• 56.

    אתה תותח

    שלומי, 01/04/06 09:00

    היינו צריכים לראות ולשמוע אותך הרבה יותר לפני הבחירות ולא אחרי.
    תאוריך מדוייקים להפליא , חבל שהגעת מאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אין קשר למזרחי האיש לא מתאים ....

    שרון, 29/03/06 10:30

    הבן אדם לא מתאים להיות ראש ממשלה כי הוא מושחט ועזר לעוד הרבה מושחטים להתרומם כל ראשי הועדים זכו לתקציבים ענקיים וכל הקבלנים בחברות התעשרו על חשבון האנשים הפשוטים .

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    טוב שאתה לא משוחד-אביך עובד אצל פרץ (ל''ת)

    מיכל, 29/03/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה עם מצנע?

    תומר, 29/03/06 10:17

    גם מצנע מזרחי שקיבל 19 מנדטים למשרות שנחשב לבן אדם ישר, אלוף בצה''ל, ראש עירייה.

    מה אסור לא להסכים עם האג'נדה השמאלנית כלכלית של פרץ? מפלגת העבודה כבר המון שנים הייתה מרכז-ימין כלכלי ושמאל מתון מדיני, פרץ בא ושינה את הגישה, אז חלק מהבוחרים ברחו.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מאמר מעולה!!

    דנה, 29/03/06 09:52

    פרץ חייב מנדט לניר ברעם על שורת המאמרים וההופעות הטלוויזיונית האמיצות שלו, כולל האחרונה ב''לונדון וקירשנבאום'' שבה הוא שחט לגדי טאוב את הצורה. מי שלא ראה החמיץ רגע טלוויזיוני נדיר

    הגב לתגובה זו

    • ראיתי אותו. באמת היה טוב.

      בני, 29/03/06 10:07

      . טאוב לא ידע איפה לקבור את עצמו. טוב מדובר באיש אומלל, שמרן פתטי, שהיה רלוונטי לפני 10 שנים וכבר מזמן לא כתב מילה משמעותית. אבל לא ידעתי שיש לברעם כזה קילר אינסטינקט.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת במליון אחוז....!!!!!

      אב''יס, 29/03/06 11:23

      ההחלטה האישית שלי לחסום את קדימה-ליכוד-ליברמן ''עלתה'' לי בהצבעה ל-''עבודה'' על חשבון אחת המפלגות הקטנות שלא היו נכנסות ממילא!

      ההופעה של ברעם ג'וניור ב-לונדון וקירשנבאום היתה משובחת!

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אתה שכחת לשבח את המזרחים שעברו לעבודה! (ל''ת)

    צחי, 29/03/06 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ניר ניר הצעיר. (ל''ת)

    חהחהחהחהחהחהח, 29/03/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ראייה שיטחית של המציאות

    ציוני אשכנזי, 29/03/06 08:10

    לא העדתיות ולא ה''אשכנזיות'' לא בחרו בפרץ, אלא מערכת אינטרסים כלכליים בשילוב של ראיית עולם קפיטליסטית דורסנית .

    הדוגלים בעמדה זו הם אלה שעזבו את מפלגת העבודה. הם לא היו צריכים להיות שם כבר מזמן. אבל הנוחות והאופורטוניזם איפשרו להם לרבוץ כפרות הבשן במפלגת העבודה.

    פרץ ראוי למלוא הערכה על כך שראה את המציאות הזו, התמודד מולה באומץ ובחוכמה וגם ניצח.

    אילו עמיר פרץ לא היה ניבחר לעמוד בראש מפלגת העבודה, וגם מחזיר אותה מהתנהלותה הסוררת, אזי מפלגת העבודה הייתה מתרסקת. וכולם יודעים זאת.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה - עמיר פרץ הציל את מ.העבודה ממוות קליני.

      משהי, 29/03/06 09:31

      לולא עמיר פרץ גורלה של מפלגת העבודה היה גרוע בהרבה יותר מזה של הליכוד.

      הממשלה הזו לא תחזיק לימים וקדימה תתפוגג כמו שבאה, ואתם תראו איך עמיר פרץ היה וישאר הכתובת האחרונה.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    על מה אתה מדבר?

    אבי, 29/03/06 07:48

    המנצחים הגדולים הם עמיר פרץ, ליברמן והגימלאים. אולמרט נכשל, קדימה פתחה עם 45, ירדה ל 35 בסקרים וקבלה רק 28.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרץ נכשל

    אאא, 29/03/06 07:41

    הוא נכשל ראשית כל במבחן המנדטים.
    מצנע הביא 22 מנדטים (19+3) בעיצומה של אינתיפאדה מול יריב כמו שרון.פרץ הביא 20 בעיצומה של רגיעה מול יריבים נוחים כמו אולמרט וביבי.
    מפלגת הגמלאים היא סתירה לרפצופו של פרץ.
    בפריפריה היה אחוז הצבעה נמוך במיוחד.לא בדיוק התלהבו שם מפרץ.

    הגמלאים לא הצביעו לפרץ בגלל המוצא שלו אלא כי בשל ההתנהלות שלו כיו''ר הסתדרות.כיו''ר ההסתדרות פרץ דאג אך ורק לחלשים מחברת החשמל,בתי הזיקוק,הנמלים,הבנקים,ארגוני המורים ומקורות.
    אין סיבה שפרץ ינהג אחרת כשר בממשלה.

    פרץ ניצח בעבודה בעזרת רמאות.חלק הארי של המתפקדים היה מזויף.
    הנסיון להסתיר את פינס,הרצוג,תמיר,וילנאי ואיילון מאחורי הגב של פרץ נכשל.
    הציבור התמקד במוצר ולא באריזה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא פרץ קיבל תמיכה אלא מועמדי העבודה

    ישראל, 29/03/06 06:52

    אנשים משכילים ובעלי ניסיון לאומי: ברוורמן, תמיר, איילון.
    אף אחד לא רוצה ראש מועצה לשעבר, מזכ''ל גוף שביתות ביריוני ובעיקר אדם בלי השכלה, ניסיון ויכולות - כרה''מ. שב בחניה פרץ ושלא תעיז לנסות לחטוף את הבכורה מקדימה באמצעות עסקונה פוליטית עם הגמלאים להקמת גוש חוסף. נמאס לנו מפוטשים פוליטים של מי שכבש את העבודה באמצעות הועדים הגדולים והכוחניים של המשק. אנחנו זוכרים כמה קולות פסולים היו לך בפריימריס בעבודה וזיופים- לא כל האמצעים כשרים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    נטשתי בגלל המשנה הכלכלית

    אייל, 29/03/06 06:22

    פרץ נתפס אצלי בדיוק כדמות שלו בארץ נהדרת - אותו אחד שעומד בכל הפגנה עם המגפון וצועק.
    אחד המהלכים המוצלחים ביותר שבוצעו בתקופה האחרונה היה השינוי המבני בחלק גדול מהגופים החזקים. את השינוי הזה הוביל ביבי (גם בו לא בחרתי).
    פרץ תמיד עמד בצד השני והפגין.

    אין דבר שמייצר יותר אנטיגוניזם משביתה. בטח כשהיא הופכת לכלי כ''כ זמין.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לצערי ניר צודק בהחלט

    אשכנזי נדיר, 29/03/06 04:28

    מאז שפרץ נבחר לראשות העבודה, נתקלתי אצל חברים וקרובי משפחה, רובם בוחרי עבודה מסורתיים או לפחות בחלק ממערכות הבחירות, בכל התגובות שהוצגו במאמר: ''הוא לא מתאים'', ''ככה לא נראה ראש ממשלה'' (נכון, עדיף 70 ק''ג מיותרים על שפם), ''הוא לא יודע לדבר אנגלית'' והוא וולגרי ופרימיטיבי (לעומת האנינות של אולמרט, ביבי, ברק וכו').
    אני בטוח שפרץ היה יודע שנשיא מצרים המנוח היה אנואר סאדאת ולא ''מוחמד'' סאדאת, פשלה מביכה טריה מהלילה של רה''מ הטרי, וגם התרגשות היא לא תירוץ. אולי הוא התבלבל קצת עם אחמד סאדעת, רוצחו של גנדי, אותו תפס בניסיון להרוויח עוד כמה מנדטים?
    מחר יתברר שפרץ קיבל בעיירות הפיתוח 7-8 מנדטים, אבל מספר גדול מזה של מצביעים ''בטוחים'', שבבחירות קודמות הצביעו גם עבור צנון כמו מצנע, שהכריזמה שלו שווה בערך לסבא במקום ה 68 ברשימת הגמלאים, היו מוכנים לשים כל פתק, מהירוקים, קדימה ועד לגמלאים ובלבד שלא לבחור ב''מרוקאי הזה''. עצוב מאוד, אבל צריך להכיר בזה: אנחנו חיים במדינה גזענית מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להכיר בזה-פרץ לא נבחר- נבחרת העובודה נבחרה

      משה, 29/03/06 06:46

      אנשים בחרו עבר עמי איילון, יולי תמיר ואבישי ברוורמן ולא עבור עסקן מפלגתי מליגה נמוכה שדאג רק לוועדים הגדולים. שלא ירים את האף - הוא לא מנהיג ולא כלום- בסה''כ פה גדול בלי תוכן, ניסיון והשכלה כמו שכבר כתבו פה.

      הגב לתגובה זו

      • משה, הבחירות כבר נגמרו

        יואב, 29/03/06 07:56

        ואתה עוד נשארת עם הדמגוגיה הנמוכה ביותר של מתנגדי פרץ.

        הגב לתגובה זו

    • גם אני אשכנזיה שהצביעה לעבודה (ל''ת)

      נפגעת המיתון, 29/03/06 08:25

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל כך נכון שזה עצוב...

    אכמ, 29/03/06 03:17

    ניר, אתה צודק בהחלט.
    מתביישים לרקרא לילד בשמו (גם פרץ בעצמו לא מוכן לעשות זאת) אבל זו גזענות לשמה, במובן המכוער ביותר.
    התקווה שלי כרגע שכל העשבים השוטים בראשותו של ברק הגנגסטר תאב הממון, יעלמו להם מהנוף הפוליטי וישאירו את העבודה לאנשים האיכותיים בראשותו של פרץ.
    בחירות הבאות - פרץ הוא ראש הממשלה!!!
    אז, כבר לא יהיו את אותם זבלים שלא מסוגלים לתמוך באיש חזון בעל שעור קומה, אידיאלים, חושים מחודדים ורודף צדק, כמו עמיר פרץ.
    אכמ

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל מילה בסלע!

    ישראלי, 29/03/06 03:09

    וכמה עצוב!
    הגזענות ככ מושרשת בעם היהודי בכלל ובישראלי המצוי בפרט (וסליחה על הכללה) אחכ עוד באים בטענות לעמי העולם...מעורר גועל.

    אמממ, ותעזרו לי, אם בחרתי עבודה זה אומר שהשתכנזתי? על הז....שלי!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה נכון. אי אפשר להחביא את זה.

    מצביעת עבודה, 29/03/06 01:43

    אני מצביעת עבודה ונמצאת בקרב מצביעי עבודה מאוד הדוקים, בקרב חבריי. מאז שעמיר פרץ נבחר לפתע ראיתי בעיניים כלות את חבריי עוברים לקדימה ולמרצ בתואנות שאני חייבת להודות: מופרכות. היטחתי בפניהם בצער רב את דעתי: מדובר בגזענות. לא יעזור כלום. ואגב, זה ממש לא רק אשכנזים, דווקא גם מרוקאים וטוניסאים ראיתי שמתוכנתים לפעמים לפי אותה התוכנית של איך נראה מנהיג: בלון נפוח של חשיבות עצמית וארץ ישראל הלבנה ויושב אל שולחנם של בעלי ההון. אבל אל דאגה. עמיר יראה עשייה כזאת שתראה להם מהו מנהיג. יש בו ויטמין שאין לאף אחד אחר, והוא יראה זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בשמאל תמיד שנאו מזרחים.

    הרשלה אבוטבול, 29/03/06 01:32

    כששריד התפטר מהנהגת מרץ מיד הביאו את ביילין, כדי שלא יצתרכו לשים את רן כהן.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ומהנאום הנוראי של אולמרט אינך סולד?!

    HansCastorp23, 29/03/06 01:29

    ''שכנַי הפלסטינים, אנחנו נפנה שני מטרים מרובעים בגדה. טייק איט אור ליב איט''.

    אוי לנו. שרון במצבו הנוכחי כבר עדיף.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    של התקשורת שלא מצביעים לו בגלל מוצאו. עד מתי

    זה סתם שקר, 29/03/06 00:26

    תחגוג התקשורת השקרנית? הבעיה שלו מבחינתי היא שהעבודה עלולה להרוס את הבטחון, חלילה.לא אכפת לי כלל שאינו דובר אנגלית. שידבר צרפתית.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא בגלל שהוא מרוקאי, בגלל שהוא מרוקאי דפ''ר (ל''ת)

    ירון, 29/03/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    צודק 100%. בשרון לא מצביעים לפרץ כי הוא מרוקאי. (ל''ת)

    דורית, 28/03/06 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צודק, אבל חכה לבוקר יהיו 24-25 מנדטים לעבודה.

    ש, 28/03/06 23:46

    ולקדימה בין 29-31 לא נורא בכלל

    הגב לתגובה זו

    • בבוקר עוד לא יספרו את המעטפות הכפולות

      לא בבוקר, 29/03/06 02:51

      במעטפות הכפולות יש להערכתי עבודה, קדימה וגמלאים. אבל הן לא ייספרו עד הבוקר, אלא מאוחר יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    גזענות של ממש

    סוקר בכיר, 28/03/06 23:29

    מדובר בגזענות. אין מילה אחרת. השד העדתי עדיין כאן וזה בא דווקא מציבור ''האשכנזים'' ולא כתמיד מהמקופחים של צפון אפריקה שהואשמו כל השנים כביכול בגזענות הפוכה.... מסתבר שעוד רחוקה הדרך לאחדות בין העדות אם בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מזרחית גאה ... אך לא בפרץ

    יעל, 28/03/06 23:14

    לא באדם שעד ינואר האחרון לקח הביתה משכורות מצטברת של למעלה מ60 אלף ש''ח מתפקידיו כח''כ לצד יו''ר ההסתדרות... וזאת כשאנשים רבים לוקחים הביתה כ- 5% ממשכורת זו... צ ב י ע ו ת בלתי נסבלת!

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה שלפת את השקר האומלל הזה?

      דרומי, 29/03/06 02:34

      משכורתו של פרץ כיו''ר ההסתדרות הייתה - תחזיקי חזק - 1 ש''ח. הוא קיבל משכורת רק מהכנסת.

      הגב לתגובה זו

      • ולפי זה? הוא לא קבל משכורת? במה הוא עבד? עסקנות? (ל''ת)

        מישל, 29/03/06 06:47

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא כל כך נדיב- לא היתה לו ברירה היה חייב לוותר על כסף מההסתדרות (ל''ת)

          פרץ איש עשיר, 29/03/06 10:17

          הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל כך קל לדבר שטויות בלי גיבוי

    נביא זעם, 28/03/06 23:00

    מפלגת העבודה קיבלה הרבה קולות, יותר מהצפוי, וכל מי שהספיד אותה עד לפני כמה שעות, הטעה והוטעה.

    אף אחד לא עזב את מפלגת העבודה בגלל מוצאו של אף אחד.
    הנה, מלא קולות.

    וכל אלו שעברו לקדימה: ימין כלכלי קיצוני. עדיף בלעדיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בן עמי הוא לטעמי, והוא מזרחי

    בהט, 28/03/06 22:48

    אילו שלמה בן עמי עמד לבחירה, היינו נוהרים למפלגת העבודה, בשל העומק, העידון המחשבתי, האומץ להתעמת עם בעיות מורכבות ללא כל התלהמות, בשל החן, גם, ובשל ההגינות והשם הטוב שדבקו בו. זה איש לבחור בו. אני רוצה לקוות שהוא גם היה נמנע מלבחור אדם כשלי יחימוביץ' ליועצת ולמקורבת.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להתמזרח זה להיות עני

    איה, 28/03/06 22:44

    כדי להשתכנז צריך לעלות מעמד, לרכוש השכלה, להתלבש בגוונים מסויימים.
    כדי להתמזרח צריך לדבר בזעם, להתעמת עם מעבידים שרירי לב או להתחנף אליהם מתוך בוז וחשש לפרנסה. צריך לשנוא את הבנק ואת בזק, את חברת החשמל ואת ההוצאה לפועל, וצריך גם לבלף שבחו,ל, לפני שבאו לארץ, ההורים או הסבים היו עשירים מופלגים, ולטעון לאיזה מקובל או חכם בתורה בשושלת. תפסיקו כבר עם עניין הגזענות. קוראים לזה נמאס מן האופי המזרחי, מן הרתוריקה המזרחית ומכל הרווחים המשנייםץ פרץ הוא בחור עילג ודי אבוד בנבכיו של עולם מורכב, גדול ומסוכן...הוא לא מתאים אלא להיות מנהיג פועלים. שלי צריכה לחשוב על מי להתעלק הפעם הבאה. אולי היא כבר יודעת.

    הגב לתגובה זו

    • לאיה

      עוז, 29/03/06 01:49

      .....את ילדה מפגרת.

      הגב לתגובה זו

      • איה . רטוריקה לא רתוריקה (ל''ת)

        בחור עילג, 01/04/06 12:58

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    התירוץ הטבעי להתרסקות המפלגה

    Liron, 28/03/06 22:36

    אבל זהו תירוץ בלבד. אנשים בהחלט אינם מעוניינים במפלגת העבודה, אחר ששהתה בקואליציה בעייתית, אחר שאנשים שנחשבו לאנשיה עזבו בחמדנות לקדימה, אחרי שבאה שלי יחימוביץ' ומילאה את הריק שהותירה אחריה דליה איציק, ובצורה די בוטה השתמשה בפרץ כדי להתברג לפוליטיקה במקום גבוה ככל שניתן. היא כבר תעזוב אותו, היא כבר תעבור מפלגות, אבל היא כבר שם. לא בחרו פרץ בשל בחירתו המשונה ביחימוביץ', בשל חוסר ניסיונו הפוליטי, כו, ןגם ההתלהמויות שלו.
    לניר ברעם החובה להגיב, שהרי הוא מחשיב עצמו הוגה דעות, אבל תגובתו ריקה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ניר - אתה מוזמן לשאול את אבא (ל''ת)

    ריינר, 28/03/06 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא בגלל המזרחיות עזבתי את העבודה

    גיא, 28/03/06 21:19

    עזבתי בגלל ההשבתות של המדינה שהטריפו אותי על דעתי.
    חסימות הכבישים בשביל עובדי בזק וחברת חשמל והנמלים והבנקים.
    את כל אלה אני לא אשכח לעמיר פרץ.
    אין לי בעיה עם מזרחיים בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבין את אשר אתה כותב ?

      צביקה, 28/03/06 21:56

      שביתות בשביל עובדי !!!!!
      רק אצל סטלין לא היו שביתות
      אמיר פרץ פעל בשביל העובדים בדיוק כפי שכתבת נגד האוצר וילדי ביבי המתעשרים לדורותם ! הוא לא פעל נגד המדינה ואזרחיה אלא נגד מדיניות כלכלית אכזרית ונוראה.

      הגב לתגובה זו

      • השבית בשביל מי?!?

        דן, 29/03/06 03:16

        עובדי בזק, חברת החשמל או בתי הזיקוק לא רעבים ללחם. גם לא לקויאר. המדינה הושבתה כידי שלא יפגע השכר המרקיע של אותם סקטורים מפוטמים. אכן משנה סוציאלית!

        הגב לתגובה זו

    • שביתות

      נירה, 29/03/06 09:35

      צריך ללמוד מצרפת איך שובתים וכיצד מגיסים המונים גם כאשר הכבישים חסומיים ימים שלמים.רק ועדים גדולים וחזקים יכולים לשבות ולשנות משהו.עובדי עלית או עובדי קבלן ישבתו וזה לא יזיז לאף אחד.פרץ נהג בתבונה בשביתת.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא נטשתי

    חבר מפלגה, 28/03/06 20:56

    אני מעדיף את ציפי לבני ההגונה משלי יחימוביץ' הצבועה. אין לי בעיה עם עמיר פרץ שהוא מנהיג ראוי בהחלט.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין קשר לעדה - הוא פשוט לא מתאים

    דן, 28/03/06 20:30

    בתור בוחר מערך שהצביע קדימה אינני יכול לראות אדם שכולו סחר מכר ואינטריגות פועלים כמנהיג שלי ושל המדינה, טעתה מפלגת העבודה בבחירתה בו, כל אחד מהעשרה הראשונים מתאים יותר ממנו

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תוספת: לכל המשוים לבן - גוריון

    חי, 28/03/06 20:24

    השכלה - איננה מספר התארים האקדמים. ראה ערך - ליבנת...
    מה שהיה לבן גוריון בסוליות סנדליו אין למר פרץ בכל גופו (כולל אישתו...)

    ייתכן שהוא חביב יותר, חם, אבל אינו
    מנהיג ראוי ...לפחות לפי שעה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא נכון! בשלמה בן עמי הייתי בוחר ישר!

    עודד, 28/03/06 19:47

    בתור ספרדי, אני אומר ישר ולעניין - שלאדם שאפילו לא יכול לדבר אנגלית אין סיכוי ואפילו אסור שיהיה ראש ממשלה!!!

    עם כל הרצון הטוב של עמיר פרץ (שאני לא יודע עד כמה הוא קיים) בעולם שכולו ספינים תקשורתיים וכשהפלסטינאים עושים מאיתנו ליצנים ע''י שליטה בדעת הקהל בעולם ובתקשורת, הפנים של המדינה חייבים להיות כמה שיותר יצוגיים, וברורים. ובין הדרישות הראשונות קיימת הדרישה לשליטה באנגלית...
    ואני לא אכנס כאן עכשיו לרשימת מכולת שלמה של עוד דברים שאין לו!!!

    בשלמה בן עמי למשל , חבר מפלגת העבודה לשעבר כן הייתי בוחר!. איש משכיל, נבון והכי חשוב - בן אדם! אה כן... והוא גם ספרדי...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עמיר פרץ לא עכשיו!!!!

    צביקה בן פורת, 28/03/06 19:38

    מה הניסיון של מר פרץ??
    מה הוא ניהל???
    על מה יש לו קבלות??
    איזה משא ומתן ניהל הברנש???
    מה הוא קידם עד היום???
    רק קדימה!!!
    רק אולמרט!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-22

      גילעד, 28/03/06 20:33

      על מה הוא ראוי....בוא נראה: בטח לא על שחיתויות כמו אולמרט או על לעמוד במפלגה עם ניגודים וסתירות (הנגבי ודליה איציק נו באמת!!!)
      הוא כן ראוי על מאבקים למען צדק חברתי (משכורת לעובדי הרשויות המקומיות ועוד)

      הגב לתגובה זו

      • משכורת לעובדי הרשויות ?

        נעם, 28/03/06 20:53

        צריכים לבטל את הרשויות כבר, לאחד אותן, שהרי הן המצבור הכי גדול של ג'ובים של פעילי מפלגות (וזאת גם כנראה הסיבה שהן לא נסגרות).
        הכתבה בכלל מגמתית, בבחירות הקודמות לעבודה צפו פחות מנדטים אז אם עזבו אותה מצביעים ותיקים כנראה שבאו הרבה חדשים. מפלגת העבודה קיבלה מוטו חדש ומטפלת בנושא חדש שפונה למגזר מסויים. מן הסתם המצביעים שלה ישתנו עם שינוי כזה.
        אז במקום לקפוץ ולצעוק ''גזענות'' תחשבו פעם בהגיון...

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    עמיר פרץ מנהיג אמיתי וראוי!

    גילעד, 28/03/06 19:21

    סוף סוף מנהיג שמחובר לעם, מדבר בשפה מובנת ולא בסיסמאות. עמיר פרץ הוא האדם המתאים ביותר להנהגת המדינה וליצירת שיח העוסק בנושאים חברתיים (סוף סוף!) החשובים לכולנו (פנסייה, שכר, הפרטה וכו')

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ואולי הוא פשוט לא ראוי להיות רו'המ בישראל? (ל''ת)

    ככה סתם ולא אחר, 28/03/06 16:52

    הגב לתגובה זו

    • וודאי יכול להיות ..אבל כמו ביבי וכמו אולמרט וכמו כל אחד אחר. (ל''ת)

      רחל, 28/03/06 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עמיר פרץ הוא הכוכב של הבחירות האלה..אדם אמיתי ואמיץ (ל''ת)

    יחיאל, 28/03/06 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מצחיק: השמאל הרדיקלי לעולם לא יבין

    דוקטורנט, 28/03/06 15:35

    זה לא האיש והמוצא. זו הדרך הרדיקלית, הכושלת והנמהרת של פרץ/ יחימוביץ'.

    אני מבין שקשה להודות בכך.
    אך מתישהו צריך אדם הגון לאזור את הכוחות הנפשיים שלו ולהודות בפני עצמו:
    הדרך של השמאל הרדיקלי כשלה.

    הגב לתגובה זו

    • בלימודי הדוקטורט למדת מה זה רדיקלי?

      דרומי, 29/03/06 02:36

      התוכניות של פרץ רחוקות מרדיקליזם. למעשה, בכל מקום פרט לישראל וארה''ב הן נחשבות שמאל אולטרה-לייט

      הגב לתגובה זו

    • השמאל הרדיקלי

      moti, 29/03/06 06:50

      במה הם רדיקלים?
      במה הם שונים מאהשי הימין מסוגו של ההוא ביבי

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מי שהוציא את השד מן הבקבוק הוא פרץ בעצמו ובכבודו, והשד הפך לבומרנג (ל''ת)

    אוד, 28/03/06 15:24

    הגב לתגובה זו

    • אתה עובר מהר מנהריה חולון,דימונה,נתניה,תל אביב,חדרה,אפולה,אשקלון (ל''ת)

      אור, 28/03/06 15:59

      הגב לתגובה זו

      • אור שילמו לך היטב כדי להיות התומך היחיד של הנבער משדרות?

        לילך, 29/03/06 00:48

        אלמלא האשכנזים המשכילים כמו ברוורמן ותמיר שמקשטים אותו- המגפון מן לא היה מקבל מנדט אחד. פשוט ביריון הסתדרות אפסי!!!

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתה צודק. כמצביע חד''ש אני המום מהאפקט

    ישראלי, 28/03/06 14:28

    המתמשך של בחירתו של פרץ על בוחרי מפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אלה תולדות השמיניה

    זכרון קצר, 28/03/06 13:19

    8 יונים במפלגת העבודה החליטו לפעול כקבוצה בתוך מפלגת העבודה
    למען עצמם.
    חגי מרום פרש ראשון למפלגת המרכז
    (נחשב בוגד במפלגת העבודה)
    פרץ פרש והקים את עם אחד
    (הצהיר שלא יעשה קואליציה עם העבודה ופעל נגד ברק )
    יעל דיין וביילין פרשו לטובת מר''ץ
    בורג וזוילי פרשו בטריקת דלת
    מאסלחה פרש לכוון חד''ש
    רמון פרש מהעבודה לקדימה
    ----------------------------------
    אז מה אתה רוצה מותיקי מפלגת העבודה ?
    הרי ברור שכל הפורשים הנכלים (עם עלית פרץ) עומדים לחזור בקול תרועה רמה---------------------- !!
    כולל הפנסיונר עוזי ברעם
    אני מתבייש

    הגב לתגובה זו

    • אכן-זכרון קצר מאד

      רננה, 28/03/06 16:31

      פרס בגילו ובהיסטוריה שלו עשה מעשה שלא יעשה, רק בגלל גינוני אגו ובכך נתן לגיטימציה לעזוב למפלגה שמי יודע אם תתקיים לאורך זמן- מה היה עושה פרס אילו לא קמה קדימה? עובר למרץ?

      הגב לתגובה זו

      • אכן הוא פנה בעבר למרץ כדי שתציג מועמדותו ל (ל''ת)

        צביקה, 28/03/06 21:59

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני לא זוכר שלבן גוריון היה תואר אקדמי.. (ל''ת)

    אורן, 28/03/06 13:18

    הגב לתגובה זו

    • לבן גוריון היתה השכלה רחבה, ידע במספר שפות וניסיון רב בשטח

      ליאור, 28/03/06 14:26

      כל המעלות של בן גוריון- ידע נרחב, ניסיון, ידע בשפות, ידע בהיסטוריה ובתרבות עמים ובעיקר חזון ויכולות וניסיון מעשי שהמדינה הצליחה וצמחה בזכותם.

      מה יש לפרץ? לפרץ אין אף תכונה של בן גוריון- פשוט למות מבושה איך מפלגה שהיה לה מנהיג דגול כמו בן גוריון נתנה לכמה ועדים גדולים במשק להשתלט ולהציב אדם כל כך נטול רדוד, בלי שנות לימודים גבוהות ובלי ניסיון. אני מתבייש בעבודה.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא זוכר(2)שלבן גוריון הייתה השכלה אקדמית (ל''ת)

        אורן, 28/03/06 15:32

        הגב לתגובה זו

        • השכלתו הפורמאלית של דוד בן-גוריון

          אוד, 28/03/06 16:17

          מתוך האתר הרשמי של משרד ראש הממשלה. דוד בן-גוריון:
          ''בשנים 1914-1911 למד טורקית בסלוניקי ומשפטים באיסטנבול, כדי שיוכל לייצג את תנועתו בענייניה הפנימיים של האימפריה העותמנית. מלחמת העולם הראשונה מנעה ממנו להשלים את לימודיו, ובשנת 1915 גרשו אותו השלטונות העות'מניים מארץ ישראל ''לעולמי עד''.''

          נוסף לכך הרחיב השכלתו בתחומים שונים - כגון פילוסופיה ויוונית עתיקה -בלימוד עצמי.

          במסמכים רשמיים הגדיר עצמו כחקלאי.

          הגב לתגובה זו

          • הוא קנה את הדיפלומה באיסטנבול

            הארה לפתי, 02/04/06 19:16

            כי בימים ההם היו נדרשות 5 שנות למוד אקדמאיות להשלמת תואר ראשון במשפטים, גם בתורכיה וגם בארצות הבלקן.

            הגב לתגובה זו

        • אתה לא זוכר כי כמו מנהיגך המוערץ פרץ- אתה נטול השכלה (ל''ת)

          ישי, 29/03/06 08:47

          הגב לתגובה זו

      • יפה אמרת

        אאא, 29/03/06 08:03

        השכלה לא קשורה לניירות מהאקדמיה אלא לקריאת ספרים.
        הרצוג,פינס,אהרון ברק,יולי תמיר - כולם בורים ועמי ארצות בדיוק כמו פרץ,למעט התמחות מאד מאד ספציפית.
        למה זה לא מפריע לך? כי הם בצבע הנכון.
        אין לפרץ נסיון וזאת בעיה.
        מישהו יודע איזה השכלה יש לאולמרט?
        רבין היה בור בדיוק כמו פרץ.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם יש אדם ראוי לכל העדות להנהגה הוא עמיר פרץ.!! (ל''ת)

    אורית, 28/03/06 13:17

    הגב לתגובה זו

    • יש אדם לא ראוי לכל- פרץ- רעש, נזק, דמגוגיה- אדם בלי כיסוי (ל''ת)

      אפרת, 28/03/06 14:34

      הגב לתגובה זו

      • אתה אותו בן אדם מגיב נגד פרץ אבל אתה כל כך טיפש שאתה חושב שלא רואים (ל''ת)

        אור, 28/03/06 15:35

        הגב לתגובה זו

        • כמה שלמו לך להגיב בעדו? בעד אפס מאופס? (ל''ת)

          דליה, 29/03/06 00:44

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם לעמיר פרץ היתה בושה הוא לא היה מועמד

    אריק, 28/03/06 11:59

    אדם נטול השכלה אקדמית, נטול כישורים, בינוני ומטה בעל ניסיון חיוור וכושל.
    הוא לא ''עממי''- הוא מתלהם, צעקני, דמגוג שטחי ורדוד. שישאר בשדרות.
    לא נעים לומר אבל גם המרוקאים לא שמים עליו.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך מה זה אקדמית אינטליגנטית וראויה.

      אתי, 28/03/06 13:16

      אתה כמו כל הדמגוגים שאין להם שום טיעון אמיתי וסתם משתלחים נגד.
      אתה לא מרשה לעצמך להיות גזען ומחפש את התירוצים הדלים ביותר.גם המרוקאים נגדו..החברים הכי טובים שלי הם יהודים איך אני יכול להיות אנטישמי..שמענו כבר רמות כאלה של טיעון..

      הגב לתגובה זו

      • אתי מותק-לבן אדם אין השכלה וניסיון-זה מספיק כפרה? (ל''ת)

        מישל, 28/03/06 14:27

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה הרבה יותר עמוק..בישראל ראש ממשלה הוא גם אבא.

    אור, 28/03/06 11:53

    הוא לא רק אדם שמנהל לנו את המדינה ואנחנו סומכים עליו בעינייני המדינה.הוא גם אבא של העם הוא מזוהה איתי הרבה יותר מפוליטיקאי שבחרתי בו שיהיה לי למנהל ענייני.
    אם יש לי ראש ממשלה מזרחי מה זה אומר עליי והדימוי העצמי שלי שגם אני מזרחי? הם יכולים להתרוצץ לנו בכל מקום המזרחיים בצבא בכנסת אבל עדיין לא הכריחו אותי להיות מזוהה איתם אבל ראש ממשלה?? הרי זה אני זאת המדינה שלי ומה היא תיהיה מזרחית ..אז מה גם אני ??חס וחלילה ..
    זאת הסיבה העמוקה של אלה גם מזרחים וגם אשכנזים שכל כך מפחדים מראש ממשלה מזרחי. הזהות שתיווצר בינם לבין המדינה המזרחית.
    אשכנזי בראש הממשלה הארץ עדיין אירופאית לבנה ו...מתקדמת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    why we left.......

    old ''mapainik'', 28/03/06 11:05

    Nir... you are dead wrong !!!
    We did NOT leave the party because Peretz is Sephrdic (my wife IS) but because of his personality and actions and because he turned our party into a labor union, displaced Peress thru a sneaky coup, showed him utmost disrespect.
    mapai led the country for cecades with Ideology and forsight, , he put minimum wage on his flag, its a small flag, a very small flag. EX MAPAINIK

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הזמן יעשה את שלו

    יובל, 28/03/06 10:22

    לפי הסקרים, הקבוצה הגזענית היא קבוצה מבוגרת.
    אז, תנו לזמן לעשות את שלו והאנשים האלה יעלמו מהמפה
    אני רק מקווה שהם לא הורישו את הדעות הקדומות המגעילות שלהם ליותר מדי אנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חבל שהעבודה לא בחרה מנהיג משכיל, מנוסה וחכם

    אורית, 28/03/06 10:15

    מר מגפון העילג, המתלהם, המאיים, נטול ההשכלה האקדמית וניסיון מעשי הוא - אדם חסר כישורים, ניסיון ראוי ויכולות מינימליות של מנהיגות.
    פרץ הוא לשעבר ראש מועצה כושלת בנגב, מנהל איגוד עובדים בינוני וכושל - לא הייתי נותנת לנהל מכולת- בטח שלא את המדינה שלי.

    הניסיון להאשים אשכנזים בגזענות הוא ניסיון פתטי של לוזרים. גם הסקרים מוכיחים שהציבור המרוקאי מחרים את פרץ. אולי המדובר באיש נטול השכלה, ניסיון וכישורים ולא במוצאו?


    הגב לתגובה זו

    • בכל מה שכתבת אין אות של אמת..אבל ככה עובדים גזענים.יורדים אישית .

      אור, 28/03/06 11:44

      הוא כזה וכזה והוא לא והוא כן..קישקוש של אנשים שלא יודעים לנהל ויכוח ענייני.הנושאים שעמיר מקדם הם בנפשו של כל אזרח.
      אזרח שנמאס לו שלא סופרים אותו שהמנהיגים שלו לא דואגים לו לילדיו ולחייו.עמיר ידאג לאזרח הפשוט.ורק בגלל שהוא כזה ולא מעשן סיגר מנותק.
      מה זה השכלה??כל התארים המפוברקים שקונים בכסף?עגל הזהב החדש ..ההשכלה.
      מה מבטיחה השכלה?שכל?ראיה נכונה של המציאות? יכולת ללמוד?הבנה של הצרכים האמיתיים של עם שלם..
      בקיצור כל מה שכתבת הוא גיבוב של תעמולה הרסית חסרת כל בסיס ודמגוגיה זולה.

      הגב לתגובה זו

      • אור הדמגוג - פרץ לא מתאים ולא ראוי כרה''מ

        איתן, 28/03/06 13:41

        השכלה חשובה מאד כי לא הייתי רוצה שבור ועם הארץ ינהל משק ויקבע מדיניות כלכלית ובטחונית.
        ניסיון מאד חשוב ולמר פרץ הקשקשן וביריון הסתדרות אין אותו בגרוש (בטח לא משדרות וההסתדרות הכושלות).
        השורה האחרונה- פרץ לא מנוסה, פרץ לא משכיל, פרץ לא חכם - פרץ לא מתאים לנהל משק בית אז בטח לא את המשק של המדינה.
        אתה כנראה עוד מקורב של העבודה שמפיץ תעמולה בתשלום.

        הגב לתגובה זו

      • ככה אור פועלים אנשים עם רגשי נחיתות

        קתרין, 28/03/06 13:53

        הם לוקחים הכל אישית, הכל בכיינות, והכל האשמות נגד:
        1. מהי ההשכלה הגבוהה של פרץ?
        2. מהו הניסיון קנה מידה גדול של פרץ?
        3. מהן ההצלחות של פרץ/ קבלות?
        4. מה טוב בו שלא טוב באחרים?

        לא ענית על אף טענה אבל התבכיינת בנוהל המרוקאי הקבוע של גזענות דמגוגיה ופגיעה בכבוד. יאללה סולחה תשים מופלטה על האש...

        הגב לתגובה זו

      • מספיק שגיאות כתיב יש לך אור כדי שתדע שהשכלה כן חשובה-פתטי (ל''ת)

        מיכל, 28/03/06 13:55

        הגב לתגובה זו

        • תגיד משלמים לך לפי תגובה או לפי שעה?את חושב שלא רואים שרק אתה מגיב (ל''ת)

          אור, 28/03/06 15:44

          הגב לתגובה זו

          • עלוב איך מעריץ עיוור בתשלום של פרץ הוא היחיד שתומך בו

            ענת, 29/03/06 00:45

            אתה פתטי ואכול בערות ורגשי נחיתות. פויה.

            הגב לתגובה זו

      • חמוד אני על התואר שלי עובד קשה- רק בשס הולכים לקנות תארים!ראה י.פרץ

        מציאותי, 29/03/06 02:44

        בחיים שלי לא שמעתי כזה דבר .
        תארים אפשר לקנות בכסף .
        אם זאת הרמה שלך ולזה הדרדרת אני לא מקנא בכך בתור אחד שעושה תואר- זה מאד מאד קשה וזה שעות של לימודים מפרכים ומבחנים.
        איך אתה מעז להמעיט בכך?

        הגב לתגובה זו

    • אורית צודקת- מחפשים את המטבע מתחת לפנס- הוא כלומניק פרץ (ל''ת)

      אפרים, 28/03/06 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    פואד למשל, דווקא נראה כמו ראש ממשלה

    xxx, 28/03/06 09:05

    זה לא המוצא, זה מי המועמד, למי דאג כשהיה יו''ר ההסתדרות, מי רץ איתו בעם אחד ואיך זיגזג פנימה והחוצה ממפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • זה כלום לעומת אולמרט

      ג. אביבי, 28/03/06 10:46

      הזיגזוג של פרץ אל מחוץ ל'עבודה' וחזרה הוא כאין וכאפס לעומת הזגזוגים של אולמרט.
      הנה דוגמית: מ'חרות' ל'ליברלים', מהליברלים למרכז החופשי, משם ל'לעם' ובסוף ללכוד. מהמקום ה33 ברשימת הליכוד לפודל (סגן) של שרון ומשם עקב ארוע מוחי של מיטיבו לראשות המדינה. רקורד משכנע.
      ואת פרשיות השחיתות הרבות בהן הוא מעורב הס מלהזכיר.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ביריון שמשבית משק אינו ראוי

    אנטוני הופקינס, 28/03/06 08:43

    להיות ראש ממשלה,פשוט וענייני,עזוב עדות וחארטות.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך. עזבו שד עדתי. תראו מה הוא עשה בחיים. (ל''ת)

      אמא, 28/03/06 09:00

      הגב לתגובה זו

    • הוא השבית את המשק לשמור על מסגרות עבודה מאורגנות

      אור, 28/03/06 11:36

      כל מה שרוצים ביבי וחבריו זה ליצור משק פראי שכל אחד יתחנן בפני הבוס.שלעובדים לא יהיו זכויות ושאפשר יהיה לפטר אותך ואותי בלי שום בעיות עם הועד.אתה לא מבין כנראה על מה המאבק כאן..

      הגב לתגובה זו

      • כל פעם שמעבירים ביקורת על פרץ

        אאא, 29/03/06 07:45

        מגיעה התגובה ''ביבי ככה וביבי ככה''...
        מין רפלקס פאבלובי שמזכיר את הרטוריקה של דוברי ברה''מ.
        כל ביקורת על ברה''מ נענתה בתגובה ''האימפריאליזם הקפיטליסטי ככה וככה....''.
        פרץ דאג לחלשים מחברת החשמל,הנמלים,בתי הזיקוק,הבנקים,ארגוני המורים.....

        מי מנע מפרץ לעשות עם ביבי עסקה שכוללת הקרבה של חלק מזכויות היתר של עובדי הנמלים למען שיפור זכויות עובדי הנקיון?

        הגב לתגובה זו

      • מה שפרץ רוצה

        אאא, 29/03/06 07:46

        זה משק שלכולם יש קביעות ומשכורות עתק ללא קשר לתוצרת שלהם.
        בדיוק כמו בצרפת ובדיוק כמו שהיה בתקופת מפא''י.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמצביע מר''צ מתוך תמיכה מלאה בגישה ומועמדיה-מילה טובה-יחסית-על מפאי!

    EHAD HAAN-ZIONI, 28/03/06 06:44

    שכבה גדולה של מפאניקים שייכים למעמד הביניים-כולל מעמד הביניים המקצועי הגבוה (ממש כמו רים ממצביעי מר''צ).

    אבל בעוד מצביעי מר''צ רוצים במלוא מעודם חברה סוציאל דמוקרטית מתקדמת (שילוב של הסוציאל דמוקרטיה הקלסית עם אחריות פיסקלית ושיתוף הדוק עם ליברליזם הרגיש להגינות חברתית וזכויות הפרט)-המפאניקים אינם בעלי תודעה ממוקדת כזאת, והם מוכנים ש''יהיה טוב לכלל'', בתנאי שלא יקצצו מזכויותיהם (לפעמים זכויות הייתר).

    לכן בייגה שוחט היה טוב בשבילם, כי תקופתו הביאה לעליית רמת החיים הכללית-אך גם להגדלת האי שויון שממנו נהנה בעיקר מעמד הביניים הגבוה.

    לכן כשהמצב הכלכלי הפך להיות קשה עם כשלון המשא ומתן ותחילת האינטיפדה הם עברו בהמוניהם לשינוי (ולא חזרו יותר למפלגת העבודה הצבועה ברטוריקה ''פועלית-של-ארגוני-עובדים-ומעמדות-דפוקים'')

    ויש גם האפקט העדתי-אך הוא שני לאפקט ''תצביע למי שדואג לך בכיס''

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ניר-למרות שאני מצביע מר''צ מתוך תמיכה מלאה בדרכם-הרי מלה על מפאניקים

    EHAD HAAM-ZIONI, 28/03/06 05:41

    שכבה גדולה של מפאניקים שייכים למעמד הביניים-כולל מעמד הביניים המקצועי הגבוה (ממש כמו רים ממצביעי מר''צ).

    אבל בעוד מצביעי מר''צ רוצים במלוא מעודם חברה סוציאל דמוקרטית מתקדמת (שילוב של הסוציאל דמוקרטיה הקלסית עם אחריות פיסקלית ושיתוף הדוק עם ליברליזם הרגיש להגינות חברתית וזכויות הפרט)-המפאניקים אינם בעלי תודעה ממוקדת כזאת, והם מוכנים ש''יהיה טוב לכלל'', בתנאי שלא יקצצו מזכויותיהם (לפעמים זכויות הייתר).

    לכן בייגה שוחט היה טוב בשבילם, כי תקופתו הביאה לעליית רמת החיים הכללית-אך גם להגדלת האי שויון שממנו נהנה בעיקר מעמד הביניים הגבוה.

    לכן כשהמצב הכלכלי הפך להיות קשה עם כשלון המשא ומתן ותחילת האינטיפדה הם עברו בהמוניהם לשינוי (ולא חזרו יותר למפלגת העבודה הצבועה ברטוריקה ''פועלית-של-ארגוני-עובדים-ומעמדות-דפוקים'')

    ויש גם האפקט העדתי-אך הוא שני לאפקט ''תצביע למי שדואג לך בכיס''

    הגב לתגובה זו

    • המלך הוא עירום

      אליוי, 28/03/06 11:39

      מבט שטחי על מצעי המפלגות הערביות
      עליית החמס
      התנהגות ההנהגה של ערביי ישראל
      מעידים על דבר אחד
      הערבים חותרים להרוס את מדינת ישראל כאשר השלב הראשון הוא הפיכת ישראל למדינה דו לאומית !
      מר''ץ וגם פרץ טועים לגבי הכונה הערבית
      ומשום כך התוכניות של מר''ץ ופרץ אסוניות !!
      התקציב כולו ילך על אפליה מתקנת לערבים והם לא יעשו כלום במגזר היהודי !

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    נו באמת. הגזענים משתמשים במלה גזענות כמו בנשק.

    משלם מיסים, 28/03/06 02:17

    די לנסות ולהשתיק ביקורת אמיתית של אנשים עם המלה הזו.
    אתה יודע יפה מאד שההתנגדות לפרץ היא על בסיס מהותו ואיכותו, ולא צבע עורו. אתה מנצל את השד העדתי, ולא לוחם בו.

    הגב לתגובה זו

    • אינך מבין את המסר שבכתבה. (ל''ת)

      מבקרק תגובות, 28/03/06 08:37

      הגב לתגובה זו

      • תגובה דמגוגית. תוכיחי.

        משלם מיסים, 28/03/06 09:02

        לזרוק :''לא הבנת'' זה תרגיל ישן של דמגוגים. את כנראה או חסידה שוטה או מגיבה בשכר.

        הגב לתגובה זו

    • ומה אמרת..אם לא דמגוגיה מה איכותו ומהותו...תגיד. (ל''ת)

      עמי, 28/03/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    דבר אחד טוב בכל הפרשה

    ג. אביבי, 27/03/06 22:58

    אנשים כגון זקני מפא''י שחו, עם בחירותו לנשיא של משה קצב, ''הוא לא הנשיא שלי'' (עמוס עוזים ושאר גזענים מצויים). כך מתנהגים היום גם זקני השבט הגזעני המפאיניקי שבמשך 60 שנה עשה שם רע מאוד ל''חברתיות''. אבל להם שמורה זכות שלא קיימת במציאות לאף סקטור אחר: לאכול את כל העוגה ןלהשאירה שלמה, או בפשטות - להתנהג בגזענות חזירית ולערוק למפלגה שאין לה כל קשר למורשת בה הם כביכול דגלו ולהתרעם על מי שמאשים אותם בגזענות המחליאה הזאת.
    אבל משהו טוב בכל זאת קרה כאן מפא''י שחרטה על דגלה את הסוציאליזם שהוא מנוגד לגזענות נפטרה אחת ולתמיד מהגרעין הגזעני הפתולוגי שלה. אולי כעת ענייני החברה באמת יהיו בראש סדר היום בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נפלת בפח של עצמך

    ג'וזף קץ, 27/03/06 22:17

    עמיר פרץ הולך עם דגל חברתי וכנראה ''העם'' עדיין אינו בשל לכך שראש הממשלה יהיה חברתי, הוא צריך להיות ''מדיני-בטחוני''.
    אבל בגלל שהוא ממוצא מרוקאי, אתה לא רואה את הסיבות הענייניות (למרות שהן מוטעות לדעתי האישית) ....

    טול קורה מבין עיניך

    הגב לתגובה זו