• 95.

    סיור סליחות

    דינה, 16/09/09 13:55

    בס,ד
    ברצוני לדעת כיצד אפשר להשתתף בסיור סליחות ביורושלים בהנחייתו של ג'קי לוי
    תודה

  • 94.

    גקי לוי הוא צריך להיות הדף הפותח של ידיעות אחרונות במוסף ולא ברנע (ל''ת)

    לאה, 09/04/08 11:59

  • 93.

    כיבוש ירושלים

    עמית, 14/02/08 14:12

    היי
    מכיוון שאני מחזיק ממך מאוד, חכם שנון, ציוני, ירושלמי...
    הייתי רוצה להאיר את עינייך בדבר חשוב עד מאוד, מכוון שאני מושבניק ואיני מסוגל לגור בכל עיר כלשהי אני אישית זקוק למרחב, לשדות ולירוק בעיניים, הייתי רוצה להציע לך רעיון ציוני-יהודי, בעקבות הדילול של העיר ירושליים מצעירים יהודים לעומת כיבוש העיר לאט לאט ע''י הערבים בני דודינו, והמליונרים שקונים דירות ואינם גרים בה.

    אולי תעשה חסד, ותקדיש דקה אחת בדרכך שלך, בכל הזדמנות, לשכנע את מפוני ההתנחלויות, וכל אדם דתי אחר (הם חדורי אמונה, ואנשים מעשיים ולא ימכרו את עקרונותיהם בעבור חופן מצלצלים). בחשיבות והצורך ליישב את ירושליים מחדש, תעודד בתקשורת בכל הזדמנות את הפוליטיקאים חסרי המעוף שלנו לעודד דתיים מכל הגוונים ליישב ולשמור על ירושליים בירתנו ועיר הקודש ולתת מענקים ליהודים החוזרים או המצטרפים לעיר.
    רק בטיפטוף רציף בתקשורת, אתה תחדיר להם כי ההתיישבות בירושלים תציל את העיר בעתיד הרחוק (ואו הלא רחוק).
    כל אותם החברה בעלי הסרטים הכתומים יכולים לשמור על ירושלים מכל אוייבנו. עדיף לכולנו שהם יתיישבו בירושלים ולא באיזה ישוב חדש איפה שהו שימציאו להם הפוליטיקאים.

    בכבוד רב ובדאגה גדולה

  • 92.

    יא קדוש!!!!!!!! (ל''ת)

    ג'ק, 06/11/07 12:08

  • 91.

    תגובת יעקב לוי לשם ג'קי

    הדסה, 04/11/07 11:18

    ובכן, אם ג'קי זה הכינוי ''הבלתי מוצלח'' כדבריך שניתן לך ע''י חבר הכיצד אתה מסכים ומשתף פעולה עם העורכים (למשל - בעיתון) האמרגנים וכו' שכותבים ומפרסים אותך כ''יעקב (ג'קי) לוי'' ראה הסתירה האם זה ללא ידיעתך והסכמתך !! ??

  • 90.

    יעקב נשמה! אתה מגשים חלומות עתיקים שלנו

    דן סודרי, 27/04/07 02:31

    ג'קי
    לא ויתרת,
    אתה עומד במתח בין הקצוות ולא מוכן להכנע.
    רואה ומבין את העומק והחשיבות שבכל קצה
    מבין כמה חשוב יפה ועמוק הצד החילוני שבנו לא מזלזל \מבטל.
    מבין כמה יפה הכרחי ועמוק הצד היהודי שבנו ולא מבטל אותו.
    כמה אנחנו שניהם.
    רק מי שמבין את התקופה
    שמביט אחורה לפני שהוא מביט קדימה
    שהולך עם ההלכה לסיור בבן יהודה וממשיך בסיור מודרך בנחלאות ומעלה ניחוחות..
    כמי שעוסק בתחום הזה של התיאטרון והקולנוע ועדיין מנסה לתרגם את היהדות לחיים הפרטיים והחברתיים
    אני אומר לך ג'קי:
    אל תתיאש!
    היהודים מאז ומעולם עמדו במתח הזה
    הרוב ויתרו לכאן או לכאן
    בודדים שנשארו
    שנשאו בעול העתיק בעולם המכונה
    איחוד
    שניסו לאחד בין שמים וארץ
    בין חומר לרוח
    בין אינסוף לסופי
    הם שקבעו הכן תעבור רכבת הדורות ומי ישאר בודד מחוץ לגדר.
    סח'תין אח שלו.
    דן סודרי

  • 89.

    מעריצה מס' 1 של יעקב (ג'קי) לוי

    לימור-, 05/01/07 10:15

    מדובר בבחור מוכשר ברמה גבוהה, בהומור, בידע בתורה, בטור בשבועי שאיני מפספסת לעולם, ובכלל אדם כלבבי. עוקבת אחריו מזה זמן משתדלת לא לפספס את ה''מילה האחרונה'' ואת העיתון ואת הסיורים שהיו בירושלים ואת ''שחוק עשה לי אלוקים'' פשוט נהנית ממנו מאוד מאוד מאוד.
    המשך כך ממני מעריצה מס' 1-לימור

  • 88.

    ג'קי הוא הירושלמי האמיתי! (ל''ת)

    ירושלמי, 27/03/06 21:53

  • 87.

    זאת הבעיה של הדתי-לאומי - ה-''מזרוחניק''

    אסף-חיים, 27/03/06 00:49

    הוא אף-פעם לא יכול לשים על אדם את התג - ''רשע''.
    אם אתה מבין שניסו שחם הוא אדם רשע מרושע, חסר לב ואהבה, אתה לא מפתח כלפיו רגשי חמלה, סטייל ''סטוקהולם סינדרום''.
    לאחר בקשתו שתשיא את בתו, היית צריך לענות לו בזו הלשון: ''צר לי, אך אינני מדבר עם אנשים שמסוגלים להוריד פקודה להרביץ לאנשים שכל רצונם הוא להפגין, לדעתי אתה אדם שעושה נזק לכבוד האדם בכלל, ולדמוקרטיה הישראלית כפרט, ובעצם נמצא שאתה בזיון לאנושות''.

    ואם הוא ירצה לשיר ''שלום עליכם מלאכי השרת'', הוא צריך להבין שיהדות זה לא רק שירים.

    • ידידי, טעות בידך

      ישראלי, 27/03/06 03:15

      ג'קי לוי הוא לא 'מזרוחניק' ולא דתי לאומי, אלא פשוט יהודי, ולכן אין לו שום בעיה. והוא לא צריך לכעוס על כל מי שאתה כועס עליו. זהותו והתנהגותו אינה נגזרת ממגזר, הוא עצמאי בחשיבה ובזהות למרות שהוא שומר מצוות, וזה היפה והמיוחד בו (והלוואי שהיה בכולנו- דתיים וחילונים). ואם מתוך כל הראיון המענין זה הענין היחיד שמצאת להיתלות בו- חבל.

    • וואו! אסף- צודק לגמרי. הסברת יפה.

      איילת, 10/04/09 03:15

      ולכן נראה לי שג'קי לוי הוא סתם עוד סוג של ''צומיקון'' בתשקורת.

  • 86.

    ג'קי'לה חביבי

    שלמה, 26/03/06 23:30

    ג'קי הוא מסוג הדתיים כמו אהוד בנאי וכד'. חבורה שמראה את הצד היפה שבדת ומשווקת אותה בניחוח של בית אבא. אממה, מבחינתם היהדות היא סוג של פולקלור, לא דרך חיים מפותלת עם שאלות קיומיות ושליחות. הדת אצלם היא כמו בקלאווה, מתוקה , מעלה זכרונות, אך לדידי גם דביקה, לא משביעה ומשמינה עד מאד...

  • 85.

    ג'קי

    עמנואל יוסף, 26/03/06 16:27

    אחד האנשים שאתה יכול לחלוק עליו על הרבה דברים, מאידך גיסא הוא לא מאלו שמחפשים תקשורת ואומרים מה שהתקשורת אוהבת לשמוע.
    אדם שנון מצחיק אבל יודע לתת כבוד לאחרים.

  • 84.

    אנחנו בנות הערלים עלזנו לשמע הרצח הדתי בידי העמלקי יגאל

    מרגלית הר טומאה, 25/03/06 22:43

    ולא רק אנחנו חובשות השביסים בהתנחלויות שמחנו על מות רבין אלא גם הערב רב מקרב חובשי הכיפות.

    • איזה דביל.. (ל''ת)

      תחזור כבר, 26/03/06 21:27

  • 83.

    מה שמעצבן בו שהוא לא ממש מרגיש

    מתנחלת מאוכזבת, 23/03/06 16:23

    קשור לדתיים (או גם חילונים) מתנחלים זה נשמע שהוא אומר את מה שהוא אמר על מאחזים, עמונה, ניסו שחם, דניאלה וייס וכו.. זה כדי להראות טוב בעיני המתנחלים ובעיני השמאלנים כאילו כדי שלא יאמרו עליו דברים לא טובים....

    אבל בתכל'ס- הוא בנאדם טוב (מבחינת הדת.. מתנחל- לא משהו..)
    חמוד ועושה הרבה קידוש ה' ברבים...

    אז למרות הכל- באמת בהצלחה וחיים מאושרים לך יעקב...

    • למה הכל צריך להיות קשור למשהו?

      כנסו מהר!, 24/03/06 11:42

      למה אי אפשר כבר להיות דתי רגיל? איש אמונה, קיום מצוות וידע והומור ורצון טוב? למה צריך להיות מתויג וקשור להתנחלויות, עדות או כל מיני דברים אחרים? ג'קי לוי הוא יהודי מאמין אמיתי וטוב, וטוב שהוא כאן וטוב שהוא כזה. שבת שלום!

  • 82.

    למדתי איתו ביסודי

    שרון זהבי, 23/03/06 16:01

    ואני לא יודע ממתי *הוא* זוכר את הכינוי ''ג'קי'', אבל אני זה שהדבקתי לו את הכינוי, כשהוא הגיע אלינו בכיתה ו'. אני די בהלם שהוא החליט להישאר איתו.

    אני הגעתי מחו''ל לבי''ס שילה בקרית אונו בכיתה ה', וג'קי הגיע בכיתה ו'. על ההתחלה הייתה בינינו כימיה טובה, ויש תקופות מהשנה ההיא שהוא היה בשבילי החבר הכי טוב.

    היה מקורי ויצירתי, כבר בילדות. אף פעם לא היה מקובע בפרדיגמות, ותמיד אחז בדעות מקוריות ועצמאיות לחלוטין, ובכל נושא. ולעזאזל מה יגידו.

    הוא גר אז בשכונה חילונית לגמרי בקיראון, אליה הגיעה משפחתו מבת-ים. כשהגעתי אליו פעם אחת הביתה ויצאנו לרחוב, נדהמתי מהעוינות של החילונים אליו (עוינות בסטנדרטים שלי - גם אני גדלתי בשכונה חילונית). יתכן שהחוויה המתמשכת הזו עשתה לו משהו.

    כשעלינו לחטיבת הביניים, במכינה בגבעת שמואל, שמו אותו בכיתה ז-6 ואותי בז-4, וככה הגיעה לקיצה החברות שלנו, אם כי המשכנו לפטפט מידי פעם. אני זוכר שהיה לו פנקס ובו היה כותב את כל הבדיחות ששמע או חווה. אחר כך ניסיתי גם אני לנהל פנקס כזה, אבל אחרי שבוע שכחתי מזה לגמרי.

    באותה תקופה חוויתי את כל ההתלבטויות של המיניות של גיל ההתבגרות, ובגלל שהתביישתי מההורים שלי, הייתי תופס אותו בהפסקות ושואל אותו כל מיני שאלות.

    בחור מרתק ללא ספק, והיה לי העונג, לא פחות, להיות אחד מחבריו בילדות.

    אז שיהיה לך בהצלחה בכל מה שתעשה ג'קי (לא שאנחנו מי יודע מה צעירים), ותדע שנהניתי מכל רגע.

    • מרגש! יש תכנית כזו בערוץ E סיפור הולווידי אמיתי..... (ל''ת)

      שמרת איזה תלתל, 23/03/06 21:34

  • 81.

    מיהו דתי?

    עודד, 22/03/06 14:36

    דתי הוא מי שמקיים מצוות מתוך חובה ולא רק את מה שנראה לו אי אפשר לבחור לא לקיים מצוות הקשורות בצניעות או ישוב ארץ ישראל או כבוד לרבנים (ולכל אדם ) שבזה בדר''כ ג'קי לא נופל אבל מה שאמר על הרב אבינר זה חמור.
    ג'קי איש נחמד אך ראוי שילמד יותר תורה לפני שיתן את דעתו על ''איך צריך להיות יהודי''

    • אתה קשקשן צמרת. (ל''ת)

      תן לחיות., 24/03/06 11:44

  • 80.

    תודה ג'קי

    דברת, 22/03/06 09:23

    ג'קי לוי הוא אחד האנשים היחידים שאני מרגישה כל פעם מחדש שכותב אותי. שמייצג אותי בתקשורת.

    קשה לי למצא משהו שהוא אומר שאני לא מסכימה איתו. זה מדהים.

    והטור שלו על פרשת השבוע הוא פשוט עונג צרוף.

    • אם היית מתנחלת לא היית מרגישה ככה...

      מתנחלת..., 23/03/06 16:25

      היית מתעצבנת קצת עליו למרות כל הצדיקות שלו...

      • זהו, שלא הכל זה התנחלויות (ל''ת)

        תכניסי לראש!!!, 24/03/06 11:44

  • 79.

    ג'קי לוי - אישיות נעימה ומתונה (ל''ת)

    זבולון, 22/03/06 08:13

  • 78.

    אני מאוכזבת

    אפרת, 22/03/06 07:33

    לא מה שציפיתי לשמוע דווקא ממך

  • 77.

    הבחור פשוט מבריק

    אלדו חיון, 21/03/06 23:29

    הוא בא מבית הכי טוב שיש , ורואים שהחינוך שקיבל בבית השפיע עליו מצויין.
    כואב לי רק עליו מהבחינה הזאת שהוא לא מביא יותר לידי ביטוי את הפאן של הדתיים האמתיים ולא כל בעלי המסכה.
    הלוואי ותמשיך ככה קובי.

    • מלשון ''פנים'' (ל''ת)

      תיקון טעות, 26/03/06 00:57

  • 76.

    סחתיין ג'קי, אהבתי (ל''ת)

    מנו מלך אטלנטיס, 21/03/06 23:21

  • 75.

    תגובה 26 היא השליפה הכי שנונה כאן (ל''ת)

    נקרעתי, 21/03/06 23:03

  • 74.

    אמנם אני לא מסכים עם ג'קי אבל אני אוהב אותו

    עיתונאי, 21/03/06 22:30

    ג'קי מאתגר אותי דתית ופילוסופית.
    גורם לי לחשוב ולהסתכרן ביהדות שלי וביחס שלי לכל מיני נושאים בתרבות הדתית שלי!
    אוהב אותו מאוד
    למרות שלרוב הדברים אני לא מסכים איתו

  • 73.

    עוד מזרחי אהבל....

    וינרייך תומר, 21/03/06 22:00

    לי ולחבריי יש עליו בדיחות מפוצצות ..... הוא שחקן לא רק במקצוע אלא גם בחיים!!!!!!!!!!!!!!

    • ואתה עוד גזען אהבל.... (ל''ת)

      ערן, 22/03/06 01:32

    • שחקן? ג'קי איש אמת, גם כשהוא משחק, הוא שם!!! (ל''ת)

      מכיר, 22/03/06 01:52

    • תגיד שוב וינרייך, מי מזרחי?! (ל''ת)

      ., 22/03/06 01:54

  • 72.

    חבל רק רבי יעקב שמכרת את נשמתך לשטן

    שלומי, 21/03/06 21:37

    נו טוב, קצת הגזמתי, אבל חבל מאוד שבשביל כמה גרושים אתה מפרסם בהתלהבות מעושה את תת התרבות של מישאלי.

    • היא מעט תקועה ומלבטת, הוא לוקח בחיוך ומתעלה על מחלוקות! (ל''ת)

      הס מלהזכיר, 22/03/06 01:46

  • 71.

    תענוג לשמוע אותך (ל''ת)

    יהודיה, 21/03/06 19:33

  • 70.

    מסכן הבחור פשוט לא סגור על עצמו.. (ל''ת)

    אלעד, 21/03/06 19:32

  • 69.

    איש מקסים וכך גם רוב דבריו

    מימי, 21/03/06 19:21

    חוץ מהפליטה על המאחזים, כמובן

  • 68.

    איזה תמונה מעפנה- לא מתאים לך ג'קי (ל''ת)

    עגור, 21/03/06 18:15

  • 67.

    אתם עושים דחליל של ניסו שחם בל''ג בעומר? (ל''ת)

    אכן פלנטה אחרת, 21/03/06 17:28

    • רעיון מצוין, תודה (ל''ת)

      אבי, 22/03/06 16:30

    • וואו מגניב!! אני אעשה את זה בעז''ה ! (ל''ת)

      יעל, 23/03/06 16:27

  • 66.

    מחכה בקוצר רוח לימי שלישי עם אברי

    אסי, 21/03/06 17:24

    שילוב מדהים. ניכר בכם שאתם נהנים מכל רגע ואיש מרעהו.

  • 65.

    גאווה למזרחיים

    ''ג'קלין '', 21/03/06 17:18

    תמיד כשאני מקשיבה לג'קי וקוראת כל ראיון איתו אני מלאה גאווה הוא בשבילי אחד המזרחיים שמייצג את הדת האמיתית הוא לא הולך עם הזרם הוא דוגמא לרבים אחרים אף אחד לא יעבוד עליו או יצליח לקנות אותו הוא איש עם עקרונות וכבחורה צעירה כשאני מחפשת דמויות ללמוד מהם אין ספק שאני לומדת הרבה מג'קי הוא מצליח להלך בין הטיפות אני אשמח אם הוא ירוץ לכנסת דוקא שילוב שלו ושל דרעי נראה לי רעיון לא רע בכלל

  • 64.

    המחייה , סוף סוף דוס בריא בנפשו!

    מיידלע, 21/03/06 17:10

    גקי לוי לראשות הממשלה!

  • 63.

    שמעתי אותו היום בגל''צ.מאשים את אולמרט ש''נדבק'' לשרון וייחל לנפילתו

    נדהמתי מהשתיקה, 21/03/06 16:49

    ג'קי אומר שאולמרט הוא נדבק סדרתי למנהיגים קצת חולים וזקנים ורמז שכך הוא נהנה מההפקר . כמה תיקונים לתזה של ג'קי :

    אולמרט לא ''נדבק'' לטדי קולק ''החולה'' . טדי היה מבוגר וצלול , אולי זקן, וזקנה אינה מחלה . אולמרט לא נדבק לטדי אלא התמודד במפלגה אחרת . הוא לא ''נדבק'' לשרון כי שרון לא היה חולה . מי ידע ששרון חולה כשהוקמה קדימה ? גם אחרי האירוע הראשון ,שקרה אחרי שהוקמה קדימה, הכריזו הרופאים שהוא בריא. אז כמה נבזה יכול להיות אדם ולנצל את זה שהוא על תקן המזרחי המקופח בגל''צ ולהשמיץ אדם ולרמוז שהוא עשה קריירה מזה שנדבק לחולים וזקנים והרויח מנפילתם הבריאותית ? גם אם ג'קי יטען שאמר את הדברים יענו בחיוך זה לא מקובל .
    בכלל כל אחד אחר שהיה עושה תעמולה כמו שג'קי עשה היום בשידור נגד אולמרט היה חוטף ממפקד גל''צ ומהשופטת בייניש . אבל ג'קי הוא מזרחי ונורא מקופח ומדבר בח' וע' ..... בא לי להקיא .

    • חתיכת גזען

      מיכל, 21/03/06 17:13

      למה אתה חושב שהוא שם על תקן המזרחי המקופח? אולי הוא שם כי הוא מוכשר? מה הקשר למזרחיות שלו? ולמה כל מזרחי הוא לדידך מקופח, או מרגיש מקופח? אתה חתיכת גזען.

      • למה? א.כי הוא לא מוכשר. ב.כי הוא מזכיר בכל תכנית את היותו מזרחי (ל''ת)

        הכשרון שלו זו, 22/03/06 06:42

        • ''הוא לא מוכשר'' אמרת,

          מסעודון, 22/03/06 12:18

          זה ממש הינשוך שמעיר לציפור הדרור על ראשה הגדול.....

    • זה לא ממזרחיות (ל''ת)

      זה מכתומיות, 21/03/06 17:15

    • אולי אולמרט מושחת מונפליסטי ומוכן למכור את אמא שלו בעד כסא הנהגה?

      'קדימה' שחיתות, 21/03/06 19:11

      דווקא צריך להיות עיתונאי אמיץ כדי להשמיץ את האתרוג הנוכחי - אולמרט חביב העיתונאות הישראלית מקצה עד קצה... לא?
      מה לא ברור שאולמרט מנצל את המצב העצמוני של שרון?
      תזכיר לנו על מה בדיוק אולמרט עשה קריירה?
      אולי התרשמת מהעקביות המאפיינת את דרכו המזוגזגת? -שכראש עירייה בירושלים הוא פגע בערבי עירו ועכשיו הוא מעניק להם פרס על התנהגות אלימה?

      • אז הרב לוי ואפי איתם ''נדבקו'' לזבולון המר ז''ל והרויחו ממותו ?

        אפשר להוציא, 22/03/06 06:56

        איך הוא יכל להצמד לטדי קולק ? הוא החזיק לו את היד ? איזה קשר היה ביניהם ?הוא הרי התמודד נ ג ד המפלגה של טדי קולק , ואיך זה קשור לסיפור מחלה שלו שרון ? עם שרון הוא הלך באותה מפלגה ומי חלם ששרון יעלם כל כך מהר ? לרמוז שהוא נהנה מהמצב של שרון זו נבזות . נראה לך שג'קי יעז לאמר שהרב הגדול המזרחי הבא מחכה לקצור פירות ממותו של עובדיה? אני לא מתומכי אולמרט אבל האיש עשה קריירה יפה כעו''ד במשך 15 שנים , הוא משכיל , כנראה חכם ולפחות יודע לקרוא עיתון באנגלית ....... זה לא איזה אחד שנחת עכשיו לכנסת ופתאום הפך למועמד בלי קשר לכישוריו. מבין כל המועמדים הוא המוכשר ביותר , זו המציאות .

    • לא מקופח ולא שטויות

      שמאלני, 22/03/06 00:26

      ג'קי לוי הוא איש תקשורת מעולה ואני נהנה לשמוע ולקרוא אותו למרות שאני לא מסכים עם דעותיו.

      למה אתה חושב שאברי צריך להגן על קדימה? בתור נציג ה'שמאל' זה לא תפקידו להגן עליה.

      • תפקידו של אברי (עוד אחד ריקני) להגן על התכנית שלו מפני שטויות (ל''ת)

        והוצאת שם רע, 22/03/06 06:45

    • חיוך לגטימי, זאת הקארמה של אולמרט, קארמטי, כמו כמות המשפטים שזוכה..

      מה לך נדהם?, 22/03/06 02:03

      הכל במקרה
      עכשיו הוא גם יקבל מהירושה של פרס, קרדיטים תקשורתיים כמובן...

      • זה לא עניין של ''קארמה'',זו בורות של מי שלא יודע היסטוריה של הקרובה (ל''ת)

        או של מי שמשקר, 22/03/06 18:39

  • 62.

    הציונות הדתית המתנחלית היא חיקוי מעוות של ציונות הקיבוץ

    כמו חושם, 21/03/06 16:25

    כמו חושם שמתרשם ממשהו אבל טועה לגמרי במהות במטרה בזמן.
    ההבדל שחושם לפחות משעשע.

    • התנשאות מפא''יניקית - הם הם 'יודעים' מתי הזמן...

      אשה, 22/03/06 01:57

      הציונות ההיא הרבה יותר מעוותת, תראה את התגובה שלך!

  • 61.

    בטח הטרקציה בחתונה של הבת של ניסו תהיה מחת''זים באמצע החתונה... (ל''ת)

    מיטל, 21/03/06 16:25

    • גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ר, 22/03/06 14:12

  • 60.

    ג'קי-מזכיר לי אוכל פושר,נחמד לאכול אותו אבל יותר טעים כשהוא חם... (ל''ת)

    מישהי, 21/03/06 16:24

  • 59.

    תענוג

    אלי, 21/03/06 16:22

    אצלי יזכר לוי לעד מביקורת בתי הכנסת שהייתה לו בעיתון ''כל העיר'' הירושלמי ושנקראה ''סולם יעקב'' , אי שם במפנה שנות השמונים בואכה שנות התשעים .
    השנינות וההומור היו קיימים כבר אז בתחילת צעדיו בעולם התקשורת.

    לגבי האמירות שלו - אני מוצא את עצמי מסכים עם רובן : פשוט ביטוי נכון ומעמיק של היהדות בלי כל הפאנטיות, הסתגרות , והסייגים שמקרוב באו .
    בייחוד האהבתי את האמירה שלו על רבני פורת יוסף כמי שלא היו מחיצות בחתונותיהם , דבר שתומך בעובדות , ומצד שני מבטא את המלאכותיוית שקיימת בהפרדה המאולצת הזו. (כמי שהתחתן לאחרונה ומצא את עצמו בוויכוחים נוקבים ע ם האישה בדיוק על הסוגיה הזו.)

    • גם אני זוכר את ''סולם יעקב''

      דרור, 21/03/06 16:51

      וגם את הפינה לטיפוח החן של עירית לינור ואת התשבצים של אמנון בירמן, את חיים ברעם לפני שהתפרסם בטלויזיה, והכתבה הראשונה ההיא של יורם בינור שהתחפש לערבי...

      היום אני גר בית שמש ולא קורא עיתונים מטעמים דתיים, אבל את עיתון ''כל העיר'' על כל טוריו המשובחים אני עוד זוכר...

      • ואת גיל חובב שכחת? מקום כבוד ברשימה! אחרי ג'קי. (ל''ת)

        אוליב אויל, 21/03/06 17:55

  • 58.

    חבל שניסו שחם לא השתמש בעמוד החופה כדי להחטיף לך... (ל''ת)

    מיכל, 21/03/06 16:22

    • קרעת אותי מצחוק

      אנטוני הופקינס, 22/03/06 01:18

      איך הוא לא פחד מהאיש האלים הזה

  • 57.

    ג'קי -נחמד פושר ופשרני נ.ב. לעזאזל איך אפשר להסתחבק עם ניסו שחם? (ל''ת)

    מיכל, 21/03/06 16:20

  • 56.

    קדימה מעצבנת אותו ואמונה אישה מופלאה (ל''ת)

    עוד סתם, 21/03/06 16:19

  • 55.

    מסכים עם כל מילה חוץ מהדברים על ניסו שחם

    רועי, 21/03/06 16:06

    ניסו- לא נשכח ולא נסלח

    • ממש צודק!! איך אפשר לדבר ככה על הבנאדם הזה?? (ל''ת)

      יעל המתנחלת!, 23/03/06 16:30

  • 54.

    ועוד איך יש שד עדתי וג'קי הוא גדול משפשפי המנורה שקוראים לשד שיצא (ל''ת)

    ג'קי ניזון מהשד, 21/03/06 16:06

  • 53.

    חחחח בטח אתה קורא עכשיו את התגובות...

    מיקו, 21/03/06 16:05

    ומבסוט מעצמך דווקא אחלה איש...ואל תצחק על הברסלבים...לך יש קוקו!!??@?@#

  • 52.

    הוא חמוד

    דוס שלמד אתו, 21/03/06 14:49

    הצירוף מזרחי, דוס, אוניברסיטה ותקשורת יכול להצמיח אישיויות דפוקות לחלוטין ( ניכור, נחיתות, קנאות, פוזה, התחנחנות )
    ג'קי מצליח ללכת בין הטיפות בצורה מופלאה, בקלילות וחן של ס''ט.
    באוירה העצבנית והמקוטבת הוא נכס.
    נסלח לו על ההתחלקויות.

  • 51.

    חולה עליך גיקי (ל''ת)

    דתי לייט, 21/03/06 14:37

  • 50.

    כג''כ מנומס שנזהר לא לדרוך כמעט על שום יבלת.

    גם נחמד, 21/03/06 14:32

    כללית אוהבת לקרוא ולשמוע אותו. אם כי לחלוטין לא מסכימה עם כל אמירה שלו.

  • 49.

    נהנית מעופות הלילה שלך

    רבקה-יפה, 21/03/06 13:53

    שרק לא יחטפו שפעת

  • 48.

    נראה כמי שזקוק למקלחת וקירצוף מסיביים (ל''ת)

    הסבון בוכה מאוד, 21/03/06 13:51

  • 47.

    רק להמשיך לשמוע את האיש החכם הזה.

    חילוני, 21/03/06 13:25

    בתוך הקרע המתרחב בין חילונים ודתיים ג'קי הוא קרן אור של חכמה ושפיות, וגשר אמיתי לעולם היהדות.

  • 46.

    הגדול מכולם!

    ירושלמית, 21/03/06 12:47

    דתי חושב! אין הרבה כאלה !

    • דתי חושב או

      טוויטי, 21/03/06 15:49

      דתי חושב או חושב שהוא דתי?
      אני בכל מקרה אוהבת אותו וסבור כי הוא מיטיב לייצג את רוב הדתיים, שאינם מוגדרים או מאוגדים בשום מסגרת.

      • כזה ראה וקדש?

        סימטא בעיר, 21/03/06 16:38

        דתי חושב !
        למרבה הצער , אם אתה לא דתי של ''נעשה ונשמע'' דתיותך כבר מוטלת בספק .

      • דתי אינו קונפורמיסט בהכרח ומאוגד, יש מניין בזכרון משה ובזהרי חמה (ל''ת)

        חושב, 22/03/06 01:43

    • דתי חושב כמוך את מתכונת

      אלי, 21/03/06 18:35

      אני עדיין מחכה לראות טוקבק בסגנון ''אני לחלוטין לא מסכים עם העמדות של האיש אבל מלא הערכה כלפיו''

  • 45.

    אין ספק שאם היו בתקשורת לפחות עוד 15 כמו ג'קי הכל היה ניראה אחרת. (ל''ת)

    אלי, 21/03/06 12:42

  • 44.

    ג'קי אתה נ נח

    משה, 21/03/06 12:28

    נו את המשוגעים שקופצים ברחובות אתה לא יודע להגדיר או להבחין מרבי נחמן אבל אתה בעצמך כמו איזה משוגע שרוקד מהצגה לבדיחה להשגה רוחנית או שיכלית בין חילוניות פילוסופית לאמונה מזוככת אבל ההבדל שאתה בעל המסכה האינטראקטיבית והם בסך הכל רוקדים מרב שמחה ברחובות בפשיטות ותמימות מה שקשה לך להשיג כל כךבאישיותך.

  • 43.

    מסכן בשם |ג'קי'' הודבק אליו,וגם הקוקו צמח מעצמו ....חרטטן

    מנסה להיות, 21/03/06 12:24

    אם אתה רצית שיקראו לך יעקב ,כך היו קוראים לך , אבל מי שלא אוהב את שמו דואג שיקראו לו בכינויים. מי שלא אוהב את השיער הארוך שלו - מקצץ אותו ....... מי קונה את שטויות האלו של החרטטן הזה ?

    • לאט לך, אל תנתח אותו, מספיק שתבין את הסלידה שלך (ל''ת)

      חבר של ג'קי, 21/03/06 15:39

      • יש לו קוקו?שיגיד שהוא אוהב את זה.קוראים לו ג'קי?שיגיד שזה אחלה (ל''ת)

        הרי איש לא, 21/03/06 16:32

  • 42.

    בעייתית אמא שלך

    אבי, 21/03/06 12:17

    מה בעייתי ברב אבינר? הלשון הרע הכי גרוע זה שאומרים משהו בלי להגיד כלום. אם יש לך ביקורת - תאמר.

  • 41.

    ושוב בעניין המאחזים - שושנה דמארי ז''ל

    דוד, 21/03/06 12:08

    שרה בשירה היו זמנים
    ''אז במשלט ישבנו - היו זמנים
    אהבנו ולחמנו - במשלט יושבת עיר
    אולי בגלל אותם זמנים''
    אין משלטים אין ערים
    אין מאחזים אין ערים
    כל עיר במדינה הזו התחיל כמאחז

    אחח אני מתגעגע אלייך שושנה
    ואל בני דורך שידענו לפחות מה שחור
    ומה לבן ולא היו מבולבלים

    • זה היה אז !!!! לא עכשיו !היו דברים שהתאימו אז ולא מתאימים היום !!!!

      יש אז ויש אח''כ, 21/03/06 17:26

      עתיד

    • דווקא שמעתי ששושנה הייתה שמאלנית..

      ימנית!!, 23/03/06 16:33

      לא כמו אהוד מנור עוזי חיטמן נעמי שמר ואחרים...

  • 40.

    בנאדם מדהים.רק בא לי עוד יותר להקיא

    בגלל השטחיות, 21/03/06 12:07

    בארץ
    כמו המגעילות האלה מהדוגמניות.

  • 39.

    אולי מתנהגים כרפורמים אבל לא רוצים שיחליף ת'שיטה (ההלכה המסורתית) (ל''ת)

    חילוני ''רפורמי'', 21/03/06 12:06

  • 38.

    ג'קי (יעקב) לוי- יוצא מן הכלל שבא ללמד על (ואת הכלל

    ישי, 21/03/06 11:58

    אוהב אותך, למרות הפוזה, ''הייחודיות'' והרצון להיות שונה. דווקא בזה אתה המייצג הטוב ביותר של רוב הציונות הדתית.

  • 37.

    ראיון מקסים וקולע (ל''ת)

    חגי, 21/03/06 11:47

  • 36.

    איש שעשה קריירה מלצעוק שהוא מזרחי ודתי.פרט לשני אלו - ריק מתוכן . (ל''ת)

    קשקשן בלתי נלאה, 21/03/06 11:44

  • 35.

    אם ג'קי מכיר את פסק הדין של דרעי אני חוזר בתשובה.אבל דרעי מרוקני...

    אז ג'קי מתחנף, 21/03/06 11:42

    מדהים לראות איך אנשים נורמטיביים לא מצליחים להוציא פה מילה רעה נגד אריה דרעי שמעשים כמו שהוא עשה מפילים מדינות . מישהו יצא מדעתו אצלכם .......

    • דרעי זכאי! כל איש חושב מזהה (ל''ת)

      עלילה מחפירה, 21/03/06 14:52

    • מה עם עזר ויצמן? וכל היתר? - שטוף מח! (ל''ת)

      די נמאס, 21/03/06 15:35

      • אתם חבורת סתומים שלא ממש מבינים או לא רוצים להבין מה דרעי עשה (ל''ת)

        מרוקאי אבל, 21/03/06 16:31

    • חחח לא מרוקני - מרוקאי! חמוד חמוד.. (ל''ת)

      אני, 23/03/06 16:36

  • 34.

    שנון, רהוט, חוש הומור. לא מבולבל. מהלך בין הטיפות

    אונא, 21/03/06 11:20

    פוזל לכוון הנכון. והפרקטי.

  • 33.

    ג'קי,זה מה שקורא כשאין מספיק תורה!! אתה נעשה פרווה נוראי ובלתי נסבל (ל''ת)

    יניב, 21/03/06 11:18

    • ליניב,טול קורא מבין עיניך!

      אבשלום, 21/03/06 11:43

      מי שיש לו ''מספיק'' תורה,לרוב יודע לכתוב עברית תקנית. אתה קיבלת בלתי מספיק. מה קורה איתך, בן אדם, ישנת בשיעורים?

  • 32.

    ומה עם סיטרא קמא 2 ? למה אתם לא חוזרים ????

    איילת, 21/03/06 11:12

    זה היה המופע הכי מעורר למחשבה והכי מצחיק שהייתי בו בחיים

    • גם אני מתגעגע. הייתי פעמיים והייתי הולך בשלישית (ל''ת)

      רוני, 21/03/06 11:33

    • היה מופע מעולה. באמת חבל

      שי, 21/03/06 12:20

      היו צריכים להיות בטלוויזיה אבל אין מקום לדברים כאלה בזבל שמציף אותנו.

    • גם אני (ל''ת)

      ח, 27/07/06 12:09

  • 31.

    יקב קןבי לוי

    אזרחית ותיקה, 21/03/06 10:58

    יישר כח , נעים לראות להקשיב לתכניות שלך , מסמל ארץ ישראל היפה והמובטחת, ברכות ואיחולי הצלחה בהמשך כל שתעשה ותהיה

  • 30.

    באיזה מישיבות הקיבוץ הדתי ג'קי למד?

    אברי, 21/03/06 10:48

    מעלה גלבוע או עין צורים?..

    • היסטוריה יקירי

      מני, 21/03/06 12:32

      כמובן שבעין צורים. מעלה גלבוע היא ישיבה צעירה, והוא כבר לא...

  • 29.

    אוהב אותך ג'קי

    חיים, 21/03/06 10:41

    אין עליך!
    מחכה בקוצר רוח ליום שלישי גם למילה האחרונה וגם לציפורי לילה
    (עופות לילה ירושלמיים עם יעקב לוי)

    תמשיך ככה.

  • 28.

    אשריך ג'קי

    אודי, 21/03/06 10:39

    מעניין, מקורי, מאמין, מטיל ספק, מזרחי, מערבי, דתי, חילוני -הישראלי החדש, הלוואי.

  • 27.

    מקסים, נפלא, אין כמוך!! (ל''ת)

    שלי, 21/03/06 10:34

  • 26.

    אתה מלך, אבל להסתחבק עם ניסו שחם?

    צחי, 21/03/06 10:34

    חבל שכל כך התלהבת מכך שהוא פנה אליך ושהוא יודע לשיר. אם היית חוטף אלה בראש ממנו לא היית רק שר איתו 'שלום עליכם מלאכי השרת' אלא היית רואה את המלאכים בעיניים...

    • גדווול!!!!!

      אני, 21/03/06 14:33

      כ''כ צודק... גם אני לא הבנתי את הקטע וקצת התאכזבתי...

    • חחחחחחחחח (ל''ת)

      גם צודק, 21/03/06 15:45

      • צודק והצחוק היה בהומור ארי, אבל זה גם כאב.. (ל''ת)

        גילית בו נקודה, 22/03/06 01:37

    • אני לא מבינה איך אפשר להסתכל לבנאדם כזה בעיניים בכלל

      אחת שחטפה אלה, 23/03/06 16:40

      ועוד לדבר איתו זה כאילו אתה תדבר עם בנאדם שרצח את אחיך...
      זה הבנאדם כל כך רשע!!!

      (אני מדברת בתור אחת שקיבלה אלה לא רק בראש בכל הגוף מהרובוטים של ניסו שחם)

      • איפה עוד קיבלת? (ל''ת)

        לא נורמלית, 24/03/06 11:45

  • 25.

    מי עושה את ההגהות והניקוד, מי? (ל''ת)

    חגית, 21/03/06 10:31

  • 24.

    עונג שבת צרוף לקרא אותו תענוג עילאי לשמוע אותו אם כי ישנה לעיתים

    G, 21/03/06 10:30

    הרגשה שגקי מנסה למצוא חן יותר מידי בעיני אדוניו החילונים שמאלנים אשכנזים...
    אני שומע אותו מתחיל טיעון...ואז עוצר וממתן את הסגנון ..
    פעם בתוכנית של דן שילון..או אמר משהוא על ערבים...והאיסלם אחרי הפרסומות שילון אמר לו שמתקשרים למערכת ומבעים מחאה על דבריו של גקי...גקי הכחיל והתחיל לגמגם....וחבל...הוא דעתן מופלא בעל חוש הומור...מדהים איש אשכולות...תענוג..חבל רק חבל שלמרות כל הנתונים שלו הוא עדין מרגיש צורך...''להתנצל'' ולהרגיש...''לא נעים'' בתקשורת..
    יעקב לוי...אשרייך...שאתה כזה
    תודה

  • 23.

    ש''ס מרכינה ראשה בפני החדים האשכנזים

    קלאם פאדי, 21/03/06 10:25

    מנהידי ש''ס זועקים על גזענות והחזרת עטרה ליושנה אבל בעצם הם כל הזמן מחילים על עצמם את ההליכות האשכנזיות. כמו שג'קי אמר לא היתה הםרדה ומחיצות ביהדות המזרחית, לא לבשו קפוטה ושטריימל, לא התבדלו כל כך... אז של יבלבלו לי את השכל כי ש''ס היא הפוך ממסורת בית אבא. היא עוד שפוטה של האשכנזים.

  • 22.

    ג'קי: אתה מבחינתי הסיבה שאני עדיין מאמין שנתן לגשר בין דתיים ל

    יואב, 21/03/06 10:24

    חילוניים! הלוואי שכל חובשי הכיפות (או הברטים...) היו כמוך. התוכנית שלך ושל אברי בימי שלישי היא הטובה ביותר מכל התוכניות של ''המלה האחרונה''. תמשיך ככה וכולנו נגיע רחוק (עם או בלי עזרת השם...). שאפו!

    • נגיע רחוק?עדיף בעזרתו יתברך! (ל''ת)

      הנדיב, 22/03/06 01:39

    • רק בעזרת השם!! (ל''ת)

      יעל, 23/03/06 16:11

    • מי אמר לך שאין הרבה דתיים כמו קובי?

      דתייה!, 23/03/06 16:13

      אתה פשוט לא מכיר אותנו...
      תמיד שומעים עלינו מהתקשורת שכמו שג'קי אמר- מנסה רק להוציא שם רע על הדתיים...

      • שימי לב למה שכתבתי'' אם -כ-ל- הדתיים....'', מן הסתם זה לא ריאלי, אבל

        יואב, 24/03/06 12:59

        אם את בקליקה של ג'קי אהלן וסהלן! לעומת זאת המגיבה יעל, די ברור לי שהיא לא בקליקה הזו, כיון שחוץ מהשם היא כנראה לא מכירה שום דבר. דרך אגב, כמה מידידי הטובים ששרתו איתי בצבא הם חובשי כיפות והם חבר'ה אחד אחד, אז ברור שג'קי לא לבד...

  • 21.

    ג'קי לוי?

    ג'קי, 21/03/06 10:22

    אדם יהיר,מתנשא,וגם לא נראה משהו

  • 20.

    מרענן

    גיורא, 21/03/06 10:19

    כיף לקרוא, מלא חן והומור. יכולת ניתוח מרשימה. סחתיין

  • 19.

    הידד, מטוס יאקובלב שלנו גם קרב, גם הפצצה, גם תובלה וגם אווירובטיקה.

    חתוך את השמיים, 21/03/06 10:19

    כל כך הרבה כשרונות ביאקובלב מעופף אחד, והוא משלנו, מקהילת היהודים הנודדים לנצח בין בת-ים לירושלים.

  • 18.

    לגבי הרפורמים

    אני, 21/03/06 10:16

    יש אמת בדבריו של ג'קי לוי ואם אני בוחנת את חיי ומעשיי יוצא שאכן אורח חיי הוא יותר רפורמי מאורטודוכסי אבל עדיין לא הייתי רוצה שיכירו בזרם הזה כזרם מרכזי/קובע אלא שהאורטודוסיה תיהיה יותר פתוחה ומקבלת. אני חוששת מכניסת ש''ס לקואליציה רק בגלל הסיכון ששוב ינסו לכפות וימאיסו את הדת. דווקא כשהם מחוץ לשלטון יש פריחה ורצון התקרבות. יתכן שצפויה רגרסיה כי הם כל כך בוטים ולא פועלים בנועם.

  • 17.

    מסכימה כמעט עם של מילה יעקב לוי

    טל, 21/03/06 10:10

    אנשים כמו ג'קי לוי, אורי אורבך מפיצים טוב יותר את היהדות מאשר האיומים בגיהנום למי שלא מצהיע ש''ס או תירוץ שפעת העופות בהומואים.

  • 16.

    ביני ובינק, הכל שליפות במקום? ג'ינייס [בלי להוריד מההערכה שקיימת] (ל''ת)

    בן כהנת, 21/03/06 10:09

    • יד על הלב

      יעקב, 23/03/06 10:54

      שליפות על המקום. זאת גם הסיבה לכך שחלק מן התגובות קצת מפולקות. המערכת דווקא מציעה לתת לך את השאלות, שתשלח במייל וכו', אבל לי דווקא התחשק לשחק בשליפות בטלפון
      יעקב

  • 15.

    בענין המאחזים

    אילן, 21/03/06 10:01

    יפה דיברת ויפים דעותיך והשקפותיך,רק בעניין אחד-המאחזים אני חולק עליך. נכון שיש מס' מאחזים שהוקמו ללא כוונות התישבות(אך גם להקמתם סיבה,יודע זאת מי שעוסק בהתיישבות)ואולם, רוב המאחזים הוקמו על מנת לישבם ,מדובר בגבעות שולטות על צירי תנועה ועל ישובים שהיה הכרח לישבם,אם לא יתנכלו להם הם יהפכו לישובים פורחים עם קהילות קודש,כך אגב התחילו כל ישובי יש''ע גם הגדולים שבהם.נראה לי שבכל זאת בעניין המתנחלים נשבית בקונספציות מבית מדרשה של שלום עכשיו וחבל.

  • 14.

    ועל זה אמר ג'קי בעצמו: איש יפה וחכם ומבולבל (ל''ת)

    איתמר, 21/03/06 10:00

    • לא מבולבל - פחדן , רוצה למצוא חן בעייני כולם .לכן לא אומר כלום .ריק (ל''ת)

      ריק לגמרי, 21/03/06 13:18

  • 13.

    בתור מי שנשוי לבת השומרון, בכמה מאחזים היית? האם אתה יודע שישובים

    כנסו, 21/03/06 09:58

    עם 70 משפחות נקראים מאחזים? ישובים שנבנו באישור הממשלה (כן אלו שרוצים לפרק) ויושבים שם משפחות רבות- השליפה שלך למאחזים זה בדיוק הבעיה של מצביעי קדימה נתפסים לחצי אמיתות מבלי לבדוק מה קורה בחוץ. תפקחו את העיניים

  • 12.

    ג'קי- אישיות מקסימה אם כי בעייתית

    שלומי, 21/03/06 09:54

    1. מה זו האמירה השטותית הזו על הרב אבינר? באיזה כלים אתה מתיימר לבחון את אישיותו הרבנית הבעייתית? מה אתה יודע על רבנים?ועל הרב אבינר?
    2. מאות ואלפי אנשים גרים במאחזים ונאחזים ברגבי הקרקע היקרים והחשובים (שלא לומר קדושים, חלילה)האלו מתוך אמונה כנה ואמיתית שזהו הדבר הנכון לעשות. אגב, רובם הגדול נשלחו ע''י ממשלות ישראל והגופים המיישבים שלה. החיים במאחז אינם קלים כלל וכלל ותושביהם מוסרים את נפשם- פשוטו כמשמעו- במגוריהם שם.חשיבות המגורים והשליחות לא נשפטים ע''י התדמית הציבורית שנוצרה למאחזים ע''י תועמלני השמאל בתקשורת ובפוליטיקה. אם ההתנחלויות לגיטימיות בעיניך כך צריכים להיות גם המאחזים.
    3. אתה שנון ודי מצחיק ולשיא אתה מגיע בתוכניותך בגל''צ (פתחה של גיהנם...) ואני שמח בך כי אתה מאתגר אותי.

    • תגובה יפה... (ל''ת)

      אני, 21/03/06 14:35

      • תגובה אינפנטילית

        אריאלה, 21/03/06 18:51

        שמשקפת תפיסת עולם הדוניסטית ופוסט-מודרנית.
        גם אם כמו לפי טענתך ''החיים הכי קדושים ומעל הכל'' (גם כמו שרואה זאת היהדות בהמון אם לא רוב המצבים) עדיין אין מקום לומר שאין ערך לאדמה כלל ולזיקה אליה.
        אתה כורת את הענף (האלילי לטעמך.. ) עליו אתה יושב.

    • אדמה אינה קדושה !!!

      חיפאי, 21/03/06 16:00

      החיים קדושים, בנסיבות מסויימות קידוש השם קדוש, אדמה אינה ולא היתה מעולם קדושה.
      רק עובדי אלילים מקדשים את העצים והאבנים !!!!

      • של נעלך מעל רגליך

        שלומי, 21/03/06 21:43

        מכיר? וקדושת המקדש? וקדושת בית כנסת? ודאי וודאי שיש קדושה בארץ ובאדמה אך צריך לימוד מעמיק ורציני כדי להבין מה משמעותה של קדושה זו,בכדי שלא לבוא לידי ''חטא העגל''. לא כל דבר שלא מסתדר עם התאוריות השטחיות של ימינו (''האדם במרכז'' כן? איזה מהם? הלבן העשיר והמיוחס?) הוא עבודת אלילים. לכן, צא ולמד!

  • 11.

    יעקב,אתה נחמד,טוב שאתה יעקב ,לא כיעקב אבינו . (ל''ת)

    Rנב, 21/03/06 09:52

  • 10.

    למה זה ככה?

    אהרון, 21/03/06 09:44

    ליעד מודריק, מיכה פרידמן, רפי רשף עם הורוביץ ווכסלר, רזי ברקאי
    כולם נדמה באו מאותו מקום ובנים לאותם הורים.
    עד שמגיעים למישהו שמדבר כמוני, מזכיר לי את חברי מהשכונה וגורם נחת רוח צריך לחכות יום שלישי.
    תודה לג'קי לוי

  • 9.

    כן כן! אנשים רוצים לגור במאחזים!!

    אוריאל, 21/03/06 09:40

    ולא כולם בורגנים סטייל בוהמיים כמוך..

  • 8.

    עמוק ומבריק כתמיד. (ל''ת)

    אהרן פ, 21/03/06 09:36

  • 7.

    קיש-קישואים. חצ-חצילים. משפחה חד כיורית כ-PC לחילונים.

    ברק, 21/03/06 09:33

    את ההברקות האלו ורבות אחרות שמעתי מפי ג'קי ושותפיו למופע ''סיטרא קמא'' (אהרון פוירשטיין? מי הקיבוצניק שניגן?)
    לפני 10 שנים באולם קטן בחדרה.
    תמיד תענוג לשמוע אותו והכי כיף שניתן להעריך את דעותיו אפילו מבלי להסכים להן, וכדבריו, גם לאחל לו רק טוב.

    • עד היום בבית הכנסת אנחנו מריצים שירים

      מושך בציצית, 21/03/06 13:24

      מהמופע שלהם... צמד רעים שלהם היה מצחיק למות.

    • הקיבוצניק

      יעקב, 23/03/06 10:50

      הקיבוצניק שניגן לא היה קיבוצניק בכלל. זהו ניצן פרי, שמנהיג היום להקה אתנית ירושלמית בשם ''יוסף ואחד'' לה כתב את כל הקטעים.
      חוץ מזה תודה רבה על האיחולים ועל כך שמישהו זוכר את סיטרא אהבתנו הראשונה.
      ג'קי

  • 6.

    לא אשכח לך ששרת בביכנס יחד עם בסי

    מלכה, 21/03/06 09:27

    את: אשמנו, בגדנו, גזלנו, אכלנו טופי... במנגינה הידועה! מי שלא שמע הפסיד!

  • 5.

    לגזור ולשמור

    יובל, 21/03/06 09:11

    ד''ש חמה מבנגקוק, תמיד שמח לקבל עדכון למינוחים עדכניים שמרחוק קצת קשה לעקוב אחריהם באופן מדוייק. אתה בסדר.

  • 4.

    לגזור ולשמור

    יובל, 21/03/06 09:09

    ד''ש חמה מבנגקוק, תמיד שמח לקבל עדכון למינוחים עדכניים שמרחוק קצת קשה לעקוב אחריהם באופן מדוייק. אתה בסדר.

  • 3.

    שירתתי עם ג'קי בנחל המוצנח- בחור מגניב

    רובי, 21/03/06 09:06

    כבר אז היה לו כשרון לתיאטרון.

  • 2.

    אתה מספר הסיפורים טוב ומרתק וגם זמר לא רע (ל''ת)

    המבקרת1, 21/03/06 09:02

  • 1.

    אחי, עשית לי את הבוקר

    ששל''ח, 21/03/06 08:53

    כל מילה בסלע ממש תענוג לקרוא.

    • כן ירבו כמו יעקב לוי (ל''ת)

      אמן, 06/06/08 00:41