• 37.

    הצילו , ''היהודים'' שוב עושקים אותנו

    יאיר, 29/03/06 16:05

    די עם האניטישמיות נגד החרדים. המגזר הכי מקופח בארץ זה החרדים

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    @@@שינוי מחוסלת@@@ אל תחסלו גם את האידיאה: הצביעו חץ!!!!!@@@ (ל''ת)

    הפרדת דת ומדינה, 27/03/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תבקשו מרוני הררי מימון (ל''ת)

    טוני, 27/03/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הצביעו חץ (ל''ת)

    חילוני, 27/03/06 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    צריך את פורז בכנסת, צריך את חץ

    עודד לבנה, 27/03/06 12:38

    אם בכנסת הבאה לא יהיה ייצוג לחילונים - שכונות כמו פרדס כץ יהיו בכל הארץ.
    התקציב של החינוך יזרום לחרדים.

    לכן אני מצביע חץ - בראשות אברהם פורז.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    החרדים גמרו לנו את החיים בירושלים.

    דוד, 27/03/06 12:37

    לא עובדים, לא משלמים ארנונה, השתלטו על כיכר ספרא ומנהלים אותה כמו בימי הביניים. העיר מזוהמת כמו מאה שערים ואין עבודה.
    נמאס כבר. צאו לנו מהורידים.
    אין לנו כוח בשבילכם.
    עלוקות.

    הגב לתגובה זו

    • מה עושים

      דוד, 27/03/06 17:39

      צריך לטפל בזה, ומי שיודע וכבר
      עשה את זה בעבר ויש לו קבלות
      הוא אברהם פורז-אז תן לו את קולך

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בכל מקום ...

    חילוני, 27/03/06 12:31

    תושבי פרדס כץ שהדיות נכפתה עליהם. יש שיטה שכמעט תמיד עובדת.
    להודיע למשרד הפנים , על הקמת ו. חקירה לגבי התהנהגות עירית בני ברק.
    ובכלל נראה שבכל מקום שבו האוכלוסיה הדתית משתלטת, מיד לחילונים יש צרות מצרות שונות. אין לי שום דבר נגד עיריתת בני ברק, אבל אולי תחזרו לארופה לשטיטל שם תוכלו לעשות כרצונכם. יהודים דתיים אחרים בעולם לא מתנהגים כמו עירית בני ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מאמין שחץ עוברת את אחוז החסימה

    נועם, 27/03/06 11:53

    והם כבר יעזרו בבעית פרדס כץ

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    דמוקרטיה או לא דמוקרטיה?

    אסף-חיים, 27/03/06 11:50

    אמנם צריך לכבד את זכויות המיעוט, אבל כפי שראינו בתקופת ההתנתקות, העיקרון הזה לא חל במדינת ישראל.
    ולכן אין לבוא בטענות כלפי החרדים, הם בסה''כ משחקים במשחק שאתם יצרתם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    התשובה היחידה למצבים כאלו, רק שינוי !!!! (ל''ת)

    אזרח מן השורה, 27/03/06 11:30

    הגב לתגובה זו

    • חבל על הקול לשינוי

      פז, 27/03/06 15:39

      אם כבר לאג'נדה האזרחית אז רק חץ, להם יותר סיכוי לעבור, וח''כ שכבר הוכיחו את עצמם בעשייה

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הצעת הפשרה שלי

    קופי ענאן, 27/03/06 11:14

    תושבים יקרים קראתי את מכתבכם וזו הצעתי.
    כל ישוב יסופח למדינה שמתאימה לו
    בני ברק תסופח -לאירן.
    פרדס כץ תסופח לרשות הפלסתינית.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יופי לכם בטלני כרדס פץ. (ל''ת)

    מחמוד החמוד, 27/03/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מסקנה ברורה: חץ (פורז) לכנסת - (ל''ת)

    רונן, 27/03/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני חילוני גמור,אבל מאז ומתמיד בני ברק היתה חרדית

    יונתן, 27/03/06 11:06

    מאז ומתמיד בני ברק היתה חרדית. לא ברור לי מה התושבים האלה רוצים.הכי מצחיק אותי זה''חילוני השומרים'', זה ממש קורע אותי. או שאתהם דתיים או שלא. אני מקווה באותה מידה שגם ימשיכו לטפח את החילונים בת''א על פני חרדים. עם כל השיוויון יש ערים,ויש ערים, ושכל אחד יחשוב עם עצמו

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פסיכופטים שמנסים לזהם את שם המדינה

    מיקי, 27/03/06 10:55

    בארגון האו''מ, שגם ככה הוא אנטי ישראלי, גורמים לנו נזק, בדיוק כמו ביילין שמסית את אירופה נגדנו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    *****הפתרון היחיד: הפרדת דת ומדינה!!!!**** הצביעו ''חץ''!!!***** (ל''ת)

    אזרחים שפויים, 27/03/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולי לא שמתם לב, אבל...........

    מסורתי, 27/03/06 10:43

    משפחה חרדית ממוצעת חיה בערך עם 6/7 ילדים ו4/5 אלף בחודש.
    גם בבתי הספר שלהם ובכל דבר ציבורי אחר אין כל כך הרבה השקעה מצד גורמים חיצוניים כגון העיריה וכו'.

    כל זיבולי השכל האלה אלו סתם פרובוקציות פוליטיות לכמה אנשים ממורמרים עצלנים ומושחתים שמן הסתם קבלו את הרעיון מאיזושהי מפלגה פוליטית שכנראה הבטיחה להם שברגע שהם יהרסו לחדים את החיים יהיה להם יותר טוב.


    פשוט גועל נפש לאן שהמדינה שלנו התדרדרה, ופשוט גועל נפש לאיזה רמה אנשים יורדים במדינת ישראל 2006.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה עד לאו''ם עם הם מרגישים פליטים שיפנו לרשות הפלסטינאית

    אבי, 27/03/06 10:29

    ישמחו לקבל אותם ובטח יתנו להם יחס חם מעמד סוג א יאלה תתחילו לארוז

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הצביעו עלה ירוק אתם מסוממים (ל''ת)

    zuzu, 27/03/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עיר חרדית ,

    רונה, 27/03/06 10:01

    כל הכבוד!!!
    זה נכון שדואגים רק לאוכלוסיה הדתית
    ...

    הגב לתגובה זו

    • אנא אל יהוד? מה עניני בזה? נזכרתי, לעודד סכסוכים בין יהודים. עייווה (ל''ת)

      'רונה', 27/03/06 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    נטולי מחויבות למדינה. האשמה היא בטלויזיה, ע'2 ודומיו גידלו לנו אותם (ל''ת)

    בעבר לא היו, 27/03/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תושבי פרדס כץ ממשיכים במסורת של:

    תושבת השכונה, 27/03/06 09:54

    אנחנו מקופחים! שהיתה המוטו של עדות המזרח בשנות החמישים, זה כבר מזמן עבר לרוב אנשי עדות המזרח, כיוון שהמציאות השתנתה, עברו כבר שני דורות מאז, והגבולות היטשטשו.
    תושבי פ''כ אינם מופלים לרעה משאר תושבי בני ברק , גם האשכנזים והדתיים, שסובלים מכבישים משובשים, חוסר בגינות שעשועים לילדים, וצפיפות בבתי הספר, כולם נמצאים באותה הבעיה, ההבדל הוא רק בהרגשת השוני שהם מרגישים, מהיותם מיעוט חילוני בתוך הרוב הדתי. ובזה עירית ב''ב אינה אשמה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הצטרפו יש מקום

    רמי, 27/03/06 09:45

    אני חשבתי שכולם כבר באם המושבות . פרדס כץ השנייה ...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שטויות- תעמולת בחירות מקורית (ל''ת)

    דני, 27/03/06 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תרגיל בחירות מסריח

    משה, 27/03/06 09:33

    רואים שהדתיים לוקחים חזק בבחירות אז מנסים להכפיש אותם. זה כנראה תרגיל של חץ או שינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תושבי ת''א הדתיים הם גם פליטים? (ל''ת)

    יהודה, 27/03/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שטויות במיץ

    שאט נפש מהפרסום, 27/03/06 09:18

    מילא אם היו טוענים שהחרדים מפלים אותם אבל הם הרי טוענים שגם הממשלה (השמאלנית חילונית)ומשרדיה השונים מפלים אותם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כתושב המקום זה שנים

    איני מופלה כלל., 27/03/06 09:16

    הרי שאין זו טענה נכונה כלל וכלל.

    החרדים חיים בקצבותיהם ובמשכורתיהם או איני יודע מאיפה עוד.

    הפרדס כצים של היום אינם מופלים, וגם לא אלה של פעם.

    אלה של היום לא, ובסה''כ לצנינים בעיניהם לראות עוד זוטר כשפאותיו משתלשלות על צדעיו ברחובות, ונראה כמשתלטים להם על החמצן של פרדס כץ.

    אלה של פעם, עשור או שתים. גם אלה אינם ולא היו מופלים.

    אלה הסתדרו יפה עם תקציבים שמנים.
    זה בכה וזה בכה.
    זה היה נכנס לאדוארד המקומי והיה נוטל מכל הבא ליד דמי חסות מבלי לשלם, לפרנסת כמובן כל החמולה. והאחר היה משיג את הפרנסה בדרכו שלו...

    אולי פרדס כץ שינתה גוון במשך הזמן.
    אך מה איכפת לנו הפרדס כ''צים.
    מי שרוצה את הכסף באמצעות המתנ''ס המקומי, יקבל זאת בהתאם לאחוז האוכלוסיה הדורשת זו כיום. ואם ירצה זאת באמצעות מקוה משופץ, יקבל זאת בהתאם לאוכלוסיה הדורשת זו הקיימת כיום בשכונה.

    נווו.
    אולי קופי ענאן השווארצע, שהוא קופי של אני לא יוע מי. הוא ייבחר ליו''ר ועד השכונה בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חי ?!?

      אודליה, 27/03/06 09:53

      בטוח לא בפרדס כץ שאני ראיתי השבוע.
      עלובה ושממה שרויים בכל, גני שעשועים ריקים ממתקנים אולם מלאי אשפה ושאריות מדורות, ילדים משחקים ברחבת חניה ולא במגרש, כי פשוט אין, גן ילדים ריק של נעמת אשר דלתו פרוצה ומי יודע למה הוא יכול לשמש, והעליבות הזו, ילדים שאין להם מה לחפש בבית ומנסים, כדרכם של ילדים,למצוא את זה בחוץ אבל גם שם אין להם את התנאים. ישל נו בקריה כמה גני שעשועים יפים יותר ויפים פחות, הלוואי שהיה להם בפרדס כץ את הגן הכי עלוב שקיים בקרית אונו, זה יהיה הרבה יותר ממה שיש להם. כואב הלב לראות ילדים שחיים בתנאים כאלו, בין המסוממים לעובדים הזרים.
      הפניה לקופי ענאן נעשה כמחאה, אולי מישהו יזכר שבאזור המרכז ישנה שכונה זנוחה ועזובה אשר מגדלת ומטפחת בחוסר מאמץ את דור הפשיעה של העתיד.

      הגב לתגובה זו

      • תמיכה בתושבי פ''כ

        חיים, 27/03/06 13:59

        כתושב רמת-גן הסמוכה, אני מגיע הרבה לפרדס-כ''ץ.אכן-שממה.הפכו את השכונה לשכונה בעזה.ניראה כאילו מסלקים את החילונים מהשכונה על ידי אי מתן שירותי עירייה.מ ח ר י ד.אני במקומכם הייתי רץ מחר להצביע לשינוי על העוול שעושים היושבים בעירייה ומביא את נערי שינוי שיעוררו את הישנים בעירייה .

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    החרדים האלה הם מחלה. הרסו לנו את השכונה. (ל''ת)

    תושב פרדס כץ, 27/03/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מיקרוקוסמוס לאיך תיראה ישראל

    רוני, 27/03/06 08:54

    בעוד 20 שנה אם החילונים ימשיכו לישון.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק! הם רק מתרבים ואנחנו נהיים שנקינאים הורים למקסימום ילד אחד (ל''ת)

      פרו ורבו, 27/03/06 09:10

      הגב לתגובה זו

    • מסכים, צודק ב-100% וגם יהיו הרבה יותר ערבים (ל''ת)

      קובי, 27/03/06 09:22

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זיבולי מוח

    בכיר בעירית ב''ב, 27/03/06 08:50

    מתוך הכרות קרובה עם אגפי העיריה ועם תקציבה אני יכול לומר חד-משמעית כי ההשקעה של העיריה פר תושב בתושבי פרדס כץ גבוהה משמעותית מההשקעה פר תושב בשאר העיר.
    קביעה זו נכונה הן בחינוך, הן בתשתיות וגנים, והן בתחום הרווחה.
    אבל את מי מעניינים הנתונים?
    ודאי לא את המוזכרים בכתבה שהם חבורת אופורטוניסטים מושחתים שמנסים לעשות קריירה פוליטית מהפצת שקרים ושנאה.

    הגב לתגובה זו

    • זו העיריה ואלה בכיריה, כמה סגנים יש לכם עכשיו? (ל''ת)

      חילונית, מרכז, 27/03/06 09:11

      הגב לתגובה זו

      • אלו החילונים וזו רמתם

        בכיר בערית ב''ב, 27/03/06 12:17

        כמות הסגנים אצלנו תואמת את החוק והנחיות משרד הפנים, כמקובל בכל העיריות כל אחת עפ'' גודלה.

        הגב לתגובה זו

    • מי שמזבל כאן זה אתה!

      תושב השכונה, 27/03/06 09:23

      במטותא ממך, אם טרחת ונאמת - בוא נשמע מספרים, ולא קשקושים. בתור תושב השכונה המצב מדרדר מדחי אל דחי, והעיריה דואגת גם לשירותי נקיון מיוחדים וגם לטיפול מזורז רק במגזר החרדי בעיר.מי שמכיר את החרדים יודע שהם דואגים אך ורק למגזר שלהם,ובבני ברק זה נעשה בריש גל'י. אז נא לא 'לזבל בשכל', חביבי.

      הגב לתגובה זו

      • זבל מי שמלכלך

        בכיר בעירית ב''ב, 27/03/06 12:13

        אני מאד מעריך את הגישה הרצינית שלך. אכן חשוב לראות את הנתונים, אולי תספר לי מהם הנתונים שסיפקו לך ולקופי ענאן כותבי המכתב המטורלל? מדוע יש לי הרגשה שכל השמצה על חרדים מתקבלת אצלך כאמת צרופה גם בלי נתונים?
        מטבע הדברים זו אינה הבמה המתאימה להרצאת כלל הנתונים על ההוצאות לחינוך לתשתיות ולרווחה בפילוח אזורי.
        אני עומד על דעתי כי כל בדיקה אוביקטיבית של הוצאות העיריה תאמת את טענותי.
        שתי דוגמאות על קצה המזלג:
        1. תקציב אגף הרווחה העירוני עומד על כ-90 מליון ש''ח. אני מציע לך לבדוק כמה מתוכו הולך לטיפול באוכלוסיה של פרדס כץ.
        2. ההשקעה המשמעותית ביותר בשנים האחרונות של העיריה בפיתוח גינות היא בפארק המוקם דוקא באזור פרדס כץ-קרית הרצוג.
        אגב דברי לא מכוונים אליך אלא אל שאר הקוראים. מתוך סגנונך ניכר כי אתה משתייך לזן שנהנה להשמיץ חרדים ולא נותן לעובדות לבלבל אותו.

        הגב לתגובה זו

    • אתה מזלזל באנטליגנציה שלנו

      יהווה, 27/03/06 09:36

      צריך לבדוק כמה ניתן פר שקל משולם למי שמשלם אותו. אתה בוחר בדמגוגיה זולה.

      אם לא יעצרו אתכם. תחוסל מדינת הציונות.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר על דמגוגיה???

        ביכר בעירית ב''ב, 27/03/06 11:53

        בבדיקה שנערכה התברר שהיקף ההנחות בארנונה לתושבי העיר עומד בערך על 20% מן החיוב.
        זהו נתון סביר שאינו חורג משמעותית מהקיים בעיריות כמו נתניה למשל. כמו''כ נמצא כי אחוז ההנחות של תושבי פרדס כץ אינו נופל מהממוצע העירוני.
        לעומת זאת העלות של כל תושב פרדס כץ לעיריה גבוהה יותר מעלותו של תושב בשאר העיר.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אמנם חג הפסח מתקרב, אך החרדים אינם לשים את המצות בדם חילוני!

    יוחאי, 27/03/06 08:42

    הקץ לאנטישמיות! הפסיקו עם בכיות של הקוזק הנגזל, החרדים מכבדים את כל האזרחים במדה שוה, ויש לגבות את התלונות בעובדות. שהרי להכפיש הוא דבר קל ביותר, במיוחד כשמדובר בחרדים, שזהו ממש מטבע עובר לסוחר, מבחינה תקשורתית, במדינה כה עויינת למורשת היהודית.

    בברכת חג פסח כשר ושמח, יוחאי

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תצביעו בל''ד או חד''ש, אחוות המופלים על רקע דתי (ל''ת)

    בלד, 27/03/06 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לחלק קונדומים לכולםםםםםםם (ל''ת)

    מוטי חיפה, 27/03/06 08:37

    הגב לתגובה זו

    • או לשים קונדום גדול על כל בני ברק (ל''ת)

      קובי, 27/03/06 09:20

      הגב לתגובה זו

      • אני לא חושבת שיש מספיק לייטקס כדי לכסות חור כזה גדול... (ל''ת)

        HELLO KITTY, 27/03/06 10:36

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה מאד פופולרי, להתקיף את החרדים, זה יוסיף קולות לחץ ולקדימה... (ל''ת)

    מוטי, 27/03/06 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עוד סיבה להצביע חץ (ל''ת)

    רני, 27/03/06 08:15

    הגב לתגובה זו

    • תהיה פחות בוטה ואז אולי לא ישימו לב שאתה שתול כאן (ל''ת)

      מושון, 27/03/06 08:28

      הגב לתגובה זו

    • עוד סיבה להצביע חץ

      יעל, 27/03/06 13:23

      אם לא בגלל דברי הרב עובדיה על העונש לשרון, או משום שאפילו מרץ אומרת שתשב עם ש''ס, אנחנו כליברלים לא ניתן שיקחו מאיתנו את הזכות והחופש להחליט מה טוב לנו, ולא ניתן שיקחו מאיתנו את ירושלים- שכחתי - כבר לקחו,.וכמובן לקחו את בבני-ברק, אז לפחות שלא יקחו את הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לכם שלי יחימוביץ' לא תדאג (ל''ת)

    ראובן, 27/03/06 08:14

    הגב לתגובה זו