• 54.

    מה לזה וליהדות??????????? (ל''ת)

    יהודי שמאלני, 10/04/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יהונתן גפן הינו האחרון..

    תמנון, 03/04/06 17:45

    שיכול להביע דעה בעיניני השכול, כאב
    לבן משתמט מצה''ל , מוטב שישמור את פיו נעול ולא יאחל לנו דעות מי היה צריך למות ומי לא. ח ו צ פ ן !

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    20--אתה לא לבד !!

    גדעון, 03/04/06 15:16

    הם [מדור זה] ימשיכו בדרכם הנלוזה להפיץ תעמולה גסה ופרמיטיבית,להפיץ שינאה-כפשוטו-בעם ישראל ו...לרקוד על על כל טיפת דם שנשפכת [שבלי משים ואני מניח שגם בלי כוונה,הם תורמים לתהליך האומלל הזה].
    יום יבוא!
    הפאשיזם לא יעבור!
    ה ל א ה ה פ ו ר ע י ם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חבר'ה אני קורא לכם: רדו מההר הכתום. (ל''ת)

    הילרי, 03/04/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חבר'ה תקראו את תגובה 20, איך קטלה אותו!!!!חשוב ביותר! (ל''ת)

    אני....., 03/04/06 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ב''ה יפונו כל ההתנחליות

    יהודי, 03/04/06 11:53

    ליישב את הנגב והגליל עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כמה שהכתומים פאתטיים, ניכסו לעצמם את היהדות

    לקחו לי, 03/04/06 10:49

    לא ראיתי שיש ב-NRG מדור שלם רק של שמאלנים או טור המוקדש לנהי שמאלני אז מה אתם בוכים?
    נמאס לשמוע את היללות שלכם כבר!

    חוץ מזה ששוב הפסדתם כמו שאתם רגילים, מתי ירד לכם האסימון? העם לא סובל אתכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • טובת נמאסנו אנחנו הולכים...

      שגית, 03/04/06 22:10

      מה האופציה שלך, לתלוש את זקנינו, לערטל את נשותינו, ושתהיה מדינה המורכבת רק משכמוך? או אולי מוטב להגלות אותנו לבורופארק?תחשוב על זה רגע: האם אתה במלחמה איתי? אתה באמת רוצה מדינה שלדת היהודית לא יהיה מקום? ד''א :מהיכן מפלס השנאה הזה? באמת מעניין אותי. זה מתוך חוויה אישית או דברים ששמעת?

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל ההתנחלויות הן בלתי חוקיות ומהוות פשע מלחמה

    ו אורי, 03/04/06 02:27

    והמפקפק יקרא את החלטת בית הדין הבינ''ל בהאג בעניין החומה

    הגב לתגובה זו

    • ולכן לפנות את חיפה,עכו,רחובות,לוד,רמלה,וגם את רמת אביב ג' (ל''ת)

      הלא היא, 03/04/06 05:23

      הגב לתגובה זו

    • פשע מלחמה? הואל נא לצטט את החוק

      חיים, 03/04/06 06:40

      שאומר זאת, לא מני ולא מקצתי.

      הגב לתגובה זו

      • בבקשה, הנה החוק

        משפט צדק, 03/04/06 07:53

        נמאס כבר מהבורים ועמי הארצות, שחושבים שהם יודעים הכל!
        ביקשת את החוק - הנה החוק:
        בסיפא של סעיף 49 לאמנת ז'נבה הרביעית, שישראל חתומה עליה:
        ''המעצמה הכובשת לא תגרש ולא תעביר חלקים מאוכלוסייתה האזרחית לשטח שכבוש על ידה.''
        אתה הבנת את זה?

        הגב לתגובה זו

        • לכבוד המשפטן שיודע הכל

          אילן, 03/04/06 08:22

          1. אני יכול לצטט לך ממקורות מעט יותר חשובים מאמנת זנבה ולהראות לך שאם כבר מתייחסים ליו''ש כאל שטח כבוש אז הכובשים הם לא הישראלים אלא הערבים.
          2. ממתי אמנת זנבה זה חוק?חוק של מי?למה זה צריך לחייב רק אותנו בעוד שמדינות רבות בינהן נאורות ודמוקרטיות מתעלמות ממנה.
          3.אני לא חושב שאני יודע הכל אבל בניגוד לאנשים כמוך אני בריא בנפשי ויש לי מנטליות של ריבון.

          הגב לתגובה זו

          • אתה יכול לצטט אז תצטט

            חושב לבד, 03/04/06 09:03

            ואל תבלבל.
            אמנת זנבה זה חוק שמדינת ישראל חתמה עליו.
            טוב שיש לך מנטליות של ריבון, זה חשוב.

            הגב לתגובה זו

          • לאילן מבנימין

            משפט צדק, 03/04/06 10:04

            בנימין, מה? אז גם אתה חלק מאלה שמפרים את אמנת ג'נבה. יופי, אילן.
            אמנת ג'נבה, לידיעתך, היא חלק מהמשפט הבינלאומי המנהגי.
            על פי חוקי מדינת ישראל, שאתה כנראה אזרח שלה על-אף שאתה מתגורר מחוץ לגבולותיה, המשפט הבינלאומי המנהגי (בניגוד למשפט הבינלאומי ההסכמי) הוא חלק מהמשפט הישראלי.
            אני בטוח שיש לך מנטליות של ריבון. לכל הקוזקים יש מנטליות כזאת.

            הגב לתגובה זו

            • משפט צדק או משפט סרק

              שלמה, 03/04/06 11:37

              אמנת ג'נבה אינו מתיחס לשטח שלא היה לו ריבון קודם (איזה מדינה היתה הריבון ביהודה ושומרון לפני 1967?). היה הסכם מוכר בין האומות (הליגה האומות - אחרי מלחמת העולם הראשונה) שיש ליהודים זכות ליישב באזור המנדט. אומנם זו דעת מיעוט, אבל בהחלט דעה מבוססת. השאר פוליטיקה ודעות אישיות במוסווה.

              הגב לתגובה זו

            • לא ידעתי שלמדינת ישראל יש כבר

              אילן, 04/04/06 10:56

              גבולות ואני גר מחוץ להם. חשבתי שאולמרט רוצה לקבוע אותם. לשיטתך ,הגבולות כבר ניקבעו ע''י ''החוק הבינלאומי'' אז על מה המהומה? והאם מי שמסכים שגבולות מדינתו יקבעו ע''י גורמים זרים הוא ריבון?האם מי שקובע לצד השני את גבולותיו ללא משא ומתן הוא צבוע ,מתנשא,טיפש,גיזען או כל אלה?! אני לפחות מנסה לראות את המציאות נכוחה תוך אימוץ עמדה סובייקטיבית השומרת על האינטרסים של הצד שלי כמו שיאה שכל יהודי ישראלי יעשה. כמה פשוט ותמים להאחז בחוקים בינלאומים,אפילו באירופה זה לא עובד.להזכירך,בנסיגה מלבנון ועל מנת לא לתת תירוצים לחיזבאללה(שפועלת בהסכמת המחוקק הבינלאומי ושומרת על אמנת זנבה!)נסוגה ישראל לקו הגבול ''הבינלאומי''ולשם כך ויתרה על שטחי חקלאות המעובדים עשרות שנים זה ממש עזר לנו אח''כ מול התקפות החיזבאללה...אה כן,האו''מ ביקש מהם בנימוס להפסיק !! וד''א,עדיף להחשב קוזק חי מאשר כבש שחוט,במיוחד כאשר הוא נשחט בגלל טיפשותו.

              הגב לתגובה זו

        • עם ישראל אינו כובש בארצו .

          דני, 03/04/06 10:42

          על פי החוק שציטטת , צריך להוכיח כיבוש , לדעתך אנחנו כובשים , לדעתי הפלשתינאים כובשים .
          בוא נדון על מי כובש איזה שטח , על אמנת ז'נבה אין לנו וויכוח .

          הגב לתגובה זו

        • תהיות על החוק

          אלי, 30/04/06 15:16

          האם אנחנו נחשבים מעצמה?
          מי היה הריבון עד 67 בשטחי יהודה ושומרון?
          האם אין התיחסות לכיבוש כתוצאה ממלחמה שנכפתה?

          הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      שמאלן מצוי, 03/04/06 09:29

      צריך לפנות מיידית את רמת אביב ובמיוחד את אוניברסיטת ת''א. בסוף נשאר רק עם חולון פ''ת ועוד כמה ישובים קטנים שלא יושבים על כפר ערבי.

      הגב לתגובה זו

    • אמנת ז'נבה

      עמנואל, 03/04/06 10:24

      אמנת ז'נבה חלה גם על ירושלים טבריה רמלה ועוד ערים שלא נכללו בתוכנית החלוקה אז למה הצביעות הזאת רק מה שנראה לכם לא חוקי אז זה לא חוקי אבל פשעי המלחמה של ההורים שלכם זה חוקי ביותר?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    עוד הוכחה שהארץ עיתון לעניין

    שמאלנית, 03/04/06 02:11

    לעומת כל הצהובונים.

    הגב לתגובה זו

    • לא כל כך מהר .

      דני, 03/04/06 10:45

      כאשר מחבל יהודי רצח ערבים בפיגוע (המקרה של הירי באוטובוס) נכתב בהארץ שהערבים נרצחו .
      כאשר מחבל מוסלמי ביצע אותו מעשה ורצח יהודים , נכתב בהארץ שהיהודים נהרגו (לא זכורים לי פרטי המקרה המדויקים) . אז לא הייתי מעניק תארים כל כך מהר . (ולא שידיעות ומעריב אינם צהובונים) .

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אכלתם אותה בבחירות עם ישראל ניצח. (ל''ת)

    Ehud Tavor, 03/04/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    גפן, הבן שלך השתמט מצה''ל, האח של נתניהו הציל יהודים ונפל בקרב (ל''ת)

    חגית, 02/04/06 23:54

    הגב לתגובה זו

    • גפן מסכים עם מה שאמרת (ל''ת)

      חילוני, 03/04/06 03:33

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    yonathan...yadati sheata amiti...achla ! (ל''ת)

    yo, 02/04/06 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תפנימו,דוסים לא יקרים,אכלתם אותה בבחירות!!בי בי לשטחים.. (ל''ת)

    הפרש הלא בודד, 02/04/06 23:41

    הגב לתגובה זו

    • לא שמעת ? , הדוסים בממשלה . LOL (ל''ת)

      דני, 03/04/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לסמולנים שקוראים את זה יוצא עשן.... (ל''ת)

    תתפוצצו!, 02/04/06 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אתם מגוחכים. נמאסתם על העם. חטפתם בבחירות . שבו בשקט

    עדו, 02/04/06 22:54

    גוש מרכז- שמאל = 61 מנדטים
    גוש ימין-דתיים= 50 מנדטים

    ח''כים שתומכים בפינוי התנחלויות והתנכנסות= 70 מנדטים

    ח''כים שמתנגדים= 21 מנדטים (ליכוד+איחוד לאומי)

    פינוי התנחלויות מאחד את העם. ההתנכסות היה תהיה.
    העם רוצה גבול למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן התנכסות שתביא לנו את המנח'וס. חתיכת נחס. (ל''ת)

      חומוס אבו-מנחוס, 02/04/06 23:49

      הגב לתגובה זו

    • אתה גר בישראל??

      יאיר, 04/04/06 11:20

      הרב עובדיה פסק שלא יהיה עוד גרוש וכך גם הרבנים של יהדות התורה
      וזו דעתו של ליברמן והגמלאים לא הציגו מצע מדיני
      בוא נספור מחדש
      שמאל-52
      ימין נגד פינוי-50
      פשוט רוב מוחץ....

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    גפן? השאלה כמה שתה לפני... (ל''ת)

    לקח, 02/04/06 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תסכול עמוק

    Raphael Luzon, 02/04/06 21:57

    משפחת גפן, האבא והבן, יש להם תסכול פסיכופטי מהשורש.
    לא יכלים לעמוד מול גבר מצליחן שמהווה ראי שלילי לאישיות העגומה שלהם.
    בושה לכל עתונאי שהרשה לננס כזה להפיץ את הרעל מבלי להגיב.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ממש עלון הימין הקיצוני. למה הם מקבלים במה? התקשורת לא אמורה להיות (ל''ת)

    שמאלנית?, 02/04/06 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תועמלנות זולה. העם הקיא אתכם בבחירות. לא פלא. (ל''ת)

    לכו, 02/04/06 21:41

    הגב לתגובה זו

    • שנאה כזאת-לא נכתבה ע''י יהודי/ה

      יהודיה לא דתיה, 03/04/06 03:58

      לאן את רוצה שהיהודים ילכו?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מי שמכם? חוצפנים. נציגי היהדות. תקראו למדור הזה ''ימין קיצוני''. (ל''ת)

    מה פה יהדות?, 02/04/06 21:40

    הגב לתגובה זו

    • ל-35: בסדר, בתנאי שאתה תקרא לכל היומונים שמאל קיצוני, כולל ידיעות (ל''ת)

      חגית, 02/04/06 23:08

      הגב לתגובה זו

    • 35, אז תקרא ל''הארץ'' - ''בילאדי'' ול''ידיעות'' - ''אידיוט'' (ל''ת)

      ולמעריב- מעזיב, 03/04/06 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    באתי להתרעם על גפן אך אז קראתי באחת התגובות

    מירב, 02/04/06 21:36

    שהדברים נאמרו בליל הבחירות במסגרת ''משחק מכור''.
    בקונטקסט זה אין שום בעיה עם הדברים. זה הומור, חבר'ה !

    הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון, מירב. אולי גפן יצחק גם על אונס ושואה? רשע! (ל''ת)

      !, 02/04/06 23:52

      הגב לתגובה זו

    • כן הומור, ממש צחוקים בואו נמשיך לצחוק- היכנסו בפנים

      רוחמה, 03/04/06 10:44

      חבל שראש המפלגה הלא נכון חטף אירוע מוחי. חבל שראש הממשלה הלא נכון נרצח בכיכר....


      מזעזע?
      אבל אלו הן בדיחות, זה חוש ההומור שמצחיק אותך. הוא בנוי בדיוק על פי אותו עקרון של הבדיחה ''חבל שהאח הלא נכון מת....''

      הגב לתגובה זו

    • אכן הומור לתפארת.

      דני, 03/04/06 10:49

      אני מכיר הרבה אנשים שצוחקים כשאומרים להם הלוואי והיית מת במקום אחיך .
      בעצם לא .

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    נכון שבתנ''ך לא כתובות המילים סאטירה, הומור וציניות

    דן, 02/04/06 21:08

    אבל זה רק מדגיש את הבורות, הקבעון וחוסר הפתיחות של הציבור שכותבי הטור הזה מייצגים.

    מה גם שהם אינם נמנעים מלספר חצאי אמיתות - הדברים של גפן נאמרו במסגרת פינה של משחק מכור - תוכנית שבה נאמרים דברים קיצוניים על השמאל, הימין, השואה, עוני, מוות וכל נושא אחר שעולה בדעתם.

    בקיצור - יצאתם קטנים כמו קקי של ציפור.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שאלה 5 ממש מקוממת!!!

    פשוט חוצפה!!, 02/04/06 18:41

    בושה לידיעות ומעריב שהם כותבים כך!!
    לעומת זאת אם חיילי צה''ל היו הורגים איזה אזרח ערבי ''חף מפשע''- תארו לכם איזה כותרת היתה אז...?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הצעה למעריב

    איתי, 02/04/06 18:26

    תעשו מדור נוסף (נקרא לו ''יהודים''), שבו יציגו 5 שאלות קשות לתקשורת, אבל מהצד השמאלי של המפה הפוליטית. אולי תשקלו את זה, הן מטעמי הוגנות תקשורתית והן מטעמי רייטינג - הרי אין ספק שסוללת המגיבים המשומנת של המתנחלים תגיב בזעם על כל שאלה שתישאל במדור זה, והדבר רק יקפיץ את הרייטינג. תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מציעה שדווקא יעבירו את הטור הזה לעמודי החדשות שם מקומו

      ., 02/04/06 21:16

      הוא כנטע זר כי שום מדור אחר לא יקבל אותו. ו

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני לא מאמינה שזה מה שגפן אמר. זה מזעזע

    מרצניקית, 02/04/06 18:18

    אני לא מאמינה שזה מה שאמר גפן... אם כן, זה נורא. אין לי מילים. אני לא מאמינה שלא מאלצים אותו להתנצל. ביבי וילדיו: אני מתנצלת בשם סתם מישהי מהמחנה השני.

    למרות שלדעתי ביבי חייב בענק על ההסתה נגד רבין, ומזמן מזמן היה צריך לעשות חשבון נפש על זה, אבל לא רק שהוא לא מתנצל, הוא ממשיך באותו הטון.

    אבל אין הצדקה להסתה ארסית כזאת, בחזרה. זה פשוט חסר הצדקה, והאמת? כואב. כואב לשמוע דברים כאלו נאמרים. זה פשוט מזעזע. פן, תחזור בך ומהר.

    הגב לתגובה זו

    • הסתה נגד רבין?

      x, 02/04/06 21:36

      די עם הסיפור הזה.
      מעניין שלאומרט שחכתם שהוא גםג היה באותם הפגנות עם רבין במעדי אס אס.

      וכמובן שחכתם מי פירסתם את השלטים האלה של רבין.

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט לא עמד במרפסת, בדיוק מהסיבה הזו, חביבי

        אתה לא יודע?, 03/04/06 00:36

        הוא בא, ראה את השלטים, ועשה אחורה פנה.

        הגב לתגובה זו

        • את השלטים הפיק גילון,ראש השב''כ דאז. (ל''ת)

          זיכרון קצר, 03/04/06 01:27

          הגב לתגובה זו

          • אבל הם לא הפריעו לביבי לעמוד על המרפסת

            עם זכרון קצר, 03/04/06 02:06

            זה באמת תירוץ קלוש, כי ביבי לא ידע מי הפיק את השלטים. ומי שהניפו אותם היו אנשים בהפגנה. גם אם רביב נמנה עליהם, הוא לא היה היחיד שהניף אותם. ממש מגוחך לייחס את הכל לרביב. היינו כאן, אנחנו זוכרים. ביבי התנהג כמו מנצח על תזמורת, גם אם הוא לא ניגן בכלים.

            ועם זאת, גם לי נראה שגפן עבר כל גבול. זה לא יאומן. לא ראיתי את התוכנית, אבל זה לא סאטירה. וממה שקראתי כאן צחקו באולפן... באמת, אבל באמת גועל נפש. שחצנות ואהבה עצמית של אנשים שחושבים שיש להם בעלות על מילים כמו ''ליברליזם'', ''סובלנות'' וכו', בכל הנוגע לפלשתינים ולהומואים, אבל יכולים להיות מאוד מאוד אכזריים ומאוהבים בעצמם כשזה נוגע לבני עמם. את החלק הזה של השמאל גם (ראינו בתגובה לעמיר פרץ. כל כך הרבה מילים על גזענות הם שפכו במשך השנים, שהם שכחו אותן מאחור כשנבחר להם יו''ר מרוקאי.) רק לדמיין את היציאה הזו על ביבי, ואת הצחוק המכוער שלהם באולפן, בא לי להקיא. זה ממש מעורר חלחלה. אנשים שכל כך מאוהבים בעצמם, זה באמת לא בריא.

            הגב לתגובה זו

        • גם אתה לא היית שם

          מתנחל, 03/04/06 08:30

          אולמרט לא ראה את השלטים,כמו שאף אחד לא יכל לראות מאחר והם הוצגו רק לתקשורת כי הם נעשו בשבילם, אני לא זוכר אם הוא היה בהפגנה ההיא , אבל אני הייתי ואני גאה מאד שנפלה בחלקי הזכות באותה התקופה להמנות עם אלה שראו את המציאות נכוחה,צפו את אסון אוסלו והפגינו נגד הממשלה הרשעה שרדתה בנו אז. מספיק כבר עם המנטרה השחוקה של ההסתה נגד רבין ,לא היתה שום הסתה,היתה חשיפה,חשיפת השקר של אוסלו.

          הגב לתגובה זו

    • יונתן גפן הוא טינופת מזוהמת (ל''ת)

      מתעב סמולנים, 02/04/06 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    גפן הוא דוגמא מצויינת מה מותר לסמולני

    ומה היה קורה אם, 02/04/06 18:14

    לומר את אותו הדבר מהצד השני.

    הגב לתגובה זו

    • לא סמול או סמאל או SMALL

      מה באמת יקרה אם, 02/04/06 21:53

      לפי הסבר האר''י בעת הבריאה האל צמצם את מקומו בכדי לתת מקום לנבראים. בחלל שנוצר בשל כך נוצקו הכלים החומריים בכדי לקבל את שפע האור האלוהי. אלא שבמהלך הבריאה נשברו הכלים בשל חוסר יכולתם להכיל את השפע. כך יצא העולם מסדרו ורק נצנוצי אור האל נמצאים בכלים השבורים.

      מן השבירה והקלקול נוצרה ממלכת הקליפות. ממלכת הצד האחר (הסטרא אחרא), צד ש מ א ל - ממלכת השטן הנשלטת ע''י סמאל ולילית שתפקידם להביא את הרע על העולם והאדם. את התפקיד הזה הם לא עושים לבד יש להם עוזרים רבים: האישה המפתה, העמלק, הגוי, החמור, הכלב, הנחש ושאר שדים ורוחות. וכולם אוספים כוח מחטאי האדם.
      כל מהות ההיסטוריה מאז השבירה היא בניסיון התיקון. אבל בכל פעם כשכמעט מגיעים לתיקון המלא מישהו חוטא ומחזיר את הגלגל אחורה. האדם הראשון וחטא חווה והתפוח, נוח שהשתכר באוהלו, חטא העגל וכו.

      ליהודים תפקיד קשה למגר את הרע ולהרבות במצוות. כל מצווה מייצרת מלאך שעוזר לטובים וכל חטא מייצר שד שעוזר לרעים.

      למי שעדיין לא מבין השמאל או הסמאל הוא מייצג הרוע, אותו יש להחריב, בו יש להלחם עד חורמה, הוא שמפריע להוציא את האור האלוהי הגנוז. ברגע שזה יקרה אורו של המשיח הגואל יתגלה.

      לא קשה לדמיין מה חושב אדם שמאמין במשנה הזו כלפי השמאל... עוד יותר מפחיד לדעת מהו הביטוי הפרקטי למלחמה בשמאל וברוע...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    בושה לערוץ 2 -באולפן שמעו את מה שאמר והתפקעו מצחוק

    שי, 02/04/06 18:13

    הדברים שהוא אמר הינם הסתה לרצח . אם היו נאמרים על שמעון פרס ע''י איש ימין אז הוא היה נעצר. באולפן שמעו את מה שהוא אמר בשידור חי וכולם צחקו, כאילו זה מאוד מצחיק לקוות למותו של ראש ממשלה לשעבר

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אין מה להתרגש מגפן, האיש בקושי מדבר

    koko, 02/04/06 17:52

    אז הוא אמר, הוא לא יכול להסית כי הוא בעצמו בדיחה עצובה, רחוק מהשיא (אם היה לו כזה) ורק מחפש להתמרד כמו בנו המטופש והלא מעניין.
    פשוט לרחם עליו.
    ואני ממש לא מהצד הימני של המפה...

    הגב לתגובה זו

    • אמת, איש עצוב, אבא של חריג,

      יוסי, 05/04/06 11:16

      מצהיר כי הוא אוהב את ישראל, למעשה הוא די עוכר ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בתור מעריץ דגול של יהונתן..

    אלעד, 02/04/06 17:36

    גם אני בחרתי בערוץ 2 בליל הבחירות, והאמת שחשתי שלא בנוח כלל עם אמרתו של יהונתן. אימרה מיותרת שהיה עדיף לא לאומרה. (ישנם הרבה אופציות יותר מעודנות לרדת על נתניהו...)
    אך אנשים יקרים, לא לשכוח, מדובר באימרה שנאמרה במסגרת פינה סטירית לחלוטין!
    גם על שלי יחימוביץ ירדה עינב גלילי כמו גדולה, אך משום מה זה לא מוזכר כלל בכתבה..

    הקיצר, לא צריך להתרגש מכל אמירה ואפשר להיות יותר קלילים..

    הגב לתגובה זו

    • זה נקרא ''לרדת'' על ביבי?

      אלי, 03/04/06 01:02

      כמו בגן ילדים. ''הלוואי שתמות'' זאת ירידה?

      הגב לתגובה זו

    • עינב גלילי איחלה לשלי שתמות ? (ל''ת)

      דני, 03/04/06 10:51

      הגב לתגובה זו

    • כל הסתה ואמירה מכוערת יכולה להתכסות במעטה של בדיחה ?

      רוחמה, 03/04/06 15:23

      כמה רוע ושנאה יש באדם המפריש מפיו רעל כזה?
      אמור לי מה הבדיחות המצחיקות אותך ואומר לך מי אתה!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה למפדל יש מדור קבוע במעריב???

    ישראלי, 02/04/06 17:24

    לא ממש ברור למה לעיתון השני הכי גדול במדינה, ושמתיימר להיות אוביקטיבי יש באתר האינטרנט מדור קבוע ומובלט שכולו תעמולה דתית ימנית פאשיסטית.
    אפילו הארץ, שהוא ללא ספק מוטה שמאלה לא מציג דעות (גזעניות) כעובדות ובכזו הבלטה.
    ההוכחה לכך שאפילו ראשי מעריב מודעים לבעיה היא שהטור אינו מתפרסם בעיתון המודפס.
    המדור הזה הוא בושה וחרפה לעיתונות, לתקשורת בכלל ולדמוקרטיה.
    אני קורא לכל השפויים שבינינו להחרים את האתר והעיתון כמחאה על השטות הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לגמרי!!! (ל''ת)

      איתי, 02/04/06 18:21

      הגב לתגובה זו

    • האמת כואבת?

      דוד, 02/04/06 21:13

      יש לציין שהתגובה שלך ממש עניינית ומפריכה את כל השאלות.
      או שלא.

      הגב לתגובה זו

    • זאת דווקא המפלגה שיש לה הכי מעט טורים קבועים... (ל''ת)

      הסתכלת גם, 02/04/06 21:15

      הגב לתגובה זו

    • למה לקדימה ומרץ יש

      x, 02/04/06 21:34

      3 עיתונים קבועים ו3 ערוצי תיקשרות ועוד כמה ברדיו?

      הגב לתגובה זו

    • כי רוב מעריב זה מדור של מרץ והסמול (ל''ת)

      איל, 02/04/06 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפסדתם בבחירות-תפנימו ותשתקו! (ל''ת)

    יאללה די כבר!, 02/04/06 17:14

    הגב לתגובה זו

    • ממתי אין חופש כיטוי לאנשים שהפסידו בבחירות? (ל''ת)

      ., 02/04/06 21:01

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה הקשר למדור יהדות?!?

    שי, 02/04/06 17:07

    ממתי יהודי = ימני (קיצוני כמובן)?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מס 18 מה זה צודק! עם ה' הולך עם המתנחלים מדוע הם לא ניצחו בבחירות? (ל''ת)

    כנראה שגם לה', 02/04/06 17:03

    הגב לתגובה זו

    • אני יסביר לך למה

      מוטי, 02/04/06 18:29

      כמו שבבחירות שברק ניצח כולם אמרו ש-ה הולך עם העבודה ולא עם הדתיים, אז ה שלח אותו לקמפ דיוויד -והסוף כבר ידוע
      גם פה השמאל חושב שהוא נבחר וזהו, חכו אולי יש ל-ה תוכניות אחרות.
      ''אל יתהלל חוגר...''

      הגב לתגובה זו

      • אין בעיה. אז אני שמח לשמוע שביצוע ההתכנסות יעיד שאלוהים תומך בה (ל''ת)

        יש, 02/04/06 21:42

        הגב לתגובה זו

      • אומרים אסביר חתיכת עילג (ל''ת)

        כתום, 03/04/06 10:54

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    ''החוכמה'' של שמאלן נאור

    זוהר בנימין, 02/04/06 16:52

    אם מסית ומשחית כמו י.גפן (אביו של המשתמט אביב גפן) נחשב לנאור אינני יודע מה זה חושך,בערות,אספסוף ועוד כהנה.....
    תארו לעצמכם שאיזה ''אספסוף'' כמו דר באדר או חיים טופול ,או אחד העם היה משתמש בביטוי הנלוז של י,גפן איזה סערה היו מקימים כל ה''נאורים'' ה''סבלניים'',וה''סובלניים''.
    אבל מה לעשות שהתקשורת משמשת במה לעוכרי ישראל....

    הגב לתגובה זו

    • שונאת להיות ''נאורה'' רוצה להיות בן אדם (ל''ת)

      בת אנוש, 04/04/06 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כמה תשובות

    יהודי שמאלני, 02/04/06 16:48

    1. מוזר מאוד ש-NRG כהנא חי (יהדות? מה זה יהדות בשבילכם? לסגוד להתנחלויות? לפרסם מאמרים של נועם ''מוות לערבים'' פדרמן?) מתפלא כל כך על ממצאי הכתבה של עמירה לם. הרי לשיטתכם, זה ברור לגמרי. ודרך אגב, אם פרסום כתבה חושפנית על המיתוג של קדימה במהלך מערכת בחירות לגיטימי, מה דעתכם על הכתבה של רינה מצליח על נתניהו? אם לפרסם את הכתבה על קדימה במערכת הבחירות לגיטימי, אז אתם יכולים לזרוק את כל הטיעונים נגד תחקיר מצליח לפח הזבל.

    2. למה משתמשים במונח ''חומת מגן''? או ''ענבי זעם''? גם אלה שמות רשמיים של צה''ל ושל הממשל הישראלי! האם בגלל שכאן פועלים כנגד ''האויב הערבי'' (לשיטתו של חביבכם ברוך מרזל) מותר להתכנס תחת הז'רגון הלאומי וזה בסדר, וכשמגיעה העת לפנות מתנחלים זה לא בסדר? ונניח שכולם היו מאמצים את חופש העיתונות, והיו עושים כמו עמית סגל שקרא להתנתקות ''גירוש''. איך הייתם מרגישים עם כתב בעל אוריינטציה שמאלנית היה קורא למבצע צבאי ''תקיפה של כוחות הכיבוש''? המדור הזה הרי היה מזדעק - ובצדק. לפעמים שימוש בז'רגון לאומי הוא לגיטימי וזה אחד המקרים.

    4. אחחחחח, כמה נחמד איתכם. כמובן שכיאה לרוח הדמגוגיה לא הזכרתם שזה היה במהלך ברייק של ''משחק מכור'', ושזו תכנית סאטירה שאחד מחברי הפאנל שלה - ליאור שליין - צולף כבר חודשים בשרון, אולמרט, לבני ושמעון פרס שנואי נפשכם. אז להגיד את הדבר הזה על נתניהו זה בסדר, אבל להשוות את עמיר פרץ לסטאלין - זה בסדר גמור, הא? אני בעד ''משחק מכור''. אני צופה נלהב של התכנית, ואני גם מבין מספיק בסאטירה כדי לדעת שלא כל מה שנאמר צריך להלקח ברצינות ובחרדת קודש (כמו שאתם לוקחים הרבה דברים, ראה הטור של שבוע שעבר). סאטירה היא סאטירה ותו לא. ואגב, כל הקוראים להחרים את יונתן גפן - מדור מסוים באינטרנט נתן את ''כתבת השער'' שלו לפעיל ימין קיצוני, שבוודאי לא מייצג אתכם. תחשבו את מי כדאי להחרים.

    5. שוב, ז'רגון לאומי והלגיטימיות שלו..... ראה תשובה 2.

    היו שלום, כהניסטים חביבים.

    הגב לתגובה זו

    • דוגמא לאדם שחי בבועה

      שרית, 02/04/06 21:09

      או שאתה לא יודע מה זה כ''ך או שאתה סתם נהנה להשמיץ ומנסה לצייר את כל מי ששונה ממך בתור הקיצוניים ביותר במחנה. זה בערך כמו שאני אטען שאתה וטלי פחימה זה אותו דבר.
      לא יזיק לך להכיר קצת את אחיך היהודים הלא שמאלנים. ולא יקרה לך כלום אם תקרא מאמרי ביקורת ימניים ותנסה להקשיב ולא רק לנגח.

      הגב לתגובה זו

      • הם נתנו כתבת שער לנועם פדרמן!

        יהודי שמאלני, 03/04/06 16:42

        שהוא הכהניסט שבכהניסטים. אם זה לא מודעת תמיכה בימין הקיצוני (שהוא בעיניי מרזל וימינה, לכיוון חברון) - תגיד לי מה כן. אני ממש לא חושב שכל מה שימינה ממני הוא כהניזם. ברור לי שיש אמצע, אבל מדור שנותן ביטוי לגורמים הכי קיצוניים בימין לדעתי לא מייצג את הימין כמו שהוא לא מייצג את היהדות ואת היהודים.

        הגב לתגובה זו

    • כמה תשובות

      יהודיה ימנית, 02/04/06 23:34

      קודם כל תרגע דמגוג בעל מילים חסרות כל. תפסיק להאשים את כולנו ככהניסטים כאשר אתה יודע בוודאות שזה שקר מוחלט ועלילת שווא וניסיון קלוש לפרוס את טיעוניך הכ''כ לא מוצלחים!אז נלך שלב שלב כמוך..
      1. קודם כל לא רע בכלל שבתוך ים של שמאלניות יהיה מקום אחד נורמלי, דבר שני , אין מה לעשות יהדות מתחברת עם א''י, זה חלק מהתורה גם אם אנשים יהודים ( כהגדרתך..) מתכחשים לכך. גם אם העיניין מתחבר ישירות לפוליטיקה , לימין. תבין, א''י קשורה ליהדות לא בגלל האיחוד הלאומי או מרזל זה הרבה מאוד מעבר לכך.
      לגבי הטענה הספציפית - ההבדל הגדול בין הבלון שבע''ה יתפוצץ ונקרא בטעות קדימה לבין התחקיר הכ''כ מגמתי ונבזי שעשו על ביבי הוא שמיים וארץ. קדימה היא בלון שמכרו אותו לציבור כמו שמוכרים בסלי. וכל זה בעזרת התקשורת ששטפה לאנשים את המוח. אתה יכול להתכחש לזה עד מחר . כ''כ הרבה אנשים שהצביעו קדימה, או שהתכוונו להצביע למפלגה זו( בתקו' שלפני הבחירות) כאשר נשאלו מדוע- לא היתה להם תשובה , או שטענו -אומרים שזה הכי טוב/ בסקרים הם מובילים אז..וכו' וכו', לאף אחד לא היתה אידיאוליוגיה מבוססת ומוצהרת להצביע למפלגת הכלום הזו. (גם התחקיר של זכות הציבור לדעת הוכיח שערוץ 2 לא הפסחק לעשות לאולמרט תעמולה).לעומת התחקיר על ביבי- ערוץ 2 האשים אותה בכתבה כאחראי על רצח רבין , כמושחט, ועוד ועוד טענות חסרות בסיס, ואת הראיונות שעשו עם תומכיו כדי לצאת ידי חובה, הם חתכו לחלוטין, ערכו ועיוותו את דבריהם..
      2.המונח התנתקות/ התכנסות הוא שקרי- נקודה! לא היה פה שום התנתקות. השקרים שמכרו לאנשים היו שלאחר גרוש גוש קטיף ישרור שקט( אולמרט בכבודו דיבר על מזרח תיכון חדש..), במקום זה לא קבלנו לא התנתקות ולא בטיח.. אנחנו עדיין מחוברים לערבים בגרוננו ובקסאמים שלהם. המונח התנתקות הוא מכבסת מילים שנועדה להעביר את התוכנית השפלה הזאת בצורה הכי חלקה ובלי הרבה רגש מצד הציבור- בעזרת התקשורת כמובן, וראוי לציין שהם עשו זאת בהצלחה מרובה. זה לעומת המבצעים שציינת שהופעלו כלפי הערבים. חוץ מזה ההשוואה שלך מקוממת ביותר.
      4. אחחחחחח.. סתם, למען האמת ראיתי שדלגת על סעיף 3 אז אני מרשה לעצמי לוותר על תגובה בסעיף 4 (nrg פשלתם..)
      5.ז'רגון לאומי??? צר לי לבשר לך, אבל בדר''כ בפגועים אומרים נרצחו, ולא נהרגו, זה ממש לא ז'רגון לאומי, מצד שני אני לא יכולה להוכיח שתמיד כך מדווחים בעיתון, אך ברוב המקרים כן..
      הייה שלום דמגוג שמאלני חביב..

      הגב לתגובה זו

      • יקירתי

        יהודי שמאלני, 03/04/06 16:36

        (וזה ממש לא ציני, אין לי שום כוונה להתנגח איתך).

        אני מאמין שבין הכתומים יש אנשים נפלאים. אני לא מאמין במדור שנותן כתבת שער לנועם פדרמן, זה הכל. מדובר באיש שפל, באיש שדעותיו לא מייצגות את תנועת ההתיישבות - והוא מקבל כותרת ראשית במדור הזה. מה זה אומר עליכם? מה זה אומר על המדור הזה? שבנאדם שכל האידיאולוגיה שלו מסתכמת ב''צריך להרוג את כל הערבים'' מקבל כותרת ראשית. יש אנשים בימין שאני מאוד מעריך, למרות שאני לא מסכים איתם - זה מתחיל בעוזי לנדאו ונגמר בשאול יהלום. שונא ימנים אני לא, אני פשוט שונא קיצונים (ואני גם מתנגד לקיצונים משמאל, ד''א). אני מאוד מעריך את הכתומים על הכנות שלהם ועל האהבה שיש בהם, זה שאני לא מסכים איתם זה עניין אחר לגמרי (ואני מקווה שהוא עוד לגיטימי)

        1. זה בדיוק אותו דבר: התחקיר על נתניהו היה לגיטימי, כי גם התחקיר על אולמרט לא בדיוק הציג אותו כנציג מלאכי השרת. התחקירים היו חדים, היו כואבים וחוץ מזה - ביבי הוא אדם עם קריירה בעייתית ועם לא מעט נפילות (כולל אותה אמירה מבישה לרב כדורי שהגעילה אותי ומגעילה אותי כשמאלני וכאדם שלא פחות רוצה שיהיה כאן טוב מאף אחד!). שניהם לגיטימים, ושניהם ראויים.

        2. למה ההשוואה מקוממת? אם להתנתקות מותר לקרוא ''גירוש'' (כשגירוש ל-א היה! עקירה כן, אבל גירוש בשום פנים ואופן לא, כי הכנסנו את המתנחלים לתוך ישראל ולא הוצאנו אותם החוצה) על סמך דעות פוליטיות, מחר אני ככתב בשטחים יכול להגיד ''התקיפה האיומה של כוחות הכיבוש הציוניים'' (ולא שאני חושב כך, זו דוגמא) - זה בדיוק, אבל בדיוק, אותו דבר. יש שם רשמי וצריך לדבוק בו, ככתבים שלפחות אמורים להיות אובייקטיבים. אם כל ביטוי פתוח לפרשנות אז עד הסוף.

        הגב לתגובה זו

        • יהודי שמאלני יקר, עוד כמה תשובות....

          יהודיה ימנית, 03/04/06 19:24

          אז ככה, קודם כל דעותיו של נועם פדרמן רחוקות להיות דעותי. לא ראיתי את הכתבה שעשו לכבודו או משהו כזה, אז אני לא יכולה להגיב על כך. אני רק יודעת שרוב הכתבות פה הן דיי מגוונות, ולא יצא לי להיתקל בכתבות של ''כהנא חי''. חוץ מזה , זה ממש לא הכיוון של nrg יהדות אם לא קלטת את זה. נראה לי שלפעמים מותר להביא דעות של אדם אחר , זה לא אומר שמצדדים בו.( אם נסתכל לצד השני , זה כמו להביא ראיון לעיתון עם איש שלום עכשיו לעיתון שמאלני כמו ידיעות..).
          התחקיר של נתניהו היה לגיטימי אם מנגד היו תחקירים אחרים ואם הוא היה אמין ולא מבוסס על משחקי מצלמה ועריכות למניהן( וזה לא שאני חסידה של נתניהו- ממש לא..). חוץ מזה, המצב שנוצר הוא שמפלגת קדימה שובחה בלי די , בעוד שמפלגת הליכוד לדוגמא הושמצה בלי סוף. וזאת הבעיה וזאת הביקורת כלפי התקשורת. קדימה לא קיבלה ביקורת כל התקופה שלפני הבחירות וזאת למרות שהנבחרת שלה מורכבת מהזגזגן הצבוע שאול מופז, מרוחמה אברהם ומצחי הנגבי שידועים כלא בדיוק ישרים, ויותר גרוע מכך , התקשורת בכל התקופה האחרונה ניהלה את מצע הבחירות של קדימה ועזרה לה להבחר, ויומיים אחרי הבחירות פתאום נזכרו שכמה דברים שם לא כאלה בסדר.. מאוד מעניין..
          2. אם לא שמת לב, הביקורת היא לא כלפי עיתונאי זה או אחר לגבי השימוש במונח התנתקות, הבקורת היא כלפי השם עצמו, והלגיטימציה שנתנו לשם הזה בתקשורת. השם הזה הוא שקרי, ואין בו שום דבר מהאמת (לעומת ''ענבי זעם'' לדוג' שאין בו סתירה למציאות..) וכל מטרתו של השם הזה הוא להאכיל את הציבור ולתת לגיטימציה למעשה..
          חוץ מזה, אני יכולה לתת עוד אלפי דוגמאות לכך שהתקשורת לא בדיוק אוהדת את הימין והדיווחים שלה שמאלניים ושקריים בהרבה מאוד פעמים. לדוגמא- בפוגרום שהיה בעמונה ( וזה פוגרום , אין הגדרה שיותר מתאימה למה שהלך שם...), כתב מסויים בערוץ 2( ולא כדי שאציין את שמו..) דיווח דיווח שלא בדיוק היה נכון למה שהלך שם, אז ניגש אליו בנ''א ושאל אותו איך הוא מעיז לשקר כך למרות שהוא יודע בדיוק מה היה , והוא טען שאם הוא רוצה שתהיה לו פרנסה הוא חייב לדווח ככה..., - זו דוגמא מתוך מלא מלא..
          לגבי מה שאמרת על כך שיהדות לא חייבת להיות קשורה לימניות: לגבי ציבור גדול מאוד הימניות נובעת מתוך הדת, העובדה שאני מגדירה את עצמי ימנית , זה מתוך כך שאני מאמינה ואני שומרת מצוות. אבל, יש משהו בדבריך.. יש גם דתיים שאינם ימניים.( אני אישית באמת ניסיתי להבין את הטענות שלהם ואיך זה מסתדר ולא הצלחתי..). אולי באמת זה נכון ש nrg יהדות צריך להביא כתבות גם מהצד השני.., זה באמת קצת לא הוגן להביא צד אחד של המטבע..זהו, שיהיה לך כל טוב וחיים נפלאים- באמת! בשורות טובות לכל עמ''י.

          הגב לתגובה זו

      • ועוד משהו

        יהודי שמאלני, 03/04/06 16:39

        מי אמר שיהדות היא רק האמונה בארץ ישראל השלמה? האם יהודים לא יכולים לחשוב שצריך לחלק את הארץ על מנת להגיע לשלום? האם יהודי חייב להיות תומך האיחוד הלאומי או ברוך מרזל? לדעתי ממש לא. יש יהודים עם כל מיני דעות ועם כל מיני מחשבות, והניסיון להגדיר רק את הימין כ''יהודי'' בעיניי הוא מרגיז והוא מעוות את המציאות.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    עוד נבוא חשבון עם הגפנים למינהם

    יהודי, 02/04/06 16:44

    עוד יבוא יום נקם ושילם

    הגב לתגובה זו

    • יהונתן גפן שירד לכביש

      נורית, 02/04/06 17:02

      ואתה האח הנכון?

      הגב לתגובה זו

    • בדמוקרטיה לפעמים מפסידים קבל זאת

      יהודיה, 02/04/06 17:10

      כמו בן אדם.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר להסתה של גפן? (ל''ת)

        לא מבינה, 03/04/06 01:28

        הגב לתגובה זו

    • מאיים בשם מי?

      מי אתה בכלל, 02/04/06 17:51

      עוד ימניח אימפוטנט

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק לאיים

      נועם, 02/04/06 17:52

      זה שאתה ימני לא עושה אותך צודק ובטח לא להתנקם, ימנים תבדקו את עצמכם קודם כל

      הגב לתגובה זו

    • אם זה ביום שיבוא ''משיח'' אז תמשיך לאיים (ל''ת)

      חחחחח, 03/04/06 10:54

      הגב לתגובה זו

    • כמו שחיסלתם את רבין? (ל''ת)

      רואה חשבון, 03/04/06 15:50

      הגב לתגובה זו

      • מי זה (ל''ת)

        רבין?, 03/04/06 17:51

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    מתי תבינו שימין+א''י השלמה+מתנחלים נמאסו על עם ישראל? מדוע הימין לא (ל''ת)

    קיבל רוב ברור, 02/04/06 16:36

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהגמלאים הם שמאל?

      ביסלי, 02/04/06 17:13

      אין רוב יהודי להתנתקות , גם מרץ והעבודה נגד התנתקות חד צדדי

      הגב לתגובה זו

    • 18. מתי תבינו שימין + א''י שלמה וכו'

      יצחק גרוסמן, 02/04/06 17:45

      מדוע הימין לא קיבל רוב ברור?
      1. כל בחירות יורד כוחו של השמאל והיום רק עם הערבים לשמאל יש רוב
      2. המצב הוא כזה על אף ההסתה בת למעלה מ - 35 שנה של השמאל שונא א''י ואינו מאמין בזכותנו על הארץ
      רק לרוסים מותר להאמין שצצניה שלהם רק לספרדים מותר להאמין שחבל הבאסקים שלהם.
      רק לאמריקאים מותר להאמין שטקסס שלהם
      ורק ליהודים שגורשו בחוזקה אבל מעולם לא פסק ישוב יהודי מארץ ישראל אסור לחלום שארץ ישראל שלו בגלל שאחרי שגורשנו מארצנו כבשו כמה כובשים נוספים את הארץ והושיבו שם מי שרצו וליהודים כמעט לא נתנו דריסת רגל בא''י
      3. אתם הבוגדים שלימדתם את הפלשתינים מה עוד אפשר לדרוש במו''מ אתם שהתקשורת כמעט כליל שלכם ולימין כמעט ואין דריסת רגל בה
      על אף שבמשך שנות דור ויותר רק מסיתים נגד ההתנחלויות רק מציגים את ההתנחלויות כמשיחיות כשליטה על עם זר כמשהו הזוי
      על אף שלא הצלחתם לשכנע בכך יותר מ 40% מתושבי המדינה כאשר 10%- 20% מתושבי המדינה הנם ערבים עולים חדשים שעדיין לא יודעים אפילו איפה נתניה ותוסיפו עוד 20% בורים ועמי ארצות שאינם יודעים איפה מעלה עקרבים או חבל לכיש
      זה ממש פלא שעל אף מספרים אלו שאילו שהצביעו לשמאל אינם מהווים כולל הערבים יותר מכ50%
      4. כיוון שהתקשורת הפכה את ההתישבות לכמעט אקסיומה שכל המתנחלים דתיים ושייכים למפדל או לימין הקיצוני אני מתפלא שעל אף זאת עדיין כ 50% עדיין שפויים והצביעו לימין
      5. אם לשם שינוי היתה התקשורת השמאלנית מתגייסת להסברה אמיתית שבעצם אין פתרון והבעיה אינה פוליטית אלא דתית ושהערבים בני ישמעאל שהיחידי שהתורה הכריזה עליו ''והוא פרא אדם...'' ממשיך את המלחמה בכובשי ארץ ישראל ומי שגירש לאחר 300 שנות מלתמה את הנוצרים והצלבנים מארץ
      ישראל לא יתן ליהודים לשבת בארץ ישראל והמלחמה של היהודים אינה מלחמת טריטוריה אלא מלחמת קיום הרי שאולי היו לשמאל כולל הערבים 10 - 20% תומכים ולא היית שואל שאלה דבילית כזאת
      ההישג של הימין שקיבל כ50% הוא למרות כל ההסתה המכוונת מצד השמאל והתקשורת כמו שאמר מישהוא שתלמידים במדינת ישראל יודעים מתימתיקה זה למרות החינוך בבתי הספר

      הגב לתגובה זו

      • אני מכירה אישי חברים כתומים מהקהילה שלי שהצביעו לגמלאים (ל''ת)

        כהצבעת מחאה, 03/04/06 01:29

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    שאלה אחת שנשאלה אלפי פעמים:

    גם אתם תקשורת.., 02/04/06 16:34

    למה להתכסות תחת השם ''יהדות'' ולא לתת לערוץ הזה את שמו האמיתי: ערוץ הימין הקיצוני?

    אל תתביישו במה שאתם.

    הגב לתגובה זו

    • אני יודע שקשה לך להתעמת עם העובדות

      מתן, 02/04/06 17:03

      אבל ככה זה.

      תבוא לפה שוב שבוע הבא ותמצא 5 שאלות קשות נוספות.

      תבוא לפה שוב בעוד שבועיים ותמצא 5 שאלות קשות נוספות.

      וכן הלאה...

      הגב לתגובה זו

      • סבבה, אבל מה הקשר ליהדות?

        ליאור, 04/04/06 09:47

        שיהיה מדור ''תקשורת עויינת'' או וואטאוור... אין קשר ליהדות והמדור הזה הוא חילול השם ברבים!

        הגב לתגובה זו

    • לקרוא למדור קיצוני

      נפגעולמרט, 02/04/06 17:08

      מעיד שאתה חלק מעורכי מסע הדה לגיטימיציה שעושים לימין השפוי בארץ

      הגב לתגובה זו

    • קיצוניים יש רק בשמאל! (ל''ת)

      ציוני - חילוני, 02/04/06 17:41

      הגב לתגובה זו

    • יש לי שם יותר טוב

      בעל שם טוב, 03/04/06 15:51

      ''NRG גזענות''

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    חציית קו אדום כהה

    מיכל, 02/04/06 16:33

    כמדי שבוע , גם השבוע צפיתי בהנאה רבה בתוכנית הסטירה משחק מכור, עד לרגע שלא האמנתי למשמע אוזני. נראה היה שיונתן גפן עבר את כל גבולות הטעם הטוב. האם אין קו אדום שאותו לא חוצים, האם אין מי שיאמר עד כאן?!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יהונתן גפן הוא אפס מאופס כמו הבן שלו.

    יקי, 02/04/06 16:32

    ככה זה כשהמוח רווי סמים. אין שליטה על כלום. ראיתי אותו במשחק מכור והזדעזעתי. על אף סלידתי העמוקה מביבי (ויש הרבה, האמינו לי) שום דבר שבעולם לא מצדיק מה שהוא אמר. מעניין אם אותו יעמידו למשפט על הסתה...

    לאאא... הוא שמאלני מדי...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ימנים היפסדתם בבחירות

    רמי, 02/04/06 16:32

    ובגדול

    הגב לתגובה זו

    • הפסדנו בקרב אבל לא הפסדנו במלחמה (ל''ת)

      נאצר, 02/04/06 17:12

      הגב לתגובה זו

    • גם כשניצחנו השמאל עם האתרוגים לקחו לנו

      מפוכח, 24/04/06 10:22

      אבל אל דאגה משאירים לכם את המדינה עם הדמוקרטיה והצבא
      בהצלחה!!!!

      כתום

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בקיצור , אכלתם אותה בבחירות עמישראל ניצח.

    סמי בן טובים, 02/04/06 16:30

    איפה ביבי הלוזר ? ''חזק מול החמאס '' עאלק.

    העם החכם שלנו כנראה חושב אחרת מכם .
    ''יהדות'' עאלק .

    יש אלוהים בשמיים , והוא ציוני שפוי .
    לא כמוכם.

    שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד.

    ביבי אתה חזק מול אחותך מקסימום. לוזר , אפילו שמעון פרס ניצח אותך הפעם.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו זה עם ישראל

      דודי, 02/04/06 16:54

      אנחנו שמאמינים במדינה, אנחנו שמתגיייסים לצבא בהמונינו בניגוד לילדיכם החילוניים שהולכים לקב''ן בשנייה הראשונה שהם מתגייסים (אם בכלל נוח להם להתגייס). לנו יש ערכים ואידיאלים בעוד שהילדים שלכם חושבים שהמילה אידיאל זה סוג חדש של סם. אנחנו זה עם ישראל ואנחנו העתיד שלו.

      הגב לתגובה זו

      • לחיזוק דבריך

        אבי, 03/04/06 00:30

        השמאלציקים תורמים את מיטב בחוריהם לצבא. לדוגמא בחור טוב שמאלני מסלול חייו זה ליסוע לגואה ולחזור לגהה.

        הגב לתגובה זו

    • שמעון פרס ניצח ? יהיה השר להשקיית הנגב והגליל

      ביסלי, 02/04/06 17:11

      עוד ניצחון כזה ואבדנו

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שאלה אחת פשוטה שנשאלה אלפי פעמים:

    גם אתם תקשורת, 02/04/06 16:30

    למה להתכסות תחת השם ''יהדות'' ולא לתת לערוץ הזה את שמו האמיתי: ערוץ הימין הקיצוני?

    אל תתביישו במה שאתם.

    הגב לתגובה זו

    • כל מי שלא מסכים עם אדלר&ארד הוא קיצוני?! (ל''ת)

      אני, 02/04/06 17:44

      הגב לתגובה זו

    • ככה (ל''ת)

      כי, 02/04/06 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני מזועזעת ממה שאמר יהונתן גפן.

    אחת מהעם, 02/04/06 16:22

    אמנם ביבי הוא שנוי במחלוקת מפני כל, אבל מכאן ועד לאיחולים כגון ''חבל שלא נהרגת במקום אחיך''...
    ויהונתן גפן עוד קורא לעצמו נאור?

    הגב לתגובה זו

    • כחלק מ''משחק מכור''נאמרו הדברים

      אני, 02/04/06 16:39

      סאטירה רק סאטירה.

      הגב לתגובה זו

      • אין לזה שום תירוץ

        יוסף, 03/04/06 01:11

        סאטירה זה אמור להיות מצחיק. לא איחולי מוות ברמת גנון.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    נמאס כבר! מכל אותם חילונים סמאלנים

    חכם עזרא, 02/04/06 16:16

    נמאס נמאס ושוב נמאס כבר!!!!!!!!!! מכל אותם חילונים סמאלנים עוכרי ישראל , עובדי האלילים(רבין,שרון,פרס,בית המשפט והפרקליטות)שיהדותם מוטלת בספק,נמאס מהם ,נמאס מהבורות שלהם,נמאס מהכסילות שלהם,צריך פשוט להעיף את כל הזבלה החילוני בחזרה לאוגנדה מולדתם , ושמה הם יפגשו את אבותיהם הקופים(מסכנים הם לא יתפתחו) , שיספרו להם שהעלום נוצר מבוםםםםםםםםם פיצוץ

    הגב לתגובה זו

    • לרוב נמאס ממך. (ל''ת)

      סמאלנית, 02/04/06 16:44

      הגב לתגובה זו

    • יהדותינו מוטלת בספק??

      ariel_gold, 03/04/06 09:13

      עובדי אלילים??? אנחנו לא מאמינים בקמעות, מועצת חכמים ושאר שטויות..
      אנא ערוך בדק בית בשלל אמונות הטפלות שאתה ובני ''אמונתך'' מאמינים... הצחל בקביעה של ''הגאון'' שמי שמצביע ש''ס מקומו בגן עדן, שנמצא בקומה 5 אם שאלת.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ועכשיו כל השמאלנים במקהלה ...

    חגי, 02/04/06 16:06

    ''מה הקשר ליהדות???''
    ''תשובה לשאלה 2!''
    וכו' וכו'
    בקיצור שמאלנים, האמת כואבת! נכון שלא משמיעים אותה הרבה אבל כשמשמיעים היא כואבת.
    אתם צבועים רק בשל העובדה הפשוטה שאתם לא מסוגלים להודות שהתקשורת עוינת וחד צדדית בצורה כמעט טוטאלית.
    מדור זה אי של שפיות בים של תקשורת מטומטמת ומאוהבת בעצמה.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת! (ל''ת)

      הדסס, 02/04/06 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה שיהונתן גפן אמר, זו זוועה! להעמידו לדין על הסתה לרצח! (ל''ת)

    אביב, 02/04/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הרבצ''ר החדש נגד סירוב פקודה...?

    ירון, 02/04/06 15:51

    מעניין מה יהיה אוטוטו כשמפנים את איתמר?

    הגב לתגובה זו

    • זה לא בדיוק נכון,

      יוסי, איתמר, 02/04/06 16:32

      ובעזרת ה' לא יפנו את איתמר.

      הגב לתגובה זו

      • יפנו גם יפנו. עם הרבה סיעתא דשמייא. אלוהים שמאלני? (ל''ת)

        !!, 02/04/06 21:45

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אייטם 4 מזעזע ומחליא

    שרון, 02/04/06 15:16

    מה שיכולתי לעשות ברוח הדברים האלה, גם ליונתן גפן וגם לבן שלו ...

    אני יכול רק להודות לרועי על המדור המדהים הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תשובות

    יודע, 02/04/06 15:12

    1+2 - מאותה הסיבה שהפרקליטות חיכתה עם הגשת כתב האישום נגד הפרש המרסק עד אחרי הבחירות.
    3+4 - כל מילה מיותרת
    5 - מה לעשות אבל טור החדשות (להבדיל מהדעות) של הארץ הוא מאוזן ולא עובד בשביל איפריית האדלריזם

    הגב לתגובה זו

    • או במילים אחרות אין תשובות (ל''ת)

      ., 02/04/06 21:13

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גלי צהל זה צבא - לא תקשורת

    יוסי, 02/04/06 15:03

    שוב צביעות בימין. כל עוד הכל בסדר, אז צה''ל היא הקדושה במלים והחיילים שלנו הם הכי מוסריים וטובים. אבל כשיש יחידה מסויימת, שלא רוקדת לפי החליל שלהם, אז הם לא חושבים, שהיחידה הזו היא חלק מהצבא ומשייכים אותה לתקשורת ולא לצבא. זו פשוט צביעות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בהלם מההתבהמות של יונתן גפן

    רונית, 02/04/06 14:59

    אני לא מחזיקה טלוויזיה בבית כך שלא יצא לי לשמוע את הפנינה הזו יוצאת מפיו של יונתן גפן. אם אכן נאמרו הדברים, מדובר בהתבטאות בהמית ומחפירה. כיצד היה גפן מגיב לו מישהו היה מתבדח על חשבון התאבדות אימו, או הגרוטסקה הזאת המכונה אביב?

    הגב לתגובה זו

    • מי שמך??

      זהבה, 02/04/06 16:37

      אני לא סובלת את ביבי נתניהו...אבל זוהי ארץ דמוקרטית וזכותו לנסות להבחר....
      וודאי וודאי שאין לאיש זכות לדבר על מותו...
      חבל שאחיו לא בחיים..אבל גפן היקר, מי שמך לקבוע מי יחיה ומי ימות????
      תתבייש לך...פשוט התבהמות מצידך...
      מאחת שבאמת מתאבת את ביבי

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בן כספית אצל קדימה

    איילה חסון, 02/04/06 14:19

    זה רק אני שראיתי את עיתונאי החצר בן כספית מתחבק עם דליה איציק ועוד כמה במטה הבחירות בקדימה ביום שלישי בלילה.

    השידור היה בערוץ 10, ולאחר שכספית שפך את משנתו הידועה בערוץ הממלכתי רץ לשמוח עם החברי שלו בקדימה, רק מה ? הוא לא ראה שהוא נמצא ברקע של הכתב של ערוץ 10 שדיווח מהמטה, והתחבק עם כולם שם.

    חייך נתפסת.

    הגב לתגובה זו

    • הי, גם אני ראיתי והקאתי

      דפנה, 02/04/06 15:25

      גועל נפש, הוא לא מנסה להסתיר את תמיכתו . לא נורא עוד מעט נראה איך מי שלכאורה ניצחו לא מצליחים להקים ממשלה שתחזיק יותר מ-2 דקות. חודש טוב

      הגב לתגובה זו

    • איפה אפשר לראות את זה ? (ל''ת)

      ירון, 02/04/06 15:48

      הגב לתגובה זו

      • צריך לבקש ממי שהקליט

        איילה חסון, 02/04/06 18:54

        בטח יש כאילו מהתקשורת הלא עוינת שהקליט את התשדירים צריך לראות את הקטע הזה ולהעלותו באתרים הרלוונטיים

        הגב לתגובה זו

    • זה לא מעריב שבו כותב בן כספית שיצא בקמפיין ''איפה הבושה''?

      עדי, 03/04/06 15:20

      אז איפה הבושה?
      איך פרשן פוליטי של עיתון מזדהה בגלוי עם מפלגה מסויימת?
      איך נידע אנו הקוראים שפרשנותו אינה מוטית ומכוונת להשקפתו הפוליטית ולמה נאמין ?
      אבל, אין יותר בושה בעיתונות. לאחר שאמנון אברמוביץ דיבר על האתרוג בבפני פורם של עשרות עיתונאים ואיש לא פצה פה ודיבר והוא ממשיך ליחצן את קדימה בגיבוייו המוחלט של ערוץ 2, אז מה יגידו איזובי הקיר?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    סופסוף - פעם אחת טור לא מתבכיין, אלא ענייני

    שישו הקטן, 02/04/06 14:17

    כבר התרגלתי לקרא את ''5 שאלות'' ולהתעצבן על המתנחלים הבכיינים (ד''א מה זה קשור ליהדות?), אבל הפעם באמת שאלתם שאלות לעניין.
    המשיכו כך.

    הגב לתגובה זו