• 90.

    חבורה אחת מסלידה יותר מהשניה - אך

    גידי, 03/04/06 18:26

    אין מה לעשות זה הצאן הישראלי המדורדר.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    שלי יחימוביץ מוצאת חן בעיני, לא תככנית כמו כל הוותיקים... (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 02/04/06 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    פרץ יהיה שר האוצר, וברוורמן סגנו. (ל''ת)

    מפוכח, 02/04/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    במיפלגת העבודה

    פקק תנועה, 02/04/06 09:24

    חייבים לחשוב פעמיים ליפני שהם דורשים משהו

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ממשלה חברתית אמיתית

    חברתי אמיתי, 02/04/06 01:11

    עמיר פרץ!
    זו הזדמנות חייך, והיא לא תחזור!!!
    (עיין ערך פואד)
    ניתן להקים ממשלה שתעסוק בשנים הבאות רק בנושאים חברתיים:
    חינוך, רווחה, לכידות חברתית,
    מלחמה באלימות הגואה...
    העיסוק האובססיבי בנושאים מדיניים
    פגע קשות בחברה הישראלית.
    כל התוכניות הכלכליות העשירו את העשירון העליון ופגעו בכל היתר.
    גם בני זוג עובדים בקושי גומרים את החודש,כי על גבם מבצעים כל מהלך כלכלי.
    לא יזיק אם מנכ''ל בנק ירויח רק ''מליון'' ולא 33 מליון.
    ניתן לקצץ רבות בתקציב הבטחון-
    מי אמר שכל קצין צריך רכב צמוד?
    מנהלי בתי-ספר לא מקבלים וכל אחד ממלא תפקיד מח''ט. האלופים כבר לא מסתפקים ברכב להם יש מסוק צמוד...
    צריך וחובה להחזיר את החברה לשפיות. החינוך חייב להיות בראש סדר העדיפויות!
    כעת, קיימת אפשרות לעשות זאת. אם תצטרף לקדימה תהפוך לפודל של אולמרט, יימשכו העיסוקים בנסיגות עצמיות ללא כל תמורה והסכם, וימשיכו העשירים להתעשר. אתה כבר לא תהיה בכנסת הבאה אפילו שר. המפלגה שלך תבעט בך...
    אם תחליט להיות ראש ממשלה חברתי, תוכל לקנות קהל אוהדים עצום- הרוב השקט והנעשק, כל יתר העשירונים שעובדים קשה אך לא חיים ברווחה כלכלית.
    זו ההזדמנות שלך- אם יש לך אומץ!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    איזה תמים אני

    התמים, 02/04/06 00:49

    איזה תמים אני , חשבתי שבכל המפלגות ובעיקר בקדימה יתחילו לאכול אחד את השני בשביל תיקים

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שכחתי דבר חשוב

    איתן, 02/04/06 00:31

    פרץ אל תשכח להתחיל לצרף לפגישות את האח של מנהיג המתנחלים שנמצא במפלגה אבידן כלפה יש לו כוחות ורעיונות וראש שאין להרבה אנשים במפלגה הוא פשוט תותח שאפילו

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    תפנימו כבר..האיש תותח ..פרץ ענק..פעם הבאה 40 מנדטים. (ל''ת)

    איתן, 01/04/06 23:14

    הגב לתגובה זו

    • המאפיה בדרך להשתלטות על מדינת ישראל

      הרואה, 02/04/06 00:16

      תכנית ההשתלטות הפולטית של פרץ על העבודה, לא היתה ספונטנית, אלא מתוכננת לכל פרטיה.
      אחרי תבוסת 'עם אחד' בבחירות לכנסת בשנת 2003, הבין עמיר פרץ, כי מפלגת ההסתדרות מיצתה את כוחה והדרך היחידה לפניו היא השתלטות על מפלגה גדולה יותר. עמיר חשב תחילה על מר''צ, שהתאימה להשקפותיו הפוליטיות כאיש שמאל וסוציאליסט רדיקלי, אולם יועציו הקרובים, ובראשם, רחל תורג'מן, אשת סודו, דחפו אותו ללכת בגדול להשתלט על מפלגת העבודה. כמו כן פרץ השתכנע שיוסי שריד הוא מכשול בלתי עביר בדרכו לצמרת, וזאת היתה עוד סיבה שבגללה בחר בסוף ללכת על ראשות העבודה.
      אחרי נצחונו בפריימריס, התעלם פרץ מפסילת עשרות אלפי מתפקדים, בתוכם רבים שהצטרפו לעבודה כדי לתמוך בו, ואישר במהלך גורף את הצטרפותם למפלגת העבודה.

      מי יעצור אותו..?


      הגב לתגובה זו

  • 82.

    קדימה מפלגת הבגידה הגדולה.שרון בגד בליכוד פרס בעבודה. (ל''ת)

    איתן, 01/04/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    משהו לא ברור לי ,אפשר להסביר לי

    ירמיהו בן חלקיה, 01/04/06 21:57

    כל מערכת הבחירות פרץ תקף את מדיניות נתניהו ועכשיו הוא עושה דיל עמו? בוא'נה מה קורה כאן מישהו מוכן להסביר לי ?
    אלא הכל חרטה ואת פרץ מעניין רק פרץ ?

    הגב לתגובה זו

    • איפה שמעת על דיל עם נתניהו? הוא מנסה לעשות דיל עם ש''ס והגמלאים (ל''ת)

      משה, 01/04/06 23:00

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    ערכים = תיקים...להגביל כמות השרים !

    ירדני, 01/04/06 21:52

    יש לחזור למקסימום 18 שרים. זוהי הדוגמא הנדרשת מהממשלה שעומדת להטיל מיסים חדשים !

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש לתת לפרץ תיק משרד איכות הסביבה המורחב (ל''ת)

    אזרח מודאג, 01/04/06 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    וילנאי סתום ת'פה שר הבטחון של פרס........... (ל''ת)

    דני, 01/04/06 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    על הליכוד להמליץ על פרץ לראשות ממשלה ועל פרץ להרים הכפפה.

    שלמה, 01/04/06 21:34

    יש למחוק את החיוך הארסי של שמאלמרט וקדימה המושחתת מהפנים.

    השנאה לקדימה,חורב,ארד ובראון קודמת לכל.

    הגב לתגובה זו

    • כמה נעים לראות אותך מתרפס שלמה

      שבא להקיא, 01/04/06 22:04

      אני יודע שזה זמני ויגמר ככל הנראה בעוד מספר שבועות, אבל עד אז אני פשוט מתמוגג ונהנה לראות את הימין מתחנן למפלגת העבודה שייקחו אותו לקואליציה.

      אחרי כל הערס והשינאה שהם משפריצים במשך שנים על השמאל, ההסתה השקרים הדמגוגיה - כמה מרענן לראות אותם פתאום מתחננים ומתבזים.

      כן...כן.. אני לא תמים, אני יודע שהם לא באמת מתכוונים, אני יודע שהם רוצים את פרץ רק משום שהם מבינים שהוא לא מסוגל לעשות שום דבר...

      אבל מה זה חשוב...כל כך נחמד לראות אותם מתבזים... אחרי שנים שהם ממררים לנו את החיים בהתנחלויות הבזויות.

      תמשיכו להתחנן מתנחלים עלובים - תמשיכו, תמשיכו, תמשיכו. (עוד שבועיים שלושה, נעיף אותכם בבעיטה)

      הגב לתגובה זו

      • בהמשך לדברי ההבל שרשמת אני לא מתנחך גר ברחובות ברח' הר הצופים ואני

        שלמה, 02/04/06 16:28

        חילוני שמתמוגג לראת את שמאלמרט המושחת מנסה להקים ממשלה.כל אופציה עדיפה על שמאלמרט וחבר מרעיו שהם מזמן לא ימין ,אלא אוסף מושחתים תאבי כסא.

        אני מתמוגג יותר ממך.

        הגב לתגובה זו

    • רק בראש המחורפן הכתום (ל''ת)

      אבל תתחננו לפרץ, 01/04/06 22:12

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    שלי תלמדי את שאר הפוליטיקאים אך.... (ל''ת)

    אבי, 01/04/06 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ראש וועד לא יכול להיות אישיות

    יוסי, 01/04/06 20:54

    גם לא יודע לדבר וגם לא יודע לחשוב
    העם אנו רוצים מלך הבסטוט שינהיג אותנו לא לדעוג הוא רק הצהיר שיעלה את השכר אבל גם היום יש בבנין ההסתדרות אנשים שעובדים מתחת לשכר המינימום של היו איך זה?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כמה שרי אוצר הפכו בישראל לראשי ממשלה? (ל''ת)

    נעה, 01/04/06 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הכישורים של ברוורמן זה ברבורים בלבד. (ל''ת)

    אני, 01/04/06 20:07

    הגב לתגובה זו

    • אגם הבירבורים (ל''ת)

      המלחין, 01/04/06 20:33

      הגב לתגובה זו

    • דוקא לא. הכישור העיקרי שלו זה שנור! (ל''ת)

      סטודנט באר שבעי, 01/04/06 20:52

      הגב לתגובה זו

      • הוצאת לי את המילים מהפה-הדבר היחידי ששומעים ממנו (ל''ת)

        ''הבאתי תורמים'', 01/04/06 22:13

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    פרץ לאוצר, יחימוביץ שרת הבטחון, הרצוג שר המשטרה, מרציאנו שר החינוך

    ממשלת החלומות, 01/04/06 20:03

    הנה שלטון הצללים של העבודה. כולם צריכים לקבל את התפקיד ההולם אותם ביותר:
    עמיר פרץ: ראש הממשלה ושר האוצר
    שלי יחימוביץ: שר הבטחון או ראש השב''כ
    פואד בן אליעזר: שר החוץ
    בוז'י הרצוג: שר המשטרה.
    אלי מרציאנו: שר החינוך
    נדיה חילו: רמטכ''ל

    כך יקבלו כל מצביעי המפגלה הזאת את מה שמגיע להם.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא סתם חלום - זה סיוט לילה מעורר בעתה

      יהושוע, 01/04/06 20:28

      אני כבר לא ארדם בלילה רק מהמחשבה על מה שאמרת.

      הגב לתגובה זו

    • A GOVERNMENT FROM HELL

      סבתא יוכבד, 01/04/06 22:14

      אבל אהבתי את הסרקזם.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    נפל דבר בישראל.מפלגה סוציאליסטית מחוברת לעם צעירה ואמינה.קרדיט לפרץ (ל''ת)

    ישי, 01/04/06 19:42

    הגב לתגובה זו

    • מה בדיוק נפל לך מר קיבוצניק (אולי מנדט אחד?) (ל''ת)

      ירדתם מ21, 01/04/06 20:04

      הגב לתגובה זו

      • מי זה אתה עושה עניין, ירדנו מנדט??כל הכבוד לפרץ.רק מנדט..1

        ישי, 01/04/06 23:13

        אחרי שכולם ירדו עליו קיללו אותו לא ראוי עילג לא יודע אנגלית סטאלין קומוניסט חתול אשפתות שוורצה חייה.... לאבד מנדט??בקמפיין כל כך נקי ..השיג ענק..
        תפנימו...
        האיש ענק..

        הגב לתגובה זו

    • נפלתם על השכל אולי... אתם חיים בסרט

      יעקב, 01/04/06 20:30

      בפריפריה הצביעו לכם הרבה פחות מאשר לקדימה וללבירמן (באחוזים).. איזה עם, איזה אמינות..זביביר - כולה ירדתם במנדט, על מה אתם חוגגים אתה מוכן להסביר לי.?

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    חזרנו 40 שנה אחורנית, עם ה''נבחרים'' לא יהיה שלום לעולם (ל''ת)

    ספורטה, 01/04/06 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    העבודה ברשות פרץ מפלגה אמיתית צעירה ורעננה .לא כמו האוסף של קדימה. (ל''ת)

    עמי, 01/04/06 19:41

    הגב לתגובה זו

    • צעירה כמו סבתא שלי - רעננה כמו גוויה (ל''ת)

      רק קדימה, 01/04/06 20:04

      הגב לתגובה זו

    • אין ספק, העבודה בראשות פרץ - המפלגה היחידה עם בשורה אמיתית

      מצביעת עבודה, 01/04/06 20:51

      אנו בראשיתו של מהפך, החשוב ביותר בתולדות המדינה בשלושת העשורים האחרונים.
      ראשיתה של תקופה הרבה יותר טובה ותיקון השלטון והסדר הכלכלי-חברתי.
      בהצלחה!!!

      הגב לתגובה זו

      • דמגוגיה ריקה מתוכן ושקרית - זה הכל

        אבודה אבודים, 01/04/06 21:46

        להוריד את גיל הפרישה !?
        אין דמגוגיה גדולה מזאת - זה פשוט הונאה - הרי תוחלת החיים הולכת וגדלה - בכל העולם מעלים את גיל הפרישה - כבר צריך היה להעלות לגיל 70 - אבל פרץ וחבורתו מתעתעים בציבור הנבער שלא מבין דבר וחצי דבר בכלכלה - ומשטים באנשים תמימים (וזאת רק דוגמה אחת על קצה המזלג)

        הגב לתגובה זו

        • אתה שטוף מוח מחינוך קאפיטליסטי דורסני.מגיע לאנשים להנות בגיל מבוגר.

          עמי, 01/04/06 23:04

          בן אדם לא חייב לטרוח כל חייו עד שהוא לא יעמוד על הרגליים.מותר אחרי 65 להתחיל להנות מעט ממשנשאר לחיות .לטייל ,להנות מן הנכדים.לא הכל זה רווחיות.אבל אתה תוצר של השיטה הקפיטאליסטית ששכחה לראות את האדם וכל מה שמעניין אותה זה רווחיות.הגיע הזמן לשנות .ובכיף לשנות.
          אז מנהלי הבנקים לא ירוויחו שכר של 20 מילין בשנה אלא רק עשרה מיליון לא יקרה כלום..

          הגב לתגובה זו

  • 68.

    חברה, תפנימו, הפסדתם !

    ניר, 01/04/06 19:31

    1984 עברה מזמן.
    צעקנות איננה מנהיגות.
    עורמה אינה תבונה.
    הפסד אינו ניצחון !
    מי שקיבל 20 מנדטים - ירידה של 10% בהשוואה לבחירות הקודמות , לא ניצח !
    ולא חשוב איזה חגיגות עוד תעשו, ובכמה התכנסויות תמשיכו לרקוד מה יפית בפני הפר(י)ץ.
    בסוף גם אתם תבינו:
    אילו פרץ היה עושה את עבודתו בהסתדרות כמו שצריך, לא היתה קמה מפלגת גימלאים, ובוודאי שלא היתה זוכה ל-7 מנדטים.
    אבל על עיניין הגימלאים לא היתה אף שביתה אחת, ולכן הם לפחות יודעים שהוא מאחז עיניים ולא יאכלו את הלוקשים שלו.
    ואם פרץ ימתח את החבל, הוא עוד ימצא את עצמו בחוץ ואז לא תיק ולא שטיק, ופואד ילמד אותו כמה דברים שמיצנע משתדל לשכוח.

    הגב לתגובה זו

    • אני קוראת את התגובות בכזאת הנאה. (ל''ת)

      ימנית גאה, 01/04/06 20:41

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      משה, 01/04/06 21:37

      אם לפרץ יש שכל, שיבטיח לרפי איתן משהו טוב וימזג את שתי המפלגות (שגם ככה די קרובות) ואז עם 27 מנדטים הוא יכול אפילו להיות ראש ממשלה ולזרוק את אולמרט השחצן לספסלי האופוזיציה

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא יכול וגם לא רוצה----אבל תמשיכו להתחנן (ל''ת)

        נהנים מכל רגע-, 01/04/06 22:16

        הגב לתגובה זו

        • ממה אתם נהנים, מ 40 המנדטים שלא קיבלתם? (ל''ת)

          משה, 01/04/06 23:02

          הגב לתגובה זו

  • 67.

    מצאתי הסבר להתבזות הימין: הם באירוע מוחי עוצמתי !! (ל''ת)

    ---------------, 01/04/06 19:25

    הגב לתגובה זו

    • אבל מתרפסים ומתבזים באופן עצמוני ..חחחח

      בראש מורם, 01/04/06 19:47

      יאללה מתנחלים תלקקו עוד קצת לפרץ - אני נהנה לראות אתכם משפילים את עצמכם למי שרק אתמול הצביע בכנסת לגרש אתכם (כן פרץ תמך בגירוש... גם יולי תמיר).. לא סתם תמכו..אלא בהתלהבות.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    יש גם לנהל מדינה

    אלי, 01/04/06 19:08

    כולנו מקוים שחוץ מהמרדף אחרי תיקים כולם זוכרים שישנה כאן מדינה שצריר ולכן על כולם להרגע.כל הכבוד לשלי מצביעת רקח בעבר כולנו מקוים שהיא תלמד הרבה שבים ולא תקבל שום תפקיד.שעמיר פרץ לא יחלום לקבל את תיק הבטחון או האוצר צריך לארגן לו תיק כלכלי על שם ילמד איך ממשלה פועלת וזה יעזור לו לרצות יום אחד להיות ראש הממשלה

    הגב לתגובה זו

    • ראינו איך עיריית ירושלים נוהלה. חחחח (ל''ת)

      אזרח, 01/04/06 20:43

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    לאנשי קדימה הקאפיטליסטים אל תהיו בטוחים שש''ס בכיס שלכם!!! (ל''ת)

    אזרח עבד, 01/04/06 18:36

    הגב לתגובה זו

    • אבל ליברמן סוגר מחר עם אולמרט (לא צריך את שס) (ל''ת)

      ירון, 01/04/06 18:49

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא יודע לספור!!! (ל''ת)

        אחד, 01/04/06 20:49

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    תרגיל מסריח מס 2

    דוד, 01/04/06 18:34

    לעורך מדוע אתה לא מפרסם את תגובתי א5תה לא יכול לצנזר אותי

    הגב לתגובה זו

    • כי אתה עוד כתום שמתרפס לפריץ (פרץ) (ל''ת)

      בגלל זה עורכים, 01/04/06 19:03

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מתנחלים עלובים - תמשיכו להתרפס לפרץ

    זה משעשע ונחמד, 01/04/06 18:30

    אלה החלוצים הגיבורים...חחח... איבוד כל טיפה של כבוד עצמי - מתרפסים לאיש שרק אתמול אמר ש''אוסלו לא מת''... שחתם על הסכם ז'נבה... שמחר יהיה שותף בכיר בממשלה שתפנה את ההתנחלויות.

    בא לי להקיא

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איך שהשמאלנים נהנים למסור את מדינת

    מיכה, 01/04/06 18:24

    ישראל - ממש אנטישמים.
    ועוד שרק לפני יומיים הערבים רצחו יהודים - לכו לקקו לחברים שלכם שיום יבוא וישמידו אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק - יאללה מתכנסים - קדימה לעבודה במרצ וגיל (ל''ת)

      לכו לעזאזל, 01/04/06 18:32

      הגב לתגובה זו

      • איזו התכנסות,זאת נסיגה ובריחה ,הם מפחדים !! (ל''ת)

        משתמטים, 01/04/06 20:46

        הגב לתגובה זו

        • מתכנסים לגבולות שפויים ומתכנסים להסכמה לאומית רחבה (קונצנזוס)

          אם עוד לא קלטתם, 01/04/06 22:22

          ולא ממש מתרגשים מהאשמות הסטריות של 'תבוסתנים' ו 'בוגדים'-
          אם עוד לא קלטתם.

          הגב לתגובה זו

      • התנתקות התכנסות התכבסות די לדבר שטויות

        סובל מקסאמים, 01/04/06 21:43

        מסירת שטחים לאויב תור כדי הבלגה על פיגועים, ככה קוראים לזה, אני פשוט לא יכול לחכות ליום שיפלו טילים על גוש דן, אז נראה את כל היפי נפש שהצביעו קדימה עבודה ומרץ מצביעים לימין ומרזל יהיה ראש הממשלה, חה חה חה...

        הגב לתגובה זו

        • כבר היו טילים על גוש דן, גם לא חסרו פיגועים (ל''ת)

          אין קשר !, 01/04/06 22:19

          הגב לתגובה זו

    • נהנים מכל רגע - קדימה לעבודה במרצ וגיל (ל''ת)

      מתכנסים עכשיו, 01/04/06 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הימין מתרפס למערך... ממש מגעיל

    ליכודניק - אבל, 01/04/06 18:19

    אל תתבזו מתנחלים, פרץ לא משתין לכיוון שלכם, עוד כמה ימים אתם תרגישו ממש חרא ותצטערו על הבושה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כולנו תומכים בך רק אתה ולא אולמרט

    לעמיר פרץ, 01/04/06 18:18

    הצבעתי ליכוד אבל אתה ראוי בעיני יותר מהמשוחת הליצן אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • עוד מתרפס לשמאל.. (כמה עלוב) (ל''ת)

      הליכוד מתפורר, 01/04/06 18:42

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אתם לא מבינים שהמרוקאי מחפש כבוד?

    טוטו תמוז, 01/04/06 18:16

    מרוקאים מחפשים כבוד. תנו לו את זה ותראו איך הוא מלקק לכם את הרגליים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה זה החיוך הדאבילי של פרץ?

    מוטי חיפה, 01/04/06 18:15

    במקום ''העבודה'' להחזיר את הליכוד לשותפה בשילטון, במילא המורדים גורשו, ולשנות את הגזרות הכלכליות חלקית.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ל-48: אם זה מה שידרשו, הם ישארו בחוץ וליברמן יהיה בפנים! (ל''ת)

    יודע דבר או 2, 01/04/06 18:12

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה.קדימה תחבור לליברמן הימני קיצוני ?? (ל''ת)

      יודע דבר, 01/04/06 20:48

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    פרץ-תופעה חולפת...(למס' 40)

    י.ל.פרץ, 01/04/06 18:12

    מתוצאות הבחירות ברור שפרץ לא הביא עימו שום בשורה למפלגת העבודה-וגם לא יביא!!!
    למי שמעמיק בתוצאות ההצבעה
    ברוב אזורי הארץ,מבין שמפלגת העבודה [ובגלל פרץ בעיקר] איבדה מכוחה בהשוואה לבחירות בעבר-אז מה הסיפור ו'העטיפה' סביב פרץ?..
    למס' 40 נראה לי,כי אנו בשמאל מרכז,צריכים להיות יותר בפאניקה מהמתנחלים, שברובם מוכנים להקריב מעצמם יותר מאיתנו, -ה'ציונים' הפטריוטים שיושבים
    בת''א ומשלים עצמם שפרץ יביא בשורה לעם היושב בציון...נו באמת!

    הגב לתגובה זו

    • הוא יתנדף כמו נוד, עד סוף הקדנציה (ל''ת)

      יאללה מתכנסים, 01/04/06 18:40

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    תרגיל מסריח מס 2

    דוד, 01/04/06 18:04

    זוכרים את התרגיל המסריח מס 1 של פרס שניסה להרכיב ממשלה וקנה 61 תןמכים וברגע האחרון בכנסת נעדרו 2 מתומכי ה61 ופרס חזר לביתו בושת פנים .אז עכשיו מנסה פרץ את התרגיל המסריח מס 2 בכך שהוא רוצה להרכיב ממשלה בכל מחיר יחד עים הליכוד אותו הוא מתעב
    פרץ היזהר הציבור לא מטומטם

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יושרה,אומץ,סבלנות,נחישות..זה פרץ.לכן הוא יצליח.. (ל''ת)

    אתי, 01/04/06 17:51

    הגב לתגובה זו

    • הצליח להפסיד מנדט אחד (בשביל הקדים הבחירות ?) (ל''ת)

      סתם עגלון טיפש, 01/04/06 18:39

      הגב לתגובה זו

      • אתה כמו כולם טועה .הוא הצליח לשמור על כוחה כשפרס גנב 8 מנדטים.

        אתי, 01/04/06 19:39

        המפלגה כבר לא אשכנזיה מתנשאת היא עממית חזקה ומתחדשת.לא כמו האופורטוניסטים של קדימה.

        הגב לתגובה זו

        • קישקוש (מנדטים אי אפשר לגנוב)

          יאיר, 01/04/06 20:49

          מפלגת העבודה ירדה במנדט - זאת העובדה היחידה בכל המלל הדמגוגי של אנשיה.

          מתחדשת, מתלחשת, מפלשת, מתגלשת.. זה הכל בירבורים. לך תדע מה יהיה בעוד ארבע שנים... מה יהיה.. מי יהיה.. כרגע יש לכם 20 מנדטים - זה הכל.

          * ותחשוב שהתמודדתם מול אדם שלא נתפש בציבור כמנהיג (אולמרט)

          תאר לך מה היה קורה אם שרון היה כאן (הייתם מתרסקים לגמרי) אבל אולמרט בעוד ארבע שנים כבר יתפש כמנהיג - ואז כנראה תתרסקו בעוד כמה מנדטים.

          * מה לעשות.. אבל אי אפשר בדמגוגיה להפוך הפסד לניצחון - פשוט אי אפשר - כי אתם הפסדתם, ודווקא היו לכם תנאים נוחים... וזה סימן שפרץ לוזר יותר גדול מפרס.

          הגב לתגובה זו

          • פרס בגד במפלגה שסבלה אותו כל חייו.פרס הוא האיש מספר 2 בקדימה

            אתי, 01/04/06 23:08

            וזה אומר דרשני על קדימה.קבוצה של לא מחוברים שנשאבו ביחד לתרגיל שרוני מסריח.שרון המושחת שבמושחתים גם בגד במפלגתו.רק פרס ושרון יכלו להיות כאלה בוגדים ולרקום ביחד כזאת בגידה.

            הגב לתגובה זו

  • 53.

    הכתומים לגמרי מחוץ למשחק (ל''ת)

    חבל ששרון לא, 01/04/06 17:49

    הגב לתגובה זו

    • והם גם מתבזים ומתרפסים לשמאל חחחחח (ל''ת)

      באמת חבל שהוא, 01/04/06 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אז מה,כתומים--- שמאלמרט הביס את ביבילוזר !!! (ל''ת)

    ***************, 01/04/06 17:44

    הגב לתגובה זו

    • ביבילוזר גם הולך להתכנס...ח.ח.ח.ח.ח (ל''ת)

      יאללה מתכנסים, 01/04/06 18:21

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    עמיר פרץ העם איתך (ל''ת)

    ענת, 01/04/06 17:41

    הגב לתגובה זו

    • וודאי התכוונת שחלק קטן מהעם איתו.. (נא לדייק) (ל''ת)

      הדייקן, 01/04/06 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    פרץ - שחצן שהסתחרר

    רמי, 01/04/06 17:38

    פרץ הביא לעבודה 2 מנדטים פחות מהקדנציה הקודמת, והוא עדיין מדבר על ניצחון.
    הוא חושב שהוא הולך להיות אבי האומה הבא.
    קצת פרופורציות, צניעות וענווה לא יזיקו.

    הגב לתגובה זו

    • בלי פרץ אין ממשלה ,מי שמדבר בגנותו הינו גזען ! (ל''ת)

      פרץ, 01/04/06 20:51

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    יש''ע .................י''ש ................... אין

    סוף עידן-בקרוב, 01/04/06 17:34

    מתנחלים יקרים - חבל להתבזות - ישראל מתכנסת. השמאל כרגיל ילך שמאלה, קדימה,עבודה,גימלאים,מרץ = 61 (ולימין יש רק 50) זה רוב מוצק ויציב שיוכל להתחיל בהתכנסות תוך תקופה קצרה מאד.

    אז זהו... תם עידן...כדאי להתחיל לברר על מחירי הנד''ל בתחומי הקו הירוק... לחפש מקום טוב ולהתחיל לארוז.

    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח ענק !!!!!!!!!!! יש''ע... י''ש...אין ...פשוט ענק (ל''ת)

      מתה, 01/04/06 18:15

      הגב לתגובה זו

    • תתחיל אתה לארוז כי תכף תרד מהארץ בגלל הטרור

      בוגד!, 01/04/06 18:20

      שיפול עליך ביום יום ואתה תתחרט על היום שבו תמכת בטרנספר הזה

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק ההיפך - יש גדר - אין טרור

        יאללה מתכנסים, 01/04/06 18:36

        אל תקשקשו בשכל שמענו עליכם כבר... הטרור רשום על שימכם.

        הגב לתגובה זו

        • הייתה רוצה שזה מה שיהיה אבל.. לא

          רואה למרחקים, 01/04/06 21:46

          מצביע קדימה אופייני, לא חושב קדימה, רק עושה, הגדר תציל אותך? פחחחח

          הגב לתגובה זו

  • 48.

    עמיר פרץ לאוצר, יולי תמיר לחינוך! אסור להתפשר על זה.

    עמי, 01/04/06 17:27

    זה המנדט שמפלגת העבודה קיבלה, ואסור לה לבגוד בבוחרים ששלחו אותה לכנסת בשביל זה.

    אסור לקבל את תיק הביטחון, שהוא קבלנות החיסולים.

    הגב לתגובה זו

    • הוי, תמימות קדושה. פרץ לאוצר - חיסול הכלכלה.

      משלם מיסים, 01/04/06 20:52

      תמיר לחינוך - מהומה וחידלון. היא לא יודעת לנהל שום דבר. סתם מעפעפת.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    גם יאכלו את הדגים הסרוחים - וגם יגורשו מן העיר

    מתנחלים אומללים, 01/04/06 17:20

    המתנחלים מתרפסים ומתחננים לשמאל, אבל בעוד שבוע שבועיים הם יבינו שגם אכלו את הדגים הסרוחים וגם גורשו מן העיר (תרתי משמע)

    תתחילו לארוז מתנחלים - אין מצב שהשמאל יוותר על ההזדמנות לפנות אתכם, אתם מתבזים לשווא, פרץ הוא איש שלום עכשיו ויוזמת ז'נבה - אתם באמת חושבים שהוא יקים קוליציה עם הימין ההזוי ?!...0(צחקתם..אתם כנראה באמת לא מכירים אותו)

    או שאתם כנראה באמת יותר פסיכים ממה שחשבתי.

    יאללה תתחילו לארוז מתנחלים אומללים.

    הגב לתגובה זו

    • כמה קדימה שילמו לך כדי שתגיב פה? (ל''ת)

      חחחח, 01/04/06 18:19

      הגב לתגובה זו

      • כבר לא משלמים (הבחירות נגמרו...בעסה)

        סתם עובד קשה, 01/04/06 18:38

        אבל נהנה מכל רגע.........חחחחחחחחח

        יאלללה מ ת כ נ ס י ם

        מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים, מתכנסים

        הגב לתגובה זו

      • אולי תחדשו קצת את הנוסחאות הקבועות (ל''ת)

        נודניקים, 01/04/06 18:38

        הגב לתגובה זו

        • בנוסחאות משתמשים במתמטיקה ,אולי ניסוחים ? (ל''ת)

          תגובות=תת רמה, 01/04/06 20:58

          הגב לתגובה זו

          • כשהניסוח הופך לנוסחא מתחילה הבעייה-והיא לגמרי כתומה (ל''ת)

            מה לעשות, 01/04/06 22:25

            הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 47

      לא כתום, 01/04/06 18:34

      אני לא כתום אבל חי בארץ הזו ומאוכזב לדעת שיש אנשים כמוך בקירבנו.
      אם לא ידוע לך :
      א. תרגיע - מפלגת העבודה החלישה את כוחה לעומת הכנסת הקודמת והשלטון רחוק מלהיות בידיה וכך טוב [הרי עברנו את שנות ה 50].
      ב. הגה השלטון מצוי בידי מפלגה שהגיעה מהימין ובנוייה על הימין, אבל מבוססת על אנשים שהבינו שצריך להשתנות וקראו יפה את המפה.
      ג. אכן הגיע העת לנחזיר שטחים. אך, יחד עם זאת יש לזכור שהמתנחלים הם הטובים בבני העם ובדמם נקנתה ההגנה גם עליך.
      ד. כדאי שתרגע ותזכור שהם חלק מעמינו - אישיץ אני מוכן לווטר על טיפוסים כמוך הרבה לפני המתנחלים.
      ה. כדאי שתתביש לך ותתנצל - המתנחלים הם חלק מעמינו ואין לך שום זכות להסית נגדם בצורה שעשית

      תתבייש !!!!!!!!!!!!!!!!!1

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא כולם חולקים איתך את הכבוד למתנחלים -זכותך

        היתר מצידך, 01/04/06 19:19

        כ''א זכאי לדעה פוליטית:
        כן או לא שטחים/התנחלויות זו השקפה פוליטית -- לא יותר ולא פחות.
        השתלחויות כתומות ברמות בוטות גבוהות זה לחם חוקם.
        התבזותם לפרץ גם עובדה וגם אבסורד.
        על מה בעצם אתה מתלונן?

        הגב לתגובה זו

      • אתה מקשקש שטויות

        מתנחלים מתרפסים, 01/04/06 19:51

        ההתרפסות של המתנחלים לשמאל היא שיא הציניות - השמאל שתמך בגירוש, השמאל שמתעב אותם, השמאל שגם מחר יתמוך שוב בגירוש.. מה הם מתרפסים פתאום לעמיר פרץ ?!... זה פשוט מגעיל.

        אתה רוצה שאתייחס אליהם בכבוד ?!.. מה דעתך שהם ינסו קודם להתייחס קצת לעצמם בכבוד ?!

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    עמיר פרץ ראש הממשלה, שר תהחוץ

    איך אני, 01/04/06 17:19

    יולי תמיר, שרת החינוך שלי , שר הביטחון פואד, פינס שר הפנים

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה עוד שתוי מהמסיבה אתמול בלילה (ל''ת)

      לך לישון, 01/04/06 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לפרץ אני לא הצבעתי לך אבל אל תהיה פראייר אתה 20 מנדטים..

    קואליציה יציבה, 01/04/06 17:18

    תקים קואליציה עם הליכוד (12)
    ש''ס (12) ישראל ביתנו (11)
    גימלאים (7) זה 62 מנדטים אם אתה רוצה תצרף גם את איחוד לאומי ואגודה ותזרוק את קדימה המושחטים לאופוזיציה, בבקשה תעשה את זה למרות שכל המפלגות האלה הם מימין לעבודה זו הדרך היחידה להעיף את קדימה אחרי הכל אתה תהיה רה''מ אם תעשה את זה!

    הגב לתגובה זו

    • אין מצב שנשב עם ביבי, ליברמן וש''ס

      מצביע עבודה, 01/04/06 18:13

      זה מקסם שווא

      הגב לתגובה זו

    • עוד כתום נואש (ל''ת)

      חה חה, 01/04/06 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ל39 העלוב

    ההיפך הגמור, 01/04/06 17:17

    אתם השמאלנים כ''כ עלובים ומסכנים שאין לכם מה לעשות חוץ מתככים ומזימות פנימיות, מה קרה סוף סוף יצאה הכביסה המלוכלכת החוצה אז אתם נלחצים ומתחילים לתקוף את הימין? בקצב הזה של המריבות הפנימיות שלכם הדבר היחידי שתצטרכו לשקוד עליו הוא לאיזה תאריך להקדים את הבחירות הבאות.
    רחמיי נכמרים עליך... כמו גם על ארצי מולדתי שמכילה אנשים כמותך...

    הגב לתגובה זו

    • שום מריבות פנימיות - אנחנו מאוחדים לפנות אתכם

      אל תשגה באשליות, 01/04/06 18:11

      חכה ותראה איך אנחנו מאוחדים לפנות אותכם.

      הגב לתגובה זו

    • איך אתם לא קולטים שאתם מתבזים בתחנונים לפרץ כשזה בכלל לא אופציה ??? (ל''ת)

      מת מסקרנות, 01/04/06 18:21

      הגב לתגובה זו

    • שווא לקרוא את 39... כל כך נכון שזה כואב (ל''ת)

      יולי תמיר, 01/04/06 18:25

      הגב לתגובה זו

    • אל תקח ללב,

      תרגיע,, 01/04/06 18:42

      עוד לא זיהית אותו?? זה הערבי המתחפש .

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אל תוותר יש לך היום אפשרות

    לפרץ, 01/04/06 17:15

    נדירה להיות ראש הממשלה.
    ותר על האוצר הבטחון ותקים ממשלה.
    תן לקדימה ולאולמרט הליצן לאכול את הלב.
    שלא ידעו מהיכן נפל השמיים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פרץ תפתיע ותפיל את קדימה

    יעל, 01/04/06 17:09

    כולנו נהיה איתך.
    קדימה מושחתת כל העם מצטער שבחר בה.

    הגב לתגובה זו

    • מתנחלת תתחילי לארוז (למה את לא מזדהה אגב?)

      מתנחלים עלובים, 01/04/06 17:25

      הוא לא ילך איתכם והוא לא רואה אתכם ממטר - והוא יפנה אתכם יחד עם אולמרט.. בקרוב מאד את תראי... (אבל נחמד לראות שאתם גם מתבזים קצת לפני שנעיף אותכם)

      הגב לתגובה זו

      • תתבייש

        לא כתום, 01/04/06 18:38

        הרוב בעם מעדיף להיפטר מאנשים כמוך לפני כל אחד אחר.
        מה קרה ? שכחת שאנחנו עם אחד ?
        לך יש את הזכות לשאול למה לא מזדהים ?
        במקרה שלך באמת עדיף שלא תזדהה - תתבייש!

        הגב לתגובה זו

        • עם אחד עם חילוקי דעות פוליטיים-רוצים לצאת מהשטחים !!! (ל''ת)

          קאפיש ?, 01/04/06 19:32

          הגב לתגובה זו

        • אין במה להתבייש - המתנחלים מתרפסים לשמאל (ל''ת)

          זאת עובדה, 01/04/06 19:52

          הגב לתגובה זו

    • להתעורר-אנחנו ארבעה ימים

      עוז יעוז, 01/04/06 17:37

      אחרי הבחירות והעבודה נכשלה ולא יכולה להכתיב כלום....

      הגב לתגובה זו

    • עוד כתומה סהרורית מתוסכלת ונואשת (ל''ת)

      חה חה, 01/04/06 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עמיר פרץ לאוצר או לבטחון

    ראובן, 01/04/06 17:06

    נכון מגיע לנו עונש על ההצבעה האחרונה אבל לא עד כדי כך שאפילו במחשבה הזויה יחברו את פרץ לבטחון או לאוצר

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המתנחלים בפאניקה (כמה נחמד)

    יריב, 01/04/06 17:04

    פתאום פרץ נראה להם כמו סיכוי אחרון למנוע את ההתכנסות... (עוד לא קולטים שמפלגת העבודה לא יכולה לעשות דבר כזה כי היא הולכת לעזאזל אם היא עושה את זה)

    בימין כנראה לא ממש מבינים לליבו של השמאל, אבל כל איש שמאל יודע שהשמאל לא יוותר על ההזדמנות ההיסטורית לצאת מהשטחים.
    פרץ ינהל משא ומתן כמו שמקובל וינסה לקבל את המקסימום, אבל ברור לכל בר דעת שהוא ישב בממשלת מרכז-שמאל, עם קדימה, גימלאים, מרצ, ואולי גם ליברמן.

    מתנחלים יקרים --------- תתחילו לארוז.

    הגב לתגובה זו

    • השחצנות שלך מאוד זולה . פרץ

      פרץ ראש הממשלה., 01/04/06 17:13

      יראה לך מהיכן המשתין הדג.
      פרץ בסוף יקח את ראשות הממשלה ואתם קדימה ישאר לכם רק להסתכל ולא להאמין

      הגב לתגובה זו

      • אתה יכול לשכוח מזה - פרץ בחיים לא ילך עם הימין

        מצביע עבודה, 01/04/06 17:22

        אתם חיים באשליות

        הגב לתגובה זו

        • אולי לא, אבל אם הוא רוצה להיות ראש ממשלה לא תהיה לו ברירה.. (ל''ת)

          אבי, 01/04/06 18:23

          הגב לתגובה זו

          • הוא לא לבד חביבי - השמאל לא ייתן לו בחיים

            הוא רוצה אבל, 01/04/06 18:34

            אבל הוא יהיה שר בממשלת אולמרט וגם זה לא רע - והוא יפנה יחד עם אולמרט את ההתנחלויות וזה לא רק לא רע - אלא ממש מצויין.

            שבוע טוב.

            הגב לתגובה זו

            • הוא - פרץ- גם לא רוצה !!!!! זה כל הקטע !!! (ל''ת)

              הם מתבזים, 01/04/06 19:34

              הגב לתגובה זו

      • תמשיכו ליילל לפרץ ולהתחנן על ניוטרל.... (ל''ת)

        עושה לנו טוב, 01/04/06 17:40

        הגב לתגובה זו

    • הקטע שהם באמת באמת לא קולטים שאין אופציה והם רק מתבזים

      הופך לחידה, 01/04/06 17:18

      מעבר להנאה,כמובן
      אין שמחה כמו שמחה לאיד

      הגב לתגובה זו

    • ליריב היקר !

      לא כתום, 01/04/06 18:40

      אולי תגיע לעזור באריזה ?
      הלא, כידוע לך ארץ ישראל שייכת רק למתנחלים - לא ???
      מה קרה ? צא מהסרט שאתה חי בו ?
      המתנחלים הם יהודים חלק מעמינו -
      היריבות בבית תהרוס אותנו !!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הגיעו ימות המשיח !!!!!!!!!!!

    מתנחלים עלובים, 01/04/06 16:52

    אני יודע שזה זמני ויגמר ככל הנראה בעוד מספר שבועות, אבל עד אז אני פשוט מתמוגג ונהנה לראות את הימין מתחנן למפלגת העבודה שייקחו אותו לקואליציה.

    אחרי כל הערס והשינאה שהם משפריצים במשך שנים על השמאל, ההסתה השקרים הדמגוגיה - כמה מרענן לראות אותם פתאום מתחננים ומתבזים.

    כן...כן.. אני לא תמים, אני יודע שהם לא באמת מתכוונים, אני יודע שהם רוצים את פרץ רק משום שהם מבינים שהוא לא מסוגל לעשות שום דבר...

    אבל מה זה חשוב...כל כך נחמד לראות אותם מתבזים... אחרי שנים שהם ממררים לנו את החיים בהתנחלויות הבזויות.

    תמשיכו להתחנן מתנחלים עלובים - תמשיכו, תמשיכו, תמשיכו. (עוד שבועיים שלושה, נעיף אותכם בבעיטה)

    הגב לתגובה זו

    • משיח....... משיח.......... משיח... (אוי אוי אוי) (ל''ת)

      וי וי וי, 01/04/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרץ לא אוצר אלא ראשות הממשלה (ל''ת)

    יש לך אופציות, 01/04/06 16:49

    הגב לתגובה זו

    • עוד כתום מתוסכל ונואש? (ל''ת)

      איזה כייף, 01/04/06 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט לללא ניסיון אדלר ושות'

    פרץ ראש הממשלה, 01/04/06 16:48

    תם זמנם משוחתי קדימה.
    הם אלה שגמרו על שרון ועל הליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • אי אי אי כתומים,מה יהיה איתכם (ל''ת)

      קח אותנו פרץ !, 01/04/06 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי הפסכי שעונה בתגובות? (ל''ת)

    ברח ממוסד כלשהו, 01/04/06 16:43

    הגב לתגובה זו

    • אלה כתומים, עוד לא נרגעו מההפסד (ל''ת)

      לא כתום, 01/04/06 16:56

      הגב לתגובה זו

    • אלה הם תגובני קדימה. שקוף. (ל''ת)

      קדימה מושחתת, 01/04/06 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    עצה למר אולמרט....היזהר מהבעיה הקשה הקרויה עמיר פרץ!.

    יצחק לוי, 01/04/06 16:43

    מר אולמרט היקר בבואך לבחור את שותפיך לקואליציה- שיקול מרכזי שלך הוא באופן הגיוני יכולתם לתמוך במהלכים המדיניים החשובים שברצונך לבצע על פי מצע קדימה וקווי היסוד של ממשלתך....שיקול זה מצביע כמובן על העבודה כשותפה טבעית להקמת הקואליציה......אלא שלרוע המזל קיים שיקול נוסף אולי כבד משקל אף יותר מזה שהוזכר לעיל – והוא אישיותם של מנהיגי המפלגות ובראשם עמיר פרץ. אין לי ספק שמר פרץ , מונע על ידי רגשי נחיתות קשים ודי מוצדקים (מבית מדרשו של הנעלב הסדרתי מבית שאן...דוד לוי) יגרום לשורה של משברים קשים בממשלתך אם יצורף אליה...משברים אלו יאופיינו בכך שחדשות לבקרים כל אימת שיחשוב שפגעת בשערה משערות שפמו ירוץ לתקשורת ויחולל משברים ילדותיים...תמיד בנימוקים אידיאולוגיים לכאורה ותמיד ללא קשר אמיתי לצרכיה האמיתיים של המדינה.....כך היה תמיד עם דוד לוי....זיגזג בין כל עמדה אפשרית (פעם יוזמת שלום ואחרי שבוע חישוקאי וחוזר חלילה) ותמיד כביכול לטובת המדינה.
    כאיש עסקים ברצוני לומר לך את שהינך וודאי יודע בהיותך איש חכם , עו''ד ונושא ונותן מוכשר—השיקול העיקרי בבחירת שותף לעסקים אינו בהכרח מה הוא מציע לך באותו רגע אלא מה אופיו האמיתי..האם זהו שותף אמין,ישר חכם, האם אתה יכול לסמוך על תבונתו הגינותו ובמקרה שלנו גם גישתו הממלכתית...מלים אחרות אני בטוח שכראש ממשלה תעשה כמיטב יכולתך לשרת את האינטרסים האסטרטגיים של עם ישראל.....האם מר פרץ יהיה שותף נאמן לניסיונות כאלו או שתמיד תהיה לו אג'נדה אחרת. ...אני בטוח שכל קורא שעיניו בראשו ועקב אחר התנהלותו של מר פרץ ואישיותו יכול לענות על שאלה זו בצורה די ברורה. המלצתי הסופית - .בחר את שותפיך הקואליציוניים לא על פי מצעי הבחירות שלהם אותם יוכלו להגמיש במידה רבה כפי שהוכח בעבר – אלא על פי אישיותם ויכולתם להיות לך שותפים אמיתיים, הוגנים, חכמים אשר מקבלים החלטותיהם בצורה רציונאלית על פי טובת המדינה באמת !

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מושחת .אתה מאוד דומה

      אתה חצוף, 01/04/06 17:00

      לו בתגובתך הבוטה.
      ידיעות אחרונות המוסף 32 תספק לך את התשובות על שקריה של קדימה שלא היתה ונופחה על אדלר ושות' ביחד אם התקשורת המשוחתת.

      הגב לתגובה זו

    • קואליציה עם הליכוד למרות היריבות וביבי כשר האוצר (ל''ת)

      מודאג, 01/04/06 17:10

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הכבוד הערבי שפ המשחק-ואם לא תמות נפשי עם פלשתים (ל''ת)

    שם המשחק כבוד, 01/04/06 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פרץ תפיל את קדימה!

    אבי, 01/04/06 16:38

    רק תדמיין את פרס מסתכל עליך מהכיסאות של האופוזיצה, חה חה חה, אתה מחזיק את כולם מהביצים, תשתמש בזה, לא סתם הצבעתי לך!

    הגב לתגובה זו

    • ביבילוזר קיבל בראש משמאלמרט !! (ל''ת)

      חה חה, 01/04/06 17:24

      הגב לתגובה זו

    • אתה הצבעת לו כמו שאני הצבעתי למרזל

      ודווקא הצבעתי, 01/04/06 17:36

      ואנחנו לא הולכים עם הימין ההזוי - תשכחו מזה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אבישי ברוורמן אל תוותר

    משה ספיר, 01/04/06 16:38

    אבישי
    כבוגר במשפחה סוציאליסטית מרמת גן
    עם רקע כלכלי אדיר,אל תוותר על תיק כלכלי חשוב.
    היום הכלכלה הנכונה והחינוך הם לב העניין
    הצבורי.
    משה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    האיש פרץ מפיונר-ואם לא תתנו כבוד לא ילך כלום -הוא מחפש כבוד. (ל''ת)

    תנו כבוד לפרינצ, 01/04/06 16:37

    הגב לתגובה זו

    • טעות חביבי,תשאל את אולמרט מיהחברים שלו,ואיך הוא קנה את מקומו בליכוד

      מצביע עבודה, 01/04/06 21:27

      עוד מעט התפרסמו כל מעלליו של המושחת,במשפט החוזר של עומרי,
      והיומן שפורסם.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    איש ואיש ושבר כוכבו וגובה לבבו!

    יוסי פרלשטיין, 01/04/06 16:35

    בשורה המפורסמת של רטוש אני מסכם שורה של פניות לעמיר פרץ להכיר בשברון כוכב הלכת הקרוי מולדת שאפילו הוא לא מצא לנכון להכיר ברסיסי פניותי ולהוכי גודל רוח כלפי החצר האחורית הנמוכה מכל, הזוועה המתמשכת שישראל נוהגת בה בפסיכיאטריה ובכל אתר מאתרי קיומה שחיי אנוש בתחומיה נחשבים פחות, ועל השתיקה הרועמת לעברי אני ממשיך להעביר את ימי בידיעה שגם בעתיד כנראה לא תהיה לי ממשלה והדגל הזה לא יגבה עוד בתוככי לבי. מי שלא מוכן לראות אותי גם לא יחדש כנראה דבר לזולתי

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אל תתן לאולמרט להיות ראש הממשלה

    לפרץ, 01/04/06 16:33

    קדימה חייבת לרדת מהמפה.
    אתה ראוי יותר ותוכיח לכולם.
    המפתח אצלך.

    הגב לתגובה זו

    • עוד כתום מתוסכל?? (ל''ת)

      חה חה, 01/04/06 16:45

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ה''מפלגות'' כנופיות של תאווי בצע גזל הקופה הציבורית ושלטון (ל''ת)

    אליהו חסון, 01/04/06 16:30

    הגב לתגובה זו

    • כתום מתוסכל? (ל''ת)

      חה חה, 01/04/06 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש לקרוא דחוף 32 במוסף ידיעות

    כולם לקרוא, 01/04/06 16:28

    אחרונות.
    אדלר ושות' רימו את בוחרי הציבור והתקשורת נסחפה להלל ולשקר

    הגב לתגובה זו

    • היה צורך להקים את קדימה כדי לקדם מהלכים מדיניים (ל''ת)

      שהליכוד המסורתי, 01/04/06 16:47

      הגב לתגובה זו

      • שקר זאת לא הסיבה.ארד ואדלר

        עידן, 01/04/06 17:02

        וכל השותפים ''כוכב נולד'' קרו את המדינה.

        הגב לתגובה זו

    • נכון, מדובר במפלגת בועה, מותג יחצ''ני

      מיכל, 01/04/06 20:54

      לא היה צורך לקרוא את התחקיר בשביל להבין זאת. מפלגת הכלומרט.

      הגב לתגובה זו

      • הליכוד מותג שעבר זמנו -הוכח בבחירות (ל''ת)

        קדימה כבר עשתה, 01/04/06 22:30

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    מתן וילנאי איבד את זכותו לתיק כשקיבל מינוי לשר הבטחון של פרס

    אלי, 01/04/06 16:15

    למרות שעד הרגע ההוא תמכתי בו בפריימריז

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרץ-נתניהו -ליברמן-ש'ס-גימלאים -איחוד-

    חרדים, 01/04/06 16:05

    יש צורך בממשלת ליכוד לאומי .לאחד כל הכוחות כדי להשאיר את קדימה בחוץ.
    לעשות הכל נגד פינוי ישובים וושטחים לחינם ונגד מומחי הכסאולוגיה מקדימה.

    הגב לתגובה זו

    • תתחננו לפרץ.תתבזו. (ל''ת)

      לא נהנו מספיק, 01/04/06 16:28

      הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרטים

      דני, 01/04/06 16:52

      תגיד לי אתה חי בסרט? איזה איחוד לאומי אתה רואה פה? נראה לך באמת שהעבודה תשב עם נתניהו, ליברמן והאיחוד הלאומי? העבודה במפורש בעד פינוי ישובים וכך גם עם ישראל לפי תוצאות הבחירות. תפנימו בימין אתם הפסדתם, האידיאלוגיה שלכם הפסידה וכל הקריאות לפיו העם לא בעד התנתקות היתה דמוגגיה זולה שמטרתה להמשיך לאכוף את דעותיהם של מיעוט קטן על הרוב הדמוקרטי במדינה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרט

      שלומי, 01/04/06 17:09

      המדינה בחרה שמאל.... אין סיכוי לימין לשבת בקואליציה כל עוד אולמרט רוצה לפנות יישובים... ובטח שאין סיכוי שקדימה בכלל לא תשתתף.. הרי הם ישבו בראש השילטון!! המדינה בחרה בהם ... תשלים עם זה... כמה שזה קשה... הימין נדחק לפינה ואולמרט לא כ''כ צריך את הימין אם יש לו גוש שמאל חוסם.. 29 קדימה + 20 עבודה+ 5 מרצ+ גימלאים - 7 --- 61 מנדטים שזה כבר ממשלה שכולה תומכת בהתנתקות נוספת... יש מצב גם שש''ס תקבל את ההתנתקות מחוסר ברירה כי הם רוצים כיסא והם לא יוותרו על זה אז תוסיף 12 ואת יהדות התורה שבין כה וכה באה עם ש''ס + 6 יחד זה ממשלה יציבה של 79 מנדטים!!! התסריט שלי יותר הגיוני משלך.... תחשוב על זה

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הכבוד של פריצי.....

    יצחק לוי, 01/04/06 16:03

    עמיר פרץ (להלן פריצי )שוב מוכיח שהוא בריון, חסר תרבות ולא חכם במיוחד......מייד לאחר היבחרו כיו''ר העבודה (ככל הנראה בזכות קולות לא כשרים של מתפקדים אשר ''התפוקדו'' בארגזים) התפרץ פריצי ללשכות שרי מפלגת העבודה עם מכתבי התפטרות ואילצם לחתום עליהם...כמו כן התפרץ בסדרת ראיונות בריונית בה דרש לפרק מייד הממשלה בין העבודה לקדימה( רק כדי לדרוש עכשיו להקים את אותה ממשלה שוב בתוספת החרדים הסחטנים)....השליך מהמפלגה את ברק ואת פרס . כל אלו כבר הראו כי לאיש לא אכפת כלל מטובת המדינה אלא רק מטובתו האישית. קראתי כתבה מגוחכת בהארץ לפני כשבוע בה הכותב מגיע למסקנה שהשלכת פרס וברק ע''י פרץ היתה מהלך מבריק של פריצי לביצור מעמדו הבלעדי כמנהיג העבודה....הכתב רק שכח לציין שזו לא בהכרח טובת המדינה שפריצי עם נסיונו הדל ויכולתו המוגבלת ינהיג את העבודה ....עכשיו פריצי שוב מוכיח את אופיו האמיתי....במקום לשבת בשקט...לכבד את החלטת הבוחר ....להיפגש בצורה תרבותית עם מר אולמרט ולנסות לפעול לטובת המדינה- קרי ע''י הקמת ממשלה יציבה הוא מתחיל עם התפרצויות מבית היוצר של הנעלב הסדרתי מבית שאן(דוד לוי)...התפרצויות אשר במרכזן תמיד מניע אחד בלבד – הכבוד של פריצי!!!. לא חשובה המדינה...לא חשובה היציבות העיקר שאיש לא יפגע בכבוד של פריצי. הבעיה הקשה היא שאופי לא ניתן לשנות אני חושש מאד שאם יצורף לממשלה לא יצליח פריצי להתגבר על אופיו ויחולל משברים חדשות לבקרים. לא היה אכפת לי אם מדובר היה במשברים על בסיס עקרוני. אבל, מובטחני שאלו יהיו תמיד משברים סביב הכבוד של פריצי...לאיש רגשי נחיתות קשים(שוב ראה מקרה דוד לוי) ובהחלט מוצדקים(הוא עילג, חסר כל השכלה, פרימיטיבי מאד וחסר כל כישורים לתפקיד בכיר כלשהו) ואלו יהיו הכוח העיקרי המניע אותו...כל פעם שפריצי יחשוב שמישהו פגע בשערה משפמו יישפך דם- ושתלך לעזאזל המדינה העיקר שאיש לא יפגע בכבוד של פריצי..........

    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא !

      יריב, 01/04/06 16:15

      כמה חבל שכל כך הרבה אנשים תמימים עוד לא מבינים מי זה פרץ.
      אנחנו עוד נאכל הרבה קש בגלל העגלון הזה.

      הגב לתגובה זו

      • צודק. פרץ ראוי על אף שהצבעתי

        רק פרץ לראשות ה, 01/04/06 16:35

        ליכוד. אולמרט שחצן ולא ראוי.

        הגב לתגובה זו

        • אתה אידיוט. לא הבנת את הכתוב? (ל''ת)

          אני, 01/04/06 17:06

          הגב לתגובה זו

          • הוא הבין ,אבל חושב שהשטויות הכתומות משכנעות מישהו (ל''ת)

            פיתחו תחביב, 01/04/06 17:26

            הגב לתגובה זו

    • כמה נכון! (ל''ת)

      לא סובל, 01/04/06 17:05

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק כל הכבוד לפרץ. כתבת יפה בזכות פרץ אנחנו איתך (ל''ת)

      אורן, 01/04/06 17:54

      הגב לתגובה זו

    • יצחק לוי - כתבת יפה ומדוייק. אבוי לנו מפרץ. (ל''ת)

      משלם מיסים, 01/04/06 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בעבודה חיים בסרט - פרץ כישלון (ירידה במנדט)

    על מי אתם חשבים, 01/04/06 15:58

    ברוורמן ויחימוביץ' עוד לא הבינו שהם כבר לא בשלב הדמגוגיה לתקשורת.
    החיים האמיתיים הרבה יותר אפורים וקשים.

    הגב לתגובה זו

    • פחות מנדט אחרי שבאה מפלגה חדשה שהביאה צונאמי פוליטי.20 זה לא רע...

      ., 01/04/06 16:15

      הייתה סופה ופרץ הנהיג אותנו נכון.

      הגב לתגובה זו

      • קישקוש, דווקא ליברמן גדל (אתם קטנתם) (ל''ת)

        מה לא רע?!, 01/04/06 16:51

        הגב לתגובה זו

    • 20 מנדטים שווה כישלון חרוץ.

      חובב סטטיסטיקה, 01/04/06 17:20

      מצנע הוציא 19 כשנלחם באריק שרון במלוא כוחו לשינוי היו 15 מנדטים מרץ הייתה גדולה במנדט ועם אחד עם שלושה מנדטים איזה צונאמי ואיזה נעליים.בבחירות האלו כל מנדט פחות מ 25 הם ביזיון.פרץ הוא ראש ועד עובדים שנכשל באופן טוטאלי ורוקד כמו פתאטי.וחושב שאנחנו עיוורים.מצנע פואד ברורמן ברק אילון היו מוציאים יותר פרץ עלוב דמגוג.

      הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרט.

      שי, 01/04/06 20:50

      פרץ יהיה שר אוצר. לעבודה יהיו שבעה או שמונה שרים בממשלה, סגני שרים וראשי ועדות. החוקים החברתיים שבמצעה יעברו בכנסת. במבחן התוצאה, זו הצלחה לא מבוטלת גם אם תצעק עד מחר.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בטחון אר ארצר

    חיים, 01/04/06 15:57

    הזהרו בנשמתכם מלתת את הבטחון תנר לו את האוצר .מאחר והבטחון מגדיר את הצורך לחיות האוצר מגדיר איך לחיות .ובודאי הוא לא יצליח אזי חיינו יהיו קשים אך נשמה בקרבנו

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    פרץ אתה לא חייב להתפשר, ראש הממשלה כבר אצלך בכיס!

    ליכוד, 01/04/06 15:50

    ממשלה חברתית בראשות פרץ עם גוש הימין, זה לא חלום רחוק, אף אחד לא ממש מת על אולמרט, וכולם היו מעדיפים אם הוא לא היה, כן, תאלץ לנטוש את מרץ, וכן, אני לא בטוח שהאנשים משלום עכשיו אצלך יתלהבו, אבל אתה חייב להסביר להם שבשביל כבוד (וכיסא) צריך לעבוד, וגם להתפשר.

    צמיחה כלכלית עם לב, פעולה מדינית עם שכל.

    הגב לתגובה זו

    • ליכודניק עלוב - תתחנן עוד קצת לשמאל (ל''ת)

      אני נהנה לראות, 01/04/06 16:17

      הגב לתגובה זו

    • אני ?? ממשלה עם הימין??איך אסתכל לבוחרי בעיניים??

      פרץ, 01/04/06 16:19

      אבל תמשיך להתחנן,נחמד לי

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם פרץ חכם

    מיקי, 01/04/06 15:49

    הוא יוותר (במידה והעבודה יקבלו) על תיק האוצר לאבישי ברוורמן.
    כך ייטב לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא (ל''ת)

      וזה בדוק, 01/04/06 16:17

      הגב לתגובה זו

    • אם פרץ חכם

      שי, 01/04/06 20:35

      הוא לא יוותר על האוצר בשום פנים ואופן, לא לברוורמן ולא לאף אחד אחר. אם הוא יוותר זה יתפרש כהודאה בכך שהוא לא מסוגל לנהל את האוצר. אין שום סיבה שהוא יעשה את זה.

      ברוורמן יהיה יופי של שר במשרד התמ''ת. ופרץ יחסל סוף סוף את דיקטטורת פקידי האוצר, וישקם את מדינת הרווחה שנתניהו הרס.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אזהרה לחברי הכנסת!!

    י, 01/04/06 15:46

    חברי המפלגה זוכרים טוב מי פועל לטובתה ומי פועל לטובת התחת של עצמו.
    יום הבוחר יגיע ואתם תתנו חשבון.

    הגב לתגובה זו

    • בואו נחליט על תגובות לא דמגוגיות וסתמיות-אלא ענייניות (ל''ת)

      יהיה יותר, 01/04/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    סוף סוף לעבודה יש מנהיג .סוף סוף יש על מי לסמוך!!!

    אורן, 01/04/06 15:44

    פרץ הולך לקבור את כל הסטראוטיפים על המרוקאים ועל כל המזרחיים.הוא שליח. שליח של שר ההיסטוריה.הוא ינפץ לרסיסים את השד העדתי ויאפשר תקופה חדשה של אחדות גם במפלגה וגם במדינה.
    זיכרו את מה שאני אומר לכם...פרץ הוא תופעה מיוחדת וחד פעמית.יש סביבו היללה .שימו לב אליו רק אהבה ואכפתיות באות מנו.

    הגב לתגובה זו

    • האופציה שלו בהחלט קיימת,נשאר לו רק להוכיח את עצמו (ל''ת)

      וזה לא פשוט, 01/04/06 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    פרץ זה לא מיצנע(זוכרים).הגיע הזמן שהעיתונאים יפנימו את השינוי.

    אור, 01/04/06 15:39

    מנסים להרשים אותנו בקולות של מרד מן הותיקים..למה ?מה כוחם? סנה? וילנאי? תפנימו פרץ זה זן אחר,לא פרייר, פייטר אמיתי וגם חכם,מדינאי משופשף,ויודע לאן הוא הולך. ניהל קמפיין למופת,ויהיה שר מוצלח ביותר.
    כמו שציפיתי את כישלון ביבי הרבה לפני שכולם למדו להכיר אותו,אני אומר לכם שפרץ הוא התקווה האמיתית והחדשה של כל המדינה ולא רק של מפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ קיבל מנדט אחד פחות (אז מה אתה מקשקש)

      אזרח, 01/04/06 16:02

      מיצנע קיבל 19 מנדטים, אבל יחד עם מפלגתו של פרץ הם היו 21.
      עכשיו הם 20 אז מה עשית ממנו כזה גליק !?

      פרץ הוא כישלון, והוא יעלם במהלך הקדנציה מהמפה.

      הגב לתגובה זו

      • אבל

        יוסי, 01/04/06 16:47

        20 לעומת 29
        זה שיפור גדול ממצב של
        21 לעומת 38

        הגב לתגובה זו

        • דווקא לא

          אזרח, 01/04/06 17:14

          משום שהגמלאים כבר הודיעו שהם הולכים עם אולמרט בכל מקרה (מבאס אה ?!..אבל זה מה יש..) כך שלאולמרט יש בעצם 36 ולעבודה 20

          ובכל מקרה לאולמרט תמיד יש את הייתרון שהוא מפלגת מרכז ויכול ללכת גם עם הימין וגם עם השמאל (זה יראה טבעי לגמרי) לעומת זאת אם פרץ ינסה ללכת עם הימין - השמאל ישחט אותו חי (זה אולי טוב בתור ספין, אבל אם אתה איש שמאל אתה הרי מבין שזה קישקוש ויולי תמיר בחיים לא תשב עם אפי איתם, פינס לא יישב עם בני אלון, ויחימוביץ' לא תשב עם אריה אלדד... וכך הלאה.. גם מרצ בחיים לא תצטרף לקרקס כזה)

          לכן מעבר לחלוקת המנדטים (יותר או פחות), קדימה במרכז וזה נותן לה חופש תמרון שאין לימין ואין לשמאל.

          (מבאס אה ?!..אבל זה מה יש..)

          הגב לתגובה זו

          • דווקא כן

            שי, 01/04/06 20:31

            הגמלאים ילכו עם מי שיסתמן כמועמד המוביל להרכיב את הממשלה. הם לא בכיס של אולמרט. יתרה מזאת, כרגע קדימה יכולה לסמוך רק על העבודה שתיתן לה גיבוי במישור המדיני. אולמרט יודע שש''ס או ליברמן זה משענת קנה רצוץ. אין לאולמרט מרחב תמרון יותר מלפרץ.

            בסוף אולמרט יהיה ראש הממשלה, ופרץ יקבל את האוצר. שני הצדדים יודעים את זה. הם בסך הכל מבצעים תמרונים וספינים כדי להתמקם במצב טוב למו''מ.

            (מבאס או לא, זה מה יש..)

            הגב לתגובה זו

        • משווים לתוצאות אמת אחרי בחירות כלשהן (ל''ת)

          לא לפי צפי, 01/04/06 17:29

          הגב לתגובה זו

      • מיצנע היה עם פרס..שלקח 8 מנדטים איתו לקדימה

        אור, 01/04/06 17:47

        פרץ זה נטו פרץ והצוות החדש שלו.פרץ הביא לעבודה את כל עיירות הפיתוח .נכון שהאשכנזים ברחו עם פרס .אבל למרות זאת שמר על כוחה של העבודה.וחידש אותה.

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    נגמרו החיוכים התחיל הגועל נפש

    המחלקה הסגורה, 01/04/06 15:37

    טוב ידעו פוליטקאינו שלעם ישראל זכרון ארוך. שמתם לב מה קרה בבחירות האלה? אף מפלגה לא סחפה את העם. כולנו סתמנו את האף והצבענו איש איש למפלגה שהכי פחות הגעילה אותו.
    מפלגה שתרגילים ולכלוכים פוליטיים על ראש שמחתה תקבל את המגיע לה בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכתומים לא קולטים כאן משהו-היו בחירות.לא ה--כל באמת פתוח. (ל''ת)

    שמישהו, 01/04/06 15:29

    הגב לתגובה זו

    • בעוד שבועיים, שלושה הם יאלצו להשלים גם עם זה

      מפוכח, 01/04/06 16:03

      תן להם להתבזות קצת בינתיים ולהתחנן למפלגת העבודה השנואה עליהם...מה אכפת לך לעזאזל ?!

      תן להם להתבזות.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    Parasites

    Eitan, 01/04/06 15:14

    When ''push comes to shove'' they are all the same- parasites who want to suck us dry.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרץ שר אוצר וברוורמן שר במשרד האוצר

    ב.ק., 01/04/06 15:10

    המודל הנכון לעבודה הוא אותו המודל שעבד בין נתניהו למאיר שטרית. פרץ שר האוצר האחראי על המדיניות הכללית ואבישי ברוורמן אחראי לביצוע המדיניות בתיקונים המתחייבים.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי (ל''ת)

      אבל זה לא קצת, 01/04/06 16:11

      הגב לתגובה זו

    • כן. בטח. הבור יתן הוראות לפרופסור. (ל''ת)

      משלם מיסים, 01/04/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    פרץ הוא לא פראייר הוא ינקנק את קדימה

    ירון, 01/04/06 15:09

    עמיר פרץ הוא ערס אינטליגנטי וחריף הוא לא ייתן לקדימה לגמד אותו, ובטח שלא ייתן לבכירי העבודה לתקוע לו סכינים. הממשלה הבאה תהיה בדמותו בין אם הוא יעמוד בראשה ובין אם לא!!

    הגב לתגובה זו

    • 4 מילים ראשונות בתגובה הספיקו

      ששש, 01/04/06 16:04

      כל השאר לא נכון

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק. רק 4 המילים הראשונות. (ל''ת)

        יודע, 01/04/06 20:39

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרץ, אל תוותר על ראשות הממשלה!!

    אלדין, 01/04/06 15:06

    תעשה הכל כדי לפורר את קדימה המפלגה הזו חייבת להיעלם

    הגב לתגובה זו

    • התחרפנתם (ל''ת)

      יא כתומים, 01/04/06 15:23

      הגב לתגובה זו

    • ליכוד עבודה =שותפות טבעית (ל''ת)

      תומך, 01/04/06 16:10

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני כ''כ מצטערת שהצבעתי אמת כדי לחזק את גוש השמאל.הייתי צריכה להצביע

    קדימה כמו שנכון, 01/04/06 15:06

    שכנעו אותי להצביע במקום קדימה לעבודה כדי ליצור מצב אפשרי לקואליציה עם מפלגות שמאל.
    אני ממש מצטערת שעשיתי כך כי פרץ וחבורתו התחילו כבר להתנהג כפי שחששתי שיעשו וזה גורם לי להיות בטוחה שבפעם הבאה אני מצביעה לפי צו מצפוני בלבד...

    הגב לתגובה זו

    • אל תצטערי..פרץ הוא התקווה הגדולה של העם הזה. (ל''ת)

      עמי, 01/04/06 15:40

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה

      דודי, 01/04/06 15:45

      מסכים עם כל מילה ומרגיש בדיוק כמוך.

      הגב לתגובה זו

    • זאת רק ההתחלה

      יריב, 01/04/06 16:23

      הציבור עוד ילמד להכיר את פרץ מקרוב - עסקן קטן וכוחני, משחק משחקי כבוד, הולך עם ראש בקיר, וגורם בדרך לנזקים אדירים.

      אני לפחות מתנחם בכך שהוא יעלם במהרה, ובכך אין לי ספק.

      הגב לתגובה זו

    • למה להצביע קדימה?

      רעות, 01/04/06 16:54

      למה חשבת להצביע למושחתים? פרץ הוא מנהיג מעולה , אינטליגנטי ואנרגטי, והרעיונות המדיניים שאולמרט נזכר בהם עכשיו, פרץ מחזיק בהם מנעוריו. עקבי וחכם. בנוסף, לא עשה מיליונים מהתפקידים הציבוריים שלו.

      הגב לתגובה זו

      • פרץ גם רגיש עם חוש הומור אוהב טיולים (ל''ת)

        אההה,זה, 01/04/06 16:59

        הגב לתגובה זו

        • חה חה חה, אהבתי. אבל הוא לא פנוי... (ל''ת)

          משלם מיסים, 01/04/06 20:38

          הגב לתגובה זו

      • לא עשה מליונים כי כדי לעשות כסף צריך קצת שכל (ל''ת)

        לשעבר העבודה, 01/04/06 17:00

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט הולך ללמוד איך נושמים כשתופסים לך בגרון.... (ל''ת)

    א.מ.ת עולה!, 01/04/06 14:58

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך ?מה בדיוק מרחב התמרון של פרץ? (ל''ת)

      תרגיע, 01/04/06 15:25

      הגב לתגובה זו

      • פרץ הולך להוציא להם את המיץ... נפלו על האיש הלא נכון...

        מצביע פרץ, 01/04/06 15:41

        יש לו מרחב תמרון טוב. הוא זה שלמעשה יהווה שותף הכי טבעי לתוכנית ההתכנסות. יש לו נבחרת מעולה, והוא מוכשר בצורה בלתי רגילים. אתם עוד תראו למי יש חושים פוליטיים יותר חדים.

        אין מה לעשות. זה מה שמגיע למפלגה שקמה בחטא ושכל כולה מורכבת ממושחתים.

        הגב לתגובה זו

        • בגלל(!) שההתכנסות גם אינטרס שלו, אין לו הרבה מרחב תמרון !!

          התיק המדיני, 01/04/06 15:57

          והחברתי לא.
          אין לפרץ תוכנית חברתית ברורה ,היא צריכה גיבוש ופירוט.
          ו''חברתיים'' כולם הרי נהיו...
          לעומת זאת התוכנית המדינית של אולמרט ברורה ונתמכת גם ע''י פרץ.
          אז למי יש יותר מרחב תמרון ???

          הגב לתגובה זו

          • אם לא יענו לדרישות החברתיות של העבודה, פרץ יפוצץ את ההתכנסות.

            חברתי חברתי, 01/04/06 16:12

            רק בשביל זה מפלגת העבודה נבחרה. לא בשביל ההתכנסות. למה מי זה אולמרט הנעבך? צ'יק צ'ק הוא יתכופף.... אין מה לעשות הוא כזה.

            הגב לתגובה זו

            • פרץ כבר הודיע על תמיכה בהתכנסות,אם אי אפשר הסכם-- (ל''ת)

              כמו אולמרט, 01/04/06 16:52

              הגב לתגובה זו

          • לפרץ אין תוכנית כלכלית ברורה? אתה חי בסרט!

            מצע מפורט, 01/04/06 16:19

            אין מפלגה עם מצע יותר מפורט מזה שמפלגת העבודה הציגה. אין!

            זאת, לעומת אולמרט האפרורי וחדל האישים שמנהיג מפלגה שקמה בחטא וכל כולה מושחתת.

            הגב לתגובה זו

            • פרץ שם את ה''חברתי'' על המפה----אבל אין אין אין פירוט !!!!!

              אין איך ,אין, 01/04/06 17:10

              מקורות,אין מספרים,אין הסכמי משק קיימים,אין חקיקה מתאימה,אין גם (עדיין) חשיפה ל''דברים שרואים משם'' בכל מיני מובנים-אציין כרגע רק את זה שקשור לסודות מדינה.

              הגב לתגובה זו

        • תוספת למרחב העדיף אולמרט על פרץ:פרץ לא יכול להרשות לעצמו להיות סיבה (ל''ת)

          להכשלת ההתכנסות, 01/04/06 16:00

          הגב לתגובה זו

        • שטויות במיץ-הוא בפנים (ל''ת)

          משחקים קצת, 01/04/06 16:34

          הגב לתגובה זו

    • למס' 9 - נכון. הוא ילמד לנשום מהתחת. (ל''ת)

      משלם מיסים, 01/04/06 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה מה שקורה כשבאים עבור התיקים

    אורן, 01/04/06 14:57

    ולא עבור האידאולוגיה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ברוורמן תזכור מאיפוה שאתם עכשיו..

    רון, 01/04/06 14:56

    אפשר רק לרדת כי אחרי שיבוץ השרים תתחיל מהומה שאין דוגמתא ומפלגת העבודה תלך בעקבות הליכוד .
    בל נשכח גם שאם עמיר פרץ ימונה לשר האוצר ההתרסקות של מפלגת העבודה תהיה מהירה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בלי אולמרט ובלי פרס !!!!!!!! (ל''ת)

    פרשנדתא, 01/04/06 14:53

    הגב לתגובה זו

    • שור.ברור. (ל''ת)

      רק עם סבתא, 01/04/06 15:27

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרץ לאוצר יולי לחינוךמתכנסים למען מפלגה מאוחדת עם פרץ (ל''ת)

    חנן, 01/04/06 14:50

    הגב לתגובה זו

    • על סמך מה מקבלת יולי תמיר כזה קרדיט?

      משלם מיסים, 01/04/06 20:33

      למה כולם חושבים שהיא טובה בשביל שרת החינוך? היא לא נכשלה נוראות כשרת הקליטה אצל ברק, חברו של בעלה לשעבר?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    פרץ יחליט פרץ ינווט תפנימו. יותר טוב מקודמיו. (ל''ת)

    חמי, 01/04/06 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''הקול קול יעקוב.... '' ! (ל''ת)

    יצחק, 01/04/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הפיתרון היחידי - רוטציה בין ביבי לפרץ

    צ'ומפי, 01/04/06 13:28

    טוב לשני המנהיגים. ביבי יבוא בראש גוש מפלגות ימני, ויחד עם פרץ והגמלאים יהיה איזון. פרץ יגשים חלומו להיות ראש הממשלה, וביבי חייב לשקם את הליכוד דווקא דרך ראשות הממשלה - הוא חייב להוכיח לעם שהוא מסוגל להנהיג. גם ככה אין שום סיכוי להסכם עם החמאס, אז נכון יהיה להקים קואליציה שתחסל את קדימה ותחלק את המנדטים שלה חזרה בין הליכוד והעבודה.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי יכול לעשות רוטציה עם לבנת (ל''ת)

      גרעפסס...., 01/04/06 14:11

      הגב לתגובה זו

      • לבנת לא תיתן.הפסיקה להיות פראיירית (ל''ת)

        טלי, 01/04/06 14:27

        הגב לתגובה זו

      • ביבי גם יכול לעשות רוטציה עם משה כחלון (ל''ת)

        יש לו המון, 01/04/06 15:33

        הגב לתגובה זו

      • ביבי יכול גם לעשות רוטציה עם שרה (ל''ת)

        גלגל מסתובב, 01/04/06 15:42

        הגב לתגובה זו

    • הכי הכי זה רוטציה בין ביבי לשרה (ל''ת)

      ייעוץ חינם, 01/04/06 15:37

      הגב לתגובה זו

    • אולי רוטציה בין לבנת לשרה (ל''ת)

      גלגל מסתובב, 01/04/06 15:46

      הגב לתגובה זו

      • לוקח בגדול !! (ל''ת)

        ייעוץ חינם, 01/04/06 16:09

        הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין ! (ל''ת)

      הלואי, 01/04/06 16:07

      הגב לתגובה זו

    • שמעתי שתהיה רוטציה בין כיפה אדומה ושלגייה (ל''ת)

      כפוף לתקנון, 01/04/06 16:56

      הגב לתגובה זו

    • בואנה, זה רעיון מצחיק

      מוסה, 01/04/06 19:17

      אמנם השמש עוברת כל יום ממזרח למערב אבל אנשים לא. איך לכול הרוחות אחתה חושב שניתן למצוא מכנה משותף לאידיאולוגיה של פרץ (פינוי הגדה וכלכלה סוציאליסתית) ולזו של ביבי (השארות בגדה וכלכלה קפיטליסטית)?

      אי אפשר לרבע מעגל.

      הגב לתגובה זו

    • העיקר היצמדות ל1)מצע2)קוי יסוד3)יישום אופטימלי ולא סטית180מעלות בוט

      4אדם במרכז5), 02/04/06 17:46

      יש צורך להעלות על סדר היום עיגון משפטי (אם כי הדבר קשה , כי מע' המשפט לא מתערבת במהלכים פוליטיים.) של קוי יסוד של ממשלה בתחילת דרכה.
      הוכח בפעם האחרונה שהיתה סטייה בוטה מקוי היסוד של הממשלה היוצאת.
      שפעלה באופן מנוגד אקטיבי.
      אך כפי שנאמר שאי אפשר לעגן אז צריך לזכור מי אותם חברים שהפרו את קוי היסוד של הממשלה בה הם היו שותפים קואליציונים ולהפרה.
      מה שידוע הם : כל החכים שהיו ופרשו לקדימה למעט החדשים שבהם.
      שמונה מ 12 חכ''י ליכוק למעט : ארדן,סער ריבלין (+שרנסקי שלא היה ח''כ)
      הם העיקר . אם לא ניתן לעגן אז העניין עובר להיבט ציבורי נורמטיבי.
      זה לידיעת הגימלאים(לא רק)שלא יטעו שוב את בוחריהם.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    פרץ בלול התרנגולים זה המקום הכי מתאים לו

    נראה מצויין, 01/04/06 13:22

    רבותי האיש הוכיח פעם אחר פעם שהוא לא יכול ,וטוב שכך לכהן כראש ממשלה.
    היה לנו מספיק עם דוד לוי .
    והמבין יבין.
    כח ושאפתנות חסרת מעצורים ללא מח שנון ויכולת להעריך את הכישורים שלך בעצמך היא זו שתכשיל אותו - ואת זה בדיוק יודעים החברים שלו מה ש''נקרא הנבחרת'' - בעינייהם הוא לא יותר מקבלן קולות - תזכרו תפנימו לקראת המרד הגדול בעבודה - מה שעשו למצנע זה יהיה כלום .
    רק אהוד ברק יכול להציל את עתיד המפלגה עם המלך העירום שלה.

    הגב לתגובה זו

    • מישהו כאן אוכל את הלב:-)

      פרץ בהצלחה, 01/04/06 14:03

      ברק? מי זה? תזכיר לי? אה כן זה ההוא שריסק אותנו, ברח כמו שפן, ולא עשה מאום כדי לעזור בבחירות האחרונות. כן רק ברק יכול :-)))

      הגב לתגובה זו

      • ברק כן עשה למפלגת העבודה . . .

        ב. רמי, 01/04/06 14:37

        - אי אפשר להתנהג בדו-פרצופיות . ברק עשה גם עשה נפשות למפלגת העבודה באותה מידה שאיפשרו לו לעשות כן. למה אתה מצפה ? אי-אפשר להתעלם מברק במיקרה הטוב ו ''לרדת '' עליו במקרה הפחות הטוב - ולצפות שהוא ישנס מותניים כשבכירים במפלגה מקלסים אותו .
        במספר הזדמנויות - שמעתי אותו בתיקשורת והוא הביע תמיכה במיפלגה וביו''ר הנבחר - אף שפרץ ''לא ספר אותו '' !
        - אני מכיר לא מעט אנשים - שהצביעו
        ''אמת '' מתוך מחשבה , תקווה ושאיפה - שקיים לברק מקום בהנהגה הבאה - גם אם אינו מופיע בה כמתמודד.

        הגב לתגובה זו

        • חבר'ה, הכתבה בכלל לא הזכירה את ברק אולי תירגעו? (ל''ת)

          דויד, 01/04/06 15:14

          הגב לתגובה זו

        • אולי כמה קציני צבא שמסונוורים ממנו (ל''ת)

          מגיב, 01/04/06 16:57

          הגב לתגובה זו

        • למה אתה מסנגר עליו הוא גמר הביתה

          רון, 01/04/06 17:00

          רק שם רגל ולא עזר, ברח לחול. לנוח.

          הגב לתגובה זו

    • גבר

      יוסף, 01/04/06 14:32

      אתה מדבר שטויות ללא הכוונה, אם ברק היה גבר ומסוגל, למה לא השתתף בבחירות? אם היה גבר, היה קודם כל מתקרב לעבודה ולמפלגה, אבל מה לעשות , ברק חובב ארוחות חינם, עמיר פרץ עמל והזיע והסיג, ואנשים כמוך ממשיכים ל נ ב ו ח .

      הגב לתגובה זו

    • ברק לא רלוונטי כך אמר על עצמו. והוא צודק. (ל''ת)

      חן, 01/04/06 14:46

      הגב לתגובה זו

    • רק לא ברק שעושה רק ברדק. התכנסות סביב פרץ. (ל''ת)

      אוהד פרץ, 01/04/06 14:47

      הגב לתגובה זו

    • ברק מלך עירום ועריה הכי גרוע שהיה סע לחול. (ל''ת)

      אוהד העבודה, 01/04/06 14:48

      הגב לתגובה זו

    • אוי לנו אם פרץ בממשלה

      דואג, 01/04/06 15:06

      שר אוצר? הצחקת אותי. שר בטחון? הרגת אותי. עדיף ליברמן וביבי על הליצנים האלו. פרץ יהיה אסון לכלכלה. נחזור 10 שנים אחורה אחרי שבקושי יצאנו מהמיתון הנורא בזכות ביבי (צריך לתת קרדיט כשמגיע).

      הגב לתגובה זו

    • העבודה מתכנסת סביב פרץ על אפך וחמתך. (ל''ת)

      יוסי, 01/04/06 16:42

      הגב לתגובה זו