• 46.

    ברק חזור לכאן דרום!

    אליהו, 27/04/06 16:04

    אוהבים אותך ברק

  • 45.

    תגובה ל - 33

    ניצה, 27/04/06 09:04

    נראה שמאז שמישהו עשה לך טובה וחזרת לכאן דרום תפסת תחת. תרגעי כי עוד יגלו את פרצופך האמיתי. אחד שמכיר אותך ואת סגנונך. ברק היה צריך לגלגל אותך מהמדרגות לפני שהלכת לידיעות וגלגלו אותך משם. בושה. ממש בושה. לפחות תגיבי אבל למה לרוץ לספר לחבר'ה. שכחתי אופי. הכל האופי....

  • 44.

    כאן דרום והטעויות. חובה להיכנס

    סמין, 27/04/06 08:56

    מאז שברק סרי עזב את כאן דרום, כל הסרחון יצא החוצה, נו איך לא, יש שם מדליפה שבמקרה היא גם המשכתבת. שו שו לא לגלות.

  • 43.

    רואה כל יום ישראלי-בושה למדינה, לאמנון לורד, לעתונות. עברית למפגרים (ל''ת)

    גדי, 09/04/06 01:52

    • שלום לך, רונאל פישר

      זו שיודעת לשאול, 09/04/06 11:58

      למה אנשיל לא עושה לי תאומים?

  • 42.

    שמתם לב שכל המגיבים כאן מקורבים?

    אלי אביבי, 07/04/06 17:38

    כלומר, הנושא לא ממש מעניין מישהו

  • 41.

    ברק סרי מנהל עבודה מצוין

    סולל בונה, 05/04/06 13:58

    ברק דווקא מנהל עבודה מצוין.

    • מנהל עבודה מצוין של אתרי בניה לעולים ממרוקו? (ל''ת)

      שימרית, 05/04/06 18:18

      • גזענית שכמותך (ל''ת)

        היינץ, 09/04/06 00:46

    • ממש מעולה

      לשעבר במקור, 07/04/06 11:17

      מה זה מנהל עבודה מצויין? מעולה! מבריק! מדהים! יצירת מופת שתיזכר לעד! אין כמוהו! כולם פה מעריצים אותו. בזכות הגינותו המוחלטת. הזכות מקצועיותו, והרשו לי להסמיק - גם תודות ליופיו.

  • 40.

    כואב הלב לקרוא את ההכפשות נגד בן צבי כמיטב המסורת של השמאל

    לוי, 04/04/06 12:27

    מי שעומד מאחרי כל התגובות חושש שמא סוף סוף לימין יהיה במה חשובה לצרכיו.
    כמו כן חבל על ההכללות כי מקור ראשון עיתון סביר וחבל להשוותו לישראלי כי מדובר בשני מוצרים שונים והמבין יבין.

    • רוח עיוועים

      מישהו, 04/04/06 17:17

      זה לא במסורת השמאל, אלא במסורת ההגיינות, גם אנשי ימין חסרי עמדות פוליטיות יסכימו, והם מביעים כאן את דעתם - שבן צבי מתעלם מכל חוקי התעסוקה, מעביד אנשים במספר מערכות תמורת פרוטות, מתעלם מהסכמי שכר מינימום ותנאים סוציאלים ומכניס רוח עיוועים למערכת שהייתה יכולה להיות נורמלית.

  • 39.

    אמנול לורד כלומניק שמפקיר את עובדי מקור ראשון למדביק הטפטים ברק סרי

    ג., 04/04/06 12:09

    לפני חודש עזבתי אחרי שראיתי מה הולך שם, חבורת פאשיסטיים ימנים חובשי כיפות ועטופי ציציות רוצים לעשות עיתון...
    כשראיתי איך עורך מקור ראשון אין לו סיי התחילו עם העבדות ואני שהייתי בצד העיצובי של ישראלי הבנתי שאני לא יכולה יותר ובהזדמנות הראשונה חזרתי לגיתם.
    ערב צח לכם מקוריסטים וישראלים גאים, דברו חלש שלא ישמעו את הזיופים, בקשר לעיוותים ולפחדים שהותיר בי ברק סחי אשתדל למצוא פסיכיאטר מתאים.
    וראו זה פלא, דווקא האדם הכי רציני ואינטליגנטי בקומה, אנשיל פר סולק הביתה, אוליבתגובה לגרוש מגוש קטיף...
    והיה גם יריב ורניק שנראה נורמלי וגם הוא הלך...
    האחרון שיכבה את האור בבית קלקא קומה 9

    • לורד פחדן

      הצדיק מסדום, 04/04/06 17:03

      יריב ורניק הוא בסה''כ כתב ספורט מושתן ולא חשוב, מי בכלל הכיר שמע עליו לפני שהוא הודיע על ''התפטרותו''?
      למקור ראשון יש עוד כותבים אינטליגנטים ורציניים מלבד העילוי סרג'נט פפר, אלא שהם לא עושים רעש ולא כותבים לעצמם טוקבקים מלאי דברי הלל. זה נכון שאמנון לורד הוא פחדן שמפקיר את כותביו הטובים.
      בסופו של דבר זה יתנקם בו, כי לא ישאר במערכת אף כתב מוכשר ורציני אחד, אלא רק צ'חצ'חים של עתוני ספורט..

    • מה הקשר בין בטהובן לברק סרי?

      ארטמיס, 04/04/06 17:54

      אין קשר, כמו שאין קשר בין בן צבי לעריכת עיתון.
      כל מילה בסלע.
      לורד לא השכיל לטפח
      עיתונאים חילונים. הרי הוא מונה כדי להפוך את העיתון לשופרם של שפויי הימין החילוני והדתי כאחד. אבל הוא נכנע תמיד מחדש לתכתיבים הבלתי שפויים של בן צבי, שמינה עצמו לעורך הראשי. בן צבי מבין בעתונות כמו שברק סרי ואבי רצון יודעים לזמזם את החמישית של בטהובן.

    • משענת קנה רצוץ

      אדם, 06/04/06 00:06

      יש לי הפתעה בשבילך, לורד ה''כלומניק'', הפקיר את עובדי מקור ראשון עוד טרם הגעתו של ברק סרי אל תחפשו את האשם בכל העיוותים שם בברק סרי שדווקא הפתיע לטובה. ומנסה לעשות סדר בבלגן. הגורם לכל אי השקט, החששות, אי היציבות והפיטורין הוא הפנטזיונר שלמה בן צבי הברון ממינכהאוזן ואמנון לורד חדל אישים שראשו בעננים. ימות העולם והוא לא יתייצב מול בן צבי להגן על העובדים, אבל גם זמנו יגיע.
      הספיקה לי שיחה אחת עם בן צבי כשרכש את העיתון כדי לעמוד על עמוד השדרה הרצוץ שלו והספקתי לברוח משם בעוד מועד.

  • 38.

    מירב צודקת באופן חלקי

    פרסומאי דתל''ש, 04/04/06 10:44

    אני עוסק כפירסומאי באחד המשרדים הגדולים בארץ. וככזה אני נאלץ לקבוע שמירב (תגובה 36) צודקת, אבל באורח חלקי. לצערי כל העיתונים הדתיים הם על הפנים: גם מקור ראשון, גם הצופה וגולת הכותרת של השפל - העיתון הסהרורי של ערוץ שבע - בשבע. אני אומר לצערי, כי למרות שכיום אני חילוני, יש לי קשר חם, אוהב ומוקיר תודה לעולם הדתי לאומי שגדלתי בו. המדהים הוא שלפי כל קנה מידה, הציבור הדתי לאומי הוא מהציבורים היותר איכותיים בארץ, אם לא האיכותי שבהם. ודווקא כאן הוא נכשל בענק. חבל. כואב. ובלשונכם אכתוב: חבל על דאבדין...

    • לא בחלקי ולא במלא..

      אני, 04/04/06 12:06

      נכון, אני משוחדת אבל באמת באמת לא מבינה מה אתם רוצים ממקור ראשון.. אם הוא לא ברמה, אז איך היית מגדיר את ידיעות ומעריב?

  • 37.

    מה המשותף להצופה, נקודה, ישראלי, שבע, מקור ראשון ותכלת? כנסו דחוף!!

    שי, 04/04/06 10:42

    איש מנותק ומוזר כמו שלמה בן צבי שכל מה שהוא עושה נופל ומתרסק. קחו את ישראלי שיצא לפני שבוע-שבועיים לדוכנים ותווכחו לאיזה שפל אפשר לרדת בתחום העתונות, קחו את מקור ראשון ותראו איזה עיתון תת רמה ולא אינטליגנטי עושה החבורה של אורי אורבך ואורי אליצור ואורי אריאלי, קחו את הצופה של גונן גינת ותירצו לרדת מהארץ, קחו את שבע ותקבלו צמרמורת, זפזפו לערוץ התכלת ותקבלו חשק להתאדות, קחו את נקודה ותירצו להגר לארצות הברית ממנה הגיע אלינו בן צבי עם משיחי השקר. כי אם הוא כאן, אנחנו שם.
    ומה המשותף לכל השלוחות של בן צבי במדיה? חוסר הומור, אפרוריות, משיחיות, דת וקיצוניות.
    כמה חודשים מהיום ובן צבי מתאדה. יחד עם ביבי נתניהו המחליא ועוזי לנדאו הסהרורי.

    • כמה טעויות בתגובה אחת?

      אלון, 04/04/06 11:44

      1. ישראלי יצא לפני ארבעה חדשים, ולא לפני שבוע שבועיים
      2. אורי אורבך לא עובד בקבוצת בן צבי
      3. מי זה אורי אריאלי?
      4. שלמה בן צבי היגר מאנגליה ולא
      מארה''ב

      וזה בשלוף. בקיצור, קצת שיעורי בית לפני שאתה כותב.

    • yes'ser

      איש, 04/04/06 12:15

      עד כמה השריטה שלך חמורה, אמרו לך פעם?.. אתה נשמע הזוי לחלוטין

  • 36.

    מקור ראשון הוא לא עיתון אלא ביטאון המתנחלים ההזוים ורמתו נמוכה מאד

    מירב, 04/04/06 08:15

    אני עובדת במשרד פירסום וכמה שלא דוחפים לנו אותו בכוח מדובר בעיתון דל וחסר כל חשיבות. אין בו אפילו מאמר אחד רציני ומאיר עיניים, הכל ביבי ביבי ביבי מה שאומר שמדובר בתעמולה ולא בעתונות.
    משקלו של אמנון לורד בעולם העתונות זניח במיוחד (עוד דוס?) וכמה שלא ניסו לדחוף לנו אותו כדי שנקדם אותו לא נמצאו אלה שרצו לעסוק במלאכה. כמנהלת מחלקה לקחתי על עצמי את הג'וב ואחרי זמן קצר נאלצתי להתקפל כי התגובות למוצר היו קיצוניות. עברית דלה, נישתי מדי, חוסר מעוף בעריכה, לא אמין וניתן היה להבחין בכל עמוד שרוצים להאדיר את שמו של האיש הכי שנוא במערכת הפוליטית ביב נתניהו.
    הסך הכל של מקור ראשון שואף לריצפה וכמה חבל ששוב הוכח שהימין חי בתקופת הנביאים.

    • האם עיתון הארץ הוא ביטאון השמאל?

      רונן, 04/04/06 09:19

      אני מנוי על שבועון ''מקור ראשון'' ואני מאוד מרוצה מהשבועון, לגבי ביבי אני לא בטוח שהכותבת העירה לערוץ 2 על תמיכתו המופגנת באולמרט בצורה מוגזמת, לגבי ביבי הוא מופיע בשבועון אך לא בצורה חריגה יחסית לעיתונים שמקדמים את אולמרט.
      לגבי התוכן הוא מענין יש בו כתבות תחקיר ומראה צד שונה מאשר העיתונים שלעיתים מזמרים בקול זהה

    • ואת בטח קוראת את הצהובון של המדינה

      אמיר, 04/04/06 09:56

      ומעריצה את נחום ברנע ושאר שומרי האתרוג...
      אמנון לורד אינו דוס, הוא שמו''צניק שפתח את העיניים, מה שלך יקרה אולי בעוד עשור (עשר שנים, בטח לא הבנת - זה ביטוי שלא נפוץ בצהובון של המדינה...).

    • מסכים שמקור ראשון לר משהו אבל זה כי אין כסף לכותבים ועורכים ברמה

      ידין, 04/04/06 10:14

      אני מקבל כל שבוע את העיתון ולא מתרשם שיש בו משהו רציני, מצד שני זה נראה כי מישהו מייבש את מקור ראשון לטובת עיתוני רכבת שנכשלו בכל העולם ויכשלו גם אצלינו.

      • ידין צודק במאה אחוז! (ל''ת)

        מישהו מהמערכת, 04/04/06 13:44

    • ההטייה של מ''ר ימינה קטנה מזו של מעריב וידיעות שמאלה

      איציק, 04/04/06 10:15

      מקור ראשון פחות צהוב, יותר אמין ועולה ברמתו על כל שאר העיתונים בארץ. אפילו עיתון הארץ שפעם היה עיתון עם אג'נדה הפך להיות אג'נגה עם עיתון, ורמתו מאז כניסת דויד לנדאו לתפקיד העורך הולכת ומדרדרת.

    • הכל הפוך

      רעמסס, 04/04/06 10:27

      זה לא ייאמן - ''התגובה'' הזאת.

      או שהמגיבה לא קראה את העיתון או שהיא מפליטי ''עלה ירוק'' ומדבר מעשן הזייותיה.

      ''מקור ראשון'' הוא עיתון איכותי מן הרמה הראשונה. הוא עולה בהרבה על רוב העיתונים היומיים (פרט להארץ).

      ביבי כמעט ולא מוזכר בעיתון. אמנון לורד חילוני למהדרין. העיברית מעולה. הניתוחים הפוליטיים מעמיקים ומשקפים תמיד זווית מקורית. במיוחד אמנון לורד שהוא אחד הכותבים המעולים ביותר בעיתונות.

      יש לעיתון קו פוליטי ימני אבל הוא רחוק מלהיות ''תעמולה''.

      הוא הרבה יותר הגון ואובייקטיבי מאשר תועמלנים-''עיתונאים'' כמו אברמוביץ, רינה מצליח, בן כספית, סימה קדמון (בעצם כל ידיעות אחרונות) ועוד ועוד...

      נראה שההתקפה על מקור ראשון באה דווקא בגלל שהוא מעז לחרוג מן הקו האחיד של התקשורת ולהציג את המציאות כמו שהיא. זה מבליט את המניפולציות ושטיפת המוח בהם עוסקת רוב העיתונות.

      מי שרוצה לדעת את האמת, ולא רוצה שיעבדו עליו - צריך להוסיף את ''מקור ראשון'' למקורות המידע שלו.

      • מירב

        אני, 04/04/06 12:17

        וואו, התגובה שלך יותר חריפה משלי

    • מקור ראשון..עלוב?!..הצחקת אותי, מירב

      צפנת, 04/04/06 11:35

      מירב, ה-עובדת במשרד פירסום.. מעניין אותי לדעת באיזה משרד את עובדת, לפי הבורות שלך בחומר (מקור ראשון..) נראה שאת עובדת במשרדון - קטנטנון - באיזו עירה שכוחת אל . עשי לעצמך טובה, מתוקה ואל תגידי דברים שאין לך בהם שמץ.

    • יריב /מירב

      מאזני צדק, 04/04/06 13:37

      כל כולך עובד/ת במשרד פרסום(בתור מה , מגישת תה/קפה'/סנדוויצים)?
      ואת/ה עוד מעז/ה להעביר בקורת על מקור ראשון כאילו הוא במה לביבי, ומה עם ידיעות צהובות/מעריב שכמו זונה מכרו את שירותיהם לאולמרט/קדימה- מאגר המושחתים של המדינה?
      אינני אוהדת ביבי, להיפך, אולם השנאה התהומית שאת/ה מביע/ה כאן לביבי וכורכ/ת את מקור ראשון יחד, שייכים לתחום הפסיכיאטריה. את/אתה כנראה סולקתם ממערכת העיתון בגלל חוסר כשרון!
      עתון מקור ראשון נחשב לעתון מעולה, עד שבן צבי יצא מדעתו.

    • שלום מירב-אמנון שומרון-זלינגר

      שלומית, 04/04/06 13:42

      אמנון שומרון- זלינגר שלום, מה שלומכם?, באיזה משרד פרסום נידח אתם עובדים, אם בכלל?
      שלום יענקל'ה קליין - תמשיך לנשוך כריות.
      שלום דניס המשכתבת הרומניה שלא יודעת עברית.
      שלום לכם קמפיינרים דגולים.

  • 35.

    מאיגרא רמה לבירה עמיקתא

    צדיקה, 04/04/06 01:36

    אני תמהה איך לא שמתם לב שלכל מעשיו של בן צבי, יש תבנית החוזרת על עצמה - למנות רק אנשים ''עממיים'', נחותי כשרון ועילגים ראה ברק סרי עורך מקומון נידח, אבי רצון-בסה''כ עורך ספורט (אגב איפה הוא, הרי היה אמור להכנס לתפקיד עורך (ראשי) ב-1.4)? .
    בתחילה חיפש בן צבי רק עורכים בעלי שם בתקשורת ופנה לאנשים כמו אדם ברוך, עמוס רגב, ואחרים שדחו אותו.את משה שלנסקי הכושל שמינה לעמוד בראש ערוץ המסורת שלו- הוא בחר רק בגלל שמו הנודע (אגב מה עלה בגורל הערוץ הזה, האם גורלו יהיה כשל ערוץ התכלת)?
    מה גרם לו למגלומן בן צבי לסטות ממנהגו ולרדת מאיגרא רמה לבירה עמיקתא, למה הוא זנח את הרעיון לגייס בעלי שם ומינה במקומם עורכי מקומונים אפרוריים מישובים נידחים וכתבי ספורט בוקים. האם יועצי אחיתופל היטעו אותו בכוונה כשיעצו לו לרדת לעם וליצור עיתון עממי לצעירים. כאשר ברור שאנשים צעירים לא קוראים כמעט עיתונים ומעדיפים אינטרנט, למה אם כן הוא לא השקיע בבניית אתר אינטרנט אינטראקטיבי, במקום עיתון נייר הטואלט ''ישראלי''-מטרו. נראה כאילו האיש הזה הובל במרמה לדרך הזו ובלבד שיזנח את הרעיון לפתח את העיתון האיכותי ''מקור ראשון'' התשובה הימנית לעיתון הארץ. שימו לב כל האנשים החדשים שהוא מינה, הם מרשת שוקן( ותחשבו על זה) שהציעה לו את התפוחים הרקובים שלה במכירת חיסול בזול (כן גם אנשל העילוי שפוטר מכל מקום, היה ביניהם)
    כנראה שהיה מי שראה כי בן צבי, הוא מגלומן, בלתי יציב שניתן להטות אותו לכל כיוון כמו עלה נידף ברוח.
    זכותו לעשות בכספו מה שהוא רוצה, ואפילו להפסיד אותו, אבל שלא יגרור לתוך עולמו הבלתי יציב וההזוי את אנשי מערכת מקור ראשון שהם כותבים ועורכים רציניים לפי כל קנה מידה. כל רצונם סביבת עבודה יציבה והוגנת ואילו בן צבי עובר על כל חוקי התעסוקה. יש לתבוע אותו.

  • 34.

    מקור קול ישראל

    קובי ל., 03/04/06 23:57

    למה אנשל כותב ששום כתב חדש לא נקלט? הנה אפילו כתב ותיק כמו בני טייטלבוים רוצה ושמח לכתוב עבור מקור ראשון וכותב גם ביומון החדש. אנשל תתמודד עם העובדות!

  • 33.

    ברק שברק

    משה, 03/04/06 22:26

    עכשיו כבר אפשר להגיד: ברק סרי הוא עורך עילג שבקושי התאים לכאן דרום ומי שלקח אותו להירש מדיה רק עשה טוב לרשת שוקן. אין ספק שזו אחת הנפילות הכי גדולות של בן צבי . אפילו יותר מערוץ תכלת.

  • 32.

    לברק סרי יש חופש פעולה מלא מבן צבי לעשות מה שהוא רוצה

    שושו, 03/04/06 22:22

    בן צבי מחזיק מברק אלוהים וכל דבר בהירש מדיה לא נעשה אם ברק לא מאשר ועל זה מגיע לברק כל הכבוד.

  • 31.

    בן צבי ישלם ביוקר על ההתעללות בעובדי מקור ראשון ורמיסת זכויות אדם

    רוביק, 03/04/06 21:49

    אנשל פפר ויריב ורניק הם רק קצה הקרחון ואם הם יפתחו את הפה זה הולך להיות לא נעים איך באסטונר כמו ברק סרי יכול לפטר אושיה תקשורתית כאנשל. אנשל הוא סמל ומופת לעתונות אמיתית, יריב הוא אישיות רצינית ביותר שידע מתי לברוח מפח הזבל שברק סרי מיצר לבן צבי.
    עמודי הספורט של ישראלי לפחות מצילים משהו מהכבוד האבוד שלנו.

    • חהחהחהח- שונא כודרגל יחיה

      חהחה, 04/04/06 01:48

      חהחהחה - ''אנשיל אושיה תקשורתית'', ''יריב אישיות רצינית'' - נסחפת.
      אנשל ה''אושיה התקשורתית'' הוא מפוטר סדרתי, ויריב WHO הוא גם אישיות וגם רצינית? מי זה בכלל הורניקע הזה?, אה נכון סגן עורך עמודי הספורט של העתון הנ-פוץ
      שכחת שכבר לא 1 באפריל?

  • 30.

    זבל של עיתון ישראלי (ל''ת)

    תמנון, 03/04/06 21:28

  • 29.

    מקור ראשון הוא עיתון מעולה

    מקור ראשון, 03/04/06 20:29

    גיליתי אותו לצערי רק לפני כמה חודשים ומאז אני קוראת אותו באדיקות.
    הם מאירים סוגיות בדרך שבעיתונים אחרים לא עושים וקרוליין גליק מופלאה. אני מקווה שלפחות עליה ישמרו כעל בבת עיניהם.

    • בשבע הוא העתון

      עמנואל שילה, 03/04/06 21:26

      שווה את המחיר שאתם משלמים עליו

      • עמנואל שילה לא הגיב פה.

        יוסקוביץ, 04/04/06 04:11

        מיהו המתחזה?

  • 28.

    חובה לקרוא

    סמי, 03/04/06 20:10

    עיתון הרכבת הוא עיתון אינטרנט רק על נייר עיתון מי שאין לו אינטרנט בבית מוזמן לקרוא את עיתון האינטרנט הראשון בישראל בלעדי

  • 27.

    ישראלי עיתון חמוד ומעניין (ל''ת)

    ישראל, 03/04/06 19:34

  • 26.

    NRG-מה יש לכם ממקור ראשון?? תכתבו

    ננו, 03/04/06 19:25

    גם קצת רכילות על ידיעות, הארץ.... נראה שאתם מפחדים ממקור ראשון!!!!

  • 25.

    בן צבי רע ואכזר שלקח את ברק סרי משוק הפשפשים כדי לפטר את אנשל ויריב (ל''ת)

    מירית, 03/04/06 19:24

  • 24.

    מי זה ורניק?על מי מדברים בכלל? (ל''ת)

    עיתונאי, 03/04/06 19:23

  • 23.

    ברק סרי הוא אחד האנשים הכי מקושרים בארץ

    שוקניסט, 03/04/06 19:16

    הוא חבר של כל העולם ויש המון אנשים שחייבים לו

    • נכון. הוא מכיר את כל העולם אבל הוא אחלה גבר (ל''ת)

      מכיר אותו, 03/04/06 19:35

  • 22.

    ברק עושה עבודה נהדרת ומי שלא יהיה טוב יעוף הביתה (ל''ת)

    ציפיקה, 03/04/06 19:12

  • 21.

    סקופ!!!

    א.ב. יהושע, 03/04/06 18:51

    סגן עורך מדור התברואה בעתון המועצה המקומית מלאבס התפטר.
    השמועות אומרות שהוא רק סנונית ראשונה, מאז צירופו למערכת של סרק ברי.

    • גם המנקה אמורה לפרוש בקרוב

      גיל, 03/04/06 19:10

      מי זה ורניק ומי זה מרניק

  • 20.

    הסנוניות הראשונות?

    תוכי יוסי, 03/04/06 18:42

    מה זה שם בעיתון? צפארי?

  • 19.

    לבן צבי יש בעיה

    לילי גלילי, 03/04/06 18:39

    עם קרניים על הראש, כובע לא יוכל לחבוש!!!

  • 18.

    מותר לכתוב פה בשם בדוי?

    יודית שילת, 03/04/06 18:24

    אני אוהבת

  • 17.

    סרי הוא האיש

    סרי נוסייבה, 03/04/06 18:23

    מאז שהוא הצטרף, הכל נראה אותו דבר.
    כל הכבוד לסרי, אנחנו בעדו כולם.
    ואנשיל - תפסיק לכתוב טוקבקים לעצמך

    • עוקץ כמו דבורה, מרחף כמו פרפר

      קסיוס קליי, 03/04/06 18:37

      היזהרן ממכת הברק של סרי.

      • ברק סרי עושה סדר ומי שרוצה לעבוד מחזיק ממנו (ל''ת)

        מישהו מבפנים, 03/04/06 19:30

  • 16.

    אנשיל לא פוטר ולא נעליים

    מקור2, 03/04/06 18:10

    אנשיל פפר עזב כי לא הסכים להיכנע לתכתיבים של בןצבי וסרי. הוא פשוט היה הראשון שגילה אומץ ומתברר שבהחלט לא האחרון. מי שכותבים שפוטר הם שליחיו של סרי או יותר הגיוני שסרי בעצמו שממשיך לשקר ולספר שהמצב נפלא. לא נקלט אפילו כתב חדש אחד, איזה עיתונאי נורמלי יסכים לעבוד במקום כזה.

    • העם עם סרי

      סרי לנקה, 03/04/06 18:21

      הרף ידיכם מסרי, כי איש קדוש הוא.

      • מכירים אותך

        צוללת צהובה, 03/04/06 18:31

        אתה מהמשפחה שלו, עוד מאז שקראו לך צילון.
        חנפן אחד

    • לא התפטר, נזרק

      אחד בפנים, 03/04/06 19:02

      התפטר? לך לחפש עבודה במקום לכתוב טוקבקים דביליים.

    • תמונה שווה אלף מלים

      פוטושופ, 03/04/06 20:00

      זה נכון, לא נקלטו שום כתבים חדשים, גרפיקאים כן, וזה ניכר ב''ישראלי'' עיתון עם תמונות לאלה שלא יודעים קרוא וכתוב, לדיסלקטים .
      הם מקיימים נאמנה את האימרה ''תמונה שווה אלף מלים''.

  • 15.

    לא נעים לעבוד בהירש מדיה, אוירה של טרור, צריך להלונן במועצת העתונות (ל''ת)

    מוטי, 03/04/06 17:36

    • בן צבי בלתי שפוי

      מנפגעי בן צבי, 03/04/06 19:34

      צריך להתאגד ולהגיש נגד בן צבי תביעה באמצעות אגודת העיתונאים (ולא מועצת העיתונות). חוץ מזה, לא בטוח שהוא בר שפיטה משום שהוא לא שפוי, ולכן יש להציל מידיו את מקור ראשון.

  • 14.

    אנשיל פפר הוא מתפטר סדרתי

    טל, 03/04/06 17:32

    פפר התפטר מהארץ שהיה כתב דתות, עבר לכל העיר גם משם נעלם מהר, חזר להארץ התפטר שוב ועבר לג'רוזלם פוסט וגם משם התפטר....

    • התפטר? נזרק כמו כלבלב (ל''ת)

      יור קדימה, 03/04/06 19:27

  • 13.

    עיתון הספורט משמש אותי להבדלה !

    יואב, 03/04/06 17:27

    זה אחד החלקים החשובים, שמזכיר לי תמיד שלכל שבת יש מוצאי שבת. הוא כל כך חשוב, שאני שם אותו מתחת לנר כדי שהשולחן לא יתלכלך.
    רציתי לכתוב מכתב תודה למערכת כשהחלו להוציא את החלק הזה. אנא ראו את התגובה הזו כאילו הייתה מכתב תודה.
    בשם כל נרות ההבדלה, טפטופי הביוב, ושאר מיני הלכלוך: תודה מקרב לב!

    • המבדיל בין קודש לחול

      אליהו ענבים, 03/04/06 18:33

      אני עושה הבדלה רק על המדור של שאול שיף ב''הצופה''.

      • ספורט רך ומלטף

        ספרטה, 03/04/06 19:47

        ואני מנגבת עם המדור(ספורט), של אלי סהר.
        עצה ידידותית לבן צבי אם כבר עמודי ספורט למה שהם לא יהיו מנייר רך ומלטף כמו ''לילי'' .....

  • 12.

    כל הכבוד, יריב

    מדביק טפטים, 03/04/06 16:57

    גם לנו נמאס להדביק טפטים אצל סרי הקבלן.
    הולכים בדרכך,
    הצוות השפוי

  • 11.

    מי מחליף את אנשיל?!?!? (ל''ת)

    יסמין, 03/04/06 16:55

  • 10.

    וואללה איזו התרגשות

    אנאבל סולט, 03/04/06 16:25

    ''סגן עורך מדור הספורט של מקור ראשון''. אח איזה תואר. תנו לי רק שוב לגלגל את המילים האלו על הלשון: ''סגן עורך מדור הספורט של מקור ראשון''!



    תגיד מר בחור המתפטר - לאן לוקחים את הקריירה אחרי שמגיעים לאולימפוס כזה? לא הקדמת קצת? עכשיו אתה אוברקוואליפיי כמעט לכל תפקיד.

  • 9.

    ורניק, תחזור ליצחקי ב''מלאבס''

    י. אוחיון, 03/04/06 16:05

    אח שלי, עשית בשכל. מה אתה צריך את כל הברדק הזה?

    • יצחקי גם ב''צומת השרון'' (ל''ת)

      י.גרמן, הרצליה, 03/04/06 20:38

  • 8.

    אל אל ישראלי

    אחד מבפנים, 03/04/06 15:29

    תפסיקו לשים לב למפוטרים ולממורמרים. האווירה בישראלי נהדרת. כייף לברוא משהו חדש. ברק סרי עושה את זה בכשרון ובחן. כל מי שלידו יודע שזו האמת. מה לעשות כשדורשים, הנפלים ממורמרים.

  • 7.

    להתלונן נגד בן צבי במועצת העתונות,הפכו אותנו לעבדים של חלאה כמו סרי

    מיקי, 03/04/06 15:15

    אנחנו עובדים עבור חמישה עיתונים ומקבלים כסף של שליש משרה. הצילו אותנו, אני לא מכיר את יריב מהספורט אבל אנשל פפר הוא דמות חשובה בהירש מדיה ואישיות רצינית. ברק סרי הוא עבד שמולך עלינו והוא בקושי יודע לקרוא ולכתוב.
    ה צ י ל ו ע ז ר ה י ה ו ד י ם ט ו ב י ם

    • הכל שקרים

      פרופ' קרמניצר, 03/04/06 19:04

      בדקתי בעיון את התלונות יחד עם כל חברי במועצת העיתונות והתברר כי אנשיל נזרק בצדק. ממש כמו שנזרק מכל העיר, הארץ ואצבעוני.
      תודה, הפרופסור

    • אנשיל למה ללכלך? די כבר לכתוב תגובות (ל''ת)

      אנשילון, 03/04/06 19:26

  • 6.

    בן צבי

    הרצי, 03/04/06 14:53

    מה יהיה איתך בן צבי?
    איך יש לך את הכשרון לאבד את כל התותחים?
    לא תלמד?

  • 5.

    המצב אכן בכי רע

    מבפנים, 03/04/06 14:33

    הכתבים והגרפיקאים של מקור ראשון גילו כי כנראה עומד לצאת עוד עיתון יומי דרך מודעה שפורסמה השבוע בעמוד הראשון של העיתון. כי אם הם ממילא עושים שלושה עיתונים למה שלא יעשו ארבעה בלי שאף אחד יטרח להגיד להם? הכתבים הצלמים והגרפיקאים מרגישים כמו פועלים שחורים והם על סף קריסה. החדשים שיצטרפו וסרי מדווח עליהם בהתלהבות, עוד לא יודעים מה מצפה להם. נמאס כבר מהקפריזיות ומהתחושה שלא ברור מה ילד יום. למרות שאוימו בבירור כי מי שלא יעבוד עבור היומי יפוטר, רבים שוקלים לקחת את הסיכון.

    • עד מתי ?

      אזרח מודאג, 03/04/06 17:08

      אני ביטלתי את המנוי שלי על עיתון ''ישראלי''
      הוא נהיה שמאלני כמו כל העיתונים.
      למה אין תקשורת איכותית והוגנת כמו הלעצטע נייעס?

      • מנוי לישראלי?

        ה, 03/04/06 18:13

        חשבתי שהוא מחולק חינם בתחנות אוטובוס וברכבות

        • אתה לא מעודכן

          אזרח מודאג, 03/04/06 18:20

          הם סידרו לי רכבת מיוחדת עד הבית ומביאים לי את העתון.
          אבל עד כאן, לא אוכל להחשות. אחרי ההסתפרות של אנשיל פפר אי אפשר להבליג עוד.
          עד מתי רשעים יעלוזו?

          • מה אתה אומר

            ז'קלין הספרית, 03/04/06 19:52

            אנשל פפר הסתפר, איזו תספורת עשו לו?

            • קצוץ ומחומצן

              אזרח מודאג, 03/04/06 20:33

              גם שם עגיל באוזן, ופירסינג בגבה

    • ומה יהיה עכשיו?

      כנפיים, 03/04/06 17:11

      מקור חמישי?
      נוצות?

  • 4.

    אנשיל פוטר לא התפטר (ל''ת)

    איריס, 03/04/06 14:14

    • למה? (ל''ת)

      משה, 03/04/06 17:01

  • 3.

    עיתון ישראלי אחלה עיתון (ל''ת)

    ענת, 03/04/06 14:11

  • 2.

    אנשיל פפר פוטר (ל''ת)

    קוריסט, 03/04/06 14:10

  • 1.

    רצון

    חגי, 03/04/06 14:03

    להזכירכם שורניק עבד עם אבי רצון בטריבונה אז אולי הם מחדשים קשרים

    • אם לא הבנת....

      א, ת''א, 03/04/06 15:34

      אבי רצון מגיע ויריב ורניק עוזב, אז לא יכול להיות קאמבק

    • עזבו אתכם מעיתונים

      קורא רסלינג, 03/04/06 17:10

      תתחילו לקרוא ספרים.
      יצא תרוגם נפלא לספרו של סלבוי ז'יזיק ומהדטרה חדשה - תרגום אותנטי מצ'כיתצ של הפעילה הפמינסטית הידועה אנטוניה גרמשי