• 170.

    מרזל מעצבן את החמאס? אז נצביע לו (ל''ת)

    גור, 28/03/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    מי שלא יצביע יקבל ביבי מרזל ליבנת ולנדאו (ל''ת)

    מגיע לכם, 27/03/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    מי יורד לעליזה אולמרט ? חרא עליו ! (ל''ת)

    ניסו שחם, 27/03/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    גם זה למגיב ל-95, איך הופקרו היהודים למותם

    לשמאל פתרונים, 27/03/06 10:53

    בשנת 1922 אישרה ה''הסתדרות הציונית'' לשלטונות המנדט לקרוע 77% מאדמות ארץ ישראל, שאושרו על ידי הגויים(!) להקים עליהן ה''בית הלאומי'' לעם היהודי. ל''הסתדרות הציונית'' היו רעיונות אחרים, והם מיהרו לאשר לאימפריה הבריטית, שראתה בארץ ישראל עוד אחת ממושבותיה הרבות את הקיצוץ שתאם את האינטרסים של המימסד ה''ציוני''
    ; - ''אנחנו מצידנו נתאמץ לעצור בעד זרמי אמיגרציה פתאומית לארץ ישראל, כדי למנוע בעד תוהו ובוהו--- היהודים בחו''ל ישארו, כמקודם, אזרחים נאמנים לארצות מלדתם ומגוריהם- אולם ליהודי ארץ ישראל הרי זה יהיה בית נאמן ממש ---- התנועה הציונית אינה חֶברה-לעזרת-נודדים. אין מגמתנו למלא את הארץ בהמוני יהודים, סתם מכל הבא לידינו...'' (''התרן'' מס' 46, 1.2.1918 ''מערכות הארגון הצבאי הלאומי'' דוד ניב).
    ארבע שנים לאחר עלית היטלר (בבחירות דמוקרטיות) לשלטון בגרמניה, הבהיר חיים ויצמן ''הסביר'' (NEW JUDEA, סתו 1937 [''בן המאה העשרים'', בן הכט]): ''.. ארץ ישראל אינה יכולה לפתור את בעיית יהודי אירופה – רוצים אנו, כי רק מיטב הנוער היהודי יבוא אלינו. רוצים אנו, כי רק יהודים בעלי השכלה יכנסו לארץ ישראל, כדי להגדיל את התרבות בה. שאר היהודים יצטרכו להישאר במקום מושבותיהם ולעמוד מול כל גורל שנגזר עליהם. מליוני יהודים אלה אבק-אדם הם על גלגלי ההסטוריה ואפשר שיצטרך להיזרות ברוח, אין אנו רוצים שינהרו לארץ ישראל, אין אנו רוצים שתל-אביב שלנו תיהפך לעוד גיטו בזוי'' .
    והם יקבעו מיהו ''בעל השכלה''....
    לא היה חידוש ב''בשורה'' זו של ויצמן; כבר ב - 19.12.1919 (הארץ, מס' 146) אמר: ''בכאב לב עלינו לציין תמיד, כי אין הציונות יכולה לענות על קטאסטרופה..''.
    וגם אלה היו טמאים בעיני בריוני ה''ציונות'' - ''... ויושבים מליונרי המלחמה האלה בשטוקהולם, בקופנהאגן, בהולנד והיו מסכימים להסתלק מאומות העולם לפינה שלנו(!), ואפילו היהודים העשירים בגרמניה, אוסטריה והונגריה, חשים את עצמם בחוסר בטחון ונכונים לחפש מחסה. הרדיפות והגזירות מצד אחד, והפחד מפני הבולשביזם מהעבר השני, דוחפים איפא את עשירי ישראל לחפש 'מקלט' בטוח ..... ואולם הציונות של ההון הפרטי נפגשה מצד פועלי ציון שבוועידה בביקורת..... נגד השקפות ישוביות אלו הגנו פועלי ציון על רעיון הישוב העובד, אשר אין בו נותני עבודה ומקבלי עבודה. השאלה העיקרית כרגע היא הלאמת הקרקע, האפשרות לכל פועל להשיג באריסות עולמית שטח אדמה אשר יוכל לעבד בעצמו מבלי להעסיק שכירים....'' (נ. סירקין, קונטרס, א' בסיון תרע''ט, ''מערכות הארגון.....'', דוד ניב).
    כך הם זרעו כבר אז את זרע הפורענות המובנה ביסודות ה''מדינה שהשמאל בנה'', באלימות רעיונית ופיזית!! וחובה לדעת זאת, כדי להבין עד כמה הם פושעים גם בעצם היום הזה. הצדק תמיד אתם, כי ''איש זרוע לו הארץ''. הם רצו לצמצם את העליה לאנשים המחזיקים בדעותיהם, אך התירוץ היה – מיעוט כושר הקליטה של הארץ – ועל כן צימצמו אותו עוד.... זאת, כאשר ברור לכל הדיוט שאין כלכלה בלא משאבי אנוש שייצרו אותה, ואין כלכלה, כשאין למען מי לטפח אותה.
    וכך, מתוך ערלות לב, הפקירו את ארצנו. על אדמותינו השדודות המליכו הבריטים נסיך בידואי אותו הביאו מחג'אז, והוא בידיהם כחומר ביד היוצר.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    מצחיקה התגובה שלקדימה גוף ''שפוי'' קן צרעות כנסו

    שלי, 27/03/06 10:48

    אם האמת על משפחתו של אולמרט אין מה להתווכח עושים הכל נגד עם ישראל בנים שלא שרתו בצבא חיים בחו''ל ופועלים באירגונים נגד מדינת ישראל בת לא שפויה חולנית
    אישה גרועה מכל הילדים גם יחד נו איך הבעל הנוכל ישאר נורמלי
    פרס הלוזר הלאומי חי באספמיה
    חיים רמון כשלון גדול לא יוצלח
    דליה איציק המכשפה הלאומית
    ציפי לבני תולעת מתחסדת כישרון ללקקנות
    מופז גולת הכותרת החבלן הלאומי חסר כל ערך חסר כל נאמנות טיפש נוכל וצבוע
    שיטרית הנוכל הלאומי אפס מאופס
    השאר או כלומניקים מוחלטים או אינטרסנטים שבאו למצוץ את המדינה
    ולסיום אל לנו לשכוח מי הקים את המפלגה הרסנית הזו משפחת הפשע שרון ובעיקר מי עומד ומפעיל את המנוע נכון עומרי שרב הנסתר מהגלוי של הפושע מספר אחד אותו צריך להסגיר לירח זה המקום היחידי שהעולם ממנו בטוח

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    וגם זה למגיב ל-95

    בשמאל אין קדושת, 27/03/06 10:48

    מדיניות הסלקציה
    שניהם, ז'בוטינסקי וויצמן, ידעו כי יהדות אירופה עומדת בפני שואה איומה. ז'בוטינסקי הציע לבצע במהירות ''אבקואציה'' – פינוי מהיר של יהודי פולין לארץ ישראל. על כך זכה לקיתונות שנאה ומשטמה מצד כל המימסד הציוני, כשעל כולם מתעלה הסופר שלום-אש. כי לויצמנים היו תכניות אחרות.
    בשנים הבאות, כשהשואה כבר לא היתה רק חזות קשה, אלא עובדה, כששליחי ההעפלה של ה''ארגון'' ובית''ר עשו לילות כימים וסיכנו את חייהם, בשטחי הכיבוש הגרמני, כדי להציל יהודים, לא די שהמימסד הציוני לא נקף אצבע לסייע לפעילים, דלי האמצעים, אלא העמיד מכשולים על דרכם.
    כשהצליחו הפעילים להגיע, בקושי, אל נדבנים, טירפדה הנהלת ההסתדרות הציונית את מתן התרומות. זאת בהתאם לדוקטרינה של חיים ויצמן (גליון סתו – NEW JUDEA, בטאון ציוני רישמי באנגליה, מובא בספר ''בן המאה העשרים'', של בן הכט): ''... ארץ ישראל אינה יכולה לפתור את בעיית יהודי אירופה – רוצים אנו, כי רק מיטב הנוער היהודי יבוא אלינו. רוצים אנו, כי רק יהודים בעלי השכלה יכנסו לארץ ישראל, כדי להגדיל את התרבות בה (אשר להשכלה ולתרבות, ראה דברי כצנלסון, לעיל. ח''א). שאר היהודים יצטרכו להישאר במקום מושבותיהם ולעמוד מול כל גורל שנגזר עליהם. מליוני יהודים אלה אבק-אדם הם על גלגלי ההסטוריה ואפשר שיצטרך להיזרות ברוח, אין אנו רוצים שינהרו לארץ ישראל, אין אנו רוצים שתל-אביב שלנו תיהפך לעוד גיטו בזוי''
    ויצמן דן מליוני יהודים למוות במשרפות! הם הפכו לאפר דק מאבק, ועוד אומרים לנו – אסור להשוות שום דבר ל''שואה'', אבל, זה היה בשואה! ואלה אותם האנשים היום....
    כבר אז הרגישו ''בעלי-בתים'' על ארץ ישראל. הם מנעו מיהודים להיכנס לנחלתם, שלהם. הם גזלו מן העם היהודי את ארצו, מקלטו האחרון.
    משה שרת מעיד גם הוא (''דרך בים'' ספור עליה ב', ד''ר דליה עופר): ''ויצמן נפשו סולדת מאד מענין ההעפלה, מאז ומתמיד, תמיד היה הדבר עליו לטורח ולמעמסה והוא משתדל לא לדבר בזה בממשלה (הבריטית. ח''א) ...''. לויצמן היה הכח לפעול, אך הוא, הבוס, נמנע מעשות זאת!
    יצחק בן עמי מספר (''שנות זעם..'') כי הצליח בקשריו להגיע לרובר רוטשילד בפאריס, שהיה מוכן לתרום להצלת היהודים וגם להתרים אחרים, אך בקש קודם את הסכמת המימסד הציוני, וכך מתאר בן עמי את אשר אירע (שם): ''.. אבל וייצמן סיים את הפגישות האלו בהבעת זהירותו מפנינו באוזניו של רוטשילד: 'כאשר אתה אוכל מרק עם השטן, עליך להצטייד בכף ארוכה'. יש להניח שוייצמן היה מאוהב במימרה הזאת, משום שחזר עליה לפני הלפרן ויעקבי כאשר רובר רוטשילד הפגיש אותם פעם נוספת. הפעם התלונן וייצמן ארוכות על התנאים האיומים בספינותינו, ויעקבי ענה שאכן התנאים רעים, אבל אלה עדיפים מההישארות בארצות שהעולים בורחים מהן. ויצמן המשיך ואמר שלא כל העולים האלה מהווים אלמנט משביע רצון כלל וכלל, וכי נוסף לזה הם קשים לקלוט. הוא הודה שמאות אלפי יהודים גרמניים מבקשים מקלט בפולין, צ'כוסלובקיה וצרפת – אבל הם 'מוסיפים לאנטישמיות' בארצות האלה והוא אינו רואה כיצד אפשר יהיה להכניס אותם במספרים כאלה לארץ ישראל''.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    למגיב ל-95

    קטע, 27/03/06 10:46

    ''... ארורים אתם בכל העולמות, אתם ראשי המתבוללים עניי רוח ומסכנים בנפש מתוך הכרה בעניותכם זו! הן בסתר לבכם הנבוב ידעתם שאינכם ולא כלום, מתוך הכרת דלותכם הרוחנית התעיתם טובים ותמימים מכם, משכתם אותם לעבודות זרות וטמאות, הרעלתם המונים עם שאר רוח ושאר לב.....
    ''לא את תורת השויון ואהבת חופש ודרור לימדתם את המוני עמנו, אלא עקרתם מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוקי ישראל – הלוא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל, בצורה ישראלית.
    ''לימדתם את המון עם ישראל אהבה סתם, אהבה שלא ממקורה, אהבה שנתרוקנה מתוכה, אהבה מליצה. טשטשתם את צורתם של המונים בישראל, סתרתם. כל כוחכם בסתירה, לבנות לא ידעתם! ארורים אתם, משכילים מן המין הגרוע, כפשע ביניכם ובין אלה ה''יהודים'' שנמכרו לגרמנים לרצוח ולכלות אותנו..... נכנעתם לכל תנועה בטרם שאלוכם, ויתרתם על ערכי עם ותרבותו, מחקתם את עברו, כיחשתם, כפרתם בעיקרים, נכנעתם – ולו גם לפ.פ.ס... ואם הפ.פ.ס. בתור תנועת פועלים סוציאל-דמוקרטית, שלא כפרה בלאומיותם ואתם כפרתם! עמי רוסיה המועצתית אינם כופרים בלאומיותם, באהבה ליצירות עברם הרחוק, לנושנות שאינן מתישנות. לאופי של חיים, לאדמת אבות, לתרבות עתיקה – ואתם עקרתם אהבה זו משורש וכיחשתם בה....''
    ''.... אתם לימדתם את לב המוני ישראל שלווה, השקט, שקטו במכונכם! ומכון אין....'',
    שאילולא הסלקציה וההטפה ליהודים להישאר במקומות מושבם ולא להסתכסך עם המדינות המארחות, לא היתה ההשמדה יוצאת אל הפועל. ראשית, בארץ ישראל יכלו להיות כבר שלושה מליוני אדם, שהיו ניצלים, ועם מציאותו של ישוב יהודי חזק בארץ ישראל, הגרמנים לא היו מעיזים לבצע את הזוועה.
    יצחק בן עמי ועמיתיו מן האצ''ל ומבית''ר, סיכנו את חייהם למען הצלת יהודי אירופה, באזורי התקדמות הנאצים. בספר ''שנות זעם, ימי תהילה'' מספר בן-עמי על התקופה בה האיצו הנאצים ביהודים, לצאת מן האזורים האלה, במסגרת מדיניות היודן-ריין. אך כשראו הנאצים שכל שערי העולם סגורים בפני היהודים, כולל שערי ארץ ישראל, ולאיש לא אכפת מה יעלה בגורלם, כולל אחיהם בארה''ב ובארץ ישראל, הם החלו בהשמדה השיטתית.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    www.ehud-olmert.com (ל''ת)

    עובדות!!!!!!!!!, 27/03/06 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    המשך למגיב ל-95

    ואסור להגדיר, 27/03/06 10:35

    ד. לא היה דבר מוצדק יותר מתליית הסרג'נטים. היתה זו פעילות של אצ''ל, מאוחר מדי ומעט מדי. רק לאחר תליית הסרג'נטים הפסיקה תליית אנשי האצ''ל והלח''י שנמסרו לבולשת הבריטית על ידי המימסד השמאלני, העבד כי ימלוך ברשות הבריטים על ה''ישוב''.
    על אלטלנה כבר כתבתי, על רצח ארלוזורוב אני כותבת עכשו.
    אז לא אפרט כאן.
    לא צריך ל''הכחיש'' את רצח ארלוזורוב, עלילות דם לא מכחישים. העובדות מדברות בעד עצמן.
    וכמובן, המכות שאתם מכים בנו תמיד תמיד צודקות - גם חורבן ארצנו.

    שורה אחרונה, אתם חלאת האדם! אתם שנואים על ידי גויים ויהודים! כי אתם תמצית אשפת האדם!

    הגב לתגובה זו

    • איפה א. ב. ג.? מה הסיבה לצינזור?

      השמאל משחית, 27/03/06 11:04

      הפעולה במלון המלך דוד לא רק היתה באישורה ובהשתתפותה של תנועת המרי, אלא זורזה על ידי ההסתדרות, לאחר שמסמכים חשובים נתפסו במשרדיה ב''שבת השחורה'' והם האיצו באצל להחריב את משרדי הבולשת.
      מבצעי הפעולה סיכנו את חייהם ואת עצם הפעולה באזהרות ששיגרו למשרדי הבולשת להוציא את האנשים, אך מקבלי ההודעות זלזלו בהן. כי היה זה מבצר, בלתי חדיר לדעתם.
      מדובר במלחמה. ואם נהרגו יהודים, מה לעשות. האם צריך היה האצ''ל לוותר על מלחמת השחרור, כי הממשל הבריטי שרץ יהודים משתפי פעולה? האם חייהם קודמים לחיי האומה?
      גם הפעולה בדיר-יאסין נעשתה בשיתוף פעולה עם ה''הגנה'', הקרב היה קשה, כי חלאת האדם הערבית נלחמה מתוך בתי המגורים, כשהלוחמים נעים בשטח גלוי לגמרי. רבים נהרגו בתוך הערבים, כי לערבים אין שום בעיה להילחם בתוך נשים וילדים.
      אחרי הפעולה, כדרכו, קפץ בן גוריון על המציאה, מיהר להתנער ממנה וכתב מכתב חנופה והתנצלות לעבדאללה ''מלך ירדן''.
      בכל אופן, תעמולת הזוועה זירזה את בריחתם של הערבים מן הארץ, במקום לקומם אותם לפרעות, כפי שקיוו מפיצי תעמולת השקר.
      דרכי הארץ שוחררו לאחר שה''הגנה'' הפסידה את כולן, וארה''ב חזרה בה מחזרתה מהסכמתה לתכנית החלוקה.

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    להוציא אל מיחוץ

    פקק תנועה, 27/03/06 09:53

    לחוק את מיפלגת שס עכב תעמולת הבחירות הארסית .והמזלזלת בבוראו שלך עולם והפוגעת בציבור עצום של מצביעים ומעליבה אותם בצורה קשה ביותר.וסיבות נוספות.בושה וחרפה.לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • רוצה אקשן? תצביע כ' כ' כ' למרזל. רוצים קצת בלגן? רק מרזל מספק !

      חובב אקשן מושבע, 27/03/06 10:25

      מספק את הסחורה חבל לכם על הזמן ממזמן.

      ברוך מרזל, הפעם לא מתפשרים!
      ברוך מרזל, איתו אנו הולכים!

      חזית יהודית לאומית!

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    מרזל אתה מלך!

    אריה, 27/03/06 09:40

    אני עובר אליך!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    אפ מרזל כבר יורד אז שלפחות יגלח

    דודי, 27/03/06 08:56

    את הזקן כדי שלא ידגדג לי את ה.......

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    עליזה זו האמא של אולמרט, או אשתו? (ל''ת)

    איציק, 27/03/06 08:50

    הגב לתגובה זו

    • מה כל כך משנה, העיקר שיש קצת בלגן!

      רק מרזל! אקשן!, 27/03/06 10:26

      עזבו אתכם כל השטויות, רק מרזל יביא קצת חיים למקום המחורבן הזה שנקרא כנסת. ''בית המחוקקים'' הממזרים.

      הגב לתגובה זו

    • בתחום ה''רוחני'' היא אמו! (ל''ת)

      אשת חיקו הנצחית, 27/03/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    כל הכבוד הם יעברו את % החסימה (ל''ת)

    חיים, 27/03/06 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אני קורא לכל המאמינים שלי!

    הרב אבי זרביב, 27/03/06 08:41

    הצביעו רק מרזל!
    יחד נהרוס את המדינה הרקובה ונקים ביחד מדינה חדשה!!
    הרב אבי זרביב
    ראש מכון דמים טהורים
    בית אל

    הגב לתגובה זו

    • לא נהרוס כלום, אל תהיה בלחץ. רק מרזל יעשה קצת בלגן. (ל''ת)

      ברוך מרזל בלגן, 27/03/06 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    אם כבר חיבוק בהדמיית מחשב- אז אם כל אחד, רק לא עם מרזל (ל''ת)

    הנתעב בגזענים, 27/03/06 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    מיפלגה זו במילא

    פקק תנועה, 27/03/06 08:09

    לא תעבור את אחוז החסימה.כך שהפרובוקציות האלו הם סתם קנטרנות .שלא בימקומה.מענין הוא שליברמן מתחזק. והמצביעים לא מבינים שליברמן הפך את חבורבורותיו והפך למנהיג של מיפלגה שמאלנית שתחזיר את ישראל לגבולות 67 .שהם סכנה עצומה לישראל מיכל הבחינות.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    מרזל זה אות כ' (ולא נץ ) (ל''ת)

    מחי, 27/03/06 07:36

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    מרזל היחידי שפוי! (ל''ת)

    חיים, 27/03/06 07:36

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    ברגישות ונחישות לגרש את מרזל חזרה לארהב (ל''ת)

    בושה וחרפה, 27/03/06 07:30

    הגב לתגובה זו

    • כן, זה הפאטנט, לגרש בנחישות וברגישות.

      ברוך מרזל צבר, 27/03/06 10:12

      והגיע הזמן שהשמאל ילך לאוגנדה. אין לכם מה לחפש בארץ הזו!

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    אהוד אולמרט האמת לאמיתה

    ידע אישי, 27/03/06 07:00

    מה אתם יודעים על המשפחה שאהוד אולמרט גידל?

    המשפחה הלוחמת של אהוד אולמרט
    1. עליזה, הרעיה והאם, ציירת, פעילת שמאל קיצוני ידועה.
    2. הבת דנה אולמרט, פעילת שמאל קיצוני הרודפת את חיילי צה''ל מטעם אירגון השמאל הקיצוני ''מחסום ווטש'', חיה עם בת זוג בתל אביב.

    שני בניו של אולמרט ירדו מהארץ:

    3. הבן שאול אולמרט, חושב שצה''ל הוא ''צבא כיבוש'', סרבן שירות מטעם ''יש גבול''; ירד מהארץ, מתגורר בניו-יורק.
    4. הבן אריאל אולמרט, כלל לא התגייס לצה''ל, ירד מהארץ, מתגורר בצרפת.

    אולמרט ביצע בוררות פיקטיבית בכספי בית''ר ירושלים נתן ידו להונאה בסך 6.2 מיליון ש''ח, לזיוף מסמכים, ולתרמית כלפי שלטונות המס והנושים של בית''ר ירושלים

    מבקר המדינה הורה לפתוח בחקירה מיידית
    שירות צבאי למופת:

    אהוד אולמרט - כתב צבאי בעיתון ''במחנה''

    לאולמרט בניגוד לשרון אין כל רקע וניסיון צבאי ובטחוני. ההתחמקות שלו משירות במלחמת ששת הימים צריכה להוות תמרור אזהרה.
    האם הוא יהיה אחראי על בטחונה של מדינה שלמה?

    אולמרט לא מתקרב לקרסוליים של שרון

    חברים עבריינים ממשפחות הפשע:

    לאהוד אולמרט יחסים קרובים עם האחים שוני וראובן גבריאלי מפעילי בתי הקזינו
    היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז נזף באולמרט בחודש מרץ 2004 על הקשר שהוא מקיים עם בני משפחת גבריאלי לאחר שקיים איתם פגישה במטרה לעזור להם בסיכסוך מול מנהל מקרקעי ישראל.

    בנוסף, מלך הקזינו שוני גבריאלי תרם באופן אישי לקמפיין הבחירות של אולמרט לעיריית ירושלים

    אתה מדבר על דמוגרפיה? עם מי תיצור רוב יהודי, אולמרט? עם הילדים שלך שחיים בחו''ל? תפקיד ראש הממשלה, אולמרט, למרות האגו הנפוח שלך, גדול עליך. גדול עליך מאוד
    אראל סג''ל, מעריב

    מתוך אתר http://www.ehud-olmert.com/

    הגב לתגובה זו

    • למי שמעוניין בעובדות - חובה לקרוא תגובה שלעיל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      עובדות!!!!!!!!!, 27/03/06 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    I'm not a leftie, but ...

    alex, 27/03/06 06:06

    Marzel is a Nazi scum. I'm ashamed people like him call themself Jews.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    מרזל כמו אבישי רביב הוא סוכן השמאל והשב''כ (ל''ת)

    לריסה, 27/03/06 06:02

    הגב לתגובה זו

    • אולי, אבל ''קדימה'' סוכנת הג'יהאד הכל איסלאמי! (ל''ת)

      לגרש את קדימה, 27/03/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    הערבי פשוט רוצח אישה כזאתי!!!! (ל''ת)

    אבו מתנגד !!!, 27/03/06 05:32

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    מרזל תכה בראש הנחש - וכול יום אתגאה שכנסתי אותך לכנסת!!

    די לצבועים!, 27/03/06 05:16

    מרזל מראה לשמאל מהו פרצופו האמיתי

    אנשי שפע שמרוב שיש להם יותר ממה שצריכים ומרוב שהשיגו הכול במרמה ונוכלות אין להם טעם בממונם והישגיהם

    הם הולכים לכפר על הריקנות בדחפים בלתי נשלטים של הרס עצמי והרס המדינה שהם חיים בה

    כל משפחת אולמרט היא דוגמא לכך (אמנם הם לא אשמים בריקנות בחייהם) .... ורבים מהשמאל בישראל הולכים בדרך אובדנית זו!

    יש להראות אלטרנטיבה !!!!
    דווקא אנשים כמרזל שלא גנבו מאף אחד, חיים בצנעה באיזה קראוון, וחיים כנרדפים ע''י כוחות הדיכוי ההוניים של ישראל - דווקא הם מרגישים שלימות ומילוי פנימי .....

    זהו הפרצוף היותר מתאים לאזרחי ישראל - לא חזירים קפיטליסטיים (הוניים) שרק רוצים לאסוף $$$ ובסוף מאבדים טעם לחיים.

    ישראל זקוקה לרוח נקייה ולאנשים ישרים ולא משוחדים
    גם אם לא מסכימים למרזל חייבים להודות ביושרו המצפוני ונקיון הכפיים שלו!

    מרזל נקי כפיים יותר מחברי מר''צ המתהדרים בכך!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    כול כאלב ביג'י יומו!!! (ל''ת)

    מוחמד אבו טיר, 27/03/06 05:16

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    ואני עוד ברצינות שקלתי להצביע למרזל

    גד, 27/03/06 05:12

    חברי לימין . להצביע רק טב. הבנאדם הזה פרובוקטור לא שפוי!

    הגב לתגובה זו

    • תקח קולות מהמרכז ולא מהימין .... (ל''ת)

      טב?!, 27/03/06 05:31

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    don't be proud of Jewish terrorists

    Doug, 27/03/06 05:07

    that's all Marzel is

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    למה אין כתבה על ''נוער הזוועות?''

    מאיר, 27/03/06 05:01

    מרצ הוציאו סטיקר גזעני לא פחות בשם נוער הזוועות
    למה על זה אף אחד לא צועק?

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? ''נוער הזוועות'' זה פרי רקוב

      אחד העם, 27/03/06 05:41

      ומרץ מראה לעם שהכיבוש משחית ויוצר דור חדש של ''נוער זוועות'' שהכיבוש והשפלת הערבי זה דרכו-ולכן נוער זה הוא פרי הבאושים של הכיבוש.

      הגב לתגובה זו

      • נוער הזוועות זה הנוער השוחט את חבריו

        איפה אתה, אפס, 27/03/06 08:10

        בפאבים.
        נוער הגבעות הוא נוער שאתם מקנאים שאין לכם כמותו.
        אתם חלאת אדם כבר למעלה ממאה שנה של מלחמה בהתיישבות היהודית בארץ ישראל. הם הקש האחרון היכול להוציא אותנו מן המדמנה שיצרתם בארץ הזו.
        ימח שמכם!

        הגב לתגובה זו

        • כן אנחנו מקנאים שאין לנו נוער של רוצחים פאנטיים שעושים בלאגנים!

          HELLO KITTY, 27/03/06 11:01

          אולי תלמדו אותנו איך? איך? איך? נאכל גם אנחנו להפוך את הנוער שלנו לרוצחי אזרחים ערבים ישראלים, למשחיתי טבע ומטעים, לרומסים באבנים אנשים, למופרעים וחולי נפש...

          באמת- אנחנו כבר מתים שהנוער שלנו ינטשו את דרכם הפסולה של לצאת למועדונים לבלות,להתנדב,ולעשות חיים ויתחילו לשחוט ערבים, לעקור עצים,לזרוק אבנים ולירוק על חיילים....

          אאאא ואני גם מתה לראות את הנוער שלנו משחק ברחובות ישראל ב''משחק'' החדש ש''המצאתם''- שואה

          הגב לתגובה זו

  • 141.

    אבו טיר אתה לא יודע שעליזה אולמרט מזמן הוציאה את עצמה מן העם היהודי (ל''ת)

    יגאל כהן, 27/03/06 04:56

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, יצאת מדעתך!!!! (ל''ת)

      אביגיל, 27/03/06 07:51

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    אבו טיר אתה לא יודע שעליזה אולמרט מזמן הוציאה את עצמה מן העם היהודי (ל''ת)

    יגאל כהן, 27/03/06 04:55

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אם אבו טיר אומר שצריך להצביע לקדימה אז מי אנחנו שנתווכח עם השבדי

    גוגל מוגל, 27/03/06 04:39

    רודף השלום הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    מרזל הגבר!!! אני מצביע בשבילך!!! (ל''ת)

    נתנייתי, 27/03/06 04:08

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אבו טיר..עד עכשיו התלבטתי אבל ..אתה צודק אסור להצביע מרזל..הוא איש

    שניר, 27/03/06 03:46

    ממש לא מוסרי..

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אם אבו-טיר מתנגד סימן שזה נכון וטוב לישראל!

    אבו מודה למרזל, 27/03/06 03:41

    התמונה מייצגת את המציאות לא יותר ולא פחות

    זה שאבו טיר מתחבא מאחרי הדת בכדי להתחמק מהאמת, שהיא שאשתו של אולמרט חותרת תחת קיומה של מדינת ישראל, היא רק הודאה עקיפה באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מי שלא תומך במצע ממשלת החמאס - שלא יפול בפח ''קדימה''

    הפעם מרזל, 27/03/06 03:39

    קובץ הטיפשים שמכנה עצמו קדימה, שלרוע מזלנו עוד תופסים מעצמם חכמים גדולים, משחקים לידי החמאס בגלל דיעותיהם או טיפשותם (ומה ההבדלי בכלל??)

    הם עשו בריחה מעזה - חשבו להרוויח והוציאו ישראל בהפסד מדיני בטחוני ומה שתרצו....

    פשוט החמאס חכמים מהם פי כמה - וכמה שהם חושבים עצמם חכמים החמאס עוקפים אותם בלי להתאמץ

    ולכן אין מה לשרת את החמאס בהצבעה לקדימה

    פשוט לא לעשות כלום עדיף מלעשות שטויות
    לקחת גורלנו בידים זה לאו דווקא להכנס לבריחה היסטרית מיו''ש - זו סיסמת בחירות רקובה שמאחריה ריק וטיפשות.

    אז אם הברירה מרזל או האלה מקדימה - מרזל עדיף פי כמה!!

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    איך אפשר להצביע לאדם, שישן עם אשה שמתחבקת עם מנהיג החמאס? (ל''ת)

    דילמה אמיתית, 27/03/06 03:26

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    הזקן כתום אבל הראש חמאס, גם הנחש אלמרט מתהדר עם אדלרת לבנה אך תוכו

    מצביע מרזל בטוח, 27/03/06 03:21

    נחש צפע! זהירות!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מרזל לכנסת הפעם לא מתפשרים

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט - אדרת לבנה ובתוכה נחש צפע (ל''ת)

      אהבתי, 27/03/06 05:16

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    photoshop course

    Osh, 27/03/06 03:15

    I highly recommend to have a Photoshop course !!!

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    היידה מרזל

    מני, 27/03/06 02:26

    אתה מביא 40 מנדטים

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אבו טיר 1 מרזל 0

    יפתנפש, 27/03/06 02:15

    תראו כל אדם שפוי שרואה את התמונה המבישת הזו ואז קורא את דבריי אבו-טיר לא יכול להתעלם מכך שמרזל וחבורתו יוצאים בהמות פרימיטיביות חסרות תרבות ולעומת זאת אבו-טיר יוצא אדם מכובד אשר מכבד אפילו את מי שרואה כאויביו... אין מה לומר לא יזיק אם מרזל ילמד קצת נימוסים מאבו טיר...

    הגב לתגובה זו

    • אבו טיר הרוצח הברברי במצטבע כתרבותי :-)

      אוכלי שקרים, 27/03/06 05:04

      רק השמאל אכול השינאה העצמית מסוגל להצדיק את הרוצחים מהחמאס ו''להבין אותם''

      אבו טיר קורא להשאיר כל היהודים בלי מדינה לגור בה --- ואנשי השמאל ה''תרבותיים''
      שיראו האמת ולא יאחזו בסיסמאות רק בכדי לנגח הימין ולתפוס השלטון (שזה העיקר)

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט ,אישתו וילדיו ניתמכים ע''י אויבנו ,שמאלנים ומזיקים.

      שאול, 27/03/06 06:18

      אולמרט שגויס לגולני ברח מיחידה קרבית ואחרי טירונות דאג להיות כתב במחנה.אישתו שמאלנית קיצונית אנטי ציונית. ביתו לסבית גרה עם חברה בתל-אביב מפגינה עם ערבים נגד צה''ל בגבולות.שני בניו חברים ביש- גבול סירבו לשרת בצה''ל ואומרים שצה''ל הוא צבא כיבוש. לא שירתו ואביהם סידר להם לעזוב את הארץ .אחד בצרפת והשני בניו-יורק.

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    חינוך לסטירה-כנסו !

    אורי, 27/03/06 02:10

    הסטירה מגזימה בכוונה ומעוותת פרופורציותבשביל להבליט אמת בסיסית בצורה פומפוזית.עליזה אומרט נחשבה תמיד תומכת שמאל גם כשבעלה היה בליכוד ולאור הדימוי החדש של אהוד אולמרט ותוכנית הנסיגה שלו,זה ביטוי קיצוני אך עומד בקריטריונים מנחים לסאטירה.ושוב כמו במקרים אחרים ניתן לראות שהסבלנות,חופש הביטוי והליברליות מסתיימים בשמאל כאשר אחד משלהם הוא המושא ללעג...אם תצחק על איש ימין הרי זאת סטירה שנונה...ואילו אם תלעג על איש שמאל..הרי זאת הסתה מסוכנת...

    הגב לתגובה זו

    • לתשומת לב העיתונאים ובמיוחד ערוץ 2 (ל''ת)

      ארז, 27/03/06 05:17

      הגב לתגובה זו

    • מה פה קיצוני? תשאלו את גברת אולמרט

      למה קיצוני?, 27/03/06 10:15

      עם מי היא מעדיפה להתחבק, עם הרוצח אדום הזקן או עם יהודי טוב. היא תגיד, שבאופן אבסולוטי היא מוכנה להתחבק עם מרצחים ערבים ולא עם יהודים. אפילו לא עם נתניהו.

      הגב לתגובה זו

    • אורי, אתה צודק, אבל רק לשמאל המתחסד מותר ללעוג לאחרים (ל''ת)

      מדינת אוליגרכיה, 27/03/06 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    מי שמיתבוסס במדמנה סופו להסריח

    דש, 27/03/06 02:02

    פעם חשבו שיהודי זה סגולה לתרבות שאר רוח ונועם הליכות ונימוסים
    נוצרה מדינת ישראל אחרי אלפים שנה ויצרה בין השאר זבל אנושי והפכה אותנו סוף כל סוף ככול העמים לא עוד עם סגולה אנשי רוח ומדע מורים פילוסופים סופרים אלה ערב רב
    תודה לך מר מרזל שהחזרתה את העם היהודי למימדים האמיתים שלו עוד אוסף של יצורים רגילים אם רגשי נחיתות ואין צניעות ואין ענווה קברתה את המיתוס היהודי אחת ולתמיד ולא משנה שלא תעבור את אחוז החסימה אתה אחד משלנו אתה זה אני וכל תושבי ישראל ובגלל שכמותך הפכתה את ישראל לעוד מקום להתגורר בו לא משהוא מיוחד יותר

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מצביעים מרצ מול כל הימין (ל''ת)

    גילעד, 27/03/06 01:56

    הגב לתגובה זו

    • אם לא היה מרצ לא היה מרזל, איזון! (ל''ת)

      אפרת רגב, 27/03/06 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    בסוף מרזל הוציא את אבו טיר טוב

    יואב, 27/03/06 01:50

    התגובה של אבו טיר נראית שקולה וחכמה. הכל בזכות מרזל המטומטם.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    תוסיף את הקול שני ברוך מרזל, חזק וברוך! (ל''ת)

    סטודנט, 27/03/06 01:48

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    חזית יהודית לאומית עוברת את אחוז החסימה! הצביעו בהמונכם1!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תומר, 27/03/06 01:48

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    רק מרזל! אני בוחר רק במרזל בלי פשרות! גם בעמונה לא היו פשרות! (ל''ת)

    שמעון, 27/03/06 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מה הבעיה?

    ארז, 27/03/06 01:20

    תפנימו - האמת אינה הסתה
    המטרות של הזוג אולמרט זהות למטרות החמאס - אז, שוב, מה הבעיה עם התמונה?

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אתה רוצה לשלם מיליארדים להתנתקות? (ל''ת)

    שים כ' בקלפי!, 27/03/06 01:13

    הגב לתגובה זו

    • אתם רוצים לשלם מיליארדים על ישיבות, ומשפחות מרובות ילדים ?!!

      HELLO KITTY, 27/03/06 11:09

      אני מעדיפה לשלם על התנתקות, לפחות ככה פחות ילדים יהודים (וערבים) ימותו....

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    מרזל-תוריד לך 2 קולות מהמפקד.

    איש וביתו, 27/03/06 01:11

    יש גבול לתת רמה שאנחנו מוכנים להצביע עבורה. ודרך אגב כדאי שתקח את דבריו של אבו תיר ברצינות. כאדם דתי כדאי שתנהג ביתר אחריות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מרזל, יש לך עוד תמונות מהמשפחה המופלאה הזו ?

    דובי, 27/03/06 01:05

    אולי תמונות של הבת המפוארת שלו עם חנאן אשראווי ?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מי שירד נמוך זו הגברת אולמרט.

    גונן, 27/03/06 01:03

    ובעלה שיונק ממנה את התורה שמשננים לה חבריה הקרובים, רוצה ליהיות ראש ממשלת ישראל וכאן באים לספר לנו שמי שמגלה את זה לציבור הוא זה שירד נמוך. אם זה לא היה עצוב עד זוב דם אפשר היה לגעות בצחוק רם. אבל זה לא צחוק רבותי.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה שלך נכונה (ל''ת)

      אלעד, 27/03/06 01:18

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    MARZEL ONLY TALK TRUE BUT YOU DERTY JEWS

    MOCHAMAD, 27/03/06 01:00

    BELIVE THE ARABS ..AND I LOVE IT

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מרזל יורד נמוך? הוא כבר בקרקעית מזמן. (ל''ת)

    סבתא יוכבד, 27/03/06 00:40

    הגב לתגובה זו

    • איך את יודעת סבתא? הוא כבר הצליח

      שמאל מתועב, 27/03/06 08:12

      להגיע אלייך?

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    נמוך אפילו בשביל הימין המרזלי (ל''ת)

    אשר, 27/03/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    כל הכבוד ברוך

    פרבד, 27/03/06 00:32

    מרזל לכנסת!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    צמד משמיים: כשמערבבים אדום ואפור יוצא קרוב לכתום. (ל''ת)

    הדוגמן, 27/03/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    לפעמים נמוך יותר טוב מגבוהה גבוהה. (ל''ת)

    ניטרלי, 27/03/06 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    איכס איכס, עד לאן יירד הימין הקיצוני???? (ל''ת)

    לא תומך באולמרט, 27/03/06 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מרזל עובר את אחוז החסימה, חב''ד בעדו

    חיים, 27/03/06 00:21

    הירושלמים בעדו, כל אוהדי בית''ר הרבה תלמידי ישיבות ורבנים, הרבה חילונים אפילו, אך אנשים אלה לא עונים רובם לסקרים לכן בסקרים הוא כבייכול מקבל רק מנדט וחצי אך בפועל לפחות 4 מנדטים

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא בעדו.

      אוהד בית''ר, 27/03/06 00:29

      לפחות 99.9% מאיתנו
      אז בבקשה אל תדבר בשמנו

      הגב לתגובה זו

      • אני אוהד בית''ר לא אתה!

        חיים, 27/03/06 01:42

        אני חיים טובול, מי אתה בכלל? מתחזה עלוב!

        הגב לתגובה זו

      • אני גם אוהד בית''ר ואני בעדו

        מני, 27/03/06 02:27

        עוד הרבה מאיתנו בעדו.

        עלק 99.9. לך תישן על האף

        הגב לתגובה זו

  • 109.

    להדיח את ראש השב''כ. על ששומר עובדות אלו בסוד.

    טורונטו, 27/03/06 00:10

    ועוד הרבה מחדלים, וכמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    יותר כבוד יש ל''חמאסניק'' מאשר ל''יהודי הטוב'' מרזל

    דרך ארץ, 26/03/06 23:22

    אולי הוא חמאסניק והזקן שלו כתום, אבל לפחות הוא מבין משהו על כבוד בפוליטיקה

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    האם דנה אולמרט היא יעד מודיעיני עקב קשריה עם ערמון?

    לילי, 26/03/06 23:18

    ואם כן מדוע השב''כ לא מפרסם את דעתו המקצועית בעניין?

    אין לזה הרי כל שייכות פוליטית !

    הגב לתגובה זו

    • מסכים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      איפה, 27/03/06 05:21

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    למי שלא הבין - התמונה זה פוטומונטאז'

    סוף, 26/03/06 23:18

    בושה לימין שנזקק לשטיקים כאלה.
    מרזל? זה מגעיל אותי....

    (שתי מדינות לשתי עמים:
    מדינת השפויים
    ומדינת המרזל, חמס ותואמיהם....)

    הגב לתגובה זו

    • למי שלא הבין - תמונה זו סאטירה פוליטית לגיטימית. (ל''ת)

      אינטליגנט, 27/03/06 10:30

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    סופסוף איש שלא מתבייש לעבד במחשב את תמונת האמת! (ל''ת)

    קדימה= שמאל+, 26/03/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    זכרו! נמשיך ב-כיבוש... ימשיכו הפיגועים!

    איל = אומץ, 26/03/06 23:01

    עכשיו תצביעו...
    אופס נזכרתי אתם בעצם תומכים בפיגועים, שכחתי..
    תאמינו לי, צריך פשוט לנטוש אתכם לרחמי המשטר הצבאי הפלשתיני..
    זכרו מה אנחנו עושים לערביי הארץ,
    בעניין אישורי בניה ותבינו שאת בתי הכנסת שלכם יהרוס השלטון הפלשתינאי בטוענה כי המבנה נבנה בצורה בלתי חוקית,
    ממש כפי שאנחנו טוענים כלפי כל ערביי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    www.ehud-olmert.com

    אריה, 26/03/06 22:59

    זו האמת על המשפחה של אולמרץ

    הגב לתגובה זו

    • אתם יודעים למה לא הראו את עליזה אולמרט???

      נעמה, 26/03/06 23:17

      מדוע התקשורת לא רצה לראיין אותה? למה מסתירים אותה?
      ממה מפחדים? היא לא יודעת לדבר?
      מה מונעים מהציבור לדעת?????

      הגב לתגובה זו

      • כן. כי היא לא מועמדת לכנסת (ל''ת)

        חשבת על זה?, 27/03/06 07:21

        הגב לתגובה זו

        • זה לא הפריע לתקוף את שרה... (ל''ת)

          חשבת גם על זה??, 27/03/06 10:26

          הגב לתגובה זו

        • כי השלד בארון של קדימה - שמאל קיצוני של מחסום וואטש ו''יש גבול'' (ל''ת)

          לידיעת הבוחרים, 27/03/06 10:31

          הגב לתגובה זו

  • 102.

    הפעם לא מתפשרים מרזל- לכנסת!!! (ל''ת)

    יוני, 26/03/06 22:58

    הגב לתגובה זו

    • יוני הבניונה

      אליחי, 26/03/06 23:15

      יוני בניונה
      שערבי ג'ינג'י עם תולעים יקרע לך את הצורה

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    דווקא הדיעות של מרזל יותר קרובות לחמאס

    שפוי, 26/03/06 22:51

    החמאס לא רוצה שתי מדינות לשני עמים. הוא רוצה מדינה דו לאומית שבסופה יישתלטו הערבים על הארץ. מרזל, שבכלל מקומו בכלא ולא בכנסת, הדיעות שלו יותר קרובות לדיעות של אולמרט שרוצה להפרד מהפלשתינים. ולדעתי, זה מה שצריך לעשות כדי להמנע מבעיות של דמוגרפיה, ולא הפיתרון הוא לא טרנספר של ערבים ולא חילופי שטחים.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    זה נמוך זה?

    פקק תנועה, 26/03/06 22:51

    אני רואה שבעיני כמה מגיבים כמו 70 ו85 זה דווקא מוצא חן מאד . ובעיני רוב המגיבים זו עובדה חשובה.
    הציבור חייב לדעת את האמת. אם חלילה יהיה בולמרט ראש הממשלה, אשתו המקיימת יחסים עם החמס תהיה חשופה להרבה סודות מדינה.

    הגב לתגובה זו

    • הודעה מפקק תנועה המקורי

      פקק תנועה, 27/03/06 09:58

      הודעה זו מזויפת ולא שייכת אלי.אנשים רעים כתבו הודעה זו.מיפלגת קדימה היא המיפלגה היחידה שמתאימה לעם ישראל.מדוע אתם מגיעים לתת רמה כזו תיתבישו לכם.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    בזיון לאבו טיר!! (ל''ת)

    חיון, 26/03/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    רק מרזל רק מרזל רק מרזל רק מרזל!!! (ל''ת)

    ענת, 26/03/06 22:47

    הגב לתגובה זו

    • לא עובר את אחוז החסימה ... (ל''ת)

      חבל על כל קול, 26/03/06 22:58

      הגב לתגובה זו

      • ברוך מרזל שר הביטחון הבא!!!

        טל, 27/03/06 00:19

        המפקד היהודי של מרזל עומד על 60,000 איש שהתחיבו להצביע לו,

        הגב לתגובה זו

        • בגלל אנשים כמוך שמוכנים לקחת את הסיכון

          אלישיב, 27/03/06 01:32

          בגלל שאתם פשוט משחקים באש!! ומה אם הוא לא יעבור? מה שבהחלט יותר ריאלי ואפילו אם יש ספק קטן איך תוכלו לקחת אחריות על 2 מנדטים של הימין שהיו יכולים למנוע את הגירוש הבא!!!! אז תכיני לי ולחברי מקום בתל-אביב...

          הגב לתגובה זו

  • 97.

    מזל שמרזל לא עולה גבוה על עמודי חשמל! (ל''ת)

    ב''ה יום יום!, 26/03/06 22:47

    הגב לתגובה זו

    • מרזל יעלה את כולנו על עמוד חשמל... (ל''ת)

      איל, 26/03/06 23:03

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    נראת כמו אשה שמעשנת אירופה!! (ל''ת)

    יוסי, 26/03/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ועוד קטע מאותה טיוטא

    בינתיים, 26/03/06 22:44

    אלימות שם המשחק....

    ביסודם של דברים, קיוו הגורמים היותר אחראיים ב''הגנה'' ובוודאי כל ה''פורשים'', להיווצרות מצב שיאפשר איחוד מחודש. ואכן, נוצרה הידברות. הדיונים לא היו קלים, אך בסופו של דבר הגיעו הצדדים להסכמה על פרטי ההסכם, אלא, היו מי שרצו אחרת;
    וכך מובא בספר ''מערכות הארגון הצבאי הלאומי'' בכרך ''ההגנה הלאומית'' - 1931-1937 (דוד ניב): ''עם הסכמתכם של כל הנוגעים בדבר בא ביצועה המעשי של התכנית, הוקמו מפקדה ראשית ומרכז לארגון המאוחד, ובראשית תרצ''ג נכנס הסכם האיחוד לתוקפו. למיזוג המלא – איחודם של היחידות ומחסני הנשק – נקבעה תקופה של שישה חדשים....
    ''... בשביעי של פסח התקיים בתל-אביב כינוס של בית''ר ולאחריו נערכה תהלוכה ברחובות העיר. כשעברה התהלוכה ברחוב אלנבי, רחובה הראשי של העיר, הותקפו השורות, בעיקר שורות הילדים מן השכבות הצעירות, על ידי קבוצות מאורגנות מטעם ה''הסתדרות''. המתקיפים באו על הצועדים במטר-אבנים ובאלות, כשהם מכים ופוצעים וקוראים קריאות גנאי. קציר ההתקפה היה 24 פצועים, רובם ילדים בני 12-14.
    ''... העתונות העברית היומית, פרט ל'דבר' בטאונה של ה'הסתדרות', גינתה בחריפות את המעשה ועירית תל-אביב פירסמה גילוי-דעת, המביע 'רגש של צער עמוק ועלבון לאומי' ומוקיע אותם 'נימוסי אגרוף ואלימות, שאינם לפי רוח עמנו'....
    ''.... בין המתקיפים היו מפקדים וטוראים מן ה'הגנה', ובין המותקפים – חברי הארגון ואף בית''רים וצה''רים חברי ה'הגנה'..... בית''רים, חברי 'הגנה' מכפר סבא, שבאו להשתתף בכינוסם וצעדו בשורות התהלוכה, הופתעו למצוא ש'בהתנפלות על מצעד בית''ר היו חברי סניף ה'הגנה' בגוש כפר סבא, ובראשם קרלנבאום (אלמוגי).. רוזה כהן (אמא של יצחק רבין), מפקדת בכירה ב'הגנה', היתה ממארגני ההתקפה, פיקדה על הפורעים ברחובות העיר ו'כיוונה את האבנים לעבר פלוגות הצועדים הקטנים'''
    דב הוז ושאר מארגני ההתקפה ומבצעיה סירבו להתנצל ולא היו מוכנים לפצות את הנפגעים.
    זה היה סופו של נסיון האיחוד!

    וגם סלקציה.....

    ה''מרתה וושינגטון'' הגיעה ארצה, כשעל סיפונה 321 נוסעים, 11 בית''רים ו-310 חניכי ''השומר הצעיר'' ו''החלוץ'' – חלוקה ''הוגנת'', על פי צרכיה של ה''סוכנות היהודית'' שבדרך זו ''בנתה את המדינה''.
    בתוך אחד עשר הבית''רים היה גם דני בית-המקדש, המתאר את דקותיו הראשונות על אדמת הארץ הקדושה (''ייבנה'' סיפורו של דני בית-המקדש, לעזרא יכין אלנקם): ''... לא יכלתי לעצור את התרגשותי והשתטחתי על הארץ, מנשק את האדמה. בעודי שוכב כך, שרוע ולבי רוטט, הפתיעה אותי חבטה קשה בגבי, ולאחריה עוד אחת ועוד אחת. תוך דקות היה כל גופי חבול וזב דם ממהלומות אגרוף, חבטות אלה ובעיטות מכאיבות שהונחתו עלי מידי פרחחים צעירים, שאיני מכירם, כולם גברתנים, שהבעת שנאה על פניהם. הייתי המום. במעורפל, תוך שהם מכים אותי באכזריות, שמעתי אותם קוראים לעברנו קריאות גנאי, שהתקשיתי להבינן, אך היו מלים שחזרו עליהן שוב ושוב, מלים שהדהדו באזני ומוסיפות לרדוף אותי עד עצם היום הזה: 'פאשיסטים! פאשיסטים! אתם הרגתם את ארלוזורוב...'', צעקו והוסיפו לחבוט בי, בהיותי שרוע על האדמה, חסר אונים וכל גופי חבול.
    ''חברי נשאו אותי לבית חולים. שכבתי שם ששה ימים קשים וארוכים, כמעט ללא שינה. כאבי הגוף והנפש הדירו שינה מעיני. באתי לארץ ישראל, בהחלטה לשכוח את אירופה האנטישמית, אולם המכות שספגתי על אדמת ארץ ישראל, גרמו לי להעלות זכרונות מרים מעברי.....''.

    הגב לתגובה זו

    • SO???? (ל''ת)

      Y°0, 27/03/06 00:44

      הגב לתגובה זו

      • שינאת השמאל לימין מוסתרת

        ארז, 27/03/06 05:28

        אבל הבגידה של השמאל בעמנו פוצעת אותנו שוב ושוב. די להסתיר את מעשי הבוגדים השמאלנים. די לתמוך בקדימה שהיא עוד סוג של בגידה בעמנו שתביא אותנו להפסד מול אויבינו. רק השמאל מארגן מלחמות אחים (מאלטלנה ועד עמונה).
        יש להצביע למרזל כמשקל נגד למשפחת אולמרט

        הגב לתגובה זו

    • שכחת מספר דברים אחד כמובן

      עוד אחד שבוכה, 27/03/06 06:29

      1. לספר איך שיתף ארגון לח'' י פעולה עם הנאצים נגד האנגלים.
      איך פיצצו את מלון המלך דוד ואמרו שליהודים שנהרגו עקב כך מגיע כי הם משתפי פעולה.
      ומה עם תליית הסרגנטים ומלכוד הגופות, ווהכחשה לאחר מכן?
      שלא לדבר על ניסיון המרידה במוסדות הנבחרים והבאת האניה אלטלנה למרות האזהרות.
      כל המכות שחטפת אתה ושכמותך מגיעות לכם.
      ורצח ארלוזורוב? אתם עוד מכחישים?
      כמה מתאים לכם.
      תתעורר, אתה חי בסרט. תחליף דיסקט.

      הגב לתגובה זו

      • חומד, ארלוזורוב לא קשור ללח''י, אתה חי בסרט של פרופגנדה של בן גוריון (ל''ת)

        עברו כמה שנים, 27/03/06 10:33

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    זכות הציבור להכיר את משפחת אולמרט

    מלכה, 26/03/06 22:44

    אולי יחפצו לרכוש תמונות אצל עליזה אולמרט באלפי דולרים מבלי שהדבר יחשב ''תרומה''

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בקדימה ובחמאס זועמים (ל''ת)

    ., 26/03/06 22:40

    הגב לתגובה זו

    • מדהים ! (ל''ת)

      @, 26/03/06 23:12

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    וזה הקטע הנוסף -

    ואולי יבוא עוד, 26/03/06 22:39

    אלימות שם המשחק....

    ביסודם של דברים, קיוו הגורמים היותר אחראיים ב''הגנה'' ובוודאי כל ה''פורשים'', להיווצרות מצב שיאפשר איחוד מחודש. ואכן, נוצרה הידברות. הדיונים לא היו קלים, אך בסופו של דבר הגיעו הצדדים להסכמה על פרטי ההסכם, אלא, היו מי שרצו אחרת;
    וכך מובא בספר ''מערכות הארגון הצבאי הלאומי'' בכרך ''ההגנה הלאומית'' - 1931-1937 (דוד ניב): ''עם הסכמתכם של כל הנוגעים בדבר בא ביצועה המעשי של התכנית, הוקמו מפקדה ראשית ומרכז לארגון המאוחד, ובראשית תרצ''ג נכנס הסכם האיחוד לתוקפו. למיזוג המלא – איחודם של היחידות ומחסני הנשק – נקבעה תקופה של שישה חדשים....
    ''... בשביעי של פסח התקיים בתל-אביב כינוס של בית''ר ולאחריו נערכה תהלוכה ברחובות העיר. כשעברה התהלוכה ברחוב אלנבי, רחובה הראשי של העיר, הותקפו השורות, בעיקר שורות הילדים מן השכבות הצעירות, על ידי קבוצות מאורגנות מטעם ה''הסתדרות''. המתקיפים באו על הצועדים במטר-אבנים ובאלות, כשהם מכים ופוצעים וקוראים קריאות גנאי. קציר ההתקפה היה 24 פצועים, רובם ילדים בני 12-14.
    ''... העתונות העברית היומית, פרט ל'דבר' בטאונה של ה'הסתדרות', גינתה בחריפות את המעשה ועירית תל-אביב פירסמה גילוי-דעת, המביע 'רגש של צער עמוק ועלבון לאומי' ומוקיע אותם 'נימוסי אגרוף ואלימות, שאינם לפי רוח עמנו'....
    ''.... בין המתקיפים היו מפקדים וטוראים מן ה'הגנה', ובין המותקפים – חברי הארגון ואף בית''רים וצה''רים חברי ה'הגנה'..... בית''רים, חברי 'הגנה' מכפר סבא, שבאו להשתתף בכינוסם וצעדו בשורות התהלוכה, הופתעו למצוא ש'בהתנפלות על מצעד בית''ר היו חברי סניף ה'הגנה' בגוש כפר סבא, ובראשם קרלנבאום (אלמוגי).. רוזה כהן (אמא של יצחק רבין), מפקדת בכירה ב'הגנה', היתה ממארגני ההתקפה, פיקדה על הפורעים ברחובות העיר ו'כיוונה את האבנים לעבר פלוגות הצועדים הקטנים'''
    דב הוז ושאר מארגני ההתקפה ומבצעיה סירבו להתנצל ולא היו מוכנים לפצות את הנפגעים.
    זה היה סופו של נסיון האיחוד!

    וגם סלקציה.....

    ה''מרתה וושינגטון'' הגיעה ארצה, כשעל סיפונה 321 נוסעים, 11 בית''רים ו-310 חניכי ''השומר הצעיר'' ו''החלוץ'' – חלוקה ''הוגנת'', על פי צרכיה של ה''סוכנות היהודית'' שבדרך זו ''בנתה את המדינה''.
    בתוך אחד עשר הבית''רים היה גם דני בית-המקדש, המתאר את דקותיו הראשונות על אדמת הארץ הקדושה (''ייבנה'' סיפורו של דני בית-המקדש, לעזרא יכין אלנקם): ''... לא יכלתי לעצור את התרגשותי והשתטחתי על הארץ, מנשק את האדמה. בעודי שוכב כך, שרוע ולבי רוטט, הפתיעה אותי חבטה קשה בגבי, ולאחריה עוד אחת ועוד אחת. תוך דקות היה כל גופי חבול וזב דם ממהלומות אגרוף, חבטות אלה ובעיטות מכאיבות שהונחתו עלי מידי פרחחים צעירים, שאיני מכירם, כולם גברתנים, שהבעת שנאה על פניהם. הייתי המום. במעורפל, תוך שהם מכים אותי באכזריות, שמעתי אותם קוראים לעברנו קריאות גנאי, שהתקשיתי להבינן, אך היו מלים שחזרו עליהן שוב ושוב, מלים שהדהדו באזני ומוסיפות לרדוף אותי עד עצם היום הזה: 'פאשיסטים! פאשיסטים! אתם הרגתם את ארלוזורוב...'', צעקו והוסיפו לחבוט בי, בהיותי שרוע על האדמה, חסר אונים וכל גופי חבול.
    ''חברי נשאו אותי לבית חולים. שכבתי שם ששה ימים קשים וארוכים, כמעט ללא שינה. כאבי הגוף והנפש הדירו שינה מעיני. באתי לארץ ישראל, בהחלטה לשכוח את אירופה האנטישמית, אולם המכות שספגתי על אדמת ארץ ישראל, גרמו לי להעלות זכרונות מרים מעברי.....''.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    קטע מתוך טיוטא למאמר

    תכף יבוא קטע, 26/03/06 22:38

    אלימות שם המשחק

    חוסך שבטו שונא עמו
    במשך מאה ויותר שנות התעללות של השמאל ה''יהודי'' בעם היהודי, ניסו פליטי השמאל להבהיר לעם ישראל את טיבו של החור השחור ממנו נחלצו, אך קולותיהם, איש בתורו, היו קולות בודדים במדבר האדישות. אנשים התעלמו, כי זה טיבם של היהודים, גם כשחרב חדה מונחת על צווארם, אינם מתייאשים מן ה''יהיה טוב''.
    כשאני קוראת היום את מעללי הזוועה והסאדיזם ושנאת ישראל של השמאל, מאז היווסדו, איני נדהמת; מאז שעמדתי על דעתי, אני עוקבת אחר מעלליהם הרעים, ודי לראות בהסתה האנטישמית הפרועה והארסית נגד היהודים, כדי שהמסרבים לטמון את ראשם עמוק בחול, יבינו עם מי יש לנו עסק.
    מה שמדהים הוא קשר השתיקה! חיים בתוכנו נרדפי שמאל רבים, ארבעה דורות של קרבנות התעללות, ואין שום זעקה שתמוטט מוסדי ארץ... אם מישהו רואה בזה קרבן ראוי למען ''אחדות ישראל'', הוא טועה מאד, זה עוד קרבן ''שלום'', עוד קרבן של עם, שמוחו נשטף בתעמולה שקרית מכל הכיוונים ה''ממלכתיים'', שמאל ו''ימין'' ו''דתיים''. הקרבן הוא עם ישראל!

    עבד נרצע כי ימלוך

    ''הנציב הראשון ליהודה'' הרברט סמואל, היהודי, לא רק יישר קו עם המדיניות האימפריאליסטית והאנטישמית של בריטניה הגדולה, אלא נכנס לפנים מן הקו, כנראה, לבל יאשימוהו ב''נאמנות כפולה''. בין השאר חנן ושחרר מבתי הכלא את שני הרוצחים, עריף אל-עריף ואמין אל-חוסייני, שנכלא בגין ניצוח על פוגרום ביהודי ירושלים (ו''זכה'' בידידותו של היטלר).
    חלקה הגדול של ארץ ישראל נקרע ונמסר לערבים, הנותר ממנה הוצף בערבים בעידוד הבריטים, שהגבילו, במקביל, את כניסת היהודים ב''ספרים לבנים''.
    מדיניות זו עודדה את הערבים לטבוח ביהודים, שכן, לא נדרשו לתת את הדין, בעוד היהודים נדרשו לתת את הנשק.... התפרעויות הערבים הביאו לארץ ועדות חקירה בריטיות, שקבעו שהסיבה ל''אי שקט'' היא הגירת יהודים לארץ ועל כן יש להגבילה עוד...
    בריטניה העדיפה נתינים ערבים נחשלים על יהודים דעתניים, שואפי עצמאות.

    אינטרסים משותפים

    מדהים ועצוב הוא שיתוף הפעולה של המימסד ה''ציוני'' עם העריצות הבריטית, במדיניות הגבלת העליה. אך אצל השמאל, מאז ומתמיד, האינטרסים הכתתיים קודמים לאינטרסים של העם היהודי, גם במחיר החיים, של אחרים, כמובן.
    האינטרסים הצרים, המנוכרים לכלל ישראל, הדריכו את המימסד למדיניות הבלגה וויתורים, הן מבחינת השאיפות המדיניות והן בתחום ההגנה על חיי יהודים. מדיניות שהתסיסה את הישוב הנטבח והנשדד, ובכלל זה – את האקטיביסטים בשורות ה''הגנה'', צבאה של ''הסוכנות היהודית'', שראו ב''הבלגה'' מדיניות לא הגיונית ולא מוסרית. הגורמים האקטיביסטיים נחשדו בנטיות רווזיוניסטיות, הושם עליהם מעקב, מכתבים אישיים, נפתחו ונקראו, בלא שיגיעו לתעודתם. האנשים, פשוט, נדחפו החוצה. כך נוצר הפילוג, כך נוצרו ה''פורשים'', ה''לא לגיטימיים''.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בשהסמאל הזכיר את ילדיו של ביבי זה היה בסדר???

    השמאל חצוף, 26/03/06 22:35

    כי סמאל = שמאל הישראלי = מלאך המוות
    לכל הלא מאמין
    לעיין במילון אבן שושן

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    סכנה - אם לא תצביע - ביבי יגיע (ל''ת)

    ביביהו הביתה, 26/03/06 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    רק לא ביבי - כי הספיקה לנו פעם אחת (ל''ת)

    רק לא ביבי, 26/03/06 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם זה הפרצוף של הימין אני מצביע קדימה סופית!! (ל''ת)

    מלוכלכים נמאסתם, 26/03/06 22:31

    הגב לתגובה זו

    • כמה פעמים אתה מחליט להצביע לקדימה ''סופית''? (ל''ת)

      משה, 27/03/06 00:45

      הגב לתגובה זו

      • השיטה ידועה

        שונא מושחתים, 27/03/06 05:33

        בהתחלה מקבלים רק 100 ש''ח להצביע לקדימה.
        המצב רע ואז הם מבקשים עוד 200 ש''ח וככה כל פעם שקדימה יורדת, יותר תשלומים מועברים לידי אלה שמתפרנסים משחיתות

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    מה ירוד בזה. זה בסך הכל ממחיש את המציאות

    צחי, 26/03/06 22:22

    עם עליזה אולמרט שלמה עם המעשה, אז לא צריכה להיות לה בעיה עם זה. מה ירוד בזה.

    מרזל רק הביא לידיעת הציבור את האמת אודות אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עוד סיבה טובה להצביע קדימה. (ל''ת)

    מפוכח, 26/03/06 22:21

    הגב לתגובה זו

    • מה הסיבה להצביע קדימה???? (ל''ת)

      לא מובן !, 26/03/06 22:37

      הגב לתגובה זו

    • קדימה לגבולות 48, ישמאלני מסריח (ל''ת)

      יסכה, 27/03/06 00:21

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    הטרוריסט מהחמאס מעיז להטיף למרזל מוסר (ל''ת)

    צחי, 26/03/06 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רק מרזל ימנע גירוש שני מיו''ש וירושלים תצביעו מרזל בשביל גוש קטיף

    אריה, 26/03/06 22:19

    גירשו אותי כבר מהבית, את זה בעזרת השם נתקן בעתיד כאשר נחזור לגוש קטיף, עכשיו חשוב למנוע מעוד ילדים להיגרר מביתם ע''י שוטרים צמאי דם, חשוב לתת למתים ביו''ש לנוח על משכבותם בשלום ולא לתת לשטנים מהרבנות הצבאית להוציא את גופותיהם מקברותיהם!!!! יהודים תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אני מצביעה לך מרזל, חזק וברוך! (ל''ת)

    אביה, 26/03/06 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל האמת על משפחת אולמרט פה

    צבי, 26/03/06 22:15

    עם הוכחות ממקורות ידועים בצד שמאל תכנסו
    www.ehud-olmert.com

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מרזל מחוץ לחוק !!!

    yoly, 26/03/06 22:14

    כיצד אישרו למרזל להירשם בתור מפלגה שרצה לכנסת ?!!!
    האיש הזה אסון לעם ישראל !!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה וכל השמאלנים אסון, לכו לאוגנדה (ל''ת)

      רן, 27/03/06 00:22

      הגב לתגובה זו

    • משום מה לא הוצאת את מרצ מחוץ לחוק

      צבוע, 27/03/06 10:28

      כשירדו על שרה, נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    דנה אולמרט הייתה פעילה בארגון האנרכיסטים הקורא להשמדת ישראל- חשוב ל

    ליעם, 26/03/06 22:13

    והייתה מקורבת לרוני ערמון וליונתן פולק.
    בחודשים האחרונים עקב הוראה שקיבלה ניתקה כלפי חוץ את הקשר.
    דנה אולמרט נמצאת עד עכשיו בקשר עם רוני ערמון וחברי כנופייתו עוקרי עיני חיילי צה''ל בבילעין.

    ישראל התעוררי - האנרכיסטים מחר בתוך משרד רוה''מ.

    לא לאולמרט לפחות מהסיבה הזאת !!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש הוכחות לקשר דנה אולמרט -רוני ערמון?

      מורן, 26/03/06 22:59

      הדברים שאתה אומר חמורים ביותר .
      עם יש הוכחות לקשר שכזה אזי מתחייב שיפורסמו בהקדם !

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    מרזל- אני בוחר בך אבל סומך עליך שלא תתמוך בהתנתקות 2 של אולמרץ

    דורון, 26/03/06 22:11

    סומכים רק עליך ברוך, תשמור על ירושלים ועל הגולן!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    משפחת אולמרט - הבנים והבת פועלים נגד מדינת ישראל. גועל נפש. (ל''ת)

    אזרח מודאג, 26/03/06 22:11

    הגב לתגובה זו

    • חבל - בזה הרגע הצבעת לפי הסדר הזה: קדימה עבודה ליכוד וכו' (ל''ת)

      תחשוב שנית, 27/03/06 00:55

      הגב לתגובה זו

    • תתאמץ חבוב - תצביע למרזל ותהייה גאה שתרמת (ל''ת)

      קיבוצניק, 27/03/06 05:35

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אני מצביעה מרזל, רק הוא לא יצטרף לאולמרט בתאכלס (ל''ת)

    נילי, 26/03/06 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    נמוך נמוך אבל כל הבנים של אולמרט השלמטו מהצבא בנוסף,

    חייל קרבי גאה!, 26/03/06 22:09

    אולמרט היה בסך הכל ג'ובניק, ואישתו וביתו הן פעילות אירגון הטרור מחסום וואטש= שמסית נגד חיילי צה''ל במחסומים ומסכן את חייהם!
    לא להצביע לאבו-משתמטים!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מרזל עדיף על נשות וואטש ומשתמטי צבא. (ל''ת)

    מצביע ל, 26/03/06 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    להצביע קדימה זה להצביע חמאס.מי עדיין לא מבין? (ל''ת)

    קדימה או חמאס, 26/03/06 22:02

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה טיפש !! תמשיכו חזק עם ההסתות האלו במטה המגיבים בתשלום של

      אורי, 26/03/06 22:38

      הליכוד - אולי קדימה יצליחו בזכותם להגיע ל45 מנדטים

      הגב לתגובה זו

      • שלך. לך ללקק לחמאס. מושחתים נמאסתם. (ל''ת)

        טיפש אתה ועליזה, 27/03/06 01:14

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    עוד סיבה להצביע קליינר

    משה, 26/03/06 22:00

    ימין נקי, שפוי ומסורתי - חוזרים הביתה לחירות!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מרזל

    שמאללללללל, 26/03/06 21:57

    רק ימנים מטורפים עושים דבר כזה. מרזל=חמאס יהודי.
    הימין הקיצוני הוא גידול שחייבים לחסל וכמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

    • מרזל

      ימיייייייין, 27/03/06 05:37

      רק שמאלנים מטורפים עושים דבר כזה. אולמרט = חמאס יהודי.
      השמאל הקיצוני הוא גידול שחייבים לחסל וכמה שיותר מהר.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מחרתיים כל הקאקערים הימניים יאכלו חרא (ל''ת)

    דני, 26/03/06 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מרזל יגמור כמו שרון שהיה במרפסת

    משה, 26/03/06 21:53

    רבים חושבים ששרון אושפז כעונש על ההתנתקות אך הם שוכחים את החטא הקדמון במרפסת בירושלים כשחילקו כרוזים של רבין עם כאפיה או לבוש כנאצי. ברוך תיזהר בורא עולם צופה עלייך, ומה נגיד לא כל כך מבסוט ממך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אוי לנו מאשתו של אולמרט ומבתו הלסבית (ל''ת)

    אלי, 26/03/06 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    פרובוקציה

    ימני-שמאלני, 26/03/06 21:50

    שייח' מוחמד אבו-טיר = פרובוקטור של השב''כ בימין הקיצוני... הכי גרוע שהם משתמשים בזה !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תמונה יפה. שידוך מוצלח. איפה צילמו אותה?.. (ל''ת)

    תומך מרזל נלהב, 26/03/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    למה רשום שמרזל יורד נמוך? אלו עובדות, וצריך שהציבור ידע! (ל''ת)

    לא מבין, 26/03/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חשבתי קדימה ועכשיו אני ליכוד !

    אורי, 26/03/06 21:47

    לא יאומן !

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    WOW - לקרא ולא להאמין...

    אורן, 26/03/06 21:46

    אם העובדות נכונות - פשוט זו הטעייה של אולמרט! שמאל. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בקדימה ובחמאס זועמים? סימן שמרזל צודק (ל''ת)

    אני, 26/03/06 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מרזל שכנעת אותו אני שם כ בכלפי!!!!!

    :-)))), 26/03/06 21:45

    אני מת על הג'ינג'י
    וביחד עם אשתו של אולמרט פעילת השמאל הקיצונית זו ממה תמונה אידילית של מציאות עגומה

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הם יחסלו את שרון עד יום שלישי כדי לעלות בסקרים (ל''ת)

    נעם, 26/03/06 21:45

    הגב לתגובה זו

    • הם יחסלו אותו ביום רביעי כי הכושי עשה את שלו (ל''ת)

      שונא מושחתים, 27/03/06 05:39

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    זה עוד כלום, הרבה יותר גרוע זה שאולמרט למרות הבטחתו ממשיך להעביר

    המטיף, 26/03/06 21:43

    כספים לממשלת הרצח של החמאס, ומעניין שעיתוני ישראל לא מדברים על זה משום מה, שקדימה החליטה להעביר עוד 40 מיליון שקל מכספי הטרור שנתפסו בפשיטה על הבנק ברמאללה לפני כשנה לממשחלת החמאס, בטענה שהכסף יילך למטרות הומניטריות. כן, בהחלט, זאת אם מכנים את המתת החסד של מדינת ישראל כמחווה הומניטרית.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ל--Avi Ecuador

    משה, 26/03/06 21:42

    זה קל להיות פטריוט ולצעוק להלחם כשאתה גר בחו''ל????

    --סתום כבר את הפה שלך!!!!-

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתרגש פלוץ

      Avi Ecuador, 27/03/06 01:19

      אני לא נבחר לראש ממשלה

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה נזכרו רק עכשיו להציג את משפחת השמאל ההזוי-אולמר''צ

    לא מבין, 26/03/06 21:41

    לא פלא שהתקשורת מהללת את איש השמאל הקיצוני הזה שגונבת קולות מהימין.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מרוצץ הגולגלות אולשר''ץ ירד עוד יותר נמוך (ל''ת)

    שונא אנטישמיים, 26/03/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מרזל לראשות הממשלה (ל''ת)

    אחלמה פרץ, 26/03/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אבל זה לא רחוק מהאמת. אולמר''ץ ומשפחתו קרובים בדעותיהם לחמס

    יהודי, 26/03/06 21:37

    סוד גלוי הוא שאולמר''ץ הוא שמאל קיצוני סהרורי שמתחפש למרכז.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תודה על האינפורמציה. הדעות של העיתונאים

    דר יוסי ט, 26/03/06 21:34

    של מעריב אינן מענינות אף אחד.
    האינפורמציה שספקתם בכתבה וחלק ניכר מהתגובות מענינים ומסיעים לנו להגיע להחלטה שאולמרט אינו ראוי.
    תודה למעריב , שכדי לפגוע במרזל, סיפק לנו את האינפורמציה החיונית הזו בניגוד לאגנדה הפוליטית של בעלי העיתון וה''עיתונאים'' העובדים בו!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תמיד הצבעתי למרכז, הפעם מרזל (ל''ת)

    עידו דבירי, 26/03/06 21:32

    הגב לתגובה זו

    • כהנא זה לא מרכז (ל''ת)

      איירון, 27/03/06 00:28

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    דימיון פיזי, אולי רעיוני?

    סתם אחת, 26/03/06 21:32

    אבו טייר נורא דומה למרזל.
    כשהיה צעיר, מרזל היה ג'ינג'י, והזקן דומה.
    ייתכן קשר משפחתי (גם הרעיונות שלהם דומים)?
    אם כן - תמסרו ד''ש לאביבה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בגדי המלך החדשים

    Avi Ecuador, 26/03/06 21:20

    הילד צועק זועק שהמלך ערום ופתאום כולם מודים שזה אמת.
    אולמרט עבד כי ימלוך.
    ירצה להוכיח שמדיניותו נכונה גם אם יקרע, יפורר וישניא את עם ישראל על עצמו וגם אם יחרב ביתו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מעט מדי ומאוחר מדי

    יעקב, 26/03/06 21:16

    הימין היה צריך ללכת על זה הרבה יותר חזק בתעמולת הבחירות שלו. יש לחשוף את המשפחה האולטרה שמאלנית של אולמרט. את היותו פודל של אשתו ובניו.
    אני ממש מתחלחל שאדם כזה יהיה ראש הממשלה. זאת תהיה בכיה לדורות.
    אולמרט אינו ראוי להנהיג את ישראל. אבין הרביזיוניסט הוותיק ודאי מתהפך בקברו למראה בן כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה קדימה מתביישת באישה של אולמרט? לצערנו מרזל צודק. (ל''ת)

    גיא לשם, 26/03/06 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אהההה...... חזק ,ענק ביותר . (ל''ת)

    קדימה אחורה., 26/03/06 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מסתבר שהתמונה אמיתית.. אבו טיר יודע .. זכות הציבור לדעת (ל''ת)

    צבי ניסנקרן, 26/03/06 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    קדימה זה שמאל קיצוני ביותר

    ההוכחה בפנים, 26/03/06 21:13

    קדימה מתכננת למסור חלקים מבירת המדינה למחבלים.
    מה יותר אנטי ציוני מזה?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יללה צבועים...ולהשמיץ את שרה נתניהו זה בסדר? (ל''ת)

    מצביע ליכוד, 26/03/06 21:12

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עליזה אולמרט עם אדום הזקן? למה לא? הכל ייתכן (ל''ת)

    אולי הוא נחמד?, 26/03/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה יכול היה להיות סקופ

    רפי, 26/03/06 21:05

    אם לא הי מדובר במרזל שמציג תמונה של אישתו של אולמרט...

    עוד אוסיף שלא נראה לי שלתקשורת לא היתה את התמונה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מרזל גם הפיץ כרוז על הבנים שלא שרתו

    אסתי, 26/03/06 20:56

    בצבא וירדו לחו''ל

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    קדימה מחזקת את החמאס (ל''ת)

    250000000 ש''ח, 26/03/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רוטר נט. סקר הסקרים (ל''ת)

    רוטר נט, 26/03/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    משפחת אולמרט - העובדות

    דברים בשם, 26/03/06 20:47

    מה ידוע לכם על המשפחה שגידל אהוד אולמרט?

    המשפחה הלוחמת של אהוד אולמרט:
    1. עליזה, הרעיה, פעילת שמאל קיצוני.
    2. הבת, דנה, מתנכלת לחיילי צה''ל מטעם אירגון ''מחסום ווטש''.

    שני בניו של אולמרט ירדו מהארץ:
    3. הבן שאול רואה בצה''ל ''צבא כיבוש'', סרבן שרות מ''יש גבול'', ירד מהארץ, ומתגורר בניו-יורק.
    4. הבן אריאל השתמט משרות, ירד מהארץ, מתגורר בצרפת.

    האם אדם שעומד בראש משפחה פחדנית ועוינת שכזו ראוי לעמוד בראש המדינה?

    כשאולמרט ייכנע לטרור הערבי, ילדינו שלנו ישלמו את מחיר הדמים, בעוד ילדיו שלו מתרווחים בהנאה בערי המערב, מחרפים ומגדפים את לוחמי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • בטח שהוא מתאים. הוא מפרק המדינה

      ירון, 26/03/06 21:34

      מטרתה של קדימה - פרוק המדינה תוך רווח מכסימלי לאליטות שממילא רובן כבר עם רגל וחצי בחו''ל.

      הגב לתגובה זו

    • הצעה: שאול אץ וביבי יוכלו לפתוח חנות רהיטים ב MANHATTAN (ל''ת)

      N.Y., U.SS.A, 26/03/06 21:43

      הגב לתגובה זו

    • WOW (ל''ת)

      אורן, 26/03/06 21:47

      הגב לתגובה זו

    • שכחת את הבת הלסבית (ל''ת)

      מכירה אישית, 26/03/06 21:54

      הגב לתגובה זו

      • אני מצביע לעבודה אבל אתם פסולת של העם היהודי

        איש, 27/03/06 00:06

        אתם זבלים אם אתם מתמודדים נגד אולמרט בשיטות האלו.
        אתם חבורת נבלות שאני מקווה שמי שיהיה בשלטון יסתום לכם את הפה אפילו בצעדים לא דמוקרטים.
        חבורת נבלות עלובות.

        הגב לתגובה זו

      • חבל שאני לא לסבית. (ל''ת)

        שוב, 27/03/06 08:20

        הגב לתגובה זו

    • לימני/ת הקיצוני/ת - הדבר הכי טוב באולמרט היא המשפחה שלו!

      מירב, 26/03/06 21:57

      שמאלנים, הומניים, עושי חסד וצדקה וכלל לא הולכים בתלם.
      רק ימנים קיצוניים יכנו אנשים כאלה שידועים בירושלים היטב בזכות המעשים הטובים שהם עושים גם למען החוליות החלשות בחברה הישראלית - שמאל קיצוני ועוין.

      העובדה שיש לו ילדים יורדים בעייתית קמעה, אך במצב של המדינה היום כל מי שיכול לעזור לילדיו להפליג מעבר לים, עושה זאת. דוגמת עמיר פרץ שיש לו בת שלומדת בלונדון ודוגמת נתניהו שאילולא הצלחתו הפוליטית מאז 1988, היה מזמן מתחפף לאמריקה הגדולה.

      לאולמרט לעולם לא אתן את קולי אבל למשפחה האמיצה שלו אני מצדיעה !

      הגב לתגובה זו

    • זה משפ' אולמרט - ביבי עמו היה יורד... (ל''ת)

      בן רימוז', 26/03/06 22:02

      הגב לתגובה זו

    • אבא ביבי נתניהו - העובדות

      רק לא ביביהו, 26/03/06 22:27

      ה''אב'' הנפלא ביבי נתניהו התחתן עם שרה רק לאחר שקיבל אולטימטום והסכים לו שאחרי החתונה ביתו מהנישואים הראשונים נועה הרן תגורש לארצות הברית בגיל העשרה שלה רק כדי ששרה לא תצטרך לגדל אותה.

      1. לכל ההורים - תעצרו ותחשבו האם יש סיכוי שמישהו ממכם היה מוותר על ילדו עבור נישואים שניים. זה האיש שאותו אתם רוצים לבחור??

      2. האבא הגאה שוויתר על ביתו החליט לוותר גם על שרה ובגד בה. כשנתפס האם הוא הודה?? לא ולא הכחיש.

      זה ראש ממשלה? חנות מכולת לא הייתי נותן לו לנהל!!!

      הגב לתגובה זו

      • מאיפה הקרצת את הסיפור הזה?

        שמועתי, 27/03/06 08:19

        לא היה ולא נברא. האמא של נועה גידלה אותה. אידיוט בריבוע אתה.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    יפה מאוד. תמונה אחת שווה

    ארץ ציון, 26/03/06 20:47

    אלף מילים,
    קדימה זה תהום.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נראים טוב ביחד

    שלומיק, 26/03/06 20:46

    והאמת - הג'ינג'י נראה הרבה יותר טוב מאולמרט. אפילו מהגירסא העדכנית של אולמרט שעליה עבדו מאפרות רבות וגרפיקאי פוטושופ.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא יכול להאמין

    תומר, 26/03/06 20:46

    אני באמת האמנתי שכל הדברים שנאמרו על משפחת אולמרט הם סתם שטויות..כנרא שטעיתי..
    זה בהתחה רק בצחיק אותי אבל כבר לא,לא אצביע קדימה.
    אני יודע שביבי לא מושלם אבל בכל זאת אצביע ליכוד..

    הגב לתגובה זו

    • שקרן - אתה רצית לבחור כל הזמן ליכוד (ל''ת)

      די עם הספינים, 26/03/06 22:28

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    תקשורת מסתירה את רקע שמאל קיצוני של משפחת אולמרט

    צבר נחוש, 26/03/06 20:45

    הגברת ממצביעי חדש
    הבנים פעילי יש גבול וירדו מארץ
    הבת אנרכיסטית נגד הגדר ופעילה נגד מחסומים
    והאב נתן הוראה לשבור ידיים ורגלים ליהודים בעמונה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מרזל הוא בושה לימין הדתי שלא מסתייג

    ישי, 26/03/06 20:44

    השתיקה (בקריצה?) של הימין הדתי מכתימה את כולכם בצבע השחור הצועק מהגזען המרושע הזה, מרזל.

    ןאתם המאמינים ביום הדין, תתנו כנראה את הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אהוד..........חפש אותי............. (ל''ת)

    עליזה העליזה, 26/03/06 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולי היא תציל אותנו מהחמאס. הרי בעלה כבר עשה את כל הטעויות האפשריות (ל''ת)

    מה היא עליזה???, 26/03/06 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    צילום מקסים

    אאא, 26/03/06 20:39

    הסמולנים והחמאס הם בעלי ברית וזאת הסיבה שאין פיגועים במקומות בהם גרים הסמולנים הלבנים (רעננה,רמה''ש,צפון ת''א,הרצליה,כפר שמריהו,גבעתיים,עומר,קיבוצים...).

    הגב לתגובה זו

    • הימנים לעומת זאת לא יודעים לכתוב

      ש, 26/03/06 21:44

      סליחה זה רק עטא...
      אני חושב שיש לברוך מרזל הרבה יותר משותף לו ולחמאס מאשר לי.
      אני לא חושב שצריכה להיות פה רק מדינה אחת(שניהם כן)
      אני נגד טרנספר(שניהם כן)
      אני לא גזען(שניהם כן).
      אני רוצה שלום(שניהם לא).
      אז הימין הוא בעלי הברית של החמאס...

      אגב כתבים שמאל ולא סמול, בן יהודה היה מתהפך בקברו...

      הגב לתגובה זו

      • סמאל = ראש קטן החושב שהוא גדול !!!

        איתן, 26/03/06 23:02

        המילה במקור אנגלית , ושלא תטעה ידידי הסמאלן !!

        הגב לתגובה זו

      • אתה יורד על שגיאות כתיב

        דוד, 26/03/06 23:12

        לו היתה שגיאת כתיב אחת לך 2
        עטא...
        כתבים

        הגב לתגובה זו

      • והסמולנים לא מבינים את הכתוב

        זעירא, 26/03/06 23:19

        רוצה עזרה? בקש ותקבל

        הגב לתגובה זו

      • כותבים סמול כי זה גם קטן יה בור (ל''ת)

        מאיפה הביאו, 27/03/06 01:18

        הגב לתגובה זו

    • לא סמול או שמאל או SMALL

      שמאל, 27/03/06 06:57

      לפי הסבר האר''י בעת הבריאה האל צמצם את מקומו בכדי לתת מקום לנבראים. בחלל שנוצר בשל כך נוצקו הכלים החומריים בכדי לקבל את שפע האור האלוהי. אלא שבמהלך הבריאה נשברו הכלים בשל חוסר יכולתם להכיל את השפע. כך יצא העולם מסדרו ורק נצנוצי אור האל נמצאים בכלים השבורים.

      מן השבירה והקלקול נוצרה ממלכת הקליפות. ממלכת הצד האחר (הסטרא אחרא), צד ש מ א ל - ממלכת השטן הנשלטת ע''י סמאל ולילית שתפקידם להביא את הרע על העולם והאדם. את התפקיד הזה הם לא עושים לבד יש להם עוזרים רבים: האישה המפתה, העמלק, הגוי, החמור, הכלב, הנחש ושאר שדים ורוחות. וכולם אוספים כוח מחטאי האדם.
      כל מהות ההיסטוריה מאז השבירה היא בניסיון התיקון. אבל בכל פעם כשכמעט מגיעים לתיקון המלא מישהו חוטא ומחזיר את הגלגל אחורה. האדם הראשון וחטא חווה והתפוח, נוח שהשתכר באוהלו, חטא העגל וכו.

      ליהודים תפקיד קשה למגר את הרע ולהרבות במצוות. כל מצווה מייצרת מלאך שעוזר לטובים וכל חטא מייצר שד שעוזר לרעים.

      למי שעדיין לא מבין השמאל או הסמאל הוא מייצג הרוע, אותו יש להחריב, בו יש להלחם עד חורמה, הוא שמפריע להוציא את האור האלוהי הגנוז. ברגע שזה יקרה אורו של המשיח הגואל יתגלה.

      לא קשה לדמיין מה חושב אדם שמאמין במשנה הזו כלפי השמאל... עוד יותר מפחיד לדעת מהו הביטוי הפרקטי למלחמה בשמאל וברוע...

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חזק ביותר (ל''ת)

    אבי, 26/03/06 20:36

    הגב לתגובה זו

    • אז למה לא מצביעים לו ...

      אברהם, 26/03/06 20:55

      א. אם הוא לא עובר את אחוז החסימה - הקולות מעבירים לשמאל עוד 2 מנדטים של חורבן
      ב. גם אם הוא יעבור - מה יכולה מפלגה של זוג צדיקים לעשות ? רעש, רעש, רעש

      חבל, ברוך, אולי בפעם הבאה !

      הגב לתגובה זו

      • אני דוקא כן מצביע לו...

        יוסי, 26/03/06 22:42

        ע''פ חוק המפלגות מפלגה שלא עברה את אחוז החסימה קולותיה לא נחשבים כלומר כאילו לא הצביעו

        רק מפלגה שעברה את אחוז החסימה אך לא הצליחה להשיג עוד מנדט קולותיה עוברים למפלגה הגדולה

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    הימין קודם מסית ואח''כ רוצח- כרגיל, כמו תמיד

    הימין מסית, 26/03/06 20:33

    יונה אברושמי, ברוך גולדשטיין, עמי פופר, יורם שקולניק,
    יגאל עמיר
    כולם ימנים
    כולם דתיים
    כולם רוצחים על רקע פוליטי

    בשמאל אין רוצחים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון לשמאל מספיק מפגר אחד שנותן רובים ורוצחים לנו את כל העם (ל''ת)

      איזה מתוק אתה.., 26/03/06 20:46

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-28

      lior, 26/03/06 20:52

      אני מקווה שתקרא 28 אני שירתתי בסיירת גולני ומתוך 18 בצוות 14 היו מתנחלים דתיים וכיום מספר הדתיים בקורס קציני חיר עומד על שליש במקום ללכלך תגיד תודה שיש אנשים שמוכנים לסכן את חייהם בשביל ג'ובניק אפס כמוך

      הגב לתגובה זו

    • שחכת את הקלגסים בעמונה שנשלחו ע''י השמאל (ל''ת)

      @@@@@, 26/03/06 20:52

      הגב לתגובה זו

    • זכרון קצר ...

      למה השמאל, 26/03/06 20:52

      מי ירה באלטלנה ?
      ומי הסגיר יהודים לבריטים ?
      מי הלשין על יאיר שטרן להורגו ?
      ומי מקיבוץ גן שמואל ריגל לטובת הסורים ?
      ומי ריגל לטובת הרוסים ?
      ומי גייס, הפעיל וליוה את יגאל עמיר לכיכר ?
      ומי הרס יותר יישובים יהודים, הערבים או השמאלנים ?

      הגב לתגובה זו

    • נכון השמאל פשוט נשמות טהרות

      יואב, 26/03/06 20:53

      רק רצים לבריטניה ומוציעים צווי מעצר על קציני הצבא שמגן על התחת הבוגדני שלהם.
      לא טוב להם עם המדינה/ הצבא הזה?.. תמיד אפשר להעביר אותם לרשות שתשמח לקבל אותם.
      ואני אפילו לא רוצה להתחיל פה דיון על טלי פחימה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה באמת אידיוט

      Avi Ecuador, 26/03/06 21:02

      נכון, יגאל עמיר רצח.
      נכון, הוא רצח על רקע אידואלוגי.
      נכון, במהפכה הצרפתית רצחו את המלך בנו אישתו והאצולה ועוד מאות אלפים על רקע אידאולוגי.
      נכון, השמאל קורא לרוצחים אלה היום אבות הדמוקרטיה המודאנית.
      נכון, כאשר יש הפיכות בעמים אחרים ורוצחים את הנשיא יותר מאיש אחד ומשטלתים על השלטון קוראים לזה הפיכה.
      נכון שעמיר הוא רוצח שלא היתה לו תמיכה מהעם ואם היה עושה הפיכה חס וחלילה ו''מצליח'' להרוג אולי חס וחלילה הרבה יותר לא היו קוראים לו רוצח אלה קסטרו אולי.
      נכון שהשמאל לצערי הופך את יגאל עמיר לקדוש גיבור.
      נכון שאם ישראל תושמד או תתבטל היהודים האורוטדוקסים בלבד בעולם שישרדו יאשימו את השמאל ויראו לצערי ביגאל עמיר גיבור קדוש.
      נכון שאם ישראל תשרוד זה יהיה רק בזכות הימין וגורלו של יגאל עמיר כהסטוריה שוב יהיה קדוש גיבור לצערי.
      אז למה השמאל האידיוט מתעקש כל כך להפוך אותו לגיבור ואת עם ישראל לקורבן?
      מספיק כבר!!!

      הגב לתגובה זו

    • השמאל מזמין ומביא לרצח ביהודים במדיניותו

      Avi Ecuador, 26/03/06 21:05

      מסביר שדם יהודי הפקר ושיש לרצוח בכדי שרשעים רוצחים יקבלו פרסים ומדינה על חשבונו.

      הגב לתגובה זו

    • ועוד משהו, טינופת, עמי פופר ואבורישמי

      לא היו דתיים, 26/03/06 21:06

      עמי פופר נאנס פעם על ידי ערבי והיה לו חשבון אישי עם הערבים.
      אבורישמי היה אנונימי עד אותה זריקת רימון, והיום, לאור כל הפרובוקציות של השב''כ והשמאל בכלל, לא אתפלא אם מישהו נתן לו רמון כדי להשליך על אותם שמאלנים שונאי ישראל.
      באותה שורה של שלובי זרועות, בה הלך גרינצוויג, שר''י, היה גם אברום בורג (עם כיפה)

      הגב לתגובה זו

    • שכאתה מזכיר את ד''ר ברוך גולדשטיין

      עליך להוסיף -, 26/03/06 21:07

      אבל אינך ראוי כלל להעלות את שמו על דל שפתיך!
      הוא הרג בעמלק, אתם מתנשקים עם רוצחי יהודים!

      הגב לתגובה זו

    • החברים הערבים של השמאל רצחו אלפי יהודים, בהסתת השמאל. (ל''ת)

      נבלות, נמאסתם!, 26/03/06 21:14

      הגב לתגובה זו

    • ל-28 חוץ מרבין רוצח יהודים על אלטלנה (ל''ת)

      OK, 26/03/06 21:22

      הגב לתגובה זו

    • רק מטילי מום ומסכני מדינה ואזרחיה

      צבוע, 26/03/06 21:26

      לא משהו רציני, גם וענונו פעיל שלום

      הגב לתגובה זו

    • שקולניק חיסל מחבל (ל''ת)

      בוב הבנאי, 26/03/06 21:57

      הגב לתגובה זו

    • לצבוע עמי לא היה דתי אברושמי לא דתי

      שש, 26/03/06 22:42

      עכשיו לפחות תדע מי המסית ו הפושע כאן הסמאל = מלאך המוות= שמאל
      עוזר לטרוריסטים
      מרגלים
      מבריחי טרוריסטים
      ומשקרים לעולם נגד היהודים
      לכן התרופה שלכם ברוך מרזל

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק 100% - ועצם זה שסהרורי הימין הקיצוני נותנים לך תרוצים

      ביביהו הביתה, 26/03/06 22:44

      שונים וכל תירוץ יותר מפגר מהשני רק מוכיח את זה.

      אבל אל תדאג ידידי - עוד יומיים כל העכברים הכתומים הקטנים יעלמו מפה למחילות שלהם אחרי התבוסה ויחכו שיבואו לפנות אותם.

      הגב לתגובה זו

      • לא לשכוח את טלי פחימה תומכת השמאל הבוגדנית (ל''ת)

        @#@#, 26/03/06 23:13

        הגב לתגובה זו

        • מה עם וענונו? מה עם מרקוס קלינברג? כולם שמאלנים!

          צבי, 27/03/06 01:46

          בטח הם מצביעים קדימה, כדי להשמיד את היהודים כמה שיותר מהר, אני אומר לכם זה י עבוד הרבה יותר טוב מאשר מלפני 60 שנה

          הגב לתגובה זו

          • ואת מי הם רצחו? (ל''ת)

            אורן, 27/03/06 02:27

            הגב לתגובה זו

      • הימנים עושים אותכם אפסים לפחות במעריב

        Avi Ecuador, 27/03/06 01:38

        זה ש''תנצחו'' זה אולי מקרב את הסוף של ישראל ותחילתה של שמורת טבע לדת בשלבים כאשר בשלב סופי הימין והערבים יתאחדו בשיתוף אינטרסים לביטולה של מדינת ישרפלסטין וסילוק השמאל .
        אז על ניצחון כזה השמאל יוכל לומר; על עוד ניצחון כזה ואבדנו.
        לשמאל אני מייעץ להתחיל לעזור ליד ימין ולא להלחם בה מכיוון שהישועה שלהם לא תהיה בערבים בהמשך, הם מפחדים מהשמאל יותר מהיהמין ועם הימין יכלו לעשות שלום אבל עם השמאל והמנטליות שלהם היום לעולם לא.
        השמאל היום עושה מה שיהיה רע לשמאל כמו שהפלסטינים עם הניסים שהביאו על עם ישראל (ערפאת, אינתיפאדה, חמאס) הביאו לאי הקמתה של פלסטין בעבר הירדן המערבי לשמחתנו.

        הגב לתגובה זו

    • ואנחנו גאים בזה! כמו שאתם גאים ברצח 17 יהודים ע''י רבין בעמונה

      ימני פנאט, 26/03/06 22:58

      כמו שאתם גאים בילדים שפורי הידים והגלגלות המנופצות מעמונה ככה אני גאה בכל האישים הצדיקים שהזכרת!

      הגב לתגובה זו

    • הסכם אוסלו של השמאל רצח הרבה מאד. (ל''ת)

      נתתם רובים כדי, 27/03/06 01:20

      הגב לתגובה זו

    • ל- 28 המיתמם - השמאל הולך להלוויות של מחבלים

      יואב אר, 27/03/06 01:59

      השמאל הוא הלגיטמציה הכי גדולה לטרור והרצח

      מה לך כי תלין?

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    עליזה אולמרט ובתה דנה נשים אמיצות !

    רוני ערמון, 26/03/06 20:33

    האנרכיזים ינצח.

    הגב לתגובה זו

    • אמיצות? -מסייעות לאוייב ! (ל''ת)

      !, 26/03/06 21:08

      הגב לתגובה זו

      • שאלה לי אליך רוני ערמון=אשמח אם תענה בכנות.

        יוסי, 26/03/06 23:03

        יש לך קשר או היה לך קשר עם דנה אולמרט?

        אעריך אותך אם תענה בכנות.
        תודה לך.

        הגב לתגובה זו

        • למה אתה חושב שהיום היא לסבית ?! (ל''ת)

          רוני ערמון, 27/03/06 09:15

          הגב לתגובה זו

    • דנה היא מאגודת הלסביות? (ל''ת)

      תזכיר לי, 26/03/06 21:22

      הגב לתגובה זו

    • === האנרכיסט רוני ערמון בעד קדימה

      יואב, 26/03/06 21:49

      מדובר באדם מסוכן, הפעיל בארגוני שמאל אלימים וקיצוניים.
      אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עליזה אולמרט יורדת נמוך..

    יעל, 26/03/06 20:32

    היא גיס חמישי במדינת ישראל... בעלה כראש ממשלה זה ממש סכנה לבטחון המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה לא אבו טיר, זה מרזל צבע את הזקן בכתום

    מוטי, 26/03/06 20:32

    אבו טיר הוא ממש תואם מרזל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זוג מושלם! אין לי מילים.

    Steven, 26/03/06 20:28

    זוג מושלם! אין לי מילים.
    הם נראים כה שמחים ... חבל שלא ידענו מזה קודם.
    אולמרט כן יחלק את ירושליים ואסור לנו לתת לו יד.

    הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי שירושליים כל כך חשובה לך בקנדה

      אל תדאג, 26/03/06 22:04

      תהיה שקט ותמשיך לעשות כסף, אנחנו נלחם בשבילך על ירושליים.

      יש לך עוד בקשות או משאלות, אנחנו פה בשבילך....

      הגב לתגובה זו

      • תודה אחי!

        Steven, 27/03/06 03:02

        תודה אחי, ידעתי שאני יכול לסמוך עליך.
        אגב, גם אני תרמתי את חלקי... חבל אולמרת לא שם XXX על כל מה שעשו בני ישראל לדורותיהם למען ירושליים.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה לא בסדר בלהציג עובדות?

    אלי, 26/03/06 20:27

    זה מאוד רלונטי שמי שכנראה הולכת להיות הבן אדם אם הקשא האינטימי ביותר לראש ממשלת ישראל, גם מתחבקת עם הגדולים שבאויבי הדמוקרטיה והישראלים. אם היא היתה מתחבקת עם יגאל עמיר לא היו עושים עליה עליהום?

    הגב לתגובה זו

    • בטח זה כואב להיות אדיוט

      asaf, 26/03/06 21:31

      בוא נראה אם תוכל להסביר בהגיון מי ומתי מישהו\י בממשלה , אופוזיציה ומה לא , התחבק\ה עם מישהו מהחמאס, אתה למעשה ההוכחה שההסתה של הימין הקיצוני , שהובילה בעבר לרצח ראש ממשלה ,עובדת על חסרי אישים שכמותך !!! ,

      אני עד היום לא מצליח להבין איך למען השם , אתם מגיעים כ''כ נמוך , להראות את אישתו של אולמרט ,שאין לה דבר וחצי דבר עם פוליטיקה , מחובקת עם רוצח ישראלים ???, מאיפה יש לכם את החוצפה ??? , אתם פשוט חבורה של בהמות ללא שום כבוד וערכים בסיסים לזה שחושב אחרת ממכם. , אבל אצלכם כמו בחמאס והאיסלם הקיצוני ביותר , הכל קדוש . אני פשוט מתבייש שאתם מעיזים לכנות את עצמכם יהודים , קצת כבוד מינימלי לזה שעומד מולכם, זה הכול .

      הגב לתגובה זו

      • האם ניתן לצנן...

        מוטי, 27/03/06 01:18

        את רוחך הנסערת ולהראותך תמונתה של צדיקה המנוחה לאה רבין מחבקת בחום את ערפאת,גם הוא צדיק גדול ,שהובא מטוניס,כדי לבסס אתשלטון השמאל בישראל!

        הגב לתגובה זו

    • במקרה הזה אני אומר שחבל שהטפשות לא כואבת

      מוטי, 26/03/06 21:56

      לרוב אומרים שמזל שהטפשות לא כואבת, אבל במקרה שלך זה ממש חבל.
      להציג עובדות......
      הרגת אותי מצחוק.
      כמה טפשות.
      טוב, מי שמצביע למרזל חשוד באופן מיידי בחוסר חוכמה, אבל אתה הופך את הטפשות לאמנות.

      הגב לתגובה זו

      • היום קניבל אידיוט כמוך נחשב לחכם

        Avi Ecuador, 27/03/06 14:15

        אוי לעם שאתה ודומיך ''עתידו''.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    שיחקו אותה יפה

    nישהו, 26/03/06 20:27

    כל הכבוד לחי''ל. עשו עבודה יפה

    זה לא אומר שאצביע בשבילם.

    אבל אולמרט שאימו מאמין בדבר הוא סכנה לישראל וסכנה לדמוקרטיה

    והוא עוד מבקש כרטיס חופשי לעשות כל מה שירצה, בלי לאמר לנו מהו רוצה בכלל.

    אדם מושחת וחצוף

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לדעתי, מרזל הפעם עלה גבוה מאוד מאוד בסקרים (ל''ת)

    מין הצמח, 26/03/06 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    וכי מה חשבתם?

    דני, 26/03/06 20:25

    שהאדון אולמרט ימני??? הצחקתם אותי! הוא והאדון ביילין מחזיקים באותן הדעות - חד וחלק!!! מי שנותן את קולו לאולמרט כאילו נתן את קולו לביילין, ושלא תחיו באשליות.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יא אללה, אם לא היה כתוב שזאת אשתו הייתי חושב שזאת אמא שלו...

    לברט, 26/03/06 20:25

    מה שנכון נכון...
    משפחת אולמרט מורכבת מפעילות מחסום-ווטש, לסבית מוצהרת, יורדים משתמטים ואהוד אולמרט...
    ההשפעה של כזאת משפחה על קבלת ההחלטות של האיש הזה תהיה הרת אסון ליהודים שיושבים בין הירדן לים.
    אסור להצביע לו! אסור! אסור!
    אסור!
    לא משנה מה, רק לא קדימה

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון ונכון (ל''ת)

      אמת נאמרת, 26/03/06 21:23

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם יפרסמו תכנסו

    קובי, 26/03/06 20:23

    התקשורת מסיתה נגד מרזל זה לא חדש ועם כל האמצעים ,אני חילוני אבל ,אם מישהו בודק מה הסיבה שאנחנו נמצאים במדינה זאת והמחיר שאנחנו צריכים לשלם ולאבק ,מרזל צודק ,אבל האמת כואבת ,עדיף כדור הרגעה בסגנון קדימה עם הרדמה מוחית ,להיות שתוי ולשכוח מהאמת ,כמה חבל ,

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני לא מאמינה!עוברת מקדימה לליכוד! (ל''ת)

    רינה, 26/03/06 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יותר נמוך ממה שעושים לביבי באמצעי התקשורת הזדוניים לא יכול להיות (ל''ת)

    אני, 26/03/06 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לגיטימי - הצבור צריך לדעת! (ל''ת)

    אילן, 26/03/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין דבר כזה נמוך יותר מקדימה

    Avi Ecuador, 26/03/06 20:21

    צריך להיות שונא ישראל בכדי להצביע למפלגת הטיטניק.
    הרי אולמרט היה בליכוד מקום 32.
    הרי שרון עזב את הליכוד.
    הרי פרס עזב את הכנסת מכיוון שהיו לו בעיות חוקיות להיבחר לכנסת אם היה ממשיך במערך לאחר עריקתו.
    הרי העם בחר ליכוד בבחירות הקודמות.
    הרי שרון היה צריך לעזוב את כסאו ברגע שערק למפלגה אחרת שאף אחד לא שמע עליה בבחירות הקודמות.
    הרי אולמרט לא במקום שני בליכוד והליכוד היה צריך להרכיב ממשלה לאחר עריקת שרון.
    הרי הקבוצה ששולטת היום בישראל הם בריונים שהשתלטו על שלטון ואין להם שום זכות לשלוט ואפילו לא לדקה לאחר עריקתם של כת עגל הזהב קדימה.
    הרי שרון במפלגתו לא קיבל אישור לעשות ניתוק מהשטחים.
    הרי שוב, העם נתן לליכוד את קולו.
    אז מה פתאום השמאל מחליט ונתן יפוי כוח לשרון לעשות מדיניות שהעם ומפלגתו לא נתנה לו וששרון עצמו עשה משאל במפלגתו שנענה בשלילה?!
    חברה; מדובר בבריונים ואין יותר מסוכן מקדימה לעם ישראל.
    עדיף תצביעו למפלגה ערבית ולא לקדימה מכיוון שהשמאל לא יתן למפלגה ערבית לעשות את שיעשה קדימה.
    ככל שקדימה תהיה חזקה יותר הגהנום יהיה קרוב יותר לעם-הארץ ויותר קורבנות יהודים יהיו, אז נכון וכולנו ''שמחים'' שהבנים של אולמרט לפחות מוגנים בחו''ל, לא נמצאים על הטיטניק ויכולים להשתמט מהצבא אבל לא לכולם יש ''מזל'' כזה ואבא שיכול לעזור.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע. (ל''ת)

      אמאלה, קדימה,, 26/03/06 21:48

      הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      אלי, 27/03/06 00:25

      אין יותר נכון מזה

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    עליזה אולמרט באמת פעילת שמאל קיצוני

    יואב, 26/03/06 20:18

    היא פעילה בתנועות הסהרוריות שתומכות בערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אי אפשר לרדת נמוך יותר מביצוע מדיניות היודן-ריין של

    ממשלת ישראל!, 26/03/06 20:15

    כשערפאת בא לנחם את לאה, אחרי חיסול יצחק, היא חיבקה אותו ואמרה שיאסר מזכיר לה את יצחק בחמימותו... על כן לא הבנתי על מה יצא הכעס, כשהציגו את רבין בכאפיה. אפילו לאשת חיקו הוא הזכיר ערבי, ולא סתם ערבי, אלא מי ששבר שיאים בטבח יהודים....
    הנשים-בשחור משתפות פעולה עם רוצחי העם היהודי. זה משהו שעושה השמאל כבר למעלה ממאה שנה, נשים בשחור בעד נצחון הנאציזם ה''פלשתינאי'', מה לא בסדר בתמונה? וכי איזו תמונה רציתם לראות? האשה הרעה הזו עם מרזל? שקרנית עם דובר אמת? שונאת ישראל עם אוהב ישראל? על מה הפרץ והצווחה!

    הגב לתגובה זו

    • צודק. התשקורת זוכרת את שנוח לה.

      ישראלי, 26/03/06 21:45

      קדימה מסוכנת לישראל.
      קופסת האתרוג מזועזעת.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אם אולמרט מסכים להתחלק באשתו עם ערבי (ל''ת)

    מה יהיה עלינו?, 26/03/06 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אמל'ה ...........................איזה פחד ! (ל''ת)

    רונן המתרונן, 26/03/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה זה............. מישהו מוכן להסביר לי ? (ל''ת)

    המבולבל, 26/03/06 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה כאן נמוך מאוד?

    יאיר, 26/03/06 20:08

    אם זו תמונה נכונה - היא בהחלט רלוונטית.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה לא יודע לקרוא?

      דגנ, 26/03/06 22:20

      כתוב לך שזו תמונה שעובדה באמצעות מחשב. וחוץ מזה- אתה לא רואה שזה חיבור מלאכותי ולא אותה תמונה?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שקרעו את משפחת נתניהו,זה היה בסדר?

    צדק לכל, 26/03/06 20:08

    אם צדק אז בלי אפליות

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    וואי...... וואי....... וואי........ ה' ישמור..........אמל'ה....... (ל''ת)

    אני בורח מקדימה, 26/03/06 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    משהו קטן על קדימה

    הראל, 26/03/06 20:07

    אישה אחת שמעה את בעלה נכנס הביתה בדיוק באמצע הבגידה בו.
    ''אלוהים'', היא פנתה אליו בבהלה, ''תוציא אותי מזה!''.
    ''טוב'', ענתה לה בת קול, ''בתנאי שתסכימי למות, ביום מן הימים, בטביעה''.
    ''מסכימה'', ענתה זו בהיסטריה.
    המאהב נעלם כבמטה קסמים, והכל שב על מקומו בשלום. הימים חלפו ולאחר שנים, זכתה האישה בשייט יוקרתי לנשים. נפרדה בהתרגשות מכולם ועלתה עולצת לספינת הפאר. לאחר מספר שעות, קדרו השמיים, געש הים ורוחות נוראיות החלו לנשוב, מטלטלות את האניה בכח.
    ''שלוש שנים לקח לי לאסוף את כולכן, שרמוטות'', יצאה בת הקול מהשמיים...
    אגב, לא הבנתי את הקשר בין הכרוז לתגובת קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה שנכון נכון אולמרט יחלק את אמא של ירושליים (ל''ת)

    דנה, 26/03/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה מפחדים קדימה מהאמת?!

    Avi Ecuador, 26/03/06 20:05

    בחייכם, ''ימין קיצוני''?!
    מדובר באידיוטים משמאל קיצוני וזה לא במרכאות.
    ממש זוג יונים בתמונה, אם לא ההייתי יודע מהכרוז מי כל אחד מהם עוד יכלתי לחשוב שהם נשאואים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הוא צודק!!!! (ל''ת)

    א, 26/03/06 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא ראיתי מחאות של מעריב על הלינץ' הקבוע בשרה נתניהו. (ל''ת)

    ליכודניק, 26/03/06 20:01

    הגב לתגובה זו

    • תקשורת צבועה

      מיכל, 26/03/06 20:10

      וששוחטים את שרה וביבי אתם שותקים צכועים צבועים שקט

      הגב לתגובה זו

      • התקשורת עדינה עם שרה נתניהו.

        מירב, 26/03/06 22:03

        מהיכרות מלפני מספר שנים עם הפסיכולוגית הפסיכית הזו, ביבי בעלה הוא האומלל שבאדם.

        התקשורת ירדה משרה מאז שביבי כשל בבחירות לראשות הממשלה ,אולם שק שרצים תלוי לאישה הזו על הגב.

        מה יש לצפות מאישה שנכנסה במירמה להריון מהגבר שרצה להיפרד ממנה, כדי לאלץ אותו להינשא לה.

        אפילו לא יורדים עליה על שהיא מסתובבת ברחבי ירושלים עם נהג אישי צמוד ועל הסטייליסטית הצמודה שלה והמאפרת הצמודה שלה והספר שמגיע כל יום לעשות לה פן בבוקר.

        תראו לי עוד אשת מנהיג אחת בישראל שהיא כזו פרינססה מורמת מעם, שלא לדבר על כל הנוירוזות וההתנהגות הלא ממש שפויה של הגברת הלא ממש נכבדה.

        מסכנים הילדים ומסכן ביבי שקשור אליה ברצועה.

        הגב לתגובה זו

        • את מסכנה,צריכה עזרה (ל''ת)

          mottyjp, 27/03/06 03:40

          הגב לתגובה זו

          • כולנו מיסכנים עם הפוליטיקאים שיש לנו

            ישראלי, 27/03/06 05:49

            האמת הערומה היא שאין מעומד שהוא
            משיכמו ומעלה,,כמו בן-גוריון גולדה
            ושאר המנהיגים שחשבו על המדינה
            ואזרחיה לפני שחשבו על עצמם....

            הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      מסכים, 26/03/06 20:22

      הגב לתגובה זו

    • לא היו מחאות גם על הלינץ

      גורו, 26/03/06 20:53

      בנצרת.

      הגב לתגובה זו

    • ולכן החלטתי : רק ליכד!!

      רוביק קנול, 26/03/06 21:32

      למרות שביבי לא מציאה

      הגב לתגובה זו

    • 1)הנגבי בעברו=דמה למרזל2)לא רק אשת מ''מ גם הרב פרומן נפגש עם ש'יחים. (ל''ת)

      3)אולמרט חרותנק, 27/03/06 11:52

      הגב לתגובה זו