• 121.

    מהרסייך מתוכך יצאו.

    שמעונה מדימונה, 02/04/06 22:35

    מר רמון,
    כשמשה רבינו חזר למצריים בשליחותו של הקב''ה אז את כל הפעולות שנעשו נגד מצריים עשה אהרון וזאת למה אתה בטח שואל? כי משה רבינו לא היה עבד במצריים, ולמעשה הוא גדל בביתו של פרעה, ואכל מלחמו. ומכאן אנחנו למדים שלא יורקים בתוך באר ששותים ממנה, ברגע שאדם בוחר לירוק לתוך באר ששתה ממנה, אז זה בא ממקום של בעיה פנימית מצדו של היורק, כי הרי אם מפלגת העבודה תקבל את משרד האוצר, אז אתה תרגיש לא טוב עם מעשייך. אני חושבת שצריך להכיר ברצונו האמיתי של הבוחר. הבוחר בחר בקדימה כי הוא רוצה מהלך מדיני, לעומת זאת, הבוחר נתן מנדט רציני ביותר לפרץ ולרוח שבאה ביחד איתו, אני חושבת שכנבחרי העם עליכם לשים לב טוב טוב ולהתעלם מרצונתיכם האישיים ולתת לעם את מה שהוא בחר, מדיני- קדימה. חברתי- עבודה. כי ביננו, מה שמעניין את קדימה ואותך ואת פרס, זה מדיני ושם הלב שלכם נמצא וזה אחלה וסבבה. ומה שמעניין את העבודה זה חברתי ושם הלב שלהם נמצא, שזה גם נהדר.
    וכשעושים משהו מהלב עושים אותו טוב.
    אז שכל אחד יתחבר ללב שלו וביחד תתחברו ללב העם וקחו אתם את המדיני ותנו לעבודה את האוצר, ותתחילו לחשוב עלינו, שזה גם אתם. יש כאן הזדמנות נדירה לקחת את כל הקופה כמו שאומרים, אז אל תפספסו אותה בגלל אינטרסים אישיים.
    שבוע טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    קדימה

    ס, 02/04/06 15:40

    קדימה מורכבת משתי מפלגות שאוחדו לאנטרסנט אישי כי הם פירקו גם את הליכוד וגם העבודהת, המבקשים לשבת בכסה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    כה אמר

    אלי ק., 02/04/06 14:44

    כה אמר מי שהרס את מערכת הבריאות עם חוק הבריאות הממלכתי הבלתי מוצלח בעליל שלו.
    עדיף לתת לפרץ את תיק האוצר עם האג''נדה שלו על מנת לתקן מה שהתחולל כאן בשנים האחרונות מבחינה כלכלית וחברתית.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    פני הדור כפני הפרץ......

    יצחק לוי, 02/04/06 14:20

    מזכירים כאן תכונות חשובות של מנהיגים לרבות השכלה, ידיעת אנגלית ועוד. אני בהחלט מסכים עם תומכי פרץ שאלו לא קריטריונים שתמיד מבטיחים הצלחה וודאי שאלו לא קריטריונים יחידים. הבעיה עם עמיר פרץ לא מסתכמת לדעתי בכך שהוא בור ועם הארץ או בכך שאינו יודע אנגלית בסיסית (דרך אגב לצערי גםהעברית שלו מאד פרימיטיבית..) הבעיה העיקרית איתו - הוא לא חכם- כלומר לא אינטיליגנטי- כלומר די ברור שיש לו IQ נמוך(מלים אחרות הוא כנראה די טיפש)..לכן אין סיכוי שתתרחש אצלו למידה משמעותי בכל תחום.
    אולי תגידו ..כן אבל יש לו אישיות של מנהיג...לדעתי אין לו בכלל אישיות של מנהיג...אסור להתבלבל בין כוחניות ובריונות לכושר מנהיגות...
    עמיר מלא רגשי נחיתות כרימון ...כל התנהלותו מעידה על כך --- מיד עם ''היבחרו'' כיו''ר העבודה -- במקום להפגין בטחון עצמי וממלכתיות ולדאוג שיהיו איתו בהנהגה אנשים טובים באמת דאג להרחיק כל אדם עם דעה וחשיבה עצמאית והקיף עצמו בפלקט מגוחך של אומרי הן בינוניים וחסרי חוט שדרה . עכשיו לאחר שהוריד את מפלגת העבודה בשני מנדטים נוספים הוא מתחיל לשחק משחקי כבוד אוויליים ...עוד לא נפטרנו מרעתו של הנעלב הסדרתי בעל רגשי הנחיתות מבית שאן וכבר נגזר עלינו מידי יום לחזות בסצינות הילדותיות של הבריון משדרות.. ברור לו שלא יוכל להרכיב קואליציה(או שאולי זו אריתמטיקה קשה מדי עבורו) אבל במקום לדאוג לטובת המדינה ולסייע להקמת קואליציה יציבה תוך קידום הנושאים החברתיים שכביכול חשובים לו....הוא עוסק רק בדבר אחד הכבוד של עמיר פרץ...יודעים משהו במחשבה שניה אולי באמת עדיף שפרץ יהיה ראש ממשלה...הרי הערבים סביבנו כל מה שחשוב להם תמיד היה הכבוד הערבי ...לכן הם נראים כך אחרי 100 שנות מאבק...אולי הגיע הזמן שגם בראשנו יהיה אדם בעל מנטליות ערבית..שישחק משחקי כבוד עם הערבים...היהודים....האמריקאים....האירופאים ולעזאזל המדינה!!!! העיקר הכבוד של פריצי!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    קדימה כבר מתנפצת עם החליפות והתפקידים (ל''ת)

    כולם רוצים להיו, 02/04/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    על הנשיא להטיל הרכבת הממשלה על פרץ (ל''ת)

    ולא על מושחתי, 02/04/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל אלו שבחרו

    פקק תנועה, 02/04/06 09:06

    במיפלגת העבודה .והעניקו לה 20 מנדטים יבינו עים הזמן. את גודל טעותם המדינית פוליטית וחברתית. ויצטערו כל כך שלא העבירו את 20 המנדטים של מיפלגת העבודה .לקדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ל-113: רמון קיבל קופ''ח והסתדרות עם גירעון 6 מליארד וחיסל את רובו! (ל''ת)

    אתה או בור, 02/04/06 08:52

    הגב לתגובה זו

    • ובכך חיסל הפנסיה לכלל המבוטחים הקשישים (ל''ת)

      לא מספיק רמון ?, 02/04/06 10:03

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר לפנסיה, חוץ מרצון להשתלח סתם ברמון (ל''ת)

        כי אין לך, 02/04/06 11:39

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    רמון ניסה להעביר ההסתדרות לי-ם

    @@@כספו-מת, 02/04/06 07:29

    ומה נשאר ?
    ההסתדרות חזרה לת''א
    י20 מיליון דולרים נשרפו בניסיון הכושל של הפודל-מאן חיים רמון.
    אני לא שוכח ולא סולח.
    רמון זה מסוג הטרמפיסטים שכאשר לרכב בו הוא נוסע יש ''פנצ'ר'' הרמון יוצא מין הרכב מפשיל שרוולים ו,,,,,,,
    שולף יד לעצירת הטרמפ הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    קדימה זקוקה לך מר פרץ יותר ...

    בהצלחה לפרץ, 02/04/06 01:52

    משאתה זקוק להם, והם יודעים את זה טוב מאד.
    ללא העבודה זה אומר 4-5 מפלגות קטנות שזה אומר 4-6 תיקים גדולים שמשאיר לקדימה תיקים קטנים.

    הם נלחמים על חייהם שם בקדימה.

    כל מה שאתה צריך מר פרץ זה אורך רוח, ותעשה להם בית ספר שהם לא ציפו לו.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    למה לדבר עם הפרימיטיבי המשופם

    די, 02/04/06 00:15

    מספיק, הקרקס נגמר. הוא כבר לא מצחיק. הפרימיטיבים בעיירות והקיבוצניקים המרוששים העלו את פרץ בתקוות שוא שיגאל אותם ממצוקתם. זה לא יקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    חיים רמון (שיר)

    בנימין, 02/04/06 00:03

    קול רמון כקול המון
    למרחוק מסריח כקינמון
    ''לא פתח ספר בחייו''
    אמר עליו ''שפיפון'' חרס
    בלא מעט תימהון
    ידע תמיד לקרוא עיתון
    שאב מידע כמידתו, מידע מוגבל, קטון
    היותו נבחר ציבור בוּשָה הִנָה,
    חסרון וגירעון
    חכם ? שנוּן ? ...כמו צנון.
    קול של עדר, שיממון.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    חייבים להמליץ לנשיא על עמיר פרץ

    יבין, 01/04/06 23:43

    וזה אומר לכם איש ליכוד ותיק.
    הליכוד והעבודה כבר היו יחד בממשלות בעבר ואין מניעה שגם הפעם זה אפשרי. בעצם הכרחי.
    את קדימה צריך להשמיד כשהם קטנים, והבחירות גם הוכיחו שלא הרבה יבכו כשזה יקרה.
    ובין לבין המדינה גם תזכה במנהיגות מעולה מקרב שני הגופים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לחייבים להמליץ לנשיא על עמיר פרץ

      אריה, 02/04/06 00:11

      ישר כח על אמירה שהרבה מסכימים איתה

      הגב לתגובה זו

      • אסביר לך איך זה הולך.ברגע שאתה מגיב לתגובה, ברור, לא צריך לציין (ל''ת)

        הבנת?, 02/04/06 11:04

        הגב לתגובה זו

  • 108.

    ישראל טובה יותר - רק אם קדימה לא בממשלה !! (ל''ת)

    עוד אפשר, 01/04/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    רמון זו הקדנציה האחרונה שלך אתם תעלמו כמו שינוי (ל''ת)

    רפאל, 01/04/06 23:36

    הגב לתגובה זו

    • טרחן, נהנתן, עצלן, סכסכן

      רונן, 01/04/06 23:52

      חיים יעשה הכל כדי לתקוע תריז בין פרץ לאולמרט. רמון הפך להיות טרחן קטן, נהנתן ועצלן, סכסכן וציניקן. כמו אצל רבין, פרס וברק- גם הפעם הוא רוצה להיות הפוחלץ שעל הקיר. אולמרט צריך להזהר ממנו כמו מא

      הגב לתגובה זו

      • פרץ לא מגיע לקרסוליים של רמון !! (ל''ת)

        ערן, 02/04/06 09:28

        הגב לתגובה זו

    • נכון! (ל''ת)

      חגית, 02/04/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    קדימה זה זבל שנבחר ע''י המיץ של הזבל.

    מריק, 01/04/06 23:28

    כולה קיבלו 20% מהקולות.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    רמון דואג לתחת שלו, לא יותר לא פחות

    חה חה חה, 01/04/06 23:21

    והוא יודע ששר הוא לא יהיה, גם לא דליה איציק.

    הוא גם שכח שקדימה לא בדיוק יכולה להרשות לעצמה משחקי כוח היום.

    יותר מפלגות קטנות בקואליציה, פחות תיקים לחברי קדימה.

    מגיע להם.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    רמון דואג לבורסה .

    מוטי, 01/04/06 22:34

    אם תתממש בקשתו של פרץ לתיק האוצר מפולת בבורסה. לכן מחר המשך ירידות.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    פרץ יכול להיות עדיין ראש ממשלה וכולם עוד יאכלו את הכובע (ל''ת)

    אמנון, 01/04/06 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ארץ נהדרת

    שמעון, 01/04/06 22:27

    הלו פרץ ארץ נהדרת זה רק בטלויזיה!
    ניפחתה מילים חלולות בהליום מה שיצר אצלך תחושה של אויר פסגות. רד לקרקע למקומך הטבעי.
    אם כבר תיק האוצר לעבודה אז לפחות לברורמן
    הפנמת?

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    רמון=הכלבלב של אולמרט

    מושיק, 01/04/06 22:27

    וחבל על כל מילה נוספת!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    בחישוב פשוט

    ראובן, 01/04/06 22:22

    בכל קואליציה במצב של שר אחד על כל 3 חברי כנסת יהיה לקדימה מיעוט בממשלה. הם יכולים לפסול אחרים כמה שהם רוצים,בסוף עם מי הם ישבו? עם עצמם?

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    בעוד כמה חודשים כאשר קדימה תתפרק רמון ישתלח באולמרט שיהיה למה לא. (ל''ת)

    מוטי, 01/04/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    פרס, רמון ודליה

    חציל, 01/04/06 22:17

    שלשת המוסקטרים
    אוסף של מלחכי עפר מפנכה
    בכל מדינה מתוקנת
    מעשכם היה מוקע בראש חוצת.

    רמון שמון בלום פיך
    סיג לחוכה שתיקה.


    הגב לתגובה זו

  • 97.

    להחזיר את קליינר לליכוד

    הליכוד, 01/04/06 22:14

    מיכאל קליינר ללראשות הליכוד! זקוקים לך ולמצע שלך. אלטרנטיבה ימנית אמינה וחיובית.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    רמון מתנשא כמו ואזיר אבל הוא בעצם חזיר

    רקבון דבק ברמון, 01/04/06 22:07

    הבן אדם הזה ביחד עם הפורשים המושחתים מהעבודה לא שווים את קליפת השום. ההימור שלהם לא צלח עכשיו הם יאכלו מרורים הן מצד פרץ וכן מצד אולמארט שיעשה עמם מה שהוא רוצה והם לא יפצו פה . עכשיו רמון התראיין ומתחנף לאולמארט אבל זה לא יעזור לרמון הוא אולי יקבל איזה תפקיד זניח ולא משמעותי .

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בכל מקרה לאור תוצאות הבחירות

    ציפי, 01/04/06 22:06

    קדימה לא תוכל להחזיק בכל התיקים שתכננה,ותוותר לפחות על תיק בכיר אחד. ולא משנה מי השותף ואיפה,יהיו הרבה שותפות ואף אחת מהן לא תעשה לקדימה את החיים קלים מה שאומר שהחיים בתוך קדימה יהיו לא פשוטים כי הפיתויים לתפקידים גרמו לה ליציבות פנימית שלא בטוח שיהיה קל להמשיך ולקיים אותה במשוואה שתווצר לאחר הרכבת הקואליציה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ההימור שלי לגבי חלוקת התיקים

    חנן, 01/04/06 22:03

    ראש הממשלה-אולמרט
    האוצר-שטרית עם אופציה קטנה לשר במשרד האוצר לעבודה
    חוץ-ציפי לבני
    בטחון-עמיר פרץ
    חינוך-יולי תמיר
    משפטים-יצחק הרצוג
    תמ''ת מורחב-ברוורמן
    תחבורה-ליברמן
    פנים-אלי ישי
    וזה הימור בלבד ואתם מוזמנים לרשום את שלכם.
    השאלה הגדולה היא מי מקדימה ומהעבודה ישארו ללא תיק ולמה זה יגרום בתוך המפלגות. בקדימה זה יהיה סבוך הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    משפחות ההון בפניקה

    מכלוף, 01/04/06 22:02

    כלכלת ישראל בנויה מחמש מאות חברות ,ששולטות בכל האספקטים של חיי הישראלים.
    חמש מאות החברות נשלטות עי כמה משפחות, שבמחינתן שליטתו של פרץ באוצר מהווה סיכון קיומי.
    להן אומר אל דאגה ,הרי יש לכם ראש ממשלה שייצג את האינטרסים שלכם.
    תפקידו של פרץ הוא,להגן על החלשים
    ולא לאיים על זכויות היתר שלכם

    הגב לתגובה זו

    • כל האזרחים החרוצים בפאניקה !!

      משלם מיסים, 02/04/06 00:14

      וכולנו חוששים מפרץ הקומוניסט ומעדר הפארזיטים שלו - אנשים בטלנים כמוך !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    פ ר ץ י כ נ ס ג ם ע ל א ר ב ע !!!!!!!

    תזכרו מה אמרתי, 01/04/06 21:55

    לאולמרט יש אופציה - להקים בשלב ראשון ממשלת ימין (כמו שעשה שרון לאחר הבחירות הקודמות) ורק בשלב הבא יכניס את העבודה (עוד שנה שנתיים) - לעומת זאת לפרץ אין שום אופציה להקים ממשלה - וזה למה ?!
    כי:
    1. הגימלאים כבר הודיעו שהם עם אולמרט בכל מצב.
    2. ליברמן לא ילך עם פרץ בשום קונסטלציה (הרוסים לא סובלים את פרץ ובזים לו)
    3. מרץ בחיים לא תיכנס לקואליציה מושחתת של פרץ והימין הקיצוני
    4. גם הערבים לא יכנסו.
    5. ביבי ופרץ מתעבים אחד את השני.

    אז מה נשאר לנו?

    פרץ+איחוד לאומי+ש''ס+יהדות התורה = 47 מנדטים
    ואפילו אם ביבי יצטרף.. זה 59 מנדטים בלבד

    אין לפרץ אופציה - והוא יכנס אצל אולמרט גם על ארבע.

    הגב לתגובה זו

    • היית מת.... (ל''ת)

      גם אני, 01/04/06 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    דליה שפיציק לראשות הממשלה - חהחהחהחהחהחהחהחה (ל''ת)

    צוחק, 01/04/06 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    יש בעיה אמיתית

    אחד 1, 01/04/06 21:51

    פרץ, מעבר היותו חסר אחריות לאומית הוא גם חסר כשרונות ניהול ודואג יותר לכבודות ומעמדו.
    הוא מוקף באנשים שלמרות היותם לא מי יודע מה עדיין הם 6 דרגות מעליו.
    כוח ומעמד הן מילות המפתח בשבילו. בממשלה הוא יתנהג כמו בהסתדרות. המערך עשה שגיאה איומה כשבחר בו ועכשיו הם צריכים ללכת עם תפוח האדמה החם הזה וכל המדינה תסבול.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שלא אתחרט על הצבעת משפחתי - פרץ, רק אוצר!!

    אבי, 01/04/06 21:46

    אל תחשוב אפילו להכנע, ולהפקיר את המשרד הזה שוב למשרתי העשירים ומקצצי הקצבאות!

    הגב לתגובה זו

    • אתה עוד תתחרט (כי פרץ הוא עסקן קטן) (ל''ת)

      יהודה, 01/04/06 21:57

      הגב לתגובה זו

    • אתה בונה על קצבאות יא בטלן ? (ל''ת)

      משלם מיסים, 02/04/06 00:15

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    רמון מלכך פינכה של אולמרט מומחה בתרגילים מסריחים

    עודד, 01/04/06 21:41

    חוצפן אחרון האנשים שיכול לומר משהו על מפלגת העבודה ואנשיה לאורך שנים הוציא שם רע לפוליטיקה טוב בפשרות רקובות

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מלחמת הכיסאות יחסל את כנופית קדימה

    @ בנצי-א @, 01/04/06 21:36

    כמו שחיסל את הליכוד

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לחלום בנצי (אבל קודם נפנה אותכם) (ל''ת)

      אחרי זה ...., 01/04/06 21:51

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרץ- שר האוצר וילנאי- שר הבטחון של פרס

    דני, 01/04/06 21:28

    וילנאי- בוא נשחק משחק השקט
    מ ע כ ש י ו
    שששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

    עם קול כמו שלך הייתי סותם את הפה
    ועם תבוהב פוליטית כמו שלך הייתי מתפטר מהכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    יש משחק חדש בטוקבקים--אתר את הכתומון המתוסכל !! (ל''ת)

    בקרוב המזל''ט, 01/04/06 21:25

    הגב לתגובה זו

    • קל מאד - לפי הריח על הלשון (שתקועה בתחת של פרץ) (ל''ת)

      פויה מסריחים, 01/04/06 21:33

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    רמון הרס את ההסתדרות...

    קצת היסטוריה, 01/04/06 21:23

    רמון הרס את קופות החולים
    עכשיו הוא חוזר בשביל להרוס את המדינה כולה.

    השחצנות הזאת לא רק מצטלמת רע, היא גם מהווה רקע איום לשחצנות של אולמרט (שגילה ש-40 בסקרים זה 29 בפועל).

    הגב לתגובה זו

    • נא לדייק - לא הרס אלא ניקה משחיתות

      ירוחם משל, 01/04/06 21:42

      והוא עשה דבר גדול למדינת ישראל

      הגב לתגובה זו

    • רמון הציל את קופת חולים ע''י ניתוקה מההסתדרות וע''י חוק הבריאות

      סטודנט, ב''ש, 01/04/06 21:55

      רמון קיבל קופת חולים עם גירעון של חמישה מיליארד (כן, כן, 5,000,000,000 ש''ח!), לפני התמוטטות, ובעזרת רבין וחוק הבריאות הציל אותה, ועל ידי כך הציל את ההסתדרות הקורסת.

      הגב לתגובה זו

    • התוכים הטפשים מתרבים כמעט כמו שפנים: הרס,הרס,הרס,הרס (ל''ת)

      וטרינר, 01/04/06 21:59

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    רמון הלוייתן לא ראוי לשום תיק (ל''ת)

    גוש צעירי עבודה, 01/04/06 21:20

    הגב לתגובה זו

    • ירדתם מהעמודים ?! (רמון ראוי להיות שר בכיר)

      מתושלח, 01/04/06 21:38

      והוא יהיה

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    הימור.

    עמיחי, 01/04/06 21:20

    יאללה נפתח בהימורים מי חושב שהבחירות הבאות יהיו בעוד גג שלוש שנים? היחס הוא 1ל2.
    סתםםםםםם השאלה הנשאלת היא מי מאמין שהבחירות הבאות יהיו בנובמבר 2010 שיקום?
    כנראה אף אחד תזכרו את אשר נכתב.
    הבחירות הקרובות בין 10/9/2008 ל 28/3/2009 צפו להפתעות בתוך שנה וחצי.
    אא''כ תקום ממשלה קדימה(29) עבודה(20) וליכוד(12) שאולי תחזיק מעמד אפילו עד מרץ אפריל 2010 ואז יהיו בחירות.

    הגב לתגובה זו

    • לא רחוק

      עדנה, 01/04/06 21:41

      קדימה-עבודה-ליברמן (וגם מרצ וגימלאים כמובן) 72 מנדטים
      ואולי גם יהדות התורה,ש''ס... אולמרט יסגור 4 שנים בקלות.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    ה-1 באפריל היום אצל רמון?

    איילה, 01/04/06 21:15

    הוא לא מבין שבלי אוצר לפרץ אין להם קואליציה עם העבודה? הוא חושב שפרץ זה פרס או שהוא חושב שבעבודה כאלה תמימים לקנות את הספין שלו?

    הגב לתגובה זו

    • איילה...בואי אני אסביר לך משהו (כנסי אצלי פה)

      ירוחם, 01/04/06 21:37

      לאולמרט יש אופציה - להקים בשלב ראשון ממשלת ימין (כמו שעשה שרון לאחר הבחירות הקודמות) ורק בשלב הבא יכניס את העבודה (עוד שנה שנתיים)

      לעומת זאת לפרץ אין שום אופציה להקים ממשלה - וזה למה ?!
      כי:
      1. הגימלאים כבר הודיעו שהם עם אולמרט בכל מצב.

      2. ליברמן לא ילך עם פרץ בשום קונסטלציה (הרוסים לא סובלים את פרץ ובזים לו)

      3. מרץ בחיים לא תיכנס לקואליציה מושחתת של פרץ והימין הקיצוני

      4. גם הערבים לא יכנסו.

      5. ביבי ופרץ מתעבים אחד את השני.

      אז מה נשאר לנו?

      פרץ+איחוד לאומי+ש''ס+יהדות התורה = 47 מנדטים

      ואם ביבי יצטרף.. זה 59 מנדטים

      אין לפרץ אופציה - והוא יכנס אצל אולמרט גם על ארבע.

      הגב לתגובה זו

      • השאלה אם זו האופציה שאולמרט רוצה

        איילה, 01/04/06 21:58

        ממשלת ימין אינה המטרה של קדימה להערכתי,המטרה:קדימה במרכז ומפלגה מימין שגם יהדות התורה מבחינתם עונה על הדרישה הזו ומפלגה משמאל העבודה. בדיוק כפי שנהג שרון בקואליציות שבנה.
        אני חושבת שהוא יעדיף את העבודה בכל הרכב וככל שיפנה מאמצים אליה מוקדם יותר כך המחיר שהיא תדרוש יהיה נמוך יותר. לאחר שהיא תהיה בפנים יהיה לו קל יותר עם השותפות האחרות. אני לא חושבת שפרץ ירכיב בעצמו ממשלה,תיאורטית אפשר לשחק עם המספרים אבל במציאות אין לזה אחיזה וגם בעבודה וגם בקדימה מבינים את זה וכל מה שאנחנו שומעים בימים האחרונים לא צריך להתרגש מהם יותר מדי כי הם בתקופה של מו''מ על תיקים בו כל צד מפריח ספינים ואמירות כדי להוריד את המחיר של הצד השני,בסופו של דבר הם ישבו ביחד ומי שלא רצה את פרץ כראש ממשלה יקבל אותו כשר אוצר,מי שלא רוצה אותו כשר אוצר יקבל אותו כשר ביטחון ופרץ לא צריך להצטער אם לא יקבל את האוצר מפני שמשם קשה להיות טובים לכולם ואפשר לראות איזו אהדה היתה לסילבן ולביבי בתקופה שהיו כשרי אוצר כדי להבין שטוב יותר לשמור מרחק מהתפקיד הזה וששר הביטחון יהיה יוקרתי יותר ויבנה לפרץ את הצד הבטחוני-מנהיגותי שיעזור לו מאוד בבחירות הבאות.

        הגב לתגובה זו

      • ירוחם,בלי העבודה אין לאומרט קואליציה -הסבר

        משה, 01/04/06 22:11

        הימין,בשום קונסטלציה,הצטרף למי שאמור לסגת מהשטחים.

        מה שנשאר :
        מרץ,גימלאים (שעדיין לא ברור עם כולם,יש הטוענים שחלקם ימניים),
        ואגודה =47 מנדטים

        ש''ס -נגד הנסיגה
        ליברמן-רק חילופי שטחים (אם עושים טרנספר,ליהודים) ,בשום אופן לא נסיגה חד צדדית =''התכנסות''

        מסקנה : אין ממשלה ללא פרץ !!

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    מי זה... (מבוסס על תשדיר בחירות)

    ליאור, 01/04/06 21:11

    הוא יחזור לאופוזיציה,הוא עמד בראש ההסתדרות, הוא מדבר דברים מצחיקים (בצורה של ספינים בערוץ 2), הוא הגה את רעיון המפץ והוא שומר למפלגתו את תפקיד השר? התשובה: מי שלא יקבל כנראה תפקיד שר כי אין מספיק תיקים לשמור לכולם במפלגה שלו שקיבלה 40 מנדטים. בסקרים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה מאוד! (ל''ת)

      מצחיק וגם אמיתי, 01/04/06 21:21

      הגב לתגובה זו

    • זה חיים רמון - שיהיה בקרוב שר בכיר בממשלת קדימה (ל''ת)

      פרץ לוזר, 01/04/06 21:21

      הגב לתגובה זו

      • כזו שגם תחזיק 4 שנים כמו שרמון אמר בתוכנית? (ל''ת)

        דקל, 01/04/06 21:46

        הגב לתגובה זו

        • בהחלט - אבל....

          משה, 01/04/06 22:23

          העיקר שתבצע את תוכנית ההתכנסות !!!
          4 שנים קדנציה זו לא מטרה אלא אמצעי. (לא מפריע לי שקדימה תנצח שוב בבחירות בעוד שלוש שנים ותקבל 40 מנדטים)

          הגב לתגובה זו

          • לא ברור מתי אבל היא תתפרק בסוף

            יובל, 01/04/06 23:04

            האם היא תתחרה בבחירות הבאות יכול להיות אבל ספק. עדיף שהיא תשאר ושלא יהיה שוב ליכוד גדול שלעבודה יהיה קשה לנצח אותו,אבל כנראה שבגלל שאין אפשרות לתת לכולם בקדימה תפקידים יהיה שם לא קל בפנים. אף אחד לא יודע להגיד אם ומתי התוכנית התכנסות הזו תבוצע מה שמראה שהולכים עם מסר אבל בלי לו''ז וככה אי אפשר לדעת מה יהיה אופי הקואליציה שינסה אולמרט לבנות.

            הגב לתגובה זו

    • בכלל לא כתבת שטויות (ל''ת)

      כנראה, 01/04/06 21:23

      הגב לתגובה זו

      • טעות.כתומון לא היה רושם משהו בעד פרץ (ל''ת)

        לא כחולון צבעון, 01/04/06 21:43

        הגב לתגובה זו

        • הכתומונים לא מפסיקים להתחנן לפרץ שיקח אותם ביומיים שלושה האחרונים ! (ל''ת)

          זה הטרנד החדש, 01/04/06 21:55

          הגב לתגובה זו

          • מחר תראה שגם הם לא מאמינים בזה

            בן, 01/04/06 22:51

            וימליצו על מועמד לראשות הממשלה שלא עונה על השם פרץ. למרות שהבחירות נגמרו כולם מנסים לראות איפה הם יכולים להיות בעמדה הכי בכירה שתמצב אותם הכי טוב בחירות הבאות שיהיו כנראה בתוך שנתיים בקונסטלציה הפוליטית שנוצרה.

            הגב לתגובה זו

    • רבותי,הבחירות נגמרו. המנדטים '' מדברים''

      חומר למחשבה, 01/04/06 21:36

      רק תחשבו מה יקרה אם פרץ ל-א יתעקש על תיק זה או אחר אבל יתעקש על דבר אחר:

      שפרס+רמון ל-א יהיו שרים!!!!

      אני מוכן להתערב עם כל אחד שאולמרט יזרוק את פרס+רמון לכלב.....
      גזור ושמור.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    רמון מתנהל בשכל ומנסה לקצר ככל הניתן משחקי בולשיט (ל''ת)

    נקווה שגם היתר, 01/04/06 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרץ לא יכול לגבש חזית חברתית כאולטימטום,כי אז הוא מכשיל את ההתכנסות

    אין לו אופציה, 01/04/06 21:01

    שיפנים-ויתנהל באסרטיביות כמה שהוא רוצה--לא עד אבסורד.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מילד מגודל לשמוע משפט כזה...??? (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$, 01/04/06 21:00

    הגב לתגובה זו

    • פרץ הפסיד 2 מנדטים בבחירות ומשחק כאילו נבחר להיות רה''מ....

      שוקו נומדר, 01/04/06 22:06

      איזה חנטריש, ומצחיק איך כל חבורת הקרנפים של מפלגת העבודה לא מעיזים להוציא מילה על הכשלון, חבורה של פחדנים.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא תיתנו לפרץ את האוצר הוא ילך בלעדיכם

    ירושלמי, 01/04/06 20:59

    יקבל גם את האוצר, גם את הביטחון, גם את החינוך וגם את ראשות הממשלה, למה עם מי כבר יש לכם לעשות קואליציה? עם מרץ והערבים? פחחחח... תרגיעו תרגיעו, פחות מרבע מהקולות יש לכם ואתם מתנהגים כאילו יש לכם לפחות 90%, על היבריס יש עונש.

    הגב לתגובה זו

    • לאן יילך?לימין?? עוד לא קלטתם שאתם מתחננים לאופציה לא קיימת?? (ל''ת)

      יא כתומים, 01/04/06 21:09

      הגב לתגובה זו

    • לפרץ אין ברירה (כנס תבין למה)

      יריב, 01/04/06 21:25

      לפרץ אין אפשרות להקים קואליציה.

      1. הגימלאים כבר הודיעו שהם עם אולמרט בכל מצב.

      2. ליברמן לא ילך עם פרץ בשום קונסטלציה (הרוסים לא סובלים את פרץ ובזים לו)

      3. מרץ בחיים לא תיכנס לקואליציה מושחתת של פרץ והימין הקיצוני

      4. גם הערבים לא יכנסו.

      5. ביבי ופרץ מתעבים אחד את השני.

      אז מה נשאר לנו?

      פרץ+איחוד לאומי+ש''ס+יהדות התורה = 47 מנדטים

      אז על מה אתם מקשקשים ?

      ואם ביב יצטרף.. זה 59 מנדטים

      אין לפרץ אופציה - הוא יכנס גם על ארבע.

      הגב לתגובה זו

      • עוד פעם השטות הזו?

        שי, 02/04/06 11:40

        לאולמרט אין יותר ברירות מלפרץ. הוא לא יכול להקים קואליציה שתתמוך בתכנית ההתכנסות בלי מפלגת העבודה (אני רוצה לראות אותו מבצע צעדים מדיניים כשהו תלוי הן בליברמן והן ברב עובדיה).

        פרץ יקבל את האוצר ולא יעזרו לרמון גם מאה ספינים. נראה לי שמשרת רה''מ, תיק הבטחון ותיק החוץ צריכים להספיק לקדימה כדי להוכיח את ''עליונותה''.

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    אם אולמרט רוצה ממשלה יציבה הוא צריך לתת את האוצר לפרץ.

    עמנואל, 01/04/06 20:58

    פרץ נבחר על הטיקט הכלכלי חברתי. אם הוא לא יהיה באוצר, הוא ייצטרך לצאת נגד כל בדל גזרה שיהיה, וקרוב לודאי שהוא ייפרוש לקראת הבחירות הבאות.

    לעומת זאת אם הוא ייקבל את האוצר, זו תהיה האחריות שלו. על זה הוא יישפט, ויהיה לו אינטרס לסיים את הקדנציה.

    אם לאולמרט יש שכל, הוא ייתן לפרץ את האוצר. לטובתו שלו!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עם השחצנות של רמון קדימה תישאר בסוף מחוץ לקואליציה (ל''ת)

    עופר, 01/04/06 20:57

    הגב לתגובה זו

    • ?????? (ל''ת)

      אין גבול, 01/04/06 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    **** הכתומים עוברים כנראה אירוע מוחי עוצמתי **** (ל''ת)

    ממש מריירים פה, 01/04/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פרס הנקניקיה

    מממממממ, 01/04/06 20:49

    פרס הנקינקיה מוכן להיו 2 לאולמרטטה, בטטה,
    חס וחלילה שהוא יהי 2 לעמיר פרץ.
    ששימון יה 2 של שדרותי? מה נפלתם על הראש? למרות שמס' 2 בקדימה או עבודה היה מבחינתו אותו דבר.
    לא מתבייש הגמלאי שעבר זמנו - קאקער.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    פרץ, או אוצר או נאדה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מויש, 01/04/06 20:49

    הגיע הזמן שהאשכנזים יוציאו את ידם מהקופה הציבורית.

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שלמזרחים יעברו רגשי הנחיתות! (ל''ת)

      עכשיו זה לא, 01/04/06 21:49

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    פרץ עוד ילמד אותם מאיפה משתין הדג

    יואב, 01/04/06 20:46

    לעבודה אסור לוותר על תיק האוצר ופרץ הוא מומחה במשא ומתן. קדימה יוותרו על תיק האוצר, או על העבודה בקואליציה. הם פשוט עוד לא יודעים את זה.

    הגב לתגובה זו

    • שילך למכור דגים בשוק אולי .. (ל''ת)

      לא משתין, 01/04/06 21:18

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    פרץ הוא ילדותי -רמון הוא בוגר

    אילן, 01/04/06 20:46

    29 מנדטים לפי ממשלה של 61 שווה 3 תיקים בכירים+ראש ממשלה מתוך 4 תיקים.
    מה אתם רוצים שפרס לא יהיה שר בכיר?
    מה הוא לא שווה יותר מפרץ?
    פרץ לא יודע אנגלית,פרס יודע מספר שפות לרבות אנגלית,הוא צריך להיות שרבכירץ
    20 מנדטים לפי ממשלה של 61 שווה לדעתי תיק הקליטה ,ואכות הסביבה.

    עדיף להזמין את הליכוד ואת ליברמן לממשלה,מה ניתן לשוורץ החייה הזה תיק?
    איזה ניסיון יש לו,שיחזור לשדרות,איפה זה בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רמון כמו עוף החול

    חיפאי, 01/04/06 20:44

    כל הבחירות הסתירו אותו ואת דליה איציק, פתאום הם צצים לנו ויש להם מה לומר.
    רמון ! אתה גמד קטן ועלוב מול פרץ.
    שב בשקט, הוא אוכל אותך בלי מלח במשאים ומתנים.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ רכב על הגב של רמון להסתדרות (ל''ת)

      פרץ לוזר, 01/04/06 21:19

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא יעזור חיים רמון תמיד צודק תקשיבו! (ל''ת)

    גל, 01/04/06 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שימו לב למה שרמון אומר.הוא הפוליטיקאי הכי משופשף והכי מנוסה בסביבה! (ל''ת)

    סבי סיבוני, 01/04/06 20:42

    הגב לתגובה זו

    • לפחות הוא

      מואצי, 01/04/06 21:05

      משלם לך טוב?

      הגב לתגובה זו

      • הכי טוב (ל''ת)

        יא כתומון, 01/04/06 21:29

        הגב לתגובה זו

      • מי משלם לך? כנראה שכך, כי אחרת מאיפה בא לך הרעיון? (ל''ת)

        סבי סיבוני, 01/04/06 21:45

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    כדי לא למהר ולאכזב את הבוחרים, כדאי

    נעה, 01/04/06 20:33

    שפרץ, יגדיר בבירור, מטרות ודרישות ולא יבזבז אנרגיה מיותרת על שטויות.

    הגב לתגובה זו

    • ברור שהוא יאכזב, כי הוא הבטיח דברים פופוליסטיים

      שלא יהיו, 01/04/06 21:04

      פרץ לא מסוג להנהיג מפלגה - בטח לא משרד ממשלתי חשוב - בטח ובטח לא מדינה (מתחלחל רק מלחשוב על זה)

      הגב לתגובה זו

    • המטרות של מפלגת העבודה

      שי, 02/04/06 11:33

      מנוסחות בבירור במצעה. מו''מ קואליציוני, לעומת זאת, לא מנהלים בתקשורת. פרץ דווקא מתנהג באיפוק ובקור רוח. מי שאיבד קצת את האשתונות זה אנשי קדימה.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    כדאי שיפנימו שם בקדימה שהליכוד אמנם הפסיד אבל קדימה לא ניצחה...

    כ, 01/04/06 20:32

    רמון קצת מתבלבל בין שמחה לאיד על מפלת נתניהו ובין המצב הפוליטי הקיים, שבו קדימה אמנם הכי גדולה, אבל מדובר בגודל בינוני למדי.
    לא נורא, הם עוד ילמדו.
    אגב, מצאתם כבר פתרון לכל מי השגיעו לקדימה עם ההבטחות החתומות של שרון?

    הגב לתגובה זו

    • קדימה ניצחה והיא כמעט זהה בגודלה לליכוד והעבודה יחד

      גם אם קשה לכם, 01/04/06 21:02

      התרסקתם - והתרחש מפץ בישראל, קדימה שינתה את המפה הפוליטית - ואחד מכל ארבעה אזרחים בישראל הצביע לקדימה.

      מכיוון שהגימלאים כבר הודיעו שהם עם אולמרט בכל מצב, יש לנו 36 מנדטים, וליברמן מצטרף בקרוב מאד (זה עוד 11 מנדטים).

      אז תתחילו להתרגל למציאות החדשה - יש מנהיג בישראל וקוראים לו אהוד אולמרט והוא יוביל את ישראל קדימה - ק ד י מ ה !!! (עכשיו הבנת?)

      הגב לתגובה זו

      • רווח ושלושה סימני קריאה לא משנים את המציאות...

        ף, 01/04/06 22:18

        גם אם תכתוב את המילה אולמרט חמש פעמים ברווחים כפולים ותוסיף שלושה סימני קריאה, זה לא יהפוך אותו לכזה. אולמרט עומד בראש פדרציה של אופוטורטוניסטים, שמנהולים על ידי פרסומאים ואנשי יחסי ציבור, ומה שמעניין אותם זה הג'ובים.
        הם קיבלו 29 מנדטים, וגם זה בעזרת שליש העם שהצביע ברגלים.
        וכמו שאמר הכתב הפוליטי של רשת ב - קדימה השיגה שני יעדים והם שמירת השלטוןן והנקמה בליכוד.
        את היציבות השלטונית הם לא קיבלו...

        הגב לתגובה זו

    • גם פרץ לא ניצח,אבל האינטרסים שלו ושל בוחריו משתלבים היטב עם קדימה (ל''ת)

      מה שמעצים את, 01/04/06 21:07

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    עמי איילון שר ביטחון - ואפשר לסגור דיל מחר

    אבל פרץ משחק, 01/04/06 20:25

    פרץ לא מסוגל להיות שר ביטחון וגם לא שר אוצר. אם היה רוצה בטובת העניין (ולא בטובתו האישית) היה ממנה את איילון לשר בטחון והוא יכול להיות שר תמ''ת מורחב (התפקיד שעשה אולמרט בממשלת שרון).

    אבל פרץ משחק על הכבוד....

    הגב לתגובה זו

    • עמי איילון היה איש קומנדו מצויין-אבל...

      מוטי, 01/04/06 20:39

      אסור באיסור חמור לתת לו את תיק הביטחון.
      מדובר באדם שחצן מגלומן שחושב שהוא יודע יותר טוב מכולם, עשה את המפקד הלאומי שלו ומה יצא? גורנישט-נאדה-כלום-אפס.
      עמי גר על חורבות כפר ערבי שגורש ב-48 .
      אבל דורש שהמתנחלים יתפנו שבנו את בתיהם על קרקע ריקה.
      (בית אל, עפרה וכו... לא בנויות על כפר ערבי)
      הוא מוכן להקריב את המתנחלים על המצפון שלו.

      הגב לתגובה זו

      • כתומון-- מקומך לא פה (ל''ת)

        אתם מחוץ למשחק, 01/04/06 20:52

        הגב לתגובה זו

    • 63 אתה גזען עלוב

      אילן, 01/04/06 20:51

      פרץ ניצח בבחירות דמוקרטיות,עם ובלי אנגלית הואיהיה השר הבכיר בעבודה ולבטח סגן ראש הממשלה.
      תתרגלו גזענים המשופם משדרות שיש לו מעט מבטא וקול צעקני,השוורץ החייה יהיה בכיר יותר מפרס שברח מתוצאות הבוחר בעבודה.
      אין לי בעייה עם אילון וברוורמן ויחימוביץ וכל הנכבדים בעבודה.
      אבל היררכיה יש פה,מספר 1 הוא מספר 1.

      הגב לתגובה זו

      • אתה גזען - לא אני

        פרץ לוזר, 01/04/06 21:16

        פרץ הוא אפס, וזה לא קשור למוצאו (גם שלמה בן עמי הוא מרוקאי - גם מאיר שטרית, ויש שורה ארוכה ארוכה של יוצאי עדות המזרח, משכילים, מוכשרים וטובים, כולל היועץ המשפטי לממשלה, ושר הביטחון והנשיא והרמטכ''ל - אז ההאשמה בגזענות היא פרי מוחך המעוות ולא שלי)

        אבל פרץ פשוט לא מתאים - הוא יכול להיות יו''ר וועד עובדים - לא יותר.
        בחרתם בעגלון - זה מה שיוצא.

        הגב לתגובה זו

        • אה, אז אתה החלטת שהוא לא מתאים...

          שי, 02/04/06 11:30

          מה לעשות וחצי מליון אזרחים חשבו אחרת ובחרו בעבודה ובפרץ. יש לי רושם שדעתך נדחית מחמת דעתם...

          הגב לתגובה זו

  • 62.

    התנשאות רמון - ארס, רעל ושינאה זו הדרך בה הולך חיים רמון.

    דוד, 01/04/06 20:18

    זו גם הדרך בה הולכת קדימה בראשותו של ה''ארכי''בוטה אולמרט ושל הניצב לידו, רוני בראון.
    אז, זה פרצופנו כאומה אם אלה האנשים שמנהלים את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • כתומים מתוסכלים-נא להרגיע (ל''ת)

      ולהיות פחות, 01/04/06 20:33

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד עדנאן מילים חצובים בסלע

        אילן, 01/04/06 20:53

        פרץ יהיה סגן ראש ממשלה שר ביטחון/חוץ/אוצר
        ולא שישארו מחוץ לממשלה הימנית של אולמרט .

        הגב לתגובה זו

      • אנחנו הכתומים ננצח ויהי מה. ועוד נחזור גם לבתינו בעזה. (ל''ת)

        רון, 01/04/06 20:58

        הגב לתגובה זו

        • נכון נכון (ל''ת)

          עד אז, 01/04/06 21:16

          הגב לתגובה זו

    • מי שמתנשא הוא פרץ, שמתנהג כמי שניצח בבחירות. (ל''ת)

      הייתי שם, 01/04/06 20:34

      הגב לתגובה זו

    • תתחיל לארוז מתנחל - חבל על כל דקה (ל''ת)

      יאללה מתכנסים, 01/04/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    די לחוצפה מר רמון!!!

    גרכד עדנאן, 01/04/06 20:11

    שלום רב !
    כאשר פרץ הציג את מועמדותו להנהגת מפלגת העבודה עשו לו דה-לגיטימציה.
    כאשר זכה בבחירות בהנהגת מפלגת העבודה עשו לו שוב דה-לגיטימציה ואמרו כי הוא לא כשיר להיות ראש ממשלה.
    כאשר זכה בעשרים מנדטים התחילו שוב לעשות לו דה-לגיטימציה כאילו הוא לא כשיר להיות שר האוצר.
    דבריו של מר רמון הם חלק מן התהליך הזה.
    לדעתי האיש האחרון הרשאי בכלל לבקר את מר פרץ וכשירותו לתפקיד בכיר הוא מר רמון בגלל סיבות רבות ולהלן אחדות מיהן:
    רמון מעולם לא היה מספיק אמיץ להתמודד על הנהגת מפלגת העבודה-הוא פחד לעשות זאת .
    פעם אחת בחייו הפוליטיים רמון עמד מול הנהגת מפלגתו וזה היה כאשר יחד עם פרץ ואחרים (כנראה תמיכתם של אלה הפיחה בו אומץ)עשה רביזיה ברוכה(?) בהסתדרות העובדים.
    בחיים שלו לא מילא אף תפקיד המוגדר כבכיר
    הוא אף הגדיל לעשות כאשר ברח מיד מתהליך שיקום ההסתדרות.
    אני יכול להמשיך ולהביא עוד דוגמאות מהתנהלותו הפחדנית של מר רמון אך המסקנה היא ברורה גם ממה שהבאתי והיא:
    מר רמון הוא פחדן,בורח מאחריות,דמגוג מובהק ולכן הצעתי לו לעזוב את הפוליטיקה מיד!!!
    בכבוד רב
    גרכד עדנאן

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג בעובדות. תגיד, משלמים לך כדי להשמיץ? (ל''ת)

      שאול השואל, 01/04/06 20:41

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    חיים הטרמפיסט מבקר את פרץ המנהיג (ל''ת)

    @@@כספו-מת, 01/04/06 20:10

    הגב לתגובה זו

    • פרץ רכב על גבו של רמון וכך נכנס להסתדרות

      לא שכחנו, 01/04/06 20:38

      פרץ הפסיד להברפלד ונכנס על גבו של רמון להסתדרות, לאחר שרמון ניצח ניצחון מוחץ. (אולי שכחת)

      אתה מדבר על טרמפיסטים ?!.... הצחקת אותי. פרץ הוא האבא של הטרמפיסטים - מנהיג פחי הזבל.

      הגב לתגובה זו

      • רמון ? ניסה להעביר ההסתדרות לי-ם

        @@@כספו-מת, 02/04/06 03:53

        ומה נשאר ?
        ההסתדרות חזרה לת''א
        י20 מיליון דולרים נשרפו בניסיון הכושל של הפודל-מאן חיים רמון.
        אני לא שוכח ולא סולח.
        רמון זה מסוג הטרמפיסטים שכאשר לרכב בו הוא נוסע יש ''פנצ'ר'' הרמון יוצא מין הרכב מפשיל שרוולים ו,,,,,,,
        שולף יד לעצירת הטרמפ הבא.

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    עמיר פרץ היקר, בשום אופן אל תוותר על תיק האוצר !!!

    דני דין, 01/04/06 20:09

    להבדיל מאולמרט שנבחר כנר זיכרון לזכר אריאל שרון, אתה נבחרת על סמך האידיאולוגיה שלך על-מנת שתוכל לתקן את הנזקים שביבי יצר.

    אם לא תעשה כן, כעבור 4 שנים אנשים יזנחו גם אותך ויאמרו שאין לך מילה.

    כל תפקיד אחר הקרדיט יהיה לאולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • אכפת לך מהמדינה ? (או רק אינטרסים מפלגתיים?)

      ירון, 01/04/06 20:42

      לא חשוב למי יהיה הקרדיט, העיקר טובת המדינה.

      עמי איילון למשרד הביטחון (תיק בכיר) ואפשר על שאר התיקים כבר להסתדר.. (פרץ משרד הרווחה מורחב)

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    רמון אתה כלום ושום דבר (ל''ת)

    טל, 01/04/06 20:07

    הגב לתגובה זו

    • כשאתה מנבל את הפה, סימן שאין לך שום דבר מהותי לומר. (ל''ת)

      מטר, 01/04/06 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    עוד לא יבש הדיו...

    קובי, 01/04/06 20:07

    של מערכת הבחירות., וכבר מתחילים לראות את הפרצוף המעצבן שלו..זה מה שיקרה לנו בתקופה הקרובה..ותוסיפו לרשימה זו גם את דליה איציק הדוחה, גדעון עזרא..והגדול מכולם, רוני בראון,האיש הדוחה השחצן והיהיר הזה..אסון טבע.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פה גדול יש לך!!! (ל''ת)

    יונתן, 01/04/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מפלגת האבודה פרצ הלוזר

    קדימה עבודה, 01/04/06 20:05

    תפנים שבפעם הבאה לא תהיה אתה והחרטא שלך תתאדה .
    לוזר עם הצגת אאונטות

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רמון אל תרים את הראש. זמנה של קדימה קצר. הספירה לאחור החלה!!! (ל''ת)

    והיא תתפוגג, 01/04/06 20:04

    הגב לתגובה זו

    • אבל לפני זה אנחנו נפנה אותך מר מתנחל (ל''ת)

      ישראל, 01/04/06 20:31

      הגב לתגובה זו

      • ואחרי שתתפוגגו אנחנו נחזור לעזה, מר קדימה (ל''ת)

        מתנחל, 01/04/06 21:00

        הגב לתגובה זו

        • מה שתגיד מתוק - מה שתגיד (ל''ת)

          בינתיים תארוז, 01/04/06 21:24

          הגב לתגובה זו

        • הכתומים קיבלו סטירת לחי מהמצביעים

          לא למתפרעים, 01/04/06 21:29

          כי הציבור שונא אלימות וזה מה שראינו ממכם ,וזה לא קשור לפינוי מעזה ..אתם פשוט אנטי דמוקרטים

          הגב לתגובה זו

        • מה איבדתם בעזה? (ל''ת)

          תרגיעו, 01/04/06 21:31

          הגב לתגובה זו

    • עדכון: היא כבר התפוגגה, הפילוג קורם עור וגידים! (ל''ת)

      מעודכן, 01/04/06 20:33

      הגב לתגובה זו

      • שכחת שגם היה לא תהיה התנתק' (ל''ת)

        חה חה, 01/04/06 20:55

        הגב לתגובה זו

        • כן.. חוגגים את הפסח בנווה דקלים - מתנחל עלוב (ל''ת)

          תמשיך לחלום, 01/04/06 21:28

          הגב לתגובה זו

    • עוד כתום מתוסכל (ל''ת)

      אתם מחוץ, 01/04/06 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    רמון הוא הנביא של הפוליטיקה בישראל (כדאי להקשיב לו)

    אזרח, 01/04/06 19:59

    רמון היה זה שניקה את ההסתדרות המושחתת (וזו הסיבה שמפלגת העבודה לא סולחת לו - כי הפסיק את תמיכת ההסתדרות במפלגה על חשבון הקופה הציבורית)

    רמון היה הראשון שדחף לבניית גדר ההפרדה - כאשר כולם עוד צחקו על הרעיון

    רמון היה זה שחזה ודחף את המפץ הגדול ואת מפלגת קדימה.

    ורמון גם היה זה שעל גבו נכנס פרץ להסתדרות בהבטחה שימשיך לנקות אותה ..אבל במקום זה, פרץ החזיר את ימי העסקנות הכוחנית.

    רמון שם את פרץ בכיס הקטן, הוא עולה עליו אלף מונים.

    הגב לתגובה זו

    • רמון הוא אבי התרגיל המסריח (ביטוי של יצחק רבין - ר''מ גרוע, אך ישר)

      אפרים, 01/04/06 21:05

      ואת ההסתדרות לא היה צריך לנקות, אלא לחסל.
      בשום מדינה נורמלית אין גוף אנדרוגינוס שהוא איגוד מקצועי, מעסיק ואירגון פוליטי.
      זה שבן גוריון, אבי הקשר של הון ושילטון במדינת ישראל, החליט לא לפרק את ההסתדרות כדי שיוכל לרתום את אזרחי המדינה (באמצעות קופ''ח) למימון שילטון הנצח שלו - לא אומר שלהסתדרות יש זכות קיום.

      הגב לתגובה זו

      • אז מה הטענה שלך לרמון ?

        יצחק, 01/04/06 21:29

        רמון עשה את המקסימום כדי לנקות את ההסתדות (למכור את בעלותה במפעלים וכו..) אתה עוד בא אליו בטענות ?!

        הגב לתגובה זו

      • ומה חדש באלטלנה? (ל''ת)

        לונג טיים נו סי, 01/04/06 21:34

        הגב לתגובה זו

      • טפשות ובורות: בן גוריון נטרל את ההסתדרות כמעט מהכל!

        משל, 01/04/06 21:49

        הוא הוציא ממנה את החינוך, את לישכת העבודה, וניתק את הקשר בינה לבין הצבא 0פלמ''ח וכולי).
        אבל אתה מאלה שהעובדות ננש לא חשובות להם..

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    פרץ מתנהג כמו הסטריאוטיפ של המזרחי רודף הכבוד

    משחקי כבוד, 01/04/06 19:59

    זה לא מראה על חוכמה יתרה...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רק רוטציה בין ביבי לפרץ

    רוטציה, 01/04/06 19:57

    טוב לשני המנהיגים. ביבי יבוא בראש גוש מפלגות ימני, ויחד עם פרץ והגמלאים יהיה איזון. פרץ יגשים חלומו להיות ראש הממשלה, וביבי חייב לשקם את הליכוד דווקא דרך ראשות הממשלה - הוא חייב להוכיח לעם שהוא מסוגל להנהיג. גם ככה אין שום סיכוי להסכם עם החמאס, אז נכון יהיה להקים קואליציה שתחסל את קדימה ותחלק את המנדטים שלה חזרה בין הליכוד והעבודה.
    ביבי צריך להתחיל מליברמן, ואח''כ החרדים. זה יחייב את פרץ להידבר איתו מעמדת כוח של ביבי.

    הגב לתגובה זו

    • למה לך להתבזות - מתנחל עלוב ?!

      ריאליסט, 01/04/06 20:10

      הגימלאים כבר הודיעו שהם עם אולמרט בכל מצב.

      ליברמן בחיים לא מצטרף לפרץ (הרוסים פשוט לא סובלים את פרץ, אין מצב בחיים שהם הולכים איתו)
      ביבי לא ילך עם פרץ, כי הוא פשוט מתעב אותו (ואולי הם מתעבים אחד את השני).

      לכן כל הספין הזה הוא בדיחה עלובה.

      אבל מה שנחמד בבדיחה הזאת הוא - שאתה וחבריך המתנחלים מתרפסים ומתחננים ומשפילים את עצמכם לרגליי השמאל (שרק אתמול גירש אתכם - ומחר יגרש אותכם שוב) וזה משעשע.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מתנחל

        רוטציה, 02/04/06 00:22

        אבל אני מת לראות את הפרצוף שלך כשישביעו את ביבי. הרי רוטציה זו העסקה הכי משתלמת לביבי ולפרץ. אתה פשוט מפחד כי אתה יודע שזה נכון.

        הגב לתגובה זו

    • צא לחופשת סקי

      פייה נואר, 01/04/06 20:15

      אולי באוויר הצלול של האלפים תיזכר שביבי הוא בקושי רב ראש מפלגה מובסת בת 12 ח''כים. 11 מתוכם משחיזים סכינים כדי לסלק אותו. אחרי שיאבטח את אחוריו אם בכלל, אולי יתפנה לשיקום הליכוד ויתייצב בגאון למלא את תפקידו ב 4 השנים הבאות: ראש האופוזיציה.

      הגב לתגובה זו

    • רוטציה בין ביבי ושרה יותר עדיף (ל''ת)

      כתומים,אתם, 01/04/06 20:36

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    רמון אפס

    מושחטים נמאסתם, 01/04/06 19:55

    מה עשית 20 שנה בפוליטיקה,
    לך הביתה יא אפס

    הגב לתגובה זו

    • רמון הוא אחד המנהיגים היותר מוכשרים בישראל

      יצחק, 01/04/06 20:15

      הוא בוודאי עולה על פרץ בהרבה.

      הוא אגב ניקה את ההסתדרות משחיתות, הנהיג את חוק ביטוח בריאות ממלכתי, היה שר פנים, דחף להקמת גדר ההפרדה, דחף ותמך בתוכנית ההתנתקות, ודחף להקמת קדימה.

      * והוא עוד יגיע רחוק (הכי רחוק)

      הגב לתגובה זו

      • ושכחת שהוא ניבא את המפץ הגדול עוד לפני שנים (ל''ת)

        זכריה, 01/04/06 20:36

        הגב לתגובה זו

      • חיים רמון

        רננה, 03/04/06 15:53

        לכל המלעיזים
        כדאי שתעקבו אחרי חיים רמון האיש אחראי לכל הדברים הגדולים שקרו פה
        הוא לא צריך שום דבר לעצמו
        הוא עןשה למען המדינה
        אני אשמח אם הוא יהיה עוד שנים בזירה
        חיים אל תתייחס לאנשים הקטנים והעלובים
        תמשיך בדרכך

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    29 מנדטים לקדימה = ראש ממשלה +שר בטחון ושרת חוץ

    20 מנדטים לעבוד, 01/04/06 19:51

    20 מנדטים לעבודה = שר אוצר
    אכן חצי שלטון אבל לרמון אין יותר מחצי שלטון בכיס

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ברגע שפרץ יכנס לממשלה הוא יאבד את תומתו ויאכל מירורים מאנשי קדימה (ל''ת)

    עדיף לו להיות, 01/04/06 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרץ יהיה ראש ממשלה בעתיד

    דודו, 01/04/06 19:47

    חד וחלק

    הגב לתגובה זו

    • פרץ לא יהיה רוה''מ ולא בטיח - האיש לא ראוי

      AA, 01/04/06 20:04

      אדם חסר השכלה אקדמית - בקושי בוגר תיכון
      עילג - נואם כמו תגרן בשוק
      חסר יכולת ניהולית - הביא את ההסתדרות וקרנות הפנסיה לכלל פשיטת רגל
      אינו דובר אנגלית - וגרוע מכך חי בהדחקה וסבור שיש לו אנגלית ראויה
      ועוד
      ועוד
      מדינת ישראל ראויה למנהיג בעל שיעור קומה שיביא לאזרחים כבוד גאווה ושגשוג
      ולא אדם נטול כל יכולות

      הגב לתגובה זו

      • גזען!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        *, 01/04/06 20:45

        הגב לתגובה זו

        • קצת קשה להיות גזען כשהשם שלך אלפסי...

          AA, 01/04/06 21:01

          פרץ לא ראוי לא בגלל שהוא מעדה זו או אחרת אלא בשל כל הסיבות שציינתי בתגובתי שהייתה עניינית ומפורטת - ואם אתה חלוק עלי ראוי היה שתתיחס עניינית לנקודות שהצגתי
          יש מספיק אנשים טובים וראויים מזרחיים ואשכנזים כאחד כך שלא צריך לדחוף להכתרת מועמד רק בשל מוצאו
          אני נעלב בשם כל בני עדות המזרח כאילו זה המירב שניתן להציב....
          יש מספיק פרופסורים דוקטורים ואין ספור בעלי תארים אקדמיים מבני עדות המזרח בעלי יכולות וכישורים ראויים לכהונת שרים ומנהלים לפני שיתאמנו על עתידנו חסרי כישורים כעמיר פרץ

          הגב לתגובה זו

          • מילים כדורבנות (ל''ת)

            מזרחי, 01/04/06 21:31

            הגב לתגובה זו

      • שקרים ושטויות

        שי, 02/04/06 11:24

        פרץ נואם מצויין, אבל הוא מדבר בכנות ומהלב, אולי זה לא מתאים לך. עניין של טעם. אבל ''חסר יכולת ניהולית''? אתה השתגעת? הוא קיבל את ההסתדרות על סף התמוטטות, החזיר 70% מהחובות שלה, וכעת היא ללא גרעונות (ולמעשה עם עודף תקציבי). כל זאת בוצע תוך כדי הפיכת ההסתדרות ממנגנון מנוון לגוף חשוב השומר על זכויות העובדים.

        אגב, האנגלית של פרץ טובה מזו של ציפי לבני, המיועדת למשרד החוץ (שלא לדבר על הערבית המצויינת שלו).

        הגב לתגובה זו

    • בשנת 2100 (כשיצמחו לי שערות על כף היד) (ל''ת)

      פרץ הוא בדיחה, 01/04/06 20:11

      הגב לתגובה זו

    • פשוט לא מתאים !!!!!

      לל, 01/04/06 20:35

      הגיע הזמן שאדם קטן כמוהו יבין שהבעיה היא לא המזרחיות שלו אלה האישיות שלו

      הגב לתגובה זו

    • זמנים יגידו (ל''ת)

      כמו שאומרים, 01/04/06 20:37

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    עמיר פרץ לא משחק. זה קדימה היא שמנסה להדביק לו תוויות

    אלי, 01/04/06 19:47

    עמיר פרץ עומד ויעמוד על שלו. ולא יעזור לאף אחד שום דבר.
    בקדימה קצת התבלבלו עם הדמות הנלעגת שלו בארץ נהדרת.
    ''הלו'' קדימה תתעוררו. הולכים להיות לכם ימים קשים
    ואולי פרץ הוא זה שיהיה בסוף ראש ממשלה ולא אולמרט.........

    הגב לתגובה זו

    • חכה חכה (אתה לא מכיר אותו) הוא עוד יזחל

      אחד שמכיר, 01/04/06 20:13

      ברגע שהוא יתיישב על כיסא השר, אתה תגלה מהר מאד שהוא עוד פוליטיקאי קטן (הוא כבר מזמן כזה, אבל אתה עוד לא הבנת את זה - זה הכל)

      הגב לתגובה זו

    • עוד כתום סהרורי (ל''ת)

      הביתה !, 01/04/06 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    עדיף לפרץ לא להכנס לממשלה עם המזלזלים והמתעמתים עימו (ל''ת)

    כמו להכנס לקן, 01/04/06 19:46

    הגב לתגובה זו

    • כסופי הכתום הנואש (ל''ת)

      זמנכם עבר, 01/04/06 20:39

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    היייי...איפה רמון התחבא עד עכשיו?????. (ל''ת)

    מחבואים, 01/04/06 19:43

    הגב לתגובה זו

    • עוד משמיץ! רמון היה המרואיין הכי מבוקש באמצעי התקשורת. (ל''ת)

      אבל למה לבלבל, 01/04/06 20:37

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    רמון - יש לך עסק עם הכבוד הערבי למי יש יותר גדול פרץ הוא בריון שיט (ל''ת)

    שיטות המאפיה, 01/04/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כלכלה וחברה קודמת לביטחון !! (ל''ת)

    עמר, 01/04/06 19:36

    הגב לתגובה זו

    • בגלל זה מגיעה לקדימה,שניצחה,תיק האוצר (ל''ת)

      אלא מה, 01/04/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מכיר את רמון עוד מהתיכון ( עירוני ז'-יפו)

    בעל זכרון ארוך, 01/04/06 19:33

    הבחור חכם.

    הבחור שחצן עד בלי דיי.


    אבל אף פעם ל-א היה עצמאי אלא הופעל ( וסביר להניח ,מופעל..)על ידי אחרים...


    גם בתקופת '' השמיניה '' המפורסמת,הוא זילזל בפרץ..)

    היות ואני מכיר קצת גם את פרץ אזי אני מהמר שההתקפה המתוזמנת של רמון ( כמובן )בשליחות אולמרט נגד פרץ,יהיה לה אפקט ה-פ-ו-ך!!!!

    .
    היא תעלה לרמון ולאולמרט ביוקר כי כעת ,זה יכניס את פרץ '' לפרינציפ''.....

    הגב לתגובה זו

    • הפרנציפ לשלטון

      נכון מאד, 01/04/06 20:46

      כמה אתה צודק!!!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מכשפה שלא נולדה מכשפה, גרוע מזאת שלנולדה

    יחיאל, 01/04/06 19:32

    בילדותי היתה הסבתא שלי ז''ל אומרת כאשר היא התכוונה למשומדים, שמכשפה שלא נולדה מכשפה היא גרוע יותר מזאת שנולדה מכשפה.
    זה מפני שאלה שהתנצרו היו יותר אנטישמיים מהנוצרים.
    חיים רמון ''שבעזרתו'' הפסיד בזמנו שמעון פרס לנתניהו עם הפרש של כ-25 אלף קולות, היות והוא חשב שיש ''להרדים'' את מערכת הבחירות ונרדם בעצמו..
    יש ''לזכותו'' של מר רמון עוד הרבה ''נצחונות'' כאלה. לדעתי הוא עזב את מפלגת העבודה לקדימה היות והסיכויי שלו ''להתברג'' בעשיריה הראשונה היו אפסיים.
    מה זה חיים רמון הגדול יהיה הגלגל החמישי של איזה מרוקאי קטן?
    כפי שבא יומו של מר נתניהו יגיע גם יומו של מר רמון.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רמון צודק

    יהיה, 01/04/06 19:23

    רמון צודק בכל אשר אמר .היועצים של פרץ כולל שלי מצביעת רקח בעבר הם יועצי אחיתופל .השקט היחסי בנושא בטחון עלול להפסק מוקדם מכפי שחושבים ולכן פרץ לא יכול להיות היום שר בטחון למרות שבטלפון א.אא. אאחדה הוא סגר את שדה התעופה לוד

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נמאס מהגחמות של רמון

    רונן, 01/04/06 19:20

    חיים יעשה הכל כדי לתקוע תריז בין פרץ לאולמרט. רמון הפך להיות טרחן קטן, נהנתן ועצלן, סכסכן וציניקן. כמו אצל רבין, פרס וברק- גם הפעם הוא רוצה להיות הפוחלץ שעל הקיר. אולמרט צריך להזהר ממנו כמו מאש.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם לא יטפלו בנכים נצא לרחובות

    נכה, 01/04/06 19:11

    ומה שהיה בצרפת
    זה כסף קטן!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חכו חכו... אתם עוד לא מכירים את השפמנון. כמו ענקים נקבל את האוצר. (ל''ת)

    ולא רק את זה, 01/04/06 19:04

    הגב לתגובה זו

    • אבל לפני שבוע גם הבטחתם שתקבלו 30 מנדטים

      כבר שכחתם !?, 01/04/06 19:36

      או שעכשיו כל המפלגה אימצה את הסגנון המרוקאי של איומים בלי כיסוי... חחח

      הגב לתגובה זו

      • תזכיר לי כמה מנדטים המפלגה הסמרטוטה שלכם הבטיחה? (ל''ת)

        קדימה? אחורה!, 01/04/06 20:43

        הגב לתגובה זו

        • תראו לאן הליכודניקים הגיעו ולאיזה שפל - הם מגינים על מפלגת העבודה

          רק לא ביבי, 01/04/06 21:26

          כדי לנגח את קדימה !!!

          תחזור אחרי - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - 12 מנדטים - הבנת שטקר?

          הגב לתגובה זו

        • רצינו מעל 40 וקיבלנו 28 (ל''ת)

          ועם זה ננצח, 01/04/06 21:37

          הגב לתגובה זו

          • ואנחנו רצינו 61 וזה לא הלך....

            טמבל, 01/04/06 22:20

            גם עם 20 מנדטים נעשה לכם בית ספר...

            הגב לתגובה זו

  • 35.

    אל תדאג רמון. אתה תתן את האוצר כמו גדול ועוד תבקש לחזור למפלגה. . .

    אמת אמת אמת אמת, 01/04/06 19:03

    אחרי שכל הבלון שנקרא קדימה יתפוצץ, אתה עוד תחזור על ארבע לשכונת התקווה. בבעיטה אתה תעוף משם.

    זהו דינם של בוגדים.

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה רוצה גם לאיים עליו בטלפון ?!

      ככה אתה נשמע, 01/04/06 20:00

      למדת מפרץ אדונך לפזר איומים ?!
      יא אפס מושתן

      הגב לתגובה זו

      • אתה בלחץ? אתה מתחיל להבין שהצבעת לפיקציה? (ל''ת)

        ככה אתה נשמע..., 01/04/06 20:45

        הגב לתגובה זו

      • כל מפלגת קדימה מגעילה אותי ויוצרת אצלי סלידה. חבורה עלובה ומגוכחת..

        אולי קצת אדום, 01/04/06 21:00

        אתם פשוט פתאטים... ושוב פעם, אתם תתנו את האוצר. אם לא תתנו אז שלא תהיה ממשלה.

        אתם תתחילו לכבד מפלגות שיש להם זכויות יוצרים על המדינה הזאת.

        אגב, אל תשכחו להחליף לפרס חיתול.

        הגב לתגובה זו

    • אתה סתם כתום בריון ומתוסכל (ל''ת)

      שתה קצת מים, 01/04/06 20:43

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הגיעו ימות המשיח !!!!!

    מתנחלים עלובים, 01/04/06 19:02

    אני יודע שזה זמני ויגמר ככל הנראה בעוד מספר שבועות, אבל עד אז אני פשוט מתמוגג ונהנה לראות את הימין מתחנן למפלגת העבודה שייקחו אותו לקואליציה.

    אחרי כל הערס והשינאה שהם משפריצים במשך שנים על השמאל, ההסתה השקרים הדמגוגיה - כמה מרענן לראות אותם פתאום מתחננים ומתבזים.

    כן...כן.. אני לא תמים, אני יודע שהם לא באמת מתכוונים, אני יודע שהם רוצים את פרץ רק משום שהם מבינים שהוא לא מסוגל לעשות שום דבר...

    אבל מה זה חשוב...כל כך נחמד לראות אותם מתבזים... אחרי שנים שהם ממררים לנו את החיים בהתנחלויות הבזויות.

    תמשיכו להתחנן מתנחלים עלובים - תמשיכו, תמשיכו, תמשיכו. (עוד שבועיים שלושה, נעיף אותכם בבעיטה)

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רמון הרס גם את ההסתדרות וגם את קופות החולים!

    רמון לך הביתה!, 01/04/06 19:01

    ועכשיו הוא מאשים את פרץ

    הגב לתגובה זו

    • רמון ניקה את ההסתדרות מהשחיתות (פרץ ליכלך שוב)

      אזרח שזוכר, 01/04/06 19:37

      רמון עשה דבר ענק שניקה את ההסתדרות מהשחיתות, חבל שהציבור כפוי טובה ולא מפרגן לו על כך.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רמון כפרץ לא מתאימים להיות שרים- תת רמה (ל''ת)

    שלמה כ., 01/04/06 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סליחה! אז עם מי יעשו קואליציה? ביבי?

    דוד, 01/04/06 18:58

    אפשר לחשוב כמה אופציות יש לקדימה. יהיו מוכרחים לתת לעבודה תיק חשוב

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חיים רמון - פגע רע ופה גדול!

    אחד שאיכפת לו., 01/04/06 18:58

    אופורטיוניסט מתנשא ודמות שלילית בפוליטיקה הישראלית שמעטים דוגמתה לדראון.
    אחרי שהרס את ההסתדרות הכללית וקופ''ח הכללית, פגע במפלגת העבודה והפליג לשדות זרים, הוא מנסה עתה להרוס את הסכויים לשילוב ''העבודה'' בממשלה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אל תאיים יודעים מי אתה פרץ

    לרימון, 01/04/06 18:56

    ירכיב את הממשלה אל אפך וחמתך.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חיים רמון לך לעזאזל!

    זקני מפא''י, 01/04/06 18:55

    וקח איתך את שמעון פרס

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה כועס ? (כי הוא הפסיק את השחיתות בהסתדרות ?)

      לא נוח לכם, 01/04/06 19:39

      מושחתים מהמערך - נמאסתם.

      חיים רמון מלךךךךךךךךךךך

      הגב לתגובה זו

      • חיים רימון וכל קדימה זה מאפיה! (ל''ת)

        בדוק!, 01/04/06 20:22

        הגב לתגובה זו

        • כתומים מתוסכלים אתם לגמרי מחוץ למשחק (ל''ת)

          מי סופר אתכם, 01/04/06 20:45

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    ילדותי ? מי שמדבר... (ל''ת)

    יעקב, 01/04/06 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קדימה ממשיכים להתנהג כמו בדיקטטורה

    28 מתוך 120, 01/04/06 18:55

    קדימה לא קיבלה אפילו רבע מסך כל המנדטים בכנסת, אבל זה לא מפריע להם להמשיך להתנהג כאילו היו בשלטון דיקטטורי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מעודכן חביבי קדימה 36

      המעדכן, 01/04/06 19:43

      קדימה 29 (לא 28)
      גימלאים 7

      הגימלאים כבר הודיעו שילכו בכל מצב רק עם אולמרט - זה 36 מנדטים.

      בקרוב מאד אנחנו סוגרים עם ליברמן - זה 47 מנדטים. ומכאן והלאה זה יהיה קל מאד.

      אין מצב בחיים שליברמן הולך עם פרץ - גם לא בגילגול הבא (הרוסים פשוט לא סובלים את פרץ, בחיים לא יתמכו בו)

      הגב לתגובה זו

    • למה לקשקש?מה לא מספיק ב 28 ? התסכול הכתום משתולל (ל''ת)

      די להפריח מילים, 01/04/06 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הנוולות מקדימה יפעלו עם משתוקקי הכיסאות בעבודה מאחורי גבו של פרץ (ל''ת)

    ע''מ לאנוס אותו, 01/04/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • כתומים אתם בהתקף נוורוטי (ל''ת)

      וגם לחלוטין, 01/04/06 20:48

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרץ, שילך הביתה, רק ברק יכול להנהיג. (ל''ת)

    TTG, 01/04/06 18:48

    הגב לתגובה זו

    • חחחח ברק=ברדק (ל''ת)

      חחחח, 01/04/06 19:15

      הגב לתגובה זו

      • אין בעבודה אחד שמתקרב לקרסוליו של ברק כמנהיג

        עמית, 01/04/06 21:58

        בטח שלא גנב המפלגה עמיר פרץ

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    צריך ללמד את רמון את תורת הספינים הפוליטים מחדש

    ערבי, 01/04/06 18:46

    להוביל מהלך של קואלציה אלטרנטיבית בלי ''קדימה'' עם דגש על נושאים חברתיים(לכל המפקפים:זה רק ספיו)...לאדון רמון הנכבד: במקום להלעיט אותנו בגבב של איומי סרק והבלחות ''ספיניאות'' ממוחזרות בניסיון מעורר רחמים לפרוק את התסכול של כשלון הבשורה על פי המפץ הגדול ''קדימה'' תשדל להיות יותר קריאטיבי במוצא פיך כי העם למוד אכזבה מהבטחות גדולות אינו רואה עוד בכל פרשנות של ''ידיעות אחרונות'' וערוץ 2 תורה מסיני ....תרגשו אותנו!

    הגב לתגובה זו

    • עוד מתנחל עלוב שמתרפס לשמאל (כמה עלוב)

      חיים רמון מלך, 01/04/06 19:00

      תמשיך להתרפס ולהתחנן מתנחל אומלל - תיכף פרץ יבעט אותך.

      הגב לתגובה זו

      • לא לא לא! זה יותר גרוע ! אני ערבי

        ערבי, 01/04/06 19:20

        פרץ יישר כח

        הגב לתגובה זו

        • מה זה בכלל קשור אליך ..מר ערבי שמעבר לגדר ? (ל''ת)

          עדיף תשתוק, 01/04/06 20:02

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    רמון: גם אם אתה לא אוהב מרוקאים, פרץ יודע בדיוק מאיפה משתין הגפילטע

    הנוזף, 01/04/06 18:46

    היכן שלא היית רק הרסת: פגעת בהסתדרות, והשארת את פרץ שישקם אחריך; בעקבות הפרטת קופות החולים שאתה יזמת, לאנשים אין כסף לממן תרופות; השמיניה שהובלת התפוררה וכשהייתה לך הזדמנות ברחת לקדימה ממה שחשבת שהוא ספינה טובעת... למפלגת העבודה יש שורשים ארוכים, היא הייתה לפניך ותהיה בודאי גם אחריך; היא לא טובעת ולא תטבע, לעומת זאת למפלגת קדימה אין לא שורשים ולא היסטוריה, כך שגם אם אתה לא אוהב מרוקאים, כדאי שתשנה את הטון; פרץ יודע בדיוק מאיפה משתין הגפילטע פיש (שלך)!

    הגב לתגובה זו

    • קח את אנאלפבית שלך להשלים קצת לימודים,המרוקאיות שלו לא לעניין. (ל''ת)

      דוד, 01/04/06 19:12

      הגב לתגובה זו

      • דוד, האם אתה מתכוון ללמד אותו בעצמך?

        הנוזף, 01/04/06 20:21

        הטון המתנשא קודם כל של רמון ואח''כ שלך (הקטן), מגיע בדיוק מאותו חור. ה''מרוקאיות'' רלוונטית לטון, כי מי שקורא לאחר ''ילדותי'' מתנשא עליו. קפיש?

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    יהיה גם יהיה די להצהרות חסרות שחר בגלל זה לא מאמינים לכם! (ל''ת)

    אלירן, 01/04/06 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פרץ ורמון

    רז, 01/04/06 18:40

    רמון הוכיח עד כה עד כמה הוא מסוכן חסר מעצורים וחסר עמוד שדרה אידיאולוגי
    כדאי שיצמצם את תגובותיו וערותיו

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק ההיפך - רמון שם את טובתו האישית בצד

      כדי להוציא את, 01/04/06 19:06

      לא נורא מתנחל קטן...אתם כבר רגילים להתנתק / להתפנות / להתכנס...עוד פעם אחת ודי.....חחחחחחחח

      יאללה מתכנסים - קדימה לעבודה במרצ וגיל

      הגב לתגובה זו

      • תסתכל על מפה טופוגרפית, על איזור רצועת עזה ותקרא בספר חמישים שנות

        קו, 01/04/06 20:26

        יצאנו מהעיר עזה כבר בתשעים ומשהו ואשקלון יותר קרובה לעזה מיישובי גוש קטיף במעוף הציפור לפני שאתה מדבר תלמד ותבדוק עובדות או שנחשוב שאתה היסטרי שלא מסתכל על המציאות כמו שהיא ודרך אגב היישוב דולב מרוחק רק קילומטרים ספורים במעוף הציפור מתל אביב נתראה כשייפלו עליכם קסאמים, אל תגידו שלא הזהרנו. ותפתח מפה לכל הרוחות.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרץ עבד כי ימלוך

    ru, 01/04/06 18:39

    תנו לעמיר את האוצר שיהיה הבובה של ברוורמן. לנהל כלכלה של מדינה זה לא רק לצעוק.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אחרי שהרס את מערכת הבריאות הוא בא להרוס את קדימה עלוב (ל''ת)

    הזקנה, 01/04/06 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עם 29 מנדטים יותר טוב שתשבו בשקט!! אתם לא רוב!!הצביעו לכם 670000 (ל''ת)

    2 מיליון עניים!, 01/04/06 18:38

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחח- מתוסכל 29 מנ דטים זה עדיין 17 יותר מהמפלגה שלך !!!

      אוסנת, 01/04/06 20:16

      העם בחר אולמרט - העם רוצה התכנסות!!!

      תתחילו לארוז

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    רמון הוא סמל הגועל של הפוליטקה ההישראלית (ל''ת)

    זאב הרצל, 01/04/06 18:37

    הגב לתגובה זו

    • מתי רמון יזרק לפח האשפה של ההיסטוריה

      שמוליק, 01/04/06 18:48

      מה עוד צריך לקרות ?
      קדימה נופלת מיום ליום- עוד שבועיים ולא היתה קדימה

      הגב לתגובה זו

      • כתומון-שתה מים . אתם מחוץ למשחק . (ל''ת)

        תפנים, 01/04/06 21:41

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    הספינומטר שלי יצא משימוש ששמע את רמון

    דודו, 01/04/06 18:36

    הוא נשרף מרב הספינים שקדימה מוציאים. שימשיכו ככה, בסוף נראה אותם באופוזיציה ובבחירות הבאות הם יראו את הכנסת רק מערוץ 99.

    הגב לתגובה זו

    • גדול. קדימה מושחתים (ל''ת)

      תגובה ראויה, 01/04/06 18:55

      הגב לתגובה זו

    • שכחת לציין שהבחירות הבאות תוך מקסימום שנתיים (ל''ת)

      פו הדב, 01/04/06 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    פרץ ילדותי ולכן לא יכול להפסיק לשחק משחקים (ל''ת)

    AA, 01/04/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרץ המרוקאי מחפש כבוד. תנו לו כבוד

    מרוקאי, 01/04/06 18:28

    והוא ימכור גם את אמא שלו, ככה זה מרוקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ''מנהיגי פועלים''

    אלכס, 01/04/06 18:22

    מעניין איך יסתדרו שני ''מנהיגי הפועלים'' מהעבר הלא כל כך רחוק.
    נראה לי שהם יהיו כמו ראש כלב הרודף אחר זנבו.







    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אכזבה מקדימה מ 45 מנדטים ל 29 אולמרט לא יכל לסגור את הפה הגדול . (ל''ת)

    מתקווה לאכזבה, 01/04/06 18:18

    הגב לתגובה זו

    • אכזבה אכזבה - אבל עדיין ראש ממשלה הבנת את זה ליכודניק טיפשון (ל''ת)

      הליכוד מרוסק, 01/04/06 20:15

      הגב לתגובה זו

      • להגיע מ 0 ל29 זה הרבה יותר כייף מלהגיע מ 40 ל12

        חשבונאי, 01/04/06 21:33

        חה חה חה חה חה

        הגב לתגובה זו

        • זו הטעייה, איך 0? כמה מהם היו ח''כים

          ריקי, 01/04/06 22:14

          בכנסת הקודמת? יותר מ-0 נכון?
          יותר כיף מאשר התרסקות מוחלטת בוודאי,יותר כיף מהאזהרות שנתנו להם בזמן ההקמה שסופם יהיה כמו מפלגת המרכז ושלומציון,ואכן הם הצליחו הרבה יותר מהליכוד אך לא כפי שציפו ואני מהמרת שיהיה לקדימה לא קל להשאר במתכונתם הנוכחית עד לבחירות הבאות בגלל חוסר היכולת לספק את התפקידים שבנו עליהם לעצמם ובסופו של דבר ואני גם חוששת שאם הבחירות היו בעוד חודש העבודה היתה מנצחת.

          הגב לתגובה זו

    • צודק! אולמרט רק פותח את הפה והמנדטים יורדים בקצב

      קדימה לכלא!, 01/04/06 20:27

      וזה עוד כשכל מי שבקדימה יושב בצלו של שרון (למרות שזו לא דרך שרון) ולא מעניין אותם כלום חוץ מהכסא!

      הגב לתגובה זו

    • נו אז תהיה מבסוט ותרגיע (ל''ת)

      עוד נודניק כתום, 01/04/06 21:43

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    חיים רמון פאסה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מעוז, 01/04/06 18:15

    חיים רמון מלחך פינכה ,כל ההערכות שלך לא יזכו אותך לוולוו עם וילונות .

    הגב לתגובה זו

    • ברור-ביבילוזר על הגובה (ל''ת)

      חה חה, 01/04/06 21:44

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הכבוד של פריצי.....

    יצחק לוי, 01/04/06 18:15

    עמיר פרץ (להלן פריצי )שוב מוכיח שהוא בריון, חסר תרבות ולא חכם במיוחד......מייד לאחר היבחרו כיו''ר העבודה (ככל הנראה בזכות קולות לא כשרים של מתפקדים אשר ''התפוקדו'' בארגזים) התפרץ פריצי ללשכות שרי מפלגת העבודה עם מכתבי התפטרות ואילצם לחתום עליהם...כמו כן התפרץ בסדרת ראיונות בריונית בה דרש לפרק מייד הממשלה בין העבודה לקדימה( רק כדי לדרוש עכשיו להקים את אותה ממשלה שוב בתוספת החרדים הסחטנים)....השליך מהמפלגה את ברק ואת פרס . כל אלו כבר הראו כי לאיש לא אכפת כלל מטובת המדינה אלא רק מטובתו האישית. קראתי כתבה מגוחכת בהארץ לפני כשבוע בה הכותב מגיע למסקנה שהשלכת פרס וברק ע''י פרץ היתה מהלך מבריק של פריצי לביצור מעמדו הבלעדי כמנהיג העבודה....הכתב רק שכח לציין שזו לא בהכרח טובת המדינה שפריצי עם נסיונו הדל ויכולתו המוגבלת ינהיג את העבודה ....עכשיו פריצי שוב מוכיח את אופיו האמיתי....במקום לשבת בשקט...לכבד את החלטת הבוחר ....להיפגש בצורה תרבותית עם מר אולמרט ולנסות לפעול לטובת המדינה- קרי ע''י הקמת ממשלה יציבה הוא מתחיל עם התפרצויות מבית היוצר של הנעלב הסדרתי מבית שאן(דוד לוי)...התפרצויות אשר במרכזן תמיד מניע אחד בלבד – הכבוד של פריצי!!!. לא חשובה המדינה...לא חשובה היציבות העיקר שאיש לא יפגע בכבוד של פריצי. הבעיה הקשה היא שאופי לא ניתן לשנות אני חושש מאד שאם יצורף לממשלה לא יצליח פריצי להתגבר על אופיו ויחולל משברים חדשות לבקרים. לא היה אכפת לי אם מדובר היה במשברים על בסיס עקרוני. אבל, מובטחני שאלו יהיו תמיד משברים סביב הכבוד של פריצי...לאיש רגשי נחיתות קשים(שוב ראה מקרה דוד לוי) ובהחלט מוצדקים(הוא עילג, חסר כל השכלה, פרימיטיבי מאד וחסר כל כישורים לתפקיד בכיר כלשהו) ואלו יהיו הכוח העיקרי המניע אותו...כל פעם שפריצי יחשוב שמישהו פגע בשערה משפמו יישפך דם- ושתלך לעזאזל המדינה העיקר שאיש לא יפגע בכבוד של פריצי..........

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עצה למר אולמרט....היזהר מהבעיה הקשה הקרויה עמיר פרץ!.

    יצחק לוי, 01/04/06 18:14

    מר אולמרט היקר בבואך לבחור את שותפיך לקואליציה- שיקול מרכזי שלך הוא באופן הגיוני יכולתם לתמוך במהלכים המדיניים החשובים שברצונך לבצע על פי מצע קדימה וקווי היסוד של ממשלתך....שיקול זה מצביע כמובן על העבודה כשותפה טבעית להקמת הקואליציה......אלא שלרוע המזל קיים שיקול נוסף אולי כבד משקל אף יותר מזה שהוזכר לעיל – והוא אישיותם של מנהיגי המפלגות ובראשם עמיר פרץ. אין לי ספק שמר פרץ , מונע על ידי רגשי נחיתות קשים ודי מוצדקים (מבית מדרשו של הנעלב הסדרתי מבית שאן...דוד לוי) יגרום לשורה של משברים קשים בממשלתך אם יצורף אליה...משברים אלו יאופיינו בכך שחדשות לבקרים כל אימת שיחשוב שפגעת בשערה משערות שפמו ירוץ לתקשורת ויחולל משברים ילדותיים...תמיד בנימוקים אידיאולוגיים לכאורה ותמיד ללא קשר אמיתי לצרכיה האמיתיים של המדינה.....כך היה תמיד עם דוד לוי....זיגזג בין כל עמדה אפשרית (פעם יוזמת שלום ואחרי שבוע חישוקאי וחוזר חלילה) ותמיד כביכול לטובת המדינה.
    כאיש עסקים ברצוני לומר לך את שהינך וודאי יודע בהיותך איש חכם , עו''ד ונושא ונותן מוכשר—השיקול העיקרי בבחירת שותף לעסקים אינו בהכרח מה הוא מציע לך באותו רגע אלא מה אופיו האמיתי..האם זהו שותף אמין,ישר חכם, האם אתה יכול לסמוך על תבונתו הגינותו ובמקרה שלנו גם גישתו הממלכתית...מלים אחרות אני בטוח שכראש ממשלה תעשה כמיטב יכולתך לשרת את האינטרסים האסטרטגיים של עם ישראל.....האם מר פרץ יהיה שותף נאמן לניסיונות כאלו או שתמיד תהיה לו אג'נדה אחרת. ...אני בטוח שכל קורא שעיניו בראשו ועקב אחר התנהלותו של מר פרץ ואישיותו יכול לענות על שאלה זו בצורה די ברורה. המלצתי הסופית - .בחר את שותפיך הקואליציוניים לא על פי מצעי הבחירות שלהם אותם יוכלו להגמיש במידה רבה כפי שהוכח בעבר – אלא על פי אישיותם ויכולתם להיות לך שותפים אמיתיים, הוגנים, חכמים אשר מקבלים החלטותיהם בצורה רציונאלית על פי טובת המדינה באמת !

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רמון הוא מושחת תחילת הסוף של קרירה עלובה (ל''ת)

    סמי, 01/04/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזה מזל שנתנו את רמון לקדימה...

    דן, 01/04/06 18:06

    יסבך את מפלגתו של אולמרט בחטרנות הבלתי נלאת שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    משחק מכור בערוץ 2

    ש.לוין, 01/04/06 18:06

    ערוץ מספר 2 כבר מזמן לא ערוץ שאפשר לסמוך עליו בנייטרליות שלו הוא הגרופי של קדימה.
    נימת דבריו המתנשאים של רמון ודבריו על מפלגת העבודה רק מוכיחים בעליל שגם עם 29 המנדטים של קדימה הם בהתרסקות. הם לא יוכלו לנהל את ענייני המדינה כפי שהיה בעבר עם שרון הכל יכול ,שעשה מה שהוא ובניו רוצים.
    הפעם העם אמר את דברו והוכיח שעם כל הספינים התקשורתיים וכל השקרים של הפרסומאים של קדימה שניסו ליצור מצב חדש בו קדימה היא מפלגה עתירת מנדטים שכולם להוטים להסתפח אליה , הוכח מעל לכל ספק שהציבור לא קנה את הטריקים והשטיקים האלה של הפרסומאים. שהבטיחו לשרון הרים וגבעות. עד כדי כך הם היו בטוחים ,שאולמארט כבר לפני הבחירות הכריז את תרועת הנצחון. ובנה לעצמו את אולפן הנצחון בחצרה האחורי של ערוץ 2. חחחחח, הם הפכו להיות בדיחה, באו הגימלאים ובלי הפרסומאים ובעזרת הצעירים זימברו את קדימה ויושביה. אתם יכולים לבדוק את דברי לאורך כל התקופה של הבחירות חזרתי ואמרתי שקדימה היא בלון נפוח וספין תקשורתי ושיקרי של הפרסומאים'' התשחורת ''.
    מפלגת העבודה היא שהביאה עמה בבחירות האלה את העניין החברתי כלכלי וזה לא ירד מסדר היום הציבורי לאורך כל תקופת השלטון הזה. וניראה אם הגימלאים שקבלו כל כך הרבה מנדטים ידעו להשכיל ולהפיק את המיירב והמייטב משהייתם בכנסת.מכל מקום בלי מפלגת העבודה בתוך הממשלה החיים של אומלמארט וחבורת המושחתים יהיו קשים מנשוא.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ראויה וכולם חייבים לקרוא

      עינת, 01/04/06 18:37

      אולמרט מושחת הכל נכתב בידיעות אחונות מוסף לשבת 32.

      הגב לתגובה זו

    • העיקר שהליכוד בולע רוק.... (ל''ת)

      בבה עזיזי, 01/04/06 18:45

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    רמון פרש מהעבודה רק בגלל נקמה בפרץ.

    צ, 01/04/06 17:59

    אין לא אידיאולוגיה ולא בטיח.

    הכל אגו וכבוד אישי.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה מגעיל אותי, רמון

    קבס שישה עשר, 01/04/06 17:57

    איש מושחת, הרס את הבריאות, את הפועל ת''א (וזה דווקא טוב), את ההסתדרות וכל דבר שהאפס הזה נוגע.

    איש של קומבינות, תככים, רמאויות ופרוטקציות.

    עם מטומטם כמו שלנו נתן את קולו לפיקציה עלובה כמו קדימה, אבל דינכם להמחק מהמפה מהר וקל.

    אם אתה ואולמרט, יחד עם עוד כמה פיקציות ופקאצות הייתם מקימים מפלגה חדשה, בלי נדוניה משרון, אפילו את אחוז החסימה לא הייתם עוברים.

    הגב לתגובה זו

    • שום פיקציה, לנו נמאס מהמועדונים של הליכוד והעבודה. (ל''ת)

      TTG, 01/04/06 18:47

      הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה -

      איציק, 01/04/06 19:06

      לכל עם מגיע את מה שהוא בוחר. כשהאבק ישקע ונחזור למציאות, כל מאות האלפים שהצביעו ל''לגו'' שנקרא קדימה, יקללו את מה שעשו . אבל אל דאגה - כל ממשלה שקדימה תרכיב, תחזיק מעמד 10 חודשים ותתפזר.

      הגב לתגובה זו

    • לכו לאסוף ת'שברים (ל''ת)

      אתם מותשים, 01/04/06 21:47

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת את זה, ברוך...

        קסס שישה עשר, 01/04/06 22:27

        אני לא ליכודניק ולא תומך ביבי, כך שהקשקשת שלך נפלה למקום הלא נכון.

        אני פשוט נגעל ממושחתים, תאבי כסאות, רמאים, פרוטקציונרים ואפסים מקצועיים בכסות ח''כים.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    העם נתן מנדט לתוכנית ההתכנסות - או ואבוי למפלגת העבודה עם משיקולים

    רק לא ביבי, 01/04/06 17:55

    של תיקים הם יפילו את תוכנית ההתכנסות!!

    הגב לתגובה זו

    • רק ביבי (ל''ת)

      לא אולמרט הליצן, 01/04/06 18:35

      הגב לתגובה זו

      • ????? לא שמעת שביבילוזר הובס ?? (ל''ת)

        !, 01/04/06 21:49

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    רמון אוהבים אותך - כל הכבוד וקדימה!!! (ל''ת)

    הרצל עמר, 01/04/06 17:53

    הגב לתגובה זו

    • רימון שונאים אותך משוחתי קדימה (ל''ת)

      לך הביתה זבל, 01/04/06 18:34

      הגב לתגובה זו

      • יא כתומון (ל''ת)

        לא סופרים אתכם, 01/04/06 21:50

        הגב לתגובה זו

    • עד מתי יוצאי מרוקו הקנאים לא ילמדו לפרגן????

      יעקב, 01/04/06 19:29

      אם שמך עמר אתה ממוצא מרוקאי, ןלהיות הראשון להכפיש מרוקאי שיכל להיות ראש ממשלה לא פחות טוב מכל אשכנזי שנמצא בקדימה, למה??? מה הנבזות הזו ? מה מקורה של הרעות הזו, עד מתי תתנהג כזבל שלא מגיע לו, כמטומטם שלא שוה להיות בראש, ? מה ראשי הממשלה המזורגגים שהיו לנו החל מבן - גוריון ועד ברק וביבי, להוציא מנחם בגין ( יחיד בדורו ) ששם מרוקאים בעמדות מפתח ? האם הקנאה מעבירה אותך על דעתך ? אני יודע שבתוך תוכך אתה חושב שאתה יותר מוכשר ממנו, ולמה לו מגיע ולך לא? אותה השאלה אני שואל יום יום, במשך חמישים שנה מאז עלינו לארץ ממרוקו ? יש פחות מקומץ בפוליטיקה הישראלית, מאז הקמנו מדינה שאני יכל לפרגן להם. מספיק עם שנאת האחים, תתעלו על עצמכם, ותתחילו לפרגן, ואולי יום אחד נראה ממשלה מקיר לקיר מרוקאים, ואז יבוא שלום על ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • תגיד לי מפגר - זה שאתה מרוקאי לא אומר שאתה לא יכול ללמוד הבנת הנקרא

        הרצל עמר, 01/04/06 20:13

        איפה קראת בתגובה שלי הכפשה על מישהו??

        הגב לתגובה זו

        • זה שהפיגור שלך מגיע לרמה שאתה לא מבין את כתיבתך שלך,

          יעקב, 02/04/06 21:47

          זו בעיה חמורה ביותר, למה באה ברכתך לרמון אם לא להצדיק את דרכו ודרישותיו ? ומנין לו ולך הביטחון שדרישותיו נכונות, קדימה קיבלה פחות מרבע הקלות, לכל דיעה זה אינו רוב, והחוק מטיל על הנשיא את הסמכות לבקש ממי שיכל ללכד סביבו רוב חברי הכנסת שהם 61 ויותר, אם כן מה השחצנות של רמון, והעליבות שלך לקפוץ ולהטיף מוסר לפרץ, כאשר לכל הדיעות, ( זו שלך אין ) יש לפרץ סיכוי יותר מקטן להשיג רוב ולהיות ראש ממשלה, אם כן, מה לו לרוץ ולדבר עם אולמרט, ולא אולמרט יבא אליו ??? לו אמון היה ריאלי היה מציע לאדונו כי לטובת המדינה , ובמצב הקיים, אין שום מוצא ממשלת רוטציה, בה אולמרט ופרץ יחלקו את הקדנציה, זה נעשה בעבר, כאשר לשתי המפלגות המובילות היו יותר מנדטים מאשר לשני הדחלילים, אולמרט - פרץ. כפי שברור לך אין כאן תחרות על המרוקאי המוכשר, יש כאן פרץ ואולמרט, ולך ולדחליל אמסלם , אין פרץ גרוע מאולמרט. לא שהוא הטוב שיש , הוא לא פחות טוב !!!! הבנת דפקט ????

          הגב לתגובה זו

      • יש מיוצאי מרוקו שראוים להיות ראשי ממשלה ויש שלא, עמיר פרץ בודאי ...

        שמעון אמסלם, 01/04/06 21:56

        עמיר פרץ בודאי שאינו יכול להיות ראש ממשלה (לא ראוי מבחינת יכולותיו, מוסריותו וניסיונו).
        בכלל אדם שחושב על הצבעה עדתית לתפקיד כלשהו מעיד על עצמו כי הוא מוגבל ברמת יכולותיו ובאפשרויותיו.
        אין משהו אחר.

        הגב לתגובה זו