• 37.

    כל הקיבוצים שיש להם שפעת העופות...

    מתנחל, 18/03/06 22:03

    שיתפו פעולה אם הגירוש(ה' מסדר הכל)

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה משרד החקלאות לא מורה על הסגר לחתולים?

    יונית., 18/03/06 20:10

    גם הם מעבירי השפעת!

    הגב לתגובה זו

    • את טועה חתולים הם חיות מוגנות! (ל''ת)

      קיבוצניק מרכז!, 18/03/06 21:06

      הגב לתגובה זו

      • חתולים במילא לא נכנסים ללולים

        רם, 18/03/06 22:59

        מזה כל לולן יודע להזהר.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    רגע, אלה לא הקיבוצים שנדבו את שטחם לאימוני גירוש?

    חשוך ימי בינימי, 18/03/06 20:08

    אולי אני קצת סנילי, ולא זוכר טוב. אבל האם הקיבוצים שכעת משמידים את מעשי ידיהם אינם אלה שנדבו את שטחם ומתקניהם לכוחות הגירוש? האם לא היו אלה שראו בשמחה לאיד כיצד משמידים את מעשי ידיהם של מתחריהם מרצועת עזה?

    אם זה הם, אז אין בלבי רחמים עליהם. אני מקווה שהם יפוצו באותה דרך שיונתן בשיא דאג למגורשי קטיף וצפון השומרון. ''יש פתרון לכל קיבוצניק....''

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מדינת חלם-פלא שעופות חולים!!

    מיכל, 18/03/06 20:00

    זרקו את הפגרים בחוץ ליד הלולים וציפורים כגון עורבים ואנפות בקר ניקרו בפגרים איך באמת במדינת חלם חושבים לשמור,,,דואגים לריסוס הרכבים אך לא דואגים לשמור שציפורים שמתאופפות חופשי לא יגעו בפגרים....

    הגב לתגובה זו

    • מיכל למה את חושבת שאת צודקת? (ל''ת)

      קיבוצניק מרכז!, 18/03/06 21:05

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מחסור בכוח אדם מה עושים הקיבוצניקים הפרזיטים?כולם מנהלים. (ל''ת)

    עורב, 18/03/06 19:41

    הגב לתגובה זו

    • עורב, בוש והיכלם!

      קיבוצניק, 18/03/06 19:52

      עורב, הנך נבלה ברשות מעריב NRG. בוש והיכלם. בור ועם הארץ. גם את זה אתה מלביש על המסכנים הללו? לך והידבק בשפעת העופות.

      הגב לתגובה זו

      • לקיבוצניק המנוול כידוע לך שעורבים ואנפות הם לא ציפורים נודדות ומי ש

        אנפה חולה., 18/03/06 21:02

        שגורם להדבקה במחלה זה הטימטום שלך ושל חברך. שעכשיו להדביר את הוירוס יהיה יותר קשה אם תירצה או לא הסיכוי שלך להידבק בשפעת העופות עלתה פלאים .לך להיבדק ואל תזניח את המחלה שלא תדביק את העורבים.

        הגב לתגובה זו

      • העורבים והאנפות יחסלו את הקיבוצים זה מה שאמרנו וזה מה יהיה.לקיבוצני

        בה העורב אל, 20/03/06 13:17

        מרכז אכלת אותה !

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא ראינו בתעמולת הבחירות שמישהו קיבל אחריות על עורבים שזללו פגרים

    אני תומך בחד''ש, 18/03/06 19:30

    האם ראיתם את אולמרט או ביבי אומרים ''אשמנו''?
    האם צפיתם במישהו שאומר, ואפילו מגמגם ''גם גם כשהייתי שר הבריאות לא עשיתי כלום''?
    האם בכלל מישהו נוטל אחריות על פאשלות במדינה הדפוקה שמחסל הימין?
    WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET
    אומרים באנגלית- מה שרואים זה מה שיש

    הגב לתגובה זו

    • צריך לחסל במבצע פוליטי את המושחתים שלא דאגו לנו בזמן-בבחירות

      גם אני בחד''ש, 18/03/06 19:46

      אסור להצביע לשום מפלגה שבאחריותה היו משרדי החקלאות, הבריאות והאוצר בשנים האחרונות.
      נדאג לגרש מהפוליטיקה את כל מי שלא דאג לפתח שירותי בריאות מונעת והגיינה ציבורית נקייה! ונסלק גם את מי שהביא על השרותים והציבור עוני וסבל וזיהם את הארץ בשנאה ובזבל.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    היות ו''עופות מבושלים אינם מסוכנים לאכילה'' כדאי לפתוח ב''מבצע בישול''!

    מציע לפני מותי, 18/03/06 19:14

    הצעה: לפתוח מיד ''במבצע בישול''!

    אם זה יצליח זה ייתן מזון לעניים ותעסוקה למובטלים.

    אם זה ייכשל המדינה תיפטר ממאות אלפי עניים! מה שנקרא באנגלית
    IT'LL BE A WIN-WIN SITUATION
    (תרגום: ההצלחה מובטחת בכל מקרה)

    הגב לתגובה זו

    • לתת לביבי ולאולמרט את הקקבוד לטעום ראשונים את ה OFF

      OFFSIDE=TURKEY, 18/03/06 20:04

      עכשיו הקומה השביעית ב''הדסה'' מתפנית!

      יטעמו הם ראשונים מנה רצינית של תרנגול הודו, או כל עוף עם שפעת...

      גם זה יהיה מקרה שבו ההצלחה מובטחת!
      IT'LL BE A WIN-WIN SITUATION
      נקווה שנצליח לחסל את המענים--אלו שהפכו אותנו עניים!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    חבל , ביבי אני רעב , גנבתה פנסיות (ל''ת)

    פנסיונר, 18/03/06 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אתמול אסירים, היום עופות, מחר גבול הצפון - העיקר לא לומר מילה על או

    ננה, 18/03/06 19:06

    אולמרט. לבלבל את המוח להמונים עם שטויות רק לא לספר את האמת על אהוד אולמרט.
    מעריב - באמת כל הכבוד על מסך העשן.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה להשמיד עופות- טיב טעם יקנו אותם (ל''ת)

    אמיר, 18/03/06 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    במדינה שבה גם הממונים על הבריאות הושחתו ע''י הימין אין פלא שהכל זבל

    לבריאות=ו=חד''ש, 18/03/06 18:43

    מי שהחליט שבמקום למנות אנשי מקצוע, וירולוגים ווטרינרים, מספיק למנות את אנשי הימין שעוסקים בפופוליטיקה---למשל כמו בפרשת הגורים המוברחים מאזרביג'ן, וכיסוי תחת של ד''ר משה חיימוביץ--- ושל
    שר הבריאות, יעקב אדרי, ובפיזור ספינים ''שחלו רק...''---ייטיבו לעשות אם ילבשו חליפות אבל במקום חליפות מבודדות לבנות.

    הגב לתגובה זו

    • ושלא נשכח את ישראל כץ והמינויים

      אזרח, 18/03/06 19:38

      הוא הפך את משרד החקלאות ללשכת העבודה, אז מה הפלא?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הסתכלו על התמונה בתחילת

    שירה, 18/03/06 18:40

    הכתבה.....
    תראו איך התרנגולות האלו נראות...כל הגוף שלהן הוא פצעים.
    הפצעים האלו הם לא מהרעל הם מהתנאי מחייה...
    פשוט מזעזע

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ניתן פרס ישראלבלוף למי שאשם בפיגור בטיפול בשפעת=הפוליטיקאים OFF

    לא לשחיתות, 18/03/06 18:13

    הם ידעו ולא עשו כלום.

    יכלו להורות למשל על הכנת בורות קבורה לעופות בזמן...

    וחוץ מהממשלה גם הפקידות הבטלנית אשמה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מישהו מופתע?

    אילתי1, 18/03/06 18:01

    תראו למשל,במניעת תאונות בפסי הרכבת מטפ]לים זמנית אחרי תאונה קשה,על יריהקסאמים לא מגיבים,למה???אין הרוגים,וכן עוד עשרות אירועים שמטופלים כולל וועדות ורק אחרי אסונות,קחו למשל מה נגמר עם ריצפת פלקום שקרסה באולם עם הרוגים,כלום. רוצחי הלינץ בשפרעם נעצרו??קדחת...שפעת העופות המסוכנת מסתובבת בעולם שנים,מה נעשה פה עי הרשויות?שום כלום,מזל שכח עליון שומר עלינו בינתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עוד צעד קטן

    אסף, 18/03/06 17:39

    בשר זה רצח גם חלב
    ובכלל בכלל לא בריא. תעשיות מזויעות שבשם תאוות הבצע רוצחות מענות וכולאות מליוני בעלי חיים. אלי, אלי, שיגמר !

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שקיות עם חלון פלסטיק על הראש !

    אף אחד, 18/03/06 17:28

    למה לחסוף איזורים הכי פגיעים ?
    פשוט שקית מאותו נייר כמו סרבל,
    פתח מלבני לעיניים ועל זה
    מסכה-מישקפים,גם רואים וגם
    אוטם בהידוק שולי נייר לפנים.
    מה דעתכם ?
    הרי שער ולחיים זה הכי קרוב
    לאף ועיניים !

    הגב לתגובה זו

    • או לחל שקי פלסטיק שחור לקבורת פוליטיקאים ודוברים שקרנים

      OFFSIDE=ISRAEL, 18/03/06 17:51

      שרק מברברים במקום לעשות!
      הרי הכל היה ידוע, ובמקום לעסוק בבריאות הציבור והנפש, הם הורסים פה הכל!
      שפעת העופות כבר המיתה להם את המוח!

      עכשיו במקום לעסוק בעיקר הם מפזרים רעל לצד הסתה גזענית, בערוצים, ובעתונים, כתחליף לפעולה להשגת שלום!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    להקים וועדה שתבדוק וועדות וועדים (ל''ת)

    אזרח, 18/03/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מצאתי מחסל עופות-מבצע מיוחד להעסקת מובטלים נושא תוצאות!

    OFF קובר קקדימה, 18/03/06 17:17

    ₪₪ עכשיו כשיש רגיעה קלה יינתן הג'וב לאנשי זק''א! הם קברנים יותר מקצועיים מהשרים והפוליטיקאים של הימין שרק מברברים, ו...המחלה מתפשטת!
    ₪₪ עוד אפשרות: עכשיו יכולים לתת לפלסטיני ההוא שנעצר במחסום חווארה, מדרום לשכם שנשא סכין באורך עשרים סנטימטר עבודה!
    ₪₪ ואפשר גם להעסיק כמה דחפורים צבאיים בקבורת עופות במקום בהרס בתים בפלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צריך לתת לועדת עמונה לחקור את מבצע החיסול של שפעת הOFF

    לאסור צילום OFF, 18/03/06 16:54

    התוצאות יהיו יותר רלוונטיות לחיינו!

    כי בינתים יש רק מבצעי כיסוי תחת לפוליטיקאים מהימין וממקדימה שלא עשו כלום להתכונן לשפעת העופות! זו מדינה זו?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מסכנים שלי =[

    מכבי נתניה, 18/03/06 16:23

    מיכל ויורם צודקים... רחמים עליהם..
    אוף... כואב לי לשמוע שהולכים להרוג אותם.. את העופות החמודים האלה...
    ואני אחד שמת על בעלי חיים!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עדיף לעופות למות ככה ועכשיו

    שאול, 18/03/06 15:39

    עדיף להם על לחיות בצפיפות עוד כמה חודשים ואז להשחט.

    המחלה הזו עשת להם חסד וקצרה את חייהם הקשים והאומללים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ראינו בערוץ 2 שאנפות ועורבים זללו מהפגרים

    Amir A, 18/03/06 15:26

    ובלי להיות מומחה ניתן להבין שכאן ההתנהלות לא תקינה וחייבת לקום ועדת חקירה למחדל
    איך זה ששנים אחרי שבכל העולם יש מודעות למחלה ונהלים למקרה חשש קל להתפרצות, אצלנו לא עברו לולנים הדרכות בנושא ואיש לא הכין לא חומר הסברה רציני ולא צוותי חרום לטיפול בפגרים ולסגירת אזורים החשודים כנגועים
    איך זה שלקחו ימים ארוכים למערכת להתעורר?
    ובזמן הזה המשיכו לולנים להשליך פגרי עופות נגועים באופן שאיפשר נשיאת המחלה הלאה על ידי עופות בר?

    הגב לתגובה זו

    • צודק זב מחדל

      רוני, 18/03/06 16:16

      העופות ניקרו בפגרים,איזן דרך נהדרת להעברת המחלה
      ומה קורהכשקוברים, זה לא מחחל לקרקע:

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    נשלח את הקוריצות המסכנות

    קוריצה קוריצה, 18/03/06 15:09

    לאן נשלח את הקוריצות האלה
    לתיימן,לעיראק,לאירן (פרסים)
    ללוב,לאוגנדה למצריים
    או לפלסטינים

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה לא מודיעים לנו מה קורה?

    עצבני ומודאג, 18/03/06 15:06

    האם משרד הבריאות לא נערך לבדיקת כל הלולים בישראל? האם אי אפשר לודא שישנם לולים בריאים ולדאוג שרשתות המכירה והחנויות יקנו רק מהם? למה לא משמידים מיידית את העופות המתים או בשריפה או בסיד? מה בדיוק המשחק הזה שהעופות זרוקים על הריצפה עם גישה לעופות בר כמו שראינו אמש בטלויזיה? עד כמה הם יכולים להיות מטומטמים או שמא זו נקמה של מי שהפסיד את כל בעלי הכנף שלו? בכל מקרה זה לא עולה בקנה אחד עם הפיקוח שמשרד הבריאות מקיים כשמדובר בבשר מיובא.

    הגב לתגובה זו

    • מה הלחץ?

      רוי, 18/03/06 15:16

      אתם סתם בפאניקה לא מובנת מה קרה מתו 12 אלף תרנדולי הודו זה הכל. התרנגולות הרגילות לא נדבקו אפילו ויש כאלה באיזור. אתה מתנהג כמו איש שלא מבין שום דבר.
      האם ידעתה שכל שנה מתים מיליונים משפעת על כל סוגייה בעולם ואתה לא נכנס לפאניקה תחשוב על זה בהגיון אין מה להילחץ משום דבר ואין קשר לעופות הבר שמעל הרי עכשיו ישנה עונת הנדידה ואלפי ציפורים שיכול להיות שהן חולות כבר פה תרגע לך למסעדה הקרובה ותחסל איזה חזה עוף טוב זה הכל.
      קיבוצניק מהדרום

      הגב לתגובה זו

      • הוירוס הקטלני הורג גם בני אדם

        פרחיה, 18/03/06 16:20

        רוי, האם באמת לא שמעת על הזן הקטלני של וירוס N1H5 שגם בני אדם נדבקים ממנו ומחציתם מתים? עופות בר נודדים שחלו מתים ברובם ולא מצליחים לעשות דרך ארוכה אך הנשאים המתים שהגיעו לפני שהתפגרו אחראים למות אלפי תרנגולי הודו אצלנו. אם לא נטפל כמו שצריך בני אדם יחלו וימותו.

        הגב לתגובה זו

      • אם בגליל אין בעיה אפשר לקנות מהם

        עצבני ומודאג, 18/03/06 19:01

        למה לא לעשות סדר בבלגן? פשוט משרד הבריאות יעצור את המשחטות בדרום ברדיוס מסויים שהוא סביר ומקובל בעולם, ואז במקביל לבדוק לול אחרי לול מה המצב, והיכן שתקין לתת עדיפות לשחיטה ומכירה, כי הסיכוי להידבקות גבוה, וכך לפתור את העניין עם שכל ולא בטפשות האופיינית לנו, מה אתה אומר על זה קיבוצניק חביב?

        הגב לתגובה זו

    • דובר צה''ל כן מודיע: לכוחותינו אין מספיק בולדוזרים. הם עסוקים במבצע

      ISRA-SPINs OFF, 18/03/06 15:22

      הרס פלסטין.

      הגב לתגובה זו

    • כי שר החקלאות מבלה בפריז

      אלי, 18/03/06 18:22

      הוא כבר בטוח שקדימה ניצחו ויצא לבלות.
      הוא גם חושב שלהודיע לציבור מה קורה זה זניח.

      נ.ב
      יש לי חידה:
      מי זה שר החקלאות?

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''חיסול'' - איזו כותרת מעצבנת

    מיכל, תל אביב, 18/03/06 14:43

    כרגיל NGR מנסח את הכותרות באופן גס ומתלהם: ''חיסול'', כאילו שהעופות המסכנים, שאולי 99% מהם בריאים לגמרי, ורק בגלל שהם בטווח הסכנה, הם נטבחים (ברעל) לטובת השקט הנפשי וכיסוי התחת של פקידי משרד הבריאות. אז במקום ''המתה'', או פשוט ''רצח'', הופכים אותם לחמאסניקים, כלומר הם אשמים בזה ש''מחסלים'' אותם (באופן לא כל כך ממוקד), ולכן ה''חיסול'' הזה מגיע להם, שוילמדו לקח לא לחטוף שפעת בפעם הבאה, כי עם העופות, צריך לדבר רק בשפה שהם מבינים....

    הגב לתגובה זו

    • נראה מה תגידי שבני משפחתך יחלו בשפעת העופות, יפת נפש צבועה. (ל''ת)

      הקוסם, 18/03/06 17:27

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר?

        אבי, 18/03/06 17:43

        ההערה הנכונה של מיכל היתה על הניסוח הטפשי, לא על הצורך.
        כנראה שהקסם שלך לא עובד - אז תמשיך להתאמן...

        הגב לתגובה זו

      • אתה ממשיך את הרטוריקה של הכתבה המטומטמת

        אברה קדברה, 18/03/06 17:51

        אפשר לקרוא את המשפט שלך, כמעט כמו ''שהמשפחה שלך תפגע מפיגוע, ונראה אותך אז תומך בפלשתינים...''.
        אלוהים יעזור לנו איך שהרטוריקה הזו מזהמת כל חלקה (ומוח) כאן...

        הגב לתגובה זו

    • אכן כותרת מטופשת ומקוממת

      יוני - מרכז, 18/03/06 17:48

      כנראה שבשבת הכתבים הבכירים נחים בבית ונשארים בכוננות רק כתבים סוג ב'...

      הגב לתגובה זו

    • היום בישראל מחסלים הכל

      אסף, 18/03/06 17:53

      את העופות את העוני את העובדים הזרים אבל הכל פקה פקה וברגע שואמרים חיסול אני יודע ששום דבר לא יצא

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    צער בעלי קוריצות (ל''ת)

    וטא, 18/03/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    MOTHER NATURE STRIKES BACK AT US (ל''ת)

    דוד, 18/03/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפגרים מוטלים בחוץ ועופות בר מעליהם

    עולם שלישי כאן, 18/03/06 14:05

    במדינות אירופה הוכרזה כוננות גבוהה, נסגרו לציבור חופים והושמדו כל עופות המשק ברדיוס של כמה קמ, כשהתגלה פגר אחד של ברווז שחלה בנגיף. בישראל מתו 8000 תרנגולי הודו בקיבוץ אחד, שני שליש מהלהקה, עד שהוחלט למשוך בפעמון האזעקה. וכדאי לציבור לדעת שפגרי העופות שחלו הושלכו החוצה ועופות בר כמו אנפות מחטטות בפגרים וממשיכות משם לעדרי הבקר. עולם שלישי זה אצלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    זה הקסאם היעיל ביותר של הפלסתנאים

    סביח לעם, 18/03/06 14:01

    כולה למכור תרנגולות נגועות לישראלים תאבי בצע.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קוריצה????????????

    יאנקו, 18/03/06 13:27

    אדייה שוקרייה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ביום שבת? אלוהים שישמור! עובדיה!!! (ל''ת)

    ברוך האשם, 18/03/06 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עופות ופוליטיקאים

    אריאל, 18/03/06 12:18

    פוליטיקאים ''יקרים''
    תגיעו לעזור, ותפסיקו לרגע המסע הבחירות שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא רק שלא מרחמים עליהם - הם קורבנות של מערכת כלכלית אטומה

    איל כהן, 18/03/06 11:45

    אני חוזר וטוען - למרות שהדברים נופלים על אזניים ערלות :
    אין דבר כזה שפעת עופות !!!

    שפעת - ושפעת העופות הן מחלות וירטואליות. העופות ושאר בעלי החיים אינם מוגנים מפני הקור כפי שהאדם טורח להגן על עצמו.
    השינויים הסביבתיים והזיהום שהאדם גורם להם הורסים את מנגנוני הויסות והחממה של כדור הארץ, וכך מזג האויר הולך ומקצין, הווי אומר שהחום גדל וכך גם הקור.
    בעליח החיים המותאמים בדייקנות לסביבה נתונה - שהיא בעצם חממה, נפגעים ונכחדים כתוצאה מהשינויים. לאירגון הבריאות העולמי נוח מאד עם הטיעון של שפעת, מכיוון שזה מסיר אחריות, וגם פותח פתח לפיתוח של תרופות חדשות ותחום של פעילות כלכלית עניפה ורווחית.
    אלו חלק קטן מהתסמינים של עולם תעשייתי.
    מי שמעוניין במידע נוסף, מוזמן לבקר בדף הבא :
    http://www.eyalcohen.com/theflu1.htm

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה אתם מציעים

    ירון, 18/03/06 11:39

    יפי הנפש רק גורמים ליותר בעיות בעתיד, כמו בכל דבר. במקום לדבר גבוהה גבוהה תציעו משהוא. לכו ללמוד רפואה תמצאו תרופה, אבל לשבת מהצד ולהגיש איזה מסכנים....

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אכזריות בלתי נסבלת

    יורם, 18/03/06 11:20

    מי ירחם על העופות המסכנים?

    הגב לתגובה זו

    • מי ירחם על בני האדם מהמגיפה??? (ל''ת)

      דרור, 18/03/06 13:09

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חוסר רגישות

    שרון, 18/03/06 11:08

    ''מבצע חיסול עופות'' ?!

    לא יכלו להשתמש בביטוי קצת יותר מעודן ? ממש חוסר רגישות

    הגב לתגובה זו

    • yala yala

      avi, 18/03/06 13:03

      ya postema

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    השמדה ע''י רעל?

    אלי, 18/03/06 10:26

    מזכיר לי ימים אפלים באירופה.
    בני האדם הם היצורים הכי אכזריים.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו אכזריים ומגיע לנו כל המחלות האלה

      צודק, 18/03/06 11:02

      אנחנו הורסים את העולם הורסים כל דבר טוב בטבע ואז בוכים שקורה משהו
      הלוואי שזה ימשיך

      הגב לתגובה זו

      • יש פה כאלה שנהנים מסבל של בני אדם

        ספיר, 18/03/06 14:00

        אני בטוח שהם אוכלים את כל הבורגרים של הקוריצות בלי לחשוב
        על בעלי החיים.
        רק פה עושים פוזה של מתחסדים.
        השיטה של רעל רעה כמו חניקה הורדת ראש התרנגולת וכו.
        יש פה מגיפה שאם לא תעצר ע''י השמדת העופות הנגועים מי יודע איך תסתיים אצל בני האדם.
        אין בזה שום אכזריות אלא יצר קיום של נבי אנוש ששווים ותר מתרנגולות.

        הגב לתגובה זו

        • מסכים

          ברוך, 18/03/06 19:31

          אכן, חיי אדם שווים יותר מחיי תרנגולת או כל בעל חיים אחר, ואם רעל זו צורה מהירה אז עדיף כך.
          אבל בלי שום קשר למגפה, מרגיז אותי שמפטמים את בעלי החיים באכזריות ומגדלים בתנאים מזעזעים רק כדי שנוכל לאכול הרבה מאוד בשר, וגם אם זה מצריך התעללות בבעלי חיים ויצירת מוטציות שונות.
          יש להתנגד להתעללות בבעלי חיים!!

          הגב לתגובה זו

      • And Be The First one to get it

        Mashiach, 18/03/06 17:34

        AMEN

        הגב לתגובה זו

    • צודק. לא מספיק האדם הביא את האסון

      ליאת, 18/03/06 13:06

      הזה על עצמו בשיטות הגידול האכזריות, אלא גם נכנס להיסטריה שתוצאתותיה הן חיסול בצורה חסכנית ואכזרית של כל העופות. הטבע נוקם בנו, ואני לא מרחמת על אלו שייאבדו את פרנסתם כתוצאה מהירידה בביקוש לעופות שגדלים בצורה כזו.

      הגב לתגובה זו

      • ליאת, לא האדם הביא את המחלה

        דר' דוליטל, 18/03/06 15:28

        ליאת, את קצת הרחקת לכת במסקנותיך. אין שום הוכחה שהמחלה היא תוצר של פעולות האדם. הנגיף התפתח כתוצאה מהאבולוציה הטבעית.
        והטיפול, מה לעשות, אכזרי וכואב. כשיש סכנה למגפה, אין רחמים על בע''ח. נקווה שה''בום'' התקשורתי יחלוף והמחלה תקבל את הפרופורציה הראויה ...

        הגב לתגובה זו

        • האדם הביא את המחלה ....

          RolleR, 18/03/06 18:24

          http://www.themeatrix.com

          הגב לתגובה זו

        • לדר' דוליטל-אתה אפר לרגליו (ל''ת)

          t, 18/03/06 19:00

          הגב לתגובה זו