• 181.

    הואילו לגלות בגרות, כבר ירד לכם מנדט''!

    אמנון בן-יהודה, 03/04/06 12:16

    לדעתי זו היתעללות לשמה באדם מרחף חסר השכלה התואמת למנהיג , מקסימום היה מתאים לפרץ לחלק תה במזנון הכנסת ,או להיסתובב עם מטלית אבק ולנקות את תמונות גדולי האומה בבנין הכנסת ! עד היום כולם שואלים אם זה נבחר לראש המערך אז כנראה שאין שם אדם בעל שיעור קומה , עכשיו אני גם מבין מה פשר הפיתגם ,''הדג מסריח מהראש,''

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    עצה למר אולמרט....היזהר מהבעיה הקשה הקרויה עמיר פרץ!.

    יצחק לוי, 03/04/06 11:25

    מר אולמרט היקר בבואך לבחור את שותפיך לקואליציה- שיקול מרכזי שלך הוא באופן הגיוני יכולתם לתמוך במהלכים המדיניים החשובים שברצונך לבצע על פי מצע קדימה וקווי היסוד של ממשלתך....שיקול זה מצביע כמובן על העבודה כשותפה טבעית להקמת הקואליציה......אלא שלרוע המזל קיים שיקול נוסף אולי כבד משקל אף יותר מזה שהוזכר לעיל – והוא אישיותם של מנהיגי המפלגות ובראשם עמיר פרץ. אין לי ספק שמר פרץ , מונע על ידי רגשי נחיתות קשים ודי מוצדקים (מבית מדרשו של הנעלב הסדרתי מבית שאן...דוד לוי) יגרום לשורה של משברים קשים בממשלתך אם יצורף אליה...משברים אלו יאופיינו בכך שחדשות לבקרים כל אימת שיחשוב שפגעת בשערה משערות שפמו ירוץ לתקשורת ויחולל משברים ילדותיים...תמיד בנימוקים אידיאולוגיים לכאורה ותמיד ללא קשר אמיתי לצרכיה האמיתיים של המדינה.....כך היה תמיד עם דוד לוי....זיגזג בין כל עמדה אפשרית (פעם יוזמת שלום ואחרי שבוע חישוקאי וחוזר חלילה) ותמיד כביכול לטובת המדינה.
    כאיש עסקים ברצוני לומר לך את שהינך וודאי יודע בהיותך איש חכם , עו''ד ונושא ונותן מוכשר—השיקול העיקרי בבחירת שותף לעסקים אינו בהכרח מה הוא מציע לך באותו רגע אלא מה אופיו האמיתי..האם זהו שותף אמין,ישר חכם, האם אתה יכול לסמוך על תבונתו הגינותו ובמקרה שלנו גם גישתו הממלכתית...מלים אחרות אני בטוח שכראש ממשלה תעשה כמיטב יכולתך לשרת את האינטרסים האסטרטגיים של עם ישראל.....האם מר פרץ יהיה שותף נאמן לניסיונות כאלו או שתמיד תהיה לו אג'נדה אחרת. ...אני בטוח שכל קורא שעיניו בראשו ועקב אחר התנהלותו של מר פרץ ואישיותו יכול לענות על שאלה זו בצורה די ברורה. המלצתי הסופית - .בחר את שותפיך הקואליציוניים לא על פי מצעי הבחירות שלהם אותם יוכלו להגמיש במידה רבה כפי שהוכח בעבר – אלא על פי אישיותם ויכולתם להיות לך שותפים אמיתיים, הוגנים, חכמים אשר מקבלים החלטותיהם בצורה רציונאלית על פי טובת המדינה באמת !

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    כשלון למפלגת העבודה, כשלון לליכוד

    KSP, 03/04/06 10:55

    מפלגת העבודה צריכה להודות שהיא נחלה את ההפסד הצורב ביותר בתולדותיה, 19 מנדטים. בקדנציה הקודמת היו לה 19+3 של עם אחד, סה'' 22 מנדטים.
    התוצאה הייתה - עמרם מצנע לקח אחריות ופרש מהתפקיד, ומאוחר יותר מהכנסת.
    לא ברור לי מדוע עמיר פרץ, איתן כבל ואחרים מסתובבים נפוחי חזה כאילו השיגו נצחון גדול.
    הם הפסידו בגדול.
    גם הליכוד הפסיד בענק.
    ואני בכלל הצבעתי לאיחוד הלאומי.
    KSP

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    בקלפיות של ערבים גנבו את הבחירות - שמישהו יבדוק

    משה, 03/04/06 10:54

    בכמה כפרים ערביים, בסוף יום הבחירות, מילאו נציגים בקלפי את המעטפות בשם מצביעים שלא הגיעו.
    תבדקו את אחוזי ההצבעה שם, ותצליבו עם המצביעים האמיתיים, תגלו שהרבה ערבים הצביעו בלי שידעו על כך. ואתם יכולים לתאר לעצמכם שלא הוכנסו שם פתקים של ליברמן.
    אז אם בודקים, אז שיבדקו עד הסוף.

    הגב לתגובה זו

    • מישהו מרים את הכפפה? (ל''ת)

      יעקב, 03/04/06 11:15

      הגב לתגובה זו

    • עמיר חפש את המנדטים שלך בקלפי בכאוכב (ל''ת)

      יורם, 03/04/06 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    התחברות לקדימה

    המתבונן העצוב, 03/04/06 10:33

    במקום להתעסק עם השאפתנות תתחבקו עם העובדות. חפשו איפה באמת נמצאת המשבצת שלכם. עמיר פרץ חם הלב והמזג חייב לקבל פרופורציות, אם חפץ קיום פוליטי הוא. תקיאו את שלי יחימוביץ, אשר אצלה השתן הצדקני האינטלקטואלי, אלק, מסרב, בקביעות, להתפנות מהראש. תפנו ללובה אליאב - האיש יודע להיות אנושי וצנוע גם יחד. הוא ועמיר יכולים עדיין, עם הברק בעיניים שלהם לפעול לטובת חלשי החברה, אבל בלי לאבד את תחושת המציאות והמודעות לכוחם האמיתי. הלאה לרגשי נחיתות עדתיים קדימה להתחברות לקדימה!

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    הבעיה עם המפלגות הערביות היא דעותיהם האנטי ציוניות

    טלי, 03/04/06 09:54

    אין שום בעיה עם ערבים או יהודים, אך יש בעיה להסתמך על מפלגות המצהירות שהן נגד מדינת ישראל היהודית.
    גם רוב מצביעי מרץ הם כנראה ערבים, אך זו מפלגה שבעיקרון תומכת בישראל כמדינה יהודית, זאת בניגוד למפלגות הערביות.

    הגב לתגובה זו

    • מרצ זו מפלגה ציונית ורוב בוחריה יהודים (ל''ת)

      רצינות יותר כיף, 03/04/06 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    מי אמר שהגימלאים תומכים בפינוי ??? (ל''ת)

    צבי, 03/04/06 09:46

    הגב לתגובה זו

    • אני (ל''ת)

      פאונטיין, 03/04/06 09:51

      הגב לתגובה זו

      • התפלאתי שהוא שואל בכלל (ל''ת)

        :-), 03/04/06 10:15

        הגב לתגובה זו

    • הם הכיזו רשמית שיחברו לקדימה/התכנסות (ל''ת)

      טול קורה, 03/04/06 09:51

      הגב לתגובה זו

      • הם ישכחו עד השבוע הבא .מה?מה? (ל''ת)

        שה! חדשות!, 03/04/06 09:59

        הגב לתגובה זו

    • הגמלאים זה מפלגה שנועד לגנוב קולות מהימין

      jak, 03/04/06 13:38

      והמרכז לשמאל
      רוב מי שהצביע אליהם הצביע כי הם ''חמודים'' ובגלל שהתקשורת פימפמה כמה הם מסכנים (בעיקר דץ ודצה יצפאן גבי גזית )

      איך הסקרים לא חזו 7 מנדטים?
      טעות כזאת לא תיתכן
      זאת טעות מכוונת שנועדה להרדים את הציבור וכדי שלא יהיה צורך לראיין אותם ולשאול מה מצעם המדיני

      בקיצור הם עוד מפלגת הונאה של השמאל שכנראה יש לו אינטרס גדול מאוד בהרס ישובים ובפגיעה בדתיים
      כי אם אל אז אני לא מבין מה נרוויח מבריחה ועוד אחרי שהחמאס זכה בבחירות

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    מצד אחד אני שמח מצד שני אני עצוב

    ר, 03/04/06 09:43

    אני שמח כי פרץ איבד מנדט
    אני עצוב כי מפלגה ערבית זכתה במנדט הזה(חבל שהוא לא הלך לכל מפךגה אחרת: קדימה, ליכוד, ש''ס , יהדות התורה,ליברמן, מפד''ל , מרצ , גימלאים, או כל מפלגה אחרת)

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    להכריז על בחירות חדשות-גם ככה אי אפשר להקים ממשלה ומתאים לי עוד יום (ל''ת)

    חופש, 03/04/06 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    פרץ מתמסמס לאיטו. בשבוע הבא ''הבכירים'' ישימו לו סכין בגב (ל''ת)

    יזחלו לגועליציה, 03/04/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    העבודה מאפשרת סחטנות - מוקדש לשלי

    עופר, 03/04/06 09:28

    יום הבחירות טען טומי לפיד בצער שאין מפלגה חילונית שמאזנת את המנדתים הדתיים. שלי יחימוביץ התפרצה וטענה שמפלגת העבודה היא מפלגה חילונית שתדאג לחילוניים.

    והינה הפלא ופלא, מהלכיו ההזוהיים והכוחניים של עמיר פרץ, לא רק שלא מאזנים את המפלגות הדתיות, הם מעניקים להן יותר כוח מיקוח.

    צר לי על כל בוחרי העבודה, או רובם הגדול, אוכל עכשיו את הלב. חבל חבל שלא הצבנו אדם אחר בראש העבודה. חבל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    מה יתן פרץ שאין לו השכלה, שכל וניסיון למדינה? כלום הוא בא לקחת (ל''ת)

    איתן, 03/04/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    אי אפשר לנהל מדינה, ברסיסי מפלגות

    מ''צ חיפה, 03/04/06 09:24

    יש לחשוב על שנוי השיטה, כמו בארה''ב, משטר נשיאותי ושני מפלגות גדולות.

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    פרץ, המגלומן, הוריד את מפלגות העבודה ל-19 מנדטים,הנמוך ביותר אי פעם

    יוסי, 03/04/06 09:16

    פרץ, המגלומן הרודף כבוד, הוריד את מפלגות העבודה ל-19 מנדטים, המספר הנמוך ביותר אי פעם, ואף אחד לא מתייחס לזה

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    כבל דבר בשקט בשקט כדי שגם לא יראו אותך (ל''ת)

    שפם בוכה, 03/04/06 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    השלט של המדינה נמצא בידי בית המישפט העליון (ל''ת)

    דודו, 03/04/06 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    המהפך הושלם,מהפח אל הפחת. (ל''ת)

    יגאל כהן, 03/04/06 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    חבל שוילנאי לא נבחר במקום פרץ. חבל. (ל''ת)

    שי, 03/04/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    מי צריך סוס טרויאני בממשלה?

    אני, 03/04/06 08:53

    פרץ היה וישאר עסקן במקצועו וחתרן בנשמתו. להכניסו לממשלה יהיה בבחינת התאבדות ידועה מראש. עוד לא כוננה ממשלה, וכבר התחילו המניפולציות:
    1. ''חגיגת הנצחון'' עם 19 מנדטים היא הסימפטום הראשון, לאמר איך להציג מפסיד כמנצח...
    2. נסיון הסרק להרכבת ''ממשלת חירום חברתית'' הוא הסימפטום השני.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    אולמרט מטנף את הפוליטיקה הישראלית בגזענות שלו כלפי עמיר!

    גיא, 03/04/06 08:52

    אנחנו חוזרים לימים החשוכים של לפני מלחמת העולם השניה כאשר אנשים מסוג מסוים הפכו בעיני אנשים מסומים לפסולים!!!

    הגב לתגובה זו

    • יאללה יאללה עוד נעלב מקצועי (ל''ת)

      דוד נעלבי, 03/04/06 09:30

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    המהפח הושלם,מהפח אל הפחת. (ל''ת)

    יגאל כהן, 03/04/06 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    איך יו''ר ועד הסבלים של נמל אשדוד רוצה להיות רוה''מ קיבל פחות ממצנע (ל''ת)

    אודי, 03/04/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    יש רוב יהודי להתכנסות הכיצד:

    אבי, 03/04/06 08:27

    נניח הייתה עכשיו ההצבעה על ההתכנסות :

    הייתה עוברת ברוב של 70 לעומת 50 הרוב היהודי היה 60 לעומת 50
    זה לא אוסלו ב' שהיה 61 59

    רוצים עוד הסבר הרי בעצם ערבי יצא מהכנסת מספר 20 במפלגת העבודה וערבי נכנס אבל אל תשכחו שדב חנין מחד''ש הוא יהודי ויצביע בעד
    ונדיה חילו מה היא רוב יהודי או מגלי והבה הוא רוב יהודי או איוב קרא

    בקיצר חברים שנגיע לגשר נחצה אותו הכל שאלה של איך מסבירים

    הגב לתגובה זו

    • לא בלתי סביר שגם ליכודניקים מתונים יצטרפו (ל''ת)

      אני מקווה, 03/04/06 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    שינוי שיטת

    Benny, 03/04/06 08:17

    הבחירות וכמה שיותר מהר יהיה יותר בריא

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    מפלגת הכלום מתחילה לשקשק!!!!

    מתן, 03/04/06 08:16

    גזור ושמור: ''בבחירות הבאות הם לא יעברו את אחוז החסימה!''

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    כל מנדט פחות לעבודה וקדימה זה 1/2 נחמה (ל''ת)

    1 העם, 03/04/06 08:09

    הגב לתגובה זו

    • התרסקות הליכוד זו נחמה שלמה (ל''ת)

      חג שמח, 03/04/06 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    תפסיקו לריב : פרץ רה''מ הבא : סופי (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$, 03/04/06 07:51

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום הוא נשיא הבא של ארה''ב . או מלך אנגליה (ל''ת)

      ארמנד ה5, 03/04/06 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    מיפלגת אחורה

    פקק תנועה, 03/04/06 07:48

    תמשיך ללכת אחורה

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    אז שפרץ יהיה גם רוה'מ וגם נשיא וגם נגיד הבנק כי יש לו (ל''ת)

    19 ח'כים, 03/04/06 07:41

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    לראשי קדימה והעבודה

    יאיר, 03/04/06 07:40

    נכון, קדימה יכולה ל''ייבש את פרץ'' 35 יום, וללכת לבחירות. השאלה האם קדימה תקבל אז 29 מנדטים. מצד אחד, יהיו הרבה אנשים שיבהלו מחוסר היציבות שנוצר, ויצביעו להם. מצד שני, הרבה אנשים שלוקחים ללב התבטאויות של פוליטיקאים ומקרובים לא אוהבים את הדרך שקדימה התבטאה מתחילת המו''מ.
    פרץ במצב עוד יותר בעייתי. אם יהיו בחירות נוספות, מרצ כל הזמן תמפמם איך פרץ ניסה להרכיב ממשלה עם הימין, ותיקח לו את כל המצביעים השמאליים, מרצ תהיה הראשונה להתחזק ממהלך כזה. הייתי מציע לראשי 2 המפלגות לרדת מהעץ הגבוה עליו הן טיפסו ולהקים כבר ממשלה.
    אפשר לחשוב על אין סוף דרכים למציאת נוסחת פשרה, ולביצוע ''סולחה'' בין שני המנהיגים, כך שכל צד ירגיש כאילו ניצח קצת.
    אין לנו כסף למערכת בחירות נוספת, שתעלה מעל מיליארד שקלים.
    ומי אמר שהתוצאה הפעם תהיה יציבה יותר?

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    לפצל את מפ' העבודה בין קדימה וחד''ש. הנה ההסבר

    משקיף, 03/04/06 07:40

    היום כבר מבינים ברוורמן, איילון ואחרים שהם עשו את טעות חייהם שקשרו את גורלם הפוליטי בביריון האפס המושחת השקרן והמאוס ששמו פרץ.
    לכן הם יעזבו אותו יחד עם שלי יחימוביץ הקומוניסטית הצבועה המגעילה ואיתן כבל העארס האידיוט ויפצלו את המפלגה.
    לקדימה יעברו כל השפויים - ברוורמן, איילון, אולי פינס, סנה, וילנאי ואחרים.
    יולי תמיר תחזור למרצ.
    והשרץ, יחימוביץ ואיתן כבל יתמזגו עם חד''ש.
    פואד יחזור לדיר החזירים בו גדל.

    יאללה, לפצל את המפלגה שלמעשה לא קיימת יותר.
    ברוורמן, יש לך זמן קצוב. אם לא תעשה עכשיו מעשה - הקריירה הפוליטית שלך תהיה הקצרה ביותר בהיסטוריה.

    הגב לתגובה זו

    • היה כיף לקרוא את תגובתך גדול!!!! (ל''ת)

      העבודה ביזיון, 03/04/06 07:50

      הגב לתגובה זו

      • היה כיף לקרוא???????

        בני, 03/04/06 09:41

        תגובה תת רמה
        לאן הגענו

        הגב לתגובה זו

    • מסכים! זה מה שיהיה! מוכן לחתום על זה! (ל''ת)

      סופו של כל בלון, 03/04/06 08:08

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל - 151

      דליה, 03/04/06 08:39

      תגובה לענין, כל מילה פנינה,

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    עכשיו ברור כי עמיר פרץ נכשל (ל''ת)

    סמי, 03/04/06 07:15

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    Please anyone but Olmert

    Mike, 03/04/06 06:51

    I have a plea to President Katzav You are ''today's Esther from the Purim megila'' you must save Israel from Olmert and his gang.After what hi did at Amuna he doe's not deserve to be the next PM.Let Amir or Bibi try first.For the sake of Israel keep Olmert away.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    קומבינה של קדימה בכדי להשתלט על ישראל לעצמה

    לדפוק כולם!, 03/04/06 06:43

    קדימה זה לדאוג רק ל 500 איש ששולטים בכל ההון במדינה

    אסון אם נשלט בידי ארגון מושחת זה

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    רק בית המשפט העליון

    Benny, 03/04/06 06:31

    הגיע הזמן לשנות את שיטת הבחירות ........רק בית המשפט העליון יכול לעשות זאת .......... שומרי הכיסאות לעולם לא יעשו זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    החטא ועונשו (ל''ת)

    אני, 03/04/06 06:09

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    המלך הוא עירום-19 מנדטים והוא מתהלך כאילו נצח האיש רמאי (ל''ת)

    כמה מטומטמים אנ, 03/04/06 05:54

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    כל כך מסריח-שבא להקיא -יש לעשות הפגנות ולא לתת לו לעשות זאת האיש ה

    תהום פעורה, 03/04/06 05:52

    הוא בריון ואמרנו לכם

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    פרץ עבד כי ימלוך! (ל''ת)

    רוני, 03/04/06 05:43

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    פנל חגיגת הדמוקרטיה שהתקיים באורונטו

    ישראלי, 03/04/06 05:35

    ביום שלישי שעבר התקיים פנל חגיגת הדמוקרטיה הישראלית, בטורונטו. אישיות בכירה בפנל הוא הקונסול הכללי של ישראל בטורונטו מר ברוש, ואישיות מרכזית אחרת באותו פנל אחיו הצעיר של ראש הממשלה הנבחר מר יוסי אולמרט, באשר לדיון בעית הקסאמים על מדינת ישראל השיב מר יוסי אולמרט ''בעית הקסאמים על ישראל היא בעיה מספר חמש עשרה או שש עשרה ברשימת הבעיות,'' לישראל יש הרבה בעיות לפני כן, הדברים לא הוצאו מהקשרם, לא היתה הכחשה של האישיות המרכזית.....אתה הבנתה זאת ברוך???

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    בוחרי קדימה שרון, לא לדבר על עיוות רצון הבוחר

    חזי חזי, 03/04/06 05:15

    שרון ואולמרט,
    נבחרו בתור ימין ועשו את המעשים של השמאל שבשמאל
    אתם שתקתם.

    עמיר פרץ רוצה לעשות ממשלת חירום חברתית בלי קשר לחלק המדיני, ועל זה אפשר להתפשר.

    עכשיו תוכלו לשתוק ביושר !

    הגב לתגובה זו

    • שרון תמיד דיבר על ויתורים כואבים

      עופר, 03/04/06 09:38

      אבל אתה לא היית מוכן לשמוע.
      ידעת להקשיב למה שהתאים לך.
      באו הבחירות והוכיחו שיש רוב לנסיגה ולהסכם.

      א-י-ן בשום קונסטלציה רוב להתנחלויות.

      הגב לתגובה זו

    • בפעם המיליון,יא קשי תפישה:חצי מבוחרי שרון תמכו בו בהתנתקות !!!!!!!!

      חצי כן וחצי לא, 03/04/06 10:29

      לא תמכו בהתנתקות של מצנע(אני כבר צופה את התגובות) וכן תמכו בהתנתקות של שרון.
      למה?--ככה.זה כבר זבש''ם.
      40 המנדטים של שרון בזמנו ,הורכבו מכ 20 של אנשים ממרכז המפה הפוליטית!
      לליכוד כשלעצמו ,ובטח לא''י השלמה,אין אין אין ולא היו 40 מנדטים.

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    עמיר פרץ לראשות הממשלה!

    מגיע לקדימה, 03/04/06 04:53

    אם קדימה יראו שעמיר פרץ יכול להקים ממשלה, אז יכול להיות שגם הם יצטרפו.

    אבל כיון שהם מונעים מעמיר לקבל את תיק האוצר, לכן זו אשמתם שהוא לא מצטרף אליהם אלא הוא רוצה שהם יצטרפו אליו!

    מגיע להם!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אדם עם השכלה תיכונית יקבל את תיק האוצר? מה אנחנו מתאבדים? (ל''ת)

      הנרי, 03/04/06 05:58

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    ליסד את ברית הדפוקים נגד שילטון ההון של קדימה כי זה מה שהעם רוצה

    רון, 03/04/06 04:47

    קואליציה של העבודה 19+ ש''ס 12 + אגודה 6 + איחוד לאומי 9 + גימלאים 7 + ערבים 10 = 63
    או עבודה 19+ ש''ס 12 + אגודה 6 + מרץ 5 + ערבים ואיחוד לאומי תומכים מבחוץ = 61
    ויש עודה הרבה אפשרויות נוספות.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    העבודה עם מצנע קיבלה 455,000 קולות עם פרץ העבודה קיבלה 470,000

    רון, 03/04/06 04:17

    וש''ס גדלה מ 259,000 ל 299,000 האוכלוסיה כמעט לא השתנתה ואחוז ההצבע ירד. מסקנה התחזקות לחברתיים. מה גם שהעבודה של מצנע יחד עם פרס היתה יצור ללא מין מבחינה חברתית מה שמחזק עוד יותר את המגמה.

    הגב לתגובה זו

    • הגידול הטיבעי הוא 2% לשנה

      עופר, 03/04/06 09:41

      הגידול הטיבעי גדול מההפרש באחוזי ההצבעה ולכן אם לוקחים נתון זה בחשבון, פרץ קיבל באחוזים פחות ממצנע.

      הגב לתגובה זו

    • מה זה הקשקוש החברתי הזה. אוסף של ססמאות

      בלי קשר, 03/04/06 09:41

      מי שמצבו היה דפוק היום , יהיה מצבו דפוק עוד 4 שנים. מי שחי מקצבאות ומעשן מרלבורו באלף ש''ח לחודש, יישאר אותו אידיוט גם עוד 20 שנה. רק למעטים זה יעזור.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    עכשיו יבדקו הכל והעבודה תקבל עוד 5 ע''ח קדימה, רק סבלנות,מעז ייצא מת

    $$$$$$$$$$$$$$$, 03/04/06 04:00

    עכשיו יבדקו הכל והעבודה תקבל עוד 5 ע''ח קדימה, רק סבלנות,מעז ייצא מתוק מאוד,

    הגב לתגובה זו

    • מדהים אותי כל פעם מחדש

      אלי, 03/04/06 07:39

      שאנשים באמת מאמינים שפרץ יכול להוביל את המדינה הזו כראש ממשלה לאיזה שהוא מקום (חוץ מתחתית התהום). אין לו השכלה ולא נסיון (עם עובדות אי אפשר להתווכח). הטענה שהוא בעד שיון מגוכחת בהתחשב ברקוד שלו שהוא תמיד העדיף את טובת הוועדים על פני העובדים הלא מוגנים. הטענה ש-''בו ניתן לו נסיון'' היא לא במקום - מדינה זה לא קזינו וכל טעות שלו כראש ממשלה יכולה לעלות לכולנו מאוד ביוקר (ראה ביבי / ברק).

      (ולכן אילו שחושבים שאני בטח אשכנזי גזען אז צר לי לאכזב אתכם אבל אני לא אשכנזי וגם לא גזען).

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    מתן ויתום

    גבי, 03/04/06 03:23

    בחרתי עבורכם וקיבלתי ימין.במידה והטרוף ימשיך תזמו בבקשה מהלך ועברו לקדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    כל מפלגה שרק תהיה עדיפה לנו מקדימה

    מצביע עבודה, 03/04/06 03:07

    וילנאי עדיין לא מבין שהאופי של קדימה זה לזלזל בכולם כדי להשאיר את מפלגת חסר התוכן שלהם בשלטון הם גייסו לכך את התקשורת לפני הבחירות ורצו לראות אותנו מרוסקים לגמרי הם ימשיכו לזלזל בנו גם אם ניכנס לקואליציה שלהם ולא נוכל להשפיע כלום אני מאוד מקוה שפרץ יצליח להקים ממשלה ולא איכפת למצביעי העבודה שזה יהיה ביחד עם הימין והחרדים כי רק ככה נציל את המדינה גם רביןהכניס את החרדים ,אולי בגלל שוילנאי רוצה בעתיד את ראשות העבודה הוא לא מפרגן לפרץ את השלטון

    הגב לתגובה זו

    • ואם נמשיך את קו המחשבה שלך

      דודי, 03/04/06 05:27

      אנחנו עם מטומטם. בחרנו במפלגה שאינה יודעת האם היא ימין או שהיא שמאל, האם היא דוגלת בקפיטליזם או שהיא דוגלת בסוציאליזם. כל מה שידענו עליה זה שאנשיה הם תאבי כיסא, ולמרות זאת הענקנו לה את מרבית הקולות. אולי אנו עם הספר אבל בוודאי שלא עם השכל.

      הגב לתגובה זו

      • קדימה-לא ימין ולא שמאל (ל''ת)

        מצע מתוך יאוש, 03/04/06 06:54

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    למי יש את הכח? אולמרט או פרץ?

    dz, 03/04/06 02:47

    בעצם, לאולמרט, האופציה היחידה להרכיב קואליציה שמתפקדת כמו שהוא רוצה, היא העבודה, משום שמפלגות הימין לא יתמכו בו, לפחות לא בתוכנית חד צדדית. לעומתו לפרץ יש 2 אפשרויות: או להצטרף לאולמרט ולהיות מס' 2 שלו, או להקים קואליציה עם מפלגות הימין שיילכו איתו מתוך שנאת המן, ולאו דווקא מתוך אהבת מרדכי, כלומר, כדי למנוע מאולמרט להיות בשילטון, יסכימו מפלגות הימין לכל צעד חברתי שיציע פרץ, ואפילו להידברות עם אבו מאזן וממשלתו, אם תוחלף ממשלת החמאס ברשות. במקרה זה, יהיה פרץ רוה''מ. במקרה זה פרץ יהיה רוה''מ ויוכל להוביל כל מהלך חברתי שירצה, ובתמורה, לא יילך לתוכנית חד צדדית. ככה שבעצם אולמרט תלוי בפרץ, שבלעדיו אין לו סיכוי להקים ממשלה. השאלה היא: מה פרץ יחליט? הוא אוחז בכל הקלפים, והכל נתון לשיקול דעתו, וגם אולמרט יודע זאת. אולי ההתלבטות שלו היא אמיתית ואולי היא רק קלף מיקוח, אבל בכל מקרה, אולמרט ייאלץ להבכים לכל דרישה של פרץ, אפילו אם פירושה רוטציה בראשות הממשלה, ומכאן הלחץ על אולמרט ועל אנשי קדימה, כי כולם יודעיםת שהלכ תלוי בפרץ ובסדר ההעדיפויות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    התחברות לקדימה

    המתבונן העצוב, 03/04/06 02:45

    במקום להתעסק עם השאפתנות תתחבקו עם העובדות. חפשו איפה באמת נמצאת המשבצת שלכם. עמיר פרץ חם הלב והמזג חייב לקבל פרופורציות, אם חפץ קיום פוליטי הוא. תקיאו את שלי יחימוביץ, אשר אצלה השתן הצדקני האינטלקטואלי, אלק, מסרב, בקביעות, להתפנות מהראש. תפנו ללובה אליאב - האיש יודע להיות אנושי וצנוע גם יחד. הוא ועמיר יכולים עדיין, עם הברק בעיניים שלהם לפעול לטובת חלשי החברה, אבל בלי לאבד את תחושת המציאות והמודעות לכוחם האמיתי. הלאה לרגשי נחיתות עדתיים קדימה להתחברות לקדימה!

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    פרס, תתרגל, יש ראש ממשלה מ-ר-ו-ק-א-י !!!!

    ליאור אמסלם, 03/04/06 02:41

    ואתה לוזר אפס , יחד עם כנופיית המושחתים בקדימה, תאכלו את הלב הגזעני שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • אמסלם קח את רגשי הנחיתות שלך ותדחוף אותם - אתה יודע לאן

      nhfk, 03/04/06 05:50

      אין ראש ממשלה מרוקאי ובטח שלא יהיה אחד מרוקאי בלי השכלה אקדמית, בלי ניסיון, בלי כישורים.
      זה לנהל מדינה ולא באסטה בשוק. נמאס לי כבר מכל מיני אפסים כמוך שלא השיגו כלום בחיים אז הם מחפשים את מי להאשים. אף אחד לא רוצה את פרץ כי הוא אפס ולא כי הוא מרוקאי. יכניסו לך כמו שהכניסו לבית''ר. יאללה לך לטדי אידיוט

      הגב לתגובה זו

    • לפחות שמפנטזים שיהיה גרעין של אמת

      אבוטבול, 03/04/06 09:44

      עם 19 מנדטים הוא לא יקים ממשלה. ובטח לא עם האיחוד הלאומי כי השמאלנים במפלגה שלו יערקו לקדימה ומרצ בטח שלא ישבו איתם. חלאס פנטזיות

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    הפוןליטיקה היום דומה לזנות

    Avi Ecuador, 03/04/06 02:37

    הצע מחיר כשהעם למחירה פומבית בהמשך.
    טוב, הייתי מסביר, אולי מחר, חזרתי עייף...

    הגב לתגובה זו

    • take care of yourself

      ofer, 03/04/06 04:50

      a dead dog can't watch

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    פרץ, גם בוחרי העבודה לא רצו שתהיה רוה''מ

    פלטנר, 03/04/06 02:32

    למה להציק?
    עזוב אותנו כבר ממשחקי המו''מ חסרי התוחלת, אתה באמת חושב להרכיב ממשלה עם הליכוד והאיחוד הלאומי? לא רוצים לראות את המדינה שלנו מתנהלת כמו מכולת בשכונה.
    העם הזה לא טיפש כמו שאתה חושב!

    הגב לתגובה זו

    • מי רוצה את פרץ שהוא סידור הוח של הועדים כרה''מ? (ל''ת)

      צחי, 03/04/06 05:51

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    תקשורת ימנית גזענית

    דורון, 03/04/06 02:25

    רוב יהודי??? התקשורת מזמן אימצה את המושגים הגזעניים ביותר של הימין, ואיבדה את זכות קיומה.

    הגב לתגובה זו

    • חחח תקשורת ימנית - כשיש מאבק לחיים אכן מתבקש רוב יהודי !!

      חיים היהודי, 03/04/06 02:56

      1948-2006

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    לרועי מ96,תפנה קודם את שיך מוניס, יה מפגר (ל''ת)

    התנתקות עכשו, 03/04/06 02:25

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מגיע לפרץ הזה תפס תחת יותר מידי ממה שהוא עושה לאולמרט

    ברק, 03/04/06 02:16

    עלק הוא רוצה להיות ראש ממשלה
    שילמד אנגלית קודם

    הגב לתגובה זו

    • can do the job

      Sam Ebell, 03/04/06 05:43

      There are enough of us outside the Foreign Ministry, ans some in the Foreign Ministry who can translate from Hebrew into English and vice-versa.

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    בין כה חצי מקדימה יגמרו בבית סוהר אז שיהיה כבר עכשיו עבודה (ל''ת)

    אזרח תמים, 03/04/06 02:08

    הגב לתגובה זו

    • ביחד עם פרץ אחרי בדיקת זיוף הקולות בפריימריס בעבודה (ל''ת)

      נעמה, 03/04/06 05:51

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    נקודה למחשבה:

    dz, 03/04/06 02:01

    עכשיו, כשנני הליצנים מתקוטטים ביניהם, הליצן הראשון שחינך את 2 בניו להיות סרבני גיוס ולרדת מהארץ, ואת ביתו לימד לעמוד במחסומים ולסכן חיי חיילים, ושהרזומה הפוליטי שלו לא נראה יותר, וששם נמצא רק העובדה שהיה ראש העיר הגרוע ביותר בתולדות ירושלים, והשני, שהשבית כראש ההסתדרות את במשק כמעט מדי שבוע וגרם לאיבודם של מיליוני דולרים שיכלו לשרת את אותם עניים שאותם הוא מתיימר לייצג, ועושה כעת צחוק מעצמו, מישהו יכול להיות אמיתי עם עצמו ולומר ברצינות שביבי לא יותר טוב משניהם גם יחד- האדם שהציל את כלכלת המדינה פעמיים, כרה''מ וכשר האוצר, האדם שבתקופת כהונתו כראש ממשלה, היו המספר הנמוך ביותר של פיגועים (והרוגים)ב14 השנים החרונות מאז הסכם אוסלו הארור, ביחס לפרק הזמן שבו כיהן,
    האדם שלא נחקר בקשר לשום פרשת שחיתות המתקרבת לסדר הגודל של ציר השחיתות אריק-עומרי-אהוד- הנגבי, (נכון, את ביבי חקרו כי הוא רכש ללישכת רוה''מ הממשלה, סיגרים בכ-50,000 שקלים- מה לעשות, שקלינטון אהב סיגרים???)
    נשגב מבינתי מדוע ביבי נתפס כאדם מושחת ובילתי אמין, הרי מכל הפוליטיקאים, הוא מהפחות מושחתים ויותר אמינים (אגב, לאמינות גם אין הרבה השפעה על דעת הציבור לגבי נבחריו, ע''ע, דין נצרים כדין ת''א... [אריק שרון אמר את זה, למי שלא יודע, וכמו שזה נראה, גם ת''א כבר בדרך להצטרף למקום שבו נמצא נצרים..]). למסקנה, כולם יודעים מי החכם והראוי לעמוד בראש המדינה מבין כל המועמדים. אז הגיע הזמן להפסיק לבלוע את כל החרא שהתקשורת מנסה להלעיט את הציבור ולפתח דעה עצמאית משלכם המבוססת על עובדות ולא על האינטרס של עורך החדשות.

    הגב לתגובה זו

    • האליטה השמאלנית השולטת בתקשורת, לא סלחה לביבי -שראוהו כאחד מהם-

      חן, 03/04/06 08:13

      שהצטרף לליכוד (לצ'חצ'ים) ואף העלה אותם לשילטון.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    הבטיח שינצח תסוקרים.בינתיים קדימה גדולה ביותר מ 50 %.ממש ''ווינר'' (ל''ת)

    מתגעגע לפרס., 03/04/06 01:58

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    התחלת בנובמבר 05 עם 28 מנדטים.איפה נעלמו 9 ? (3 (ל''ת)

    33% נעלמו, 03/04/06 01:57

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    פרץ נכשל.אילון לראשות העבודה.לפני שנאבד עוד מנדט. (ל''ת)

    עונש בגלל הפניה, 03/04/06 01:53

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    פרץ משלם מחיר השביתות.ביבי משלם על הפגיעה בחלשים.קדימה מנצחת בגלל (ל''ת)

    ההתנתקות !!!!!!, 03/04/06 01:52

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ''אני לוזר. שמעון - תעזור לי '' (ל''ת)

    פרץ-מ.העבודה, 03/04/06 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    פששש.ירידה מ 22 ל 19 (15%) זה ניצחון?אז מה זה מ 0 ל 29 ? תאכלו תלב (ל''ת)

    מתוסכלים/ליכוד, 03/04/06 01:49

    הגב לתגובה זו

    • לא ניצחון,מהפך ,מהפח אל הפחת. (ל''ת)

      יגאל כהן, 03/04/06 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    יש לי רעיון:

    dz, 03/04/06 01:45

    בגנון 'משכן הכנסת', אולי הגיע הזמן, שכבוד הגנן, נשיא הגנון, מר משה קצה, יקרא אליו את 2 ילדים השובבים, עמיר ואהוד, ויאמר לאהוד להגיד לעמיר סליחה על זה שהוא זלזל בו והפחית מערכו, למרות שהוא חושב שאולי זה נכון, אסור להגיד את זה כי זה פוגע מאוד, ויאמר לעמיר לבקש סליחה מאהוד על זה שהוא עשה איתו ברוגז והלך לחפש חברים חדשים למרות שהם לא התאימו לו, ושעכשיו ילחצו ידיים ויגידו ביחד:''שולם שולם לעולם, ברוגז ברוגז אף פעם (או לפחות עד הישיבות על התקציב) וזהו. ואם גם זה לא הולך, אולי כדאי להביא לארץ לתכנית ספיישל את ה'סופרנני'. וזה לא שאני תומך שמאל כמו עבודה, או שמאל קיצוני כמו קדימה, אני ימני מאוד מאוד בדעותיי, אבל מישהו צריך להגיד להם: ''חברה, אתם כבר ממש עושים צחוק מעצמיכם, והרי כולם בסף יודעין שתשלימו, אז תחסכו את זה מעצמכם, ויותר מזה, מאיתנו...''

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    כל פעם מחדש אני ניגעל

    יניב, 03/04/06 01:44

    מהפוליטיקה הישראלית כי נידמה לי ש29 זה יותר מ19....אז מספיק עם הזנות הזאת בשביל כסא ודי עם ההתבכיינות קבל את הכרעת הרוב...(רוב זה גם אומר מנדט אחד יותר ממך) ותתעורר למציאות, כי מוטב עכשיו שעוד יש סיכוי לקבל תיק/כסא(זה מה שפרץ רוצה..לא!?) בממשלה מאשר לאסוף שאריות או בכלל להיות באופוזיציה אנמית עם ימין קיצוני ,שמאל קיצוני וערבים או במילים אחרות עם החצר האחורי של החברה

    הגב לתגובה זו

    • צא מהסרט

      da, 03/04/06 02:13

      שמאלמרט לא יכול אפילו לחשוב על להקים קואליציה שתתפקד כמו שהוא רוצה ללא מפלגת העבודה, גם אם עמיר פרץ ידרוש רוטציה בשלטון, שמאלמרט יהיה חייב לתת לו, כי בלעדיו תהיה לא ממשלה עם קואליציה לעיניים חברתיים, ורשת בטחון המקרה הטוב, לעניינים מדיניים, דבר שבד''כ מתפורר איפשהו בדרך. לפרץ יש אפילו יותר כח, כי מפלגות הימין יסכימו לחבור אליו, רק כדי להשאיר את אולמרט בחוץ, ואם ניקח בחשבון שהגימלאים יצטרפו אל כל מי שיקים קואליציה, כמו שהם כבר אמרו, במידה וימלאו אחר דרישותיהם החברתיות, לפרץ יש עוד אופציות חוץ משמאלמרט, אבל מבחינת שמאלמרט, פרץ הוא האופציה היחידה.

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    למה לא דיווחו על הקטיושה שנורתה מעזה בזמן הבחירות?

    dz, 03/04/06 01:37

    משום מה, האדון שאול מופז, החליט להטיל צו איסור פירסום מטעמים ביטחוניים, עד כחצי שעה לפני סגירתהקלפיות בנושא הקטיושה שנורתה מעזה לעבר אשקלון, שברור לכל, (אם למישהו זה לא ברור, אז אני מכיר פסיכיאטר מצוין שמתמחה בבעיות הדחקה), שהיא תוצאה ישירה לגירוש היהודים ויציאת צה''ל מרצועת עזה, ולכן, מן הראוי היה, שדבר זה יילקח בחשבון ע''י הבוחרים מבעוד מועד. אני לא חושב שיש מישהו שבאמת מאמין שעיכוב הפירסום ב12 שעות היה קריטי, או אפילו בעל ערך מיזערי לבטחון מדינת ישראל ותושביה, אלא העיכוב נבע מסיבות פוליטיות בלבד, מה שבאופן אישי, מטריד אותי מאוד לראות עד כמה ינצלו בעלי השררה את כוחם כדי להדיג עוד כח, גם עם זה בא על חשבון זריית חול בעיני אזרחי מדינת ישראל. הגיע הזמן לומר את האמת: כמעט בכל יום נופלים קאסמים שנורים מעזה, בתוך מדינת ישראל וכבר נורתה רקטה אחת גם מג'נין, שאם גם לשם יגיעו קטיושות, חלק גדול ממרכז הארץ, יהיה בטווח פגיעה.
    די לתקשורת המגוייסת לטובת מפלגת קדימה, שהיא מפלגת שמאל לכל דבר וענין, ולא מפלגת מרכז כמו שהתקשורת מנסה לצייר אותה. די להולכת אנשים שולל יום אחרי יום. הגיע הזמן לתקשורת מאוזנת שלא כותבת מתוך נטיותיו הפוליטיות של העורך\כתבים. חיי אדם נמצאים כאן על הכף, ואתם משחקים משחקים כדי לצבור כח ולקטוף דיווידנדים לאחר מכן ממפלגת השלטון בדמות הטבות וראיונות בלעדיים. הגינות זו לא מילה גסה

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מי ששבר ראשי יהודים באלות הפוכות - ישלם עכשיו את המחיר הקואליציוני (ל''ת)

    ינון, 03/04/06 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    שאלה לכתבים:

    dz, 03/04/06 01:26

    האדונים אריק בנדר איתמר בנדרי והגברת מיה בנגל, אם אתם מתייחסים למפלגת האיחוד הלאומי-מפד''ל כמפלגת ימין קיצוני, האם לא מן הראוי שתתייחסו למפלגות קדימה ומרץ כמפלגות שמאל קיצוני??? רק לימין יש קיצוניים? או שפשוט אתם ממשיכים את מסורת האתרוג, ושומרים על מפלגת קדימה, שלא בטעות תחשב כקיצונית ואפילו, למרות שזה די מצחיק, מתייחסים אליה כמפלגת מרכז???

    הגב לתגובה זו

    • צודק ובנוסף לתת 250 מיליון דולר לפלשתנאים תומכי חמאס זה שמאל קיצוני (ל''ת)

      איציק, 03/04/06 01:58

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    העבודה איבדה את זכותה המוסרית להשתתף בממשלת קדימה. וטוב שכך (ל''ת)

    ביי ביי פרץ!, 03/04/06 01:25

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    זאת יותר מכה לשמאלמרט מאשר לפרצ.. הלכה ממשלת מר''צ הצרה. (ל''ת)

    איתי, 03/04/06 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לדרוש בבג''צ ספירה מחדש של הכל (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$, 03/04/06 01:20

    הגב לתגובה זו

    • לדרוש בבג''צ ספירה מחדש של הכל (ל''ת)

      עבודה:29, 03/04/06 03:39

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    אז מי מהעבודה נשאר בחוץ? (ל''ת)

    ע, 03/04/06 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אם יש בדיחה שמצחיקה אותי

    זוכרת, 03/04/06 01:10

    זה שאנשי קדימה, שכולה נולדה מאונס הבוחרים ב2003- מייללים בטוקבקים שאם פרץ יהיה ראש הממשלה זה עיוות רצון הבוחר...... חחחחחח

    הגב לתגובה זו

    • לא נאנסתי להצביע קדימה ב-2006 (ל''ת)

      ב.ק., 03/04/06 01:26

      הגב לתגובה זו

      • ב. ק. התמסרה מרצון. רשמנו לפנינו. (ל''ת)

        2006, 03/04/06 03:02

        הגב לתגובה זו

  • 108.

    הלוואי שפרץ יקח

    אולמרט, 03/04/06 01:06

    ואולמרט עם כל חבורת המושחתים שלו יתייבשו באופוזיציה.
    הימין מסכים עם העבודה שלא לעשות התנתקות חד צדדית. אפשר לדחות את הויכוח בנושא עד שיהיה פרטנר... את הכסף הענק שיחסך בזה שלא יהרסו לאנשים את הבתים, אפשר יהיה להשקיע בסל התרופות, הקשישים, העניים, ועוד ישאר עודף.
    תאמינו לי, חוץ מאולמרט ומושחתיו, כל עם ישראל יהיה מרוצה.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    קדימה -קול דממה יביאו מושחתים הביתה -עמיר פרץ עומד בפרץ-רה''מ הבא.

    רוני ינון, 03/04/06 00:57

    ולך חיים רמון שהורס כל חלקה טובה בושה לך אופורטוניסט יהיר ועסקן שמחפש סידור עבודה חדש -פחדת להתמודד על מקום ברשימת העבודה ויזמת מפצים למינהם-יחד עם חבריך האופורטוניסטים פרס ואיציק .מעניין שבזמן הבחירות השתדלו בקדימה להצניע אתכם -שלחו את פרס ואיציק לאסוף תרומות בלונדון .אותה שלישיה בדיוק שהוטסה על חשבון אותו מיליונר .ואתה עוד מעיז ברוב חוצפתך לדבר על שחיתות .אני מאחל לך ולחבריך שאט אט תתרסקו מאחר ואתם רק בועה וחבורה של עסקנים שרובכם מזמן אבד עליכם הקלח .חצי מרשימתך תחת חקירות משטרה על שחיתויות .האם בקומך בבוקר אתה יכול להסתכל על עצמך במראה .רק מפלגת העבודה שזכת בכך שעזבתם וניקיתם אותה מנוכחותכם יכולה להוות אלטרנטיבה ראוייה ולהחזיר את השפיות החברתית כלכלית למקומה הראויי בסדר היום ובהתנהלות האוצר והמדינה -לשינוי סדרי העדיפויות במדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    קופים חיזרו לכלובים ההפסקה הסתיימה !!!

    יעקב, 03/04/06 00:55

    כל התוכים המנסים להטיף מוסר לפרץ, ת ת ע ו פ פ ו ו וו וו ! הרי איש מכם לא הצביע עבודה, אז מה הנבזות לבא ולהטיף מוסר ??? זו דרכה של פוליטיקה, ורק זונה משומשת מוכרת את עצמה בזול . אם בקדימה לא היו פרס ושאר המטונפים בורחי העבודה,( צרה שאם תשאלו את אולמרט, היה מודה שמוטב היה לו בלעדיהם, אך הם היו חלק מהירושה של שרון, כולל הכיסא) . לו ישרים היו , היו פונים ראשונים לעבודה, ומציעים כל תיק בכיר שירצו כולל ממלא מקום ראש הממשלה - לעמיר פרץ. אך חבורת הנוכלים, בראשות רמון, האימפוטנט הצבוע, והם התחילו כמו בשוק, לנסות לקנות את העבודה תוך הפחתת ערכה, כאילו היא ניתנת למכירה בכל מחיר. וטעו, אז באים כל המרוקאים הקטנים, הקנאים, בעלי אגו מנופח וערך עצמי נמוך, וכואב להם, שפרץ מוכיח מנהיגות, ומנסה להשיג את המקסימום למפלגתו. והוא עוד יגרום לרמון הדביל, ופרס הסנילי, להיעלם מהנוף הפוליטי. ואם יעשה קואליציה עם הימין, כבר הינו שם בעבר, עם פרס הדרדס, ושמיר הענק, מה חדש ? למה לפסול קואליציה כזו, כי אולמרט ורמון הקרפד לא חשבו על זה. שום אסון לא יקרה, תנו לקדימה ללכת לאבדון, ופרץ יוכיח שאפשר אחרת, יש ללכד את העם, ורק פרץ יכל לעשות זאת. פרס, אולמרט , רמון והנגבי, הם מתכון לשחיתות ולאנדרלמוסיה פוליטית. שבו בשקט, וכשתיגמר המלאכה, פרץ יתן לכם בננה. מהר , מהר , ההפסקה נגמרה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    הטיבי הזה הוא משהו משהו

    אלכס, 03/04/06 00:51

    מנהיג עקשן הדואג לבני עמו..נלחם בשיניים וניצח בגדוללללל

    מפרגןןןן

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    עדיף קואליציה עם השטן רק לא עם אולמרט (ל''ת)

    נחש,......קרח, 03/04/06 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מר איתן כבל: דבר חלש... אחחח אני כל כך שמח- כמה שזה מגיע לכם

    השמח בעם, 03/04/06 00:49

    זה מה שקורה שניסיתם לעשות את האבא של התרגיל המסריח ולנסות להקים ממשלה בראשות פרץ-
    אין לבן אדם תעודת בגרות
    לו אתם רוצים לנהל מדינה?
    השתגעתם על כל הראש האא?

    הגב לתגובה זו

    • איך כבל צעק אחרי המדגם של ה22.

      צבי אקריש, 03/04/06 01:17

      צעק כמו חיה מחר כשיתגלו תוצאות האמת נכניס חבר ועד חבר ועוד חבר קיבלתם את הנקניק כבל עליך לעוף כמו טיל ביחד עם פרץ.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני! פרץ התרסק! התרסק! התרסק! לא נשמע מהאפס יותר (ל''ת)

      קדימה ישראל, 03/04/06 01:18

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    לדרוש בבג''צ ספירה מחדש של הכל (ל''ת)

    עבודה:29, 03/04/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לכל המתנחלים- אנא לימדו חשבון.

    שמוליק, 03/04/06 00:43

    אתם כל הזמן טענתם שאין להתחשב בערבים בהצבעות גורליות- אז בבקשה :::::::::::

    בלי המפלגות הערביות, בכנסת יש 110 מנדטים. מתוכם 60 מנדטים בעד
    ורק 50 ( במקרה הנדיב מאוד- לא בטוח שש''ס יהדות התורה וליברמן יתנגדו לפינוי התנחליות)
    רק 50 חוזר שנית רק 50 נגד.

    חוזר שלישית רק 50 50 50 505 נגד

    ו-60 בעד.


    60 זה כמו 50, רק עוד 10.

    60 זה יותר מ- 50

    60 זה 50 +10.


    זה אומר שיש רב ברור לקביעת גבול ולפינוי.
    ימנים- הובסתם.
    מתנחלים- הושפלתם.

    רציתם משאל עם ? קיבלתם.

    לעם נמאס מכם.
    העם רוצה גבול והתכנסות.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אחוז החסימה עומד על 62,760 קולות, קדימה קיבלה 29 מנדטים, אם פרץ

    סיגל, 03/04/06 00:43

    יעמוד בראשות הממשלה הוא ילך נגד מורות רוחם של 1,820,040 תושבים...

    הגב לתגובה זו

    • חישוב לא נכון, יש רק 750000 מצבעים כנסו לבדוק:

      דני, 03/04/06 01:07

      אחוז החסימה כיום הוא 2% , ו- 2% זה 60000 בוחרים. 29 מנדטים זה כמעט 25% מחברי הכנסת כך 25% זה פי 12.5 מאחוז החסימה (2%) כך שיש 60000 כפול 12.5 או במילים אחרות 750000 מצביעים לקדימה שזה פחות ממליון איש, אז קדימה לא עוברת מיליון איש.

      הגב לתגובה זו

      • קדימה קיבלה רק 670,000 קולות לעומת 470,000 לעבודה ו 299,000 לש''ס

        רון, 03/04/06 01:58

        כך שלחברתיים יש 120,000 קולות יותר מקדימה.
        עוד נתונים למצביעי קדימה שלא יודעים חשבון ניתן למצוא באתר הכנסת.

        הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות

      יורם, 03/04/06 01:14

      אחוז החסימה אינו שווה למספר המצביעים הקובעים מנדט. אחוז החסימה הוא 2% מכלל הקולות הכשרים. מכאן ניתן לחשב את הערך למנדט ואת מספר המצביעים לקדימה:
      62760 כפול 50 לחלק ל120 שווה: 26150
      29 כפול 26150 שווה: 758350 (שזה כבר לא כל כך הרבה ...)

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    פרץ אתה בזוי!!!!

    שלומי, 03/04/06 00:36

    גועל נפש של התנהגות שתעלה לך ביוקר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    יש להקים ממשלת מנצחים: קדימה,ליברמן,ערבים,גמלאים (ל''ת)

    ירושלמי, 03/04/06 00:33

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה זאת אומרת ''אובדן הרוב היהודי'' ????

    יש רוב ברור, 03/04/06 00:32

    הרי יש 60 מנדטים בעד הפינוי ו- 50 נגד.
    זה אומר ש 54.5 % מהציבור היהודי בארץ בעד הפינוי ו- 45.4 % נגד הפינוי.
    לכל הגזענים - רוב י ה ו ד י .

    מה גם שיש חבר כנסת י ה ו ד י מחד''ש- דב חנין, מה שמשאיר את הרוב היהודי על כנו בכל מקרה.


    נסתכל על החלוקה למנדטים
    יש רוב ישראלי בעד פינוי התנחלויות וקביעת גבול לישראל ::

    70 בעד 50 נגד

    יש רוב ציוני בעד הפינוי
    60 בעד 32 נגד

    יש רוב יהודי בעד הפינוי

    60 בעד 50 נגד

    יש רוב לפינוי , בכל מקרה.
    לא כתוב בשום מקום שצריך רוב של 61. זה ברור שאם זה 60 בעד 50 נגד אז יש רוב יהודי מוצק.

    הימין התרסק בבחירות האלה ושום דבר לא ישנה את זה.
    רק 9 מנדטים לאיחוד הלאומי
    רק 12 מנדטים לליכוד. וזהו, זה כל הימין.

    ללמתנחלים- קבלו את ההכרעה הדמוקרטית, לעם נמאס מכם, לעם נמאס מהתנחלויות, העם רוצה סוף סוף גבול- שנדע על מה אנו מגינים ועל מה לא.
    רציתם משאל עם ? קיבלתם.

    עכשיו כבדו את ההכרעה.

    הגב לתגובה זו

    • דברי בשם עצמך ובשם הפלישתיניאים!!!

      דרור מתנחל מת''א, 03/04/06 01:11

      בשבילכם כל יישוב בישראל זה התנחלות, וישנם יהודים מטומטמים שיעשו הכל בשביל שהאוייב ירגיש נינוח וינצל חולשה זו של ''שלום בכל מחיר'', אל תנסי להוכיח דבר כי לרמה הזו לא כדי שארד כי לא חסרות עובדות לטרור שיש בארצנו מאז הכח שנתתם לאוייב מאז הסכם אוסלו...
      אז תהיי בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • היה רוב ספרדי לגירוש ספרד, רוב נוצרי

      נחום שחף, 03/04/06 01:19

      לעלילות הדם, רוב גרמני לשואה.

      הגב לתגובה זו

      • יש רוב לתאי מוח פגומים בראש שלך (ל''ת)

        יש רוב לפינוי, 03/04/06 01:36

        הגב לתגובה זו

    • הלוואי ש70 המנדטים של השמאל (ל''ת)

      יעזרו כמו ה70, 03/04/06 01:33

      הגב לתגובה זו

    • answer to 97

      david n, 03/04/06 06:34

      you are misleading yourself 90 % of kadima
      is ex likud

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    מתנתקים מהמתנחלים- בענק! ביג טיים!

    רועי, בבלי ת''א, 03/04/06 00:30

    מתנתקים!
    בענק!
    בגדול!
    בתרועה!
    בשמחה!
    יוצאים מיהודה ושומרון !
    עזה היתה היומן!
    עכשיו יבוא הסרט!
    אולמרט- קדימה! התנתק!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תוכנית ההתכנסות התפוך בעתיד לתוכנית ההתבדרות מארבע כנפות הארץ לחו''ל

      איציק, 03/04/06 00:45

      תוכנית ההתבדרות היא בסופו של דבר תהיה כי לכל נקודת התכנסות יש נקודת התבדרות ף כלל ידוע בפיסקה וביחוד בחוק שימור החומר כאשר יש חור שחור שבו המסה מתכנסת אז יש חור לבן (לפי סטיבן הוקינג) שבו המסה יוצאת אולי קוויזר.
      ומה הכוונה אצלנו ההתבדרות של היהודים מהארץ לכל 4 כנפות תבל, ותודה רבה לכל החכמים שבחרו קדימה. KADIMA KASSAM KATUSHA

      הגב לתגובה זו

    • אתה ערבי או סתם אידיוט? (ל''ת)

      דרור, 03/04/06 00:50

      הגב לתגובה זו

    • כמה אופייני לטיפשי קדימה!

      נגעלת מהרדידות, 03/04/06 00:51

      עם הסגנון העלג, הרדידות והשטחיות לפלוג את הזוהמה ממקלדתם.

      לאנשים האלה האסקפיזם הוא האלוהים, ובתי הקפה והקניונים הם המקדשים.
      אם תפגעו באחד מ''המוסדות הקדושים'' הללו יפרצו בדמעות שליש ויחרדו לגורל ישבנם המדושן.

      בעולמם הרדוד איזה מקום יש לרגשות של אנשים אחרים. מבחינתם שהחמאס ישתלט על הכנסת ושכולם ימותו, ובלבד שזה לא יפגע בנהנתנות המאוסה שלהם. תנו להם לעשן איזה ג'וינט ועזבו'תכם ת'שטויות האלה ''ביג טיים''!

      אבל כל כלב ביג'י יומו-
      ומהם וגם ממפלגת הליצנים שייצגה אותם ניפטר ''ביג טיים''
      בתרועה
      בששון
      ובמחולות.

      הבלון של קדימה כבר מתפוצץ-ואנחנו נשוב לערכים!
      הוריי!

      הגב לתגובה זו

    • שכחת את הקטיושה שעפה מעזה על אשקלון?

      dz, 03/04/06 01:19

      אז ככה, בבוקר הבחירות, עפה קטיושה, שלה יותר מכפול הטווח של רקטת קאסם- 22 ק''מ, לאדם טיפש כמוך אני אסביר: כל רוחב מדינת ישראל ב'קו הירוק', הוא בממוצע 15 ק''מ באיזור המרכז, מה שאומר, שאם תהיה תוכנית הגירוש של אולמרט, אז לא רק שדרות אשקלון ועכשיו גם אשדוד- שמהם כמובן לא אכפת לך כי אתה תל-אביבי- יהיו בטווח אלא גם הבית שלך יהיה בסכנת פגיעה, ואני רוצה לשמוע אותך אומר את מה שאמרת עכשיו אחרי שקטיושה תעשה לך חלו נוסף בבית (ללא תשלום- מקסימום המוות של מי מבני משפחתך)

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    שלי- מחלקת התה של פרץ, בושה!

    רועי, בבלי ת''א, 03/04/06 00:28

    שלי יחמוביץ
    ראוי שתתעלי ולא תשטתי עד כדי כך.
    את הולכת ונעשית מגוחכת מידי יום
    אולי כדאי לך לבקש מאייל פרידמן שיישב בכנסת במקומך, הוא מסב לך הרבה יותר כבוד מאשר את לעצמך, בימים אלו בהם את מתגלה כמחלקת התה של מר פרץ במסדרונותיה החשוכים של הסתדרות הפקידים אדומי הפנקסים.
    העבודה הפסידה בענק, גברת שלי וכדאי שתפסיקי את התלהמויותייך
    כנסו לממשלתינו , סייעו בידינו להתנתק מהשטחים, מהפלסטינים והעיקר מהמתנחלים.
    אולמרט- שא ברכה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    חחחחחחחחח..

    חחח, 03/04/06 00:28

    חחחחחחחחחחחחחחחח..חח.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הרי זה ברור שקצב יטיל את הקמת הממשלה על קדימה, עבודה תפסיקו להיות

    אורית, 03/04/06 00:26

    עלובים ופתאטים

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פרץ אל תתרגש מעריקי קדימה... אתה רוה''מ הבא. בהצלחה.

    רענן, 03/04/06 00:25

    תן להם ליילל לכל פליטי קדימה.
    אל תיבהל מהם.
    כולם שם מושחתים, שגנבו שלטון.
    אתה והצוות שלך עולים על אולמרט ורוחמה אברהם ורוני בראון עשרת מונים.
    בהצלחה. זאת הזדמנות נדירה לממשלת חירום חברתית, בראשותך.

    הגב לתגובה זו

    • איזה עצוב.... (ל''ת)

      חחחחחחח, 03/04/06 00:48

      הגב לתגובה זו

    • קודם שישים עניבה וידבר אנגלית

      דרור, 03/04/06 00:51

      ואח''כ שייצג את הזבל של העם

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    מתי תבינו?הגמלאים זאת מפלגת בת של קדימה

    jak, 03/04/06 00:24

    אילי התקשורת והפרסום של קדימה הקימו אותם לתחיה כדי שמצביעי מרכז וימין שברחו מקדימה כי הבינו שהיא שמאל יצביעו אליהם
    לשם כך הם גייסו את דץ ודצה ואלי יצפאן וגם את יחידת הטוקבוקיסטים של קדימה שכתבו מלא תגובות ציניות בנוסח :''אני מצביע לסבא שלי'' וכל מיני חארטות כאלה

    מפלגת הגמלאים זה הונאת העשור וקדימה הונאת המאה

    הגב לתגובה זו

    • ועכשיו כל מה שנשאר לך זה לחכות 4 שנים חחחח (ל''ת)

      הונאה מוצלחת!!!, 03/04/06 00:49

      הגב לתגובה זו

    • וגם את השדרן גבי גזית הלא אוביקטיבי (ל''ת)

      שי, 03/04/06 01:09

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    פרץ מספסר בקולות הבוחרים (ל''ת)

    מתן, 03/04/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    המהפח הושלם,מהפח אל הפחת.

    יגאל כהן, 03/04/06 00:21

    עכשיו יו''ר הועד מארגן לאולמרט שביתה איטלקית.
    וביבי בודק עם טיבי הרכבת קואליציה חברתית שתקן את הנזקים של הרוכל הנוכל באוצר.
    טיבי מיילא,אבל ביבי פסול .

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    להפנים את הכשלון

    ששון, 03/04/06 00:21

    מצנע ללא כל ההבטחות והאשליות של החארטה החברתית הביא אותו מספר מנדטים.אם פרץ לא יפנים מהר את הפסדו וכשלונו בבחירות ויזחל מהר לקואליציה עם אולמרט גורלו יהיה מר כפליים מזה של קודמו.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    פרץ ראוי לראשות ממשלה שירוץ גם עם הימין (ל''ת)

    יהודי, 03/04/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרץ עסקן קטנטן, בוא סייע להתנתקות

    רועי , בבלי ת''א, 03/04/06 00:20

    רץ הינו עסקן קטנטן ואפרורי , איש אשר רוממות ערך העובדה בגרונו אך התככים הפקידותיים והאינטרסים האישיים הם אלו שמכתיבים את מהלכיו.
    עבודה, תפנימי כבר שנגזר עליך להיות כינור שני, בואי וכנסי לממשלתינו , תסייעי לנו להתנתק מהמתמ\נחלים והפעם מכווווווווולם.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ''האנשים שהצביעו עבורנו לא הצביעו בשביל חרדים ואפי איתם'',

    MATAN, 03/04/06 00:18

    השבח לאל, נשאר עוד קצת שכל ישר במפגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל בטח ש...

      dz, 03/04/06 01:21

      מה שבטוח, השכל שאתה טוען שעוד נשאר במפלגת העבודה, לא נמצא אצל מישהו שכותב מפגת בעבודה (אלא אם אתה מתכוון מלשון 'מפגע' העבודה, ואז אני נאלץ להסכים איתך...)

      הגב לתגובה זו

    • פרס עשה גועלציה עם שרון,גם לפרץ מותר ה-כ-ל (ל''ת)

      $$$$$$$$$$$$$$$, 03/04/06 01:22

      הגב לתגובה זו

    • תראה על השכל של מי אתה סומך.

      רון, 03/04/06 01:30

      של מתן וילנאי.

      לא חבל? אולי כדאי כבר שתעבור למפלגה אחרת?

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ממש מגעיל לשמוע על הקומבינציה, להרכיב ממשלה בראשות פרץ! (ל''ת)

    בושה ובזיון!, 03/04/06 00:18

    הגב לתגובה זו

    • פרס עשה גועלציה עם שרון,גם לפרץ מותר ה-כ-ל (ל''ת)

      $$$$$$$$$$$$$$$, 03/04/06 01:23

      הגב לתגובה זו

      • עובד אלילים לך מפה (ל''ת)

        שתוק, 03/04/06 09:55

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    אתה עלוב פרץ!!

    פרץ, 03/04/06 00:14

    הלוואי שיהיו עוד בחירות כולנו נעניש אותך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    התנהגות בזויה של פרץ, מה לא עושים בשביל כיסא

    גיל אזולאי, 03/04/06 00:10

    בסוף הוא גם יאכל את הדגים הבאושים, גם יולקה וגם יגורש מהעיר.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מישהו מלמעלה מטלטל את כנופית קדימה

    @ בנצי-א @, 03/04/06 00:09

    וזה לא הסוף
    כל מי שהרים יד על יהודים
    וארץ ישראל
    יקבל טיפול מיוחד במוקדם או מאוחר

    הגב לתגובה זו

    • חצוף- זילות הלוגיקה (ל''ת)

      די עם הזדון, 03/04/06 01:14

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    פרץ לירוחם !

    ניר, 03/04/06 00:08

    שמעתי שמיצנע מחפש סגן...
    עמיר נראה מתאים.
    בניגוד למשרדי הממשלה, בעיירות פיתוח דווקא יש לו ניסיון.
    קומבינטור:
    גנב מפלגה.
    שיטה בבוחריה.
    ועכשיו מנסה לגנוב מדינה.
    בושה וחרפה !
    לירוחם עכשיו !

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    סדר יום חברתי- קיום ההבטחה!

    מצביע עבודה, 03/04/06 00:05

    עמיר פרץ, נבחרת כי דגלת בסדר יום חברתי, על זה הצביעו לך אלפי אנשים. יש לך הזדמנות לקיים את ההבטחה שלך- מהפכה חברתית. תקיים את ההבטחה שלך, ישש לך הזדמנות ובשביל זה הצבענו לך!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תגובה ל-9. ואתה וכל החברים שלך יכולים לקפוץ!!

    עומרי, 03/04/06 00:05

    אם בסופו של דבר הימין + פרץ ירכיבו את הממשלה, אתה יכול לקפוץ עד לגג עם ה-60 שאין לך, כי פרץ ילך עם הימין, והגימלאים גן כן יצטרפו, כי הם רוצים להיות בקואליציה מה שלא יהיה.
    ומה ישאר מגוש הטיפשי שלך???
    אתה וה-29 מנדטים הלא חיוניים שלך.
    תבין זה לא משחק רק של מי יותר גדול, זה גם משחק של מי יותר חכם.
    ואין מה לעשות אנחנו חכמים יותר מכם.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    קואליציה חברתית!!

    כן לפרץ!, 03/04/06 00:00

    קואליציה חברתית תפתור את הבעיה הקשה בעם שלנו- העוני, החזרת שטחים בהסכם יכולה לחכות קצת לנפילת החמאס או התמתנותו. עמיר פרץ- תמגר את העוני, זו הבעיה הדחופה בעם!!!

    הגב לתגובה זו

    • מתמימות ונאיביות איש לא מת.....

      ע. מיכאלי, 03/04/06 00:28

      מטפשות דוקא כן.....

      הגב לתגובה זו

    • מעשה זנונים פוליטי

      רונן, 03/04/06 00:58

      הפרץ הזה בסירובו להכיר בכשלונו עוד יוריד את המדינה היגון שאולה ,

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    איש קטן מאוד

    שרץ, 02/04/06 23:58

    טיפש שכמוך מר שרץ לא ינהל את המדינה. אם יהיו בחירות חוזרות אני שהייתי קול צף לא אצביע עבורך אלא עבור קדימה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אני בטוח שיש הרבהח''כים מעבודה שמתביישים ביו''ר שלהם. (ל''ת)

    דוד, 02/04/06 23:57

    הגב לתגובה זו

    • אין לעבודה הרבה ח''כים, אבל באמת ראוי שיתביישו (ל''ת)

      מתן, 03/04/06 01:27

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם הגמלאים תומכים במושחתים זו תהיה הקדנציה האחרונה שלהם

    אם הגמלאים תומכ, 02/04/06 23:56

    אם הגמלאים תומכים במושחתים זו תהיה הקדנציה האחרונה שלהם
    ועמיר פרץ יכול להרכיב ממשלה גם בלעדיהם

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    בסך הכל החליפו ערבי אחד בערבי אחר. מה הבעייה? (ל''ת)

    מצביע ישראלי, 02/04/06 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פרץ הביתה

    אלי, 02/04/06 23:55

    19 מנדטים פרץ מיד ללכת הביתה לפני שמיפלגת העבודה תהפוך לאפיזודה חולפת שר אוצר אעלק .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    פרץ אל תוותר או רה''מ או אוצר+ביטחון

    אורי, 02/04/06 23:54

    אולמרט מתכוון להמשיך במדיניןת כלכלית שטובה לעשירים.אל תתן לו את תיק האוצר.אם תוותר ,בבחירות הבאות יאמרו שאין לך ביצים והעדפת טובת המפלגה ולא טובת ציבור החלשים במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ל - 6

    יאיר, 02/04/06 23:53

    כן, יש רוב יהודי למדינה דו-לאומית, שבעתיד נהיה מיעוט יהודי. שרון הגיע למסקנה הזאת ! אתם עיוורים !

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פרץ הוא העונש של מפלגת העבודה.

    משלם מיסים, 02/04/06 23:52

    אם המפלגה הזו תאבת חיים, עליה לסלק את פרץ עם שתי נשותיו: יולי תמיר המזוייפת ושלי חיימוביץ הרועשת.

    הגב לתגובה זו

    • הנעלב ממשיך מסורת מרוקאית עתיקה (ל''ת)

      רזי, 03/04/06 00:30

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    תזכירו לי כמה מנדטים יש לקדימה בסקרים? 40?

    אני לא הייתי, 02/04/06 23:52

    לכל המתלהבים פה, כן קואליציה לא קואליציה. אין מצב להעביר התנתקות. ....

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא יודע להודות בהפסד

    ירון, 02/04/06 23:51

    אמיר פרץ לא רק שלא שמוכן להבין שהוא הוריד את העבודה לשפל של 19, הוא גם רןצה לגנוב את קול הבוחר לא רק ה 29 מנרטים שבחרו בקדימה אלא גם מצביעיו שלו שלא הצביעו בעד ממשלה עם ליבמן ובני איילון.
    לא רק שהוא צעק שחיתות בכל רגע במהלך הקמפיין אלא שהוא עושה מאבק מושחת שאין כדוגמתו

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    רוץ עמיר - רוץ.. בקדימה מ-פ-ח-ד-י-ם...

    ניר, 02/04/06 23:46

    ולכל הגזענים הקטנים... זה האיש ששם את כולכם בכיס הקטן ומחר בבוקר יהיה ראש הממשלה שלכם. תתחילו לעכל.
    עמיר לך גם עם הימין אם צריך - מי שבחר בך הפעם זה לא האליטות השמלאניות האשכנזיות אלא תושבי הפריפריות שרוצים לראות ממשלה חזקה מבחינה מדינית בטחונית ובו זמנית דואגת לאנשים הקטנים ולא לבעלי ההון.

    הגב לתגובה זו

    • שב פרץ שב כל המדינה פוחדת ממך

      רונן, 03/04/06 00:56

      אשכרה דיקטטור שלא יודע לקבל הפסד מביש בבחירות ,

      הגב לתגובה זו

    • תתעורר. העבודה עם הכי פחות מנדטים מאז קום המדינה... וגם זה יותר מדי (ל''ת)

      השרץ מחוסל, 03/04/06 01:21

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    החלטה גזענית של ועדת הבחירות

    יותם, 02/04/06 23:46

    זה רק בגלל שעמיר מרוקאי ושלי אוהבת גברים משופמים כהיי עור

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח (ל''ת)

      חחחחח, 03/04/06 01:15

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    פעם אהבתי את כבל,היום.....לא,את פרץ....חבל על המילים. (ל''ת)

    דוד, 02/04/06 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    קריאה דחופה ללכת יחד !!!!

    יעקב, 02/04/06 23:45

    פרץ והעבודה, אל תחזרו על שגיאות העבר, כולנו יהודים, כולנו ישראלים, כולנו רוצים שלום !!! זה הבסיס עליו אפשר ללכת עם, איתם ועם ביבי ועם שס ועם כל מפלגה יהודית או ערבית, אפשר להתפשר על הענינים השוליים, כי במציאות הם לוקחים את רוב האנרגיה, ומשאירים את כולנו מותשים . הדחלילים של קדימה לא גילו שום דבר שלא היה ידוע, יושבים שם עורקים פוליטיים, גזעניים . שאינם מקבלים את דעת הרוב אם הדעה היא לא דעתם. המעשים שעשו שרון, ופרס, זהו קלנטריזם זול, ועל כך מגיע להם להירקב באופוזיציה, ובעוד ארבע שנים הם יתאדו מהמפה הפוליטית, כמו שקרה לכל חזיונות השוא כמו רץ ושינוי לעמ ועוד עשרות מפלגות שנעלמו מהמפה הפוליטית . . פרץ, ! יש לך יותר אויבים קנאים מבית, מאשר אצל ביבי. קחו את קוי היסוד המוצעים לכם כאן בחינם, ותוך חמש דקות יש לך 80 חברי כנסת אחריך . א. סטטוס קוו בכל נושא ההתנחלויות. שום בניה חדשה לא תתחיל, ושום התנחלות חדשה לא תהיה בשטחים הנתונים במחלוקת. ב. להפנות את כל התקציבים להתנחלות ענפה בשטחי הקו הירוק, ובחלק המערבי של רמת הגולן. ג. כל ההתנחלויות הבלתי חוקיות תפונינה, ומתישביהן, יקבלו חלופות שטחים, בגליל בנגב, ובגולן המערבי. ד. ישראל מציעה לחמס לשמור על החוק והסדר, ולסייע להם ע''י השגת תקציבים בן לאומיים, לשקם את מדינתם, התקציבים יהיו לבניית בתי ספר, מפעלים קטנים ליצירת מקורות תעסוקה, ככל שהשקט ישרור מעבר לגבול, הסיוע יגדל. ה. לדרוש מהחמס לנקות את השטחים מנשק בלתי חוקי. ולאיים שאם תוך 90 יום הדבר לא יתקיים וטרור ימשיך לפגוע בנו. ישראל תשים על הכוונת את כל המוסדות הציבוריים של החמס, ובכל ארוע טירור ישראל תפגע באותם מבנים ללא שום התראה, ברגע שינחת פה קסאם נכה בהם, לא בחולות. ולא באויר, ישר בנקודות הרגישות, שלום ושיתוף, או חורבן והרס. ו. כל המשאבים יופנו לקיום רווחת הציבור, יחוקק חוק פנסיה ממלכתית, יוטלו מגבלות סחר על הבורסה, מי שמפקיד את כספו לטווח רחוק, חמש שש שנים רוחיו יהיו פטורים ממס, מי שהופך את הבורסה ל בית הימורים ישלם את מלא המחיר, בטווח הקרוב הבורסה תרד, ולאחר זמן קצר, כל מה שיש ערך מאחוריו יעלה ויפרח, וכל מניות ההבלים תיעלמנה מהשוק. והבורסה תהיה המקור העיקרי של העם לחיסכון ולחיזוק כלכלתו, והבנקים, יגיעו לגודלם האמיתי, ועמלותיהם, ורווחי מנהליהן, יהיו בסדר גודל של המשק הישראלי. ז, לקרוא לאחינו ערביי ישראל, ולהתנצל על דורות של הזנחה, ולקרא להם להחליט על מקומם : שותפים כנים של העם היהודי במולדתו, או פיצוי ושיקום למי שמחליטים שטוב להם יותר בפלסטין השכנה, אין זה טרנספר, זו אפשרות שאולי יהיו מי שרע להם פה, וירצו לממשה. יש יהודים בכל מדינה דמוקרטית בעולם, יכולים להיות יהודים בפלסטין, או ערבי אזרח ישראל שירצה לגור בעזה או בחברון. ח. לא יהיו שום הריסות של ישובים בעתיד, כל ישוב שיפונה יועבר בשלמותו כמתנת שלום לצד הפלסטיני. יהודי שלא ירצה להתפנות, ישאר שם, תחת שלטון החמס, או מי שיבחר, עם ישראל בונה את עתידו, ולא מתעסק, בעתידו של מי שאינו רוצה להיות שותף. מי שיתפנה יקבל פיצוי הולם, או מקום חליפי. מי שמקבל פיצוי משאיר את ביתו שלם ומסודר, מי שרוצה להשאיר הרס לא מקבל פיצוי . הממשלה הבאה יכולה להיראות כך. פרץ ראש הממשלה, ביבי שר הביטחון. ליברמן שר השיכון. לפנסיונרים, שר הבריאות. ש''ס הפנים המפדל התעשיה. למפלגות הערביות התחבורה. מרץ וקדימה נשארות בחוץ. החוץ האוצר וסגן ראש הממשלה ישארו לעבודה, את שאר המשרדים אפשר לחלק לשותפים. ביבי וליברמן, אם אתם מקבלים את הקוים האלה, אנחנו נראה מדינה שונה לחלוטין והעתיד יהיה טוב מכל שידענו. ב ה צ ל ח ה !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רק הערבים יצילו אותנו מאולמרט

    שלומי, 02/04/06 23:44

    אפשר להעביר לערבים עוד מנדט מקדימה? ככה בקטנה בשביל המערוף...

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הפרסומאים של קדימה לא התפטרו כבר? אה.. כי עדיין יש קשיים.. הבנתי... (ל''ת)

    קדימה ממשיכה, 02/04/06 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    התרגילים של פואד ופרץ

    מנחם, 02/04/06 23:42

    כולכם תמימים: ''הטעות'' ברישום הקולות בקלפיות של המגזר הערבי - לא היתה אלא תרגיל מכוון של נציגי העבודה. אנשי פואד ופרץ במגזר הערבי עושים את התרגילים האלה כבר הרבה שנים. רק שהפעם עלו עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עמיר פרץ מצליח לעצבן את קדימה... חחח... רוץ פרץ, רוץ לראשות הממשלה! (ל''ת)

    פרץ המלך!, 02/04/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עמיר פרץ הביתה

    יאיר, 02/04/06 23:42

    כאשר עמרם מצנע הביא לעבודה 19 מנדאטים בבחירות הקודמות חבריו זרקו אותו .כאשר עמיר פרץ מוריד את סיעת העבודה ביחד עם עם אחד מ- 22 ל-19 מנדאטים מישהוא צריך לבדוק מי אחראי לכשלון של מפלגת העבודה בבחירות.האם ימשיך יושב ראש ועד הסבלים להנהיג את מפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עם אחד עם 19 מנטים:)

    גב, 02/04/06 23:42

    ביבי לשלטון - להציל את הכלכלה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    זה קורה,זה קרה.נהג טרקטור רוצה להטיס מטוס-זה מסוכן גם לטסים וגם על (ל''ת)

    קרקע, 02/04/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    משחקים בנדמה לי

    ע. מיכאלי, 02/04/06 23:42

    אדון פרץ ! המשחקים הילדותיים שלך ושל חבר מרעיך ומרועיתיך מוכיחים כי צרות המוח הינה בדיוק ככמות המנדטים שקיבלתם. העם זקוק ומיד לממשלה נורמלית כדי להתחיל לטפל בבעיות האמיתיות ולא בהבלים. מפתיעה העובדה שאישים כמו פינס ,הרצוג ופואד נגררים לרעיונות דביליים ,על יחימוביץ הטירונית התורנית אנו לא מתפלאים. לסיום נראה שפרץ גמר אומר להקים ממשלה שההתייחסות אליה תהיה להתייחסות העולם לממשלת החמאס -גועל נפש !!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    התרגיל המסריח הגדול

    בן, 02/04/06 23:41

    אין לי מה להוסיף מעבר לזה. מפלגת העבודה נחלה כישלון, ירדה מ - 22 מנדטים ל - 19, ופרץ רוצה להיות ראש-ממשלה, וכל הימין ממליץ עליו. בושה בושה בושה. עמיר פרץ מתגלה כאדם קטן, והאבא של המושחטים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרץ ראש הממשלה הבא! כל הכבוד! (ל''ת)

    קדימה לזבל, 02/04/06 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מצטער שהצבעתי לפרץ הדגנרט

    רפיק, 02/04/06 23:40

    עדיף היה להצביע קדימה.
    לא הצבעתי עבודה כדי להחזיר את האיחוד הלאומי לשלטון

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פרץ ישתף פעולה עם הימין שלמעשה כבר יתמרכז גם כן! זו הכוונה של פרץ!

    פרץ ראש הממשלה, 02/04/06 23:40

    תפסיקו ללכת שבי אחרי מה שהתקשורת מנסה למכור כל הזמן!

    כבר היום שמענו את דני נווה אומר שהוא מנסה למשוך את מפלגת הליכוד להיות מפלגה יותר מרכזית ולא ימין קיצוני, דהיינו, מרכז כמו מפלגת העבודה. לכן עמיר פרץ יהיה מוכן לשבת בקואליציה עם הליכוד! בהמות, תחשבו קצת!

    עמיר פרץ לא טיפש! הוא מסובב את כל המושחתים על האצבע הקטנה שלו! לא נכנע לספינים וכל הכבוד לו!

    ודרך אגב, למפלגת קדימה לא כדאי ללכת לבחירות נוספות כי אז אני בספק אם הם יעברו את אחוז החסימה אחרי שכבר נכתב בעיתון מה שכולנו ידענו: מפלגת קדימה היא כלום מלבד פרי דימיונם ויצירתם של חבורת פירסומאים משועממים.

    פרץ הוא ראש הממשלה הבא! כל הכבוד לפרץ! רוץ פרץ, רוץ!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יקח זמן להתפקח

    גולן, 02/04/06 23:39

    צריך אומץ להודות שעמיר פרץ הוא אחד הפוליטיקאים הכי אינטליגנטים שקמו לישראל מאז קום המדינה. חבל שאנשים מיחסים תכונות שלא מן העניין לאיש המופלא הזה. יש לו דרך מדוייקת, אומץ וכוח ביצועי, ומעל הכל דרך להעביר מסרים. זה יקח זמן, אבל בסוף נזכה בו ובגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הבעיה של העם

    זמי, 02/04/06 23:38

    הבעיה אינה עם פרץ. כל אחד ידע מי זה פרץ ומי זה אולמרט, ומי זה אלי ישי..... הבעיה היא עם העם הזה שאינו יודע להצביע עבור מפלגה גדולה. צריכים להיות שתים או שלוש מפלגות. כל מי שהצביע כפי שהצביע יאכל אותה, ולא יבוא בטענות לאף אחד. יצירת המפלגות הקטנות יוצרת כח סחיטה כאשר הנסחטים אלה אנחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עם אחד עם 19 מנדטים (ל''ת)

    הנ, 02/04/06 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בשיטת בחירות המזמינה תרגילים מסריחים - כל תרגיל מסריח לגטימי

    אפרים, 02/04/06 23:36

    אני שמח על תוצאות הבחירות, בדיוק כמו שאני שמח שברק היה ראש ממשלה.
    בלי ברק - היהודים המטומטמים לא היו מבינם שהפלסטינים הונו אותנו באמצעות הסכם אוסלו, ובלי תוהו ובוהו פוליטי - היהודים לא יבינו שצריך להחליף השיטה (שאינה קיימת בשום מדינה דמוקרטית בעולם הנאור).

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      פינס, 03/04/06 00:13

      הבעיה היא באנשים (פרץ, שתאוותו לא יודעת גבול) ולא בשיטה.

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף לדעתך

      המתמיד, 03/04/06 00:19

      כבר בליל הבחירות טענתי שאפילו אם לא מחליפים כליל את השיטה, ראוי לעשות שני דברים:
      א. העלאת אחוז החסימה ל-10.
      ב. חוק שאינו מאפשר לח''כ נבחר, לפרוש ממפלגתו ו/או להקים סיעה אחרת. כל הפורש, דרך אחת פתוחה בפניו - החוצה והבא בתור אחריו נכנס.
      אני גם חושב שכל הדיבורים האידיוטיים על ''רוב העם'' ו-''רצון הבוחר'' הם BS גמור.
      כל מפלגה הצהירה מה היא עומדת לעשות ובמיוחד מפלגת הגירוש והעקירה. אילן רצו, יכלו הבוחרים לתת רוב מסיבי לקדימה. לא נתנו. כנ''ל לגבי כל שאר המפלגות.
      אז שמישהו שהצביע עבודה יבוא עתה ויגייס לעזרתו את מצביעי קדימה או יהדות התורה, או כל חולרה אחרת? למה-מה-קרה? למה-מי-מת?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    הלוואי שקדימה תכשל (ל''ת)

    תקווה, 02/04/06 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם זה ימשך כך-בבחירות הבאות-עבודה לא יותר מ 5 מנדטים,מנהיג עלוב (ל''ת)

    פרץ יגמור כמו ב, 02/04/06 23:35

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט, ויפה שעה אחת קודם

      שאלתיאל, 03/04/06 00:15

      למה לא לקחת כבר עכשיו את קומץ המנדטים שלהם ולתת אותם למפלגות ראויות ואחראיות יותר.

      פרץ שכח שיש לו מחויבות לבוחריו.

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שהמסיכה הוסרה, אם היו בחירות היום, העבודה לא עוברת אחוז החסימה (ל''ת)

      חבל ששבוע מאוחר, 03/04/06 01:23

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    עונש מהשמים בגלל הסחתנות של פרץ ואני לא דתי

    בנצי א, 02/04/06 23:33

    היה מגיע לפרץ בגלל היוהרה ובגלל הסחנות הדבילית שלו באומרו שהוא רוצה להקים גוש חוסם קדימה. בהתנהלות של הפרץ הזה הוא רק גרם לכך שהשסניקים נכנסים לקואליציה . עכשיו שילך הוא בעצמו לחפש את אולמרט...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זה העונש על היוהרה של פרץ, כבל והשאר (ל''ת)

    נמסיס, 02/04/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ריסוק קדימה אפשרי- עבודה+ליכוד+גיל+יהדות התורה+איחוד לאומי+ש''ס=77

    דרור, 02/04/06 23:31

    77 !!

    האם יקרה הנס הזה ??

    הגב לתגובה זו

    • רק מה בדיוק יש לעבודה לחפש שם?

      בטח, 03/04/06 00:16

      מה אנחנו בגנון? לעשות דווקא ולשבת עם איחוד לאומי? אתה בטוח לא הצבעת שמאל, אז מה לך ולמדטים של העבודה?
      שב בצד ותתחיל לארוז.

      הגב לתגובה זו

    • גם טיפש וגם לא יודע פעולת חשבון בסיסית

      טוטו, 03/04/06 00:55

      איך בדיוק 77???

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לימדו חשבון

    נדב, 02/04/06 23:30

    אני מבקש מהכתב הנכבד ומהמערכת שילמדו בבקשה חשבוןץ
    אם אתם מקבלים את הנחת היסוד הגזענית של הימין כי צריך רוב יהודי, אזי מבחינה מתימטית אין עוד צורך ב-61. הרי אם הערבים לא נחשבים, אז צריך להוריד מהחישוב את העשרה מנדטים שלהם. ממילא נשארו 110 ח''כים לצורך חישוב הרוב היהודי. משמש שרוב מושג באמצעות 56 ח''כים. ובסיפרה פשוטה יש רוב ברור כזה: 29 של קדימה + 19 של העבודה + 5 של מר''צ + 7 של הגימלאים= 60. ונשארו רק 50 מנדטים של יהודים המתנגדים. וגם אם תאמרו שהגמלאים הם מרכז, ולא תומכים, הם בטח לא מתנגדים- ואז נשאר רוב של 53 מול 50!!!

    הגב לתגובה זו

    • ומי בדיוק החליט שהגמלאים בעד התנתקות ???

      רפי איתן, 03/04/06 00:12

      חוצפה !!
      בדיוק על היהירות הזאת של השמאל שלוקחים אותנו כמובן מאליו אתם תשלמו.
      בי נשבעתי. אנחנו נלך עם ביבי לממשלת ימין.

      הגב לתגובה זו

      • תקרא מה שהוא אומר !! יש רוב בכל מקרה הוא כל כך צודק !!!!!!!! (ל''ת)

        יש רוב ברור, 03/04/06 00:38

        הגב לתגובה זו

        • אם הימין הופף את זה להצבעת אמון הוא חייב רוב של 61 (ל''ת)

          61..תלמד אזרחות, 03/04/06 07:06

          הגב לתגובה זו

          • ויש רוב של 61 ח''כים

            נעמה, 03/04/06 08:19

            במקרה כמה מהם אינם נימולים. בכל מקרה, יש רוב יהודי לעומת המתנגדים היהודים. מבחינתכם, הגזענים שאינם מאמינים בדמוקרטיה, הפרט הטכני של רוב של 61 ממילא לא צריך לשנות. העובדות הן: יש רוב יהודי לא משנה מה, ויש רוב של 61 חכ''ים לא משנה מה. אז תפסיקו להתנהג כאילו התוצאות של הבחירות האלה אינן ברורות כשמש.

            הגב לתגובה זו

    • אחי, אתה תותח! (ל''ת)

      סמולן, 03/04/06 00:17

      הגב לתגובה זו

    • עכשיו חכה לפרישה של 10 חברי קדימה כשפרץ ישלח אותם לאופוזיציה...

      ארנון, 03/04/06 01:34

      ותספור שוב, נראה כמה יצא לך.

      לא מעניין אותם שלום,
      לא מעניין אותם מורשת שרון,
      לא מעניין אותם בטחון,
      לא מעניין אותם פינוי התנחלויות,

      מעניין אותם רק הכסא בממשלה שירפד את החשבונות שלהם בבנק. בלי זה - אין ממשלת שמאל.

      איך זה בתור ניתוח פוליטי?

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    חייבים קואליציה חברתית!!!!!

    קואליציה חברתית, 02/04/06 23:30

    גם ככה החמאס שולט עכשיו ברשות ועד שהוא יירגע פרץ יכול להקים קואליציה חברתית עם רוב סיעות הבית שתוכל לפתור את הבעייה הכי חשובה עכשיו- העוני! עמיר פרץ תדאג שיהיה לנו מה לאכול!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לעזאזל!!!! מה זה השטויות האלה??? (ל''ת)

    חוצפה!!!, 02/04/06 23:30

    הגב לתגובה זו

    • פרץ מספסר בקולות הבוחרים (ל''ת)

      מתן, 03/04/06 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה עונש על ההתבהמות של פרץ (תתביישו לכם)

    אזרח, 02/04/06 23:30

    יאללה לך תעשה קואליציה עם אפי איתם וצבי הנדל.... בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מעליב את הבהמות ? (ל''ת)

      אזרח, 03/04/06 01:25

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ניצחון אדיר לפרץ-הוריד את העבודה ב-3 מנדטים (ל''ת)

    גחחחחחחחחח!!!!, 02/04/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פרץ לראשות הממשלה

    מ שה, 02/04/06 23:29

    תמיד הדתיים הלכו עם העבודה שוילנאי לא יאיים על אף אחד .
    ראוי לשים את קדימה באופזיציה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מוטב שהגזענים ילמדו חשבון

    דובר האמת, 02/04/06 23:28

    למפלגת העבודה היו בבחירות הקודמות 19 מנדטים, לעם אחד שחברה למפלגת העבודה היו 3 מנדטים, סה''כ 22 מנדטים.
    כשקמה קדימה עזבו 3 חברי כנסת ממפלגת העבודה לקדימה (פרס, איציק ורמון) ועוד קודם עזב את עם אחד והגיע לקדימה - דוד טל.
    לכן בסוף הקדנציה היו למפלגת העבודה 18 חברי כנסת. כך שיש עליה ל 19 מנדטים!

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון, ב- 99 היה לעבודה 40 ~ מנדטים אז עדין הם רחוקים מהעבר שלהם (ל''ת)

      שוקרן, 03/04/06 01:03

      הגב לתגובה זו

    • ניצחון ענק. על פירוק מפלגת העבודה

      נחום שחף, 03/04/06 01:24

      על ההצלחה הגדולה בבחירות.
      19 מנדטים למפלגה שהיתה רגילה ל-40 מנדטים... כל הכבוד לצה''ל.
      תמשיכו בדרככם זאת, ואלוהי כל הטיפשים יהיה בעזרכם.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    עכשיו ישירו יותר חזק. ...

    נחום, 02/04/06 23:27

    עסקן פועלים מדרגה נמוכה רוצה להשתלט על מדינה שלמה !

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לצרף את אולמרט לבדו קדימה תתמוך מבחוץ (ל''ת)

    יגאל כהן, 02/04/06 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם הקב''ה ישלח לפרץ ולעם הודעה שהוא יאפשר לפרץ להתמנות לר''מ בתנאי

    המום פוליטי, 02/04/06 23:26

    שתוך שלשה חדשים למשל (סתם נקבתי בפרק זמן) המדינה תפורק או תחוסל או תקראו לזה איך שאתם רוצים, ואני לא בהכרח אומר שזה מה שיקרה אם פרץ יתמנה לר''מ, רק מציג היפותיזה כדי להסביר מי זה פרץ, הוא עדיין יקח את הכסא הנ''ל לעצמו... ואולי הוא לא היחידי... מדובר באדם שהשכיל להתרומם מדרגה של פועל נמל לראשות מפלגה בכירה במדינה ולא מענין אותו שום דבר חוץ מהאינטרס שלו עצמו... אם היה אפשר להטמין מכשיר הקלטה אצלו בבית, כל מה שאמרתי לעיל היה מתברר כנכון ובעיקר, למרות שאני לא מכיר ואין לי מושג מי זאת אשתו, אני מתערב על כמה שאתם רוצים שמחינת אשתו זה בדיוק מה שהיא אומרת לו לעשות... שים פס על כולם ותתרכז במקסימום שאתה יכול להשיג, בלי כל קשר למה שהיה או אמרת לפני הבחירות... זה הכל היסטוריה... יתאים לה מאד להיות אשת רה''מ ולתארח בבית-הלבן... חברה, אין פה שום סנטימנטים או כל התחשבות אחרת במצע או הלך רוח...
    לדעתי אגב, רמת המורל הגבוהה ביותר (מהמעט שיש) תמצאו כנראה אצל הגימלאים...

    הגב לתגובה זו

    • וגם יזכה להיקבר (עד 120) בחלקת גדולי האומה (ל''ת)

      ב.ק., 03/04/06 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרץ ,תתעורר

    איש חושב, 02/04/06 23:24

    מפלגת העבודה בראשותך, קיבלה בסה''כ תשע עשרה מנדטים, אבל יש לך אגו טריפ של כחמישים מנדטים לפחות. אז תירגע, ''תעשה קולות של שטיח'', ולטובתך תיכנס לקואליציה עם קדימה בהקדם, שאם לא כן, ''חבריך הטובים'' יעשו לך ''עקדת פרץ'', סמוך עליהם, הם ''שוחטים מנוסים''... ובכך תידחה גם את מועד ''השחיטה''.. הם כמו רוב הציבור מבינים, שאתה לא מתאים להיות רוה''מ וזהו זה!

    הגב לתגובה זו

    • מכון מאוד. הרבה יותר מדי היבריס בשביל איש כל כך קטן (ל''ת)

      יתרו, 03/04/06 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כמו בלארוס ואוקראינה?

    היכונו., 02/04/06 23:21

    למה יש לי הרגשה של זיופים בבחירות האלה? למה אני לא מכירה אנשים שהצביעו לקדימה? למה רב האנשים שנתקלתי בהם בבנין, ברחוב, בעבודה כמעט כולם הצביעו עבודה. האמינו לי הרבה תוהים. אם זה קרה עד כדי הכרעה של מנדט , מי ערב לכך שזה לא קרה בקלפיות אחרות? לבדוק מחדש את כל הקלפיות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עמיר. אל תשים על הספינים של קדימה

    ארצי, 02/04/06 23:21

    הלכנו על אג'נדה חברתית וזה מה שהרוב במדינה רצה. יש לנו שותפים את שס, אגודה גימלאים ונצרף את מי שילך איתנו על מהשהבטחנו.
    בוא נוכיח אמינות.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ביבי נפגש עם טיבי בנסיון אחרון להקים גוש חוסם נגד אולמרט.

    יגאל כהן, 02/04/06 23:19

    ביבי בחמ''ל שלו ,מתחת למיטה של שרה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רע''מ או העבודה יש בכלל שינוי בין השנים ? (ל''ת)

    חחח, 02/04/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שרון וקדימה עשו אותו מעשה של גניבת שלטון ודעת בוחרים

    איש ימיני, 02/04/06 23:16

    קדימה לא ראויים להטיף מוסר לאף אחד

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    משהו פה מסריח אני חושב שזה האמריקנים הקפיטליסטים (ל''ת)

    חוקר מוכשר, 02/04/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ממשיך דרכו של רבין ז''ל

    אלי, 02/04/06 23:13

    לבטח רבין מתהפך בקברו כאשר הוא שומע את דברי הלעג הללו היוצאים מפי מנהיג כטחני ובלתי מרוסן אשר מבין רק את שפת הכוחץ
    גם לאחר הירידה ל 19 מנדטים ימשיך המגפון הקולני של פרך ואחריו בובתו וצלו מר כבל איתן אשר כבול איליו,לטעון שזהו ניצחון היסטורי.
    מר פרץ הנכבד אנא ממך אל תחלה בנרקסיזם יתר,זה מזיק לך.
    שיהיה לך ליל מנוחה אדוני הנכבד

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    קדימה תתרסק כמו שינוי

    פרץ ראש הממשלה, 02/04/06 23:12

    ננ בקישקיש תפוח במישמיש

    הגב לתגובה זו

    • קדימה הולכת להשאר כאן המון המון זמן!!!! (ל''ת)

      אביגיל, 03/04/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שפרץ יחפש קולות בפעם הבאה באיחוד הלאומי (ל''ת)

    חבר העבודה, 02/04/06 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לכל המטומטמים שהצביעו פרץ יחימוביץ הוא חושב שהוא מנהל עדין את ההסתד

    שי, 02/04/06 23:11

    רות, הורס את כל הכלכלה עם השטיות שלו לא פלא שזה המצב בשדרות

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עם ירידת המנדט לעבודה אין רב יהודי לתוכניות אולמרט (ל''ת)

    עוזי, 02/04/06 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עמיר אל תבהל מהטריקים של קדימה!

    גילה אברג'ל, 02/04/06 23:06

    לך על זה -אתה יותר מוכשר מאולמרט וגם יותר אהוד ממנו.
    קדימה וכמה עתונאים יתפוצצו מכעס ואתה תביא לנו כבוד וגם שינוי לסדר יום חברתי-בדיוק כפי שהבטחת והתעקשת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מגיע למצביעי קדימה לסבול.

    לי, 02/04/06 23:06

    הם גורמים סבל לכולם. כל המצביעים לשאר המפלגות גם משמאל וגם מימין (מלבד מר''צ כמובן) סובלים וחוששים לגורל המדינה והדמוקרטיה. כולם צריכים להתאחד נגד קדימה . אני הצבעתי לפרץ אך אי אפשר להרגע מהתמונות המחרידות של עמונה. הם מסוגלים להפעיל את הכוח המיוחד (מי מקים כוח מיוחד. תבדקו) נגד מתנגדים פוליטיים. תקשיבו לצורת הדיבור האלימה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עדיף היה אם המנדט היה יורד למרץ, אבל...

    שי, 02/04/06 23:06

    אין רוב יהודי לתכנית ההתנתקות 2 של אולמרט.
    כן יש רוב לקואליציה חברתית בראשות העבודה. (ולכל מי שדואג מהימין, האם זה כזה מופרך שקדימה יצטרפו לקואליציה?,בסה''כ האג'נדה שלהם הפסידה בבחירות)

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חבל שהעם לא בחר בנתניהו. הרבה יותר מוכשר משני הליצנים (ל''ת)

    אלי, 02/04/06 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מגיע לעבודה

    שמח לאיד, 02/04/06 23:03

    חבל שלא יהיה לאולמרט גוש מרכז שמאל בעד פינוי יו''ש, אבל השמחה לאיד, מה לעשות גוברת על הדכדוך הרגעי...
    התרנגול עוד יהיה לאפרוח, אחרי שח''כים ממפלגת העבודה יחברו לקדימה, כדי לחזק את המרכז השפוי, מול הטירוף המוחלט של מנהיגם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פרץ -- ביזיון

    לך, פרץ, הביתה, 02/04/06 23:02

    כדאי שוועדת הבחירות תיקח את 19 המנדטים הנותרים של העבודה ותחלק אותם בין מפלגות שלא מזלזלות בבוחרים שלהן. אף אחד ממצביעי עבודה לא נתן את קולו לקואליציה סהרורית בין העבודה לאיחוד הלאומי.
    אין לפרץ מנדט לסחטנות, ובוודאי שאין לו מנדט לחתור תחת אושיות הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרץ חבל על המשחקים אתה מוכיח שקם יורש לפרס...

    חן, 02/04/06 23:01

    אתה גם לוזר וגם חתרן בלתי נלאה. או שתוכיח שאתה מנהיג או שתצטייר כפוליטיקאי חשבונאי שחושב רק על הכבוד שלו.

    הגב לתגובה זו

    • חחח גדול גם וגם (ל''ת)

      ji lo, 03/04/06 00:27

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הטעיה היא שהליכוד אינה מפלגה חברתית

    אנוכי הרובוט, 02/04/06 23:01

    הליכוד מפלגה חברתית, שהלכה יותר מדי חזק על מצע מדיני כדי להיפטר מהדיבוק של ההתנתקות.
    בגלל הליכתה למצע מדיני, נתקפה במצע חברתי.
    מה פירושו, פירושו שאריק שרון שראה שאין לו בית יותר בליכוד בעקבות מהלכיו המדיניים הקיצוניים ביותר, שבר חזק חזק שמאלה בנושא החברתי, על מנת שיוכל לתקוף את נתניהו (שהיה שר האוצר שלו להזכירכם), באמצעות התקשורת שהיא עויינת את הליכוד ואת נתניהו, בעוד הוא נעזר בחברים מבפנים חפרפרות וסוסים טרוייאנים.

    ביבי כשר אוצר בעל אינטגריטי, לא היה יכול שלא לבצע מהלכים נכונים וטובים למשק, בתקופה שבה המשק היה במצבו הגרוע ביותר בתולדות המדינה. גם אין שר אוצר יותר טוב מביבי שיכול לבצע מהלכים חברתיים לטובת החלשים מבלי להיכנע לסחטנות קבוצות אינטרסנטים כפי שייכנעו קדימה והעבודה (ללא גיבוי הליכוד).

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרץ לך הביתה! מצנע הלך על יותר מנדטים (ל''ת)

    הילה, 02/04/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למרות זאת- 70 מנדטים בעד פינוי התנחלויות

    50 נגד, 02/04/06 23:00

    גוש מרכז שמאל- 60
    גוש ימין -דתיים 50

    הכרעה חד משמעית של העם בעד ההתנכנסות, בעד פינוי התנחלויות, בעד גבול לישראל.

    הימין והמתנחלים הפסידו בנוק אאוט.
    רק 21 מנדטים לליכוד+איחוד לאומי.
    רציתם משאל עם ? קיבלתם

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה לשלם על הקרקס יש לנו אותו בחינם (ל''ת)

    א, 02/04/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איש קטן !!!!!

    זאב, 02/04/06 22:57

    כל יום שעובר מגלה איש קטן!!
    פוליטקאי קטן ! שהדבר האחרון שמעניין אותו זה טובת המדינה !

    הגב לתגובה זו

    • זאטוט, אבל עם אגו עצום והיבריס...

      זאוס, 03/04/06 00:07

      חבל מאוד שפרץ רוחש כבוד מועט כל כך לבוחריו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך מעזים במפלגת העבודה ללכת נגד רצון העם?

    רונן, 02/04/06 22:55

    ולהתעסק בכל מיני קומבינות של גוש חוסם עם ''החברים'' מהליכוד - מר פרץ הנכבד אנחנו נתחשבן בקלפי!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם פרץ יקים קואליצה הרי שרצון העם אתו ! (ל''ת)

      @, 02/04/06 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין רוב יהודי לתוכנית הנסיגה של אולמרט..פחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    יש אלוקים, 02/04/06 22:54

    הגב לתגובה זו

    • ???????????????????????????????

      ארז, 03/04/06 00:18

      תגיד , אתם לא מסוגלים לקבל הכרעה דמוקרטית???

      רציתם משאל עם -קיבלתם.
      טענתם שהעם אתכם- וחטפתם נוק אאוט בבחירות -רק 9 מנדטים לאיחוד-מפד''ל , למרות כל המבצעים שלכם ''זזים ימיה'' וכו', למרות שיעור ההצבעה הנמוך שהיה לטובתכם ( בהתנחלויות שיעור ההצבעה מעל 90%, מי שלא הצביע זה חילונים-שמאלנים כמו תמיד)

      למרות ש 200,000 קולות של חילונים-שמאלנים שהצביעו לירוקים, תפנית, חץ ושינוי נזרקו לפח, למרות שיעור ההצבעה יש
      רוב
      מדהים
      חסר תקדים
      יהודי
      מוסרי
      ציוני
      לפינוי התנחלויות -
      גוש מרכז-שמאל 60 מנדטים (!!!)
      גוש ימין- דתיים - 50

      מי אמר שצריך רוב של 61 לפינוי. צריך רוב. ויש רוב מוצק וברור. יהודי ציוני ומוסרי בעד פינוי והתכנסות

      לעם נמאס מהתנחלויות

      העם רוצה גבול לישראל


      אום יש אלוהים- למה הוא לא גרם לכך שהמפד''ל-איחוד לאומי יקבלו 61 מנדטים ? למה הוא לא מנע את ההתנקתות מעזה ?

      רציתם משאל עם - קיבלתם. זה ברור שהימין הובס ( רק עם 21 מנדטים ליכוד+איחוד) ו60 מנדטים למרכז-שמאל (עם המפלגות הערביות זה 70 , עם היהודי דב חנין מחד''ש וחוץ מזה בכלל לא בטוח שש''ס- יהדות התורה וליברמן יתנגדו לפינוי)

      הגב לתגובה זו

      • מה שאתה לא מבין שחייב רוב של 61 ..בכדי לקבל אמון

        לא מבין .???, 03/04/06 07:04

        ברגע שאולמרט מביא את התוכנית ההזויה שלו הוא חייב לקבל רוב של 61 ,ורוב יהודי כזה אין לו.
        כמובן שהוא יכול להיעזר בערבים בכדי לפנות יהודים ..אבל ....

        ב) למה אתה קובע שכל מצביעי עלה ירוק והירוקים ותפנית הם שמאלנים ..
        מה בדקתה אחד אחד ..
        ים חברים שלי הצביעו לירוקים ואנחנו ימניים..אז.. דבר לעניין ..
        לעומת זאת למרזל +חרות הצביעו 30 אלף קולות שירדו לימין .!!!!1


        דבר לעניין או שתשתוק.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    עמיר פרץ לוזר - ממשיך לאבד מנדטים

    ב.ק., 02/04/06 22:52

    בקצב הזה, העבודה תרד ל-3 מנדטים כמו עם אחד.

    הגב לתגובה זו

    • בבחירות הקודמות הוא הבטיח לרסק את העבודה

      עכשיו הוא גם, 02/04/06 23:31

      פרץ לוזר - קח אחריות ותתפטר

      הגב לתגובה זו

    • ואולי טוב שכך

      עדית, 03/04/06 00:09

      מה עוד צריך לעשות כדי שעמיר פרץ ידאג יותר למדינה ופחות לאגו המנופח שלו?!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הביטו בפרץ!

    רמי, 02/04/06 22:52

    הוא קבל 19 והוא חושב שקיבל 61....
    יש שיר של ג'ימי הנדריקס -
    ''If 6 was 9''

    הגב לתגובה זו

    • ואני קיבלתי 29 ואני חושב שאני שרון (ל''ת)

      א. אולמרט, 02/04/06 23:12

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מפ''אי - די כבר עם התרגיל המסריח

    אודי, 02/04/06 22:52

    קדימה היא המפלגה המובילה, לא אתם
    הבחירות הסתיימו - כבדו את הכרעת הבוחר, ותנו לעם את הסיכוי להרכיב ממשלה בהתאם להכרעתו, ולא בדמות התרגילים המאוסים שלכם, שכמו תמיד רק מגבירים את תחושת הבחילה והקבס.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פרץ

    סמי, 02/04/06 22:51

    פרץ אולי לא ראש ממשלה אבל במשאים ומתנים הוא פרופסור המקצוע שלו זה משאים ומתנים של תן וקח , אלוף במלחמות התשה !

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין על מה שאתה מדבר

      יריב, 02/04/06 23:35

      פרץ נפל בפח שטמנו לו קדימה - הם העליבו אותו (בכוונה) והוא איבד את העשתונות ו''עשה פיפי במכנסיים''...

      על מה אתה מקשקשק..הוא מתנהג כמו טירון - אולמרט יושב וצוחק.
      פרץ התבזה ללא שום צורך, ורק הפסיד נקודות של אמינות, הוא לוזר גם במשא ומתן.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    פרץ הביתה חתיכת פתאטי.

    חנוך סמית, 02/04/06 22:50

    רקדתם כמו שמאלנים שלא לומדים מנסיון העבר לאור המדגם. גמרתם עם פחות קולות ממצנע. פרץ הבייתה הגיע הזמן לומר את האמת בלי לחשוש פרץ אינו ראוי לאף תיק מרכזי התנהגותו היא בושה לאינטיליגנציה ולדמורטיה כאחד.עמי איילון תבעט בבזוי דחוף.

    הגב לתגובה זו