• 60.

    כאן פאשלה רצינית ממש, ברחבי העולם מוציאים 2

    החוקר, 18/03/06 08:43

    2-4 עופות חולות בשפעת עופות ומטפלים מיד.
    ואילו כאן בארץ ישראל 17,000 עופות מתו משפעת עופות?!
    לפי כמות העופות מתו, השפעת עופות התפרצה בישראל לפני כ10 ימים.השאלה למה הממשלה ומשרד החקלאות,משרד הבריאות מסתירים זה בסוד עד שהפרשה התפוצצה?!
    חובה להקים ועדת חקירה למה שמרו בסוד את שפעת העופות? עד שהפרשה התפוצצה?
    האם יש סיבה להסתיר סוד מהציבור?
    האם זה לוחמה ביולוגית? בגלל זה נשמר בסוד? למנוע בהלה והיסטריה?
    ועוד שאלות ..
    המבין יבין!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שפעת העופות/ תגובה ל- 42

    שוויקי חמזה, 18/03/06 07:30

    טיפש שכמוך: אתה לא יודע שכל היהודים הולכים לקנות עופות ובצים מאזור הרשות הפלשטיני , אשר הם רודפים תמיד אחרי המחיר הזול , ולא איכפת להם סכנת החיים אם הם חוסכים כסף , כי הכסף אצל היהודים חשוב יותר מהחיים שלהם .

    הגב לתגובה זו

    • וואלאק, כמה שאתה צודק (ל''ת)

      א''א, 18/03/06 19:03

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    חברה הבנתם?

    אדם פשוט, 18/03/06 07:17

    כל שפעת העופות בארץ היתה ספין תקשורתי על מנת לעלות את מחיר הבשר לקראת החגים.
    מארגנטינה אין יבוא של בשר כידוע לכן המחיר גבוה.
    עם ישראל ידוע כעם חכם,על מנת שמחיר הירקות ישמר העם זורק את תוצרתו לים,כך גם עם העוף רק מה,את העוף לא יזרקו לים מחשש לזיהום לכן המציאו את השפעת .
    מחר מחיר העוף במרכולים יעלה בכמה שקלים,כמו כן גם הביצים וכל תוצרת בשר בעוף בהתאם ועם ישראל יהיה HAPPY .
    לקראת הבחירות מפלגת קדימה תאשים את הליכוד והעבודה במצב וההיפך.
    יש לנו על מה לחשוב עד הבחירות.
    בחירה טובה לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ועוד

    מוטי אטלנטה, 18/03/06 06:58

    בלולים שלא נפגעו-ניתן לחסן את העופות ולא להשמידם.
    מדוע להשמיד אם לא נפגעו?
    יש לבדוק קודם את סוג הנגיף ואולי
    לאחר שיזוהה הנגיף בודאות ניתן יהיה לדעת הדרך הנכונה לחסנם ולא להשמידם.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ולאחר שיקברו אותם

    מוטי אטלנטה, 18/03/06 06:32

    ולאחר שיקברו אותם בשקיות נילון
    נקבל ידיעה בעוד מספר שנים שהחידקים חדרו למי השתיה-ממש גאונים
    יש לשרוף באש ואת האפר לקבור בנילון באדמה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    נצטרך להמציא משהו במקום מרק עוף (ל''ת)

    האנטיביוטיקה, 18/03/06 04:59

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    דני נוה חסר

    מודאג, 17/03/06 22:30

    דווקא עכשיו חסר השר נוה המנוסה והשקול

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שפעת העופות משתוללת והשר ההאחראי עף לחו''ל

    יעקב, 17/03/06 21:34

    17.03.2006 (21:25)


    שפעת העופות משתוללת בישראל, שר החקלאות נמצא בחו''ל, ואפילו לא חזר כאשר התברר כי המגפה משתוללת ,[מעניין ולא היה חבר בקדימה האם התקשורת הייתה שותקת]

    בכל מדינה מתוקנת היה מגיע השר לפקח על הנעשה, אך השר חבר בקדימה ולא חייב לחזור ולדאוג לעם היושב בציון.

    אתמול אלפי עופות מתו החשש היה באוויר אך שר החקלאות נמצא בחו''ל ולא חשב לרגע לחזור, היום ברדיו בסביר כי יגיע לארץ ביום א' ב9:00 בבקר צוות המשרד יעדכן אותו וב10:00 יעדכן את הממשלה.

    האם לזאת אנו צריכים את בוים כשר שאפילו בעת משבר לא נמצא בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • תפקוד

      א''א, 18/03/06 19:11

      זה קדימה-זה?!
      כל הטיפול הכושל בשפעת העופות זה יותר אחורה. רק תחשבו איך תיראה המדינה אחרי 4 שנים כאלה. ישמרנו האל או כל מי שיכול !

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    עזבו אותכם....

    אני, 17/03/06 21:30

    הצביעו עלה ירוק....מחלקים גם בירושלים...עזבו אותכם מהעופות שלכם...מה מה קרה?...לא נדבקים כ''כ מהר.אם בסים לא מתו אלפים לא צריך להכנס לפניקה..סעו לסיני...או איפה שבא לכם...תרגעו..אני אלך לעשות אמהטיה חמה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה אסור ...

    רופא [לא באמת], 17/03/06 21:21

    עוף אסור- שפעת.
    דגים אסור -כספית.
    פרה פסיכית.
    הירקות זה כימיה נטו !.
    במים יש כלור ומתכות כבדות.
    האוויר שאנו נושמים מזוהם בגזים רעילים.
    הבקבוקים אסורים לשימוש בגלל חומרים המדמים הורמונים.
    השמש זה קרינה.

    מסכנה : החיים מסוכנים לבריאות !

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אפילו בתורכיה מנעו את התפשטות המגפה. והם מדינה שלישית... (ל''ת)

    לא רואה לא שומע, 17/03/06 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תחושה לא טובה

    דן, 17/03/06 20:33

    שהתפרצות השפעת כאן מקורה בעזה.

    הגב לתגובה זו

    • מה עם הנדידה של העופות? (ל''ת)

      ., 18/03/06 07:15

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לבדוק כמות הנגיף

    מוטי אטלנטה, 17/03/06 20:28

    לבדוק כמות הנגיף במח המצוי בעצמות העוף.
    יתכן ויהיה איסור לשווק בשר עוף עם העצמות,או לשבור עצם בו.
    סוף העולם סוף העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה לא טבעי באכילת בשר?

    /, 17/03/06 19:50

    זאת דרך הטבע..

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה היום נגילה ונשמחה בו

    עני מרוד, 17/03/06 19:28

    לא בשר מארגנטינה, לא כבד אווז, בקושי יש דגים בים, לא עופות. כבר כמעט אין קוויאר. זהו, שרי הריסון. תתחילי לחיות כמוני.

    הגב לתגובה זו

    • מי שחושב שלעשירים זה יפריע יש לו

      מודאג מאוד, 18/03/06 15:14

      טעות גדולה. כי מי שיכול לשבת על המטוס ולצאת לאירופה בהחלטה של רגע, או לעלות על היאכטה, ולהביא למשל מיוון כל מצרך מזון שרק יחפוץ, ממש לא מפריע לו שפעת העופות. מי שיאכל אותה זה העניים שקונים את העופות הזולים ושאין עליהם פיקוח נאות. ויותר גרוע, אלה שקונים את אותם חלקים שאף אחד אחר לא קונה ושם ממש לא מקפידים על כלום. אלה האנשים שייפגעו. ולמי לא אכפת כרגיל? למשרד הבריאות.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מדהים איך דווקא בישראל ההתפרצות היא כלכך חזקה.

    איזה חרא., 17/03/06 19:18

    מכל המזרח התיכון המג'ויף הזה. אולי כל ההסניטציה והמודרניזציה, זה הכל לכאורה?

    הגב לתגובה זו

    • זה המחוס הזה אולמרט שהביא עלינו את כל הצרות (ל''ת)

      צבי, 17/03/06 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לאכול געפילטע ולהיתחסן!!!!

    זיסוביץ מנדל, 17/03/06 18:04

    מי שאוכל געפילטע ועדיין חי, שום שפעת לא תוכל עליו.

    נסו !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חובה לקרוא - אני מחפש תשובה

    אבירהים טטליס, 17/03/06 18:00

    יכול להיות שזה קשור להתנתקות? אולי מישהו יסביר לי.
    לא רגע, זה בטח קשור לאישפוז רוה''מ. בטוח יש מישהו עם הסבר לא?
    בעצם זה קשור לימין הרדיקלי או אולי לשמאל?
    לא, לא זה בטח בגלל שאנחנו הורסים את העולם אז אמא אדמה נוקמת. אבל מה לה ולתרנגולות?
    לא זה בטח בגלל אנשים כמוני - טוקבקיסטים מכורים חסרי חיים
    מי יודע?
    אנא עיזרו לי.
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נשק ביולוגי!!

    מטה התרנגוליאדה, 17/03/06 17:59

    במקום להשמיד את העופות , כדאי ''להצניח'' את כולם ברחבי הרשות הפלסטיזית!!.. כך אולי תפתר אחת ולתמיד הבעייה הפלסטינאית!
    לפחות יהיה להם הרבה בשר.. -לסעודה האחרונה. של ''עיד אל ג'אג'ה''..

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עוף בצלוחעס

    מי יתנני עוף.., 17/03/06 17:55

    מי יתניני עוף, ציפור כנף קטנה. לא נותנים בשר אצלינו בצ'כונה..
    אההה ..אהה ציפור כנף קטנה.. -לכל אחד מנה!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    סוף העולם מתקרב

    גוג ומגוג, 17/03/06 17:54

    היכונו למפץ הגדול

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה הסוף!!

    מיכאל, 17/03/06 17:51

    אם מישהו חשב שסוף האנושות קרוב
    הינה להתראות אנשים עולם יפה היה....היה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש לי תוכי , לשחוט אותו ?? (ל''ת)

    ששון, 17/03/06 17:44

    הגב לתגובה זו

    • גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      י.י., 17/03/06 19:30

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה כלום לעומת האסונות שעוד יהיו

    נעמה, 17/03/06 17:12

    בגלל שהגזמנו באכזריות שלנו , הטבע דואג שנשלם ויבואו עוד הרבה מחלות מבעלי חיים.
    להיות צימחונים וזהו.

    הגב לתגובה זו

    • לנעמה

      מוטי אטלנטה, 17/03/06 20:36

      ביצים שבאו במגע עם הלשלשת הפכו לנגועות,אז צמחונות אינה מספיקה,יש לעבור לטבעונות.-השתגעת?
      יש להתמודד עם הבעיות ולא לברוח מהם.!
      צריכים להקצות את תקציבי הבטחון ומשאבי הצבא למלחמה באויבים אמיתיים ולא במדומים פרי המצאת האדם והמחבלים.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הנקמה הגדולה של אמא טבע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא אני, 17/03/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זכרו דבר פשוט

    Avi Ecuador, 17/03/06 16:57

    אם קדימה-טיטניק זוכה בבחירות קרוב לוודאי וחס וחלילה, כל תושבי קדימה ב'-ליכוד עורקים ולוקחים את כסאם ועוברים להיות נתיני קבע בקדימה.
    כל אלה שהצביעו ליכוד והיו מיעוט וסלדו מקדימה למעשה קולם עובר לעוד כיסא בקדימה.
    אתם חושבים שאני משקר לכם?
    תראו מה יעשה סילבן שלום ודומיו בהמשך, יאשים את ביבי בכישלון ובאי ההגיון והיידה ביבי, סליחה, היידה הכיסא לקדימה ועוד שר עם או בלי תיק.

    הגב לתגובה זו

    • חדל קשקשת ברשת!

      עליכם השלום, 17/03/06 18:02

      לפחות בשישבת עזוב אותי
      לך תתפלל או משהו
      טמבל אקוודור

      הגב לתגובה זו

    • good dog

      ofer, 17/03/06 19:51

      you have something to say about everything, well done Aquashit

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    Idea for Israel's Intelligence Services

    *A Visitor*, 17/03/06 16:57

    Perhaps we should 'send' some of this 'Chicken Flu' virus to the Iranian scientists that work on Iran's Atomic weapons.... as a present! Oh well, just an idea for Israel's Intelligence Services to ponder about

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש פיתרון-סוד הקטורת

    אילן, 17/03/06 16:52

    משה העביר את סוד הקטורת לאהרון.
    סוד הקטורת מחסל את המגפה יותר מהר מטמיפלו.
    מבני ישראל מתו במגפה 14700 איש שימו לב:
    תקראו ספר במדבר על המגפה פרק יז פסוק יא.
    אצטט רק את סוף התוצאה:
    ''ויהיו המתים במגפה ארבעה עשר אלף ושבע מאות''
    המילה שפעת בנויה מ 4 אותיות שימו לב:
    קחו את האות ש' של 'עשר' דלגו 4 אותיות תקבלו פ' של 'אלף'
    תמשיכו לדלג 4 אותיות תקבלו ע'
    של 'ושבע'
    ועוד דילוג של 4 תקבלו ת' של 'מאות'

    הגב לתגובה זו

    • יופי....

      ירון, 17/03/06 17:22

      לא בטוח שנדבקת בשפעת עופות אבל בשיטיון אתה בטוח חולה.

      הגב לתגובה זו

      • ואתה בהסגר, מענין איפה?

        אילן, 17/03/06 17:45

        ולא לרדת מהמינון.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מודע לעובדה

          סטלן על, 18/03/06 05:58

          שבאותה תקופה לא היה שם למחלה ובטח שלא נקבע השם שפעת.
          כל מה שאתה אומר זה צירוף אותיות דפוק.
          דרך אגב בתורה מצאתי משפטו שלם שאם אתה פוסח כל שתי אותיו אתה מוצא את המשפט הבא:
          ''כל מה שאתם קוראים זה בולשיט, אלוהים לא באמת קיים, חייכו יגאל שילון צילם אתכם.''

          הגב לתגובה זו

        • אתה מודע לעובדה

          סטלן על, 18/03/06 05:58

          שבאותה תקופה לא היה שם למחלה ובטח שלא נקבע השם שפעת.
          כל מה שאתה אומר זה צירוף אותיות דפוק.
          דרך אגב בתורה מצאתי משפטו שלם שאם אתה פוסח כל שתי אותיו אתה מוצא את המשפט הבא:
          ''כל מה שאתם קוראים זה בולשיט, אלוהים לא באמת קיים, חייכו יגאל שילון צילם אתכם.''

          הגב לתגובה זו

        • אתה מודע לעובדה

          סטלן על, 18/03/06 05:58

          שבאותה תקופה לא היה שם למחלה ובטח שלא נקבע השם שפעת.
          כל מה שאתה אומר זה צירוף אותיות דפוק.
          דרך אגב בתורה מצאתי משפטו שלם שאם אתה פוסח כל שתי אותיו אתה מוצא את המשפט הבא:
          ''כל מה שאתם קוראים זה בולשיט, אלוהים לא באמת קיים, חייכו יגאל שילון צילם אתכם.''

          הגב לתגובה זו

        • אתה מודע לעובדה

          סטלן על, 18/03/06 05:58

          שבאותה תקופה לא היה שם למחלה ובטח שלא נקבע השם שפעת.
          כל מה שאתה אומר זה צירוף אותיות דפוק.
          דרך אגב בתורה מצאתי משפטו שלם שאם אתה פוסח כל שתי אותיו אתה מוצא את המשפט הבא:
          ''כל מה שאתם קוראים זה בולשיט, אלוהים לא באמת קיים, חייכו יגאל שילון צילם אתכם.''

          הגב לתגובה זו

      • ואתה בהסגר, מענין איפה?

        אילן, 17/03/06 17:45

        ולא לרדת מהמינון.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מודע לעובדה

          סטלן על, 18/03/06 05:58

          שבאותה תקופה לא היה שם למחלה ובטח שלא נקבע השם שפעת.
          כל מה שאתה אומר זה צירוף אותיות דפוק.
          דרך אגב בתורה מצאתי משפטו שלם שאם אתה פוסח כל שתי אותיו אתה מוצא את המשפט הבא:
          ''כל מה שאתם קוראים זה בולשיט, אלוהים לא באמת קיים, חייכו יגאל שילון צילם אתכם.''

          הגב לתגובה זו

        • אתה מודע לעובדה

          סטלן על, 18/03/06 05:58

          שבאותה תקופה לא היה שם למחלה ובטח שלא נקבע השם שפעת.
          כל מה שאתה אומר זה צירוף אותיות דפוק.
          דרך אגב בתורה מצאתי משפטו שלם שאם אתה פוסח כל שתי אותיו אתה מוצא את המשפט הבא:
          ''כל מה שאתם קוראים זה בולשיט, אלוהים לא באמת קיים, חייכו יגאל שילון צילם אתכם.''

          הגב לתגובה זו

        • אתה מודע לעובדה

          סטלן על, 18/03/06 05:58

          שבאותה תקופה לא היה שם למחלה ובטח שלא נקבע השם שפעת.
          כל מה שאתה אומר זה צירוף אותיות דפוק.
          דרך אגב בתורה מצאתי משפטו שלם שאם אתה פוסח כל שתי אותיו אתה מוצא את המשפט הבא:
          ''כל מה שאתם קוראים זה בולשיט, אלוהים לא באמת קיים, חייכו יגאל שילון צילם אתכם.''

          הגב לתגובה זו

        • אתה מודע לעובדה

          סטלן על, 18/03/06 05:58

          שבאותה תקופה לא היה שם למחלה ובטח שלא נקבע השם שפעת.
          כל מה שאתה אומר זה צירוף אותיות דפוק.
          דרך אגב בתורה מצאתי משפטו שלם שאם אתה פוסח כל שתי אותיו אתה מוצא את המשפט הבא:
          ''כל מה שאתם קוראים זה בולשיט, אלוהים לא באמת קיים, חייכו יגאל שילון צילם אתכם.''

          הגב לתגובה זו

    • well done

      t, 17/03/06 19:08

      well done - i am totaly with you..and enjoed reading your tora explanations. i do bealive we have to start listening to what we were given in the past...you do not have to be religion to see it is all happening...

      הגב לתגובה זו

    • אילן יצא שבת מהמחלקה...

      עליכם השלום, 17/03/06 21:44

      אילן
      למרות שהוציאו אותך לשבת הביתה
      והגישה למחשב פתוחה לפנייך

      אל תשכח את המינון שרשמו לך

      אחרת מצבך עוד ידרדר
      אם יש לאן

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה זה חשש ודאי?

    קשקשת, 17/03/06 16:34

    כמו מוכנים 100% להטיס תרופות..
    או אין סכנה אך המצב קריטי

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אני מקווה שאין עדיין שפעת הדגים, אחרי הפרה המשוגעת ושפעת העופות... (ל''ת)

    אכלן כפייתי, 17/03/06 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שמתם לב שהפסיקו הקסאמים?

    שימו לב, 17/03/06 16:19

    אירגוני הטרור חדלו לירות מחשש שהעופות יבהלו ויגיעו אליהם עם השפעת...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    האשכנזים חלקם בפניקה והשאר בזכיכות הדעת

    מוישה גרוס, 17/03/06 16:13

    כלומר בהיי,
    ככה נערכתם ?

    תנובה רגועים !!!!
    המשחתות רגועות,
    במגדלי פנקס רגועים,
    בנשרד הבריאות רגועים,

    ריכוזי האשכנזים רגועים.
    הכל באלק,
    הפ כבר ארזו מזוודות ואצו לנתב''ג.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ושר החקלאות מבלה בחו''ל... (ל''ת)

    אלי, 17/03/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא אתפלא אם זאת מלחמה ביולוגית

    Avi Ecuador, 17/03/06 15:18

    ואולי סיפקו או החדירו לאחד העובדים את הוירוס בידיעתו או לא.
    שמעתי אחד העובדים הטילנדים בבידוד, אני מאחל לו החלמה ויש ליבדוק במידת האפשר אם הוא ואחרים נדבקו לפני העופות אולי.

    הגב לתגובה זו

    • i hope

      ofer, 17/03/06 19:52

      that the dogs will be ok

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אתמול הפרימיטיבי הזה אדרי אמר שישראל מוכנה ב100% עכשיו מטיסים תרופו

    רופא, 17/03/06 15:13

    תרופות מהולנד כמו מטורפים, זו קדימה! האנשים הלא משכילים ולא מקצועיים שבה רק יודעים להגיד שהכל בסדר גמור ותחת שליטה ובסוף כולנו בסכנה, חוץ מזה אתמול היועצים של קדימה שאין להם שום ידע ברפואה הוציאו הודעה לתשקורת ששפעת העופות היא שפעם של עופות כשמה כן היא והיא לא קשורה לבני אדם ודמגוגיה זולה נוספת, והיום הפלא ופלא 5 חולים בזן הקטלני!, אני כותב את זה מתוך שוק ותדהמה שקיבלתי היום מהזילזול והאי מקצועיות של קדימה, איך חשבתי להצביע להם אני לא יודע

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה

      משפחת אדרי, 17/03/06 16:39

      מינינו את זוזו אדרי על האגף ליבוא תרופות. הוא מוכשר כל כך אפילו סיים תואר ראשון בהצטיינות באוניברסיטה של אמא אדרי. ואם זה לא מספיק מנינו את ד''ר ויולט אדרי שסיימה תואר בהצטינות בלטויה כאחראית על מניעת התפרצות המגפה כך שאין לכם מה לדאוג אדרי ידאג לכם. מה זאת אומרת למה הוא ידאג? לג'ובים!!!

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה לא יודע...אדון אדרי- שר הבריאות האהבל בקדימה!!! (ל''ת)

        טעות, 17/03/06 16:57

        הגב לתגובה זו

      • אם אתה לא יודע...אדון אדרי- שר הבריאות האהבל בקדימה!!! (ל''ת)

        טעות, 17/03/06 16:57

        הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      נלי, 17/03/06 19:52

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הקב''ה מעניש בגלל המתנחלים,החב''דניקים והחרדים אשר

    עונש מה', 17/03/06 14:56

    הם בעלי בריתו של הסיטרא אחרא אשר מביאים רוח רעה של שנאה,אלימות,בדלנות,הסתה,הפרות חוק וסדר ושחיתות על כל אלה ועוד הקב''ה זועם ומעניש את העם ועוד לא דיברנו על המזוזות........

    הגב לתגובה זו

    • .. בחיאתק ?.. אתה לא משקר לנו כמו תמיד ?..

      cyrano, 17/03/06 16:25

      אתה כמראה תבין רק כשהשפעת תגיע לסף ביתך...

      הגב לתגובה זו

    • זה מה שהנוצרים אומרים עליך בתור יהודי (ל''ת)

      אלי, 17/03/06 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ועכשיו יגידו שאין תרופות עד אחריי הבחירות. (ל''ת)

    בלונדינית, 17/03/06 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בדיחה ומוסר השכל...כנסו!!

    איזה נחס, 17/03/06 14:50

    אדם שוכב גוסס בבית חולים ולידו אשתו. בואי הוא אומר לה רציתי לומר לך מספר מילים ואוחז את ידה.
    היית לצידי שנפגעתי בתאונה. נכון מנידה ראשה האישה.
    היית לצידי שפיטרו אותי מהעבודה. כן עונה האישה.
    היית לצידי כשפשטתי רגל בעסק שהקמתי. נכון אומרת האישה ומלטפת אותו.
    את יודעת אומר הבעל מה אני חושב?
    כן אהובי מתכופפת אליו האישה אני לצידך.
    אני חושב שאת הנחס שלי.

    ככה עם אולמרט.
    בחודשיים: עלה החמס, קסמים ללא סוף, שחיתות בכל צעד ושעל, מלחמת אחים בעמונה, ועכשיו שפעת העופות.
    חברה, אם זה בחודשיים, תארו לכם מה יקרה במדינה ב-4 שנים. פחד ה'.

    הגב לתגובה זו

    • אשמח לדעת איך לטענתך אולמרט אחראי

      קשקשן, 17/03/06 15:45

      לשפעת העופות, לנצחון החמאס ולקסאמים ?

      הגב לתגובה זו

      • מדובר בבדיחה, הבנת? (ל''ת)

        Avi Ecuador, 17/03/06 16:44

        הגב לתגובה זו

      • מדובר בבדיחה, הבנת? (ל''ת)

        Avi Ecuador, 17/03/06 16:44

        הגב לתגובה זו

      • לקסמים- הרי הוא אבי ההתנתקות, לחמס- הרי הוא היה האדיוט שנתן לחמס

        אם כבר שאלת, 17/03/06 17:07

        להצביע (כולל מזרח ירושליים), ולשפעת העופות? הוא...... סתם דומה לעוף מכובס!

        הגב לתגובה זו

      • לקסמים- הרי הוא אבי ההתנתקות, לחמס- הרי הוא היה האדיוט שנתן לחמס

        אם כבר שאלת, 17/03/06 17:07

        להצביע (כולל מזרח ירושליים), ולשפעת העופות? הוא...... סתם דומה לעוף מכובס!

        הגב לתגובה זו

      • שאלה טובה והינה תשובה חלקית.....

        קדימה לגיהנום, 17/03/06 17:17

        מר אולמרט הנכבד (ולפניו שרון) מחזיק 17 תיקי שרים !!!!
        תחשוב בדיוק איך מתנהלים משרדי הממשלה שאין שר שיפקח עליהם כבר למעלה מחצי שנה....

        תחשוב טוב מי שר הבריאות שלך היום....
        תחשוב מי היא שרת הפנים.....
        תחשוב מי הוא שר החקלאות ואיפה הוא כרגע.....

        אח''כ תבין איך במדינת עולם שלישי כמו תורכיה אחרי 2 עופות חולים עצרו את המגיפה.....ואצלנו אחרי עשרות אלפים של עופות חולים רק מתחילי לפעול.....אין קשר????

        אנחנו בדרך לגיהנום עלי אדמות כדאי לקנות סנדלים.

        הגב לתגובה זו

      • שאלה טובה והינה תשובה חלקית.....

        קדימה לגיהנום, 17/03/06 17:17

        מר אולמרט הנכבד (ולפניו שרון) מחזיק 17 תיקי שרים !!!!
        תחשוב בדיוק איך מתנהלים משרדי הממשלה שאין שר שיפקח עליהם כבר למעלה מחצי שנה....

        תחשוב טוב מי שר הבריאות שלך היום....
        תחשוב מי היא שרת הפנים.....
        תחשוב מי הוא שר החקלאות ואיפה הוא כרגע.....

        אח''כ תבין איך במדינת עולם שלישי כמו תורכיה אחרי 2 עופות חולים עצרו את המגיפה.....ואצלנו אחרי עשרות אלפים של עופות חולים רק מתחילי לפעול.....אין קשר????

        אנחנו בדרך לגיהנום עלי אדמות כדאי לקנות סנדלים.

        הגב לתגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      Avi Ecuador, 17/03/06 16:02

      הגב לתגובה זו

    • צודק אולמרט הזה רק נאחס הביא

      גבי, 17/03/06 19:50

      הוא גם לא חכם ופועל באלימות רבה, אני החלטתי להצביע משהו אחר... נראה לי ליברמן עכשיו הוא עולה חזק

      הגב לתגובה זו

    • למה לכול מקום להכניס פוליטיקה ?! (ל''ת)

      א, 17/03/06 21:25

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    להתנתק מהקיבוצים עכשיו, טרנספר (ל''ת)

    אחד, 17/03/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    העוף שאנחנו אוכלים מלא רעל

    צבי, 17/03/06 14:29

    אנטיביוטיקה בריכוזים גבוהים
    הורמונים
    שנאה
    אכזריות
    וכן . תאמינו או לא זה עובר באוכל
    וכדאי להסתכל על תגובה 2

    הגב לתגובה זו

    • נקמת העופות.......עברו לצמחונות (ל''ת)

      צמחו טבענית, 17/03/06 15:15

      הגב לתגובה זו

    • שנאה עוברת באוכל? אמאלה! (ל''ת)

      התוהה בגבעות, 17/03/06 16:40

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא להרוג אותם!!!!!

    chaim, 17/03/06 14:24

    הארגון צער בעלי חיים התלוננה על שימוש בסוסים בפרוגרום של עמונה,אז אני מצפה מאותו ארגון תגובה חריפה כנגד ההמתת העופות...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האסון יגיע דרך היונים

    חגי.ר, 17/03/06 14:24

    הכל הרשויות מתעלמים מבעית היונים שהם עופות הבר הקרובות ביותר למגורי האדם.
    שיתחיל להיות בלגן אז יחליטו לחסל את היונים אבל אז יהיה כבר מאוחר מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה היה לפני חצי שנה בעין השלושה?

    חיים כץ, 17/03/06 14:19

    לפני חצי שנה הקיבוצים האלו סייעו למשטרה ולצבא בהיתנתקות, המיפקדות של ההתנתקות היו בעין השלושה.
    עכשיו הם בהסגר...
    מבצע ההתנתקות שוכב צמח בבית החולים....
    חומר למחשבה....

    הגב לתגובה זו

    • תשקול מילים

      לא חשוב, 17/03/06 15:18

      מת על אילו שפתאום קופצים ומחפשים עונשים.

      הגב לתגובה זו

    • מפגר (ל''ת)

      יונית, 17/03/06 15:38

      הגב לתגובה זו

    • שדה משה זה קיבוץ?

      ישראל כץ, 17/03/06 16:46

      מאד מתאים ואופייני לימני מטורף אכול שנאה ובור ועם הארץ. שדה משה הוא מושב ולא בדיוק של מצביעי העבודה. אגב יש בסופרמרקט מבצע מגבונים בשקל שתוכל לנגב את הריר מהמקלדת.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    קללת העופות

    cyrano, 17/03/06 14:02

    ראיתי אתמול איך מחזיקים בלולים את התרנגולי הודו המסכהים האלה.. אחד בתוך השני, אחד בתוך השני, נותמים להם מיים במשורה, ומספוא העשוי מצואת-בקר במשורה כדי שיהיו כמה שיותר ריווחיים.. עופות שמתעללים בהם, אין לי ספק שהם מקללים מהבוקר עד הלילה את מר גורלם... וזעקתם מגיעה השמימה..
    ואנחנו אוכלים את הבשר שלהם הטבול בזעקתם זאת, מורעל ממכאוביהם... הננקה ?...
    זה מה שקורה כשסוגדים מהבוקר עד הלילה לעגל הזהב , כשאנשים שכחו כבר שיש בורא עולם, ויש מוסר ויש מצפון...לא בטוח שננקה, הלכנו רחוק מדי, בעיקר הקיבוצים האילו, שכל כך סייעו מנטאלית לגרוש יהודים חפים מפשע מביתם...
    אבל העונש קולקטיבי, מה לעשות ?.. תמיד סבלנו כולנו בגלל הבררה שתוכינו.. ולואי והשם ימחל לנו עוד בפעם הזאת... ולואי ועוד תנתן לנו הזדמנות מוספת להתעשת ולשנות...
    כי נקפה השעה...

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      שוקי, 17/03/06 16:19

      זו בדיחה , נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה רמז להפסיק לאכול חיות

    רק לא לינוקס, 17/03/06 14:01

    חבר שלי אכל עוף לפני כמה שנים,והתלונן שהמצב רע.
    אמרתי לו''תגיד תודה שאתה אוכל עוף ולא העוף אוכל אותך''

    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ברור ! כי מצביעים בעד שחיתות!

    רוני, 17/03/06 13:44

    אות משמיים ! רק ביבי!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם יש אות משמיים, אז זה ממש *לא* לביבי!

      ליאור, 17/03/06 16:07

      אלוהים מזמן קדימה או עלה ירוק...

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הקיבוצים האלו עזרו לצבא בכל כוחם כדי לגרש יהודים עכשיו תאכלו אותה . (ל''ת)

    קוקוריקו, 17/03/06 13:41

    הגב לתגובה זו

    • get a life,loser (ל''ת)

      erez, 17/03/06 13:50

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      המום, 17/03/06 14:20

      אני המומה מקטנת המוח של מי שכתב כזה דבר אידיוטי. מה אתה חושב, זה יישאר רק שם??? ואיך אתה כותב כזה דבר דפוק.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה מה שקורה כשנותנים אנטביוטיקה

    סתם, 17/03/06 13:38

    תשימו לב שעופות נודדים מדביקים את המחלה אבל לא חולים בה.

    זה בגלל שהם לא קיבלו אנטיביוטיקה.

    כדי לקצר את תהליך גידול העופות הם מקבלים אנטיביוטיקה, זאת הסיבה שווירוס מצליח כל כך.

    אני מאמין שלהולנד שפעת העופות לא תגיע.

    הגב לתגובה זו

    • רק תיקון קל

      אוהבת חיות, 17/03/06 23:26

      העופות לא מקבלים אנטיביוטיקה כדי לקצר את תהליך הגידול שלהם, אלא בגלל שהם מוחזקים בתוך לולים קטנים וצפופים, עם רצפת רשת שפוצעת להם את הרגליים, ובגלל הלחץ התמידי שהם שרויים בו הם פוצעים אחד את השני, לעיתים עד מוות. האנטיביוטיקה שבה העופות מולעטים נועדה לטפל בפציעות האלו, שלמעשה נגרמות בסופו של דבר באשמת המגדלים בלבד.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הסוף עוד יבוא!

    שגיא מור, 17/03/06 13:37

    אם כלול האדם בטבע כלולים כל מעשיו.
    ומה עכשיו ?
    כל אחד נושא בתוצעות של מעשיו
    ואנחנו עוד לא התחלנו!

    הגב לתגובה זו

    • שיחקת אותה

      מישהו, 17/03/06 14:01

      חזק אחי
      מאיר אריאל התותח....

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    זו הבעייה של הקיבוצים, שישמרו הם על עצמם

    אירית, 17/03/06 13:21

    למה לערב אותנו במחלות שלכם?
    תמשיכו לגדל על מנת לרצוח בעלי חיים, הם נוקמים בכם. קיבוצניקים עלובים.
    אם יש לכם בעייה תפתרו אותה לבד.
    ראיתי איך אתם מגדלים אותם כמו, אכזריים ורוצחים שכמותכם.

    הגב לתגובה זו

    • נמלה קטנה ועיוורת

      אלוהים, 17/03/06 13:42

      מישהו עושה בישבילך את העבודה השחורה, ואתה בתך יושב על הכורסא בבית מדושן עונג ומתלונן על זה שהעוף לא מבושל.
      אחרי שתקבל שפעת עופות נראה אם זו בעיה רק של הקיבוצים.
      ולסיום עוד אחד עם ראיה של נמלה.

      הגב לתגובה זו

    • תקראי יש לי משהו להגיד לך..!!

      ס.ס, 17/03/06 15:16

      את ממש לא בסדר אה?!
      הקיבוצים האלו הם חלק מישראל שזאת המדינה שלנו!
      מה את אומרת דברים כול כך מפגרים נו באמת !
      והעופות ממש לא נוקמים זה פשוט דרך הטבע! ואם העולם ימשיך לעסוק בשחיטות ובמעשי בצע איש מאיתנו לא יחיה!
      ורק שתדעי גם אני צימחונית אבל למה את מצפה שלא יהרגו תעופות וכול ישראל תיהיה מלאה בנגיף?!
      מקווה שהבנת תמסר..

      הגב לתגובה זו

    • ממש ...

      ניצן, 17/03/06 23:07

      אירית חמודה שלי אני מבין לליבך את מלאה ב...... עים יש קונים אז יש מגדלים כך שכולנו אשמים לא רק המגדלים ולא רק הקונים . ועים נחשוב על זה בצורה נכונה . בשביל לפתור את הבעיה צריך שיטוף פעולה . ולא שום צורה אחרת . אני נגד אחזריות לחיות ולטבע אני אוכל אוכל בריא ולא אוכל בשר אולי פעם בשבוע וליפעמים שבועים . אז אני יכול גם להעשים את הקיבוצניקים מושבניקים וכ'ו. אבל מה יצא לי מיזה ????חינוך וסבלנות ואיחוד זאת הדרך לפיתרון ולא רק לבעיות בינינו לבין העופות ..... גם ביניו לבין שכינינו .

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עופות אומללים כל כך הרבה סבל מיותר לחלוטין

    איל כהן, 17/03/06 13:08

    אין כזה דבר שפעת העופות. זו המצאה של ארגון הבריאות העולמי כמו הרבה יותר מדי המצאות אחרות שנועדו לייצר תרופות וחיסונים על חשבון סבל הולך וגדל.
    שפעת - ושפעת העופות הן מחלות וירטואליות. העופות ושאר בעלי החיים אינם מוגנים מפני הקור כפי שהאדם טורח להגן על עצמו.
    השינויים הסביבתיים והזיהום שהאדם גורם להם הורסים את מנגנוני הויסות והחממה של כדור הארץ, וכך מזג האויר הולך ומקצין, הווי אומר שהחום גדול יותר וכך גם הקור.
    בעליח החיים המותאמים בדייקנות לסביבה נתונה שהיא בעצם חממה, נפגעים ונכחדים כתוצאה מהשינויים. לאירגון הבריאות העולמי נוח מאד עם הטיעון של שפעת, מכיוון שזה מסיר אחריות, וגם פותח פתח לפיתוח של תרופות חדשות ותחום של פעילות כלכלית עניפה ורווחית.
    אלו חלק קטן מהתסמינים של עולם תעשייתי.
    מי שמעוניין במידע נוסף, מוזמן לבקר בדף הבא :
    http://www.eyalcohen.com/theflu1.htm

    הגב לתגובה זו

    • כל כך הרבה טמטום באדם אחד.. (ל''ת)

      ,, 17/03/06 16:27

      הגב לתגובה זו

      • שמח שיש לך מה לומר - אכן דברי טעם של אדם חכם... (ל''ת)

        איל כהן, 18/03/06 04:26

        הגב לתגובה זו

      • שמח שיש לך מה לומר - אכן דברי טעם של אדם חכם... (ל''ת)

        איל כהן, 18/03/06 04:26

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אמאאאאאאאאא! כולנו נמות! (ל''ת)

    סוף העולם, 17/03/06 13:04

    הגב לתגובה זו

    • איזה מזל שבנו גדר. כל הכבוד לעוזי דיין. (ל''ת)

      הגדר מצילה חיים, 17/03/06 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הטבע נוקם בנו במלוא הכוח

    כואב הלב, 17/03/06 12:56

    בני האדם ניטרלו את היכולת של בעלי החיים להתגונן. הם כלאו אותם, התעללו בהם, הפכו אותם למוצרים חסרי ערך והתנהגו כלפיהם בחוסר רגישות וברוע לא מועט.
    עכשיו הטבע נחלץ לעזרתם בדמות נגיפים קטלניים שמדבקים במהירות ואין להם חיסון.

    הסיבה ששפעת העופות היא כל כך מפחידה מתחילה בכך שבני האדם מגדלים יונקים לצד עופות. הנגיפים פיתחו יכולת מוטנטית ועוברים מחיה אחת לאחרת ובמקרה שלנו - מעוף ליונק. הדרך לאדם היא קצרה וקטלנית לא פחות.

    על השואה שאנחנו גרמנו לבעלי החיים במאות האחרונות, על הטבח השיטתי והמאסיבי, על הורדת ערך החיים, מניעת החופש ואחרים אנחנו הולכים לשלם כמו שלא חשבנו אי פעם. מסתבר שלפעמים האדם הוא לא היצור הכי חזק בעולם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה אבל חסרה במעט (ל''ת)

      איל כהן, 17/03/06 13:10

      הגב לתגובה זו

    • החתא וענשו (ל''ת)

      צמחונית, 17/03/06 15:20

      הגב לתגובה זו

    • מלים כדורבנות

      הראל, 17/03/06 19:23

      לו רק הפנמנו כמה שהציפורים ושאר החיות, שהאדם מגדל ומחסל בסיטונות נוראית, הן חכמות ומעניינות, אולי היינו משכילים לנהוג בהן ביתר כבוד.
      לא נוגע בנבלות.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חיטוי מיידי והשמדת כל העופות לסוגיהם (ל''ת)

    חובה, 17/03/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חיטוי מיידי והשמדת כל העופות לסוגיהם (ל''ת)

    חובה, 17/03/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הובהלו? תלמדו עברית... (ל''ת)

    דובר עברית, 17/03/06 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין להשתמש בהפרשת תרנגולים

    מוטי אטלנטה, 17/03/06 12:40

    אין להשתמש בהפרשת תרנגולים לטיוב קרקע,עד לבדיקת העניין,יתכן ויוצרכו לשרוף גם את זה באש.

    הגב לתגובה זו

    • לא להשמיד, לקבור!!!

      שמוליק, 17/03/06 14:25

      יש להעביר לעולם הערבי (לאבו מאזן)
      מכחישה השואה

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לשרוף את פגרי העופות

    מוטי אטלנטה, 17/03/06 12:37

    ובמידה וקברו פגרי עופות להוציאם
    מהאדמה עם האדמה ולשרוף באש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עכשיו האדם משלם את המחיר על גידול חיות בסיטונאות

    לא צמחונית, 17/03/06 12:34

    עכשיו אנחנו משלמים את המחיר על הצורה האכזרית בה מגדלים חיות לתעשיית הבשר.
    האנטיביוטיקות לא עובדות, הילדים שלנו שאכלו מהן לא מוגנים, ופתאום כל העניין של גידול בשר תעשייתי נראה גרוע.
    אם יש לכם ילדות, כמו בכיתה של הבת שלי, עם חזרה בגיל 10, תדעו שגם זה כנראה מהורמונים בבשר וסויה מהונדסת.
    הבעיה עם כל העירוניים, שאין להם מושג במה מאכילים את הבשר שלהם. אז תדעו, שלהיות אכזרי, זה גם לא בריא.
    לא אין לי רפת או לול אורגניים, אבל יש לי ילדות בריאות.

    הגב לתגובה זו

    • חזרה ?!?

      גניקולוג, 17/03/06 13:31

      פעם אחרונה שבדקתי קראו לזה מחזור, או ווסת - אבל חזרה ?!?!?

      זו פעם ראשונה.

      הגב לתגובה זו

      • לגניקולוג

        גניקולוגית, 17/03/06 13:44

        הלא צמחונית התכוונה ל...חזה ולא לווסת.

        הגב לתגובה זו

        • לגניקולוגית

          פילולוג, 17/03/06 15:05

          לדעתי היא התכוונה לחזרת - מחלת ילדים נפוצה.

          הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

        • לגניקולוגית

          פילולוג, 17/03/06 15:05

          לדעתי היא התכוונה לחזרת - מחלת ילדים נפוצה.

          הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

        • לגניקולוגית

          פילולוג, 17/03/06 15:05

          לדעתי היא התכוונה לחזרת - מחלת ילדים נפוצה.

          הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

        • לגניקולוגית

          פילולוג, 17/03/06 15:05

          לדעתי היא התכוונה לחזרת - מחלת ילדים נפוצה.

          הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

      • לגניקולוג

        גניקולוגית, 17/03/06 13:44

        הלא צמחונית התכוונה ל...חזה ולא לווסת.

        הגב לתגובה זו

        • לגניקולוגית

          פילולוג, 17/03/06 15:05

          לדעתי היא התכוונה לחזרת - מחלת ילדים נפוצה.

          הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

        • לגניקולוגית

          פילולוג, 17/03/06 15:05

          לדעתי היא התכוונה לחזרת - מחלת ילדים נפוצה.

          הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

        • לגניקולוגית

          פילולוג, 17/03/06 15:05

          לדעתי היא התכוונה לחזרת - מחלת ילדים נפוצה.

          הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

        • לגניקולוגית

          פילולוג, 17/03/06 15:05

          לדעתי היא התכוונה לחזרת - מחלת ילדים נפוצה.

          הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

          • לפילולוג

            גרפולוג, 17/03/06 23:09

            לפי הפונט שבו השתמש הגניקולוג, הוא סובל מתסביך ''אני חושב שכולם סביבי רוסים'' ולכן מצא לנכון לתקן את שגיאת הטיית השורש ח.ז.ר של זו שאינה צמחונית. אולם לפי הנחת היסוד של הגניקולוגית, שהכתב שלה בהחלט מוכיח רהיטות ודיוק, זו אינה אלא שגיאת הדפסה, והאות ריש השתברבבה לה בריש גלי במקום להחבא בין השיטין. אתה לעומת זאת טוען (והגודל של קוצו של היוד שלך מוכיח שאינך מתלוצץ) שמדובר פה בכלל בשגיאת כתיב.

            ובכן, לפי ניתוח גרפולוגי של הכתב של הקרניבורית, היא עושה רושם של אישה שיודעת בדיוק למה היא מתכוונת. לכן אני מפרש דבריה כפשוטם. לביתה בת ה-10 יש חזרה בבית הספר לקראת טקס יום העצמאות, כשהשנה הנושא הוא ''הישגים בתעשיה ובחקלאות'' ולכן היא מעונינת לדעת האם ישנם הורים נוספים לילדות בנות 10 שיש להן חזרה על הקטע ''הורמונים בבשר וסויה מהונדסת''.

            הגב לתגובה זו

    • מה שאת כותבת מאד מעניין ואשמח לשמוע

      עוד פרטים, 17/03/06 14:26

      האם תוכלי לצרף קישורים למאמרים וכדומה. אחרי ששמעתי על כמויות האנטיביטיקה שתרנגולות מקבלות מחבר בעל חווה אורגנית , אשמח לשמוע על עדויות תכלס של הנזקים שנגרמים מאכילת עופות לא אורגאניות.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יופי, כרגיל בעלי החיים ישלמו את המחיר

    ליה הצמחונית, 17/03/06 12:32

    אני מקווה לפחות שהם לא נידונו לגסיסה ממושכת מהרעלה.

    הגב לתגובה זו

    • את חושבת על החיות שאומרים לך שבני אדם נדבקו?!

      חסוי, 17/03/06 15:09

      אומרים לך ששלושה בני אדם נדבקו ואת חושבת על החיות?!
      ואני אומרת את זה למרות שאני צימחונית!

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מלאה באנוכיות

        שי, 17/03/06 19:38

        בגלל שלושה אנשים שנדבקו עושים שואה למאות אלפי תרנגולות חפים מפשע.

        הגב לתגובה זו

        • וואלה שי, אתה מה זה צודק!

          אריה, 17/03/06 21:21

          תראה מה זה עולם מוזר, בגלל 3 אנשים שחלו באיזה מחלה דימיונית הולכים לחסל מאות אלפי תרנגולים שאולי הדביקו אותם במשהו שלא באשמתם. מנגד, יש לנו כמה מאות אלפי אם לא מיליוני טרוריסטים ''פלסתינאים'' שכל מטרתם בחיים זה למות ולהרוג כמה שיותר יהודים/ישראלים בדרך. הם עושים זאת בכוונה תחילה וימח- שמם הלוואי, הם כבר גרמו לנו אבדות כבדות של למעלה מ-1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים ועדיין לא החלו בשום בהכנות להשמדת מאות אלפי טרוריסטים בניסיון למנוע את התפשטותה של המגיפה!!!

          עולם מוזר מה אפשר לאמר...

          הגב לתגובה זו

        • וואלה שי, אתה מה זה צודק!

          אריה, 17/03/06 21:21

          תראה מה זה עולם מוזר, בגלל 3 אנשים שחלו באיזה מחלה דימיונית הולכים לחסל מאות אלפי תרנגולים שאולי הדביקו אותם במשהו שלא באשמתם. מנגד, יש לנו כמה מאות אלפי אם לא מיליוני טרוריסטים ''פלסתינאים'' שכל מטרתם בחיים זה למות ולהרוג כמה שיותר יהודים/ישראלים בדרך. הם עושים זאת בכוונה תחילה וימח- שמם הלוואי, הם כבר גרמו לנו אבדות כבדות של למעלה מ-1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים ועדיין לא החלו בשום בהכנות להשמדת מאות אלפי טרוריסטים בניסיון למנוע את התפשטותה של המגיפה!!!

          עולם מוזר מה אפשר לאמר...

          הגב לתגובה זו

        • וואלה שי, אתה מה זה צודק!

          אריה, 17/03/06 21:21

          תראה מה זה עולם מוזר, בגלל 3 אנשים שחלו באיזה מחלה דימיונית הולכים לחסל מאות אלפי תרנגולים שאולי הדביקו אותם במשהו שלא באשמתם. מנגד, יש לנו כמה מאות אלפי אם לא מיליוני טרוריסטים ''פלסתינאים'' שכל מטרתם בחיים זה למות ולהרוג כמה שיותר יהודים/ישראלים בדרך. הם עושים זאת בכוונה תחילה וימח- שמם הלוואי, הם כבר גרמו לנו אבדות כבדות של למעלה מ-1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים ועדיין לא החלו בשום בהכנות להשמדת מאות אלפי טרוריסטים בניסיון למנוע את התפשטותה של המגיפה!!!

          עולם מוזר מה אפשר לאמר...

          הגב לתגובה זו

        • וואלה שי, אתה מה זה צודק!

          אריה, 17/03/06 21:21

          תראה מה זה עולם מוזר, בגלל 3 אנשים שחלו באיזה מחלה דימיונית הולכים לחסל מאות אלפי תרנגולים שאולי הדביקו אותם במשהו שלא באשמתם. מנגד, יש לנו כמה מאות אלפי אם לא מיליוני טרוריסטים ''פלסתינאים'' שכל מטרתם בחיים זה למות ולהרוג כמה שיותר יהודים/ישראלים בדרך. הם עושים זאת בכוונה תחילה וימח- שמם הלוואי, הם כבר גרמו לנו אבדות כבדות של למעלה מ-1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים ועדיין לא החלו בשום בהכנות להשמדת מאות אלפי טרוריסטים בניסיון למנוע את התפשטותה של המגיפה!!!

          עולם מוזר מה אפשר לאמר...

          הגב לתגובה זו

      • תגובה מלאה באנוכיות

        שי, 17/03/06 19:38

        בגלל שלושה אנשים שנדבקו עושים שואה למאות אלפי תרנגולות חפים מפשע.

        הגב לתגובה זו

        • וואלה שי, אתה מה זה צודק!

          אריה, 17/03/06 21:21

          תראה מה זה עולם מוזר, בגלל 3 אנשים שחלו באיזה מחלה דימיונית הולכים לחסל מאות אלפי תרנגולים שאולי הדביקו אותם במשהו שלא באשמתם. מנגד, יש לנו כמה מאות אלפי אם לא מיליוני טרוריסטים ''פלסתינאים'' שכל מטרתם בחיים זה למות ולהרוג כמה שיותר יהודים/ישראלים בדרך. הם עושים זאת בכוונה תחילה וימח- שמם הלוואי, הם כבר גרמו לנו אבדות כבדות של למעלה מ-1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים ועדיין לא החלו בשום בהכנות להשמדת מאות אלפי טרוריסטים בניסיון למנוע את התפשטותה של המגיפה!!!

          עולם מוזר מה אפשר לאמר...

          הגב לתגובה זו

        • וואלה שי, אתה מה זה צודק!

          אריה, 17/03/06 21:21

          תראה מה זה עולם מוזר, בגלל 3 אנשים שחלו באיזה מחלה דימיונית הולכים לחסל מאות אלפי תרנגולים שאולי הדביקו אותם במשהו שלא באשמתם. מנגד, יש לנו כמה מאות אלפי אם לא מיליוני טרוריסטים ''פלסתינאים'' שכל מטרתם בחיים זה למות ולהרוג כמה שיותר יהודים/ישראלים בדרך. הם עושים זאת בכוונה תחילה וימח- שמם הלוואי, הם כבר גרמו לנו אבדות כבדות של למעלה מ-1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים ועדיין לא החלו בשום בהכנות להשמדת מאות אלפי טרוריסטים בניסיון למנוע את התפשטותה של המגיפה!!!

          עולם מוזר מה אפשר לאמר...

          הגב לתגובה זו

        • וואלה שי, אתה מה זה צודק!

          אריה, 17/03/06 21:21

          תראה מה זה עולם מוזר, בגלל 3 אנשים שחלו באיזה מחלה דימיונית הולכים לחסל מאות אלפי תרנגולים שאולי הדביקו אותם במשהו שלא באשמתם. מנגד, יש לנו כמה מאות אלפי אם לא מיליוני טרוריסטים ''פלסתינאים'' שכל מטרתם בחיים זה למות ולהרוג כמה שיותר יהודים/ישראלים בדרך. הם עושים זאת בכוונה תחילה וימח- שמם הלוואי, הם כבר גרמו לנו אבדות כבדות של למעלה מ-1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים ועדיין לא החלו בשום בהכנות להשמדת מאות אלפי טרוריסטים בניסיון למנוע את התפשטותה של המגיפה!!!

          עולם מוזר מה אפשר לאמר...

          הגב לתגובה זו

        • וואלה שי, אתה מה זה צודק!

          אריה, 17/03/06 21:21

          תראה מה זה עולם מוזר, בגלל 3 אנשים שחלו באיזה מחלה דימיונית הולכים לחסל מאות אלפי תרנגולים שאולי הדביקו אותם במשהו שלא באשמתם. מנגד, יש לנו כמה מאות אלפי אם לא מיליוני טרוריסטים ''פלסתינאים'' שכל מטרתם בחיים זה למות ולהרוג כמה שיותר יהודים/ישראלים בדרך. הם עושים זאת בכוונה תחילה וימח- שמם הלוואי, הם כבר גרמו לנו אבדות כבדות של למעלה מ-1500 הרוגים ועשרות אלפי פצועים ועדיין לא החלו בשום בהכנות להשמדת מאות אלפי טרוריסטים בניסיון למנוע את התפשטותה של המגיפה!!!

          עולם מוזר מה אפשר לאמר...

          הגב לתגובה זו

      • בני האדם הביאו את זה לעצמם, אם שכחת

        אלינה, 17/03/06 20:26

        בגלל שיטות הגידול התעשיות והשימוש באנטיביוטיקה - השפעת עברה מוטציות והתפתחה לנגיף עמיד יותר ועכשיו היא מתפרצת.

        אם העופות לא היו מגודלים בשיטות האכזריות של בני האדם (שמגדלים אותם עבור בצע כסף כמובן), אז זה לא היה קורה.

        אין מה לרחם כאן על בני אדם (ובראש הלולנים שאחראים להתפרצות), כי בני אדם גרמו לזה, והגיע הזה שישלמו את המחיר!

        הגב לתגובה זו

      • בני האדם הביאו את זה לעצמם, אם שכחת

        אלינה, 17/03/06 20:26

        בגלל שיטות הגידול התעשיות והשימוש באנטיביוטיקה - השפעת עברה מוטציות והתפתחה לנגיף עמיד יותר ועכשיו היא מתפרצת.

        אם העופות לא היו מגודלים בשיטות האכזריות של בני האדם (שמגדלים אותם עבור בצע כסף כמובן), אז זה לא היה קורה.

        אין מה לרחם כאן על בני אדם (ובראש הלולנים שאחראים להתפרצות), כי בני אדם גרמו לזה, והגיע הזה שישלמו את המחיר!

        הגב לתגובה זו

      • כן! כי נמאס לי שבני אדם עושים בעולם

        ליה, 17/03/06 22:11

        כרצונם, בלי להתחשב בחיות, במשאבי טבע ובמערכות אקולוגיות. כל זה לא היה קורה לולא האדם היה יותר הומני בשיטות הגידול, ולא היה מתייחס לחיות כאל עצמים שנוצרו לשרת אותו, שאינם סובלים, ואין להם תחושת כאב. אם היו מתחשבים בהם, ומנסים לדמות את צורת הגידול שלהם לטבעית, הם היו חסינים יותר, מוטציות שונות של וירוסים לא היו מתפתחות לדרגות כאלו. וחיות המשק היו חיות בתנאים הומניים יותר, לא דחוסות בכלובים ללא יכולת לזוז. אין בי רחמים על מי שבחר לפגוע בחיות לצורך מחייתו, ואני לא מתכוונת לאותם פועלים זרי, שכבר שמענו שגם הם מוחזקים בתנאים דומים.

        הגב לתגובה זו

      • כן! כי נמאס לי שבני אדם עושים בעולם

        ליה, 17/03/06 22:11

        כרצונם, בלי להתחשב בחיות, במשאבי טבע ובמערכות אקולוגיות. כל זה לא היה קורה לולא האדם היה יותר הומני בשיטות הגידול, ולא היה מתייחס לחיות כאל עצמים שנוצרו לשרת אותו, שאינם סובלים, ואין להם תחושת כאב. אם היו מתחשבים בהם, ומנסים לדמות את צורת הגידול שלהם לטבעית, הם היו חסינים יותר, מוטציות שונות של וירוסים לא היו מתפתחות לדרגות כאלו. וחיות המשק היו חיות בתנאים הומניים יותר, לא דחוסות בכלובים ללא יכולת לזוז. אין בי רחמים על מי שבחר לפגוע בחיות לצורך מחייתו, ואני לא מתכוונת לאותם פועלים זרי, שכבר שמענו שגם הם מוחזקים בתנאים דומים.

        הגב לתגובה זו