• 15.

    להצביע

    פקק תנועה, 22/03/06 07:59

    למיפלגת קדימה

    הגב לתגובה זו

    • מפלגת קדימה- מפלגה מאוסה (ל''ת)

      רק לא קדימה !, 23/03/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ללכת להצביע?

    עידו, 22/03/06 02:25

    מכל הכותרות [במיוחד בשנים האחרונות] עולה כי בממוצע מאז רצח רבין ממשלה לא שרדה את מדינת ישראל מעבר לשנתיים בממוצע.

    האם דפקה [סליחה על הניסוח] בציבור הישראלי ?
    או במשוחתים שרצים לכנסת?

    ואתם מתקוממים על האדישות.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה על העילגות...זה בשל השעה :)

      עידו, 22/03/06 03:00

      [דפקה=הדפקה]

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הציבור מטומטם, לכן אנחנו נשלם. (ל''ת)

    כמה נורא!, 22/03/06 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה התקשורת לא מעונינת בעימות בין השלושה רוצים לראות דם בעניים

    בר כוכבה, 22/03/06 00:11

    לפחות שיהיה עניין
    אולי רוצים לכפות על משהו
    קדימה תקבל 22 מנדטים בסטיה של 4%וכולנו נ

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה אין עימות טלוזיוני זה חגיגה אמיתית וחבל מאוד שבקדימה מפחדים ממה

    בר כוכבה, 22/03/06 00:09

    בנימין נתניהו הרי הוא כלום נכנס ללחץ והוא בכל טיפש אז תראו לנו

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי שערך האדם חשוב לו שיצביע עמיר פרץ (ל''ת)

    רפאל, 21/03/06 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני ממליץ למאוכזבי כל המפלגות: לכו להצביע ושלשלו פתק לבן

    דרור, 21/03/06 22:27

    אל תצביעו לרע במיעוטו, ולא לטוב במירעו.
    המנעות מהצבעה תאפשר לפרשני הממסד לפרשן כי אלו שלא הלכו לקלפי הם לא איכפתניקים שמעדיפים ללכת לים.
    פתק לבן ימחיש שאכפת לכם, אבל קצתם במערכת הפוליטית הקיימת.
    ומי שיגיד לכם שפתק לבן מחזק את הצד השני - ענו לו: את הצד שלי אף אחד לא מייצג.
    יגידו שהקול שלך הוא פסול ומבוזבז - תענו שגם ככה מישהו יבזבז אותו.

    אלטרנטיבית, אתם יכולים להצביע למרזל...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הציבור אדיש מפני שזה לא משנה מי ינצח בבחירות

    דש, 21/03/06 22:24

    וכשתקום בסוף ממשלה ישבו כולם ביחד לחלק את השלל ושנוי תשב אם שס וקדימה אם הליכוד וכולם ביחד יצחקו מאיתנו וימשיכו לבזבז את כספי משלם המיסים על מזכירות ונסיעות לחו''ל ואירוח בבית מלון מפוארים
    והזקנים שבנו את המדינה ימשיכו לפשפש בפחי הזבל למזון והחולים ימותו בבית החולים וישיבות ימשיכו לקבל כסף והירידה מהארץ תמשיך של טובי הנוער מפני שעד שלא יעלו את אחוז החסימה בשיטת השילטון בישראל הבחירות לכנסת ימשיכו להיות פרזה ובדיחה

    הגב לתגובה זו

    • לדש אתה צודק אבל רק תיקון קטן

      עברית קשה שפה, 22/03/06 02:13

      אם= IF אם לא תעשה ככה אז...
      עם= WITH שזה מה שהתכוונת- שינוי תשב עם ש''ס. חבל שתגובה נכונה כמו שלך נהרסה בגלל שתי אותיות.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    העיקר לא קדימה. (ל''ת)

    רק לא קדימה!!!!, 21/03/06 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מצביעה לפרץ מבלי להניד עפעף! (ל''ת)

    רק פרץ מסוגל,, 21/03/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לתשומת לבם של קוראי התגובות

    משה, 21/03/06 20:28

    רוב התגובות באתרי החדשות תומכות בימין ומגנות את השמאל. הן אומרות ''התקשורת שמאלנית'',
    ''הסוקרים אינטרסנטים'', ''אני לא מכיר אף אחד שמצביע קדימה'' וכו'.

    אתם יכולים להאמין או שלא להאמין לתגובות אלה, אבל היזכרו-
    לפני קצת יותר מחצי שנה אתרי החדשות היו מוצפים במאות תגובות לכל כתבה, בין אם היא בנושא כלכלה ובין אם בנושא כדורגל, ולשונן אחת:

    ''ל-א ת-ה-י-ה ה-ת-נ-ת-ק-ו-ת-!-!-!''

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      ליאור, 21/03/06 21:10

      הגב לתגובה זו

    • והם לא משקרים

      נעם, 21/03/06 21:22

      הם לא מכירים אף אחד שמצביע קדימה, כי כל החברים שלהם ליכוד וגם כל המשפחה שלהם, ככה זה שמצביעים בעדר...
      הסקרים משקרים, מן הסתם, ברור לך שרמת האינטילגנציה שלהם ככ גבוהה שהם מכירים את שיטת הסקרים ומה זאת הטיה של סקר, ומן הסתם הם חושבים שאם כל -החברים שלהם- מצביעים ליכוד אז זה מדגם מייצג של כל האוכלוסיה והוא הרבה יותר מהימן מכל סקר שמישהו אחר יעשה...
      אגב, גם שכחת את התגובות ''שמאלמרט הביא את החמאס'' שזה מאוד מדוייק, הרי החמאס הגיעו רק לפני חודשיים לגדה ועד אז כל הפלסטינים היו רודפי שלום.
      והשמאל החריב את המדינה, שהרי בשתי הקדנציות האחרונות השמאל שלט ברוב מוחלט של משהו כמו 40 כיסאות בכנסת מול משהו כמו 80 של הימין.
      גם כל השחיטות עברה לקדימה, הרי האנשים בליכוד כולל המרכז הם כולם נקיי כפים, ובנוגע למהלך המבריק של ביבי לשנות את צורת הבחירה של חברי המרכז רק -אחרי- שהוא נבחר וגובשה הרשימה הסופית ע''י ההחלטה שלהם. מהלך באמת בעל משמעות נכון ?.
      אל תתן לעובדות לבלבל אותך, הרי הסקרים משקרים, ההתנתקות וההומואים אחראים לשפעת העופות, הליכוד יקח 40 מנדטים, בעצם, למה 40 ? בקיצור, אין שכל אין דאגות.

      (אני מזמין את המגיבים בתשלום להגיב לי, מעניין אם אני אקבל תגובות אינטיליגנטיות)

      הגב לתגובה זו

      • מה שבטוח שקדימה רק הגיע לפני חודשיים ולהם נותים מדינה וזה נבון ???? (ל''ת)

        משה, 21/03/06 22:18

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתבה מטעם,השטח תכלס בוער ,אנחנו מרגישים

    הליכוד מנצח, 21/03/06 19:13

    השטח תכלס בוער והליכוד מנצח

    הגב לתגובה זו

    • ניצחון לליכוד=ניצחון לקדימה=40שנכנעו ל15של שינוי/לפיד. (ל''ת)

      מי צריך ימין דת, 21/03/06 20:14

      הגב לתגובה זו

    • בטח שהשטח בוער - מהפניקה של ביבי

      ביביהו הביתה, 21/03/06 21:49

      הוא משאיר אדמה חרוכה אחריו - ולא יהיה יותר ליכוד

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    קחו ברצינות את ''ניצחון'' קדימה והשמאל

    Avi Ecuador, 21/03/06 18:21

    ועכשיו אני פולה ללב של אלה שיצביעו ליכוד וחושבים שהם ימין.
    בהנחה קרובה לוודאית שקדימה ניצחה איזה אופוזיציה אתם רוצים לראות או האם אתם חושבים שלא יערקו אלה מהליכוד כמו סילבן שלום ויצטרפו עם כסאם לקדימה?
    הליכוד יהיה באמת אופוזיציה וקולכם ישמע אולי?
    או אולי יחנק ויעבירו אותו לקדימה וכולכם תלכו לדפוק את הראש בקיר.
    למה לא תאמינו לסקרים ותבינו שיש לבנות לקדימה אופוזיציה ואת קולכם שישמע כקול צעקה ולא כקול חנוק כשכבר כולנו ''יודעים'' שקדימה ''ניצחה'' לא תעבירו לברוך מרזל וידעו שהעם מצביעה כהזדהות או כמחאה על שחיתות.
    הרי השמאל בעצמו אומר לנו היום שהפלסטינים לא הצביעו לחמאס מכיוון שהם תומכים בו אלא כנגד השחיתות.
    אז מה ההבדל?
    ההבדל שמרזל ודומיו לא מושחתים ולא רוצחים ואוהבים ודואגים לעם ישראל והשמאל הוא פשוט אסון על עם ישראל ואם לא תבינו זאת עם ישראל יושמד או יחדול בכל מקרה לא יהיה עם בישראל מכיוון שיפוררו אותו אידיוטים.

    הגב לתגובה זו

    • אבי, עצה

      יואב, 21/03/06 18:40

      לך דחוף לטיפול פסיכולוגי (אני לא צוחק). מלבד העובדה שאינך יודע להתבטא, ומשפטייך אימם קוהורנטיים (תבדוק במילון), אתה חי באיזה סיפור קומיקס בצבעי שחור-לבן. השמאל הרשע, אכזר ונאיבי, מול ברוך מרזל הצח, זך, טהור ונקי מכל רבב. הפחד שלי שאנשים רבים מנותקים מהמציאות, כמוך.

      הגב לתגובה זו

      • זה בסדר

        Avi Ecuador, 21/03/06 20:42

        תמשיך לחלום על ישרפלסטין בקו הירוק ולתת פרסים לרוצחים ולהעניש את הנרצחים ולעשות ניקוי אתני ליהודים ב''פלסטין'' וספר לנו שאתה ואידיוטים כמוך נורמלים.
        אם זה קנה המידה לנורמלי אז לא תודה, אני מודה, אני לא נורמלי.
        גם אלה שבחרו את הנאצים להבדיל היו נורמלים והיו מעטים לא נורמלים שהבינו ואחרים שנכנסו לתנורים.
        אני מסכים איתך שנורמלי זה נחשב יחסית לרוב.
        אם כמעט כולם משוגעים אז זה נורמלי...
        ובקשר לפסיכולוג תלך אתה והפסיכולוג שלך לעזאזל ביחד ומצידי שאפילו לא תקבל בתולות.

        הגב לתגובה זו

        • איזה ידע מרשים

          נעם, 21/03/06 22:09

          כנראה שאתה קורא הרבה על השואה. כי הרי ממש אפשר להשוות בין שתי הסיטואציות, זה בדיוק אותו הדבר. שהרי אם היהודים הנורמלים היו יודעים מה שקורה הם היו בורחים.
          אם היית לומד משהו היית מבין שליהודים אז לא היו הרבה ברירות, ולא לכולם היה מספיק כסף לעזוב. בלי שום קשר שהם סבלו פוגרום אחרי פוגרום ועם הזמן הם התרגלו לחיות בתנאים הנוראים האלה, כמו שאנחנו מתרגלים לחיות עם פיגועים וחיילים מתים. גם מן הסתם עושים ניקוי אתני, שהרי הורגים את המתנחלים ששם, משמידים אותם, נכון ?
          אין פה שחור או לבן, כל אחד יכול לצעוק שטויות כמו מרזל (שברור לי הרי שהוא בנאדם חכם ושפוי בדעתו) אבל זה דורש אומץ לעשות דברים ולנסות לשנות משהו. אז אם אתה חושב שמרזל הוא זה שיביא את הישועה, תצביע בשבילו, זאת דמוקרטיה, אף אחד לא אומר לך מה לעשות, זאת זכותך המלאה.
          אבל לפני שאתה משווה בין שני נושאים לפחות תדע על מה אתה מדבר. שיהיו לך בחירות נעימות !

          הגב לתגובה זו

          • לא הבנת בחור

            Avi Ecuador, 21/03/06 22:47

            הנאצים בטח לא ראו ביהודים נורמלים.
            נורמלי זה יחסי למי רואה אותך ויחסית לרוב.
            המוסלמים לא רואים את היהודים נורמלים ואת השמאל המוסלמים האמיתיים אפילו קופים לא רואים...
            אז נורמלי זה תלוי מהזוית שאתה רואה.
            גם בבית משוגעים הנורמלי זה להיות משוגע ולא אסביר לך על ישראל.
            עכשיו בקשר למרזל אני לא משלה את עצמי שהוא יזכה להיות ראש ממשלה או אומר לך שמגיע לו...
            אני בידיעה מהסקרים שהשמאל ''מנצח'' שואל את עצמי איזה אופוזיציה יותר טובה לעם ישראל?
            אופוזיציה עם נתניהו שלא יכנס לממשלה ויתמוך בהצבעות בקדימה כאשר יהיו עריקים נוספים כסילוון שלום שיעברו עם כסאם וקולם של הבוחרים מהליכוד לקדימה או ברוך מרזל שיהווה משקל נגד ולא יבגוד בעם ישראל.
            לי אין ספק ולא אטיף לבחור באכזבה ובחידלון של עם.
            הבנת?
            שב דקה וחשוב, אני לא נגדך בחור ושתהיה לי בריא.

            הגב לתגובה זו

  • 2.

    השקט טוב.אם יימשך קדימה תעבור את ה40.אך יהיו ארועים שיתפרשו כפוליטי (ל''ת)

    קדימה תרד ל-15-, 21/03/06 17:58

    הגב לתגובה זו

    • מהלכים פופולי-סטיים לפני בכי-רות היו תמיד.קדימה תפסיד הרבה אם הצבור (ל''ת)

      יחשוב שממשלתם, 21/03/06 18:15

      הגב לתגובה זו

      • יש לקדימה,בשקט מינ'34מנדטים+17לכוד+4פורז+5אגו''י=60גוש חוסם ימין,שלא (ל''ת)

        ילכו עם ערבים., 21/03/06 19:14

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    לכו להצביע!!!!!!! שלא נתעורר עם רוב ערבי-חרדי בכנסת (ל''ת)

    עעעעא, 21/03/06 17:57

    הגב לתגובה זו

    • ערבים+חרדים.הם בכיס של אולמרט.יש לו ניסיון איתם בעיריית ירושלים.שם (ל''ת)

      צליח להבחר תמיד, 21/03/06 18:20

      הגב לתגובה זו