• 99.

    ח''כ מח'ול צודק לחלוטין,

    צעיר, 19/03/06 21:15

    אחד מהח''כים המצטיינים לדעתי

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מה אפשר להגיד? מח'ול צודק!

    יוסי ונטורה, 19/03/06 15:34

    מה אפשר להגיד חברים? מחו'ל צודק במאה אחוז. יש גזענים המתקשים להבין את המסר של מחול כי הוא חבר כנסת ערבי, יש המתקשים להבין את המסר כי הם ימניים והוא קומוניסט. אבל בליבם כולם ידועים שח''כ עיסאם מח'ול צודק במאה אחוז!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ערוץ 2 שפוט של קדימה - איזה בושה (ל''ת)

    צפוני, 19/03/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    בין תושבי קיסריה ישנם

    חנן וייס,סא''ל מ, 19/03/06 08:19

    תושבים אשר התחברו לברז המדינה

    וינקו ממנו שנים.

    כמו גם אנשי קבע בכירים , חונטת גנרלים, שינקו את לשד עצמות המדינה, וממשיכים בכך ללא בושה.

    לא קבע לשעבר
    לא מקבל פנסיה מהמדינה

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    רק חד''ש תדאג לעובדים!

    אדום ירוק, 19/03/06 06:30

    במקום כל שאר המפלגות שנמצאות בכיס של בעלי ההון ושל 18 המשפחות רק חד''ש תדאג לנו האזרחים הפשוטים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה דיברת החבר ריבנטרופ. (ל''ת)

      מולוטוב., 19/03/06 08:19

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    תנועת חדש הם האוייב של מדינת ישראל הם

    ז, 18/03/06 23:06

    קבוצה של חתרנים, שחותרים תחת קיומה של מדינת ישראל ונוסעים להיפגש עם הגרוע שבאויבי המדינה נסרלה הצורר.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    צריך להודות ביושר:ערביי ישראל אינם מיעוט לגיטימי.הם פשוט אוייב (ל''ת)

    הם חלק בילתי, 18/03/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    עבור כל התנחלות שתפונה- יפונה גם כפר ערבי ישראלי - נתחיל בג'סר אזר (ל''ת)

    נגד 3מדינות, 18/03/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הערבים זה גזע נחות ומגעיל שתמיד אש הקנאה בוערת בו מול כל מי שמוצלח (ל''ת)

    מטבעם בטלנים, 18/03/06 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    רגע זו לא הסתה ?

    אזרח, 18/03/06 22:27

    אה, שכחתי לערבים המוסלמים המסכנים מותר הכל.

    כמובן שאם ליברמן היה אומר שתושבי ג'אסר א-זרקה הם אויבים מייד כל השמאלנים והעיתונאים הצדקנים היו זועקים - פשיזם, גזענות, הסתה....

    הגב לתגובה זו

    • אויבים כי הם עשירים, לא כי הם יהודים (ל''ת)

      הבנת הנקרא, 20/03/06 00:24

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    הלאימו את רכוש 18 המשפחות!

    ניר, 18/03/06 22:22

    הכסף לקשישים,נכים,חולים,מובטלים וכל נדפקי המערכת!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מי שמצביע עם השכל ומצביע עם המצפון - מצביע חד''ש (ל''ת)

    זוהר, 18/03/06 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הצביעו ליברמן (רק אם אתם טפשים)למען הפשיזם!

    אלון, 18/03/06 21:42

    ליברמן (או אולי דוברמן...) הוא הטמבל מבין חברי הכנסת. הוא פשיסט.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ככל שעובר הזמן מסתבר שאין ברירה אלה לפנות מכאן את הערבים (ל''ת)

    מסעודה, 18/03/06 20:48

    הגב לתגובה זו

    • ככל שעובר הזמן מסתבר שגזענים הם אנשים קטנים וטיפשים (ל''ת)

      מסעודה?, 18/03/06 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה ייגמר ברצח (ל''ת)

    מחול מסית, 18/03/06 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שקרן-הערבים שם רק יודעים לגנוב-לכן הגדר (ל''ת)

    יוסי, 18/03/06 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    האסון של מדינתנו לא הפלסטינים אלא ערבי ישראל המגעילים (ל''ת)

    חיפאית, 18/03/06 18:40

    הגב לתגובה זו

    • לא, האסון של מדינת ישראל יהיה גזענים מגעילים כמוך (ל''ת)

      יהודי שפוי, 18/03/06 22:15

      הגב לתגובה זו

      • חבל שאתה לא מפנים את מה שאמר החכ

        ז, 18/03/06 23:07

        וניתן להבין מזה שאתה אני וכל אחד מתושבי מדינת ישראל היהודים הם אוייבים.

        הגב לתגובה זו

  • 82.

    זה לא יפה לחשוב על כסף.

    נועה, 18/03/06 18:15

    זה ממש לא יפה.
    רק יהודים עושים את זה. מח'ול צודק.

    הגב לתגובה זו

    • מה את טיפשה?!

      אליין, 18/03/06 18:45

      מה הקשר ליהודים??
      מה ערבים לא חושבים על כסף..?

      הגב לתגובה זו

    • זה לא נכון שרק יהודים חושבים על כסף

      זאת רק הסתה, 18/03/06 19:30

      לא מיזמן פירסמו את עשירי העולם,
      כל הראשונים הם נוצרים,
      ביל גייטס,באפט,ההוא מאיקאה,
      הם מאד אוהבים כסף,
      אח''כ יש גם מוסלמים,להם יש כסף רק בגלל הנפט,
      אבל היהודים בכלל לא בין הראשונים,
      הנוצרים אוהבים מאד כסף,הם פשוט חיים בשלווה במדינות שלהם,אז רובם לא מתאמצים,ועובדים בבטלנות ומרגישים בטוחים במדינתם אז גם לא חוסכים הרבה,
      לעומתם היהודים הם אנשי עבודה קשה,וכשהם חיים בארצות זרות הם מרגישים לא בטוחים,והם חוסכים כל אגורה כדי ליצור לעצמם בטחון לעת צרה,וזה יוצר מהם אנשים יותר עשירים באופן כללי מהאוכלוסיות המקומיות,אבל בסופו של דבר יש להם יותר כסף והם חיים ברמת חיים יותר גבוהה ומבזבזים הרבה יותר כסף מהמקומיים.
      אבל במדינת ישראל כשהיהודים מרגישים בטוחים במדינתם ,אנחנו רואים פה הרבה בטלנים יהודים שלא חוסכים כסף ולא עובדים קשה ובסופו של דבר לא מתקדמים,בדיוק כמו הנוצרים במדינותיהם,
      מסכנה, כשאדם גר במדינתו הוא לא מרגיש חסר בטחון והוא מרשה לעצמו לקחת את החיים בסטלבט ולבזבז כסף חופשי,ואז אין לו הרבה כסף,
      וכשאדם חי במדינה זרה שהוא לא מרגיש בא בטחון ושהוא מרגיש שאף אחד לא יעזור לו בעת צרה,אז הוא עובד פי מאה קשה וחוסך כל אגורה עד שהוא מרגיש בטחון כלכלי,ואז הוא כבר הופך לעמיד ביותר.
      והיהודים חיו תמיד בארצות זרות מנודים ומוכים,אז הם דעגו לעבוד קשה ולצור להם בסיס כלכלי איתן,דבר שהוציא את העיניים לאנטישמים הנוצרים שהפיצו עליהם שקרים.

      הגב לתגובה זו

    • קלאסי שהערבים משתמשים בו להסתה נגד היהודים. (ל''ת)

      ''נועה'', 18/03/06 19:32

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אפילו בנוער בנק''י לועגים למחול עם הפוזות שלו והזקן נוסח אולבריכט... (ל''ת)

    נעם, 18/03/06 18:06

    הגב לתגובה זו

    • אני בחיים לא צחקתי על מח'ול

      חבר בנק''י ת''א, 18/03/06 21:47

      מח'ול, כמזכ''ל המפלגה הקומוניסטית, ממלא את תפקידו נאמנה.

      הגב לתגובה זו

      • מה עוד לא עשית בחייך ? האם דיברת דבר חכמה בחייך ?

        עידו, 19/03/06 08:37

        האם הבנת שמשתמשים בך ?
        האם תפסת ש''מלחמת המעמדות'' איננה המלחמה היחידה בעולמנו המחורבן ?
        האם הבנת שיש לאום ערבי עם זכויות מדיניות ?
        האם הבנת שיש לאום יהודי עם זכויות לאומיות ?

        הגב לתגובה זו

    • ברית הנוער הקומוניסטי הישראלי גאה במנהיגותו של החבר עיסאם מח'ול

      בוגר בנק''י, 19/03/06 01:05

      המשלב מאבק עיקש כנגד שלטון ההון כנגד מדיניות החיים על החרב, כנגד המלחמה בעניים במובטלים ובקשישים, כנגד ההפקעה של קרקעות לשימושם של יהודים בלבד. כמו כן הוא המוביל המרכזי של התביעה להתפרקות ממחסני נשק גרעיניים. מזכ''ל המפלגה הקומוניסטית הישראלית מדבר תמיד באופן הצלול, הברור והאמיץ ביותר.
      כמה מאוד של שנות עבודה של פועלים צוברים לעצמם עשירי קיסריה בחשבונות הבנק שלהם? - יש לפצות אותם היטב - אך להחזיר לקופת הציבור של כל מיליוני שעות העבודה שהם אילצו ציבור שלם ועצום של פועלים יהודים וערבים למסור להם.
      אם לא יסכימו עשירי קיסריה לפיצוי בתמורה להחזרת הממון - הם ישימו את האינטרס הצר שלהם במלחמה עם האינטרס של רוב הציבור הנדרש לעבוד בשביל כיסם.
      עיסאם מח'ול - הוא ראש הממשלה שלי

      הגב לתגובה זו

      • אל תדבר בשמי. אני לעגתי לו.

        נעם, 19/03/06 08:47

        האמת ? צמחתי בינכם עד שהבנת את טיבכם.
        היום כולכם מצחיקים אותי .
        אנשים שבויים באמיתות מפוקפקות ותעמולה זולה שאינם שואלים את השאלות הנכונות כדי לא לקבל תשובות שיערערו את ה''סולדריות הקדושה''.
        אנשים שנותנים לאחרים להשתמש בהם למטרות ציניות.

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    חזית דמוקרטית לשלום ולשוויון - חד''ש!!

    מתן, 18/03/06 18:01

    אני מצביע לחד''ש, החזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון!

    הגב לתגובה זו

    • יופי ! אתה בטח גאון ! (ל''ת)

      רינה, 18/03/06 18:20

      הגב לתגובה זו

    • בסיבוב הבא תצביע להם שיכינו לך מסמרים לארון! (ל''ת)

      הצחקת אותי, 18/03/06 19:04

      הגב לתגובה זו

    • איתן אתה אויב בשביל מחול!! (ל''ת)

      ו, 18/03/06 23:09

      הגב לתגובה זו

      • הוא אמר שהעשירים אויבים, לא היהודים (ל''ת)

        תלמד לקרוא, 20/03/06 00:25

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    תןשבי ג''סר אל זרקה

    אלעזר, 18/03/06 17:57

    צריכים להצביע לפרלמנט הסודני אם יש דבר כזה כי משם הם היגיעו בסוף המאה ה 19

    הגב לתגובה זו

    • ואני מבין שתושבי זיכרון צריכים להצביע לפרלמנט הרומני?

      מוישה, 18/03/06 18:25

      כי משם הם הגיעו בסוף המאה ה- 19?

      ההגיון המעוות של גזענים מטומטמים מפתיע אותי בכל פעם מחדש...

      הגב לתגובה זו

    • למדינתם המקורית. לא כאן. (ל''ת)

      על ג'סר א זארקה, 18/03/06 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    מי זרק אבנים ורצח נוסע בכביש החוף ? עשירי קיסריה ? (ל''ת)

    רוטנברג, 18/03/06 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אם אנחנו האויב , מי ישלם ךף תמורת איברים , מח'ול ?

    עשיר מקיסריה, 18/03/06 17:51

    ממה תתפרנס , יא סוחר כליות ?

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    איזה תקציבים הולכים לקיסריה?קשקשן (ל''ת)

    רוני, 18/03/06 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לכל שומרי החוק !! רק ליברמן!

    יפתח, 18/03/06 17:22

    אנחנו צריכים להתחיל ליישם את היד הקשה נגד החכי''ם הערביים שפשוט רוצים יותר להגן על האינטרסים הפלשתיניים מאשר על מדינת ישראל. הם צבועים ומגעילים. כל אדם ישבע אמונים למדינת ישראל ולדגלה!! רק ככה, נהיה באמת העם הנבחר, עם סגולה ורק כך נשלוט בין הירדן לים התיכון!! להעיף מפה את מחו'ל ואת חבריו כוערי ושונאי ישראל!!

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן הוא פושע שהורשע בהכאת ילד!! (ל''ת)

      ליברמן - נייט!, 18/03/06 17:59

      הגב לתגובה זו

    • הגזענות לא תנצח!! חד''ש לכנסת!!! (ל''ת)

      משה, 18/03/06 17:59

      הגב לתגובה זו

      • משה , מתי תעבור לבית משלך ? חשבת על עזה ?

        חנן, 18/03/06 18:34

        איך חנניה סובל אותך אצלו - נפלא בעיני...

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    השנאה יוצאת לו לא רק מהפה אלא גם מהתחת-מגעיל (ל''ת)

    תושבת שדרות, 18/03/06 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    טני לא רוצה להיות לא חברך ולא איתך-מה דעתך?! (ל''ת)

    חייל מקיסריה, 18/03/06 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    למען סוציאליזם, שיוויון ושלום הצביעו חד''ש!

    אלון, 18/03/06 16:39

    רק חד''ש לכנסת!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בקיצור אתה עוכר ישראל

      100%ציוני בדם, 18/03/06 17:19

      מקווה שאתה תעבור למדינה הפלסטינית ושם תרגיש בנוח עם חבריך מקומך לא איתנו(הכוונה לארץ ישראל הבית היהודי)

      הגב לתגובה זו

      • עוכרי ישראל זה הימין שרוצים מלחמה ודם ומלחמה ודם

        חד''שניק, 18/03/06 17:59

        מי שתומך בשלום, שוויון, הומאניות ודמוקרטיה - הוא זה שבאמת רוצה בטובתם של הישראלים!! הימין הקיצוני זה כמו החמאס רק בישראל

        הגב לתגובה זו

        • חבר , יפים דבריך.

          דז'וגאשוילי, 18/03/06 18:32

          פאבליק מורוזוב שלי.
          אל לוח ליבי אחבקך.

          הגב לתגובה זו

        • חד''ש = חמאס= אנטישמים+טפשים. (ל''ת)

          חד''ש=חמאס, 18/03/06 19:34

          הגב לתגובה זו

      • כנראה שאני עוכר ישראל כי אני לא עשיר

        אלון, 18/03/06 20:10

        אם אני לא רוצה ששמונה עשרה משפחות ישלטו עלי אני כנראה עוכר ישראל.
        סוציאליזם עכשיו!

        הגב לתגובה זו

    • יאללה , בסדר. (ל''ת)

      גדעון, 18/03/06 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    לקחת מהעשירים

    אבי, 18/03/06 16:35

    ולתת לעניים

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל עוד קיימות מפלגות ערביות, הערבים בארץ יסבלו

    YZ, 18/03/06 16:35

    הח''כים של המפלגות הערביות עוסקים כל זמן כהונתם בכנסת רק בהסתה כנגד היהודים וכנגד המדינה וכן, במתן תמיכה והצדקה לפלסטינאים בשטחים.

    כל עוד ישנן מפלגות ערביות בכנסת, שכאמור יוצרות רק שינאה כלפי הערבים ולמעשה, לא עושות דבר למענם, הערבים בארץ יסבלו.

    ביום שהערבים בארץ יפסיקו להצביע למפלגות ערבים והן תעלמנה מהכנסת, לא יהיו יותר תרוצים למפלגות האחרות ויצטרכו לדאוג גם לערבים כמו לשאר התושבים הלא ערבים.

    בשביל להגיע ליום הזה, הערבים בארץ צריכים להתחיל להשתמש בשכל שלהם וכידוע, זה לא הצד החזק אצלם. ואולי אני טועה... ב-29 לחודש ניראה...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    במדינה קפיטליסטית כל אחד מרוויח לפי כישרונו ויכולותיו

    טלי, 18/03/06 16:24

    בוודאי שהערבים יכולים להקים סטארטאפים וחברות אבל הם לא עושים זאת. הם עסוקים בלבכות שמגיע להם וכמובן הם אינם חייבים דבר למדינה. זה לא יכול ללכת! אם הם נכשלים ופרימיטיבים שיבדקו את תרבותם שלהם! אף אחד לא מונע מהם ללמוד מחשבים ומתמטיקה!

    הגב לתגובה זו

    • ילדונת,תביני שלא כל אחד מקבל את ...

      עידו, 18/03/06 16:57

      אותה ההזדמנות שאת בוודאי קיבלת להשכלה ולחינוך.ותביני גם שגם לפועל הפשוט מגיע להתפרנס בכבוד ושתהיה לו היכולת לפרנס את משפחתו בכבוד כי אחרת אנחנו חוזרים להיות אדוני עבדים ומעבר לזה תראי את ההשפעות של המצב הכלכלי על הפשיעה ועל החינוך.אני מקווה שכשתגדלי תביני שלא הכל בחיים הוא שחור ולבן

      הגב לתגובה זו

    • בקפיטליזם 18 משפחות מרוויחות והשאר סובלים

      שפוי, 18/03/06 17:54

      המשק הישראלי נמצא היום בידיים של 18 משפחות הון בלבד ששולטות בתעשייה, בתקשורת, בהיי-טק ובמסחר.

      הקפיטליזם הוא פירמידה - כדי שמשפחה אחת תתעשר היא צריכה אלפי עובדים שיעברו ניצול ומיליוני צרכנים שיעברו שטיפת מח של פרסומות.

      וכן - כן מונעים מהם חינוך טוב. החינוך הערבי מקבל הרבה פחות ביחס לחינוך היהודי בארץ, יש הרבה כיתות במגזר הערבי שלומדים בהן יותר מ- 40 ילד ואין מזגן.

      קפיטליזם זו שיטה מנצלת ומפלה. רק חד''ש סותרת את המציאות של היום בישראל של שוק חופשי לחלוטין ואדם לאדם זאב, כמו בג'ונגל. חד''ש המפלגה היחידה שמדברת על סולידריות, ולכן אני מצביע להם.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    שערביי ישראל לא יתפלאו על תוכנית חילופי האוכלוסין (ל''ת)

    מיכל, 18/03/06 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    MR. MAHOUL

    DANIEL COHEN, 18/03/06 16:12

    EVERY TIME AN ARAB WHO HAPPENS TO LIVE IN ISRAEL AND HOLDS ISRAELI CITIZENSHIP , SUCH AS MR. MAHOUL , OPENS HIS MOUTH , IT IS FOR YELLING AND CURSING AND DEMANDING AND SHOUTING AND BLAMING THE ENTIRE WORLD FOR REAL OR IMAGINED ILLS . AND AT THAT TIME THE QUESTION IS ALWAYS ON MY MIND : WHY ARE THESE PEOPLE ISRAELI CITIZENS ? WHY DO THEY WANT TO BE CITIZENS OF THE HATED JEWISH ZIONIST ENTITY , AND WHO NEEDS THEM THERE

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    משהו יודע אם אפשר לקנות אדמה שם בכפר ?

    אבנר, 18/03/06 16:11

    הייתי רוצה לבנות לי שם בית קטן ליד הים .

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר , אבל אני קונה שם כליות וקרניות...

      עיסאם מח'ול, 18/03/06 18:13

      ...ומוכר לעשירי ערב.
      פרנסה מכובדת.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    שוויון לערבים!! צדק חברתי!! ח ד '' ש ! ! ! (ל''ת)

    ח ד ש נ י ק, 18/03/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    גם בארץ גם בחו''ל - החבר עסאם מח'ול! (ל''ת)

    קומוניסט, 18/03/06 16:07

    הגב לתגובה זו

    • היצמד לקו המפלגה - ועתידך מובטח. (ל''ת)

      לברנטי בריה, 18/03/06 18:30

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    תקראו שוב את הכתבה ואז תגיבו, טוב? (ל''ת)

    למגיבים, 18/03/06 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני יהודי ועסאם מח'ול מייצג אותי

    יהודי שפוי, 18/03/06 16:04

    מלחמה בפערי המעמדות זה משהו שחשוב לכל החברה הישראלית, זה חשוב לדימונה ולאופקים בדיוק כמו לג'יסר א-זרקא. חבל לי שעסאם מח'ול לא יהיה בכנסת הבאה, אבל אני בכל זאת אצביע לחד''ש המפלגה שלו, כי גם המועמדים של היום הם ראויים מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • חדש = קומוניזם ישן =שחיתות שלטונית

      ומי מאחורי זה?, 18/03/06 17:04

      יהודים עלובים ומשתפי פעולה שישלמו בראשם, כמו בסססר הישנה והרעה

      הגב לתגובה זו

    • יופי לך.

      רוגטקא, 18/03/06 18:04

      מה אתה רוצה ? לשכנע אותנו ?
      דוגמא אתה רוצה לתת לנו ?
      מסכן.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    פאשיסטים עופו לי מהעיניים!! שותפות יהודית ערבית תנצח!

    מצביע חד''ש, 18/03/06 15:59

    אני מצביע חד''ש כי זו המפלגה היחידה שחרטה לעצמה על הדגל שותפות יהודית-ערבית וצדק חברתי

    הגב לתגובה זו

    • זו מדינה שתחרטה על דגלה להפוך את מדינת ישראל

      ליעם, 18/03/06 16:36

      לכעוד מדינה מוסלמית במזרח התיכון עם רוב ערבי ומיעוט יהודי ואנחנו לא ניתן לכך לקרות

      הגב לתגובה זו

    • שיצאו לך העיניים (ל''ת)

      פאשיסט, 18/03/06 17:04

      הגב לתגובה זו

      • למי אתה מייחל שיצאו העיניים לי?

        ליעם, 18/03/06 17:20

        חתיכת אפס שכמוך!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך נבון , שזה חייב לכאוב... (ל''ת)

      פינגווין, 18/03/06 18:05

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מח'ול צודק - האויב הוא מעמדי!

    מהפכן, 18/03/06 15:58

    לא למלחמה בין יהודים לערבים
    כן למלחמת מעמדות! כן לסוציאליזם ולשוויון!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לפי התגובות כאן לליברמן יש 80 מנדטים...

    ליברמן - נייט!, 18/03/06 15:55

    כניראה שלבריון הפאשיסט ליברמן אין אלוהים בשום תחום, והוא גם מעסיק מגיבים בשכר.

    אז תנו לי להזכיר לכם: זה שליברמן הוא אדם גס רוח מושחת ובריון שהורשע בהכאת ילד, ממש ממש לא אומר שהוא יפתור את בעיית הפשע או את הסכסוך עם הפלסטינים.

    זה סתם אומר שהוא בנאדם אלים, בור, פאשיסט ולא חכם במיוחד. וזה שהוא רוסי לא משנה בכלל, אז אל תקראו לי גזען, ליברמן פשוט אידיוט.

    הגב לתגובה זו

    • קרא לאינסטלטור שיסגור לך את הביוב

      מהמקלדת, 18/03/06 17:08

      קומוניסט בער ורצחני. את הגולגים שלכם אנו מכירים מרוסיה. שלטון לא תקבלו. מלחמת אזרחים תקבלו. בדיוק כמו בספרד ולכל ידוע מי ניצח בסוף ואיפה הקומוניזם היום. פרנקו ניצח - ויהודי המחמד של סטלין קבלו כדור במצח מזכרת נצח.

      הגב לתגובה זו

      • אין לך איך להגן על ליברמן, אז אתה משמיץ

        ליברמן - נייט!, 18/03/06 17:57

        אני לא קומוניסט ולא כלום, אני פשוט בנאדם עם עיניים שרואה איזה בריון מחורבן ופושע הוא ליברמן.

        וזה שאתה משווה אותו לפאשיסט האנטישמי פרנקו, רק מחזק את הטענה שלי.

        וזה שאתה מאחל לשמאל כדור במצח, רק מראה מי באמת התומכים של הקרימינל ליברמן.

        איך הוא יפתור את בעיית הפשע בישראל?? הוא חלק מהפשע בישראל!!!!

        אלוהים, איך אנשים הולכים אחרי מנהיג פוליטי שהורשע בהכאת ילד.... לאן עוד ישראל תדרדר....

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    קיסריה, כפר שמריוה וסביון - מעוזי שמאל מובהקים - בבקשה !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 18/03/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    המוסלמים והחרדים נחשלים בגלל הדת=בערות=טפילות=עוני=נחשלות ואפטיה

    חרדי נחשל ונבער, 18/03/06 15:51

    כי כולו מין אללה.לעומת זאת אנשי קיסריה אנשים משכילים(השכלה מדעית טכנולוגית ומודרנית),יוזמים,חרוצים לכן הם מתקדמים.מה שמחול עשה זו הסתה כי הדרך ליציאה מימי הביניים פתוחה לפני האיסלמים והחרדים אלה שהם מעדיפים לחיות בבטלה,אדישות וניוון.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    סופית ! אני כבר לא צף , אני ליברמן . (ל''ת)

    מיכה, 18/03/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אין דבר כזה ''התעשר ביושר'' בישראל

    סוציאליסט, 18/03/06 15:44

    יש שלוש דרכים להתעשר במדינת ישראל:

    א) לנצל את העובדים שלך.
    ב) לרמות את הצרכנים שלך.
    ג) לשלב את אופציות א' ו- ב'.

    קיסריה מלאה במיליארדרים שזו הייתה בדיוק דרך ההתעשרות שלהם. לכן עסאם מח'ול, מזכ''ל המפלגה הקומוניסטית, צודק בהחלט - אלו הם אויבי הציבור.

    לא תעזור הגזענות של המגיבים בשכר של הפשיסט ליברמן, חד''ש בכנסת הבאה תהיה גדולה יותר וחזקה יותר ותייצג גישה סוציאליסטית יהודית-ערבית.

    הגב לתגובה זו

    • והטרוריזם של מגיבים בדכר כמוך יעזור??

      סולז'ניצין, 18/03/06 15:49

      מה תעשה ? תשלח את כולם לגולג?

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה חבל...

      אדום, 18/03/06 16:11

      שרוב המגיבים, כמה שידפקו אותם הם יצביעו ליכוד, וכמה שיגנבו מהם, הם יראו בקיסרים מתעשרים ישרים, וכמה שיתעללו בהם... עדיין שנאתם לערבים מעבירה אותם על דעתם.


      אבל יש לי תחושה שחד''ש תשחק אותה השנה, הלוואי !

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מתי יעצרו את מי שרצח בזריקת אבן מהגשר

    רינה, 18/03/06 15:42

    בהתפרעויות אוקטובר 2001 את היהודי שנסע בכביש החוף?

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עסאם מח'ול צודק לגמרי, ג'יסר א-זרקא הוזנחה לאורך שנים

    תושב זכרון יעקב, 18/03/06 15:41

    גם הממשלות הזניחו תקציבית קשות את ג'יסר א-זרקא, וגם במגזר הערבי הם מקופחים בגל עדתיות... אני מאוד שמח שח''כ מח'ול הגיע לשם, כי צריך שמישהו ייצג את החלשים בחברה שלנו.

    עד היום ג'יסר א-זרקא נחשבו רק טובים בשביל להיות עובדים מאוד זולים אצל קיסריה, מעגן מיכאל וזכרון יעקב. חייבים לשנות את המצב הזה. כי מי שחושב שניצול עובדים כי הם ערבים זה בסדר, בקרוב יתעורר לגלות שהוא גם עובד מנוצל למרות שהוא יהודי.

    אני אצביע בבחירות האלה לחד''ש, כי אני תומך בשוויון.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח גר במרתף של ''כרמל מזרחי''...

      עורלה טבל, 18/03/06 18:09

      תתנקה לפני שתלך להצביע ותזהר שלא ידרוס אותך מישהו בדרך לשם...
      שיכור אומלל.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    זרקא

    י.תוש, 18/03/06 15:39

    אנשי זרקא שלא יתממו.
    פנינת חן הייתה להם שם אמת המים הרומאית לקיסריה שעברה כנקבה מתחת לכפר ..אתר תיירותי נפלא רשות העתיקות פיתחה הם במקום לטפח הרסו ,השחיתו והפכו למזבלה.חוף הים שלהם אותו כפר דייגים קסום שוב היה יכול להפוך לפנינה תירותית הפך למזבלה ..ערווארנה הייתם ערווארנה נשארתם....

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עיסאם מח'ול - האויב שלי (ל''ת)

    ישראלי, 18/03/06 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    only in israel

    ilan, 18/03/06 15:32

    to be rich is a crime
    no wonder all the big investers
    leavi

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה יש לומר?

    יהודיה, 18/03/06 15:32

    לא יודעת על הגדר, ואין מה להאשים את תושבי קיסריה בזה שיש להם כסף. זה לא העסק של אף אחד, ואלוהים לא זרק אותו להם מהשמיים. זה דבר אחד.
    דבר שני - למה הממשלה לא מטפלת בכפר הזה? למה לא נותנת להם תקציבים? למה דווקא כפר ערבי צריך להיות הישוב העני ביותר במדינה? למה אנשים לא מבינים שאנשים שבעים לא עושים מלחמות, הם חיים בשקט ובשלווה. מתי המדינה תשכיל להבין את זה ותפתור בעיות? במיוחד כשזה בידיים שלה (הם חיים תחת השלטון הישראלי ולא תחת החמאס). מזה משנה איך היו מתנהגים אליהם במדינות ערב, בגלל זה צריך להתנהג אליהם ככה פה? אם דמוקרטיה, אז דמוקרטיה עד הסוף, לא כשמתחשק ומתאים לנו. ואין שום קשר לדיעות פוליטיות. תפתחו קצת את העיניים ותבינו שכשאנשים רעבים (ובמקרה הזה רעבים מאוד) הם בוחרים לעשות דברים רעים כדי לשרוד. יש לנו ברירה, הכל מתחיל ונגמר בכסף, וככה זה בכל מקום בעולם.

    הגב לתגובה זו

    • nobody forced them to go into crime and abuse

      Shai, 18/03/06 16:01

      I am not saying they are all criminals, but I can tell you my house was broken into several times already, our car was stolen and I don't anybody in my neighborhood who has not been in this situation.
      Now the police doesn't know how to deal with the situation and therefore we have to take matters in our own hands!

      now as far as our money. nowadays you don't have to be rich to live in Ceasarea and the money that we do have was earned with hard and honest labor!

      Maybe they should find a job instead of looking for excuses!

      and stealing is not what I mean!

      I wish them well on one hand and good luck, but on the other hand if I catch a criminal stealing from me I might just shot him

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    רק ליברמן יפרק לאנרכיסטים את הצורה

    ליעם, 18/03/06 15:22

    באנרכיסטים הבוגדים שעוקרים עיניים של חיילים בבילעין יכול לטפל רק אחד.

    אביגדור ליברמן.

    הגב לתגובה זו

    • מישהו כאן מזדהה בשמי אבל אני מסכים איתו

      ליעם האמיתי, 18/03/06 15:40

      למה להתחזות בשם של אנשים אחרים?

      הגב לתגובה זו

      • גם מחול מתחזה רק שאנשים כמוך עוורים ....

        טוביה, 18/03/06 18:11

        שותפות מעמדית.
        הצחקת לי את הליאוניד ברז'נייב.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    בזכות הכתבה הזאת יש לליברמן עוד 2 מנדטים (ל''ת)

    ערבים נייט, 18/03/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא יודע איך אתם,אך אני לא מכבד ח''כים-ערביים.לא,לא מכבד. (ל''ת)

    לא קיצוני, 18/03/06 15:01

    הגב לתגובה זו

    • למחול יש אח קרדיולוג שהוא מולטימיליונר (ל''ת)

      בדוק, 18/03/06 15:38

      הגב לתגובה זו

      • מח'ול מתפרנס מסחר לא חוקי באברי אדם. (ל''ת)

        ידוע לכל, 18/03/06 18:25

        הגב לתגובה זו

      • ומה עושה אמא שלו ? דווקא היא מעניינת אותי

        ג'יראסי, 18/03/06 18:49

        אחותו עבדה איתי כמה שנים.
        משפחה ידועה.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    ח''כ מחול שכח לומר כמה הם בזים לעוורנה

    דני, 18/03/06 15:01

    תושבי ג'סר הם נחשבים נחותים בעיני הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אסור לגנוב

    אשר, 18/03/06 14:29

    מה צריך לעשות כאשר התושבים של הכפר השכן נכנסים וגונבים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קצת היסטוריה

    אלי, 18/03/06 14:10

    מר מחול הנכבד,לידיעתך,כי אני בטוח שאינך יודע דבר מלבד לנגח את ישראל,קרא קצת את 12 תנאי עומאר מלפני 1400 שנה ובהם תמצא את הגזענים הגדולים בהיסטוריה.
    החליף עומאר שחי בין המאה ה11 וה12 במרוקו תיקןתקנות אלו
    התלאי הצהוב אינו המצאתו של הצורר היטלר,אלא של המוסלמים,הגטאות גם הינם פרי המצאתם הגאונית של המוסלמים,ליהודים היה אסור ללכת עם נעלים ולרכב על סוסים,וכל זה בפירושים שונים מן הקוראן אותו אני מכיר,קורא ומבין טוב יותר ממיליוני מוסלמים ברחבי העולם אשר מדקלמים אותו מבלי להבין ושאר נוהרים אחר הוראותיו מבלי להתעמק בהם.עדות יהודי עד 1955 שנה לפני קבלת עצמאותה של מרוקו,הענה פסולה,לו אתם המוסלמים הייתם בתנאים כאלו במדינת ישראל,שבה,אתם משגש/גים הייתם מדברים אחרת,אגב אני בעד תנאי ישראל כדוגמאת תנאי עומאר,קצת היסטוריה לא תזיק לך ולבני עמך,במקומך כל יום הייתי מודה לבורא עולם שאני חי בארץ ישראל,אתה ושכמותך בארצות הערביות האחרות המפגרות באלפי שנים אחר העולם הנאור,הייתם מזמן בכלא,ולא כדוגמאת ''כלא יריחו''
    אלי

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ליברמן בקלפי זה התשובה (ל''ת)

    הסבלנות נגמרה, 18/03/06 13:59

    הגב לתגובה זו

    • אני לא סובל את ח''כים-ערביים,אבל למה להצביע לליברמן?הוא יעשה שוורמה (ל''ת)

      מהם?, 18/03/06 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    קונים נשים מקצבאות הילדים ,עושים עשרות ילדים בלי מחשבה על צורכי גד

    מדיניות פושעת, 18/03/06 13:55

    גידולם,ובכך גורמים להפקרת ילדיהם לפשע וקיצוניות איסלאמית.בן גוריון הזהיר את אשכול מתוצאות אלה אם ימשיך בחקיקת חוק קצבאות הילדים ויכניסו לתוקף. חבל שעם מת בן גוריון מת עמו השכל המדיני הישר.כך נדונה המדינה לחורבן.רק שאלה של זמן,אלא אם נחזור לעקרונות בן גוריון

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הלוואי

    שמואל, 18/03/06 13:53

    והלוואי שהעשירים הללו יגזלו מכם את כל הכסף ואת האדמות.
    צריך להרחיב את קיסריה וזה חייב לקרות על חשבון הכפר הזניח ג'סר א-זקרא.
    3 טרקטורים משטיחים את הכפר הזה בתוך 2-3 ימים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יהודים תצביעו לאביגדור ליברמן

    ליעם, 18/03/06 13:26

    האיש רואה ואומר את מה שרחבעם זאבי ז''ל אמר לאורך ההיסטוריה והוא צדק חבר אתה חבר (רחבעם זאבי ז''ל)

    הגב לתגובה זו

    • ליעם בכמה אתרים אתה

      ערבי, 18/03/06 13:32

      משאיר תגובות,לעיתים נדמה שאתה חסר תעסוקה ,יושב מול המחשב ומסית נגד האוכלוסיה הערבית.אני חושב שאתה נקבה וזהו

      הגב לתגובה זו

      • ליעם צודק

        יואב, 18/03/06 13:45

        בוא נספור כמה מגיבים עונים לשם ''ערבי''...

        הגב לתגובה זו

      • לערבי המסכן

        דרור, 18/03/06 13:48

        אתם מסיתים נגד היד שמאכילה אתכם, אני לא חושב שיש לך זכות לשבת בישראל בכלל כאשר אתה תומך נלהב של הפלישתינאים שהצביעו לחמאס.
        למה לעזאזל אני כותב לך בכלל!!!!

        הגב לתגובה זו

      • סבבה, מר ערבי הנכבד, אבל מה רע בנקבות?

        נקבה גאה, 18/03/06 13:57

        עוד הוכחה לזה שערבים הם בעד שוויון זכויות עד שזה מגיע לנשים.
        אתם מדברים יפה, אבל נשארתם פרימיטיביים.

        הגב לתגובה זו

      • היום יום שבת ובכלל איפה הסתתי?

        ליעם, 18/03/06 14:14

        היום יום שבת יום חופש ליהודים אתה יודע ובכלל איפה הסתתי בכך שאמרתי שיש להצביע לאביגדור ליברמן?
        מוזר שאתה לא רואה בכתבה שכאן הסתה שנעשתה ע''י חבר כנסת ערבי

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    השמאלנים מקדימה ומרצ לא אהובים על ידי אחיהם הערבים? (ל''ת)

    הופה, 18/03/06 13:20

    הגב לתגובה זו

    • נכון.הם הביאו להם את אוסלו,את עראפאת ואלפי חבריו,את עקירת היהודים.. (ל''ת)

      כפיות טובה, 18/03/06 13:42

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    תפסיקו לגנוב,תתחילו להיות בני אדם,ואז אולי...

    תומר, 18/03/06 13:06

    בקיסריה היתה,עד בניית התל המפריד בין קיסריה לג'סר, מכת גניבות נוראית. התל המלאכותי שנבנה בא כדי להקשות על הגנבים מגס'ר להיכנס לישוב,לגנוב כל מה שעולה ברוחם,ולשוב בלי בעיה חזרה לכפרם. גם עכשיו יש את הבעיה הזו,אבל התל הזה מקשה עליהם. רצועת החוף לעומת זאת,מחוברת. חוץ מזה,מה הקטע של להיות מחוברים לקיסריה??מה הבעיה שלהם? אם הם רוצים,הם מוזמנים לבוא ולבנות ''בית ישראלי'' בקיסריה...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    משהו יודע את מקור תושבי ג'יסר א-זרקא

    Erez, 18/03/06 13:03

    לתושבי ג'יסר א-זרקא אין ולא היה קשר היסטורי לארץ ישראל / פלסטין ,,מדובר באוכלוסיה שהגיע מיבשת אפריקה במאה הקודמת.
    התישבו על שרידי אתר ארכאולוגי.
    יתר על כן הם דחויים ע''י ערביי ישראל שאינם רוצים בקירבתם ואינם מתחתנים אתם.

    הגב לתגובה זו

    • תושבי ג'יסר א-זרקא

      המגניב, 18/03/06 15:13

      צ'צנים, בוסנים, אלבנים, סודנים ואפגנים.

      יש עוד כמה, אני בטוח, הם בטח לא ערבים אבל.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    החכי''ם שלנו מרוחים בכסף ,בקשישששש (ל''ת)

    מחמוד, 18/03/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איך אומרים ''הסתה'' בערבית??? (ל''ת)

    מסית ומדיח., 18/03/06 12:49

    הגב לתגובה זו

    • אם מדברים אמת

      ערבי, 18/03/06 13:34

      אז זו נחשבת להסתה או שאתם היהודים לא רוצים לשמוע איך אתם עם גזען מפלה ולא מתענין באוכלוסיה הערבית.במיוחד בגיסר המצב הוא גרוע ואם יש מי שדואג להם אז הוא גזען.בכלל האווירה בארץ הקוד היא שכל חבר כנסת ערבי שדורש זכויות מסוימות אפילו ליהודים הוא גזען,עם שעבר שואה נהיה גזען באמת מוזר

      הגב לתגובה זו

      • ספר את זה...

        סוסו, 18/03/06 22:47

        לאוטו שלי שנגנב שלשום. בעצם ספר את זה לחלקים שנשארו שנמצאים במשחטה בכפר שלך...

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    חבל שיש לנו דמוקרטיה

    עודד, 18/03/06 12:49

    אנשים כאלה היו יושבים בשקט

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אני גאה להיות האויב שלך ושל ערבים כמוך!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שיאון מקיסריה, 18/03/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אויבי המדינה הם ערבי ישראל ולא אחרים (ל''ת)

    כרמית, 18/03/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פתרון לערביי ישראל

    דרור, 18/03/06 12:39

    צאו לרחובות. זרקו אבנים, תעשו לינצ'ים ואנחנו נקים וועדת חקירה לכבודכם המסכנים

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הסעודים גם עשירים אך הם מחרבנים עליך (ל''ת)

    דרור, 18/03/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קראתם את המצע של חדש? למעשה המפלגה חותרת למדינה פלסטינית אחת עם (ל''ת)

    מיעוט יהודי, 18/03/06 12:37

    הגב לתגובה זו

    • רק קולוניאליסט יכול להגיע למסקנה הטפשית הזאת (ל''ת)

      אריק, 18/03/06 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה החכי''ם הערבים נובחים עכשיו???

    דרור, 18/03/06 12:36

    מה קרה עכשיו???
    הבה נקים וועדת חקירה....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זאת לא הסתה כלל נו תוציאו אותם מחוץ לחוק

    ליברמן, 18/03/06 12:32

    הם יותר גרועים מכהנא מה יהיה עם הממשלמה הדפוקה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    דמוקרטיה חשוב לקרוא

    איתמר, 18/03/06 12:27

    נו אז מה אסור לחשוב על כסף??? ורק על כסף? מדינה דמוקרטית...זה רק מראה כמה שהערבים לר מבינים עדיין מה זה דמוקרטיה שייסע לאיראן אם לא טוב לא.( בלי להזכיר את המשכורת והתקציב שהוא מקבל מהמדינה)

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אכן העוני לא בא משמיים...

    יוסי הזכרוני, 18/03/06 12:15

    וגם העושר לא. בקיסריה מתגוררים אנשים שהגיעו למה שהגיעו בעבודה קשה, ביזמות, בהקמת מפעלים שמספקים מקומות עבודה. רובם מן הסתם הגיעו לכך בדרך ישרה, משלמים מיסים גבוהים וכן! לחלקם יש בריכות שחיה בחצר ושלוש מכוניות בחניה. הם לא גנבו את זה מאף אחד. אבל הערבים כמו הערבים,
    מטילים את האשמה על מצבם העגום בכל אחד אחר מלבד על עצמם. כף בארץ וכך בעולם כולו.

    הגב לתגובה זו

    • כפר שחלק לא קטן ממנו חי מגנבות מקיסריה ומהסביבה

      אודי, 18/03/06 12:53

      רוב תפיסות הגנבים בקיסריה באות מגי'סר א זרקה כבר שנים.
      מחול מחד''ש רוצה קולות הוא מוכן למכור גם את המדינה, העקר לשבת בכנסת ולא חשוב על חשבון מי.

      הגב לתגובה זו

    • האמת נמצאת כרגיל באמצע

      הגינות, 18/03/06 13:31

      א.תושבי הכפר סובלים מקיפוח.
      ב. תושבי הכפר שונאים את תושבי קיסריה.
      ג. חלק מתושבי קיסריה הירויחו לחמם ביושר.
      ד.חלק מתושבי קיסריה עשו מיליונים בזכות הקשר בין הון לשילטון.
      ה.יש לשמור על חובות כל הזרחים יהודים כערבים.
      ו.ישלשמור על זכויות כל האזרחים- יהודים כערבים.
      ז.הממשלה צריכה ללמוד מחדש את מגילת העצמאות ואת החוק והמשפט במדינה.
      ח.במקום שאין אנשים היה אתה איש.
      קצת הומניות לא תזיק לשני הצדדים.
      ט. יום נעים לכולם.
      י.חשוב לזכור ולהטמיע את תשע הדיברות הנ''ל

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שימותו הקנאים!!!!! (ל''ת)

    ביליארדר, 18/03/06 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הסתה מכוערת

    אהרון, 18/03/06 12:09

    הרבה מתושבי קיסריה הינם בני מעמד הביניים.הסוללה (ולא גדר) הוקמה למניעת הגניבות שבוצעו מדי יום.
    כנראה שאתה חלק מאויבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ח''כים ערבים. עד מתי רשעים ידברו עתק? מספיק נציג ערבי אחד בכנסת (ל''ת)

    אופיר, 18/03/06 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מצביע חדש

    ג'לאל טורק, 18/03/06 12:03

    מחול למה לעשות לערבים דמוניזציה אצל היהודים? עיסאם חלאס תן לנו לחיות בשקט ואל תעשה פה חיים שחורים לערבים רק בשביל שתכנס לכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    היהודים אשמים בהכל!!!!

    יהודון, 18/03/06 12:00

    גם את שפעת העופות הארורה הזאת הם המציאו כדי להעמיק את הסבל של הערבים!!!!
    הרי לא יכול להיות שבג'סר א-זרקא הם עניים כי יש להם מנטליות פרימיטיבית של לרצוח נשים בשם כבוד המשפחה ולעלות על ילדים עם הטנדר בחניה.
    חבל שלערבים העניים של אירן את שכונה יהודית להאשים.

    הגב לתגובה זו

    • איראנים הם לא ערבים (ל''ת)

      יוסף, 18/03/06 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תושבי קיסריה חושבים על כסף כפי שהחכ''ים הערבים חושבים על שינאה ! (ל''ת)

    צ, 18/03/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה קורה באמת בג'יסר

    לילך, 18/03/06 11:55

    לפני שבנו את סוללת העפר ( ולא את הגדר כפי שטוענים) אי אפשר היה להשאיר בחוץ (בגינה הפרטית) אפילו גפרור - הכל היה נגנב.
    כסאות מפלסטיק, צעצעוים של ילדים, כביסה פשוט הכל.
    לא הפרדת מעמדות ולא בטיח.

    הגב לתגובה זו

    • שיאו - נשבר הלב מאיך שאת מתארת את מצבכם המסכן

      אדום, 18/03/06 12:16

      סוללת עפר עושה חסד עם תושבי ג'סר, אם לא הייתם ''שמאלנים'' הייתם בונים להם מחנה ריכוז.

      אחותי ! לי אין אפילו גינה, ולתושבים שמה נגזר לחיות בישוב הכי עני בארץ, ורק בגלל שהם גוים. ואותי מעניין הצדק של מחול יותר מרהיטי הגינה שלך !

      הגב לתגובה זו

      • אתה מפחיד אותי, חביבי.

        אחד, 18/03/06 12:33

        אם הצדק של חלול ( הטעות במקור)הוא גם הצדק שלך, אז כדאי שתשמור על הרכוש שלך מפני כל מי שאין לו רכוש, כי אתה לא ממש מאמין בזכויות קנין, וחושב שזכותו של כל מי שאין לו, לקחת ממישהו שיש לו...

        אז אם אתה לא סתם נודניק, כדאי שתתעשת.

        הגב לתגובה זו

      • רגע אז אם אדם מרוויח ביושר מעל ל10,000 בחודש

        עצבני, 18/03/06 12:38

        מותר לגנוב לו? ואם הוא מרוויח מעל ל50,000? אולי אפשר לקחת את הילדים בתור כופר? יא קנאית יפת נפש, תרדי מהאינטרנט ותתחילי לעבוד במקום לז*** את השכל על כמה שאת מסכנה ואין לך גינה... באמת אוי אוי אוי...

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק

        נאבי ארנאבי, 18/03/06 12:51

        בגלל שהם עניים מותר להם לגנוב, כי אחרת לא יהייה כלום. אז התושבים של קיסריה צריכים לממן אותם
        נו באמת... מה הקשר גנבו מהם על מנת למנוע את זה הם הקימו גדר, אני רוצה לראות מה אתה היית אומר אם היו גונבים לך מהבית באופן קבוע

        הגב לתגובה זו

      • אתה שתוי כנראה

        עין, 18/03/06 12:59

        גונבים לך דברים מהבית ש ל ך ? הרגשת פעם את ההרגשה הזו?

        הגב לתגובה זו

      • אתה יודע, פרסי קומוניסטי, אם היית יהודי..

        המחלקה הסגורה, 18/03/06 13:59

        היית יודע שעשרת הדיברות ניתנו לא כחוקים לזמנים טובים אלא כחוקים לזמנים רעים. מי שמצבו הנוכחי טוב בכל מקרה לא יגנוב. הדיבר הזה נועד לך ולשכמותך בזמנים הרעים שלכם. קשה? אין כסף לפרנס את האישה ו900- הילדים? הולכים לקבץ נדבות. לא גונבים. זה הכלל.

        הגב לתגובה זו

      • יושר בקפיטליזם

        אדום, 18/03/06 15:10

        על שוויון הזדמנויות לא שמעתם כמובן, כי היושר שבקפיטליזם הרבה יותר מסנוור.
        יש לגיטימציה לשימוש באלימות על מנת לאכוף צדק, זה עיקרון שהחברה האנושית מקבלת משחר ההיסטוריה, וזה גם העיקרון שלפיו המדינה רשאית לכלוא אדם בניגוד לרצונו (לעשות צדק).
        הבעיה שלכם שאתם מבלבלים בין חוק לצדק, החוק במדינה נמצא בידי 120 בטלנים, חברים של בעלי הון, ואחרים שלא נותנים שוויון הזדמנויות לכל, ולכן הצדק שהמדינה אוכפת איננו צדק מוחלט (אף פעם לא היה), לגבי מהו צדק זה דיון אחר אבל אם זה נראה כמו אפליה ומריח ומרגיש ןצורח ... אז זה אפליה. ואם בעלי המושכות בקיסריה חושבים שהבעיה לא קיימת ושהם פטורים מלעסוק בה כי הם ישרים כלפי האידאולוגיה הקפיטליסטית שמשרתת אותם, אז יש עוד כמה דרכים להזכיר להם כמו להרים את קולם של העשוקים! (הסתה אתם אומרים)

        וכן אני יודע מה זה כשגונבים ממני, כל הזמן גונבים ממני, וממנים את הגננת של הילדים של הטייסים אשר גונבים שעות סימולטור על חשבון משלם המיסים.

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנחנו לא מתנהגים כבעלי הבית בארצנו

    יקי, 18/03/06 11:50

    הערבים במידה רבה צודקים בחוצפה שלהם .בשם הדמוקרטיה הם מרשים לעצמם לדבר כגד עצם קיום המדינה היהודית ואין בעלי בית בקרב ההנהגה היהודית שתעשה לזה סוף .בג''ץ אדון הארץ מגן האוייב מתערב לטובת המרים שבאוייבנו שבחסות הדמוקרטיה רוצים להעביר אותנו מהעולם.צריך להתגונן עכשיו ולהוציא מחוץ לחוק ולעצור כל מי שפועל נגד המדינה.נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חבל שבחדש במקום להגן על יהודים וערבים

    דני, 18/03/06 11:42

    מניצול מגינים על ערבים לרוב

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חייבת לשאול מיסים הערבים שם משלימים בכלל

    רק ליברמן, 18/03/06 11:41

    יאאלה לכו לעזה שם לא יהיה חומה אנא מכם לכו כבר תקבלו פיצוי רק טרנספר יעזור כמו ב48

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עכשיו אני אצביע חדש

    רני, 18/03/06 11:38

    eat the rich

    הגב לתגובה זו

    • ח''כ הערבי מחרחרי מלחמה

      חמודי, 18/03/06 12:05

      אני לא אצביע לאף מפלגה ערבית
      הם רק מסתים נגד אחינו היהוד.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נהנתניהו גר בקסריה

    חכם מימון, 18/03/06 11:37

    הוא אכן אויב העם במיוחד אויב הקשישים והחלשים,

    הגב לתגובה זו

    • ביבי גר בירושלים... (ל''ת)

      טמבל מימון, 18/03/06 12:39

      הגב לתגובה זו

      • ביבי בקיסריה

        אחת העם, 18/03/06 13:30

        יש לביביהו בית בירושלים, אבל הוא גר בקיסריה. בדוק.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    כולנו אוייבים של מר מחול

    אבי מהגליל, 18/03/06 11:31

    אם הייתה בתוקף תפקידך כחבר כנסת עוזר לתושבי ג'אסר אזרקא, במקום לדבר כל היום על הנושא הפלשתיני בשטחים,יכול להיות שמצבם היה הרבה יותר טוב,אבל במקום לנסות לנצל את קולך בכנסת לטובתם,העדפת להטיף לשנאה,מספיק רק לראות את פרצופך כאשר אתה מדבר,כדי לראות איך נוטפת ממך השנאה,את תפקיד השנאה יש עכשיו רבים ברשות הפלשתינית שיודעים לעשות זאת טוב ממך ובלי צביעות,הם שונאים אותנו רוצים להשמיד אותנו ואומרים זאת בגלוי,אתה רוצה לעשות את אותו דבר,רק שאתה לא יכול בתוקף תפקידך ומכח החוק במדינה שאתה חי בה,(אתה יודע טוב שעוד טיפה ואתה בכלא) ולכן הצביעות שלך,לכן אתה מתסיס את הציבור הערבי כאילו על ענייני שיוויון,אבל באמת אתה רוצה לשמור אותם חמים לאפשרות של התקוממות בתוך מדינת ישראל,דבר שכמובן לא יצלח,דבר שיביא אסון לערבים הישראלים,דבר שיביא למראות אוגנדה ורואנדה.הזהר לך חבר הכנסת מחול,היזהר להביא את האסון הזה על בני עמך

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הקרקע על שפת הים שהזרקאאויים

    רם, 18/03/06 11:29

    יושבים עליה הינה מהיקרות במדינה!!!!
    אם היו רק משכילים לפתח שם חוף רחצה , מסעדות דגים ופרות ים, דייג, צלילה, ואפילו כפר נופש קטן כמו החושות בסיני. מה שדפוק פה זה לא המדינה זה משהו שקשור בתרבות
    שלהם ובאורח החיים.

    הגב לתגובה זו

    • לג'סר אין חוף ים

      קדאפי, 18/03/06 12:13

      אכזרי אבל אמיתי, לג'סר אין גישה לקרקעות שעל הים, ולקאמ טו יזראל

      הגב לתגובה זו

      • דווקא יש להם חוף ים, לך ותראה לבד גולם (ל''ת)

        מעוצבנת, 18/03/06 13:09

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    האם לא נכונים דבריו?

    דני ב., 18/03/06 11:25

    הקמת הגדר שם היא מאותה הסיבה שבהתנחלויות ברצועת עזה הקימו, על מנת שעיני השבעים והמדושנים לא יראו את העוני והדלות של כשניהם.
    זה מקלקל להם את הנוף.
    אך עם יד על הלב, האם זה לא היחס של כל המדינה כלפיהם?
    דוגמא קטנה היא כביש מספר 2 חיפה תל אביב העובר מתחת למרפסות הישוב, כמה מטרים מבתיהם.
    האם מישהו חשב להקים שם גדר אקוסטית כמו שעשירי כפר שמריהו או מקומות אחרים קיבלו? קדחת.
    האם מישהו דואג שם לתשתיות כמו ביוב? מה פתאום הרי הם ערבושים.

    הגב לתגובה זו

    • Reply to No 9

      Max, 18/03/06 11:36

      If you are so good hearted , than why dont you give them your home?

      הגב לתגובה זו

    • למען האמת..

      זיו, 18/03/06 11:37

      כבר די נמאס מתרבות המסכנות של הערבים. במקום ללכת לזרוק אבנים בכביש 2 אם היו משקיעים את המרץ שלהם בשיפור המועצה שלהם לא היו להם בעיות. כל הזמן מקטרים מתלוננים . בקיצור חרא של עם חרא של תרבות.
      תשקיעו ואז גם תקבלו חזרה. תמשיכו לגדל אנשים כמו עיסאם מחו'ל ותמשיכו לקבל את מה שאתם מגדלים היום. אי אפשר לירוק לבאר ממנה אתם שותים ואחר כך לטעון שהמים לא ראויים לשתיה. ככה זה.
      תפסיקו עם הקיטורים לא עושה עלינו רושם יותר.

      הגב לתגובה זו

    • דני, באמת הגיע הזמן שתשנה את שמך למוחמד ותלך לגור בעזה. פטרון של (ל''ת)

      הערבים. סליחה,, 18/03/06 12:35

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה לך?

      פסיכו, 18/03/06 22:38

      בשיא הכנות דני, היית פעם ברצועת עזה? ראית שם גדר שמסתירה משהו?
      אני שירתתי שם, וגם ביו''ש. אחד מהמאפיינים של גדר ביטחון הוא שקיפות, כך שאי אפשר להסתתר מאחוריה.
      עכשיו תחשוב על מה שכתבת ותבין שהתקשורת אילפה אותך לשנוא מתנחלים. בשנות השבעים אולפת לשנוא מזרחיים. בשנות השמונים והתשעים אולפת לשנוא חרדים, ועכשיו מתנחלים. מעניין מי הבא בתור... לי זה די מזכיר את מכונת התעמולה הנאצית. מאחל לך החלמה מהירה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תושבי ג'יסר א זרקא אינם ערבים!!!

    לא זה ולא זה, 18/03/06 11:23

    מדובר בערב רב של סודנים בוסנים ומוסלמים אחרים שאיכשהו מצאו את דרכם לארץ ישראל שבמזרח התיכון!
    אלו אנשים שבאמת אין להם ולו טיפת זיקה אחת לארץ הזו וכדאי להעיף אותם, ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גם כותב את הנאומים של נשיא איראן? הסגנון דומה

      אריק, 18/03/06 15:56

      מדובר בערב רב של פולנים, מרוקאים ויהודים אחרים, שאיכשהו מצאו את דרכם לפלשתין שבמזרח התיכון! אלו אנשים שבאמת אין להם ולו טיפת זיקה לארץ הזו וכדאי להעיף אותם, ויפה שעה אחת קודם.

      הגב לתגובה זו

      • אריק אתה גדול. (ל''ת)

        Lior NY, 18/03/06 16:58

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה?!!! ח''כ ממפלגה ערבית מתעניין במשהו חוץ מהכיבוש?!!! (ל''ת)

    עמית, 18/03/06 11:22

    הגב לתגובה זו

    • לא להתלהב. רק לפני בחירות. (ל''ת)

      גדי, 18/03/06 11:37

      הגב לתגובה זו

      • וואללה. תודה על ההרגעה, התחלתי להילחץ. (ל''ת)

        עמית, 18/03/06 11:51

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    לנו יש יותר משותף עם

    עובד משרה מלאה, 18/03/06 11:10

    אחינו בג'אסר שסובלים מעוני וניצול מאשר עם מליארדרים מקיסריה. כל הכבוד למחול. רק מאבק משותף של כל העובדים, המובטלים והעניים מכל הדתות והעדות ינצח את הניצול והקפיטליזם!

    הגב לתגובה זו

    • ומה מותק, אתה חושב שמישהו מפרנס אותי? (ל''ת)

      עובדת משרה מלאה, 18/03/06 13:10

      הגב לתגובה זו

      • העובדים שלך, כפרה! (ל''ת)

        תל אביב, 18/03/06 16:08

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    האם במדינות ערב מצבם טוב יותר? אך שם לא מעיזים לפתוח הפה

    מר, 18/03/06 11:07

    ערבי רגיל בכלל לעבוד מסודר שם???!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תתעוררו אנחנו חיים עם מחבליםםםם... (ל''ת)

    ניר, 18/03/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    במדינת הגמדים

    רמי, 18/03/06 10:56

    במדינת הגנבים רעש מהומה
    האוצר עושה שרירים ויוצא למלחמה
    ובראש הגדוד צועד ביביהו המפקד
    לראשו כיפה סרוגה ובידו שקית קרועה
    טרלללה ללה ללה ללה ללה ללה ...
    טרלללה ללה ללה ללה ללה ללה ...

    את האזרחים ימצא הוא עם ארנק בכיס
    את כספם יתחיל לשדוד הוא כמו היה ראיס
    ישווק עצמו לעמך עם פני הצדיק
    ויסמוך על זה הרגע בו שיכלם יחליק
    טרלללה ללה ללה ללה ללה ללה ...
    טרלללה ללה ללה ללה ללה ללה ...

    זה סיפור על איש בדרך של המדינה
    שניצל המון זקנים נשים בלי שום חמלה
    הסיפור חוזר חלילה אין זו אגדה
    של המון זקנים נשים כי זאת המחלה..
    טרלללה ללה ללה ללה ללה ללה ...
    טרלללה ללה ללה ללה ללה ללה ...

    את השיר הזה נשירה כי זה יום הדין
    של הביבים והבבות וכל הגנבים
    שיושבים להם בכנסת וכה עסוקים
    להכניס ידים לנו לתוך הכיסים
    טרלללה ללה ללה ללה ללה ללה ...
    טרלללה ללה ללה ללה ללה ללה ...

    הגב לתגובה זו

    • גדול !!!!! שיחקת אותה !! (ל''ת)

      בני, 18/03/06 11:14

      הגב לתגובה זו

      • זהו שיר הלל לתנועת תפנית

        תפנית, 18/03/06 13:34

        שימו פ בקלפי.
        אין דין - יש דיין.
        בהצלחה בבחירות.

        הגב לתגובה זו

    • המלצה לפרץ - הפוך שיר זה להמנון (ל''ת)

      מריומה, 18/03/06 11:37

      הגב לתגובה זו

    • רמי, תמצא עיסוק אחר , בשירים אתה חלש (ל''ת)

      דני, 18/03/06 15:52

      הגב לתגובה זו

    • rami - you are great (ל''ת)

      benny, 18/03/06 16:09

      הגב לתגובה זו

    • וואללה קרעת אותי - אתה 10 !!! (ל''ת)

      ארז, 18/03/06 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אפילו בקרב הערבים ג'סר נחשב למזבלה

    אופיר, 18/03/06 10:46

    כל הסודנים ואני לא יודע מה שגרים שם חייבים לעוף ממדינת ישראל כמה שיותרמהר

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת גזען דוחה!

      עמית, 18/03/06 11:29

      חיים שם אנשים! אגב, גם סודנים הם אנשים. מבחינתי שיעיפו אותך כמה שיותר מהר!

      הגב לתגובה זו

      • עמית אתה חדור שינאה עצמית. (ל''ת)

        אדי, 18/03/06 13:18

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    תסית, תסית!!! מזמן כבר מנותקים מהזקרקאווים!!! נמאס מהם!!! (ל''ת)

    נתנייתי, 18/03/06 10:45

    הגב לתגובה זו