• 200.

    בכל זה אשם שמעון פרס,שהביא את הדרעק הזה למפלגה. (ל''ת)

    דאופ, 04/04/06 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    המפלגה עוד תשלם ביוקר על בחירתו ליו''ר את הפושטק הזה. (ל''ת)

    דודיק, 04/04/06 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    היינו צריכים לבחור בישראל טוויטו מ'לחם'-יותר אינטלגנטי מפרץ. (ל''ת)

    דוד,לא גזען, 04/04/06 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    חידה.מי הצעקן,אנאלפבית,פושטק ופרימיטיבי ? (ל''ת)

    פרס-500$, 04/04/06 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    בבחירות הבאות העבודה תתרסק עוד יותר מהליכוד,פרץ מקדם את זה בהצלחה . (ל''ת)

    תעיפו אותו משם, 04/04/06 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    זוהי שערוריה

    פקק תנועה, 03/04/06 08:09

    ואנטי דמוקרטיה .חתרנות וזילזול בקול הבוחר. מצד מיפלגת העבודה.מיפלגה זו לא זכתה במרב הקולות ואן לה כל זכות להקים ממשלה.פרץ מנסה ליגנוב את המדינה.מאזרחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    המוסלמים החדשים מקדימה ילכו עם הערביות

    אנטוני ופקינס, 03/04/06 02:58

    לגרש את היהודים מארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    האופציה קיימת נושמת ומהממת (ל''ת)

    רוני ינון, 03/04/06 00:50

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    למר פרץ היקר,

    שמעונה מדימונה, 02/04/06 22:50

    כמישהי שבחרה אמת, אני מאוד מקווה שלא תכנעו לכל הבלאגן שהנושאים ונותנים מנסים ליצור פה, כאחת שבחרה באמת, אני מצפה שלא תוותר על תיק האוצר, אפילו אם זה כרוך בישיבה באופוזיציה. אל תתנו לענין הזה להתמסמס לנו, אם תהיו באופוזיציה, תצליחו ליישם את המטרות טוב יותר משתשבו בממשלה מסורסים בתיקים שבמילא יאוישו בשרים שיעשו את אותו הדבר.. המקום שלכם באוצר. אם לא, אין שום טעם, וזה נוגד את בחירתו של הבוחר. ואני חושבת שזאת תהיה התעלמות גסה של קדימה מרצון הבוחר, אם לא יתנו לכם את תיק האוצר.

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    עמיר פרץ.חצי מיליון בוחרים שהם 2 מיליון ישראלים סומכים עליך (ל''ת)

    רפאל, 02/04/06 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    עדיף קואליציה עם השטן רק לא עם אולמרט (ל''ת)

    נחש,......קרח, 02/04/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    פרץ והגמלאים שתי בדיחות גרועות של המצביע הישראלי!!! (ל''ת)

    עצוב, 02/04/06 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    אולמרט ירכיב ממשלה עם מרצ, רינה מצליח, אבאמוביץ,אודי סגל,רע''ם-תע''ל, (ל''ת)

    pula lunga, 02/04/06 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    אסור לזלזל באף אפשרות חוקית

    א ב, 02/04/06 20:42

    לכן יש חוק

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    פני הדור כפני הפרץ.......

    יצחק לוי, 02/04/06 20:37

    מזכירים כאן תכונות חשובות של מנהיגים לרבות השכלה, ידיעת אנגלית ועוד. אני בהחלט מסכים עם תומכי פרץ שאלו לא קריטריונים שתמיד מבטיחים הצלחה וודאי שאלו לא קריטריונים יחידים. הבעיה עם עמיר פרץ לא מסתכמת לדעתי בכך שהוא בור ועם הארץ או בכך שאינו יודע אנגלית בסיסית (דרך אגב לצערי גםהעברית שלו מאד פרימיטיבית..) הבעיה העיקרית איתו - הוא לא חכם- כלומר לא אינטיליגנטי- כלומר די ברור שיש לו IQ נמוך(מלים אחרות הוא כנראה די טיפש)..לכן אין סיכוי שתתרחש אצלו למידה משמעותי בכל תחום.
    אולי תגידו ..כן אבל יש לו אישיות של מנהיג...לדעתי אין לו בכלל אישיות של מנהיג...אסור להתבלבל בין כוחניות ובריונות לכושר מנהיגות...
    עמיר מלא רגשי נחיתות כרימון ...כל התנהלותו מעידה על כך --- מיד עם ''היבחרו'' כיו''ר העבודה -- במקום להפגין בטחון עצמי וממלכתיות ולדאוג שיהיו איתו בהנהגה אנשים טובים באמת דאג להרחיק כל אדם עם דעה וחשיבה עצמאית והקיף עצמו בפלקט מגוחך של אומרי הן בינוניים וחסרי חוט שדרה . עכשיו לאחר שהוריד את מפלגת העבודה בשני מנדטים נוספים הוא מתחיל לשחק משחקי כבוד אוויליים ...עוד לא נפטרנו מרעתו של הנעלב הסדרתי בעל רגשי הנחיתות מבית שאן וכבר נגזר עלינו מידי יום לחזות בסצינות הילדותיות של הבריון משדרות.. ברור לו שלא יוכל להרכיב קואליציה(או שאולי זו אריתמטיקה קשה מדי עבורו) אבל במקום לדאוג לטובת המדינה ולסייע להקמת קואליציה יציבה תוך קידום הנושאים החברתיים שכביכול חשובים לו....הוא עוסק רק בדבר אחד הכבוד של עמיר פרץ...יודעים משהו במחשבה שניה אולי באמת עדיף שפרץ יהיה ראש ממשלה...הרי הערבים סביבנו כל מה שחשוב להם תמיד היה הכבוד הערבי ...לכן הם נראים כך אחרי 100 שנות מאבק...אולי הגיע הזמן שגם בראשנו יהיה אדם בעל מנטליות ערבית..שישחק משחקי כבוד עם הערבים...היהודים....האמריקאים....האירופאים ולעזאזל המדינה!!!! העיקר הכבוד של פריצי!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ולאן הביאה אותנו ההשכלה?

      שמעונה מדימונה, 02/04/06 22:15

      לא שאני מזלזלת בהשכלה חס וחלילה, אבל יש סוג של השכלה פורמלית שהיא למעשה בורות, כי אתה מקובע בתוך הגבולות של מה שלמדת ואין לך שום כלים לפרוץ אותם ואז אתה בתקיעות איומה, לעומת זאת יש סוג של השכלה לא פורמלית, זה סוג של השכלה שנרכשה בדרכים אחרות שמשאירה את האדם נטול גבולות ובעל חופש חשיבה שבאמצעותו הוא יכול להגיע למקומות שסוג מסוים של בעלי השכלה פורמלית, לא יכולים להגיע אליהם בדמיון הכי פרוע שלהם, כי הם מקובעים בתוך הריבוע שלהם ואין להם כילים לפרוץ אותם, כי הם לא מודעים לעובדה שהם בתוך ריבוע.

      לדוגמא:
      תסביר לי אתה, איך בעולם שיש בו השכלה כל כך מפותחת כהגדרתך בענייני כלכלה, לא הצליחו כל המשכילים הכלכליים למצוא נוסחה שתמגר את העוני בעולם?

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    כמצביע העבודה בפעם הראשונה....רק לא אולמרט השחצן והמושחת!!! (ל''ת)

    רמי כרמי, 02/04/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    פרץ בה ממישפחה שיודעת ליסחוט,להרוס,לחבל,לשחק מישחקי כח (ל''ת)

    אך לא בנה לעולם, 02/04/06 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    יאללה להתאחד כולם , לייבש את אולמרט ופרץ. איזה יופי (ל''ת)

    בבחירות הבאות, 02/04/06 19:51

    הגב לתגובה זו

    • אופס, תיקון טעות שלי- התכוונתי ל''אולמרט ופרס'', כמובן.... (ל''ת)

      בבחירות הבאות, 02/04/06 21:05

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    ביבי מלך ישראל

    ביבי המלך, 02/04/06 19:32

    הלוואי שביבי יהיה מלך בישראל.

    כל מי שמדבר נגדו לא מגיע לקרסוליו.

    אז מה אם הוא דפק את החד הוריות?
    לא מגיע להן שקל מהמדינה.
    מי שנכנסה להריון מיוזמתה שתסבול או שתמסור את הילד לאימוץ.

    כנ''ל מי שלא רוצה לעבוד.

    פתאום יש כסף בקופה, הא, אולמרט?

    ביבי מושיע ישראל.

    כראש ממלשה - הכי פחות פיגועים.
    כשר אוצר - הצלת הכלכלה.

    עכשו שמישהו יתוכח עם זה.

    ביבי מלך ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      צודק, 02/04/06 20:49

      ביבי גאון

      הגב לתגובה זו

  • 181.

    קדימה חזקים בטוקבקים, הא ??? (ל''ת)

    קזינו, 02/04/06 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    התנהגות אופיינית למגזר-לבגוד בקהל בוחריו רגע לאחר הבחירות (ל''ת)

    כבר עדיף ביילין, 02/04/06 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    אולמרט-תקים ממשלה בלי העבודה, הם יזחלו על גחונם פנימה (ל''ת)

    אודיה, 02/04/06 18:59

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט יקים קואלציה רק עם המפלגות הערביות...

      ג'ף, 02/04/06 19:57

      רק למפלגות הערביות התומכות בחמאס יש מצע משותף לאולמרט ו'קדימה' לעקירה חד צדדית של היהודים הדתיים והחזרת הפליטים הפלשתינים לירושלים המורחבת, שומרון ויהודה. לכן פרץ ומפלגת העבודה יוכלו לקבל תמיכת היהודים כולל הליכוד והדתיים...אולמרט ופרס לא יוכלו לבצע את זממם...

      הגב לתגובה זו

  • 178.

    עת לחכמה

    דגן, 02/04/06 18:56

    אולמרט תהיה חכם, שב לבד עם פרץ עד שיצא עשן לבן.לעשירים מותר להיות ''לרגים''.הכיוון הנוכחי מרחיק, מפלג, ואולי אף תצא בידיים ריקות.

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    כל התגובות נגד פרץ הם מהמושתלים של ''קדימה '' (ל''ת)

    רפאל, 02/04/06 18:55

    הגב לתגובה זו

    • אל תשלה את עצמך. ככה מרגישים גם

      מיקי, 02/04/06 19:03

      הרבה מבוחרי העבודה, הליכוד וליברמן.
      פרץ ? ראש ממשלה ? אולי מלך ?
      עבד כי ימלוך.

      הגב לתגובה זו

    • להיפך

      מפוכח, 02/04/06 19:09

      אפילו אני, שהצבעתי עבודה, מרגיש גועל. ורבים כמוני. עצם העובדה שהוא משדר נכונות לתרגיל מסריח שכזה מוכיחה שפרץ איבד את העשתונות ובגד בקולי.

      שיילך לעזאזל.

      הגב לתגובה זו

    • קדימה קמה כך (ל''ת)

      הא?, 02/04/06 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 176.

    התרגיל המסריח 2

    פז, 02/04/06 18:54

    לא בחרתי קדימה אבל חבורת הזבל שמכנים אותם מפלגת העבודה מגיעה לשיאים חדשים של ציניות האם לא היגיע הזמן לזרוק אותם כפי שהקומוניזם נזרק מדפי ההיסטוריה!!?

    הגב לתגובה זו

    • הוא של פרס,איציק ורמון!

      סונול, 02/04/06 19:17

      שגנבו את המנדט שקיבלו ע''מ להקים את קדימה אבל סירבו להתפטר מהכנסת עד אשר איים עליהם מני מזוז.
      לפי חוק יסוד הכנסת היה עליהם להתפטר מהכנסת ''בסמוך'' לעזיבתם את מםלגת העבודה אבל אצל מזוז כניראה שחודשיים שלמים(בהם שרון נפל למשכב והחמאס עלה) זה עדיין ''בסמוך''

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    פרץ העם בחר בך בכלל

    ירחמיאל, 02/04/06 18:51

    לראשות הממשלה?

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    פרץ אתה תהיה ראש ממשלה ספרדי ראשון אחרי 2000 שנה (ל''ת)

    רפי, 02/04/06 18:50

    הגב לתגובה זו

    • וזה מה שקובע בשביל מזרחיים עם רגשי

      מיקי, 02/04/06 19:02

      נחיתות ? ואני מקווה שלא נהפוך לעוד מדינה ''מזרחית'' במרחב בו אנו חיים.

      הגב לתגובה זו

  • 173.

    פרץ,הזהר

    אלמוני, 02/04/06 18:37

    קיבלת את קולי כי הבטחת לבצע מדיניות מסויימת ולא ללכת עם הימין. אתה חושב שהערבים יתמכו בממשלה ימנית בראשותך? מה עם כל אנשי ה''מצפון'' אצלכם,תמיר,פינס ועוד,הם מסכימים לזנות הזו רק כדי להיות שרים? כבל צעק מכל במה שלא תלכו עם הליכוד. ומה יגידו בימין אם תפגוש את אבו-מאזן? או אולי לא תבצע שום דבר מדיני כדי להיות ר''מ? זו אינה ההסתדרות,עמיר פרץ! אותי איבדת לתמיד,אני מקוה שעוד רבים חושבים כמוני. אם יוקדמו הבחירות { בגללך} אצביע קדימה.

    הגב לתגובה זו

    • === איך קמה קדימה בכלל??? === (ל''ת)

      פרץ רק כך, 02/04/06 19:12

      הגב לתגובה זו

  • 172.

    אולמרט חסר ניסיון

    דני צור, 02/04/06 18:23

    חמקן ורשלן. כבר בגיל 18 הבן אדם התחמק משירות צבאי. בסוף הסכים לכתוב כתבות לבמחנה. יעני בתור שירות.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    הצבעתי ביבי- אקבל סטאלין??????? (ל''ת)

    מתפקד, 02/04/06 18:22

    הגב לתגובה זו

    • לא לקחתה את התרופות ? המיים בברז! (ל''ת)

      זוזו, 02/04/06 18:43

      הגב לתגובה זו

      • לקחת,כותבים בלי ה'.מים,עם י' אחת.וחמור כותבים ככה!!! (ל''ת)

        המורה, 02/04/06 21:41

        הגב לתגובה זו

  • 170.

    בהצלחה עמיר פרץ מאמין תרכיב קואליציה חברתית

    עודד, 02/04/06 18:17

    אין אופק מדיני ואין מזרח תיכון חדש יש חמאס ויש מציאות שכל אחד שומע ורואה ולכן יש חובה לממשלה שתטפל בנושא החברתי עלה והצלח עמיר פרץ

    הגב לתגובה זו

    • רק חוסן חברתי פנימי ישקם אותנו (ל''ת)

      פרץ בהצלחה, 02/04/06 19:14

      הגב לתגובה זו

      • כתומונים,תרגיעו (ל''ת)

        זה שטויות במיץ, 02/04/06 19:26

        הגב לתגובה זו

  • 169.

    מעניין מה קורה במרכזייה ובאימיילים של מפלג' העבודה (ל''ת)

    מת לדעת, 02/04/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    קדימה נולדה בחטא-לא חייבים להם דבר (ל''ת)

    ליצן, 02/04/06 18:14

    הגב לתגובה זו

    • קדימה בחטא יסודה - באבדון סופה (ל''ת)

      משקיף, 02/04/06 19:13

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    אסטרטגיה מטופשת של פרץ שתעלה את מחיר ש''ס והחרדים!!! (ל''ת)

    אבי חמו, 02/04/06 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    איזו בושה ההתנהלות של פרץ בוש!!! בוש!!! (ל''ת)

    יוסי, 02/04/06 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    כל הכבוד לפרץ ודי ליהירות של חונטת אולמרט (ל''ת)

    אמיר מחיפה, 02/04/06 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    מעניין אם זה מקובל על בוחרי העבודה ,או שהם בשוק (ל''ת)

    מצביע קדימה, 02/04/06 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    שאלה לאנשי ימין

    מוסה, 02/04/06 18:00

    מה אתם רציניים? אתם תתמכו בממשלה של העבודה שתנהל מו''מ להחזרת השטחים, תפנה את 120 המאחזים הלא חוקיים?

    אני מתקשה להאמין שאתם מוכנים לשלם את המחירים האלו ובלבד שתוכלו לתקוע למר אולמרט (למרות שזה לא רעיון רע)

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט וקדימה עומדים משמאל לעבודה

      אין לי בעיה, 02/04/06 18:36

      אולמרט-סמולן קיצוני ונבל מושחת, לבין פרץ, סמולן שעדיין מתנה את ויתוריו בתמורה כלשהי מהצד השני, הבחירה שלי היא ברורה. אני לא חייב כלום לקדימה ושילכו עם המנהגים הדורסנים שלהם לקיבינימט.

      הגב לתגובה זו

    • קדימה סמול קצוני (ל''ת)

      bid bite, 02/04/06 20:25

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    מעניין של מי ב'עבודה' היתה ההברקה הזאת (ל''ת)

    אחיתופל, 02/04/06 17:58

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    עמיר פרץ דומה לסטאלין

    סטודנטית, 02/04/06 17:56

    אנשים תלמדו זה מה שקורה כאשר לא מגיעים להצביע! נו איך אפשר להשיאר את המדינה בידיו של ה''ברברי הזה''? עמיר פרץ דומה לסטאלין, מי שילך איתו פושע.

    הגב לתגובה זו

    • סטודנטית ?? נו באמת ,אולי ק.ג.ב ? (ל''ת)

      אזרח, 02/04/06 18:42

      הגב לתגובה זו

    • קדימה יותר טובים?

      מרצה, 02/04/06 19:16

      את כבר סטודנטית או עדיין רק במכינה האקדמית?

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    כך עוצרים את הפאשיסטים מקדימה:

    עבודה,ליכוד,ש''ס, 02/04/06 17:55

    יהדות התורה.
    סך הכל: 66 מנדטים.
    אם פרץ לא היה ילדותי והיה מסוגל לשים בצד משחקי כבוד אפשר וראוי היה להכניס גם את ליברמן.
    קואליציה להצלת הדמוקרטיה שתתבסס על שיקום חברתי והקפאת מצב בזירה המדינית.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיכו להתחנן לעבודה

      כנראה באמת, 02/04/06 18:10

      מסתדרים בלסדר אחד את השני

      הגב לתגובה זו

    • בקיצור, כמו אולמרט אתם שהוא חמור עבודה

      מוסה, 02/04/06 18:19

      מבלי שתיתנו לו את המנדט לנהל שיחות עם הפלסתינאים (כולל החמס) ולפנות את כל ההתנחלויות הבלתי חוקיות (כולל מיגרון ועכברון) לא תזוז העגלה.

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם הבטחון ? היתרון היחידי של פרץ

      מיקי, 02/04/06 18:55

      בנושא זה הוא שהשפה שלו דומה מאד לערבית, והמנטליות זהה.

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    פרץ מלך הכתומים !!

    היידה פרץ !, 02/04/06 17:55

    נפל פוליטי עוד לפני שנולד
    מגוחך

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    כל התגובות האוהדות הם של ימנים שלעולם לא יצביעו לעבודה (ל''ת)

    היום גם אנחנו, 02/04/06 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    ליברמן! ישי! תצילו את פולארד!

    רועי, 02/04/06 17:54

    עכשיו זו ההזדמנות!! כעת אתם יכול להודיע שלא תצטרפו לממשלה שלא תפסיק להפקיר את פולארד!!

    השלב הראשון צריך להיות התחייבות לכך שמייד עם הקמת הממשלה תצא פנייה ממשלתית רשמית לארה''ב בדרישה לחון את פולארד לאחר שהוא נמק בכלא כבר 21 שנה (שזה הרבה יותר גם מאלה שריגלו למע אויבות של ארה''ב)

    איווט! ישי! אל תפסידו את ההזדמנות!

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    פרץ העלוב הרי בסוף תצטרך לשבת עם אולמרט (ל''ת)

    בוז לעבודה, 02/04/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    זה האיש שהתלונן בבוקר על ספינים???? (ל''ת)

    ששלח את אשתו, 02/04/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    פרץ הורס הכול עם השוּק הזה והמפלגות הקטנות ירויחו (ל''ת)

    מחירי ש''ס עולים, 02/04/06 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    פרץ הטיפש מעלה את מחיר המפלגות הקטנות וש''ס (ל''ת)

    עלק משא ומתן, 02/04/06 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    פרץ העלוב.. כך תנהל משא ומתן עם ארה''ב ואירופה (ל''ת)

    אם לפחות הייתה, 02/04/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    פרץ והעבודה לא נשכח ולא נסלח נזכור לתמיד את התרגיל המסריח (ל''ת)

    פרץ בוגד, 02/04/06 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    פרץ תיזהר העם מתעב את ההתנהלות הנוראית שלך (ל''ת)

    תרגיל מסריח, 02/04/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    פרץ סה''כ מעלה את המחיר של ש''ס והחרדים (ל''ת)

    אלון, 02/04/06 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    תארו את תגובות הימין מאושרים מהנזק של פרץ (ל''ת)

    פרץ אפס, 02/04/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    תומך בפרץ!

    מצביע מפד''ל, 02/04/06 17:33

    פרץ לשלטון! - ממצביעי האיחוד הלאומי-מפדל.
    למרות שהצבעתי מפד''ל-איחוד לאומי בבחירות ואני מאוד מתנגד לתפיסה המדינית ההרסנית של מפלגת העבודה פרץ הוא אדם ישר ובעל כוונות טובות בתחום החברתי. חייבים להתאחד סביבו ולמנוע שאולמרט וחבורת המושחתים שלו לשלוט במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן אנשי מפדל יהיו שמחים שפרץ יעלה את עצמו ויוריד את השמאל (ל''ת)

      אלון, 02/04/06 18:10

      הגב לתגובה זו

    • כמובן שלדתיים הדבר היחיד שקובע הוא

      מיקי, 02/04/06 18:52

      כמה קצבאות תקבלו, כדי שאחרים יפרנסו לכם את עשרות הילדים שלכם. ובאותה הזדמנות גם את הערבים. אבל לעזאזל הבטחון - העיקר הכסף.

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    יותר סביר ממשלה ללא פרץ מאשר ללא קדימה! (ל''ת)

    מצביע משפיע, 02/04/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    פני הדור כפני הכלב

    עזרא, 02/04/06 17:27

    עד מתי רשעים יעלוזו ואחר כך שואלים למה מואסים בפוליטיקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    לך על זה, פרץ !! ואח''כ תתבכיין (ל''ת)

    שמזלזלים בך...., 02/04/06 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    פרץ מנסה להזכיר לאולמרט שהו אלא קיבל 40 מנדטים!! (ל''ת)

    יאיר, 02/04/06 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    עמיר פרץ גיבור ישראל ומלך ישראל

    פרץ ראש הממשלה, 02/04/06 17:08

    עמיר פרץ צריך ויכול להרכיב ממשלה ללא קדימה אולמרט אדם מושחת נהנתן לא מוסרי ויהיר ראינו כצד לאחר שהדתיים נתנו לו להיות ראש העיר ירושלים הוא בגד בהם והעדיף את שינוי על פניהם אולמרת בגדן
    חובה על עמיר פרץ להציל את המדינה מציפורני המאפיה של אולמרט
    איש עסקים שאינו יכול להניח את כף רגלו בארץ, מחשש שייעצר מרטיף שלאף הגה את רעיון הקמתה של מפלגת 'קדימה' והוא אף שוקד בקפידה על בניית הקואליציה המטרה העיקרית שמאחורי כל המפעל הפוליטי המורכב הזה היא קידום עסקיו של שלאף בארץ. שלאף הוא הבעלים של הקזינו ביריחו, אך כרגע הקזינו איננו עוד האינטרס העליון שלו, אלא מרבצי הגז הטבעי שנתגלו מול חופי עזה, והזיכיון להפקתם שניתן לחברת 'בריטיש גז' על ידי מוחמד ראשיד מטעם הרשות הפלשתינית. שווים נאמד בחמישה מיליארדי שקלים. מקורות ביטחון ישראליים, ובראשם ראש המוסד עצמו מאיר דגן, הזהירו מפני סכנת מימון הטרור הגלומה בהפקת הגז של עזה, אבל שלאף וידידיו הישראלים שועטים קדימה. חוג מקורביו הישראלים של שלאף תואם, פחות או יותר, את האישים שייצרו את התשתית להקמת קדימה בראשות חבר המושחתים עו''ד דובי ויסגלס, חיים רמון, עמרי שרון, שמעון פרס. שלאף מקווה שהם יסייעו לו בקידום הפרויקט היקר מול עזה. העובדה ששלאף חשוד על ידי התובע הכללי באוסטריה במתן שוחד לראש הממשלה אריאל שרון, לא הרתיעה את קובעי המדיניות הישראלים והפלשתינים מלהתרועע איתו, וכך הוא ממשיך לבחוש בפוליטיקה הישראלית והפלשתינית לקידום עסקיו. מייסדי קדימה, ויסגלס ורמון, באו לרקוד בחתונת נכדתו של שלאף בווינה ביוני 2004 מקורות ישראליים דיווחו ל'מקור ראשון' כי בסביבות ספטמבר 2005 נועדו כמה מן הרוקדים לפגישה עם שלאף ליד אנטליה שבטורקיה כדי לדון ב'מפץ הגדול'. בסוף חודש פברואר האחרון התקיימה בלשכת ממלא מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, פגישה של נציגי 'בריטיש גז' ונציגי הממשלה. ראש לשכתו של אולמרט מסר שקיבל הנחיה לסיים את המשא ומתן בחיוב בתוך חודש.

    הגב לתגובה זו

    • וגם ההתבטאות ''מלך ישראל'' מעיד עליך.

      מיקי, 02/04/06 18:50

      פרץ מחפש באמת מלוכה, אבל ימצא אתונות כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    במוסף 7 ימים השבת ראינו מאיפה צמח הפרונקל הזה הנקרא קדימה

    מקור בכיר, 02/04/06 17:05

    מי שקרא איך נוצרה קדימה צריך למהר ולתרום את חלקו בחיסול תופעת הנפל הזו המתקראת קדימה.
    מפלגה של פרסומאים שכולה פרצוף של אבקת כביסת או בקבוק קולה. כך מכרו את הפרונקל הזה לעם ישראל בשיתוף פעולה שערוריתי של התקשורת ועכשיו הם מתרעמים שפתאום העם התעורר בזמן ולוקח רוורס .

    הגב לתגובה זו

    • מי שהתעורר זה אלו שלא הצביע קדימה !!! (ל''ת)

      אלון, 02/04/06 17:44

      הגב לתגובה זו

      • יאללה טיפשים כתומים (ל''ת)

        כולם עושים, 02/04/06 19:32

        הגב לתגובה זו

  • 140.

    רק סיסמאות ומלחמות. פרץ אינו איש מעשה

    איריס, 02/04/06 17:05

    בהסתדרות הוא רק נלחם בנו, השבית את המדינה, הגן על פועלי חברת חשמל.
    מה הוא עשה למען הפועלים האמיתיים.

    הוא מומחה בסיסמאות ומלחמות.
    כעת הוא נלחם במדינה,
    הוא יצטרף לימין??
    הוא אינו איש מעשה.
    אני ממש לא מאמינה לאן הגיע.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    עמיר פרץ ומה עם המסיתים נגד רבין

    דניאל, 02/04/06 16:52

    יום לפני הבחירות התגולל המשופם כנגד שמעון פרס שיושב במפלגה אחת עם אנשי ליכוד שהסיתו לכאורה כנגד רבין עכשיו אין לו בעיה לשבת עם ביבי איתם יצחק לוי אורי אריאל ליברמן ועוד מה קרה נראה לי שבשביל האגו ושגעון הגדלות המסוכן שלך הייתה מוכן לשבת גם עם יגאל עמיר

    עמיר פרץ תפנים יש לך רק 20 מנדטים לא יותר תתעשת ואם לא הרי שמפלגתך תעלם מהמפה הפולטית בבחירות הבאות

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    113 - כל מילה נכונה

    זו הבעיה!!!, 02/04/06 16:51

    פרץ פשוט נטול כישורים לתפקידים משמעותיים. מאד חבל, אבל זו המציאות העגומה.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שמישהו יזכיר למגלומן עם השפם שהוא

    מיקי, 02/04/06 16:49

    לא זכה ברוב הקולות. הוא רוצה לעשות כאן פוטש ? כמו בחברת חשמל ובנמלים ? מספיק נזקים גרמת במדינה הזאת עם ההטבות לועדים החזקים ועם השביתות. מרוקו זה לא כאן !!!

    הגב לתגובה זו

    • ויזכיר למגלומן עם הסיגר שגם הוא לא זכה

      ארנון, 02/04/06 17:40

      במירב הקולות כיוון ש29 מנדטים זה פחות מרבע, פחות מ25%

      הגב לתגובה זו

      • ה 40 של שרון זה היוצא מהכלל לא ה29 של אולמרט

        כ 30 מנדט' זה, 02/04/06 17:50

        אף פעם מפלגה אחת לא זוכה ברוב מתוך 120 .
        יש לנו משטר קואליציוני.
        אבל דפ''רים כתומים נשארים דפ''רים כתומים.

        הגב לתגובה זו

        • ב''ג-50 מנדטים,בגין-48,רבין-44

          מוניקה לוינסקי, 02/04/06 18:00

          דפ''ר כתום תקרא למישהו אחר ותוציא את הסיגר של אולמרט מה...

          הגב לתגובה זו

      • ועדיין 29, לפי ידיעותי בחשבון, זה הרוב.

        מיקי, 02/04/06 18:45

        אבל את פרץ, עם הכרונולוגיה של שביתות הרסניות, והטבות לועדים החזקים, לא מעניין רוב, אלא כוחניות בלבד. אני לא זוכרת אף מאבק שלו, בהיותו מזכ''ל ההסתדרות, נגד הלנות שכר. רק מאבקים עם ועדים שמסוגלים לחבל במדינה, כי יש להם כוח הרס - נמלים, חשמל, מים, תעופה.
        איש פשוט, תת רמה, לא מתאים לנהל מדינה. גם אם חימוביץ ''נדלקה'' עליו.

        הגב לתגובה זו

        • למיקי היקרה:את לא זוכרת כי לא אמרו לך

          ארנון ד, 02/04/06 19:12

          בחדשות ערוץ 2 או בדה-מרקר.
          על חברת האוטובוסים ''מטרודן'' מב''ש שמעת? כניראה שלא!
          הנהגים שם שבתו לשלושה חודשים נגד פגיעה בתנאיהם אחרי ההפרטה שחברת האוטובוסים העירונית של ב''ש עברה ולמרות שלא היו חברי הסתדרות אז ההסתדרות שילמה להם שכר כל אותה תקופה:
          כדי שתיראי שאני לא ממציא:
          https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/853/638.html

          הגב לתגובה זו

  • 136.

    ממשלת עבודה-ימין לא מנוגדת לרצון הבוחר!

    שמאל וימין ביחד, 02/04/06 16:48

    ''קדימה'' היא תאונה ערכית שקרתה לדמוקרטיה הישראלית. חבורת אופורטוניסטים חסרי אידאולוגיה וחסרי בושה. על כל מפלגות השמאל והימין להתאחד ולהקים ממשלת חרום לזמן קצוב עד שקדימה תתייבש. זהו כורח בל יגונה להצלת הדמוקרטיה. חבל שלא עשו את זה לפני הבחירות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      י, 02/04/06 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    פרץ רוה''מ וביבי שר אוצר

    נחצה, 02/04/06 16:48

    פרץ ראש ממשלה וביבי שר האוצר זה המתכון לשנים הקרובות,אנשים רציניים ולא מפלגה של כוכבים שרובם ברחו ממפלגתם ולכן צריכים להענש.

    הגב לתגובה זו

    • זה הטוב ביותר למדינה

      חושף האמת, 02/04/06 17:49

      כך יוכלו גם לעשות מדיניות חברתית , וגם לשמור על כלכלת המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    את קדימה צריך לחסל כל עוד לא הספיקו לגרום נזק

    תומפסון, 02/04/06 16:43

    ולכן צריך לאפשר לפרץ להקים קואליציה של 70-75 חכי''ם ולשלוח את קדימה לבלות ארבע שנים במזנון הכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    פרץ - איש קטן קטן קטן (ל''ת)

    יואב, 02/04/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    עברייני קדימה לדין ולכלא בשלשות אולמרט המוביל (ל''ת)

    ה''חברים של עמרי, 02/04/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    קדימה זכתה בתמיכה של פחות מ 25% מהבוחרים איפה הרוב?

    יעל, 02/04/06 16:39

    צריך לזכור:
    1. מבחינה מדינית הרוב נגד צעדים חד צדדיים ללא הדברות עם הצד הפלסטיני (ולא משנה אם בחרו בימין או בשמאל)
    2. מבחינה חברתית, יש רוב יותר גדול למפלגות בעלות המצע הדואג לשכבות החלשות (שלא כמו קדימה, שהוקמה ע''מ לדאוג לכסאות של האנשים שהתאכזבו מתוצאות הפריימריז במפלגתם הקודמת)

    הגב לתגובה זו

    • מה את אומרת יעלוש? אני בחרתי עבודה ואני כן בעד תוכנית ההתכנסות!!

      עבודה + קדימה, 02/04/06 17:59

      מה נתן לך את הזכות לדבר בשמי?
      ברור שיש רוב לתוכנית ההתכנסות

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    עמיר פרץ גיבור הדור ומלך ישראל

    עמיר פרץ צריך ו, 02/04/06 16:38

    עמיר פרץ צריך ויכול להרכיב ממשלה ללא קדימה אולמרט אדם מושחת נהנתן לא מוסרי ויהיר ראינו כצד לאחר שהדתיים נתנו לו להיות ראש העיר ירושלים הוא בגד בהם והעדיף את שינוי על פניהם אולמרת בגדן
    חובה על עמיר פרץ להציל את המדינה מציפורני המאפיה של אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    לאולמרט ואוסף המושחתים - רק פרץ !!! (ל''ת)

    קדימה לאופוזיצי, 02/04/06 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    הנה התחחיבות

    מצביע עבודה, 02/04/06 16:38

    הצבעתי לכם, אבל לאור ההתנהגות המביכה הזו.
    אני מצהיר בזאת שאף פעם אבל אף פעם לא הצביע יותר לעבודה.

    אני כועס עכשיו בעיקר על עצמי.
    תתביישו.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    הצבענו לעבודה כדי לחזק אותה תחת אולמרט, ולא כדי שיפלרטטו עם הימין!! (ל''ת)

    מצביע עבודה, 02/04/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    שישחקו לפנינו שני הלצנים.אולמארט פרץ.

    pini, 02/04/06 16:35

    שניהם לא מתאימים לנהל מדינה. שאלו את יועציהם. בקדימה הם היועצים נותנים את הטון. הם אומרים לאולמארט ולכל חברי ''קדימה'' מה,
    מי,למה,איך וכמה. להם אין זכות חשיבה והבעת עמדה. ובעבודה, שומו שמים והאזיני ארץ, היתכן??? פרץ
    עוד מסוגל כברירת מחדל של העם, להנהיג את מדינתנו??? אנא אנו באים??? הפסיקו את הליצנות הזו מיד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אמנם זה נבלה וזה טרפה אבל לדעתי פרץ עדיף!!!

    דמו, 02/04/06 16:34

    הרבה יותר אמין מאולמרט.....

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    שמאלמרט לעולם לא יהיה ראש ממשלה

    עיסאם, 02/04/06 16:33

    רק ליכוד! רק פרץ!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    הפרץ עלה לשתן לראש

    הכלכלה מתרסקת, 02/04/06 16:33

    הבעייה העיקרית בהקמת קואליציה זה פרץ השבית הסידרתי. אין שום תיק בכיר שנית ן להציע לו.....

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    קדימה-לא להפריע לו להסתבך טוב טוב עם החבל של עצמו (ל''ת)

    הביא על עצמו, 02/04/06 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    קדימה-אל תפריעו לו להסתבך טוב טוב עם החבל של עצמו (ל''ת)

    הביא על עצמו, 02/04/06 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    פרץ ראש הממשלה שלי,!!!! (ל''ת)

    ר., 02/04/06 16:29

    הגב לתגובה זו

    • כולך כתומון צוהל (ל''ת)

      על לא דבר, 02/04/06 18:04

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    פרץ לראשות הממשלה

    אלי, 02/04/06 16:28

    אל תוותר קח את ראשות הממשלה אין ספק שקדימה תתפרק ותעלם מהמפה הרי שם מספר הדיעות כמספר חברי קדימה

    הגב לתגובה זו

    • ברור ברור,תיזהר- (ל''ת)

      היקיצה למציאות, 02/04/06 16:54

      הגב לתגובה זו

    • מנהיג מושחת למפלגה מסואבת

      בר סלע, 02/04/06 16:56

      ''ביום בו פרסמה היחידה לחקירות הונאה את החלטתה להמליץ על הגשת כתבי אישום נגד שניים מראשי ארגון נהגי המוניות, יהודה בר אור ורפי עטר, בחשד של עבירות פליליות במפקד מפלגת העבודה, שהה עמיר פרץ באתונה. אורח בוועידת האינטרנציונל הסוציאליסטי בעיר. רחוק מספיק מכותרות מהדורות החדשות ומהעיתונאים שחיפשו את תגובתו. שום תגובה לא נשמעה גם מבכירי העבודה כולל מהמועמדת החדשה לכנסת, שלי יחימוביץ', שכמה ימים לאחר מכן, כשבוטל צו איסור הפרסום על מעצרם של בני משפחת גבריאלי, מיהרה להתראיין ולספר על הקשר הגורדי שבין משפחת המהמרים ואהוד אולמרט.

      ''החשדות הכבדים כנגד יהודה בר אור, ראש ארגון נהגי המוניות – הוא נחשד

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    עולם שלישי--פוטש דה לה שמטה (ל''ת)

    פרץ מגוחך, 02/04/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    פרץ ...עליכ סגנון חדש.

    רינו, 02/04/06 16:24

    בצחונה איפה גדלנו, היית מלך, אחי. בשביתות ובהרמת צעקות ופופוליזם זול אתה גדול,אחי. אבל חלאס, בחיאת רכאב, ראש-ממשלה? איזה ג'וק נכנס לך בראש? חוץ מהוועדים הגדולים , למי בדיוק דאגת כשקיצצו לנו בבשר ובגבינה במקרר??? למי?? מספיק כבר עם הדמגוגיה והבכיינות שלך ושל אומר ההן שלך, איתן, כן המפקד, כבל, מספיק. עוד לא הורכבה הקואליציה של אולמרט וניתן להגיד לגביכם, מפלגת העבודה: אמת, מושחתים, נמאסתם.!!!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לאחד את הליכוד ישראל ביתנו ואיחוד לאומי לגוש אחד

    מורשת בגין, 02/04/06 16:24

    לאחד את הליכוד ישראל ביתנו ואיחוד לאומי לגוש אחד - הגדול ביותר בכנסת, ולתבוע את הזכות להרכיב ממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • טוב ונניח שתצליח - מי עוד יכנס לממשלה סהרורית כזאת ???

      כתומים סהרורים, 02/04/06 16:38

      איך תשיג 61 חברי כנסת?

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    השטויות הכי מופרכות מאז ומעולם,מתאים ל 1 באפריל (ל''ת)

    פרץ כורה את, 02/04/06 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    קדימה+ליכוד+ליברמן+ש''ס

    עידו, 02/04/06 16:17

    להחזיר את עמיר פרץ לממדים הטיבעיים שלו!!!
    עמיר והעבודה מתנהגים כאילו שהם זכו בבחירות .

    הגב לתגובה זו

    • פרץ ליכוד ליברמן ש''ס הגמלאים - יש רוב (ל''ת)

      קדימה רק, 02/04/06 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    פרץ אמין? אולי אידי אמין.

    תרבות של ועדים, 02/04/06 16:16

    פרץ לא השתחרר מתרבות הוועדים, הצעקנות והצווחות במגאפונים. מיום ליום הוא נראה לי ממש לא ברמה אישית מתאימה לראשות ממשלה ואני שמח שלא בחרתי בו. האמת היא שהוא לא מתאים לאף תפקיד רציני אם בוחנים את זה בלי משוא פנים. הוא לא מתאים לשר החוץ (בוודאי) לא לביטחון (מובן מאליו) ובשום אופן לא לאוצר כי זה סתם בדיחה גרועה (למה בעצם קיים ברוורמן?). בקיצור האיש נטול יכולת וכישורים. כולם יודעים את זה אבל מתביישים לומר בפה מלא. הוא הבעיה של הקואליציה. דוד לוי (האפס) גאון לעומתו.

    הגב לתגובה זו

    • האמת - אתה צודק. (ל''ת)

      לא חשבו על זה, 02/04/06 16:50

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    שר הוועדים!

    אהליבמהמה, 02/04/06 16:16

    כמו שר הגימלאים לדשימת הגימלאים.
    שר הגימלאים לפרץ.
    אולי כאן יש לו סיכוי להרגיש בבית

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    רק עם עמיר יש תקווה לעתיד חדש ומבטיח יותר

    רוני ינון, 02/04/06 16:15

    שעמיר פרץ הקים את עם אחד הסקרים והתקשורת היו נגד ואמרו שהוא לא יכנס לכנסת
    אנחנו האמנו בו והוא נכנס לכנסת

    שעמיר פרץ התמודד על ראשות מפלגת העבודה ,הסקרים והתקשורת היו נגד ואמרו שהוא לא ינצח
    אנחנו האמנו בו והוא ניצח
    ונבחר ליו''ר מפלגת העבודה.
    כיום שעמיר פרץ מתמודד על הרכבת הממשלה , התקשורת סקפטית
    אנחנו מאמינים שב''ה עמיר פרץ ירכיב לבסוף את הממשלה ויוביל אותנו לעתיד טוב יותר.

    הגב לתגובה זו

    • חסיד שוטה (ל''ת)

      תמים, 02/04/06 16:52

      הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ הוא התקווה? קרא והשכל.

      אבי אלזם, 02/04/06 16:53

      בימים הראשונים לאחר אשפוזו השני של אריאל שרון הפגין עמיר פרץ חזות ממלכתית. הוא הודיע שמפלגתו לא תעשה כל שימוש פוליטי בארוע העצוב הזה. אלא שבחדרי חדרים נהג פרץ אחרת, לגמרי אחרת. ''התגובה הראשונה בלשכת מפלגת העבודה בתל אביב, בבוקר שלמחרת הניתוח הממושך שעבר שרון, הייתה לנצל את מה שקרה כדי להחזיר הביתה את שמעון פרס. יועצי הקמפיין הסבירו לפרץ שהוא הצליח אמנם להעביר אליו כשישה מנדטים מעיירות פיתוח ומעדות המזרח, מצביעים מסורתיים של הליכוד, אבל במקביל הוא הפסיד מספר דומה של מצביעי העבודה שהלכו יחד עם פרס לקדימה. באותו בוקר, הדף פרץ עוד ועוד פניות של בכירים בעבודה, שביקשו לנצל את ההזדמנות ולצאת עכשיו בקריאה לשמעון פרס לחזור הביתה.

      ''פרץ הבהיר שאין על מה לדבר. 'עד אתמול אולי הייתה משמעות לגיל, לניסיון, לוותק. מעכשיו, אחרי מה שקרה לשרון, אדם בן שמונים ושתיים הוא כבר לא יתרון. אתם לא מבינים, נגמר שלטון הזקנים בישראל. אריק לא יחזור. מי צריך את שמעון? אולמרט וקדימה גמרו. עכשיו מתחיל הקרב האמיתי, זה שכל הזמן דיברתי עליו, עמיר פרץ נגד ביבי נתניהו. עניים נגד עשירים ואני אנצח בו'.



      הגב לתגובה זו

    • לא נסבול את פרץ בשלטון

      סטודנטית, 02/04/06 18:04

      בחיים, אבל בחיים לא נסכים ש''סטאלין'' יהיה ראש ממשלה

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    פרץ יביא שינוי

    משקיף, 02/04/06 16:14

    הוא יביא לעוד מדינה ערבית מפגרת במזרח התיכון...

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מועצת חכמי התורה של ש''ס נגד פרץ

    רק פרץ, 02/04/06 16:13

    רק חסר להם שיהיה ר''מ מזרחי-איך הם יוכלו לבכות על שמתנכרים לספרדים אם עמיר פרץ יהיה ראש הממשלה ורחמנה לצילן עוד אחד שבאמת ידאג לעניים(הם יאבדו את כל בוחריהם)

    הגב לתגובה זו

    • אני יודעת שלא כל המזרחיים מושחתים כמו עמיר פרץ, אבל...

      עדנה בניטה, 02/04/06 16:59

      מדברי מרים דיסקין, שופטת בית המשפט השלום בתל אביב: ''... מעיון בתוצאות דו''ח השופטת בדימוס שרה פריש, המחזק את החשדות עולה שבבדיקת למעלה מתשעים ואחד אלף מתפקדים חדשים נפסלו 44,843 טפסי מתפקדים, כ-50 אחוז מכלל טפסי המתפקדים החדשים. הטפסים הפסולים מתחלקים לשתי קטגוריות: 35 אחוז מתוכם הינם טפסים פסולים מבחינה טכנית, שנגרמו כתוצאה מכשל ארגוני במנגנון המפלגה ולא דבק בהם חשד לפלילים. החלק הארי המגיע לכדי 65 אחוז מכלל הטפסים, הינם טפסים פסולים מבחינה מהותית – משמע טפסים המקיימים לכאורה חשד פלילים... לא ייכון שלטון חוקי ודמוקרטי על יסודן של בחירות פגומות ונגועות... ככל שמדובר בצו נשוא הבקשה, הרי הוא נסמך על חשדות קונקרטיים במטהו של פרץ...''.

      מי יצילנו מהשחיתות שהשתלטה על הגה המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    אולמרט, תתעלם מפרץ, בלאו-הכי לא יהיה עתיד איתו, תשאיר אותו בחוץ, (ל''ת)

    שיתאדה במפלגתו, 02/04/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כל אחד עדיף מאולמרט האטום והגאה (ל''ת)

    יוס, 02/04/06 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    פרץ ראש ממשלה?לצחוק או לבכות? (ל''ת)

    מאיר, 02/04/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    פרץ יביא אתנו למקום טוב- המקום האחרון בעולם

    המלך העירום, 02/04/06 16:07

    פרץ והחבורה - הפכתם כישלון חרוץ ירידה בשני מנדטים לנצחון אדיר - אם פרץ רוצה לקיים את כל החרטות שהבטיח בעיירות הפיתוח, שימכור נכסים של ההסתדרות, שיבקש מחבריו הועדים החזקים שבזכותו הם הפכו למפלצות הכי חזקות במדינה , שיתרמו את החשמל החינם שלהם לעיניים, שאנשי מקורות שיוצאים לפנסיה מלאה בתוספת מענק פיצויים מלא ועוד הטבות , לשאר הועדים שיתרמו מעשר בכל חודש מתנאי הרווחה שלהם נראה אותך.
    בהפוך על הפוך נקבל את נתניהו מהצד השני של המטבע.
    היחיד שיגרום לנו להתגעגע לביבי, זה יהיה אמיר הפריץ וחבורתו תאוות השלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מיהי קדימה? ח''כים מהליכוד והעבודה...

    ע, 02/04/06 16:07

    כך שמפלגת העבודה והליכוד
    בהחלט יכולים להקים ממשלת אחדות,
    ללא קדימה,
    שמורכבת למעשה מהמושחתים של שני המפלגות הראשונות!

    הגב לתגובה זו

    • קדימה, הדרך היחידה

      רוני, 02/04/06 16:51

      ובדיוק בגלל זה המפלגה הוקמה. להוכיח לעם הזה שמספיק כבר עם ..שמאל וימין. היינו בסרט הזה. במשך הזמן הציבור התמרכז ושרון הבין את זה ולפחות האנשים השפויים שנשארו בעם הזה מעוניינים לתת צ'אנס לדרך הביניים הזו , בלי שנוכל להגיד זה שמאל, וזה ימין אלא אנשים ממיגוון הקשת הפוליטית. אחרי שניתן להם צ'אנס, אם יפשלו , אפשר יהיה לתת צ'אנס גם למשופם, אם לא יעשה שביתות בזמן הבחירות הבאות מתוך צעדי ייאוש .

      הגב לתגובה זו

      • מה , קדימה עדיין מעסיקה אותך?????? (ל''ת)

        חושף האמת, 02/04/06 17:52

        הגב לתגובה זו

        • רק קדימה. פרץ עושה צחוק מעצמו (ל''ת)

          זה הכל, 02/04/06 18:06

          הגב לתגובה זו

      • אז מדוע הם קיבלו רק 24% מהקולות? (ל''ת)

        מצביע, 02/04/06 18:23

        הגב לתגובה זו

  • 103.

    אתה אמרת שתהום בינך ובין ביבי וגם ליברמן הכסא עלה לך לראש (ל''ת)

    לשקרן עמיר פרץ, 02/04/06 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    סקר פנימי-לו היום בחירות קדימה 16-17 (ל''ת)

    עו''ד דוד רגב, 02/04/06 16:06

    הגב לתגובה זו

    • סק פנימי - לו היום הבחירות ליכוד לא עוברת את אחוז החסימה (ל''ת)

      פרופ' רות לזר, 02/04/06 16:39

      הגב לתגובה זו

      • סקר ממש פנימי - לו היום הבחירות - אני מקבל 120 (ל''ת)

        גן סקר, 02/04/06 18:53

        הגב לתגובה זו

    • האמנם ?

      חיים, 02/04/06 16:43

      אתה עו''ד כמו שאני שני פרופסורים
      מאיפה הבאת את הסקר העלוב הזה ?
      ועוד בים שכל עם ישראל רואה את
      מעשי הקומוניסט משדרות .

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    השתן פרץ לפרץ למוח. (ל''ת)

    איציק, 02/04/06 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מענין מה שלי אומרת על השקרנות של השח עמיר -תהום ענקית ביננו (ל''ת)

    מי שמשקר ישלם ב, 02/04/06 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    תהום ענקית יש ביננו - כך אמר עמיר פרץ -שקרן ובריון (ל''ת)

    פרץ השקרן, 02/04/06 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    פרץ, עבד כי ימלוך. (ל''ת)

    ישראלי, 02/04/06 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מושחתים נמאסתם-אמרתם שלא תשבו עם ביבי וליברמן-שקרנים ונוכלים ובוז ל (ל''ת)

    לא בקולי בפעם ה, 02/04/06 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הפוך על הפוך

    דני, 02/04/06 16:00

    מה שאולמרט צריך לעשות לאור האיומים מצד מפלגת העבודה ואדון פרץ (שתפס ת..) הוא לעשות הפוך על הפוך, משמע לותר על תוכנית ההתכנסות (שגם ככה כנראה לא תצא לפועל בקואליציה בה ש''ס תהיה מעורבת ולאור התחזקות הימין הלאומי) ולעשות קואליציה עם הליכוד, ישראל ביתנו, ש''ס והגימלאים. לשים את ביבי שר אוצר. שש''ס, הגימלאים וליברמן ידאגו לצג החברתי ושביבי ידאג להמשך הרפורמותמשק. בינתיים להמשיך במגעים להפלת ממשלת חמאס (משימה שתימשך מספר שנים) שגם ככה אף אחד לא מעונין לדבר איתה.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    רק פרץ יביא שינוי למדינה הוא הכי אמין

    אלי, 02/04/06 15:56

    אפשר להקים ממשלה בלי קדימה ולעזור לכל העם. קדימה רק כיסאות לטובת עצמם ולא המדינה. רק פרץ יגאל אותנו מעונשו של אולמרט הון ושילטון

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%דיי לקפיטליזים

      שי, 02/04/06 16:12

      רוצים מדינת רווחה.
      ומבחינתי שילאימו חלק מהמיליאדים של האריסון,עופר,בורוביץ,דנקנר וחבריהם ויחלקו אותם לאותם אנשים שנפגעו מהם.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    עמיר פגוש את ביבי והצע לו את תיק הביטחון וחסל סדר קדימה (ל''ת)

    מחנה חברתי, 02/04/06 15:52

    הגב לתגובה זו

    • ממש זוג משמים...

      וועד העובדות, 02/04/06 16:22

      שר האוצר שדפק את המעמד העובד
      וסמל המעמד שנדפק וחייך....אולי אהב את הפוזה..

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    תנו לפרץ צ'אנס, תוכיח את הבטחותיך (ל''ת)

    רוצים שינוי, 02/04/06 15:50

    הגב לתגובה זו

    • פליט של שינוי? (ל''ת)

      ירוסלב, 02/04/06 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    מה שיהרוס את המדינה

    ש. כהן, 02/04/06 15:50

    מה שיהרוס את המדינה זה לא המחבלים, לא החמאם, לא הג'יהאד האיסלאמי, לא הקסאמים ולא הפיגועים.
    מה שיהרוס את המדינה זה העוני, הפשע המשתולל, הפערים החברתיים העצומים והשינאה ההדדית שמתפתחת בין המתנחלים לבין שאר עם ישראל ובין צה''ל וכוחות הביטחון ובין המתנחלים.
    אם קדימה תרכיב את הממשלה הבאה ותבצע את רעיונה המעוות והמטורף ותגרש עשרות אלפי יהודים משטחי יו''ש, הדבר יגביר את השינאה והפילוג בתוך עם ישראל, יחדד את הניגודים ויכול להוביל לאנארכיה ולמלחמת אזרחים ח''ו.
    עיקר דאגתה של הממשלה הבאה לארבע השנים הקרובות, צריכה להיות מופנית לייצוב חברתי.
    עוד לפני שדואגים לשלום עם אוייבינו, אנו חייבים לדאוג לשלום בתוכנו.
    ייצוב חברתי שיצמצם את העוני, יגדיל את כמות מקומות העבודה, יצמצם את האבטלה, יצמצם את הפערים ויילחם בצורה אפקטיבית בפשע המשתולל, חייב לתפוס מקום של כבוד באג'נדה של הממשלה הבאה וחייב לבוא לפני כל דבר אחר.
    את זה אולמרט עם האג'נדה רוויית השינאה האובססיבית שלו כלפי המתנחלים, לא יוכל לעשות.
    את זה, קדימה יחד עם חבורת האופורתוניסטים המושחתים שלה, הדו-פרצופיים, רודפי השררה והכיבודים ובעלי אלף ואחת הדעות המנוגדות השורצים בתוכה, לא תהיה מסוגלת לעשות.
    את זה יוכל לעשות עמיר פרץ בתור ראש ממשלה. הוא יהיה חייב לעשות את זה על מנת להוכיח את עצמו ואת ''חברתיותו'' כי אם הוא ייכשל, הוא יסחוף אחריו בכישלונו את כל מפלגת העבודה ובבחירות הבאות, הם עוד עלולים להילחם על אחוז החסימה.
    אם הבעיות החברתיות, שהם עיקר העיקרים, יבואו על פתרונן בארבע השנים הקרובות, שהממשלה שתבוא לאחר מכן תדאג לשלום עם הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    פרץ תרגיע אתה לא בהסתדרות

    מצביע שמאל, 02/04/06 15:47

    פרץ אתה הורס לכולם, תרגיע בבקשה.

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה שם לכל היועצים? (ל''ת)

      הוא עושה צחוק, 02/04/06 16:34

      הגב לתגובה זו

    • מול קדימה הכל לגטימי, הכללללל (ל''ת)

      !!!, 02/04/06 19:58

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    רק לקדימה מותר ללכת עם הימין ??

    המפץ, 02/04/06 15:44

    מה ההבדל בין קדימה לעבודה ??? שתיהן שמאל וקדימה שמאל קיצוני יותר !!!!
    רק לקדימה מותר להכניס את האיחוד הלאומי??
    אל תהיה פרייר מר פרץ .

    הגב לתגובה זו

    • קדימה הם שמאל קיצוני והזוי (ל''ת)

      חושף האמת, 02/04/06 17:54

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא מבין

    אזרח, 02/04/06 15:41

    אם קדימה נבחרה על ידי הליך דמוקרטי של בחירות על ידי העם
    איך זה שבכל זאת אמיר פרץ חושב שהעם רוצה אותו?
    איך יכול להיות שמפלגה שנבחרה עלי ידי הרוב לא תכהן בממשלה?
    אז בשביל מה היו הבחירות?
    מי זה הפרץ הזה בכלל?מנהיג פועלים?
    איך מאפשרים למצב הזה לקרות?
    ברגע שהוא בממשלה אני לוקח את המפחה ועוזב תמדינה

    הגב לתגובה זו

    • תחזור ללימודי האזרחות,חבוב!

      די לכלנטריזם, 02/04/06 16:10

      קדימה זכתה ל28 מנדטים כלומר 92 מנדטים אינם רוצים אותה!
      במילים אחרות כל מי שיש לו רוב של 61 רשאי לנסות להקים ממשלה

      הגב לתגובה זו

    • לקדימה יש רב של פחות מרבע מהעם.

      ברוך מרזל, 02/04/06 16:13

      אמנם לעבודה יש רב של שישית מהעם, אך לאחר שקלול כל נגיודי האניטרסים, אם המפלגות יעדיפו את העבודה כנראה שלפרץ יש רב בעם.

      הגב לתגובה זו

    • תודה רבה לתגובה השפוייה היחידה!

      א.א., 02/04/06 16:16

      איך במפלגת העבודה לא מתביישים לדבר כך בכלל.... האם ההליך הדמוקרטי במדינה הפך לבדיחה? האם כל מה שחשוב זה לחמם כיסא? רוב העם בחר קדימה. אפשר לא להיות מרוצים מזה אבל זה הקטע בעיקרון הרוב קובע שהוא בסיס הדמוקרטיה.

      הגב לתגובה זו

      • איך בדיוק פחות מ25% מהקולות זה רוב?

        לא מבין, 02/04/06 16:33

        אולי 18 המשפחות שרוב הכסף אצליהן רואות ב29 מנדטים רוב!

        הגב לתגובה זו

    • זה יכול להיות וזה גם לא יהיה (ל''ת)

      אבל בושות זה, 02/04/06 16:27

      הגב לתגובה זו

    • זה לא יכול להיות וזה גם לא יהיה (ל''ת)

      אבל בושות זה, 02/04/06 16:28

      הגב לתגובה זו

    • בקלות

      אזרח, 02/04/06 18:27

      הנשיא מטיל את מלאכת הרכבת הממשלה למי שיש הכי הרבה סיכוי להקימה! לא מחויב שאותו אדם הוא זה שיש לו הכי הרבה מנדטים

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    עמיר הזהר היוהרה עולה לך והרבה שתן בראש-ואם תעשה שימוש לא נכון בקול

    לא בפתק שלי, 02/04/06 15:40

    תשלם על זה ביוקר

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אולמרט מתחנן קח את ליברמן והחרדים רק בלי המערך העלובים (ל''ת)

    רק קדימה, 02/04/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרץ אמר שלא יישב עם ביבי תהום מדינית וכלכלית מפרידה בנינו- שקרן קטן (ל''ת)

    אודי, 02/04/06 15:37

    הגב לתגובה זו

    • ואם ביבי יעוף? (ל''ת)

      ?, 02/04/06 16:07

      הגב לתגובה זו

    • הוא סתם מתבזה (ל''ת)

      זכותו, 02/04/06 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אל תתנו השלטון למושחתי קדימה (ל''ת)

    רז, 02/04/06 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    השלילה של פרץ כר''מ בעלת צליל גזעני (ל''ת)

    פרופ' יגאל כהן, 02/04/06 15:36

    הגב לתגובה זו

    • שלילת פרץ היא התנגדות לפיגור עמוק (ל''ת)

      אנתרופולוג, 02/04/06 16:17

      הגב לתגובה זו

    • הפוך ! ! !

      חיים, 02/04/06 16:47

      שלילתו של אולמרט מלהיות ראש
      הממשלה היא גזענית של שונאי
      אשכנזים (שטות גמורה בדיוק כמו
      הדברים שלך)

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    צעקתי שביבי הכי נבון ומתאים...איך צדקתי ביבי נוע נוע סוף (ל''ת)

    בצלאל, 02/04/06 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בואו ננסה ראש ממשלה ספרדי! (ל''ת)

    אשכנזי גאה, 02/04/06 15:34

    הגב לתגובה זו

    • בואו ננסה קרטיב לימון (ל''ת)

      יאללה, 02/04/06 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    עמיר העם אחרך

    dado, 02/04/06 15:34

    רק להוריד את אולמרט מה ''אולימפוס'' קודם סדר חברתי אחר-כך מדיני , העם מפולג חייבים לקשור את הקצבות כדי להצליח

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    קואליציית של העם

    ס, 02/04/06 15:33

    העם מבקש קואליציית חירום חברתית.
    קיימת אפשרות לצרף קואליציית את המפלגות : מערך ,ליכוד, ש''ס, האגודה תורה,מפד''ל,ישראל ביתנו וגמלאים 77 מנדטים

    ממשלה חברתית

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    פרץ וסילבן יעשו לאולמרט בי''ס!!!

    מצביע עבודה, 02/04/06 15:32

    רק ממשלת חירום חברתית-נסיגה חד צדדית היא מסוכנת מידי ואין מו''מ לפחות עד שממשלת החמס תיפול

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לתמוך בעבודה לפרק את הבועה!!!!! (ל''ת)

    עפר, 02/04/06 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    קדימה לעשירים להון ולממון ולבורסה בלבד (ל''ת)

    ג'ובות בוחטות, 02/04/06 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עמיר פריץ אדם כוחני ומסוכן

    יובל, 02/04/06 15:31

    די עכשיו אפשר להבין את כל אלו שלא הצביעו בא אדם שאיבד מכוחו ותמורת מכירת נפשו לשטן הוא מקווה להתמנות לראשות הממשלה נמאס כבר ממנו מכבל הקטן ומשלי עם שפתי הג'וקר אני מציע לאולמרט שלא לפנות כלל לפרץ עדיף כבר קואליציה עם ליברמן ונתינהו לפחות אלו אנשים הגיוניים בלי מחלה של שגעון גדלות אם אכן תסריט האימים של פרץ כרוה''מ יתממש אזי יהיו בחירות עוד חצי שנה ומפלגת העבודה תיעלם מהמפה הפולטית די לביזוי הדמוקרטיה

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בעצם, למה לא ?

    שרון, 02/04/06 15:30

    האם אהוד אולמרט, שכל כשרונו עד היום הסתכם ברהיטות הדיבור (ותו לא), יותר מתאים ?

    אה, שכחתי את התככנות הפוליטית ואת הערמומיות, ואת חוסר היושר האישי. גם אלה כשרונות של אולמרט.

    מי אמר שפרץ פחות מתאים?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    סחטיין לשרון בניו ואולמרט על ה-''כסף הגדול'' (ל''ת)

    מושחתי שרון, 02/04/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כפי שאמרנו הצבתעם פרץ קיבלתם ביבי (ל''ת)

    חיים, 02/04/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אין מנדט למושחתי הליכוד שעברו לקדימה (ל''ת)

    צופית, 02/04/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    איזה יופי. תנו לאולמרט וחבר מרעיו להזיע .

    יוגב, 02/04/06 15:27

    ורק לאחר שתנקנקו להם את הצורה, שלחו אותם לארבע שנות אופוזיציה. אם בכלל יחזיקו מעמד 4 חודשים.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך שמישהו מזיע? (ל''ת)

      פרץ יהפוך, 02/04/06 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    הגיע הזמן שיהיה גם ראש ממשלה מרוקאי!

    מויס-מרוקאי גאה, 02/04/06 15:27

    הגיע הזמן שגם המרוקאים יקבלו את השלטון ויהנו ממנעמיו!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    האם המושחת הסנוב או המרוקני העריץ? (ל''ת)

    המחתרת הסגולה, 02/04/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    טרם חווה העם כל האסונות שהמיט שרון (ל''ת)

    עוני הרעב התאו', 02/04/06 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הון+שלטון+אסון-קדימה - או סוציאליזם עבודה (ל''ת)

    יוסי העני, 02/04/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ל-30 טעות בידך

    מירה, 02/04/06 15:24

    פרץ לא רץ אחר הכסא לעצמו,הוא רוצה לעזור ולהשפיע דרך הכסא לכל הפגועים של ביבי ואני אחת מהם.צריך לחזק את ידו כדי שישנה את המצב הלברתי במדינה.לבטחון אני לא דואגת,תמיד יהיו אנשים חזקים בכל מפלגה בתחום הצבאי.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה-את חיה בסרט (ל''ת)

      פרץ, 02/04/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    פנייה לרפי איתן מהגימלאים-פולארד

    פרופ' יעל מורן, 02/04/06 15:24

    כמי שהיה מעורב עד העצם בפרשה האומללה של יונתן פולארד
    חובה עליך להציב את עניין שחרורו בראש המשימות שלך כשר בממשלה .

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פרץ עוד יגרום לממשלת ''ליכודימה'' + חרדים

    ראובן מ., 02/04/06 15:23

    הייצור הזה יודע רק להרוס !

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שחיתות ושוחד קדימה - או למען העניים עבודה (ל''ת)

    אפשר עוד, 02/04/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    העם הבוחר?? שני ליצנים רבים והמוכשר יושב בצד.

    :-(, 02/04/06 15:22

    בקיצור רוב הבוחרים בחרו בחרטא. ואומרי שאנחנו עם חכם.
    להצדיק את הטימטום הם מכשירים שרצים ומאשימים את המציל.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב כבר ת'ביבילוזר (ל''ת)

      :-), 02/04/06 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    עכשיו התקשורת נזכרת באופציה של העבודה?????????????

    אזרח עבד, 02/04/06 15:22

    הרי היא היתה קיימת כבר כמה ימים מענין במי התקשורת תומכת???????????

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ביבי צוחק מכולנו-בצדק! (ל''ת)

    מודאג, 02/04/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    פרץ ראש הממשלה הבא (ל''ת)

    מאיר, 02/04/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רק שהרכבת הממשלה לא תוטל על אולמרט

    לא לאולמרט, 02/04/06 15:20

    רק לפני 5 ימים אתם בחרתם באולמרט וכבר הוא עושה טעות פטאלית (וזו ''רק'' הראשונה) על ההתחלה:
    אולמרט ביטל היום את ישיבת הממשלה שעמדה לעסוק בנושא סל התרופות. הוא עשה זו בטענה
    ש''חברי הכנסת צריכים חופש אחרי הבחירות''... בשבילו זה סתם עוד יום שבו הוא מרוויח מאות אלפי שקלים, בשבילו זו עוד איזו ישיבה בלתי חשובה בעליל, ושילכו לעזאזל כל החולים הנודניקים שרוצים להפריע לחברי הכנסת בעוד יום חופשה שהם מקבלים משכורת עליו...מישהו חייב להסביר לאולמרט את מה שכל כך נשגב מבינתו: שבשביל חולי סרטן, למשל, שזקוקים לתרופה שלהם, כל יום שעובר מקטין את הסיכויים שלהם להתגבר על המחלה ולהישאר בחיים.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא עשה זאת סתם - הוא מתחמק מהחלטה ''בעייתית'' בתקופה כזו !

      אריאל, 02/04/06 15:57

      אולמרט דואג רק לתדמית שלו.
      למה לא שמעו אותו אחרי הפיגוע בקדומים?
      למה הוא פינה את עמונה ושיסה את הקלגסים השחורים בילדים שם?
      !!רק לא אולמרט!!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    פרץ רוצה להפוך אותנו לעולם שלישי עם חותמת?

    התחלקו בעבודה, 02/04/06 15:19

    כאילו לא מספיק לנו ההתחלקות הכתומה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הצעה לאולמרט

    שאול, 02/04/06 15:18

    1. קדימה-29
    2. ליכוד-12.
    3.ליברמן-12.
    4.ש''ס-11.
    5.אגודה-6.
    7.גימלאים-6.
    סה''כ - 76 מנדטים יציבים ובטוחים עם קווי יסוד של כלכלת שוק ללא קיצבאות לרמאים וקו מדיני קשוח ביטחוני ומבוסס על מפת הדרכים. ביבי שר אוצר, מופז ביטחון, לבני חוץ, ישי פנים, ליברמן ביטחון פנים, גימלאים רווחה.
    תשאיר את פרץ ההיסטרי בחוץ ורק אם בעוד שנה וחצי מפת הדרכים לא תוביל לשום מקום תדון בהתכנסות. בינתיים תוריד את פרץ וחברתו יחימוביץ הסהרוריים על הבירכיים

    הגב לתגובה זו

    • שאול ממבשרת - הבאת בשורה. אתה צודק. (ל''ת)

      משלם מיסים, 02/04/06 15:33

      הגב לתגובה זו

      • שאול כל המשרות תפסות אז אולמרט יכול להתפנות לעסקי נדל''ן

        בר כוכבה, 02/04/06 16:29

        הממשלה הזו לא תגמור חי חודשים
        קדימה נולדה בחטא מורכבת ממושחתים שדבקים בכסא הוקמה ממנעים אישים ולא ציוניים ,
        סופה להתפרק חלק מאנשיה יצאו לפנסיה חלק ירשעו בפלילים וחלק
        הם סתם אוסף שעלה על עגלת הפופוליזים
        אנחנו נמצא את עצמנו בסבך כלכלי ומדיני ,הדומה למצב לפני חמש שנים וגרוע מזה
        אם פרס ורמון נמצאים במפלגה בעצם שהיא ליכוד ורמון קורא לה מפאי
        זה ליכוד מושחת

        הגב לתגובה זו

    • צודק 100 %

      עופר, 02/04/06 15:58

      תגובה חכמה, אחרי שיהיה רוב צריך לתת לפרץ לזחול

      הגב לתגובה זו

    • שנה הבאה הולכים לקלפי חחחחחח (ל''ת)

      אחמד טיבי, 02/04/06 16:57

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    תמיד לקראת ליל הגעפילטעלך האשכנזים משתגעים

    אפללו הרביעי, 02/04/06 15:18

    הריר יוצא להם לאשכנזים של קדימה,
    אולמרט החליף את טומי ההונגרי שנמחק מהמפה,
    אז סוף סוף האשכנזים של קדימה יוצאים מהחורים.
    העבודה והליכוד יכולים לשבת ביחד ולהנהיג ממשלה שתעסוק רק בעניני פנים ל2-3 שנים.
    חברה כלכלה ובטחון אישי
    עבודה 20
    ליכוד 12
    שס 12
    ליברמן 11
    מרץ 5
    אגודה 6
    סה''כ 65 מנדטים
    להשאיר את קדימה בחוץ

    הגב לתגובה זו

    • אוי, כמה שאתה דפוק !!

      יודע, 02/04/06 15:35

      בטח. עבודה עם ליברמן וביבי. נו באמת. הם אמנם זונות, אבל יש גבול.

      הגב לתגובה זו

    • הו כמה אתה מרגיש נחות וגזעני (ל''ת)

      בתיה, 02/04/06 17:32

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כנראה שמפלגת העבודה תעשה..

    רון, 02/04/06 15:18

    מה שעשתה למפלגה גמרת את הכסף ועומדים על סף פשיטת רגל .
    מפלגת העבודה תפנימו אין כסף ואי אפשר להדפיס חדש.
    ושלא ימכרו לוקשים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מעונינת לעבוד כטוקבקיסטית בקדימה (ל''ת)

    יוכבד ברמד, 02/04/06 15:18

    הגב לתגובה זו

    • מצביעי העבודה צריכים קודם לגמור כתה ו'

      מורה בתיכון, 02/04/06 16:20

      ...כמו המשיח המשופם שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא ולא לא לא לא בפתק שאני נתתני לך עמיר פרץ ואל תתחכם (ל''ת)

    מצביעה לעבודה, 02/04/06 15:16

    הגב לתגובה זו

    • גם בפתק שאני נתתי לשרון לפני 4 שנים לא היה כתוב התנתקות (ל''ת)

      ואף אחד לא רצה, 02/04/06 15:46

      הגב לתגובה זו

      • כי 20מ 40 המנדט' של שרון כן תמכו בהתנתקות !! (ל''ת)

        תקלטו כבר, 02/04/06 16:41

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    האם פרס יפסיד גם הפעם?! (ל''ת)

    אבגדהוזחטי, 02/04/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא בקולי ולא בתמיכה שעלינו על עמודי חשמל ושילמנו ביוקר (ל''ת)

    לא בפתק שלי, 02/04/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרץ נפל על הראש..

    רז, 02/04/06 15:16

    אין לך מנדט להקים קואליציה עם הימין..
    תתבייש לך אתה יורק למצביעי העבודה בפרצוף

    הגב לתגובה זו

    • רז אל תשמור את הסוד . תואמר שאתה מ''קדימה'' (ל''ת)

      מוטי, 02/04/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • אז מה אם פרץ נפל על הראש

      רופא, 02/04/06 16:22

      הראש שלו קשה וריק

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט בפאניקה ,הלך לו הגיוב (ל''ת)

      אחמד טיבי, 02/04/06 17:00

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    עמיר פרץ אל תבהל מהספינים (ל''ת)

    עו''ד יוחאי ברק, 02/04/06 15:15

    הגב לתגובה זו

    • הספין הראשי שלו ! (ל''ת)

      לא?, 02/04/06 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרץ מסוכן לדמוקרטיה - ראו הוזהרתם

    מצביע מרצ, 02/04/06 15:14

    האיש הזה הולך לקבור את ההזדמנות ההיסטורית לצאת מהשטחים הארורים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    היידה פרץ-נראה אותך מקים ממשלה כתומה

    חה חה, 02/04/06 15:13

    אין לו יועצים שפויים?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עמיר פרץ מלך ישראל לא לפחד אתה גבר... (ל''ת)

    לימור, 02/04/06 15:12

    הגב לתגובה זו

    • לימור אני איתך צודקת. קדימה אסון (ל''ת)

      אלי, 02/04/06 16:10

      הגב לתגובה זו

    • מי היה המלך הקודם שלך ? ביבי ?

      גורל, 02/04/06 16:24

      האספסוף עבר מביבי לפרץ...

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הוא לא התלונן בבוקר על ספינים? (ל''ת)

    עושה צחוק מעצמו, 02/04/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פרץ רוהמ הצחקתם אותי (ל''ת)

    אבי, 02/04/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נו שכחתי.....איך קוראים למילה הזאת???

    דני, 02/04/06 15:10

    אההההההההה כןןןןןןןןןןן.
    דמוקרטיה.
    שבו הרוב קובע.
    יעני אם הרוב קבע שאולמרט הוא ראש הממשלה אז זה אומר ש...
    ...אולמרט ראש ממשלה!!!!!!!!!!!!!!
    בואו נסביר את זה ככה שפרץ יבין:
    ד-מ-ו-ק-ר-ט-י-ה.
    ש-ל-ט-ו-ן -ה-ע-ם.
    ה-ר-ו-ב ק-ו-ב-ע.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת מהי דמוקרטיה ייצוגית

      טבמל., 02/04/06 15:36

      החכים כמיצגים של העם (הרי לא כל העם שולט, אלא נציגיו) רשאים להמליץ על פרץ להרכיב ממשלה וזה כאילו כל מיני פלחים בעם ממליצים על פרץ להקים ממשלה.
      כתבתב שהרוב קובע, ובכן אם הרוב בכנסת יקבע שפרץ מתאים יותר מאולמרט, אז זוהי הדמוקרטיה.
      אם זה היה כל כך ברור שאולמרט ראש ממשלה אז הוא היה כבר אתמול ניהיה ראש ממשלה. עובדה שהעם= התפלגות החכים בכנסת, לא בחר באופן חד משמעי אולמרט.

      הגב לתגובה זו

      • 2 דברים

        דני, 02/04/06 16:16

        1.ל''טעות בידך''- אני לא יודע באיזה אשליות אתה חי. אם היה בחירה ישירה אז תאמין לי שפרץ לא היה זוכה.אפילו ביבי היה מקבל יותר ממנו.טוב הגזמתי.
        2.הבחירה לכנסת בישראל היא בחירה עקיפה בערבוב של ישירה.זאת אומרת שרק מפלגה שמודיעה שהיו''ר שלה רץ לראשות הממשלה היו''ר יוכל להיות ראש ממשלה.אם ליברמן,למשל, היה זוכה ברוב המנדטים הוא לא היה מוכתר כראש ממשלה כי מפלגתו (שזה בעצם הוא עצמו) לא מינתה אותו למועמד. מכאן יוצא שההתמודדות לראשות הממשלה הינה בין ביבי לאולמרט לפרץ. מכאן מגיע שהבוחר,שחייב לבחור במפלגה ולא ישירות למועמד,בוחר במפלגה שברצונו לראות את היו''ר שלה כראש ממשלה.שיטת הבחירות בארץ ידועה כלא טובה.הן מכיוון שאחרי שמישהו זוכה ברוב הוא עדיין לא מוכתר כבחירת העם הן מכיוון שבניגוד לאמריקה,למשל,בה יש רק 2 גופים שרצים לשלטון, בישראל יש 30 במקרה הטוב.אבל,שים לב- אלה שהצביאו לגימלאים הצביעו בגלל שהם חושבים שצריך לשנות גישה בקשר לזקנים בארץ,למשל, אותו דבר בידיוק אלה שהצביעו לישראל ביתנו או ש''ס שהצביעו בגלל דעות המפלגה ולא העומד בראשה. מי שהצביע לקדימה\ליכוד\עבודה הצביע במטרה שהיו''ר שלה,שהוא מועמד לראשות ממשלה, יהיה ראש הממשלה. והתוצאות - קדימה קיבלו את רוב קולות הבוחרים משני המפלגות האחרות שרצו.התוצאה:
        רוב הבוחרים, שבחרו למפלגה שהיו''ר מתמודד, בחרו את אהוד אולמרט לראשות ממשלה.מן הסתם אלה שניתנה להם, בניגוד לאמריקה, להצביע למפלגה אחרת ולא למפלגה ''רצה'' נחשבים לנמנעים בכל הנוגע לבחירות לראשות הממשלה.

        הגב לתגובה זו

        • מי לימד אותך אזרחות?

          ארנון, 02/04/06 16:43

          ''רק מפלגה שמודיעה שהיו''ר שלה רץ לראשות הממשלה היו''ר יוכל להיות ראש ממשלה.''?. מאיזה חוק יסוד הבאת את זה בדיוק?
          כל ח''כ (אפילו אחמד טיבי) שיש לו רוב של 61 בכנסת יכול להיות ר''מ!

          הגב לתגובה זו

          • כן כבר דיברנו על זה

            דני, 02/04/06 17:38

            דיברתי על הבחירות האזרחיות.פתקים בקלפי וכדומה.בגלל זה אמרתי שהחוק דפוק.המשפט שצוטט מתקשר רק לבוחרים האזרחים ולא לכנסת.
            בכנסת זה כבר משחקים פוליטיים. בגלל זה,אני יגיד שוב,החוק דפוק.
            פעם הבאה שאתה מצטט מישהו תבדוק את ההקשר.

            הגב לתגובה זו

        • בור ועם הארץ, נטול השכלה בכלל. (ל''ת)

          חושף האמת, 02/04/06 17:58

          הגב לתגובה זו

    • טעות בידך

      אליעזר, 02/04/06 15:44

      המפלגה הנבחרת היא אומנם קדימה, אך היה בטוח כי בעם ישנם תומכים רבים יותר בעמיר פרץ מאשר באהוד אולמרט.
      כך שאם הבחירות היו בחירות אישיות, פרץ היה מנצח בענק!

      מה היה קורה אם היו אחוזי הצבעה נמוכים עוד יותר וליברמן היה מנצח בעקבות זאת? - או כנ''ל לגבי הערבים? מה היית אומר אז?
      קיצר שב בשקט.
      העם רוצה עמיר פרץ ראש ממשלה הבא של ישראל!

      הגב לתגובה זו

    • קדימה קיבלו 29 מדנדטים מתוך 120 .

      בני, 02/04/06 15:46

      כך שזה לא בדיוק רוב.

      הגב לתגובה זו

      • 29 - 22. זה רוב יחסי. (ל''ת)

        חיים, 02/04/06 16:18

        הגב לתגובה זו

    • לא פלא ששכחת את המילה הזאת.

      אתה אינפנטיל, 02/04/06 16:55

      בארץ, מהבחירות הראשונות ב-49, הכל דמוחארטה. בבחירות הקודמות הרוב קבע וראינו איך התייחסו אליו.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    קדימה באופוזיציה תעלם תוך חודש מהמפה, חצי לכלא וחצי יערקו (ל''ת)

    מומחה, 02/04/06 15:10

    הגב לתגובה זו

    • תנגבו את הרוק (ל''ת)

      פרץ משתטה, 02/04/06 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    תתגבר על כל המכשלים תקים ממשלה חברתית =קדימה מתפרקת תוך 6 חודשים!!! (ל''ת)

    ישראל אחרת, 02/04/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    המשופם נפל לגמרי על הראש-שגעון גדלות???

    אליאב, 02/04/06 15:09

    מי אתה בכלל עמיר פרץ?? האם כסא ראש הממשלה הוציא אותך מדעתך? בן גוריון, בגין, רבין, שרון, עמיר פרץ???? האם זה נראה למישהו הגיוני?? העבודה ירדה בשני מנדטים וכולם חושבים שזה הישג? ועוד במחיר של לשבת עם שנואי נפשם הימין והיתמך ע''י חרדים וערבים?? האם זהו טוהר המידות שדיבר עליו יו''ר ארגון הוועדים? איפה כל השפויים? פינס, סנה, וילנאי? האם מפלגת העבודה הפכה לסניף של ההסתדרות?

    הגב לתגובה זו

    • יא גזען מסריח!

      דני, 02/04/06 15:46

      ''המשופם'' - אתה לא יכול להזכיר אותו בנשימה אחת עם רבין? למה? כי הוא מזרחי? יא חתיכת גזען מלוכלך!!!

      הגב לתגובה זו

      • הגזען המסריח זה אתה

        לדני, 02/04/06 16:30

        הצבעת עבור פרץ רק בגלל שהוא מרוקאי. אם לא היה מרוקאי היית מקלל אותו בסגנון שהשתמשת כאן. פרץ הוא אפס, הרסני, בור, מטומטם ונפוח ולא חשוב מאיזה עדה הוא. אתה חושב שיצליח לגנוב ראשות ממשלה כמו שגנב את מפלגת העבודה ???!!!

        הגב לתגובה זו

    • שלא תתבלבלו, זו תכנית אשכנזי העבודה. (ל''ת)

      לדפוק את פרץ, 02/04/06 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    להדק את האגרוף החברתי בביצי כנופיית קדימה סוכני בעלי ההון (ל''ת)

    דני, 02/04/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ביבי יושב בצד וצוחק על הטפשים. שלא מגיעים לא לקצה הפופיק. (ל''ת)

    תואם ביבי, 02/04/06 15:06

    הגב לתגובה זו

    • תיקון, 2 הטפשים אפילו לא מגיעים לקרסוליים של ביבי (ל''ת)

      :), 02/04/06 16:41

      הגב לתגובה זו

    • ביבי יושב בצד ובוכה

      דורון, 02/04/06 17:20

      הוא רוצה לשחק עם הגדולים אבל לא יכול

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא נמאס ל''מקורבי אולמרט'', להציג שוב את עמיר כיו''ר ועד?

    ירון.מ, 02/04/06 15:05

    עדיף להיות ראש לסבלים מאשר להיות זנב למוצצי הסיגרים. עמיר פרץ עוד יעשה סדר בבורדל הזה. המהפכה תבוא מהעם ולמהפכה עממית דרוש מנהיג עממי.אולמרט הוא הכל רק לא עממי. גסות הרוח והזלזול בעובדים הביאו את ביבי להיכן שהביאו ואם אולמרט ידבר כך ודאי שיגיע לאותו מקום.
    לא נמאס ל''מקורבי אולמרט'', להציג שוב את עמיר כיו''ר ועד?
    לא נמאס שם בקדימה לזלזל בכל העולם כאשר רק אצלם החוכמה הפוליטית המדינית. כאשר עמיר מנהל מו''מ קואליציוני זה ''יו''ר ועד סבלים''.
    ההדלפות המכוונות של אנשי קדימה, היוהרה וההתנשאות זו אצלם ''מקצועיות''.
    הסתיימו הבחירות ובקדימה צריכים להפנים שיש להם כולה 29 מנדטים ובהם אנונימים.

    אתם באמת חושבים שקיבלתם מונרכיה?
    הלו, זו דמוקרטיה. מותר לאנשים לשחק את המשחק הפוליטי, מותר למרצ להמליץ על מי שבא לה בלי לחטוף מכם איומים. אומנם ידענו תמיד שואלמרט נסיך, אבל בחייאת, תרגע. תן לפרץ ולמרצ לשחק את המשחק הדמוקרטי בלי להיות ילד בגן שכשלא מקבל מה שהוא רוצה הולך ומלכלך על כולם...היהירות של קדימה ושל אולמרט יעלו לו ביוקר.זלזלתם בבוחרים, ועכשיו אתם מזלזלים בנבחרים. בסוף תשלמו מחיר כבד מאוד!

    אולמרט לא קולט שהוא על קצה השיפוד, בלי שמן.
    פרץ יכול לחיות באופוזיציה. בין כך ובין כך בחירות בעוד שנתיים. נראה את אולמרט מקים קואליציה בלי העבודה. הועד הסבלים הזה יעלה לו ביוקר.

    אולמרט, מותק, עמיר לא רץ על קמפיין מדיני. זו בעיה בלבדית שלך
    לך תקים קואליציה עם כל הימין, מצידינו, אתה לא תוכל לקיים מה שהבטחת לבוחרים שלך. בשביל זה אתה חייב קואליציה עם העבודה, והעבודה לא צריכה לתת לך לקיים את המצע שלך, אם אתה לא נותן לה לקיים את המצע שלה- ז''א את משרד האוצר. כל השאר בבל''ת.
    קצת ענווה לעזאזל!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עם ששונא את עצמו-מגיע לכם!!!

    דודו, 02/04/06 15:03

    לכל המלעיזים ונותני ה''עצות'' הנחמדים מכל הקצוות, עד מתי? רק הכיסא חשוב? יש מפלגה שלא הייתה קיימת קודם וחלק העם שהצביע ף הצביע בבירור עליה כמיפלגה המועדפת. למה לשים רגליים לבחירה הברורה הזו? וכי פרץ יעשה משהו שקימה לא מסוגלת לעשות? מישהו באמת מאמין בזה? בסופו של דבר, המהלכים וההתרחשויות בעולם הסובב אותנו יכתיבו למנהיג בראש מה לעשות. עם תבונה מספקת והגיון בריא, הוא יידע בעזרת יועציו למיניהם איך לפעול בהתאם להתרחשויות. מספיק עם הנאיביות והריבים הפוליטיים. בגלל משחקי הכח של פרץ, עוד הרבה אנשים בבחירות הבאות ייבחרו לא להצביע. יש ךהתאחד למען מטרה משותפת ולא להתבכיין ולהתפצל. מי שלא מבין את זה, ייענש

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך טמבל, מפלגת הליצנים הוקמה רק בגלל כסא! (ל''ת)

      קדימה לצביעות!, 02/04/06 15:13

      הגב לתגובה זו

      • נאיביות בתהגלמותה

        דודו, 02/04/06 16:11

        סגנון כזה נמוך יש לך, ...מעניין באיזו מפלגה בחרת. האמת, לפי הניסוח ..די ברור. בכל מקרה, אשמח לשמוע את דעתך המלומדת , אידיוט, לגבי מפלגה אמיתית של אנשים שלא מעונינים בכיסא/ טובות הנאה ושררה.אולי חוץ מהגימלאים, לא נראה לי שתמצא הרבה. ונכון, לעם הזה נמאס מטמבלים כמוך שלא מעוניינים לנסות ולשנות את המציאות שסוגרת עלינו לאט אך בטוח.אז, ימים יגידו מי פה הטמבל, אידיוט.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    עכשיו יצא המרצע ''מהמסריח''

    זרח, 02/04/06 15:02

    אם הגימלאים הולכים עם אולמארט סימן שאין בכוותם כלל לטפל בבעיות הגמלאים . שכן מפלגת המושחתים עליהם הם המליצו לא תעשה דבר וחצי דבר אם יהי לה כח אלקטטורלי עבור הביות החברתיות במדינת ישראל. לכן זו היא השגיאה הראשונה של מפלגת הגמלאים. שקיבלה כל כך הרבה מנדטים ודווקא מהצעירים דור ההמשך.

    הגב לתגובה זו

    • הגמלאים הוקמו כדי למשוך קולות תמימים לשמאל

      jak, 02/04/06 15:35

      לא סתם דץ ודצה ויצפאן פתאום נזכרו בהם
      אני בטוח שגם בזה מעורבת קדימה
      גנבת הקולות הגדולה בכל הזמנים וכמובן התקשורת שלא דאגה לראיין את הגמלאים אף פעם לפני הבחירות ולראות מה המצע המדיני שלהם

      אחרי עשרות סקרים לא הגיוני שלא חזו את עליית הגמלאים זה לא 2 מנדטים זה 7

      הגב לתגובה זו

      • פרנואידים (ל''ת)

        הכל קונספירציה, 02/04/06 16:45

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    ראש הוועד העילג אפילו לא מסוגל לנהל את חשבון הבנק שלו

    חיים, 02/04/06 15:01

    איך לעזעזל הוא לא מתבייש לדרוש להיות שר האוצר?

    כאילו שמצב הכלכלה לא גרוע מספיק...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למנות את דליה איציק למנכלית חמת גדר... (ל''ת)

    דנה, 02/04/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להציל ישראל מצפורני קדימה - אפשרי וכדאי!!! (ל''ת)

    בדקה ה 90, 02/04/06 14:56

    הגב לתגובה זו

    • למס' 31 אני איתך (ל''ת)

      יגאל כהן, 02/04/06 15:19

      הגב לתגובה זו

      • תרגיעו כתומונים (ל''ת)

        זה הפלופ, 02/04/06 16:47

        הגב לתגובה זו

    • גם אני! קדימה לאופוזיציה! (ל''ת)

      בועז, 02/04/06 16:45

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    פרץ קיבל עיניים גדולות=איש קטן שחמד בכסא,לא אבחר בך יותר (ל''ת)

    אליהו, 02/04/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פני הדור כפני הפרץ.....

    יצחק לוי, 02/04/06 14:51

    מזכירים כאן תכונות חשובות של מנהיגים לרבות השכלה, ידיעת אנגלית ועוד. אני בהחלט מסכים עם תומכי פרץ שאלו לא קריטריונים שתמיד מבטיחים הצלחה וודאי שאלו לא קריטריונים יחידים. הבעיה עם עמיר פרץ לא מסתכמת לדעתי בכך שהוא בור ועם הארץ או בכך שאינו יודע אנגלית בסיסית (דרך אגב לצערי גםהעברית שלו מאד פרימיטיבית..) הבעיה העיקרית איתו - הוא לא חכם- כלומר לא אינטיליגנטי- כלומר די ברור שיש לו IQ נמוך(מלים אחרות הוא כנראה די טיפש)..לכן אין סיכוי שתתרחש אצלו למידה משמעותי בכל תחום.
    אולי תגידו ..כן אבל יש לו אישיות של מנהיג...לדעתי אין לו בכלל אישיות של מנהיג...אסור להתבלבל בין כוחניות ובריונות לכושר מנהיגות...
    עמיר מלא רגשי נחיתות כרימון ...כל התנהלותו מעידה על כך --- מיד עם ''היבחרו'' כיו''ר העבודה -- במקום להפגין בטחון עצמי וממלכתיות ולדאוג שיהיו איתו בהנהגה אנשים טובים באמת דאג להרחיק כל אדם עם דעה וחשיבה עצמאית והקיף עצמו בפלקט מגוחך של אומרי הן בינוניים וחסרי חוט שדרה . עכשיו לאחר שהוריד את מפלגת העבודה בשני מנדטים נוספים הוא מתחיל לשחק משחקי כבוד אוויליים ...עוד לא נפטרנו מרעתו של הנעלב הסדרתי בעל רגשי הנחיתות מבית שאן וכבר נגזר עלינו מידי יום לחזות בסצינות הילדותיות של הבריון משדרות.. ברור לו שלא יוכל להרכיב קואליציה(או שאולי זו אריתמטיקה קשה מדי עבורו) אבל במקום לדאוג לטובת המדינה ולסייע להקמת קואליציה יציבה תוך קידום הנושאים החברתיים שכביכול חשובים לו....הוא עוסק רק בדבר אחד הכבוד של עמיר פרץ...יודעים משהו במחשבה שניה אולי באמת עדיף שפרץ יהיה ראש ממשלה...הרי הערבים סביבנו כל מה שחשוב להם תמיד היה הכבוד הערבי ...לכן הם נראים כך אחרי 100 שנות מאבק...אולי הגיע הזמן שגם בראשנו יהיה אדם בעל מנטליות ערבית..שישחק משחקי כבוד עם הערבים...היהודים....האמריקאים....האירופאים ולעזאזל המדינה!!!! העיקר הכבוד של פריצי!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      אפי, 02/04/06 15:12

      הגב לתגובה זו

    • 29-אתה גדול

      אביב, 02/04/06 15:16

      אינני ימני אבל נהנתי לקרוא את תגובתך. מילים כדורבנות. בלית ברירה יקים אולמרט קואליציה עם הגימלאים, אגודה, שס וליברמן- על בסיס מפת הדרכים וייוותר על תוכנית ההתכנסות בשלב זה. אם פרץ מוכן לוותר בשביל לשלוט- בודאי שקדימה יכולה.
      התנהגות אולמרט- מאז הבחירות, ראויה לשבח, לא מתלהם. ביקש להפגש עם פרץ בארבע עיניים- וקיבל דחיה. למען האמת, קצת מפחיד להשאיר את המדינה בידיים של פרץ.

      הגב לתגובה זו

    • עוד נציג קדימה/פרס, שמלכלך על פרץ. (ל''ת)

      29מוציא את השד, 02/04/06 16:07

      הגב לתגובה זו

      • פרץ הוציא את השד על עצמו (ל''ת)

        עשה את זה במו, 02/04/06 16:50

        הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת !!!

      ליצחק לוי, 02/04/06 16:34

      ה''הגנה'' היחידה של פרץ היא שאסור לומר עליו את האמת כי זו גזענות.

      הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      דורון, 02/04/06 17:17

      הגב לתגובה זו

    • אינטליגנט, תקן את השגיאות שבתגובתך (ל''ת)

      המורה לעברית, 02/04/06 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לשלוח את היהירים מקדימה לאופוזיציה (ל''ת)

    יוסק'ה שלח, 02/04/06 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נמאס מהספינים היהירים של קדימה (ל''ת)

    חדווה יוגל, 02/04/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ממשלת קדימה

    מאיר, 02/04/06 14:48

    מהר ממשלה בראשות אולמרט לפני שהשחצן והאיש שאינו דובר אמת -עמיר פרץ ירים את הראש ויהפוך את המדינה להסתדרות 2 בכל מחיר

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת. השחצן זה אולמרט שחטף מכה קשה בבחירות

      חנוך, 02/04/06 15:09

      למרות האהדה לשרון, למרות שבא מכסא ראשות הממשלה ולמרות שקדימה ניהלה את המדינה לבד בשלושת החודשים האחרונים, היהרות והשחצנות של אולמרט הביאה לקדימה רק 29 מנדטים וגם זה רק ברגע האחרון בזכות קולות החיילים. אין על אולמרט ביהירות ושחצנות

      הגב לתגובה זו

      • ככה זה כשמגיבים מי שאינם יודעים

        ניקו, 02/04/06 15:56

        רק מי שבאמת מכיר את יו''ר העבודה, יודע מי באמת, לא יודע מה הוא אומר, מושחת, שחצן וממש שקרן.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    קואליציה חברתית אפשרי ומוסרי (ל''ת)

    פרופ' יעל מורן, 02/04/06 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להשאיר את קדימה מאחור (ל''ת)

    יגאל כהן, 02/04/06 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תנו לאפללו להיות שר הממתקים...

    ציפי, 02/04/06 14:45

    בלי סוכר פרווה

    הגב לתגובה זו

    • זה שמור לפרץ

      הגננת, 02/04/06 16:36

      הוא יקבל סוכריה בכל פעם שישנן את לוח הכפל. שתי סוכריות אם יגיע לאחוזים.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט-אל תעיז להכניס החרדים לקואליציה!

    קובי, 02/04/06 14:38

    ואם כן תשלם על כך ביוקר בבחירות הבאות!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ממש ממשלה רחבה

    חי-בר אילן, 02/04/06 14:24

    אני לא רואה את פרסופרץ יושבים סביב שולחן אחד

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    העם טיפש העם משלם

    אלי, 02/04/06 14:18

    התיקשורת השפיעה והעם בחר כרצונה וכעת העם אוכל אותה.
    רק נתניהו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    קדימה-תמליצו על ליברמן אז פרץ ילמדד

    ש, 02/04/06 14:16

    במקרה ופרץ יתחיל בזגזגים שלו
    עדיף ליברבן או ביבי
    רק לא הרס כלכלה - פרץ

    את השאר תעזבו לאחר כך

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לפרץ יש 20מנדטים והוא חושב שזה 60

    פיצי, 02/04/06 14:05

    עמיר פרץ אמר שאין לו שום מכנה משותף עם ביבי
    זה שני קטבים הפוכים הןבנושא המדיני והן בנושא הכלכלי חברתי.
    לכן אם הוא מוכן לעשות הכל רק בשביל להיות ראש ממשלה
    זה אומר שאין לו שום עקרונות ומה שמעניין אותו זה הכיסא
    זה אומר שבבחירות הבאות קדימה תקבל 60 מנדטים והעבודה 6


    הגב לתגובה זו

    • פיצי, את\ה צודק\ת בהחלט

      מיצי, 02/04/06 14:12

      זה ממש מצחיק......

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט גרוע מביבי.

      צצה, 02/04/06 14:17

      תקלטו את זה כבר. ההבדל ביניהם זה שביבי לא פוליטיקאי ואולמרט הוא רק פוליטיקאי.

      הגב לתגובה זו

      • על מה אתה מדבר?!

        הצחקת, 02/04/06 15:29

        ביבי לא פוליטיקאי?
        אויש, צריך למנוע מאנשים כמוך לגבב פה שטויות.
        ביבי זה הזן הכי גרוע של פוליטיקאי, ועכשיו מתברר שגם פרץ. היחיד שחושב באופן מבוקר ושקול על עתיד המדינה הזו זה אולמרט. עמיר פרץ הזה מקפץ בכל האיזור כמו איזה פוקימון מרוקאי. אנשים פה נלחמו בשיניים כדי שהימין ישאר באופוזיציה, והוא כבר מדמיין לי כל מיני חלומות הזויים על קואליציה עם המפד''ל, לא פחות!

        הגב לתגובה זו

    • מיהרת לקפוץ, אה?

      שי, 02/04/06 14:25

      ראית את פרץ עושה קואליציה עם נתניהו? הוא הצהיר מפורשות שאין לו שום כוונה כזאת. מצד שני, אם אנשי קדימה עסוקים בספינים ובאיומים מטופשים אז למה לא לתת להם להלחץ קצת?

      הגב לתגובה זו

    • למה לקדימה יש עקרונות???

      jak, 02/04/06 15:36

      מפלגה של גנבים שנשלטת ע''י משפחות המלוכה הישראליות

      פרץ יכול לעשות מה שהוא רוצה הוא לא התחייב לקדימה אלא לנושא החברתי

      הגב לתגובה זו

    • לפרץ וביבי יש הרבה מהמשותף.

      קול, 02/04/06 16:41

      שניהם דמגוגים נבובים ותאבי כח ושניהם מושכים אחריהם אספסוף פרימיטיבי ואוסף של ממורמרים שמחפשים ארוחה חינם. ביבי לפחות אינו מטומטם ופרימיטיבי כמו פרץ.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הליכוד נמצא במילכוד

    יאיר, 02/04/06 14:05

    על הליכוד להמליץ על אהוד אולמרט כמרכיב ההמשלה הבא .כל המלצה אחרת תביא נזק לליכוד .המלצה על עמיר פרץ כמוה כהמלצה על יוסי ביילין. המנעות מהמלצה או המלצה על ביבי זה כמו להגיע לקלפי ולהכניס למעטפה פתק לבן .את מי זה מחזק!!!
    רק את השמאל

    הגב לתגובה זו

    • חמוד, קדימה זה יותר שמאל מעבודה!

      רון, 02/04/06 15:55

      מתי תקלטו ?

      הגב לתגובה זו

      • רון, אם אתה ליכודניק, בצבא שרתת ? (ל''ת)

        סוקר ביבונים, 02/04/06 16:43

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    תחילת הסוף של קדימה מפלגה מ ג ע י ל ה (ל''ת)

    סמי, 02/04/06 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חצי קדנציה פרץ וחצי קדנציה אולמרט.

    רוטציה, 02/04/06 14:00

    אם יווצר פלונטר זה הפתרון. אין סיכוי לבצע את ההתנתקות עם מפלגת קדימה ורסיסי מפלגות שונות ומשונות. תהיה מלחמת אחים וזה מסוכן. בכל מקרה קדימה תתפרק. מה זה הבדיחה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • חצי ביבי,חצי טיבי. (ל''ת)

      פיפי, 02/04/06 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כולם

    RUBEN, 02/04/06 13:55

    ראש ממשלה לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אין לאולמרט סיכוי עם פרץ+ שס

    כשלון קרוב, 02/04/06 13:54

    השילוב הקטלני של פרץ+שס+גמלאים יגרום לפריצה תקציבית ואיבוד השליטה על הכלכלה.
    ואחר כך עוד יקראו לביבי לבוא ולהציל אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לכל המגיבים.אין לכם שום יכולת להשפיע על מהלכים לא של פרץ ולא של אף (ל''ת)

    אחד אחר, 02/04/06 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אהוד אולמרט רגיל לחיים נוחים כראש עיריה

    א, 02/04/06 13:49

    מה שהוא לא מבין זה שהוא נכנס ''לנעליים גדולות מאד'' ואני לא בטוחה שהוא יעמוד בזה.
    הוא מעכשיו כבר רוצה לנוח, מה לנוח?
    עכשיו אתה צריך להיות בשיא ההתלהבות.
    ידעתי שזה מה שיקרה.זה מה שקורה שנותנים לחסר ניסיון.
    אנחנו הישראלים רק על הבשר שלנו לומדים...
    וחבל...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נפגשו עם הנשיא:

    דוד, 02/04/06 13:47

    רוני בר-און, אברהם הירשזון, חיים רמון, דליה איציק, מרינה סולודקין ואביגדור יצחקי- בכל מפלגה אחרת - נורמלית הם היו יורדים לסוף הרשימה.
    פני הדור (על מנהיגיו) כפני הכלב.

    הגב לתגובה זו

    • הקטע שבליכוד גם המקום הראשון הוא תחתית הרשימה

      הליכוד במצוקה ?, 02/04/06 14:33

      חחחחח - 12 מנדטים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ממשלה רחבה = טעות

    ארז, 02/04/06 13:47

    אולמרט יכול בקלות להקים קואליציה של כ-80 ח''כים - קדימה, עבודה, גימלאים, ש''ס, יהדות התורה, ישראל ביתנו.

    רק מה? ממשלה רחבה (מדי) תעלה לקופת המדינה מיליארדים של שקלים כל שנה, ודי ברור שהיא תתפרק לקראת תוכנית ההתנתקות של אולמרט, ותיאלץ להישען על ח''כי מרצ והערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הקדימה לא שווה בכלל (ל''ת)

    ליאורה, 02/04/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חייבים לשמוע לקול העם ולהפסיק את הפוליטיקה

    נמאס מההרגל, 02/04/06 13:45

    המתחמנת שהינה סחטנות בלבד...
    יאלה אולמרט זכה ברוב הקולות ועליו צריכה להיות מוטלת הרכבת הממשלה....כל השאר זה בבל''ת ונמוך נמוך...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אנחנו עם שסוע...

    ע, 02/04/06 13:44

    שליש מהעם, על ידי אי הצבעתו בבחירות האחרונות, גזר עלינו ריבוי מפלגות קטנות (כולל עבודה ליכוד וקדימה) שלא יכולות להקים שלטון ראוי בישראל (ולא משנה אם שלטון ימין או שמאל),
    ובכך הנציח את אכזבתו מהשלטון בישראל לעוד שנה שנתיים -
    שוב בחירות בקרוב?
    בפעם הבאה - צאו, הצביעו והשפיעו!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני מקווה מאוד

    סיון, 02/04/06 13:34

    שהנשיא לא יטיל על אולמרט את הרכבת הממשלה. בתור ראש עירייה היה אולמרט הגרוע ביותר, אז מפחיד לדמיין איך יהיה בתור ראש ממשלה.
    והנה הוכחה: רק לפני 5 ימים הוא נבחר וכבר טעות פטאלית ראשונה: הוא דחה את הדיון שהיה אמור להתקיים היום בנושא סל התרופות: ''לחברי הכנסת מגיע לנוח אחרי הבחירות'' הוא אומר. לא עלה בדעתו שכל דחייה עלולה לעלות ואכן תעלה בחייהם של בני אדם. וזה הנוכל שאתם בחרתם לכם לראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בפיסקה,חוק שימור המסה: לכל נקודת התכנסות יש נקודת התבדרות לתפוצות

    איציקהגאופיסקאי, 02/04/06 13:32

    מאמינים שלכל חור שחור בו המסה מתכנסת לנקודה סינגולרית יש חור לבן (לפי סטיבן הוקינג) בו המסה יוצאת החוצה בפינה אחרת של היקום ובזמן אחר (''חורי תולעת'' בו המסה עוברת מפינה אחת של היקום לפניה אחרת בזמן אפסי מרחק של אפילו מליארדי שנות אור אבל יוצאת בפינה אחרת גם בזמן אחר). בקיצור ההתכנסות תגרום לנו להתבדרות לתפוצות. עכשיו ברצינות: מה אתם חושבים יקרה אחרי ההתכנסות הערבים ירצו גם שנתבדר על מנת לציית לחוקי הטבע. = חוק שימור המסה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!

      פיסיקאי קטן, 02/04/06 14:03

      כל מילה בסלע יש לך טעות קטנה אבל לא משמעותית אם תירצה אני יעבור איתך על החומר

      הגב לתגובה זו

      • קצת צניעות - למה אתה כותב על עצמך בגוף שלישי (''אני יעבור'') (ל''ת)

        חגורת צניעות, 02/04/06 15:45

        הגב לתגובה זו

    • למה אתה מבזבז אנרגיה ?

      אלקטרון, 02/04/06 16:50

      לפרץ יקח 1000 שנים להבין מה הוא לא מבין בתגובה שלך. בינתיים הוא בטח יחשוב שאתה יאללה מעפן ,לא רואה אותך ממטר, אהבל, יא טרונצ'ו, לא כדאי לך להתחיל איתי, אני וראה לך.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בקדימה איבדו את הראש, הם לחוצים מאוד. פרץ לא להיכנע. (ל''ת)

    דר, 02/04/06 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט ניצחת בקרב לא במלחמה.עוני רעב פערים זה מה שניצח (ל''ת)

    רפאל, 02/04/06 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חייבים לשים את שחרור פולארד בקווי היסוד!

    רועי, 02/04/06 13:16

    די! עברו כבר 21 שנה! ממשלת ישראל צריכה לדאוג לסוכן שאנחנו הפעלנו ושפעל למעננו!! הוא הרי הציל חיי חיילים ואזרחם!

    ש''ס! אגודה! ליברמן! תתעוררו ותדרשו שדבר ראשון עם הקמת הממשלה תצא פנייה ממשלתית מיידית לבוש לחון את פולארד תוך הבעת דאגה לנוכח העובדה שהוא יושב כבר יותר משני עשורים בשעה שגם מי שריגל למען אויבת של ארה''ב שוחרר לאחר זמן קצר בהרבה!

    עורו!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד!! (ל''ת)

      לאה, 02/04/06 13:47

      הגב לתגובה זו

      • עם כל הכבוד אנו אמורים לבחור רה''מ.לא שר רווחה. (ל''ת)

        אזרח ., 03/04/06 18:00

        הגב לתגובה זו

    • חייבים להתנתק מיד!!!חוק יסוד וקו אדום!!! (ל''ת)

      רק אולמרט, 02/04/06 15:33

      הגב לתגובה זו

    • כבוד הנשיא.להלן נושא חשוב ליציבות שלטונית.יישום מצע+כיבוד מסמך חתום

      =קוי יסוד ממשלה, 02/04/06 21:14

      חשוב יותר מעמדות זה האמינות
      יש צורך להעלות על סדר היום עיגון משפטי (אם כי הדבר קשה , כי מע' המשפט לא מתערבת במהלכים פוליטיים.) של קוי יסוד של ממשלה בתחילת דרכה.
      הוכח בפעם האחרונה שהיתה סטייה בוטה מקוי היסוד של הממשלה היוצאת.
      שפעלה באופן מנוגד אקטיבי.
      אך כפי שנאמר שאי אפשר לעגן אז צריך לזכור מי אותם חברים שהפרו את קוי היסוד של הממשלה בה הם היו שותפים קואליציונים ולהפרה.
      מה שידוע הם : כל החכים שהיו ופרשו לקדימה למעט החדשים שבהם.
      שמונה מ 12 חכ''י ליכוק למעט : ארדן,סער ריבלין (+שרנסקי שלא היה ח''כ)
      הם העיקר . אם לא ניתן לעגן אז העניין עובר להיבט ציבורי נורמטיבי.
      זה לידיעת הגימלאים(לא רק)שלא יטעו שוב את בוחריהם.

      הגב לתגובה זו