• 92.

    קדימה+שמאל=קואליציה, עבודה+ימין=גועליציה

    המצביע המבויש, 03/04/06 18:53

    בידיים רועדות הצבעתי לעבודה.
    פעם ראשונה בחיי - היו לי אשליות
    בהקשר של פרץ.
    כבר בעקבות צעשיו הראשונים התפקחתי.
    החבר פרץ- לך קדימה בבקשה בלי משחקים. בטוחני שאתה וחבריך
    תזכו בכסאות המתאימים לכם.
    שחקו בפוליטיקה ישרה.
    אל תתנו הפעם יד לימין !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אהוד אולמרט הידעתה ש,,,,

    אמנון בן-יהודה, 02/04/06 12:58

    העם פשוט רצה להעניש את ביבי והליכוד ויצא שהמליכו אותך , הידעתה אהוד שמייסד קדימה הוא לא אריק שרון אלה ביבי נתניהו , הידעתה אהוד שאילו לא היה מפץ אזיי היתה נישאר מקום 38 , אני פונה אליך ומבקש שזכור תיזכור שעליתה לא בזכות , היגעתה לאן שאתה רק בגלל הסיכסוך שבין אריק לביבי ואתה פועל יוצא של מחלת אריק , בטוחני שציפי ליבני היתה מגיעה לתוצאות מרשימות מאלו שאתה הבאתה , רק שתבין אתה עם הפה שלך גרמתה לאובדן מנדטים בזה שאמרתה שהבחירות כבר הוכרעו ,

    הגב לתגובה זו

    • הידעתה אמנון,שלמפלגה של ביבי...

      חנן, 02/04/06 13:44

      רק קוראים ליכוד,ובעצם היא לא?
      ורק בזכות השם היא זכתה מההפקר
      ועברה את % החסימה?
      ושזו בעצם הונאת הציבור?
      לא ידעתה?
      אז עכשיו אתה כבר כן יודע !

      הגב לתגובה זו

      • ההונאה,שקדימה ''נקייה'' משחיתות.מה שקרה בעצם ,שהשחיתות שהיתה בליכוד

        שרה.א, 02/04/06 14:10

        עברה עם ראשי המושחתים לקדימה.
        והעם הטיפש קנה את הבלוף.
        העיקר שתהיה נסיגה.
        והשינאה למתנחלים,כאשר שוכחים ,
        שמפעל היתישבות הוקמה ע''י השמאל
        לאחר מלחמת ששת הימים.
        רבין ,כינה אותם חלוצים,ציוניים.
        ולשטחים-השטחים המשוחררים.
        היום,הם האשמים במצבינו,איזה פרדוכס.

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    הרכבת הממשלה

    נתן, 02/04/06 12:25

    בושה וחרפה, כל ההתנהגות בהרכבת הממשלה מרוב המפלגות. ילדותיות, גילוי אי אחראיות

    הגב לתגובה זו

    • הבושה היא שקדימה קיבלה 29 מנדטים !

      מושחתים, 02/04/06 13:03

      אחרי שלכלכו,גנבו והשחיתו את דרכם
      לשילטון,הם מעונינים בממשלה
      ''רחבה''.
      אני מקווה ,שלא התאפשר להם להקים ממשלה כזאת.
      בושה למדינה !!

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    הצבעת פרץ קיבלת ביבי הצבעת ביבי קבלת פרץ -הכל היהי ברור (ל''ת)

    הכסא והסיפור, 02/04/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חבל על הזמן

    מכלוף, 02/04/06 11:54

    כולם שווים כלום,,,עוד חצי שנה יהיו בחירות חדשות......ועד אז ימותו הרבה אזרחים שלא נותנים להם תרופות,,,,כולם לא שווים כלום,אפסים גמורים,,,,יאללה תלכו הביתה עם הפנסיה השמנה שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ממשלה שמפקירה את פולארד תפקיר את כולנו (ל''ת)

    רונית, 02/04/06 11:14

    הגב לתגובה זו

    • קדימה זה ליכוד שהחליף את השם!! פתאום הם דואגים לעניים!!!!!!!!!!!!!!

      שלוש שנים!!!!!!, 02/04/06 11:38

      קדימה זה ליכוד הם הרימו יד כאשר
      קיצצו בתקציב לדפוק את העניים
      פתאום הם טובים מוסיפים 500 ש''ח
      שלושה חודשים הם תחת השם
      קדימה ו7 שנים תחת השם ליכוד
      כל פעם שהם עושים שטויות מחליפים
      את השם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      מסתתרים אחרי השם!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • גם ''העבודה'' היו ישראל אחת

        יתוש, 02/04/06 13:27

        והיו לה עוד כמה שמות

        כל פעם שעושים טעות משנים שם וזה משנה את המזל (:

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    שמאלמרט בפאניקה,מתחיל להזיע ,לחוץ שחושש שלוקחים לו את הגיוב (ל''ת)

    במבלה, 02/04/06 11:14

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח התכוונת לביבי, נכון ?! (ל''ת)

      מתקן הטעויות, 02/04/06 11:21

      הגב לתגובה זו

      • ביבילוזר , ליתר הדיוק (ל''ת)

        אם כבר, 02/04/06 12:03

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    ממש לא משנה

    פאנטומס, 02/04/06 11:12

    חשוב מי המנהל בבית הלבן,
    לא מי שיוצא בירושלים ממכונית ראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    קדימה מנוהלת על ידי ספינוקראטים.אין להם דרך, רק אפקטים תקשורתיים (ל''ת)

    יואל, 02/04/06 10:58

    הגב לתגובה זו

    • יש להם דרך == נסיגה !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אזרח, 02/04/06 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    יש להטיל הרכבת ממשלה על רפי איתם

    סבא מוטי, 02/04/06 10:51

    מה לא מגיע לעם הזה קצת בידור?, יחד עם כך יש למנות לו 119 ממלאי מקום, לפי סדר כרנולוגי.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ביבי,ביבי,ביבי,ביבי,ביבי,ביבי,ביבי,ביבי,ביבי,ביבי,ביבי, (ל''ת)

    ביבי,ביבי,ביבי,, 02/04/06 10:50

    הגב לתגובה זו

    • נכון. זה שביבי לא קיבל הרבה מנדטים...

      רק ביבי, 02/04/06 11:18

      זה לא אומר שהוא לא ניצח.

      הגב לתגובה זו

    • ביי ביי ביי ביי (ל''ת)

      ביי ביי, 02/04/06 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    כבוד הנשיא

    אמנון בן-יהודה, 02/04/06 10:48

    משה קח עצה , שקול כל מילה לפני שתגיד אותה , שדר כאילו כל העסק תלוי בך ושבילעדיך הכל קורס , אבל עם עמיר פרץ תיתנהג נורמלי הוא מימלא לא יבין אותך ואתה לא תבין אותו !

    הגב לתגובה זו

    • צודק! קואליציה של שימון עם ביבי. (ל''ת)

      חקימוביץ', 02/04/06 11:09

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    יותר טוב סבל מרוחמה אברהם!

    ירון.מ, 02/04/06 10:45

    עדיף להיות ראש לסבלים מאשר להיות זנב למוצצי הסיגרים. עמיר פרץ עוד יעשה סדר בבורדל הזה. המהפכה תבוא מהעם ולמהפכה עממית דרוש מנהיג עממי.אולמרט הוא הכל רק לא עממי. גסות הרוח והזלזול בעובדים הביאו את ביבי להיכן שהביאו ואם אולמרט ידבר כך ודאי שיגיע לאותו מקום.
    לא נמאס ל''מקורבי אולמרט'', להציג שוב את עמיר כיו''ר ועד?
    לא נמאס שם בקדימה לזלזל בכל העולם כאשר רק אצלם החוכמה הפוליטית המדינית. כאשר עמיר מנהל מו''מ קואליציוני זה ''יו''ר ועד סבלים''.
    ההדלפות המכוונות של אנשי קדימה, היוהרה וההתנשאות זו אצלם ''מקצועיות''.
    הסתיימו הבחירות ובקדימה צריכים להפנים שיש להם כולה 29 מנדטים ובהם אנונימים.

    אתם באמת חושבים שקיבלתם מונרכיה?
    הלו, זו דמוקרטיה. מותר לאנשים לשחק את המשחק הפוליטי, מותר למרצ להמליץ על מי שבא לה בלי לחטוף מכם איומים. אומנם ידענו תמיד שואלמרט נסיך, אבל בחייאת, תרגע. תן לפרץ ולמרצ לשחק את המשחק הדמוקרטי בלי להיות ילד בגן שכשלא מקבל מה שהוא רוצה הולך ומלכלך על כולם...היהירות של קדימה ושל אולמרט יעלו לו ביוקר.זלזלתם בבוחרים, ועכשיו אתם מזלזלים בנבחרים. בסוף תשלמו מחיר כבד מאוד!

    אולמרט לא קולט שהוא על קצה השיפוד, בלי שמן.
    פרץ יכול לחיות באופוזיציה. בין כך ובין כך בחירות בעוד שנתיים. נראה את אולמרט מקים קואליציה בלי העבודה. הועד הסבלים הזה יעלה לו ביוקר.

    אולמרט, מותק, עמיר לא רץ על קמפיין מדיני. זו בעיה בלבדית שלך
    לך תקים קואליציה עם כל הימין, מצידינו, אתה לא תוכל לקיים מה שהבטחת לבוחרים שלך. בשביל זה אתה חייב קואליציה עם העבודה, והעבודה לא צריכה לתת לך לקיים את המצע שלך, אם אתה לא נותן לה לקיים את המצע שלה- ז''א את משרד האוצר. כל השאר בבל''ת.
    קצת ענווה לעזאזל!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אם לסבתא היו גלגלים-צריך להצביע ברור בפעם הבאה למפלגה גדולה כדי

    צחוק מהפתק של ה, 02/04/06 10:45

    שאף אחד לא יעשה צחוק מהפתק שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עמיר פרץ - שלא תעלה בדעתך אפילו להתחבר לימין

    יעל, 02/04/06 10:42

    שלא תעז: הימין מנסה לפתות אותך כדי לסכל את סיום הכיבוש - שלא תעז !!!... שלא תעז !!!

    תמצא את הדרך להתפשר עם קדימה ותרכיבו ממשלת תקווה ושלום.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    קואליציה באה מרצ,רע''ם-תע''ל,בל''ד,ש''ס וערוץ השני (ל''ת)

    בנגימין, 02/04/06 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא רוצים את קדימה עמיר תרכיב

    עמיר הכי ראוי, 02/04/06 10:24

    את הממשלה,קדימה נוצרה על ידי התקשורת ואדלר ושות' בע''מ.

    הגב לתגובה זו

    • חמוד,הכתומים מחוץ למשחק (ל''ת)

      תתעדכן, 02/04/06 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הקואליציה

    שמחה, 02/04/06 10:20

    אחרי גמר טכס הביקור המחייב אצל נשיא המדינה נכריז שוב על בחירות
    ובינתיים קאסמים ו ...
    ואחרי דיונים ''מפרחים במלון קינג דויד בירושלים''תהיה ממשלה .

    הגב לתגובה זו

    • קדימה,רע''ם-תע''ל,בל''ד,ש''ס, מרצ,חד''ש, ערוץ השני (ל''ת)

      גבי, 02/04/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    מתחילה ההצגה הגדולה-הם בסוף ילקקו אחד לשני

    אחרי הסחיטות, 02/04/06 10:05

    והכלכלה שלנו תקרוס כמו בארגנטינה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הצבענו קדימה ואכלנו אותה (ל''ת)

    חיים ביטון, 02/04/06 09:54

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב כתומון (ל''ת)

      מה קורה?, 02/04/06 12:06

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    עמיר פרץ לרשות הממשלה עדיף על אולמרט וחבורתו המושחתת המערך יכול להב

    עמיר פרץ לרשות, 02/04/06 09:46

    עמיר פרץ לרשות הממשלה עדיף על אולמרט וחבורתו המושחתת המערך יכול להבריא את המדינה מהמושחתים אולמרט וחבורתו המושחתת יחסלו מאת המדינה עד שבבחירות הבאות אף אחד לא ילך לבחור אני כבר החלטתי אם אולמרט וחבורת המושחתים תרכיב את הממשלה לא אשתתף עוד במערכות הבחירות הבאות וזה לא רק אני זה כל בני משפחתי באותה הדעה אין צורך לבחור במושחתים קדימה יצירת בעלי ההון והתקשורת היועץ המשפטי ובית המשפט העליון כולל הנשיא כל חבורת המושחתים שגמרו לנו את המדינה

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      נעים, 02/04/06 10:08

      ''ביום בו פרסמה היחידה לחקירות הונאה את החלטתה להמליץ על הגשת כתבי אישום נגד שניים מראשי ארגון נהגי המוניות, יהודה בר אור ורפי עטר, בחשד של עבירות פליליות במפקד מפלגת העבודה, שהה עמיר פרץ באתונה. אורח בוועידת האינטרנציונל הסוציאליסטי בעיר. רחוק מספיק מכותרות מהדורות החדשות ומהעיתונאים שחיפשו את תגובתו. שום תגובה לא נשמעה גם מבכירי העבודה כולל מהמועמדת החדשה לכנסת, שלי יחימוביץ', שכמה ימים לאחר מכן, כשבוטל צו איסור הפרסום על מעצרם של בני משפחת גבריאלי, מיהרה להתראיין ולספר על הקשר הגורדי שבין משפחת המהמרים ואהוד אולמרט.

      הגב לתגובה זו

    • עוד כתומון מתוסכל (ל''ת)

      תאכל ת'לב, 02/04/06 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    הצעה שלי.....

    איציק, 02/04/06 09:45

    לחלק את ראשות הממשלה בין פרץ לנתניהו, כ''א שנתיים, וכ''א שר אוצר שנתיים, להוסיף לממשלה את הגימלאים, שס, אגו''י ,וישראל ביתנו, ש''ס, משרד הפנים, ישראל ביתנו ביטחון הפנים, הגימלאים הבריאות,והליכוד, ביטחון או חוץ,

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תפסיקו לריב : פרץ רה''מ הבא : סופי (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$, 02/04/06 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    להשיא את קדימה בחוץ והיא תתחסל מעצמה

    לאה, 02/04/06 09:43

    שהרי אין בין ראשיה שום דבר משותף.
    כולם דואגים לג'ובים של עצמם.
    אם לא יקבלו - יאשימו זה את זה ואז קדימה תתחסל בדרך הטבע.

    הגב לתגובה זו

    • ההגיון הכתום מכה שנית (ל''ת)

      לתפוס מחסה !, 02/04/06 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    פרץ מציע:ח''כים יקבלו מקסימום 2000$ לחודש.שר עוד 200$ ,סגן שר 2050$ (ל''ת)

    דוד, 02/04/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    התכנסות תחת השמיכה אולמרט רמון פרס איציק וכול המושחתים (ל''ת)

    לכו הביתה, 02/04/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ממשלה מנצחת לעבודה - להלן:

    יש מנדט, 02/04/06 09:31

    העבודה 20 + הגמלאים 7 + מר''צ 5
    + הליכוד 12 + א.לאומי 7 +אגו''י 6
    + ש''ס 12 +ישראל ביתנו (מסתפק
    בשר לבטחון הפנים +12 = 81

    אפשר ללא מר''צ 5- המתנגדת לליברמן = 76

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תפסיקו לריב: פרץ רה''מ הבא: סופי (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$, 02/04/06 09:22

    הגב לתגובה זו

    • בדברי השופטת מרים דיסקין...

      נורית, 02/04/06 10:12

      מדברי מרים דיסקין, שופטת בית המשפט השלום בתל אביב: ''... מעיון בתוצאות דו''ח השופטת בדימוס שרה פריש, המחזק את החשדות עולה שבבדיקת למעלה מתשעים ואחד אלף מתפקדים חדשים נפסלו 44,843 טפסי מתפקדים, כ-50 אחוז מכלל טפסי המתפקדים החדשים. הטפסים הפסולים מתחלקים לשתי קטגוריות: 35 אחוז מתוכם הינם טפסים פסולים מבחינה טכנית, שנגרמו כתוצאה מכשל ארגוני במנגנון המפלגה ולא דבק בהם חשד לפלילים. החלק הארי המגיע לכדי 65 אחוז מכלל הטפסים, הינם טפסים פסולים מבחינה מהותית – משמע טפסים המקיימים לכאורה חשד פלילים... לא ייכון שלטון חוקי ודמוקרטי על יסודן של בחירות פגומות ונגועות... ככל שמדובר בצו נשוא הבקשה, הרי הוא נסמך על חשדות קונקרטיים במטהו של פרץ...''.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    קדימה בלון נפוח חבל מאד שתמכנו בהם (ל''ת)

    פרופ' יעל הלחמי, 02/04/06 09:21

    הגב לתגובה זו

    • קצת מאוחר מידי להצטער..( וגם ילדותי..) (ל''ת)

      דוד צימרמן, 02/04/06 09:56

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ישנוני העבודה, ממשלה בהישג יד - לעבודה (ל''ת)

    שחצנות אולמרט, 02/04/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עמיר פרץ תזהר מהספינים של קדימה (ל''ת)

    יעל גבתי, 02/04/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אכן, זה הזמן לשחרור פולארד!

    יואב, 02/04/06 09:19

    אוטוטו אולמרט נוסע לבוש. הוא חייב לחזור עם פולארד - אחרת הוא פשוט 0!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הענקת 20

    פקק תנועה, 02/04/06 09:17

    מנדטים למיפלגת העבטודה תתגלה כטעות נוספת של עם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • פקק ידידי.. אל תתרגש - בסוף כולם יחזרו לפרופורציות

      אזרח-1, 02/04/06 09:41

      מפלגת העבודה לא תחמיץ את ההזדמנות ההיסטורית להיות שותפה לתוכנית ההתכנסות ולצאת סוף סוף מהשטחים הארורים.

      אין מה להתרגש מהתרגילים של ''קואליציה חלופית'' (אתה באמת מאמין שהשמאל ילך לקואליציה עם בני אלון ואפי איתם !?.... נו באמת..)

      הגב לתגובה זו

      • שמאלמרט לא יהיה ראש ממשלה! (ל''ת)

        הצחקת אותי, 02/04/06 09:46

        הגב לתגובה זו

        • שמאלמרט הביס את ביבילוזר ! (ל''ת)

          איך המרגש ?, 02/04/06 12:52

          הגב לתגובה זו

      • יש לך 150 מיליארד לארגן לתוכנית ההתכנסות?

        יורי, 02/04/06 15:18

        שלא לדבר על הגדלת הקיצבאות הקרובה?

        בקיצור במקום לכתוב תגובות לך לעבוד כדי לממן את זה

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    למפלגת קדימה

    פקק תנועה, 02/04/06 09:15

    הרכיבו קואליציה עים מרץ אגודת ישראל .הגימלאים. הליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • הליכוד לא בא בחשבון,הם נגד נסיגות חד צדדיות (ל''ת)

      שרה.א, 02/04/06 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    שמעון פרס ודליה איציק צוחקים על כולנו (ל''ת)

    ד''ר יואל חורב, 02/04/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק לא קדימה, חבורה של שחצנים (ל''ת)

    ליכודניק, 02/04/06 09:11

    הגב לתגובה זו

    • שחצנות זה סבבה (ל''ת)

      מגניב, 02/04/06 12:53

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    קדימה מפלגה יהירה על גבול הטירוף (ל''ת)

    עו''ד דן שגב, 02/04/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ביבי פרץ לרוטציה-תן לביבי שנתיים ראשונות

    א, 02/04/06 09:09

    ובנתיים תשתפשף בתפקיד שר בכיר.
    אולמרט מחכה לדו''ח המבקר החמור ואז
    ביבי יקבל את תמיכת סיעןת הימין.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נצא להפגנת המונים אם פרץ יעז ללכת עם הימין

      שמאל אמיתי, 02/04/06 09:44

      הוא לא יעז. כי השמאל יצא לרחובות בהמוניו או יעיף את פרץ לכל הרוחות.
      אבל הוא פשוט לא יעשה את זה, כי פרץ הוא איש שמאל אמיתי מאנשי הסכם ז'נבה ואוסלו והוא בחיים לא יילך עם הימין - אין מצב.

      הגב לתגובה זו

    • הוחלט על רוטציה ביבי/שרה (ל''ת)

      קורים דברים..., 02/04/06 12:10

      הגב לתגובה זו

    • וגם לתת לביבילוזר את הראשונות,מה? (ל''ת)

      אתם גאונים, 02/04/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    עמיר, אל תפחד. לך לראשות הממשלה (ל''ת)

    אבי צמח, 02/04/06 09:07

    הגב לתגובה זו

    • חבל על ההתרפסות שלכם (כתומים) אין לזה סיכוי

      השמאל אותו שמאל, 02/04/06 09:16

      נראה לך שפרץ (איש שלום עכשיו / הסכם ז'נבה / אוסלו) ילך עם הימין הקיצוני ?!

      אתם חיים בסרט.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    קריאה לכל המפלגות: אתם יכולים לשחרר את פולארד!

    רונית, 02/04/06 09:00

    אנא הניחו לרגע את הפוליטיקה בצד ותעשו משהו למען כל העם: תודיעו חד משמעית שאינכם נכנסים לשום ממשלה בלי התחייבות בכתב שבישיבת הממשלה הראשונה יוחלט על פנייה דחופה לארה''ב לשחרר את פולארד תוך הבעת דאגתה של ישראל מכך שהוא יושב כבר 21 שנה בזמן שגם אלה שריגלו עובר אויבות של ארה''ב ישבו זמן קצר בהרבה!


    הגב לתגובה זו

  • 52.

    התכנסות והתככווצות קדימה למפץ פנימי (ל''ת)

    בונים ללא יסוד, 02/04/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    על העבודה להעמיד את עריקי קדימה במקומם הראוי (ל''ת)

    שחצנות ויהירות, 02/04/06 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עברייני הליכוד בקדימה בוטחים בפ' ברק (ל''ת)

    ינקה אותם מהכל, 02/04/06 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרץ יכול להכיב ממשלה בקלות (רק מפחד) (ל''ת)

    גדול על פרץ, 02/04/06 08:41

    הגב לתגובה זו

    • הוא פוחד בצדק (השמאל לא יתן לו בשום אופן)

      שמאלן גאה, 02/04/06 08:59

      הספין הזה של ממשלה עם הימין הקיצוני הוא תרגיל טוב כדי להפעיל לחץ על אולמרט במשא ומתן - אבל אין מצב שפרץ יחשוב אפילו בצחוק לעשות את זה. אתה כנראה לא מבין עד כמה שהשמאל מייחל ומחכה ליום הזה - בו אפשר סוף סוף לצאת מהשטחים הארורים.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    פרץ יתנהג כאילו הוא זכה בבחירות

    עימנואל, 02/04/06 08:40

    ולא יוותר על שום סעיץ . יש לי הרגשה שבסוף תוקם קואליציה בלעדיו. הוא עקשן ונודניק.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''למי יש יותר גדול''

    אלי. ר, 02/04/06 08:30

    אולמרט תיכנס לפרופורציות אתה לא ! שרון , מאחוריך רק 29 מנדטים!!
    ועמיר לא סבל,
    הסיגנון עוד יעלה לנו ביוקר -
    תתחיל להראות את הגודל האמיתי שלך - וללא אשליות שיש לך יותר גדול !!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    29 מנדטים = 670000 בוחרים = עשירית מהמדינה! תכנסו לפרופורציה!!!!!!! (ל''ת)

    אתם ליכוד לייט!, 02/04/06 08:08

    הגב לתגובה זו

    • ברחת משיעורי המתמטיקה !?

      אזרח, 02/04/06 08:56

      29 מנדטים זה רבע מקולות הבוחרים. קרי: כל אדם רביעי בישראל הצביע קדימה. (וזה 25% אם יותר נוח לך באחוזים)

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה בדיוק לא גאון במתמטיקה

        אחד העם, 02/04/06 09:16

        יש כ-5 מיליון בעלי זכות בחירה אז 670 אלף זה אומר בערך 12% ופחות מ-10% מכלל אוכלוסית המדינה שמונה כ-7מליון תושבים.

        הגב לתגובה זו

        • אדוני הנכבד - גם לדמגוגיה יש גבול

          אזרח, 02/04/06 09:50

          מי שלא מצביע אינו רלוונטי לעניין - אלה שמצביעים מייצגים את הציבור - לכן כל ההתפלספות שלך היא מגוחכת ואפשר את אותה בדיחה להגיד על כל המפלגות בעצם (אז מה בכלל אמרת ?!).. לפי זה האיחוד הלאומי (שוודאי הצבעת עבורו) הוא רק 3% והליכוד 3.5% ומפלגת העבודה 8%...

          אתה באמת לא מבין כמה שההתחכמות הזאת היא מטופשת !?

          תתחיל להפנים: רבע מהבוחרים בישראל מצביעים קדימה !

          * ואתם (הכתומים) כל כך פאתטיים שזה מעורר רחמים.

          הגב לתגובה זו

          • למה שאנשים יצביעו שהכל מושחת

            לא מצביע, 02/04/06 15:17

            לבחור מי יגנוב יותר? מי יקנה מכונת אספרסו יותר גדולה על חשבוננו?

            ביבי נייט אולמרט נייט פרץ נייט

            הגב לתגובה זו

      • ברחת משעורי האזרחות!! אחוז חסימה =2% מקולות הבוחרים = קרי עשירית

        תדאג לעניים, 02/04/06 09:18

        קדימה היתה במסווה של ליכוד היא לא מפלגה חדשה !!!!!!!
        ואם סבלו מעודף טוב לב היה להם
        זמן לדאוג לעניים בישראל!!
        פתאום אולמרט מגלה טוב לב מוסיף
        500 ש''ח לשכר מינימום !!!
        הוא זה שהרים את היד והביא
        לפתיחת אלפי בתי תמחוי !!!
        הבורסה זה לא הכל בחיים!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרץ לאוצר!!! לא לוותר ולא למצמץ.

    משה, 02/04/06 08:02

    סדר היום של מפלגת העבודה הוא המצב הכלכלי החברתי ולכן אסור למפלגת העבודה לוותר על תיק האוצר. אם בקדימה חושבים שפרץ איננו ראוי להיות שר אוצר שירכיבו ממשלה ללא העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    האם עמיר לא דיבר על חברתי-מה עם תיר הרווחה והעבודה אין בזה מספיק כב (ל''ת)

    שאלת תם, 02/04/06 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט צריך להחליט - התכנסות או תיקים למקורביו

    אלי, 02/04/06 07:48

    אם יעדיף להקים ממשלה ימנית-חרדית, שלא יצפה שאני אבחר בו שוב אם לא יממש את ההתכנסות

    הגב לתגובה זו

    • מה זה התכנסות? מכבסת מילים לנסיגה תחת אש ?

      דוד בן גוריון, 02/04/06 08:14

      הקמת מדינת טרור בעזה , לא עזרה לבטחון , להפך כעת יש להם קטיושיות , ומי יודע אם לא יהיו להם בקרוב טילים שיכולים לפגוע במגדלי עזריאלי בתל אביב !!! הדרך היחידה לנצח את הטרור היא להלחם בו בנחישות והתמדה !

      הגב לתגובה זו

      • יש לי רעיון עבורך (ל''ת)

        תצביע ביבי !, 02/04/06 12:14

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    פרץ מתנהג בעליבות של ועד שתעלה הרבה כסף: תשלום לחרדים ושס (ל''ת)

    אלון, 02/04/06 07:21

    הגב לתגובה זו

    • האם רק מרופדי כיס ראויים לתיק האוצר? (ל''ת)

      דנה, 02/04/06 08:00

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    תמליצו על פרץ, כך ייטב למדינה

    פטריוט, 02/04/06 06:59

    פרץ רוצה לקחת כיוון שונה לחברה, לחינוך ולרווחת התושבים. כל הסיעות יכולות להתאחד סביבו . גם מבחינת דוגמא אישית, פרץ מסמל עבודה קשה ומסירות לתפקיד, אולמרט מסמל התעשרות וקשרי הון שלטון באמצעות התפקיד. הגיע הזמן שהאנשים בצמרת ישמשו גם כדוגמא אישית מוסרית לציבור.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא

      מצביע עבודה, 02/04/06 09:01

      מה שטוב למדינה זה לצאת מהשטחים קרי קואליציה של: (קדימה,עבודה,גימלאים,מרצ) ואל תשלה את עצמך שתהיה קואליציה אחרת.... זה פשוט לא יהיה.

      הגב לתגובה זו

    • איך הכתומים נהיו לפתע פתאום חברתיים (ל''ת)

      נוגע ללב..., 02/04/06 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא יעזור לכם!!!

    אלון, 02/04/06 06:09

    תפנימו את זה טוב חבורת ימנים מתוסכלים

    קדימה היא מפלגת השלטון ואהוד אולמרט הוא ראש הממשלה הנבחר ( תודה לאל...)

    למרות כל דברי השטנה שלכם כאן בטוקבים ...

    אז תישארו כאן ותמשיכו ללא הרף להשמיץ לקלל ולהכפיש .

    אומללים שכמותכם...

    הגב לתגובה זו

    • צודק אולמרט בראש השמאל הקיצוני, המנצח (ל''ת)

      בדרך השמאל, 02/04/06 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    SUPPORT PERETZ!

    former likudnik, 02/04/06 05:33

    ONLY PERETZ will save the poor !

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט וחבורתו אינם מתאימים !

    יהודי, 02/04/06 05:29

    חבורת המושחתים והמתנשאים השחצנים !! לכו לאופוזיציה ! תוך חצי שנה המפלגה הזו מתפרקת כמו שינוי ! פרץ מתאים הרבה יותר להיות ראש ממשלה ! הוא צמח מתוך העם !

    הגב לתגובה זו

    • עוד שפוט של ביבילוזר (ל''ת)

      לך לישון, 02/04/06 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    החרדים ימליצו על אולמרט 100%

    שמעון, 02/04/06 04:15

    הכל סגור עוד לפני הבחירות
    הכיסים של אלי ישי וליצמן יהיו מלאים בשנה הקרובה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ציפי, שימי לב!

    איתן, 02/04/06 03:37

    עמיר פרץ יהיה שר החוץ, ברוורמן באוצר, ואת חוזרת להיות שרת המשפטים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביבי

    Benny, 02/04/06 03:13

    ביבי בזמנו ניסה לשנות את שיטת הבחירות בארץ אבל זה לא היה נאה לכל אוכלי החינם שבשביל לשמור על הכסא ימכרו את אמא שלהם. עכשוי נראה איך ואיזו ממשלה תרכיבו אולי תיתנו לאחמד טיבי את תיק הביטחון ...........??????????

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני ימנית אבל תמליצו כולם על פרץ! צריך להציל את המדינה מהדיקטטור

    נלי, 02/04/06 03:11

    הדיקטטור של עמונה!
    תעשו גוש חוסם עם פרץ, 60%מהשרים יהיו מהימין ותמיד יהיה אפשר להפיל אותו

    הגב לתגובה זו

    • תמשיכו לפנטז שטויות (ל''ת)

      אתם טובים בזה, 02/04/06 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    תמליצו על פרץ! חייבים להציל את המדינה והפושע אולמרט וההתכנסות שלו!! (ל''ת)

    ימני בדם, 02/04/06 02:54

    הגב לתגובה זו

    • נו תתרפס עוד קצת לשמאל, דווקא מתאים לך (ל''ת)

      שמאלן גאה, 02/04/06 09:03

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צביעות הימין נוסקת לגבהים חדשים

    אפרת רגב, 02/04/06 02:51

    חלק מהתגובות כאן חופפות למה שנכתב בעיתונים: ישנם גורמים בליכוד המעוניינים שפרץ יקים ממשלה בצירוף הליכוד וללא קדימה.

    ומי המציעים הללו? בדיוק אלה שטענו נגד שרון שמדיניותו לאחר הבחירות היתה שונה ממצע מפלגתו (דהיינו, ששרון גנב קולות).

    אתם מבינים? הימין נגד ''גניבת קולות'', אבל אין שום בעיה מבחינתו שפרץ יקים קואליציה עם הימין תוך עקיפת המרכז. בעיה?! מה פתאום - איזו בעיה?! הרי ידוע שכל מצביע פרץ רצה בעצם את ביבי בממשלה.
    שוב, צביעות הימין חוגגת.

    ימניים, שימו את הקלפים על השולחן:
    1. הדמוקרטיה על הזין שלכם
    2. חיי אדם על הזין שלכם
    3. רווחה על הזין שלכם
    4. מוסריות על הזין שלכם
    מה מקודש? השטחים! זהו.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ כבר אמר שלא תהיה קואליציה כזאת - אבל

      ריאליסט, 02/04/06 09:04

      אנשי הליכוד לא מקשיבים ומשפילים את עצמם לחינם.

      הגב לתגובה זו

    • אפרת חמודה - אהבתי את המילה שמתחילה ב- ז' (ל''ת)

      המילה שמתחילה ב, 02/04/06 09:40

      הגב לתגובה זו

    • גנבת קולות

      עמנואל, 02/04/06 10:48

      לאפרת היקרה יש הבדל בין מה שהיה עם שרון ומה שקורה עכשיו.
      שרון קיבל קולות מאנשי ימין שמתנגדים לנסיגה חד פעמית ועשה ההפך.
      פה אולמרט קיבל קולות לעשות התנתקות נוספת אבל מה לעשות רק 29 מנדטים.
      אם יש אפשרות להקים ממשלה בלי קדימה אין כאן גנבת קולות אלא שיטת בחירות שלא מחייבת שלמי שיש הרבה מנדטים יקים ממשלה.
      מכאן, שאפשר להעיף את קדימה ולהמשיך להיות ישרים ולא מושחתים וגנבים כמו המפלגה האהובה שלך.

      הגב לתגובה זו

      • לדעתי פספסת את הנקודה

        אפרת רגב, 02/04/06 12:07

        אתחיל בהערת אגב: לא תמכתי בקדימה, אינני אוהבת את קדימה, ולא ברור מדוע אתה אומר שזו המפלגה האהובה שלי.

        עכשיו, אחרי שהנחתי את קדימה בצד, אגיע לנקודה העיקרית: **אתה** לא הנחת את קדימה בצד. אתה מתייחס בכלל לגניבת הקולות של מצביעי קדימה (ומסביר מדוע אין זאת גניבה בכלל), אבל, אם שמת לב, אני מתייחסת לגניבת קולות מצביעי העבודה - נקודה שאליה לא התייחסת. עצם תגובתך נכונה אך טריוויאלית: ברור שאם קדימה איננה בממשלה, לא נגנבו קולות מצביעיה. לעומת זאת, אם העבודה בממשלה הנ''ל, אכן השתמשו בקולות מצביעיה באופן אחר ממה שהם השתמשו.

        הגב לתגובה זו

      • אין אפשרות להקים ממשלה בלי קדימה (ל''ת)

        אבל תמשיכו, 02/04/06 12:18

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם הייתי יודע שהגמלאים ימליצו על קדימה לא הייתי בוחר בהם (ל''ת)

    ערן, 02/04/06 02:08

    הגב לתגובה זו

    • ערן, זה לא נראה אחראי

      אחראית, 02/04/06 07:15

      לבחור במפלגה כשלא יודעים מה דעתה על עניינים הכי חשובים לך????

      הגב לתגובה זו

    • אם לסבתא היו גלגלים-לכן בבחירות צריך להיות ברורים .אני הצבעתי קדימה (ל''ת)

      אם, 02/04/06 07:54

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מר עמיר פרץ - שלא תעיז אפילו לחשוב על קואליציה

    עם הימין הקיצונ, 02/04/06 00:59

    39 שנים אנחנו (אנשי השמאל) מייחלים ליום הזה - שלא תעיז אפילו לחשוב על רעיון העיוועים הזה.

    לך לאולמרט, ותסגור איתו עניין ויאללה לעבודה - מתכנסים !

    הגב לתגובה זו

    • רק קואליציה עם הליכוד תשלח את קדימה למקום שהיא ראויה לו. (ל''ת)

      איתי, 02/04/06 02:35

      הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא סופר אתכם (ל''ת)

        נודניקים כתומים, 02/04/06 12:20

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    ההרכב המסתמן: קדימה, עבודה, גימלאים, ערוץ2 (ל''ת)

    טטיאנה, 02/04/06 00:59

    הגב לתגובה זו

    • אברמוביץ' שר החקלאות, מחלקת אתרוגים. (ל''ת)

      אתרוגוביץ', 02/04/06 02:05

      הגב לתגובה זו

      • הגיע משלוח חדש של ממחטות (ל''ת)

        אל תפסיקו, 02/04/06 12:21

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    עמיר פרץ לא להתפשר-יש לך רוח גבית חזקה-אתה ראש הממשלה הבא. (ל''ת)

    רוני ינון, 02/04/06 00:53

    הגב לתגובה זו

    • ראש הוועד... אולי (אגב הפסדתם בבחירות אם לא שמת לב) (ל''ת)

      מפוכח, 02/04/06 02:04

      הגב לתגובה זו

    • של פרות (ל''ת)

      לא לדולפינים, 02/04/06 07:15

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    פרץ תעשה טובה תפרק את המפלצת הזאת (ל''ת)

    fox, 02/04/06 00:38

    הגב לתגובה זו

    • אתה וודאי מתכוון למפלצת הכיבוש - הוא בהחלט יעשה

      יחד עם אולמרט, 02/04/06 02:45

      אבל בינתיים אתם (הכתומים) מוזמנים להמשיך ולהתרפס לפרץ ולמפלגת העבודה (לפני שמעיפים אותכם בבעיטה)

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ליכוד ש''ס ליברמן כולם מצביעים פרץ

    jak, 02/04/06 00:37

    לכולם יש אינטרס להרוס את מפלגת הפרסומאים המיליונרים השחצנית הזאת

    הגב לתגובה זו

    • כן אבל פרץ מחוסל אם הוא יתפתה לזה (והוא לא)

      שמאלן גאה, 02/04/06 02:33

      פרץ לא יעשה דבר כזה, הוא משתמש בימין כדי ללחוץ על אולמרט, אבל אין מצב שמפלגת העבודה תוותר על ההזדמנות ההיסטורית לצאת מהשטחים.

      הגב לתגובה זו

      • נניח שהעבודה תצא מהשטחים

        jak, 02/04/06 13:30

        או לחילופין שינוי תהרוס את הדת בישראל

        או שש''ס תקים פה מדינת הלכה

        או שהירוקים יכריזו על ישראל כשמורת טבע גדולה
        וכו'

        חשבת פעם על זה שמפלגה לא רוצה תמיד להגשים את כל מצעה בשביל שישאר למה להצביע אליה בעתיד!!!

        הוא יכול להגיד ממשלת חירום חברתית וככה הוא יקבל הרבה תומכים
        ומבחינה מדינית לא יקרה כלום אם ב4 שנות החמאס הבאות עלינו לרעה לא יקרה פה כלום
        מי יודע אולי הם יפנו אלינו ?

        הגב לתגובה זו

    • AMEN, CHOOSE PERETZ !~ (ל''ת)

      ami, 02/04/06 05:34

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    די לציפיטפוט !!! (ל''ת)

    נשבר מהליבני, 02/04/06 00:32

    הגב לתגובה זו

    • נכון ,מתגעגעים לגמליאלי (ל''ת)

      או פנינה, 02/04/06 12:24

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תמליצו על פרץ, והנה הסיבה:

    איש, 02/04/06 00:29

    אם הנשיא יטיל על אולמרט להקים ממשלה, תקום ממשלה. אם הנשיא יטיל על פרץ להקים ממשלה, פרץ לא יצליח.
    הרי עם הפילוג הנוכחי בימין אין סיכוי שנתניהו יקים ממשלה. האופציה היחידה הטובה מבחינתכם היא בחירות חדשות. רוצים להוביל לבחירות חדשות? תמליצו על פרץ רק כדי שהנשיא יבחר בו, אחרי זה אתם לא באמת חייבים להקים ממשלה עם פרץ. העיקר שיהיו עוד פעם בחירות כדי שהמפה תשתנה.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה?? (ל''ת)

      חשבת על זה הרבה, 02/04/06 12:25

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק רוטציה בין ביבי לפרץ בראשות הממשלה

    רוטציה, 02/04/06 00:18

    טוב לשני המנהיגים. ביבי יבוא בראש גוש מפלגות ימני, ויחד עם פרץ והגמלאים יהיה איזון. פרץ יגשים חלומו להיות ראש הממשלה, וביבי חייב לשקם את הליכוד דווקא דרך ראשות הממשלה - הוא חייב להוכיח לעם שהוא מסוגל להנהיג. גם ככה אין שום סיכוי להסכם עם החמאס, אז נכון יהיה להקים קואליציה שתחסל את קדימה ותחלק את המנדטים שלה חזרה בין הליכוד והעבודה.
    ביבי צריך להתחיל מליברמן, ואח''כ החרדים. זה יחייב את פרץ להידבר איתו מעמדת כוח של ביבי.

    הגב לתגובה זו

    • יש כבר רוטציה בין ביבי ושרה (ל''ת)

      לא שמעת?, 02/04/06 12:26

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הצבעתי לפרץ ואני מאושרת.

    סוף סוף, 02/04/06 00:12

    פרץ הם הרסו את הליכוד ועכשיו הם רוצים להרוס את העבודה. הם יתחילו עם הספינים הבריוניים שלהם . הם מומחים רק בלהרוס ולהרוס. פרץ תציל את המדינה ותזכיר להם מהי דמוקרטיה ותלמד אותם כללי משחק דמוקרטיים. העיקר לא לפחד המצביעים שלך מאחוריך.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא נשמע כך (את נשמעת כתומה לגמרי)

      יריב, 02/04/06 02:00

      אם באמת היית בשמאל - לא מתקבל על הדעת שהיית מוכנה להיות שותפה לסיכול ההזדמנות לצאת מהשטחים.

      אבל אל דאגה, השמאל לא ייתן לפרץ ללכת לרעיון ההזוי הזה של קואליציה עם הימין הקיצוני - אין מצב.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט , תזהר מחיים רמון , הוא מכשיל אותך , מרוב שנאה למפלגת העבודה

    גילה, 02/04/06 00:12

    חיים רמון ושמעון פרס מסיתים וזורעים שינאה בין קדימה לעבודה, הם אלופי התככים , אולמרט תהיה ענייני ואל תשמע מה שממליצים לך שני האנשים האלה ,השנאה והקינאה אוכלת אותם ,,

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו כתומים מתוסכלים? (ל''ת)

      ?, 02/04/06 12:27

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נמאס כבר מאולמרט היהיר!!! (ל''ת)

    עם מפלגה יהירה!, 02/04/06 00:04

    הגב לתגובה זו

    • יהיר זה טוב (ל''ת)

      זה סבבה, 02/04/06 12:28

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרץ האמיתי

    שמעון עמר, 02/04/06 00:01

    בימים הראשונים לאחר אשפוזו השני של אריאל שרון הפגין עמיר פרץ חזות ממלכתית. הוא הודיע שמפלגתו לא תעשה כל שימוש פוליטי בארוע העצוב הזה. אלא שבחדרי חדרים נהג פרץ אחרת, לגמרי אחרת. הוא מספר: ''התגובה הראשונה בלשכת מפלגת העבודה בתל אביב, בבוקר שלמחרת הניתוח הממושך שעבר שרון, הייתה לנצל את מה שקרה כדי להחזיר הביתה את שמעון פרס. יועצי הקמפיין הסבירו לפרץ שהוא הצליח אמנם להעביר אליו כשישה מנדטים מעיירות פיתוח ומעדות המזרח, מצביעים מסורתיים של הליכוד, אבל במקביל הוא הפסיד מספר דומה של מצביעי העבודה שהלכו יחד עם פרס לקדימה. באותו בוקר, הדף פרץ עוד ועוד פניות של בכירים בעבודה, שביקשו לנצל את ההזדמנות ולצאת עכשיו בקריאה לשמעון פרס לחזור הביתה.

    ''פרץ הבהיר שאין על מה לדבר. 'עד אתמול אולי הייתה משמעות לגיל, לניסיון, לוותק. מעכשיו, אחרי מה שקרה לשרון, אדם בן שמונים ושתיים הוא כבר לא יתרון. אתם לא מבינים, נגמר שלטון הזקנים בישראל. אריק לא יחזור. מי צריך את שמעון? אולמרט וקדימה גמרו. עכשיו מתחיל הקרב האמיתי, זה שכל הזמן דיברתי עליו, עמיר פרץ נגד ביבי נתניהו. עניים נגד עשירים ואני אנצח בו'.

    הגב לתגובה זו

    • זה רק קצה קצהו של פרץ האמיתי. ראו הוזהרתם! (ל''ת)

      זאהי המזהיר, 02/04/06 00:56

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הצבעתי מחל ..מעדיף את פרץ על פני אולמרט. (ל''ת)

    יוני, 01/04/06 23:58

    הגב לתגובה זו

    • נו ברור - כי פרץ לא מסוגל לעשות כלום

      כמובן, 02/04/06 02:01

      ברור שאתה מעדיף את פרץ - אבל פרץ לא ילך עם הימין הקיצוני בחיים. חבל לשגות באשליות.

      הגב לתגובה זו

    • אהה זה אתה שהצבעת מחל? (ל''ת)

      ג. יפית, 02/04/06 04:11

      הגב לתגובה זו

    • לאאאאא! (ל''ת)

      בבקשה, 02/04/06 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    SMALLMERT WILL NOT BE PRIME-MINISTER (ל''ת)

    Shlomo, 01/04/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תאוות התיקים והאינטרסנטיות של פרץ, מגעילים ומחליאים ממש!!! (ל''ת)

    אייל, 01/04/06 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נתניהו ועמיר פרץ = חלב ובשר

    ב.ק., 01/04/06 23:51

    לא ניתן לאכול ביחד.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פרץ יכול להקים ממשלה ואולמרט היהיר יאכל את הלב ויפרק את בועת קדימה (ל''ת)

    משה, 01/04/06 23:48

    הגב לתגובה זו

    • כדאי שתתחיל להתפכח ...(פרץ אפילו את האוצר לא יקבל)

      יריב, 01/04/06 23:56

      לאולמרט יש אופציה - להקים בשלב ראשון ממשלת ימין (כמו שעשה שרון לאחר הבחירות הקודמות) ורק בשלב הבא יכניס את העבודה (עוד שנה שנתיים) - לעומת זאת לפרץ אין שום אופציה להקים ממשלה - וזה למה ?!
      כי:
      1. הגימלאים כבר הודיעו שהם עם אולמרט בכל מצב.
      2. ליברמן לא ילך עם פרץ בשום קונסטלציה (הרוסים לא סובלים את פרץ ובזים לו)
      3. מרץ בחיים לא תיכנס לקואליציה מושחתת של פרץ והימין הקיצוני
      4. גם הערבים לא יכנסו.
      5. ביבי ופרץ מתעבים אחד את השני.

      אז מה נשאר לנו?

      פרץ+איחוד לאומי+ש''ס+יהדות התורה = 47 מנדטים
      ואפילו אם ביבי יצטרף.. זה 59 מנדטים בלבד

      אין לפרץ אופציה - והוא יכנס אצל אולמרט גם על ארבע.

      הגב לתגובה זו

      • ולמה שהעבודה תכנס לממשלה בעוד שנתיים?

        אלי, 02/04/06 04:25

        הימים של פרס שזוחל לקואליציה בכל מצב עברו.

        ברגע שאולמרט ינסה לפנות מאחז אחד כל הימין יברח לו מהממשלה ונלך לבחירות אחרי שאולמרט לא ביצע את מה שהציבור ביקש ממנו - התכנסות.

        הגב לתגובה זו

    • שטויות. איזה ממשלה? עם ביבי על הכלכלה, איתם על הביטחון וישי על הדת?

      אומפפה, 02/04/06 00:36

      איזה ממשלה בדיוק יש לפרץ? הרי זה אפילו לא משעשע, שלא לדבר על משכנע. מישהו בעולם יכול בכלל להאמין שנושא ונותן מנוסה כמו פרץ ייפול ברשתו של האוסף הבוגדני הקטן של ביבי, של קומץ הלאומנים הדוחה של איתם וליברמן, ושל קבוצת חרדים שלא תתמוך בו בשום שינוי מהותי - לא בחינוך החילוני שאותו היא מתעבת, לא במדיניות השמאל שרבניה אוסרים עליה לקבל, ולא בשום דבר אחר? האם באמת נדמה למישהו שפרץ עד כדי כך עיוור שהוא לא יכול לחזות את עתידה של ''ממשלה'' כזאת? הרי פרץ בונה לטווח ארוך, הוא אינו מתכוון להיכנס להרפתקת קואליציה כושלת של חודשים אחדים - כבר היו לנו ברק וביבי כאלה - אלא לבנות את עצמו ואת המפלגה לשנים. כל הדבר הזה הוא ספין שמשרת, אולי את המשא ומתן, וגם בזה אני מטיל ספק גדול, אבל בוודאי שלעקוב אחריו - ועוד להאמין לו - מיותר לכולנו. שישחקו במשחקים שלהם לבד, אלה.

      הגב לתגובה זו

    • כל כך מתאים לשיטות ההשתלטות המושחתות של פרץ

      מאיר, 02/04/06 00:44

      אדם שקיבל 20 מנדטים מתוך 120 ישתלט על מדינה.

      פרץ מושחת ברמה של דיקטטור בעולם השלישי, ראו הוזהרתם.

      הגב לתגובה זו

    • אין לו אפילו אפשרות תיאורטית כזאת

      יבוא לאולמרט, 02/04/06 00:52

      לאולמרט יש אופציה - להקים בשלב ראשון ממשלת ימין (כמו שעשה שרון לאחר הבחירות הקודמות) ורק בשלב הבא יכניס את העבודה (עוד שנה שנתיים) - לעומת זאת לפרץ אין שום אופציה להקים ממשלה - וזה למה ?!
      כי:
      1. הגימלאים כבר הודיעו שהם עם אולמרט בכל מצב.
      2. ליברמן לא ילך עם פרץ בשום קונסטלציה (הרוסים לא סובלים את פרץ ובזים לו)
      3. מרץ בחיים לא תיכנס לקואליציה מושחתת של פרץ והימין הקיצוני
      4. גם הערבים לא יכנסו.
      5. ביבי ופרץ מתעבים אחד את השני.

      אז מה נשאר לנו?

      פרץ+איחוד לאומי+ש''ס+יהדות התורה = 47 מנדטים
      ואפילו אם ביבי יצטרף.. זה 59 מנדטים בלבד (אני כבר לא מדבר על התגובה הבינלאומית, ועל התמוטטות הבורסה..)

      אין לפרץ אופציה - והוא יכנס אצל אולמרט גם על ארבע.

      הגב לתגובה זו

    • שטויות ,תאכל ת'לב (ל''ת)

      בתיאבון, 02/04/06 12:30

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תשחררו ישראל מציפורני קדימה - ליכוד + עבודה - במקום קדימה

    בדקה ה 90, 01/04/06 23:40

    לא יודע מי הצביע לקדימה אבל כמו שאומר הפתגם
    מילארד נמלים לא טועות - לאכול חרא זה טוב!

    יש הזדמנות אחרונה למנוע קריסה כוללת של ישראל - והיא שהליכוד והעבודה יעיפו קדימה לאופוזיציה - ובבחירות הבאות היא פשוט תעלם לגמרי.....

    הגב לתגובה זו

    • כל אזרח רביעי בישראל הצביע קדימה

      ישראל, 02/04/06 00:55

      תבין דבר פשוט - אם פרץ מנסה להקים קואליציה עם הימין הקיצוני, יהיה מרד במפלגת העבודה ובשמאל בכלל. הבורסה תקרוס, האירופאים והאמריקאים יאימו בסנקציות - הדבר הזה הוא קישוקוש מוחלט - אין אופציה כזאת.

      הוא יאלץ להתפשר ולהגיע להסכמות עם אולמרט, או להשאר באופוזיציה.

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא כל אדם רביעי הצביע לקדימה

        אוחנה, 02/04/06 05:23

        רק 60% הצביעו - 690 אלף קולות לקדימה זה בערך שמינית מהעם
        אז תנוח!!!

        הגב לתגובה זו

        • עברתם לגימטריה ? (ל''ת)

          הלך עליכם, 02/04/06 12:31

          הגב לתגובה זו

    • L-O-S-E-R------------------------ (ל''ת)

      g w b., 02/04/06 00:56

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    6 is right! Time to free Pollard! (ל''ת)

    Noam, 01/04/06 23:35

    הגב לתגובה זו

    • אם רפי איתן לא מנוול הוא ידרוש זאת

      לאה, 02/04/06 00:01

      אבל אני חוששת שהוא כן...

      הגב לתגובה זו

    • רפי איתן הכניס אותו לשם והוא גם יכול להוציא

      לאה, 02/04/06 00:01

      אבל אני חוששת שאין לו מספיק מצפון כדי לתבוע זאת מעצמו

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    לפחות יש לנו ראש ממשלה חתיך

    פצצת מין, 01/04/06 23:23

    פצצת מין איזה כיף! אני מתגאה שהוא ייצג אותנו הוא חתיך פצצות...................................פצצת מין קטן שלי! האחח מה הייתי עושה לו בחדר הסגלגל שלי...

    הגב לתגובה זו

    • דווקא פרץ לא משהו...

      jak, 02/04/06 00:39

      לפרץ יש יותר סיכוי להיות ראש ממשלה השאלה אם הוא מפחד מזה

      אולי הוא מפחד להיות באוצר כי באוצר צריך גם לקחת ולא רק לתת

      הגב לתגובה זו

      • אולי הוא מפחד להיות...

        רפי איתן, 02/04/06 12:22

        בחדר הסגלגל של 11
        רפי איתן

        הגב לתגובה זו

    • ראסמי .זה הכי חשוב... (ל''ת)

      צודקת, 02/04/06 01:39

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כולם להמליץ על פרץ רק לא אולמרט

    לא אדלר וארד, 01/04/06 23:20

    המושחת ואדלר ושות'

    הגב לתגובה זו

    • מזמן לא ליקקתם ככה לשמאל - עלובים (ל''ת)

      מתנחלים אומללים, 01/04/06 23:49

      הגב לתגובה זו

      • לך תלקק בתחת של שמאלמרט (ל''ת)

        רק לא, 02/04/06 09:50

        הגב לתגובה זו

    • NEW ELECTIONS......................... (ל''ת)

      y65, 02/04/06 00:59

      הגב לתגובה זו

      • למה? (ל''ת)

        מי מת?, 02/04/06 12:34

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    להמליץ על עמיר פרץ כדי להציל את המדינה מחבורת המושחתים של אולמרט

    להמליץ על עמיר, 01/04/06 22:56

    להמליץ על עמיר פרץ כדי להציל את המדינה מחבורת המושחתים של אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • תתחנן יותר חזק כתומצ'יק - תשפיל את עצמך עוד קצת (ל''ת)

      שמאלני גאה, 01/04/06 23:24

      הגב לתגובה זו

    • להמליץ על פרץ?? רוצים למוטט את הבורסה??. (ל''ת)

      כלכלן, 02/04/06 00:58

      הגב לתגובה זו

      • אוי וי, למוטט את הבורסה...

        שי, 02/04/06 11:04

        מה יעשו הספקולנטים והברוקרים? אולי הם אפילו יאלצו לחכות שבועיים תמימים עד שהבורסה תעלה בחזרה!

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    הכל סגור כבר ..יש הסכם רוטציה בין פרץ לנתניהו . (ל''ת)

    יודע דבר שש...., 01/04/06 22:47

    הגב לתגובה זו

    • מה רוטציה, לביבי יש חצי מנדטים מלפרץ (ל''ת)

      משה, 01/04/06 23:22

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך להתרפס לפרץ מתנחל אומלל

      אנחנו מתמוגגים, 01/04/06 23:23

      עוד מעט תקבלו מהשמאל את הבעיטה האחרונה.

      הגב לתגובה זו

      • לא ידעתי שלגור באשקלון ברח' שפירא זה לגור בהתנחלות...טוב לדעת (ל''ת)

        ערן, 01/04/06 23:57

        הגב לתגובה זו

      • תגובה לנאצי תומך קדימה

        jak, 02/04/06 00:41

        זה טוב שאתם מגלים את פרצופכם האמיתי
        אתם שונאים את הדתיים והמתנחלים
        פינוי ההתנחליות זה עוד דרך לפגוע בהם
        בשביל זה אתם עושים את כל המהלך

        אתם יודעים שאין סיכוי לשלום כרגע עם החמאס

        חארות

        הגב לתגובה זו

        • רוב העם לא סובל את הכתומים (מה אתה לא יודע?!) (ל''ת)

          לא כתום ממש לא, 02/04/06 02:35

          הגב לתגובה זו

        • זמנכם עבר (ל''ת)

          לשנן, 02/04/06 12:37

          הגב לתגובה זו

    • תתבזה קצת מתנחלון למה לא... (ל''ת)

      פרץ יבעט בכם, 01/04/06 23:29

      הגב לתגובה זו

      • אתה חלאת אדם (ל''ת)

        יריב, 01/04/06 23:49

        הגב לתגובה זו

        • יריב ..מה הקשר למה אתה מנבל את הפה..? (ל''ת)

          תרגיע מבין.., 01/04/06 23:55

          הגב לתגובה זו

          • תביעת ריבה (ל''ת)

            רצוי ריבת תות, 02/04/06 12:36

            הגב לתגובה זו

        • כי אני חושף את ערוותכם ?... (ל''ת)

          החושף, 02/04/06 00:11

          הגב לתגובה זו

        • ואתם סיבכתם את ישראל ב40 שנות מלחמה מיותרת

          אז מה אתם ?, 02/04/06 00:56

          די לכיבוש !!!!!!!!!!!!
          חוזרים לשפיות !!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

    • AMEN ! (ל''ת)

      ran, 02/04/06 05:35

      הגב לתגובה זו

    • יש רוטציה בין ביבי ושרה (ל''ת)

      זה רשמי, 02/04/06 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    העבודה ושס - המליצו על פרץ לרה''מ

    די לשחיתות, 01/04/06 22:43

    מפלגת שחיתות מסואבת כמו קדימה צריכה וחייבת להיות מחוץ לממשלה. הקימו ממשלה חברתית עם העבודה והימין, כי ממילא במישור המדיני בינתיים אין עם מי לדבר

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קריאה לכל המפלגות: אתם יכולים לשחרר את פולארד!

    רונית, 01/04/06 22:39

    אנא הניחו לרגע את הפוליטיקה בצד ותעשו משהו למען כל העם: תודיעו חד משמעית שאינכם נכנסים לשום ממשלה בלי התחייבות בכתב שבישיבת הממשלה הראשונה יוחלט על פנייה דחופה לארה''ב לשחרר את פולארד תוך הבעת דאגתה של ישראל מכך שהוא יושב כבר 21 שנה בזמן שגם אלה שריגלו עובר אויבות של ארה''ב ישבו זמן קצר בהרבה!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עמיר פרץ גנב מפלגה ועכשיו הוא מנסה לגנוב מדינה

    אסף, 01/04/06 22:33

    הוא עוד בסוג של שחצנות מתעלם מאולמרט ומנסה לקדם מהלך שבו הנשיא ימליץ עליו להרכבת ממשלה. לא ייאמן...הוא חושב שהוא יצליח? לגנוב מדינה אחרי שקיבל רק 20 מנדטים? מה זה השטויות האלה?
    בנאדם רדוד וחסר עמוד שדרה. איפה ההגינות השלטונית? כמה מתאים ליו''ר ההסתדרות...מקווה שזה יתפוצץ לו בפנים ושהעבודה תשב בחוץ בממשלה הזו.... רק על הניסיון הנלוז הזה

    הגב לתגובה זו

    • הגזענות בוערת הה????

      לא נאיבי, 01/04/06 23:07

      איני חבר מפלגת עבודה ולא הצבעתי עבור פרץ,אבל ההגינות מחייבת לומר כדלקמן:

      1. עבור פרץ הצביעו ר-ק חברי מפלגת עבודה .
      ( רובם ,דרך -אגב אשכנזים..)
      הוא קיבל רוב מוצק.

      2. פרס '' הדמוקרט'' סירב לקבל את דין חברי המפלגה.ערק.
      הוא בדיחה עלובה ,נלעגת.

      3.כעת יש מערכה להרכבת הממשלה.
      זה פוקר עם 4 קלפים פתוחים ואחד סגור.

      4. כ-ו-ל-ם משתתפים בו .

      הערה: אני אשכנזי גאה!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • ואולמרט לא גנב מפלגה ?

      jak, 02/04/06 00:46

      הוא ושרון המושחתים

      פרץ לפחות השתלט על המפלגה שלו
      שרון ריסק את המפלגה שלו ויצא כמה שיותר מהר לבחירות כדי שהם לא יוכלו להתאושש
      יותר מסריח ממעשה שרון אין

      הגב לתגובה זו

      • היו בחירות (ל''ת)

        תתעדכן, 02/04/06 12:38

        הגב לתגובה זו

    • מי שמוכיח פה רדידות זה אתה מר ''טכניון'' (ל''ת)

      רדידות בע''מ, 02/04/06 09:46

      הגב לתגובה זו

    • אסף אתה עתודאי? הניתוח של תת רמה ומבייש את המכון הטכנולגי של ישראל

      בוגר טכניון, 02/04/06 11:24

      לפחות תחתום בשם מקום אחר.
      יש בדיחה בטכניון: גם אם תקשור חמור לבניין אולמן הוא בסוף יצא מהנדס.
      ''עמיר פרץ בנאדם רדוד וחסר עמוד שדרה'' כך כתבת.
      איפה אתה חי? מהר לשעור חדו''א, ובערב קצת לימוד תורה לא יזיק לך, שתתבגר.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    שכתבתי שגוש קטיף שמור בליבי, כולל כפר דרום והישיבה, ושאני חילוני

    אבקש למחות על, 01/04/06 22:33

    ממשפחת חלוצים סוציאליסטים כמובן, שהם- החלוצים הורי הורי- היו בעד כפר דרום ובעד לימוד תורה. זכור לי היטב שכפר דרום היה עבור כל החלוצים כמו חלום. כמו כן , שאכזריות כזו ולעג של מגיבים לזכרון גוש קטיף מעידה על כך שאינם יהודים. אני רוצה להעביר מסר לאנשי הגוש, שידעו ששנאה מטורפת כזו כלפיהם היא של אוהבי חמאס מתחזים, שכותבים באופן מאורגן בשמות יהודים, ולא 'שמאל'.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ביבי לאוצר. רק לא פרץ בממשלה (ל''ת)

    אני, 01/04/06 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בהצלחה עמיר פרץ, ראש הממשלה שלי! (ל''ת)

    אורית, 01/04/06 22:21

    הגב לתגובה זו

    • ואל תיתן לאולמרט את האוצר (ל''ת)

      יגאל, 01/04/06 23:36

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לפרץ!

      חיים ש., 01/04/06 23:43

      סוף כול סוף פרץ עומד בפרץ וחוסם בגופו את המושחת שמאלמרט.
      אולי יש סיכוי פה לבלום (פרץ עם הימין) את ההשתלטות של השמאל הקיצוני על מוסדות הממשל בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כולם בסוף יכנסו אצל אולמרט על ארבע (גם פרץ)

    מציאותי, 01/04/06 22:19

    לאולמרט יש אופציה - להקים בשלב ראשון ממשלת ימין (כמו שעשה שרון לאחר הבחירות הקודמות) ורק בשלב הבא יכניס את העבודה (עוד שנה שנתיים) - לעומת זאת לפרץ אין שום אופציה להקים ממשלה - וזה למה ?!
    כי:
    1. הגימלאים כבר הודיעו שהם עם אולמרט בכל מצב.
    2. ליברמן לא ילך עם פרץ בשום קונסטלציה (הרוסים לא סובלים את פרץ ובזים לו)
    3. מרץ בחיים לא תיכנס לקואליציה מושחתת של פרץ והימין הקיצוני
    4. גם הערבים לא יכנסו.
    5. ביבי ופרץ מתעבים אחד את השני.

    אז מה נשאר לנו?

    פרץ+איחוד לאומי+ש''ס+יהדות התורה = 47 מנדטים
    ואפילו אם ביבי יצטרף.. זה 59 מנדטים בלבד

    אין לפרץ אופציה - והוא יכנס אצל אולמרט גם על ארבע.

    הגב לתגובה זו

    • מציאותי יקר עדיין יש מקום רב בנעליו הגדולות של הליצן. (ל''ת)

      :-(, 01/04/06 23:13

      הגב לתגובה זו

    • נכון שאתה לחוץ????( ול-א מאמין ..לעצמך) (ל''ת)

      דוד צימרמן, 01/04/06 23:16

      הגב לתגובה זו

    • נחמד, אבל אתה שוכח דבר אחד

      משה, 01/04/06 23:26

      אם כל ה 59 שכתבת אכן ימליצו על פרץ, לאולמרט יישארו רק הערבים לצורך 61, דבר שהוא בעייתי כידוע לך, ולכן, לא תהיה לו קואליציה.
      לעומת זאת הגימלאים יכולים בקלות לשנות את החלטתם אם יראו שלפרץ סיכוי להרכיב ממשלה.

      הגב לתגובה זו

      • נחייה ונראה (תכין את הכובע עם קצת מלח) (ל''ת)

        מציאותי, 01/04/06 23:50

        הגב לתגובה זו

        • יכול להיות, אבל ליתר בטחון תמלח גם את הכובע שלך (ל''ת)

          משה, 01/04/06 23:54

          הגב לתגובה זו

    • פרץ יהיה ראש ממשלה יותר משנאת המן(שמאלמרט)מאשר אהבת מרדכי(פרץ) (ל''ת)

      רוסי, 01/04/06 23:52

      הגב לתגובה זו

    • נראה כמה קדימה תקבל בבחירות הבאות

      זהבה, 02/04/06 00:10

      שיהיו תוך הרבה פחות מ-4 שנים בצורת ההתנהלות המסתמנת והשחצנית שלה.

      הגב לתגובה זו

    • קריאה לנשיא.להיות מעורב ביישום קוי יסוד לממשלה.כי הפרה האחרונה,הוכח

      שגרמ למשבר-אמון, 02/04/06 17:32

      יש צורך להעלות על סדר היום עיגון משפטי (אם כי הדבר קשה , כי מע' המשפט לא מתערבת במהלכים פוליטיים.) של קוי יסוד של ממשלה בתחילת דרכה.
      הוכח בפעם האחרונה שהיתה סטייה בוטה מקוי היסוד של הממשלה היוצאת.
      שפעלה באופן מנוגד אקטיבי.
      אך כפי שנאמר שאי אפשר לעגן אז צריך לזכור מי אותם חברים שהפרו את קוי היסוד של הממשלה בה הם היו שותפים קואליציונים ולהפרה.
      מה שידוע הם : כל החכים שהיו ופרשו לקדימה למעט החדשים שבהם.
      8 מ12 חכ''י ליכוק למעט : ארדן,סער ריבלין (+שרנסקי שלא היה ח''כ) .
      הם העיקר . אם לא ניתן לעגן אז העניין עובר להיבט ציבורי נורמטיבי.
      זה לידיעת הגימלאים(לא רק)שלא יטעו שוב את בוחריהם.

      הגב לתגובה זו