• 125.

    לגבי הכלב המסכן...

    אוהבת חתולים, 30/06/06 18:43

    שיהיה בריא,אבל בגלל שכלב זה נבח כבר גוררים אותו?
    איזה מדינה מזעזעת...
    לנו יש כלבים ברחוב שהם נובחים...
    ו...?
    אנחנו לא גוררים אותם,כי הם נובחים מסיבה שהם שומרים על הרחוב השיטה להשתיק אותם זה פשוט להתעלם ועם זה לא עוזר הולכים לבעלים והם מטפלים כבר בעניין...
    אבל לקשור את הכלב למכונית וגוררים אותו??? זה כבר עבר כל גבול...
    אנשים שצריכים ללכת לבית חולים למשוגעים דחוףX:
    משפחתי מאוד תשמח(וגם אני יותר)לדעת מה שלום הכלב החמוד...
    שיבריא,ושיקבל פינוק מבעליו מכל עבר!

  • 124.

    השכן הגורר!!

    שרי נוי, 10/06/06 17:04

    זוועה, פשוט זוועה!! אדם המסוגל לפגוע ולהתעלל כך בכלב (או בכל חיה) מסוגל לעשות זאת גם לבני אדם, העונשים שהם מקבלים בלתי מובנים. באיזה עולם אכזר אנחנו חיים?

  • 123.

    לגרור את השכן (ל''ת)

    Elad, 05/06/06 16:25

    • אני מסכימה (ל''ת)

      J_L, 06/06/06 12:33

  • 122.

    הכתבה הזאת גרמה לי לבכות

    אני, 03/05/06 20:57

    אני שונאת את האיש הזה אני כל כך שונאת אותו... אני רוצה למצוא אותו ולהכאיב לו כמה שיותרץץ כמו הכלב המסכן.. אין לי מילים לתאר כמה האיש הזה דוחה וכמה אני שונאת אותו

  • 121.

    שיקשרו את הילד של המתועב ויגררו אותו! (ל''ת)

    עין תחת עין, 25/04/06 14:02

  • 120.

    הצרה הכי גדולה שלנו זה השופטים (ל''ת)

    גלי, 08/04/06 10:54

  • 119.

    אם הנגרר היה ערבי אף אחד לא היה קופץ. (ל''ת)

    אריאל זזילבר, 02/04/06 16:08

  • 118.

    ליונתן דויד...

    אני, 02/04/06 12:00

    בבקשה תכתוב מה שלום הכלב המתוק הזה. הוא לא יוצא לי מהראש מאז שקראתי את הכתבה בים חמישי.

    אני מאחלת למתעלל ולבנו כאב וייסורים רבים, מי ייתן שלא יוכלו יותר בכלל לדבר, כמו שהוא לא רצה שהכלב ינבח !!! אמן.

    • מצטרפת לבקשה

      ליזה, 25/04/06 14:52

      ואיחולי החלמה מהירה לכלב המדהים הזה!

  • 117.

    שאלה יהיו הצרות שלכם

    אויאויאוי, 02/04/06 11:58

    יש אנשים שאין להם אוכל. יש אנשים שחיים ברחוב. יש אנשים שמשלמים דמי חסות לפושעים. יש נשים שנחטפו מביתן כדי שיעסקו בזנות.
    וממה ''סובל'' הפושע בכתבה? מנביחות של כלב.....
    ובשביל שטות כזו הוא התעלל בכלב, ביצע עברות פליליות, ואיים בנשק על בעל הכלב.
    לכל שונאי הכלבים, תעשו לי טובה ותשיגו חיים - נביחות של כלב זו לא ''התעללות'' והן לא משפיעות על ''חיי אדם''.
    יש אנשים שיש להם בעיות אמיתיות בחיים, ואולי תשקיעו עשירית מהאנרגיה שאתה משקיעים בשנאה כדי לעזור להם, ותבינו שאתם מקטרים על שטויות.

    • ומה את/ה עושה בשביל אנשים?

      תרגיע עם, 02/04/06 21:49

      כל מה שכתבת הרי מתקיים בך : צרות עין, חוסר נדיבות, חוסר הקשבה.
      מדובר באיש אלים ומסוכן , וכל מי שרגיש כאן לזכויות בע''ח הוא גם מי שיגן על זכויות בני-אדם.
      האנשים שכותבים במקום הזה הם אנשים רגישים ואכפתיים, בד''כ הרבה מעל הממוצע, ורגישים מאד לזכויות של כל חסרי הישע.
      היה נחמד אם גם לך הייתה רגישות, אבל תן/ני לי לנחש, שאת/ה טיפוס מריר, שבטח לא יתייחס לעומק למה שכתבתי, וחבל, כי כתבתי את זה מהלב.

      • טורח לקרוא ברצינות את התגובות שלהם

        הבנת הנקרא, 03/04/06 13:34

        כתבתי שהוא פושע ושאין לו כל תירוץ לפשעים שביצע, איך זה עושה אותי ללא רגיש?

        • צודק, סליחה, הניסוח היה קצת מבלבל (ל''ת)

          טעות שלי, 09/04/06 02:34

    • ל 117 חרא של בן אדם

      סקובידו, 06/04/06 10:53

      ביום שיגררו את הילד שלך במכונית נראה איך תגיב...בן זונה

      • תרא עד הסוף ואז תגיב@! (ל''ת)

        גידי, 25/04/06 17:43

  • 116.

    הגיע הזמן לעונשים פרופורציונלים. רק מאסר בפועל !!! (ל''ת)

    דפנה, 02/04/06 11:17

  • 115.

    רק עונש מאסר בפועל (ל''ת)

    נו, 02/04/06 09:32

  • 114.

    אחזריות לחיות

    esti, 01/04/06 23:27

    מה ההבדל בין להתאחזר לחייה או לבן אדם - אחז שלא אוהב חיות ומוכן להרוג אותן לא אוהב אנשים ויהיה מוכן להרוג אותן כשהם ירגיזו אותו - זה מקרה פסיכי וצריך להעניש בהתאם

    • וגם כדאי ללמוד לכתוב ללא שגיאות (ל''ת)

      rhch nthhr, 02/04/06 07:01

  • 113.

    רוב התגובות פה מתלהמות ודורשות נקמה בשכן

    די לאלימות נגד, 01/04/06 16:53

    זה מראה רק על דבר אחד: חוליגניות ואלימות לשמה בשם איזה שהוא ''צדק'' מפוקפק במסווה של הגנה על חיות.
    אלו אנשים אלימים שמחפשים גושפנקא לפורקן יצר האלימות שבהם בלי קשר לכלב ולמה שקרה לו.
    מי שמקדש חיי כלב מעל חיי אדם איבד קשר עם המציאות.
    אנשים חשובים יותר מכלבים.
    בעל הכלב יונתן דויד מחוייב בשמירה ודאגה לכלבו. אם הכלב נובח תמידית יש לגדלו בבית. שיסבול בעל הכלב . למה שיסבלו השכנים ? מה הם עשו רע ?
    התעללות בחיות היא לא מוצדקת, אבל גם התעללות באנשים היא לא מוצדקת ולגור בשכנות לבעל כלב שנובח כל הזמן בעוד בעל הכלב מגלה אדישות לכך זו התעללות באנשים.

    • כולה נביחות של כלב

      איזו התעללות, 02/04/06 16:44

      מספיק עם הבכיינות הזו, יש אנשים בארץ עם צרות אמיתיות ולא שטויות כאלה.
      אם זו בעינך ''התעללות באנשים'' זה מראה כמה מפונק אתה.

  • 112.

    אך, הייתי עושה את אתי אלטמן בדוגי... (ל''ת)

    דביבון רעב, 01/04/06 14:01

    • הייתי עושה לו את אותו הדבר

      דניאל, 01/04/06 14:56

      שימות אמן מה המפגר עושה?!!!

      • מה? היית עושה גם אותו בדוגי? (ל''ת)

        דביבון, 01/04/06 15:43

  • 111.

    הבעייה במשטרה ובבתי המשפט

    אורלי, 01/04/06 09:54

    כל בריון יכול לעשות ככל העולה על רוחו כי הוא יודע שאף אחד לא יעצור אותו ולא יעניש אותו. בתחום הזה ובכל תחומי החיים.

  • 110.

    די לחולי נפש משוחררים....

    עין-הבר, 01/04/06 09:31

    עם כזה חולה נפש המתעלל בחיות לא אתפלא אם יום אחד יבחר להתעלל גם בבנו הפעוט אם יבכה במשך מספר שעות ... אולי הכי כדאי לסרסו שלא יביא ילדים לעולם ואז נחסוך לעצמנו התעללות כפולה בעתיד לבוא.

  • 109.

    בושה לשכן מסריח..הסגת גבול מצידו שנכנס לחצר

    נילי, 01/04/06 00:20

    הוא השכן אשם בכניסה לחצרים שלא ברשות. בתירוץ כאילו הכלב תקף ורק נבח, ואשם בכך שהוציא הכלב ועינה אותו .
    תקוותי כי יענש השכן החולה נפש ויועמד לדין לא יתכן כי ישחררו אותו ללא עונש. הוא יענש.

  • 108.

    כל הכבוד לשכן !

    תומך מרכז, 31/03/06 20:53

    אני תומך בך.
    טוב שלימדת את הכלב לקח.
    עכשיו הכלב יהיה בטראומה ויפחד ממך ומבנך
    הצלחת להחזיר את הביטחון לבנך.

    חיי אדם חשובים יותר מחיי בהמה.
    לסלק את ה מופרעים עם כלבים מופרעים.

    • הייתי מוריד לך אגרוף רק על הטמטום שלך (ל''ת)

      לא אני, 01/04/06 09:54

    • צודק תומך מאה אחוז (ל''ת)

      תומך בתומך, 01/04/06 16:48

    • בהמה?

      מבין עיניין, 01/04/06 21:47

      בהמה זה אתה והוא...מי אתה שקבעתה שבן אנוש חשוב מהחיה הלא כוללנו ניבראנו מאותו אלוהים!

    • חיי אדם?

      אתה שפוי?, 02/04/06 12:01

      מה ''חיי אדם'' קשורים לעניין?
      הכלב לא סיכן חיים של אף אדם, הוא פשוט קצת הטריד את השכן.
      אם כבר, סיכון חיי אדם זה מישהו שמחזיק נשק ומשתמש בו כדי לאיים על אנשים אחרים.

    • רוץ מהר לפסיכיאטר...סכנה לציבור (ל''ת)

      קובי, 06/04/06 10:54

  • 107.

    חולה נפש פסיכופט לכלא!

    נעמה, 31/03/06 20:38

    מדינה בלי חוק ובלי רחמים.

  • 106.

    לבעל הכלב שנגרר ידעת מראש או אויימת מדוע לא עשית דבר

    wini, 31/03/06 19:29

    ואותו סמרטוט שגרר את הכלב אני אוהב אנשים כמוך. אתה התעסוקה שלי רק חבל מאוד שבעל הכלב לא מפרסם את כתובתך באתר כי אם כן
    את התחת שלך הייתי מפזר בכביש
    ודואג שכלבים ישתו לך את הדם חלאת האנושות .
    ועדיין לבעל הכלב או מי שיודע עליו אתם פחדנים נמושות פרסמו שמות וכתובת של מתעללים במקום לפנות לרשויות.

  • 105.

    נא לחתום פה על עצומה לעונש מוות. (ל''ת)

    יוסי, 31/03/06 18:29

  • 104.

    אתם פתתיים!!!

    פשוט נדהם, 31/03/06 17:59

    לכל תושבי היישוב הנעלה שכנראה לא כ''כ נעלה...אתם פחדנים,שפנים ,תמימים ופתתיים!!!
    התגובות שלכם הם של אנשים שחושבים שהם מעל לחוק...אם מחר תינוק יבכה בלי הפסקה? גם ייגרר ע''י רכב נוסע?
    אם תהיה אזעקה בבית או ברכב? תשרפו אותו? ולכל האנשים שלא מבינים את אהבת בעליי החיים...תנסו את זה פעם..רק בעלי חיים מעניקים אהבה וחום ללא תנאים ואנחנו בני האדם פוגעים בהם שוב ושוב כאילו זאת זכותנו...
    תחשבו על זה...אדם שיכול לפגוע בבעל חיים החלש ממנו...מחר יכול לעשות זאת לילד!!!
    חומר למחשבה למשטרה

    • מה הקשר של בכי תינוק לנביחות בלתי פוסקות של כלב???

      לא מהיישוב, 31/03/06 18:38

      אין שום קשר בין בכי של תינוק לנביחת כלב. כשתינוק בוכה ללא הרף זה מראה על הזנחה של ההורים שלא מטפלים בו וזה חמור מאוד.
      כלב שנובח ללא הפסקה גם מראה על הזנחה מצד הבעלים שלו אבל הזנחה מסוג אחר ולא דומה לזו של בכי של תינוק. זו הזנחה שנובעת מזילזול בחיי השכנים. משום שנביחות בלתי פוסקות של כלב פוגעות באורח החיים התקין. ולכן כלב כזה צריך להיות מוחזק בבית שלא יפריע לשכנים.

      • גם בכי בלתי פוסק של תינוק

        אוהבת חיות, 01/04/06 15:55

        פוגע באורח החיים התקין. אם ההורים של התינוק מזניחים אותו, לא השכנים צריכים לסבול מזה. וחוץ מזה, מה אתה מדבר על זלזול ב''חיי'' השכנים? אפשר לחשוב שנביחות של כלב מאיימות ומסכנות את חיי השכנים. ואל תשכח שאותו חלאה, אופיר אלקלעי, גם איים על השכן שלו בנשק. מעניין שאת זה לא הזכרת.

    • כ''כ נכון,הוצאת לי את המילים מהפה....וגם כ''כ עצוב!

      ל, 31/03/06 19:54

      אנשים פשוט לא מבינים את הפשטות שבדבר.
      או כמו שאמרו חכמים ממני: ''כל עוד בני האדם טובחים בבעלי החיים,הם ימשיכו להרוג זה את זה''
      ואת זה אמר פיתגורס!!!

    • מה ענין פתיתים אצל כלבים,יא אטריה?!

      לטבח מ-104, 05/06/06 16:30

      ומלבד זאת,האינך מבחין בין בכי תינוק לנביחת כלב זאב?!
      כנראה שאתה באמת טבח ומבין רק באכל...

    • לבי לבי עליך!כמה מעוותת הגישה שלך...

      לרגש המהלך ב104, 05/06/06 16:44

      האם ברצינות אתה מתיפח כשאתה מתרפק על אהבתו הבלתי תלויה של הכלב?! אמור לי,רגיש שלי,כמה בני אדם ראית שמזנקים על ילדיהם-הוריהם-אחיהם וקוטפים להם זרוע-אזן-בולבול-פיסת-ירך-חוטם,או סתם נגיסה -סוגרת-מלתעות-רוטווילריותבאיזה קדקוד של זאטוט בן שלש שנים?!
      ההתיפיפות בחברתו של כלב גם היא צריכה להיות פרופורציונאלית ולא מתלהמת נוסטאלגית,כאילו ,כאילו,כאילו...מי יודע מה....

  • 103.

    mahatma gahndi said--

    oded, 31/03/06 17:59

    '' the future and core of a civilazation , is measured by the way it treats its animals''

    i wish that this subhuman ,ofir gets the same punishment he inflicted on this poor and precious dog!amen!

  • 102.

    אני הייתי מכניס אותו ל15 שנה בכלא!!

    השופט, 31/03/06 17:36

    בלי זכות ערעור. נבלות כאלו מקומם בכלא(אם כי הייתי מעדיף שיוציאו אותו להורג)

    • שופט מתלהם שנותן פורקן ליצרים האלימים שבו במסווה של שיפוט בשם הצדק (ל''ת)

      זה מאוד, 31/03/06 18:39

  • 101.

    אני לא מבינה אנשים

    לילך, 31/03/06 16:32

    איך הם יכולים לעשות דברים כאלה לבעליי חיים, עם הוא עשה דבר כזה לכלב רק בגלל שהוא נבח (דבר שגורים עושים), אז מה הוא יעשה לבני אדם עם הם יצעקו עליו

  • 100.

    מי מפחד ממי?

    אור, 31/03/06 16:08

    נראה לי שהילד צריך לפחד יותר מאבא שלו מאשר מנביחות של כלב.... שחס וחלילה הילד יפצה את פיו ואבא שלו יקשור אותו לרכב נוסע!!! אגב, מעניין מה הוא עושה לאשתו כשהיא לא מכינה לו אוכל בזמן. ואח''כ אומרים שלא היה לנו מושג! לא היו שום סימנים! הוא מעולם לא היה אלים...איזה כייף להיות אדיש!!!

    • שמתי לב דוקא שהאנשים הכי אלימים והכי מתלהמים

      מבקר כאן לפעמים, 01/04/06 15:46

      הם האנשים שמגדירים עצמם כאן כאוהבי בעלי חיים...
      תירגעו ומהר עם התגובות המתלהמות שלכם

    • אפשר להניח שהוא אב מכה

      לומד פסיכולוגיה, 02/04/06 12:03

      אדם המשקיע תכנון ומחשבה בדרך יצירתית כל כך ל''הענשה'' הוא אדם בעל הפרעה נפשית.
      ובהחלט אפשרי שאותה ''יצירתיות'' יכולה להיות מופנית כלפי אחרים.

  • 99.

    צריך לקשור אותו מאחורי מכונית שנוסעת 150 כדי שיבין מה הוא עשה לכלב (ל''ת)

    אבי, 31/03/06 14:49

    • צריך לקשור אותו מאחורי מכונית שנוסעת 190 כדי שיבין מה הוא עשה לכלב (ל''ת)

      צריך לקשור אותו, 31/03/06 17:52

  • 98.

    למה ציפיתם ממתנחבל מצוי? (ל''ת)

    מישהו, 31/03/06 14:42

  • 97.

    להרוג את המנוול!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אביבית, 31/03/06 13:59

  • 96.

    לא הגיע הזמן לעשות משהו?

    אושרה, 31/03/06 13:51

    די כבר, כל הזמן אנחנו קוראים על אנשים מטורפים כאלה. לדעתי הוא בכלל לא צריך להיות בכלא - כלא זו מתנה עבורו וגם סביר להניח שיצא יותר אלים - צריך להכניס אותו לבית משוגעים - שמה הוא בטוח ילמד לקח ואולי גם יוכלו לטפל בטרוף. הרי ברור שאכזריות היא סוג של מחלה נפשית - לא כזו שבגללה צריכים לוותר על עונש, אלא כזו שצריך להתחיל לטפל בה בכל הדרכים האפשריות.

  • 95.

    אני הצבעתי למרץ ואני דורש שביילין יעשה משהו בנידון (ל''ת)

    אין מישהו אחר, 31/03/06 12:17

  • 94.

    מאסר בפועל וקנס מרתיע (ל''ת)

    אורן כץ, 31/03/06 12:11

  • 93.

    כשאין ערך לחיי אדם .התעללות בבע''ח הוא מובן מאיליו

    מוישי, 31/03/06 10:35

    ''לא-תרצח.''.''צער בעלי חיים''

  • 92.

    תגובה הולמת...

    משה, 31/03/06 10:15

    זה סימפטום נוסף של חורבן החברה בישראל.
    מספיק שהכלב נבח וכבר נחרץ דינו ...

    מעניין כיצד היה מגיב העבריין, אם בעל הכלב היה קושר את בנו לרכבו ונוסע עימו בחוצות הישוב...

    אגב מטיפול המשטרה לא יקרה כלום.

    עדיף להתרכז בתביעה אזרחית..

    • הכלב נבח תמידית ובאופן קבוע ולא חד פעמית

      יש להעניש את, 31/03/06 15:04

      מטרד בצורת כלב נובח או כלב שמפחיד ילדים כי הוא משוטט חופשי וללא זמם דורש טיפול. הטיפול חייב להתבצע על ידי בעל הכלב (יונתן דויד) שמשחק אותה כקורבן תמים ביחד עם כלבו. הכלב לא אשם. בעליו אשמים.

  • 91.

    דבר אחד איני מבינה

    לילי, 31/03/06 09:39

    איפה היו כל אנשי הישוב בשעה שהכלב נגרר וזעק?

    אני רואה שיש פה אחד מהישוב שחוזר ומגיב כל הזמן שהכלב היה אשם. אחד שכנראה מאוד קשה לו לסבול נביחות של כלב (אופיר? זה אתה?).

    אז אם כל כך קשה להם לסבול נביחות של כלב איך יכול להיות שלא היה קשה להם לשמוע את צווחות הכאב שלו?

  • 90.

    עין תחת עין

    נ. שמה, 31/03/06 07:34

    צריך לקשור את המניאק הזה למכונית ולגרור אותו.

  • 89.

    חלאת אדם - פשוט חלאה. (ל''ת)

    ליאת, 31/03/06 03:05

  • 88.

    כל החוליגנים והאלימים מתאגדים פה בשם איזה

    די לאלימות נגד, 31/03/06 01:01

    שהוא ''צדק'' מפוקפק ונותנים פורקן לאלימות שבהם במסווה של הגנה על חיות.
    אלו אנשים אלימים שמחפשים גושפנקא לפורקן יצר האלימות שבהם בלי קשר לכלב ולמה שקרה לו.
    מי שמקדש חיי כלב מעל חיי אדם איבד קשר עם המציאות.
    אנשים חשובים יותר מכלבים.
    בעל הכלב יונתן דויד מחוייב בשמירה ודאגה לכלבו. אם הכלב נובח תמידית יש לגדלו בבית. שיסבול בעל הכלב . למה שיסבלו השכנים ? מה הם עשו רע ?
    התעללות בחיות היא לא מוצדקת, אבל גם התעללות באנשים היא לא מוצדקת ולגור בשכנות לבעל כלב שנובח כל הזמן בעוד בעל הכלב מגלה אדישות לכך זו התעללות באנשים.

    • צדיק אחד בסדום

      שוקי, 31/03/06 10:21

      בחברה שבה חיי אדם לא נחשבים כלום ולא עוזרים לרעבים.
      אירגונים מגייסים כספים למען כלבים בעוד אנשים רעבים ללחם צריך להשמיע קול.

      כלב שנובח על אנשים ומפחיד ילדים ובעליו אינו קושר אותו יש לקחת את הכלב להסגר ולקנוס את בעל הכלב.

      זה לא מצדיק עינוי חייה זה צער בעלי חיים.

      • סדום נחרבה עם ''צדיקים'' כאלה

        קוקי, 02/04/06 12:06

        בחברה בה יש אנשים שסובלים מבעיות אמיתיות נביחות של כלב הן לא ''התעללות באנשים''.
        תשקיע את האנרגיות שלך בלעזור לאנשים במקום בלקטר על נביחות של כלבים. שאלה יהיו הצרות שלך.....

    • יש הבדל בין לסבול מנביחות של כלב

      אוהבת חיות, 31/03/06 16:18

      ובין לגרום כזה סבל לכלב בכך שגוררים אותו על הכביש עם מכונית.

      ואם יש תינוק שבוכה בלי סוף, אז תקשור אותו למכונית ותגרור אותו אחריך? ואם יש אזעקה של רכב שלא מפסיקה לצפצף, אז תשרוף לבעל הרכב את המכונית? ואם השכן שלך שומע מוסיקה בפול ווליום באמצע הלילה, אז תיתקע בו סכין?

      חוץ מזה, תקרא עוד פעם את הכתבה. אף אחד, גם לא המתעלל, טען שהכלב נבח בלי סוף והפריע לו (שגם זה כמובן לא מצדיק התעללות), אלא בסך הכל שנבח והפחיד את הילד שלו. אז מה? זה שהוא הפחיד את הילד שלו זו סיבה לגרום לפציעה קשה, כאב וסבל לכלב? זה שהילד פוחד זו בעיה שלו ושל האבא, שייקח את הילד לטיפול נפשי (וגם את עצמו באותה הזדמנות), אבל שלא יגרום סבל כל כך גדול ליצור חי.

      ואם להשוות חיי כלב (או כל חיה אחרת) לחיי אדם, אני בהחלט לא חושבת שחיי אדם חשובים יותר (אבל גם לא פחות), ובכל זאת, תתפלא, בכלל לא איבדתי קשר עם המציאות ואני עומדת יציב עם שתי רגליים על הקרקע. זה שאתה אומר שאנשים חשובים יותר מכלבים, זה רק סימפטום אחד של היהירות הנפוחה והבלתי ניסבלת של המין האנושי, שהחליט (ורק הוא החליט) שחייו שווים הרבה יותר מחיים של חיות אחרות. להזכירך, גם הנאצים החליטו שהגזע הארי הוא גזע עליון ושווה יותר מגזעים אחרים, ובשם ה''אידיאולוגיה'' המעוותת הזו הם רצחו מיליונים. עכשיו אנחנו עושים בדיוק אותו דבר לבעלי חיים. הרי המין האנושי ורק הוא החליט שהוא שווה יותר, אבל אם תיאורטית תשאל את בעלי החיים, ספק רב מאוד אם גם הם יחשבו כך. ולא, אני לא הוזה הזיות, לא פנטזיונרית, אני עומדת יציב עם שתי רגליים על הקרקע ואני מציאותית מאוד, ודווקא בגלל שאני רואה את המציאות כמו שהיא, שכוללת כל כך הרבה אלימות של אנשים שרוצחים, אונסים ועושקים זה את זה בלי להניד עפעף (תקרא פעם עיתון ותראה בעצמך), האהבה שלי לבעלי חיים גדולה הרבה יותר מהאהבה שלי לבני אדם (או יותר נכון להגיד שאני שונאת אותם, ואני בכלל לא מתביישת בכך).

    • סוף סוף מגיב אחד שפוי... (ל''ת)

      ערן, 01/04/06 15:47

  • 87.

    חיות, בשונה מבני אדם - אינם תוקפים למען סיפוק יצרים

    אלירן, 31/03/06 00:03

    לא ברור האם אכן 'הפחיד' הכלב את בן המתאכזר, אולם השכל הישר שהוענק לנו כבני אדם - מחייב להעניש המתאכזר.
    לצערי בתי המשפט פחות אכזריים מהנבלות הסדיסטיים.

    מאסר בפועל.

    • אין לך מושג כמה הרבה חיות תוקפות למען

      תקיפה לשם, 31/03/06 07:48

      סיפוק יצרים בלבד.
      תלמד משהו על עולם החי לפני שאתה משחרר פה את השטויות שלך.

      מאסר בפועל צריך לקבל בעל הכלב יונתן דויד.

  • 86.

    מחר הוא יעשה כך גם לילד שלו האומלל

    עו''ס, 31/03/06 00:03

    אם נילג יעיס להרגיז אותו.
    מה עם האימא? אולי גם לה עשה משהו דומה?

  • 85.

    מבחן לנבחרי הציבור שלנו

    יואב, 30/03/06 23:36

    אנחנו שולחים את חברי הכנסת לכנסת. הם לא עושים לנו טובה שהם שם. הם רוצים לשלוט ולהשפיע? בבקשה - שיחוקקו חוק ומיד שהטינופת הנאלח שעשה את זה יירקב בכלא לשנים ארוכות.

    בזמן האחרון יש תחושה של רווייה מהמעשים האלה. אם לא תתבצע מיד ענישה קשה אנשים יקחו את החוק לידיים.

  • 84.

    אלקלעי תתחיל להתסכל לצדדים

    avenger, 30/03/06 23:29

    זה לא יעבור לך בשתיקה.

    נדאג למרר לך את החיים בשנים הקרובות.

    נקמת כלב קטן עוד לא ברא השטן!

  • 83.

    חלאת אדם

    מיכל, 30/03/06 23:24

    תת אדם, זוהמה, רפש.
    האדם היא החיה האמיתית פה
    הלוואי וישלמו לך על מעשיך ויגררו אותך חסר אונים ומדמם.
    חלאה

  • 82.

    צריך להפגין נוכחות במשפט של הסדיסט!!!

    חשוב מאוד., 30/03/06 23:20

    הגיע הזמן שיפסיקו לנהוג ביד רכה בפסיכופטים דוגמת אותו אופיר אלקלעי!

    • הסאדיסט זה בעל הכלב יונתן דויד

      תנו לבני אדם, 30/03/06 23:29

      שלא הכניס את הכלב הביתה כדי שלא ינבח ויפריע לשכנים לחיות.
      ככה זה שכלבים חשובים יותר מבני אדם.
      מאבדים את יכולת השיפוט.

      ההתעללות היתה באופיר (השכן) והיא היתה ארוכת טווח.

      • וזה הפתרון להתעלל בכלב ואחר כך לשלוף נשק נגד בעליו? (ל''ת)

        מדינת חוק?, 31/03/06 00:05

      • התעללות ??? כלב מתעלל בבני - אדם ע''י נביחות?

        אלירן, 31/03/06 00:06

        איפה השפיות שלך, בן-אדם!!?

        הרי אין אמצעי תקשורת אחר לכלב - זוהי התעללות?

        מציע לך לבקר ביח' עוקץ - בה כלבים מצילים חסרי-בינה כמוך על בסיס יום - יומי.

      • כלב עם קולר חנק נובח יותר, בנסיון להשתחרר (ל''ת)

        לא הכל סקובידו, 31/03/06 00:18

      • מי שגר בישוב

        אוהבת כלבים, 31/03/06 10:36

        צריל לחיות עם זה שיש כלבים. מי שלא רוצה כלבים שילך לגור בעיר. לכלבים מותר לנבוח כמו שלאנשים מותר לדבר. לאך אחד אין את הזכות לסתום להם את הפה, ובטח שלא להתעלל בהם ככה. מקווה שהוא יועמד לדין ויקבל עונש ראוי

  • 81.

    לכלא.

    סוה, 30/03/06 23:14

    אין לוותר.

    • לכלא את בעל הכלב יונתן דויד שלא דאג

      צדק צדק תרדוף, 30/03/06 23:30

      לכלב שלו.

      כלב שנובח ומפריע לאנשים לחיות צריך לגדול בבית. ולא להפריע לשכנים.

      אנשים מעל לחיות !

      • כלב כלב תרדוף? (ל''ת)

        צדק דמיקולו, 31/03/06 00:07

      • אתה בן אדם בלי לב.

        איילת, 31/03/06 17:20

        תחשוב מה היה קורה,אם זה היה קורה לך,עם כל הכבוד,לכלב הזה יש לב,והוא יצור חי,שסבל בגלל הבן אדם הטיפש והחסר לב הזה,ואתה מצדד במישהו שכמעט הרג כלב?!בבן אדם מטורף שצריך לאשפז בבית חולים לחולי נפש.
        תחשוב קצת מה אתה אומר,אולי הכלב עשה רעש הרבה זמן,אולי זה הפריע לו,אולי הוא קצת הפחיד את הילד הקטן שלו,אבל זו סיבה לפצוע כלב ברמות שהוא כמעט מת?.

    • להדביק אותו בפרעושים (ל''ת)

      עד זוב דם, 30/03/06 23:32

    • לחינוך מחדש עם עבודה קהילתית בצער בעלי חיים (ל''ת)

      בובי, 30/03/06 23:55

  • 80.

    תשמעו, אני לא אוהבת כלבים, אבל

    יהודיה, 30/03/06 23:11

    כלב הוא יצור שקשה לו להגן על עצמו, במיוחד כלב בן שנה!! הרי זה ממש כמו תינוק!! כמו ילד בן שבע!!
    איך אפשר לפגוע בו????

    ציינתי שאינני אוהבת כלבים, ולדעתי אסור שכלבים יסתובבו חופשי אלא רק קשורים. אבל א-ס-ו-ר בשום פנים ואופן לפגוע בשום בעל חי שהוא.

    • מסכן בנו של המתעלל, שאביו הרס את חייו

      צרברוס, 30/03/06 23:45

      נחשף לאכזריות הנוראה, ובנוסף יספוג ביקורת והערות על מעשי אביו מכל הכוונים.
      ילד מסכן.

    • איך אפשר לא לאהוב כלבים? (ל''ת)

      tאלון, 30/03/06 23:48

    • נכון, נקמת כלב קטן לא ברא השטן (ל''ת)

      צרברוס, 30/03/06 23:51

  • 79.

    שאלוהים יקח אותך ואת המשפחה שלך אופיר יה זבל ! (ל''ת)

    הפסולת לסל וחסל, 30/03/06 23:02

  • 78.

    לדעתי, במקום התגובות המתלהמות - פיתרון קצת אחר

    עדי, 30/03/06 22:58

    אני במקום יונתן דוויד - פשוט תובע אותו. תביעת נזיקין או מה שלא יהיה על הנזק שנגרם לכלב, חשבון הוטרינר, עוגמת נפש, פגיעה פסיכולוגית בילדים שאוהבים מאוד את הכלב, לא יודע מה. שיכאב למנוול בכיס. ושיכאב מאוד.
    וחוץ מזה הבן אדם באמת צריך לעבור איבחון פסיכאטרי...

    • תתבעי את בעלי הכלבים שנובחים ומאיימים על ילדי השכונה (ל''ת)

      די לשלטון, 30/03/06 23:31

      • די לשלטון אנשים חולים על כלבים תמימים, שלא יודעים אלא לרצות בעליהם (ל''ת)

        גדוד חללי אלכלב, 31/03/06 00:12

      • אתה צודק לגמרי...

        עדי, 01/04/06 20:38

        פעם הבאה שהכלבה שלי תנבח אני ירביץ לה עם מחבט בייסבול עד שהיא תפסיק. או שאני אקשור אותה לרכב שלי ואסע ברחבי העיר.. או שאני אשפוך עליה נוזל להצתת פחמים ואזרוק עליה גפרור כמו הסטודנט המטורף הזה.צודק. 100%.
        מוות לכלבים הנובחים, זה פשוט פשע נגד האנושות. תשמע את עצמך, תחשוב טיפה על השטויות שאתה מוציא מפה שלך לפני שאתה אומר אותם. אידיוט.

    • להחליף את שם הישוב מנעלה למורעל (ל''ת)

      הכיבוש משחית, 30/03/06 23:50

  • 77.

    כולה כלב

    דובי הדוברמן, 30/03/06 22:15

    מה קרה? איזו חיה נפגעה? יאללה, לך לסניף הקרוב של צער בעלי חיים, וישמחו לתת לך כלב או חתול אחרים במקום החיה שמתה לך. די, זה בסך הכל חיה, לא בן אדם. ולאתי אלטמן: תתחילי להירגע. לא צריך להתבכיין על כל כלב שנפגע.

    • מניאק, בגלל כמוך אנו פועלים עצמאית לפגוע במתעללים (ל''ת)

      נתי, 30/03/06 22:29

    • אתה דפקט אמיתי, שונא חיים (ל''ת)

      מיסכן שכמוך, 30/03/06 22:30

    • ואתה כולך טמבל, גם לך יש תחליף (ל''ת)

      צ'יפופו, 30/03/06 22:33

    • צודק דובי הדוברמן. מה אם הפגיעה באנשים בידי

      כלב תחש, 30/03/06 23:33

      כלבים שמסתובבים ללא זמם ורודפים אחרי ילדים ונובחים בלי הפסקה.

      • תחש, כידוע לך, הכלבים לא מבינים, זה הבעלים אחראי למעשיהם (ל''ת)

        פוינטר, 31/03/06 00:22

    • דובי

      א, 31/03/06 16:55

      גם אותך צריך כנראה לקשור למכונית נוסעת, ורק אז תבין את חומרת המעשה. כלבים טובים ונאמנים יותר מאנשים כמוך!

  • 76.

    צריך לדאוג שיפטרו אותו ממד''א

    נקמה למתעלל, 30/03/06 22:13

    פניה לכל מי שיש לו השפעה:
    אחד כזה , צריך לגרום לכך שיפטרו אותו ממד''א.
    חלאה כזו לא ראויה לעבוד במקום כזה.
    מה גם שלא ממש אפשר לסמוך עליו שיציל חיים.
    רוצח!!!!!!!

    • חיי אדם חשובים יותר מחיי כלב (ל''ת)

      כלב, 30/03/06 23:33

      • אם הוא בן אדם (ל''ת)

        סופר הונד, 31/03/06 00:24

  • 75.

    חושבים שהמקרה חמור? תגיבו!

    חגי, 30/03/06 22:10

    יש עוד הרבה מקרים כאלה שאף אחד לא שומע עליהם.

    • החמור הוא שחיי אדם חשובים פחות מחיי כלב

      חתול, 30/03/06 23:35

      שבעל הכלב (יונתן דויד) ייענש, ולא מי שהעניש את הכלב (אופיר).
      מי שיש לו כלב שנובח בלי הפסקה שיכניס אותו לביתו ויסבול הוא ממנו.
      למה השכנים צריכים לסבול ?

      • ראה תגובתי ל''דובי הדוברמן'' (מס' 80).

        אוהבת חיות, 31/03/06 16:32

        יותר מילים מזה לא שווה לבזבז עליך

    • אז תדאג שיגיעו לידיעת הציבור (ל''ת)

      בהקדם!!, 31/03/06 16:49

  • 74.

    עונש מוות לסדיסטים שמתעללים בכלבים

    meni, 30/03/06 22:07

    עונש מוות לסדיסטים שמתעללים בכלבים

    • עונש מוות לעונש מוות (ל''ת)

      מלאך השלום, 30/03/06 22:27

    • מסכים לכל מילה

      השופט, 31/03/06 17:37

      הייתי מוכן להיות זה שיזריק לו תרעל למנוול. הרבה זמן לא הזדעזתי כך!!!

  • 73.

    מזעזע!!!!

    הילה, 30/03/06 22:05

    מחריד ומזעזע . חבל שהירוקים לא נכנסו לכנסת,אולי אז היו מחוקקים כמה חוקים נגד חיות אדם שכאלה
    ממש מפחיד להחזיק חיית מחמד בארץ הנאורה הזאת....

  • 72.

    מנוול!

    ברוך, 30/03/06 22:04

    אדם כזה יש להכניס לכלא ולא להוציא לעולם אלא רק ביום שימות.

  • 71.

    חובה להעניש את הנהג בחומרה רבה.זו התעללות בחסר יכלת.איפה החוק. (ל''ת)

    גולדי, 30/03/06 22:01

    • לשלול לו את רשיון הנהיגה (ל''ת)

      מסוכן לציבור, 30/03/06 22:28

  • 70.

    חתיכת טינופת

    אלי, 30/03/06 21:51

    להעניש את הבן זונה

  • 69.

    לא צריך ללכת למשטרה על כזה דבר

    גיא, 30/03/06 21:42

    עם כל הכבוד לחוק במדינת ישראל,אם זה הייתי אני במקום בעל הכלב,הייתי הורג את השכן באותו הרגע.

    • ומבלה את שארית חייך בכלא, בעוד הוא מסתובב חפשי (ל''ת)

      חשוב על זה, 30/03/06 22:10

      • הצחקת אותי? עם משטרת ישראל?

        גיא, 05/04/06 03:26

        אני יכול לעשות את זה מול מצלמה ועדיין לא יהיה להם קצה חוט.

  • 68.

    עונש למתעלל בכלבים

    המעגיש, 30/03/06 21:35

    יש לעשות לו מה שעשה לכלב.

  • 67.

    מאחלת לך רק רע חלאה

    זואי, 30/03/06 21:34

    הלוואי שיהיה לך רק רע איש חולה בעל מוח אכזר ומעוות.......................

  • 66.

    ישמור האל מהמתנחלים האכזריים שרגילים להתעלל בערבים (ל''ת)

    חרדת התכנסות, 30/03/06 21:33

  • 65.

    וזו הדוגמא שהאב נתן לבנו, לא ייאמן (ל''ת)

    יגדל רוצח, 30/03/06 21:28

  • 64.

    חלאת אדם

    קובי, 30/03/06 21:21

    מעניין מה חושב אותו איש על הנאצים ודומיהם. הם הרי כל כך דומים לו!

  • 63.

    חמור מאוד אך....

    דוד, 30/03/06 21:17

    המקרה חמור מאוד והמתעלל חייב להענש .. אך בעלי כלבים המשחררים את כלבם והוא מפחיד ילדים נשים וזקנים או שהוא נובח וגורם למטרד אמיתי חייבים גם להענש, הציבור לא חייב לסבול את תחביבם או אהבתם של בעלי כלבים המזיקים לציבור, ושלא תטעו גם לי יש כלב, שחונך וזה באמת עלה לי כסף. כל כלב מתנהג כפי שבעליו מחנכו והרגילו.
    ואני מבין את ''הצד השני'' ומשתדל שהכלב לא יזיק ולא יהיה מטרד לאלה שכלבים מפריעים להם או מפחידים אותם.

    • הבנת הנקרא אנשים ! המטורף פרץ לחצר בית פרטי והוציא הכלב ממכלאה... (ל''ת)

      אורי, 30/03/06 21:32

    • אין להקיש ממקרה למקרה, האיש מפלצת מסוכנת (ל''ת)

      לאשפז את הפסיכי, 30/03/06 21:38

    • דוד צודק מאה אחוז (ל''ת)

      צדק צדק תרדוף, 30/03/06 23:36

  • 62.

    תיקון: זה לא הגיוני************** (ל''ת)

    יעלי, 30/03/06 21:16

  • 61.

    זה הסיוני כמה שהעולם שלנו

    יעלי, 30/03/06 21:13

    מעוות!! איך על דבר כזה עוברים בשתיקה??????? מינימום צריך להכניס אוות לכנס! היצור הזה מסוכן!!

  • 60.

    אין ספק בכלל שמקומו של התעלל בכלא-כמה שיותר! (ל''ת)

    מייק, 30/03/06 21:13

  • 59.

    איפה הייתם כולכם

    חיים, 30/03/06 21:12

    כששוטרים בעמונה פיצחו ראשים של ילדים וילדות? חיי כלבים חשובים יותר מבני אדם? גם אני אוהב כלבים ובעלי חיים אחרים !!

    • כמה רדוד

      אלה, 30/03/06 21:38

      זה שיש בעיות פוליטיות במדינה שלנו לא אומר שצריך להזניח תחומי חיים אחרים.
      ואם לא היה פינוי מתנחלים אז מותר להתלונן על אלימות?
      או שנעשה כאן פשע (וברור שכן) או שלא
      לא הכל קשור לפוליטיקה

    • כן, חיי כלב חשובים יותר, פשוט כי...

      הכחול, 30/03/06 21:41

      בעמונה לא היו בני אדם.
      ילדים וילדות? הצחקת אותי...

      • אתה לא שווה תגובה אפילו יא חלאה (ל''ת)

        חיים, 30/03/06 22:27

        • אז למה הגבת? אולי בכ''ז אני שווה תגובה, הא?... (ל''ת)

          הכחול, 31/03/06 04:35

    • מה הקשר?????? (ל''ת)

      הטמטום חוגג, 31/03/06 16:51

  • 58.

    קיבלתי צמרמורת

    רפאל, 30/03/06 21:12

    עאלק המשטרה שחררה אותו

    בושה!!

  • 57.

    45-אתה זבל כמו המתעלל הבזוי (ל''ת)

    חיפאי, 30/03/06 21:09

  • 56.

    אנטיפט מלוכלך אחד!!!!!! (ל''ת)

    שירי, 30/03/06 20:52

  • 55.

    בן זונה הרוצח!!!

    אביטל, 30/03/06 20:43

    אמן יקרא לו אותו הדבר!!!!!!!!

  • 54.

    חברים, אל תדונו אותו

    דן, 30/03/06 20:37

    אני נבהלתי עד עימקי נשמתי מנביחת כלב בשעת לילה מאוחרת ונזקקתי לטיפול נפשי במשך שלשה חודשים.
    לא מאחל לאף אחד להרגיש את מה שהרגשתי. זוועה נפשית בל תתואר.
    אם היה לי החוסן הנפשי אז הייתי מחסל את הכלב אחת ולתמיד ואת בעליו מושיב מאחורי סורג ובריח.
    קצת שפיות חברים.

    • אם אתה נבהל...

      אורי, 30/03/06 21:04

      אם אתה נבהל עד עמקי נשמתך מנביחת כלב באמצע הלילה אזי אתה צריך טיפול נפשי בלי שום קשר לנביחה

    • אתה כאן הלא שפוי. (ל''ת)

      תמשיך לקחת כדור, 30/03/06 21:08

    • אלוהים, כמה מטורפים כמוך עוד מסתובבים פה?

      הנה הרוצח הבא, 30/03/06 21:16

      אם נבהלת מנביחה של כלב עד כדי כך שהיית צריך טיפול של 3 חדשים אז כנראה שסבלת מבעיות נפשיות קשות עוד קודם. ואם כל מה שהיה חסר לך, כדי לחסל כלב אומלל שכל פשעו היה שהעז לנבוח, זה חוסן נפשי, אני מקווה שלעולם תסבול מפוביות וחרדות ושהנפש המעוותת שלך תשאר פצועה לעד.

      ואתה עוד מדבר על קצת שפיות....

  • 53.

    איייי עונש מוות! מינימום עונש מוות! הוא תיכת בן ****! להעניש הכיחזק

    רק עונש מוות!!!, 30/03/06 20:34

    יא אללה
    עונש מוות
    אנשים כאלה הם גועל נפש והם לא בני אדם ולא מגיע להם לחיות

  • 52.

    here you will stay un jail and not releasd-stupid police (ל''ת)

    David, 30/03/06 20:30

  • 51.

    אלוהים ישמור, אני לא יכולה לקרוא דברים כאלה

    חן, 30/03/06 20:27

    חיות זה הדבר שאני הכי אוהבת בעולם. אני אמנם מפחדת מכלבים גדולים (כי נשך אותי אחד בכיתה ד' וזה די טראומה) אבל אני לא יכולה לסבול דברים כאלה!

    אין לי מילים על החתיכת נבלה הזה.
    איך בן אדם עם לב יכול לעשות דבר כזה? איך?

  • 50.

    לכל המציעים עונש מוות לילד - אתם מעוותים

    בעל הכלב רשע גם, 30/03/06 20:26

    להעניש את בעלי הכלבים

  • 49.

    צריך להדליק נורה אדומה

    עודד, 30/03/06 20:24

    סוג כזה של אלימות צריך להדליק נורה אדומה למשטרה. אדם כזה יכול להשתמש בכזו אלימות גם כלפי בני אדם. ומה יקרה אם יהיה לו שכן מרעיש?!

  • 48.

    איפה המתעלל נמצא? מה סדר היום שלו

    שאול, 30/03/06 20:20

    מישהו יודע? איפה הוא עובד? לומד?
    יש פרטים

    • נמאס מההפקרות, מדינת החוק צריכה לטפל בדבר לא אתה (ל''ת)

      אפלטון, 31/03/06 00:43

      • הבעיה היא שהחוק לא עושה כלום! (ל''ת)

        מישהי, 02/04/06 16:57

  • 47.

    עזרה לבחור שנפגע

    תנו למכים בראש, 30/03/06 20:16

    שלום לך בחור יקר ,
    מאוד מצטערים לשמוע על שנעשה לכלבך .

    אם תואיל להשאיר פה פרטים של המתעלל אנו אישית קבוצת ''תנו למכים בראש'' מתחייבים לכך שהבחור המתעלל יקבל את עונשו בדרכים המקובלות איתנו .
    נשמח אם תשאיר פרטי זיהוי ליצירת קשר ואנו מבטיחים לאמלל את הבחור כפי שנעשה כבר בעבר על ידי קבוצתנו באנשים כאלה .

    תודה מראש.

    תלבש (C)

    • with u (ל''ת)

      amit, 30/03/06 20:47

    • אני איתכם! (ל''ת)

      יעלי, 30/03/06 21:35

    • הנה חוליגנים כמו מגיב מספר 48 ואלה שמריעים לו

      איש שלום, 30/03/06 23:42

      במסווה של אוהבי חיות.
      ככה זה שחיות חשובות יותר מבני אדם.

      מספר 48 אתה אלים ותוקפן שמתחפש לאוהב חיות.
      מחפש אלימות ומכות ועוד מתאגד לשם כך בקבוצה (מקבל גושפנקא לאלימות שבך מהכלל).
      אם זה לא היה בתירוץ של ''הגנה'' על כלב מסכן היית מוצא סיבה אחרת לתת לאלימות שבך להתפרץ.
      אתה חוליגן לשמו.

  • 46.

    לעשות לאידיוט אותו דבר!!!!!!!!!! (ל''ת)

    tupacamaru, 30/03/06 20:12

  • 45.

    שמו המלא של הנבלה-אופיר אלקלעי (ל''ת)

    אתה עוד תשלם, 30/03/06 20:07

    • ועכשיו, איפה עובד מר אלקלעי? (ל''ת)

      סתם, שנדע..., 02/04/06 21:53

  • 44.

    אני שם כסף שהמתעלל ימני... (ל''ת)

    HansCastorp23, 30/03/06 20:04

    • אני שם כסף שהכלב ערבי (ל''ת)

      מישהו, 30/03/06 20:51

    • ואתה אידיוט גמור!

      אלעד,ראשל''צ, 30/03/06 21:16

      מה הקשר? אותי אפשר לקטלג כימני קיצוני ואני אוהב חיות(יכול להעיד הכלב שלי שישן איתי מתחת לשמיכה בכל לילה) ומתעב מתעללים בחיות.

    • ואני שם כסף שהאיי קיו שלך לא עובר את מס' המנדטים של מרץ (ל''ת)

      ירושלמי, 30/03/06 21:33

  • 43.

    אני ממש בוכה

    אלוהים, 30/03/06 20:03

    איך אפשר? מכל סיבה שהיא? אוי אלוהים, צריך לעשות משהו כדי למנוע את הדברים האלה .

  • 42.

    למתעלל: עשית טעות מרה

    אני בדרך אליך.., 30/03/06 19:59

    סידרתי מקום מצוין כדי לקשור אותך לרכב שלי, תתחיל לעשות מתיחות..

  • 41.

    עונש לסטדיסט הזה!!!! מטומטם, הלוואי וה' יחזיר לו את שמגיע לו,חסר לב

    עונש !!!, 30/03/06 19:57

    חסר לב, חסר רגש, מטומטם ולא אנושי, מה משחררים את הפושע הזה??!
    מגיע לו עונש מוות!
    שהמדינה תתחיל להתעורר ולהקדיש תשומת לב לנושא ההתעללות המזוויעה, וכמובן שתממש את החוקים ולא תישאר כל כך אדישה כמו שעכשיו!!!!!!!!!!
    או ואבוי שיש כאלו אנשים שחיים במדינ ה!

  • 40.

    מוות לשכן המתעלל!!! (ל''ת)

    דנה, 30/03/06 19:54

    • לא צריך לצאת מפרופורציה, מספיק חמש שנים בכלא ושש בטיפול פסיכולוגי (ל''ת)

      בעוון התעללות, 30/03/06 22:02

  • 39.

    מוות לרוצח! (ל''ת)

    עונש, 30/03/06 19:54

  • 38.

    נעצר נחקר ושוחרר ממש בושה!!! (ל''ת)

    שירלי, 30/03/06 19:50

    • אכן לא ייאמן ששוחרר- הוא סכנה לציבור

      שייעצר, 30/03/06 21:15

      התעלל בכלב , שלף נשק ומסוכן

  • 37.

    ל-25, כנס,אם חזרת לכתבה

    יוסי כהן, 30/03/06 19:50

    א, זה שיש מרשעים בכל אוכלוסיה זה ידוע.
    ב, מהתגובה שלך השנאה שלך לציבור המתנחלים מזילה ריר
    ג, זוועות כאלה קורות במקומות אחרים פי כמה.
    ד, הלוואי ולכל העם היה את המוסר שיש למתנחלים, אז המדינה הייתה במצב הרבה יותר טוב.
    ה, ערב טוב ומבורך, ובבקשה תאהב יותר את עם ישראל בכללותו אע''פ שאינך מסכים איתו.

  • 36.

    היום גורר כלב מחר יגרור ילד.....

    אורנה, 30/03/06 19:50

    מעשה אלימות כזה לא קורה סתם.....
    יש דרכים רבות לפתור בעיות....
    אני בטוחה שהבן אדם אלים ויש בעיות במשפחה שמפחדים לדבר עליהם.....
    הייתי בודקת איך הוא מתיחס לאישתו ולילדים.....
    עונש חמור ומהר
    למען יראו ויראו......
    איחולי החלמה מהירה לכלב המסכן......
    ושבת שלום לכולם

    • מי שעושה כך לעל חיים סופו שירצח או יפגע בבני אדם (ל''ת)

      אריק, 30/03/06 20:19

    • צודקת במאה אחוז (ל''ת)

      אום כלב, 30/03/06 21:14

  • 35.

    חמור-אך בעלי הכלבים שימנעו מהכלבים להפחיד (ל''ת)

    יוסי, 30/03/06 19:45

    • יא דביל, החרא פרץ לחצר של בעל הכלב ופרץ למכלאה שהייתה שם,

      אורי, 30/03/06 20:56

      אם הילד של החרא נבהל מכלב בחצר שכנה שהיה סגור בתוך כלוב אז לילד יש בעיה קשה וצריך לקחת אותו לטיפול (וגם את מי שנטע בו את הפחד הלא רציונאלי)

    • הוא גם שלף נשק ואיים על בעל הכלב, ושוחרר!!!

      שלא יתפלאו, 30/03/06 22:24

      אם בהמשך גם ישתמש בנשק נגד מישהו, האיש מעורער בנפשו וצריך להשלח להסתכלות פסיכיאטרית בטרם יזיק למישהו שוב.

  • 34.

    מדוע הכלב נבח והפריע לשכן ולא נעשה דבר.

    מצוין, 30/03/06 19:45

    אם היית זורק לכלב רעל אף אחד לא היה מצייץ. בארץ אוהבים שקט תעשייתי, ואתה עושה זאת עם קסאם, 150 קסאמים בחודש לא מזיזים ביצה לאף אחד, אז לגרור כלב? אתה משוגע! פעם הבאה תוריד עליו טיל ותראה הכל יעבור בשקט, מפני שאנו אוהבים טילים, ולא מדווחים לציבור....

  • 33.

    If it was here, he would not have been released (ל''ת)

    Mephisto, 30/03/06 19:41

  • 32.

    מה באמת עושים כשיש כלב נובח ומרר את החיים???

    עודד, 30/03/06 19:41

    מה עושים שיש שכנים המגדלים כלב הנובח מתחת לחלון של השכנים. הנביחות עזות ולא מאפשרות לשמוע טלויזיה אפילו, שלא לדבר על שינה.
    מדוע אין לבעל הכלב אחריות על הכלב ומעשיו???.

    • מה עושים שיש תינוק שבוכה כל היום וכל הלילה וממרר את החיים ?

      אורי, 30/03/06 20:54

      אתה לא תינוק, תשתה מים קרים ותרגע, אם זה לא הולך תעבור דירה.

      בכל אופן לא לוקחים את החוק לידיים, כי בפעם הבאה שמישהו יקח חוק לידיים זה יכול להיות נגדך.

      • זה לא לקיחת חוק לידים- זו התעללו ת ומי שמתעלל כך ביצור חי ,

        אום כלב, 30/03/06 21:12

        יש סיכוי מוכח שיתעלל גם בבני מינו, אז גם לכל אלה שלא אוהבי כלבים , דעו לכם שאתם בסכנה מאנשים כאלה. ייאוש.

    • יש מה לעשות כשהכלב של השכנים נובח !

      משה, 30/03/06 21:10

      להקליט כמה שעות של נביחות כאלה
      וכשהשכן ישן להשמיע את הנביחות ברמקולים רבי עוצמה ליד ביתו של השכן, הוא כבר יבין את הרמז

    • כלבים נובחים=ותודה לאל שזה עוד בחוק

      איי קיו, 30/03/06 21:14

      בדיוק כמו שלך מותר לשאול שאלותיך האידיוטיות פה.

    • תגיש תביעה (ל''ת)

      אריק, 31/03/06 11:23

  • 31.

    הלוואי שהבן של המתעלל ידרס !!!! (ל''ת)

    עודד, 30/03/06 19:40

    • Hamman !!!! (ל''ת)

      Lea, 30/03/06 19:49

    • כנראה שאתה עוד יותר פסיכי ממנו (ל''ת)

      שיגעון מדבק, 30/03/06 21:52

    • ????????? (ל''ת)

      meyoeshet, 30/03/06 21:53

    • שתוק, שים מחסום לפיך (ל''ת)

      כלבת, 30/03/06 22:14

  • 30.

    המדינה הלכה קיבינימט

    חייל בדיכאון, 30/03/06 19:40

    המדינה הזאת פשוט איבדה את השפיות שלה נמאס כבר מהאנשים הבהמות שחיים פה ולא מפחדים מהמשטרה האימפוטנטית שלנו נמאס מהמערכת המשפטית פה שגם הם תאנוס ותתעלל בילדים תקבל אולי גג 3 שנים כלא וגם זה במקרה הקיצוני מאוד לרוב סתם תצא עם עונש על תנאי אז מה הפלא שאנשים לא מפחדים להענש? צריך לתת פה את הדעת דחוף גנבת? מורידים לך את היד! אנסת? חותכים לך את איבר המין! רצחת? עונש מוות! תתחילו להתעורר כי היום זה כלב ומחר הבנאדם הזה לוקח ילד שנתן מכה לילד שלו בגן וחותך אותו עם סכין כדי ללמד אותו לקח... נסיים בתפילה שאולי כבר יום יבוא ואלוהים יתן מעט שקט על האדמה המשוגעת הזאת שלא מפסיקה לשגע את העולם.

    • חייל, התחלת טוב, גמרת רע, מה זה חוקי חמורבי האלה? (ל''ת)

      הכיבוש משחית, 30/03/06 22:06

  • 29.

    יענש המתעלל!!!!!!!

    אלי, 30/03/06 19:39

    צריל להעניש עונש חמור את היצור הזה שהתעלל בכלב, אחרת לא ילמדו מזה שום דבר!!!

  • 28.

    בן זונה (ל''ת)

    ח.מ, 30/03/06 19:38

  • 27.

    החיה והכלב

    שרון, 30/03/06 19:37

    חייבים לעשות למפלצת שהתעללה בכלב בדיקה פסיכיטרית. בן אדם נורמלי לא היה מתנהג במפלציות כזו.
    להוקיע אותו ולהעניש אותו בכל חומרת הדין. מפלצת!!!!!!!!!!!!!!

  • 26.

    יענש המצעלל!!!!!!!!!

    אלי, 30/03/06 19:37

    צריך עונש משמעותי למי שמתעלל ככה בחיות, אחרת אף אחד לא ילמד מזה...

  • 25.

    חתיכת מניאק,לא מגיע לאנשים כאלה

    יעלי, 30/03/06 19:34

    לחיות!!!!!!!!!!!!! רקנקווה שהוא יקבל את העונש שלו,מנוול!!

  • 24.

    לא מפתיע: מדובר במתנחלים (ל''ת)

    לשים לב!, 30/03/06 19:33

    • מה הקשר מטומטם (ל''ת)

      e, 30/03/06 19:39

    • לא מפתיע אתה מטומטם

      מישה, 30/03/06 19:50

      גם בעל הכלב והנער שעצר את ההתעללות מתנחלים אז מה?
      דרך אגב יש להם גם אף ארוך...זה עוזר לך?

    • נעלה הוא ישוב חילוני שמאלני לחלטין (ל''ת)

      נתי, 30/03/06 20:43

  • 23.

    אוי איזה בזיון בתי משפט בישראל- שייכנסו אןתו לכלא

    ירון, 30/03/06 19:28

    -------

  • 22.

    איזה אנשים אלוהים ממש מפחיד

    אחד, 30/03/06 19:20

    רק בת סוהר לאפס הזה

  • 21.

    כך יעשה לאיש אשר ,,,,,,,,,,,,,

    דלית, 30/03/06 18:24

    יש לקשור את האיש הזה עם חבל לוו גרירה, לגרור אותו את אותו קלומטרג' שנגרר הכלב (שרחמנא ליצלן העז לנבוח !!) ולאחר מכן לכשפצעיו יגלידו והוא יחלים וישוב לעצמו - אז , יש להעמידו לדין ולמצות איתו את מלוא חומרת הדין !!!!! בתום מיצוי גזר הדין יש להרחיקו לאלתר (ברדיוס של 100 ק''מ) מחברתם של בעלי חיים ורצויי גם מבני אדם...... אגב, למישהו יש תשובה איך אדם הופך וגדל להיות כזו מפלצת? פשוט מצמרר!!!!!!!!!

  • 20.

    יש לנו בארץ זבלים

    שרון, 30/03/06 17:41

    ולא בני אדם
    ועוד זה אדם שהוא חובש?
    לאן הגענו??

  • 19.

    חלאה

    אפי, 30/03/06 16:28

    חלאת המין האנושי, פשוט רפש של בן-אנוש ולחשוב שהאדם הנאלח והבזוי הזה עובד בתור חובש ומטפל בבני - אדם זה ממש מחריד אותי!! ואיפה החוק? משחרר אותו בערבות!! הוא צריך לשבת מאחורי סורג ובריח להענש במלוא חומרת הדין על המעשה המזעזע הזה!!!!!!!!!!!!! פשוט מפלצת נתעבת !!!!!!!!!!

  • 18.

    חיה מי שעשה את זה לבעל חיים. כנראה

    חיה, 30/03/06 15:45

    זה אחד שמעניש גם בני אדם.
    זה הזבל בהתגלמותו.
    חיה רעה.
    לכלא .

    • למה אתה מעליב את החיות? (ל''ת)

      אוהבת חיות, 30/03/06 22:39

  • 17.

    חולה נפש- לקשור אותו לעץ!!! (ל''ת)

    חוחית, 30/03/06 15:38

  • 16.

    חבל שלא מפרסמים את השם של השכן... (ל''ת)

    איש מסוכן, 30/03/06 15:33

  • 15.

    כשאין עונשים ואין חוק - הזוועה נמשכת (ל''ת)

    ע, 30/03/06 15:08

  • 14.

    כל הכבוד

    מוניר, 30/03/06 15:07

    איכות החיים שלו חשובה הרבה יותר מחיי כלב, מסכן בטח כל המשפחה שלו סבלו מנביחות 24 שעות ביממה.

    • תן לי לנחש, מוניר, שהרבה אנשים לא מסתדרים איתך.

      תיק פתוח, 30/03/06 19:28

      כמה תיקים יש לך במשטרה מוניר?
      סתם, שאלה... כי יש לך חשיבה של עבריין.

      • אני מדמיינת לעצמי שהוא אמר את

        נוש, 30/03/06 21:27

        זה בציניות.....

    • מסכן, בטח כל הכפר סובל ממך יה אהבל (ל''ת)

      עבד אל שאחטה, 30/03/06 21:18

  • 13.

    איזה כלב חמוד

    דנה, 30/03/06 14:53

    עם מבט של אחד שלא מבין למה עשו לא את זה. והאמת סקובידו, גם לי אין הסבר. צריך מידה גדושה של רוע והשחתה כדי לפגוע ביצור עדין נפש וחסר אונים כמוך.
    החלמה מהירה.

  • 12.

    האיש פסיכופת, אבל איפה האחריות של בעל הכלב?

    אובייקטיבי, 30/03/06 14:41

    למה שהשכן יצטרך לפחד בגלל הכלב? גם דויד צריך לתת את הדין, ולא רק השכן.

    • האיש היה אחראי...תקרא את הכתבה

      בוב, 30/03/06 21:01

      הכלב היה סגור בתוך כלוב בתוך חצר (תקרא ותבין שהמטומטם פרץ לחצר ופתח את דלת הכלוב) זה שהילד פחדן לא אומר שצריך לקשור את הכלב למכונית ולגרור אותו על הכביש.

  • 11.

    אני כל כך מתמלאת כעס על היצורים האלו שמתעללים בחיות! (ל''ת)

    מיץ פטל, 30/03/06 14:41

    • בבחירות הבאות רוצי עם מפלגה הדואגת לרווחת בעלי חיים (ל''ת)

      בובי פישר, 31/03/06 00:39

  • 10.

    היתי קושרת את הילד של החוליירע הזה לרכב ונוסעת על 100 קמש!

    HELLO KITTY, 30/03/06 14:38

    להעניש אותו על זה שהוא מטומטם ובן של מטומטם גדול ממנו!!!!

    ובכלל נמאס מחראות כאלו במדינה נמאס! בגללכם חרא פה!@!!!!!

    • לקיטי

      צודקת, 30/03/06 19:29

      צודקת, לחלאות כמוהו צריך לעשות בדיוק את אותו הדבר. בגלל אנשים כאלה המדינה הזאת נראית כמו שהיא נראית...

      • אבות אכלו בוסר ושיני בנים תיכהנה??? (ל''ת)

        אילן, 30/03/06 19:49

    • את חולת נפש, לכי לטיפול! (ל''ת)

      דחוף, 30/03/06 22:19

    • כל הכבוד קיטי !!!!!

      גל, 31/03/06 20:46

      צודקת במיליון אחוז. גם אני הייתי מציעה לקשור את הילד שלו או את אישתו לרכב ולגרור אותם עד הדסה עין-כרם. לא מבינה איך נולדים אנשים כאלה, מקומם לא בעולם הזה.
      כל הכבוד על התגובה, ממש הוצאת לי את המילים מהפה!!!

  • 9.

    ככה זה אצל המתנחלים

    אחד שיודע, 30/03/06 14:22

    כל מי ששירת והגן על מתנחלים מכיר את האלימות המטורפת, השינאה היוקדת ומחלות הנפש שלהם.

    זה לא מפתיע כלל לשמוע סיפורים כאלו, זה רק מאוד עצוב...

    לא פלא שהעם אמר את דברו והם ירדו משמעותית בכנסת.

    • גם הבעלים והנער הנחמד מתנחלים... (ל''ת)

      ככה זה, 30/03/06 15:37

    • לצערנו יש אלימות בכל שכבות האוכלוסיה (ל''ת)

      אחת, 30/03/06 15:38

  • 8.

    אנשים כאלה פשוט צריך לקשור...

    שרון, 30/03/06 14:15

    עם חבל למכונית ולנסוע כמה שיותר מהר וכמה שיותר רחוק.
    בא לי לבכות כשאני שומעת דברים כאלה.

    • ומה עם השכן שסבל מרעש? (ל''ת)

      פיני, 30/03/06 15:05

      • ומה עם הבחור שהתעצבן שלא הביאו לו סיגריה ודקר?

        די לאלימות, 30/03/06 19:25

        אייך אתה מגלה לזה הבנה?
        תשמע, צחר בן-אדם כזה יביא מכות למישהו שעיצבן אותו כי '' מגיע לו''.
        לבעיות כאלו יש פיתרון, איטי, מעצבן, אבל חוקי.

    • אם את כל כך רגישה, מה לך ולנקמות אכזריות שכאלה (ל''ת)

      תציעי בהגיון, 30/03/06 22:49

  • 7.

    הלוואי ואלוהים ינבח עלייך רשע מרושע

    מ., 30/03/06 14:13

    אל תדאג אתה תקבל את העונש שלך.

    • את העונש שלו הוא קיבל לפני

      הרצל, 30/03/06 15:05

      אני רוצה לראות אותך שומע נביחות כל לילה כל הלילה ומדבר ככה.

      • אז בוא תראה אותי

        סליחה???, 30/03/06 19:46

        הנה אני הכלב שלי ושל השכנים שלי כל הלילה ''מדברים''(נובחים למי שלא הבין) ואני לא הולך ופוגע בהם כי זה מעצבן אותי!!!
        איזה מין בנאדם יחשוב שרק בגלל שמשהו מפריע אז הוא צריך להפוך את כל העולם בשביל עצמו!

      • גם לי יש שכן שמפריע

        אוהבת חיות, 30/03/06 22:44

        רואה באמצע הלילה טלוויזיה בקולי קולות וגם צועק עם החברים שלו בקולי קולות. חוץ מזה כמעט כל לילה יש מתחת למרפסת שלי חבורות של בני נוער שצורחים עד השעות הקטנות של הלילה - אז מה? גם אותם צריך לקשור למכונית ולגרור כמעט עד צאת נשמתם?

  • 6.

    סוציפט לפי ההגדרה המקצועית

    סכנה לבני אדם, 30/03/06 14:03

    האדם השקיע מאמץ, יצירתיות ותכנון בהתעללות בכלב.
    הייתי ממליץ לשכנים באזור לשמור על הילדים שלהם מכל משמר עם שכן כזה.
    גם צריך לבדוק אם הוא אינו מתעלל בילדיו שלו.

  • 5.

    עכשיו כל האידיוטים שמאמינים שחיי חיה חשובים

    חובב כלבים, 30/03/06 14:00

    כמו או יותר מחיי אדם יקפצו. האמת אם כלב היה מתקיף את ילדי לא הייתי מתאכזר אליו כך אלא הייתי הורג אותו

    • אלק חובב כלבים... אם אתה הית מתעלל בכלבה שלי היתי הורגת אותך גם...

      HELLO KITTY, 30/03/06 14:45

      ואפילו בלי רגשות אשמה!

    • מה הקשר לחיי אדם?

      אתה האדיוט, 30/03/06 15:27

      הכלב לא הרג או פצע את הילדים (אם בכלל תקף אותם), אז למה להרוג אותו?
      אתה נשמע כמו האדיוטים שמצדיקים רצח כלבים כשהם בוכים על נביחות או צרכים, והם רק אוסף של ילדים קטנים שנכנסים להתקפי זעם בכל פעם שאיזו שהיא שטות מפריעה להם.

    • עכשיו כל הטמבלים האלימים שלא יודעים לקרוא מגיבים...

      הכלב לא תקף, 30/03/06 15:32

      כ-תו-ב שהכלב לא תקף אף אחד. הוא היה בתוך מכלאה. הוא רק נבח.
      מי שתוקפני ומסוכן לילדים הוא השכן המופרע.

      ( תיקרא קצת ספרי פסיכולוגיה אז תבין, שבן-אדם כזה חייב להיות אלים גם לאנשים)

    • נמאס כבר מפחדנים

      אני, 30/03/06 15:37

      הכלב בסך הכל נבח.
      אם אני מפחדת מגברים שנראים לי מפחידים, האם מותר לי לשלוח מישהו שיפגע בהם בגלל שאני מפחדת? איפה הבעיה אצל הגבר שנראה לי מפחיד, או אצלי?
      הכלבים לא אשמים שיש אנשים פחדנים. טבעי שכלב נובח.

    • הייל. אפס מאופס נ***י קטן (ל''ת)

      א, 30/03/06 19:39

  • 4.

    גועל נפש, המתעלל צריך לשבת בכלא לכמה שנים טובות (ל''ת)

    טליה, 30/03/06 13:58

  • 3.

    משפט ועונש מייד!!!

    שירז, 30/03/06 13:53

    יהיה זה ביזיון אם המתעלל ישוחרר ללא עונש!!!!

    • מאסר לבעלי כלבים מרעישים (ל''ת)

      אורית, 30/03/06 15:06

      • לאורית

        תחשבי, 30/03/06 19:26

        מאסר לאנשים כמוך. בגלל צורת מחשבה כזאת אנשים גדלים והופכים למפלצות. ואם כבר עושים את החשבון שלך, צריך גם להעניש הורים שילדיהם מרעישים. לא..?

      • מאסר לבעלי הצעות טפשיות (ל''ת)

        ומייד, 31/03/06 00:33

  • 2.

    לא יאמן

    טל.ג, 30/03/06 13:48

    האכזריות האנושית...אין דבר שישתווה לה...
    לעולם לא תראו בעל חי משום סוג פוגע בזדון...
    וכמובן מטורף הזה לא יאנש וימשיך להסתובב חופשי..
    אם לא אכפת לכם מבעלי החיים תחשבו מה בן אדם כזה מסוגל לעשות לילדים!

  • 1.

    רק מאסר בפועל!!!!

    dandy, 30/03/06 13:44

    רק עונש כבד יוכל להרתיע מתעללים!!!!