• 67.

    שניים בכלל לא גמלאים

    יואב, 09/04/06 06:26

    גיל הפנסיה הינו 67 (נניח שהם יצאו לפני שהחוק שונה) אבל 58? יש לו עוד 9 שנות עבודה...

    גמלאים, ממש. כמו היתר.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    איתן צריך להיתפטר מיד על רקע פולרד (ל''ת)

    יהודה, 30/03/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אז מה יש לנו כאן?

    אהליבמה נילפז, 30/03/06 09:32

    מפלגת הוועדים הגדולים בדימוס!
    ובראשם איש עסקים מצליח שחיפש אקשן.
    לא אהבתם אותם ששבתו ....
    נראה מה יהיה עכשיו, האם הם עדיין עם הזיקה ההיסטורית להסתדרות?
    האם האיש עסוק עדיין במשחקי ריגול?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רפי איתן-קיצוני בדעותיו ,פזיז ועשיר מאד

    חזי, 30/03/06 01:30

    מקווה שקיצוניותו לא תבוא לידי ביטוי.
    הוא ממש לא הקשיש החביב שניבט מהמירקע.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    האם יש למפלגה אתר באינטרנט? (ל''ת)

    יוסי, 29/03/06 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מזל טוב לגימלאים

    יוסי, 29/03/06 17:55

    אני בן 57 והצבעתי לגימלאים כי:
    א)ראיתי מה ביבי עשה לקשישים
    ב)אני גימלאי צה''ל שקיצבתו נשחקת בהתמדה.
    ג)בהעדר עבודה אני נאלץ להסתפק בגימלא הצבאית השחוקה שאינה מאפשרת קיום בכבוד וידוע לי שבגיל הזה אין הרבה סיכויים למצוא עבודה הולמת.
    ד)לאישתי לא תהיה כלל פנסיה כי היא עובדת במקום עבודה שלא מפריש לקרן פנסיה.
    ה)אמי בת ה-90 מקבלת פנסיה זעומה
    ו)אני לא מאמין למפלגות אחרות שמדברות בשם הגימלאים אלא לגימלאים עצמם ואני מקווה שלא יכזיבו.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני מחכה לדמות שלו ב''ארץ נהדרת'' חחחח! (ל''ת)

    באגסי סגל, 29/03/06 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    המשאלה שלי שהמשיח יגיע (ל''ת)

    יובל, 29/03/06 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שלא תשכחו מפולרד רפי אתה לאמריקה לא

    דבי, 29/03/06 16:27

    נכנס אבל תעשה בכנסת לובי למען פולרד הוא יושב שם בגללך בהצלחה היה מזמן צריך לקום מועדון לקשישים בכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אל תשכחו ששרון ופרס מבוגרים יותר ממר איתן (ל''ת)

    יוסי, 29/03/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה הפלא שהגימלאים ניצחו...

    בומר, 29/03/06 15:54

    ...דור הבייבי בומרס- הדור בו היתה עליה תלולה בלידות בעיקבות מלחמת העולם השניה- הוא הדור שעומד עכשיו בפני פרישה, והוא בעל השפעה על מהלך הענינים. להזכיר לכם, זהו הדור שכשהתחיל לאבד שערות על הראש, שכנע את כולם שקרחת מגולחת זה יפה, עד שהצעירים בתמימותם חשבו שהם הביאו את אופנת הקרחת.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני מציע שנתרכז בזכויות הגמלאי ולא בהתכנסות

    פמסיונר, 29/03/06 14:40

    עכשיו אנחנו צריכים להכנס לקואליציה - אבל לא לעשות טעויות. בחרו בנו אנשים טובים מכל גווני הדעות הפוליטיות - בעד ונגד הנסיגה.

    אנחנו צריכים לדרוש משאל עם ולא לקבוע שום עמדה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    המחאה החברתית פשוט הצליחה!!!

    אלי, 29/03/06 14:23

    לפי הבחירה של הגימלאים-המסקנה
    שהמחאה החברתית הצליחה!!
    קבלו את התוצאות בשמחה רבה
    ותנו צ''אנס לחבר''ה לתקן את העוולות
    שנעשו לאחרונה
    יאללה קדימה לעבודה במרץ...
    לשנות לטובה את החיים של האומללים
    במדינה המזורגגת הזו-בגי 40 אתה גימלאי ללא פרנסה=פשוט מכה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא מייצג העניים והמנוצלים.

    רותי, 29/03/06 14:09

    מדובר בגמלאים שבעים עד אמידים.

    גמלאי חברת חשמל ?!.
    אף לא אחד או אחת מייצג בעלי הפנסיות המינימאליות או חסרי הפנסיה. לא נראה לי כי אלה יתגייסו באמת לטובת הסקטורים החלשים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כל הכבוד

    פנסיונרים, 29/03/06 14:01

    אנו מקוים כי תפעלו בהקדם גם למען
    גמלאי צהל מעל 20 שנה,הנאנקים עדיין בהחזרי ההיוון שלקחו עם תום שרותם בקבע,ועד גיל 70 אמורים להחזיר כספים שאפילו במונחי החזרי משכנתאות בתנאים הגרועים ביותר ,לא נשמע כדבר הזה.לפחות למען בעליהדרגות הנמוכות שנשארו כמעט חסרי כל, אנא מכם עשו מעשה,והצליחו,אולי אתם תחזירו לנו את כבודנו ,לראשי המדינה המדושנים זה לא מזיז.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בחירת הגמלאים היא דוגמא לכוחה של התקשורת

    sig1, 29/03/06 13:52

    התקשורת החליטה לעזור לגמלאים ולכן הם הצליחו. לעומת זאת יש מפלגות קטנות חדשות לא פחות חשובות שהתקשורת העדיפה להתעלם מהם.
    אל תשכחו שבפעמים קודמות הם לא הגיעו לשום הישג.
    מה נשתנה הלילה הזה?
    שמפלגת הגמלאים הפכה למפלגת הסלבריטאים.
    אני מקווה שהם יעשו משהו מלבד לשפוך שמפניה על ראשיהם... יש גמלאים במצב של עוני והם משפריצים שמפניה לכל עבר.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נציגיה הם גימלאים מדושני עונג,

    eli, 29/03/06 13:50

    נציגיה הם גימלאים מדושני עונג, ראשי ועדים גדולים לשעבר עם פנסיות ענק. הם לא מייצגים את הגימלאים המסכנים באמת. עכשיו תהיה להם משכורת מצוינת של ח''כ, ואחר כך גם גמלה שמנה נוספת של חברי כנסת, נוסף על גמלה שמנה שהם מקבלים עכשיו מעבודתם השמנה. הם לא מייצגים אמיתיים של הגמלאים המסכנים באמת, רוב נציגהם בכנסת עשירים מדושני עונג מרמת אביב השבעה והעשירה ודומיה... ושלא יעבדו עליכם. סך הכל זקנים משועממים ומדושניםשחיפשו תעסוקה.

    הגב לתגובה זו

    • 50 ו- 51, ראו תגובתי ל- 31. (ל''ת)

      אורן, 29/03/06 13:56

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כמו שהוא הפקיר את פולארד כך הוא יפקיר את הקשישים (ל''ת)

    לא לסמוך עליו, 29/03/06 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה אין מפלגה לילדים (ל''ת)

    ילד בן 10, 29/03/06 13:39

    הגב לתגובה זו

    • אפשר להקים מפלגה לילדים

      כבר לא ילדה, 29/03/06 13:48

      כי לא הקמתם אחת! אני בטוחה שיהיו לכם הרבה תומכים אם תעשו את זה!

      הגב לתגובה זו

    • למה אין מפלגה למוגבלים? וחסרי יכולת

      אמא לילד עם צרכ, 29/03/06 19:02

      אני הייתי מציבעה להם. הם לא מסוגלים להקים מפלגה. אבל אנחנו היינו צריכים להקים מפלגה שתדאג לאינטרסים שלהם.
      א

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    עכשיו המבחן האמיתי שלהם. האם באמת יעזרו לקשישים ?????

    אלי, 29/03/06 13:32

    האם הם יגנו על קרנות הפנסיה?
    האם יחזירו את גיל הפרישה לגיל 65?
    האם ידאגו לסל התרופות המורחב?

    אנחנו מחכים ......

    הגב לתגובה זו

    • הם יעזרו לקשישים במפלגתם

      sigi, 29/03/06 13:56

      אופטימיות ותקווה זה חשוב אך גם רגליים על הקרקע
      אני גם מקווה שהם יעשו משהו רציני למען הקשישים ולא משהו כגון הטבה של 200 שח

      הגב לתגובה זו

    • הגימלאים האלה תותחים אחד אחד!!!

      אתי, 29/03/06 14:01

      כל הכבוד אני מקווה מאוד שבחרנו
      נכון-למען כולנו-שמבוגרים בחברה לא
      יושלכו ללא קצבה וללא פנסיה.
      כבר בגילאינ 40 המדינה משליכה אותנו לפח! ללא עבודה וללא כל
      אפשרות להתפרנס בכבוד!!!
      אנא טפלו בענין הפרנסה גם לגילאי-
      טרום זיקנה-יש עמותה כזו 50 פלוס
      אבל לא עוזרים שם לכלם למצוא עבודה קבועה והולמת להמשך החיים
      בהצלחה רבה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    גם אני הצבעתי להם

    בן 26, 29/03/06 13:29

    ואני ממש לא מצטער.
    אם כבר מחאה חברתית - זו הדרך. הם האופציה השפויה בימים כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אזהרה

    ליאורה, 29/03/06 13:22

    בחרתי בכם לייצג אותי בבית המחוקקים, בתחילה בחרתי כברירת מחדל , אח''כ בחרתי מפאת מצבם הקשה של זקני ישראל , ועכשיו לאחר שראתי שאתם מדושני הפנסיות של חברת חשמל ודומיה, אתם תחת עיני הבוחנת ,אנא דאגו לאלה שאין להם פנסיה וחיים על קיצבת ביטוח לאומי והיזהרו כי בעוד כ.... שנים אנו שוב בוחרים.

    הגב לתגובה זו

    • למי אכפת גם כך לא ניגמור קדנציה (ל''ת)

      ח''כ מהגמלאים, 29/03/06 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    זאת לא מפלגת הקשישים, זו מפלגת ההסתדרות והקצבאות.... (ל''ת)

    יוני, 29/03/06 13:12

    הגב לתגובה זו

    • תראו מה יהיה הוא מפיניק שעבד אלינו

      דבי, 29/03/06 16:28

      רפי שחרר את פולרד מהר המשקפיים שלך תחליף עכשיו משחור לאדום

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    גמלאי הוועדים הגדולים- הסניף של פרץ

    מפלגת העבודה, 29/03/06 13:10

    איך ייצגו גימלאים עשירים את יתר הגימלאים, הפחות עשירים (בלשון המעטה)? תשובה: הם לא ייצגו. אבל את עמיר פרץ הם כן ייצגו. מעתה אמור: מפלגת העבודה- 27 מנדטים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    השיבו את גיל הפרישה לגיל 65

    אהרונוביץ, 29/03/06 13:07

    תקנו את העוול שבדחיית גיל הפנסיה,מי שרצא להמשיך לעבוד ורצו אותו, תמיד יכל להמשיך , הבעיה היא לגבי מובטלים שנפלטים ממעגל העבודה לפני גיל הפרישה ואינם מצליחים למצא עבודה או שבריאותם נחלשה אך אינם נכים, ובכלל האם אין זכות למי שעמל שנים רבות להנות קצת מהחיים ? האם חייבים לעבור מהעבודה לקבר? או לבית אבות?
    נראה עכשיו את כל אלה, שרוממות הדאגה לקשיש בגרונם, פועלים לתיקון העיוות הנוראי שנוגע לכל אזרח , בלי יוצא מהכלל.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, יש להחזיר את המצב לקדמותו בהקדם

      גיל פרישה, 29/03/06 13:39

      נקודה נוספת למחשבה.

      לא נראה לי שפתאום יזרימו כספים לקשישים, לנכים ולנשים חד הוריות
      מהסיבה הפשוטה שזה יפגע בתקציב, ימוטט את קרנות הפנסיה וכו'.

      הייתכן מצב כזה שקיצבת פנסיה תינתן בגובה של 2,500-3,000 ש''ח.
      כל כלכלן יאמר שהדבר בלתי אפשרי ושזה ימוטט את התקציב.

      מציאות לחוד ומעשים לחוד.

      בכל אופן, המון בהצלחה, ומי שנפגע
      מהקיצוצים, מצפה להשבת המצב לקדמותו, כלומר: נכים, גימלאים, נשים חד הוריות וכל מי שקוצץ.

      הגב לתגובה זו

      • עוול נוראי שמחייב פתרטו

        שמואל, 29/03/06 22:27

        לא יתכן לזנוח אנשים פעמיים, פעם נפגעו כאשר נפלטו מעבודתם סמוך לגיל פרישה,פעם שנייה שמעדיפים צעירים על פניהם, ופעם שלישת שדוחים להם את תשלומי הפנסיה וקיצבת זיקנה בשנתיים.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד!

    ארטישוק צעיר, 29/03/06 12:55

    כל הכבוד! ישראל חייבת להם ייצוג הולם בכנסת. נפלא.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אתם עוד תראו איזה סחטנים הם יהיו!!! (ל''ת)

    ק, 29/03/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הגימלאים בשביל הגדלת הקצבה בעוד 200 ש''ח

    קרן, 29/03/06 12:35

    יהיו מוכנים ''למכור'' גם את פרדס חנה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תור הזהב של הגימלאים

    עידן, 29/03/06 12:32

    ברור שזוהי מפלגה של קדנציה אחת. חשוב שיפעלו עכשיו!
    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא הצבעתי להם - אבל כל הכבוד ! (ל''ת)

    תמיר, 29/03/06 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נראה אותו דואג למגורשי גוש קטיף

    מכר את פולארד, 29/03/06 12:04

    מי שמציג את עצמו כדואג לעשוקים, חייב להוכיח שהוא כזה. צעד ראשון בכיוון הוא לדרוש במו''מ הקואליציוני פתרון מהיר ואנושי לעקורי גוש קטיף. נראה אותו..

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי...

      גדעון, 29/03/06 12:35

      הם עשוקים? הם הרי עשקו את עם ישראל קרוב ל-30 שנה!
      הצחקת אותי [ואני מקוה שגם את הגימלאים].

      הגב לתגובה זו

      • לגור עם שבעה ילדים בשני חדרי מלון..

        זה לא עשוק?, 29/03/06 14:00

        תושבי גוש קטיף עבדו כולם קשה והיו חלוצים בכל תחומי החקלאות בישראל. וכך קרה שהיו המובילים בייצוא פרחים, שרי גידול אורגני וירק נקי מחרקים. אחרי הגירוש חלקם הגדול מובטלים, בלי בית ובלי כבוד. מי שרוצה אותו דבר פי 10, יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל לא שהוא חברתי או שאיכפת לו מהחלשים. איפה היה עמיר פרץ? ושלי יחימוביץ'? וביבי? גם אם יש חילוקי דעות בנושא יהודה ושומרון, זה לא אומר שמותר לעשות הכל. אכן, נראה אותו דואג לעשוקים- ולא רק לעצמו..

        הגב לתגובה זו

        • הם עוד התחנכו בתקופה ציונית. מקווה שלא יתנו יד לנסיגה (ל''ת)

          א'י הישנה והטוב, 29/03/06 16:01

          הגב לתגובה זו

          • הציונות כבר מתה מזמן תתעוררו! יש לנו כבר מדינה! (ל''ת)

            המתנתק, 29/03/06 16:35

            הגב לתגובה זו

    • הימין לא גאג לגימלאים...והם לא ידאגו לימין (ל''ת)

      ערן, 29/03/06 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ולגבי פולארד...

    אזרח נאמן, 29/03/06 12:02

    יודעים מה?..

    אולי משהו אחד טוב יצא מהמפלגה הזו.
    שפולארד יחזור לכותרות.
    בתקשורת ובכנסת מתעלמים ממנו בשיטתיות ומנסים להתנער מהעוול שנעשה פה לאזרח שנתן את עצמו.

    אולי עכשיו רפאל איתן יגרום להעלאת הנושא הזה חזרה לסדר היום.

    אה.. בעצם, מה אני משלה את עצמי.
    מה שערוץ2 לא רוצה שיעלה - לא יעלה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן ,כאזרחי ישראל רצוי שנקבור ראשנו

      qwer, 29/03/06 12:46

      עמוק באדמה ,על המחדל שאנחנו עדיין שותפים לו .
      הפקרת פולארד .
      דמעות בעיניי , פשוט בושה לנו

      הגב לתגובה זו

    • פולרד - לא אזרח ישראל

      פרופורציות, 29/03/06 15:05

      פולרד, אזרח ארה''ב ריגל כנגד מדינתו.
      מה היה דינו של ישראלי שהיה נתפס בריגול למען ארה''ב?

      הגב לתגובה זו

      • מרגל בוגד

        ישראלי מודאג, 29/03/06 16:51

        שביל מי הוא ריגל? בשביל אירן????

        הגב לתגובה זו

      • תתביש הוא יהודי וישראל בחרה בוא לרגל (ל''ת)

        יהודה, 30/03/06 16:13

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל הכבוד,

    שלומית, 29/03/06 12:01

    הצבעתי עבורכם.
    שלומטית בת 31

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי זה הילד במקום ה-8 ? (ל''ת)

    יוסי, 29/03/06 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מעניין לקרוא

    עמי, 29/03/06 11:58

    ראשית כל מדובר בחברה מקצוענים, נראים חברים של פרץ. זה יעלה לאולמרט בבריאות ובהרבה כסף.
    דבר מעניין נוסף, כל אחד 2 ילדים , 4 נכדים. תבדקו בגיל הזה את חכ ליצמן והחברים שלו, לכל אחד 30 נכדים.
    תבינו איך תראה המדינה עוד 20 שנה.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך

      משה, 29/03/06 14:04

      עמי היקר. בזכות ליצמן ודומיו תישאר לנו מדינה יהודית. כיוון שלאחמד יש 120 נכדים מארבע נשים.
      ולגמלאים בהצלחה.
      מעשיכם יקבעו אים תהיו תופעה חולפת או כח עולה מבחירות לנחירות.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    קצצו לגמלאי מערכת הבטחון והגדילו לאחרים- נראה אותכם ?

    אלון, 29/03/06 11:54

    החבר רפי איתן מקבל פנסיה ממשלתית שמנה בתור בוגר מערכת הבטחון .
    אנשים לא כל כך יודעים שפנסיונר בן 45 שהשתחרר מצהל , או השב''כ , או המוסד , מקבל פנסיה שמנה ועוד המון הטבות ששוות כמעט מיליון שקל לאדם , כולל ביטוח חיים שפדיונו משולם גם אם נפטר בשיבה טובה בגיל 95 ( תנסו לעשות ביטוח כזה ...אין דבר כזה באף מקום ) .
    קל מאוד להפסיק את השחיתות הזאת , ושאדם ששרת את המדינה כחיל או קצין והשתחרר צעיר יחסית ,לא יקבל סכומים כאלה ויאלץ להסתפק בפחות או לצאת לעבוד , ואז , ראה זה פלא , יהיה המון כסף בקופה לשלם לגימלאים האחרים , ויותר חשוב לאלה שאין להם פנסיה בכלל וחיים מהפרוטות של ביטוח לאומי .
    אבל , אני מוכן להתערב שרפי איתן לא חולם להציע הצעה כזאת שתפגע בכל הגנרלים שפרשו מצהל ופשוט נהנים מחיים טובים על חשבוננו ....
    למה ? כי הוא בעצמו כזה .

    הגב לתגובה זו

    • וחוץ מזה עשה עשרות מיליונים אצל קסטרו (ל''ת)

      ציפי, 29/03/06 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שיפרסמו את הכנסותיהים

    מוטי חיפה, 29/03/06 11:41

    הם בטח לא מייצגים את המסכנים הגימלאים, להם פשוט משעמם, זרקתי כפפה מחכה לתגובה!!!

    הגב לתגובה זו

    • ראה את תגובתי מעליך (ל''ת)

      אלון, 29/03/06 12:04

      הגב לתגובה זו

      • לאלון ומוטי צרי העין ולבכייני פולארד

        אורן, 29/03/06 12:59

        אין שום קשר לגובה הכנסותיהם / פנסיותיהם של ראשי המפלגה הזו, להיפך, מי ייתן ויהיו עוד אנשים שמוכנים לצאת למאבקים אידיאולוגיים כמו מאבקם הצודק של הורינו וסבינו, ללא כל קשר אם הם בעלי ממון או אם הם עניים מרודים. לפני שאתם פולטים את הערותיכם הפוגעות וצרות העין אולי תקראו קצת על אנשי המפלגה ועל התבטאויותיהם, בדגש על רפי איתן, שציין מפורשות שפנסיה לקשישים צריכה להיות הדרגתית ויחסית- ואמר למשל שהוא ואנשים כמותו אינם זקוקים לה, אולם ישנם רבים שכן.
        בנוסף, כל נציגי המפלגה הם אנשים ראויים שהרוויחו את משכורותיהם ופנסיותיהם ביושר ובעמל תוך תרומה למדינה. אין צורך לפתוח עיניים בכל מחיר.
        וכך גם ל''חסידי פולארד'' המתיפיפים- איש מאיתנו לא יודע מה באמת קרה שם, ומי שכן, יודע, שאיתן הוא לא הכתובת- הוא לא יכל לעשות יותר משעשה.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    האם מפלגת הגימאלים תדאג גם לעצמאים הגימלאים ? (ל''ת)

    אשבל, 29/03/06 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    התגובה הכי רלוונטית פה זו של 11 כנסו והגיבו

    משה, 29/03/06 11:38

    כל הכבוד 11 אכן ילדי אלמן ואלמנה שווים באותו האופן
    ועל פי מגילת העצמאות וכבוד האדם והמוסר הבסיסי .ואין להפלות בין השניים

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בהצלחה, רשימה נהדרת.

    pnina, 29/03/06 11:38

    אני מקווה שעם העצמה שצברתם, ובצדק, תדאגו גם לנכים. לא אשכח ולא אסלח כיצד ביבי פגע באבי וכיצד שלח אמהות לילדים ''לעבוד'' במקום שלא ניתן להשיג עבודה. יש לדאוג לציבור הנכים אשר קצבתם נשחקת שכן, היא אינה צמודה לאף מדד.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד ליוזמה הברוכה

    ליאורה, 29/03/06 11:36

    הלואי והיתה קמה גם תנועה שתדאג להכניס את התרופות לסל . אין ספק שהיו מצליחים לגרוף לא מעט קולות .

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רגע, מס' 8 היה אחראי גם על המכביה כשכולם נפלו לירקון?

    me, 29/03/06 11:32

    חוצמזה הכל טוב. שיעלו ויצליחו.
    במיוחד בטיפול הפיננסי והבריאותי.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה אנשים בני 58-59

    גיל, 29/03/06 11:30

    נמצאים כבר בגמלאות?
    הם לא יכולים לעבוד עוד 7-8 שנים?
    אם הם שחוקים ועייפים אז למה הם נכנסו לפוליטיקה? אלו הפוליטיקאים שאנחנו רוצים???
    יש לנו כבר פוליטיקאים כאלו....

    הגב לתגובה זו

    • הגמלאים הצעירים בעל כורחם

      גמלאי בכח, 29/03/06 15:08

      הם גימלאים כי מקומות העבודה שלהם הפרישו אותם לגמלאות מוקדמות. בדר''כ בשל הפרטות שהמדינה היתה מאד מעוניינת לבצע תוך התעלמות מההשלכות.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לגמלאים קחו את תיק הפנים לא לוותר (ל''ת)

    אבי, 29/03/06 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כול הכבוד תותחים אחד אחד

    כנעני, 29/03/06 11:15

    למרות שאני אינני גימלאי ויש לי עוד הרבה זמן להיות גימלאי אני חייב להגיד לכם כול הכבוד הבהרתם שגם מבלי להיות מיתלהמים חסרי תרבות כמו איזה מרכז ליכוד אתם יכולים ללמד עוד הרבה צעירים איך לנהל מערכה פוליטית והבהרתם שעד כאן אי אפשר לירמוס את הזכויות שלכם יותר ושוב כול הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תזכרו שתצטרכו להחליט גם בבטחון ומדיניות חוץ

    המבקרת1, 29/03/06 11:06

    בטוח שתוכלו - וחוץ מזה כדאי שתפרסמו את הגליונות הרפואיים שלכם שנהיה בטוחים שאתם כשירים בכלל לעמוד בעומס כזה פיזי ונפשי.

    הגב לתגובה זו

    • עומס פיזי?

      די לשטויות, 29/03/06 11:45

      מסעות האלונקה האלה בדרך לכנסת.... שכיבות הסמיכה, המתח, הספרינטים.

      ממש נורא.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כולם טוענים לכתר,אבל כולם הפסידו.העם החליט להעניש את כולם!!.

    כולם טוענים לכת, 29/03/06 10:57

    כולם טוענים לכתר,אבל כולם הפסידו.העם החליט להעניש את כולם!!.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נקווה שיפעלו למען כל הגימלאים במדינה ולא רק למען אלה שהם חלק מהוועד (ל''ת)

    ההסטוריה תזכור, 29/03/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד !! ישר כוח ! אולי אתם תצליחו לממש את העלאת הפנסיה כאן לכל (ל''ת)

    אדם במדינה !!!, 29/03/06 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הסוקרים לא טעו קדימה זה 35 מנדטים

    שלומית, 29/03/06 10:50

    28 ועוד שבעת המופלאים זה בדיוק 35 שאולמרט יקנה אותם בלי למצמץ.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רפי, שים לב, יש לך מנדט לדאוג אך ורק לפנסיונרים, אל תתחיל להרים את

    אמיר, 29/03/06 10:47

    הראש בכל הנוגע לדעות מדיניות ובטחוניות.
    אל תחשוב לרגע שמישהו הצביע לכם בגלל שאתם בעלי כריזמה מיוחדת.
    רק בשביל לדאוג לפנסיונרים.
    ושים לב, רוב אלא שהצביעו לך אינם פנסיונרים אלא כאלה שרוצים שידאגו לפנסיונרים ובעוד כמה שנים יהיו כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • אמיר, לך תלמד אזרחות

      דרומי, 29/03/06 11:15

      חבר כנסת לא יכול לדאוג רק לנושא אחד.
      הוא יושב בועדות ובמליאה, וצריך לקבל החלטות.

      על זה היית צריך לחשוב לפני שהצבעת למפלגה שאתה לא יודע מה עמדתה לגבי 90% מהנושאים שידונו בכנסת הבאה. ואם ידעת והצבעת - שא בתוצאות בשקט. הם השליחים שלך עכשיו.

      הגב לתגובה זו

    • גימלאים

      דנה, 29/03/06 11:35

      הצדק אתן במלואו

      הגב לתגובה זו

    • מס 15 צודק

      עומרי, 29/03/06 20:31

      נאחון מעוד תידגו רק לגימלים כדי שה תישרו בכנסת לתאמיד לעם יש זיקרון ארוך

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש משהו באג'נדה של המפלגה חוץ מגמלאים?

    דיכי, 29/03/06 10:47

    כי אם זה כל מה שמעניין אותם, ואין להם עמדות מגובשות בנושאים בטחוניים, כלכליים וחברתיים אחרים חוץ מנושא הגמלאים, הם יעלמו מהר מאד, כמו כל המפלגות שקמו סביב נושא צר ולא שרדו.

    הגב לתגובה זו

    • אני חולק עליך

      איציק משה, 29/03/06 11:34

      המפלגה נבחרה דווקא בגלל שהאג'נדה של המפלגה מצומצמת. היא לא תעלם כל עוד ישנם פערים גדולים בין הגמלאים למגזרים אחרים בציבור. אך ראה תגובת 17, בשל סיבה זו אין למפלגה זו מנדט להכריע בנושאים אחרים. לחילופין, אולי ניתן לקבל אותם כמייצגי הדעות הציבוריות השונות אולם דעות אלו, לא עלו על הפרק והופיעו במצע המפלגה.
      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    משה שרוני יצאת גדוללללללל!!!!!!

    עיריית חיפה, 29/03/06 10:45

    המון הצלחה!!!!!!היית ונשארת הגדול מכולם!!
    אל תשכח אותנו עובדיי עיריית חיפה
    שזוכרים אותך מהימים הטובים שהיית היו''ר המוצלח והלוחם שלנו!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד!! (ל''ת)

      גימלאי שמח, 29/03/06 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    רפי, לעובדי אי בייס שפיטרת שילמת ? - לא

    עובד לשעבר, 29/03/06 10:31

    רפי
    עובדי אי בייס שפיטרת אישית - להם אתה לא דואג
    3 חודשי משכורת לא שילמת להם !
    שלם לעובדים שלך לפני שתתקן את העולם

    הגב לתגובה זו

    • רפי הצליח למכור סיפורים לאזרחי המדינה

      עובד לשעבר, 29/03/06 11:58

      גם הם נפלו ברשתו של מר רפי איתן... מבעלי חב' אי-בייס שלא שילמה עד היום משכורות עובדיה משך 3 חודשים. החמור מכל...לא העבירה לחברות הביטוח וקופות הגמל את הניכויים עבור העובדים...עבירה פלילית או לא??

      הגב לתגובה זו

      • רפי-תחזיר קודם את הכבוד לעובדי חברת אי-בייס (ל''ת)

        עובדת לשעבר, 29/03/06 12:09

        הגב לתגובה זו

      • רפי, כבוד עובדי אי-בייס נרמס-עכשיו תחזיר אותו (ל''ת)

        אזרח, 29/03/06 12:12

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    חשבתי פרס זה גימלאים

    זקנה מרמת-גן, 29/03/06 10:31

    אני זקנה מרמת-גן התבלבלתי,רציתי גמלאים.ראית פרס, טעיתי טעות חשבתי פרס זה גימלאים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רגע, הם כבר לא גמלאים

    ירון, 29/03/06 10:30

    יש להם עבודה חדשה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אזרח מקופח בניגוד לחוק ולמגילת העצמאות

    מצביע, 29/03/06 10:29

    עכשו אני מצפה מקים שתקיימו את ההבטחה במגילת העצמאות שדיברה על אי הבחנה במין דת וכו וכן על פי חוק כבוד האדם וחרותו מצפה מקים ליישם על אתר את חוק האלמן והאלמנה באום שווה וללא הבדן מין ילדח אלמן לא שונים מילדי אלמנה שניהם זקוקים לתמיכה וחינוך באון שווה
    ואם לא יהיה כך יאבד שמכם ושם המדינה הזו לעד

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גימלאים ,

    רונה, 29/03/06 10:20

    בחרתי בכם
    שיהיה בהצלחה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    דבר אחד הבנתי

    מוטי, גימלאי, 29/03/06 10:15

    שכולםםםםם גומרים את החודש מצויין+

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד

    יעקב, 29/03/06 10:05

    ברכות חמות ליעקב בן-יזרי.
    האיש המקסים הזה הוא אדם שעבד קשה ובשקט למען הציבור כל ימי חייו ומוכן לעשות זאת גם כגמלאי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      יניב, 28/05/06 14:54

      אתה צודק מר יעקב בן יזרי הוא אדם שעובד קשה למען הציבור בעיקר לגימלאים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד!!!

    משה, 29/03/06 10:02

    כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ה''חשמל חינם'' רוכב שנית.

    צדק חברתי, 29/03/06 09:49

    האנשים האלו, שבתור ראשי ועדים חלבו את המדינה משך שנים, ימשיכו לחלוב. המסכנים שחיים על ביטוח לאומי ימשיכו לסבול.

    הגב לתגובה זו

    • חשמל חינם

      חיים, 29/03/06 11:17

      מתאים לכל צרי העין. אפשר לחשוב שהחשמל חינם גורם לכך שעובדי חברת החשמל חיים חיי מותרות. אני כפנסיונר, עדיין תומך בילדים, בקושי גומר את החודש עם הפנסיה ''הגבוהה'' כמו שאני ועוד הרבה פנסיונרים כמוני מקבלים. אין היום חברה שלא מחלקת הטבות לעובדים. תשתדל אתה ועוד כמוך לראות ולקבל את הדברים בפרופורציה.

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך יש היום הרבה חברות שלא מחלקות הטבות לעובדיהן

        גל, 29/03/06 13:40

        ובקושי משלמות את השכר המגיע.
        אז חשמל חינם ברמות שעובדי חשמל צורכים זה לא בגדר הטבה לעובדים זה גזלה !!!

        הגב לתגובה זו

      • אם עוד נשאר לך כסף לתמוך בילדים

        אני ללא פנסיה, 29/03/06 13:50

        סימן שיש לך מספיק ועוד נשאר לך עודף לתמוך בילדיך הבוגרים. יש כאלה שאין להם פנסיה בכלל והם חיים רק מביטוח לאומי ואין להם כסף אפילו לא לעצמם. בודאי שאין להם גרוש על הנשמה לתמוך בילדיהם. אתה שם לב לפרופורציות המעוותות? תפקידכם לדאוג שתהיה פנסיה לכל עובד. אנו מצפים לכך דוקא מכם.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    זיקנה

    אשי, 29/03/06 09:48

    אל תשליכני לעת זיקנה ככלות כוחי אל תעזבני , כך אמר מלך ישראל לפני שנים רבות ,
    אם המפלגה הזאת תצליח ולו בענין זה בלבד דיינו ,
    רבים רבים ממתינים לתוצאות מעשיכם חיזקו ואימצו ,

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דבר אחד אפשר לומר בוודאות

    המתמיד, 29/03/06 09:40

    גימלת הגימלאים שנבחרו, מובטחת.
    להם אין יותר סיבה לדאגה.
    נשאר רק לראות עד כמה הם גם ידאגו לזולתם.
    לפי סטטיסטיקת העבר (צומת, שינוי) - נאדא, גורנישט.
    כך הם גם גם יעלמו מחר(תיים לכל היותר).
    חבל על הקולות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד לגימלאים הבוז לאולמרט

    תלם אהרון, 29/03/06 09:35

    אפשר להרכיב ממשלה חדשה בלי אולמרט ובלי אחורה צו השעה להגדיך את הפנסיה לגימלאים ב--50%והם התחברו לנתנחיהו וליברמן 13+7+12=32 מנדטים 4 יותר מאשר לאחורה אחלו אותה מאחור אצבע אלוהים קודם אכל אותה שרון ועכשיו אכל אותה אולמרט אחורה יחי ליברמן דה דה דה דה אולמרט נייט נייט.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קשישים

    דיזנגוף, 29/03/06 09:30

    חסר למדינה עוד מפלגה ..........
    ......אז בואו נקים מפלגה לצעירים לנוער לנשים ..ועוד ..עוד מפלגה לתנוקות

    הגב לתגובה זו

    • אכן, בחירה סקטוריאלית היא בחירה רעה

      מיכל, 29/03/06 10:53

      ויש לעשותה רק אם אין לסקטור זה או לאג'נדה שלו ייצוג הולם בתוך מפלגה קיימת וטובה.
      במקרה הזה האג'נדה החברתית של מפלגת העבודה כוללת גם את נושא הגמלאים ואף את נציגם האותנטי, בן ישראל.

      טרנד ההצבעה במפלגת הגמלאים היא בחירה טיפשית, מפונקת ושטחית.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר לפינוק??????????? (ל''ת)

        גיל מרכז, 29/03/06 11:20

        הגב לתגובה זו

      • מפלגת העבודה ... באמת ???

        זהר, 29/03/06 11:47

        מפלגת העבוד ופרץ בגילגוליו השונים לא עשו מאומה בשביל הגמלאים ... לו היו עושים לא היה צורף במפלגה סקטוריאלית ... מה שמדאיג בתגובתה של מיכל היא העובדה שקישקוש עסקני המפלגות הוא המלל היחידי שלא השתנה מקום המדינה ולצערי נראה של קיימת שום דרך להשתיקו .

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מעניין

    בוחן בוזזים, 29/03/06 09:28

    לכל הרשימה יש פנסיות תקציביות גבוהות מאוד, משרד ראש הממשלה, חברת חשמל, תע''ש, עיריות, וכו, כולם מתפרנסים היטב מהפנסיות שלהם,
    כל הכבוד שהם החליטו לדאוג לאחרים

    הגב לתגובה זו

    • נחכה ונראה

      אני ללא פנסיה, 29/03/06 13:54

      אני מצפה מהם להנהיג חוק פנסיה לכל עובד. לרוב העובדים במדינה אין פנסיה. הם חייבים להתמקד בנושא זה, אחרת מה הם שווים בכלל? הרי זוהי הנקודה הכאובה ביותר אצל רוב הגימלאים. ובנוסף, אלה שכבר לא יקבלו פנסיה, חייבים להוסיף להם מביטוח לאומי ולא לזרוק את הכסף לש''ס החמדנית.

      הגב לתגובה זו