• 63.

    פורעי החוק הם המתפרעים ולא כוחות הבטחון

    רוני, 03/04/06 08:06

    ששומרים עליהם שם כבר שנים במערב הפרוע של השטחים, והבלוקים שעפו שם על ראשי השוטרים היו מפחידים.
    עצוב שכך היה צריך לנהוג עם פורעי החוק, אבל הם הביאו את זה על עצמם.
    הם והמנהיגות שלהם שהבטיחה היו לא תהיה ודומיהם, ונתנו לצעירים האלו תקוות שווא שהעמידה שלהם איתנה ככל שתהיה תצליח לעצור את המשך הכיבוש.
    מספיק. 40 שנים של ייצור גטאות על ידי יהודים צריכות להגמר.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מח''ש המליצה להעמיד לדין שוטר

    אסף שיאון, 03/04/06 03:49

    לא מאמין, נראה כי חל שינוי, סוף סוף, מח''ש מחליטה להמליץ על העמדת שוטר לדין. תלונות רבות מגיעות למח''ש נגד שוטרים, כשמח''ש בכוונה תחילה, ממוססת תלונות אלה, עושה אקרובטירה לטייח, לגבות שוטרים עבריינין ואם כבר, היא מחליטה להעמיד שוטרים לדין, אזי גם כשהשוטרים מבצעים עבירות פליליות חמורות, בגינן, סתם אזרחים נידונים לכלא לשנים רבות עם הרשעה פלילית, מח''ש מעמידה אותם לדין משמעתי בלבד, כאילו, שאחרו לעבודה. בקיצור, מח''ש מחלקת שוטרים המגבה שוטרים עבריינים ועובדת עלינו בעיניים.
    אין להרתע, יש לפנות בתלונה ליועץ המשפטי לממשלה, לתקשורת וגם לבג''ץ. ככל שהשוטרים העבריינים, חשים בגיבוי המערכת, כך הם הופכים לסכנה מהלכת על שתיים, כחומר נפץ מתפוצץ. יש לנטרל אותם מבעוד מועד ולדאוג למשטרה נקייה מעבריינים, משטרה אמינה, שלא יתאמו עדויות וישקרו בבתי משפט ולא יביימו מזכרים כוזבים נגד אזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה נראה ונשמע כמו פוגרום.

    אזרחית מזועזעת, 02/04/06 23:53

    מפחיד שהאנשים שנתנו את הפקודה לא נותנים את הדין.

    הגב לתגובה זו

    • ופושעי אוסלו נתנו את הדין?

      דרור, 03/04/06 00:58

      החכי''ם הערבים נתנו את הדין?
      רוצחי נתן זאדה נתנו את הדין?
      רוצחי גנדי נתנו את הדין?
      ניסו שחם נתן את הדין?
      וענונו הבוגד נתן את הדין?
      אל תחפשי צדק במדינה בה הכל מתבסס על כסף וקומבינות

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד למעריב שלא מפחדים להראות את זוועות עמונה

    פרעות עמונה, 02/04/06 23:36

    לפחות אתר ציבורי אחד לא מפחד להסתכל בעובדות. לא מפחד מהאמת ומהזוועה אליה הדרדרה החברה בישראל. רק הפצת הזוועה הזו תציל אותנו מכיליון. תודה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הנה הסרטים ,והם לא קלים לצפייה

    qwer, 02/04/06 21:29

    התנהגות ברברית של שוטרים
    זריקת נערות בברוטליות וריצה עם סוסים לתוך הקהל .
    גם השין גימל אשם בביצוע פקודה בלתי חוקית בעליל .
    אבל במיוחד המפקדים ואולמרט הבריון
    www.inn.co.il/amona

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    פולסא לאולשר''ץ עכשיו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יהודי, 02/04/06 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כמו בפרעות קישינב גם היום.

    נתנאל, 02/04/06 20:58

    קמנו, שבנו, צעירי אונים
    קמנו, שבנו, אנחנו בריונים.
    לגאול את ארצנו בסער מלחמה.
    תובעים את נחלתנו ביד רמה.

    בדם ואש יהודה נפלה
    בדם ואש יהודה תקום!

    מלחמה לדרור, לארצנו מלחמה
    ואם מת הדרור – תחי הנקמה
    אם משפט אין בארץ תשפוט החרב
    ולו נפול כחול מזכיותינו לא נרף.

    בדם ואש יהודה נפלה
    בדם ואש יהודה תקום!

    רוח שהוכתה לא בקלות תיפול
    דם שהכתים אדמה- אדם אליה יקשור
    זקופי גו ומרוממי קומה
    פנינו אל קדימה איש לא ירא

    בדם ואש יהודה נפלה
    בדם ואש יהודה תקום!


    יעקב כהן אחרי פרעות קישינב- הבית השלישי הוא תוספת שלי.

    הגב לתגובה זו

    • אתם הגיבורים האמיתיים!

      רחלי, 02/04/06 23:12

      אלו שהי שם וחטפו ונלחמו יום יבוא ותגאלו את מדינת ישראל מיד אוייביה.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ברוטליות נגד אזרחים

    eli koslovsky, 02/04/06 20:50

    הברוטליות ממש המהמה אותי וכואב שהמדינה שלחה חיות אדם לעמונה . אני נולדתי בניו-יורק ואני גר כבר יותר מ7 - שנים בניו-יורק . חשבתי לחזור לארץ אבל אחרי שראיתי את הברוטליות של המדינה נגד אזרחיה החלטתי לא לחזור יותר לארץ ולא רק זה אני אבקש להוריד את האזרחות הישראלית שיש לי . אני לא מעונין להיות אזרח של מדינה שאכזרית ומכה בברוטליות הכי אכזרית שיש, את אזרחיה שלה עצמה. ולא רק זה אני אשתדל להמליץ לכל מי שאני מכיר לא לחזור לארץ

    הגב לתגובה זו

    • הנה הסרטים

      qwer, 02/04/06 21:26

      התנהגות ברברית של שוטרים
      זריקת נערות בברוטילות וריצה עם סוסים לתוך הקהל .
      גם השין גימל אשם בביצוע פקודה בלתי חוקים בעליל .
      אבל במיוחד המפקדים ואולמרט הבריון
      www.inn.co.il/amona

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מי שצריך לעמוד לדין,זה מי שנתן את ההוראה !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שרה.א, 02/04/06 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    להגיש נגדו תביעה לפצוי בבית המשפט (ל''ת)

    מאירה, 02/04/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    במדינה מתוקנת הוא היה מואשם בנסיון (ל''ת)

    לרצח. חלאה, 02/04/06 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תראו את התמונה של הפושעים במדים (ל''ת)

    עזרעין, 02/04/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אדם חמור יושב על סוס זה המקסימום שלו (ל''ת)

    יקי, 02/04/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    גועל נפש

    משה, 02/04/06 17:48

    למה לעניש את השוטר החמור נשאר חי אז מה פה הבעיה
    ולמה לא חוקרים את חברי הכנת האלה שהסיטו לפגוע בשוטרים
    במיוחד מי שהיה אלוף בצהל
    קרא לפגוע בשוטרים
    אז איפה הצדק
    ששוטר שנשלח לשמור על ההסדר נענש ומי שפורע חוק שופט אותו

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הגיע הזמן שהשוטרים יועמדו לדין

    ג, 02/04/06 17:42

    השוטרים התנהגו באלימות ובברוטאליות והפעילו כח מוגזם ללא כל פרופורציה, וכל זה בגלל תשעה בתים,
    אבל לעומת זאת הממשלה לא שולחת שוטרים כדי להפסיק את הבניה הערבית הפרועה בלוד, בגליל, בנגב ובנחל עירון.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    דוד אדרי מה אתם מצפים ממרוקאי ? (ל''ת)

    רפי, 02/04/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא לעולם חוסן

    דורי א, 02/04/06 17:38

    ''אלה ברכב ואלה בסוסים...''
    יש דין ויש דיין!
    ביריוני היס''מ ומשטרת ישראל לדין!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תראו מי מייצג את זכויות האדם

    חייל שהיה שם., 02/04/06 17:36

    לא פחות ולא יותר, אלה שמבצעים פוגרומים בערבים, כורתים את מטעיהם, מכים אותם, מפוצצים להם בריכות מים - ואלה מגלגלים עיניהם לשמיים, הצבועים הללו ימ''ש.
    המתנחבלים האלה הם הקלגסים, הם הפשיסטים וצריך להעמיד לדין את כולם על בגידה ועל פשעים נגד האנושות.

    הגב לתגובה זו

    • בכל מדינה מתוקנת, שרץ שכמותך היה

      כבשה מגיבה, 02/04/06 19:09

      נעול מאחורי סוג ובריח של המחלקה הסגורה. בכל מקרה, אל דאגה, גם אם לא יכניסו אותך מאחורי סורג ובריח, אם אתה מתועד - אתה תשלם. רוץ לשכור עו''ד, כלב שוטה.

      הגב לתגובה זו

    • חבל עליך...

      ישראל, 04/04/06 00:08

      מחר, אזה ערבי מתאבד יפגוש אותך במקרה באוטובוס... אז יהיה מאוחר מדי להבין מי אחיך ומי אוייבך...
      רפואה שלמה לך...

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    דוד אדרי, לא שמתי לב ששמו נכתב

    נזכור את השם, 02/04/06 17:26

    אני רשמתי ואזכור את השם דוד אדרי - שוטר רשע שדרס אזרחים כאילו שהיה במשטר דיקטטורי אכזרי.

    הגב לתגובה זו

    • תרשום גם ניסו שחם

      נפגעולמרט, 02/04/06 17:57

      עדין בתפקיד, אגב

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני ממליץ על עונש מוות לפושע הנתעב

    צבי, 02/04/06 17:26

    וכך גם לכל לובשי המדים השחורים שכולנו יודעים את מי הם מזכירים, בייחוד עם האלות השחורות

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לפרסם את שם השוטר (ל''ת)

    אזרח, 02/04/06 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אלה לא שוטרים. אלה מפלצות !! (ל''ת)

    לדין עכשיו !, 02/04/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הצביעות וה''מוסר'' הכפול של מח''ש

    ערבי, 02/04/06 17:15

    כשמדובר בפציעת מפגין יהודי אז מוצאים ת האשם ומביאים אותו לדין, אך כשמדובר ברצח 13 מפגינים ערבים אז אין אשמים ואין משפט

    הגב לתגובה זו

    • סליחה?

      חל, 02/04/06 17:43

      הדיחו את מפקד המחוז הצפוני!!!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    השוטר הוא יזדנפנה

    נתי שומיל, 02/04/06 17:05

    חבר שלי שוטר ואני יודע שהוא עשה את זה אבל אני מצדיק אותו כי גם אני שוטר

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה מנאייק? (ל''ת)

      kob, 02/04/06 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני מתבייש במקום העבודה שלי

    שוטר, 02/04/06 17:04

    לא לימדו אותנו להכות אזרחים ועכשיו לא מדובר ביהודים או ערבים אלא בבני אדם אותם שוטרים ביצעו עבודתם בהנאה רבה תוך כדי גרימת נזק חמור לתושבי עמונה.

    אני מתבייש במשטרה אבל אני לא יכול להזדהות בגלל מקום העבודה שלי שמפרנס אותי.

    אני מבקש סליחה בשם חבריי והלוואי שיתפסו את החוליגנים שביזו את משטרת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ,אתה איש ישר וטוב

      qwer, 02/04/06 17:27

      מי יתן וירבו אנשים ישרים כמוך במשטרה ובכלל.
      האשמה העיקרית מוטלת על אולמרט.
      אבל גם הפרש והשוטרים לא היו צריכים לציית לפקודה בלתי חוקית בעליל .
      זו שדגל שחור מתנופף מעליה - וכן אין לי הגדרה אחרת לרמיסת נשים וילדים ע''י סוסים.
      אולי להיטלר או סטלין יש.

      עומרי מחכה לאולמרט

      http://www.ehud-olmert.com

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה שוטר אני מתנחל פורפרה !!!!! (ל''ת)

      אזרח, 02/04/06 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כתב אישור

    עוז, 02/04/06 17:03

    הגזימו...שוטר בתפקיד עושה את המוטל עליו על פי פקודות כנגד פורעי חוק סדרתיים ומגישים נגדו כתב תביעה !!!!
    צריך להגיש כתב תביעה כנגד כל ''המתנחבלים'' שחושבים שהחוק בידם והם מעליו !!!!!!!!
    לתבוע אותם על ההרוגים והפצועים מכוחות הבטחון , שהגנו עליהם בגופם ועל ההוצאות הכלכליות שנבעו משהייתם ביו''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יהודה עציון

    ג', 02/04/06 17:01

    הנ''ל הוא פרובוקטור מהמעלה הראשונה ובגללו ושכמותו - עם ישראל יסתבך בצרות צרורות.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות הוא תושב עופרה סתאם אזרח שומר חוק כמוך שנאבק על ארצו כמו חיל (ל''ת)

      ה' הוא המלך, 02/04/06 17:27

      הגב לתגובה זו

    • דעותיך עליו לא הופכות אותו לנטול זכויות ואין סיבה שירמס תחת סוס. (ל''ת)

      תמר, 02/04/06 23:58

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני מקווה שלא רמס רק אחד!

    גדי, 02/04/06 16:58

    צריך לרמוס כל דגנרט שחושב שהאדמה של אבא שלו. השוטר רמס כי נמאס!

    הגב לתגובה זו

    • השנאה שלך היא כל כך עיורת? (ל''ת)

      אלי, 02/04/06 17:25

      הגב לתגובה זו

    • האדמה שייכת לעם היהודי ל2000 שנות הגלות האנטישמיות ורצח יהודים.אין

      לכם זכות לכפות, 02/04/06 17:32

      כמו בגוש קטיף כמו בעמונה. הפסדנו בבחירות פשוט כי לאף אחד לא אכפת ואין כח לפעול. אנשים מבינים שזה לא יועיל בהורדת הטרור אנשים מבינים שאם נצא יהיו קטיושות על אשקלון נתניה ירושלים תל אביב. אנשים לא מבינים שקבלנו מתנה נפלאה שלא היה לנו 2000 שנה. אין לזה מספיק משמעות בעינהם.
      בעיני יש. ועוד רבים כמוהו יבואו יאבקו ישכבו מתחת לדי ניין יחטפו מכות משוטרים. לא ירימו יד אבל גם יחזיקו חזק באדמה. ואם נפסיד, הכל חלק מתוכניתו של הקב''ה כנראה שעם ישראל לא מוכן לתקומה. אבל בסוף המשיח יבוא ויהיה טוב.
      ה' הוא מלכנו
      משיח בן דוד חי

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך (ל''ת)

      הימלר, 02/04/06 17:34

      הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שיהלד שלך יירמס ע''י סוס משתולל...

      פלביוס, 02/04/06 21:18

      אני אבוא ללוויה שלו ואצחק לך בפרצוף...

      אתה נשמע בדיוק כמו אחד ממנהיגי החמאס...
      מי יודע, אולי זאת מחמאה בשבילך, כי הרי ברור שאתה שונא אותם פחות מאשר את מתיישבי יש''ע...

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא לשכוח שהמתנחלים הם פורעי חוק (ל''ת)

    ורד, 02/04/06 16:54

    הגב לתגובה זו

    • למה? כי הם יהודים ששומרים על א''י? (ל''ת)

      יהודיה, 02/04/06 17:22

      הגב לתגובה זו

    • *ה*מתנחלים? את בטח יש לך כמה חברים ''מתנחלים'' ואת אפילו לא יודעת

      שומר חוק, 02/04/06 21:05

      ''מתנחלים'' זה מושג שמתייחס בסך הכל למקום מגורים.

      הגב לתגובה זו

    • לא לשכוח שהשמאלנים הם ערב רב, ערבוב של ישראל ועמלק (ל''ת)

      יהודי, 02/04/06 21:31

      הגב לתגובה זו

    • אני חושבת שצריך לשסות סוסים בכל מי שיחצה כביש באדום!! (ל''ת)

      פורעת חוק, 03/04/06 00:00

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    להעמיד לדין את ראש הקל. אולמרט (ל''ת)

    אלי, 02/04/06 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השוטר עשה מלאכתו נאמנה

    חכם מימון, 02/04/06 16:45

    אין להעמיד את השוטר לדין,
    בדקו את התנהגות המתנחבלים והעמידו אותם לדין לפני השוטר,
    המתנחבלים הם פורעי החוק

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    טוב מאוד,כן ירבו!!!!!!!!! (ל''ת)

    אבי, 02/04/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולמרט יביא עוד פוגרומים על אזרחי ישראל (ל''ת)

    יהל, 02/04/06 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פעיל ימין עאלק.....---- י ה ו ד י ....וזהו- כנסו רבותי welcome

    Y0, 02/04/06 16:26

    ואם לא מאמינים שבעיקר ליהודים- או לכל הפחות לבני אדם. וכי מה? בכך שאומרים ''פעיל ימין'' כבר מוחקים עם מי יש לנו עסק. יש לנו עסק עם יהודים ום גם זה לא טוב אז בוא נגיד בבני אדם.אז למי מרביצים באמת?
    כנסו ומצאו את ההבדלים:
    kodesh.tv/amona-versus.htm
    לפי הנראה יותר משוטר אחד צריך לעמוד במשפט, אלא כל המערכת. לא?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני מתביש שבני שרת בצבא קלגסים ונפל בעזה (ל''ת)

    אב שכול, 02/04/06 16:26

    הגב לתגובה זו

    • אני מתבייש שבני ז''ל נפל בהגנה על אנשים כמוך (ל''ת)

      אב שכול, 02/04/06 16:50

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    השוטר- לכלא

    פרש, 02/04/06 16:21

    הגיע הזמן לרסן את ההתנהגות הברברית של השוטרים בעמונה
    ככה זה ששמים חמור על סוס

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הסרט שהוצג בפני ועדת החקירה

    נפגעולמרט, 02/04/06 16:03

    http://195.225.46.79/aruz.aspx

    לא נשכח

    הגב לתגובה זו

    • ראיתי את הסרט! מזעזע! היסמניקים הם ערסים

      אוריה, 02/04/06 17:45

      פראים שנתנו להם תפקיד במשטרה!

      אני בעד הפינוי, אבל האלימות שם חולנית!

      הגב לתגובה זו

      • ראיתי את הסרט, התגלגלתי מצחוק

        חיים, 02/04/06 18:51

        הקוזאקים הנגזלים מקבלים בראש.

        מצפה לסרט ההמשך בקוצר רוח.

        הגב לתגובה זו

        • אתה איש רע ורשע

          נפגע מעמונה, 02/04/06 23:42

          חסר לב,

          הגב לתגובה זו

          • וזורקי הבלוקים מהגגות נשמות טובות.

            חיים, 03/04/06 02:48

            יקבלו כרטיס כניסה לגן עדן ו72 בנות אולפנא חסודות.

            הגב לתגובה זו

            • ובגלל כל ה''חום'' לב שלך, חיים...

              ישראל, 03/04/06 23:59

              ותמיכתך העיוורת בהתנתקות או התכנסות או שתקרא לזה מה שתרצה, אתה עכשיו חוטף קאסמים שם ב''דרום'' מקום מגוריך... ואולמרט, המשיח שלך? הוא נותן רשות למופז להפציץ שטחים רקים בתגובה...
              אז שינעם לך חיים, דרום... הלב שלך צריך קצת שיפוץ...

              הגב לתגובה זו

  • 26.

    אפשר הסבר בבקשה, איך זה שאת הידעיה על הנפץ בכנסיה

    יהודים אתם ?, 02/04/06 16:02

    אתם השארתם בראש העמוד למשך יומיים, ומילאתם את כול העמוד הראשי בכתבות בנושא, ואת הידעה הזאת אתם הורדתם תוך שעה מהרגע שהיא פורסמה ???

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לבדוק ביסודיות מה קורה ביס''מ.

    ירון, 02/04/06 15:56

    האווירה ביחידות היס''מ האלה , היא של הפקרות , המדובר בשוטרים משועממים שכל גאוותם היא עד כמה חזק הוא הרביץ וכו'
    אלה יחידות של אנשים אלימים שלא עושים הרבה ותחושתם היא כמה שהם מרביצים יותר כך הם מובחרים יותר , מבלי לדעת שזה הפוך
    אני לא ימני אבל אני מאמין למפגינים , ראיתי את אנשי היס''מ באוסישקין ובבלומפילד וצריך לעשות חריש עמוק כדי להוציא אותם מכיוון מחשבה זה.גם אם זה אומר לפרקם ולבנות מחדש (האמת אני לא חושב שזה קל כי אנשים איכותיים באמת לא ירצו לשרת ביחידות כאלה שזו האווירה בהם .)

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מדינה רעה

    טום, 02/04/06 15:53

    אוי לה למדינה ששולחת שוטרים או חיילים לבצע משימה ואחר כך מפקירה אותם על מזבח הפופוליזם. אם בכלל יש להעניש מישהוא על התנהגות המשטרה בעמונה יחלו נא בשר הממונה ובקצונה הבכירה. להטפל לשוטר בודד ולהשליכו לכרישים (מתנחלים) זו ממש לא גבורה גדולה.

    ובכלל... למה להתנצל? המתנחלים הפרו צו בית משפט.... המתנחלים הזמינו על עצמם עימות אלים..... והמתנחלים קיבלו קצת מכות...... ולכן צריך שוטר לשלם?

    ''אירגון זכויות האדם ביש''ע '' ממש..... אולי הכוונה ''אירגון זכויות היתר של המתנחלים''

    הנהיו המתנחלים הצדקנים אבירי זכויות האדם? הרי חייהם של ערבים חשובים להם כקליפת השום - אם במותם ואם בחייהם העלובים..... אדנותם של המתנחלים ידועה ואיננה סוד גדול.....

    הגב לתגובה זו

    • מדינה רעה???

      זאב, 02/04/06 17:44

      זו לא המדינה שהיא רעה.. זו הממשלה

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט מדינה רעה.. בעיקר בגלל חלאות כמוך... (ל''ת)

      לברט, 02/04/06 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הכותרת האמיתית- ''הנאשם הראשון'' (ל''ת)

    עמי, 02/04/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי ייתן גבוי לשוטר?

    גדעון, 02/04/06 15:41

    ה-שר לבטחון פנים ח י י ב לעמוד לימין שוטריו.
    לדאוג להעמיד לדין את המפגין.יכול להיות שהשוטר עבר עבירה,אבל בטוח שעבירות המפגין וחבר מרעי ולא רק שלא היו פחותות,אלא שהן הן שהובילו לפרעות שחייבו התערבות המשטרה.
    ה ל א ה ה פ ו ר ע י ם !!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • על מה יתן על הברבריות של השוטרים? (ל''ת)

      צדיק תמים, 02/04/06 17:07

      הגב לתגובה זו

    • השר לביטחון פנים לא מספיק אינטליגנטי בשביל לנהל דוכן פלאפל...

      אמנון, 02/04/06 21:10

      אז אתה רוצה שהוא יתן גב לשוטרים? עדיף כבר שיעלו ישר על הזינזאנה...

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חייביםלהמשיך ולדון בהתפרעות המשטרה (ל''ת)

    ד''ר חיים גרלון, 02/04/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כמי שמאד רחוק מדעות המתנחלים

    גברי אשד, 02/04/06 15:33

    אני תומך במיצוי הדין עם שוטרים שסרחו.
    אינני יכול לדרוש דין אחד לפלסטינאים כאשר זכויותיהם נרמסים ודין אחר ליהודים.

    באותה נשימה אני גם דורש מיצוי דין עם אותם מפגינים ושולחיהם שעברו על החוק

    הגב לתגובה זו

    • אבל הם לא עברו על חוק.. עמונה אפילו לא הוכרזה שטח צבאי סגור.. (ל''ת)

      תמר, 03/04/06 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט ועזרא הם האחראים לפוגרום הזה, ועליהם להתפטר מייד. (ל''ת)

    המטיף, 02/04/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי שלח את הכלבים רוכבי הסוסים.?? (ל''ת)

    שרית פרס, 02/04/06 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צודקים, מי שראה את התמונות מעמונה לא יכול לחשוב אחרת

    כואב, 02/04/06 15:20

    השוטרים באו לשם במטרה להכות, לפצוע, ולהרוג, אני לא מאוד ימני ובטח שלא דתי, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה ש300 נערים ונערות הוכו מכות רצח, רובם עם פציעות קשות בראש ושברים בגפיים, אי אפשר לראות את הפרש עם הסוס דורס את האיש הזה ואחר כך חוזר עליו עוד פעם בכוונה ולא להרגיש כלום, אי אפשר לראות את התמונות בבתים עם השוטר שמכה ומכה ומכה ומכה ומכה כמה ילדים שיושבים על הרצפה בלי להתנגד, ולהישאר אדיש, אי אפשר לראות את התמונות האלה בלי שהמצפון האישי שלך יגיד לך שמשהו לא בסדר, וזה רק הדברים שהצליחו לצלם, היו גם כאלה שזרקו אותם על הזכוכיות וגררו אותם על האבנים, פשוט התעללות סדיסטית ואכזרית, ואי אפשר שלא להרגיש שזה מכוון מלמעלה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט השתמש וזרק

    ששי, 02/04/06 15:19

    אחרי ששמע לאולמרט השוטר לבד צריך לטפל בפצעים ואולמרט נהיה רא''מ כל כך צפוי מדינה מושחתת

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לדרוש שתואר ראשון הינו תנאי הכרחי

    השכלה עוזרת, 02/04/06 15:19

    לקבלה למשטרה. תנאי ראשון אבל לא היחיד....
    אולי זה ישפר את המצב, אולי...

    הגב לתגובה זו

    • גם לרייך השלישי היה תואר ותראי לאן הם הגיעו.

      יצחק, 02/04/06 15:39

      זו לא הבעיה של תואר אלה טוהר .
      טוהר המידות.
      וטוהר מידות לא רוכשים באוניברסיטה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כשראש הממשלה ליצן ושר הבטחון שרדן האזרחים משלמים. (ל''ת)

    קוני, 02/04/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פוגרום עמונה

    נפגעולמרט, 02/04/06 15:15

    כל פרש ביג' יומו

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אלימות כזו לא יכולה לצאת לפועל במדינה נאורה ! (ל''ת)

    דודי, 02/04/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עין תחת עין

    איילה, 02/04/06 15:11

    צריכים לשלח את אותו סוס לעבר אותו שוטר אדיוט שפגע בפעיל ימין. כך הם ילמדו פעמיים איך לשלוט בסוס. זה סתם תרוץ שהשוטר אמר שאינו היה יכול לשלוט בסוס.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה את צודקת ב 100% !!! (ל''ת)

      אבנר, 02/04/06 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא פרש

    מוטי, 02/04/06 15:07

    אלא קלגס

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי מגיע למשטרה?

    כ, 02/04/06 15:05

    לדעתי, הרבה מהמתגייסים אל המשטרה בישראל הם כאלה שלא היו מצליחים להתקדם במסגרת האזרחית, ע''ע אנשי צבא קבע בצה''ל.
    המשטרה בישראל=המתגייסים כשכירי חרב לצבאות העולם

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ארץ דפוקה- נותנת זכויות למי

    שוקי, 02/04/06 15:04

    שפוגע בדמוק'. למשטרה מותר! לפזר הפגנות בכל דרך שהיא אפילו בכדורי גומי שוקרים וכד'. במידה ותפגעו בשוטר אז זאת תהיה פגיעה בדמ'.
    הימין בארץ הפך להיות השמאל הקיצוני החדש - מכאן הדרך לטרור יהודי קצרה.
    אני מקווה שהמדינה תתחיל לראות את הנולד.

    שבוע טוב

    הגב לתגובה זו

    • תתפלא

      הנטפל לקטנות, 02/04/06 16:55

      בימי האיתיפאדה העליזים היו הרבה מקרים של שוטרים וחיילים שהיכו פלישטינאים ש''בסך הכל'' זרקו אבנים ושמאלנים כמוך דאגו שהם יועמדו לדין וייענשו .אז שב בלול ותלמד מחדש מה מותר למשטרה ומה אסור.

      הגב לתגובה זו

      • תלמד לקרוא

        שוקי, 02/04/06 17:24

        זאת בדיוק המנטליות שלכם לתקוף ולא לשמוע.
        שים לב שאני גם נגד השמאל הקיצוני ושערכתי השוואה בין הימין לשמאל.
        אני איש מרכז לא אוהב קיצוניות בשום צורה. וזה לא הופך אותי לפחות יהודי ממך. משפחה שלמה שלי נרצחה בשואה על שם היותם יהודים ובגלל קיצוניות נאצית.
        מקווה שתתחילו לשמוע גם אנשים אחרים ולא רק את הרבנים שלכם.

        הגב לתגובה זו

        • מצטער שוקי...

          ישראל, 03/04/06 20:34

          אבל אותך כבר אפשר לכנות ''מרכז קיצוני''! אתה לא אוהב ''קיצוניות'' בצורה קיצונית ביותר... ככה זה היום, כולם קיצוניים ואין שפיות במדינת ישראל.
          ודרך אגב, אין לך מונופול על השואה. משפחות שלמות של הרבה יהודים מכל קצוות הקשת הפוליטית נרצחו בשואה! גם המשפחה שלי ומשפחות של רבים אחרים. אני לא שמאלני ואני גם לא מתנחל. אני יהודי! ואני אוהב יהודים ומתנחלים...
          ולא, הנאצים, זה לא היה ''קיצוניות'' נאצית... זה רק בגלל שהם נתנו למשטרה שלהם להתנהג בדמוקרטיה קיצונית... אותה דרך שאתה מציע לנו פה במדינת ישראל. וטרור יהודי? יש כאן כבר טרור יהודי... קוראים לזה ''משטרה''... לדאבונינו.

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    סנונית ראשונה. השוטרים החוליגנים לכלא!

    יואב, 02/04/06 15:03

    יש עדויות מפורטות על שוטרים שביצעו ''פסקי דין'': ''אתה קראת לי מניאק?'' - מכה נוראה בראש? ''אתה דתי אתה?'' - עוד מכה שגרמה לאבדן הכרה.
    כל שוטר שהיכה חייב להישפט ולהשלח לכלא לתקופה ארוכה מאד. יש להכפיל את מספר הנפגעים בעונש על העבירה ולשלוח חלק מהשוטרים לכלא לשארית ימיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כאישה אל אישה - כל הכבוד אורית סטרוק!

    אוליב אויל, 02/04/06 14:56

    הלואי ויקום הגבר מהאיחוד הלאומי והמפד''ל שיפנה לאישה המדהימה הזו את כיסאו בכנסת.
    אם היו שואלים אותי, רצוי בראש הרשימה- לפני הרב בני אלון.
    כל הכבוד לך אורית על פעילותך המבורכת - המשיכי כך!

    הגב לתגובה זו

    • אוי לנו מנשים כמו סטרוק

      דתי נורמלי, 02/04/06 15:06

      אורית סטרוק מייצגת יפה את עצמה ועוד כמה סהרורים מתל רומיידה והגבעות. אין שום סיבה שבעולם שהיא תקח מקום בכנסת שהגיע בזכות דתיים שפויים מרעננה וגבעת שמואל.
      למרות שאני מצדיק נקודתית את הרדיפה אחר השוטרים מפירי החוק בעמונה, ידי אורית סטרוק וחבריה מנהיגי יש''ע אינן נקיות, בעת ששלחו בנות ובנים צעירים לעמוד מול המשטרה, על מנת למנוע פעולה חוקית שהתקבלה על ידי מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא צריך להעניש אותו בהשעיה

    bob, 02/04/06 14:55

    צריך להכניס אותו לבית הכלא כמו כל עבריין אחר שפוגע בחפים מפשה.
    להיפך צריך להחמיר בעונשו,כי הוא הגיע עם מנדט שהמדינה נתנה לו, והוא השתמש בו כמו חיית אדם.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שישימו את האיש הרע בבית כלא (ל''ת)

      ב, 02/04/06 15:03

      הגב לתגובה זו

    • ההשעיייה היא רק לתקופת הביניים, עד שיורשע או יזוכה (ל''ת)

      גדעון, 02/04/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    סייג לחכמה שתיקה

    אריק, 02/04/06 14:52

    אורי, עדיף שלא תדבר על דברים שאתה לא מבין.
    יש אפשרות להגיש תביעה אזרחית על דברים שאדם נשפט כבר על אותה עבירה כעבירה פלילית.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תביעות אישיות כנגד שוטרים שלקחו את החוק לידיהם!

    אורי, 02/04/06 14:38

    אין צורך להעניש את החוליגנים שהיכו את השוטרים, בעלך וחבריו כבר לקחו את החוק לידיים, מלבד היותם שוטרים הם גם החליטו להיות שופטים. אין אפשרות, לפחות לא על פי החוק (אם נחליט לרגע להתיחס אליו), להעניש על אותה עבירה פעמיים.
    במדינת חוק דמוקרטית, כמו שישראל מתימרת להיות ואולי גם תהיה פעם, פועלים גם נגד מפירי חוק (ואני מסכים עם הטענה שהיו בין המפונים גם מפירי חוק), במסגרת החוק, בשביל זה, בין השאר יש חוק, ובשביל זה יש הפרדה בין רשות שופטת (בתי המשפט בהם יושבים אנשים משכילים, חכמים ומלומדים- או לפחות כך צריך להיות), לבין הרשות המבצעת (משטרה בין השאר, בה משרתים כל מיני סוגי אנשים, שברובם לא ממש משכילים, לא ממש מלומדים וממש לא חכמים).
    שיהיה לך שבוע טוב, ואני מקוה שבעלך יבצע את תפקידו כראוי, ורק את תפקידו, על מנת שלא יראה את הצד השני של הסורגים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מעניין למה חיכו במח''ש זמן רב... עד לאחר הבחירות

    מושון, 02/04/06 14:33

    כנראה היה להם מה להסתיר.
    זה עוד יתגלה.

    הגב לתגובה זו

    • אני שמאלנית, אבל ברור לי שאתה צודק. (ל''ת)

      לצערי הכל, 02/04/06 14:53

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה השוטרים ככה רעים ??? (ל''ת)

    לא מבין, 02/04/06 14:28

    הגב לתגובה זו