• 46.

    בשארה צודקקקק !!! כנסו

    משה, 28/03/06 00:29

    מי שיצביע קדימה - יקבל את בשארה כראש ה''בלוק החוסם''. לא לשכוח שכל הגירוש המכונה ''התנתקות'' היה מבוסס על קולות הערבים בכנסת. לכן נצביע כולנו בעד הליכוד בראשות נתניהו !!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כנסו

    אייל, 26/03/06 04:55

    תראו,שימו דברים בצד זוהי החלטה גורלית אם אתם רוצים עוד פינויים,חילוק ירושלים,נתינת נשק לחמאס כדי שישתמשו בו אתם יודעים נגד מי...אז ביחרו באולמרט.
    בצד 1 יש אולמרט ועבודה ובצד 2 ליכוד..זה מאוד חשוב לשים בצד שנאה לביבי כי למעשה זה הכל שטיפת מוח של התקשורת..אתם יודעים שביבי ייצר 260000 מקומות עבודה חדשים?נותן לעשירים ולוקח מהעניים?גם שקר!כנסו לאתר ''דה מרקר'' ותקראו את כתבתו של גיא רולניק על נתניהו! עובדים עליכם בעיניים.
    מה שרציתי לומר זה שלא חשוב מה אתם חושבים על האיש אלא באיזו דרך לדעתכם צריכים ללכת..נימין הוא מנהיג שהוריד את האבטלה..בתקופת כהונתו כמעט ולא היו פיגועים וזה מה שחשוב באמת כיום!
    בחרו מההיגיון ולא לפי מה שהתקשורת מכתיבה.
    אולמרט הוא לא אריאל שרון ולעולם לא יהיה ..בקדימה משחקים על זה שזוהי ''מפלגתו של אריאל'' אך היא מזמן לא מפלגתו אלא מפלגת אולמרט.שהיה ראש עיריית ירושלים והרס אותה מכל הכיוונים!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    Transfer the Arabs, Not the Jews (ל''ת)

    *Visitor*, 25/03/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    There is one solution for bashara

    Goodman, 25/03/06 15:35

    someone like Kahana

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פתק לבן-עבור מחאה כללית, ''כ'' של מרזל - למחאה נגד הימין הרופס. (ל''ת)

    דרור, 25/03/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תתרגלו לרעיון אולמרט יהיה ראש ממשלה

    משה_ד, 25/03/06 13:31

    ב 4 השנים הבאות.
    אם זה מוצא חן בעיניכם או לא.
    לא יעזור לכל המתלהמים למיניהם.
    תחזית שלי 55 מנדטים לקדימה
    14 עבודה 12 ליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את אביגדור ליברמן

      100% ציוני בדם, 25/03/06 15:46

      האיש מתחזק בצורה מהירה הגיע הזמן שהעם הזה יתעורר וטוב שכך תצא מהסרט שלך אולמרת יהפוך את מדינת ישראל למדינת כלל אזרחיה ורוב הציבור היהודי(השפוי) לא מוכן לשמוע על כך בכלל לכן אם אתה יהודי שפוי תבחר לאביגדור ליברמן

      הגב לתגובה זו

    • עם ישראל רגיל לאסונות (ל''ת)

      ראק, 25/03/06 16:53

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לכו להצביע ולמפלגה ציונית בלבד!! (ל''ת)

    זה בנפשנו., 25/03/06 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ואני חושב שכל ערבי שבוחר במפלגות ערביות אלה זקוק לטיפול נמרץ:

    דניאל הקורא לכם, 25/03/06 11:48

    הם לא עושים כלום למענכם!!!
    רק מקלקלים לכם מערכות יחסים שנבנו לאורך שנים עם יהודים.
    הגענו למצב שהדיוט מי שנכנס מנתניה לטייבה, כמו שקרה לנו עם טול כארם, שלא נדבר על אום אל פאחם שצריך להיות אהבל להכנס לשם.
    מה הם נוסעים לסוריה ולבנון?! עד מתי תפסיקו להאמין למנהיגים שלכם חרף כל המצוקות, שהם עובדים עליכם בעיניים!!! מנצלים המצוקות שלכם.
    תבחרו קדימה, מערך, ליכוד, תקימו סניפים, תקימו רעש חזק לצדק חברתי ותתחילו לשרת בצה''ל ותראו שהחיים שלכם יהיו נפלאים... הרי קום תקום מדינה פלסטינית כי זה כורח המציאות, ומה שייצא בסוף שהמדינה הזו תעשה עסקים עם ישראל ואתם תעמדו מהצד דפוקים על כל הכיוונים.
    מתי תתעוררו!!! ריבונו של עולם!!!
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לדניאל

      סמירה, 06/04/06 16:28

      בסופו של הדבר המפלגות האלו לא יועילו באופן משמעותי כן תקום מדינה פלסטינית,יהיו עסקים עם ישראל אך ערבי ישראל יישארו דחויים מצד הפלסטינים ומצד הישראלים .
      חייבים להשתייך לעם מסויים באופן מלא ולא חלקי על מנת להרגיש מחוייב כלפיו .לדעתי נושא זה רחוק מאוד מהמציאות .

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בשארה אני מקווה שמרזל יתן לך שיעור בדמוקרטיה (ל''ת)

    אבי, 25/03/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אמנם

    HansCastorp23, 25/03/06 11:31

    אמנם יש לקדימה מדיניות שממש אינה יכולה ואינה רוצה לסיים את הסכסוך הישראלי פלסטיני אלא רק להנציחו (לפנות רק חלק מהגדה, לא לדבר כלל על ירושלים ועל בעיית הפליטים), אבל יש להפסיק עם המגמה הילדותית של השבועות האחרונים: ח''כ המכפישים כל מי שמצביע למפלגה שאינה נראית להם.
    מש''ס אנו שומעים כי מי שמצביע קדימה ילך לגיהינום, מהערבים אנו שומעים שהמצביע למפלגות ציוניות הוא כזה וכזה...
    ואלה נבחרי העם שלנו?! באמת, התבגרו...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד פעם בשארה

    גדי, 25/03/06 10:57

    עוד פעם אתה פותח את פיך יה בשארה . הרי אם ערביי ישראל יצביעו עבור המפלגות הערביות הם מצביעים למען טיפול בפלשתינאים ולא עבור טיפול בבעיותיהם שלהם כי הדבר היחידי שאתה וחבריך עושים זה רק לדאוג לשכנים שבשטחים לכן כל קול שיגיע לקדימה יקדם את עיניני ערבי ישראל הרבה יותר ממה שאתה תעשה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עיזמי, אני ביקדימה למרות שטויות שלך

    מחמוד, 25/03/06 10:57

    ביקידימה אני מיקווה יעשו שלום סוף סוף
    אתה כל הזמן מיסכסך בין ערבים ויהודים בשביל פוליטיקה צרה שלך וכסף שלך מחבר כנסת. תתבייש לך על גישה שלך מה שימיקרבת שינאה ומילחמה בלי סוף. עארף

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם היית חכם לא היית חושב כך -פרץ נתניהו מתאים לך ? (ל''ת)

    ממשלת שיתוק, 25/03/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רק הפרדה רק הפרדה רק הפרדה

    מיקו, 25/03/06 10:51

    רק חילופי שטחים יהוו את הפיתרון ההוגן לשתי האוכלוסיות - היהודית והערבית.

    רק זה ימנע שפיכות דמים עתידית נוסח יגוסלביה.

    בשארה, אתה לא רוצה להיות פלסטיני עם ת.ז פלסטיני?
    מה? הטיפולים של קופ''ח והכסף של ביטוח לאומי כל כך קוסמים לך?
    בחייייייך!

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך מיקו וכך גם רוב בהציבור היהודי (ל''ת)

      ענת, 25/03/06 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מזלנו שהערבים נשארים ערבים

    ב.ק., 25/03/06 10:41

    אם הערבים לא היו מתנהגים כמו ערבים, חושבים כמו ערבים ומבצעים כמו ערבים, הם היו מצליחים הרבה יותר. אבל אז הם לא היו ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בשארה גזען!

    חגי, 25/03/06 10:20

    עזמי בשארה גזען! ערבי שמצביע קדימה זקוק לטיפול?
    כל מי שמצביע קדימה זקוק לטיפול, בלי הבדל דת גזע מין ולאום

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ליברמן יקטין את הכוח האלקטורלי שלהם

    רונן, 25/03/06 10:18

    לליברמן יש את הפתרון שיכול להקטין לפחות במעט את הכוח האלקטורלי של המפלגות הערביות.

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן מנותק מהמציאות

      משה_ד, 25/03/06 13:24

      התכנית שלו לא מעשית ולא מוסרית, אף קואליציה הגונה לא תקבל אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    פעם ראשונה שאני מסכימה עם האיש

    מודאגת מאוד, 25/03/06 10:18

    ויותר מכך: אני גם חושבת שגם בקרב הישראלים, כל מי שמצביע ''קדימה'' זקוק לטיפול נפשי דחוף, כדי לנסות לתקן מעט את הנזק שגרמה לו התקשורת הישראלית, שכבר שנה וחצי עושה לו שטיפת מוח
    שכמוה לא נראתה מאז ימי רוסיה הסטאליניסטית.

    הגב לתגובה זו

    • אם השמאל הקיצוני, שס וימין קיצוני

      משה_ד, 25/03/06 13:21

      כלומר כל המגזרים שאני שונא הם נגד אולמרט סימן שיש להצביע רק אולמרט.
      המגזרים הללו נגד המדינה ורוצים שיהיה לנו רק רע סימן שקדימה היא המפלגה היחידה שתעשה רק טוב למדינת ישראל..

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שיקח בחשבון שיכולה להיות קואליציית נתניהו-פרץ

    דוד, 25/03/06 10:17

    נשמע קצת לא אפשרי,אבל ראינו הרבה אירועים לאחרונה שאם היו מספרים עליהם לפני שנה גם לא היינו מאמינים. בפוליטיקה כמו בפוליטיקה אין דבר כזה שאין דבר כזה וכדאי לחכות ולראות איזו קואליציה תקום ולא רק כמה מנדטים תקבל כל מפלגה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוא שכח את ישראל ביתינו שותפה בטוחה

    רן, 25/03/06 10:14

    בקואליציה עם אולמרט להערכתי. בנוסף הוא שכח שמי שאמור היה לייצג את ערביי ישראל בכנסת הקודמת נדמה שדאג לפלסטינאים יותר מאשר לבוחריו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני יהודי. אני מצביע לחד''ש. לא אצביע לבל''ד כי

    נסים מוסק, 25/03/06 09:54

    א. עזמי קיצוני ואנטיפאט. ב.האם לדעתו היהודים שמצביעים עבורו זקוקים לטיפול? לפי הלוגיקה שלו, הוא ודאי סבור שהמצביעים היהודים שלו מחופפים. לא נתקלתי ביחס כזה בחד''ש. אם אזרח פלסטיני-ישראלי יצביע לקדימה זו זכותו הלגיטימית, בדיוק כמו שזכותי להצביע עבור מפלגה שרוב מצביעיה פלסטינים. המסר של חד''ש הוא כלל- ישראלי,אינו לאומני ואני ממליץ לכל מאוכזבי מרץ כמוני, לתמוך במפלגת שמאל אמיתית. ערבית-יהודית, שתאזן את הטירוף הליברמני.

    הגב לתגובה זו

    • כן, אני סבור שאתה זקוק לטיפול. (ל''ת)

      מישהו, 25/03/06 10:40

      הגב לתגובה זו

    • קו קו - קו קו - קו קו (ל''ת)

      בולבול אקבולבול, 25/03/06 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ממילא בלד לא תעבור אחוז החסימה והמנדטים ילכו לקדימה לפי חוקבדר-עופר (ל''ת)

    חאקי המחוקק, 25/03/06 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קיראו בתנ''ך

    מוטי, 25/03/06 07:36

    ונראה מי קודם

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה בשארה מפחד ממפלגות ציוניות- תשובה

    בכיר, 25/03/06 06:43

    1- מתוך סקרים פניים בתוך בל''ד וגם אצל אחרים התברר שחלק ניכר ממצביעי בל''ד חזרו להצביע למפלגות אלו.
    2- עזמי בשארה עבד בכמה שיטות בהם כניית קולות בעשרות אלפי שקלים לכל קבוצה קטנה. ומספיק כנים לאחד הכפרים או הערים כדי לשמוע על עניין קניית הקוקלות אצל בשארה וגם אחמד טיבי.
    3- שאלתת המליון היא למה לא חוקרים ואיפה מוסדות אכיפת החוק.
    4- זו שאלה עולה כמה שקלים בגלל שהיא כה פשוטה.
    5- כנראה תרומת הזוג הסיאמי בשארה וטיבי יותר גדולה מתרומת ארייה דרעי ועומרי שרון ובלומנטל, הרי טיבי ידוע שהוא סוכן כפול ניטה יותר לישראל, וגם בשארה ידוע שהוא כזה אבל מי שחשף בגדול את האמת של בשאשרה היה סגן נשיא סוריה ח'דאם.
    6- כולנו שואלים למה לא חוקרים בשארה וטיבי והשחיתות שלהם....

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא יודע כל פעם שאני רואה את בשארה יש לי חשק לליברמן. (ל''ת)

    ניר, 25/03/06 05:52

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הצבעת קדימה קיבלת בל''ד !!!!

    אורי, 25/03/06 05:21

    השמאלמרט הזה יהרוס את המדינה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''מה שקרה ב48 עלול לחזור''-זבארקה בכנס

    קפטיין אבו אמין, 25/03/06 05:02

    אכן נכון מה שקרה ב48 הוא תוצאה של התעלמות מנהיגי הערבים מהמציאות וחסור הסכמתם לקבל באמת את תוכנית החלוקה.
    גם כיום מנהיגים ראשי הציבור הערבי בארץ את עמם בדרך של אי הסכמה פסיבית לזכות היהודים לחיות בארץ הזאת תוך שמוש גזעני בחוקי הדמוקרטיה וקריאה למאבקם הלאומי מאבק לשויון.
    הדרך הזאת דרך המאבק מובילה ל''נכבה'' נוספת.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכל מצביעי קדימה אם יש כאלה אתם חייבים לענות לשאלה זו!!!

    שמעון, 25/03/06 04:58

    כל ילד יודע שאם שרון היה ניכנס לקומה לפני הקמת היצור הזה שנקרא קדימה, ואולמרט היה מקים אותו בדיוק באותה דרך ועם אותם מושחתים הוא לא היה עובר את אחוז החסימה, אף אחד לא יחלוק עלי בזה, והשאלה המתבקשת היא אם כך, בהתחשב בזה ששרון כבר לא נמצא שם למה להצביע קדימה? למה להצביע לאולמרט שהדבר החכם היחיד שהוא עשה בחיים זה להיות ממלא מקום של שרון ולהתפלל שישתבץ

    הגב לתגובה זו

    • אתה גם טיפש וגם מעורר בחילה. אין גבול לרמה הנחותה? (ל''ת)

      שאול השואל, 25/03/06 08:27

      הגב לתגובה זו

      • אולי הוא טיפש, ואולי לא

        אהוד, 25/03/06 10:34

        אבל במקרה זה הוא צודק. אולמרט זה לא שרון ! הוא גם לא ביבי ואפילו לא פרץ. סתם עסקן שבמקרה היה בזמן ובמקום הנכון מבחינתו (ורק מבחינתו)

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    השמאל מפחד מיהודים יותר מערבים

    Avi Ecuador, 25/03/06 03:52

    איך הם לא סומכים על השמאל?!
    תצביעו מרזל, שלא יהיה מאוחר מידי.
    הם לא יקימו לשמאל מדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אי,אתה מסכן את העופות,הם הופכות לזבובים. (ל''ת)

      מרזול, 25/03/06 07:38

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    תמשיך, כך ליברמן יתחזק ויתחזק.... (ל''ת)

    אסף, 25/03/06 03:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הח''כ מחבל עזמי בשארה

    פושע ובוגד, 25/03/06 02:58

    כשאתה שומע את דברי הארס והשנאה כלפי מדינת ישראל מפי ח''כ בשארה, אתה מקבל רושם שאם תתן בידיו מקלע כבד הוא היה מרסס כל אזרח יהודי מבלי להסס שנייה אחת...

    הגב לתגובה זו

    • העוזרת הפרלמנטרית שליוותה אותו 10 שנים הייתה יהודייה

      פואד, 25/03/06 03:47

      אבל היא בן-אדם נאור ולא בהמה כמוך, גזען בור וטיפש.
      בשארה מעולם לא שנא יהודים, ומעולם לא הסית נגד יהודים. הוא התייחס לבני אדם כמות שהם, והוא שותף לרבים ע''פ רעיון ומטרות משותפות, בלי הבדל של דת, גזע, מין, לאום. לבשארה יש בעיה רעיונית אידאולוגית עם ציונים, ועם מעשיהם. אם אתה לא מבין את ההבדל, אז חבל על ההזמן !!

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שווירוס השקר הוא אצל כולכם בדם

        שירה, 25/03/06 08:01

        שקרן שכמוך הוא קורא לנו ציונים מתוך שנאה זה כמו שניא אירן והאויבים שלנו קוראים לנו כך

        הגב לתגובה זו

      • ''לבשארה יש בעיה רעיונית עם הציונים..''

        ישראלי ממוצע, 25/03/06 08:05

        אכן אתה צודק.
        מעניין איך הוא פותר את הבעיה במדינה שנתנה לו את הכלים לפעול..נגדה?

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    לדר. בישארה, אנא ממך!

    יוסי פרלשטיין, 25/03/06 01:46

    הוצא כל התייחסות לנושא אבחון פסיכיאטרי מן הגישה שלך. זה לא מועיל לאיש. לא היית בפנים-ואל תערבב צער עולם באסיפת בחירות.
    הרצל נולד בכלל בבודאפסט ולי כבן לנדחי ישראל שארית הפליטה היה אמון במולדתי עד לרגע שבו נוכחתי כיצד היא זונה כלפי אהבתם של מי שבתוכם פקחתי את עיני. ראוי לך לשאת כל זעקת נפש עשוקה. אני חווה לא אחת סיטואציות שמתוכן אני מבין את הנרדף, המבוזה והמאיים הרבה יותר מיהודים ואפילו יותר ממך אישית
    אל תכליל בחרונך הפוליטי. לך עם האהבה, שאף לאחוות המתוייג באשר הוא.לא חסרים לצערי גם ערבים החומסים באחיהם תמורת בצע.

    הגב לתגובה זו

    • קרא שוב את הכתבה. לא בשארה אלא זבארגה (מועמד 5) אמר

      אדם, 25/03/06 03:41

      הייתי שם הערב. אם הבנתי אותך נכון, אני מקווה, אתה נפגעת כי הוזכר שמו של הרצל, אבל ההקשר שונה ממה שחשבת, ואין לך כל סיבה להיפגע ולערבב בדברים. והוא לא אמר ''טיפול פסיכולוגי'' במטרה ללעוג לפגועים בנפשם, אלא כדי לתאר מצב בלתי אפשרי של הזדהות הנאנס עם האונס, הקורבן עם הרוצח. כל הכוונה הייתה שמישהו שלא נולד בפלסטין ואין לו, ולא היה לו כל קשר איתה, תיאר אותה כאדמה ריקה כדי לבוא ולהכשיר את הטרנספר וההרג ההמוני והשמדת היסטוריה של עם, תוך כדי גירוש עם שלם מאדמתו. אני מבין את כאבך ומזדהה עמו, אבל הגשמת חלומתייך אינה באה על חשבון בני עמי. אתה ועמך אינכם יכולים להפוך אותנו לעבדים שלכם ולפליטים כדי שתחיו. צדק הסטורי אנו דורשים. אגב, הרצל העתיק פרקים שלמים מספרים של לאומנים איטלקים וגרמניים מהמאה ה- 18 . רק שינה את המילה ''יהודים'' ו''ארץ-ישראל''

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    שמאלמרט-סכנה גדולה לעם ישראל

    בן מרגי אבי, 25/03/06 01:43

    מיצי נבלי זו חרפה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קדימה זה בשארה לכל מי שלא הבין (ל''ת)

    משה היהודי, 25/03/06 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    HARTSEL WAS RIGHT ISRAEL WAS EMPTY

    MEIR YAEIR, 25/03/06 01:14

    AND YOU ARABS DON'T HAVE A RIGHT TO BE HERE ...ISRAEL IS FOR JEWS ONLY ..IF WE JEWS WANT ANIMAL WE LIKE DOG AND CAT BETTER THEN WE LIKE ARABS ...ARABS ARE LIKE PIGS AND WE ARE KOSHER WE DON'T LIKE ARABS AND PIGS... DON'T YOU ARABS JUST LOVE JEWS???

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם יהודי שמצביע לקדימה ''זקוק לטיפול''

    הצבעה לקדימה =, 25/03/06 01:11

    לבשארה ולאולמרט יש שינאה משותפת שמאחדת אותם.
    שינאתם למתנחלים.
    לכן, אין לי ספק שאולמרט יחזר אחרי פיתחו של בשארה וישאף לצרף אותו לקואליציה כדי לקדם את מטרתם המשותפת שהיא: גירוש יהודים מא''י.
    לכן עלינו לחסום את בשארה ואת אולמרט ע''י זה שנחזק את מפלגות הימין שבוודאי לא יצרפו את בל''ד לקואליציה שיקימו.
    הצבעה לקדימה = הצבעה לבל''ד

    הגב לתגובה זו

    • הוא צודק

      תג'מע, 25/03/06 01:44

      קדימה=בל''ד, לכן כל אלה שמתכוונים להצביע קדימה, הצביעו במקום זה לבל''ד. כי במילא זה אותו דבר.

      עזמי בשארה, ראיס אל חוכמאת אל אישראיל.

      הגב לתגובה זו

      • היתרון בלהצביע לערבים ולא לקדימה

        Avi Ecuador, 25/03/06 05:00

        הוא שלערבים אפילו השמאל לא יאפשר להביא את האסונות שתביא על עם ישראל קדימה.

        הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את האותיות מהמקלדת, גם יהודי שמצביע קדימה צריך טיפול!!!!!!

      צבי, 25/03/06 03:43

      טיפול נפשי, כי הוא שונא את עצמו ואת העם שלו ואת הארץ שלו ואת המדינה שלו בקיצור מי ששונא את כולם כנראה שלא אהבו אותו כשהיה קטן ולכן צריך טיפול נפשי כדי להתגבר על הטראומה

      הגב לתגובה זו

    • הימין והערבים כרגיל מסכימים (ל''ת)

      אלי, 25/03/06 10:19

      הגב לתגובה זו

      • התבלבלת. רצית לכתוב: השמאל והערבים כרגיל מסכימים (ל''ת)

        ט.ל.ח., 25/03/06 11:11

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    עזמי,

    Eli, 25/03/06 01:09

    עזמי,
    העם היהודי קיים ששת אלפים שנה, גדולים
    והרבה יותר חחמים ממך לא הצליחו וגם לא
    יצלחו להכחידו ! הערבים שחיים במדינת
    ישראל לעומת זאת הם ערב רב שהגיע לכאן מארצות ערביות נחשלות
    ברובן וככה גם המיפלגות הערביות ניראות.
    אז אתה יכול להתחיל לחשוב על אזרחות
    סורית אם יש ל בעיה איתנו וניראה שיש לך..

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה לך כי תלין, או יותר נכון, לאן תוליך את החרפה...

    בישארה הנוצרי, 25/03/06 00:51

    כל כך טוב לנוצרים במדינות ערב שבשארה מקנא בהם, רוצה את אותו החופש שניתן לנוצרים בעיראק או בסעודיה?

    האמת שנראה לי שהאיש הזה מחפש כל חייו כותרות ופרסום אך ורק לעצמו כי לנוצרים בישראל הוא מזמן רק מזיק.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אכן...

    איתן, 25/03/06 00:50

    אכן אוהבי ישראל. אלו הם חברי הכנסת הבאה בארצנו הקטנטונת- שונאי ישראל, גיס חמישי, מחבלים בפוטנציה.
    אח''כ הם מתפלאים מדוע ליברמן מקבל 11 מנדטים ואולי יותר. הם פשוט דורשים שנשנא אותם, הם לא רוצים להיות כאן תחת שילטון ''ציוני'', כהגדרתם.
    עד מתי ניתן לאויבנו לחגוג בקירבנו?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אוהבים אותך עזמי

    צעירי מרצ, 25/03/06 00:38

    יודעים שאתה איש של שלום. יודעים שאתה איש של פשרה. יודעים שרק איתך נצעיד את המדינה לעתיד שכולו ורוד.

    הגב לתגובה זו

    • אתם גייס 5 אמרנו את זה ונגיד שוב (ל''ת)

      100%ציוני בדם, 25/03/06 07:59

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט חינך ילדים סרבני גיוס , מתאים לכם (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 25/03/06 00:38

    הגב לתגובה זו

    • טמבל. סרבני הגיוס הם המתנחלים והחרדים ורבים מהימין הקיצוני.ובעידוד

      ירושלמי ותיק, 25/03/06 10:14

      רבניהם המטורפים והמסיטים. ובכול זאת! יש עוד ערבים שהתגייסו לצה''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ואפשר לחשוב שאתה בשארה מחובר גדול לאדמה

    מישהו, 25/03/06 00:36

    כולה בן למהגרים פלאחים טורקים, לא כל ערבי פתאום הופך לחלק בלתי נפרד מהאדמה איך שהוא דורך עליה, תרגיעו עם ההתלהמות שלכם כי גם אתם לא באתם לפה הרבה לפנינו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזה ציונות אזרחים למופת ,סיכול ממוקד מפריע לבשרא

    בר כוכבה, 25/03/06 00:22

    לא מפריע לבשרא שבית לחם היתה עיר נוצרית כ70% והיום הם מהווים 30%בלבד רובם קיבלו היתר לגור באירופה והם נקלטים שם בגלל דתם .
    הוא צריך להודות ליהודים במדינות מוסלמיות הוא מעוט נרדף שבנותיו נחתפות נאנסות ומאוסלמות בכח ואם הם חוזרות לנצרות במצרים דינם מוות ,המעוט הקופטי שם נמצא בלחץ מתמיד הם מהווים כ15%מהאוכלוסיה במצרים,לצערי אף אחד בעולם הנוצרי לא מגן על הקופטים ואת החוק הדרקוני של מוות חקק לא אחר מאש סאדת ,של נחשב לדתי קיצוני ,אז מה יש לומר

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד למגזר הערבי

    שירה, 25/03/06 00:13

    שפותח לנו את העיניים וגורם לנו להין עם מי יש לנו עסק

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איפה הוא חי. אין שום סיכוי לגוש חוסם

    אחד, 25/03/06 00:13

    אפילו מרץ לא תהיה בקואליציה של אולמרט. ספק גדול אם העבודה תהיה שם, אז בשארה רוצה להיות שם? הבנאדם חולם. הקואליציה של אולמרט זה קודם כל עם ליברמן ואח''כ ש''ס (שהולכים עם מי שנותן להם כסף).

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הייתי אומר שיהודי שמצביע למפלגות ערביות

    100%ציוני בדם, 25/03/06 00:11

    צריך אישפוז ולבדוק מה קרה לו בילדות שהוא מצביע למפלגות ערביות הייתי ממליץ על אישפוז עד שהוא יהיה בהחלמה מלאה ולא לפני

    הגב לתגובה זו