• 22.

    הראיה שלך צרה, מר סלומון

    אילה, 27/03/06 17:40

    ענישה, ובפרט של איש ציבור, איננה בגדר ''נקמה''. גם טובת החברה איננה יוצאת ברווח, לפחות לא באופן משמעותי. ענישת נבחר ציבור באה ''למען ייראו וייראו''! אמנם נבחרי הציבור היו מושחתים מאז ומעולם, אך כאשר מעשיהם נחשפים הדבר מבורך משום שבענישתם מוחזרים ה''גבולות'' הנורמטיבים הפרוצים טיפ טיפה אחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צודק במאה אחוז. אחלה של כתבה ואמת בכל מילה (ל''ת)

    אבי, 27/03/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    העתיק תואר

    א, 26/03/06 15:02

    יש הבדל בין להעתיק עבודה - חטא שחוטאים בו סטודנטים רבים, לבין ''להעתיק'' את כל התואר - כלומר לא לבוא לאף שיעור ולהעתיק 9 עבודות ולקבל תואר בפסיכולוגיה בלי לדעת בכלל מי זה פרוייד.
    גם העתקת עבודה זו עבירה (שלמיטב ידיעתי חטאו בה לא מעט מפרקליטי הפרקליטות הפלילית בת''א בזמן לימודיהם באוניברסיטה), אך להשיג תואר במרמה ועוד כשאתה נבחר ציבור זה כבר שיא חדש של חוצפה - השופטת דיסקין לא הגזימה - מה שמוגזם זה שהפרקליטות מחקה אישומים חמורים יותר על שוחד והסתפקה בעונש מגוחך של מאסר על תנאי!

    הגב לתגובה זו

    • אבל אותו האשימו על העתקת עבודה אחת בלבד ! (ל''ת)

      א.א, 27/03/06 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    יאיר פרץ

    יואל זילבר, 26/03/06 14:41

    יאיר פרץ אינו שה תמים. הכרתיו בצבא כשעוד היה חילוני, אוכל חזיר, רודף נשים, שחזר ואמר שהדת היא ביזנס כדאי. יאיר לא התעצל וחזר בתשובה וברבות הימים הפך להיות חבר כנסת ''לדוגמא'' - ששיקוליו הם האינטרסים הפרטיים שלו בלבד והמדינה היא ''הפרעה'' בדרך הגשמתם. לצערי מצטופפים לצידו עוד כמה ''מובחרים'' שהבינו שחברותם בכנסת היא ''קרדום לחפור בו'' לטובתם האישית ולכן הכל כשר.
    אגב, בנימין נתניהו הבין מזמן, גם בתור שר האוצר וגם בתור ראש מפלגת הליכוד, עם מי בדיוק יש לו עסק.
    אני מקווה שהשופטים יתיחסו ברצינות ל''קלקולים'' אלו, המסכנים את עתידה של המדינה ואולי אף גרמו לניכור הרב במערכת בחירות זו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    Gil Salomon

    Kusit al, 25/03/06 22:49

    אני מכירה אותך ואני יודעת איך אתה נראה...תעשה לי ילד!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    גיל סלומון התותח..אין כמוך בעולם... (ל''ת)

    המ''פ, 24/03/06 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כשחבר כנסת מחנה בחנייה של נכים

    ערן, 24/03/06 06:49

    כולם מתלהמים ושואלים למה הוא מורם מעם ולא מקבל דו''ח חנייה, אז למה כשחברי כנסת מבצעים עברות פליליות אז כולם דורשים שיחמירו איתם?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צודק!!

    משה, 24/03/06 06:33

    אוי ואבוי לכל המנהלים ופוליקאים שהעתיקו ממני באוניברסיטה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דברי הבל,הלא הוא גנב עבודה כדי להגדיל את משכורתו הווה אומר גנב כסף

    מושחת וטפש, 24/03/06 04:56

    ואתה חושב שהמחוקק הדגול חטף עונש מוגזם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני לא יודע מי אתה, אבל או שאתה אידיוט או שאתה מושחת (ל''ת)

    אחד, 24/03/06 01:48

    הגב לתגובה זו

    • אני יודע מי הוא

      אני, 24/03/06 07:56

      לא אדיוט, אבל אין ספק שהוא גבולי
      ואם תהייה לו הזדמנות הוא יושחת בקלות שכן הוא מהסוג שחובב כבוד

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    חילוני שרחוק מהשקפת עולמו של פרץ שלא הצביע לש''ס- אתה יודע עליו הרבה

    האם אתה, 24/03/06 00:44

    ''פרץ הוא איש חביב'' - אז אתה מכיר אותו אישית או שמישהו פמפם לך?

    ''כזה שיש לו חברים משמאל ומימין...'' - אולי בכל זאת אתה אחד מהם, או שאחד מהם סיפר לך זאת?

    האם הוא התגאה באוזניך על שירותו הצבאי?

    מאחר שאני מאמין להצהרות בתחילת המאמר ומניח שלא המצאת לגמרי את הדברים, השאלה היא איך ניתן היה לכתוב את העובדות דלעיל. שאלתי את עצמי מי באמת כתב אותו ומי מעניין בדברים ואני רק יכול לשער:

    אולי הש''סניקים שבכל זאת רוצים לרכך את הבושה (בימינו היא כבר די קטנה)

    ואולי מכונת התעמולה ושטיפת המוח של קדימה שמעוניינת שלא לפגוע בש''ס כי היא מאוד מעוניינת בה לממשלה הבאה (והיא גוזלת קולות ממפלגות אחרות ובראשן הליכוד)

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הוא לא העתיק עבודה אלא תואר שלם

    michael, 24/03/06 00:16

    לא מדובר על העתקה בבחינה או אפילו העתקת עבודת גמר. כל התואר שלו מתחילתו ועד סופו הוא שקר וכזב.
    בעוד שסטודנטים אחרים מזיעים במשך כמה שנים מתייצבים ללימודים ועומדים בבחינות הוא קיבל תואר ראשון בפסיכולוגיה מבלי בכף רגלו דרכה בהרצאה מבלי שנבחן ולו פעם אחת. איך אתה יכול להשוות זאת להעתקת עבודה?
    נכון, ישנה תופעה מכוערת, בעיקר בלימודי תואר שני, שעובדי מדינה מקבלים עזרה בשכר מאחרים שכותבים עבורם את עבודת המאסטר, וכך זוכים בקידום ובתגמול כספי. אבל כאן היתה מרמה רבתי. ועם כל הסימפטיה ליאיר פרץ - נתפסת: תשלם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני רק רוצה להזכיר שאת התואר הראשון של אהוד ברק עשתה ליאורה מרידור

    המשקיף, 23/03/06 23:56

    וברק עצמו העתיק הכל בלי בושה. זה פורסם בתקשורת, כדי להדגיש את הידידות הנפלאה בין ברק למשפחת מרידור, כשהראשון היה ראש ממשלה והאחרון בדיוק פרש מהליכוד למפלגת המרכז דאז.

    אבל ברק היה רמטכ''ל, ולקצינים בכירים, כידוע, מותר להעתיק עבודות לא רק בלטביה וברלינגטון (שזו העתקת תארים אחת גדולה - אפילו היו שם מרצים שכתבו עבודות לסטודנטים, כנראה תמורת תשלום) אלא גם באוניברסיטאות גדולות וממוסדות. כולם יודעים, ומעלימים עין.

    אני חושב שיהיה בזה צדק פואטי אם אהוד ברק יועמד סופסוף לדין על גניבת תואר אקדמי, וייגזר עליו עונש חמור יותר מאשר על יאיר פרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גיל היקר-ליכלכת

    צחי, 23/03/06 23:23

    גיל שלום לטעמי קצת התבלבלת,מר פרץ העתיק 9 עבודות ושלח אותם בשמו!!! לא פחות ולא יותר.נדמה לי שהתאונה של האופנוע שיבשה לך קצת את השכל הישר.ממליץ לך להתרכז במשלחות ופחות בכתיבה שכזו שמא תמשיך לעשות פדיחות,פשוט חבל אתה בחור נחמד מה''יחידה הממלכתית...''
    אז אנא לאיש מגיע עונש מכיוון שהוא לא כמו כל סטודנט כי אם איש ציבור ולכן עליו להיות יותר צדיק מהאפיפיור ואם הוא לא מסוגל אז שירד מהבמה הציבורית וילך לעשות לביתו ויעזובאותנו במנוחה! חשוב גם לציין שמשום מה בש''ס כל הזמן יש עשבים שוטים-חומר למחשבה למצביעי תנועה המקדשת את הקיפוח והמסכנות העדתית לכאורה
    גיל,בחר קדימה והמשך בעבודתך כאמור במשלחות ובעתודה וכך ייטב לכולנו
    אנא פרסמו !!!
    תודה

    הגב לתגובה זו

    • מי זה?

      sam, 29/11/07 00:38

      מי זה פרנקל?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    Interesting Article

    Gil Moishe, 23/03/06 23:17

    Let's hope Kadima can have a least 100 new members in the Kneset...
    Then these things will not happen.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתה טועה

    אזרח מודאג, 23/03/06 23:15

    ח''כ יאיר פרץ, לא סתם העתיק, הוא זייף עבודה שלמה, בעוד האחרים עבדו קשה. לא מדובר במבחן רגיל, וגם לא במבחן חיצוני. מדובר בפרויקט גמר. אחרים עובדים עליו שנה, שנתיים. אבל הוא עשה את הדבר הכי קל. לכן, אין להתייחס לעבירה שלו כאל עוד העתקה.
    הגיע הזמן ליצר הרתעה במדינה הזאת, והעונש שפרץ חטף ממש לא צריך להפריע .

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עידוד לפשע זה מה שאתה מזמין

    יהודי, 23/03/06 22:59

    פשע זה פשע זה פשע
    איש ציבור שגנב תואר לקבלת כסף הוא פושע מסוכן ביותר...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הבעייה שפרץ הוא ח''כ-ועליו להיות יותר ''נקי'' מסתם סטודנט.... (ל''ת)

    יוני, 23/03/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מעניין איזה עבודות העתיקו שופטים מכהנים...

    ג, 23/03/06 22:01

    מהעליהום על יאיר פרץ אפשר לחשוב שאין במערכת המשפט או בתקשורת ולו איש אחד שהעתיק אי פעם שורה באיזו עבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צודק בהחלט

    אייל, 23/03/06 21:43

    ואני חילוני בהווה וסטודנט לעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תגיד טמבל-אתה יודע כמה כסף שווה תואר כשאתה עובד מדינה ? (ל''ת)

    שמעת על גמו''ש?, 23/03/06 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גיל היקר אתה נשמה רחומה מדי

    עופר, 23/03/06 21:35

    האיש לא ''העתיק'' עבודה, כלומר לא עשה סיכום או ואריאציה אלא שיכפל את העבודה הקיימת כאשר בחלק מן המקרים שמר על שימוש בלשון נקבה שהופיע בטקסט המקורי? האם זאת באמת העתקה סתמית, או שמא יש פה מידה של גבהות לב מכוערת?

    הגב לתגובה זו