצי (להלן פרץ) ישאר לבד.

      וזאת כל התורה על רגל אחת.

      הגב לתגובה זו

    • שטויות (ל''ת)

      מימי, 03/04/06 16:55

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני לא אתפלא אם יתברר שתוצאות הבחירות הותו על ידי רשומים כוזבים בפ

    אני לא אתפלא א, 03/04/06 14:54

    אני לא אתפלא אם יתברר שתוצאות הבחירות הותו על ידי רשומים כוזבים בפרוטוכולים אולי יהיה צורך בבחירות חדשות או ספירה מחודשת של הקולות

    הגב לתגובה זו

    • אינני מאמין לתוצאות הבחירות !!! הכל

      יחיאל, 03/04/06 15:01

      יכול להיות ! יותר מדי '' תגליות'' !!

      הגב לתגובה זו

      • אולי בסוף יתברר שביבי לא לוזר ......?

        סמי בן טובים, 03/04/06 15:49

        וביבי בסוף ינצח כמו ב-96 .

        הוא ''חזק מול החמאס'' , אבל מפסיד לשמעון פרס .............. לוזר !!!

        הגב לתגובה זו

        • ואני מקווה שבמהרה ישתלב בהנהגת ישראל. הטובים להנהגה.

          כל הכבוד, 03/04/06 17:13

          החמאסטנים לעזה.

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    עם ישראל עם חכם כל אחד קיבל את המגיע לו!!ח''כ סידור עבודה על תנאי!!! (ל''ת)

    כסא לא לנצח!!!!, 03/04/06 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פרץ, לך הביתה!

    אלעד, 03/04/06 14:50

    בחרתי במפלגת העבודה למרות עמיר פרץ, תוך ידיעה שהוא ישתתף בקואליצה עם מנהיג שפוי, אחראי וייצוגי (אין מה לעשות..) כמו אולמרט, אף אחד לא התכוון שבאמת תהיה ראש ממשלה.
    ביום הבחירות לאחר התוצאות,ישבתי בבית וניסיתי להקשיב לנאום ההזוי שלך מהפכה? על מה אתה מדבר?
    עם 20 (עכשיו 19 מנדטים) איפה אתה חי? השארת את המפלגה שלנו בדיוק באותו מצב! מה שבטוח שאם אתה תעמוד בראש מפלגת העבודה בבחירות הבאות, אין שום סיכוי שאני אתן את הקול שלי למפגת ההזיה הלאומית הזו-קואליציה עם זבלון אורלב ואפי איתן? התחלקת על השכל?אתה יודע איזה נזק אתה גורם לנו?
    אין לך שום אחריות, לא חברתית לא מפלגתית ובטח שלא לאומית;שום כוונה לעזור לשכובת החלשות לא תתחיל ככה-נראה שאתה חושב רק על עצמך ועל לגנוב את התואר ראש הממשלה
    ואגב זה ממש לא קשור לגזענות;כולם כולל התומכים הגדולים ביותר של פרץ מבינים ש''לא מתאים'' זה מחמאה בשבילך.העילגות שלך מייצגת נאמנה את חוסר המחשבה וחוסר הרציונאליות;רק שבמקרה של ניהול מדינה אין בית דין לעבודה שיעצור את השביתה;כאן מדובר בדבר האמיתי;
    תעשה לנו טובה, לך הביתה, נכשלת! העם לא רוצה אותך בתפקידים ציבוריים רבי השפעה, תחזוןר לשדרות ותנהל מלחמות עם אנשים ברמה שלך.

    הגב לתגובה זו

    • עליך נאמר - הפוסל במומו פוסל

      מסעודון, 03/04/06 15:05

      א. עקרונית עם 19 מנדטים אין הגבלה לנהל קואליציה (בתנאי שמפלגתך היא הגדולה ביותר בקואליציה של 61 או יותר חברי כנסת).

      ב. המהלך הנוכחי מעלה את המחיר של מפלגת העבודה, ובהחלט עשוי להוביל לוויתורים מצד קדימה על תיקים בכירים (וזה לעניין ה''רציונליות'' של פרץ).

      ג. לומר ''זה ממש לא קשור לגזענות'' מחד גיסא ו''תחזור לשדרות ותנהל מלחמות עם אנשים ברמה שלך'' מאידך גיסא זה ממש אוקסימורון (אם אתה לא יודע מה זה אל תתבייש לשאול...).

      הגב לתגובה זו

      • פרץ בזוי!!!!

        אלי, 03/04/06 15:17

        לך הביתה איש קטן שכמותך.

        לך לנהל את וועד הסבלים.

        בושה לדמוקרטיה הישראלית.

        הגב לתגובה זו

      • מסעדון-אתה יהיר מתנשא והכי חשוב טמבל

        אהוד, 03/04/06 15:24

        בדיוק כמו שלי יחמוביץ' והסמרטוט פרץ.

        הגב לתגובה זו

        • אתה כנראה צודק. ומה איתך?! (ל''ת)

          מסעודון, 03/04/06 17:15

          הגב לתגובה זו

      • כמה מילים על גזענות

        אלעד, 03/04/06 15:55

        א.אפשר לנהל משא ומתן גם עם שלושה מנדטים, השאלה אם יש תוחלת לניהול משא ומתן כזה, במיוחד שהתוצאות שלו ברורות לכל עוד בטרם החל.
        ב.אתה די מצחיק אותי, בטענה שלך יש סתירה פנימית (או שמא נאמר אוקסימורן) האם אתה באמת מאמין שפרץ רציונאלי?
        פרץ רוצה להיות ראש ממשלה ובשל כל פועל בחוסר רציונאליות פוליטית-להתקשר עם מפלגות ימין קיצוני שבינן לבינו פעורה ''תהום עמוקה'' זהו מהלך רציונאלי-נראה לי שלא ואני משוכנע כעת ש''המחיר'' של פרץ יהיה זול הרבה יותר מאשר לפני המהלך שביזה אותו מבחינה מבחינה ציבורית ומפלגתית ושלל ממנו לגיטמיות עתידית להציב עצמו לבחירה לראשות הממשלה.
        ג. התנהלות במערכת המוניציפלית אינה דומה להתנהלות במערכת המדינית ;מלחמות, תככים ועסקנות פוליטית שקופה וחסרת סטייל (כמו שפרץ מנהל) מתאימה יותר למערכת מוניציפלית ומכאן הקריאה לפרץ לשוב לשדרות לנהל מללחמות אגו עם אנשם ברמה שלו (יש גם מספקי אשכנזים ברמה שלו).
        אני באמת לא מוצא את הקשר בין אמירה זו לגזענות.
        אל תייחס לאחרים את המחשבות הגזעניות שלך.

        הגב לתגובה זו

        • כמה מילים על רציונליות

          מסעודון, 03/04/06 17:14

          א. אי אפשר לנהל מו''מ שכזה, כיוון שלפי כל מפתח לחלוקת תיקים אתה תקבל מיעוט מוחלט של התיקים בממשלה, כך שרוב הסיכויים שהחלטות הממשלה לא יהיו לפי מצע המפלגה שלך... כמוכן - איזו סיבה יש למישהו לנהל לרצות ולנהל מו''מ עם מפלגה כה קטנה?!

          ב. אני בהחלט חושב שפרץ וחלק האנשים סביבו רציונליים. השאלה אם לקיים משא ומתן עם מפלגות הימין אינה רלוונטית. די היה שאותם ''בכירי העבודה'' החכמים (והרציונליים?) יסתמו את הפה ל-24 שעות כדי שהיום אצל הנשיא מפלגה אחת לפחות היתה ממליצה על פרץ. כך היה נפתח פתח לאפשרות שמפלגות נוספות יציעו זאת לנשיא (והן יכולות רק להרוויח ממצב כזה - למשל, לש''ס עדיפה ממשלה עם העבודה כי בה היא תקבל יותר תיקים. לעומת זאת, קיים בש''ס חשש ממהלך כזה שלא יצלח, כי אז היא עשויה למצוא עצמה מחוץ לממשלה...). מהלך שכזה יכול לחזק את מפלגת העבודה, אפילו עד לכך שהיא תרכיב את הממשלה הבאה (וזו לא חייבת להיות ממשלת ימין - ההמלצה לנשיא אינה מחייבת במשא ומתן קואליציוני!). המהלך הנוכחי גם לא ביזה אותו ציבורית. מדובר בהמלצה לנשיא ותו לא, והוא גם כמעט שלא התבטא בנושא. 99% מהעניין היה סוג של ''באז'' תקשורתי.... (מי אמר קדימה?!)
          ג. יכולת לשלוח את פרץ גם בחזרה להסתדרות (משם הגיע זה מקרוב), אבל משום מה בחרת לשלוח אותו לשדרות (שאוכלוסיתה מורכבת בעיקר מעולי צפון אפריקה ורוסיה...). זו לא הגזענות שלי, אלא בחירת המילים שלך....

          הגב לתגובה זו

    • גזען מתומכי פרס וגם שקרן שלא בחר במפגת עבודה. בוזזזזזזזזזז (ל''ת)

      אשכנזי, 03/04/06 15:38

      הגב לתגובה זו

      • אין אשכנזים בבת ים (ל''ת)

        מורגן, 03/04/06 16:41

        הגב לתגובה זו

    • מסכים עם אלעד

      רון, 03/04/06 15:50

      בהבדל אחד- לא בחרתי בעבודה בגלל פרץ.הוא עדיין רחוק מיכולת לעמוד בראשות ממשלה.עוד עשר שנים,נראה.

      הגב לתגובה זו

      • אבל מה לעשות שאלעד צודק?

        אמיר, 03/04/06 16:19

        גם עם זה כואב לשמוע?

        הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ המניפולטיבי

      ציקו, 03/04/06 16:18

      צודק בהחלט.!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אלעד (בהנחה שאינך שכיר מקלדת)- אתה כל כך נאיבי?!

      מצביע פרץ מרוצה, 03/04/06 16:43

      מפלגת העבודה בחרה מנהיג מצוין, שעכשיו עושה את המקסימום כדי שהקול שנתת למפלגה, יתורגם ליכולת מרבית של עשייה.
      קצת סבלנות חביבי, בעולם של כרישים (ואולםרט בהחלט כזה) למשחקי הכבוד של פרץ יש מקום.

      הגב לתגובה זו

      • ממה את בדיוק מרוצה?

        ארנון, 03/04/06 17:47

        מפרץ? חחחחחח
        בדיחה טובה

        הגב לתגובה זו

      • פרץ גרם לכם לנזק

        איתי, 03/04/06 17:58

        מפלגת העבודה ''שחקה'' השפילה את עצמה מבחינה ציבורית, כולם יודעים מה עמיר פרץ רוצה.
        כנראה שהכוח של העבודה במו''מ הכושל הזה ירד ולא עלה
        אם יש להם שכל שם למעלה שידיחו את הבובה הזו וישימו במקומו את עמי איילון.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם אם הימין לא יהיה שותף לממשלה עדיין כדאי להמליץ על עמיר פרץ לראשו

    גם אם הימין לא, 03/04/06 14:50

    גם אם הימין לא יהיה שותף לממשלה עדיין כדאי להמליץ על עמיר פרץ לראשות הממשלה אם עמיר פרץ יקבל את המינוי ואולמרט לא יהיה מוכן להצטרף לממשלה בראשות פרץ אז יחליט עמיר אם הוא מוותר על המינוי או פונה לימין כדאי לימין לנהוג כפוליטיקאים
    אני מתפלא על הערבים ששופכים תונות של דמעות על מצבם החברתי
    ולא ממליצים על עמיר פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם אם הימין לא יהיה שותף לממשלה עדיין כדאי להמליץ על עמיר פרץ לראשו

    גם אם הימין לא, 03/04/06 14:47

    גם אם הימין לא יהיה שותף לממשלה עדיין כדאי להמליץ על עמיר פרץ לראשות הממשלה אם עמיר פרץ יקבל את המינוי ואולמרט לא יהיה מוכן להצטרף לממשלה בראשות פרץ אז יחליט עמיר אם הוא מוותר על המינוי או פונה לימין כדאי לימין לנהוג כפוליטיקאים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה אולמרט מרכיב קואליציה לפני שהנשיא הטיל עליו. זיזול? (ל''ת)

    עמי, 03/04/06 14:44

    הגב לתגובה זו

    • ולמה הוא התחיל ''להרכיב'' לפני הבחירות ? (ל''ת)

      לאה, 03/04/06 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוסוף מנהיג עם שיעור קומה לעומת ביבי פרץ הגמדים (ל''ת)

    קדימה אולמרט, 03/04/06 14:44

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מנהיג, מאימתי? הצחקת אותי...

      איציק, 03/04/06 15:00

      תמנה לי שלשה, רק שלשה מעשים שעשה המנהיג שלך אולמרט, אתה יודע מה...אסתפק בשניים... אני יודע שתתקשה... אסתפק גם באחד...אין לך? לא נורא...הנבחר שלך אינו מנהיג הוא נבחר בזכות שרון....מה הובטח לך?

      הגב לתגובה זו

      • רצית אחד תקבל שלושה תוך 3 חודשים שהוא מ''מ

        קדימה אולמרט, 03/04/06 15:23

        1. לכיתדם של רוצחי זאבי
        2. לצאת שבועיים לפני הבחירות עם תוכנית ההתכנסות תאמין לי אם הוא היה מסתיר אותה היה מקבל עוד כמה מנדטים שברחו צריך אומץ שלא שרון לא ברק ולא רבין אמרו לפני זה
        3. פינוי עמונה כן פינוי עמונה, אמנם הפינוי היה אלים וגס אבל בהחלט היה יכול לעכב את הפינוי אחרי בחירות ולקרוץ לימין אבל האמת הפנימית שלו אמרה לו שזה לא חוקי ולא בסדר

        הגב לתגובה זו

        • אלה הישגים של ראש ממשלה?... (ל''ת)

          הצחקת אותי, 03/04/06 19:14

          הגב לתגובה זו

    • אולמרט מהספסלים האחוריים של הליכוד בקושי נבחר, אלאק מנהיג (ל''ת)

      שמעון, 03/04/06 15:42

      הגב לתגובה זו

      • כי הוא לא חילק ג'ובים לחברי המרכז (ל''ת)

        מכיר, 03/04/06 16:10

        הגב לתגובה זו

    • שיעור קומה?! עסקן קטן שידע לעשות לכיסו

      מירה, 03/04/06 16:24

      מה אולמרט עשה בחייו? מה בנה, יצר?
      כלום.
      היה עסקן סטודנטים, אח''כ התקדם להיות ח''כ ועו''ד וקימבן היטב בעזרת השילוב. הצליח לצבור כסף וכוח, והגיע חלהיות ראש עיריית ירושלים, יצר עוד הרס אורבני והכניס את העירייה לגירעונות ענק, ונבחר למקום בלתי ראלי ברשימת הליכוד. לולי היווה איום מסוים על שרון בתככנותו, לא היה זוכה בתוא מ''מ, ולא היה מגיע בצירוף מקרים מוזר, למקום שהגיע.
      עסקן כוחני אך אפור לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    רפי איתן מפקיר את פולארד! (ל''ת)

    רועי, 03/04/06 14:43

    הגב לתגובה זו

    • פולארד

      לא חשוב, 03/04/06 15:18

      פולארד היה מרגל עלוב שבגד במולדתו, ואחרי שהוא כשל למכור את מרכולתו לסינים (שלהם היה שכל לזרוק אותו מכל המדרגות) הוא עשה נזק עצום למדינת ישראל ועדיף לכולנו שיינמק בכלא האמריקני

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    פרץ מנהיג ''טיבעי''

    אחלמהלי את פרץ, 03/04/06 14:33

    בא להקיא ממנו ומכל מי שסביבו.

    עוד מנהיג של מפלגת האבודה .

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מ''מ''מ''מ

    ענקלה, 03/04/06 14:23

    תגיד לי-אין גבול לחוצפה,ולאטימות?? לקוקטיילים האלה יש לך הרבה זמן,אבל לסל התרופות-אין,וזה אינו חשוב? לאחל לך צורך בתרופה?,עד כמה ניתן לזלזל ולהפקיר חולים הנוטים למות?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למען חזית דתית מאוחדת

    אני מצביע, 03/04/06 14:22

    וואוו ! חזית דתית מאוחדת =הגוש השני בגודלו במדינת ישראל .יכול להכתיב מי יהיה ב ר א ש הממשלה ומי י ר כ י ב את הממשלה וגם מה יהיו קווי ה י ס ו ד בה.
    ודבר ראשון, נצחון לאוהבי ישראל הרעיוניים וגם הפרגמטיים: קרוב לודאי שחזית דתית מאוחדת תבקש למחוק כל זכר לרעיון של נטישת שטחים פירוק ישובים ,הוצאת ישראלים מביתם, והוצאות עצומות נוראות למשק הישראלי , האוילי ,ששמו בקיצור ''התכנסות''...!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש אלוהים !!! איפה ביבי הלוזר ?

    סמי בן טובים, 03/04/06 14:20

    ביבי הפסיד הפעם לשמעון פרס , ז''א אבא של הלוזרים .

    חזק מול החמאס ?

    קיבלת בראש מ''שמאלמרט''

    ככה אתה חזק מול החמאס ?

    הגב לתגובה זו

    • חמאסטנים לעזה. אוהבי ישרל מכירים תודה לנתניהו.

      כל הכבוד, 03/04/06 17:37

      'סמי...' חחחח.

      הגב לתגובה זו

    • קוי יסוד הן ההסכמה.חשיבות עליונה לכבד מסמך חתום ולא כפי שהיה בממשלת

      3שנים אחרונות=, 03/04/06 17:52

      יש צורך להעלות על סדר היום עיגון משפטי (אם כי הדבר קשה , כי מע' המשפט לא מתערבת במהלכים פוליטיים.) של קוי יסוד של ממשלה בתחילת דרכה.
      הוכח בפעם האחרונה שהיתה סטייה בוטה מקוי היסוד של הממשלה היוצאת.
      שפעלה באופן מנוגד אקטיבי.
      אך כפי שנאמר שאי אפשר לעגן אז צריך לזכור מי אותם חברים שהפרו את קוי היסוד של הממשלה בה הם היו שותפים קואליציונים ולהפרה.
      מה שידוע הם : כל החכים שהיו ופרשו לקדימה למעט החדשים שבהם.
      שמונה מ 12 חכ''י ליכוק למעט : ארדן,סער ריבלין (+שרנסקי שלא היה ח''כ)
      הם העיקר . אם לא ניתן לעגן אז העניין עובר להיבט ציבורי נורמטיבי.
      זה לידיעת הגימלאים(לא רק)שלא יטעו שוב את בוחריהם.

      הגב לתגובה זו